Man Yue Mo z GitHub Security Lab se podrobně rozepsal o již opravené zranitelnosti CVE-2023-6241 v Arm Mali GPU umožňující získání roota na telefonu Pixel 8 s povoleným MTE (Memory Tagging Extension).
V San José probíhá vývojářská konference NVIDIA GTC 2024. CEO společnosti NVIDIA Jensen Huang měl dvouhodinovou keynote, ve které představil celou řadu novinek: NVIDIA Blackwell platform, NVIDIA NIM microservices, NVIDIA Omniverse Cloud APIs, Project GR00T, …
Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy jednotlivých přednášek z letošního Installfestu.
Od 21. do 23. března proběhnou Arduino Days 2024. Sledovat bude možné oficiální streamy. Zúčastnit se lze i lokálních akcí. V Česku jsou aktuálně registrovány dvě: v Praze na Matfyzu a v Poličce v městské knihovně.
Letošní ročník konference LinuxDays se uskuteční o víkendu 12. a 13. října, opět se potkáme v pražských Dejvicích na FIT ČVUT. Také během letošního ročníku nás budou čekat desítky přednášek, workshopy, stánky a spousta doprovodného programu. Aktuální dění můžete sledovat na Twitteru, Facebooku nebo na Mastodonu, přidat se můžete také do telegramové diskusní skupiny.
Byla vydána nová major verze 2.0.0 a krátce na to opravné verze 2.0.1 open source online editoru Etherpad (Wikipedie) umožňujícího společné úpravy v reálném čase.
Matematický software GNU Octave byl vydán ve verzi 9.1.0. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Nově je preferovaný grafický backend Qt a preferovaná verze Qt 6. V tomto vydání byly přepracovány funkce pro převod čísel z desítkové soustavy. Jako obvykle jsou zahrnuta také výkonnostní vylepšení a zlepšení kompatibility s Matlabem.
Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu březnový souhrn novinek. Vypíchnout lze, že pracují na virtuálním asistentu PineVox a zatím bezejmenných sluchátkách na lícní kosti (bone conduction).
Hyprland, kompozitor pro Wayland zaměřený na dláždění okny a zároveň grafické efekty, je již dva roky starý. Při té příležitosti byla vydána verze 0.37.0 (a záhy opravná 0.37.1 řešící chybu ve vykreslování oken). Nově závisí na knihovně hyprcursor, která poskytuje škálovatelné kurzory myši.
V zimě trávím oproti létu u počítače:
více času |
|
34% (229) |
stejné množství času |
|
63% (423) |
méně času |
|
3% (23) |
Celkem 675 hlasů
Vytvořeno: 11.12.2011 22:18
Tiskni Sdílej:
Až dosud stejně ... ale moje "nová" VFR750F by to mohla změnit
Neee, v létě. Proto budu trávit míň času u PC ....
Na ničem. Resp. na ničem srovnatelném ... Fichtl před 14 lety nepočítám
Asi není úplně nejlepší začínat na víc než 200kg težké potvoře s výkonem 100 koní, ale snad to přežiju
Já letos začínal na kawasaki zr7, 750ccm, 231kg. A žádnej problém. Je pravda, že nejsem žádnej drobek, ale s váhou motorky jsem problém měl jen jedinkrát, když jsem zapomněl sklopit stojánek a uvědomil si to v okamžiku, kdy už byla podezřele moc nakloněná k zemi. Ale dopadlo to dobře, udržel jsem ji. A po najetejch 10kkm za sezónu žádnej škrábanec ani na motorce ani na mě. Krásný odreagování, v létě jsem utíkal dřív z práce, jen abych se mohl projet.Na ničem. Resp. na ničem srovnatelném ... Fichtl před 14 lety nepočítám
Asi není úplně nejlepší začínat na víc než 200kg težké potvoře s výkonem 100 koní, ale snad to přežiju
Prefixes may not be used in combination. This even applies for mass, for which the SI base unit (which is the kilogram, not the gram) already contains a prefix. So milligram (mg) is used instead of microkilogram (µkg), for example.
V ročence ministerstva dopravy za rok 2010 je napsáno, že je u nás 924291 registrovaných motocyklů a 4496232 registrovaných aut.
Na silnici v roce 2010 zemřelo 129 motorkářů a 582 řidičů aut. Na procenta z registrovaných vozidel to vychází zhruba stejně. Pokud se budeme bavit o počtu nehod, tak motorkáři 3 406 vs. autisti 68 747.. tedy 0,34% vs. 1,4% - motorkáři jsou na tom líp.
Samozřejme, že následky nehod na motorce jsou horší, ale zase je jich (vzhledem k počtu registrovaných vozidel) méně ... takže žádná hrůza. Nikde jsem nenašel žebříček příčin úmrtí, ale třeba i pracovních úrazů s následkem smrti bylo v roce 2010 víc (o jednoho), než mrtvých na motorce - celkem 130. Ale když on ten rozpláclej motorkář vypadá v televizi tak ... sugestivně.
Ovlivňuje to samozřejmě celá řada faktorů. Fichtl jede i 70km/h a dnešní padesátky na tom budou jiste ještě líp. Nesnažím se dokázat, že jízda něčím je 2,5x bezpečnější, než něčím jiným ... akorát mě už nebaví poslouchat ty věčný pindy o orgánech.
Fichtl jede i 70km/h a dnešní padesátky na tom budou jiste ještě líp.
Omezovač.
Nesnažím se dokázat, že jízda něčím je 2,5x bezpečnější, než něčím jiným ...
Tak proč tu máváš statistikou?
akorát mě už nebaví poslouchat ty věčný pindy o orgánech.
Pravda, ty orgány už se darovat nedají. Kvůli nařízením EU už se snad ani nedají použít jako hospodářské krmivo. Takže motorkáři ani na orgány nejsou dobří... tak k čemu? K čemu?!
Proč?Fichtl jede i 70km/h a dnešní padesátky na tom budou jiste ještě líp.Omezovač.
Ničím nemávám. Účelem bylo narušit tu představu, že jakmlie človek sedne na motorku, je v podstatě mrtvej.Nesnažím se dokázat, že jízda něčím je 2,5x bezpečnější, než něčím jiným ...Tak proč tu máváš statistikou?
akorát mě už nebaví poslouchat ty věčný pindy o orgánech.A dřív se jako mrtví lidé zkrmovali? Jsi zdravej? Jo a k čemu jsou cyklisti, rybáři ....Pravda, ty orgány už se darovat nedají. Kvůli nařízením EU už se snad ani nedají použít jako hospodářské krmivo. Takže motorkáři ani na orgány nejsou dobří... tak k čemu? K čemu?!
Proč?
Netuším, možná aby se to vešlo do nižší skupiny oprávnění. Každopádně chopper s omezovačem na 50 km/h? WTF? A přitom to před několika lety nebylo nic neobvyklého.
Ničím nemávám. Účelem bylo narušit tu představu, že jakmlie človek sedne na motorku, je v podstatě mrtvej.
Aha, proč jsi tu teda dával to srovnání s auty?
A dřív se jako mrtví lidé zkrmovali?
Každopádně se zkrmovat mohli, teď už se ani zkrmovat nemůžou. No a co teď s tím mletým masem?
Jsi zdravej?
Nadprůměrně.
Jo a k čemu jsou cyklisti, rybáři ....
V kontextu by se hodilo spíše srovnání s jackass nebo jinými masochisty.
And now back to work.
No, úroveň ...
V kontextu by se hodilo spíše srovnání s jackass nebo jinými masochisty.Ti rybáři byli mimo, ale srovnání s cyklisty mi přijde on-topic. Dopravní prostředek jako dopravní prostředek, ne?
Dopravní prostředek jako dopravní prostředek, ne?
Ne, pokud uvážíme racionalitu rozhodnutí. Prakticky nic z A(21) nevychází ekonomicky dobře, zvláště uvážíme-li další vlastnosti. Je to extrémní sport, nic víc. Ani srovnání se snowboardingem na tom není nejlépe, protože jaké jsou potenciální pozitivní zdravotní důsledky? Skialpinismus a snowboarding jsou makačka, posilování jak sviňa nutností.
Ne, pokud uvážíme racionalitu rozhodnutí. Prakticky nic z A(21) nevychází ekonomicky dobře, zvláště uvážíme-li další vlastnosti.A1 je rychlejší prskolet, ne? Uvědom si, že AM má limit 45 km/h.
Protože předpisy a skupiny řidičáků. Dnešní padiny jedou max. 45 km/h. V homologované podobě. Samozřejmě pokud to někdo upraví, tak...Proč?Fichtl jede i 70km/h a dnešní padesátky na tom budou jiste ještě líp.Omezovač.
Oops ...
Nene, autobusy!Ale jen pokud zrovna není den otevřených dveří.
A co teprv cyklistika ....
Freestyle motocross v lese?
Jen to nepolož, ať u PC netrávíš i zbytek života + nějaká elektronika v těle co tě bude udržovat při životě
Já jedině na svym 50ccm veteránu (1958 a 1962), váží to 50kg a tak se není moc čeho bát ani na ledě - když padám tak vytáhnu tlapu a kloužu si dál klidně i bokem Momentálně teda nekloužu, ale každým dnem (už tak tři roky) to chci složit do funkčního stavu....a každým rokem se o krůček přibližuju
[zkušenost: 125ccm, 50km/h a nechybělo moc k tomu, abych se sebou vzal i spolujezdce někam 6 stop pod zem Pád na zem, výpadek a vnímat jsem začal až když jsem klouzal poslední metr v poli a zastavili jsme dva metry od betonovýho sloupu... A že doteď se mi občas špatně spí. Všeho s mírou]