abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:55 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Pozvánky

    V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | Zajímavý software

    Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Julian Andres Klode vydal APT (Advanced Packaging Tool) ve verzích 2.9.0 a 2.9.1. Jedná se o vývojové verze nové větve APT 3.0. Vylepšuje se uživatelské rozhraní. Přidány byly barvičky. Aktuální náhledy a vývoj lze sledovat na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    14.4. 17:00 | Komunita

    Miguel de Icaza se na svém blogu rozepsal o vložitelných herních enginech. Kdysi slibné projekty UrhoSharp a Urho3D jsou již mrtvé. Zůstává Godot. Aktuálně vývojáři řeší Pull request #90510 s návrhem knihovny LibGodot.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.4. 03:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.0 linuxové distribuce Lakka, jež umožňuje transformovat podporované počítače v herní konzole. Nejnovější Lakka přichází s RetroArchem 1.17.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (60%)
     (13%)
     (2%)
     (25%)
    Celkem 405 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Ano, uznávám, pomalu, ale jistě to na mém blogu vyhnívá... hlavně kvůli nedostatku času a nápadů, co si budeme povídat :-/ No a jelikož se většina mých zápisků v poslední době čím dál tím více odchylovala od zaměření ABC Linuxu, rozhodl jsem se založit tématicky volný blog Letters from Earth, na který jsem zároveň přesunul zápisky odsud za poslední půlrok.

    FuxBlog budiž tedy nadále ryze technickým blogem se zaměřením na IT. Snad na něj budu mít čas...

    Aktuální zápisy

    Android a SDXC s rozuzlením

    10.6.2013 09:00 | Přečteno: 4814× | Něco off-topic | poslední úprava: 18.6.2013 15:48

    Předpokládám, že nejsem sám, kdo ve zdejší skupině nepatří mezi minimalisty, a tak bych chtěl požádat o výpomoc s koupí 64 GB micro SDXC karty pro svého Androida... Podle toho, co jsem se dočetl [1], je jediný rozdíl mezi SDHC a SDXC v souborovém systému - namísto výchozího formátování jako FAT, mají SDXC karty exFAT, což může samozřejmě spoustě zařízení dělat problém. ALE - Android je Linux a jako takový by přeci neměl viset na FAT/exFAT, ale kdybych si SDXC kartu naformátoval třeba na ext3, vše by mělo fungovat jak má. Tedy pokud jsou obě karty po elektrotechnické stránce shodné co do zapojení. Samozřejmě určité zkušenosti s použitím dané karty na internetu jsou, ale závěry jsou rozporuplné i v závislosti na schopnostech "uživatelů"... [2]

    Máte někdo zkušenosti s použitím jiného souborového systému nežli FAT pod Androidem a/nebo zkoušel jste někdo pod defaultním nerootnutým Androidem 4.1 SDXC kartu o velikosti 64 GB? Bude to fungovat, nebo to raději nemám riskovat? Konkrétně by šlo o kombinaci ASUSu ME172V [3] (podle výrobce podporuje SDHC do 32GB) a 64 GB micro SDXC karty Kingston [4].

    Díky,
    Pushkin


    Update 1: Podle diskuse níže jsem pochopil, že asi největší problém může být s podporou exFAT Androidem. Android dodávaný ASUSem přitom exFAT podporuje [5], a to zápis i čtení. Ověřeno na staré 2 GB microSD kartě.


    Update 2: Zkusil jsem technickou podporu ASUSu. na původní dotaz:
    Dobrý den,
    mám dotaz k podpoře velkých micro SD karet. V manuálu uvádíte, že produkt ASUS Memo PAD ME172V podporuje pouze micro SDHC karty do velikosti 32 GB. Přesto, bylo by možné ve Vašem výrobku použít micro SDXC kartu o velikosti 64 GB? Pokud ano, jaký souborový systém by pro tuto kartu bylo vhodné zvolit?

    Děkuji za spolupráci,
    Karel Hruška
    Jsem dostal následující odpověď:
    Dobry den,

    neni mozne pouzit kartu SDXC, protoze ctecka SD karet tento format nepodporuje. Podporovano je pouze SDHC s limitem 32GB.

    XXX YYY
    ASUS Technical Support
    To mi nedalo a zeptal jsem se na hlubší detaily:
    Dobrý den,
    děkuji Vám za Vaši odpověď. Souhlasím, podle manuálu i podle Vaší odpovědi by ME172V měl podporovat micro SD karty opravdu pouze do 32 GB. Mohu se však dotázat, v čem konkrétně tkví ona nekompatibilita čtečky SD karet ME172V s formátem SDXC? Podle toho, co jsem pochopil, jsou SDHC a SDXC po hardwarové stránce kompatibilní a liší se zejména použitým formátem systému souborů - tedy tím, že SDHC používá klasický FAT, SDXC používá exFAT (alespoň tedy podle tohoto - http://pcworld.cz/hardware/sdxc-secure-digital-extended-capacity-10598 - pravda, poněkud zevrubného, článku). Podle informací z /proc/filesystems i podle mé zkušenosti však Android 4.1.1 dodávaný společností ASUS souborový systém exFAT podporuje, a tedy by ani toto nebylo překážkou. Nebo je zde nějaký fakt, který mi uniká?

    Ještě jednou děkuji,
    Karel Hruška
    Závěrečná odpověď pak je:
    Dobry den,

    jde o rozdil ve specifikaci samotne ctecky, ktera je montovana do zarizeni. Ctecka pouzita v tomto zarizeni je SDHC. Proto je toto uvadeno i ve specifikacich vyrobku.

    XXX YYY
    ASUS Technical Support
    Tedy vesměs nic nového ani příliš hodnotného. Nicméně musím ocenit bezproblémovou a rychlou komunikaci s ASUSem. Tohle mají zmáklý.


    Update 3: Nedalo mi to, a opravdu jsem onu 64 GB SDXC kartu objednal. Zasunul jsem a karta funguje bez jakéhokoliv formátování. Nahlášená kapacita je 58.9 GiB, což přibližně odpovídá 64 GB / 1.0243. Samozřejmě jsem jí zatím nestihl naplnit, ale vše funguje jak má, včetně přehrávání HD videa z SD karty. Pokud se tedy někdo chystáte k podobnému nákupu a máte podporu exFAT v Androidu, nejspíše Vám budou SDXC karty ve Vašem zařízení fungovat, ačkoliv Vám výrobce bude tvrdit, že nebudou. Nu což, on ani vlastně jiného tvrdit nemůže, když je to tak v dokumentaci, že...


    Update 4: Tak jsem kartu zaplnil zhruba ze 70% a začínají se dít zajímavé věci. Čas od času se nedostanu do některých složek, po restartu tabletu ale ano. Při pokusech o odpojení SD karty se tablet sám od sebe restartuje a po restartu nedetekuje vloženou SD kartu. Co bude dál, uvidíme...


    Update 5: Zkusil jsem kartu rozdýchat v PC, leč neúspěšně. Tipuji, že problém nastal v ovladači exFAT Androidu a ten definitivně odpravil celý filesystém. Po přeformátování karty na NTFS vše vypadá, že běží dobře (karta zaplněna z cca 75%).        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Marián Kyral avatar 10.6.2013 12:00 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Nevím jak na Androidu, tam jsem to nezkoušel, ale v pracovní NB bez problémů používám 64GB kartu naformátovanou na ext4. Na androidu budeš možná potřebovat roota. Pak si to budeš moci naformátovat a připojit jak chceš.
    pushkin avatar 10.6.2013 12:03 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    No, ještě mě napadla varianta, že bych vzal starou 2 GB kartu a zkoušel různé formáty, a zjistil, co se chytne. Ale pořád mě trochu od toho nákupu odrazuje uzavřenost Androidu (je možné, že by si ASUS přidal do jádra nějaké omezení pro mountované FS, aby byly pod 32 GB?)...
    10.6.2013 12:17 BFU
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Ne, velikostne omezene to neni. Pravdepodobne tu kartu znicis driv, kdyz pouzijes jiny FS nez na jaky je jeji badblock jednotka optimalizovana, ale to je asi fuk, dokud na tom nebudes mit system.
    pushkin avatar 10.6.2013 12:21 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Konečně zajímavý názor. To tedy znamená, že chybné sektory se u SDHC/SDXC nehlídají pouze v rámci filesystému, ale ta karta má vlastní blok, který zabraňuje využívání chybných sektorů?
    10.6.2013 12:26 BFU
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Samozrejme. Ta SD karta je NAND chip + nejaka ECC jednotka s relokaci chybnych bloku + nejaky SD interface. Bohuzel ta ECC jednotka je casto optimalizovana pro konkretni FS, takze jiny FS ji nemusi delat moc dobre.
    pushkin avatar 10.6.2013 12:37 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    To dává smysl. Tzn. SD kartu sice můžu používat s jiným filesystémem, nežli s jakým jí dodal výrobce, ale nebude to dobré na pleť. Díky za info, přidávám na váhy :-)
    xvasek avatar 10.6.2013 14:34 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    To by mě celkem zajímalo, jak by se řadič dal optimalizovat pro konkrétní FS.

    Já bych to udělal tak, že bych při zápisu zapsal do prvního volného bloku, při přepisu bych pak udělal vymazání bloku, který se má přepisovat, označil bych jej za volný a zapsal bych data do prvního následujícího volného bloku. Kdybych si nechal vždycky nějaké volné bloky, aby mi to uživatel nezaplnil celé, tak bych mohl pořád cyklovat a nezapisoval bych furt do stejného místa.

    Jenom nevím, jak bych to teda optimalizoval pro nějaký FS...
    Limoto avatar 10.6.2013 14:50 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC

    Může být třeba někde v řadiči malá paměť, která má garantováno mnohem víc přepisů a ta je namapována tam, kde jsou třeba FAT tabulky.

    10.6.2013 18:55 BFU
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Nevis kde jsou fat tabulky. Tobe jde o minimalizaci erase cyklu, zapisy te srat nemusi ;-)
    10.6.2013 20:28 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Právě, že u tabulky FAT se musí počítat s častějším přepisováním.
    10.6.2013 20:42 BFU
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Ale to je ti fuk*, zapis muzes delat do volnych bloku. Tech mas docela dost. To medium se chruje pokud ho mazes.

    *zapis ti muze zpusobit (u MLC flash), ze se ti nekde prehodi bit, to jo, ale to zvladne BCH odhalit.
    10.6.2013 18:55 BFU
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    FAT se chova relativne deterministicky. Jediny problem je, ze NAND ma page size typicky 2048b, erase block size az 128k (zalezi podle chipu, ale je tam takova disproporce).

    Vetsinou to je tak, ze ty NAND chipy umi subpage writes (proste umi zapsat 512b misto 2048b, proc asi ...). Takze zapisy jsou docela v pohode. Fat pouziva 512b bloky (na woknech standard), NAND zapisuje normalne v pohode 512b subpages atd.

    Kdyz neni na sbernici velky traffic (tady pozor), tak ten NAND radic zacne delat mazani celych volnych erase bloku. Co je volne vi, protoze se tam chova jako FTL a ma tabulku pouzitych pages (a premapovanych pages). Ted radic tedy muze provadet i premapovavani pages, aby tim uvolnil erase blocky. (btw. pokud je alokovanych moc bloku, tak se taky muze spustit ta masinerie provadejici uklid.) Problem je, ze pokud nekdo tu kartu vyrve bez toho, aby byla vypnuta, tak je jista (hodne mala) pravdepodobnost, ze ta karta muze uplne chcipnout.

    Pro VFAT se to pak optimalizuje snadno tak, ze staci pozorovat vlastnosti toho FS (ze casto zapisuje nekde k zacatku toho pametoveho media) a jak provadi alokaci bloku (a tedy co se po smazani souboru nejspis uvolni).

    Na tohle se daji dohledat nejake informace z minule ELCE od Thomas Gleixner a taky tam byla nejaka prezentace k F2FS.
    Jendа avatar 10.6.2013 12:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    ale ta karta má vlastní blok, který zabraňuje využívání chybných sektorů
    Bohužel ano. Není to normální flashka, kde by se o to staral třeba jaderný driver, jak znáte z OpenWRT zařízení. Horší je, že se to snaží starat i o wear-levelling. Většinou neúspěšně.
    Marián Kyral avatar 10.6.2013 12:22 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Do jádra asi ne. Ale třeba je nějaké omezení u použité čtečky SD karet. Třeba s tak velkými kartami nepočítá a neumí je načíst. Co takhle se zkusit zeptat přimo ASUSu? Za optání nic nedáš a třeba budeš příjemně překvapen ;-)
    pushkin avatar 10.6.2013 13:01 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Tak jsem to zkusil. Doufám, že odpověď nebude typu: "V manuálu je napsáno toto a to platí. Váš Aušus"
    10.6.2013 13:28 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Opytat sa asusu? Si robis prdel? Ti lenivy, nevrly, hlupy neschopaci nie su schopny odpovedat ani na zakladne otazky a nie to na to o co sa tu jedna. Este aj priposranu qwerty slovensku klavesnicu na tf300 som si musel "hackovat" sam.
    Marián Kyral avatar 10.6.2013 14:26 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    No naděje je sice minimální, ale je.
    pushkin avatar 10.6.2013 15:59 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Tak je tu odpověď:
    Dobry den,

    neni mozne pouzit kartu SDXC, protoze ctecka SD karet tento format nepodporuje. Podporovano je pouze SDHC s limitem 32GB.

    XXX XXX

    ASUS Technical Support
    Přesně to, co jsem čekal :-/ Škoda...
    10.6.2013 18:07 PPK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    To stale neznamena ze to nejde. Mobilu/Tabletu co oficialne podporujou jen SDHC do 32GB je halda a pritom v nich 64GB SDXC fungujou. Proste to chce zkusit ;)
    pushkin avatar 10.6.2013 18:15 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Však to "Škoda..." také nesouviselo s tím, že by to nešlo, ale s výpovědní hodnotou odpovědi :-/
    10.6.2013 20:11 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Já bych si to taky ověřil, například v manuálu k mojemu fotoaparátu píšou, že podprouje CF jen do 2GB a dnes v něm bez problémů provozuju 8GB SDHC kartu v SD/CF redukci (poněvač rychlé SDHD karty jsou levnější než CF).
    pushkin avatar 10.6.2013 21:01 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Právě. Zkusil jsem podat ještě poněkud důslednější dotaz a uvidíme, jaká bude odpověď. Jinak začínám uvažovat o tom, že bych využil práva vrátit v e-shopu zakoupenou věc bez udání důvodu a testnul 64 GB kartu...
    10.6.2013 20:45 BFU
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Linux ji najde jako SDXC uz od nejake hodne prehistoricke verze. SDXC definuje dve nove instrukce (bud novy CMD nebo ACMD), ktere jsou uplne nezajimave (nejaky pristup do nejakeho konfiguracniho registru), jinak se to chova presne jako SDHC. Takze SDXC fungovat bude.
    9.7.2023 12:56 jsimitseo
    Rozbalit Rozbalit vše สล็อตรวมทุกค่าย
    Video Slots: These are modern, feature-rich slots with enhanced graphics, animations, and sound effects. They often incorporate various themes, such as adventure, mythology, fantasy, movies, TV shows, and more. Video slots usually have five reels and offer exciting bonus features and special symbols. สล็อตรวมทุกค่าย
    13.7.2023 17:01 jsimitseo
    Rozbalit Rozbalit vše เว็บพนันออนไลน์ ฝากถอนไม่มีขั้นต่ำ
    Online casino gambling refers to the act of playing casino games for real money on the internet. It provides a virtual platform where players can access a wide range of casino games, such as slots, blackjack, roulette, poker, and more, from the comfort of their own homes or on-the-go using mobile devices. เว็บพนันออนไลน์ ฝากถอนไม่มีขั้นต่ำ
    11.8.2023 15:45 jsimitseo
    Rozbalit Rozbalit vše Slot Roma
    There is such a great amount in this article I could never have thought of alone. Your substance gives perusers things to consider in a fascinating way. Slot Roma
    11.8.2023 20:18 jsimitseo
    Rozbalit Rozbalit vše สล็อตเว็บใหญ่ที่สุด
    By collaborating with big camps, online casinos can offer a diverse range of slot games to cater to the varied tastes of players. These slots come in different themes, featuring captivating graphics, immersive sound effects, and innovative gameplay mechanics. From classic fruit machines to adventurous journeys into mystical worlds, there is a web slot for every preference. สล็อตเว็บใหญ่ที่สุด
    5.9.2023 06:31 jsimitseo
    Rozbalit Rozbalit vše เว็บสล็อตใหม่ล่าสุด2023
    I need to express profound gratitude to you. I have bookmark your site for future updates. เว็บสล็อตใหม่ล่าสุด2023
    10.6.2013 14:38 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Spíš bych si zkontroloval jestli podporuje SDXC, protože co do specifikace se IMHO liší od SDHC. Vzpomínám si, že před pár lety na něčem podobném vyhořel můj pláno rozšířit si paměť mobilu, který měl ve specifikacích jen microSD karty. SDHC ignoroval. Nechci být pesimista, ale očekával bych něco podobného i u SDHC vs SDXC.
    10.6.2013 20:47 BFU
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Mezi SD a SDHC je rozdil, SD standard podporuje velikost max. 2GB, SDHC podporuje vic tim, ze tam jsou nejake nove commandy pro cteni a zapis bloku, ktere podporuji adresovani vetsi pameti. Jeste je tam cosi navic, nekde se da najit specifikace (ta od SD association co je verejne dostupna je dost nahovno, ale to je asi fuk) a pak neco vydala toshiba.
    10.6.2013 14:55 PPK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Jaky filesystemy umi tvuj android najdes klasicky v /proc/filesystems ;) Muj (4.2.1) tam ma ext3 i ext4. Co se tyce kompatibility s SDXC tak zalezi na konkretnim zarizeni, ale v 99% pripadu to chodi.
    10.6.2013 15:01 PPK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Jeste sem zapomel, pokud mas root tak muzes pouzivat i exfat s timhle https://play.google.com/store/apps/details?id=com.paragon.mounter
    pushkin avatar 10.6.2013 15:15 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    To jsem netušil, díky :-) Mezi podporovanými filesystémy mám (z těch zajímavějších) ext2/3/4, vfat, ntfs (předpokládám, že jde o ten read-only driver, nikoliv o ntfs-3g) a texfat. Je-li texfat opravdu driver pro toto, pak by měl můj Android podporovat nejspíše i exFAT :-O (Android 4.1.1)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.6.2013 09:39 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Mně tam telefon bohužel vynucuje *FAT. ext4 odmítne na kartě připojit, i když ext4 podporuje (a některé části systému dokonce ext4 používají).
    Josef Kufner avatar 11.6.2013 20:17 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    Na Androidu běží každá aplikace pod samostatným uživatelem. Aby paměťová karta byla přístupná všem aplikacím, používá se triku, kde FAT nepodpodporuje unixová oprávnění. Tento drobný detail budeš muset nějak pořešit pokud tam dáš příliš chytrý filesystém (tedy spíš nedostatečně blbý).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    12.6.2013 14:28 analnimous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC
    na yarviku fungovala 64GB karta s NTFS
    29.7.2014 12:26 Rebel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC s rozuzlením
    chlapy stejny dylema mam i ja z androidem 4.1 a smartfonem kde vyrobce uvadi jen 32GB a pouze FAT32

    jak sem se docetl kazda karta dle specifikaci pouziva defaultni FS tudis SDHC FAT32 a SDXC exFAT prvni vec co je zarazejici je zmena samotneho FS muze byt problemovy a taky je !! na PC se to tvari ze je vse OK rychly zapis i cteni ale ve smartphone uz tomu tak neni u meho typu je jasne napsano ze podporuje pouze FAT32 ale kdez skusil sem exFAT a jede taky bez jakych kolyv zasahu do OS problemy vsak nastavaji !!!! pustim si hudbu ume jedine lossless FLAC hudba hraje ale v nepravidelnych intervalech vypadava pokud mam na karte i fotky a zacnu je behem prehravani hudby prohlizet hudba se trha nonstop to same sem skusil z FAT32 a bez jakych kolyv problemu vykon smartfone je dostacujici a rychlost pametovky taky !! 19Mb/s

    takze z nakupem 64Gb ktera ma defaultne pouzivat exFAT opatrne otazka jeste je jak by to slapalo z 64gb kartou naformatovanou jako FAT32 ?? bude to delat stejny bordel ??

    zapis je taky problemovy do exfat nekolik desitek souboru co sem tahal z pc do smartphone skrachovaly proc?? ale

    22.6.2023 12:18 Rank Xone
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC s rozuzlením
    This substance is just energizing and innovative. I have been settling on an institutional move and this has helped me with one angle. ไฮโลออนไลน์
    26.6.2023 13:04 jackyseo15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC s rozuzlením
    검증된 파워볼사이트 를 찾으신다면 eos파워볼사이트 가 있는 파워볼사이트추천 에서 파워볼 을 즐기시길 바랍니다. 5년 이상 운영된 메이저업체 이며 지금까지 많은분들께 사랑받은 안전한파워볼사이트 입니다. 안전한파워볼사이트
    29.6.2023 09:46 Adilkhatri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Android a SDXC s rozuzlením
    I need to seek destinations with important data on given point and give them to educator our feeling and the article. 토토
    15.9.2023 13:09 Ak Company
    Rozbalit Rozbalit vše Slot Roma
    Astounding read, Positive webpage, where did u think of the data on this posting?I have perused a couple of the articles on your site now, and I extremely like your style. You rock and please keep up the compelling work. Slot Roma

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.