abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 15:44 | Komunita

Projekt LiMux skončil. Mnichov se vrací k Windows. Rada města na svém včerejším zasedání schválila migraci všech počítačů na Windows 10 do roku 2020.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
dnes 08:00 | Pozvánky

V Praze dnes probíhá konference Internet a Technologie 17.2 pořádaná sdružením CZ.NIC. Sledovat ji lze online. K dispozici je také archiv předchozích konferencí. Sdružení nedávno vydalo bezpečnostní pexeso. Ke stažení jako pdf pod licencí CC BY-NC-SA.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 07:22 | Nová verze

Byla vydána verze 10.2 a krátce na to opravná verze 10.2.1 open source alternativy GitHubu, tj. softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech, GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností v příspěvku na blogu a na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 12
dnes 06:22 | Pozvánky

V úterý 28. listopadu se v Brně koná již 4. přednáškový večer Ruby Stories. Těšit se můžete na témata jako TDD, hybridní mobilní aplikace či programování v Elixiru. Více informací na Facebooku nebo se rovnou registruj na Eventbrite. Na místě bude zdarma drink a lehké občerstvení, tak dorazte.

ondrej-zadnik | Komentářů: 0
dnes 06:11 | Pozvánky

V úterý 28. 11. 2017 bude další Prague Containers Meetup. DC/OS a Mesos vás provede Mesosphere's Developer Advocate Matt Jarvis.

little-drunk-jesus | Komentářů: 0
včera 14:44 | Komunita

Mozilla.cz informuje, že Firefox bude možná upozorňovat na úniky vašich hesel. V Mozille prototypují upozorňování na únik informací o vašem účtu, pokud se na seznamu Have I been pwned? objeví služba, ke které máte ve Firefoxu uložené přihlašovací údaje. Informace se objevila v pravidelném newsletteru o vývoji Firefoxu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
včera 00:22 | Bezpečnostní upozornění

Společnost ZONER informuje o bezpečnostním incidentu, při kterém došlo ke zcizení a zveřejnění části přihlašovacích údajů zákazníků k elektronické poště a webhostingu CZECHIA.COM.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
22.11. 23:44 | Nová verze

Byla vydána nová stabilní verze 1.13 (1.13.1008.32) webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Z novinek vývojáři zdůrazňují možnost zobrazení otevřených i uzavřených listů pomocí ikonky Okno na postranní liště a vylepšené stahování (YouTube). Nejnovější Vivaldi je postaveno na Chromiu 62.0.3202.97.

Ladislav Hagara | Komentářů: 9
22.11. 20:55 | Nová verze

Byla vydána verze 2017.3 dnes již průběžně aktualizované linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux. Aktualizovat systém lze pomocí příkazů "apt update; apt dist-upgrade; reboot". Z novinek lze zmínit 4 nové nástroje: InSpy, CherryTree, Sublist3r a OSRFramework.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
22.11. 01:55 | Bezpečnostní upozornění

Společnost Uber potvrdila bezpečnostní incident a únik dat v roce 2016. Unikly údaje o 57 milionech cestujících (jména, emailové adresy a čísla mobilních telefonů) a 600 tisících řidičích (navíc čísla řidičských průkazů).

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (9%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (75%)
 (14%)
Celkem 762 hlasů
 Komentářů: 37, poslední 21.11. 15:21
    Rozcestník

    Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?

    ≥2,0 – 2:1, 21:9 atd.
    8% (47)
    (1,6; 2,0) – např. 16:9
    13% (78)
    (1,4; 1,6] – 16:10, 3:2,…
    53% (326)
    (1,25; 1,4] – 4:3 atp.
    20% (122)
    (0,75; 1,25] – 1:1, 5:4, 4:5,…
    4% (27)
    [0,6; 0,75] – 3:4, 2:3, 10:16,…
    2% (12)
    <0,6 – 9:16, 1:2 atd.
    1% (6)

    Celkem 618 hlasů
    Vytvořeno: 21.4.2016 16:30

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.4.2016 09:41 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    V praci dva 1280x1024 vedla seba. Doma 1024x768 a 1400x1050 (ako sa v tomto pripade definuje pomer stran celej pracovnej plochy?).
    Fluttershy, yay! avatar 22.4.2016 12:31 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    dva 1280x1024 vedla seba

    =5:2

    1024x768 a 1400x1050 (ako sa v tomto pripade definuje pomer stran celej pracovnej plochy?)

    Co třeba podle fyzických rozměrů? Absolutní počty bodů jsou relativně nezajímavé, když chybí informace o jejich hustotě a příp. vzdálenosti od uživatele.

    2.5.2016 15:12 jn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Dva monitory jsou pro práci naprosté minimum. Na jednom je program, na druhém ladicí prostředí nebo uživatelské rozhraní. Na jednom textový editor, na druhém zpracovávané materiály. Dobré je to i při revizích textu, kdy zrevidovaný text (třeba od nadřízeného) si dám na jeden a můj na druhý. Dalo by se najít i několik dalších příkladů. Doma je potom na jednom střihový program, na druhém náhled na video. Na dvě obrazovky jsem zvyklý téměř odjakživa, ještě když to nebylo úplně běžné (mýval jsem velmi bizardní kombinaci jeden černobílý a jeden barevný monitor, každý jinak velký, chvíli (asitak měsíc) jsem měl dokonce i tři, ale ten třetí (také černobílý) byl potřeba jinde a tak jsem nadlouho zůstal u dvou ... občas si na ty krámy nostalgicky zavzpomínám). Proto jsem byl rád, že se zaměstnavatel při požadavku na druhý monitor nevzpíral, no vlastně mě za ten nápad pochválil, tehdy ještě byly peníze (kombinace 2x1280x1024 normálně se čtvercovými pixely tedy výsledný poměr je 10:4 což je 5:2). Je to už krapet historická sestava, ale už mnoho let nejsou na nové počítače peníze a uspokojují se kolegové, kteří mají počítače přecejenom starší než já. Druhé pracoviště má dvojici HD monitorů, tedy 2x1920 na 1080 (32:9), ale tam je to s poměrem stran horší - pixely nejsou čtvercové. Otázkou je ale právě přesně to, co bylo vyřčeno nahoře. Také mám doma dva monitory, ale seběhlo se to nějak tak, že jeden má 1280x1024, ke kterému kvůli potřebě full-HD náhledu byl přikoupený 1920x1080. Monitory jsou nad sebou a stýkají se pouze na cca 10 centimetrech hrany mezi nima. Jinak by se na stůl jen těžko vešly. Tady opravdu nevím, jak bych poměr stran počítal. Print-screen má rozměry 2585x2104 pixelů, ale je tam dost černého místa, a hlavně nemá smysl něco takového počítat, oni ani nejsou při běžné práci v zorném poli, k tomu hornímu se musí vzhlížet.
    Josef Kufner avatar 2.5.2016 20:12 Josef Kufner | skóre: 67
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Takže když to shrnu: Čím víc pixelů, tím líp.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Tomáš Bžatek avatar 7.5.2016 18:30 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Svata pravda.

    [ 17.940] (II) intel(0): resizing framebuffer to 5120x2880
    Koupim litajiciho tucnaka
    14.7.2016 15:31 lertimir | skóre: 61 | blog: Par_slov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Také souhlasím
    [    69.436] (II) intel(0): resizing framebuffer to 3520x1200
    
    22.4.2016 12:16 AAA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    By me zajimalo, jestli vysledky opravdu odpovidaji preferencim, nebo odpovidaji navyku uzivatelu vnuceneho prodejni politikou sirokouhlych monitoru.

    Neboli spousta lidi tvrdi, ze neco preferuji, ale doopravdy nemaji (dostatecnou) zkusenost s jinyma alternativama, a kdyby meli, tak by nakonec pouzivali neco jineho. A u spousty lidi je preference dana spis historii - jsou na neco zvykli, a nechteji to menit i kdyby to bylo objektivne lepsi (zvyk je zelezna kosile).

    (A ano, ja mam rad 4:3 a trpim, protoze vsude se strkaji sirokouhle, i pres to, ze vetsina lidi brouzda po netu (nepotrebuje sirokouhle), nebo pise ve wordu (nepotrebuje sirokouhle, krome dvou dokumentu vedle sebe, ale jak chodim po firme dela to minimum lidi).)
    Fluttershy, yay! avatar 22.4.2016 12:37 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?

    Softwarová uživatelská rozhraní jsou rovněž navržena pro nějaký poměr stran – dneska je to často zrovna 16:9 (asi v důsledku situace na trhu).

    22.4.2016 16:18 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    To ale tak úplně nesouvisí s rozměry pracovní plochy, na které se ptá anketa. V práci mám sice dva monitory vedle sebe, ale jedno okno přes oba roztahuji jen zcela výjimečně.
    Fluttershy, yay! avatar 22.4.2016 16:28 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Za prvé, z osobní zkušenosti předpokládám, že předřečník měl (v posledním odstavci) na mysli kancelářské stanice s toliko jednou obrazovkou.

    Za druhé, uživatelské rozhraní se může skládat z více oken (SDI).
    22.4.2016 16:21 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    A ani v případě jednoho monitoru by to souviset nemělo. To, že si spousta uživatelů nedokáže představit, že by hlavní okno aplikace neměli maximalizované, neznamená, že by se podle toho mělo navrhovat uživatelské rozhraní, aby se ke stejnému chování donutili i ti ostatní. Já se třeba naučil využít monitory s poměrem stran 16:9 k tomu, abych na nich mohl mít dvě rozumně velká okna aplikací vedle sebe.
    24.4.2016 18:23 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Ja to delam take tak. Bohuzel spousta aplikaci s tim nepocita, treba Acroread je v tomhle hrozny. A webove aplikace maji take casto problem s oknem, ktera jsou uzsi nez 1000 bodu (nebo nizsi nez 600, to mam na Netbooku).
    24.4.2016 22:24 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Jsou i horší: weby, které si zjistí velikost obrazovky a podle ní udělají fixní layout místo toho, aby (když už mermomocí musejí mít fixní layout) použily velikost viewportu nebo aspoň okna prohlížeče.
    Selmi avatar 25.4.2016 09:19 Selmi | skóre: 17 | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    mat naraz otvorenych viac okien so 4:3 bol problem, prilis kratke riadky, nepohodlne sa s tym pracoval. ked sa to vyriesilo zvacsenim monitoru tak zas uz som nevidel dobre cely monitor naraz, bolo treba alebo viac pohybovat hlavou alebo ho posunut dalej doazdu, co sposobilo ze som si musel zvacsovat pismena a vyhoda vyssieho rozlisenia sa stratila. dalo sa to vyriesit dvomi monitormi vedla seba, ale nebolo to uplne ono. o sirokych ciernych pasoch pri pozerani filmov ani nehovorim sirokuhly monitor vsetky tieto problemy vyriesil co sa wordu tyka, napr libre office vyuziva sirsiu obrazovku na panely ktore su na boku a je to celkom pohodlne. microsoft word ako taky je tak divne nadizajnovany, ten vyhovuje asi len tym co ine ani neskusali, ale to uz je ina debata
    29.4.2016 10:00 AAA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Souhlasim ze na dva otevrena okna vedle sebe je lepsi sirokouhly nez 4:3.

    Ale hlavne - projdete se po okoli, divejte se jak jini lide (prumerni, ne ajtaci) pracuji - vetsina lidi nema maximalizovat okno, vetsina lidi nepouziva dva dokumenty vedle sebe i kdyz maji sirokouhly. A pak na sirokouhlem maji otevreny nemaximalizovany word, takze samotneho textu maji maly vyrez, par radku. Nebo otevrou webovou stranku, ktera je na vysku, tak zase maji siroke bile pruhy plne reklam po stranach.

    Hlavne je to o stylu prace. Me se treba osvedcuje mit jeden monitor na vysku, tam si hodim manual nebo dokument ze ktereho cerpam, a na hlavnim monitoru 4:3 pracuji/pisu.
    9.5.2016 11:02 Zopper | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Mě vyhovuje kombinace dvou širokoúhlých, jeden na výšku a jeden na šířku. Přesně jak píšeš ty, monitor na výšku obsahuje nějaký dokument, z kterého čerpám, a na druhém pracuju. A pak u druhého, 3840x2160 na šířku, se mi vlezou tři terminály á 90 znaků (i když v praxi používám á 85-88, aby mezi nimi byla trochu mezera). Těch pár znaků nad 80 je kvůli zobrazení čísla řádků ve Vim. A výška je v takovémto rozlišení u 24" v pohodě.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 22.5.2016 15:46 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Přesně! snažej se lidem vnutit širokoúhlý mrdky, protože je levnější výroba a ještě to obhajujou, že je monitor větší, což je lež, jako věž! Šířka je ve stejnym rozměru stejná, ale řádků ubylo...
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    22.4.2016 16:50 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Je otazka, kolik lidi odpovida skutecne na preferovany pomer stran a kolik lidi otazku chapou jen jako proxy pro preferovane rozliseni monitoru.

    Napr. ja bych preferoval 1920x1200 pred 1920x1080, protoze prvni ma proste 120 px vertikalne navic. Pokud bych ale mel zvolit mezi ruznymi pomery stran pri ~stejnem celkovem poctu pixelu, tedy napr. mezi 1920x1080 vs hypotetickym 1820x1140, tak budu volit to prvni, nebot tady navic 100 px horizontalne mi prijde uzitecnejsi nez navic 60 px vertikalne.
    Fluttershy, yay! avatar 22.4.2016 17:42 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Napr. ja bych preferoval 1920x1200 pred 1920x1080, protoze prvni ma proste 120 px vertikalne navic. Pokud bych ale mel zvolit mezi ruznymi pomery stran pri ~stejnem celkovem poctu pixelu, tedy napr. mezi 1920x1080 vs hypotetickym 1820x1140, tak budu volit to prvni, nebot tady navic 100 px horizontalne mi prijde uzitecnejsi nez navic 60 px vertikalne.

    V tom chybí úvaha, zda by obrazovka s hypotetickými 1820×1140 body byla menší, nebo by měla jinou hustotu bodů.

    9.5.2016 11:05 Zopper | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Já preferuji nepravoúhlou plochu (1x na šířku, 1-2x na výšku), takže jsem nakonec hlasoval pro poměr stran, z jakého bych si to poskládal, což je 16:10.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    Fluttershy, yay! avatar 9.5.2016 12:03 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    preferuji nepravoúhlou plochu

    To slovo je pravděpodobně nekonvexní, pokud nelícují strany.

    Ale nechápu, proč by to někdo preferoval, vždyť je to střílení se do nohy^Woka.

    pavlix avatar 9.5.2016 12:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Nepravoúhlou? To by mohlo být docela zajímavé. Třeba proti šedesátistupňovému sklonu mezi liniemi pixelů bych nic neměl, bylo by zábavnější na to něco kreslit a tvořit odpovídající uživatelské rozhraní.
    16.5.2016 19:29 lertimir | skóre: 61 | blog: Par_slov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    1200 pixelů na výšku proti 1080 je velký rozdíl v zobrazování textu. Při čtení a práci s PDF je na 1200 pixelech stránka A4 v klidu viditelná i s matematickými symboly. Na 1080 je s malými písmeny problém.
    Fluttershy, yay! avatar 29.4.2016 12:14 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?

    Preferuji okna s poměrem stran přibližně 3:4, nejvýše 10:16, tedy akorát pro zobrazení stránky (knížky nebo obecně textu) a nějakých prvků uživatelského rozhraní. Když jsem se o to zajímal, zjistil jsem, že jde skutečně o asi nejlepší kompromis co do délky řádků a současně zobrazení co nejvíce obsahu.

    Jenže často dělám s více takovými okny (článek-poznámky, zdroják-dokumentace), takže chci mít aspoň dvě vedle sebe (protože oči/krk se snáze pohybují ve větším rozsahu v horizontálním směru), a to je problém…

    Sehnal jsem dva solidní 20,1palcové monitory s poměrem stran 4:3 (1600×1200) použitelné na výšku (dobré pozorovací úhly a dobrý stojan, takže jsem ani nevyužil ergotroní rameno) – vyšlo mě to na sotva 3k – takže jsem docela spokojený. Prakticky je to 3:2 s úhlopříčkou 29 palců a ~100 bodů/palec. Experimentálně jsem dospěl k tomu, že při postavení monitorů na délku ramene od sebe mi velikost bodů nevadí (ačkoliv o třetinu menší by mi určitě nevadila) a plocha celkem ideálně vyplňuje zorné pole.

    Kdybych chtěl totéž v jednom monitoru (tj. bez příčky), nevím, co bych si počal.

    • 30palcový monitor (16:10) se stejným rozlišením stojí řádově desetinásobek.
    • Při poměru 16:9 bych při současném stavu trhu přišel o 160 bodů na výšku (1440p) a pokud by monitor byl fyzicky větší (na výšku) jako kompenzace, znamenalo by to mj. hrubší obraz. Možná o tom půjde uvažovat s 4k.
    • Na trhu stále jsou slušné 24palcové monitory (1920×1200), které by pro mě byly jednak downgradem co do plochy, jednak prohlížení webů s oknem užším než 1200 bodů se často ukazuje býti problematickým.
    • Více běžných širokoúhlých monitorů na výšku vedle sebe má stejný problém (šířka okna obvykle pod 1200 bodů), navíc bych je musel dát dál, protože vertikální pohyb očí v rozsahu už kolem 40 stupňů je pro mě namáhavý.
    • Pár extrémně širokoúhlých monitorů (21:9) nad sebou má příčku uprostřed, nehledě k možným patáliím se zorným polem.

    Tiše doufám, že se objeví rozumně dostupné 4k+ monitory s poměrem stran 16:10 nebo 3:2…

    29.4.2016 16:03 KOLEGA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Asi jsem nadmíru tupej ... Nicméně než mi došlo, co přesně po mě anketa chce :D
    30.4.2016 10:53 hatatitla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    vybral som 16:10, ale v skutocnosti mam v strede 24" 1920:1200 (16:10), napravo mam 15,4" 1920:1080 (16:9) na displeji laptopu a nalavo 21" 1600:900 (16:9) pivot na dokumenty.
    7.5.2016 19:53 Petr Tomášek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Mně se strašně líbí rozlišení 1920x1920, ale 800 éček je příliš.
    11.6.2016 16:07 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    To se blbě otáčí na výšku ;-)
    pushkin avatar 11.5.2016 21:16 pushkin | skóre: 42 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Je mi to jedno...?
    "...viděl jsem Vás žíznit a tak jsem se vrátil." | Díky, Kájo!
    25.5.2016 03:44 yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    6400x1024 mi vyhovovalo nejvic. nejdulezitejsi je, aby to bylo poskladane z monitoru se stejnym rozlisenim, jinak to je nekonecny ojeb. teoreticky by to mohlo byt treba i z mixu 1280x1024 a 2560x1024, ale to asi nikdo nedela.

    druhou radu monitoru jsem nikdy moc nevyuzival.
    5.6.2016 23:15 JP77
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    i kdyz to neexistuje. za idealni povazuju jeden monitor 3:2 s rozlisenim 2400 x 1600 a v budoucnosti 3000 x 2000. dnes radsi to nizsi rozlišení protoze mam rad nizsi spotrebu (gk). velikost bych vybral asi 22". vzdalenost asi 40 cm. monitor rovny neprohnuty.
    jose17 avatar 28.6.2016 11:27 jose17 | skóre: 43 | blog: Joseho_blog | Košice/Nové Mesto nad Váhom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    vyhovuju mi min. 3 monitory vedla seba (doma mam 4) - clovek aj krk trochu pocvici :-)
    Ja vim, on vi, ty nano!
    28.6.2016 23:06 balki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký poměr stran pracovní plochy (příp. složené z více monitorů) preferujete?
    Najlepsi je textovy terminal a prepinanie "okien" cez suspend. Dalekopis ma uz omrzel.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.