Portál AbcLinuxu, 25. dubna 2024 22:26


Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Luboš Doležel (Doli) avatar 2.5.2008 11:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Proprietární software, který posílá osobní data někam pryč? Horší SW si lze jen těžko představit :-D
Luk avatar 2.5.2008 12:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
...zvlášť když si někdo přes ICQ (!) posílá hesla :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
2.5.2008 13:24 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
Taková je realita. Zákazníky těžko budeš přesvědčovat, že by je měli posílat šifrovaně - ani by nevěděli jak. Co mě ale dokáže překvapit je fakt, že třeba i renomovaná housingová firma posílá hesla na root v nešifrovaném emailu.
2.5.2008 13:22 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
Linuxový klient je open source.
2.5.2008 15:33 CEST
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
No, v tomhle pripade je pro me nepodstatne, jak moc otevreny nebo uzavreny je klient, kdyz to uklada data na nejakej cizi server. To uz muzu svoji historii cpat na nejakej web. az si budu moct nastavit zpusob ulozeni, tak klidne. Jenze pak by zase na tom nemohli vydelavat penizky. Navic pouzivam PSI, ten si uklada historii do TXT souboru. Dobre se v tom hleda, prenaset si to muzu kam chci. Proste asi nic pro me.
2.5.2008 16:52 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
Krása je právě v tom, že logy ukládá na server - historii pak máš všude s sebou a nemusíš ji všude tahat po flashkách. Jinak ale nechybí export do HTML.

Klasické logování konverzace zvládají snad všechny IM messengery, na co by pak byl "zpusob ulozeni"?

Přemlouvat ale nikoho nechci, každému, co jeho jest.
xkucf03 avatar 2.5.2008 22:06 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
Krása je právě v tom, že logy ukládá na server
O tom snad nikdo nepochybuje. Důležité ale je, aby to byl tvůj vlastní server. Jinak je to zhovadilost.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
2.5.2008 12:36 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chtělo by to nějakej malinkatej přenosnej počítač (bez monitoru, klávesnice atd.), kterej by se připojil přes USB k počítači, kde zrovna sedíš, a moh by ses k němu připojit přes protokol X, VNC, NX, ssh atd. Prostě měl bys pořád poruce svoje oblíbené aplikace, jejich nastavení a svoje data. Něco takovýho je nejspíš utopie a dost možná i nesmysl :-) Ale podobnou roli by mohly mít ty teď moderní mininotebooky.
THIS IS SPARTA!
Fluttershy, yay! avatar 2.5.2008 15:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
Lepší by bylo z krku vytáhnout šlauch a zapojit jej do přípojky, místo monitoru mít oči atd.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
2.5.2008 13:19 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To samé potřebuju já. Pokud se najde ještě nějaký kodér, tak se do toho můžeme pustit... stejně jsem nevěděl, co bych tenhle vývojový cyklus (Ubuntu) dělal.
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
2.5.2008 13:20 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
Myšleno ekvivalentní program, ale svobodný, včetně serverové verze, samozřejmě. Cizí servery mi jsou cizí.
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
Quimby avatar 2.5.2008 13:28 Quimby | skóre: 6 | blog: Quimby | Havířov / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Myslim, ze by pro tebe bylo lepsi prejit na jabber. Konkretne na gmail, protoze ten si vse archivuje do mailove schranky jako chaty a muzes jich tam mit takhle pres 6,5 Gb.. Staci si v psi nastavit nejaky verejny transport do ICQ a pak uz je na tobe ktery jabber klient pouzijes.
Hlupáci jsou sebejistí a myslící lidé jsou plni pochybností. -- Russell
2.5.2008 13:32 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
To je sice fakt, ale co jsem zatím slyšel, tak transport na ICQ nefunguje zrovna tak, jak by měl. A vzhledem k tomu, že 100% mých kontaktů používá ICQ se mi do toho moc nechce.
Quimby avatar 6.5.2008 11:03 Quimby | skóre: 6 | blog: Quimby | Havířov / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
No co mam zkusenosti, tak je to ok. Akorat nefunguje posilani souboru pres klienta. A muzes si psat i primo z gmailu. Takze na cizim pc, nemusis instalit zadny software jen se prihlasis na gmail a kecas :)
Hlupáci jsou sebejistí a myslící lidé jsou plni pochybností. -- Russell
xkucf03 avatar 2.5.2008 22:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nechápu jak může někdo dobrovolně odesílat svoji soukromou korespondenci na cizí server! Pokud by to bylo open source a každý si mohl provozovat vlastní archivní server (který by měl pod kontrolou - třeba pár PHP skriptů + DB), tak by to bylo chválihodné - něco podobného jsem si chtěl napsat, ale lenost mi to zatím nedovolila :-)


BTW: OT
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Luboš Doležel (Doli) avatar 3.5.2008 01:08 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
Pokud by to bylo open source a každý si mohl provozovat vlastní archivní server
Nebo by třeba program mohl text před odesláním na server zašifrovat. Pak už by bylo celkem fuk, čí server to je.
3.5.2008 10:02 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
Jo, to by bylo ideální. Ale ne všichni mají vlastní server, znalosti a čas se o to starat a dostatečnou úroveň paranoiy :)

Tohle ale samozřejmě ta firma vyvíjet nebude, protože se na tom nedají vydělat peníze.
3.5.2008 10:16 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: IM-History. Your history. Everywhere.
Btw, když se nad tím odesíláním na cizí server tak pohoršuješ - provozuješ si i vlastní emailový server?
xkucf03 avatar 3.5.2008 11:14 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Paranoia a vlastní server.
Jo, mám vlastní poštovní server (frantovo.cz), ale abych řekl pravdu, tak většina mé komunikace jde stále zatím přes jiné servery - hlavně školní (kterému ale věřím jako vlastnímu :-) ), plus nějaké to šifrování (GPG, S/MIME), ale tam je problém, že to má minimum lidí.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.