abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 16:11 | Komunita

Vývojáři relačního databázového systému PostgreSQL oznámili, že schválili svůj Code of Conduct (CoC) aneb kodex chování vývojářů PostgreSQL.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
dnes 14:44 | Nová verze

Byla vydána verze 1.0 poštovního serveru Courier (Wikipedie). Aktualizovány byly také související balíčky jako Courier authentication library, Courier-IMAP, SqWebMail, maildrop nebo Cone.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 02:22 | Zajímavý software

Společnost ​Versity Software otevřela svůj archivační souborový systém ScoutFS. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu (kernel space, user space) pod licencí GPLv2.

Ladislav Hagara | Komentářů: 18
dnes 00:44 | Nová verze

Byla vydána verze 4.2 programovacího jazyka Swift (Wikipedie). Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Ke stažení jsou oficiální binární balíčky pro Ubuntu 18.04, Ubuntu 16.04 a Ubuntu 14.04. Přehled novinek ve videozáznamu přednášky z WWDC 2018.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 17:55 | Nová verze

Po třech a půl letech od vydání verze 3.4.1 byla vydána nová verze 3.4.2 programu pro filtrování spamu Apache SpamAssassin (Wikipedie). Z novinek lze zmínit 4 nové pluginy. Pravidla budou ověřována pomocí SHA-256 a SHA-512 místo SHA-1. Řešeny jsou také 4 bezpečnostní chyby. Například chyba CVE-2018-11780 v pluginu PDFInfo zneužitelná ke vzdálenému spuštění kódů (RCE).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 16:22 | Pozvánky

Díky openSUSE Video Teamu lze sledovat živý přenos většiny prezentací z letošní SUSE Labs Conference. Záznamy proběhlých prezentací budou postupně přidávány na kanál SUSE Labs na YouTube.

Michal Kubeček | Komentářů: 0
včera 10:22 | Pozvánky

Na webových stránkách konference LinuxDays byl zveřejněn program přednášek a workshopů. Současně byla spuštěna registrace. Konference proběhne o víkendu 6. a 7. října 2018 v Praze v areálu ČVUT v Dejvicích na Fakultě informačních technologií.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 02:22 | Komunita

Linus Torvalds se v oznámení o vydání 4. rc verze Linuxu 4.19 omlouvá za své chování. Posledním commitem před zvýšením rc3 na rc4 bylo odstranění souboru s Code of Conflict a přidání souboru s Contributor Covenant Code of Conduct vycházejícího z Contributor Covenant. Vývoj Linuxu 4.19 dokončí Greg Kroah-Hartman. Linus Torvalds si bere volno a bude pracovat na svém chování. Pravděpodobně vylepší svého poštovního klienta, aby mu nedovolil odesílat emaily obsahující nadávky.

Ladislav Hagara | Komentářů: 40
16.9. 11:33 | Nová verze

Byla vydána verze 1.23 open source nástroje pro on-the-fly šifrování (OTFE) dat VeraCrypt. Přehled novinek v nejnovější verzi tohoto nástupce TrueCryptu v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
15.9. 11:11 | Nová verze

Byly vydány verze 3.0.3 a 3.16 softwaru Wine (Wikipedie), tj. softwaru vytvářejícího aplikační rozhraní umožňující chod aplikací pro Microsoft Windows také pod GNU/Linuxem. Stabilní verze 3.0.3 je třetí opravnou verzí verze 3.0 vydané v lednu. Opravuje 52 chyb. Z novinek vývojové verze 3.16 lze zmínit například počáteční implementaci OPC Services (Open Packaging Conventions).

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
Na optické médium (CD, DVD, BD aj.) jsem naposledy vypaloval(a) data před méně než
 (13%)
 (15%)
 (21%)
 (23%)
 (24%)
 (3%)
 (1%)
Celkem 351 hlasů
 Komentářů: 33, poslední 16.9. 11:55
Rozcestník
Štítky: není přiřazen žádný štítek

Nový pokus o phishing

3.3.2008 20:16 | Přečteno: 1493× | Něco off-topic

Po dlouhé době jsem otevšel e-mailovou schránku přímo na serveru a co na mě nekouká jako první ze spamů...

Dear Customer,

CONGRATULATIONS !!!

You have been chosen by Ceska Sporitelna online department to take part in our quick and easy reward survey.
In return we will credit 2.000 Kc to your account - Just for your time! Helping us better understand how our customers feel, benefits everyone. With the information collected we can decide to direct a number of changes to improve and expand our online services.
The information you provide us is all non-sensitive and anonymous - No part of it is handed down to any third party groups.
It will be stored in our secure database for maximum of 3 days while we process the results of this nationwide survey.

We kindly ask you to spare two minutes of your time in taking part with this unique offer!

Customer Satisfaction Survey

© Ceska Sporitelna a.s., For public use

Odkaz je zkopírován přímo z mailu, jehož autorem je jakýsi CustomerSatisfaction@csas.cz. Možná jsem sám, ale není zvláštní, že mi ČESKÁ spořitelna píše ANGLICKY? ;-) Co dodat? Prostě pozor na to...

       

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

JiK avatar 3.3.2008 20:34 JiK | skóre: 8 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Vim, ze se Vam to libit nebude, a zase zacnou reci o socialnim darwinismu, ale ja bych skoro rekl, ze neco takoveho je de-fakto moderni test prirozene inteligence a zdraveho rozumu a ze pokud na to nekdo skonci, zaslouzi si byt okraden, zchudnout, prijit o byt a praci a tim omezit sanci sireni svych blbych genu v genofondu lidstva. Neco jako takovy moderni prirodni vyber :-)
Heron avatar 3.3.2008 20:46 Heron | skóre: 51 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
No já bych to nebral zase tak do hloubky.

Tyhle emaily jsou prostě z dílen drobných zlodejíčků a podvodníků, kteří se snaží zneužít něčí neznalosti a neopatrnosti. Zkrátka takový kapsáři, akorát v elektronickém světě. Nic víc.
freshmouse avatar 3.3.2008 21:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Hezky řečeno, na něco podobného jsem taky myslel. :-)
vencour avatar 3.3.2008 21:49 vencour | skóre: 55 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing

Škoda, že více věcem nerozumím (dlouhodobě) tolik, abych je na první pohled viděl jako hloupost ...

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Hobit avatar 3.3.2008 23:05 Hobit | skóre: 7 | blog: Kdo si hraje, nezlobí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
treba to bude lidska blbost, kterou ponechaje v genomu, zaruci lidstvu dalsich par tisicu/desetisicu let na maticce zemi. nebyt inteligentu, tak se nehadame o globalnim oteplovani a nehazeme si atomovky na hlavu. ;o)

jinak to nemam ze sve hlavy, cetl jsem neco podobneho v nejakem komentari na jinem webu. ale asi se toho o podobnych vecech da najit vic, neco ve smyslu, ktere vlastnosti/instinkty apod. jsou nejlepsi pro preziti druhu.

treba uz to ta inteligentni mensina vi, ze na zachovani druhu je potreba vetsi masa tech blbych. a hlavne, nemuzem byt vsichni chytri.
3.3.2008 23:30 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
To je možné. Na druhou stranu se tu opakovaně a úspěšně objevují snahy zvýhodňovat blbce.

Mám na mysli třeba výhodné státní půjčky pro pitomce, co si půjčovali u různých Providentů s úrokem 50% na to, aby mohli jet na dovolenou, a teď to nemůžou splácet.

Mám na mysli vrácení peněz těm hovadům, co na nějaký phishing skočí a někdo jim vybere účet.

A tyhle snahy mě štvou, protože lidi, co aspoň trochu přemýšlí či si nechají poradit, na takovéhle blbce doplácí.
Quando omni flunkus moritati
JiK avatar 4.3.2008 01:02 JiK | skóre: 8 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
To je možné. Na druhou stranu se tu opakovaně a úspěšně objevují snahy zvýhodňovat blbce.
At si je klidne zvyhodnuji, proc to ale k certu musi delat za moje penize? Solidarita bych tomu rikal, kdyby se mne nekdo zeptal a neudelal to bez meho vedomi a proti me vuli.
4.3.2008 12:09 Tomáš | skóre: 30 | blog: Tomik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Z principu když stát nezvýdodňuje Tebe, tak Tě znevýhodňuje (někde se ty peníze vzít musí). Mě se to týká taky. Docela bych řekl, že stát s**e na hlavu každému, kdo maká a platí daně.
Dalibor Smolík avatar 5.3.2008 11:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
A tak je to správné. Makáš? Tak máš být po zásluze potrestán. Práce je přece ta poslední zoufalá šance, jak přijít k penězům :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
multi avatar 4.3.2008 09:21 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
+1
svoboda je: když chci, tak můžu; kutilův web; bezdrátová čidla teploty vývoj softwaru
4.3.2008 09:50 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Po kliknutí na odkaz se stránka zobrazí, ale pak celá zešedne a Firefox zobrazí ceduli jak vrata o podvodném obsahu a nabídne odkaz "Rychle pryč", který mě přesměruje na stránku s výhodami Ubuntu. Pokud by i přes tyto varování někdo svěřil své data takovéto stránce, zaslouží si, v zajmu ochrany lidstva, okamžitou smrt.
Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
4.3.2008 10:23 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
... zchudnout, prijit o byt a praci a tim omezit sanci sireni svych blbych genu v genofondu lidstva.
máš v té úvaze drobnou chybku ... chudoba lidem nebrání v tom, aby se množili jako králíci, spíše naopak, podívej se na průměrné počty dětí v rodinách vysokoškoláků a - no, nebudeme tu zas mít kecy, které by mnozí s chutí označili za rasistické, že :)

jinak i když v principu souhlasím (kdyby fungovalo to, že se budou množit míň), ale bohužel druhou věcí je, že pro odhalování takovýchto podvodů jsou potřeba určité specifické schopnosti, ale to nestačí, navíc jsou třeba zkušenosti s danou věcí a případně čas na ověření předpokladů/podezření ... a já bych byl celkem nerad, kdyby například nějaký šikovný truhlář nebo geniální muzikant nepředal své "šikovné" geny jen proto, že je v jednání s lidma trouba a každýmu věří (tuším, že se to označuje jako sociální IQ, co se u něj blíží nule, i když jinak může mít "selskej rozum" výbornej), nebo že nemá dostatečné znalosti, aby rozlišil, co je a není možné, nebo že je ve stresu, má hodně zakázek aby manželce vydělal na dovolenou, a nemá čas ověřovat si, jestli vybraná cestovka splňuje zákonné podmínky (pojištění atp.) a jsou na ní dobré reference (a nezměnilo se zrovna vedení, což by předchozí reference invalidovalo)
Max avatar 4.3.2008 19:36 Max | skóre: 66 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Nesouhlasím. Mám pocit, že tvé věty lezou z člověka, který se neumí vžít a ani představit jinou osobu, než je on sám ;-). Podle tebe musí všichni ke všemu přečíst návod, všechny varovné hlášky, licenční ujednání apod.? Nebo né ke všemu? Jen k tomu, co je důležité? A co by bylo pro toho konkrétního člověka důležité? To nám řekneš ty, nebo to řekne někdo jiný? Jak vůbec někdo může říci, co je pro druhého důležité? Dost lidí nemá chuť, čas a ani sílu číst dlouhosáhlé texty něčeho o ničem, ve kterém je zakomponováno pár varovných hlášek formou právnického sdělení. Samozřejmě existují lidé, kteří tak učiní, vše si důkladně přečtou, hodně se snaží, ale když PC používají jen na vyhraněné věci pár minut denně, myslíte si, že to, co si přečetli, si za rok budou pamatovat? Nazývat počítačového analfabeta za hlupáka, který by se neměl dále množit je podle tebe skutečně oprávněné?
Člověka, který se např. nechá okrást piráckým snímačem, jenž je umístěn u bankomatu považuješ také za hlupáka? Člověk přece musí bankomat pořádně prozkoumat a ujistit, se, že tam nic nepovědomého umístěného není a to, že třeba chvátá, to se vůbec nepočítá, prostě to měl vědět a nechal se okrást, je hloupý a je mu souzeno umřít v chudobě bez potomků.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
JiK avatar 4.3.2008 23:22 JiK | skóre: 8 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Ja psal neco o tom, ze by si kazdy mel a musel cist navody? Domnivam se, ze nikoli. A i ten nejvetsi blbec by asi nedal klic od bytu a seznam, kde ma schovane drazsi veci nahodne vybranemu opilci na nadrazi, ze? Myslim, ze by v realnem a ne virtualnim svete oni dost blby clovek nedal jmeno a heslo nebo kartu a PIN k ni nejakemu neznamemu pobudovi, ktereho nikdy predtim nevidel. Pokud by to udelal, stojim si za tim, ze to je kardinalni blb. To, ze to udela pres e-mail, web, nebo telefon nebo treba smsku nemeni na situaci vubec nic.
Max avatar 5.3.2008 00:06 Max | skóre: 66 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Ja psal neco o tom, ze by si kazdy mel a musel cist navody?

A já psal, že jsi to psal? Špatně jsi to pochopil, jen jsem udával příklady toho, kde by se mněl dozvědět to, co to phishing je (resp. že česká a asi žádná jiná pojišťovna neposílá věci tohoto typu mailem) a zároveň jsem tuto možnost částečně vyvracel. Navíc uvádíš příklady, které jsou úplně mimo mísu(něco někomu vědomně dávat není to samé, jako nevědomně někam posílat údaje v domění správné věci) a velice přehnané. Neříkej, že je jako argument myslíš vážně? To je snad nějaký vtip, ne? ;-).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
3.3.2008 20:44 jk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Tak jsem si to zkusil vyplnit(jestli ma nekdo cislo uctu 16164163105610 a pin 8888 tak se omlouvam :-) ) a ta stranka kde se zadava cislo uctu a pin je v barvach cesky sporitelny, takze kdyby nebylo ty anglictiny, tak verim tomu, ze by se dost lidi chytilo.
Vojtěch Trefný avatar 3.3.2008 21:35 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: vojtíškův blogísek | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Myslím, že na tohle se moc lidí nechytí -- pokud umí někdo tak dobře anglicky, aby tomu porozuměl, tak je snad i natolik inteligentní, aby přišel na to, že je to podvod... (ačkoli kdo ví).
3.3.2008 22:12 jk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Myslim ze peknou ochranu proti phisingu ma Bank Of America. Pri kazdem prihlaseni se uzivateli zobrazi obrazek, ktery byl pro nej nahodne vybran (zobrazuje se pri kazdem prihlaseni presne ten samy obrazek). Protoze obrazek se uz posila pres SSL, tak utocnik nemuze vedet, ktery obrazek ma uzivatel prirazen. Takze na podvodne strance se obrazek nezobrazi, cehoz si imho vsimne daleko vice lidi, nez podivene url stranky.
3.3.2008 22:22 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing

Kolegovi myslím přišla česká verze. Byl to nějaký šílený text, přeložený počítačem. Ale nezačínalo to "Drahoušek zákazník", jako ten minulý :o)

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
3.3.2008 22:37 PMD
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Drahouљek Zбkaznнk,

Tato is tvuj funkcionбr oznбmenн dle Ceskб Sporitelna aby clen urcitэ sluћba dбt pozor pod vule bэt deactivated a odstranit kdyby nedoљlo k obnovit se bezprostrednн.

Predeљlэ oznбmenн mнt been poslanэ aћ k clen urcitэ Ћaloba Dotyk pridelil aћ k tato ъcet.

Ackoliv clen urcitэ Bezprostrednн Dotyk , tebe musit obnovit se clen urcitэ sluћba dбt pozor pod ci ono vule bэt deactivated a odstranit.

Obnovit se Ted tvuj SERVIS 24 Internetbanking.:

http://www.csas.cz/banka/appmanager/portal/banka

SERVIZ: SERVIS 24 Internetbanking SKONANI: 03, 1 2008

Bэt zavбzбn tebe do using SERVIS 24 Internetbanking. My ocenit tvuj obchod a clen urcitэ prнleћitost aћ k slouћit tebe.

Ceskб Sporitelna Sluћba ъcastnнkum

****************************** DULEЋITЭ Sluћba ъcastnнkum HLБЉENН ******************************

Bэt prнjemnэ cinit ne namнtat aћ k tato poselstvi. Do jakэkoliv bбdat , dotyk Sluћba ъcastnнkum

© Českб spořitelna a.s. Vљechna prбva vyhrazena. Materiбly určenй pro veřejnost..

Vљechna prбva vyhrazena.
frEon avatar 3.3.2008 22:54 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
se divim, ze to neni psany zprava do leva ;-)
Talking about music is like dancing to architecture.
4.3.2008 00:35 Marv-CZ | skóre: 21
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing

Tak to mě včera přišla celkem správně lokalizovaná verze:

Předmět: Klientske centrum
Odesílatel: Ceská sporitelna

Neúspěšná transakce / Payment Not Successful

Platební transakce zamítnuta - pokyn vydavatele karty

Transakce byla odmítnuta na základě některého z uvedených důvodů:

    * Vaší kartou není povoleno provádět internetové transakce
    * Byl překročen limit pro internetové transakce
    * Byl chybně zadán CVC2/CVV2 kód
    * Na Vašem účtu není dostatek prostředků

Jdi na: Prehled aktivovanэch produktu sluћby SERVIS 24 .
(pro okamžitý návrat klikněte zde).

Nyní budete přesměrován/a na stránky internetového obchodníka
(pro okamžitý návrat klikněte zde).

Pro podvodníky to má jedinou vadu na kráse, že nejsem zákazníkem České spořitelny :-)

4.3.2008 08:00 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Zatím si z toho děláte srandu, ale až naše slavná vláda schválí posílání obsílek e-mailem, jsem zvědavý, kolika lidem budou chodit e-maily s tím, že mají doplatit daně, nebo něco na ten způsob. A až se na tohle vycvičí spam filtry, tak kam budou padat skutečné obsílky ...
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
pushkin avatar 4.3.2008 08:22 pushkin | skóre: 42 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Mno, to je neveselé ... to potom jedině pokaždé, když něco podobného přijde, pro jistotu zvednout telefon a ověřit si u daného orgánu, zda to je vážně míněný e-mail, nebo nějaký další nahozený háček.

Jinak souhlas s tím, co se píše výše ... člověk s rozumnou dávkou soudnosti by se na něco podobného chytit neměl, i když je pravda, že nad tímhle mailem bych se asi už na chvíli pozastavil.
"...viděl jsem Vás žíznit a tak jsem se vrátil." | Díky, Kájo!
vencour avatar 4.3.2008 15:25 vencour | skóre: 55 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing

Komunikace s bankou snad nechodí po nekryptovaném kanále?

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
4.3.2008 10:41 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
No, nevím jestli systém, který negarantuje doručení, je ten nejvhodnější pro posílání obsílek...
Quando omni flunkus moritati
Mark Stopka avatar 4.3.2008 15:30 Mark Stopka | skóre: 57 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
To že negarantuje doručení se mu dá odpustit... To že negarantuje obdržení zprávy o nedoručení je o poznání horší...
4.3.2008 14:22 alpha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Snad kazdy vi, komu se plati dane, a nebude je posilat na nejake nezname cislo uctu.
4.3.2008 15:10 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Nešlo mi ani tak o to, že by lidé hromadně platili daně na phisingové účty. Ale o to, že až spammeři začnou posílat podobné e-maily, jako jsou obsílky, tak se na ně vycvičí spam filtry a ty skutečné mohou spadnout do koše. Finta je v
Ve změně občanského řádu by také platilo pravidlo, že po deseti dnech bude nepřevzatá nebo nevyzvednutá obsílka považována za doručenou.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Mark Stopka avatar 4.3.2008 15:32 Mark Stopka | skóre: 57 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Je to hrůza. Už jak jsem to četl na itbiz, tak jsem se tomu podivoval.
4.3.2008 19:52 Ef
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Starší návrh podle mne využití e-mailu vylučoval, jedna z mála věcí, kterou bylo za návrhem vidět, byla snaha zajistit právě ověřitelné doručení. Tedy aspoň to tak vypadalo, tenkrát se z návrhu nedalo moc poznat, co tím chtěl vlastně autor říci. Teď ale vládou zřejmě prošlo nějaké další kolo, ovšem jestli ten návrh nebyl od minule výrazně přepracován, tak to bude dost hrůza.
4.3.2008 19:54 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Odkaz jsem nečetl, ale co jsem zaslechl, tak nikdo neuvažuje o SMTP na rozesílání obsílek. Vláda naopak chce vytvořit jakýsi webmail, který poběží na portálu veřejné správy a občan, pokud projeví zájem o elektronické obsílky, bude mít povinnost danou schránku vybírat.

Jak konkrétně se zajistí doručovaní zpráv do schránky je problém vlády. Finta je v tom, že spolehlivost bude garantována ze zákona.
4.3.2008 21:23 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
Aha, tak to je jiná. Snad to nějaká firma neudělá tak, aby se úzká skupina kolem w3c na ty stránky nemohla dostat :-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
multi avatar 4.3.2008 09:22 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
firefox me upozornil ze stranka je podezrela, tak to je dost dobra vychytavka ;-)
svoboda je: když chci, tak můžu; kutilův web; bezdrátová čidla teploty vývoj softwaru
4.3.2008 20:53 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový pokus o phishing
tak mi to dnes přišlo taky, jen odkaz byl http://www.r-solutions.net/security.htm ale asi už jim to někdo zatnul protože to nefunguje a hlásí to 404. Chtěl jsem jim tam napsat pár blbostí aby se nenudili u tý zlodějiny. A samozřejmě mám účet u úplně jiný banky.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.