Portál AbcLinuxu, 19. dubna 2024 20:10


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
17.8.2013 19:04 Ovocníček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Teda, kupovat si telefony, aby mohl člověk odpovídat WP fanatikům... klobouk dolů, to je nasazení.
pavlix avatar 18.8.2013 14:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Nečetl jsem pečlivě, pomocí vyhledávání se nemůžu dopracovat k informaci, že si kotrcka ten telefon koupil.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
18.8.2013 15:08 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Takže voľba padla na Nokiu Lumiu 520, zabehol som do T-Mobile a vzal.

Tak poďme pozrieť, čo som to zakúpil.
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
pavlix avatar 18.8.2013 15:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Pak by ovšem stálo za to osvětlit, kde se ten nápad vzal.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
18.8.2013 20:04 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
doplnam si vzdelanie v tejto oblasti na vlastne naklady.

telefony predavame a aj v obmedzenej miere "servisujeme" (SW zalezitosti, ak sa da).

na iOS tam mame demo iPadov (na zoznamenie sa so systemom staci), WP zariadenie ziadne (W8 tablet je bohuzial uplne iny).
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
17.8.2013 19:18 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
zni to lakave :-D
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
17.8.2013 19:21 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
S množstvom aplikácií by som to tak zle nevidel. Ľudia, ktorí chcú mať vo svojom Androide foss sú na tom ešte horšie...
The newcomer's guide to anonymous communication on Freenet
17.8.2013 19:45 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Stejně nevěřím, že WP fanatici reálně existují.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
20.8.2013 00:49 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Radek Hulán existuje :-)
17.8.2013 20:20 Tomáš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dá se na (windowsí) Nokie dát Android?
20.8.2013 00:51 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Ne, chybí ovladače, specifikace a vůbec možnost změnit bootloader za něco, co nevyžaduje UEFI Secure Boot.
gtz avatar 17.8.2013 20:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Měl jsem v ruce jak 520/620/820 tak i ten model od Huaweie. Připojení k WIFI bez problémů, kvalita celkem dostatečná. Všechny modely měly pomalejší start, ale když se rozhýbaly tak běžely hodně slušně rychle.

Když si koupíš Androida tak prvotní registraci musíš udělat přes 3G není-li pravda? Android se ani neptá a hned to valí přes povolená data. U WP8 to musíš povolit, nezkoušel jsem prvotní settings přes Wifi, ale myslím, že by to šlo pořešit.

Že by to bylo rukama?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
17.8.2013 21:09 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Když si koupíš Androida tak prvotní registraci musíš udělat přes 3G není-li pravda?
Není to pravda (alespoň na čistém Androidu na Nexusu), nemusí být ani vložena SIM karta.
gtz avatar 17.8.2013 23:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
registroval jsem nějaký Samsung a bez 3G se to něchtělo málem ani spustit. To byla nějaká verze 2.X, je pravda, že novější verze 4.0 a 4.2.X už netrvají na tom, aby tam nějaká SIM byla. Nexus jsem měl v ruce už aktivován tak netuším.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
18.8.2013 00:54 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Jo, dvojka, to už nevím, přece jen to jsou skoro dva roky, co ji nemám. Prodává to vůbec ještě někdo?

Já si při poslední OTA poněkud zbořil system (evidentně to nepočítá s možností, že by pro odemčení displaye a odšifrování disku nemuselo být heslo), takže start po přeflashování mám fakt ještě v čerstvé paměti. :-)
18.8.2013 00:55 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Oprava: ...nemuselo být totožné heslo...
gtz avatar 18.8.2013 11:27 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Já jsem si při posledním hraní zbořil taky systém, dával jsem tam testovací verzi Ubuntu a při zpětném flashi z recovery jsem zapomenul že tam je jiný loader a pak jsem se divil, že to nefunguje.... Takže jsem si musel projít kolečkem oficiální romka -> unlock -> neoficiální. prostě jsem to nějak dokonale zbořil, že i CWM nedokázal udělat recovery ... :-)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
17.8.2013 21:21 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Když si koupíš Androida tak prvotní registraci musíš udělat přes 3G není-li pravda?

Nesmysl. Registroval jsem už několik telefonů a tabletů a 3G data to nikdy nepoužilo. Nemluvě o tom, že tablety 3G modul vůbec neměly.

gtz avatar 17.8.2013 23:04 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Randy, registroval jsem pár telefonů s droidy a starší verze od Samsungu/SE chtěly registraci přes 3G. Otázka je zda to bylo jen tím, že tam bylo něco jejich (starší verze 2.X, novější ICS,JB již byly celkem v pohodě). Tablety se registrují jakmile se spojíte se sítí popř. již jsou předregistrované od některého výrobce, např. u Samsungu jsem se s tím již setkal.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
19.8.2013 13:29 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
I na mé původní G1 s Androidem 1.6 jsem si při prvním spuštění mohl zapnout wifi a přihlásit se přes ní...
gtz avatar 19.8.2013 21:08 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Bylo to myšleno tak, že když je v Androidu SIMka tak to Droid hrne přes ni aniž by se ptal zda přes to nebo přes něco jiného. To 3G se dá vypnout až naběhne systém ... a spousta telefonů co jsem měl ruce měly problémy něco udělat bez SIM.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
19.8.2013 21:56 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
to je pravda čiastočne. niektoré telefóny sa spýtali, či sa chcem pripojiť k wifi aj so SIM, neviem podľa čoho sa to dá rozlíšiť.
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
20.8.2013 10:23 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
SIMku jsem v něm měl a určitě se ptal, než přes to něco nahrnul.
gtz avatar 20.8.2013 16:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Když jsem pro známého instaloval nějaký SG tak po vložení SIM a baterky a zapnutí mobil najel a ikona "3G/2G" byla ihned přítomná (nikdo se neptal zda chci povolit 2G/3G data). Možná mluvíme o něčem jiném, mně se jedná o tom, že Android má ve svém základním nastavení povolené datové přenosy. Což někdy také nemusí být to správné.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
20.8.2013 16:18 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Hmm, ale ten váš první příspěvek byl o tom, že bez 3G se člověk nezaregistruje. Povolené datové přenosy u smartphonu považuji za celkem logické, nicméně současná verze při registraci nabízí připojení přes wifi automaticky a pokud byla možnost registrovat se přes wifinu i u prvních verzích, opravdu nevím, v čem je problém. Ona koneckonců ta registrace jde, pokud vím, i přeskočit a mám pocit, že šla vždycky. Alespoň teda na čistém Androidu, verze přiohnuté Samsungem, HTC apod. bych za směrodatné nepovažoval...
gtz avatar 20.8.2013 23:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Ano byla, osobně jsem moc čistých droidů nepotkal. většinou to byly telefony pro korporátní lidi a tam se požadovaly vždy funkce a ne čistota prostředí (pak se není čemu divit, že telefon je nadstavbou zmršený a nedá se skoro používat). Skoro čistou romku jsem měl možnost ochutnat na nějakém ZTE/HUAWEI a po pár dnech to šlo do pryč, protože ty verze se také moc nedaly používat.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
21.8.2013 00:36 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
To s těmi funkcemi jsem moc nepochopil. Měl jsem dlouhodobější zkušenosti se starým systémem na Xperii X10 mini, potom s TouchWizem na SGS2 a teď mám SGN a popravdě, nějak nechápu, proč výrobci ty nadstavby do svých telefonů cpou, protože žádnou extra přidanou hodnotu jsem v nich neobjevil. V korporátním prostředí jde podle mého obvykle primárně o to, aby to umělo ActiveSync a ten snad nadstavby nesuplují (i když by možná mohly, už kvůli tomuhle bugu, který je u IMAPu snadno řešitelný alternativními klienty, ale u ActiveSyncu mě dost ... jak to říct ... sere...).
gtz avatar 21.8.2013 21:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Oni to tam cpou už od dob WM a oni se ohánějí jen tím, aby se to lépe ovládalo, používalo etc. Ono je to pak celé nějaké velké, zabugované, a na to, aby se to to celé nějak smysluplně hejbalo tak tam musí rvát x-jader s patřičnou porcí RAM.

No s ActiveSyncem od MS jsem problémy neměl (dodnes používám Omnia Pro B7610 -> jen z důvodu že není k dispozici odpovídají zařízení s klávesnicí). Když jsem zkoušel na nějakém droidovi docpat nějaký účet z hotamilu a najednou to celé bylo nějak nic moc. AS najednou se začal nějak zadrhávat, synchronizace se celá nějak domršila, dal se používat pouze primární kalendář apod.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
21.8.2013 21:48 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Nevím, Hotmail nikdo kolem nepoužívá a uživatelé námi spravovaných serverů si na androidí AS nestěžují (já sám jedu z Dovecotu přes IMAP). Zdá se, že jsem jediný, koho štve, že ta výchozí mrcha nezapisuje u AS ani u IMAPu hlavičky In-Reply-To nebo References, takže pak člověk nevidí konverzaci v kontextu. A Googlu tam přitom visí bugreport od roku 2009 - kruci, vždyť oni sami s tím musejí mít v seskupování konverzací pod Gmailem problém...
gtz avatar 21.8.2013 22:23 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Otázka je zda google chce AS řešit. Primárně AS a PushMail byl vyvinut MS a netuším zda se na tyto věci nevztahují nějaké licenční procesní věci.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
21.8.2013 22:25 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
No on to očividně nechce řešit ani u toho IMAPu, problém podle mě nebude v AS ale v poštovním klientovi, který tyhle služby sdružuje pod sebe.
17.8.2013 22:27 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
v praci sa na wifi pripojil, doma nie.

podla webu je to pomerne bezny problem.

vsetky ostatne zariadenia (ntb, mobily, tablety) sa na ten router doteraz pripajali. vratane WP7 telefonov L800 a optimus 7.

nemusis, mas na vyber. logicky, ako inak by si aktivoval napr. androidovy tablet bez podpory 3G?

nikde nebolo napisane, ze to musim cez data, inak by som to urobil - cez wifi som to chcel urobit preto, ze aj tak som sa chystal stiahnut aplikacie, takze by som sa na wifi pripajal.
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
gtz avatar 17.8.2013 23:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Tak to jsi musel mít špatný kousek, já jsem měl v ruce 520 která se připojila jak u zákazníka tak doma. Otázka na jaký router, některé Nokie když je router nastaven na B/G/N tak se dlouze připojují.

Jak jsem psal tablety bez 3G je jiná kapitola, aktivuje se buď připojením nebo přidáním google služeb.

V Routeru máš snad nějaký log tak zjistíš proč se Nokie nepřipojila, tipoval bych na nesoulad v klíčích WPA2.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
17.8.2013 23:42 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
akonahle som klikol na nazov siete, tak vypisalo, ze sa nemoze pripojit.

po nastaveni "G only" funguje.

mame router otvoreny, len mac filter.

je to proste problem lumie, je toho aj plny net
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
17.8.2013 21:53 hmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No jo no .. Znam jednoho WP fanatika a ten dela v microsoftu :D Hned vnucoval super telefon a super OS. Nakopat do hader
17.8.2013 22:28 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Radoslav von Hulan?
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
the.max avatar 17.8.2013 23:12 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
ten jeste zije? sem myslel ze zkoncil v propadlisti dejin :-D
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
xvasek avatar 17.8.2013 23:19 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Miguel de Icaza?
Dent avatar 18.8.2013 15:21 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Teda já nevím, 520 jsem si koupil minulý týden. Android mi už lezl krkem se stovkou jeho drobných problémů. Dát dvacet za iPhone mi upřímně řečeno přišlo moc, tak jsem koupil Lumii 520 a chrochtám si.

Telefon/y (androidi od největších čínských keplů po vlajkové lodě) se stovkou drobných problémů jsem vyměnil za Lumii s jedním velkým (který doufám bude opravený) - nefunkční Facebook. Toho je taky plný internet, interní FB aplikace prostě nepřijímá zprávy, "oficiální" FB aplikace zase má problémy s notifikacemi.

Teď už to zkoušet nebudu, ale dal bych krk za to, že jsem telefon aktivoval přes wifi, takže mi možnost připojit se dal, protože v tom momentě jsem měl pouze velkou SIM.

Problémy s wifi nemůžu potvrdit ani vyvrátit, zatím jsem se připojil všude, instalace aplikací taky bez nejmenšího problému a to jak přímo ze Store, tak z webu.

Za mě velká spokojenost (až na ten FB), konečně telefon, který prostě funguje.
18.8.2013 17:09 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
No u nas si kolega po aspon 3 iPhonoch (3GS, 4s a 5) kupil Nokiu, lebo z tych apple telefonov sa nedalo telefonovat - stracal stale signal atd a mal zafixovane, ze Nokia - dobry telefon. Po dni nadsenia odlozil Lumiu 520 ako nepouzitelny kram...a spomenul si na tragikomicku n97 (ale stale pouzitelnejsiu ako Lumia) a ako sa zaprisahal, ze uz nikdy viac ziadnu Nokiu...
gtz avatar 18.8.2013 21:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Klidně si všichni nainstalujte FB, klidně všichni sdílejte informace o sobě včetně pozice, fotografií atd. etc aspoň má velký bratr dostatek informací o sobě.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Dent avatar 18.8.2013 21:43 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Proč taky ne? Pokud budu chtít dělat něco, co velký bratr vidět nemá, tak ten telefon jednoduše nechám doma.
gtz avatar 18.8.2013 22:02 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Není to jen o tom kolik a co toho ví velký bratr, ale i o tom co lze o onom člověku na internetu dohledat a díky FB toho lze dohledat celkem hodně. Proč po sobě nechávat dobrovolně digitální stopy.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
19.8.2013 06:57 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Vysvětlit některým jedincům, že soukromí je to největší bohatství, je marný boj. Vím, že v současnosti je téměř nemožné se úplně vyhnou digitálním stopám, ale vzdávat se zcela dobrovolně svého soukromí, notabene ku prospěchu třetí osoby...
Dent avatar 19.8.2013 10:31 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Je tak těžké po FB neřešit soukromé záležitosti, o kterých nechci, aby někdo třetí věděl? Opravdu nevidím jediný problém v používání FB, pokud je to děláno s rozumem.

Na plánování foto výletů a prezentování fotek zvěřeny a přídody, občas nějaká ta fotka z takovýchto akcí - na to je FB naprosto ideální... asi pak dokážu žít s tím, že NSA ví, že jsem byl fotit tuleně na Helgolandu.

Neexistují pouze dva extrémy - nepoužívat FB vůbec nebo na druhé straně na sebe vyklopit všechno. U všeho je třeba používat rozum.
pavlix avatar 19.8.2013 10:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
na to je FB naprosto ideální
To bych čekal tak od člověka, který považuje facebook, internet a počítač za synonymum. Jediná (leč významná) výhoda facebooku v oblasti sdílení fotek je, že tam chodí lidi.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
gtz avatar 19.8.2013 12:03 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
plánování foto výletů a prezentování fotek zvěřeny a přídody
Ano proč, ale něco takového jako je Fb? Copak není k dispozici něco lepšího a speciálního jen pro fotky? BTW. Flickr od Yahoo je myslím na toto hodně slušný a nevím přesně jak je to u FB s licencí a s tím když chci jít pryč zda se smaže veškerý celý obsah.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
19.8.2013 13:35 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
A kolik lidí, které tě zajímají, se tam na ty fotky budou dívat? Taky mám krom FB ještě svojí fotogalerii, aby byl nějaký záznam zpětně... ale nic to nemění na tom, že tam na ty fotky prakticky nikdo nekouká a fotky, na které nikdo nekouká, nemá cenu fotit :)
19.8.2013 14:09 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
A fotky, na ktere se lidi koukaji jen protoze je vidi na fb cenu fotit ma? ;-)
rADOn avatar 19.8.2013 14:19 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
Touché :-)
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
pavlix avatar 19.8.2013 15:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
+1
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
gtz avatar 19.8.2013 21:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
FLICKR co vím má velice slušně udělané zpracování i ty ostatní věci. A spousta vyhledávačů dokáží zahrnout Flickr do vyhledávání. Ale když srovnáš engine Flickru s FB tak u mne to vyhraje Flickr. Mohu napráskat tuny fotek a vystavit to na FB, ale kolik lidí se na ně reálně podívá? Většinou jen ti co máš někde přidané (btw stejě když si někoho přidáš, aby se mohl brouzdat alby tak mu stejně přijde nějaká zpráva o povolení apod. a to stejné myslím jde udělat u Flickru).
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
20.8.2013 10:25 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
nj, vidí to ty, co mám přidané, ale vidí to... když se teď regnu na flickr, tak z lidí co znám tam budou asi tak 2... neříkám, že je fb technologicky lepší, ale holt je tam momentálně víc těch lidí, které to případně uvidí.
Bedňa avatar 20.8.2013 11:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
FB je hrozný spam. Kopec ľudí sedí len u toho a keď sa tam raz za tri mesiace ukážem tak sa ľudia vypytujú hrozné pičiviny. Nikto sa tam nebaví o vývoji slobodného softvéru, žiadne témy o NSA, PRISM a slobode slova, vtípky z IT. Nechce sa mi baviť o tom ako sa mám a či ešte stále robím kde robím, tie záležitosti vybavujem v hospode. G+ je na tom lepšie, ale zas ho šmírujú, aj keď sa tam nič tajné nerieši, vadí mi to. Najväčšia prdel je ale Diaspora a je decentralizovaná čo je veľké plus.
KERNEL ULTRAS video channel >>>

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.