abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 732 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Pane Černý, Entropa se mi libi.

    14.1.2009 23:26 | Přečteno: 2216× | Zivot a tak | poslední úprava: 15.1.2009 01:50

    Velmi se mi libi. Umeni ma donutit zamyslet se, ma provokovat. Uz i touhle debatou, ctenim tohoto blogu prokazujeme, ze jste to dokazal.

    I kdyz je mi jasne, ze hromada suchych prdleli a uzkoprsych predposranku by tam mozna by tam videla radeji nejake "vrcholne" dilo v nejlepsich tradicich Socialistickeho Realismu, neco jako plastiky v metru za dob CSSR, ale z napisem EU misto SSSR. Neco jako tohle, jen ten napis by se musel trosicku zmenit, ale stacilo by malo, nahradit KSC za EU a je hotovo.

    Anebo by tam chteli alespon mnohametrovou mozaiku jak jde spolecne a ruku v ruce k zarnym zitrkum rozesmaty Evropsky odborar, lesba-traktoristka, vychodonemecky skinhead a pakistansky imigrant, jak jdou pres pole s repkou smerem k horizontu, zcela pokrytemu dotovanymi vetrniky, do zapadu slunce a z oblaku na ne kouka a kyne jim, jiz ne soudruh Stalin, ale protentokrat nejaky moudry a osviceny soudruh komisar z Komise.

    To by snad nikho neurazilo a by bylo by to dostatecne evropske, zbabele angazovane, genderove a sexualne vyvazene, politicky korektni a soucastnou predposranou Evropu charakterizujici...

    P.S. Pro ty co neumi moc cist, a citi v tomto prizpevku rasismus: Doporucuju jim si ho znova precist, pak jeste jednou, pak se zamyslet a odpovidat na to co pisu, nikoliv na to co si oni mysli, ze pisu. Pro ty jednodussi, co jim to ani tak nepomohlo: Nemam nic proti lesbam, traktoristum, pakistancum ci zbytku politicky korektnich figurek, naopak mam uplne vsechno proti socialistickemu realismu a proti rezimum, kde se umeni deli na insprirujici a korektni a na umeni poklesle a tzv. úpadkové umění.

           

    Hodnocení: 54 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Libi se Vam?
     (13 %)
     (87 %)
    Celkem 126 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    15.1.2009 00:10 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.
    A jaký režim že to Bulharsko a Česká Republika mají? Aby se to správně pojmenovalo...

    Nebo je těch "suchých prdelí" ještě víc? Zatím jsem zaznamenal jen tyto dvě.
    15.1.2009 00:16 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.
    A druhá důležitá otázka: anketa se týká posledního díla Davida Černého, nebo posledního díla Jiřího Čecha?
    15.1.2009 00:22 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Není to spíš Entropa než Entopa?

    Mně to nic neříká, ale ani mě to neuráží...

    JiK avatar 15.1.2009 00:55 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.
    opraveno, dekuji.
    AltOS avatar 15.1.2009 00:51 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.
    Cece, prave tvuj komentar v ty jiny diskuzi (o lesbach a traktoristach, atd) me docela povavil, ale jinak nemas nahodou trocha tesnou kosilku na spani?

    Sam zijes v zemi, kde se cim dale tim vice prosazuji federativni zakony (alespon narodni [chahaaa - statni...] bezpecnost - a to uz bylo v obdobi 96-01) a zdaaali tu kricis na Evropu, ktera sice jiste zacina byt "federativnejsi", ale co - ses na tom hur nez my tady doma, kde benga se te ani nezeptaj na obcanku, kdyz je serves, kde kamer je pomalu (mozna vlsatne skoda, hehe), sotva postacujic na ochranu obyvatel, kde vlastne te zadnej mini-hitler bengos nebude mrdat do prdele, kdyz si das beerko nekde venku, kde vomrdas manzelku typovi a von misto aby ti vybouch nejakou assault riffle mozek, tak te naopak zve na drinky, kde se s kurevskym klidem projdes/projedes milionovym mestem trebas i ve tri/ctyri rano. Dokonce i salamy chutnaj lepe, syru je tu tez mnoho druho (hlavne cenove chutnaj...) a pak ...

    I could go on probabaly for a long time... But I think we both made our points, brooooooooo! ;-)

    p.s. Samozrejme, ze s tim EUP jokem souhlasim - povedene!
    15.1.2009 01:00 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.
    Sledoval jsem dnes přenos z Evropského parlamentu. Většina cosi papouškovala o tom, že blahopřeje ČR k předsednictví, atd. Jeden si dovolil zmínit cosi o tom, že buď radar nebo EU.

    Jen ten jeden borec z Bulharska byl docela v ráži kvůli těm hajzlíkům. Být Bulharem, tak bych byl asi taky trochu podrážděn. Ale co, však je to sranda a oni prostě asi nemají smysl pro humor.

    Co myslíte? Nevadilo by Američanům hovno zabalené v americké vlajce, protože oni nejsou žádní předposránci, tak by to určitě přešli se smíchem.

    Nebo ne?
    AltOS avatar 15.1.2009 01:07 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.
    :-D

    Sakra - ted jsi to cele zhatil JiKovi...

    A budiz nuda... ;-)
    15.1.2009 08:24 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Ty jo s tím hovnem je to docela dobrej nápad! :-) Oni amíci mají totiž svoji vlajku jako fetiš kterou věšej uplně všude. Když jseš na střední, tak tam máš v kažé třídě vlajku a každý ráno spívají svojí hymnu, nebo dost lidí si to věší před barák.

    Ještě že my máme ve třídách akorát tak přizdichcáče klause (mimochodem tedka zemřel kaplický, tkaže proto tak ostrá slova na českou připosranost) na kterýho mužeme házet křídami. :-)))

    Dalibor Smolík avatar 15.1.2009 08:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Když už se zmiňujeme o té české připosranosti, tak mě včera večer nadzdvihla zmínka v televizi o tom, jak Kaplického zabila česká malost a nenávist a tak podobně. Proč? Protože řadě lidí se nelíbil blob na Letné? Nebo snad nebylo něco v pořádku s tím výběrovým řízením? Čisté úplně nebylo. Nic proti blobu (nakonec i Eiffelova věž byla strašně kritizovaná, když jí v Paříži stavěli), ale spíš se mně osobně nelíbí její umístění (proč třeba ne v oblasti  Výstaviště nebo někde jinde)  a je legitimní, že se něco lidem líbí či nikoliv.  Pana Kaplického lituji, zemřel v den narození své dcery, je to smutná věc. Ale v záležitosti blobu čisté svědomí neměl.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.1.2009 09:01 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Jako asi by se dalo debatovat o umístění, me šlo hlavně o princip. A to ten že jsem celou svojí duší přesvědčen že Kaplického blob by si Praza zasloužila, a tedka je už pozdě a dle meho soudu si prežáci dělají sami ostudu stylem jsme Pražaci, tupí jako poleno a jsme na to náležitě hrdi.... Víte všude je v naší republice miliardy hnusů co se týká stavebnictví a nikomu to nevadí, až někdo udělá něco co je prostě výjmečné a už z principu to odmítají lidé kteří architektuře nerozumí.... což mě dovádí k obecným teoriím o tom jak tato společnost jde intelektuálně doprdele...

    15.1.2009 11:19 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    > což mě dovádí k obecným teoriím o tom jak tato společnost jde intelektuálně doprdele...

    Ještě, že ty se to tak mocně snažíš zvrátit a celou společnost intelektuálně povznášíš...

    15.1.2009 09:08 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Já to taky nechápu.

    Jaká česká malost? Když se nám něco nelíbí a vzepřeme se tomu, tak jsme malí. A kdybychom nic neudělali a nechali si to líbit, tak taky... Takže nemůžeme nic udělat dobře. Jsme pořád ti nejhorší, nejhloupější, nejnekulturnější a hlavně nejmenší. Aspoň podle lidí typu xkesh a dalších mamlasů.

    Mně se ten hlavonožec i trošku (tzn. v něčem) líbí. Kdy jsem tedy nabyl přesvědčení, že ho na plánovaném místě v žádném případě nechci? Když jsem viděl grafické vyobrazení, na kterém byla vidět chobotnice a okolí (a to prosím přímo od Kaplického -- nešlo o žádnou montáž, kterou vytvořil někdo, kdo mu to nepřál).

    Nicméně je tady zcela jiná věc, která je daleko důležitější než to, jestli se mi něco líbí tady nebo tam. Kaplický vůbec neměl vyhrát, jelikož porušil podmínky soutěže. Měli ho prostě vykopnout, i kdyby chtěl postavit třeba další Hrad. Tohle je pro Čechy daleko typičtější než nějaká domnělá malost -- pohrdání spravedlností.

    Bojím se, že smrt Kaplického právě postavení chobotnice pomůže. Už vidím, jak se hlásá, že ji musíme postavit, abychom alespoň in memoriam uctili nebohého geniálního architekta, kterého jsme my, blbí malí Češi, tak hloupě nedocenili. Užijeme si něco sentimentu! (Já čekám i petici.) A připojí se i (pseudo)celebrity. Podporovat mrtvého Kaplického je totiž snad ještě působivější než se vyfotit s koťátkem...

    15.1.2009 09:19 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Možná ale daleko víc mě Kaplický štval až po tom, co se prezident vyjádřil ohledně té potvory, protože od té chvíle dělal všechno proti Klausovi. Jako malé dítě.

    15.1.2009 09:58 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.
    Nezlobte se, ale když bych vyhrál výběrové řízení a přesto se dělo to, co se dělo ve zmiňovaném případě, byl bych opravdu naštvaný a postupoval bych o poznání razantněji.
    15.1.2009 11:15 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Vyhrál?!

    Když dám výběrové řízení na pískoviště do deseti tisíc, někdo nabídne bazének za dvacet tisíc a vyhraje, tak to je v pořádku? To snad ne!

    15.1.2009 11:30 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Pokud si pamatuji, tak zrovna v architektuře vyhrané výběrové řízení nemusí automaticky znamenat, že se daná stavba realizuje. Zadavatel se může rozhodnout, že nic stavět nebude, architekt dostane nějaké peníze za projekt a tím to končí. Takové věci se občas stávají a jsou zcela legitimní.

    15.1.2009 12:04 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    to samozrejme ano, divne to ale zacne byt, kdyz nekteri politicim kteri stavbu chvalili (Bem) po tom co ji Klaus pohani, ihned obrati, a jsou proti ni, nacez se hleda duvod proc to nejde, spatne vyberove rizeni, chyba v tamhle tom, chyba v tomhle, spatny uzemni plan, nemame pozemek, knihovnu vlastne nechceme. Kdyby rekli, ano, vyhral, ale my ji tam proste nechceme, chceme jinou, nemohl by nikdo rict ani popel, takhle to zavani vsim moznym.

    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    15.1.2009 12:35 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    To je pravda. Kolem knihovny je to ale divné ze všech stran. Část viny určitě padá i na Ježka. Když chci realizovat stavbu za miliardy, tak bych měl mít základní věci, např. pozemek, velmi kvalitně právně ošetřené. Spoléhat se na ústní příslib zastupitelů a úředníků je velká hloupost a neprofesionalita.

    15.1.2009 13:29 zruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    ono to divne bohuzel neni. jako napriklad v polsku maji silnou katolickou cirkev, tak my mame silnou klausovu cirkev. v polsku popiraji darwina, chteji zakazat rozvody a potraty. u nas popirame globalni oteplovani, nechceme evropskou integraci, atd. Klaus vyslovi pravdu, ovecky odpovi "slyseli jsme slovo bozi" a konec diskuze, tak to proste je

    15.1.2009 13:36 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Pokud tady existuje nějaká církev, tak ji tvoří právě evropští integrátoři a ekologičtí apoštolové. Oni mají své náboženství a kdokoliv se odváží něco namítnout, tak by ho nejraději upálili. Zatím to ještě udělat nemohou. Klaus udělal mnoho chyb a já ho moc rád nemám, ale zrovna v těchto tématech má pravdu.

    15.1.2009 09:34 xkesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.
    Já to taky nechápu.

    Jaká česká malost? Když se nám něco nelíbí a vzepřeme se tomu, tak jsme malí. A kdybychom nic neudělali a nechali si to líbit, tak taky... Takže nemůžeme nic udělat dobře. Jsme pořád ti nejhorší, nejhloupější, nejnekulturnější a hlavně nejmenší.
    Ne pořád, ale často. Když totiž sledujete to české chování v kontextu širším než česká kotlina, tak je to jako chování pětiletého dítěte uprostřed skupiny dospělých. Dítě má svoje "superdůležité" zájmy i záliby i svoje přesvědčení o tom, jak je prosazovat. Ví přesně, co se mu nelíbí a vzpírá se proti tomu, a názory a argumenty (a vůbec svět) těch dospěláků ho nezajímá.

    Takhle se chovají Češi v Evropě i ve světě - dost často. A je to tím, že naše všeobecná kultura je velmi uzavřená sama do sebe, sebestředná jako svět dítěte, lidi neznají jazyky ani kulturu (ve všeobecném smyslu) jiných zemí... Což lidi, to by ani nevadilo, to je všude jinde stejné, ale u nás to platí i u "elit", ať našich reprezentantů na všech úrovních anebo těch, kteří nám okolní svět zprostředkovávají. A tohle je aspoň v civilizované Evropě poněkud jinak.

    Typické je chování našich politiků při různých setkáních i to, jak takové chování a jednání interpretuje a přijímá domácí publikum. To pětileté dítě má jistě pocit, že se chová děsně dospěle a taky to kámošům ve školce, kteří mu to žerou i s navijákem, pěkně vysvětlí, jak to těm dospělákům nechápavejm a blbejm pořádně "osladilo" a ještě "osladí".

    Akce "Entropa" by jistě byla zajímavá, kdyby byla zůstala "umělecko-politickým" nezávislým happeningem. Když z toho uděláte velmi obtížně interpretovatelný oficiální úřednický akt (ještě státem placený), je to spíš trapas. Asi jako když přijdete na recepci v pyžamu a budete všem kolem vykládat, že tím vyjadřujete svůj názor na ospalou atmosféru při jednání. Jednak budete jen pro smích a jednak na to nikdo nebude zvědavej.
    15.1.2009 09:43 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Aha, takže Češi mají navíc i nejhorší elity... To už abych šel najít nějaké kolejiště, protože v tak strašlivém státě žít rozhodně nechci...

    > Když z toho uděláte velmi obtížně interpretovatelný oficiální úřednický akt (ještě státem placený)

    Placený Bakalou, ne státem, nemýlím-li se.

    15.1.2009 10:27 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Nevím jak bych ti to řekl. Ty jsi ale debil... :-))

    15.1.2009 10:24 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    jj, ty jsi typická ukázka maločesství... :-) Klidně mužeš mluvit do stavby raketoplánu, mise na mars a nebo by tě měli zaměstnat ústavu makromolekulární fyziky, protože tvoje kvalifikace, ó bože, tomu odpovídá. :-))))

    15.1.2009 11:04 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Do stavby raketoplánu nemají občané co mluvit, to je záležitost  odpovědných odborníků. Druhá věc je, že občané mají právo rozhodnout, jestli se vůbec nějaký raketoplán má stavět, protože to jsou naše peníze. A je perfektně legitimní být pro raketoplán stejně jako být proti němu. Kaplického knihovna se mi zpočátku líbila, ovšem potom vyšlo najevo několik věcí, které mě přiměly změnit názor.

    1. Chování příznivců knihovny - kdo je pro, je moderní, otevřený, kosmopolitní občan, zatímco proti jsou jen tupí, omezení zaprděnci. Tak to přece není, oba názory jsou perfektně legitimní.
    2. Zpackané výběrové řízení - všem účastníkům byly opakovaně řečeno, že knihy musí být nad zemí a přes to nejede vlak. Kaplický je umístil pod zem a vyhrál. Nevím, kdo přesně to zpackal, ale v pořádku to nebylo.
    3. Cena - Kaplického projekt by byl moc drahý.
    15.1.2009 11:21 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Tak.

    Podpis: freshmouse 
            ---------------
    Dalibor Smolík avatar 15.1.2009 12:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Lépe se to snad ani nedalo vystihnout. :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.1.2009 17:07 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.
    jenže právě ti občané rozhodovali podle toho že se jim něco nelíbilo a ne jestli stavět či nestavět. Ti samí občané rozhodli dřívě že stavět a poté obrátili protože se jim ten raketoplán nelíbil. Takže si trochu tak nějak lžeš do vlastní kapsy...
    Darth Phantom avatar 15.1.2009 14:38 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.
    A vůbec, co je to za morálku a vyměklé příspěvky, freshmousi. Když tvůj ideologický soudruh JiK začne psát o Pakistáncích, tak ty by si měl pokračovat Palestinci, Řeky, muslimy, opicemi z antifa a skončit u debilů z ústavu. Zlepši se, retardovaný skrčku v kloboučku, nebo odevzdej stranickou legitimaci NSDAP! :-))).
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.1.2009 14:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.
    Dají se myším otáčet ouška? Jestli ano, mohou být čerstvé?
    Darth Phantom avatar 15.1.2009 15:31 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.
    Takové nedomrlé myši bych přenechal kočkovitým šelmám a ani bych jim neotáčel ouška. Tyto myši jsou lepší v pastičce se zaklapnutým drátem za krkem, než myši píšící po internetu :)))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.1.2009 14:52 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Ty vole, dejte mu už někdo najíst...

    > tak ty by si měl pokračovat Palestinci, Řeky, muslimy, opicemi z antifa a skončit u debilů z ústavu

    Nejsi trochu sebestředný? Proč si myslíš, že bych měl psát zrovna o tobě?

    15.1.2009 09:06 Chulda | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.
    Vlajku snad vzdy a vsude vesi i Svedove (a hadam, ze v tom nebudou sami). Znamena to o nich neco spatneho?
    15.1.2009 09:20 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    že to jsou bezrozdílů uchyláci. :-)))

    17.1.2009 22:58 kukui
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entopa se mi libi.

    Člověče, spívají? To snad ne. To sedíš ve třídě zvláštní školy? Pamatuj si, že tím, jak se vyjadřuješ a jak píšeš, podáváš o sobě svědectví. Tak začni opravdu studovat, tedy učit se, ať z tebe něco je. Jestli si myslíš, že je to jedno, tak časem změníš názor.

    15.1.2009 08:28 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    Černý pouzil vylamovaci ramy, ktere uz pouzival drive, a vlozil tam skladaci evropu, napad se mi celkem libi, ale u nekterych konkretnich vecech si nejsem jisty zda budou prijaty, tim nemyslim turecke zachody v bulharsku, ty mi prijdou fajn, ale treba atomovou elektrarnu v rakousku, to odkazuje dost na vztah raskouska a nas, a nemusi to byt vetsinou evropy vubec pochopeno, u rakouska bych si predstavoval neco jineho. Velice pekna je treba velka britanie, ktera tam chybi, je vyloupnuta. Celkove ale mohl byt Černý tvrdší, mohlo to být krásne puzzle nejhorsích veci, co evrope jednotlive narody nabizeli, nebo nabizeji.

    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    15.1.2009 09:00 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    No pokud se podíváš pozorně, tak zjistíš, že onen symbol navrhovala jistá Sabrina Unterberger, čirou náhodou pocházející z Rakouska ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.1.2009 09:09 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    Aha, tak on si to prý vymyslel. Tak, jako bych nic neřekl :-(

    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.1.2009 09:09 Chulda | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Jo, ale pouze za predpokladu, ze je advokatkou nebo atletkou :-) Cerny priznal, ze zahranicni spoluautori jsou fikce.
    15.1.2009 09:15 Jarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Jestli se podivas pozorne na veci kolem, tak zjistis, ze CELE to vytvoril Cerny a lide kolem neho. Ono tvrzeni o tom, ze kazdou zemi vytvori umelec z one zeme je jen fabulace. A ze to nevedel ani zadavatel dila, to mi od Cerneho a spol. prijde docela nefer a vubec se nedivim, ze to lidi stve.
    15.1.2009 08:46 xkesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Umeni ma donutit zamyslet se, ma provokovat. [...] naopak mam uplne vsechno proti socialistickemu realismu a proti rezimum, kde se umeni deli na insprirujici a korektni a na umeni poklesle a tzv. úpadkové umění.

    aneb podle JiKovy definice uměním "inspirujícím a korektním" je provokace, typický zástupce jeho umění je tedy propaganda např. ve formě reklamy nebo obsah bulvárních médií, v šiřším záběru např. terorismus, prvoplánovitý a čitelný dět(in)ský truc, který si vydupává všeobecnou pozornost pro subjekt za účelem manipulace světa k vlastnímu prospěchu. Takové vztekle řvoucí dítě nebo puberťák kopající do popelnic je vlastně umělec v plném tvůrčím aktu JiKova umění.

    To "pokleslé a úpadkové" bude zřejmě vše ostatní, co neprovokuje v prvním plánu a nenutí "k zamyšlení" (= nemanipuluje). To první sice vzniká jako pudová akce a pudové reakce účelně vzbuzuje, čímž se úplně každý může stát umělcem a příjemcem umění (jak demokratické), například vysrat se uprostřed náměstí je takový provokující "umělecký akt", to však druhé vyžaduje z lidské bezprostřední danosti vystoupit, což není jednoduché ani tvořit, ani vnímat. To první zvládne i nemluvně jaksi od přírody, to druhé je záležitost kultury. Holt každému, co jeho jest.

    15.1.2009 08:57 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    Proc by melo umeni "nutit k zamysleni a provokovat?" Mam pocit, ze toto vymyslel nekdo, kdo za kazdou cenu chtel byt umelec, ale poradne nic neumel.

    Radeji se drzim konzervativniho vyznamu umeni a uznavam to, co clovek dokazal diky svemu umu a nedokaze to kazdy druhy radobyumelec zopakovat.

    15.1.2009 09:04 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    No sice s panem Davidem Černým politicky nesouhlasím, myslím si že je to druhej Knižák, ale jako takový má své nezaměnitelné místo v českém moderním umění.

    =^..^= AmigaPower® avatar 15.1.2009 09:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    ...hromada suchych prdleli a uzkoprsych predposranku by tam mozna by tam videla radeji nejake "vrcholne" dilo v nejlepsich tradicich Socialistickeho Realismu, neco jako plastiky v metru za dob CSSR
    Hromada suchých prdelí? ...třeba soudruh Faun? (LL: JiK je Faun)
    Darth Phantom avatar 15.1.2009 13:35 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    No co očekávat od člověka, který je vnitřně rozpolcen na ultrakomunistu Fauna, a na ultrafašistu JiKa. Pan Čech ani pořádně neví, jak se ta plastika jmenuje. Nezapoměl ale na vrcholná díla socialistického realismu, a na propagandistické komunistické letáky. Ani tentokrát pan Čech nezapomněl na Pakistánce a lesbické traktoristky.

    Příčinou toho sporu o plastiku Entropa bylo zobrazení Bulharska jako tureckého záchodu. I přesto si myslím, že je pro obyvatele Bulharska mnohem aktuálnější problém, jak a kdy si zatopit v plynových kamnech a co to bude v příštích desetiletích.

    Doporucuju jim si ho znova precist, pak jeste jednou, pak se zamyslet a odpovidat na to co pisu, nikoliv na to co si oni mysli, ze pisu.

    Marně přemýšlím nad tím, čím dnešní Evropu ohrožují větrníky, lesbické traktoristky a pakistánští uprchlíci. Takže jsem učinil závěr, že pan JiK navrhuje v nejlepším případě přestěhovat se z Evropy, a nebo upevnit své pevné spojenectví s USA na věčné časy vybudováním radaru. Jako vždy nám naši američtí přátelé pomohou, a natáhnou z Washingtonu hadice s plynem a trubky s ropou.

    Jako se pan Čech rozhodl zásobit blog propagandistickými letáky, tak i já mám pro pana JiKa také jeden klip. Určitě se mu bude líbit a pustí si ho několikrát. Ještě jeden takový, Marilyn Monroe zpívá pro své vojáky. Pro ty, kteří se domnívají, čím by mohl být pro obyvatele ČR prospěšný v době energetické krize radar, doporučuju 1. díl amerikánsko-ruského seriálu televize Znova "Radar vs Nádo zatopiť" v klipu Mashup :-))))

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.1.2009 12:05 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Celá tahle věc je nechutná. Nemám nic proti provokativnímu umění, ale to, jakým způsobem byla věc realizována, je jasným signálem pro jiné evropské země: "Jste jedničky!".

    Kdybych se osobně znal s Davidem Černým, tak bych mu řekl že je pěkný ko..t, a příště ať si podobné persifláže nechá na domácí půdu.
    15.1.2009 12:14 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Ano, dílko je to vzásadě vtipné. A protože se okamžitě nesoudilo, nezavíralo, nemučilo... lze usoudit, že starý kontinent (narozdíl od toho nového) pořád ještě má dost sebereflexe a smyslu pro humor. A to je dobře a dává nám to naději.

    Jak k tomu bulhaři přišli trochu nechápu, ale nejhůře stejně dopadla ČR. 6 měsíců mouder Brouka Pytlíka na veřejně přístupném místě v zahraničí... tomu říkám z ostudy kabát. Proti tomu je turecký záchod růžová zahrada. ;)
    15.1.2009 12:32 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    Me se Entropa nelibi, stejne jako vetsina moderniho umeni (ktere je dle meho nazoru spise o kontaktech nez o umeni). A nejen to, cela ta zalezitost mi pripada dost trapna, a to z jednoho prosteho duvodu. 

    Nejsem proti tomu, aby nekdo satiricky nekoho vyobrazoval. Ale Cerny je a bude zaujaty tim, ze je Cech. To znamena, ze jeho ztvarneni Ceska bude vuci Cechum mirnejsi nez ztvarneni ostatnich zemi. Kdyby se na kazde zemi skutecne podilel umelec z prislusne zeme, pak by to dilo bylo mozne prijmout. Ale tito dalsi umelci neexistuji. Proto je to trapne.

    Je to asi podobne jako, ze ja sam sebe mohu kdykoliv shodit tim, co o sobe reknu. Nikdo mi nemuze uprit to pravo. Ale kdyz me slovy shodi nekdo jiny, mohu to brat jako urazku. I kdyby slo o stejna slova.

    kyknos avatar 15.1.2009 15:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    ja si anopak myslim, ze je lepsi, pokud danou jeednotlive zeme zobrazoval nekdo z vnejsku, nez kdyby to delal nekdo zevnitr

    i kdyz to cesko se povedlo - a po pravde receno, vyroky naseho hradniho saska mi prijdou jako vetsi zesmesneni, nez nejaky zachod

    celkove hodnotim na jednicku s hvezdickou :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    15.1.2009 15:49 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    No, muze to delat i nekdo zvnejsku, pak by ovsem bylo rozhodne fer, kdyby i Cesko vyobrazil nekdo z vnejsku. Ovsem i tak to muze byt zdrojem problemu - napriklad Belgican muze byt vstricnejsi k Francouzum vice nez k Bulharum, protoze k nim ma kulturne bliz.

    kyknos avatar 15.1.2009 16:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    cesko dostalo naprdel tak, ze vycitky v tomto smeru jsou asi bezpredmetne
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Michal Fecko avatar 15.1.2009 14:34 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Česko tam malo mat nasledovné : (1) Ukrainca na stavbe (2) Rusa v Karlových varoch (3) Slováka na páse v Škodovke (4) Róma v Litvinovskom gete (5) Rumunky ako zástupkyne za "Český prúmysl lehký na E55 (6) Okradnutého nemeckého turistu v strede Prahy (7) Klausa na hrade, ktorý hrdo hlása: "Tie nase zlaté rucicky ceské..."
    ....aspoň som to tak videl niekde na inetrnet fóre...
    15.1.2009 15:20 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    najhorsie na celom tom je, ze to spravili Cesi, ktorych predsednictvo je jedna katastrofa za druhou; dalsia vec je, ze Europa nie je prilis silna ako celok a toto len prispieva k hastereni; inak chudaci Bulhari - to bolo fakt uplne mimo

    kyknos avatar 15.1.2009 15:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    byl jsi nekdy v Bulharsku? :))) i kdyz ja si myslim, ze autor byl jeste velmi mekky a ohleduplny :) takove Recko (a to je to ma oblibena zeme) mohlo byt odpadkovym kosem plnym pouzitych hajzlpapiru :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Darth Phantom avatar 15.1.2009 17:10 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Řecko je hodně špinavá země. Třeba když jsem byl v Aténách, tak to je spíše takové město odpadků na chodnících. I přesto je ale Řecko kolébkou evropské civilizace a kultury. No to Bulharsko - to jo no, dlouho jsem tam nebyl, ale byla to dost hrozná země.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    kyknos avatar 15.1.2009 17:23 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Ano, Ateny jsou tak ve ctyri rano plne odpadku na chodnicich - protoze lide pari a odpadky proste hazi na zem. Ovsem pak vyjednou ulizeci, a kdyz se clovek vzbudi, je cisto. Tedy ne jako v Norimberku, ale cisteji nez v Libni. Navic jsme tam tyden usilovne hledal alespon jedine psi hovno na ulici. A navzdory smeckam toulavych psu jsme ani jedno nenasel. Takze ano, kdyz se podivas na atenske ulice v nespravny cas, je tam bordel priserny. Ale narozdil od Prahy, kde se jeden odpadek vali klidne rok, prilis dlouho nevydrzi. I atenske plaze byly prekvapive ciste (prestoze to samozrejme nejde srovnavat s neobydlenymi ostrovy v egejskem mori :)

    Co me ale privadi k silenstvi jsou klasicke recke zachody, do kterych se nesmi hazet toaletak, ktery se musi pekne stosovat v odpadkovem kosi vedle zachodu.

    Opravdu spinava mi treba prisla Francie, tam jsem se obcas i trochu lekl.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    15.1.2009 21:27 phero | skóre: 17 | blog: techblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    To je nejmesi problem - a pochybuju ze by si kvuli nemu bulharska vlada oficialne stezovala. Spis jde o ten napis "Zachod Turecka" (v brozure) a Osmanskou risi. Bohuzel mi v mym blogu o Entrope nikdo neodpovedel jestli bulhari chapou "Turkish toilet" i jako typ zachodu, no ale nejspis ano kdyz maj pulku slovniku z turectiny a podle wikipedie je "turecky zachod" v turectine taky "turecky zachod" ;-).
    Dalibor Smolík avatar 15.1.2009 17:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    Nevím, jako katastrofu jednu za druhou to předsedictví nevidím. Fakt je, že vstupujeme do předsednictví snad v té nejhorší době.  Ekonomická krize, Gaza, gaz (pardon, plyn :-)), atd. Jednání o plynu jsme vedli korektně, Bush telefonoval Topolánkovi (a ten se s ním v pohodě domluvil), atd. To, že plyn dosud neteče, je problém jiný ..

    Evropská Unie je velmi nestejnorodá.  V jednom útvaru je Lucembursko i Rumunsko, Česko, Irsko .. ekonomická úroveň jednotivých oblastí je propastně rozdílná a z toho plyne spousta problémů. Potrvá moc dlouho, než se aspoň částečně srovnají a pak i Unie jako celek může fungovat lépe, do té doby je to jen iluze.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 15.1.2009 18:48 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Ekonomická krize, Gaza, gaz (pardon, plyn :-))

    No abych opět trochu přitvrdil svoji rétoriku, tak skoro za vším vězí špinavé pracky strejdy Sama. Gaza - Do dnešního dne od vzniku konfliktu je izraelských obětí 13 (10 vojáků, 3 civilisté). Palestinských obětí 1010 (ženy, děti, civilisté). Izraelská armáda - no to je tlupa napěchovaná americkými vrtulníky, samopaly a miliardovými dotacemi, vlastní dokonce jaderný potenciál. Bez této soudružské dotace by Izrael nemohl provádět genocidu na palestinském obyvatelstvu v koncentračním táboře Gaza. Izrael provádí úplně stejnou genocidu, jako provádělo nacistické Německo za války s Židy. Problém gaz - plyn. No je zajímavé, že na Ukrajině vládne jakýsi Juščenko, který má 2% podporu obyvatel Ukrajiny, ale zato má 100% podporu USA.

    Bush telefonoval Topolánkovi (a ten se s ním v pohodě domluvil), atd. To, že plyn dosud neteče,

    No Jirka z Křoví Topolánkovi nálehavě volal a zřejmě ho instruoval, co má podniknout za kroky v zájmu strejdy Sama. Bohužel Mirek Gauneriánek nesplnil ani úlohu pošťáka Ondry z pořadu Pošta pro tebe. Nepodařilo se mu ani zajistit shodné verze smluv na obou stranách. Při pobytu Mirka na Ukrajině si Ukrajinci dopsali do smlouvy dodatek o tom, že nebudou nic platit, zvýší se poplatky za tranzit plynu přes Ukrajinu, a nemají vůdči Rusům žádný dluh. Zajímavé a výhodné dodatky, že? Politologický rozbor: Mirek byl instruován od Jirky Bushe, to je jasné. Na svou audienci počkal v oranžovém salonku ukrajinské revoluce. Julia Tymoščenková je ale pěkná děvočka s copem na kebuli, a tak Mirkovi houpnul klacek a šel za Julií do růžového salonku. Juščenko zatím dopsal do smlouvy tajné dodatky. V Rusku ale Mirkovi za tu smlouvu s dodatky řekli, že s gaunery a podrazáky jako Mirek už jednat nebudou, a tak nakonec musel zajistit shodnou smlouvu na obou stranách až Baroso. Pěkná vizitka české politiky a Evropy, ale hlavně ODS.

    To, že plyn dosud neteče

    Bohužel i Vy jste podlehl masáži českých médií. Plyn teče, až praskají trubky. ČR z Ruska dostává denně plynovovodem přes Polsko a Německo 9 milionů kubíků denně, a plyn do Evropy teče všemi cestami naplno kromě prázdného plynovodu na Ukrajině. Nejedná se o norský plyn, jak se nás snaží nakrmit všechna média, ale o plyn ruský. Gazprom ve středu ve dvě hodiny v noci (moskevského času) poslal Centrálnímu dispečinku Naftogazu Ukrajiny objednávku na přepravu 98,8 milionů m3 plynu a za 24 hodin bylo posláno přes kompresorovou stanici Sudža na ukrajinské území uvedené množství. Oficiální verze Ukrajiny a Juščenka: Žádný plyn nebyl odeslán. Tymoščenková: Byl malý tlak v potrubích. Verze českých médií: Plyn stále neteče (on ale teče přes plynovod Jamal) a na vině jsou opět Rusové. Skutečná verze: Plyn opět Ukrajinci na svém území ukradli a vycucli. Informace lze najít ve všech významnějších světových médiích včetně CNN a bude skutečně zajímavé, až promluví evropští pozorovatelé, kteří to jednoznačně ví. Mrzí mě, že se už dezinformací dopouští i Česká televize za peníze daňových poplatníků. Že je hlavní zprávou na Nově borec na konec, mě nepřekvapuje. Ta Česká televize už mě opravdu mrzí. Buď žijeme informačním vakuu, a nebo v informační totalitě.

    A co dodat k umělecké plastice Entropia, kterou na objednávku křivohubého gaunera Alexandra Vondry vytvořil "umělec" Černý? Zbytečná kravina...

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    kyknos avatar 15.1.2009 19:12 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    to je skoro jak z Rudyho prava :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Darth Phantom avatar 15.1.2009 19:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Možná, že ti to připadá jako z Rudého práva, ale je to všechno pravda :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.1.2009 19:25 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    V Rudém právu bylo také všechno Pravda.
    Darth Phantom avatar 15.1.2009 19:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Milí chytrolíni. O čem mám s vámi diskutovat? O Rudém právu, mebo dezinformační kampani v českých médiích? Zjistěte si fakta kde chcete, a pak začněte diskutovat. Zatím to je jen plácání prázdné slámy.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.1.2009 19:37 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Nevěš hlavu, on se někdo najde kdo ti bude dělat křena a nechá si nadávat.

    Při troše štěstí začnete "diskutovat" s JiKem. Na to se docela těším, to bude jak v manéži.
    15.1.2009 19:16 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    No abych opět trochu přitvrdil svoji rétoriku, tak skoro za vším vězí špinavé pracky strejdy Sama. Gaza - Do dnešního dne od vzniku konfliktu je izraelských obětí 13 (10 vojáků, 3 civilisté). Palestinských obětí 1010 (ženy, děti, civilisté). Izraelská armáda - no to je tlupa napěchovaná americkými vrtulníky, samopaly a miliardovými dotacemi, vlastní dokonce jaderný potenciál. Bez této soudružské dotace by Izrael nemohl provádět genocidu na palestinském obyvatelstvu v koncentračním táboře Gaza. Izrael provádí úplně stejnou genocidu, jako provádělo nacistické Německo za války s Židy. Problém gaz - plyn. No je zajímavé, že na Ukrajině vládne jakýsi Juščenko, který má 2% podporu obyvatel Ukrajiny, ale zato má 100% podporu USA.
    Chudáčci Palestinci se rozhodli zaútočit na území obývané Izraelci a ti se rozhodli bránit, jací to jsou zmrdi, že? :-)
    Darth Phantom avatar 15.1.2009 19:26 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Chudáčci Palestinci se rozhodli zaútočit na území obývané Izraelci a ti se rozhodli bránit, jací to jsou zmrdi, že? :-)
    Nechci se zastávat ani jedné strany v konfliktu, protože máslo na hlavě mají úplně všichni. Celá situace je složitá. Kdo se ale dopouští organizované genocidy, je v současné době Izrael. Pokud máš i jiný argument, než smajlík a jednu hloupou větu z idnes, můžeš se rozpovídat více.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.1.2009 19:31 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Nechci se zastávat ani jedné strany v konfliktu, protože máslo na hlavě mají úplně všichni.
    To je velmi zajímavé. Proč děláš něco co nechceš?
    Darth Phantom avatar 15.1.2009 19:56 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Čísla, fakta , argumenty. Neobhajuji teroristy, ale uvádím fakta. Co se ti na ton nelíbí?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.1.2009 21:40 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Já neříkám že nelíbí, ani mi nevadí že nemáš ty "čísla, fakta, argumenty" - já jsem jen zvědavý. Píšeš že se "nechceš zastávat jedné strany" ale přesto tak činíš. Tak nevím. Nutí tě někdo?
    Darth Phantom avatar 15.1.2009 22:12 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Nenutí. Tebe někdo nutí krafat o ničem?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.1.2009 22:20 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Ne, to je koníček.
    JiK avatar 15.1.2009 19:31 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Kdo se ale dopouští organizované genocidy, je v současné době Izrael. Pokud máš i jiný argument, než smajlík a jednu hloupou větu z idnes, můžeš se rozpovídat více.
    V tom pripdade bud nevis co znamena genocida (coz u Tebe neni moc prekvapive) nebo vidime unikatni ukaz, kdy pres 60 let trvajici "genocidu" tech "ubohych palestincu", tohoto "decimovaneho" obyvatelstva neustale pribyva. :-)
    Darth Phantom avatar 15.1.2009 19:44 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    V podstatě hloupé krafání. Argument ani jeden. Také ses velice rozpovídal, jen co je pravda. Do roku 1948 žádný stát Izrael neexistoval. Po vzniku státu se tam nastěhovali Židé z celého světa. Stačí se dnes podívat na velikost území ovládaného Izraelem při vzniku státu a na území ovládané Izraelem dnes. K území přibyly Golanské výšiny, pásmo Gazy a další. Stačí i porovnat čísla obětí na obou stranách. Kdo zvětšuje území a kdo uzavírá obyvatelstvo v uzavřených místech o velikosti většího města? Pokud neumíš jen hloupě krafat, předlož nějaký argument.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.1.2009 21:05 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Genocida je když USA vyvraždí v jeden den přez 3000 svých občanů... Pro JIka vysvětlení: Dvojčky opravdu nestrhla letadla a ty jako vedec by jsi to měl sám nejlépe vědět. :-))))
    Darth Phantom avatar 15.1.2009 21:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    A on ten Usama bin Ladin bude asi nejspíš nějaký Jára Cimrman, co nikdy neexistoval. Nedávno se objevily zase nějaké humorné scénky, jak bin Laden opět promluvil. Byl hezky nalíčen a opravdu byl ve formě, ač žije mnoho let v jeskyni a trpí ledvinovým onemocněním.

    Milý JiKu, doba "protiteroristických kampaní" založených na pohádkách už pominula. Dnes pohádkám o bin Ladenovi už nikdo nevěří. Prostě se chtějí ti soudruzi z USA jen všude napakovat a nakrást ropu. Toť vše. Nějak ti dochází tvoje žvásty, JiKu. Aspoň odcituj nějaký odstaveček z Mein Kampfu, když si tak kovaný fašoun, anebo odcituj pár vět u Komunistického manifestu jako Faun.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.1.2009 19:40 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Já se Izraele také nechci zastávat, z pohledu do historie je jasné, že se Palestincům stala velká křivda. Nicméně je tady určitý rozdíl. Izrael má technické prostředky na to, aby zlikvidoval velkou část Palestinců, přesto to zatím neudělal. Palestinci takové prostředky nemají, ale kdyby je měli, tak by velmi pravděpodobně neváhali s jejich použitím.
    15.1.2009 19:39 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Omlouvá Vás nízký věk a krátká paměť. Oni totiž na tom území do roku 1948 žili ti Palestinci. Vůči mohutně podporovaným a dobře vyzbrojeným Izraelcům neměli a nemají moc šancí, než se uchylovat k partyzánskému způsobu boje. Židé znají z Tenachu zásadu oko za oko, zub za zub, ale tohle opravdu vypadá hrubě mimo proporce a už vůbec ne jako "oni se brání" (a to ani nemusíme brát v úvahu, že brání něco, co si před pár deítkami let jen tak zabrali).

    Nejsem si jistý jestli to Jestřabi a jejich blízkovíchodní Pudl neví nebo ano a doufají, že to nedojde nikomu jinému, ale silou to vyřešit nelze, leda by proběhla kompletní genocida (na čemž se zřejmě pracuje). Protože každým dalším "preventivní" a "obranným" zásahem si pouze vytvářejí nové nepřátelé mezi pozůstalými. Nebo si snad někdo myslí, že si člověk řekne: "To jsem rád, že <...> zabyli mého bratra/otce/syna/strýce/muže... dceru/sestru/snachu... protože měl(a) špatné politické názory (nebo bydleli v sousedství podivných lidí, což jsem jim již dávno vyčítal) a rozdhodně jsem s ním nesouhlasil. Miluji <...>."
    15.1.2009 19:47 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Nejsem si jistý jestli to Jestřabi a jejich blízkovíchodní Pudl neví nebo ano a doufají, že to nedojde nikomu jinému, ale silou to vyřešit nelze, leda by proběhla kompletní genocida (na čemž se zřejmě pracuje).
    To se na tom pracuje dost fušersky. Tímto tempem bude genocida dokonána... někde v nekonečnu.

    Ale jinak s tvrzením, že současnou válkou se celý problém rozhodně nevyřeší, lze jedině souhlasit. Izrael zřejmě počítá s tím, že žádné řešení prostě nebude.
    15.1.2009 19:59 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Oni totiž na tom území do roku 1948 žili ti Palestinci.
    No a?
    Vůči mohutně podporovaným a dobře vyzbrojeným Izraelcům neměli a nemají moc šancí, než se uchylovat k partyzánskému způsobu boje
    Však ať se k němu uchylují, proti tomu já přece nikde neoponuji... Já jen tvrdím, že když na mě někdo zaútočí (a je jedno jestli odůvodněně, nebo neodůvodněně) tak že se budu snažit jeho útok odrazit a zabránit útoku v budoucnu. A kdybych já měl tu moc o Izraelských vojenských akcích rozhodovat, asi bych postupoval podstatně tvrději, než činí Izraelská armáda nyní...
    AltOS avatar 15.1.2009 20:06 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    "Oni totiž na tom území do roku 1948 žili ti Palestinci.

    No a?"

    --------

    Aha, takze kdyby te vyhodil soused z tvyho baraku ve tvym "Stopkastanu", tak by to bylo v poradku?

    Vlastne bys mu asi zacal hazet sutry do voken a on by te za to strelil do nohy.

    Ach jo...
    15.1.2009 20:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Aha, takze kdyby te vyhodil soused z tvyho baraku ve tvym "Stopkastanu", tak by to bylo v poradku?
    Netvrdím, že to bude v pořádku, tvrdím, že spor vyhraje ten kdo bude mít vyšší bojeschopnost a odhodlání zajít dostatečně daleko (třeba až k eliminaci všech budoucích hrozeb). To co já považuji za "v pořádku" a co ne je totiž na mezinárodní scéně naprosto nerelevantní, protože na mezinárodní scéně platí právo silnějšího ať už se ti to líbí, nebo ne...
    Darth Phantom avatar 15.1.2009 20:08 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    No a?
    To je argument? Bude lepší, když budeš radši balit rpm balíčky pro Suse, než se účastnit diskuzí, o kterých nic nevíš.
    Já jen tvrdím, že když na mě někdo zaútočí (a je jedno jestli odůvodněně, nebo neodůvodněně)
    Ty tady jen žvatláš nesmysly jako JiK.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.1.2009 20:13 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    To je argument?
    Tvrdím, že je to argument? :-) Tvrdím, jen že mi daná informace nepřipadá relevantní...
    Dalibor Smolík avatar 16.1.2009 23:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    Možná, že jsem také podlehl českým médiím, musím se porozhlédnout i jinde - souhlas :-)  jinak:

    Plyn teče, až praskají trubky. ČR z Ruska dostává denně plynovovodem přes Polsko a Německo 9 milionů kubíků denně

    Jestli jsem to správně zaznamenal, je to asi 20 - 30 % naší potřeby

    Pokud jde o vinu, mají na tom  podíl jak Rusové, taki Ukrajinci. Ti druzí očividně kradou, plní si  přednostně své zásobníky a plyn pochopitelně nestačí. (To přiznala i naše média) Rusové zase našli brilantní příležitost ukázat, že mohou Evropu držet v šachu. Oni nemají zájem dlouhodobě plyn nedodávat. Proč by to dělali. Ale připomněli nám všem, že jsou stále velmoc a že mají své důležité místo na mapě světa.

    Roli Ukrajinců v této kauze vysvětluje tento vtip: Evropská Unie vyslala své pozorovatele na východní a západní hranici Ukrajiny. Ten z východní hranice hlásí: "Už teče !!!" Ten ze západní hlásí za pár dní: "H*vno!" :-)

    Každopádně si koupím pro jistotu do zásoby teplý svetr, šálu a karton rumu.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    AltOS avatar 16.1.2009 23:37 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    "Pokud jde o vinu, mají na tom podíl jak Rusové, taki Ukrajinci. Ti druzí očividně kradou, plní si přednostně své zásobníky a plyn pochopitelně nestačí. (To přiznala i naše média) Rusové zase našli brilantní příležitost ukázat, že mohou Evropu držet v šachu. Oni nemají zájem dlouhodobě plyn nedodávat. Proč by to dělali. Ale připomněli nám všem, že jsou stále velmoc a že mají své důležité místo na mapě světa."

    Jsem rad, ze nejsem sam, kdo tuhle myslenku tlacil lidem do hlavy. :-)

    "...,taki Ukrajinci."

    Bacha, mozna ciha za rohem! ;-)
    Dalibor Smolík avatar 17.1.2009 00:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    "...,taki Ukrajinci."

    Oops, ta mělo být  "tak i Ukrajinci" :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 17.1.2009 01:01 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Pokud jde o vinu, mají na tom podíl jak Rusové, taki Ukrajinci.

    A to je přesně to, oč jsem mluvil. Vy jste té goebelsovské propagandě v českých médiích podlehl zcela. Vinu mají jednoznačně Ukrajinci, jen v českých médiích (narozdíl od jiných světových) se dál pokračuje v informační propagandě jako za Gustáva Husáka. Jen ta rudá informační totalita se změnila na modrou novinářskou totalitu ptákostrany.

    Gazprom prodělal už zhruba 1 miliardu dolarů. Proč by měl někdo v Rusku zájem na tom, aby plyn netekl. Plynovodem přes Bělorusko dál proudí plyn na plný výkon. Když se celé potrubí na Ukrajině naplní plynem a Ukrajinci ho všechen ukradnou, tak kdo by jim za to posílal další. To je tak obrovské množství plynu, že by stačilo celé Evropě na měsíc. Ani v Rusku si nenechají srát na hlavu. To celé se znovu opakuje. Jsou to holt sviňáci, ti Rusové. Taky znám jeden vtip: Východní hranice: Tlak plynu 100 atmosfér!" Západní fronta:" Tlak plynu 0 atmosfér!" Něco o vývoji ukrajinsko-ruského sporu.

    Jako vždy musím zdůraznit úlohu špinavých pracek strejdy Sama. Spojené státy totiž už chtějí koupit plynovody na Ukrajině, aby kromě Iráku a Afghánistánu mohli ovládat už i Evropu. Mizení plynu na ukrajinském území mají na svědomí jednoznačně ukrajinsko-americké mafie ovládané soudruhem Juščenkem. Ještě jeden vtip: Putin řekl:"Gaza něbúdět" (plyn nebude). Ruští Židé v izraelských uniformách vzali americké vrtulníky, samopaly,tanky, a srovnali Gazu se zemí.

    Ač jste pravděpodobně poslední člověk, kterého jsem ještě nestačil na abclinuxu urazit, tak Vám uděluji důtku za dezinformační kampaň. Já už České televizi nevěřím ani Jolanu Voldánovou. Pravděpodobně to bude namaskovaný Ray Koranteng z Novy. :-)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.1.2009 01:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Ač jste pravděpodobně poslední člověk, kterého jsem ještě nestačil na abclinuxu urazit...
    Mně si taky ještě neurazil :-D
    Darth Phantom avatar 17.1.2009 01:12 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Protože tebe mám rád, kocourku :-)))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.1.2009 01:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    jééé, díky! Já tebe taky! :-D
    Dalibor Smolík avatar 17.1.2009 01:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    Proč by měl někdo v Rusku zájem na tom, aby plyn netekl.

    Já jsem již výše psal přesně totéž. Nerozporuji to. Psal jsem jen, že Rusko využilo příležitost ukázat, že jsou to oni, kdo tu životodárnou látku mají k dispozici. A že by být nemusela. Výhradně v tom vidím podíl Ruska na této kauze.

     

    Taky znám jeden vtip: Východní hranice: Tlak plynu 100 atmosfér!" Západní fronta:" Tlak plynu 0 atmosfér!"

    Jj, :-), tenhle jsem taky psal, jen jinými slovy

     

     

     

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    AltOS avatar 17.1.2009 01:41 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    A mes taky jeste neurazil. Nuze...

    Kazdopadne, pochopil-li jsem dobre kolegu Dalibora, tak se Rusove (zrejme kvuli nezaplacenym fakturam) rozhodli priskrtit kouhoutky. Kdyz uz ani tohle nikam nevedlo, tak se pravem nasrali a utahli opasky... sorry, kohoutky... Ale vzhledem ke tri roky starym zkusenostem, ze tri roky stare scenario se opakuje, tak si mozna rekli, ze kapra trochu pritahnou za vocas. No, mile deti, tudiz vzikl slavny had, co "pojida" sama sebe (svuj chvost) - Gazprom tusim je majoritni vlastnik, popr. silny vlatnik v jeho UKR bratru (a how is it with TransGas?). A tudiz penizky se az tak hodne nerozutecou, jen zlehka se jejich transfer na CH ucty pozdrzi.

    A ramenacstvi Olega a Alexeje stale plati.

    Ono ta nova pochuzka na dne Baltskeho more asi bude miti nejake to politicke opodstatneni, ale, nemyslim si, ze by se Rusko zrovna ekonomicky obavalo UKR. Spis jde o ty dasli moznosti, ze sebe udelat tu dobrou dusi, kdyz uz se "neco, nekde posere". Klasicke vystupovani libovolne velmoci.

    Tak - a nyni jsem pripraven na utok Dark Phantoma... ehm, Vadera. ;-)
    AltOS avatar 17.1.2009 01:43 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Do prdele, to mam z toho, ze chodim kourit a chcat behem myslenky. A tak jsem se mozna presne s Daliborem neshod... :-(
    Dalibor Smolík avatar 17.1.2009 01:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    Nevím, chtěl bych upřesnit  základní (moji) myšlenku: Ukrajinci neplatili faktury, plyn někam mizel. Rusové zareagovali.  Tím dostali ale do problémů nejen Ukrajinu, ale celou Evropu.  Toto asi nebyl prvotní účel ruského opatření, ale hodilo se jim to do krámu, zejména v období nestability a nízkých cen ropy, díky čemuž Rusko ztrácí peníze za vývozní artikl. Ukázali, že nějaké páky na vyspělou Evropu mají.  Politický motiv bych v tom ale nehledal, aspoň ne zatím.

    Asi tak. :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    AltOS avatar 17.1.2009 01:57 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Dekuji. Takze vlastne rikame to same, az na ten politicky primer k Nordicu (nebo tak nejak). Pac:

    "ale hodilo se jim to do krámu"

    ...je snad perfektni politicka doktrina velmoci (kazda akce vyvola reakci... blah blah... jsem liny psat).

    No nic... du do baru. Zitra si vas panove tady zas najdu. ;-)
    Darth Phantom avatar 17.1.2009 01:55 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Já s tebou v podstatě souhlasím. Jen bych to nevyjádřil jako česká média a Dalibor, že na vině jsou Rusové a teprve až pak maličko možná Ukrajinci. Rusové se právem nasrali za faktury a ukradený plyn. Je to pochopitelné, že ďaďa Vladimir a Děda Mráz začínají dělat trochu vlny. Připomněli tak všem na světě, že si nenechají srát na hlavu, a že dnešní svět není jen McDonald's a americké debilní seriály. Takže verbální masakr se nebude konat, brouku :). Teď už se jdu také vyčůrat a pomodlit a ulehnu do lože.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 17.1.2009 12:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    a Dalibor, že na vině jsou Rusové a teprve až pak maličko možná Ukrajinci.

    No, já jsem neřekl, že jsou na vině hlavně Rusové - zase do toho tolik nevidím :-) Tvrdil jsem, že se na tom podepsaly obě strany. Primárně Ukrajinci, kteří se korektně nechovali a poté Rusové,  kteří měli nárok na to, aby se naštvali - na druhé straně využili incident ve svůj prospěch. Trochu jsem je podezíral ani ne tak z toho, že by chtěli vytřískat nějaký politický kapitál, jako z toho, že mají technický problém a chtějí ho utajit. Dnes, po několika dnech, se to trochu jeví v jiném světle. Zdá se, že je teď na řadě Ukrajina, aby podnikla určité kroky, ale to ukáže až blízká budoucnost. A také Evropa by se z toho měla poučit, aby se něco podobného nemuselo opakovat.

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 18.1.2009 11:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    No abych opět trochu přitvrdil svoji rétoriku, tak skoro za vším vězí špinavé pracky strejdy Sama. Gaza - Do dnešního dne od vzniku konfliktu je izraelských obětí 13 (10 vojáků, 3 civilisté). Palestinských obětí 1010 (ženy, děti, civilisté). Izraelská armáda - no to je tlupa napěchovaná americkými vrtulníky, samopaly a miliardovými dotacemi, vlastní dokonce jaderný potenciál. Bez této soudružské dotace by Izrael nemohl provádět genocidu na palestinském obyvatelstvu v koncentračním táboře Gaza.

    No, i já jsem se poučil a  nečerpám zprávy jenom z idnes. Z jiných zdrojů jsem se dozvěděl, že Izrael  vyhlásil  jednostranné příměří (možná pod tlakem veřejného mínění, to je dost možné). Výsledkem jsou události, popsané tady nebo tady

    Za svůj relativně dlouhý život jsem se poučil, že nelze se na věci dívat jednostranně. Zejména dlouhý konflikt nemívá většinou jednoho viníka. Je to v tomto případě, stejně tak i v bývalé Jugoslávii.  V minulosti jsem cestoval po celém světě, mluvil jsem otevřeně s lidmi, kteří byli účastníci těchto konfliktů. Navštívil jsem  tzv. Zelenou linii v Bejrutu v době občanské války, viděl i střelbu. Mám velmi důkladně projetý Balkán, včetně Kosova. Až do takových míst mě přivedl obchod ;-) . Co se týká Američanů, ty nikdo moc v lásce nemá, ale bojuje s nimi jen militantní špičky hnutí. Ostatním se hodí jejich peníze ... Je to smutné, ale je to tak.

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.1.2009 19:50 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Jednání o plynu jsme vedli korektně

    Dalibore, pokud bych takhle vedl jednani v zamestnani, tak mne zamestnavatel vyrazi a ani bych nemrknul...
    15.1.2009 19:52 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    najhorsie na celom tom je, ze to spravili Cesi, ktorych predsednictvo je jedna katastrofa za druhou; dalsia vec je, ze Europa nie je prilis silna ako celok a toto len prispieva k hastereni; inak chudaci Bulhari - to bolo fakt uplne mimo
    Ano, Evropa je celkem slaba a nejednotna a bohuzel je cim dal tim slabsi a nejednotnejsi. Cesi k tomu prispivaji nemalou merou, protoze se stali jednim z dulezitych spojencu a trojskym konem Spojenych statu. Nase zadani je bourat, nicit, sabotovat, coz v jiz tak rozhadane Evrope je ukol celkem snadny.

    Silna a jednotna Evropa by mohla mit potencial partnera, se kterym je potreba obcas mluvit a nestaci jej ignorovat. To narusuje aktualni dominanci a pocit svrchovanosti.

    Ze je uplatnovani strategie rozdel a vladni vuci Evrope kratkozrake se dle meho casem ukaze. Protoze zatimco v Evrope, ktera ma potencial byt partnerem pratelskym a srozumitelnym (alespon castecne spolecne kulturuni dedictvi), se podari udrzet jednoceni a rust pod kontrolou, vyrostou "partneri" ci spise oponenti jinde, se kterymi bude narocnejsi domluva (Cina, mozna znovu Rusko) a spojenec, o ktereho se ovsem sam pripravil, by se dosud super silakovi najednou mohl i hodit.

    Nevim, jestli jeho mladim, sebezahledenou pychou nejlepsiho naroda, jez brani sebereflexi, obojim nebo necim jinym. Ale zahranicni politika Spojenych statu je bohuzel spise historii omylu a dobrych umyslu, ktere se vymkli kontrole. Cest svetlym vyjimkam.
    Dalibor Smolík avatar 17.1.2009 12:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    Evropa je nejednotná a rozhádaná, ale to je dané již samou podstatou starého kontinentu  a jeho historií. Podívejme se, kolik kultur, jazyků,  terïtoriálních a klimatických podmínek se míchá v tomto mnohostátním útvaru. Je s podivem, že se podařily dát dohromady aspoň základní principy soužití a doufejme, že nebude na tomto kontinentě další válka. Odbourali jsme hranice, je relativně volný pohyb osob. Co bychom chtěli víc?  Možná víc příjde, ale to není otázkou této ani příští generace. Pokoušet se z dohody suverenních států nějaký superstát je předem odsouzeno k zániku, někteří politici (např. náš prezident) to vidí reálně. Ani Klaus netvrí, že je EU špatná věc - naoopak. Ale řada věcí zatím nejde ještě tak dobře integrovat. Prostě pomaleji, ale bezpečněji - aby EU nepotkal osud třeba Rakouska-Uherska. 

    USA naproti tomu mají úplně jiné podmínky. Žádné tradice, zatížení historií. Vše vznikalo na novém území.  Snadno mohl vzniknout velký státní útvar. Tohle my si dovolit nemůžeme.

    A teď důvod, proč to píšu: v případě velkého konfliktu se domnívám, že EU nebude dostatečně silný subjekt z vojenského hlediska právě z důvodů, které jsem popsal výše. Tato situace nebude lepší dříve, jak tak za sto let.  Pokud si na území EU chceme uchovat demokracii, potřebujeme silného spojence. Kdo jím má být? Logiciky to musí být někdo, kdo sdílí podobné hodnoty jako Evropa.  A tím je USA, přestože jsou velké výhrady k jejich chování.  Co se týká Ruska, to může být dobrý spojenec, ale také nepříjemný protivník! Tam záleží na vývoji společnosti, který si ani ten největší fantasta nedovede představit a odhadnout. Tam je možné snad všechno.

    Takhle to vidím já, ale vím, že jsou na to různé názory a pravdu mít nemusím. Ale pokud vycházím z dosavadní historie, vychází mi to, co jsem napsal.  Tak. A teď se jdu dát do nějaká práce, mám odstrojit vánoční stromeček :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.1.2009 21:50 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    Mimochodem, mám tady Stručného průvodce světovým uměním 20. století:

    Umění je odůvodněný vandalismus. Pokud se jedná o vandalismus páchaný na veřejném majetku, je to umění kontroverzní. A pokud se za to staví zelení, pak se jedná o moderní umění, popř. kontroverzní moderní umění.

    Takže děkujeme panu Černému, že nic neponičil (minimálně nic, co by nebylo jeho). :-)

    15.1.2009 22:15 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    To napsalo nějaké hovado Knížákova formátu, ne? :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    AltOS avatar 15.1.2009 23:01 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.
    Thank you Sir! +1 :-)
    21.1.2009 17:00 jahudka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pane Černý, Entropa se mi libi.

    Prominte, ale co ma znamenat, ze je Velka Britanie vyloupnuta? Jakou ze jsou to vsichni vylupci vcetne kralovny, ci co? Fakt tomu nerozumim. Dekuju za odpoved.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.