abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
včera 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 6
včera 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 18
včera 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 2
včera 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 00:01 | Nová verze
Vyšla nová verze open source služby pro sdílení a synchronizaci souborů ownCloud 4. Mezi hlavní novinky patří verzování, šifrování dat, vestavěný prohlížeč ODF souborů, nové API a další - podrobnější popis novinek a vylepšení zde.
Dirka | Komentářů: 0
22.5. 13:34 | Zajímavý software
Vyšla hra The Journey Down: Chapter One, která je dostupná i pro Linux. Jde o point-and-click adventuru nezávislé skupiny vývojářů SkyGoblin. Hra se prodává za 12,99 €.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
22.5. 09:14 | Zajímavý článek

Hudba dokáže většině lidí přinést dobrou náladu. Proto je téma květnového openMagazinu audio. Existuje pro Linux zvukové studio, které milovníci hudby potřebují? Ano, květnové číslo obsahuje rozsáhlý článek o nastavení realtimového zvukového serveru. Ale nejen to. Přehrávat skladby lze v několika přehrávačích. Seznamte se s nimi. Až se sbírka rozroste, lze ji uspořádat programem, na to určeným.

… více »
IrenaS | Komentářů: 5
22.5. 09:14 | Nová verze
Po necelých 3 rokoch od vydania Nmap 5 prichádza nová verzia Nmap 6, ktorá pokračuje v trende nasadenom predchádzajúcou verziou. Zaujme plná podpora IPv6, viaceré zlepšenia v GUI Zenmap, zvýšenie výkonu i zlepšenie kvality výsledkov. Viac v oficiálnom oznámení.
kyytaM | Komentářů: 1
21.5. 19:10 | Upozornění
Omlouváme se za zhoršenou dostupnost AbcLinuxu.cz a ostatních portálů. Občasný vysoký packet loss je zapříčiněn DDoS útokem (přes 20 Gbps) proti síti našeho serverhostingu.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 42
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (12%)
 (29%)
 (0%)
 (60%)
Celkem 94 hlasů
 Komentářů: 3, poslední dnes 01:02
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín

    Trable s Troublemate

    28.1. 11:18 | Přečteno: 572× | moje já a linux | poslední úprava: 29.1. 00:50

    Konečně jsem po všech peripetiích zprovoznil svůj Acer Troublemate 4050...

    V dávných a dávných časech jsem si pořídil tento notebook a teď, když už sem si konečně sehnal HDD a DVDROM se mi vysypala vypalovačka u stolního kompa. Co teď? Kamarádi pomůžou a tak vzhledem k pouze 256MB RAM mi na stole přistála instalačka MDV 2010.0, jééénže...
    Pochopitelně nic nemůže bejt jednoduchý, takže zrovna tahle verze si nerozumí s Intel 855 a komp nastartuje rovnou do zámrzu. :-D Kamarád mi teda vypálil 2009.0 (chtěl sem .01, ale vysvětlujte to lamě) s KDE 4.1 (obr. 1.), která mi na tom teď bez větších problémů běží. Zatim sice funguju jen s připojenim do sítě, ale baterka stojí šest stovek...

    Setkal sem se jen se třema technickejma problémama, se kterejma ale fakt nevim...
    1. Na desktopu mi chybí domeček. Potřebuju domeček, abych si moh otvírat vokýnka :-D Místo něj mam jenom odpadkáč, kterej ale stejně jako drsňák nepoužívám (a pak mlátim hlavou vo stůl) (obr. 2.)
    2. Nejde zúžit lištička. Ta posraná tlustá věc dole prostě nejde zúžit, stalo se mi poprví, že sem prostě nenašel nic, kde by se to dalo nastavit na mejch oblíbenejch 22px. (obr. 2.)
    3. Šmatlací věc kliká. Ten touch-něco co je na ntb místo myši mně dohání k šílenství, když se timhle pseudopolohovacim zařízenim snažim dostat kurzor na kýžené místo, v 90% případů si to samo klikne na něco přes co tu šipku vleču, začne se něco spouštět a komp zběsile svapovat. Potřeboval bych na tvrdo, na vždycky vypnout tuhle vlastnost tý dotykový sračky. Od čeho sou pod ní asi ty tlačítka?! (obr. 3.)



    obr. 1.


    obr. 2.


    obr. 3.

    Předem dík za nápady.



    ...momentka z putyky... ;-)
           

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    28.1. 11:23 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Věnuji ti svůj starý Acer, třeba z něj něco použiješ.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 11:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Mně všechno šlape, nechte si ho na pokusy ;-)
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    28.1. 11:48 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Tak jo, když ho nepotřebuješ, mě se tu válí a je mi celkem k ničemu. Jinak sem na PC nainstaloval LinuxMint a musím říct, že jsem spokojený. Tedy mám ho dva dny. Všechno klape.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 11:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Já už mam dohodnutou větší ramku, tak se snad taky pohnu k nějaký novější verzi OS :-D
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    28.1. 11:54 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    že si nekoupíš něco pořádnýho? Ale zřejmě tě baví stavět ze starších kusů.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 12:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Protože to nepotřebuju :-D Když už ho mam, tak sem ho dal dohromady, výkonově mi bohatě stačí - ntb je počítač na cesty, jen šidítko ;-)
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    28.1. 12:19 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Tak nevím, mám Macbook a že by to bylo šidítko? Než jsem si koupil iMac, tak mi sloužil krásně doma, připojený k externímu monitoru a vůbec jsem si nevšiml, že by mě v něčem šidil. Stejně tak Acer. Výkonově na úrovni PC, co mám teď a zabíral mnohem méně místa a zřejmě měl i menší spotřebu energie.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 12:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Je to 15' a to je malý...
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    28.1. 12:25 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Připojenej k 22' monitoru byl velký dost
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 12:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    To je zbytečný když u svý 21' mám desktop kterej je podstatně našláplejší ;-) Navíc dneska koupit 4:3 je takřka nemožný, všude jen ty nizoučký "americký" sráče... :-(
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    28.1. 12:40 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    No jo, máš svoje požadavky, mě to tak vyhovovalo a pokud chci 4:3 tak na iMacu jdou krásně nastavit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 12:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Jenže já od monitoru potřebuju hlavně vejšku, šířku mam v (_._), i ve FF mam taby na boku protože 1200px na vejšku je furt málo, zatimco 1600 na šířku je ve většině případů i zbytečnej přepich...
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    28.1. 12:49 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Ale jo, já s tebou nepolemizuji, jestli chceš dobře nebo špatně. Víš co potřebuješ, hledáš to, na trhnu to není, vkus se změnil. třeba se zase vrátí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 28.1. 15:15 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    CRT 4:3 jsou dnes plný bazary a skládky. A LCD 4:3 ty jsou vidět na trhu také jen v bazarech. Ideální je koupit nějaký starší ACER 17-19 - ty ještě byly 4:3
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kotyz avatar 28.1. 14:41 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Peníze co vrazíš do notebooku nebudeš moct vrazit do koček a rekreace Na Kamýku ...
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 14:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    těch 600 za baterku? :-D
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    28.1. 14:46 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Lampicka se skrabadlem ktera funguje i bez elektricke site, to zni skvele ;].
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    kotyz avatar 28.1. 14:56 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Ne, ten novej notebook, jak se JJ diví proč si ho nekoupíš a oživuješ místo toho vraky.
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    kotyz avatar 28.1. 14:40 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Já bych ho bral, kdyby to bylo možný. Jestli teda neni z roku 1998 jako ten muj jedinej vlastní notebook co ho našla sestřenka v popelnici a věnovala mi ho, protože ho neuměla ani zapnout. Takovej už jednak mam a pak by mi nebyl k ničemu. Ale nějakej krám co je už ze současnýho století by se hodil, protože už by na něj šlo leccos použitelnýho nainstalovat a možná bych mu našel i praktický využití ...

    Jestli Vám to teda nebude vadit. Můžete mi ho nechat u Amigy a já si to u něj někdy vyzvednu až budu mít cestu kolem.

    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    28.1. 17:08 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Tak jo Jakube, bud se stavis s Honzou, nebo se pro nej zastavi Honza. Je z roku 2005 a systematicky mu odchazi grafika.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 28.1. 17:39 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Jo, to bude asi ta nechvalně proslulá odlepující se grafika. Prej se to dá opravit (snad dokonce i horkovzdušnou pistolí by to mělo jít), ale ta oprava zase moc dlouho nevydrží. Aby mi nechcíp pod rukama až tam budu instalovat systém ...
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    28.1. 17:42 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Já ti ho klidně dám, dělej si s ním co chceš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 28.1. 17:51 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    No já mam obavy že jestli je tam nějaká taková závada na desce, tak se s tim budu moct leda nechat vyfotit. Jedině to dát někomu na opravu, někomu kdo už to někdy dělal a povedlo se mu to.
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    28.1. 18:00 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Myslis Kolibace co to pak prodal / vyhodil po tom co se mu to po nekolikate posralo (jestli si dobre vzpominam)? :-D
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    kotyz avatar 28.1. 18:27 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Toho radši ne. Nebyl to taky Kolibáč kdo měl před lety ten UltraLightDesktop, což byl jen notebook bez displeje, baterky, klávesnice a já nevim co tam všechno ještě chybělo?
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    28.1. 18:34 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Netuším, ale nedivil bych se :-D. Takový ale nejde pooužít jako lampička :-/.
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    kotyz avatar 28.1. 19:59 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Vim že se tim někdo zabejval, řikal tomu buď ultraslim nebo ultralight desktop a všichni mu řikali jak to je nahovno a že to má radši vyhodit. Ale nejsem si jistej jestli to byl přímo Kolibáč nebo jinej pacient ...
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    kotyz avatar 28.1. 17:45 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    To bylo ale myslim jen u nVidie a jen u určitejch modelů, ale stačilo se jich prodat dost než se na to přišlo. Ono to tak rok vydrželo fungovat a pak to chcíplo. Může to mít i jiný příčiny odcházení. To by se na to moh Amiga podívat jestli by to neuměl opravit, venkoncem má na to vyšší kvalifikaci než já, za nějakej příspěvek na pitnej režim ;-) Než já budu mít zase cestu do hlavního města, tak na to bude mít dost času.
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 18:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Tam bude intel kámo :D
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    kotyz avatar 28.1. 18:29 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Jiná značka, jiný poruchy, stejnej problém s tim že to nefunguje :-D
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    28.1. 12:07 Gnome Ftw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Fuj, KDE. Dej si tam Gnome!
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 12:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    To si ho rači urvu a hodim psovi...
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Dag avatar 28.1. 12:43 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Tak schválně! :)))
    AsciiWolf avatar 28.1. 12:44 AsciiWolf | skóre: 24 | blog: /var/log/asciiwolf.log | JN89XL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    >KDE 4.1

    Enjoy. :-D

    28.1. 13:00 Hue | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Na ten touchpad..
    synclient TapButton1=0
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 13:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    super, ale kam to mam napsat? nevim kde mam zapalovač, natož nějakej konfigurák... :-D
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    1.2. 08:00 Hue | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Je to normální příkaz do terminálu ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.2. 23:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Jenže já to tam chci na furt a to co mi tu někdo poradil nejde
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    2.2. 09:09 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Me to funguje, udelal si to blbe ;-)
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.2. 21:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Hovno vole, sice sem to dělal zmaštěnej, ale určitě dobře :-D (když ne, tak se pak přiznám :-D)
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    3.2. 10:01 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Nastavil si tomu souboru fakt execute pravo?

    (v konzoli)

    chmod +x /home/amigapower/.kde/Autostart/start.script

    a fakt tam je (v tom souboru)
    #!/bin/bash
    synclient TapButton1=0
    
    ?
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.2. 17:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Dal sem mu execute právo, ale nikoliv v gárnyži (na tý mam záclony), ale přes nastvovací zaškrtávátko.
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    3.2. 19:37 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Treba to KDE 4.1 jeste neumi :-D...
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    28.1. 13:43 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Lol, kde 4.1 je nějaká dávna nefunkční prealpha :D. Tam nenastavíš nic ;-). Dej si tam archa nebo debiana testing a pošlape to ;-).
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 13:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Já nepsal nic o výměně distra...
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    28.1. 14:00 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Tak z mého hlediska Mandriva s KDE skutečně není to nejlepší, ale jen z mého hlediska :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.1. 14:05 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Tak tam dej aspon neco aktualniho nebo to nejak zaktualizuj... ten bug s tou deskou musi jit nejak vyresit ne? Nejake parametry jadra, noacpi, noapic a nevim co vsechno... KDE 4.1 je strasne zabugovana...
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    28.1. 14:06 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Jinak v novejsich kde v systemsettings to tapkani na touchpadu normalne zakazes, ale 4.1 to nastaveni mela jeste dost neuplne co si pamatuju a nastaveni touchpadu sem tam tusim ani nemel :/. Domecek taky vyresi novejsi kde :P. Sirka panelu totez (to se tam taky tusim pridavalo az v novejsich verzich).
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    kotyz avatar 28.1. 14:09 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Přílohy:
    Obrázkovej návod č.1 - změna velikosti panelu (lišty):

    1. Odemknout widgety

    2. Nastavit 'Panel' -> Nastavení panelu

    3. Táhnout myší (nad tlačítkem výška) pro změnu velikosti

    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    kotyz avatar 28.1. 14:18 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Přílohy:
    Obrázkovej návod č.2 - přidání ikonky (odkazu na složku) na plochu:

    1. Klik pravym na plochu -> Vytvořit nový -> Odkaz na umístění

    2. Vyplnit název ikonky a cestu k požadovanýmu adresáři -> OK

    3. Hotovo, můžeme se kochat tou nádherou

    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    kotyz avatar 28.1. 14:21 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Tohle sem dělal na KDE 4.8, fungovalo to stejně i na 4.7 a 4.6, ale jestli to fungovalo i na tý vykopávce polofunkční neschopný prehistorický 4.1 to netušim. Hodně štěstí až se o to budeš pokoušet ...
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    28.1. 14:24 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Tak jeste ze tam nema treba kde 4.0 :-D.
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 14:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    hele ty obrázkovej návode :-D tohle už mam za sebou a fakt to nejde zůžit :-D Teď sem si ten panel navíc celej smazal a nejde mi dát zpátky v původní podobě :-D domeček sem vyřeešil "počítačíčkem" jako apletem, ale spíš mně teď napadá, že by stačil dolphin na klávesový zkratce, ale kde a jak to v tom bordelu nastavit, to nevim... :-D
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    28.1. 14:40 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Vyser se na to, KDE 4.1 bylo pouze technicke demo: ukazka, jak to bude vypadat za par let, az to bude skoro fungovat (tedy dnesni stav). Proste se smir s tim, ze s timhle prostredim je to uplne stejne nahovno jako bez mechaniky a bez disku, muzes to dal pouzivat jako lampicku a skrabadlo pro kocky...
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    28.1. 14:45 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Si to predstav jako kdybys mel v garazi babetu, ktere sem tam spadne retez a fabii co nejde nastartovat. Potrebujes nutne jet nekam po dalnici... Misto aby jsi opravil starter u fabie (nova verze distra co nebootuje) se mrdas s babetou (KDE 4.1), protoze prece uz narozdil od fabie jezdi, takze udelat z babety pojizdny prostredek pro dalnici se ti zda snazsi nez opravit fabii...
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 14:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Tywoe nehul to woe! :-D
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 14:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    zatim mi to jede bez problému, nenechám si sežrat svejch 256MB RAM od KDE4.8 :-D
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    28.1. 14:47 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    KDE 4.1 je POMALEJSI a zere VICE RAM nez nove verze KDE, ktere se casem trochu zoptimalizovaly.
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    28.1. 14:49 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    A s 256 MB ram bych tam dal nejaky fluxbox, icewm, openbox nebo neco takoveho... firefox a dokonce openoffice se na 256 MB provozovat celkem da, ale urcite ne s KDE 4 ;-) (a s mandrivou taky nejspis ne, to uz chce archa nebo neco co nezere systemove prostredky milionem zbytecnych demonu).
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 14:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Hele, já nevim co furt vidíte za problémy? Dyk to běhá v pohodě, na víkon si nestěžuju a stejně mam v úmyslu dát tam jako zálohu LXDE+CF
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    28.1. 14:56 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Co tam vidim za problemy... proste tobe by taky trhalo srdce, kdyby jsi videl nekoho jezdit se zatazenou ruckou, furt mu vysvetloval, ze kdyz to odbrzdi, bude to mnohem lepsi a on si trval na svem, ze se mu strasne libi kdyz mu na palubce sviti ta cervena kontrolka a dyk to prece jezdi a ze s tim nic delat nebude ;-).

    Ale dobre, necham tech pitomych prirovnani, hlavne ze slouzi :-). Ale mohlo by to slouzit jeste lepe ;-).
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    kralуk avatar 29.1. 13:36 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Aktuální LXDE+CF není blbej nápad, imho, rozhodně lepší jak KDE 4.1
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    kotyz avatar 29.1. 14:01 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    No na tak starý Mandrivě ho chci vidět jak si tam kompiluje aktuální LXDE a CF :-D Balíčky na to nejsou a z novějších verzí mu tam nacpat asi nepudou. A když bude zkoušet upgrade distra tak to přestane chodit (nejpíš kvůli těm problémovejm ovladačům). Já bych do toho radši moc nevrtal a byl vděčnej že to aspoň funguje. A spouštěl si ty KDE aplikace pod IceWM :-D
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.1. 14:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    LXDE mam stažený včera z hospody v aktuální verzi jako 586.rpm a navíc sem si vzpoměl, že bych tam moh nacpat mnohem doladěnější a lehčí Beryl.
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    kotyz avatar 29.1. 18:52 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Dělej co umíš. Pak se pochlub jak to dopadlo.
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    kotyz avatar 28.1. 14:59 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Já bych dal víc RAM, podle nějakejch tabulek na webu (co se objevili v bazaru kde Amiga tu paměť do toho sháněl) má zvládnout až 2 GB celkem.
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    28.1. 15:05 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Njn, ale tak kamos mel ubuntu 9.04 i s compizem na 256 mega (ale mel silene nevyvazenou sestavu, athlon xp, celkem solidni disk, nvidia 9600 GT.. proste ta ramka byla k placi, ale nechtel do toho nic investovat ;)) a behalo to dost svizne (efekty naprosto bez problemu, ale to je diky grafice - takze i ta slavna kostka a dalsi pycoviny :)).

    Ja mam notas s 196 MB ram, nejaky celeron mobile a tez tam vse ficelo (normalne jsem na tom pracoval, delal ukoly do skoly, programoval, prohlizel web... nez sem si poridil neco lepsiho). I youtube videa ve flashi to zvladalo (dneska uz ale nevim, nove verze flashe uz budou nenazranejsi).
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    kotyz avatar 28.1. 14:54 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    To mu přece neuděláš, víš jak dlouho trvalo a jakou práci mu dalo tam vůbec nějakej systém nainstaloval? Navíc tam je tam tak málo paměti že i takhle starej systém a KDE je na to až moc. Jestli nechceš pomoct s tim co má, tak aspoň nedemoralizuj. Zkazíš mu radost z toho že to vůbec funguje a už mu nebude ani to pivo chutnat :-D
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    kotyz avatar 28.1. 14:51 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Taky sem tam psal že nevim jestli to bude fungovat i v 4.1. To je moc starý a skoro nic tam neni, natož aby to fungovalo. Jestli chceš vrátit výchozí stav, můžeš zkusit smazat konfiguráky celýho kde a obnoví se nějakej default. Je to v domovský složce, buď adresář .kde nebo .kde4. Ten panel tam nějak vrátit jít musí. Pravym na plochu a odemknout widgety (pokud nejsou už odemčený) a pak se tam v tý samý nabídce objeví přidat widgety a přidat panel a přes to by ho mělo jít vrátit (a když budeš mít štestí tak i s těma apletama co na něm byly před smazánim). Ale je to bez záruky, je možný že v 4.1 to ještě přes nabídku přidat nešlo, protože to nebylo dodělaný.
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    28.1. 14:52 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Dobry napad, taky bych to cele smazal ;-)...
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 14:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    spíš mi řekni kam mam nacpat to synclient TapButton1=0
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    28.1. 15:00 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Treba do konzole. Je to normalni prikaz. synclient je program. A po tom co ten prikaz spustis by se melo neco stat (treba ze to prestane klikat). Pokud to funguje, tak si to pak muzes nastavit permanente tak, ze vytvoris soubor ve slozce

    ~/.kde/Autostart jmenem start.script, das mu prava spusteni a do nej narves

    #!/bin/bash synclient TapButton1=0

    a pak se to to vykona automaticky po prihlaseni.
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    28.1. 15:02 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    shit, zapomnel jsem na <pre>
    #!/bin/bash 
    synclient TapButton1=0 
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 15:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    jdu bastlit :-D
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    kotyz avatar 28.1. 15:05 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    To ani já nevim ...
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    28.1. 15:08 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Ja celkem jo, kdyz jsem si dal cat ~/.kde/Autostart/start.script, tak jsem zjistil ze tam mam uz asi 2 roky

    TapButton1=1

    Takze jsem kdysi resil to same co amiga, akorat opacne, me ta potvora neklikala :-D.

    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    28.1. 14:28 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Nekaž mu radost, je hrdý na to, že mu funguje 4.1 :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Migilenik avatar 28.1. 14:49 Migilenik | skóre: 55 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    proč na něco tak nevýkonného cpeš mandrivu? Je to jako bys k neplavci privazal kovadlinu a hodil ho do vody dufaje, že mu to pujde lepe.

    (nic proti mandrive, sam jsem na ni zacinal)
    I'm a Dwarf and I'm digging a hole, Diggy Diggy Hole, I'm digging a hole. - The Yogscast
    28.1. 14:50 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    To je jasny! Nesehnal jine distro s KDE 4.1 ;-).
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    kotyz avatar 28.1. 15:04 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    To je dlouholetá věrnost distribuci, která možná nepřežije rok 2012 (už zase bankrotujou a teď to s nima vypadá už vážně). Já bych udělal to samý, ale už sem stačil během let změnit značku z mandrivy na ubuntu a z ubuntu na arch. Takže teď bych cpal všude arch (případně nějaký buntu (nejpšíš lubuntu), když bych to chtěl mít rychle nainstalovaný a nechtěl nic nastavovat (nebo možná archbang, to už je takovej arch-polotovar, takže oproti archu kde si člověk musí udělat všechno sám, tady už je tak čtvrtina nebo třetina hotová)).
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1. 15:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    ubu..co? chceš do držky? :-D
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    28.1. 15:16 Lol Phirae | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    KDE 4.1? Noooo, to je vopravdu solidní masochismus. To bych vzteky hodil za pět minut z vokna.
    Migilenik avatar 28.1. 15:37 Migilenik | skóre: 55 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    kde 4.1 bylo na mandrive velmi funckcni a stabilni
    I'm a Dwarf and I'm digging a hole, Diggy Diggy Hole, I'm digging a hole. - The Yogscast
    28.1. 16:06 Lol Phirae | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    :-D :-D :-D
    28.1. 21:03 AmigaPower ntb mobile in the pub :D
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Příloha:

    UPDATE!!!

    funguje super, s KDE 4.1 sem zatim neměl jedinej kolabs, i když to jede na býdný RAMce, dokáže to lidi rozkoktat (viz příloha) :-D
    kotyz avatar 29.1. 01:06 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Na widláky po třetim pivu holt udělá dojem i starý KDE bez panelu na 256 MB RAM to celý běžící na notebooku vytaženym z popelnice :-D Na mě dělá dojem akorát to že si to vlastníma rukama rozchodil, ale to je tak celý. Každopičopádně dobrá práce. Jo a už ti darmožrout doručil ty dvě vypalovačky? Nebo to zase o rok odloží?
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    29.1. 01:11 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Tak, ono to fakt na některých křápech není jednoduchý ani s takovými klikacími hrůzami, ale komu čest, tomu čest :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.1. 11:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    kde si přišel k tý popelnici?
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    kotyz avatar 29.1. 11:57 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trable s Troublemate
    Tak ten muj je z ní přímo vytaženej a ten tvuj do ní v podstatě už taky patří :-D
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.