abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

včera 20:22 | Nová verze

Před měsícem byla vydána Fedora 27 ve dvou edicích: Workstation pro desktopové a Atomic pro cloudové nasazení. Fedora Server byl "vzhledem k náročnosti přechodu na modularitu" vydán pouze v betaverzi. Finální verze byla naplánována na leden 2018. Plán byl zrušen. Fedora 27 Server byl vydán již dnes. Jedná se ale o "klasický" server. Modularita se odkládá.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 10:22 | Zajímavý článek

Lukáš Růžička v článku Kuchařka naší Růži aneb vaříme rychlou polévku z Beameru na MojeFedora.cz ukazuje "jak si rychle vytvořit prezentaci v LaTeXu, aniž bychom se přitom pouštěli do jeho bezedných hlubin".

Ladislav Hagara | Komentářů: 12
včera 07:22 | Komunita

Od 26. do 29. října proběhla v Bochumi European Coreboot Conference 2017 (ECC'17). Na programu této konference vývojářů a uživatelů corebootu, tj. svobodné náhrady proprietárních BIOSů, byla řada zajímavých přednášek. Jejich videozáznamy jsou postupně uvolňovány na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
11.12. 19:22 | Nová verze

Ondřej Filip, výkonný ředitel sdružení CZ.NIC, oznámil vydání verze 2.0.0 open source routovacího démona BIRD (Wikipedie). Přehled novinek v diskusním listu a v aktualizované dokumentaci.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
11.12. 09:22 | Pozvánky

V Praze dnes probíhá Konference e-infrastruktury CESNET. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze i online na stránce konference.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
9.12. 20:11 | Nová verze

Byl vydán Debian 9.3, tj. třetí opravná verze Debianu 9 s kódovým názvem Stretch a Debian 8.10, tj. desátá opravná verze Debianu 8 s kódovým názvem Jessie. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 9 a Debianu 8 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
9.12. 00:44 | Nová verze

Po 6 měsících vývoje od vydání verze 0.13.0 byla vydána verze 0.14.0 správce balíčků GNU Guix a na něm postavené systémové distribuce GuixSD (Guix System Distribution). Na vývoji se podílelo 88 vývojářů. Přibylo 1 211 nových balíčků. Jejich aktuální počet je 6 668. Aktualizována byla také dokumentace.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
8.12. 21:33 | Nová verze

Po půl roce vývoje od vydání verze 5.9 byla vydána nová stabilní verze 5.10 toolkitu Qt. Přehled novinek na wiki stránce. Současně byla vydána nová verze 4.5.0 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator nebo verze 1.10 nástroje pro překlad a sestavení programů ze zdrojových kódů Qbs.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
7.12. 11:11 | Komunita

Naprostá většina příjmů Mozilly pochází od výchozích webových vyhledávačů ve Firefoxu. Do konce listopadu 2014 měla Mozilla globální smlouvu se společností Google. Následně bylo místo jedné globální smlouvy uzavřeno několik smluv s konkrétními vyhledávači pro jednotlivé země. V USA byla podepsána pětiletá smlouva s vyhledávačem Yahoo. Dle příspěvku na blogu Mozilly podala společnost Yahoo na Mozillu žalobu ohledně porušení této

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 0
7.12. 05:55 | Zajímavý článek

V Londýně probíhá konference věnovaná počítačové bezpečnosti Black Hat Europe 2017. Průběžně jsou zveřejňovány prezentace. Videozáznamy budou na YouTube zveřejněny o několik měsíců. Zveřejněna byla například prezentace (pdf) k přednášce "Jak se nabourat do vypnutého počítače, a nebo jak v Intel Management Engine spustit vlastní nepodepsaný kód". Dle oznámení na Twitteru, aktualizace vydaná společností Intel nevylučuje možnost útoku.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (8%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (75%)
 (14%)
Celkem 963 hlasů
 Komentářů: 45, poslední 1.12. 19:00
    Rozcestník

    Katastrofálny stav QT webových prehliadačov

    30.1.2012 15:11 | Přečteno: 1296× | Operacne systemy | poslední úprava: 30.1.2012 15:14

    Skúsil som, čo ponúkajú tzv. ľahké web prehliadače. A keďže som na KDE, tak som zvolil QT prehliadače - konkrétne interný Konqueror (4.7.4), Aroru (0.11.0) a rekonq (0.7.0) Aby som to skrátil.

    1. používam to, čo je v distribúcii. Lebo áno, skompilovať si môžem mierne novšie verzie, prípadne použiť repozitáre, ale...

    2. pre porovnanie som si nainštaloval aktuálnu Operu (11.61) priamo z webu Opery...

    3. pre porovnanie som použil web, na ktorý chodím z Firefoxu dlhodobo, pomerne často (teda poznám, čo ako má fungovať) a je pomerne rozsiahly (pre porovnanie pohybu po webe) - rtve.es

    Opera - scroll po webe so sekaním, ale prijateľný, web nerozhádzaný, plne funkčný, bez výhrad

    Konqueror - v nastavení s KHTML web rozhádzaný, okienko s live streamom sa otvorilo, ale hudba nehrá, pohyb po webe je asi 1 posun za sekundu

    Konqueror - v nastavení s webkitom web rozhádzaný, okienko s live streamom sa otvorí a následne prehliadač spadne, pohyb po webe rovnako pomalý

    Arora - web v poriadku, okienko s live streamom pôsobí pád prehliadača, pohyb po webe ešte pomalší (niekedy až 2-3 sekundové odozvy)

    Rekonq - web v poriadku, okienko s live streamom pôsobí pád prehliadača, pohyb po webe asi ako Konqueror

    Výsledok? Nech si každý vytvorí názor.

    Použitý HW a SW - HP nx6125 (Sempron 3100+, 1,5 GB DDR1), Fedora 16 i686 (install z KDE Live, updatované k 30.1.2012). Pod pojmom "okienko s live streamom" myslím okno otvorené po kliknutí na "RADIO EN DIRECTO" na hornej lište hlavnej stránky a zvolení niektorej stanice.        

    Hodnocení: 71 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Katastrofálny stav QT webových prehliadačov, obrázek 1 Katastrofálny stav QT webových prehliadačov, obrázek 2

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    vlastikroot avatar 30.1.2012 15:21 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Rekl bych ze ty prohlizece jsou v tom nevine, ze za to muze to obrovsky mnozstvi flashe na ty strance.
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 80.188.182.6
    30.1.2012 15:25 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    "velke" prehliadace (FF, chrome, opera, IE8 na win) pracuju s tymto webom bez problemov.

    ano, obsahu (aj flashoveho) je tam vela, prave to bol zamer porovnania, skusat to na takejto narocnej stranke. pokus na www.google.com by asi dopadol inak, to suhlasim - a vsetci by sme sa mohli vytesovat, aka je super ta arora, ked dokaze to iste ako firefox a je mensia. no bol by to realny stav? :-)
    You son of a bit.. coin
    skywaker avatar 30.1.2012 15:31 skywaker | skóre: 26 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov

    uplne s tebou suhlasim co sa tyka QT prehliadacov... v Linuxe pouzivam Firefox 9, ak mam nainstalovany windows tak ako prve nahodim firefox a to aj na vzdory ze mi IE snazi nahodit Google Chrome. Co sa tyka Haiku tak som si myslel ze prichodom QT4 a Arora alebo Rekonq alebo WebQT to bude fajn ale tieto QT prehliadace su pomale stale mi to vyhadzuje SSH certifikat.

    Donate Bitcoins to Luko: 14mXEWw9tgTtRT35RSvLL27XSpyety8x3N
    30.1.2012 17:39 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Ono to spíš ukazuje na žalostný stav webdyzajnérského řemesla.
    30.1.2012 18:15 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    a to znamena, ze arora/rekonq/konqueror nemozu zobrazovat ten web aspon rovnako funkcne/dobre ako velki bratia (ff, ie, gc)?
    You son of a bit.. coin
    31.1.2012 11:01 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    ano, v důsledku ano

    ono totiž nejen prohlížeče mají různé hacky pro různé pluginy (problém flashe výše v tomto vlákně) a pro různé chyby na stránkách, ale i naopak, to co do těch prohlížečů rveš má různé hacky pro jednotlivé prohlížeče - a s těmi se pro "malé bratry" nikdo neobtěžuje, ty se řeší jen pro "velké bratry"
    30.1.2012 17:47 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Rozloženie tej stránky je rozbité preto, lebo si opäť niekto splietol internetový prehliadač s Photoshopom (a ak písmo nemá presné rozmery, tak sa to celé rozpadne).

    Tá pomalosť zase veľmi pravdepodobne súvisí s neupraveným WebKit (pretože niektoré stránky sú s prehliadačmi využívajúcimi priamo WebKit nepoužiteľne pomalé).
    30.1.2012 18:14 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    no pockat..

    arora a rekonq pouzivaju webkit.. konqueror bud khtml alebo webkit.

    konqueror s webkitom - rozhadzane

    arora a rekonq s webkitom - OK

    konqueror s khtml - rozhadzane na pixel presne ako s webkitom.

    problem teda bude niekde inde.

    a pisma maju k dispozicii vsetky prehliadace zhodne (maximalne mozu a zrejme aj maju inak nastavene nahrady v pripade nepritomnosti toho-ktoreho pisma - co uz ale nie je moj problem, testoval som prehliadace tak ako prisli)

    pomalost takisto nie je moj problem - konkurencia funguje rychlejsie, nerozhadze stranku a este aj funguje funkcionalita na webe (audio, video, ...)
    You son of a bit.. coin
    kotyz avatar 30.1.2012 18:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Nastav si menší velikost písma v těch prohlížečích kde to je rozpadlý a mělo by se to srovnat. Už sem na to taky narazil při srovnávání arory a midori s "velkýma" prohlížečema ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    30.1.2012 18:49 __dark__
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Zkusil jsem chrome a to scrollovani nic moc, a to mam celkem vykonny HW.
    gtz avatar 30.1.2012 19:01 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    No já mám firemní nc6320 s T5560 a s 1.5GB a používám FF nebo Chrome a oba jsou na pohodu. Opera je v pohodě, ale nějak jsem na poslední verzi měl problém rozchodit ad-block.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    30.1.2012 19:02 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    operu nemam rad, preto som ju pouzil na porovnanie (aby som porovnaval male nezname prehliadace s velkym neznamym - myslim neznamym pre mna)
    You son of a bit.. coin
    gtz avatar 30.1.2012 19:05 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    zkoušel jsem Konqueror/ KDE4.7.x Suse a byl celkem přijatelný, ale na zhruba stejné úrovni jako Chromium.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    30.1.2012 20:51 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    skusim este ine distro a v nom tieto tri prehliadace.. aby som vylucil chybu..
    You son of a bit.. coin
    oryctolagus avatar 30.1.2012 19:08 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    A proč je toolkit, ve kterém jede GUI prohlížeče, tak důležitý? Takový FF a Chrome jsou sice nad Gtk, ale poznáš to v podstatě jen na open/save dialogu a případně menu, jinak to mají všechno ohackované po svým. O Opeře nemluvě...
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    30.1.2012 20:40 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Pretoze integracia s desktopom?
    oryctolagus avatar 30.1.2012 21:14 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    A to znamená konkrétně co? Ten open/save dialog jsem už zmínil. Jinak mě opravdu nic dalšího nenapadá, widgety si stejně každá stránka nastyluje sama, případně maj vlastní widgety v JS.
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    kotyz avatar 30.1.2012 21:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Ještě tak možná centrální úložiště bookmarků a prohledávání a indexování historie, to by konqueror měl mít, je to provázaný s těma nepomukama, akonadi, strigi a já nevim s jakýma ještě nesmyslama který mam vypnutý. Jo a taky to funguje jako solidní filemanager (na to jediný ho taky používam).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 30.1.2012 21:43 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    v práci mám vypnutý akorát indexování a nějak to běží. Na kopírování resp. filemanager raději používám dobrý mc nebo krusader.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Nicky726 avatar 31.1.2012 07:52 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    KIO, KWallet, KGet, KParts (otevřu PDF v prohlížeči, otevrírá ho Okular vložený přes KParts do okna prohlížeče, takto jde vkládat další KDE aplikace) záložky, místa ve file dialogu, sám ten dialog a opravdu jednotný vzhled (jakkoliv se dá gtk nastylovat, aby na první pohled nebylo v KDE do očí, na druhý pohled se liší).
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    2.2.2012 10:12 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Uz len obycajna sprosta asociacia mime typov s aplikaciami. Vo Firefoxe to dodnes nefunguje - da mi na vyber medzi open a save a pri volbe open je akurat browse a mozem hladat ako kokot /usr/bin/kpdf (napriklad).
    oryctolagus avatar 2.2.2012 15:20 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    To je tim, že FF a Thunderbird používají gnome-open a mezi Gnome a KDE4 jsou nějaký problémy co se týče kompatibility nastavení asociací. Nevím proč, mělo by to být standardizováno.
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    2.2.2012 18:38 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    To je tim, že FF a Thunderbird používají gnome-open a Gnome má nějaký problémy co se týče nastavení asociací. Nevím proč, mělo by to být standardizováno.
    I've fixed that for you, sir ;-)
    30.1.2012 22:37 Rekenec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Hej Rudňan! Neobanuješ ak dáš šancu QupZille..
    30.1.2012 22:53 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    po vyskúšaní Sabayonu - nie je to náhoda.

    rekonq sa zjebe počas načítavania aj pomerne jednoduchého webu (crienglish.com)

    respektíve takto - zjebe sa prakticky pri každom webe, crienglish bol len prvý, ktorý som skúsil.
    You son of a bit.. coin
    2.2.2012 10:09 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Tak to je velmi podobne ako Konqeuror 3.5.10. Pomaha vypnutie javascriptu, ale mnoho webov je bez neho nepouzitelnych.
    31.1.2012 09:51 Mr.nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Zkus neco jineho nez vyvojouvou vetev redhatu experte a potom si stezuj , v centosu zadne zminene problemy nejsou , ooo nestabilni vyvojove verze jaka hruza pohledte vsichni :)
    31.1.2012 11:34 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    nevím, kde děláš chybu, ale ... teď jsem to zkusil v Konqueroru, taky ve Fedoře, ale verze 4.8.0 z kde-unstable (včera jsem upgradoval, sorry, kvůli tobě downgradovat nebudu :-p)

    scrollování mi jde plynule - může být problém s grafikou, mám Intel, tvůj krám má zdá se ATI ... narozdíl od některých bych neházel vše na drivery, problém může být kdekoliv mezi driverem přes X až po Qt, s největší pravděpodobností za to ale nemůže browser samotný, jestliže se totéž děje v několika různých

    rozhozený layout nepozoruju s vyjímkou toho horního pruhu záložek a čáry levého okraje - na to ti ovšem již odpovídal chrono

    okno se streamem se mi otevře a zvuk hraje, ovšem jen do té doby, než slítne flash - což ovšem opět nemůžeš dávat za vinu prohlížeči, že to maj chlapci z Adobe zabugovaný

    ... jiná věc je, že qtwebkit nemá sandboxing, takže pád flashe v Konqueroru s qtwebkit jej sestřelí celý, ale to je opět primárně problém toho, že Flash je zprasenina, slušně vychovaný software nepadá pětkrát do minuty, a jeho rodičovský proces se tudíž nemusí pádům bránit

    neříkám, že ty prohlížeče jsou dokonalé, ovšem na druhou stranu si zcela určitě nezaslouží, abys je takto odsuzoval, on Firefox (nemluvě o IE, kterým se tu taky oháníš) má svých problémů dost a dost
    31.1.2012 12:40 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    to zasa ako pomaly na mna :-)

    ja som fanusik vselicoho a zhodou okolnosti aj tychto prehliadacov (rekonq-u najma).

    ale na to, aby som vobec mal chut pomahat (s prekladmi, nahlasovanim chyb, ...) musi aspon trosku fungovat. a nie tak, ze po rokoch vyvoja zleti pri prvom otvorenom webe.

    to o sandboxingu znie zaujimavo, ale pre bezneho uzivatela to bohuzial znamena, ze ten prehliadac je nepouzitelny (z casu na cas proste flash este potrebujes a ten ti zasa zarucene zhodi prehliadac napr. s 10 tabmi)
    You son of a bit.. coin
    31.1.2012 13:29 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    133 Errors, 183 warning(s). Tomu říkám chlape test jak stehno! Vybrat si shitoidní stránku s úplně rozbitým kódem zajebanou flashem odvrchu dolů a stěžovat si na základě tohoto "testu" na to, jak prohlížeče stojí za houby, noooo kloubouk dolů. Tuplovaný oposume! :-(
    Josef Kufner avatar 31.1.2012 13:37 Josef Kufner | skóre: 67
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    To je normální situace na webu. Prohlížeč to prostě musí nějak slušně zvládnout. Není to hezké, ale je to tak.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    31.1.2012 13:41 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    To je normální situace na webu. Prohlížeč to prostě musí nějak slušně zvládnout. Není to hezké, ale je to tak.
    Ale kulový. Kdyby to každý prohlížeč zobrazoval tak, jak má podle kódu té stránky, tak by autoři těchto "webů" konečně vyletěli na dlažbu a ani pes by po nich neštěknul.
    oryctolagus avatar 31.1.2012 13:48 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    To není tak úplně pravda, Acid3 testem neprojde z těchto prohlížečů afaik ani jeden. Narodzíl od FF a Chrome.
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    31.1.2012 14:04 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Nějaký Acid3 je v tomhle případě úplně nepodstatný. Nevím, jakým způsobem autor "testoval" ten FF nebo Chrome, neb na notebooku s Intel Core2 Duo s 2GB RAM je v obou ten web zcela nepoužitelný, sice se zobrazuje "správně" ale s prohlížečem se při zapnutém flash shitu nedá pracoval, protože se uswapuje k smrti a po vypnutí flashe je stránka jaksi zcela zbytečná.
    Josef Kufner avatar 31.1.2012 14:34 Josef Kufner | skóre: 67
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Gratuluji, právě jsi dosáhl sporu sám se sebou.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    31.1.2012 14:37 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Nevšiml jsem si. Já na rozdíl od autora "testu" z nepoužitelnosti té stránky neviním prohlížeč, ale toho idiota, co tenhle paskvil vyplodil.
    31.1.2012 17:32 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    tak to AFAYK pěkně blbě

    krom toho, není mi jasné, jakou má nějaký syntetický test přiohnutý na Gecko souvislost s výše uvedeným, aby popíral, že je to pravda
    oryctolagus avatar 31.1.2012 18:48 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    tak to AFAYK pěkně blbě
    Odkaz má nějakou souvislost s diskusí?
    krom toho, není mi jasné, jakou má nějaký syntetický test přiohnutý na Gecko souvislost s výše uvedeným, aby popíral, že je to pravda
    To je jednoduché: ty prohlížeče nemají s tou stránkou problémy jen proto, že je blbě napsaná, ale i proto, že mají obecně horší podporu standardů/"standardů", ať už je jejich přiohnutost jakákoli.
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    31.1.2012 19:15 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Aha, takže podpora "standardů" spočívá v tom, že lépe zobrazuji stránky se stovkami chyb v kódu. No tak to jooooo. :-D
    oryctolagus avatar 31.1.2012 20:18 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    No tak je logický, že když ten prohlížeč neumí pořádně vykreslit ani bezchybnou stránku, tak špatně napsaná stránka půjde už vůbec do kytek. Čili jako důsledek... ano ;-)
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    1.2.2012 11:17 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Možná to pořád ještě někomu nedošlo, ale specifikované je i zpracování chyb (a "chyb", protože půlka chybových hlášení z validátoru byly vždycky nesmysly).
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    31.1.2012 20:25 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    tak to AFAYK pěkně blbě
    Odkaz má nějakou souvislost s diskusí?
    ano

    ještě nějaké otázky?
    krom toho, není mi jasné, jakou má nějaký syntetický test přiohnutý na Gecko souvislost s výše uvedeným, aby popíral, že je to pravda
    To je jednoduché: ty prohlížeče nemají s tou stránkou problémy jen proto, že je blbě napsaná, ale i proto, že mají obecně horší podporu standardů/"standardů", ať už je jejich přiohnutost jakákoli.
    nevim, co máš za matroš, ale musí bejt fakt kvalitní ...
    oryctolagus avatar 31.1.2012 20:37 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    nevim, co máš za matroš, ale musí bejt fakt kvalitní ...
    Náposobně, mohli bychom směnit kontakty na dealery ;-)
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    oryctolagus avatar 31.1.2012 20:38 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    s/Náposobně/Nápodobně
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    1.2.2012 18:08 Andrej | skóre: 44 | blog: Republic of Mordor | Zürich
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov

    Ano, stav je katastrofální, pokud jde o podporu HTML 5 a dalších nových technologií. Chromium, Opera i Firefox v tomto ohledu natrhnou Konqueroru prdel.

    Ale buďme fair: Ta stránka, kterou používáš k testování prohlížeče, je sračka podobná ACID testu. Podle ní bych rozhodně schopnosti prohlížečů nehodnotil. Ani hlavní stránku ani rámeček s živým vysíláním bych na svém webu mít nechtěl. :-)

    ǑǦŹǓǕǙǞǺǨȞȬḔḦḰḾṊṎṸẄẌỖ
    1.2.2012 18:13 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    dobre.. ale proste spadnut by to nemalo.. akokolvek je ten web zly, akokolvek je flash zly zly zly..
    You son of a bit.. coin
    2.2.2012 15:05 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    No a neplatí to náhodou o vícero "druhů" aplikací v KDE? Přehrávač videa? Rozbití KDEPIM? Není office?
    mirec avatar 4.2.2012 09:23 mirec | skóre: 31 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    No javascript je v Qt prehliadačoch žalostne pomalý a to radšej ani nespomínam, že sa nespúšťa vo vláknach. Takže tieto super vymakané weby, ktoré majú javascript na každú somarinu bez problémov zablokujú hlavné vlákno. Za toto inak môže aj neschopné W3C, ktoré nevie ani prijať štandardy, kde sa dá vzhľad prvkov naštýlovať pomocou CSS, ale namiesto toho sa musí javascriptom emulovať správanie checkboxov, radiobuttonov, selectov, inputov, layoutov ... Weby sú hnus a kým zostane W3C zostanú aj weby hnusné.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    4.2.2012 12:37 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Je vůbe možné, že by reálně někdo W3C nahradil? Například velké softwareové společnosti už dávno přivykly současnému stavu a nějakou nezávislou oraganizaci s podobným zaměřením neznám.
    mirec avatar 4.2.2012 15:25 mirec | skóre: 31 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Neviem. V každom prípade pred chvíľou som používal chrome s 1 tabom na slideshare a žralo mi to 1.5GB RAM (uu prezentácia, ktorej veľkosť by som odhadoval na 1MB, asi 70 strán s jednofarebným pozadím). Celý web je jedna veľká hnijúca odporná ****. Takmer všetky prehliadače sú monštrózne nenažrané ****. Malé prehliadače nefungujú kvôli **** webovým vývojárom, ktorí ani nie sú schopní napísať web tak, aby fungoval bez js. Keď programujem pre desktop môžem si aspoň vybrať jazyk, toolkit ... alebo si môžem všetko napísať sám. Na webe som ale odkázaný na zlé štandardy a zabugované implementácie. Sakra asi by som mal zmeniť zamestnanie, alebo zohnať niekoho, kto by robil špinavú prácu (frontend) za mňa.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Josef Kufner avatar 5.2.2012 19:50 Josef Kufner | skóre: 67
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Už se tak stalo: WHATWG.

    W3C nemá s HTML5 společného prakticky nic a bylo přibráno až dodatečně, spíš jen aby se zamezilo zmatkům a tříštění standardů.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.