abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 564 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera

    11.8.2010 00:31 | Přečteno: 4622× | Jen tak | poslední úprava: 11.8.2010 10:58

    Nedávno tu byl zápisek vychvalující jakési HP. Nuda! Už roky používám opravdový profesionální ntb který zatím nezklamal. Je stále k světu, dělá přesně to co se od něj očekává a má spoustu vychytávek, které by mu současné shitbooky a troublematy mohly závidět! A já od svého pracovního vercajku opravdu vyžaduji plnou profesionalitu a plné pracovní nasazení.

    Tak se na něj podíváme:

    Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 1

    Laptop je od kvalitní značky Toshiba a to už je zárukou japonské kvality. Na první pohled je vidět, že se nesnaží oslnit designem, ten je strohý. Šedé matné plasty už vyšly možná z módy, ale o to vůbec nejde - tento kus železa je přece profesionálním nářadím. Navíc má přijemné rozměry, žádná rozpláclá kráva - skvělá skladnost! Navíc perfektní vychytávka, ntb má v sobě integrovaný zdroj! Takže z něj vede šňůra přímo na 230 V, což na skladnosti samozřejmě ještě přídá. Otevřeme ale směle víko:

    Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 8

    Rozložení klávesnice nemám co vytknout, přesně kopíruje mé pracovní návyky. Místo nezabírají žádné nepraktické klávesy jako třeba win key. Co je ale hlavní, jako polohovací zařízení zde není nepraktický touchpad, ale kvalitní trackpoint! A chybějící touchpad nemá šanci překážet! Ukažte mi současný ntb, který je takto skvěle vybaven! Teď ale přejdu k periferiím.

    Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 3

    Radost pohledět. Laptop sice neumí současné protežované usb, ale naopak poskytne paralelní, sériové a dokonce i scsi rozhraní! Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, ale kdo z vás to má? To ale není vše:

    Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 7

    Laptop disponuje (amigo, samozřejmě funkční) cdrom mechanikou, která nabízí ničím neomezený přístup k datům a multimediím, které si lze na tomto stroji v plné kvalitě vychutnávat. Kvalitní stereo poslech nabídnou dva repráčky pod displayem, analogový potenciometr pro nastavení hlasitosti (!) a audio vstupy a výstupy. Navíc je k němu dostupná externí disketová mechanika, která ještě více rozšíří jeho komunikační možnosti. Přes pcmcia rozhraní lze připojit až dvě karty a navíc obsahuje dva IR senzory. No ale k čemu by nám byl bezchybný hardware, kdyby ho nedokázal využít software. To ale rozhodně není tento případ.

    Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 4

    Ano, na Pentium I s 48 MB operační paměti běží revoluční systém Windows 98 naprosto bezchybně. Díky technologii plug'n'play systém okamžitě zaregistruje veškerá zařízení včetně externích a laptop je nachystán k práci. Například k náročné grafické tvorbě (samozřejmostí je matný display o poměru stran 4:3 - nic jiného se na vážně míněnou práci ani nedá používat!):

    Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 6

    Jenom pracovat by ale bylo smutné, takže i od profesionálního pracovního hardware očekávám možnost dobré relaxace. A to zde není žádný problém, i nejnovější hry tu běží plynule a laptop nabízí maximální požitek:

    Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 5

    A co servis? Někdo tvrdí, že ntb má dobrý servis pouze tehdy, pokud je ntb vyreklamovaný do druhého dne. Já tvrdím, že má ntb dobrý servis pouze tehdy, pokud ho vůbec nepotřebuje! Tento kousek věrně slouží již 15 let a nikdy s ním nebyl jediný problém. Proto vyhoďte své křápy z okna a pořiďte si konečně pořádný pracovní nástroj!

           

    Hodnocení: 93 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Který ntb je profesionálnější?
     (5 %)
     (95 %)
    Celkem 80 hlasů

    Obrázky

    Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 1 Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 2 Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 3 Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 4 Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 5 Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 6 Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 7 Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera, obrázek 8

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jendа avatar 11.8.2010 00:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    nepraktické klávesy jako třeba win key
    Ale kuš. Dá se použít jako modifikátor nebo na klávesové zkratky. Ale ten hákový kříž, co je na té klapičce vytištěný, jsem musel zabarvit - ještě by mě někdo obvinil z Propagace.
    48 Mb operační paměti
    Windows 98 na 8 MB RAM?! To bych nikdy nevěřil, že půjde.

    Jinak popisovanému zařízení chybí k profesionalitě jen profesionální operační systém. A tím nemyslím Windows XYZ Professional.
    11.8.2010 00:47 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    shit.. bity nejsou byty ;), ale na osmi jde tez, jen se musi dat instalatoru specialni volba, ale tenhle machr ma uz fakt 48 MB...
    Baník pyčo!
    11.8.2010 00:50 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Co se týče OS, tak jako druhá možnost mě napadá jedině freedos, oproti linuxu tam fičí aspoň ty hry (dosbox i dosemu to nedá). Nativní linux aplikace jsou na tomhle hw bída (kdysi na podobné konfiguraci mi fičelo gentoo + fluxbox + opera 8 + abiword + wesnoth, ale oproti tomuhle to byla slideshow.
    Baník pyčo!
    lukve avatar 11.8.2010 00:58 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera

    48MB ???? však to je idealna mašina na OpenBSD..... !!!!!!!!!!!!! raz som daval OpenBSD 4.1 na 16mb masinu a isly aj xka ale 10min kym ich spustilo

    linux user more than 20y
    11.8.2010 01:07 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Ja nepotrebuju zadny router, server, nic se siti, navic bych potreboval nejakou fakt prehistorickou pcmcia aby to sezralo (nove 32b pcmcia to uz asi nebere a 16b picmic lan nemam). Ted to mam jako dos playstation a na to je to idealni, funguje tam i NFS 1 :-). Pod openbsd je tak maximalne nezazivna konsole nebo jak rikas 10 minut startujici xka s xclock ;-).
    Baník pyčo!
    Jendа avatar 11.8.2010 01:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    No když je to PlayStation, tak si tam nech klidně ta okna ;-). Ale profesionální to není ;-).

    Jinak na 64 MiB RAM není problém používat X a aktuální verze méně náročných aplikací - links/Dillo/hv3, mutt, ssh, vim, AbiWord - co víc si přát? Dokonce jsem na tom provozoval i Firefox, o předminulých prázdninách jsem s tím lezl přes GPRS na Internet. Ale to už dřelo, chce to nějaký lehčí prohlížeč.
    11.8.2010 01:39 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Proč to píšeš zrovna mně? ;-) Ale na W98 to nemá ani náhodou. Tečka. Dokonce na 64 MB i ty XP běhají svižněji (experimentálně ověřeno).
    Baník pyčo!
    11.8.2010 01:39 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    XP bez servis packů, na to pozor ;).
    Baník pyčo!
    kotyz avatar 11.8.2010 11:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    myslim ze 32bit pcmcia karty tam pudou, me tam dou a to mam +- stejnej rok vyroby. pouzivam tam a-link pc100r-n (nejakej realtek). ale sitovaci schopnosti widli 98 sou tragedie, nainstaloval sem sit v pokoji (nastaveno dhcp), pak prejdu do obyvaku, pripojim to na jinej kabel a sit nikde. ani restart nepomoh. a kdyz se nastavuje ip rucne, tak si to pokazdy znova instaluje nejaky ovladace ktery uz tam sou a chce to restart. pak sem objevil nejaky klikatko ipconfig kde se to da donutit aby si to lizlo z dhcp novou adresu a fungovalo to (a snad to dokonce nechce ani restart, ale to uz si presne nepamatuju). proste je to tragedie. v linuxu takovy problemy nemam, ale proste to gui tam nikdy nebude tak svizny jako v tech widlich, pokud se vubec spusti. 10 minut spoustet Xka se mi fakt nechce.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.8.2010 11:16 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    bud je ta pcmcia rozbita uplne (mozna sem jen nezasunul nejaky kablik, kdyz sem to mel rozebrane kvuli boot passwordu), nebo nejdou, protoze mi to lan kartu proste nevzalo. ovladace to ma.
    Baník pyčo!
    11.8.2010 11:33 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    hm co googlim tak nekdo pise ze je to 16tka.
    Baník pyčo!
    11.8.2010 11:38 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    na aukru za tri kila, to kaslu
    Baník pyčo!
    kotyz avatar 11.8.2010 11:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    16bit pcmcia karty se mi budou hodit az budu konecne mit tu amigu 1200 :-D

    tri kila je jeste dobra cena, vzhledem k tomu ze takova vec se uz dneska jen tak nekde nesezene ...

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    quad avatar 11.8.2010 10:04 quad | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Nebo nějaká starší linuxová klasika typu Red Hat 6... Nebo původní Vector Linux. Tyhlety záležitosti jsem vesele provozoval na ještě rozpadlejších kusech hardwaru. Nutno ale podotknout, že pro dos se najde spousta kvalitních aplikací ;-) Už jen CD distribuce FreeDOSu jich nabízí...
    starý počítač? asz486.org
    Jendа avatar 11.8.2010 12:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Na tomhle HW není problém provozovat i Linux aktuální. Na těch starých bude mít různé problémy s češtinou, sítí a vůbec starými programy.
    quad avatar 11.8.2010 15:17 quad | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Souhlasim s tim, ze novejsi distribuce muze mit na tomhle hw sve vyhody, ale ja bych rekl, ze spis nevyhody. Ony ty moderni distra maji plno modernich komponent, ktere se blbe vypinaji, nejsou potrebne a zpomaluji, co se da. A nejake Xka pak, to pak leda opravdu s twm a xclockem. Na Pentiu MMX 233 MHz s 64 MB RAM jsem provozoval ve sve dobe aktualni debian 3.1 a uz v te dobe to bylo spis na konzoli. On ten openbox byl v pohode, ale zapnout v tom nejake aplikace..
    starý počítač? asz486.org
    Jendа avatar 11.8.2010 01:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    A ještě jsem to napsal blbě, 48 Mb je 6 MB, ne 8.
    kotyz avatar 11.8.2010 10:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    ja si svoji compaq armadu vytunil, ma 80 MB RAM a disketovka je interni (ale jde vyndat a vymenit za druhou baterku, ani se nemusi nic sroubovat). jinak ostatni parametry sou stejny, akorat to ma teda touchpad, coz ale v mym pripade je plus. taky mi tam bezi profesionalni system winows 98, protoze debian s icewm vytizil procesor na 90% ikdyz se nic nedelalo. a puppy ani dsl se bud nepovedlo ani nabootovat a nebo povedlo, ale stejne to nebylo ono.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Michal Fecko avatar 11.8.2010 01:30 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Toto a toto si raz kupim...
    xxxs avatar 11.8.2010 01:33 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    druhe toto ani nie je drahe.
    Michal Fecko avatar 11.8.2010 01:41 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    ale teraz mobil mam N-E51... ale az ho rozbijem...
    Jendа avatar 11.8.2010 01:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    No, pokud jde jenom o odolnost, tak Evolve Survivor sice nemá tolik funkcí, ale je o dost levnější. Ale já si zatím vystačím s mobilem z pěnového plastu.
    11.8.2010 01:44 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    mám nějaký šedý černobílý ericsson z roku 0 a bez problémů přežil házení o zeď, kopání přes celou třídu a navíc se dá využít jako skvělý otvírák na pivo ;). Sms, telefonování, kalkulačku, upomínky a budík zvládá na jedničku - co víc si přát :-). Jenom mě už štvalo, že baterka vydrží sotva den a navíc je neměnitelná (napevno nacpaná v krytu). Nakonec jsem se zrovna dneska nasral, a vypreparoval ten lion článek a nahradil ho podobným z baterky do nefunkční LG a zatím to nebouchlo ;-).
    Baník pyčo!
    Michal Fecko avatar 11.8.2010 08:09 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    No ale evolve nema GPS (tusim) len nejaky "kompas" ale zase ma baterku a laser :-D
    Jendа avatar 11.8.2010 13:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Na GPS mám zařízení zvlášť. Kvalita GPS vestavěného v mobilech bývá různá.
    11.8.2010 19:32 Ivan Kmet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Ahoj, mas Evolve Survivor? Chcem si ho kupit ale neviem ako spolupraca s Linuxom (pisanie SMS, uprava adresara a pod.) ? Pojde na Debian Lenny?
    Jendа avatar 11.8.2010 19:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Ne, nemám. Vždyť říkám, že jsem si zatím vystačil s mobilem z pěnového plastu :-).
    Fluttershy, yay! avatar 11.8.2010 20:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Tak ten telefon mě ani moc nebere, akorát by se hodilo vodě nepropustné pouzdro, po jistých zkušenostech. Ale toughbooky jsou docela hezké, akorát ta cena... T_T
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Michal Fecko avatar 11.8.2010 22:03 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Cena je fajn :-D
    Fluttershy, yay! avatar 11.8.2010 22:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Ha, myslím, že ti to vykoupím před nosem.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Michal Fecko avatar 11.8.2010 22:37 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    "To by's mně nasral kamarade" :-D
    gtz avatar 12.8.2010 00:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    v CZ se dá sehnat také cf-18 o něco málo dráž (cca 5400,- vč. daně).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 11.8.2010 23:41 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Pěkná cena, touch-screen, taky bych se nechal přemluvit...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 11.8.2010 23:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Bál bych se, že slabým místem v té „nezničitelné“ krabici bude kloub držící displej.
    gtz avatar 12.8.2010 00:04 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Nebál bych se ... když to přežije armádní zacházení pak to přežije skoro vše.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    quad avatar 11.8.2010 10:00 quad | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Když se tady vede řeč o odolných noťácích, jsem hrdým majitelem rozsednutého Lenova X61, je to první Lenovo po třech IBM Thinkpadech, které mám, a musím souhlasit s tím, že odolnost konstrukce po přechodu k Lenovu celkem klesla. A tak mě napadlo, že bych čelní kryt, který se celkem dost prohýbá, nahradil ekvivalentem ze staršího IBM nebo ho rovnou vystužil nějakým kovovým (nebo tvrdším plastovým) kusem. Nemá někdo zkušenosti s takovou netradiční úpravou?
    starý počítač? asz486.org
    Michal Fecko avatar 11.8.2010 11:13 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Jan Zahornadsky avatar 11.8.2010 17:36 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Ty testy nevypadají nijak drsně a i sami přiznávají, že od nich nimi prošly i notebooky, které na to vůbec nejsou navrhovány. Ani bych se nedivil, kdyby tím prošlo kdeco.
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    quad avatar 11.8.2010 19:38 quad | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Nechci bezdůvodně hanit Lenova, mám je pořád nejradší ze všech noťáků, ale srovnání je znatelné. X61 vrže, víko monitoru se prohýbá až to pěkné není, součásti se stávají brzo "jetými"... Třeba T410, co mám teď k dispozici je přecejen pevnější. A to v minulosti byly pevné i IBM ThinkPady řady X (tedy 12" notebooky).
    starý počítač? asz486.org
    Václav 11.8.2010 10:23 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Laptop sice neumí současné protěžované usb
    USB se protežuje hodně, ale žádné protížené jsem ještě neviděl :)

    Ne že bych byl nějaký Grammar Nazi, ale spíš mi to přijde jako zajímavost, o které spousta lidí zjevně neví :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    11.8.2010 10:57 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Zajímavé.
    Baník pyčo!
    Michal Fecko avatar 11.8.2010 11:17 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    ako ma byt? protektuje? :-)
    Václav 11.8.2010 12:54 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Ve slovenštině nevím, v češtině protežuje (bez háčku nad e). Vysvětlení v odkaze výše.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    11.8.2010 14:59 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Aj v slovenčine protežuje, to druhé je preťažuje.
    11.8.2010 15:20 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Preťažuje je v češtině přetěžuje. Protěžuje je pak nějaký nesmysl ;-).
    Baník pyčo!
    xsubway avatar 11.8.2010 11:18 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Zajímavé. Nikdy jsem to ani nezaslechl. Snad se toho slova ujme nějaký politik :-)
    11.8.2010 17:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    A co když je někdo na něco/někoho zatížený? To pak může skutečně to/ho/jí protěžovat, ne? ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 11.8.2010 20:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Co takhle přetěžovat?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.8.2010 11:38 Dadam | skóre: 12 | blog: dadamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Já zase dostal následující nabídku: prolez bazary, a najdi si tam nějaký starý notebook s magneziovým obalem. Ten bude ošoupaný, poškrábaný, ale určitě ne prasklý. Vykucháme ho, dáme tam nový displej, baterku a nějaký beagleboard.
    Bylo by to solidně rychlé, extrémně úsporné, bohužel ne klasická architektura, a já potřebuju virtualizaci...
    A i B mají svoje výhody a nevýhody. Vyberte si to, co vám vyhovuje víc, a necpěte A tam, kam patří B.
    Algi avatar 11.8.2010 13:16 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Naprosto luxusní článek, u některých vět mi tekly smíchy slzy :-D Jako perly typu:
    • Místo nezabírají žádné nepraktické klávesy jako třeba win key.
    • Co je ale hlavní, jako polohovací zařízení zde není nepraktický touchpad, ale kvalitní trackpoint!
    • Laptop sice neumí současné protežované usb, ale naopak poskytne paralelní, sériové a dokonce i scsi rozhraní!
    • Navíc je k němu dostupná externí disketová mechanika, která ještě více rozšíří jeho komunikační možnosti.
    mě pobavily nejvíce. Super odpočinkové čtění, až jsem zavzpomínal na prastarý notebook s Pentium II, na kterém jsem dokonce programoval i v Javě :-D
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    kotyz avatar 11.8.2010 13:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    je to scsi opravdu scsi? neni to jenom konektor k doku? takovej tam mam taky a scsi to fakt neni, ale z ty fotky to s jistotou nepoznam ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.8.2010 14:07 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Ci ja vim :-), co jsem googlil tak nejake long scsi opravdu existuje, ale ten dok zni pravdepodobneji - nejak me nenapadl :).
    Baník pyčo!
    11.8.2010 14:18 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Jinak tech wtf veci to ma vic, treba jakousi kastli s konektorem kde by slo cosi narvat, ale na dalsi disk, atd... je to moc male, pcmcia to neni...

    nebo je tam na boku takove velke tlacitko push a kdyz se zmackne, vyskoci ven a je to takova dlouha packa kterou jde tocit ;-). Kdyz jsem to mel rozdelane, tak ta "hridel" vedla pres cele sasi do jakehosi kramu na desce. Ze to nema zadny efekt nemusim dodavat. Vypada to skoro jako antenka O:-).
    Baník pyčo!
    11.8.2010 14:28 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    To mi připomíná:
    Oh. Malá krabička, co udělá "Bzzzt!" . Takovou jsem si vždycky přál.
    :-)

    Ale takovou páčku už jsem někde viděl, snad mi i majitel vysvětlil, k čemu, ale už jsem to stih zapomenout.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    gtz avatar 11.8.2010 16:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Ty TECRY se dělaly s SCSI konektorem, ale to byl jen konektor 100 pin, pro připojení externích zařízení jako je Scanner apod. Nejsem si jist, ale dock konektor měly Tecry tuším zespodu šasí.

    Stačilo by kdyby amiga napsal jaký je to model Tecry. Dalo by se v pohodě pak zjistit nač je ten konektor.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Václav 11.8.2010 16:58 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Ta Tecra je HFechse (sakra, je to vůbec přezdívka? Vždyť se to vyslovit, skloňovat nedá) :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    11.8.2010 17:05 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Hehe, na programátorských srazech jednoho ircu si na tom málem vylámali jazyk :-).
    Baník pyčo!
    11.8.2010 17:09 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Je moje a máš to v anketě, toshiba 500CDT, můžu ještě přidat model no PA1221E YX a ještě je tam velkým G3 bokem. Viděl bych to ale fakt na ten dock, jednak je vedle toho taková divná ikona, čtvereček, uprostřed něho čárečka a z ní do rohů toho čverečku vychází 4 šipky (což teda scsi logo pokud vím není) a pak tam jiný konektor na dock není. Zkoušel sem taky hledat nějaký manual, cosi našel a tam dokonce psali o podpoře 32b pcmcie, ale to se mi zase nezdá (nefunguje mi tam).
    Baník pyčo!
    gtz avatar 11.8.2010 19:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Ano pak jsem si všiml, že je v anketě. Pro dockinu mi ten konektor připadá velký. No může to být třeba logo chipsetu.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    11.8.2010 20:08 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    No znova jsem pročetl manual (http://www.fixya.com/support/p265026-toshiba_tecra_500cdt_pa1221u_t2a_pc/manual-14995#) a vypadá to, že scsi měl vyvedený dock, navíc měl pci a isa. Takže asi proto je ten konektor tak veliký. A pcmcia píšou opravdu 32b, takže to mám rozbité (zkusím znova rozebrat). Jinak zjistil jsem, na co je tam ta podivná díra se slotem - šel tam narvat modem. Ale na co je ta točící se páčka netuším ;].
    Baník pyčo!
    gtz avatar 11.8.2010 20:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    jasný, jak jsem psal o malý kousek níže, vypadá to na dock, je tam i odkaz na fotku toho docku a je tam vidět celkem velký konektor.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 11.8.2010 20:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    No takže dle všeho jde o port replicator.

    Part# PA2713U
    NoteDock II Port Replicator (Optional)
      Two Type III CardBus ready PC Card slots Yes: each slot supports one card
      Supported Interfaces serial, parallel, PS/2 keyboard, PS/2 mouse, DC in, SVGA monitor,
      lock slot , joystick/MIDI, audio line-in, line-out, headphone, microphone
    

    Obrázek je zde port-replicator
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    11.8.2010 20:18 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Zajímavé, máš pravdu, vypadá to že jsou dvě série, jedna uměla ten netedock a druhá desk station V plus a přes ten tam šlo asi narvat tu pci, isa i scsi. Jestli jsem teda ten manuál pochopil dobře. Konektor bude hádám stejný. Já mám řadu PA271E a ta netedock je PA2713U a desk station V plus je PA2710U, takže stejně netuším co z toho to je ;-).
    Baník pyčo!
    11.8.2010 20:23 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    tohle bude asi ten lepsi dock s tim scsi... Takze aspon nejak to scsi zvladne (nekde jinde sem jeste pri googleni cetl, ze radic je snad onboard). Takze sice to neni scsi port, ale scsi ta kraksna umi :-) - pokud je to teda ta spravna revize.
    Baník pyčo!
    gtz avatar 11.8.2010 20:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    vypadá, že ta PA2713U je jen levnější dock, kde je jen sériový,paralelní,video,klávesnice a myš. Ten PA2710U jak jsem se díval lze osadit i nějakýma kartama (zde jsem bral nějakou specifikaci PA2710U).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 11.8.2010 18:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    vyskoci ven a je to takova dlouha packa kterou jde tocit ;-)
    Že by?

    (co se podívat do manuálu?)
    11.8.2010 18:42 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    hehe ;-), manual jsem zkusil najit, ale tam nic o zahadne pacce nepsali :(.
    Baník pyčo!
    11.8.2010 21:01 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Tak páčka se snad nějak (netuším jak, mně se to nepovedlo) dala použít k vytažení cdrom bez rozebrání ntb. Pak se dala nějak vytáhnout ta disketovka z toho externího paklu a nacpat místo cdrom do ntb. Ale mě se to nepovedlo. Páčku můžu ulomit a cdrom ven neleze ;-).
    Baník pyčo!
    gtz avatar 11.8.2010 21:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    setkal jsem se kdysi u nějakého stroje (sakra nepamatuji si model) a tam bylo něco podobného, zatlačením na ten otvor vylezla páčka a tou se dala CDROMka vysunout. Tehdy tam byl nějaký špek, kdy pod CDROMkou byl nějaký plastový lock - pojistka, bez její povolení se nic nedělo (tehdy jsem se snažil mechaniku vysunout a oni nic, díky tomu, že NTB spadl panu řediteli na zem a v servisu mi tento špek byl objasněn).

    Nebo když je CDROMKa jištěna šroubky pak se opravdu nevysune
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 11.8.2010 21:17 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Bez pojistky to mám tři roky starého dellu taky. Thinkpady to mají též.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.8.2010 18:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    revoluční systém Windows 98 naprosto bezchybně. Díky technologii plug'n'play systém okamžitě zaregistruje veškerá zařízení včetně externích

    To sice zaregistruje, ale co si matně vzpomínám, i na USB mass storage zařízení potřebuje nainstalovat driver, a to pro každé jiný.

    11.8.2010 18:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Aha, ono to vlastně nemá USB. Takže všechno zpátky.
    11.8.2010 18:57 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Tak tohle sedlo!
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    kotyz avatar 11.8.2010 20:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    staci si nainstalovat maximus decimus usb mass storage driver a uz nikdy nebudes muset instalovat ovladace pro flashdisky a jiny nesmysly. je to myslim vyndany z windows millenium edition + nejaky ty patche od rusaku. vhodne se to doplnuje s neoficialnim service packem pro win 98 SE ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.8.2010 21:02 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Jen na okraj, na Win9x dnes existuje univerzalni driver na usb mass-storage zarizeni, takze flashky a pod funguji v pohode...
    kotyz avatar 11.8.2010 23:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    to uz sem tu ale psal taky :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.8.2010 22:33 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Hustý!!! Něco jsem poštrachal v biosu a pcmcia začala fungovat. Teď je otázka, jestli se mi podaří pro tu edimax lan rozchodit drivery.
    Baník pyčo!
    12.8.2010 05:51 HFechs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Lol, tak prave pisu z toho srotu :-), firefox 2.0 bezi naprosto svizne ;), to bych si mohl v linuxu nechat zdat. Mno samozrejme nevim do kolika hodin se to stihne zavirovat :P, ale jako experiment dobre. Taky se mi podarilo nastavit dma a irq tak, aby mi dosovky hraly zvuky :-), takze uz muzu jit snad spat a ten kram na par mesicu zas hodit do nejakeho temneho rohu...
    12.8.2010 08:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Nevím jak Firefox 2.0, ale čtyřkový Netscape jsem pod Linuxem běhával na výrazně slabším stroji, konkrétně DX4-120 s 16 MB paměti. Trojkový dokonce na 386DX-40 s 8 MB.
    Fluttershy, yay! avatar 12.8.2010 10:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Čtyřkový Netscape? Fůůůj!!! Jenom to pomyšlení!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.8.2010 12:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    No jo, tyhle knížecí rady... Tak schválně, co místo něj?
    gtz avatar 12.8.2010 12:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    :) tehdy moc browserů nebylo. Ale jako byl v tu dobu o hodně lepší než nějaký MS-IE.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 12.8.2010 13:23 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Dneska raději nic. Nebo aspoň k němu přiložit kýbl na zvratky. Tehdy byla doba temna, tak holt na výběr nebylo -- prostě doba temna.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 12.8.2010 12:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    v tu dobu opravdu byl jen nějaký IE-3 a Netscape. IE byl nepoužitelný. Tehdy jsem byl třeba já za to, že Netscape funguje i když v těch dobách se vše řešilo přes modem :) a tam moc rychlosti nebylo.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.8.2010 12:43 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Na Linuxu navíc MSIE nebyl, tím byl výběr ještě o něco jednodušší. Takže alternativou byl nanejvýš Mosaic (už nějaký pátek nevyvíjený) a lynx.
    gtz avatar 12.8.2010 13:17 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Tak nějak. Já jsem tehdy s linuxem moc nepřišel do styku (dělal jsem hlavně Novell a velké systémy AS400) a s Linuxem - tedy ze Suse jsem si jen hrál. Ale to je hodně stará věc to je tak 10-15 let zpět.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.8.2010 14:06 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Jak můžeš srovnávat čtyřkový netscape s firefoxem 2? Firefox 2 zobrazí skoro všechny současné weby, netscape velké prd. Měl jsem linux na 56 MB ram a taky pentiu a oproti 98 to bylo skoro nepoužitelné. Přitom to bylo na míru zkompilované gentoo jen s těmi nejnezbytnějšími součástmi a to asi 4 roky zpátky (dneska by byly ty nároky imho ještě vyšší). Ano, s operou 8 nějak browsit šlo, ale geckové prohlížeče (firefox, kazehakase, podobně) nešly po zadání url ovládat (gui mrtvé). Nemluvě o multitaskingu, ten ntb zvládá ve winampu přehrávat mp3 a ještě browsit :-).
    Baník pyčo!
    12.8.2010 14:38 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Ach jo. To je opravdu tak těžké pochopit, že je řeč o době, kdy nebyla žádná Mozilla Foundation, natož Firefox, tím méně Firefox 2.0?
    12.8.2010 14:45 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Aha, tak to jsem tě špatně pochopil. Myslel jsem, že mi to navrhuješ jako alternativu k těm W98 + firefox ;-), to bych si nepomohl. Souhlasím, že w98 s ie4 nebo cože je ta dobová alternativa, se taky používat nedá.

    Trošku zvláštní je, že zastaralé W98 + celkem nový browser => použitelná kombinace pro starý hw. A naopak starý redhat (třeba ta šestka) + nový browser (jestli bych to vůbec přeložil, pochybuju) => sračka ;). Ale to je dáno železnou binární kompatibilitou widlí. Ale právě díky ní se to na tyhle účely hodí.
    Baník pyčo!
    12.8.2010 14:53 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    To by asi chtělo upřesnit, o kterém browseru je vlastně řeč. Protože pokud mne paměť neklame, WIE7 na Windows 98 neběhá a MSIE6 pochází z roku 2000 nebo 2001, takže bych se ho zdráhal označit výrazem "celkem nový browser". (Ano, ještě před nějakými třemi roky to pořád ještě byl nejnovější browser od MS, ale to je jejich problém.)
    12.8.2010 15:01 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Myslel jsem ten firefox 2 (s nějakými patchi jde snad i trojka, ale ta už by asi byla moc náročná), opera 8, atd... IE6 by se taky dal - současné weby ho ještě podporují. Ale kvůli absenci antiviru a děr (ne že by starý firefox taky nebyl děravý, ale pořád je to o pár řádů lepší) by to dopadlo brzo blbě.

    Na linuxu jedině snad ta stará opera. Dillo a podobné paskvily neberu jako alternativy, to rovnou můžu mít links.
    Baník pyčo!
    12.8.2010 16:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Aha, tak to pak ano. Nějak jsem automaticky předpokládal, že se myslí prohlížeč od MS, když je řeč o Windows.
    Jendа avatar 13.8.2010 01:47 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Co NetSurf? Dneska o tom píšou na Rootu, v Debianu je dokonce balíček (pro okna nevím) a vypadá to, že to zobrazuje lépe než hv3 nebo Dillo.
    13.8.2010 02:46 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Hmm, zajímavé. Pokud na tom zapracujou, tak konečně bude pro unix nějaký použitelný light browser ;). Zatím vypadá, že toho implementovali dost, možná někdy vyzkouším.
    Baník pyčo!
    Jendа avatar 13.8.2010 14:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    A zkoušel jsi ten hv3? Na webu mají i binárku pro okna a zdá se mi, že poslední verze už zobrazuje velice pěkně (zkoušen Seznam, Root a AbcLinuxu).
    13.8.2010 17:10 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Mno nezkoušel, můžu taky někdy zkusit. Vtip je ale v tom, že firefox 2 zobrazí vše (teda kromě flashe, ten tam odvahu dávat nemám) včetně JS. Neříkám že je to úplně nejsvižnější, ale použitelné určitě. A tak je to u většiny aplikací pro W98.

    Kde se to začíná lámat a Linux vyhrává je i686 a 196 MB ram. Zde už je svižné i KDE 3.5 (které už přinese komfort navíc (ne, icewm ho nepřináší ;-))), firefox a používat jde i openoffice. Nevíš, jak je na tom trinity? Brzo asi budu reinstalovat svůj postarší ntb (196 MB ram, celeron mobile...) a chci ho nastavit dobře po ségru a rodiče, kteří jsou na KDE 3.5 zvyklí (používají na ne o moc výkonějším desktopu). Distro je samozřejmě arch.
    Baník pyčo!
    Jendа avatar 13.8.2010 17:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    které už přinese komfort navíc (ne, icewm ho nepřináší ;-))
    Bych se hádal :-). Lepení oken, always on top, virtuální plochy, kopírování prostředním myšítkem…

    Trinity nevím, v květnu jsem zdrhnul z KDE 3 na Xfce.
    kotyz avatar 13.8.2010 10:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    lip nez dillo to sice zobrazuje, ale porad je to mizerie a nejvic mi na tom vadi ze behem nacitani stranky je to uplne tuhy a neda se s tim nic delat. mozna je to nejlepsi browser na RiscOS ale na linuxu ani nahodou, to uz radsi links -g ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 13.8.2010 14:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Teď jsem vyzkoušel poslední verzi hv3, co mají na webu, a narozdíl od linksu to velmi dobře umí CSS ;-). Zkus to taky.
    kotyz avatar 13.8.2010 20:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    myslis tu posledni pres dva roky starou? :-D

    The binaries currently offered were last updated at Sun Feb 03 15:00:45 ICT 2008.

    je to mrtvy a pohrbeny, ale vypada to pekne (na to ze to je v tcl/tk) a kdyby se to dal vyvijelo ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 12.8.2010 18:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    V tu dobu kdy byla Netscape 4 byla jak někdo zde psal doba temna. Tedy internet přes 33.6 modem, někdo měl i typ co zvládal 56K. My jsem měli v práci Supru 28.8 + nějaký USR Robotics 33.6 no a to byl zážitek si jenom něco někde přečíst natož odněkud něco stahovat. Google tehdy nebyl, bylo jen yahoo a altavista. A ty ceny, tehdy nebylo ještě ani free dial-up, ale muselo se za připojení těžce platit.

    V tu dobu byl na Vidlích max. 3.0 MSIE a to byl těžký opruz.

    Ale zase žádný flash na stránkách, skoro žádné reklamy. Filmů moc nebylo (spíše to nebylo na čem přehrát .. tedy když něco bylo tak to bylo v prastarém AVI a popř. v MOV).

    Spousta lidí to prostě nezažila
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.8.2010 18:48 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Nevím co je to free dial up, ale ještě kolem roku 2002 jsem měl doma dial up účtovaný tuším 20 Kč / hod mimo špičku, 100 Kč / hod ve špičce. Teprve pak se tu konečně objevil nějaký wifi poskytovatel (a u wifi jsem pořád - holt dědina).
    Baník pyčo!
    Jendа avatar 12.8.2010 19:25 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Free ve smyslu, že počítač na druhé straně spojení ti poskytuje připojení do Internetu zdarma. Nikdy jsem nepochopil, z čeho financovali tehdy velmi drahou konektivitu.
    12.8.2010 19:39 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Český Telecom (nebo jak se to tehdy jmenovalo) jim platil část peněz, které sám účtoval zákazníkům. Jde o podobný princip jako tzv. "žluté linky" se zvýšenou tarifikacím jen tady byla cena snad nižší než místní volání (možná stejná nebo se to lišilo podle denní doby).
    12.8.2010 19:35 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Dial up spojuje můj modem skrze telefonní síť s modemem poskytovatele připojení k internetu (ISP). Provozovatel telefonní sítě a ISP mohou být různé subjekty, a v dřívějších dobách dial up připojení v ČR tomu tak obvykle bylo. V rámci telefonní sítě se "volání" mezi 2 modemy nemusí nutně nějak speciálně rozlišovat. V dobách dřívějších, které jsem tedy nezažil, snad byla místní volání za pevnou cenu nezávisle na době hovoru, což se pro internet hodilo (ale spojení často padalo, a s příchodem modernějších ústředen se přešlo na minutové účtování).

    Podstatné je, že v té době si člověk musel platit zlášť službu u ISP (že pro mě bude mít volný modem a konektivitu), a zlášť mít telefonní linku, kde se připojení k internetu platilo jako každý jiný hovor. Nebo mohl mít ISP vyhrazené speciální telefonní číslo, kde platilo jinak (např. mimo špičku méně).

    Free dial up je, když se platí jen poskytovateli telefonní linky (v té době to byl snad Český Telecom), který v případě "internetového" volání část peněz od zákazníka dává ISP, ke kterému je spojení vedeno. Stačilo mít tedy telefonní linku a modem, a vybrat si nějaké "free dial up" číslo. Ještě dnes to asi funguje, pokud máte modem a pevnou linku, lze zkusit např.: http://www.gtsnovera.cz/cs/produkty/data/novera_dial_up_navody_a_dokumenty.shtml. Z toho, co vám potom naúčtuje O2 dostane GTS určitou část.

    Já jsem dial-up zažil jen několikrát, a bylo to utrpení. Od roku 2000 jsem měl možnost ve škole používat 256kb/s (o pár let později 512kb/s) linku od ČEZu přes technologii BreezeNet na 2.4 GHz. V té době tam byl limit asi 3GB / měsíc. Nejlepší bylo, když tam potom v roce 2005 v rámci projektu INDOŠ nainstalovali 64kb/s ISDN pro 10 počítačů.
    Jendа avatar 12.8.2010 19:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Z toho, co vám potom naúčtuje O2 dostane GTS určitou část.
    Aha, tak proto mohl fungovat např. Volný.
    V dobách dřívějších, které jsem tedy nezažil, snad byla místní volání za pevnou cenu nezávisle na době hovoru, což se pro internet hodilo
    To jsi zažít musel, já si matně vzpomínám, jak kdysi (1998?) táta dlouho telefonoval, děda nadával, jaké budou účty a máma mu to vysvětlovala :-).
    12.8.2010 20:20 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Aha, to je ten free, jo přes takové jako quick, tiscali, volny a tak jsem byl připojený. Ufff, že bych ještě navíc k tomu výpalnému od telecomu ještě platil za internet? :D To bych se na to asi vysral totálně.
    Baník pyčo!
    12.8.2010 20:21 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    To jsi zažít musel, já si matně vzpomínám, jak kdysi (1998?) táta dlouho telefonoval, děda nadával, jaké budou účty a máma mu to vysvětlovala :-).
    Nevím, někdy v té době (1998) jsem se ve škole poprvé dostal k dial up připojení, a určitě se to účtovalo podle času (jestě jsme tak kvůli tomu šli v sobotu nebo v neděli, protože to bylo podstatně levnější). Možné to ale je, v té době mě to moc nezajímalo :-) Informace z téhle doby se na internetu hledají dost těžko.

    A ještě oprava - ten projekt INDOŠ začal v roce 2002, 2005 byl už konec. Vtipné bylo, že po ukončení projektu to připojení snad fungovalo, ale nikdo ho u nás nepoužíval (k čemu taky ISDN, i když dokonce na 128kb/s). Po nějaké době to vyměnili za ADSL, a za pár měsíců si to celé odnesli, protože ministerstvo školství nějak přestalo tuhle službu platit.
    gtz avatar 12.8.2010 20:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    no já jsem byl již nějakou dobu předtím, tuším, že u nás tedy O2, přes den se nedalo vůbec nic dělat (drahé) pak zbývaly jedině soboty a neděle a občas přes den od 16:00., tehdy pak vznikaly nějaký ty speciální čísla volny, tiscali apod. přes které se vytáčelo grátis (ale platila se doba za připojení). Tehdy ADSL bylo třeb u nás výhra, protože zde nic jiného nebylo.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    13.8.2010 10:49 Georgius | skóre: 24 | blog: jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Lidi, tohle mi nedělejte, připadám si moc starej ;-).

    Na gymplu jsme někdy v roce cca 1998 udělali hyper-cyber akci, kdy nemocný spolužák "přednášel" referát z biologie z domova přes xchat - z obou stran vytáčené připojení, na gymnáziu 36 kBit modem a na něm na 1 Mbit (?) koaxu visela síť 386ek s Windows 3.11 a nějakým tím netscapem ... a ten pocit 21.století, kdy asi pět lidí chatovalo (přes ten jeden 36 kbit modem !!) ...

    Jinak co se týče konektivity, pamatuji jak tenkrát vymočenější spolužáci kradli movitějším spolužákům přihlašovací údaje (měsíc internetu se platil poskytovateli cca 200-300 kč + poplatky žlutejm (dneska modrý s bublinkama)) a pak kdo se přihlásil první měl konektivitu ...

    Je tady vůbec někdo, kdo pamatuje starého ADAMa (automatizovaná databáze mládeže, česká BBSka,kdysi jsem to na Výstavišti tiše obdivoval). .. ?
    gtz avatar 13.8.2010 12:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    ADAMa pamauji i ostatní BBS v těch dobách. No já jsem BBS zažil ještě před rokem 1998 (hodně jsem je v práci používal) ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 12.8.2010 22:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Nevím, někdy v té době (1998) jsem se ve škole poprvé dostal k dial up připojení, a určitě se to účtovalo podle času (jestě jsme tak kvůli tomu šli v sobotu nebo v neděli, protože to bylo podstatně levnější). Možné to ale je, v té době mě to moc nezajímalo :-) Informace z téhle doby se na internetu hledají dost těžko.
    Možná to tak bylo pouze v rámci jedné ústředny.
    13.8.2010 08:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    V dobách dřívějších, které jsem tedy nezažil, snad byla místní volání za pevnou cenu nezávisle na době hovoru, což se pro internet hodilo (ale spojení často padalo, a s příchodem modernějších ústředen se přešlo na minutové účtování).

    Do roku 1989 to tak bylo všude a ta cena byla 1 Kč (týkalo se to např. jakéhokoli hovoru po Praze). Staré analogové ústředny to navíc jinak ani neuměly, takže paušální cena vydržela v některých lokalitách i velmi dlouho - podle toho, jak se Telecomu dařilo digitalizovat síť. Docházelo tak k paradoxu, kdy si zejména uživatelé dial-upu zpátečnicky přáli, aby jim analogová ústředna vydržela co nejdéle, přestože to pro ně znamenalo nižší kvalitu hovorů.

    gtz avatar 12.8.2010 21:03 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    ADSL mám někdy od 2003, kdyby bylo pokrytí pro naši dědinu. Jinak jak píšeš, zde nic "ticho a tma", jen občas nějaký místní přeprodávač netu. Nyní je situace stále skoro stejná, WIFI jsou u nás drahé a někdy i nesmyslně tarifikované. Ještě před pár lety (tak 2) tu byl nějaký garážník co nabízel WIFI s měsíčním FUP a sdílenou rychlostí za cca 800,- měsíčně. Nedivím se, že lidé rádi přešli na ADSL. Přitom on jak vím, měl ADSL, které přeprodával lidem. A to bydlím cca 20 km od Brna.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.8.2010 22:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Co baterka? :-D
    11.8.2010 23:33 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Tak pokud je čerstvě nabitá, tak to tak 20 minut po výpadku napájení utáhne... a teď tam možná rozchodím síť ;-), i když nevím jestli mi nedojdou cd, mám poslední, rw žádné a ta mrdka velmi špatně (skoro vůbec) čte multisession.
    Baník pyčo!
    kotyz avatar 12.8.2010 11:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    RW ti to stejne cist nebude. to je nevyhoda, kvuli kazdy kravine palit novy CD. nastesti ted mam pcmcia-cf redukci (od pda) a tak budu moct prenaset data trochu efektivnejs ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.8.2010 14:07 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Tak už můžu tahat po síti, takže pohoda. Ale nefunguje mi ftp, tomu nerozumím, jen http (mám vlastní ftp server). Ani přes IE, ani přes total commander, prostě při stahování souboru chyba.
    Baník pyčo!
    kotyz avatar 12.8.2010 13:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Přílohy:
    Par fotecek a screenshotu z myho masostroje :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 12.8.2010 13:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Přílohy:
    ... a jeste ty fotky ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 12.8.2010 13:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    to je notebook pro pravy chlapy! provereno kanadskyma drevorubcema a prazskyma jehovistama (nasel se v Praze u kontejneru a byl na nem nainstalovanej katalog strazny veze a probudte se)! :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Algi avatar 12.8.2010 14:05 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    byl na nem nainstalovanej katalog strazny veze a probudte se
    Jak příhodné :-D
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    kotyz avatar 12.8.2010 18:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Přílohy:
    nez sem to zformatoval, tak sem si udelal nejaky screenshoty ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 12.8.2010 19:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Ha! Tak takhle dělají nový „nábor“ - pohodí u popelnic počítač s Věží na disku a čekají, jestli si to někdo nepřečte a nedá se k nim na víru.

    Kamarád měl také jeden takový notebook. A docela moderní. Poznal jsem to podle nálepky, která na tom notebooku byla nalepená. Sice už se část (na které bylo asi napsáno jeho) odloupla, ale ten zbytek byl čitelný jasně: stálo tam Vista!
    12.8.2010 20:21 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    na to můžu říct jenom WOW!
    Baník pyčo!
    Dalibor Smolík avatar 13.8.2010 09:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    No to je ale síla, si tohle číst po ránu :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Algi avatar 13.8.2010 09:23 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Také mi to přijde jako provokace, když jdu ráno v metru a vidím tam lidi s nápisem Probuďte se :-D
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    13.8.2010 12:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Mě nejvíc dostává, jak všade píšou ty odkazy na bibli. Tímhle způsobem může člověk říct prakticky cokoli a dodat tomu Náboženskou VěrohodnostTM.
    Například: Bůh chce, abyste byli jeho přáteli. Proto je potřeba zaútočit na vedlejší stát, ve kterém je mnoho nevěřících psů (Římanům 23:21). Je potřeba zahubiti ty, kteří přebývají ve hříchu (Jakub 2:23), abychom pak mohli žít v přítelství s Bohem (Žalm 78:12) :-D :-D
    12.8.2010 14:11 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Pěkný no. Já mám vyšší level až ten compaq presario a tam linux šlape hezky :-). Jinak původně ten křáp byl na finačním úřadu v kopřivnici ;P, pak ležel několik let ve skladu ve škole, než sem si ho "ukrad", windows sem tam nechal od nich, ale musel sem ho odheslovat. Boot password si bios ukládal na nějakou eprom, takže baterka nepomohla. Naštěstí existuje servisní fígl toshib, kde se musí správně propojit skoro všechny piny na lpt.
    Baník pyčo!
    12.8.2010 15:14 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Profesionální kovaný ntb nejen pro amigapowera
    Jehovisti ovládli SÚJB nebo co?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.