abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    21.4. 19:11 | Komunita

    Thunderbird 128, příští major verze naplánovaná na červenec, přijde s nativní podporou Exchange napsanou v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    21.4. 04:44 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucího projektu Debian (DPL, Wikipedie). Novým vedoucím je Andreas Tille.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    21.4. 00:11 | Nová verze

    Po osmi měsících vývoje byla vydána nová verze 0.12.0 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Přispělo 268 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.4. 23:55 | Pozvánky

    Poslední měsíc byl plný zajímavých akcí, o kterých Vám bastlíři z projektu MacGyver mohou povědět, protože se na ně sami vydali. Kde všude byli, ptáte se? Objevili se na Installfestu, Arduino Day, Hackaday Europe a tajném srazu bastlířů z Twitteru. A z každé akce pro vás mají zajímavé poznatky.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (18%)
    Celkem 674 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění

    30.6.2013 15:50 | Přečteno: 2519× | Cokolif | poslední úprava: 30.6.2013 19:36

    Tiskárna (multifunkce) dosloužila (umínila si, že každá cartridge je špatná nebo nesprávně instalovaná), tak jsme potřebovali novou multifunkci (barevnou). Je to sice domů, ale někdy to znamená dvě malé kanceláře, takže jsme si řekli, že HP Officejet Pro 8600 není až tak drahá 4 271Kč (3 529 bez DPH) včetně jedné přepěťové ochrany (hodnota ≈180Kč) a 400 „lepších“ papírů, které mají hodnotu ≈80Kč, když je nepotřebujete a až 1200Kč, když je nutně potřebujete - hodit se budou a je bezva je mít, ale za ty peníze bych je nekoupil (prodávají to vše jako set).
    Takže výsledná cena je někde mezi: 2 891Kč - 4 271Kč včetně DPH, s tím že máte něco navíc co plně - vůbec (ne)potřebujete.

    Velmi mile mě překvapily některé skutečnosti: Nemilé skutečnosti:

    Problémy: V Debian Squeeze přidaná tiskárna (přes HPLIP - Device Manager) si nezaškrla volbu, že je instalována duplexní jednotka (i když tato tiskárna se bez ní ani neprodává - aspoň si to myslím), takže buď přes CUPS (localhost:631) nebo přes system-config-printer je třeba si ji přidat/zaškrknout.

    Takže jsem spokojený (zatím 3 dny) a když si člověk spočítá náklady i kdyby tiskárna byla celý rok zapnutá (nepočítaje aktivní tisk), tak jsou to náklady ≈100Kč za rok a díky možnému zapínání a vypínání jsou opravdu zanedbatelné vůči pohodě, že je vždy ihned k dispozici (všem). Byť je to velký krám, tak ji lze díky nízké maximální spotřebě provozovat i na alternativní zdroje či přes běžný malý měnič.
    Překvapilo mě, že TS-ka mi dala záruku 2 roky, ale nevadí mi to :-) (nakoupeno na IČ.).

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Dreit avatar 30.6.2013 17:23 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění

    Já už bych dneska šel jedině do laseru a to konkrétně Samsung nebo Brother.

    Nope
    30.6.2013 17:49 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Já ne. Je to drahý tisk a velmi vysoká spotřeba energie. Jako první kritéria mám ekonomiku na stranu a spotřebu energie (to co to má dělat ± zvládne už každá tiskárna).
    PS: Když se juknu na některé Samsung-y, tak mají v standby větší odběr než tato maximální… (a většina by mi odpálila UPS-ku při maximální zátěži) ;-)
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    xkucf03 avatar 30.6.2013 20:14 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Tiskárnu musíš mít na UPS? Přepěťová ochrana IMHO bohatě stačí. A mimo pracovní dobu ji můžeš vypínat, ne?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    30.6.2013 20:55 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Nemusím ani fčul nemám, chtěl jsem poukázat na to, že (levné) lasery žerou, jsou to energetičtí (ne-)otesánci.
    Ano můžu ji vypínat, ale jen na noc (≈23:00 - 7:00).

    Jen srovnání za stendby režim (nepočítaje 10× náročnější provoz):
    Běžný kancl za rok:
    (1.9W × 8 × 250)/1000 =  3.8Kwh * 4 =  15.20Kč
    ( 30W × 8 × 250)/1000 =  3.8Kwh * 4 = 240.00Kč
    
    U mě (minimálně, pokud se na noc vypne) za rok:
    (1.9W × 16 × 365)/1000 =  3.8Kwh * 4 =  44.40Kč
    ( 30W × 16 × 365)/1000 =  3.8Kwh * 4 = 350.00Kč
    
    Bez starostí a bez nastavení „vypni se“:
    (1.9W × 24 × 365)/1000 =  3.8Kwh * 4 =   66.60Kč
    ( 30W × 24 × 365)/1000 =  3.8Kwh * 4 = 1051.20Kč
    
    A jak jsem psal v textu může se sama vypnout (i zapnout), což sice není Inkoust vs. Laser, nicméně si myslím, že moc „nižších“ tiskáren tímto nedisponuje.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    xkucf03 avatar 30.6.2013 21:45 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění

    Spotřebu při tisku bych moc neřešil – IMHO výhody laserového tisku převažují a stojí za to. Ale jinak souhlas – nevidím moc důvod, proč by nějaké zařízení mělo žrát 30 W, když jen čeká připojené k ethernetu, jestli mu někdo nepošle nějaký příkaz.

    BTW: když už se tu řeší tiskárny – co nějaké s hackovatelným firmwarem? Dělal jste někdo nějaké experimenty?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    30.6.2013 21:52 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    IMHO výhody laserového tisku převažují a stojí za to.
    Jistě nějaké jsou, ale pro maloobjemový tisk to (já) už vnímám tak, že už žádné nejsou - naposledy jsem se doslova vztekl, že nejde na laser výtisk normálně psát :-).
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    30.6.2013 20:22 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Pak si potisknutý papír omylem poliju čajem nebo zmoknu a můžu ho vyhodit.
    30.6.2013 21:20 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Příloha:
    Bohužel častý omyl, pramenící z nepoužívání originálních a často i levnějších náplní.
    Vzal jsem před chvílí vytištěný papír (≈ T - 2 hodiny), v umyvadle jsem jej silně rozmočil, vzal jsem houbičku, na kterou jsem dal Jar a vlevo je vidět mé úsilí s Jarem (víc jsem nemohl, protože bych ten papír roztrhal). Pak jsem jej opatrně odlepil z umyvadla a přilepil z venku na sklo elektrické trouby (bo se zrovna peče chleba :-) ) a vysušil jej do té míry, abych neměl strach, že se mi při manipulaci nerozpadne, nu a vyfotil.
    PS: Drobné rozmáznutí je způsobené focením (bez blesku + snaha udržet opřený foťák jako na stativu).

    Jinak trpím tím také, nápis „Letáky NE!“ na domovní schránce v krásném barevném provedení, jsem po ½ roce výtisku z inkoustu (svítí na to přímé slunce a je to jen pře isolepu a vybledlo to) vyměnil za výtisk z laseru (, bo to je lepší) a řekl bych, že tam vydržel možná i kratší dobu…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    pavlix avatar 30.6.2013 21:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Originál HP 88 se mi vždycky rozmáčely i pouhým napršením, stejně jako jakýkoli jiný inkoust.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.6.2013 21:41 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Musíš mít speciální vodu jako mám já ve vodovodu, pak to vydrží ;-)
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    2.7.2013 23:25 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Omyl? Spíš osobní zkušenost, a to s tiskárnami všude možně po kancelářích, kde nemám kontrolu nad použitým tonerem.
    3.7.2013 08:59 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Oki, není to omyl, ale záleží na použití dané náplně (Omyl je jen si myslet, že se inkousty obecně rozmazávají.).
    Velmi přesně (označení, cena, objednací kód v obchodě kde se nakupuje, plus například poznámka jestli kupovat nějaký pack - např. černý toner pro CM2320 výhradně v dvoubalení apod.) jsem vždy vypsal, předpokládané náklady(, které se pak i sledovaly). A je pak na (z)odpovědných, jestli na tom trvají.
    Moje zkušenost je taková, že u HP (6500,8x00 či třeba CM2320) se vyplatí kupovat jen originální, protože i když jsou náhodou malinko dražší (, což obvykle nejsou i když to tak na první pohled někdy vypadá, ale na druhý pohled vytisknou méně stran), tak se to nevyplatí s ohledem na kvalitu tisku a jiné potíže.
    Nicméně ono je putna jestli je to ink. nebo laser, na některých laserech recyklované tonery klidně už při spotřebovaných 2/3 musíte setřepávat nebo se stane že už od půlky blbne a je tam pak určité procento vyhozených zbytečně vytisknutých papírů, protože je výtisk bledý, nebo má pruhy a pod.
    Je na zvážení každého (z)odpovědného, jestli se to pokusí spočítat přesně a jakou případně nastaví váhu mezi cenou bezproblémovostí a pracovní spokojeností…
    Mimochodem jak jsem dělal ten pokus s rozmáčením, tak jsem si vytiskl to samé na laseru a vydržel méně (s jarem a houbičkou), nicméně bych to viděl, že je to způsobené spíše rozdílným papírem.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    4.7.2013 09:46 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    (Omyl je jen si myslet, že se inkousty obecně rozmazávají.)

    Je rozdíl mezi "existuje inkoust, který se nerozmazává" a "tisk na náhodně vybrané tiskárně se pravděpodobně nerozmaže".

    4.7.2013 10:14 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Přijde na to jakou skupinu určenou pro náhodný výběr použijeme.
    Sice tím vymezím „obecný náhodný“ výběr, ale pokud se nebavíme o tiskárnách za pár korun (protože tiskárnu za 1000,- nemá smysl srovnávat s laserem), tak to bude velmi podobné jako „tisk na náhodně vybrané laserovce pravděpodobně nebude šedý či s »pruhy«“.
    OT: "existuje inkoust, který se nerozmazává" bych otočil "existuje inkoust, který se rozmazává" (tak mi to lépe vystihuje velikosti množin).
    PS: Ale myslím, že debata není o ničem důležitém, každý si stejně pořídí tiskárnu(technologii), o které si myslí, že je pro něj lepší…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    Dreit avatar 1.7.2013 15:56 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění

    V laserovce ti ale zase nezaschne inkoust - v podkroví na jihovýchodě mám v létě teploty, že by tam normální člověk nevydržel. Navíc když už se tiskne, tak třeba po týdnu, nebo v delších intervalech. Do inkoustovky jsme koupili náplně a po měsíci a pěti stránkách už ani kapka :-(

    Nope
    1.7.2013 16:40 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    V laserovce nevyschne inkoust a v inkoustovce se nevysype toner, to jo :-)
    Určitě v horku to bude s inkoustovkou mnohem horší. I když jedna HP8000 je provozovaná téměř celý rok s vyšší teplotou cca. 27 až 30+°C (v teplomilné kanceláři, kde není klimatizace a nelze stáhnout topení…) a nijak se to neprojevilo, ale určitě bude rozdíl 28°C a třeba 38°C.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    Dreit avatar 1.7.2013 17:45 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění

    Toner se sype jen když ho naklepávám abych vytisknul posledních sto stran ;-)

    Dřív jsem míval HP, která se bohužel oddělala sama - cartridge byly takový malý kvádříky a byly přiklopený plastovýma packama. Odklopil jsem packy, vyndal cardridge....a tiskárna si usmyslela, že je hotovo a zkusila cartridge schovat. Jednu packu urvala úplně, druhou nalomila. Teď jedeme na Canon Pixma MP520 a už se nejednou stalo, že během pár letních dnů inkoust záhadně zmizel :-D Tisk faktur se tak přesunul na laser a inkoustovka je v garáži (pod plechovou střechou, vedro asi jako u mě v pokoji) spíš jako záloha.

    Nope
    1.7.2013 20:21 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Důvěrně znám MP620 a MX860 a hlavně na základě této znalosti mají u mě Canon tiskárny ban (u těchto tiskáren, zvláště u té MP620 teče inkoust proudem, takže klidně věřím tomu, že se i odpařuje velmi rychle…).
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    xvasek avatar 1.7.2013 12:46 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění

    Já už bych dneska šel jedině do laseru a to konkrétně Samsung nebo Brother.

    Pokud ti nevadí v začátku "investovat" nějakých 8000Kč za ČB tisk / 15000Kč za barevný, tak ano. Jistě, prodávají se levné (ČB) "žebráky" okolo 3 - 4000Kč, ale je v nich startovací toner na cca 500 stran a pak si dokupuješ další, který vytiskne 1000 stran za 1300Kč. U té barvy si návratností nejsem jistý vůbec, protože tam se kromě tomerů mění ještě osvitová jednotka, která se navíc opotřebovává i když tiskneš jenom ČB, a ta vyjde taky na pěkných pár tisíc, takže možná ten inkoust ani nedoženeš. Navíc fotky tištěné na laseru - no ne že by to nešlo, ale nic moc.

    Proti tomu je inkoustovka okolo těch 4000 superefektivní řešení - ČB stránka za dvacetník, inkousty za pár stovek, hned jedeš v barvě a umí to plus mínus i fotky. Já ještě beru inkoust z Refillu (mám odděleně hlavu a "tanky" na inkoust, takže hlava je pořád původní kvalita od HP) a pak to jde ještě za polovinu. A pokud nechceš ani ty 4000Kč utratit, tak jsou teď HP Ink Advantage, kde se začíná už někde od 1500Kč a inkousty za super ceny.

    Jako kvalitu ČB laseru to nedožene, ale pro domácí použití je pořád spousta důvodů pro inkoust.

    Dreit avatar 1.7.2013 16:00 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění

    Samsung SCX-4500, toner se mění i s válcem a stojí mě buď 900Kč, nebo 500Kč když vrátím prodejci prázdnou kazetu.

    Nope
    xvasek avatar 1.7.2013 20:09 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Jo, to je přesně ono - originální toner na 2000 stran za 1800Kč - strana za 0,90Kč, díky za uvedení odstrašujícího příkladu. :-) Teď si vem, že tady do toho HPčka stojí originál černá XL cca 700Kč a potiskneš s ní 2300 stran, to jsou skoro přesně třetinové náklady pro první dva roky, abys nepřišel o záruku neoriginálním spotřebákem. Pak tam můžeš dávat neoriginál taky za polovic a ultimátní level tisku prakticky zadarmo lze dosáhnout samoplněním, kde 100ml inkoustu (=více než 5x XL) vyjde na nějakých 150Kč, to dává 1,3 haléře (!) na stránku - možná, pokud to ta tiskárna "podporuje".

    (Nehledě na to, že HP teď myslím dává "plné" inkousty - minimálně do Ink Advantage, ale Samsung "starter".)
    Dreit avatar 1.7.2013 22:41 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění

    Je to síla, to souhlasim. Mám pocit, že lasery mají obecně dražší náplně jak inkoustovky, i když to je možná jen subjektivní názor.

    Samoplnění jsme řešili u první multifunkce (HP), nedávno jsem si při úklidu vrazil do ruky jehlu se zelenou barvou :-( U Canona měníme rovnou celou cartridge, protože plnění se nám neosvědčilo (zkoušeli jsme jednou a nesežrala to) a navíc jsme od toho vždycky všichni jak prasata. Šetříme, ale ne za každou cenu.

    Samsung dává v základu myslím 70% toneru a i to nám vystačilo na dost dlouho, spotřebák měníme tak jednou za rok. Tiskárnu mám v pokoji a nemůžu si ji vynachválit - když příjde dokument, tak z ní rovnou vyleze bez dalšího chrochtání a skřípání, rychlost je stejná bez ohledu na pokrytí a když už mě o víkendu ráno probudí, tak dotiskne dřív, než si začnu schovávat hlavu pod polštář :-D

     

    Pár dní zpátky jsem slyšel, že Brother dělá podezřele levný tonery sám o sobě a neorigo v něm běží bez problému. Po zkušenostech v práci a několika kladných referencích se mi začínají tiskárny Brother opravdu líbit. Uvidíme kdy budu řešit náhradu za Canon (už začíná zlobit, oproti MP520 u třech známých už snad 2x přesluhuje), v plánu je barevný laser a mám pocit, že jako první na ráně bude nějaký hezký Brother ;-) Laser aby nehrozilo, že nám to zase v tropických vedrech vyschne - ono když člověk tiskne barevně tak dvakrát do roka, tak se inkoust začíná nevyplácet, protože tam často ani ten rok nevydrží :-( Ale všechno je ve hvězdách, třeba příjde další ekonomická krize a bude muset stačit ALFI s propiskou :-)

    Nope
    xvasek avatar 2.7.2013 14:31 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Lasery nemají obecně dražší náplně, jenom do toho musíš ze začátku něco nasypat. Vem si třeba takovou Konicu Minoltu Bizhub 165 - pořizovací cena okolo 9000Kč (se starter tonerem nebo bez toneru) - tam někde začínají laserovky, u kterých se prodejce "nehojí" prodejem náplní. Toner na 22 000 stran (dvojbalení) pak vyjde okolo 1500Kč - to je nějakých 7 haléřů na stránku, fotoválec na 55 000 stran za 2300Kč (to jsou další 4 haléře) a tam se inkoust nedostane pomalu ani s náplní z Refillu.

    Otázkou jenom zůstává, kdo doma tiskne ty tisíce stran, aby měl návratnost aspoň do deseti let. :-)
    xvasek avatar 2.7.2013 14:38 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Ooops, sorry, přehlédl jsem se - to dvojbalení toneru je neoriginální, origoš stojí 1500Kč za jedno balení. Šrtni si 7, napiš 14 + 4, ale i přesto myslím slušné. :-)
    2.7.2013 17:38 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Čistě jen s ohledem na ekonomiku podotknu, že ale na těch 22 000 stran zaplatím minimálně o 5000,- navíc což je dalších 23ha tedy celkem 0.30Kč (válec záměrně nepočítám) za stranu, tedy musím vytisknout více než 22 000 stran aby se to oproti inkoustu vyplatilo.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    2.7.2013 23:30 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    No jo, ale když tisknu sotva 300 stran ročně? Vydrží ten toner?
    Dreit avatar 3.7.2013 17:44 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění

    Laser by neměl mít problém tisknout i po několika letech odstávky, inkoustovka časem vyschne, ale hodně záleží na prostředí - někdy vyschne za měsíc (letní vedra), jindy za rok.

    Nope
    pavlix avatar 3.7.2013 18:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    A pro okamžitý provoz (bez čištění) je problém i týden.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dreit avatar 3.7.2013 19:36 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění

    S tím se nedá než souhlasit, i když tiskárny se samočištěním by to mohly docela zvládat. Popravdě jsem se o samočištění dozvěděl teprve nedávno z filmu http://www.csfd.cz/film/336740-the-lightbulb-conspiracy/, takže o tom moc nevím.

    Nope
    3.7.2013 20:28 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    My jsme měli problém se zasycháním (hlavně v létě, protože se to vždy pár týdnů netisklo) dokud jsme nekoupili inkoustovou Brother (levnou). Prodejte nám tvrdil, že má speciální technologii, že si hlava hlídá, jak dlouho netiskla a případně si prostříkne nebo co. Jestli je to pravda nevím, každopádně tiskárna jede několik let bez problémů.
    3.7.2013 21:16 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Protože jsem ujetý na HP, tak můžu jen říct že u HP řekněme už tak 5-10let s tím problémy nemám žádné, HP6500 jsem nedávno vytáhl po minimálně ½ roku odstávky (má špatný display a je už jen jako náhradní) otřel prach a hned první testovací strana byla OK včetně všech barev, tak jsem ji jen dal na místo a připojil do sítě a do sítě.
    A dvě co jsem měl před tím doma taky nikdy nezaschli a měli odstávky, vím o barevné (nevím jaké číslo) prodávané dřív než HP 5150 a tam uměla zaschnou barva, a na Levnějších Canon-kách dřív se to taky stávalo i na MP620, ale na MX860 či iX4000 se nám to taky ještě nestalo a ty mívají v provozu až několika-týdenní odstávky.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    xvasek avatar 4.7.2013 09:53 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Já si myslím, že by Canon neměl tiskárny vůbec vyrábět. Dělá tomu jenom ostudu, pak si lidi myslí, že tiskárny zasychají a podobné nesmysly. U laseru zase ovladače - tiskárna jak kráva a ani PCL to neumí, o takových vymoženostech, jako Postcript nebo PDF si můžeme tak leda nechat zdát.
    1.7.2013 12:51 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Brother nevím, ale levný Samsung (před asi 3 lety za 8 tis. Kč) už nikdy - furt problémy.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 1.7.2013 14:51 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Samsung = proprietární ovladač. (Ale jinak mi funguje dobře)
    Dreit avatar 1.7.2013 16:01 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění

    Stačí Splix a chrochtám si blahem ;-)

    Nope
    Luboš Doležel (Doli) avatar 1.7.2013 16:05 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Mám pocit, že ten jsem zkoušel a nefungoval.
    Dreit avatar 1.7.2013 16:08 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění

    To mě mrzí, s mojí SCX-4500 si rozumí vskutku královsky. Jakmile CUPS obdrží dokument, tak už se tiskárna roztáčí a bere papír. S původním driverem mi to pravidelně zasí*alo RAM, nějaká služba vytěžovala CPU a asi čtvrtina odeslaných stránek se pro jistotu úplně ztratila :-D

    Nope
    xxx avatar 1.7.2013 23:29 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Asi jak na kterou. Ja mam nejakou obyc laserovku a ''Samsung ML-3471ND Foomatic/Postscript (recommended)'', a nemam pocit, ze bych neco proprietarniho instaloval.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Petr Tomášek avatar 30.6.2013 19:06 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Tušíš, jak drahý je toner? Kolik stojí průměrná barevná/černobílá stránka?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    30.6.2013 19:27 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Inkoustovky používají cartridge a do této tiskárny jsou k dispozici „obyčejné“ s teoretickou cenou za tisk strany pod 0.50Kč pak XL s teoretickou cenou za tisk strany pod 0.30Kč (jen černá).
    Obvykle mi ty výtěžnosti u HP odpovídaly uváděným (u nižší a střední třídy inkoust i laser), tak doufám, že se nic nezměnilo.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    Petr Tomášek avatar 1.7.2013 09:14 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Ha a ja zil v domneni, ze je cely zapisek o laserovce. :-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    30.6.2013 19:40 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Jak odhaduješ cenu za tisk "normální stránky" v porovnání s laserem? Profi inkousty nebývají zase tak hrozné.
    30.6.2013 19:41 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Sorry, měl jsem stránku dlouho otevřenou než jsem napsal dotaz svůj a mezi tím přišly stejné dotazy.
    30.6.2013 19:47 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Zatím věřím uváděným hodnotám(, protože mi to na například na srovnatelných starších HP 8500, HP 8000, HP 6500 ±sedí).
    Doplnil jsme to do textu i tady - za černobílou - barva je velmi „zamotaná“, ale věřím, že stále bude o kus levnější než adekvátní laser a levnější než výrazně dražší laser (víra je super věc).
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    30.6.2013 20:06 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Doplnění k víře, čísla od HP 8500 (a nachlup stejně to vyšlo u HP8000 s menší množinou dat):
    Celkem 10830 stran z toho v barvě 7750 stran - běžný kancelářský tisk (,spousta barevných log a zvýrazněných tabulek, proto ta barva, ) vyšlo s průměrem za 0.60Kč na stranu (vše dohromady) a dle výtěžností to mělo stát 6417,- a stálo to 6457,-, přepočtem z poměru barva vs. B&W to vyšlo pod 0.29Kč za černo-bílo stranu, což odpovídá udávané 0.28Kč (nicméně takový přepočet vždy kulhá - v barevné stránce není obsažen vždy právě 1/4…).
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    pavlix avatar 30.6.2013 20:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Mám od roku 2008 v podstatě to samé (model 7680) a trochu mi na tiskárně vadí softwarová kurvátka. Odmítá tisknout byť black-only greyscale pokud zjistí, že je jedna jediná barva nenainstalovaná, „vypotřebovaná“ či prošlá. Navíc nepodává kompletní zprávu o stavu barev, takže jsem teď dokoupil černou a žlutou a teprve po výměně to ohlásilo, že ty zbylé jsou prošlé.

    Tisk textu mi vychází levný, tisknu vše jako draft, což mi vytiskne snad dvojnásobek (odhad). V poslední době tisknu jen minimálně, takže se výhody té tiskárny trochu ztrácí, ale ve své době mi docela dobře posloužila a stále funguje. Dneska bych buď kupoval buď nějakou malou inkoustovu (nejlépe takovou, co tiskne černě bez barev), nebo, pravděpodobněji, bych koupil laserovku kvůli větší výdrži toneru oproti cartridge (inkoust zasychá, tiskárna se co chvíli sama čistí, je kvůli tomu neustále napájena) a taky mi na inkoustu trochu vadí rozmáčení.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 30.6.2013 20:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Jo a scanner z linuxu po ethernetu sám od sebe nefunguje, za běhu se to dá obejít a nascanovat něco.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.6.2013 21:39 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Na této tiskárně jsem to zkusil ze Squeeze (kde jsem ručně povýšil HPLIP) a pak z Bubuntu 12.04 po přidání tiskárny přes HPLIP Device Manager-a (což bude možná důležité - cesta nejmenšího odporu) jede přes Ethernet v pohodě i skenování (současné pokusy z různých PC jsem nezkoušel).
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    30.6.2013 21:35 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Ano s prvním odstavcem, je to bohužel tak, že se nové tiskárny HP nechovají úplně v tomto ohledu korektně, nemám tak „extrémní“ zkušenost, spíše charakteru netiskne vůbec, ani černě i když černá je ok a barevná prázdná apod…
    Pro sebe bych se taky smířil jen s černou, ale neprošlo by to ani do škol, ani u dalších členů…
    Pokud se netiskne, musí se používat jiná tiskárna, mě nikdy zatím nic nezaschlo a měl jsem dříve náplň i víc než rok (ale ano mohou zaschnout, ale raději jednou zaschnout než vysypat jeden toner :)). Co se týká napájení, tak zde je výhoda, pro mě až překvapivé, spotřeby ve standby. A například v porovnání z HP8500, úžasně rychlého stratu (u HP8500 je to několik dlouhých minut a vypínat ji je bláznovství :-) ).
    Ad rozmáčení, už jsi i reagoval na můj pokus, víc k tomu nemám co dodat.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    pavlix avatar 1.7.2013 09:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Pro sebe bych se taky smířil jen s černou, ale neprošlo by to ani do škol, ani u dalších členů…
    Já bych si tehdy koupil jen černou, kdyby se tehdy dala sehnat podstatně levněji. Barevný tisk tak jako tak pořád dost drahý a mám pět minut odsud nějaké copy centrum.
    mě nikdy zatím nic nezaschlo
    Slušná tiskárna nemůže zaschnout, když je zapnutá. Ale vypotřebovává inkoust na údržbu. Ale zkus ji někdy nechat delší dobu vypnutou, popřípadě zkus nějakou dobu netisknout na tiskárně, která údržbu sama neprovádí. My jsme třeba u takové tiskárny doma před tiskem po delší době čistili cartridge francovkou.
    Ad rozmáčení, už jsi i reagoval na můj pokus, víc k tomu nemám co dodat.
    Ani jsi nepotvrdil, zda se jedná o stejný inkoust. Navíc to, že napíšeš něco o svém pokusu, jaksi problém s rozmáčením neřeší.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    1.7.2013 11:02 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Ani jsi nepotvrdil, zda se jedná o stejný inkoust. Navíc to, že napíšeš něco o svém pokusu, jaksi problém s rozmáčením neřeší.
    Muzet si koupit nerozmacivej inkoust uplne stejne jako si muzete koupit nerozmacive fixy.
    pavlix avatar 1.7.2013 12:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Jsi si jistý? Teda nemyslím to, že si můžu koupit nerozmáčivý inkoust, ale především to, že s ním bude ta tiskárna tisknout ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    1.7.2013 18:24 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    K nekterym modelum se prodava i originalni cartrige s vodeodolnym inkoustem. Hodi se to treba na polepky, kterym nesvedci zahrivani.
    1.7.2013 12:07 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    …vypotřebovává inkoust na údržbu. Ale zkus ji někdy nechat delší dobu vypnutou, popřípadě zkus nějakou dobu netisknout na tiskárně, která údržbu sama neprovádí…
    Je to tak, nicméně mám odzkoušené, že tyto vyšší modely se nepromítnou do spotřeby (nákladů) pokud se na ní aspoň trochu tiskne. Jinak i ten hloupý „low“ Photosmart si to čistění prováděl. Tam bych viděl problém u těch malých spíše z častým zapínáním a vypínáním, že se v čistící zóně hromadí inkoust a rezervoár není nekonečný a je to docela „čistá“ práce v gumových rukavicích to vyčistit.
    My jsme třeba u takové tiskárny doma před tiskem po delší době čistili cartridge francovkou.
    Kdysi jsem dostal radu „čistá vlažná voda“ a funguje to líp než líh.
    Ani jsi nepotvrdil, zda se jedná o stejný inkoust. Navíc to, že napíšeš něco o svém pokusu, jaksi problém s rozmáčením neřeší.
    Tiskárnu jsem uvedl potažmo i inkoust. Netvrdím že se nějaký inkoust nerozpíjí (např. z MX860 originál Canon sice málo, ale rozpíjí se.), ale u této tiskárny (stejně jako HP6500, HP8500, HP8000 a i toho Photosmart-u co jsem vyhodil) se inkoust nerozpíjí, pokud se použijí originální náplně HP.
    PS: Pokračoval jsem v testu, nechal jsem ten papír celou noc namočeny ve sklenici s vodou, ráno byla voda čistá a vytažený papír vypadá úplně stejně jako na dříve uvedené fotografii.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    pavlix avatar 1.7.2013 12:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Kdysi jsem dostal radu „čistá vlažná voda“ a funguje to líp než líh.
    Nemůžu potvrdit.
    Tiskárnu jsem uvedl potažmo i inkoust.
    Potažmo? Na první pohled to nevidím a nechce se mi to hledat jen proto, že máš náladu prudit. Já jsem uváděl HP 88, takže si každý může udělat obrázek, když bude potřebovat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    1.7.2013 15:46 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Několikrát je uvedeno originální náplně HP, černé jsou i v zápise odkazované a i každá z dále uvedených tiskáren má jen jedny originální HP náplně (nanejvýš + ve variantě XL).
    Mě se také i originální HP 56/57 lehce rozmáčely (много лет тому назад), už dlouho se mi žádné HP nerozmáčí, nevím jestli je to od dob Vivera inkoustů, ale HP uvádí věty typu v různých variacích „Vaše dokumenty a marketingové materiály budou odolné vůči zvýrazňovačům a vodě a nevyblednou“ u HP 88 takovou informaci nevidím, ale stejně jako ji nevidím ani u náplní do Photosmart-ů, přesto se mi tisk nerozpíjel (ale nedělal jsem u nich žádný podobný drsný test).
    Jestli jsi měl pocit, že prudím, tak sorry - a fčul ho mám já…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    pavlix avatar 1.7.2013 20:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    ě se také i originální HP 56/57 lehce rozmáčely
    Psal jsem explicitně o HP 88
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    1.7.2013 20:28 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Chtěl jsem ti ulevit, že jsi v tom nebyl sám.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    30.6.2013 21:07 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Co jsi, prosím, použil pro měření hodnot?
    30.6.2013 21:22 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Energy check 3000 (nutno podotknouti, že naměřené odpovídá deklarovanému).
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    2.7.2013 00:24 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP Officejet Pro 8600 - vesměs příjemné zjištění
    Děkuji!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.