abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 15:55 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Pozvánky

    V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | Zajímavý software

    Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Julian Andres Klode vydal APT (Advanced Packaging Tool) ve verzích 2.9.0 a 2.9.1. Jedná se o vývojové verze nové větve APT 3.0. Vylepšuje se uživatelské rozhraní. Přidány byly barvičky. Aktuální náhledy a vývoj lze sledovat na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    14.4. 17:00 | Komunita

    Miguel de Icaza se na svém blogu rozepsal o vložitelných herních enginech. Kdysi slibné projekty UrhoSharp a Urho3D jsou již mrtvé. Zůstává Godot. Aktuálně vývojáři řeší Pull request #90510 s návrhem knihovny LibGodot.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.4. 03:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.0 linuxové distribuce Lakka, jež umožňuje transformovat podporované počítače v herní konzole. Nejnovější Lakka přichází s RetroArchem 1.17.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (60%)
     (13%)
     (2%)
     (24%)
    Celkem 411 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    23.7.2006 18:54 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Absurdistán?
    Ne, to není absurdistán, to je běžný český postup. Tedy prozatím běžný.

    A když lidé mohou projevit svou politickou vůli v rámci těch nepatrných možností, které jim naše "demokracie" dává, tak zůstanou buďto doma (v hospodě), nebo tam povětšinou nahážou ty stejné soudruhy.
    JiK avatar 23.7.2006 19:03 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistán?
    Ja si myslim, ze ty pridavky za telefonovani za to stojej. Jen cekam, kdy tata Padoubek vykope z parlamentu ty gaunery z ODS co to tady uz 8 let rozkradaj a konecne zavede zas nejaky dalsi socialni davky, misto zvysovani porodneho treba pivne a kurne. :-D nebo sukne, poctivy nezamestnany by preci mel mit pravo si jednou za cas zajit do bordelu ulevit, chceme preci solidaritu a rovnost, ne?
    23.7.2006 19:39 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistán?
    Mně by stačilo, kdyby jeden den v týdnu teklo z vodovodu pivo místo vody. A taky by mohli dávat příspěvek na holiče. :-D
    23.7.2006 19:42 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistán?
    V pivu bych se koupat nechtěl. Mimo to ty naše rezavé trubky by i z Plzně udělaly "pivo", co prodávají za 1,90 v supermarketech ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    23.7.2006 19:44 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistán?
    Však píšu, že jenom jeden den... :-D
    23.7.2006 19:01 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    vzdyt jste to vsichni chteli, co si furt na neco stezujete? proc teda ve volbach davate hlas takovym volum, kteri delaji takovehle zakony?
    23.7.2006 19:22 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Současná/minulá (dle úhlu pohledu) v čele se soudruhem Paroubkem volená nebyla, ta se uvařila z ničeho. A i jako volič ODS si troufám tvrdit, že původně zvolený soudruzi by takovej paskvil, stejně jako spousty jinejch, nenapsali. Nemluvě o tom, že ministr dopravy neni členem strany, která ty volby vyhrála.
    Luk avatar 23.7.2006 21:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Současná/minulá (dle úhlu pohledu) v čele se soudruhem Paroubkem volená nebyla, ta se uvařila z ničeho.
    Není pravda. Sestavila ji strana, která v roce 2002 vyhrála volby. Že ji sestavoval někdo jiný, než byl v čele strany při volbách, je úplně jedno.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    23.7.2006 19:02 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Vsichni jsme si rovni, ale nekteri jsou si holt porad jeste rovnejsi. K tomu cyklistovi - kapitalni bekovina, k Husakovi - $^#@&&^%. Nejsem momentalne majitelem vozu ani nemam moznost jezdit, ale kdybych byl pokutovan za prestupek, odmintu zaplatit a nechat si strhnout body s oduvodnenim ze me to mrzi, uz nikdy se to nestane a houmlesakovi u Tesca koupim karton lahvacu.
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    23.7.2006 19:22 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Kdo hlídá hlídače? U nas nikdo, oni sami si mysli ze jsou nad zakonem, protoze ho vynucují. Až policie pochopi že jejich ukolem je zklidnit ridice, a ne vybirat pokuty, ze maji udrzet poradek na ulici a ne buzerovat, ze policista ma byt clovek ktery pomaha okoli, ne dohlíží jako dráb, bude blaze. Ale spis bych cekal ze nam za chvili zakazou chodit opilejm i pesky, a potom budou nosit helmy i chodci.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    23.7.2006 19:27 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše jj, to je Absurdistan
    Nekteri cajti jsou fakt hovada :-D Je zajimave, jak poctive dodrzuji zrovna ty "nejblbejsi" zakony.
    23.7.2006 19:34 Elvis | blog: ItsNowOrNever
    Rozbalit Rozbalit vše Re: jj, to je Absurdistan

    Ty nejblbější se vyžadují nejsnáze?

    Elvis to byl král :-)
    23.7.2006 19:41 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: jj, to je Absurdistan
    Nevim jak moc je snadne davat dechovou zkousku nekomu, kdo plive krev :-)
    Heron avatar 23.7.2006 19:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Dneska jsem chtěl napsat blog. Insirovali mě k tomu dnešní Otázky VM (a také hádka minulý týden o odbornících a pseudoodbornících). Dnešní otázky mi udělali radost.

    Hlavně redaktor motoristického časopisu. Ten měl totiž jako jediný odvahu říct na plná ústa (ale ve vší slušnosti), co si vlastně myslí a řekl to přesně. Řekl, že by se měli především v Česku postavit normální silnice (a ředitel Bambas přiznal, že po D1 se skutečně nedá jezdit -- napadá mě Cimrmanovské: "Vidíte? Už si toho všiml!"). Dále, že by bylo dobrý konečně modernizovat vozový park (na to už nikdo nereagoval), a až poté stavět nějaký bodový systém. Má pravdu. Ale o tom jsem psát nechtěl. Chtěl jsem jen připomenout, že takových lidí by chtělo víc. Lidí, kteří se nebojí říci těm nahoře, co si o nich vlastně myslí.

    To že měl být Husák okamžitě odvolán (a v normální zemi by byl -- resp by sám odstoupil), je věc jiná.
    23.7.2006 20:01 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Jak souvisi vozovy park a dalnice s bodovym systemem?
    Heron avatar 23.7.2006 23:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Všechny tři tyto bodu jsou součástí systému. Silnice (a jejich kvalita) jsou pro auta (a jejich technický stav) a je třeba dodržovat jistá pravidla (bodový systém). To ten redaktor také řekl správně. Těžko můžeme jezdit po dálnici 160kmph, když tam potkáme auto, co jede sotva 80. A také lze těžko jet po silnici, kde auto skončí v první díře (tedy cca 2m).
    24.7.2006 00:25 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Na tohle opravdu nemam. Logicka souvislost mezi a zpusobem trestani prohresku a kuprikladu stavem silnice mi nedochazi, a vy jste zadne vysvetleni nedodal. Priste asi budem cekat az chodci budou mit dostatecne reprezentativni ksichty, protoze jsou taky "soucasti systemu" a kdo se na ne ma na prechodech divat?

    Ale mozna bychom to meli nejak rozdelit - kdyz pojedu v trabantovi po vesnicky deravy silnicce, tak mi nebude hrozit vubec nic, ale na fungl novem useku dalnice s pet mesicu starym jaguarem budou pokuty zacinat na 100k.

    Heron avatar 24.7.2006 08:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Logicka souvislost mezi a zpusobem trestani prohresku a kuprikladu stavem silnice mi nedochazi

    Na tohle žádná logika neplatí. Přijeďte do Olomouce a já vám ukážu minimálně jedno místo, kde NElze NEudělat přestupek. Dokonce si tam můžu vybrat, jestli chci 2 nebo 4 body. Pak vám můžu ukázat křižovatku, kde když si "ne zrovna nejlépe zastavím" (ale stále podle předpisů), tak zablokuju hlavní tramvajový uzel. Atd. Ad kvalita silnic. Opět, možná vás sem pozvu i s ministrem dopravy (protože on snad českou silnici nikdy neviděl). Jsou tu místa, kde se skutečně nestíhám vyhýbat dírám (ostatní řidiči už to relativně zvládají nazpaměť), sledovat tachometr, čučet po značkách a nedejbože sledovat přechod. Tohle jsou všechno tak absurdní případy (bohužel reálné), že je nejde potrestat, leč dementní příslušníci policie si rádi smlsnou (a s tím souvisí právě bodový sytém). :-( Už je to jasné? Těžko můžete nasadit (a od první minuty vymáhat) něco, co nelze splnit.

    24.7.2006 09:29 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    A tyhle veci jsou zakazany az nove od cervence, nebo to tak bylo odjakziva, ale vsichni na to kaslali a jezdili si, jak chteli?
    Heron avatar 24.7.2006 16:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Mno tyhle věci byly zakázané i podle starého zákona. Jen je nikdo neřešil. Tohle je věc osobní zodpovědnosti. Pokud strážník uvidí, že jeho big chief Husák si jezdí 190kmph do práce (a že za totality sloužil u SNB) a když ho náhodou přistihnout, tak se potrestá méně, než podle zákona, tak se asi nebude chovat líp.

    Zkrátka ten člověk (Husák) už neměl u policie co dělat. Ale, heh, jsem naivní. Předchozí police president Kolář měl celý seznam problémů a přesto tam zůstal.
    24.7.2006 21:23 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    23.7.2006 21:20 Dave
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Prosím... Otázky mě inspirovaly a udělaly mi radost...
    23.7.2006 21:52 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    (a ředitel Bambas přiznal, že po D1 se skutečně nedá jezdit -- napadá mě Cimrmanovské: "Vidíte? Už si toho všiml!").
    Doufám, že si vzpomene i na další komunikace, proti některým dalším dálnicím a silnicím pro motorová vozidla je D1 stále ještě zlatá; z tras kde občas jezdím mě bez dlouhého přemýšlení napadá třeba úsek R10 mezi Prahou a Brandýsem (koleje kterými by mohl jezdit vlak a další nerovnosti, pravý pruh je příšerný), některé úseky R6 (už jsem tam dlouho nejel, ale minimálně pár kilometrů před odbočkou na Lány bývaly díry, skokánky, ze kterých museli mít projíždějící prezidenti pravidelnou mořskou nemoc a samozřejmě taky koleje) nebo nebo R46 okolo Prostějova (koleje, chybějící připojovací pruhy, místy malý poloměr oblouků vzhledem k úzké vozovce - často to řeší devadesátkou, ale proč potom platit dálniční známky, že?)...

    Jenže tohle všechno má bohužel ještě další rovinu: co by taková sranda stála? :-(
    23.7.2006 20:50 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Proc si jako sefa policie, jako sefa lidi, co dohlizeji na vymahani zakonu najimate lidi, kteri je sami nedodrzuji, a kteri navic lzou zatloukaji a podvadeji.
    ehm, mohu se zeptat, koho se ptáš?

    já jsem si žádného Husáka nenajal ... někdo ze zde přítomných snad ano? :-X

    btw, předposlední úterý jsem se na kole vysekal tak dokonale, že mě doteď bolí ruka, no znáte to, krve jak z vola ... ještěže to neviděl žádnej aktivista, co by volal záchranku, když si představím, že bych měl kvůli blbejm technickejm službám[*] solit 25 kKč, no to bych asi udělal něco hodně vošklivýho ...

    [*] nic proti TS, ale: na jedný křižovatce přejížím v malým úhlu starý nepoužívaný koleje, který byly vždycky zanešený bordelem ... tentokrát se to nějakej pitomec rozhodl vyčistit - všiml jsem si toho asi 2 m před nima, už jsem to nestihl stočit víc napříč a moje gumy tam bezvadně pasujou ...
    JiK avatar 23.7.2006 20:57 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    ehm, pokud jsi nekdy zaplatil jakekoliv dane, trebas i jen DHP na chleb a vodu o kterem ve sve mramorove vezi zijes, je H(n)usak i tvuj zamestnanec, stejne jako Bublan a dokonce i Paroubek. Proc? Protoze, ac je to k nevire, vsichni tihle paraziti neziji ze slunecniho svitu a sumeni vetru, ale z penez, ktery jim davas i ty.
    23.7.2006 22:13 megi | skóre: 11 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    A kde je oboustrane podepsana zamestnanecka smlouva?
    24.7.2006 07:21 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    když je někdo blbej, tak mu nepomůže ani svěcená voda ...

    nevím, ve které zemi momentálně platíš daně ty, nicméně doufám, že v ní neexistuje jediný státní zaměstnanec, s jehož výkonem nejsi spokojen, a pokud ano, tak že si za to bereš osobní zodpovědnost, jako podsouváš nám, a intensivně pracuješ na jeho vyhození ... - ovšem potom budeš mít drobný problém, neb na pracáku bude ten parazit žít rovněž z peněz, které mu dáváš i ty :-p
    JiK avatar 23.7.2006 21:01 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    mimochodem, nikdo se nevyjadril k tomu jak je to s tim zranenym chodcem. Ucastnik provozu je, dostane pokutu, kdyz zpusobi nehodu a zraneni osoby tim, ze sam uklouzne na lede?

    Myslim to zcela vazne, neni to vtip.
    23.7.2006 21:08 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    bandu olasskych cikanu a jinych usvedenych zlodeju?

    existuje nejaky material ve kterem jsou usvedceni vsichni (nebo [at nezeru] aspon prevazna vetsina) olasti romove jako zlodeji?
    JiK avatar 23.7.2006 21:14 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    jsem dobrak od kosti, a snazim se uprimne a z celeho srdce verit, ze vsichni olassti cikani jsou ti nejnevinnejsi pracoviti a poctivi lide, kteri nas mohou nasi zkostnatelou kulturu vyznamne obohatit, zejmena svymi zpevy, tanci a unikatnim vztahem k cizim (pronajatym) nemovitostem, nicmene bych si jejich partou byt ani penezenku hlidat nenechal.

    Vy ano? Chci strucnou odpoved typu ano/ne, diky.
    23.7.2006 21:49 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    odpoved zni asi stejne jako bych odpovedel na otazku jestli bych si nechal byt nebo penezenku hlidat nahodne na ulici vybranym clovekem.

    nechavate vy si hlidat penezenku nahodnym kolemjdoucim?
    JiK avatar 23.7.2006 21:59 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    nezvladl jsi vybrat odpoved z predlozenych moznosti, promin.
    23.7.2006 21:55 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Takze komukoli s tou spravnou barvou pleti byste ji sveril? Chci strucnou odpoved ano/ne, diki.
    JiK avatar 23.7.2006 21:59 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    nezvladl jsi vybrat odpoved z predlozenych moznosti, promin.
    23.7.2006 22:12 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Za prve, vase puvodni otazka nesmerovala na me, nybrz na kolegu. Ale predevsim, na takhle trapny pokus o manipulativni otazku, je nejlepsi odpovidat ve stejnem stylu. Dal jsem vam tim moznost, abyste sam prisel na to, kde mate chybu. Z vasi odpovedi se zda, ze jste ji nalezl.
    23.7.2006 22:13 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    :-D Prostě JiK nemá rád cikány a použil nepříliš vhodný příměr. Já bych třeba svoji peněženku cizímu člověku nesvěřil, jedině kdybych byl k tomuto násilím přinucen. V příměru se mohla objevit jiná služba – např. hlídání dětí. ;-)
    23.7.2006 22:35 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Kdyby se vedla statistika národnosti pachatelů trestných činů, tak by z ní Olaši nevyšli moc dobře. Bohužel, v naší pseudohumanistické společnosti takové statistiky nejsou přípustné. Pokud představitelé olašských Romů veřejně prohlašují, že okrást gádža je v jejich komunitě považováno za správné a žádoucí, tak se nemohou divit, že je automaticky považujeme za kriminálníky.
    23.7.2006 22:40 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Pokud to opravdu dělají, můžeš je klidně bonznout - dopouštějí se tím hned dvou různých trestných činů.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    23.7.2006 22:43 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Pche. Cikány degraduje samotná státní správa, a to pozitivní diskriminací. Když jsem četl třeba tohle, chtělo se mi blít.

    http://www.msmt.cz/_DOMEK/default.asp?ARI=100627&CAI=
    http://www.msmt.cz/Files/HTM/INvyhlasenidotacnihoprogramu2006romaIIkolo.htm
    vencour avatar 23.7.2006 22:46 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Jak jsem zaslech hlášku: "východoasiaté mají ve druhé generaci děti, které se dokážou úspěšně zúčastnit matematické olympiády, naši snědí spoluobčané mají v páté generaci děti, které úspěšně absolvují zvláštní školu".

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    23.7.2006 22:59 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Microsoft VBScript runtime error '800a000d' 
    
    Type mismatch: '[string: ""]' 
    
    /Article/Show_Article_INC.asp, line 34
    Taky se mi chce blít :-)

    Já proti pozitivní diskriminaci nejsem. Pokud je systém v nějakém očividně špatném ale zároveň stabilním stavu, nevidím důvod proč mu nedat impuls, aby se dostal do nějakého lepšího stabilního stavu.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    23.7.2006 23:07 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Tak aspoň jedno jede... Bohužel ty perly o tom, jak pouze cikáňatům bude škola proplácet školní pomůcky, se lze dočíst právě za tím VBScriptem. Snad se to brzy rozjede.
    msk avatar 24.7.2006 10:07 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Microsoft VBScript runtime error '800a000d'.
    24.7.2006 10:19 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Je mi líto, zkuste to, prosím, později. Nejsou to moje stránky.
    23.7.2006 23:40 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    A tím se problém určitě vyřeší :-) Přečti si třeba tohle, jsou tam i statistické údaje ještě z dob socialismu, nyní to bude podstatně horší.
    24.7.2006 10:44 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Vypadato sice zajimave, ale ten chlap snad neumi cesky. Naucil se slovnik cizich slov a porad to tam opakuje. Musim to lustit jak hebrejstinu, brrr...

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    24.7.2006 11:17 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    A co se vyřeší tím, když nebudeš dělat nic? Myslím, že o rasismu nelze mlčet a dělat, že se vlastně nic nestalo. A je celkem jedno, jestli se rasisticky chová příslušník menšiny nebo většiny.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    23.7.2006 21:32 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Zaplatite si na hlidani penezenky, bytu a sperku bandu olasskych cikanu a jinych usvedenych zlodeju?
    Už jsem ho bonznul, takže už to nemusíte dělat sami. Snad to správci nějak pořeší.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    23.7.2006 21:47 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    nepohodlne nazory je nutno cenzurovat, ze?
    JiK avatar 23.7.2006 22:04 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Ignor je klasicky pokrytec par excellence, ktery nevaha bez mrknuti oka navrhnout cenzuru veci, ktere jsou pro nej prilis kontroverzni (a zda jsou ci nejsou pravdive je vec debaty), a zaroven nemel problemy mit v hlavicce sveho blogu citat nabatajici k osvobozujicimu a vpravde surrealistickemu strileni revolverem do davu cizich lidi.
    23.7.2006 22:18 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Běžná praxe tady na abcl je taková, že pokud se správcům zdá obsah komentáře nevhodný (třeba protože je rasistický), je nahrazen odkazem na původní text a upozorněním, že komentář shledal administrátor závadným. To je podle mne jediný správný způsob jak se vypořádat s nežádoucím obsahem na internetu. Neříkal bych tomu cenzura.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 08:32 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    To je podle mne jediný správný způsob jak se vypořádat s nežádoucím obsahem na internetu.
    jeste ze je to na internetu tak snadne. uz se tesim jak nekdo vymysli zpusob jak se vyporadat s nezadouci realitou.

    jinymi slovy, nedomnivam se ze se svet zlepsi tim, ze se budou potlacovat (cenzurovat) nazory odrazejici skutecny stav veci,
    vencour avatar 24.7.2006 09:02 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Cháchá, to je slovo do pranice! "Já jsem to napsal, protože "voni takoví jsou" :-D

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 24.7.2006 09:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Mam dojem, že jsem zapomněl doplnit </b>, úprava patičky na to buď nemá vliv, nebo to trvá, než se to projeví (doplnění </b>). Už jsem to reportoval adminům.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.7.2006 09:24 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Je mi tě líto. Upřímně.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    23.7.2006 22:14 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Rádobyantirasistickej bonzáku :-D
    23.7.2006 22:23 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Třeba jsem olašský rom :-D
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    23.7.2006 22:26 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    A třeba nejsi. :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.7.2006 22:27 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Připadá mi komické, že zrovna vy tady najednou voláte po cenzuře.
    23.7.2006 22:30 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Jak jako najednou? Já tady volám po cenzuře opakovaně :-)

    Ale jinak ten komentář nechápu.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    David Watzke avatar 24.7.2006 08:06 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Protože seš často sám zralej na cenzuru, nejspíš tak to Doli myslel :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    24.7.2006 09:23 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Tak já chápu, co tím chtěl říct, ale nechápu ten jeho myšlenkový pochod. Kde je v tom jako nějaký smysl. Nevidím prostě, že by to mělo nějakou hlavu a patu.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 24.7.2006 16:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Co s tou cenzurou všichni máte? Když se vám něco nelíbí, hned se to musí smazat? Před nedávnem jsem se dozvěděl, že mě někdo blokuje. To že mi nevysvětlil důvod nechám stranou, ale rád bych se dozvěděl, kdo mě bloguje, aby se zbytečně nenamáhal psát reakci na jeho komentář.
    24.7.2006 16:43 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Mazání je jednoznačně špatné a je to cesta do pekel. Ale nevidím důvod, proč tyhle věci, které vybočují naprosto z mezí slušného chování, nezpřístupnit až po upozornění. To přece není žádná cenzura. Vždyť každý se může přesvědčit, co bylo "cenzurováno", nikdo se netváří, že takový "názor" neexistuje...

    Majitel serveru tak jednoznačně deklaruje, že takové projevy neschvaluje a nebude je tolerovat. Nedělat nic je špatná strategie.

    Asi nikdy nepochopím, proč vulgární výrazy vadí, ale tohle ne.

    Největší ohavnost, že on to říká jakoby mimochodem... Z tohohle se mi chce opravdu zvracet.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 17:02 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Co je na tom projevu závadného?
    Heron avatar 24.7.2006 17:10 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Je rasistický. Nevidíš?
    24.7.2006 17:30 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Nějak tomu světu nerozumím.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 18:16 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Ne, není rasistický. Je tzv. politicky nekorektní a v tomto případě navíc ještě zavádějící.
    24.7.2006 18:19 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Neboj, on to myslel ironicky.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 18:25 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Tady na abc si nejsu už ničím jistej... Možná tady bude zase sranda. :-)
    Heron avatar 24.7.2006 18:25 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Ne nemyslel.
    24.7.2006 18:30 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Fakt? Skoro nikdy se neshodneme, tak jsem to bral jako ironii.

    Tak to se vážně omlouvám.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 24.7.2006 18:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Skoro nikdy se neshodneme

    Ale už se to zlepšuje, dřív jsem tě absolutně nechápal.

    K té "ironii": Vadí mi, když někdo označí jakoukoliv skupinu lidí (na základě rasy, národnosti atd) nějakou nálepkou (většinou tedy hanlivou). To je pro mě rasismus (nebo obecněji xenofobie). JiK už to předvedl několikrát. Teď tu má konkurenta v podobě Randy_sh.

    24.7.2006 18:49 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Tady ovšem nešlo o žádnou nálepku, nýbrž o velmi rozšířenou vlastnost zjištěnou u mnoha jedinců téže skupiny. Statistika je někdy i příjemná a užitečná a neměla by být omezována rádobyantirasisty.
    24.7.2006 19:04 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Statistika určitě neříká, že všichni byli, jsou a budou zloději. A jsou to právě tyhle JiKovské kecy, které přispívají k tomu, že se ta statistika nemění k lepšímu.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 19:16 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    To ani statistika říct nemůže. Nanejvýš o všech účastnících výzkumu, ale ne o celé skupině. Na druhou stranu to, že dnes se už nesmí vyhodnocovat národnost či rasa, způsobuje nevyhnutelné – mnohá tvrzení o jednotlivých národnostech či rasách nelze objektivně posoudit pomocí čerstvých údajů. Představme si dvě tvrzení:
    • Všichni cikání kradou.
      Lze předpokládat, že to není pravda. Stačí nalézt jediného, který nekrade, tj. nikdy nebyl za krádež stíhán ani trestně, ani přestupkově.
    • 50%-80% cikánů krade.
      Co lze říci o tomto výroku? Je pravdivý? Není pravdivý? Pokud není, je to jen dobře. Pokud je, nemůžeme to potvrdit a udělat něco pro nápravu.
    Současný falešný rádobyantirasistický politicky korektní postoj tedy poškuzuje celou společnost včetně menšin.
    Heron avatar 24.7.2006 19:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Současný falešný rádobyantirasistický politicky korektní postoj tedy poškuzuje celou společnost včetně menšin.

    Co? Možná by bylo dobrý posuzovat jednotlivce. Nikoliv jako <většina>, <menšina1>,<menšina2>,... Protože fakticky je každý člověk ve své vlastní menšině sám. Můžu se zeptat, jak menšině pomůže trvzení <menšina2> krade?

    24.7.2006 19:32 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Bude-li zjištěno, že <menšina2> krade více než <většina>, může být tímto výzkumem motivována k nápravě, jinak si bude <většina> oprávěně přát, aby <menšina2> byla vyčleněna ze společnosti. Pokud bude zjištěno, že <menšina> nekrade více než <většina>, ztratí <většina> obavy z krádeží, které podle dříve statisticky jednoznačně prokázaného názoru mnohdy způsobovala třeba právě <menšina2>.

    Nebude-li odbourán současný falešný postoj, nezmění se nic k lepšímu.
    Heron avatar 24.7.2006 19:45 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    jinak si bude <většina> oprávěně přát, aby <menšina2> byla vyčleněna ze společnosti.

    Jestli tohle není rasismus, tak už nevím co jím je.

    Bude-li zjištěno, že <menšina2> krade více než <většina>, tak mě osobně zajímá proč tomu tak je. Většinou je tomu totiž tak, že <většina> má zcela milnou představu o dané skupině lidí. A příslušnící této většiny se vzájemně ujišťují v těchto nesmyslech (říká se tomu předsudky).

    24.7.2006 19:53 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    jinak si bude <většina> oprávěně přát, aby <menšina2> byla vyčleněna ze společnosti.

    Jestli tohle není rasismus, tak už nevím co jím je.

    To není rasismus, to je obava z ohrožení přinášejících živlů.

    Bude-li zjištěno, že <menšina2> krade více než <většina>, tak mě osobně zajímá proč tomu tak je. Většinou je tomu totiž tak, že <většina> má zcela milnou představu o dané skupině lidí. A příslušnící této většiny se vzájemně ujišťují v těchto nesmyslech (říká se tomu předsudky).

    To nejsou předsudky, to jsou zkušenosti.
    Heron avatar 24.7.2006 20:24 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    To nejsou předsudky, to jsou zkušenosti.

    Jako člen jisté menšiny na tyto "zkušenosti" narážím relativně často. Naštěstí jsou v mém okolí lidé, kteří si nechají vysvětlit, jak je to vlastně doopravdy. Upřímně velmi pochybuji o tom, že vy jste někdy diskutoval se členy menšiny, na kterou tu narážíte.

    24.7.2006 20:34 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Já si od menšin zachovávám určitý odstup, který mi umožňuje se vyhýbat jak nenávisti, tak náklonnosti.
    Heron avatar 24.7.2006 21:00 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Fajn. Takže všude kolem sebe máš uniformní prostředí lidí, kteří jsou absolutně stejní jako ty, všichni máte stejný názor. To musí být zajímavý život.

    V takovém prostředí bych nepřežil. Ale každému co jeho jest.
    24.7.2006 21:27 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Ne, nemám kolem sebe uniformní prostředí.
    25.7.2006 11:48 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Většinou je tomu totiž tak, že <většina> má zcela milnou představu o dané skupině lidí.
    jistě, většina má mylné představy velmi často - především proto, že se o realitě mluvit nesmí, tedy není zdroj, na základě kterého by si mohla udělat představy správnější
    24.7.2006 21:05 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    <menšina3> := černovlasí muži s pihou na nose
    
    nebo
    <menšina4> := muži ve věko 14 až 17 let
    
    nebo
    <menšina5> := ženy, které mají sestru a nemají staršího bratra
    
    A k čemu to celé bude? Co když zjistíte, že třeba <menšina5> krade nejvíc, <menšina4> o něco méně? Budete se každé ženy vyptávat na rodinné poměry, abyste se mohl dostatečně ovávat krádeží?

    Nebo co když vám takovýmhle průzkumem vyjde, že menšina lidí používajícíh Linux crackuje statisticky více, než většina? Také budete chtít vyčlenění uživatelů Linuxu ze společnosti? Nebo budou takto uživatelé Linuxu motivováni k nápravě?
    24.7.2006 21:33 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    I takové "menšiny" či, lépe řečeno, skupiny lidí se společnými vlastnostmi mohou být k nějakému zkoumání užitečné. Třeba <menšina3> může mít smysl při výzkumu odolnosti kůže proti slunečnímu záření, <menšina4> může být užitečná pří výzkumu závislosti na drogách / kriminality, <menšina5> může být zajímavá svým vztahem k opačnému pohlaví – zkoumat se dá všechno možné.

    A crackování je závadné? Mně to nevadí. :-) Můj postoj k nehmotnému, elektronickému světu je poněkud odlišný, než ke světu, v němž žijeme...
    24.7.2006 21:56 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Výzkumem jsem zjistil, že menšina uživatelů #Tom musí být za každou cenu ta jiná *), uvidíme, zda to pro tu menšinu bude motivace k nápravě, nebo zda si tuto menšinu vyloučím ze společnosti.

    *) Jiná je zde myšleno s určitým členem, jsou to všichni ti, kdo jsou tak stejně jiní…
    24.7.2006 22:22 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Tlačítkem blokovat? :-) Inu proč ne – tento server tuto možnost nabízí, tak proč ji nevyužít. :-)
    24.7.2006 19:30 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    No kromě toho "budou", to říkat samozřejmě může. Protipříklad je jasný.

    Jsem teda rádobyantirasista, ale smysl takových výzkumů mi celkem uniká. Nemělo by se to zkoumat na základě docela jiných věcí? Co třeba dosažené vzdělání?

    A už když teda slavnostně zjistíš, že 50%-80% cikánů krade, k čemu ti taková informace bude? Jak na základě ní uděláš něco pro nápravu? Prohlásíš je za necikány?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 19:42 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Proč to zkoumat na základě docela jiných věcí? Proč nezkoumat co nejvíce věcí současně? Dosažené vzdělání z toho nevyjímám, to se ale dnes smí.

    Aby bylo možné takové informace vůbec šířit na veřejnosti, bylo by nejprve třeba zrušit §198 a §198a Trestního zákona. (Jejich znění je např. zde.)

    Pro nápravu většinová společnost mnoho dělat nemůže, ani by to dělat neměla, nešlo by totiž o chybu její, ale chybu menšiny. Oběma stranám by byla osvěta o skutečném stavu věci. Zbytek zůstává na chybující menšině.
    24.7.2006 20:04 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Ty říkáš, pojďme si udělat statistiku, třeba se zjistí, že žádný problém není. Když se ovšem zjistí, že opravdu nezanedbatelná část té menšiny krade, říkáš, že se má ta menšina možnost se jako probrat, říct si "tak už bylo té ostudy dost" a ze dne na den přestane krást. Jak to ale udělá, když si ta většina o té menšině myslí, že je to banda zlodějů? Půjde se ta menšina pást, oblečení bude tahat z popelnic? Jaká je šance, že se při příštím výzkumu něco změní? Vlastně asi velká, ale podle mě jednoznačně k horšímu.

    Tobě je proti srsti, že nějaké dotace (na školu nebo jak to bylo) mají dostávat jenom cikáni. V tom s tebou naprosto souhlasím. Ale zároveň chceš dělat výzkumy, kde bude kolonka cikán - ano/ne. Není to teda zbytečné, když to stejně nechceš využít k pozdějšímu rozhodování?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 20:18 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Menšina, kterou právem nikdo nechce, si musí umět pomoci sama. Může se polepšit, dbát alespoň trochu o vzdělání svých dětí – je přece zdarma (pro dobro všech), je škoda to zahodit. A nebo může odejít, nikdo ji tu nedrží. Ale bez nároku na návrat. Ne tak, jako to bylo s cikánskými výlety do Velké Británie a Kanady.

    A potom se nabízí, co se zbytkem menšiny, který žije tak, jako většina společnosti, slušně. S tím nic. Takoví lidé nestojí o pozitivní diskriminaci, není na nich nic špatného a nic je z většinové společnosti nevyčleňuje. Není potřeba na ně ukazovat prstem.
    24.7.2006 20:44 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    To co píšeš je nechutné. Nějak zapomínáš vyhánět i zloděje z té většiny. Možná ale najdeš v té většině nějakou menšinu (třeba dlouhovlasí, dobrej nápad, ne?), která krade víc než zbytek. A ty pak taky můžeš vyhnat.

    A vzdělání zdarma není ani náhodou. Nemít vlastní počítač a přístup na internet je dneska už celkem handicap. Ani knihy a učebnice překvapivě nejsou zadarmo a dokonce i členství v knihovně něco stojí. Talent dítěte může být lehce ztracen, protože rodiče ho sami nemohou pomáhat rozvíjet kvůli svým vlastním nízkým schopnostem, omezeném rozhledu, finančním možnostem atd. Vynikající klavírista určitě nevznikne tak, že bude několikrát týdně docházet na pár hodin do "hudebky". Děti ze sociálně slabých rodin mají prostě mnohem menší možnosti než ostatní. Proto jsem pro dotace na vzdělání a rozvoj schopností takových dětí a pro podporu poradenské činnosti.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 21:23 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Skutečnost je nechutná. Budeme před ní zavírat oči?

    Zloději z té většiny mohou odejít též. :-) (Mimochodem, co máš proti dlouhým vlasům? :-D)

    Vzdělání že není zdarma? Do jisté míry ne. Ale samotná vzdělávací služba je zdarma, a to včetně vysokého školství. Školní knihovny bývají rovněž zdarma, někdy i na vysoké škole. A to není málo. Nejdražší na vzdělání je (od středního vzdělání výše) pravděpodobně ušlý okamžitý výdělek (málokdo má při střední a vysoké škole stálé zaměstnání), jde však o investici přinášející větší výdělky v budoucnu. Pokud však někdo promarní i základní vzdělání svých dětí, nemůže se potom divit, když tyto potom málokdo chce zaměstnat.

    Pokud bychom odbočili, mohli bychom probrat, co je na vzdělání nejdražší. Poplatky za studium u nás zatím nikdo nevybírá s výjimkou škol soukromých. Jsou to školní potřeby, jako třeba knihy? Nejsou levné, to je pravda. Na základní škole (1-5 třída) však byly zdarma. (Možná už nejsou, ale v letech 1990-1995 to bylo běžné.) Na gymnáziu (8 let) byly zdarma též, ale jen první čtyři roky a ještě zdaleka ne všechny (např. cizojazyčně ne). Kolik mohly stát celkem? 4000 Kč? A co třeba doprava? Čtvrtletní studenstká šalinkarta v Brně stojí 540 Kč (2160 Kč na rok), a bude ještě zdražovat. Kdo nebydlí v městě se školou, do níž chodí, má to vždy dražší (a bylo to tak vždycky, i když před rokem 1989 to asi nebylo tak nepříjemné, jako je to dnes). A co jídlo a bydlení? Nejlevnější je doma v rodině, ale jinak? To jsou teprve ceny... Koleje jsou drahé a obědy v menze též.

    Počítač a přístup k internetu se ke vzdělání docela hodí. Na druhou stranu bych si dovolil říci, že pro nemálo let školní docházky není potřeba. Lze jej sice využít, ale není to nutné. I když si s PC doma hraju (a nyní již mnoho let nějak pracuju) už (asi) od roku 1993, první práci do školy jsem vytvořil až v roce 1997 – vyjímečný protokol do stejně tak vyjímečného fyzikálního praktika, které jsme tehdy v sekundě měli. U praktik to zůstalo až do sexty (2000), to jsme měli za úkol udělat "noviny". Aspoň že jsme měli ve škole ten internet (od roku 1998). Ale doma ne.

    S klavírem je to též zajímavá otázka. Asi to myslíš tak, že by mělo ono talentované dítko mít klavír doma. A co když bydlí v paneláku, kde je všechno slyšet a sousedi to neocení? A co když se klavír do paneláku nevejde?

    Dotace mohou znít lákavě, ale nemohou být bezedné. Kdo si je zaslouží a kdo ne? Aspoň by se nemělo přihlížet na rasu a národnost, jako je tomu dnes.
    24.7.2006 21:41 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Možná by nebylo od věci nejdříve definovat pojmy jako rasismus a xenofobie a potom nálepkovat. Co je špatného na tom, že poukážu na nějakou statistiku? Když jsem před časem poukázal na to, že v USA černoši páchají 7x více vražd než běloši (v přepočtu na hlavu), tak jste mě málem ukamenovali. Naštěstí jsem dohledal odkaz na oficiální statistiku US DoJ. Potom jsi ji odmítl s tím, že tě rasistická statistika nezajímá. Lidé jako ty prostě odmítají vnímat fakta, která nezapadají do jejich vidění světa. Problém většiny Romů je ten, že mají určitý žebříček hodnot, který prostě není kompatibilní s žebříčkem hodnot majoritní společnosti. Hlavně jde o vztah ke vzdělání, práci a majetku druhých. Nevím, co se s tím dá dělat, když všechny dosavadní pokusy selhaly. Problém evropské civilizace je v tom, že je příliš tolerantní k nepřizpůsobivým jedincům a to nás v lepším případě přivede k občanské válce a v horším přímo do záhuby. Já to vidím zcela jasně už dlouhou dobu, zatímco ty si to odmítáš připustit. Jestli je to rasismus, to nevím, podle mě jsem jen realista.
    Heron avatar 24.7.2006 22:04 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Když jsem před časem poukázal na to, že v USA černoši páchají 7x více vražd než běloši (v přepočtu na hlavu), tak jste mě málem ukamenovali. Naštěstí jsem dohledal odkaz na oficiální statistiku US DoJ. Potom jsi ji odmítl s tím, že tě rasistická statistika nezajímá. Lidé jako ty prostě odmítají vnímat fakta, která nezapadají do jejich vidění světa.

    Jenže k čemu je statistika suše říkající to či ono? Mě zajímá, proč to tak je, a nespokojím se (jako #Tom) s konstatováním "takhle" skupina je "špatná", bude vyloučena ze společnosti. Pokud černoši páchají více vražd, tak to má nějaký důvod. Vždy lze vytvořit prostředí, kde bude každý jedinec páchat "něco", protože mu zkrátka nic jiného nezbyde.

    Problém většiny Romů je ten, že mají určitý žebříček hodnot, který prostě není kompatibilní s žebříčkem hodnot majoritní společnosti. Hlavně jde o vztah ke vzdělání, práci a majetku druhých. Nevím, co se s tím dá dělat, když všechny dosavadní pokusy selhaly.

    A co má být? Pokud tak chtějí žít, tak nechť tak žijí. Tobě se nelíbí jaký mají oni žebříček hodnot, tak je chceš (proti jejich vůli) přeučit na tvé hodnoty?

    Problém evropské civilizace je v tom, že je příliš tolerantní k nepřizpůsobivým jedincům a to nás v lepším případě přivede k občanské válce a v horším přímo do záhuby. Já to vidím zcela jasně už dlouhou dobu

    To je čistě tvůj názor.

    zatímco ty si to odmítáš připustit. Jestli je to rasismus, to nevím, podle mě jsem jen realista.

    Ne, já na rozdíl od Tebe jsem schopný žít vedle lidí, kteří mají jinou barvu pleti, jiné náboženské vyznání atd. A jestli vznikne občanská válka, tak to jen kvůli lidem jako si ty, kteří nesnesou (takový mám pocit ze všech tvých komentářů), žít s odlišnými lidmi.

    24.7.2006 22:19 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    A co má být? Pokud tak chtějí žít, tak nechť tak žijí. Tobě se nelíbí jaký mají oni žebříček hodnot, tak je chceš (proti jejich vůli) přeučit na tvé hodnoty?

    Žebříček hodnot ostatních je mi ukradený do chvíle, kdy začíná ohrožovat další lidi. Pokud někoho nebaví chodit do školy, je to jeho věc. Když ho nebaví chodit do práce, tak už to začíná být i moje věc, protože já ho musím živit ze svých daní. A když má dotyčný jedinec pocit, že majetek (případně zdraví a život) jiných lidí je mu volně k dispozici, tak tady už končí veškerá tolerance a takového jedince je třeba eliminovat. Máš snad jiný názor?

    A teď k té občanské válce - podívej se, prosím, na situaci s přistěhovalci v západní Evropě a řekni mi svou představu dalšího vývoje. Můj názor je stále stejný nejméně 15 let a stále se potvrzuje - vize multikulturní společnosti selhala, velká část imigrantů se nedokázala nebo nechtěla integrovat a situace se stále zhoršuje. Rád si poslechnu něco optimistického, ale také podloženého fakty. Něco podobného je s Romy v ČR - 40 let socialismu ani 15 let kapitalismu nezlepšilo jejich situaci, která se naopak stále zhoršuje. Kdy a jak dojde k nějakému pozitivnímu obratu?

    Heron avatar 24.7.2006 22:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    A když má dotyčný jedinec pocit, že majetek (případně zdraví a život) jiných lidí je mu volně k dispozici, tak tady už končí veškerá tolerance a takového jedince je třeba eliminovat. Máš snad jiný názor?

    Ano mám. Jenže ono to nejde. A to mě štve. Nejde si vzít vlastní pozemek, tam si pěstovat vlastní jídlo a stromy na stavění obydlí atd a na všechny ostatní se vykašlat. Nevím, před deseti ticíci lety to šlo. Dneska, jak jsem zjistil, ani nemůžu zaměstnat člověka "na dobré slovo" s platem na ruku (i taková drobnost je nelegální :-( ).

    A teď k té občanské válce - podívej se, prosím, na situaci s přistěhovalci v západní Evropě a řekni mi svou představu dalšího vývoje.

    Možná by bylo dobrý se vzdát jakýchsi virtuálních hranic mezi státy, uvědomit si, že jsme všichni lidé. V tom totiž vidím zásadní problém. Pak by totiž bylo zcela jedno, jestli jsem Čech v Česku nebo Čech přistěhovalec v Japonsku, ale byl bych prostě člověk na Zemi.

    24.7.2006 22:47 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Mám pocit, že jsi se odpovědím na mé otázky tak trochu vyhnul :-) Čím to asi bude? Že by došly argumenty?
    Heron avatar 24.7.2006 23:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Vyhnul? Dyť jsem odpověděl. I když rozumím, že asi za možnosti tvé představivosti. Takže znova. Problém přistěhovalců bych řešil tak, že bych zrušil hranice (čímž by pojem přistěhovalce přestal existovat). A problém romů (a jiných národnostních menšin) tak, že bych jim umožnil žít jak chtějí.
    24.7.2006 23:22 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Problém přistěhovalců bych řešil tak, že bych zrušil hranice (čímž by pojem přistěhovalce přestal existovat)

    To si snad děláš legraci. Myslíš, že když přestane existovat nějaký pojem, tak zmizí i problém? Že by se díky zrušení hranic najednou z těch milionů nezaměstnaných a nevzdělaných muslimů na předměstích stali vzdělaní, civilizovaní a pracující občané? Ty jsi úplně mimo.

    A problém romů (a jiných národnostních menšin) tak, že bych jim umožnil žít jak chtějí.

    Když chtějí žít stylem pobírat tučné sociální dávky a k tomu mít možnost si ukrást, co uvidí, to bys jim také umožnil? A když jiní přistěhovalci chtějí provádět ženskou obřízku nebo tzv. vraždy ze cti, to bys jim také umožnil? Tady v Evropě? Já bych jim to také umožnil, ale někde jinde a pokud možno co nejdál.

    Heron avatar 24.7.2006 23:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Že by se díky zrušení hranic najednou z těch milionů nezaměstnaných a nevzdělaných muslimů na předměstích stali vzdělaní, civilizovaní a pracující občané?

    Přesně o tomhle jsem právě napsal v posledním odstavci. ;-)

    Když chtějí žít stylem pobírat tučné sociální dávky a k tomu mít možnost si ukrást, co uvidí, to bys jim také umožnil? A když jiní přistěhovalci chtějí provádět ženskou obřízku nebo tzv. vraždy ze cti, to bys jim také umožnil? Tady v Evropě? Já bych jim to také umožnil, ale někde jinde a pokud možno co nejdál.

    Opravdu to chtějí? Ty ses o tom s nimi bavil? IMHO problém je v systému. Znám velkou spoustu lidí, kteří nemohou (legálně) dělat, to co chtějí. A ne, není to nic, co by poškozovalo ostatní společnost. Ale pravidla jsou tu nastavena tak, že zkrátka něco dělat nelze. Takže "miliony přistěhovalců": Přijede, zjistí, že z rasových důvodů tu nedostane práci. Je odstěhován kamsi na předměstí, aby nezavazel. Nemůže dělat to, na co byl celý život zvyklý, protože místní kultura je jiná. Na předměstí už samozřejmně práce není vůbec. Pěstovat vlastní potraviny nemůže (i když by to dokázal), protože Evropská pravidla to neumožňují. Tak je na soc. dávkách. To se pochopitelně nelíbí různým neonacistům, tak vznikne konflikt. +- něco podobného se stalo ve Francii. A tohle je možná začátek té tvé obč. války.

    25.7.2006 00:23 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Neříkám, že majoritní společnost není rasistická a nemá svůj podíl viny. Ale z velké části je problém u přistěhovalců. Pokud sem přijeli, aniž bychom je zvali a byla pro ně práce, tak by měli urychleně zase odjet. Pokud chtějí žít svým stylem života a tady to nejde, opět není důvod, aby byli tady. Zásadní problém je v islámu, který není kompatibilní s dnešní západní společností. Četl jsem před časem článek, který srovnával situaci muslimů a sikhů v UK. Ačkoliv jde o lidi, kteří často pocházejí ze stejné oblasti a také stejně vypadají, přesto jsou mezi nimi velké rozdíly. Zatímco velká část mladých muslimů sedí na podpoře nebo ve vězení, sikhové v mnohem větší míře studují, pracují a prosperují. Jak si to mám vysvětlit? Pro bílé rasisty je to přece jeden "přičmoudlík" jako druhý.
    Konflikt ve Francii vznikl kvůli neonacistům? To si trochu pleteš. Loňské nepokoje ve Francii vznikly kvůli tomu, že policisté pronásledovali dva zloděje, kteří se "chytře" schovali do transformátoru, kde uhořeli. Žádní neonacisté tam nebyli, to jen pro osvěžení paměti. A v Madridu ve vlacích byli nějací neonacisté? Ty si předěláváš realitu tak, aby zapadala do tvé vize světa.
    24.7.2006 23:04 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Možná by bylo dobrý se vzdát jakýchsi virtuálních hranic mezi státy, uvědomit si, že jsme všichni lidé. V tom totiž vidím zásadní problém. Pak by totiž bylo zcela jedno, jestli jsem Čech v Česku nebo Čech přistěhovalec v Japonsku, ale byl bych prostě člověk na Zemi.
    Já bych se jich nevzdával. Idealismus je sice pěkná věc, stejně jako myšlenky komunismu. Bylo by to pěkné, kdyby na sebe byli lidé hodní a všichni mohli získávat ze společného hmotného i nehmotného vlastnictví a kdyby zlo zmizelo z tohoto světa. Jenže ono to nejde. Kvůli nekonečné lidské hlouposti to přestává jít i v nehmotném světě elektronickém, kde to ještě před dobou nedávno minulou bylo samozřejmé. Proč by to najednou mělo jít ve skutečném světě jen proto, že si idealisté vymysleli, že to najednou půjde? Kladou důraz na humanitu, ale staví na písku.

    P.S.: Aby bylo snáze pochopitelné, co jsem myslel posledním odstavcem, přikládám definice užité pro tento odstavec:
    • idealismus – víra v konečné vítězství dobra nad zlem a lepší zítřky
    • humanita – jinak též lidskost, obecně platné mravy obvykle zdůrazňují svobodu člověka a jeho důstojnost, na druhou stranu různé zrůdnosti a krutosti též patří k lidskosti, neb jejich pramenem je rovněž človek
    24.7.2006 22:46 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Randy_Sh má pravdu. Pokud se nějaká menšina chová z hlediska většiny špatně, je odmítána. U Spojených států je to o to horší, že mají silně rasistickou minulost a černochy si tam unesli z Afriky. Nicméně to je vzhledem k délce života velmi dávno. K (formálnímu) zrovnoprávnění došlo velmi pozdě a následky si to nese dodnes. Vrátit všechno zpět by bylo pěkné, ale to už nejde.

    A co u nás? Cikány k nám zavlekli ve své hlouposti až komunisti ze Slovenska, před 2. světovou válkou jich tu bylo velmi málo, nepředstavovali pro společnost závažné společenské a hospodářské ohrožení (navíc po válce jich tu po nacistickém vyhlazování ani moc nezbylo). Na druhou stranu ani komunistický přístup neomlouvá příživnictví mnohých z nich – tito nechtějí přijmout náš způsob života? Pokud ne, mají na to právo. Ne však mezi námi.

    Já jsem schopný žít vedle lidí, kteří mají jinou barvu pleti, jiné náboženské vyznání apod. Ale jen tehdy, pokud takových lidí u nás bude málo, protože jedině tehdy budou veškeré představitelné i představitelné i nepředstavitelné hrozby způsobitelné jejich přítomností předem vyloučeny. Jedině tehdy bude moci většinová společnost menšiny přijímat bez obav, stejně tak menšiny nebudou pociťovat tlak většinové společnosti.

    Multikulturalismus nefunguje.
    Heron avatar 24.7.2006 23:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Pánové, nechtějte skončit u definice, co je to vlastně menšina, to bychom tu skutečně byli do rána :-D

    Já jsem schopný žít vedle lidí, kteří mají jinou barvu pleti, jiné náboženské vyznání apod. Ale jen tehdy, pokud takových lidí u nás bude málo, protože jedině tehdy budou veškeré představitelné i představitelné i nepředstavitelné hrozby způsobitelné jejich přítomností předem vyloučeny.

    Mě by zajímalo, jestli si vlastně uvědomuješ co píšeš. Tímto odstavcem vlastně říkáš, že "ti ostatní" jsou špatní, tak ať tu je jich co nejméně, ať se případně dají eliminovat. Což mi dost silně připomíná jednu diskusi (resp jednoho méně tolerantního účastníka) o sexuálních menšinách. Mě by vážně zajímalo, co znamená věta: "hrozby způsobitelné jejich přítomností". O jaké hrozbě to mluvíš?

    24.7.2006 23:19 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Já tím odstavcem myslím to, že nechci multikulturalismus a menšiny preventivně. Malé menšiny je možné zanedbat, své zvláštní potřeby mohou uspokojit samy a většina je může považovat za určité zpestření. Budou-li to velké menšiny, může to dopadnout tak, jako jinde – v Německu či ve Francii. S cikány to také není dobré, ale mohlo by to být i horší. Já netvrdím, že to musí skončit špatně, já tvrdím, že to může skončit špatně. Pokud budou menšiny zanedbatelně malé, nestane se nic.

    Nelíbí se ti to? Můžeš tomu říkat třeba stihomam a možná budeš mít pravdu. A byl bych rád, kdybys v tom případě měl. Ale co když ne?
    Heron avatar 24.7.2006 23:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Co to je velká menšina? Tj menšina nad 50% populace? :-D

    většina je může považovat za určité zpestření.

    Tohle vezmu raději jako humor, protože to snad ani nemůžeš myslet vážně. Lidi tu nejsou pro zpestření života ostatních. Teda můžou být na základě vlastní vůle (například herci).

    Pokud budou menšiny zanedbatelně malé, nestane se nic.

    Tohle mi připomíná moji sestru. Když byla malá, tak se u moře bála žraloků. A ptala se rodičů, "proč se všichni zraloci nezabijou, když jsou přece tak nebezpeční?". Promiň, ale přesně takhle mi připadá tvá argumentace. Vůbec jsem se nedozvěděl, o jaké hrozbě to vlastně mluvíš. Jen vím, že podle jakýchsi statistik je někdo (někomu) nebezpečný -- a proto je potřeba, aby "jich" tu nebylo hodně.

    Představ si následující modelovou situaci (a není až tak moc mimo realitu). Dvě skupiny. Pro jednoduchost černí a bílý. Černej nikdy neviděl bílého a naopak. Ale černý se celý život učí jak jsou ti bílý zlý, od kolegů dostává "zasvěcené zprávy" o to, že ti bílý jsou ještě krutější než si vůbec dokáže představit. Na bílé straně totéž (ale naopak). Tak a teď se potká černý a bílý. A začnou se zabíjet. Na základě čeho? Jen jakési informace.

    Tohle pozoruju v reálu. Znám lidi, kteří se bojí Muslimů. Přitom je nikdy neviděli. Jen na základě neúplných a tendenčních zpráv z TV. To je zcela iracionální. Já se s několika (nejenom Muslimy) potkal. Jsou to normální lidé.

    24.7.2006 23:54 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Co je velká menšina? To je taková menšina, které si nelze nevšimnout, která je vidět každý den, skoro na každém kroku.

    To s tím zpestřením jsi nepochopil. A myslel jsem, že tě to potěší, když nechceš žít mezi lidmi, kteří by byli ve všem stejní, jako ty. (To by stejně nechtěl asi nikdo.)

    Pokud budou menšiny zanedbatelně malé, nestane se nic. Jde o prevenci. Pokud nebudou, může se stát něco. Objeví se tak styčná plocha pro případné třenice. Příkladů máme plno. Proč se třeba rozpadlo v Evropě tolik států, když je multikulturalismus tak skvělý? A to šlo o národy, které měly mnoho let si na sebe zvyknout. Nevěřím idealismu. Nechci strkat hlavu do písku a nalhávat si, jak je svět skvělý.
    Heron avatar 25.7.2006 00:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    To by stejně nechtěl asi nikdo.

    Konečně se na něčem shodneme.

    Proč se třeba rozpadlo v Evropě tolik států, když je multikulturalismus tak skvělý? A to šlo o národy, které měly mnoho let si na sebe zvyknout.

    Tak pravda, občas mám chuť se oddělit od České republiky a založit si vlastní stát. Ale to je z 95% způsobeno právním stavem (či spíše džunglí) v Česku. Lidi mi moc nevaděj. A ty státy se možná rozdělili proto, že jedna skupina chtěla až moc ovlivňovat tu druhou. V Rusku se kvůli tomě běžně válčí. Nějaký stát se chce oddělit, ale Putin nechce, tak tam pošle tanky. Takhle vznikla i válka v Čečensku. Kdyby se Čečensko v klidu oddělilo, tak válka nebude.

    25.7.2006 00:25 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Rozpadavost států... Nacionalismus... Touha po majetku a moci, vyhraněnost vůči ostatním, to je lidská přirozenost... O tom by se dalo psát ještě dlouho.
    25.7.2006 00:05 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Jestli tu hrozbu nevidíš, tak jsi slepý. Imigrantů na Západě stále přibývá (mezi imigranty počítám i jejich potomky, kteří se v Evropě už narodili, ale v podstatě to jsou pořád přistěhovalci). Negativní jevy (nezaměstnanost a kriminalita) mezi imigranty rostou, jejich frustrace a nenávist také. Kdy a jak se to otočí k lepšímu? Proč po téměř půlstoletí budování multikulturní společnosti začínají západoevropské země přehodnocovat svou přistěhovaleckou politiku? Proč dokonce i politici začínají mluvit o tom, že imigrace je problém? Proč v evropských městech vznikají celé čtvrtě, kde není bezpečno a kde v podstatě neplatí evropské zákony? Jen malý příklad. Útoky v Madridu a Londýně nejsou žádná xenofobní propaganda, ale realita. Kriminalita muslimských mladíků je také realita.
    Heron avatar 25.7.2006 00:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Belgický stát již není nadále schopen garantovat svým občanům bezpečnost.

    Hehe, tak tohle je jak titulek vystřižený z Rudého práva. Když se v Česku stane vražda, také hned budeš vykřikovat, že Český stát se není schopní postarat o bezpečnost lidí?

    Každopádně po přečtení titulní stránky toho webu je mi to jasné.

    mezi imigranty rostou, jejich frustrace a nenávist také.

    Ty bys byl taky flustrovaný, kdyby jsi nemohl dělat ...... mno prakticky nic na co jsi zvyklý.

    25.7.2006 00:36 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Stát samozřejmě občanům žádné bezpečí negarantuje, nicméně zkus se oprostit od jedné sporné věty a zamysli se nad podstatou. Myslíš, že článek je vymyšlený? Že Belgii nejsou takové přistěhovalecké čtvrtě, kde stát nemá kontrolu atd.?

    Ty bys byl taky flustrovaný, kdyby jsi nemohl dělat ...... mno prakticky nic na co jsi zvyklý.

    To je pravda, ale v určité fázi už je jedno, co by kdo dělal, kdo za co může atd. Už jsme v situaci, kdy máme problém a musíme jednat. Přirovnal bych to k WWII. Než válka začala, mohlo se filozovat o tom, kdo může za Hitlerův vzestup. Co třeba Francie - nepodělali to ve Versailles, když Německo takovým způsobem potrestali a ponížili? Asi ano. Nechal by si jiný stát líbit takové zacházení? Asi ne. Nicméně jakmila začala válka, tak už to bylo jedno. Bylo třeba bojovat a porazit nacisty silou. Takže co budeme dělat s přistěhovalci? Doufat, že se to časem srovná? Vidíš nějakou cestu?

    Heron avatar 25.7.2006 00:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Takže co budeme dělat s přistěhovalci? Doufat, že se to časem srovná? Vidíš nějakou cestu?

    Hlavně mi nepřijde, že jsme ve válce. Srovnávat dnešní stav se second war je trochu moc, nemyslíš? Pro tebe je to problém a musí se řešit, pro mě ne. Jdu spát, ráno musím makat, aby bylo na výplaty zbytečným úřadníkům a soc dávky všem ostatním :-D

    Heron avatar 25.7.2006 00:25 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Aby jsi zase neřekl, že jsem ti neodpověděl, tak odpovídám: já nevím.

    Ale vím jednu věc. Že takto Evropa nemůže pokračovat. Zcela OT, ale vezmu-li si jen extrémně špatnou politiku zemědělství a potravinářství, tak budoucnost EU nevidím moc dobře. Jestli bude 50% rozpočtu investováno na dotace farmářů, když v Africe lze potraviny vypěstovat bez dotací a prakticky zadarmo (a ještě by se tamnějším farmářům pomohlo), tak je mi všelijak (a připomíná mi to Jistě, pane ministře: Francouzi jsou v EU jen proto, aby ochránili své neschopné farmáře před konkurencí. Dnes totéž tisícinásobně platí o Polsku).
    24.7.2006 18:28 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Myslím, že je v JiKových schopnostech, aby to formuloval tak, aby to nebylo zavádějící. Je celkem jasné, že to byl záměr.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 17:16 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Vlastně drobnost - "a jiných". Můj cit pro jazyk mi říká, že se takhle přenášejí vlastnosti druhé jmenované skupiny na tu první.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    23.7.2006 22:23 Zuza | blog: maybe | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Kdyz si jednou za tejden prectu par stranek novin tak si muzu hlavu ukroutit :) tuhle jsem si zrovna rikala ze by se dal kazdy den tocit jeden dil serialu o demenci v tehle zemi. Vzdy by to mohlo byt inspirovane udalostmi za predchozi den. Myslim ze by to byl trhak :)

    btw. muj devatenactilety kamarad nedavno prechazel se svoji sedmnactiletou slecnou mimo prechod (v miste kde jezdi tak 3 auta denne) a k jeho smule ho zastavili policisti. Jak myslite ze to dopadlo? Slecna byla napomenuta a on platil 2500,- pokutu. Kdyz se zajimal proc on plati (a jeste tolik) a jeho slecna nikoliv, dostalo se mu odpovedi ze on jako plnolety ma odpovednost za celou skupinu, kterou prevadi pres silnici. O.o
    >>I'm not blonde... really!<<
    vencour avatar 23.7.2006 22:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?

    Pořad "Stalo se" už v ČTv nebývá, že? Tam bývaly perly ;-)

    Noviny jsem přestal pravidelně číst. Jen prolítávám, pak se vracím k tomu, k čemu mne vrátí nějaký komentář.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Heron avatar 23.7.2006 23:50 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Silnice se nesmí přejít mimo přechod?
    23.7.2006 23:53 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Do 50 m od přechodu asi ne... Nejsem si jist... Já chodím i na červenou, takže mě to nezajímá. :-)
    msk avatar 24.7.2006 10:15 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Nic na mieste neplatit, miesto si nafotit mobilom ( pokial je moznost ), riesit to az na obecnom urade. Zaroven ziadat od policajtov vyplneny protokol, do ktoreho uviest, ze v okoli nie je prechod, ziadne auto neslo, nikoho som neobmedzil ani neohrozil. Pokial to ani potom fizla neprejde, tak zostava uz len ten obecny urat ( kde sa to bude dat zmiest zo stolu ).

    Paci sa mi ta diskusia cela boldom :O)
    23.7.2006 23:41 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Souhlasím s tebou, taky mě to štve, taky jsem, když jsem o těch věcech četl, smutně kroutil hlavou. Jedna věc mě ale udivuje. Proč ve svých postech furt píšeš "vy" (vy najímáte, váš zaměstnanec, ...)? Nelíbí se mi to :o)
    24.7.2006 02:06 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    A všimli jste si, co měl onen vedoucí Dopravního inspektorátu ve Frýdku-Místku zkřížený s opilým řidičem jako téma bakalářky?

    http://www.osu.cz:8088/dipl/ShowDetail.jsp?hid=1589

    Tohle je teprv ten správný Absurdistán... ;-)
    24.7.2006 02:10 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Absurdistan?
    Jé, koukám, že Lidovky to rovnou uvedly v článku. No tak nic. :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.