abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 14:22 | IT novinky

    Nejvyšší soud podpořil novináře Českého rozhlasu. Nařídil otevřít spor o uchovávání údajů o komunikaci (data retention). Uvedl, že stát odpovídá za porušení práva EU, pokud neprovede řádnou transpozici příslušné směrnice do vnitrostátního práva.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Zajímavý článek

    Minulý týden proběhl u CZ.NIC veřejný test aukcí domén. Včera bylo publikováno vyhodnocení a hlavní výstupy tohoto testu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.5.0 svobodné implementace protokolu RDP (Remote Desktop Protocol) a RDP klienta FreeRDP. Přehled novinek v ChangeLogu. Opraveno bylo 6 bezpečnostních chyb (CVE-2024-32039, CVE-2024-32040, CVE-2024-32041, CVE-2024-32458, CVE-2024-32459 a CVE-2024-32460).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:11 | Nová verze

    Google Chrome 124 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 124.0.6367.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 22 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.3 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Novinkou je vlastní repozitář DietPi APT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (66%)
     (11%)
     (2%)
     (21%)
    Celkem 520 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Syrská nevěsta

    19.7.2013 18:19 | Přečteno: 2188× | Zahraničně politické školení a průprava

    aneb malé zamyšlení nad situací v Sýrii. 

Nedávno byla v Sýrii překročena tzv. červená linie a je pořád ticho po pěšině. Vypadá to, že ale někdo zase lže, až se mu od huby práší. Chemické zbraně patrně použili povstalci. 


    Zajímalo by mě, zdali se už připravují bombardéry NATO, Francie a GB aby humanitárně vybombardovali tzv. "rebely". A nebo jedni mohou používat chem. zbraně a druzí nemohou? Ty důkazy sice nejsou definitivní a průkazné, ale podle jednoduché logiky je velmi málo pravděpodobné, že je použila syrská armáda. Ta jednak nepoužívá nestandardní munici a proč by to dělali v době, kdy syrská armáda přechází do ofenzivy a má navrch. To by byl Bašár Asad blázen, kdyby riskoval konfrontaci s nejvlezlejší a největší armádou světa v čele s držitelem Nobelovy ceny míru Barackem Hnusejnem Obamou, který se neustále ohání tou červenou linií.

    



    Ať je tak či onak (s těmi chemickými zbraněmi), tak Západ nelení a protože se džihádistům ze všech zemí světa kromě Sýrie už tolik nezelení a dochází jim munice, tak si USA s nejvěrnějším soudruhem Saúdskou Arábií plivli do dlaní a pustili se do díla a skrze CIA vyzbrojí "rebely" FSA (Fresh Salafist Arabs) nebo co to je.

    
Námluvy o syrskou nevěstu se tedy začínají teprve rozbíhat a nápádníků je velmi mnoho a svatba v nedohlednu. Nejsou to jen nápadníci ze Západu se Saúdskou Arábií, ale jsou to i nápadníci z východu jako je Čína a Rusko. A to bude jeden z nejhlavnějších důvodů, proč ještě nedošlo k lybijskému scénáři. Máme tu sice určité indicie jako vystřižené z irácké okupace, jako je použití zbraní hromadného ničení, ale důkazy nejsou a dneska už na tu propagandu se zbraněmi hr. ničení nikdo neskočí po zkušenostech z Iráku. Důkazy zatím nejsou a tak se patrně čeká až CIA nějaké vyrobí.

    




    Konference o Sýrii byla odložena na neznámo kdy a možná bych i tušil proč. Džihádadisti přecházejí do defenzivy a ztrácejí pozice. A tím ztrácí i vyjednávací pozice tzv. Západ se Saúdskou Arábiíí a Katarem a tak patrně chtějí počkat, až dorazí zbraně Al Nusře a co to udělá. Už dávno se nejedná o občanskou válku ale o střet všemožných extrémistů. Samozřejmě jde v neposlední řadě i o přírodní zdroje a geopolitický vliv. Sýrie sice není tak bohatá na ropu jakou měl Saddám Hussajn s Muamarem Kaddáfím, ale v přilehlém regionu teda kromě Iráku je to množství mírně nadprůměrné. Stejně jako v případě Iráku s Lybií je ropný průmysl v Sýrii státní, a to nelze tolerovat, to si Bašár dovolil moc. Bude to třeba dostat pod kontrolu demokratických těžebních společností. Navíc lze očekávat, že si do ležícího nepřítele kopne i Izrael a už se tak stalo, když před časem zničil sklad raket, údajně z ponorky.

    Už to nebudu více pitvat. Střety velmocí zase odnesou nevinní civilisté a to je mi líto, ale nedá se už nic dělat. Válka se už rozběhla a to už nejde zastavit a je to smutné, že se Sýrie stala kolbištěm všemožných extrémistů a teroristů, kteří před tím viděli Sýrii tak možná v televizi. Našel jsem zajímavé video, které tak lehce nastiňuje situaci, jak asi vypadají boje v Sýrii. Je to takové hmm no zajímavé, vedle tanků jezdí dodávky se zeleninou :P. V centru měst to má trochu jiný charakter, to jsou pouliční přestřelky mezi Alkakajdou a Al Nusrá na jedné straně a mezi Syrskou armádou a občas i Hizballáhem. Ne že bych chtěl obhajovat Hizballáh, to že stojí na straně Bašára Asada není vůbec překvapivé, ale je celkem paradoxní, že vlastně stojí i na straně syrských křesťanů, kterým dělá Asad vlastně ochránce.

    



    Na závěr tu mám ještě takové hezké propagandistické videjko pro svého přítele Fauna, kterému se to bude určitě líbit a potěší ho to, neb z toho čpí takový budovatelský duch strany Baas a ruská výzbroj lmao :-D :-D. God bless Syrian army a věřím, že Sýrie se nestane nevěstou Saúdské Arábie A Baraka Hnusejna Obamy, který kráčí neochvějně ve šlépějích svého předchůdce. Neb Irák a Lybie by mohl už stačit.

           

    Hodnocení: 69 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    19.7.2013 19:00 Wilhelm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Dalsie naivne humanisticke keci.

    Vojna je sucastou prirodzeneho vyberu. Slinejsie rasy sa neustale snazia presadit na ukor tych slabsich - je to nekonecny suboj genov. Vyhrava ten zivotaschopnejsi - ten ktory je predurceny vladnut.

    Osobne som toho nazoru, ze primitivnym kulturam nepatri do ruk moc ..tak ako malym detom nepatria do ruk zapalky.
    19.7.2013 20:36 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Osobne som toho nazoru, ze primitivnym kulturam nepatri do ruk moc ..tak ako malym detom nepatria do ruk zapalky.
    Samozrejme, ze jim nepatri do ruky. Protoze by se mohlo ukazat, ze ten primitivni je silnejsi nez vy, a tedy predurceny vam vladnout. :-)

    Vlastne je to trochu smutne, ze si neuvedomujete, jak strasne jsou tyhle silacke kecy trapne.
    19.7.2013 21:13 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    +1
    19.7.2013 21:29 b4aa9 | blog: blogoblogoblogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    -1
    20.7.2013 12:18 jetro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    +1
    20.7.2013 17:20 Muriam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    +1-1
    20.7.2013 20:48 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    +1
    20.7.2013 23:10 Moriam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    1 x 1
    Dalibor Smolík avatar 20.7.2013 01:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Osobne som toho nazoru, ze primitivnym kulturam nepatri do ruk moc
    To je složitější. Pokud si budou "primitivní" kultury vládnout, bude to zpočátku katastrofa, mohou propukat občanské války a etnické čistky (viz situace v Africe - např. Rwanda), ale časem se to naučí. Svět se nevyvíjí rovnoměrně ve všech oblastech, někde už to zvládají, jinde se to teprve učí. Ale koloniální způsob vládnutí je v dnešní době už překonán.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.7.2013 09:15 AMD Faununu Mordechuj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Sice nevím, co jste tím chtěl říci, pane Smolílu, ale já k tomu mohu říci jen to, že první příspěvek mi silně připomíná úryvek z Mein Kampfu.

    Dalibor Smolík avatar 20.7.2013 15:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Snad jsem to řekl jasně - pokud si začnou vládnout sami lidé, kteří předtím nikdy nevládli, nebývá začátek jednoduchý. Průběh mívá velmi podobný scénář. Revoluce, která (později) pojídá své děti, v horším případě občanská válka, pak lidi příjdou na to jak si sami vládnout a spravovat zemi a ono to půjde. Prodělala si to Anglie (Oliver Cromwell), Francie (Jakobíni), až po současnou Afriku. Viděl jsem reportáž ze současné Kigali, kde před necelými dvaceti lety byli vražděni lidé po desetitisících, čisté a lehce prosperující a bezpečné město. Podívejme se do současné (bývalé) Jugoslávie. Tam si troufnu tvrdit, že už válka nebude.
    Takže asi tolik. Psal jsem to proto, že nesouhlasím s tím, že si "primitivní" lidé nemohou vládnout sami, otázka je, čemu říkáme "primitivní", ale to by byla jiná diskuze.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.7.2013 23:15 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Nevím co k tomu říct, a nemyslím si, že kdokoli z ostatních má oprávněný důvod si myslet, že ví co k tomu říct. Současná Syrie je za můj život první případ, kdy fakt nevím co si myslet a fakt nevím kde to začít hledat.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    20.7.2013 00:47 Jardík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    A Libye? Humanitární pomoc od USA byla tak krásná, zničili banku nezávislou na globální elitě, zničili měnu nezávislé na zahraniční, kýbl lidí nemá práci, žije se v totální chudobě, všude samý řádění zlodějů, ... za Kadáfího se měli celkem dobře, i když to byl totalitní režim, po vývozu demokracie se mají nahovno. A je až k pláči že se teď paradoxně obrací na NATO, aby jim pomohli se současnou situací. Ale to neudělají, už dosáhli svých cílů a zničili stát, který si dovolil být nezávislý na dolaru.
    Bedňa avatar 20.7.2013 00:55 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    +1
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    22.7.2013 08:35 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Jsem rád, že fandíte nezávislosti, byť zaštítěné diktátorem. Svého času měl Muammar-Diktátor Budující ssebou při návštěvě Československa děti svých oponentů, (cca 30 kousků) aby mu za jeho nepřítomnosti nedělali doma revoluci. Tuhle suitu hostil slavný hotel Praha. Měli se dobře a nezávisle i když tam asi trošičku byl strach o děti. Co myslíte? To za to stálo ne?
    22.7.2013 21:45 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    A tuhle informaci máte odkud? Nehájím Kaddafího, ale tohle je trošku paranoida, zejména, když platil tisícům Libyjců studia v USA.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Dalibor Smolík avatar 23.7.2013 12:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Faktem je, že v USA získávali dovednosti i lidé, podílející se na únosech letadel v roce 2001 ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.7.2013 12:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Máte zajisté na mysli lidi ze CIA, že?
    Dalibor Smolík avatar 1.8.2013 09:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    I kdyby ne a drželi bychom se oficiální verze, tak to na věci nic nemění, že USA budoucím únoscům zajistila dovednosti, které byly použity proti jejich vlastním lidem.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Bedňa avatar 20.7.2013 00:54 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Amíci vyzbrojili obe strany, popritom omylom vyzbrojili aj Alkajdu, teda tvrdia že omylom. V pohode zadržia prezidenta iného štátu a prehľadajú mu lietadlo, čím krásne nasrali celú Južnú Ameriku. NSA špicľuje Európu, sú v koncoch a chcú vyvoľať vojnu. Ako som rusov nemal rád, teraz som rád že sú tu ako protiváha. Dúfam že sa ľudia spamätajú a už tých zmrdov z USA začnú ignorovať a nevyústi to do celosvetovej vojny. Zatiaľ sa všetci tvária že sa nič nedeje a veselo rozmrdávame svet v rámci NATO. Nehovoriac o tom, že namrdali niekoľko miliard do stíhačky čo nelieta a do druhej "neviditeľnej" čo ju je "vidieť". Keď sme sa tu bavili o špicľovaní USA tak to bola sranda, dnes je to realita. Keď sa hovorilo pred rokom o tom, ako USA investovali do zbrojenia viac ako za studenej vojny, stále to vyzeralo ako sranda, tá sranda práve skončila.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    gtz avatar 20.7.2013 19:56 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    To není omylem, oni dříve dodávali zbraně proto, aby pomohli mudřahedínům Ruské vojáky v Afghanistánu. Dodávali jim co mohli včetně protileteckých střel. Po odchodu Rusů se Afghanistán vymanil z vlivu obou a vládl tam Taliban. Po zjištění, že Alkaida provedla letecké útoky na světová centra provedl útok na Afghanistán.

    napřed ty zbraně ničili ruské letadla nyní zase ničí americká
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bedňa avatar 21.7.2013 00:20 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Ja som písal o súčasnej situácií v Sýrií. Amici dodali poplatnej strane (úplatnej) zbrane, bohužiaľ tí sa rozdelili na dva tábori a jeden prešiel k Al-Káide. Bližšie info si zisti vo svojej obľúbenej šifrovanej sieti.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    gtz avatar 21.7.2013 12:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Amici dodali poplatnej strane
    Bylo to třeba vidět v RAMBO - III :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Sešívaný avatar 20.7.2013 01:09 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta

    Ač podle článku je všechno řízené CIA, myslím si, že USA samy pořádně neví, jak se k tomu postavit. Assad byl pro ně sice nepřítel, ale předvídatelný nepřítel. Po jeho pádu se tam může semlet prakticky cokoliv. Na druhou stranu se nemůžou dát ani na jeho stranu, protože by si to neobhájili u veřejnosti. Tumplem to platí o Izraeli. Pro ně byla Sýrie nepřítel, s kterým se dlouhodobě drželi v šachu a kromě toho, že Sýrie podporovala Hizballáh, od ní nešlo nebezpečí. Teď se ze Sýrie může pro Izrael stát opět bezprostředně nebezpečný stát. Izraeli se ta situace nemůže líbit stejně jako se mu nelíbila revoluce v Egyptě. Co se týče Ruska, tak tam je to jasné. Na lidská práva se v Rusku moc nehraje, takže otevřená podpora diktátorovi nevadí, a je to pro ně možná poslední spojenec v regionu a odbytiště zbraní. Postoje arabských států se pak řídí čistě náboženskou a klanovou sounáležitostí. Irák, Írán na straně šíitského Assada a Katar a Saudská Arábie na straně sunnitských povstalců. Tyto dvě strany se navzájem nenávidí a využijí každé příležitosti se do sebe pustit.

    A o nerostné bohatství taky nejde. Zásoby ropy má Sýrie malé. Riskovat kvůli tak malým zásobám ropy destabilizaci v regionu, přičemž ty zdroje by byly kvůli destabilizaci velmi nejisté, je nesmysl.

    Bedňa avatar 20.7.2013 01:23 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Toto je ako s propagandy, kde na to chodíš? Jasne jedine Rusko dodáva zbrane do nestabilných regiónov možno aj v pomere s USA 1%, čo je fakt váha. Priateľu prajem ti tvoj optimizmus. Aj na internete sa dajú zohnať približné čísla kto predáva 80\% zbraní vo svete bez rozdielu rasy a náboženstva.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Sešívaný avatar 20.7.2013 01:41 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Nejdřív se nauč pořádně číst a potom se vyjadřuj k textu. Nikde jsem nepsal, že jen Rusko vyváží do nestabilních oblastí. Bavím se o Sýrii a postoji velmocí k němu. Syrské armádě v posledních letech z velmocí dodávalo zbraně jen Rusko. A nějakou náklonností k USA netrpím. Nejsem USA hater, ani Russia hater, nevidím svět bipolárně jako plno zdejších diskutujících.
    Bedňa avatar 20.7.2013 02:12 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Hater píše len preto aby vyvolal konflikt. Ja sa snažím upozorniť na to že USA nasiera celý svet, Líbya, Sýria, Afganistán, aktuálne celú južnú ameriku, sledovaním Európu.

    Keď sa mám vyjadriť k Sýrií, je to rovnako so Slovenskom, určite by som nebol rád keby tu boli nepokoje a amicí zbrojili obidve strany.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    20.7.2013 09:45 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Líbya

    Tam se USA držely dost zpátky. Hodně se angažovali Evropané nebo Katar. Nakonec se Američané zapojili, také proto, že evropské vojenské zdroje nestačí ani na takový stát, jako Libye. Např. museli poskytnout tankovací letouny, protože Evropa jich nemá dostatek.

    Sýria

    Já mám pocit, že do Sýrie se nikomu nechce, jen o tom mluví, občas potajmu dodají nějaké zbraně, ale to dělají i Evropané, Turecko, Saudská Arábie.

    sledovaním Európu

    Zatímco Evropa nic takového nedělá. A Francie už vůbec ne, to jsou všechno jen výmysly. Jak by mohli, když všechno zlo páchá výhradně Amerika.

    Bedňa avatar 20.7.2013 19:37 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Európa robí tiež bordel, je to veľký biznis so zbraňami z USA, to že sú im poplatný pekne dokázali prehľadaním Moralesovho lietadla. Južná amerika je nasratá a začínajú kupovať zbrane od Ruska, myslíš že to niekomu prospeje? Mne vadí, že sa tu nikto (myslím Európu) nevzoprie a nepovie že už ďalej nebude podporovať túto politiku, čo nám vnucuje USA a v nemalej miere aj GB. Môžeš to nazývať ako chceš, ako USA hater ..., ale lobby amerického zbrojárskeho priemyslu ovláda väčšinu sveta.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    22.7.2013 18:59 Chulda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    ...ale lobby amerického zbrojárskeho priemyslu ovláda väčšinu sveta.
    Opravdu?

    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/219326-sipri-tretina-celosvetoveho-vyvozu-zbrani-pripada-na-usa/

    Největší vývozci zbraní v letech 2008 až 2012 (podle SIPRI): 1. USA (30procentní podíl na celkovém exportu) 2. Rusko (26 procent) 3. Německo (7 procent) 4. Francie (6 procent) 5. Čína (5 procent)

    Bedňa avatar 20.7.2013 02:23 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Teba si vážim ako človeka, čo tu prispieva rozumnými názormi, len toto mi je proti srsti, keď sledujem čo sa deje.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    20.7.2013 09:21 AMD Faununu Mordechuj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta

    Myslím, že se pleteš, že to USA samy pořádně neví. Ti se zřetelně staví od počátku konfliktu pouze na jednu stranu a otevřenému vyzbrojování teroristů přechází až teď. Pro Izrael to dopadne blbě tak jako tak, neboť šííté i sunnité mají vztah k Izraeli víceméně stejný. Že se Sýrie může stát bezprostředním ohrožením pro Izrael tak s tím taky nesouhlasím. Sýrie je vysílená svým vnitřním konfliktem a Izrael ji může být teď vcelku ukradený. Bojovníci miltantního Hizballáhu se přesouvají z Libanonu do Sýrie. Izrael naopak umně využívá situace, kdy je Sýrie na kolenou, když před časem zničil sklad raket jachont (nebo P-800 Oniks) v syrském přístavu Latakia. Ty rakety měla Sýrie už dávno a to by si v době míru Izrael nejspíš nedovolil.

    Šermovat s lidskými právy v Rusku tady můžeš jak dlouho chceš, ale o lidská práva a demokracii nejde ani jedné velmoci, která se do toho míchá. Samozřejmě nebudu předstírat, že Rusku jde o lidská práva v Sýrii, jde mu především o sféru vlivu jako USA. Rusko má Tartúsu základnu. No ono je to spíš překladiště harampádí a tankovací stanice, vojenská základna je silný výraz. Je to jediná zahraniční základna Ruska. Oproti stovkám základen USA po celém světě (a další stále přibývají jako např. základna dronů v Nigérii) je to celkem směšné. Či se domníváš, že je to špatně, že se Rusko angažuje v syrském konfliktu a že světový monopol na okupace a vměšování má jen USA+ jeho kamarádi? Já se domnívám, že je to dobře a že jediný kdo má rozum, je v tomto případě paradoxně Rusko.

    Budu i polemizovat s tím, že podle tebe nejde o přírodní bohatsví. Samozřejmě o něj jde, ale je to v tomto případě podružný faktor. Příklady z historie (Lybie, Irák) jsou myslím více než dostatečné. Padla tady zmínka o Rwandě. Tam nikdo nepůjde a tam se mohou mačetovat do aleluja, tam se bombardovat nebude, protože tam nic zajímavého není. Že se chce horlivě zapojit do konfliktu i Velká Británie s Francií není taky vůbec překvapivé. Těm jde oprášení zašlé koloniální slávy. Stačí se podívat na mapu Blízkého východu a kdo jí narýsoval. Patrně se tenkrát ožral někde ve stanu nějaký britský důstojník a narýsoval hranice Sýrie jako podle pravítka a velkoryse přenechal Sýrii Francii.

    20.7.2013 09:35 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Padla tady zmínka o Rwandě. Tam nikdo nepůjde a tam se mohou mačetovat do aleluja, tam se bombardovat nebude, protože tam nic zajímavého není.

    Asi jste o situaci ve Rwandě špatně informován. Momentálně k intervenci není žádný důvod, protože situace je stabilizovaná, proběhlo usmíření a ekonomika roste. Před genocidou byli Rwandě rozmístěni vojáci OSN, ale po vraždě deseti belgických modrých přileb se stáhli. USA neintervenovaly, protože Clinton nechtěl ani slyšet o dalším Mogadišu.

    20.7.2013 09:50 AMD Faununu Mordechuj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Já taky nehovořím o současné situaci, ale o té genocidní. Na Mogadišu si mohou hrát Američánci do haluluja v Afghánistánu (a ono to tam jako v Mogadišu dopadne), nakonec proč ne, když jim nato Čína půjčí. Ale pracky pryč od Sýrie, to je můj názor.
    Dalibor Smolík avatar 20.7.2013 16:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    To je právě ono. V některých zemích se to bez krvavého konfliktu neobejde, pokud tam vládne režim tvrdé ruky, jek klid, ale problém se tím jen oddálí. Pokud si ta země projde touto tragickou a krvavou zkušeností, má šanci dalšího již mnohem lepšího vývoje. Viz právě Rwanda. Proto si také myslím, že by si to měli v Sýrii vyřešit sami ..zásahy zvenčí řešení problémů jen odsune do budoucnosti. Irák je toho zářným příkladem.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.7.2013 18:08 AMD Faununu Mordechuj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    že by si to měli v Sýrii vyřešit sami
    
Kdyby si to měli v Sýrii vyřešit sami, tak je už je dávno po válce. Bohužel si ale jistá velmoc se svými kamarády nemůže odpustit rozšíření sféry vlivu o další suverénní stát a rozšířit si sbírku "podemokratičtělých" států.


    =^..^= AmigaPower® avatar 21.7.2013 13:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    
Kdyby si to měli v Sýrii vyřešit sami, tak je už je dávno po válce.

    +1

    21.7.2013 21:31 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Souhlas, stejne tak jako v Libyi.
    20.7.2013 18:06 AMD Faununu Mordechuj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta

    Poslyš, Brandy. Mám sice dojem, že se stavíš na stranu nevměšování se do Sýrie, ale možná se pletu, to ale není podstatné. Mě by spíš zajímalo, co si myslíš o dalším vývoji v Sýrii, ty si takový militaristický expert a pistolník. Protože ta nová informace o "kynetických útocích" ze strany USA podstatně mění situaci. Kynetické útoky jsou nový termín pro volný bezletový koridor pro zahraniční teroristické žoldáky, kteří řežou lidem hlavy.

    Tady už nepomůže ani S-300, to bylo eso v rukávu Bašára Asada. Američani mají prostě potenciál S-300 zlikvidovat. Navíc není jasné, zdali už je zaškolená obsluha , či to bude obsluha ruská (o tom ale pochybuji), či jak to je, o tom se pořádně neví. Dá se i očekávat, že si přihřeje polívčičku i Izrael, když už bude mít velkého bratra v bezprostřední blízkosti.

    Ruští vojáci opustili Tartús nedávno a evakuovali zbylé ruské občany. Mohou se ale v mžiku vrátit, ruská flotila operuje v blízkosti a Kypr není taky zas až tak daleko.Ted je otázka, zda Rusové budou riskovat otevřený konflikt a nebo se uchýlí k vietnamskému modelu a přitlačí na pilu ve vyzbrojování syrské armády. Každopádně nelze asi předpokládat, že Rusové vyklidí pole jen tak a bez boje. Mohou třeba dodat S-400 Triumf, čímž by kynetickým útokům přistřihli křídla, páč S-400 je asi nejvýkonnější a nejlepší PVO současnosti. Mohou dodat i jiné výkonnější systémy. O tom ale pochybuji, S-400 si Rusové střeží jako oko v hlavě

    Pokud padne Sýrie, tak cesta do Íránu volná a Írán je další na řadě, to je nepochybné. A to už by byl regionální armageddon a Blízký východ by se změnil v jeden velký bordel, chaos, zmar a řádění islamistů, které se může přelít i do Evropy. A na tom Rusko určitě nemá zájem, páč Ruská federace není od Íránu zas až tak daleko. No nevim, nevim, co z toho vyleze, ale necítím za tím nic dobrého a za těmi kynetickými útoky čuchám další gigantickou sviňárnu.

    20.7.2013 19:55 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Mě by spíš zajímalo, co si myslíš o dalším vývoji v Sýrii, ty si takový militaristický expert a pistolník. Protože ta nová informace o "kynetických útocích" ze strany USA podstatně mění situaci.

    Nevím a upřímně řečeno, je mi to jedno. Je jasné, že intervence Západu v libyjském stylu by mohla vést k vítězství povstalců, ale nevím, jestli by to bylo dobře.

    Pokud padne Sýrie, tak cesta do Íránu volná a Írán je další na řadě, to je nepochybné.

    Proč je pro útok na Írán potřeba pád Sýrie? Vždyť spolu ani nesousedí a USA by mohly zaútočit již teď z mnoha jiných směrů (z moře, Turecka, Aghánistánu, Saudské Arábie).

    20.7.2013 20:12 AMD Faununu Mordechuj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Proč je pro útok na Írán potřeba pád Sýrie?
    To jsem tím nechtěl říct, že je potřeba pád Sýrie. To vím, že je Írán už dávno obklíčen tak jako tak. Rozhodně by to ale bylo po pádu Sýrie jednodušší a rychlejší, nejdřív se zbavit klíčového spojence Íránu, kterým Sýrie je. To by Írán už zůstal pak sám jak kůl v plotě a Libanon není zrovna nějaký velikán a klíčový hráč, který by mohl zamíchat kartami.
    ale nevím, jestli by to bylo dobře.
    na to mám názor takový, že by to dobře rozhodně nebylo to co se tam budou snažit s těmi kintickými útoky udělat je cesta do pekel.
    20.7.2013 17:39 AMD Faununu Mordechuj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Ještě jsem se opomenul vyjádřit k tomu dojmu z článku, že za vším stojí CIA. Za vším CIA nestojí, ale stojí za mnohým. Snad nežiješ v domnění, že teroristy V Sýrii vyzbrojuje skrze Turecko Spejbl s Hurvínkem a že "důkazy" o použití chemických zbraní syrsku armádou vyrábí Mínička? Takže si tak.
    20.7.2013 14:40 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Postoje arabských států se pak řídí čistě náboženskou a klanovou sounáležitostí. Irák, Írán na straně šíitského Assada a Katar a Saudská Arábie na straně sunnitských povstalců.
    Technicka: Iran neni arabsky stat.
    19.7.2013 23:41 alstar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    A pises to sem proc ? Rozciluje te to a chces to "resit" nebo se ti tak jen ulevi ? Lidi jsou blby a tem mocichtivym to hrozne ulehcujou, ikdyz je krome pretvarky a ambicioznosti nicim neprevysujou.

    Vice mene se da souhlasit s prvnim prispevkem, protoze vzdycky prezijou jen ti silnejsi, pravidla pisi vitezove. Plati na vsech urovnich. To je jenom umely projekt intelektu, ze "pravda a laska vitezi nad lzi a nenavisti" a ztroskota pri prvni konfrontaci s nelitostnou realitou. Nekdo ale holt nechce vyndat hlavu z pisku, ze strachu ze se mu jeho utkvele predstavy sesypou jak domecek z karet.

    20.7.2013 09:17 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    No pokud mam tu hlavu vytahnout z pisku "idealismu" a strcit ji do pisku "fatalismu", jako to delate vy, tak dik, asi ne. :-)
    21.7.2013 15:37 alstar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Alter ego Fentouma Eliena ? Ten prispevek a dotaz smeroval totiz jemu.

    Btw. proc hned fatalismus ? Staci si jen uvedomit historicke zkusenosti a ze se deje to co se delo vzdycky. Clovek se v podstate za tech 20 mil. let nezmenil. Nevidim v tom zmar nebo zkazu, jen je dobre si to uvedomovat a nechovat se jak hnup.

    To co se deje v Egypte a Syrii me neprekvapuje. Od posledni Jomkipurske valky s Izraelem byly neustale v jejich hledacku i jejich spojence USA. Boj o sferu vlivu v tyhle strategicky oblasti by ale zrejme probehl tak jako tak a jak uz tu bylo zmineno, je to jen predehra pred Iranem. Tady si porad nekdo neuvedomuje nebo radsi nechce uvedomit, ze ten realitvni blahobyt zapadu je necim vykoupej. Ze boj o zdroje bude eskalovat. Bez ropy by se nase civilizace zhroutila za chvilku. Jak rikal nas profesor, 7 dni hladu by nas promenilo zase zpatky na barbary ;)

    21.7.2013 18:01 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    To co se deje v Egypte a Syrii me neprekvapuje. Od posledni Jomkipurske valky s Izraelem byly neustale v jejich hledacku i jejich spojence USA.

    Zkuste mi vysvětlit, jaký přínos má současný vývoj v Egyptě pro Izrael a USA. Mubarak byl po dlouhá desetiletí spojencem USA a s Izraelem dodržoval mírovou smlouvu. Co tyto státy získaly jeho svržením?

    Bez ropy by se nase civilizace zhroutila za chvilku.

    USA nejspíš ne, protože jejich domácí těžba neustále roste a během několika let budou plně soběstační. A uvědomte si, že kdyby Arabové zavřeli kohoutky, tak my sice budeme mít problémy, ale oni také. Jejich ekonomiky kromě ropy téměř nic jiného neprodukují. My potřebujeme jejich ropu, ale oni zároveň potřebují naše peníze.

    gtz avatar 21.7.2013 21:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    v USA těžba roste a pravdu máte v tom, že za pár let už nebudou potřebovat žádný dovoz. Problémy měla Evropa, která je na produkci také závislá (stačí se podívat když se začala vyhrocovat situace v Lybii kam šel kurz barelu).

    Vem si problémy kdyby si arabské a ostatní státy chtěly vybrat finance co jsou u amerických bankách? Před rokem o tom mluvil nějaký analytik a prý by si nedokázal představit co by se stalo. Další věc co by se stalo, kdyby Čína chtěla své půjčky ihned nazpět. Opět další nemyslitelná věc.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.7.2013 21:50 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Vem si problémy kdyby si arabské a ostatní státy chtěly vybrat finance co jsou u amerických bankách?

    Myslím, že by se stalo to samé, jako kdyby si u nás (nebo kdekoliv jinde) všichni lidé šli vybrat všechny své peníze z bank. Banky by to nezvládly (run na banku neustojí žádná banka nikde na světě), takže by se zavedly bankovní prázdniny, omezení výběrů atd. Jako nedávno na Kypru.

    Další věc co by se stalo, kdyby Čína chtěla své půjčky ihned nazpět.

    Otázkou je, kdo koho vlastně drží v šachu. Číňané dodali zboží a Američané jim za to dali nějaké papíry. Kdo je na tom lépe? Jak říká staré přísloví - když dlužíš bance trochu peněz a nesplácíš, máš problém. Když nesplácíš opravdu velkou sumu, tak má problém banka.

    23.7.2013 16:08 AMD Faununu Mordechuj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    A uvědomte si, že kdyby Arabové zavřeli kohoutky, tak my sice budeme mít problémy, ale oni také

    No to je hypotetická situace, na které nemá zájem ani jedna ze zúčastněných stran, řekl bych. Kdyby se k té hypotetické situaci připojilo Rusko a taky přiškrtilo kohoutky, tak to uvrhne Evropu do středověku. Ropa je zkrátka pořád klíčová surovina a zdroj energie, za který není adekvátní náhrada. V Evropě není až na pár výjimek stát, který by byl ropně soběstačný (a když to tak vememe tak ani plynově soběstačný) a to by se muselo začít orat s volským potahem a jezdit na koni (něco by se dalo pokrýt biopalivy ale určitě ne celou potřebu). Kdyby k té hypotetické situaci došlo, tak na Středním východě sice nebudou mít penize, ale budou mít pořád svůj levný zdroj energie a budou moci jezdit autem, a tím by na tom byli teoreticky o něco líp, páč penízy jsou jen papírky.

    Máš pravdu že třeba největší a nejlidnatější stát jako Saúdská Arábie na ziscích z ropy vyloženě existenčně závisí a zatím tam z toho neví roupama co dělat z těch prachů a nechají si pozlacovat mercedesy a další vylomeniny jako nejvyšší budovu světa Burj Khalifa v emirátech. Ale jsou tam i státy co maj kulový, jako Jordánsko, Libanon atd. A u té Sýrie to taky není žádná sláva, to není faktor, na kterém by stála a padala celá syrská ekonomika.

    Ted k té ropné soběstačnosti USA. Zase nemějte tak zlatý voči, kluci. Za tím to boom je, ale to může být bublina, která za čas splaskne. Protože tohle dobývání ropy a i plynu z těch břidlic je velmi energeticky a ekologicky náročné, mnohem náročnější než klasické vrty. No a když spotřebuješ pomalu víc energie na těžbu z písku a břidlic, než z ní získáš, tak to přestává být jaksi výhodné. To přeháním, ale je to rozhodně náročnější. Zase ale na druhou stranu to skýtá určitý výhled do budoucna, že Spojené státy přestanou v dohledné době terorizovat státy bohaté na ropu pod různými lživými záminkami. To se uvidí, ale Blízký východ je zkrátka benzínka světa a klíčová energetická oblast, o kterou se budou zajímat světové mocnosti ještě hodně dlouho (desítky let nejspíš) a z cenou ropy pořád může zacvičit i když se uprdne nějaký šejk v Bahrajnu.
    23.7.2013 16:40 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Kdyby se k té hypotetické situaci připojilo Rusko a taky přiškrtilo kohoutky, tak to uvrhne Evropu do středověku.

    Ale tím by ublížili také sobě. Zákazníka je sice potřeba pořádně podojit, ale není možné ho nechat "zemřít", protože z "mrtvého" zákazníka žádné další peníze nedostanete.

    Kdyby k té hypotetické situaci došlo, tak na Středním východě sice nebudou mít penize, ale budou mít pořád svůj levný zdroj energie a budou moci jezdit autem, a tím by na tom byli teoreticky o něco líp, páč penízy jsou jen papírky.

    Problém je, že v dané oblasti se kromě ropy skoro nic neprodukuje. Ropa sama o sobě je k ničemu, lidé potřebují jídlo, oblečení, auta, smartphony atd. Tyto věci se musí dovézt a zaplatit za ně dolary, které získají jedině prodejem ropy. Kromě malých bohatých státečků tam není životní úroveň moc oslnivá a výpadek peněz za ropu by vedl k nepokojům.

    Dalibor Smolík avatar 23.7.2013 19:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Pokud se týká Arabů, jsou schopni všeho. Málokdo si pamatuje ropnou krizi v roce 1973 na Západě, v televizi ukazovali úplně prázdné dálnice, auta nejezdila v Evropě ani v USA .. dneska je jiná doba, ale počítat se musí se vším. Z vlastní zkušenosti (spojené s moji obchodní činností) vím, že se rychle rozvíjejí ropné plošiny na volném moři - zejména po roce 2010. Drahá těžba, ale politicky bezpečnější řešení. Nicméně se teď oči ropných magnátů upírají k další zemi - k Brazílii.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.7.2013 19:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Já si vždicky vzpomenu na trilogii Pán prstenů a sauronovo oko. Naprosto deprimující paralela...
    23.7.2013 21:06 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Pokud se týká Arabů, jsou schopni všeho. Málokdo si pamatuje ropnou krizi v roce 1973 na Západě, v televizi ukazovali úplně prázdné dálnice, auta nejezdila v Evropě ani v USA .. dneska je jiná doba, ale počítat se musí se vším.

    Vyloučit to nemůžeme, ale už pouhý fakt, že za 40 let nic podobného nezopakovali, o něčem vypovídá. Embargem by nám mohli zavařit, ale sami by si také ublížili.

    Dalibor Smolík avatar 24.7.2013 11:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Já to taky vím, Randy. Ale pokud sledujeme arabský svět - stále více začínají dominovat islamisté. A ti uvažují úplně v jiných dimenzích, než je logika západního světa, rozhodně tam nefunguje to, co fungovalo např. v Německu po 2. sv. válce. S těmito faktory se počítat prostě musí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.7.2013 15:13 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Vžidcky sledujte toky peněz, protože bez nich se válčit nedá. Kdo sponzoruje islamisty? Kdo jim dává peníze? Kdo jim dodává zpraně? Stačí si dávat jendoduché otázky, aby jste pochopil jak lehce lze extrémní Islamisty vyřadit z boje...
    Dalibor Smolík avatar 24.7.2013 17:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Bez peněz se skutečně válčit nedá, souhlasím. Ale ono by stačilo, kdyby se arabské (píšu arabské, ale myslím tím i jinou komunitu) společnosti "podařilo" podřídit islamistické ideologii, ti lidé netouží po pohodlí a blahobytu západní společnosti, spíš jím pohrdají. Tyto země by se uzavřely do sebe a neumožnily by rozsáhlou těžbu ropy ve prospěch Západu, začal by být problém i bez války. Pak už by zbývalo do takových zemí vlítnout silou - se všemi morálními i ekonomickými důsledky takového aktu. Anebo zásoby na těchto územích odepsat ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.7.2013 19:31 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Vice mene se da souhlasit s prvnim prispevkem, protoze vzdycky prezijou jen ti silnejsi, pravidla pisi vitezove.
    Jak tohle neni fatalismus? Rika to, ze se nic se neda zmenit.

    Coz neni pravda mimochodem. Precti si toho Steve Pinkera, o tom jak klesa nasili.
    21.7.2013 20:23 jméno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Btw. proc hned fatalismus? Staci si jen uvedomit historicke zkusenosti a ze se deje to co se delo vzdycky. Clovek se v podstate za tech 20 mil. let nezmenil. Nevidim v tom zmar nebo zkazu, jen je dobre si to uvedomovat a nechovat se jak hnup....
    to bylo vyvraceno a vyvráceno nezvratnými důkazy. Ale možná je důležité ne co, ale kdo to říká ;-). O odborné úrovni vašich komentářů rozhodne citační analýza ;-). Nebo FA sám.
    7 dni hladu by nas promenilo zase zpatky na barbary ;)
    ten kdo to řek, musel být rozežraný Američan ;-)
    20.7.2013 00:59 Jardík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Vláda US jsou většinou jenom vraždící prasata považující se za nadlidi. US smí vše, žádný jiný stát nic.

    Hle, USA má zbraně hromadného ničení. Hle, USA má atomové zbraně. Hle, z USA se stal totalitní stát, kde je Ústava jen cár papíru, který nic neznamená. Měli bychom na USA uvalit sankce, vystoupit z NATO (a z EU, protože tu ovládá ta samá elita jako USA). USA běžně porušuje mezinárodní právo, měli bychom jim vyhlásit válku? Vyhlásit nad USA bezletovou zónu? Podpořit alkaidu (nebo jak se to píše) dodávkou zbraní proti USA? Měli bychom začít mučit občany USA, co k nám přijedou na dovolenou, protože je Obama teroristickej maniak vraždící neviné? Samozřejmě že ne, protože nejsme vraždící prasata (teda alespoň já ne), ale USA se takhle běžně chová, ke všem!

    Tady je třeba zajímavé video, jaké si schvalují zákony. Nebo nějaký ty jejich pojebaný "tajný" soudy, který vydávají "tajný" zákony, atp. USA je poslední zobou pojebanej stát. Bohužel jeho ovčané jen kecají v diskusích, jakej maj totalitní stát, ale aby se sebrali jako egypťani, a něco proti tomu udělali, k tomu se namají. Přitom jim jasně ústava dává právo dosadit novou vládu, pokud ta stávající ojebává ústavu.
    Grunt avatar 20.7.2013 12:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Já bych byl v klidu. Jestli to tak bude pokračovat dál…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.7.2013 12:19 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Ja se toho na druhou stranu trosku bojim... Budou cim dal tim vic vzteklejsi a ohanet se svoji armadou po svete, nic jineho jim "chudackum" prave k udrzeni moci nezbyde...
    20.7.2013 21:37 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Já bych se spíš bál situace v Evropě. V roce 2012 narostla ekonomika USA o 2,2% a nezaměstnanost byla 7,6%. Výsledek nic moc, ale co bychom za to my v EU dali. V roce 2012 ekonomika v EU poklesla o 0,2% a nezaměstnanost činila 10,9%. Připočtěme rostoucí americkou soběstačnost ohledně plynu a ropy a co nám vyjde? Komu teče do bot?
    Grunt avatar 20.7.2013 21:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Mně ne. Vy si klidně chcípněte hlady.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.7.2013 06:13 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    jj, je to tak - jenže to se tady nesmí psát - tady se max píše o číně vlastnící USA (o tom, že čína v podstatě zlikvidovala X odvětví evropského průmyslu se psát nesmí), o sledování všech pomocí NSA, ale o viru odesílajícím DWG soubory z počítače rovnou na čínské mailové adresy taky ne, o těhlech fotkách se tady taky nesmí psát a tak dále ...

    nerozumím tomu, proč si podřezáváme vlastní židli ...
    Bystroushaak avatar 21.7.2013 07:16 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Jak to, že se tady o tom nesmí psát, když tu o tom teď píšeš?
    21.7.2013 07:29 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    kdo chce pochopí jak jsem to myslel - nic si z toho nedělej, že Ti to nedošlo
    Dalibor Smolík avatar 21.7.2013 10:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Cenzura na abíčko ještě nedošla, ale objeví se taková informace třeba na idnes?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Bystroushaak avatar 21.7.2013 11:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    objeví se taková informace třeba na idnes?
    Nevím, bulvár nečtu. Zamysleme se spíš nad tím, proč by se to tam objevit mělo; Skutečně to tolik lidí zajímá? Zaměřuje se na podobné informace idnes? Vážně je za tím spiknutí bránící volnému toku informací, nebo to jen nikoho nezajímá?

    OP si podle mě chce klasicky hipstersky stěžovat, místo aby se sebral a ten článek o tom napsal a zkusil ho nabídnout. Dokonce by z toho mohl vyrazit články dva, ten druhý pak o tom, jak mu článek nikde vzít nechtějí a jak jsou média ovládány zlými X, kde za X si člověk může dosadit co je zrovna v módě.

    Minimálně tady na abclinuxu by pak mohl publikovat oba.
    21.7.2013 11:42 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    ale prd, jen jsem chtěl poukázat na to, že je tady v módě ignorovat některé skutečnosti nehodící se místním USA/euro haterům do krámu
    Grunt avatar 21.7.2013 12:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    A co si z toho děláš prosimtě? Haters Gonna Hate…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.7.2013 13:10 Veritas odium parit!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Haters Gonna Hate…

    Bylo by krásné, kdyby ses touto poučkou řídil sám a pomoh svým uvědomělým chováním světu.

    Máš taky ee... eee...takovou eee... příšernou výslovnost a přízvuk?

    Grunt avatar 21.7.2013 13:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Bylo by krásné, kdyby ses touto poučkou řídil sám a pomoh svým uvědomělým chováním světu.
    WTF? Ani mě nehne. Svět shoří a jediné co mě hřeje na srdci, že ty s ním.
    Máš taky ee... eee...takovou eee... příšernou výslovnost a přízvuk?
    Jsem z Lanžhota. Takže ještě horší.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.7.2013 13:40 Veritas odium parit!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    alespoň že, když už nic jiného, piješ ty pravdomluvné nápoje TTFN
    21.7.2013 14:58 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    atmosféra autocenzury ano
    22.7.2013 14:55 Jardík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    20.7.2013 01:08 Jardík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Hle pro prču.
    LukynZ avatar 20.7.2013 10:36 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    No zrovna dnes jsem cetl, ze USA zvazuji vojensky zasah...
    20.7.2013 11:25 AMD Faununu Mordechuj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta

    Máte pravdu, to mi nějak uniklo. Neuvěřitelné. No ale dalo se to předpokládat, banditům a islamistům ze zahraničí docházejí síly. Opět podle stejného scénáře (údajné zbraně hromadného ničení použité diktátorem). Neuvěřitelní prolhanci.

    Je tu ale poměrně nový prvek a to výraz "kinetické útoky", což bude krycí název pro bombardování. To je zajímavý nový newspeak. Kinetické útoky jsou tedy humanitární bombardování. Takže pořád dokolečka, cesta islamistiským fanatikům se znovu otevírá, to je teda už vážně na blití, ale překvapivý krok ze strany USA to není, to teda vůbec ne.

    20.7.2013 15:23 Peter z vesnice bez vodovodu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Ďalší primitívny antiamerický xenofóbny rasistický blábol.
    20.7.2013 17:30 Muriam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    vykop si tam v tom v Čobolákově alespoň žumpu, bačo
    20.7.2013 21:06 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Izrael je v tom namočenej víc než se tady píše, to musí snad každej kdo průběžně čte zprávy z téhle oblasti postřehnout. O velké averzi Izraele vůči Sýrii jsem měl možnost se přesvědčit na vlastní kůži už před čtyřmi roky při cestě do Palestiny. Od té doby se nepřestávám divit co všechno z tak malého státu může vycházet za zlo. Brrr...
    Petr Tomášek avatar 23.7.2013 18:40 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Jo, například izraelci poskytují lékařskou péči dětem, které byly vážně zraněny v syrském konfliktu. Totální zlo, fakt že jo... Ty máš v hlavě pěkně vygumováno...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    gtz avatar 23.7.2013 21:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Poskytují péči protože chtějí ukázat, že mají přístup jako civilizovaní lidé. Izraeli myslím vyhovuje nynější režim s kterým jsou nějak napohodu. A jakmile se bude situace chýlit k tomu, že západ bude uvažovat o bezletové zóně pak nikdo neví co se tam může stát. K moci se mohou dostat radikálové kteří budou sympatizovat s Hizbaláhem a s tím Izrael určitě souhlasit nebude.

    On myslel určitě to co se dělo předtím - tedy ty útoky Izraele na Gazu apod., kdy Izrael používal "nepovolenou" munici a mj. bombardoval i nemocnici OSN.

    Jistě bylo tam napětí mezi Sýrií a Izraelem, ale ani jedna strana si nedovolila udělat něco co by vedlo k dalšímu konfliktu. Mj. rebelové nechtějí, aby Golanské výšiny byly nadále pod správou Izraele.

    Je jen velká škoda jak to celé dopadlo, já si pamatuji Damašek i ostatní města jako poklidné oblasti kde bylo bezpečno. Tehdy tam bylo bezpečněji než v Praze večer u hlaváku.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    24.7.2013 05:05 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    25.7.2013 11:11 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Myslel jsem to tak, jak jsem napsal tj. celkem obecně podle svých dosavadních poznatků a zkušeností především z posledních čtyř let. Nicméně už i před tím mi vrtalo hlavou, jak je možné, že tolik médii propagovaná relativně mladá země (s menším počtem obyvatel než ČR) může mít desítky jaderných hlavic a okolním státům diktovat podmínky týkající se jaderných programů. Jenže tenkrát jsem o tom opravdu věděl kulový, dnes už si to dovedu vysvětlit. To že se potrefená husa ozve, vytáhne jeden krásný exemplární humanitární příklad a zahraje jím lidem na jejich citlivou duši, mi nepřekvapuje (jen ať "pravda" a "láska" zvítězí :)).
    gtz avatar 25.7.2013 18:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Musí přece pomáhat, když s nimi chtějí dál v klidu existovat ne? Gaza -> to je jiný příběh, tam létala "nepovolená munice", spekulovalo se o použití šrapnelových a kuličkových bomb + používání jaderné munice (dělostřelectvo to prý používalo). Celkem dobrým příkladem může být bombardování nemocnice s lékaři z OSN.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.7.2013 21:01 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Však já jim tu pomoc nemám za zlé :), díky za ní, jenže... Pomáhají i okolní státy mladým, starým, nejenom dětem a nemají při tom potřebu o tom hned psát a dělat z toho humanitární bohulibý čin hodný medializace. Tak z toho rozhodně nehodlám bejt na větvi, když to sem někdo napíše. Trochu však zmást diváka po posledním ponorkovém útoku, nemůže být na škodu, že mírumilovný Izraeli :). Obdobně to vlastně bylo (a je) i v Gaze -- dvě rakety, desítky mrtvejch jako odplata za jednoho zoufalého atentátníka s bombou na krku a krátce na to nějaký menší bohulibý ústupek nebo pomoc mediálně hezky prezentovaný :). Nic nového pod sluncem a pro některé lidi jen běžná rutina zajišťující pomalý pokrok vpřed. Ještě že my Češi tohle v krvi nemáme; někdy jsem vážně rád za to, že jsem Čech, ač mi to chvíli trvalo, než jsem si to začal uvědomovat.
    25.7.2013 21:28 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    používání jaderné munice

    Co je to jaderná munice a kdo a kdy ji použil?

    gtz avatar 25.7.2013 21:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Spekulovalo se o použití granátů, které byly obohaceny uranem pro střelbu v noci. Tato věc se neprokázala, prokázalo se pouze použití zakázaných bomb s bílým fosforem.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.7.2013 21:50 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Izraelská armáda, stejně jako armáda USA, už mnoho let běžně používá střelivo obsahující uran -- to je všeobecně i oficiálně uznávaná skutečnost.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 25.7.2013 21:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Jasně to bych nějak pochopil použití takové munice, co jsem o tom četl tak většinou se to používá jen pro správné navedení pro další střelbu a pro lepší zásahy. Ale co mně tehdy hodně nazvedlo bylo použití střeliva s bílým fosforem na civilní obyvatelstvo. To ani nemluvím o útocích na nemocniční a školní zařízení.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.7.2013 22:06 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Jasně to bych nějak pochopil použití takové munice, co jsem o tom četl tak většinou se to používá jen pro správné navedení pro další střelbu a pro lepší zásahy.

    O tom jsem nikdy neslyšel. Střely z ochuzeného uranu se používají proti tankům, navedení pro další střelbu mi absolutně nedává smysl. Jak by to mělo fungovat?

    gtz avatar 25.7.2013 22:39 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Tehdy co jsem četl a co si pamatuji se mělo jednat o dělostřeleckou munici, kdy první střela označí cíl a následně se používá klasická konvenční munice (levnější). Šlo vlastně jen o označení něčeho špatně/obtížně označitelného (pvní střela označí a baterie konvenčních střel dopadá na jedno podobné místo). Tehdy jsem o tom četl ve spojení s ničením bunkrů a tunelů.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.7.2013 22:40 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    To je nějaké nedorozumění.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 25.7.2013 23:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Já to četl někdy po těch průserech s bílým fosforem v Gaze. Mělo se jednat o nějakou značku pro další možné navedení něčeho. Tehdy to bylo pouze ve spojitosti s nějakým dělostřelectvem. V podstatě se mělo o označení velmi špatně označitelných cílů. Bohužel nejsem schopen nyní ten článek dohledat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bystroushaak avatar 26.7.2013 01:09 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Nehoří ty uranové střely?

    Z wikipedie:
    Působí zde sice především vysoká kinetická energie střely, účinek však zesiluje i to, že po průniku projektilu za pancíř se tlakem a třením rozžhavené úlomky uranu vznítí, což zvyšuje ničivý účinek uvnitř obrněného prostoru.
    Takže pak by bylo navedení pomocí IR na žhavé body reálné, ne?
    26.7.2013 08:52 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Jo, přesně takhle ty střely ničí.

    Teoreticky by to tak mohlo být, proč ne, minimálně chvilku než to vychladne. Každopádně, primárním účelem střelivo obsahujícího uran je ničení, ne navádění.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    26.7.2013 09:00 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Nemluvě o tom, proč bych naváděl IR střelu na tank, který jsem předtím zničil střelou s ochuzeným uranem.
    26.7.2013 09:25 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Například když se spolubojovníci zabitých v tom tanku rozhodnou udělat si na tom místě přestávku a piknik (což ostatně není radno i kvůli uranovému prachu).
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Bystroushaak avatar 26.7.2013 10:38 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Ehm. To se bavíme o navádění IR střel? Já myslel že třeba bombardérů, kteří pak vezmou zbytek tanků.
    26.7.2013 20:16 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Nevím přesně, o čem se bavíme, protože je to celé pitomost. Ochuzený uran se prostě k žádnému navádění na cíl nepoužívá.
    gtz avatar 26.7.2013 21:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Randy nepamatuji si přesně jak to v tom článku bylo, jednalo se pouze o stopové množství nějakého materiálu, který lze na dálku zaměřit pro navedení dalších zbraní na cíl. Nebyla to munice která se používá do tanků, ale tehdy to bylo něco experimentálního. Bylo to proto, aby se mohly znatelně, rychle a levně označit nepřístupná místa pro navedení dalších zbraní. Jistě odpovíš mi, že na co je použití satelitu a GPS souřadnic. Ano ta možnost existuje, ale lze ji použít jen u věcí, které to umí a tyto možnosti/věci jsou hodně drahé. Byl to pouze experiment nic víc, v kterém bylo ověřené, že to lze udělat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.7.2013 22:53 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    OK, experiment beru, ale v praxi se to nepoužívá.
    gtz avatar 26.7.2013 23:05 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    To nemůžeme vědět, většina experimentálních zbraní někde musí být vyzkoušená a většina z nich přejde do nějaké sériovky aniž si toho někdo všimne.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.7.2013 22:08 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Tak to si s necim pletes. Mozna s bilym fosforem, ktery se da pouzit pro osvetleni bojiste, nebo s "tracer ammunition", coz nevim jaky ma cesky preklad. Munice s uranem (je jedno jestli s ochuzenym; existuji fragmentarni dukazy, ze byl pouzit i obohaceny) se pouziva pro svou vysokou pruraznost. Nejcasteji je ve strele jehla z uranu, ktera pri dopadu na napr. na pancer tanku proletne dovnitr se vsemi pruvodnimi jevy.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    25.7.2013 22:03 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    To ano, ale jde o ochuzený uran do průbojných střel. Používá se kvůli vysoké hustotě. Pod pojmem "jaderná munice" bych si představil něco takového. Navíc použití ochuzeného uranu je legální, i není jisté, jak je to se zdravotní nezávadností.
    25.7.2013 22:05 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Ano, presne tak. "Jaderna munice" je samozrejme naprosto zcestne oznaceni. Zdravotni zavadnost je casto zpochybnovana, ale imho byla nade vsi rozumnou pochybnost prokazana.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Grunt avatar 25.7.2013 22:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Zato po otravě olovem budeš mít lesklejší srst a budeš srát pevnější hovínka.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 22:15 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Otrava olovem, stejne jako otrava uranem, neni nic co by se melo bagatelizovat.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Grunt avatar 25.7.2013 22:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    No když už jsme u toho, tak otrava molekularizovaným plutoniem taky docela nic moc. Takže asi tak. Jimi je to vnímáno jen jako míra nutného zla.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 22:20 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Kym? Obyvateli Falluji napr.?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Grunt avatar 25.7.2013 22:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Těmi co ty zbraně navrhují.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 22:23 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Jejich nazor je ale jen jednim z moznych a navic bych si dovolil tvrdit, ze jsou ve vyrazne mensine.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Grunt avatar 25.7.2013 22:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Navíc jestli ti proletí lebkou kulka z olova, mědi, ochuzeného uranu, aktivovaného uranu nebo plutonia je tvé lebce asi šumák. Všechno má dost fatální následky (min. pro tvou lebku určitě).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 22:24 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Ano, ale jako kazdemu spravnemu mucednikovi mi zalezi i na tom zda napr aerosol vzikly pri zasahu, ktery me zabil, nemuze ohrozit zdravi mych spolubojovniku nebo civilniho obyvatelstva a zda to v dlouhodobem horizontu neprinese zvyseny vyskyt vrozenych vad.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Grunt avatar 25.7.2013 22:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    :-D, zas máš vejšplechty teda.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 22:48 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Tesi me kdyz se mi spolu s poucenim podari navodit i radost a smich.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    26.7.2013 01:29 bača Jánošik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Navíc jestli ti proletí lebkou kulka z olova, mědi, ochuzeného uranu...
    máš to zle, z odcudzeného uránu
    26.7.2013 10:55 anonymizátor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    25.7.2013 22:23 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Grunt avatar 25.7.2013 22:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Pro tohle mají červeno-modro-bílo-zelené mozky jeden skvělý termín
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 22:51 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Ano, stejně jako v případě obětí použití dioxinů ve Vietnamu.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Grunt avatar 25.7.2013 22:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Tak, tak. Hele zdá se mi to jen nebo prostě nemáš to správné morbidně-pravdoláskařské naladění? Což takhle zkusit jinou frekvenci?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 25.7.2013 22:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    A nebo si jen prostě prďola?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 22:56 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Proč jen?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    25.7.2013 22:56 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    vohnout je přes koleno a namrskat jim ocelovym prutem (nejlépe radioktivnim) kreténům, aby měli prdel dvakrát tak velkou
    Grunt avatar 25.7.2013 22:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    A můžeš klidně dvakrát, pokud si myslíš že to něčemu pomůže.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 22:58 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    pomůže, nevejdou se do senátorského křesla ;)
    Grunt avatar 25.7.2013 22:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Chá, chá. Sni dál…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 23:02 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    máš pravdu postavili by si asi větší lóže a svůj hendicap prohlásili za normál :(
    gtz avatar 25.7.2013 22:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Omlouvám se blbě jsem to označil, ale jak označit něco co uran obsahuje?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.7.2013 22:43 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Nevím, třeba uran-obsahující.

    Jaderná zbraň je taková která ničí uvolněním jaderné energie. Americké a izraelské uranové zbraně jsou pouhé "špinavé bomby" a to ještě pouze svým vedlejším efektem.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Grunt avatar 25.7.2013 22:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Nevím, třeba uran-obsahující.
    Asi tak. Uran je stejně jako olovo nebo třeba ocel ve své nejzákladnější podobě především kov (bór myslím taky… nebo to už bude nějaký karbid?).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 22:55 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    No kov to je, ale se specifickými vlastnostmi, mezi něž například patří například výrazná afinita některých jeho sloučenin k DNA. Bor je metaloid, né kov, a dost špatně zapadá do toho o čem tu je řeč.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    25.7.2013 23:05 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Mimochodem, pro přesnost, ocel do té skupiny nepatří (myslel jsi železo). Není to "kov", ale slitina různých kovů (železo, mangan), nekovů (uhlík, fosfor) i polokovů (např. křemík).
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Grunt avatar 25.7.2013 23:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Právě si mě vyškolil.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 23:11 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Maličko, ale i to se cení.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Grunt avatar 25.7.2013 23:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Navíc použití ochuzeného uranu je legální, i není jisté, jak je to se zdravotní nezávadností.
    Hoši, jako já fakt nevím co to furt řešíte. Není nad to být postřelen nebo vyhozen do vzduchu „zdravotně nezávadně“ :-) Už jen pro ten pocit, když nic jiného…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 23:06 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    :-) něco jako Bio
    25.7.2013 23:32 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    To mne teda na samej večer pobavilo. Takové Bio-válčení to je úplně jiná káva :-). Chtělo by to pořádnou propagandu a třeba se to ujme.
    25.7.2013 23:34 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Pozor, když už tak trvej na fair-trade kávě.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    25.7.2013 23:35 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    já jdu ratši spát
    25.7.2013 23:07 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Válka zanechává vedle mrtvol (které představují zdravotní riziko samy o sobě) i další, déletrvající a mnohdy po generace působící efekty.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    25.7.2013 23:08 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    to je mi novina :)
    Grunt avatar 25.7.2013 23:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    déletrvající a mnohdy po generace působící efekty.
    Jako třeba rozdrbanou infrastrukturu země nebo pohnuté osudy válkou zasažené, že? Já nevím, že ti ten (zvláště ochuzený) uran furt tak leží v žaludku.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 25.7.2013 23:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    pohnuté osudy válkou zasažené
    Pohnuté osudy válkou zasažených. Zas byly jednou prsty rychlejší.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 23:15 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Protože obrázky zdeformovaných dětí mají určitou moc obracet lidi proti věcem, které tyto jevy způsobují (nepř. dioxiny ve Vietnamu nebo právě uran).
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Grunt avatar 25.7.2013 23:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    To už je prostě diagnóza. To se jinak nazvat nedá.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 23:19 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Čeho?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Grunt avatar 25.7.2013 23:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Nic prosimtě.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2013 23:23 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Si myslím.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    25.7.2013 23:24 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Já tomu asi nerozumim, Mám si snad myslet podle těch obrázků, dobře jste to tam kluci použili, jen tak dál, ještě více takovejch?. Asi tady nejsem správně.
    25.7.2013 23:28 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Ano, přesně to si máš myslet, a pokud si to nemyslíš, tak se musíš připravit na následky. NSA o tobě ví.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    25.7.2013 23:34 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    ajta-krajta mám si snad zabalit; je přece demokracie, ne
    25.7.2013 23:35 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Kde?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Grunt avatar 25.7.2013 23:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Já tomu asi nerozumim
    Nerozumíš. A já ti to klidně vysvětlím: Blbí Evropani se hádají jestli je pro průměrného Iráckého obyvatele lepší když mu proletí barákem podkaliberní střely z ochuzeného uranu oproti tomu když mu na střeše třeba přistane hlavice narvaná bílým fosforem. Doufám, že sem ti to vysvětlil dostatečně a teď už tomu rozumíš.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    26.7.2013 00:04 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Však ty jsi byl v té diskusi nejaktivnější, nestačil jsem se divit. Tak co to tady plácáš.
    Grunt avatar 26.7.2013 00:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Protože se snažím vysvětlit jak padlé na hlavu to je se o takových kravinách dohadovat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 26.7.2013 01:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Pro něj jsou lepší střely z ochuzeného uranu.

    Pro generace co přijdou po něm nejspíš ochuzený fosfor, protože ten tam nebude strašit ještě za 100 let.
    21.7.2013 16:29 Mustafa al-Arab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    vite vo tom prd uhrousove

    http://www.mapsofwar.com/ind/march-of-democracy.html
    21.7.2013 18:27 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    22.7.2013 07:35 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Uhrouš jsi ty! My co se vrtáme v historii, známe tuhle mapu i bez obrázku pro uhrouše.
    22.7.2013 07:47 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    on je aknetik
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.7.2013 11:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    aknetik

    +1 :-D :-D :-D

    22.7.2013 09:24 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    23.7.2013 19:30 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    23.7.2013 20:56 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    je to strašné! Dos.atý svet. Tu je článok jedného bývalého KDHáka, ale srdce a rozum má namieste.

    "
    ...demokracia, demokratické voľby. Náš fetiš. Tie však k moci s najväčšou pravdepodobnosťou vynesú niekoho diametrálne odlišného. Niekoho, kto môže etnickú a náboženskú čistku považovať za svoje poslanie. Taká je logika arabských demokratických volieb."
    LukynZ avatar 25.7.2013 21:45 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    28.7.2013 10:47 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Ještě bych podotknul, že chystaná americká "pomoc" v podobě intervence přichází v době, kdy povstalci začínají houfně přecházet a kdy syrská armáda začíná kontrolovat už i Homs. Ještě je to tam asi málo rozjebaný, chce to ještě trochu prodloužit. Z antických měst jsou ruiny a Aleppo připomíná Stalingrad v r. 42, ale patrně to ještě nestačí, ještě je třeba to humanitárně vybombardovat a přidělat nějaké další uprchlíky (je jich ještě málo), čím hůře, tím lépe a zřejmě je třeba tuto kolébku křesťanství rozmrdat na cucky a srovnat města se zemí.
    28.7.2013 12:13 القذافي
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    humanitárně vybombardovat...srovnat města se zemí
    Jak chcete USA zabránit v realizaci strategických cílů zbrojařských koncernů? Protesty na abclinuxu, kde navíc ještě kecaj do toho, o čem nemaj ani šajnu, kdejací tovarišči? ;-)
    28.7.2013 13:05 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Podívejte, soudružko, co to je za řeči. Samozřejmě že neočekávám, že tím něčemu zabráním. Jde o školení mužstva a je to jasně i zařazeno do patřičné kategorie :-D. Komu se to nelíbí at si prdel políbí, trhne nohou a nečte to :). No nic, hezky si tady povídejte القذافي s SKK a SKK s القذافي, čili sama se sebou jak to dobře umíte, jedu k vodě a pouštim to tady k vodě :-)
    28.7.2013 13:17 القذافي
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    jak jste mě v té burce poznal? :-)

    neutopte sa:)))
    28.7.2013 20:30 القذافي
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    tak co, Mordechuji, jste naživu?

    30.7.2013 18:28 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta

    Bez obav, soudružko, byl jsem dobrý plavec už od svých dětských let :-). Poslyšte, i když nemám moc v oblibě to vaše tapetování s těmi články tak jsem si dal práci a ten článek toho soudruha z KDH jsem si přečetl a musím říci, že na tom něco je. A i na tom vyjádření bývalého papeže (i když papež je kokotko a jezuity moc v oblibě nemám), ale chápu tu jeho rozčarovanost nad tím, že v kolébce křestanství Sýrii pokračují do nekonečna jatka. Zájmy amerického lidu zastupuje v Sýrii Al-kakajda a Al Nusrá. Už jim ale teče silně do bot, syrská armáda s Hizballáhem obsadila už i Homs. A to už je pro americký lid špatné, do toho se už musí vložit Barack Bombama.

    No to se uvidí. Pokud to ale takhle půjde dál (bez amerického zásahu), tak se musí soudruzi z USA připravit na svojí první prohru a na první výhru Ruska po studené válce. Možná ta hořká pilulka v podobě prohry nebude ke skousnutí a tak se do toho kluci opřou a budou investovat další miliardy do válek. Jenže to nebude tak jednoduché. Je tady možnost v krajním případě použít shield of justice S-400. Nebudu předbíhat, ale soudruzi z USA se musí připravit na to, že terorismus v jejich podání a obsazování Blízkého východu a zemí kde se jim zamane má svoje hranice a "červenou linii" přes kterou už nejde přejít. Případné vítězství Asada(nechci předbíhat), bude mít i možná stinné stránky. Hizballáhu narostou křídla a bude zase o to víc otravovat Izrael. Jsou to sice teroristi a magoři, ale v tomto případě stojí na lepší straně. To nejsou žádný bábovky a ořezávátka, vojensky jsou úplně někde jinde než Al kakajda, což jsou břídilové, kteří netrefí T-72 na pět pokusů z pancrfaustu. No nejlíp to vystihuje toto propagandistické video lol :). "Prince of battlefield" Khalid Bazzi s americkou M-16 není žádný ořezávátko :-), ale ten klip je propaganda jak řemen a vymývárna mozků, a případné vítězství v Sýrii by mohl Hizballáh propagandisticky využít.

    30.7.2013 19:33 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Tak pre Vás výnimočne zase ja, aj keď som na odchode, prišla som to vypnúť a sedím na stoličke len tak na pol zadku:).
    i když nemám moc v oblibě to vaše tapetování s těmi články
    to viete, som celá šťastná, že ovládam ctrl c a ctrl v a ešte aj copy paste:) a chcem sa s tým predviesť

    pred časom som na svojom blogu pozháňala pár celkom pikantných informácií o situácii v Líbyii- v čase masakry Kadáfího, ktorou som bola hlboko rozhorčená, i keď možno pôsobím ako odporná štipľavá starena- učiteľka( mimochodom, mám depku z návratu z prázdnin a rozmýšľam, ako a tomu vyhnem:(()... som tam trochu poprekladala aj ruských stránok:))... má to dosť veľkú návštevnosť najmä v poslednom čase rastie raketovo, tak neviem, či ma sleduje CIA či čo:)

    tým chcem povedať, že s Vašimi názormi ja vždy súhlasím a to podpichovanie nemá s Vami ani s nimi nič spoločného... video skuknem keď prídem

    čao

    30.7.2013 22:38 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta

    Na to nekúkajtě, je to moc dlhé. Je to také propagandistické video, ktoré oslavuje tzv. vítězství Hizballáhu v r. 2006. Hizballáh jsou tvrdí hoši a vojensky velmi na úrovni. A klidně řeknu že jim v syrském konfliktu fandím, Al kakajda na ně prostě nemá a třeba vyhození do vzduchu ředitele CIA pro Blízký východ považuji za celkem záslužný čin Hizballáhu. Že mě za to bude sledovat KGB a StB (pardon CIA a NSA, která přejímá metody STB a fízluje všude a každého) mě nevadí. Alobalovou čepici jako Jardík si kvůli tomu nepořídím.

    Můžou mě převézt na Guantánamo abych si vyzkoušel waterboarding. Na Kubě jsem ještě nebyl, rád cestuji i do tropických rájů a může to být celkem zajímavé :-)

    30.7.2013 22:48 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    30.7.2013 22:06 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Partizan bojuje proti uniformovanej armade pripadne proti jej prestavitelom. Terorista "bojuje" proti civilnemu obyvatelstvu bez ohladu na jej prislusenstvo. Samozrejme terorista moze byt a aj je hrdinom na strane ktoru predstavuje. Ved napr tu: nasi vojaci su nasi hrdinovia ale vrahovia v ociach Arabov a ich teroristi su ich hrdinovia a pre nas su neludsky vrahovia.

    Tak to vidí Izraelčan (z listu jedného priateľa-emigranta zo Sl., preto ten pravopis, žije tam 45 rokov).Nie tak dávno vydával dcéru, teší sa na vnúčatá. Obávam sa, že Židov tam nečaká budúcnosť a že nakoniec tá bulharská Vanga bola naozaj jasnovidec. Sa mi nechce ani pridať smajlíka.
    gtz avatar 31.7.2013 20:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    No tak já k tomu něco doplním:

    Mudžahedinové byli bojovníci za svobodu, kteří bojovali proti Ruské armádě v Afghanistánu. Tehdy se jim říkalo povstalci, dneska by to byli teroristé. Podporovala je USA, které jim dodávalo zbraně. Po změně stran kdy se moci chopil Taliban a obrátil se proti nim tak se z nich stali teroristé ohrožující civilizaci.

    Ohledně Izraele nechci o těchto věcech ani polemizovat, protože ta situace je tam hodně a hodně zvláští. Něco jako kdyby dnes přišel někdo k nám domů a řekl, že ode dneška tady bydlí on. Arabové pouze chtějí, aby to bylo tak jak to bylo předtím když to byla Britská palestina. Jenže to zase tak zcela nejde a nakonec se budou muset nějak domluvit tak, aby tam byl klid a mír.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.7.2013 21:50 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Nechcem o ničom polemizovať:), ale intuitívne a emocionálne to cítim tak, že tie koloniálne ríše, aj to bývalé britské impérium, si teraz musí zjesť, čo si po stáročia navarilo. Horšie je, že si to zlízneme aj my, ktorí sme z tých podmanených území nijako neprofitovali.

    Na jednej strane, ak sa tu spomenie náboženstvo, kresťanstvo, katolicizmus, hneď je oheň na streche a na programe križiacke výpravy, inkvizícia, zločiny katolíckej cirkvi... Ale ak prídu na pretras arabáči, zrazu je z rekonquisty a križiackych masakier na obranu Sv. zeme hrdinská záchrana Európy a európskej kresťansko-židovskej kultúry pred islamizáciou.

    Semená dnešných svárov zasial kolonializmus a nafúkaní koloniálni páni teraz musia splatiť, čo si tam požičali. My sme pre nich nakoniec tiež len zdroj lacnej pracovnej sily a zisku, miesto na výbvoz ich odpadu - skupujú pôdu, predáme im svoju vodu, svoju budúcnosť... teda, naši papaláši... a o chvíľu budeme cudzincami vo vlastnej krajine. Čo teda už i sme - mnohí z nás sa tak cítia. Tak i to je dôvod, prečo našinec tých arabáčov chápe:). Ja často nechápem ten servilný obdiv voči Britom a ich kultúre... tej, ktorá možno existovala do nejakých 60. rokov 20. storočia a boli pre ňu charakteristické puritánstvo, ostré stavovské rozdiely a snobizmus. Toto slepé snobské podkladanie sa "veľkým a silným" nechápem.

    V rámci trollovania jeden wychodniarsky rap:-))
    31.7.2013 22:53 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    ale intuitívne a emocionálne to cítim tak, že tie koloniálne ríše, aj to bývalé britské impérium, si teraz musí zjesť, čo si po stáročia navarilo

    Jen klidně polemizujte, asi vím, kam míříte. Mapu Blízkého východu prostě narýsovali nachcaní Britové někde ve stanu po první světové válce. Ty hranice nerespektují národnostní ani náboženské hranice. Na příkladu Sýrie je to hodně zřejmé - to je opravdu pestrá paleta všech možných i nemožných vyznání. Šííté i sunnité, různé ortodoxní pravoslavné i katolické církve, drůzové, alawité a já nevím co ještě. No a kdo jiný to může udržet pohromadě než diktátor.

    Na severu Kurdové, kteří jsou rozptýleni i v okolních státech jako Turecko, Irák a myslí, že jsou i v Íránu no a tri Kurdové samozřejmě chtějí taky svůj stát. No a právě diktátor to mohl udržet a udržel ten slepenec jakž taž pohromadě i když za cenu autoritativní vlády, to je prostě nezbytná dan za to. Bašár Asad je alawita a ti jsou v menšině, ale zase držel na uzdě radikální islamisty a jeho režim je sekulární a je tam místo pro všechny vyznání. Sice přesně nevím, co jsou ti alawité zač, tak dalece do toho nevidím, ale podle všeho by to měli být nějací ilimináti :-) no ale rozhodně to nejsou islamisti.

    Tatík Bašára Hafíz byl dost brutální masakrátor a ten držel islamisty z Muslimského bratrstva dost u huby ale udržel pořádek. Bašár jen zlehýnka nakračuje v jeho šlépějích a je přístupný i k reformám a k jednání s opozicí. Sice to nebyl nějaký ráj na zemi, ale Sýrie byla relativně prosperujícím a stabilním státem bez dluhů a nábožensky snášenlivá. No a že je Bašár soudruh - no to sice je, ale to není zas až důležité. Saddám Hnusajn byl taky jeho kolega ze strany Baas. Ten se sice s Kurdy taky moc nepáral, ale udržel pořádek. Když to srovnáte s dnešním stavem, tak to je úplně někde jinde. To je bordel, zmar a řádění islamistů. Myslím, že lidé budou v Iráku ještě vzpomínat se slzou v oku na Saddáma Hnusajna. To samé v Sýrii. To je v současnosti vyplundrovaná země od zahraničních džihádistů podporovaných Západem. Miliony uprchlíků bez nějaké růžové budoucnosti a rozvrácená země,největší humanitární katastrofa za poslední desetiletí, prostě hrůza.
    gtz avatar 1.8.2013 00:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    bez dluhů a nábožensky snášenlivá
    hlavně tam byl celkem mír a klid pro všechny, lidé v klidu a celkem pohodově se chovali k cizincům.
    Saddám Hnusajn
    už se mluví o tom, že by tam mohla být občanská válka .... hnus velebnosti
    To je bordel, zmar a řádění islamistů
    bohužel, daň americké demokracie. Vyplundrovaná země, únosy a bombové útoky jsou na denním pořádku to by za Saddáma nebylo.

    Pokud vtrhne komando v čele s OSN do Sýrie aby zaselo tu svoji demokracii tak to tam dopadne jako v Afghanistánu.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    1.8.2013 18:37 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Pokud vtrhne komando v čele s OSN do Sýrie

    Ne, přes OSN to nepůjde. To už zkoušeli několikrát, ale Rusko s Čínou to zavetovalo. A OSN má bezzubou armádu, ta by stejně nic nepořídila. Když to nešlo přes OSN, tak přišla na řadu pohádka o chemických zbraních, použitých syrskou armádou a zlým diktátorem. To má ovšem jeden háček a to totiž ten, že ty chemické zbraně nejspíš použili "rebelové". Situace je asi taková, že už zbývá dobýt jen Allepo a pár dalších bašt teroristické internacionály, to může být otázka týdnů, maximálně měsíců. Je tu reálná šance, že se jatka už konečně zastaví, i když ti teroristi jen tak hned všichni nezmizí.

    Jenže je tu i další mnohem horší scénář, že Spojené státy přece jen definitivně odhodí masku a i bez mandátu OSN (viz, ta zpráva o kinetických útocích) a vstoupí na bojiště po boku Al kakajdy a teroristické internacionály a tím se jatka a utrpení opět prodlouží do nedohledna. Přece jenom USA ovládá vojenská junta a je celkem jedno, jestli tam sedí panák Bush nebo Bombama. Je tu dost velká pravděpodobnost, že vražední maniaci jako např. McCain si nakonec prosadí svou, to je reálné.
    1.8.2013 00:04 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    aj keď to nemáte rád, just jeden odkaz na blog, kde sa dosť zrozumiteľne píše o tom, kto sú alawiti

    tiež by som povedala, že USA by viac vyhovovalo, keby tam v tých končinách nevládli ľavicoví diktátori, ktorí sa starajú okrem svojho blaha aj o blaho vlastných obyvateľov ... to by mohlo obyvateľov zjednocovať a pre politické intrigy a ovládanie krajín viac vyhovujú kmeňové a klanové konflikty

    1.8.2013 18:42 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Hmm, takže to jsou odpadlíci od šíítské větve islámu, co dělali eunuchy sunnitům. Čili ilumináti, jak bych řekli v našem prostoru :-). No ale má docela pěknou paní ten kluk ušatej :-)
    1.8.2013 18:53 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Kočka, on tiež vyzerá inteligentne, v staroveku boli grécki otroci vzdelanejší ako ich rímski páni a aj v stredoveku platilo, že často bol neurodzený vzdelanejší ako negramotný feudál (nehovoriac o Židoch... mimochodom, po včerajšej debate som si šla zahýriť do kníhkupectva a skončilo to knižkou Judaizmus od Franeka, inak je to fyzik z STU, a je to opäť o židovskej hist. a kultúre:)).
    1.8.2013 23:12 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta

    Jojo, je vidět že uříznutí koulí se nedědí a Bashar al Asad má vkus :). Počujtě, súdružka, islámskú poéziu něpoznám, taký som ja kulturný barbar. Já som taký filmový fanúš a vzpomenul som si na film Lawrence z Arábie.

    To podle skutečného příběhu dokumentuje, jak se dělila Arábie po světové válce mezi mocnosti. Tu mapu jim pocintal ve stanu asi velbloud alebo ťava :). No a samozrejme v tom filme je nezapomenutulný Omar Sharif, charismatický kudrnáč se syrsko-libanonskými kořeny.

    Ten pán je mi velmi sympatický. Se svými pohledy na to, že se lidé mlátí ve jménu stejného Boha, at se jmenuje všelijaka ač jsem zarytý ateista, tak s ním musím souhlasit, je to prostě absurdní.

    2.8.2013 08:48 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Za "mlátením za Boha" boli vždy celkom svetské záujmy, či si to už organizátori týchto podujatí sami pred sebou priznali, alebo sa schovávali za ušľachtilú pohnútku brániť svoju pravú vieru. Poézia má tú moc, že - ak je to naozaj poézia a nie iba pár bojových sloganov určených na povzbudzovanie do boja - že ľuďí núti k zamysleniu nad sebou a nad ich skutkami. Hoci sama tak trochu sýrsko-libanonský typ, páčili sa mi zamlada :) skôr blonďatejšie exempláre (Newman, Brando, spolužiak hádzanár:)).
    2.8.2013 10:25 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    ako sa človeku podarí dať mäkkčeň v de, te, ne...di ti, ni...je mi záhadou (*grammar nazzi:-D)
    2.8.2013 09:41 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    a ako si tak na dobré ráno púšťam toho Alšukrího, napadlo mi, že USA a spriatelené vzorové režimy, dokonale uplatňujúce sväté ľudské práva, sa schovávajú za boha, ktorému dali nick Demokracia
    1.8.2013 19:58 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    história sa opakuje... my, Česi a Slováci sme sa stihli poučiť. Prešla som najnovšie články a zbežne diskusie pod nimi týkajúce sa Sýrie, na Slov. sotvakto verí, že by demokratickým mocnostiam šlo o demokraciu a ĽP v Sýrii.
    1.8.2013 00:23 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    P.S.Ammar Alshukry ma očaril:). S mojimi niekoľkými lekciami angličtiny sedím celý deň ( na preskáčku) pri debničke a lúskam tú islamskú poéziu. Na arabskú ( islamskú) modernú poéziu ma upozornil syn, keď bol teraz doma- oni majú recitačné "preteky" ( takú obdobu Hviezdoslavovho Kubína:))) ako my Superstar:-D. Strašne zaujímavá kultúra. Som úplne negramotná, až ma to štve!
    31.7.2013 09:39 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    * text - napísané pod vplyvom udalostí v Líbyii A Night's Prayer
    31.7.2013 10:06 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    a už zmĺknem:)... Kinetic Typography
    2.8.2013 16:44 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Bývalý technik CIA Edward Snowden dostal hned první den po odchodu z moskevského letiště nabídku. Práci mu chce dát provozovatel ruské sociální sítě Vkontakte.

    "Pana Snowdena už jsme pozvali do našeho sídla v Petrohradu a budeme opravdu nadšeni, pokud se rozhodne stát součástí našeho týmu," uvedl ve statusu na sociální síti Vkontakte její zakladatel Pavel Durov.
    hi hi, priamo nesúvisí, ale pobavila som sa, tentoraz Putinovmu Rusku fandím!
    3.8.2013 21:59 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta

    Safra, vy jste toho zase vypustila. Jestli dobře počítám, tak 8 příspěvků za sebou, není to tak trochu monolog? :-D. Teďka k věci. Mě to přijde taky velmi vtipné, že Snowden dostává politický azyl v nástupnické zemi Sovětského svazu. A že ještě dostane i práci lol :-) a že se USA musí dušovat, že ho nezabijí, jenom kvůli tomu, aby ho dostali zpátky.. Vkontakte je taková sociální síť a analogie facebooku (ruská). Rusko je jedním z mála států, které si zachovává něco jako národní hrdost. Fízlbook Facebook má v Rusku velmi malý podíl, to samé platí i ošmírgoogle, který má v Ruské federaci menšinový podíl. Většinový podíl má yandex. A podle všeho to byla sázka na dobrou kartu. Ruští občané prostě nepředávájí data svému "nepříteli", který operuje i fízluje všude na světě skrze facebook a google. Samozřejmě nemám iluze o tom, že síť V kontakte se nebude fízlovat (a nebo už fízluje), ale mají aspoň nějakou naději, že nepředávají data globálnímu fízlovi z USA. Ale že se ještě připojí do sítě Vkontakte šmírovací expert z USA Snowden, tak to je opravdu humorné a pikantní :-).

    Tak to máme 1:0 pro Rusko. 2:0 to bude brzy, až za několik týdnů zvítězí Bašár al Asad v Sýrii proti teroristickým hordám. Dávám link sem, protože to samé video youtube cenzuruje. Navrhuji Bašára na Nobelovu cenu míru za odražení teroristických hord ze všech možných zemí sponzorovaných USA a Saúdskou Arábií. Až bude pochodovat syrská armáda za několik týdnú na vítězné přehlídce Damaškem, tak to vraždící maniak McCain, který se nedávno objímal s teroristy na syrsko-turecké hranici, asi pukne vzteky a klepne ho pepka. Bude to úleva nejen pro Blízký východ, ale i pro celé lidstvo, že ten vraždící zmetek a maniak natáhne ráfy.tu. A mám radost, že i česká média nazývají po dvou letech dezinformační kampaně konečně situaci pravým jménem, už je sakra na čase.

    gtz avatar 3.8.2013 22:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    fízlovalo se před revolucí, fízlovat se bude i nadále. Facebook je jen velká pomoc velkému bratrovi nic jiného. Není diu, že videa yutube cenzuruje, protože se jim to nehodí do jejich lhavé kampaně.

    Snad si McCain uvědomí, že případná agrese mi mohla přinést i zhoršení vztahl s Izraleem, který ty nové povstalce nemusí.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    3.8.2013 22:40 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Je to tak. Je ale až s podivem kolik přiblblých ovčanů svěřuje úplně všechno od osobních dat a politických názorů až po to, kdy se chodí vykakat na WC,a to zcela dobrovolně, jenom aby byli kúl a in. Je to zcela geniální marketingový dotazník a rafinovaná cesta, jak vytáhnout z lidí úpně všechno. Když je ale někdo blb, tak ať klidně data odesílá do nějaké centrály za mořem, jeho/její věc.
    gtz avatar 3.8.2013 22:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    no když se podíváš na to jaký povyk byl když google zrušil/nebo má zrušit latitude tak jsem nějak ty jejich řeči nebral. proč budu dobrovolně někomu dávat do ruky takové informace.

    Je to mimo toto, ale když si vezmu, že nedávno před tou jejich revolucí se Sýrie chtěla vydat cestou přibližování turistům -> prostě domluvit se s cestovkama, aby tam zase někdo jezdil. No a nyní mají utrum a pláže kolem Lattakie, Rass Bassitu jsou pro turisty minulostí.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    3.8.2013 23:11 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Nojono. A kdo jim to nahradí? Tu zničenou a spálenou zemi od teroristů? Nahradí jim to věrný soudruh USA SAúdská Arábie, která investovala do války v Sýrii miliardy dolarů či snad samotné USA, kteří si ty teroristy celou dobu hýčkali a vyzbrojovali? Půjdou před soudní dvůr v Haagu? To asi těžko, největší světový terorista USA se Saúdskou Arábií a Katarem je beztrestný, bohužel.
    gtz avatar 3.8.2013 23:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    Nikdo jim nic hradit nebude, protože pro někoho jsou to teroristé a pro někoho povstalci bojující za svobodu :-)

    To je zase v bleděmodrém stejně jako v Afghanistánu tam taky podporovali a vyzbrojovali někoho kdo se obrátil proti nim a nikdo po nich nechtěl nějakou náhradu škody.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    3.8.2013 22:13 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    uaaaaaaaaaa... ale už sa idem odplaziť dopostele... uspalo ma špagetové božstvo:)))... ale mám tu pe vás váš obľúbený odkaz na jeden článok, predstavte si, myslela som na vás, že vás nesmiem sklamať:)))

    mohlo by vás to zaujímať:)

    *zajtra mám fofry, ale určite tu niečo napíšem:-D... si predstavte, som napísala lámanou angl. pochvalný komentár tomu alšakrímu a oni ma po jednom dni vymazali... len som mu napísala jeden úryvok z Rúfusa, ktorý mi ho pripomenul(v angl. preklade)... ako "neveriaca" by som to tam asi nakazila:))
    3.8.2013 22:18 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    hi... rusky aspoň rozumiem aj bez titulkov:))
    3.8.2013 22:22 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Syrská nevěsta
    je to ako u nás po MS v hokeji, keď sa oslavuje víťazstvo:))

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.