abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 708 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč

    Epiphany
    2% (52)
    Firefox (Iceweasel)
    62% (2065)
    Internet Explorer
    3% (113)
    Konqueror
    7% (219)
    Opera
    23% (764)
    Safari
    2% (59)
    jiný
    2% (76)

    Celkem 3348 hlasů
    Vytvořeno: 20.4.2008 22:28

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    20.4.2008 22:31 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Internat Exponent je prohlizec??? Myslel jsem, ze se jedna o vulgarismus...
    21.4.2008 00:11 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Však je taky z ankety vidět ten pozitivní fakt, že jen málo z nás jsou vulgární dlaždiči, ne? ;-)
    21.4.2008 00:56 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    abych pravdu rekl, nehodnotim explorer (ve verzi 7) o mnoho (tzn. samozrejme o neco malo ano) hure, nez firefox a operu.. a kdyby se dalo verit kecum z microsoftu o tom, ze ie8 bude jeste lepsi, myslim, ze ma sanci byt opravdu dobry.. jen by to chtelo aby konecne prestal posilat misto image/jpeg image/pjpeg..
    21.4.2008 01:44 petris
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Po delsi dobe jsem psal mensi web a IE7 je porad neuveritelne zabugovanej, programovat IE kompatibilni weby je imo cesta primo do bohnic.
    21.4.2008 05:32 Pev | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Taktak. Poslední dobou jsem ale docela zklamanej z Gecka, přijde mi, že dělá docela chyby. Webkit ,zkouším okrajově, ale bude asi s jádrem Opery nejlepší. S khtml jsem spokojenej.
    tomas789 avatar 22.5.2008 16:30 tomas789 | skóre: 15 | blog: big_blog | Litomyšl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    U programování je většinou chyba mezi klávesnicí a židlí :-)
    Nemyslim to nějak osobně, ale je to prostě fakt.
    Začínal jsem z ničeho a většinu z toho pořád mám.
    16.9.2009 03:25 snehuliak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč

    to teda je, problem je ktoru "zidli" mas na mysli ;) mozno aj nejaku v Redmonte...

    20.4.2008 22:35 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Střídavě Firefox a Konqueror. Ale v podstatě je mi to jedno - pokud to nebude ten krám od Microsoftu.
    tomas789 avatar 20.4.2008 22:40 tomas789 | skóre: 15 | blog: big_blog | Litomyšl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Já se můžu s tvojim názorem ztotožnit. Mám to uplně stejně.
    Začínal jsem z ničeho a většinu z toho pořád mám.
    Saljack avatar 20.4.2008 22:44 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Stejně jako vy ale firefox je lepší, kdyby měl rychlejší rozhraní tak se není o čem bavit.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Ilfirin avatar 20.4.2008 23:40 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    kdyby měl rychlejší rozhraní
    To by měla řešit verze 3.
    20.4.2008 23:49 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč

    Bohužel, pokuď nejsi Petr Tomeš, tak to "zrychlení" nemáš šanci zpozorovat...

    Každý má právo na můj názor!
    21.4.2008 00:12 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Nevim, ale pri testovani FF3 bety je FF3 priblizne 10x rychlejsi nez FF2. Mluvim ne jenom o webech, tam je stejne rychlost urcovana primarne latenci linky, ale jde o cele reakce gui: otevirani, zavirani zalozek, prace s rozsirenimi, scrolovani nebo i pitome menu pres prave tlacitko, ktere ma ve FF2 obcas i vterinove zpozdeni.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    21.4.2008 00:50 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    rychlost tomu stejne nepomuze.. to gui bych nazval v nejlepsim pripade prinejmensim "nepratelske" :)
    21.4.2008 05:40 Pev | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Mně přijde, že je ff3 výrazně lepší než ff2, ale mně zřejmě bude rychlostí vyhovovat až ff4 :-). Na druhou stranu, to už bude v té době politikou takové IE. FF je dobrej jen kvůli webovým (a pár newebovým) rozšířením.

    Co mě vadí je např. nutnost povolování stránek, kt. mají vlastní untrusted certifikát (podepsaný sami sebou). To nesmyslné hlídání mi připomíná IE a vůbec styl Microsoftu. Vím, určitě to půjde vypnout, ale ještě jsem to nehledal.

    Též zrychlené posunutí záložek, když se človek posune klávesovou zkratkou z první na poslední mě zrovna neoslovilo.
    21.4.2008 08:47 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Trefná poznámka :-D.

    Nicméně já teď jedu na FF beta 5 a to zrychlení je opravdu viditelné. A i to viditelně žere míň paměti. Chlapci odvádějí dobrou práci.

    Kdyby byla Opera tak úžasně ,,pluginovatelná" jako FF, tak by FF skončil v křemíkovym nebi. Naštěstí to tak ale není.
    yac avatar 21.4.2008 12:23 yac | skóre: 8 | blog: srckbin | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Presne, kdyby byl vimperator a nemnoho dalsich pluginu do Opery, nevahal bych;]
    srck! Linux smrdí. Méně.
    25.4.2008 20:38 m
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    http://disk.jabbim.cz/dl/028b87f012bad9963ab0634d6655d972/481224f8/m@jabber.root.cz/vipera.ini
    Limoto avatar 26.4.2008 11:31 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Kdy se lidí naučí dávat ty odkazy... :-(
    otula avatar 26.4.2008 12:09 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    až se povolí psát příspěvky jen lidem, kteří ovládají alespoň základy html ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    26.4.2008 12:19 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    No a taky nesmí být líní udělat pár úkonů navíc.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Prcek avatar 26.4.2008 12:38 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Tam nejde o html, ale o to, ze odkaz z jabber disku by mel vypadat takhle: http://disk.jabbim.cz/kovin@jabber.cz/Helen.Shapiro.jpg

    a ne takhle: http://disk.jabbim.cz/dl/3c36605659924ecc6f42a593bd7d76bf/48130581/kovin%40jabber.cz/Helen.Shapiro.jpg
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Limoto avatar 26.4.2008 14:32 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Jo, o to mi šlo. Ale s tím HTML to taky není špatnej nápad.
    22.4.2008 18:21 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Nicméně já teď jedu na FF beta 5 a to zrychlení je opravdu viditelné. A i to viditelně žere míň paměti. Chlapci odvádějí dobrou práci.
    +1

    Teď jedu na Swiftfoxu 3.0pre-1 a čím blíž je Firefox stabilní verzi, tím je rychlejší.
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    21.4.2008 23:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    No já teda tomeš nejsem, ale zrychlení vidím!
    20.4.2008 23:44 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    nevim, co je na nem lepsiho. to, ze zere 8x vic pameti? to, ze casto cachuje i to, co nema? to, ze ma asi 10x nesikovnejsi (a osklivejsi) dialog pro otevereni a ulozeni souboru (v linuxu, ve windows pouziva ten windowsovy, ktery je podobnejsi tomu pouzitelnemu, co ma KDE) ?
    21.4.2008 13:22 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Ošklivý dialog? Použij kgtk-wrapper (i když, nefunguje vždy)
    21.4.2008 15:25 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    radsi pouziju konqueror, kde je rovnou a funguje vzdy.. jinak ten dialog je jen spicka ledovce, nejvic mi na firefoxu vadi to, jak je pomaly a kolik stovek megabajtu pameti sezere
    26.4.2008 18:02 jas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    a) pomalost: firefox nieje pomaly(hlavne jeho start), pokial ho pouzivate v jeho nativnom prostredi(gnome a pod.). Pokial ho pouzivate v nenativnom prostredi, nemate pravo nadavat na jeho pomalost/rychlost, kedze za to nemoze firefox, ale prave kde.
    b) pamat: Firefox(ci uz 1 alebo 2 alebo 3) bez problemov funguje na pc s 256 MB ram(prirodzene nie ako jedina aplikacia), swap je vypnuty, takze prosim nekecajte, ze ma brutalnu spotrebu pamate.
    c) file-dialog: To, ze vam nevyhovuje je len otazkou zvyku, mne napr. nevyhuje ten vas "ospevovany" kde file-dialog.
    26.4.2008 18:49 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Pomalej je a žere paměť i v Icewm.

    c) Nechápu co je špatnýho na KDE dialogu? To že ve Firefoxu musím vždy ručně hledat spouštěcí soubor v /usr/bin, nebo jinde abych mohl program používat je naprosto nepochopitelné a hloupé a jak to má třeba máma používat je mi záhadou.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    27.4.2008 17:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Pomalej je a žere paměť i v Icewm.
    Nene. Mám ve firefoxe otevřenejch 12 tabů a zabírá 50MB, Opera 60MB. A že by byl pomalejší to si nemyslím, akorát tak GUI...
    27.4.2008 21:00 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Jak jsi to udělal??

    Já se i všelijak hrabal v about:config skoro vypnul cache všechno sem se snažil a pořád to žralo moc na 128MB ram to dokázalo i uswapovat počítač k smrti - tzn totální zátuh a firefox sám o sobě tuhnul pořád. byla to verze 2 a nějaký drobný zkoušel jsem i verzi 1 ale moc se to nezlepšilo.

    A těch 12 tabů myslíš jak - čerstvě otevřenej prohlížeč s 12ti tabama? nebo už používanej s různým pohybem na webu momentálně s 12 tabama otevřenejma, v tom je u Firefoxu velkej rozdíl. Moje běžná hodnota byla 100MB + třeba i 200MB. Konqueror se chová mnohem skromněji a jde používat i na 128MB ram.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    28.4.2008 19:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    No před napsáním toho příspěvku sem si prostě všim že mám otevřeejch 12 tabů a zabíralo to asi 40MB, tak jsem je všechny projel a trochu proklikal aby se to zas všechno natáhlo a stouplo to na asi 52MB, v těch tabech byl ňákej deviantart - asi 3, pak manuál ke Cake, pak ňákej jpeg, abíčko, grafika.cz a ňáký drobnostě. Používám FF3 beta5 jak na win tak na linuxu, v době psaní toho příspěvku jsem byl na windows, ale myslím, že by to nemělo hrát významnou roli, aspoň v linuxu mi to nežere víc paměti než ve win...
    29.4.2008 15:26 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Ahá firefox 3, to zní zajímavě, já zkoušel 2 než jsem přešel na Konqueror. Tak uvidíme až bude stable zkusím, pokud změním filedialog tak bych se možná i vrátil... ale já ten Konqueror mám tak rád. :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    29.4.2008 18:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Ano i Konqueror má spostu výhod, např.:
    Your girlfriend has no idea how to use it, so she won't discover your porn addiction.
    více zde ;-)
    Ilfirin avatar 1.5.2008 06:09 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Epiphany: Goes with the GNOME policy, "When you find a feature, remove it."
    :-D
    26.4.2008 18:46 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    +1
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    22.4.2008 18:30 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Dialog si můžete změnit v about:config.
    22.4.2008 18:32 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    ui.allow_platform_file_picker
    23.4.2008 00:15 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    ano, to mam na True a stejne je to gtk file dialog, ktery nic neumi a je neprehledny a ohavny
    24.4.2008 21:36 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Můžete vybrat mezi FF, GTK a KDE dialogem (ten poslední s použitím wrapperu). To musí stačit i náročnému diváku, ne?
    26.4.2008 13:46 bambula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    osklivy je ten windowsovy, otviraci dialog z gnome je krasny a genialni.
    21.4.2008 00:32 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Stejně jako vy ale firefox je lepší
    Není :-P
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Saljack avatar 21.4.2008 22:02 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Mě prostě vadí, že konqueror nemá rozšíření jako Download Statusbar, Tab Mix Plus, Ad Block Plus a hlavně Gmail Notifier
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    xsubway avatar 20.4.2008 22:45 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Nejčastěji Epiphany.
    Nejčastěji používám Epiphany. Pokud potřebuji nějaké rozšíření které epiphany neposkytuje, pak samozřejmě Iceweasel (Firefox). Občas se vyskytnou situace, ve kterých spustím i ostatní: Opera, Konqueror, IE, Links2 :]
    26.4.2008 20:22 xkomczax | skóre: 51 | blog: proste_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji Epiphany.
    Občas se vyskytnou situace, ve kterých spustím i ostatní: Opera, Konqueror, IE, Links2 :]
    ja v takove situaci, kdy jsem nemel moznost pouzivat nic jineho nez links2, byl asi ctvrt roku :-D sice je to uz rok zpatky, ale vzpominam na to dodnes ;-)
    Nicky726 avatar 20.4.2008 23:52 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Firefox, a výjimečně konqueror, kvůli javě na 64bitech. O prázdninách asi vyzkouším jak to je s Operou...
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Tomáš Bžatek avatar 20.4.2008 23:54 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Galeon!
    Koupim litajiciho tucnaka
    Ondroid avatar 20.4.2008 23:56 Ondroid | skóre: 32 | blog: Hombre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Konqueror 4.0.3, občas ale nerad Firefox, někdy když to jinak nejde tak taky Links.
    21.4.2008 00:09 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Jak na co: V Opeře chodím do banky, Konqueror mám na Youtube a podobné flešoviny a Firefox používám kvůli MPlayer pluginu.

    Operu mám jako hlavní prohlížeč, s vypnutými pluginy kvůli reklamám. Navíc mi v ní chodí nejlíp banka (Volksbank). V Konqueroru zas nejmíň padá fleš.
    Dalibor Smolík avatar 21.4.2008 00:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Tak pozoruji, že nejlepší prohlížeč by byl Operkonquerorfox. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.4.2008 20:18 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Tentokrát máš ještě větší pravdu než obvykle.

    Napiš jej, prosím... :-)
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    Dalibor Smolík avatar 22.4.2008 17:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Jo. A dopadlo by to stejně jako s tím JXP Commanderem. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.4.2008 01:47 petris
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Do konqueroru je taky mplayer plugin, FF muzete odinstalovat ;-)
    22.4.2008 09:22 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Staci nainstalovat kmplayer a uz pojde video aj v Konquerore. Funguje to lepsie ako mplayerplugin.
    23.4.2008 14:00 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Hm, tak myslim, ze Firefox uz zustane akorat na ten druhy ucet na Gmailu :-)
    23.4.2008 14:06 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Souhlas, funguje mnohem líp než mplayerplugin, jen mi ten kmplayer při použití vo=xv na grafice intel s ovladačem i810 přesvětlí obraz u většiny videí.... V mplayeru to funguje OK do chvíle než jednou spustím kmplayer pak už to dělá taky.. ale to bude spíš problém i810 driveru... holt bdu muset používat x11 výstup.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    23.4.2008 14:18 juice | blog: dzusoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    skús vo=gl alebo vo=gl2, mne to pomohlo
    24.4.2008 08:06 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Hm, to je dobré vědět. Používám totiž dvoumonitorovou clone konfiguraci a nic jiného než xv tam (Intel X3100, VGA) nefunguje v kombinaci s 1920×1200 správně :-/

    Neakcelerovaný výstup x11 se mi opravdu používat nechce, už jen kvůli velmi náročnému resamplingu na vyšší rozlišení...
    24.4.2008 17:55 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Hehe, X11 je několikanásobně lepší než gl nebo gl2 - zprasený přechody barev a vytíženost procesoru okolo 60% u X11 je to okolo 10 - 20% a barvy sou v pořádku. Jenom to dělá při pohybech doprava/doleva horizontální čáry - jak se to překresluje...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    21.4.2008 00:20 xoboy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    to tu budem 1. so seamonkey ?
    neverci ! ;)
    21.4.2008 07:37 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    To tu budeme sami 2 se SeaMonkey? ;-)

    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    21.4.2008 08:39 ikarlos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    To tu budeme sami3 se SeaMonkey?
    21.4.2008 11:49 Marcus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    4 ?
    22.4.2008 08:52 jf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    5?
    25.4.2008 12:13 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    6? 6+? :-)
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    nooneanymore avatar 26.4.2008 00:30 nooneanymore | skóre: 14 | blog: Smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    7!
    Jakub Lucký avatar 26.4.2008 16:31 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    7-faktoriál? To už je docela dost... ;)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    21.4.2008 11:50 domek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Tak už jsme 4. Ale nejraději mám Konqueror, třebaže mám pro internetbanking Operu a sem tam spustím i FF. Jak se vám daří v SeaMonkey Save as..., nebo uložení obrázku? Mě to tu aplikaci vždycky shodí, někdy s hláškou o pokusu narušení chráněné paměti. FF taky tak padá. Konqueror zase při Save as... neukládá obrázky do extra adresáře (jako FF) a neumí už tu dřívější archivaci stránky. Nevíte někdo jak ho k tomu přimět?
    otula avatar 21.4.2008 12:11 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    neumí už tu dřívější archivaci stránky.
    A o které verzi mluvíš? Mně to v 3.5.9 funguje. Jak je na tom verze 4, to netuším.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    21.4.2008 12:58 domek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Verze čeho? KDE? To mám 3.5.5 a SeaMonkey 1.1.9
    otula avatar 21.4.2008 13:57 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Měl jsem na mysli Konqueror, o kterém jsi psal. V Konqueroru 3.5.9 mi to funguje a fungovalo to i ve verzích předchozích.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    m1c4a1 avatar 21.4.2008 19:09 m1c4a1 | skóre: 2 | Kobylnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Tak já mám seamonkey nainstalovaný taky, protože to z nějakýho důvodu je v závislostech u acroread. :-/ Ale používám Firefox.
    David Watzke avatar 21.4.2008 19:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Tak já mám seamonkey nainstalovaný taky, protože to z nějakýho důvodu je v závislostech u acroread. :-/
    Možná kvůli nspluginu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.4.2008 19:52 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Seamokey je dobrý tím, že na rozdíl od Firefoxu nezwindowsovatěl (např. stále maže řádek vstupní řádek pomocí ^U, i když to je asi způsobeno GTK) a že není jako pro blbý (např. nastavování cookies per server z FF nejprve sebrali a do 3 ho se slávou vrátili).

    Vadími ale, že vývojáři na něj pečou. Jak dlouho už čekáme na 1.10, která bude opravovovat stejnou chybu, kterou lepí FF 2.0.0.14?
    22.4.2008 20:13 ycuzo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Mozilla Suite pc / Seamonkey ntb
    24.4.2008 01:34 aubi | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Taky mi v seznamu chybi Mozilla. Protoze Firefox je malej bracha, co toho moc neumi, nebo to zbytecne komplikuje (treba dve editacni pole, zatimco Mozille staci i pro vyhledavani jedno; vice hesel na jednu stranku ma Mozilla taky lip vyresenou a dalsi a dalsi...).
    21.4.2008 00:25 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Jedině Konqueror. Firefox otvírám jen v případě největší nouze, kdy už není jinak k zbytí (nebo když testuji kompatibilitu webových stránek). Naštěstí jsem to za poslední rok snad ani jednou nepotřeboval (když nepočítám to testování webových stránek při vývoji).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    21.4.2008 00:52 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    +1, at zije konqueror :)
    Prcek avatar 21.4.2008 01:19 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Taky tak - jednou za cas pouziju Firefox, kdyz mi nejaka stranka nejde korektne v Konqueroru (treba odeslani prispevku do diskuze na Zive.cz, nebo odeslani mailu z Centrum.cz).

    Akorat me stve, ze Konqueror dost pada - nekolikrat za den je uplne bezne (vetsinou v kombinaci s prehravanim flash videa, ale nekdy i jen tak). A pak taky DNS caching, ale jinak je to super prohlizec :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    21.4.2008 05:45 Pev | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Akorat me stve, ze Konqueror dost pada
    Jo, to mě taky štve. Špatná stránka by neměla položit prohlížeč, alespoň ne tak často.

    Na druhou stranu ff3 má tež docela často problémy (duplicitní text na některých stánkách při scrollingu tak, že je za chvili černá obrazovka).
    21.4.2008 08:00 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Akorat me stve, ze Konqueror dost pada
    Jo, to mě taky štve. Špatná stránka by neměla položit prohlížeč, alespoň ne tak často.
    Mně tedy Konq. nepadá vůbec, ale od minulého podzimu mě čas od času rozčiluje problém, který se projevuje pouze na abclinuxu.cz - nebýt toho, tak FF otevřu jen na testování.
    21.4.2008 15:24 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Jasně živě :-) stačilo změnit identitu na Internet explorer a živě už funguje, to samý Gmail tam mám zas firefox 1,07 - ať žije Konqueror, od chvíle co jsem ho začal používat jsem si ho zamiloval.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Prcek avatar 21.4.2008 17:53 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Super, uz to funguje, dik! Ja tuhle zmenu identity pouzivam na centrum.cz, protoze se mi jinak nechtela zobrazovat diakritika. Tak jeste abych rozjel to posilani mailu a bude to v cajku :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    23.4.2008 01:24 Pev | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Já zas mívám občas problémy s vypráním normální cache ve firefoxu.

    A co mě štve na firefoxu ještě víc je, že mě poslední dobou nutí se na stránky zaheslované pomocí apache přihlašovat víckrát - tedy přihlásím se jednou, pak dám refresh (při ladění stránek) a on chce to heslo znovu. (začal jsem dokonce používat cache, ale to nepomohlo).

    Nejspíš dělám něco blbě, ale někdy mám pocit, že se chová hůř jak IE :-(.
    dayvee avatar 21.4.2008 00:30 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    mohlo by byt zajimave porovnani vysledku tyhle ankety a statistik sledovacich systemu ... ps: opera vzdy a vsude
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    21.4.2008 00:54 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    nebudu se navazet do opery (nema to smysl, kazdy operista ma svoji pravdu), ale taky mam z distribuci nejradsi debian, zeptam se - jake prvni zminky? :)
    Sešívaný avatar 21.4.2008 00:42 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Opera all the time, občas Epiphany, vyjímečně Firefox nebo Konqueror.
    21.4.2008 01:13 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    1. Opera, 2. Konqueror, 3. Lingogi|Links (zhruba nastejno)
    21.4.2008 01:19 Neel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Používám Operu, která má nejlepší ovládání, které jsem doposud webového prohlížeče potkal, ale neumí "nepadavě" flash, dokonce někdy zobrazuje špatně(jinak) CSS. Operá má opravdu dobré funkce a každý prohlížeč by od ní mohl alespoň jednu okopírovat. Mimochodem, jak moc jde upravovat menu v konquerroru a jak ho naučím gesta myší (slyšel jsem že to KDE umí)
    21.4.2008 01:51 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Me pekne rozcili bug v pozicovani prvku zprava v pripade zobrazeni scroolbaru. To s tim konquerorem si vogooglete, ja ho ovladam pres vi-klavesy (h,j,k,l,/...)
    21.4.2008 02:10 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    huh, zajimava funkce, to jsem nevedel :)) pobavilo me take objeveni funkce shift+sipka dolu (jak to samo scrolluje a da se tomu regulovat rychlost)
    21.4.2008 02:07 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    "opera je skvely operacni system, bohuzel mu ale chybi pouzitelny prohlizec" ;) berte to s humorem, opera je pomerne dobry prohlizec, akorat mi na nem proste nesedi ta hromada funkci, ktere nesouvisi s browsenim jako takovym (mail,torrent,...)
    21.4.2008 20:36 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Opera Mail M2 je bezva. Možná jsou propracovanější klienti, ale vyhovuje mně mít vše v jedné spuštěné aplikaci.

    Jinak používám Operu a Konqueror (ten trošku víc).
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    21.4.2008 17:18 kokes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Ta gesta se povoluji a pripadne i definuji v ovladacim centru KDE, mistni zvyklosti - vstupni cinnosti a tam jedna z tech zalozek. Pri gestu se musi drzet prostredni tlacitko (coz asi pujde zmenit, ale momentalne tu nemam KDE, takze nevim).
    belisarivs avatar 21.4.2008 07:13 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Mne u konquroru chybi nejaka ta rozsireni ale hlavne bych chtel interaktivnejsi blacklisting i whitelisting blokovani reklam.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Ilfirin avatar 21.4.2008 07:37 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Jo, ten lepší Adblock by to chtělo. Klidně ať zkopírují Adblock+, zlobit se nebudu ;-).
    21.4.2008 09:13 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Ilfirin avatar 21.4.2008 09:44 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Herdek!! Hned vyzkouším, děkuji moc :-)
    21.4.2008 09:07 Vladimír Jarý | skóre: 13 | blog: Zápisník vývojáře | Saint-Genis-Pouilly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    21.4.2008 08:10 Miška | skóre: 31 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Kazehakase
    Pro bezny brouzdani po webu pouzivam kazehakase. Obcas kdyz sem linej a potrebuju jen neco malyho, tak links. Jako zalohu mam i firefox, ale tu nenazranou bestii se snazim moc nepoustet :-D
    21.4.2008 08:26 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    já používám Firefox a jinak jsem stále spokojení a nevidím důvod kam přejít na jiné prohlížeče...
    Václav 21.4.2008 08:52 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Konqueror a na něco operu.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    21.4.2008 19:24 M@trixX | skóre: 2 | Sekule, Slovakia, Planéta Zem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Handy avatar 21.4.2008 09:02 Handy | Praha-západ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Firefox 4ever!
    21.4.2008 09:09 BlackShark | skóre: 15 | blog: windows
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Vzhledem k tomu, že k přemýšlení používám hlavu, tak stále Firefox. Fascinují mne lidé, kteří, když přišel FF tak ho oslavovali, a kritizovali IE. Čím je FF populárnější, tím více se od něj odklánění a hledají si jiného "spasitele". Takže rozhodně FF, jelikož pro vývoj na webu není žádný prohlížeč momentálně pro mě lepší a protože nehledám spasitele světa, ale jen funkční prohlížeč.
    22.4.2008 18:03 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    jj, rozšíření jako FireBug nebo yslow jsou k nezaplacení. Ale třeba ani opera není špatný prohlížeč. Když chci otestovat své výtvory tak zkouším operu.
    dayvee avatar 22.4.2008 23:15 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    ja v opere primo vyvijim, testuji ve ff a ie6,7
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    24.4.2008 13:34 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Mi na opeře vadí, že tam není něco jako FireBug. Hodně používám poslední dobou ajax a rád se dívám na request, response a občas krokuju i javascript ;-)
    26.4.2008 10:24 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Počkejte si do 6. května na Opera Dragonfly.
    16.9.2009 03:29 snehuliak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč

    Tato poznamka vyssie je univerzalna a plati o ludoch vseobecne. Taki sme... Ak ludia nenajdu spasitela vo web-browseri, tak si ho najdu v US prezidentovi....

    tsLnox avatar 21.4.2008 09:59 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Já rozhodně konquerora... Firefox 3 se u mě chová snad pomaleji než FF2 (a to nemluvím o tom jak vypadá)... FF jenom na flash, ten hnus do konquerora dávat nebudu :-D

    Teď jsem zkusil FF3 na youtube... O něco větší rychlost tam je, uvidíme při větším provozu :)

    Ale stejně mám nejradši konquerora :)
    Rezza avatar 21.4.2008 10:13 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Ted v dobe ctverkoveho Konqueroru Firefox, ale verim, ze ho rychle daji do pucu, pac Firefox v nekterych vecech je primo sileny :)
    carnero avatar 21.4.2008 10:27 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Firefox 3 a Opera Mobile 8.65
    21.4.2008 10:34 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Vetsinou SeaMonkey (ted ale pisi z Konqueroru). To mam SM zahrnout pod "Jiny" nebo pod FF ?
    dayvee avatar 22.4.2008 23:17 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    spis pod ff, gecko jako gecko
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    21.4.2008 10:38 janosh | skóre: 8 | blog: janosh_blog | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Nějak mi chybí v anketě Seamonkey (Iceape). Takže jiný.
    Linux is like teepee, no windows, no gates, apache inside!
    21.4.2008 11:18 David Watzke
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Konqueror a na cizím kompu se přizpůsobím, protože tam na tom většinou nezáleží.
    David Watzke avatar 21.4.2008 15:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    A na mobilu Opera Mobile 8.65 nebo Opera Mini.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.4.2008 11:23 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Kdysi davno jsem zacinal s Netscape, pak Mozilla a dnes Firefox/Iceweasel. Doma mimo toho pouziju obcas Links nebo Dilo (na druhem pocitaci, na kterem startuje Firefox veky). V praci mam cely bestiar prohlizecu - Explorery od trojky po sedmicku, Operu, Safari a Links, ale ty pouzivam jen na testovani. Jedine Konqueroru jsem se zatim nejak vyhnul, protoze pouzivam Gnome.
    Pavel Půlpán avatar 21.4.2008 11:55 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Nejrači mám Konqueror, ale teď spíš používám Firefox.
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    21.4.2008 12:00 black - aka pol | skóre: 19 | blog: Ze_sveta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    K-Meleon/UKmeleon podle toho na jakém OS právě jsem.
    (win/linux)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.4.2008 15:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Opera 9 na všech počítačích a Opera Mobile 9 na PDA. Pokud se ve škole dostanu ke stroji, kde Opera není, stav rychle změním :-)
    Elch avatar 21.4.2008 15:05 Elch | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Osobně nerozumím tomu, že někdo vůbec ještě používá ten cedník Explorer ... Jsem spokojenej uživatel Konqueroru :)
    21.4.2008 15:29 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Třeba ve školách, v práci... tam si nevybíráš, tam musíš používat třeba IE ve verzi 6...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    22.4.2008 10:24 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    IE ve verzi 6 musis pouzivat treba kvuli jednomu inteligentnimu ekonomickemu sw, jehoz activeX komponenty s IE 7 nefunguji...
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    22.4.2008 18:06 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Firefox Portable (pro ty, kteří chcou ve školách "prohlížeč")
    23.4.2008 00:00 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    No to bys musel vědět co za prasárny se ve školách dělá... Bez CDrom, bez Disketovky s odinstalovanejma USB portama (nejak softwarově) a softwarem co kontroluje spousteny programy a blokuje jaksi i stahovani z internetu..

    Naštěstí nic není dokonalé a ten sw se dá obejít, takže stejně všichni o hodinách paří.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    24.4.2008 13:35 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Souhlasím, někteří admini jsou na zabití. U nás ve škole je zakázané pravé tlačítko myši, aby si člověk třeba na ploše nemohl zobrazit kontextové menu. To je opravdu zabezpečení :-(
    24.4.2008 14:43 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Co je to za školu? :-D
    24.4.2008 14:50 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Rád pomluvím, UTB ve Zlíně;-)
    24.4.2008 18:08 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    No vždyť jo... U nás máme učebnu s Default instalacema Windows 98 - jenom rozlišení je lepší (to si ale každej musel nastavit sám) a je tam nainstalovanejch pár dosovejch programů - v DOSu se taky pracuje, takže tam taky nic nefunguje, ale jakmile někdo změní pozadí plochy to je hned vyšetřování kdo to udělal.

    Naštěstí učitel na počítače neumí zjistit kde se pozadí nachází na disku. (viděl jsem na vlastní oči jak hledá hledáním *.tiff, *.jpg *.gif.... Samozřejmě že to našlo 8000 obrázků z cache InternetExploreru - potom klikal náhodně na jednotlivý obrázky a pověřil nás ať hledáme dál) Jinak by dal vlastnosti a podle data by zjistil která třída to byla - vtip je v tom, že na žádnym počítači nejdou správně hodiny. Takže vždy obviní nevinnou třídu. Když jsem si stěžoval, že monitory blikající na 60Hz kazí oči, tak nakoupili LCD displaye, protože tam nikdo neumí nastavit refreshrate. Jo a počítače se vypínaj centrálně za běhu - pojistkama :-D

    Ano jsem na počítačový střední škole... Ještě že letos (doufám) vypadnu, už jsem se z toho zbláznil...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    AsciiWolf avatar 24.4.2008 18:36 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Lol, tak to je masakr. To není ani u nás... :-D
    24.4.2008 20:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Muhah to mi připomíná jednu školu na který jsem dřív byl, s počítačema to celkem ušlo, ale na gateway/proxy serveru měl učitel-admin jako username svoje příjmění a heslo svoje jméno, takže jsem tam promazával logy, blokoval některým učitelům přístup na net aby nekontrolovali jesi nestahujem referáty atd. atd. :-D
    24.4.2008 22:34 WampYr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    no, koukam ze my s "automatickym obnovenim profilu pri prihlaseni" (proste se pri odhlaseni smaze z Documents.. profil uzivatele a pri prihlaseni vytvori znova) a omezeni rychlosti stahovani na par KB pro celou ucebnu (samozrejme nemoznost zapisu mimo sitovy disk a All users v dokumentech... zadne zmeny nepreziji relog )jsme na tom jeste dobre....
    24.4.2008 23:43 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    No v praxi by mi víc vadilo to omezení rychlosti než pravé tlačítko, ale je to nezvyk a když nemá člověk zrovna dobrý den tak si v duchu zanadává:-)
    David Watzke avatar 21.4.2008 15:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Není tak šokující, že se mezi těmi miliony Windowsáků najdou tací, kteří používají výchozí řešení...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.4.2008 15:32 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    U těch "negramotných" mně to nepřekvapuje. Překvapuje mně to u těch, kteří o věci něco vědí.
    David Watzke avatar 21.4.2008 17:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Pokud je "věc" programování složitějších webů, který maji běžet ve všech možných prohlížečích, tak +1, ale nikoho takovýho neznám.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.4.2008 15:22 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Divím se, že tu ještě není Tomeš :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Heron avatar 21.4.2008 15:53 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    psssst. Dost na tom, že mu prošla tato anketa :-)
    21.4.2008 17:33 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Ale kdeže... on ji nenavrhoval.
    23.4.2008 00:03 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    To by taky vypadala anketa jinak

    Jaký používáte prohlížeč:
    • Firefox
    • Jiný
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    progdan avatar 21.4.2008 15:56 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Opera-dev 9.50-beta2 build 9613 ve Windows i v Linuxu
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    21.4.2008 16:18 Sigismund | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Firefox :)

    IE pro ucely testovani a ladeni webu (klienti pouzivaji prekvapive vetsinou IE). Konqueror jsem zkousel nedavno, kdyz jsem si hral s KDE (ktere me presvedcilo, ze opravdu asi neni to prave pro mne, zustal jsem u GNOME). Sice je to pomerne prijemny prohlizec, ale ne vsechny stranky zobrazi dobre. Dale me nastval tim, ze hodne casto mrznul na strankach s flashem. Navic flash jsem musel rozchodit pres kmplayer (ci jak se to jmenuje), sam o sobe odmital fungovat.

    A co se Opery tyce, je sice fajn, ale misty prilis precpana funkcemi. Navic pro ni nejsou pluginy (ci vhodne alternativy), ktere ve FF pouzivam. Dal se mi na ni nelibi, ze neumi pouzit tema QT, ktere je nastavene v systemu (nebo jsem to jen nenasel a byl moc liny vic hledat ;) - mam rad jednotny vzhled aplikaci v systemu.
    otula avatar 21.4.2008 16:39 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    A co se Opery tyce… …neumi pouzit tema QT, ktere je nastavene v systemu
    Opera používá téma, které je nastaveno v systému. Používá téma, které je nastaveno pro Qt3 aplikace.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    21.4.2008 17:19 kabakov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    v 99.9% pripadu vyuzivam Operu ... ta jedna desetina je online prenos fotbal.idnes.cz (v opere nefunguje autorefresh a zvuky) a take firemni webmail.
    22.4.2008 08:56 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    v opere nefunguje autorefresh? odkdy? (prave tlacitko na strance -> Obnovovat -> zapnout)
    Metal smajdalfe, METAL!
    kerny avatar 21.4.2008 17:29 kerny | blog: KernyBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    safari ftw.. rychlost, jednoduchost, efektivita, firefox je oplacanej a pomalej, jinak konqueror je nejlepsi volba na linux..
    In a world without gates and fences... Who needs windows?
    21.4.2008 18:19 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Jsou bohužl konqueror-non-friendly weby, takže používám Firefox, ale při přechodu na KDE 4 se pokusím překousnout občasné přepínání na Firefox.
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    kerny avatar 22.4.2008 19:43 kerny | blog: KernyBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    pro takove weby konqueror nabizi zmenu identifikace, pak funguje temer vsechno...
    In a world without gates and fences... Who needs windows?
    dayvee avatar 22.4.2008 23:25 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    myslim ze nejde o to, ze web identifikuje neznamy prohlizec a nepusti ho, ale o to, ze spousta webu jsou prasarny fungujici jen s jadrem tridentem (msie) a vyjimecne gecko (ff) nebo presto (opera) ...
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    23.4.2008 00:05 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Jo ale ono to asi i implementuje chyby těch prohlížečů, třeba několik javascriptů mi začalo fungovat po přepnutí na Internet Explorer identitu....
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    21.4.2008 21:46 daeltar | skóre: 13 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    V Safari je také velice příjemná integrace RSS.
    21.4.2008 19:59 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Konqueror a SVG
    Mohli by se uživatelé Konqueroru vyjádřit k podpoře SVG? Zkoušel jsem, jak v něm vypadá web, co dělám a zděsil jsem se, že SVG mu moc neříká. Nehledě na naprosté ignoranství gzipovaného kódování. Testoval jsem distribuční verzi na Gentoo i na Fedoře, takže asi tato neschopnost není projev jedné distribuce. Nakonec mě dostalo, že když zhavarovalo zobrazení SVG, že se ani nepokusil zobrazit náhradní PNG z vnořeného objectu.
    21.4.2008 20:09 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    KHTML je na tom se SVG opravdu bohužel dost tragicky. KSVG je sice dobrý renderer SVG, nicméně jeho integrace s KHTML je taková velmi divná. A co jsem slyšel na IRC, tak s tím vývojáři KHTML nic moc nemají v plánu dělat.

    To je další z důvodů, proč se tak těším na dobře fungující WebKit KPart, ve WebKitu je podpora SVG výborná.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Prcek avatar 21.4.2008 20:19 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    Nevim jak se mam vyjadrit k podpore svg, ale kdyz jsem si na webu nasel svg obrazek, tak se mi zobrazil. Nebo jsem to nepochopil :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    21.4.2008 21:01 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    Samostatné SVG není problém, problém bývá když je to v kombinaci s HTML.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    21.4.2008 21:51 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    Příloha:
    Teď koukám, že 3.5.9 na Fedoře je už na tom v SVG lépe (i když samostaný gzipped SVG stále považuje za soubor vhodný pro gzip), ale zase ohledně stylů nebo českých znaků je svéráznější.

    Přiložen je snímek 3.5.8 v Gentoo (nahoře) a 3.5.9 z Fedory (dole).

    Žádný z prohlížečů není dokonalý (nejlépe vychází zatím Opera) v zobrazování tohoto webu, ale způsob Konqueroru je takový ošklivý – nepěkná věc.
    Prcek avatar 21.4.2008 23:21 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    Příloha:
    Tak jsem to vyfotil a dal do prilohy. Je to z Gentoo (stable), KDE 3.5.8, Konqueror 3.5.8.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Prcek avatar 21.4.2008 23:29 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    Tak jeste seznam "svg" balicku, co mam v systemu, jestli je to dulezity...
    <23:08:13> prcek@Holly ~ $ equery list svg
    [ Searching for package 'svg' in all categories among: ]
     * installed packages
    [I--] [  ] gnome-base/librsvg-2.20.0 (2)
    [I--] [  ] kde-base/ksvg-3.5.8 (3.5)
    [I--] [  ] media-libs/libsvg-0.1.4 (0)
    [I--] [ -] net-www/adobesvg-3.01_beta3 (0)
    
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    22.4.2008 10:21 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    Podívám se, co mi chybí, přestože mám USE=svg v make.conf. Tipuji SVG modul od Adobe.

    Každopádně vaše verze si vymýšlí bílé pozadí. Mělo by být průhledné.
    22.4.2008 20:17 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    Bylo to chybějícím kde-base/ksvg. Založil jsem k tomu chybu #218878.
    22.4.2008 10:28 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše OT: IPv6
    A cenu za první IPv6 přístup vyhrává user-agent Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10_5_2; en-us) AppleWebKit/525.18 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Safari/525.18 z adresy 2002:XX1e:e630:0:21e:52ff:feXX:59a91!

    Výherci srdečně blahopřejeme! Odnést si může lepší pocit a hrdé sebevědomí průkopníka Internetu :D
    Pavel Čejka avatar 22.4.2008 15:02 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    A jaký je důvod tam narvat SVG, když se zvětujícím se textem nemění velikost loga? Nebylo by snazší použít vyrenderované PNG? To se totiž nouzově taky dá přizpůsobit velikosti písma a narozdíl od SVG to bude fungovat.

    Kvůli logu nehodlám instalovat pluginy (ani Flash, ani cokoli jiného) a jsem si jistý, že můj přístup sdílí víc uživatelů, takže takovou volbu považuju za jednoznačnou chybu webmastera.

    Fakt mi není jasné, proč takhle komplikovat relativně primitivní web, když to lze udělat snadněji a mnohem kompatibilněji než to je teď.
    22.4.2008 15:17 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    SVG je pro web výborný formát. Kdyby měli všichni takový přístup jako vy, tak se nikdy tahle nadějná technologie na webu nerozšíří. Je jen dobře, že webmasteři začínají SVG aktivněji využívat.

    Btw. jak WebKit, tak Firefox podporují SVG nativně, takže žádný plugin nepotřebujete. KHTML ho sice podporuje, ale nějak pochybně, takže tam je může být problém. Jak je to s Operou netuším (nepoužívám ji) a MSIE ignoruji.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    stativ avatar 22.4.2008 16:39 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    Mám takový pocit, že implementace SVG v Opeře je jednou z nejlepších.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    22.4.2008 18:31 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    Tak tak, kdo si myslí, že má v prohlížeči kvalitní implementaci SVG, nechť zkusí http://www.carto.net/papers/svg/samples/. Zatím jsem neviděl nic, co by se Opeře v tomhle vyrovnalo.
    23.4.2008 09:34 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    Zkusil jsem pouze nightly build webkitu, tvářilo se to, že to všechno umí. ;-)
    22.4.2008 20:37 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    A jaký je důvod tam narvat SVG, když se zvětujícím se textem nemění velikost loga?
    Jak kde. Jsou prohlížeče, které zvětšují i rozměry uvedené v pixelech.

    Dále je zcela regulérní požadavek chtít takové logo zobrazovat na zařízení s jiným rozlišením (tisknout, promítání na plátno), kdy by převzorkování dopadlo hrozně.

    Samotnou otázkou je antialiasing, který s bitmapou není možné vyřešit.
    To (PNG) se totiž nouzově taky dá přizpůsobit velikosti písma a narozdíl od SVG to bude fungovat.
    To je vtip?
    Kvůli logu nehodlám instalovat pluginy
    Nikdo vás zatím nenutí, protože korektní prohlížeč místo toho použije záložní PNG, které je z kódu odkazováno.
    Fakt mi není jasné, proč takhle komplikovat relativně primitivní web, když to lze udělat snadněji a mnohem kompatibilněji než to je teď.
    Třeba proto, že ten web vůbec není primitvní. Stojí za ním mašinerie skriptů, které automaticky generují kde co.

    Například diagram vztahů mezi předpisy. Můžete si jej zvětšovat bez kostičkovaíní, při najetí ukazetele nad uzel předpisu dostanente základní popis a kliknutím na něj se přesunete na podrobný výpis. Přitom obrázek i celá ta stránka je vygenerovaná z jediného XML souboru.
    Pavel Čejka avatar 24.4.2008 00:18 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    To (PNG) se totiž nouzově taky dá přizpůsobit velikosti písma a narozdíl od SVG to bude fungovat. To je vtip?
    Ne, není. Já to běžně používám pro ikony a funguje to docela dobře. Např. 500x500 pixelů PNG o datovém objemu jednotky kB prohlížeč zmenší na např. 4em - ale dost záleží na kvalitě kresby, některé symboly se škálují špatně, jiné naprosto perfektně, chce to odzkoušet.

    Trik je docela jednoduchý, např. takto
    img.symbol_hlasky    { width: 4em; height: 4em; float: left; margin-right: 0.1em; }
    a obrázek může být v DIVu např. s takovýmhle stylem
    .napoveda       { margin: 0.5em auto; padding: 0.2em; border: 1px solid #999999;
                    clear: both; min-height: 4em; background: #ffffff; max-width: 60em; }
    spolu s odstavcem
    p.hlaska        { text-align: justify; margin-left: 3.5em; }
    .

    Pravda, na textové logo by to nebylo to pravé ... nejspíš. Na čárový diagram určitě nepoužitelné.

    A nevím, co to provede s MSIE, ten se v mých sítích prakticky nepoužívá.
    Jak kde. Jsou prohlížeče, které zvětšují i rozměry uvedené v pixelech.
    To zas překvapuje mne. Že se zoomuje text s velikostí v px. je běžné, ale o ničem jiném nevím.
    Například diagram vztahů mezi předpisy. Můžete si jej zvětšovat bez kostičkovaíní, ...
    Viděl jsem.

    No každý máme svůj styl a mně se holt ten váš nelíbí (možná za to může i barva a tlusté rámečky), ale na svou práci bohužel odkázat nemůžu, provozuju weby na neveřejných intranetech ... takže raději nebudu více kritizovat :-)
    24.4.2008 10:05 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konqueror a SVG
    To (PNG) se totiž nouzově taky dá přizpůsobit velikosti písma a narozdíl od SVG to bude fungovat. To je vtip?
    Ne, není. Já to běžně používám pro ikony a funguje to docela dobře. Např. 500x500 pixelů PNG o datovém objemu jednotky kB prohlížeč zmenší na např. 4em - ale dost záleží na kvalitě kresby, některé symboly se škálují špatně, jiné naprosto perfektně, chce to odzkoušet.
    A v tom je zakopaný pes. Vy neřešíte příčinu, pouze flikujete výsledný dojem. Nemyslým si, že to je cesta, kterou by se cokoliv, co není na jedno použití, mělo ubírat.
    Jak kde. Jsou prohlížeče, které zvětšují i rozměry uvedené v pixelech.
    To zas překvapuje mne. Že se zoomuje text s velikostí v px. je běžné, ale o ničem jiném nevím.
    Opera, Firefox 3 (volitelně).
    hankey avatar 21.4.2008 21:17 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Vážení kolegové, uvědomili jste si alespoň na pikosekundu ten drsný fakt, že VĚTŠINA uživatelů počítačů VŮBEC NEVÍ, CO POUŽÍVÁ ZA PROHLÍŽEČ?
    omlouám se, ale mě tahle diskuse přišla právě teď na tu pikosekundu šíleně absurdní, když jsem si uvědomil, jaký je svět za plotem, kterým nám je tento web... Ještě, že na nás nemůžou! :-D
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    Nicky726 avatar 21.4.2008 23:34 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Ano, uvědomil jsem si to včera, když jsem kamarádovi po telefonu nastavoval připojení k internetu. Na mou otázku, jakým prohlížečem se připojuje k netu, odpověděl, že přece normálně přes seznam... :-(
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    22.4.2008 10:54 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Na mou otázku, jakým prohlížečem se připojuje k netu, odpověděl, že přece normálně přes seznam...
    Jak se říká - na blbou otázku, blbá odpověď :-D
    THIS IS SPARTA!
    23.4.2008 00:08 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Kdyby to formuloval správně, tak by asi dostal odpověď:

    Cožeéé?
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Ilfirin avatar 22.4.2008 09:55 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Tahle anketa ale není pro obyčejné uživatele ne? Ti by přece nečetli abclinuxu.cz
    23.4.2008 00:09 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Já se třeba za obyčejného uživatele považuju...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Aleshus avatar 23.4.2008 19:19 Aleshus | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    někomu je to jedno, protože néé každýho zajímá něco jako webový prohlížeč. To je jako by se švadlena divila, že nevíš co používáš za steh když si zašíváš tepláky.
    zde je patička..
    Martin Ždila avatar 21.4.2008 22:35 Martin Ždila | skóre: 10 | Košice, Slovensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Konqueror 3.5.9. Avsak na vyvoj aplikacie musim pouzivat Firefox (3 beta 5) pretoze GWT aplikacie nebezia pod Konquerorom (sice v SVN Konquerora by uz mal byt tento bug porieseny).

    Inac aj FF 3b5 mi v mojej GWT-based (1.5 alfa 2) aplikacii posledne dost rychlo narastie cez pol gigabajtu...
    Ondrej avatar 22.4.2008 12:24 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    primarne operu, Thunderbird mi otevira linky v mailech a rss ve firefoxu. Obcas kvuli testovani musim otevrit IE6, IE7 a Safari, obcas pouzivam Lynx
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    22.4.2008 15:30 Jiří Jakeš | skóre: 22 | blog: Linuxovna_JJ | Taipei
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Je-li to otvírání ve Firefoxu jev nežádoucí, stačí otevřít config editor a přidat položky
    network.protocol-handler.app.http
    network.protocol-handler.app.https
    Datové typy string a hodnoty cesta k Opeře nebo nějakému skriptíčku, co spouští Operu s parametrem -newpage – já mám v /usr/local/bin toto:
    #!/bin/sh
    url="$1"
    if [ "x$url" = "x" ]; then
    url="about:blank"
    fi
    exec opera -newpage "$url"
    22.4.2008 13:50 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Asi půl roku zpět jsem přešel ze Seamonkey na Konqueror/KMail kvůli úspoře RAM.
    Jakub Lucký avatar 22.4.2008 17:46 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Já jsem zase kvůli Firefoxu přešel na 2GB RAM... ;)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    22.4.2008 17:19 stinovlas | skóre: 8 | blog: stinovlas_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Iceweasel :-). A docela by mě zajímalo jaký je poměr uživatelů Iceweaselu a Firefoxu...
    ~stinovlas
    22.4.2008 21:40 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Mne by to zajimalo take - vetrasina statistik budto cpe vsechny geckoidni prohlizece do jedne kolonky, nebo Iceweasel zahrnuji v "Ostatni". Mimo to by mne doela zajimalo rozsireni 64bit systemu, z signatur prohlizecu (alespon z tech geckoidnich) to vycit zle.
    23.4.2008 18:13 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč

    Odpovídající poměru Debian vs. ostatní... Nebo máš na mysli IceCat?

    3.5.2008 13:09 stinovlas | skóre: 8 | blog: stinovlas_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Ne, mám skutečně na mysli IceWeasel a používám ho, přestože nejsem Debianista.
    ~stinovlas
    4.5.2008 23:25 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Já ho mám v Zenwalku třeba...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    23.4.2008 01:34 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Dillo (na blogy, články a správičky otvorené z Liferey) a Epiphany (na všetko ostatné).
    24.4.2008 05:17 w
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Operizuju, co jde ;). Na web development je ale FireFox jako stvořený (firebug).
    24.4.2008 17:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    25.4.2008 14:01 mefisto87
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    mno já si pořídil FF Gran Paradiso a jsem spokojen.. A právě zkouším FF SwiftFox ale jen takové běžné užití..
    Shidoshi avatar 25.4.2008 18:00 Shidoshi | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč

    SeaMonkey +1

    27.4.2008 01:54 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Postupně přecházím na Firefox 3, protože je dobrý a vyhovuje mi, nikoliv proto, že by ostatní prohlížeče měly být špatné. To určitě nejsou, ale lépe se mi pracuje s Firefoxem, protože mi poskytuje to, co nikde jinde nenajdu (Awesomebar, nový způsob záložek, tisíce doplňků a spoustu další věci včetně GUI zapadajícího do různých vydání operačních systémů a prostředí, dobrou webovou kompatibilitu), paměťové nároky a rychlost srovnatelné či dokonce lepší než u jiných prohlížečů.
    27.4.2008 08:27 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Já ho vyzkoušim až bude stable, stejně si myslim, že zůstanu u konqueroru, záložky mi vyhovujou tak jak jsou a integrace do KDE je prostě úplně super - prostě když používám KDE aplikace tak se všechno chová stejně - přirovnal bych to k OS X.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    3.5.2008 13:11 stinovlas | skóre: 8 | blog: stinovlas_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    S těmi paměťovými nároky bych to zase tak jasně neviděl - třeba opera mi žere zhruba 2x - 3x méně paměti než Firefox...
    ~stinovlas
    4.5.2008 14:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    27.5.2008 18:11 Mads Jenssen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Firefox a Apple Safari. sou to best prohlížeče (pro mě)
    15.2.2020 14:21 call girls in gurgaon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč
    Call girls in Gurgaon | Best and affordable Gurgaon Escorts 7291042470
    Call @ 7291042470, We serve for the VIP clients who are seeking the most astonishing, delightful and splendid model-independent Call Girls in Gurgaon
    https://rishikeshgirls.in/call-girls-in-gurgaon/
    https://www.oyobook.com/
    Call girls in Rishikesh 9999416576 Independent Escorts Service Rishikesh
    Are feeling exhausted and tired without Call girls Rishikesh 9999416576 Book High Profile Call girls in Rishikesh, Escorts in Rishikesh VIP russian escort.
    https://rishikeshgirls.in/
    High Profile Call Girls in Gurgaon | 7291042470 | Escorts in Gurgaon
    Beautiful High Profile Call Girls in Gurgaon. As escorts in Gurgaon Service offer satisfied service for you & get a perfect choice
    https://muskangirlsdwarka.in/high-profile-call-girls-gurgaon/
    Best escorts in Gurugram | 9990069753 | high profile call girls Gurugram
    We offer our great VIP deals independent escorts Gurugram & high profile call girls Gurugram who will give you deep lusty lovemaking session.
    https://muskangirlsdwarka.in/gurgaon/
    VIP call Girls in Gurgaon | 7291042470 | Independent escorts
    Best high profile call girls in Gurgaon 7291042470, beautiful call girls Gurgaon & independent Escorts in Gurugram, Haryana. Hire sexy girls models Gurgaon.
    https://www.singledate.in/
    Call girls in Gurgaon Call @ 7291042470 & get bets Gurgaon Escorts
    100% Authorised call girls in Gurgaon booking. Call 7291042470 for booking escorts in Gurgaon, get best Call girls in Gurgaon
    https://www.singledate.in/call-girls-huda-city-center/
    http://thelawassociate.com/
    Call girls in Dwarka Book now 9990069753 Dwarka Escorts Service
    We are hot & sexy Independent Escorts in Dwarka call 9990069753 for VIP Call girls in Dwarka, feel deep sex @ High Profile call girls Dwarka.
    https://muskangirlsdwarka.in/
    24 Hour Service Call Girls in Gurgaon 7291042470 Escorts in Gurgaon
    Hello, i am Muskan 24*7 call girls in Gurgaon service provider. I am Gurgaon escorts entrepreneur, as an business Russian escorts in Gurgaon.
    https://muskangirlsdwarka.in/sikanderpur-gurgaon/
    Call girls in Dehradun 9999416576 | Dehradun VIP Escorts Service
    Enjoy fun with Independent call girls in Dehradun 9999416576 Book Escorts Service in Dehradun now. High profile escorts in Dehradun, Vip call girls Dehradun
    https://rishikeshgirls.in/call-girls-in-dehradun/
    Independent Agra Escorts Services 7291042470 VIP Call girls in Agra
    Agra Escorts service have gathered a collection of the most sexy High profile call girls in Agra, VIP Russian Models collection, independent escorts in Agra
    https://rishikeshgirls.in/call-girls-in-agra/
    Naughty Nights in Delhi 7291042470 Premium Call Girls in Delhi
    Find the most beautiful russian Call Girls in Delhi 24/7 by connecting our high profile female independent Escorts in Delhi . Call: 7291042470
    https://muskangirlsdwarka.in/services/call-girls-in-delhi/
    https://gurgaon.oyobook.com/
    Call Girls In Haridwar 9999416576 High profile Russian Escorts Haridwar
    Hire independent Russian call girls in Haridwar, Our VIP call girls Haridwar offered services 24/7 Call 9999416576, high profile escorts Haridwar & Models.
    https://rishikeshgirls.in/call-girls-in-haridwar/
    https://www.torontoplumbinggroup.com/
    https://aqualuxdp.ca/
    https://agra.oyobook.com
    https://argentina.oyobook.com
    https://australia.oyobook.com
    https://noida.oyobook.com
    https://belgium.oyobook.com
    https://bengaluru.oyobook.com
    https://brazil.oyobook.com
    https://canada.oyobook.com
    https://chandigarh.oyobook.com
    https://dehradun.oyobook.com
    https://delhi.oyobook.com
    https://denmark.oyobook.com
    https://france.oyobook.com
    https://germany.oyobook.com
    https://gurgaon.oyobook.com
    https://haridwar.oyobook.com
    https://hyderabad.oyobook.com
    https://jaipur.oyobook.com
    https://malaysia.oyobook.com
    https://mumbai.oyobook.com
    https://netherlands.oyobook.com
    https://pune.oyobook.com
    https://singapore.oyobook.com
    https://spain.oyobook.com
    https://thailand.oyobook.com
    https://udaipur.oyobook.com
    https://uk.oyobook.com
    https://usa.oyobook.com
    28.7.2021 19:23 ZV Silver
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro brouzdání po webu nejčastěji používám prohlížeč

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.