Guarantee business interface. stickfish.com
abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz 64bit.eu 64bit.eu abcprace.cz AbcPráce.cz Raydesk Raydesk
Sledujte AbcLinuxu.cz na:
facebook favicon logo  Facebooku twitter favicon logo  Twitteru,   identi.ca favicon logo  Identi.ca,   rss logo  RSS
Rozšířené hledání
×
včera 23:00 | Bezpečnostní upozornění
Vyšla nová verze knihovny WebKitGTK+. Verze 1.2.4 opravuje především 11 bezpečnostních problémů. Knihovna WebKitGTK+, GTK+ port knihovny Webkit, je využívána například webovými prohlížeči Epiphany nebo Midori.
Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 15:34 | Zajímavý software
Nedávno se podařilo prolomit ochrany herní konzole PlayStation 3, což mimo jiné umožňuje kopírování originálních a spouštění těchto kopií. Firma Sony již získala předběžné opatření, které zakazuje prodej USB donglu, který prolomení zařídí. Tvůrci kódu jej však vzápětí uvolnili jako open source je hostován v repozitáři GitHub pod názvem PSGroove. PSGroove používá pro spuštění cizího kódu na konzoli přetečení bufferu, které nastane, když si konzole neporadí se speciálně upravenými informace, které PSGroove posílá. Více na The H.
Robert Krátký | Komentářů: 18
včera 15:13 | Zajímavý článek
Jeden z oblíbených evergreenů při kritice linuxových systémů je tvrzení, že je Linux nepřehledný a škodí mu velký výběr různých programů, které dokáží zastat stejnou funkci. Caitlyn Martin této argumentaci kontruje otázkou (mířenou na autora nedávného článku, ve kterém se tvrdilo, že hlavní potíž Linuxu spočívá v přílišných možnostech výběru): Děsí vás obilné vločky? Vždyť v každém větším supermarketu je jich celý regál! Tak velký výběr. Nebyl by život snazší, kdybychom všichni jedli jen kukuřičné lupínky a chodili oblečení ve stejné uniformě?
Robert Krátký | Komentářů: 59
včera 15:05 | Zajímavý článek
Jak se pozná vyzrálý systémový administrátor Linuxu? Pro některé lidi je Linux stále méněcenný systém v porovnání s proprietárními unixy, a proto považují i linuxové správce za méně zkušené. Jon Buys popisuje, co pomohlo jemu "dospět" coby administrátorovi Linuxu, v článku Maturing as a Linux Systems Administrator.
Robert Krátký | Komentářů: 2
včera 11:14 | Nová verze
Byla vydána šestá údržbová verze Debianu 5. Přináší opravy chyb (včetně bezpečnostních), aktualizované obrazy jádra, balíčky sun-java5 a sun-java6 pro architekturu ia64 a odstraňuje balíček libconfig-inetd-perl. Podrobnosti naleznete v changelogu.
Tomáš Heger (geckon) | Komentářů: 0
včera 10:58 | Nová verze
Vyšla nová verze debuggeru GDB označená 7.2. Přináší podporu jazyka D, vylepšuje práci s C++ a Pythonem, nově podporuje ARM Symbian a obsahuje také další novinky.
Tomáš Heger (geckon) | Komentářů: 1
včera 10:03 | Zajímavý článek
Nedávno potvrzená strategická hra OilRush nebude mít přehnaně velké hardwarové nároky, tvůrci uvádějí jako dostačující grafické karty NVIDIA GeForce 8600 nebo ATI Radeon HD 2600 - i když se nepočítá s podporou open source ovladačů, které nedosahují tak dobré podpory OpenGL 3.x/4.0. Podívejte se na trailer ke hře.
Robert Krátký | Komentářů: 11
5.9. 16:34 | Zajímavý článek
Vývojář KWinu Martin Gräßlin píše na svém blogu o současných problémech KWinu především s ovladači grafických karet Intel. Zdá se, že hlavní příčinou problémů jsou grafické ovladače. Ovladače tvrdí, že některé funkce podporují, a proto KWin povolí efekty, které tyto funkce vyžadují, ale ve skutečnosti ovladače tyto funkce vůbec neumí, nebo pro ně použijí pomalou softwarovou emulaci, což pak vede ke spoustě ošklivých problémů, … více »
Nicky726 | Komentářů: 35
5.9. 10:24 | Nová verze
Oficiální sestavení prohlížeče Mozilla Firefox 4.0 budou jen 32bitová. Mike Beltzner (Director of Firefox) potvrdil, že bude omezen počet oficiálně podporovaných platforem. Uvažuje se také o tom, že by se v případě i386 přestalo s podporou architektur bez SSE2. Seznam architektur, pro které budou oficiální buildy, je na wiki.mozilla.org/Firefox/4/Platforms. Podle této stránky se zvažuje poskytování 64bitových linuxových buildů, ale zatím na seznamu nejsou.
Robert Krátký | Komentářů: 65
4.9. 08:19 | Nová verze
4. 9. 2010 bylo rozhodnuto, že se příští vydání Debianu bude jmenovat Wheezy, a to podle gumového tučňáka z animovaného filmu Toy Story.
Roman Horník | Komentářů: 10
Používáte domácí účetnictví?
 (5%)
 (6%)
 (9%)
 (80%)
Celkem 650 hlasů
 Komentářů: 29, poslední dnes 02:16
IBM Smartplanet logo Pojďte s námi budovat chytřejší planetu
    Rozcestník
    Doporučujeme
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Lidé s PAS (nic o IT)

    3.10.2008 16:05 | poslední úprava: 3.10.2008 17:06

    Tohle fakt není o Linux!

    PAS - Porucha autistického spektra. Nechcete zajímavou práci, dlouhodobou brigádu (pdf), spolupráci s těmito lidmi (a pro ně). Uznávám, finanční ohodnocení není nic, co by zvedlo ze židle. Ovšem zkušenosti a zážitky jsou k nezaplacení a tady za ně neplatíte. Hmmm…

    Navíc, trapná fráze, pomůžete dobré věci. Jedná se o tento podnik.

    Já jsem tam už rok velmi spokojený. :)

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.10.2008 16:37 pnemec | skóre: 8 | blog: jotter
    Rozbalit Rozbalit vše spatny titulek - Re: Vedlejška, nikoliv IT
    Nabidka praci (at uz v blogu, nebo maskovana jako novinka), mne vzdycky nastve. Rikam si ze kdyz hledam praci tak si zajdu nekam na abcprace.cz a nechci o tom cist v rss ctecce blogu.

    V tomto pripade mi to ale nakonec nedalo a klikl jsem na ten inzerat a samozrejme jsem zmenil nazor. Tenhle inzerat je rozhodne dostatecne bohuliby. Priste prosim hodte do nazvu neco z ceho je poznat ze se nejedna o nabidku nejakeho lovce lebek.
    Dag avatar 3.10.2008 16:47 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: spatny titulek - Re: Vedlejška, nikoliv IT
    Dík za upozornění. Já nad tím vůbec seděl říkal si mám -- nemám. Pak jsem klepl poslat, třeba to někoho zaujme. Zajímavé to vážně je (také trochu dost drsné) a nikdo na tom zatím nevydělává, nebo o tom nevím.

    Pokud by Vás napadl lepší název, tak budu zavázán. Nějak mi došla inspirace.
    Archer avatar 3.10.2008 16:48 Archer | skóre: 70 | blog: Dotazovací blog | Samotíšky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: spatny titulek - Re: Vedlejška, nikoliv IT
    Ale že se to tu s těmi inzeráty nějak rozběhlo!
    Tuxware.cz | No jiggling at all... | Nordics like fish | jarní únava → letní dovolená → podzimní deprese → zimní spánek
    Joseph avatar 3.10.2008 16:52 Joseph | skóre: 7 | blog: No_bullshiting_please | Ba'aretz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: spatny titulek - Re: Vedlejška, nikoliv IT
    suhlasim, presne rovnaky priebeh.
    אם אין אני לי, מי לי; וכשאני לעצמי, מה אני; ואם לא עכשיו, אימתי.(פרקי אבות, פרק א, משנה יד
    Dag avatar 3.10.2008 16:58 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: spatny titulek - Re: Vedlejška, nikoliv IT
    Už mám třetí verzi titulku. :) Furt je to nějak divně. PAS - Porucha autistického spektra.
    thingie avatar 3.10.2008 17:01 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Nenávidím lidi a děti speciálně, takže mě to jako nezajímá vůbec, ale to do „18-ti“ bolí.
    Růžové lži.
    3.10.2008 17:37 Raduz | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Bolí proč?
    Archer avatar 3.10.2008 17:40 Archer | skóre: 70 | blog: Dotazovací blog | Samotíšky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Ach, ten češtin.
    Tuxware.cz | No jiggling at all... | Nordics like fish | jarní únava → letní dovolená → podzimní deprese → zimní spánek
    3.10.2008 20:49 Raduz | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Jo tak...já už jsem si natolik zvykl tady češtinářskou stránku věci ignorovat, že jsem v tom hledal nějaké rafinované pozastavení nad věkovou diskriminací :-)
    Dag avatar 3.10.2008 21:33 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Já si ani nevšiml. Nojo! To byla holka nějak z formy, funkci negramotného mám jinak já. :)
    3.10.2008 17:11 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    No, asi bych do toho sam nesel, nejradsi bych delal asistenta lidem, kteri by se prave kolem autistu "motali", protoze tohle me docela zajima. Ale bohuzel jsem uz zapadnul nekam jinam. Tak mozna az na stary kolena, az nebudu muset vydelavat. Ale asi se pak spis nekdo nemusel starat o me.
    3.10.2008 17:48 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    precetl jsem si tu vyrocni zpravu (2007) a musim rici, ze nyni chapu, proc jste tak vyrovnany clovek. Tolik nadhernejch zenskejch, ktery v ty firme (nadaci, sdruzeni nebo co to je) pracujou - to vam teda zavidim. Divim se, ze vam to manzelka trpi.

    Jinak je skutecne smutne, ze je to tak mizerne placeno, kdyz si clovek predstavi jak je to narocne a jaka u toho musi byt odpovednost. V Nemecku na to jdou tak, ze na takova mista chteji nahnat nezamestnane za 1 EUR/hod. Mozna se o tom ODS dovi a pak budete mit lidi dost.

    Jeste bych se chtel zeptat, jetli ty deti skutecne na prvni pohled dokazou rict, kolik sirek lezi na zemi, kdyz se ta krabicka rozsype.
    3.10.2008 18:21 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Autistický != geniální.
    Některé možná ano, velká většina určitě ne.
    make menuconfig, not war!
    Marek Stopka avatar 4.10.2008 00:10 Marek Stopka | skóre: 57 | blog: Paranoidní blog | Helsinki, Finland
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Žasnu co všechno dokáží lidi označit za geniální...
    Dag avatar 4.10.2008 07:16 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Pro každého je geniální něco jiného. "Geniální" umělci jsou pro někoho mazalové a pitomci. Jejich osobní život a projevy také nic moc. Ani polobozi IT nebývaji považovaní za genialni všemi a všude.

    Jeden výrobce kdysi vyrobil horolezeckou karabinku a nazval ji Genius. Pro řešení, které považoval, a bylo považováno obecně, za geniální. Už se nevyrábí, praskala. Tak je to ze vším. :)
    5.10.2008 08:29 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Geniální = výborný, nejlepší, úžasný. V tomto případě výborný v určování počtu sirek v krabičce, jindy to může znamenat výborný v počítání odmocnin velikých čísel zpaměti…
    Za genialitu se dá označit leccos.
    make menuconfig, not war!
    Dag avatar 4.10.2008 07:25 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Jo, jeden člověk s tímhle postižením je na jedné VŠ. Šokuje svým matematickými (nikoliv počtářskými!) schopnostmi. Stejně jako neschopnostmi jinde. Řekl bych typický matematik, jen ještě vyhraněnější. :)

    Pro mne je geniální vlastnost nebýt sám ze sebe nadšený, nepovažovat sám sebe za génia a normu pro ostatní. :)
    Dag avatar 3.10.2008 19:16 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Ta genialita je méně častá než než mentální retardace. Která je ovšem taková sporná, když ten člověk se nesnaží. Je to jiný svět, jiný spíš než lepší - horší. Bych řekl já, laik.

    Sirky a další z toho filmu... to je spíš výpověď o holyvůdu.
    Dag avatar 3.10.2008 19:45 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Jó pěkný holky. Však mne mají většinou myslím rády. Jako takového roztomilého, potrhlého dědečka. Vlastně i ty děti mne mají rády ze stejného důvodu. Milých dědečků je nedostatek.

    A ono peníze vlastně nejsou potřeba. Navíc kdyby mne to nebavilo, tak jako práce by to muselo být honorované opravdu královsky.
    3.10.2008 20:58 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    jeste jedna vec, dival jsem se na ten cenik a prekvapila me jedna 'odlehcena sluzba' - totiz ten tabor pro rodice bez rodicu , dokazu si to vysvetlit je tak, ze nejaka osoba se stala rodicem a pozdeji se projevil ten syndrom a nyni je tento rodic v peci svych rodicu a ti jsou uz treba v duchodu a aby si trochu odpocinuli , tak poslou sveho postizeneho potomka na tabor samotneho. Je to tak spravne?

    Milých dědečků je nedostatek.

    To mate pravdu, obracene je jich halda. Ja znam jednoho, to je tak arogantni vul, ze si to nedovedete vubec predstavit.
    freshmouse avatar 3.10.2008 21:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    To mate pravdu, obracene je jich halda. Ja znam jednoho, to je tak arogantni vul, ze si to nedovedete vubec predstavit.
    Tady na Ábíčku je taky jeden takovej.
    David Jaša avatar 4.10.2008 18:02 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog | Šalingrad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Už dva. A jednomu z nich na to chování arogantního dědka stačí 31 let. :-D
    VÁLKA JE MÍR / SVOBODA JE OTROCTVÍ / NEVĚDOMOST JE SÍLA / MONITOR MÁ 96 DPI
    freshmouse avatar 4.10.2008 20:04 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Přece bys mě nenechal hádat... :-)
    David Jaša avatar 5.10.2008 15:01 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog | Šalingrad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Nechal. ;-)
    VÁLKA JE MÍR / SVOBODA JE OTROCTVÍ / NEVĚDOMOST JE SÍLA / MONITOR MÁ 96 DPI
    Dag avatar 3.10.2008 21:30 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Ty stránky jsou čerstvé a hodně věcí tam ještě není.

    A tahle zpráva je asi zmatečná. Jedná se o tábor pro děti (občas už veliké), rodiče v tom fungují tak že se mají týden, čtrnáct dní volno. Tedy normální tábor, jen těch vedoucích, zde asistentů, je tak trochu víc.

    Zkouší se i tábor s rodiči. Tam jsou i rodiče, ti předají ráno dítě asistentovi a mají volno, klid, čas. Večer si zase dítě vezmou do péče. Má to své výhody (nejen pro nás, ty sobecké). Děti s touhle poruchou špatně snášejí i malé změny, jsou zvyklé na své známé lidi. Tedy změna prostředí a odloučení od rodičů najednou je pro ně trochu moc. Také rodiče se mohou setkat, seznámit s rodiči ve stejné situaci. Zjistit že nejsou v tomhle sami, předat zkušenosti... A nakonec poznají, co jsou zač ti kterým svěřují své děti (my). Na druhou stranu si zase tak neodpočinou. Což potřebujou. Já se plácám po zádech, jak jsem dobrej že to s nějakým dítkem zvládnu týden a jen padám na držku, ale ještě mám reakce zorniček, oni to mají poněkud déle...

    Jó se stářím mohou přicházet všemožné dobré vlastnosti. Ale také třeba jen zapšklost, nerudnost, podezíravost... snažím se bránit, jde to jak kdy. Jestli to urejdoval Vámi myšlený starý pán? Zůstávám profesionálně korektní. :-)
    xxxs avatar 4.10.2008 10:27 xxxs | skóre: 8 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    tak som si pozrel tvoj profil a celkom sa vysvetlilo, preco zvladas svoju *starobu* tak dobre. este tak dvadsat rokov prejde, kym ti zacne naozaj hrabat.
    Dag avatar 4.10.2008 10:37 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Podíval jsem se na Tvůj profil chechtám se obrázku s varováním.

    Hrabat, já nevím, Hrabe mi celý život, myslím, že jsem se spíš s tím naučil žít a prezentovat to jako normální. :)) Zrovna v tomhle prostředí, třískám do kytary a řvu, lezu po čtyřech v parku... mám alibi, dělám to pro děti, dokonce třeba někdo řekne, ten je obětavej, i toho pošuka a blba ze sebe dělá, jen aby ty děti potěšil. No!

    Stáří... Mne utěšuje, že už jsem měl být už několikrát mrtvý, omylem přežil, takže to teď beru jako dáreček, kino, show. :)
    xxxs avatar 4.10.2008 13:28 xxxs | skóre: 8 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    pohodicka, len ma prekvapila ta poloha mileho starceka. ako staceka si predstavujem niekoho po sedemdesiatke.

    obrazok do profilu som ukradol niekde na webe, iba som odmazal smajlika.
    Dag avatar 4.10.2008 17:21 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Já si připadám jako mladík. No, někdy. Ale pro holky, jejichž rodiče, které vnímají jako staré, jsou mladší než já, jsem pochopitelně dědek. :) Však si vzpomínám, když mi bylo dvacet, vnímal jsem třicetiletý jako starce.
    5.10.2008 17:12 F
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Vsak 30 starci jsou. Chut menit svet clovek ztraci hned po 20.
    Archer avatar 5.10.2008 17:22 Archer | skóre: 70 | blog: Dotazovací blog | Samotíšky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Starý je člověk, který se raději dívá do minulosti než do budoucnosti.
    Tuxware.cz | No jiggling at all... | Nordics like fish | jarní únava → letní dovolená → podzimní deprese → zimní spánek
    Dag avatar 5.10.2008 17:41 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    To co jsem psal o svém stáří je trochu nadsázka a sebeironie. Jedna z vlastností, která může přicházet s věkem, nebo s zvyšovat -- nebrat se moc vážně, mít nadhled. Není to jednoznačně dobra anebo špatná vlastnost. Na jednu stranu s takovým je docela sranda a nejsou hádky o kraviny, na druhou stranu nemá právě tu krásně naivní a potřebnou touhu změnit svět. Už často moc ví, jak je všechno jinak. Obé je dobré k něčemu (jak naivní nadšení, tak poučená skepse).

    Někdo nemá žádnou potřebu měnit, žádnej ideál, ani naivní ani skeptickej, sedí s lahváčem a nadává. Ale tohoto umření zaživa někdo dosáhne klidně ve dvaceti.

    Vůbec krize z ubíhajících let se dostavuje ve dvaceti, ve třiceti...

    Ale zmíněné, holky a děti, vnímají v prvním plánu xicht, věk. A dívky pak v něm nehledají partnera, děti mají trochu respektu navíc. Je-li takový hravý, praštěný, je pak v kontextu s věkem, kdy se opravdu očekává spíš kožená serioznost, vcelku oblíbený. Někdy... :) Obohaceno o tu skepsi. A nebo okolí strašně sere. :-) Ale dívky ho nesvádí. :)

    3.10.2008 20:11 Jirka P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    V Nemecku na to jdou tak, ze na takova mista chteji nahnat nezamestnane za 1 EUR/hod
    To se mi snad zdá?! Chcete říct, že vůbec jde někoho nahnat za almužnu na takhle obtížnou a odpovědnou práci?
    Dag avatar 3.10.2008 20:18 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Osobně nevím, ale slyšel jsem opak. Že kolegové osobní asistenti jsou v Německu docela finačně a společensky ohodnocený. Dobře to mají (jako jedno z mála, asi) zmáklý v GB.

    Někoho na tohle nahnat, to bych se bál. O obě strany.
    Dag avatar 3.10.2008 20:43 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Jinak ty sirky. Zrovna paměť bývá neuvěřitelná. Člověk si uvědomí své možnosti, co o nich neví. Ten rozkmit. "Minule jsi říkal, že jsi se narodil v 11.12 dopoledne." To minule je poznámka pronesená na půl pusy na zastávce před půl rokem a k jinému tématu.

    Savantské schopnosti, kousky geniality. Já, jako laik, mohu v klidu obdivovat a nehodnotit. Tak si to užívám. :)
    9.10.2008 00:25 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Po přečtení tohoto článku myslím zaplatíme na příštím Sendviči vyšší startovné než před rokem. (Původně jsme si z nabídky vybrali tuhle neziskovku jen proto, že pěkně ladila s názvem našeho šifrovačkového týmu Pomocná škola a asi jsem se nikdy doopravdy neobtěžovala zjišťovat, co přesně dělá. Díky za článek!)
    ^D
    Dag avatar 9.10.2008 23:44 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé s PAS (nic o IT)
    Dík! :)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by 64bit.eu   64bit.eu logo
    © 1999-2010 Stickfish, s. r. o. Všechna práva vyhrazena.