abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 688 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    O slavnostech

    10.4.2010 09:09 | Přečteno: 3229× | poslední úprava: 10.4.2010 09:09

    Jeden můj kamarád pořádá při příležitosti svých narozenin už po více let koncert. Né malej, je to přímo undergroudový festival. Ani snad nechci vědět, kolik na tom prodělá, stejně jako po léta prodělává na svém nakladatelství, kde vydává především cd skupinám, o kterých dobře ví, že nemají naději na prodej. "Když můžeš, tak musíš", říká. Dělá tím koncertem lidem takový svátek, slavnost, vytváří místo, kde to žije.

    Jiný zase krom vydávání časopisu ve formě pdf pro horolezce (CAO), udělal nedávno výstavu obrazů svých a svého kamaráda. Rozhoupaní se nazvali, věru příznačně.

    Na koncertě jsem držel chlapcům z "Dégéček" kameru, na kterou se hodlali natočit. To nebylo pro mé schopnosti kameramanské, ale byl jsem jeden z mála, co v pozdní hodiny vypadal, že tu kameru ohlídá před případným pádem někoho s již vratkým krokem. Žilo to tam, fakt že jo. Obstarožní vypelichaní vlasatci, sotva dvacetiletý kluci a slečny, úspěšní i zkrachovalci. Bránil jsem kameru na stojanu vlastním tělem a odpovídal na "Jáéé, sorry, si nefšim!" Jasně, oukéj kemo!"

    Na výstavu přijeli někteří luxusním vozem a jiní stopem, mladý strarý, přijeli si obarvit své jinak přeci jen šedé životy autentickou zábavou, která není možná profesionální, ale je živá.

    V naší části Prahy, dříve chudém, kovorolnickém městečku si dělali, podle pamětníků, ti chudí udření lidé takové slavnosti každou chvíli. I ochotnický spolek měli a v místním údolíčku si udělali přírodní amfiteátr a hráli. Dnes tu nic není, zatom máme mnoho programů na tv a vysokorychlostní připojení k netu. Slabá náhražka, zdá se mi.

    Nebýt těch posledních veteránů, možná podobná setkávání, hraní si (v nejlepším slova smyslu) by už byla historií. Nebo ne? Nějak se mi zdá, že ztrácíme schopnost žít, být, bavit se (spolu).        

    Hodnocení: 86 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    10.4.2010 09:18 gass
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Ten konec zamyšlení je trefa.
    10.4.2010 09:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Konec jakého zamyšlení? Mě nějaké zamyšlení uniklo.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 10:47 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Panenko skákavá !
    10.4.2010 09:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Obstarožní vypelichaní vlasatci, sotva dvacetiletý kluci a slečny, úspěšní i zkrachovalci

    Vlasy a úspěch nejsou důležitý. Bigbít je důležitý. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 09:28 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Tady pro mne nebyl nejdůležitější ani bigbít. Ale to, že se tady to pestrý panoptikum setkalo a bavilo. Pleš mi nikdo nevyčítal, ostatně dégéčkový guru i psí voják taky moc vlasů nemaj. :-) Úspěšnost tady ten večer... asi byla těžko určitelná v čem by spočívala. :-)
    10.4.2010 09:32 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Vlastně je to ostuda, ale já nebyl na žádný Linuxový párty. to je možná také něco podobnýho.
    10.4.2010 10:00 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    ne, na linuxovske party je to jinak. Posedavaji tam vesmes pouze mladi lide (s vyjimkou pana Smolika) a vypraveji si, jak nastavuji windows-uzivatelum ikonky na plose.
    10.4.2010 10:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Tak to musí bejt úžasná zábava. Tomu bych určitě nerozuměl.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 11.4.2010 13:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Náhodou :-) tam se probírají všechny důležité životní věci, tak jak to obvykle ve všech hospodách s dobrým pivem bývá :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.4.2010 10:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    To snad ne, viděl jsem nějaké fotky z Linuxových pátků, kde to vypadalo rozveseleně (tím nemyslím nalitě!).

    Pan Smolík mi tam lákal, vylepšil bych věkový průměr... a třeba bych se dozvěděl, jak dostat ty ikonky na plochy :))
    10.4.2010 10:33 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    je treba rozlisovat, jestli se nekdo tlemi do kamery a jestli ma co rici. Urcite byste se nudil. Zejmena, jestlize byste chtel konverzovat tak nejak jako je tento zapisek.

    Jiste jste si vsimnul, ze rada lidi zde hleda(la) tu myslenku ve vasem zapisku. Clovek to musi cist vickrat, to priznam. Ale u Vas to nejak beru, starate se o postizeny a vase nazory a postoje jsou PRO-spolecenske. Citim z Vasich vypovedi solidaritu. V tu chvili jsem ochoten naslouchat i zmatenym vypovedim.

    Lide se dnes bavi jinak. Hodne se to posunulo do individualni oblasti smerem k uspokojovani vyhradne vlastnich potreb. To je z kapitalistickych duvodu take potreba. Vsimnul jste si, jak ta jedna dama si zde stezovala, ze ji nejde internet. Je z toho zoufala. A tak to dnesni spolecnost chce. Aby kazdy musel platit to napojeni. Visi na tom nejen ti lide, co to konzumuji, ale i ti neschopni technici. Ale nejen ti technici.

    Nyni si predstavte, ze bychom se bavili v tech ochotnickych spolcich. A nikdo by nemel internet a ani ho neplatil. Pak by tady nebyly ty IT-provideri jako akciove spolecnosti a pak by samozrejme nebyly ani ty fondy, kam by si uspesni pravicove myslici lide mohli platit na to pripojisteni k duchodu (protoze tito lide nechteji za zadnou cenu byt spolecnosti ve stari na obtiz).
    10.4.2010 10:42 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Hledat myšlenku ve svých zápiscích musím někdy i já. Většinou je to tak, že nechávám lidi, ať si z toho vyberou co chtějí. Někdy u někoho to vyjde, někdy ne. A to se v blogu snažím být mnohem konkrétnější než na svém webu kde se vyřádím. A přesto někdy to osloví i někoho normálního. To si pak říkám, že je možná někde chyba. Vtip.

    Každopádně když jsem nucený pracovně sesmolit něco tvrdě konkrétního, tak trpím jako zvíře. To už není až tak vtip.

    Rozhodně prosím nepřeceňovat. Myslím mne. A je něco zmatené, možná le lepší se jít projít ven, než číst. Nemít virozu, tak u toho krámu taky nesedím.
    10.4.2010 10:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Jasně, vy těžko najdete myšlenku i tam kde je. Protože jste zahlcen vlastními myšlenkami, jak by to mělo být. Ale i na to jsem zvyklý. Dokonce vás nenapadlo, že mimo vás by mohl někdo něco říci, ale jinak než jste zvyklý slyšet. Lidé se baví jak umí. Vy se bavíte tím, že mě a možná ještě několika lidem chcete sdělit že píši zmateně.

    Víte, ono se někdy něco nedořekne, zdá se to zmatené, jen z toho důvodu, aby si na to jiný přišel sám. Dáte mu možnost objevit svoje. V terapii a zenovém výcviku se to děje běžně a běžně tohle zcela průměrní lidé svedou. Otázkou je jestli pak chcete diskutovat o věci, nebo chcete útočit na člověka.

    Nevím, proč bych si měl něco představovat, když jsem tu dobu zažil. Nebyl internet, dokonce nebyla televize a lidé pane, ti lidé většinou nikdy nechtěli být někomu na obtíž. Vždy to brali jako pohanu a cítili se zle. Lidé chtějí být prospěšní, třeba jen tím, že hlídají vnoučata, něco je naučí, něco jim ukáží.

    Bavili jsme se bez internetu a dodnes to umím, dokonce vůbec nepochybuji, že tohle umí i většina těch mladých. Stačí jen příležitost.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 10:59 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    když nejde doma internet jsem zoufalá, protože na něm pracuji, to asi nevíte, vedle hlavní práce se věnuji ještě dalším dvěma činnostem, při kterých je nezbytný. Váš příspěvek mi příjde zmatečný v tom, že úplně stejně by se dal aplikovat na telefony (proč nepíši dopis??), auta (proč nechodí pěšky)? Zkrátka internet byl přinesen vývojem. Lidé se baví, baví se jinak, ne lépe, ne hůře, jinak. Stejně jako je technický rozvoj, ne lepší, ne horší, ale rozvoj, vývoj.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    10.4.2010 11:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Teď se zase orientuji v textu (Vašem) já. Podle svého. Jsme závislý na internetu, autech, mobilech... Čím dál víc. Tím pádem jsme i (tohle je od tématu) vlastně chudší (musíme víc pracovat na "základní potřeby", zranitelnější (k našemu vyřazení stačí přeříznout kabel)

    ...no a nakonec neschopní spontaní akce. Je toho tolik a tak "chutně" podáváno, že sežerem i telenovelu, místo abychom si šli třeba hrát na kytaru, nebo na plácek fotbal. A musíme stejně šetřit na nový auto ( v tom starým zafungovalo "kurvítko").
    10.4.2010 12:55 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    mobily, internet, auta jsou zařízení, které nám ulehčují život. Je to stejný vývoj jako průmyslová revoluce v 18 století a objev slitin v pravěku. Na téma jak jsme na tomto závislí a jak by se společnost chovala o tyto výdobytky přijít doporučuju přecíst úžasný román MALEVIL. Samozřejmě je to sci-fi, ale dává hodně podnětů k zamyšlení. Pro ty, kdo ještě nečetli: svět byl zničen výbuchem bomby, která nebyla radiační, ale plamenná, v žáru shořelo vše, co lidé znali. Přežilo pár lidí jen díky náhodě, hlavního hrdinu exploze zastihla uvnitř kamenné pevnosti. Začala se tvořit nová společnost, nová pravidla, lidé si zvolili přirozeného vůdce, přiklonili se k jednotné víře, zároveň samozřejmě docházelo k boji o přežití, tedy zachráněná zvířata bylo potřeba rozmnožit, samice byly velmi vzácné, docházelo i k dohadům o ženy. Velmi zajímavá kniha. Kdo chce, hraje na kytaru a na plácku fotbal. Internet nic nezapříčinil, ti kteří teď čumí do skla tak by v době před internetem čuměli na televizi, i kdyby tam stavěli žábu na zadní nohy. Buď je někdo v životě proaktivní, nebo pasivní, a taky nezapomínejme fakt, že i lidský život je promněnlivý, a tak člověka jinak aktivního mohla životní situace přikurtovat k internetu.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    Václav 10.4.2010 13:03 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Malevil je super, ostatně asi jako vše od Roberta Merle.

    S podobnou tématikou ještě doporučuji knihu Tma 2.0 od českého spisovatele Ondřeje Neffa, která celkem drsným způsobem popisuje rozpad společnosti ve chvíli, kdy na celém světě přestane fungovat elektřina.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    10.4.2010 13:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Že situace může člověka přikurtovat k netu... to bych znal z leckde.

    Ale došlo mi, že jsem vedle z jinýho důvodu. Na netu to vlastně také leckde žije, někdo tam něco dělá druhým pro radost nebo ku pomoci... Nemusíme chodit pro příklady daleko, že - poradna zde. I když to není úplně to pravý, dobrý je to.
    10.4.2010 13:12 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech

    Aji na abclinuxu se dají najít lidé kteří na kytaru hrají, místo letního programování pro google jedou někam stopem, a každý druhý den se chodí někam poprat. Tak tragické to není.

    Spíš bych uvažoval, jestli se lidé neuzavírají do sebe prostě proto že mohou, že to byla jejich přirozenost odjakživa, a teď to jen mohou udělat bez toho, aby umřeli hlady, nebo byli označeni za čarodějnice.

    10.4.2010 13:19 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Nemyslim že abclinuxovci by na tom byli nějak nedprůměrně zle, myslim že na tom budou spíš líp.

    To druhý se mi nezdá. Jsme prostě smečkový zvíře. I když, těch lidí je kolem nás tolik, že co je moc, to je příliš.
    10.4.2010 14:07 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech

    Asi jo, a oni ti lide taky casto byvaji nestastni (aspon mam takove zkusenosti). Ale mozna na to nejsou tak zamereni jako Vy, kolega vlkodlak ;-)

    10.4.2010 14:58 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    rekl bych, ze se ubirame spravnym smerem. Svym zapiskem jste nadhodil problematiku (individualizace spolecnosti) a na nekolika prikladech jste popsal pozorovane jevy. Nic vic a nic min. Na zaver jste, jak se na hodnotnou diskuzi patri polozil otazky. (jak jinak nez sokratovskym zpusobem bychom meli hodnotnou diskuzi vest). Nicmene dychala z Vaseho prispevku orientace na individuum, aniz byste to nejak dale zduraznil.

    V odpovedich se ozvali 'obyvkli podezreli' a sdelili nam 'ja bych to delal, .. ja to delam , ja,ja,ja ...'. Kdyz odhledneme od narcismu tech odpovedi, rozeznavame opet teziste v individuu. Jako ideovi pokracovatele Dr. Ing. Jana Vodnanskeho (ano, je skutecne strojar a filozof, nevozil ovsem lodi pisek po Labi) rozeznavame obecne a zvlastni a proto musime problematiku individualizace spolecnosti kriticky prozkoumat i z hlediska sociologicko ekonomickeho a ne jen z pozice vedomu urciteho konkretniho individua.

    Na tuto skutecnost jsme upozornil mozna trochu zastrene (Sokrates) s nadeji, ze alespon v naznacich zjistime jakym zpusobem se podili ekonomie na individualizaci spolecnosti a jakou roli muze hrat individuum a co se deje nutne bez jeho vedomi. (pro amigapower: v cem to kruci je, ze lidi uz tolik nehrajou ochotnicky divadlo).

    Nyni se pane kolego zaklonte, zamyslete se a predstavte si linuxovsky patek/sraz abclinuxu a tuto jednoduchou diskuzi. Musite uznat, pro nas tam misto neni.

    Jak obvykle v posledni dobe se diskuze zvrhla ve vrkani amigapowera, ktereho ta dama jeste nedokazala slusne poslat do prdele.
    10.4.2010 15:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Zřejme musíte do universitní knihovny a vyvolat ducha Aristotele, Platona a zmíněného Sokratese. Možná by vám byl důstojným parnerem Patočka, Heidegger či Husserl. Tak jsem si tyhle gentlemany četl, když jsem vozil ten písek po Labi Do Giesenu, Postadamu a jinam. To víte my nevzdělaný smrtelníci na nic jiného nemáme. Ze živých vám asi nebude rovný nikdo. Při vyvolávání duchů bacha. Mohl by jste se z toho zbláznit. :-) Dočtěte si toho Marxe a nezapomeňte na Béďu Englese. Plechanov, Trockij jistě potěší i vaši mysl. Kant, Voltaire, Schopenhauer, Nietzche jsou jistě s vámi kámoši. Jen tak dál, řekněte mi něco srozumitelného, aby jste mě v tom sponím šupleti poučil. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 16:27 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Děkuji kolego, skutečně o něco takového mi šlo. Pokusil jsem se nahodit dva případy ze současné doby, kdy někdo věnuje nemalé usilí tomu, aby ... mohli bychom použít vzletných slov, ale zůstal bych u prostého zdůvodnění onoho pořadatele koncertů a vydavatele (říkám mu Kramérius dnešní doby), že chce: Aby měli lidi radost a žili. To je ta krásná ochota něco lidem zprostředkovat, nabídnout. Myslím že jej mohu považovat za kolegu, člověka kterým těm, co toho nejsou schopni, pomáhá žít běžným, slušným životem. I když tito nejsou postižení zákeřným postižením zdravotním, ale... čím vlastně.

    I když ten běžný život už vlastně není běžný. K tomu onen příklad z prdele světa, mé vsi v době meziválečné, kdy zadlužení dělníci, co ve volném čase ještě pěstovali brambory a chovali sežratelnou zvěř, si našli čas na všemožnou (nejen ono divadlo) společnou zábavu, spontání spolusdílení. Dnes už to lidé nedělají. A nebo ano? Prý někdo hodlá promítat ve vlastním nákladu jiné filmy, než na jaké se máme koukat z rozhodnutí distributorů. V naší, Prahou pohlcené vsi, považte! No!

    Možná ten život s neatrofovanou sociální složkou je stále běžný a je jen méně viditelný v záplavě informací o životě televizních rosniček, v blikání herních konzolí a řvoucími blbbordy? Doufám, že najdu odpověď, že pouze nevím, nevidím. Koneckonců skauti jsou, pěstitelé koček také...

    Na rosničkách, herních konzolích a spol. není nic z principu špatného, leckdo je raději sám (cha chá, já samotu k životu často potřebuji). Jen že z člověka nežijícího sociálně, zabývajícícho se jen sebou, se může stát lehce... no pako prostě. A co může postihnou jedince, může postihnout i společnost. Vzájmená sociální exkluze.

    BTW, nezdá se Vám, že pomalu základní téma umění všeho, dnešního, je motiv samoty? Že by?

    Dalibor Smolík avatar 10.4.2010 21:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    pouze mladi lide (s vyjimkou pana Smolika)
    Já snad nejsem mladý? :-D :-D
    To teda jsem. Jenom že už moc dlouho ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.4.2010 09:44 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    tak hledám, na co reagovat, které téma rozvinout, a hledám, a hledám, a nenacházím a nenacházím snad o tom, že se všichni bavíme přes chladné sklo? Nebo je to "můj deníčku"?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    10.4.2010 10:11 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Docela by mi zajímalo, kam tak kdo z místních chodí... kůrňa, jak to slušně říct? Se společensky bavit? To zní příšerně. Sociální interakce asi sotva. Prostě si blbnout hrát, setkávat se. Ono se na nějakém takovém dá třeba zbalit i nějaká holka
    10.4.2010 10:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Holka se dá sbalit kdekoliv. Zábava je možná kdekoliv. Pokud jsou tam aspoň dva a více lidí. Hrát se dá také kdekoliv. Záleží jen na schopnosti hrát si.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 10:18 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Odešlu, kouknu áááá... sorry, sbalit. Nebo vlastě i zabalit :) Nevidim, nevidim písmenka.
    10.4.2010 10:28 Stevko | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Ja som tento rok začal tak trošku chodiť na Cony. Naposledy včera na Cone na vrbě, kde som ale mohol byť len chvíľu. Aj tak to bolo dobré.

    A zajtra sa chystám na Žonglování v Ulitě. Kto chcete, môžete prísť a aj sa niečo naučiť.
    Príspevok nemá byť ukončený spojením „môj názor“.
    10.4.2010 10:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    To žonglování, to jsem zazíral, to by mi nenapadlo že u nás je.
    10.4.2010 10:32 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    No jo, já vlastně nikam nechodím! Nepiju, diskotéky, kde je místo hudby jen hluk z mozkovytloukačů mě neberou, když už, tak jdu na klasiku, a pro přátelé organizuju mejdany u mě doma, nebo u nich doma, seznam pozvánek na grilování už máme skoro na celý léto. Asi jinej životní styl? A single jsem byla nejdýl asi 3 týdny, tedy po závazku, že nechci nikoho rok ani vidět. Ani nevím, jak se ostatní seznamují, a asi k tomu ta diskuse směřuje? kde a jak se seznámit?

    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 10:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Nepiju,
    ...aha, tak na tý fotodokumentaci, to musel bejt rybízovej mošt. :-D
    když už, tak jdu na klasiku
    Já taky, Iron Maiden, Motorhead...
    pro přátelé organizuju mejdany u mě doma
    Já od tý doby, co mi kamarád nachcal do televize a vyhodil jí z okna, ne. :-D
    a pro přátelé organizuju mejdany u mě doma
    No přece teď a tady, s amigapowerem!
    10.4.2010 11:06 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Nepiju = nejsem 100% abstinent, jednou za rok, dva si deci vína dám, jen se pak chechtám o dost víc než obvykle. Moji přátelé se u mě doma chovají slušně. Konverzují, komunikují a občas tancují. Jo jo, tady je to fakt mejdan, neskutečně se bavím(e)
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 11:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    grrr, error! mělo tam bejt:
    kde a jak se seznámit?
    No přece teď a tady, s amigapowerem!


    Nepiju = nejsem 100% abstinent, jednou za rok, dva si deci vína dám, jen se pak chechtám o dost víc než obvykle.
    Já zas nejsem 100% alkoholik, jednou za rok, dva si nedám...
    Moji přátelé se u mě doma chovají slušně.
    Moji ne, je to vesměs asociální dobytek.


    Jé, to je ale romantický, jak se nám tady ty protiklady krásně přitahujou...
    Václav 10.4.2010 11:22 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Já taky, Iron Maiden, Motorhead...
    Jojo, když jsem poprvý viděl Lemmyho z kotle, uvědomil jsem si, že jsem právě spatřil boha :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 11:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Přesně! V 93' na slávii jsem stál první v řadě, přímo před nim, dva metry od boha, to nestál ani papež... :-D
    10.4.2010 13:14 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Já od tý doby, co mi kamarád nachcal do televize a vyhodil jí z okna, ne. :-D
    :-D
    10.4.2010 16:13 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Já od tý doby, co mi kamarád nachcal do televize a vyhodil jí z okna, ne.
    Byla při tom zapnutá? :-D
    10.4.2010 10:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Diskuse míří tam kam zamíří, já ji nemoderuji. Ale původně mi zajímalo, jak a kde se lidé schází. Živí, konkrétní a aktivní. Nemyslim tedy na netu, ani v kině. A jestli se pořádají nějaké akce jako třeba koncert, výstava jen tak, bez dalšího, jen tak pro kámoše a náhodný kolemjdoucí.

    P.S. asi je nutné vysvětlit: Oučelem blogu tohoto je slaviti život spolkový a přirozenou pospolitost lidskou, akcemi veselými a radostnými. Je to dost nesrozumitelný? Jestli ne, tak ztratim sebeouctu. :)
    10.4.2010 11:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Lidi se seznamují, že ona ho sbalí a on žije v domnění, že sbalil ji. Tedy jsou tací naivkové. Sbalí ho na internetu, v Metru, v kravíně, ve vlaku na moři i ve vzduchu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 11:12 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    no právě, zlato, ještě že my dva jsme taková čestná výjimka. Ty kdybys mě nezbalil, tak mě by to ani nenapadlo ..
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 11:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech

    ...každá ženská někoho má, dokud nepotká amigapowera...
    10.4.2010 12:43 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    :-D
    10.4.2010 11:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Já vím, že mi chceš udělat radost, jak sem dobrej, hele realita je zcela jiná, tak tady mladým hochům nepleť hlavy. Prostě si mě sbalila, přijela sis pro mě, odvezla domů a měla jsi co si chtěla.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 11:31 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    mnohé jsi vynechal, tak nepleť hlavy Ty jim! Vždyť jsi chtěl otevřít ty kurzy "jak se seznámit", to jim tam budeš vyprávět tyhle pohádky?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 11:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Vždyť jsi chtěl otevřít ty kurzy "jak se seznámit"
    LOL! Tak až to bude, počítejte se mnou... :-D
    10.4.2010 11:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Já je jen naučím rozeznávat všechny ženský finty při balení chlapa. To bude stačit. Napsal bych blog, ale zase by mi nadávali, tak se budu držet svých zmatených myšlenek. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 11:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Nenadávali, a navíc, mně by celkem zajímal váš zvrácenej pohled na ženy, bez tý oblohy okolo. :-D
    10.4.2010 11:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Bez jaký oblohy?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 11:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    No bez toho okecávání, jak vás všechny žerou, ale vy jste nad věcí... :-D
    10.4.2010 12:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Tohle co napíšu, myslím zcela vážně. Sice dám smajlík, ale jen pro uvolnění.

    To není okecávání jak mě všechny žerou. Mě všechny nežerou, ale jen v těch blozích naznačuji, těm více dovtipným, že jsou určité ženy, které mají zájem o určitého muže. Tedy i o mne. A celá ta finta spočívá v tom, (to je ted pro ty méně dovtipné, co mají hned rudo před očima,) že ten muž, když si toho umí všimnout,což není zas tak jednoduché rozeznat, ale pravidelným pozorováním se lze mnohé dozvědět, tak ji dá jednoduše šanci, pokud se mu líbí.

    V obrovském počtu žen, který na světě je, je prostě určité procento žen, které mají z nějakého, jim známého důvodu o určitého chlapa zájem. Není, nutné ten důvod zkoumat, stačí, že má zájem. Mladý, starý, hezký, ošklivý atd. A tomu chlapovi zbejvá jen si vybrat. A protože je ten počet ženský obroský i poměrně malé procento zájemkyň stačí k pověti děvkařwe. V tom je celý kouzlo. Ale nemusíte mi věřit.

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 12:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Ale pak se logicky nabízí otázka, proč je většina ženskejch na ty "pochmurný samce velkých slov a gest" a my vtipálci nejsme většinou žádaní?
    10.4.2010 12:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Ženy se rádi baví, ale mají rádi jistotu, pokud chlap všechno zlehčuje, není si u vtipálka jistá.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 13:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    ...takže mi vtipálci vymřem?
    10.4.2010 13:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Ne jen omezíte vtipkování a občas se budete chovat tak aby věděla, že to co říkáte není sranda a hlavně sranda z ní. Píšu blog
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 14:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Píšu blog
    Já taky...
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 11:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    mladým hochům
    To jako mně? Vždyť já už jsem v takovim tom postproduktivnim věku!
    Václav 10.4.2010 11:29 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    4chan :D

    Ne, vážně. Koncerty v Kainu, občas deskovky s partou, nějaké ty Cony, letos se chystám na Brutal Assault a Fekal party.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    10.4.2010 15:42 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    +1
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 10:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Vidim, že tu střevní chřipku tvoje literální střevo přežilo bez úhony :-D
    10.4.2010 10:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Pokud nejsem v komatu dokážu chodit a plácat blbiny. :)) Tyhle dvě věci jdou samy. Dřív jsem ještě dokázal mluvit ve verších, jako furt, ale to jsem rozchodil, to už bylo fakt moc.
    10.4.2010 10:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Kdysi jsem byl spoluzakladatelem SPOPADR (Spolek pro ochranu pavlačových drben.) Spolek stále existuje a členové nezahálejí. Základní oslovení mezi členy,"paní". Podle vzoru "paní slyšela ste?" Zavázali jsme se šířit šeptandu a neověřené zprávy. Pavlače ubývají, ale ještě žijem.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 11:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Líbila se mi kdysi společnost Píči Čůča. Ty byli lidé, kteří monitorovali fenomen čuča, ovocného vína většinou strašlivé kvality.
    10.4.2010 11:09 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    10.4.2010 11:17 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Oni se opravdu scházeli, degustovali nové výrobky na trhu. Snad i dokázali (ale to nevím) určit podíl padaných jablek a švestek, zkaženého moštu a dětských výživ ve výrobku. Měli i finty, jak ty patoky konzumovat bez několikadenního bolení hlavy potom a zvracení brzy po konzumaci. Myslím že měli i průkazku. Já na tom nikdy nebyl, ale ty jejich srazy prý byla strašlivá sranda. Což věřím.
    10.4.2010 11:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Co o čůču vím, tak bez bolesti hlavy to jednoduše nejde. To patří do říše pohádek a mýtů. :-) Azurové ráno je nevyhnutelné.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 11:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech

    Občasná zábava z vlastních zdrojů
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 12:44 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Tady je v diskusi smajlíků snad ještě víc než v Růžovém blogísku *MUCK* slečny Petřičky :-D
    10.4.2010 14:27 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    nekteri uzivatele a zejmena uzivatelky jsou patrne nazoru, ze smajlici mohou nahradit ideovou prazdnotu ...
    10.4.2010 14:29 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    u někoho se ideová prázdnota dokáže objevit i jen tak,sama od sebe, bez smajlíka
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    10.4.2010 13:10 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Veselá příhoda z natáčení jak má být

    K onomu konceru se váže ještě jedna soukromá příhoda, která potěší každého, kdo mne má za pitomce. .)))

    Koukl jsem na pozvánku a do kalendáře a řekl si: Já mám sice tuhle sobotu práci, ale to půjde! Jsem přeci zkušenej organizátor a řešitel nemožného. Ráno vezmu auto, to zaparkuju tak aby... pak požádám... Helena mezitim připraví... a stihnem to.

    No a taky jo! Dohnal jsem auto do té díry za Lounama, našel kulturák a i místo k zaparkování. Sebou jsem vezl i svoji ženu a jednu kamarádku.

    Vejdemem do sálu a něco se mi neżdá. Tombola, pánové v kravatách... Ples jak z "Hoří má panenko! 27 sobota bylo totíž letos v únoru a i v březnu. V březnu bylo správně!. Tak jsme si podobnou náročnou sobotu zopákli ještě jednou.
    10.4.2010 14:28 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    přidám se s malou troškou do mlýna, neb scifi román proč mi doma nejde internet má zajímavé rozuzlení! Po včerejší bouřlivé výměně názorů s vlastníkem firmy, viz moje předchozí komentáře, kdy jsem se dozvěděla, že to se mnou fakt není jednoduchý (no to není, no a?) nahnal vlastník do našeho domu jiného technika, který objevil chybu na zařízení od jejich firmy. Takže internet jde, kyslíka jsem zatím neobjednala, budu samozřejmě žádat peníze zpět za ty dny, kdy net nešel, a obeslala jsem naší skupinu techniků v domě, že navrhuji s touto firmou skončit spolupráci, protože se nápravy domůžeme pouze pokud já začnu používat námořnický slovník, a přeci jen, jsem dáma ... stejně přemýšlím o dvouměsíční výpovědní době a asi toho kyslíka nastartuju preventivně, ušetřím za telefon, nervy. Ještě že ten oběd se povedl, kuřecí řízky na houbách se smetanovou omáčkou, ale to bylo mňam.

    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    10.4.2010 15:00 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech

    Rizek s omackou? To zni divne.

    10.4.2010 15:14 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    zní, ale chutná to naprosto výborně, chcete recept? jednoduchý ... kuřecí (ale můžou být i vepřový libový) řízky naklepat, dost osolit, opravdu hodně opepřit, zprudka osmažit na oleji, nasypat hrst výborných sušených hub, podlít trochou vody a podusit maso do měkka. Zalít šlehačkou ke šlehání (ne tou ve spreji, normálně kelímek), v hrnečku se studenou vodou rozšlehat trochu hladký mouky, a tím zahustit omáčku. Doporučuji předtím na chvíli vyndat maso, líp se ta omáčka rozšlehá. Vrátit maso, na chvilinku podusit, a je to hotový, dá se s bramborem, těstovinama. Nemá chybu, není co zkazit, jen opatrně s tou moukou, stačí opravdu málo, lít jí pomalu do omáčky a hned míchat.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    11.4.2010 09:27 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech

    Neobaleny jasne. U nas se vzdycky "rizky rikalo jenom obalenem, a ta predstava te strouhanky s omackou mi prisla divna.

    11.4.2010 19:16 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Néé, už je to tady...
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.4.2010 19:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Co se ti nelíbí, jen já bych to lehce modifikoval...

    Kuřecí (ale můžou být i vepřový - libový) řízky vypressovat (vepřový naklepat), lehce osolit, opravdu hodně opepřit a zprudka osmažit na oleji, aby se nám pěkně zamkly póry. Než bude trouba předehřátá na 225 stupňů, do pekáče nasypat tu nejmenší konzervu kukuřice Bonduelle, na vzniklou vrstvu položit řízky a na ně pak na kolečka nakrájená rajčata (můžou být i konzervová), podlít vodou a podusit maso do měkka. Zalít nejvíceprocentovou šlehačkou ke šlehání (ne tou ve spreji, normálně kelímek - pro dementy), v hrnečku se studenou vodou rozšlehat trochu polohrubý mouky (protože se narozdíl od hladký nehrudkuje), a tím zahustit omáčku. Doporučuji předtím na chvíli vyndat maso, líp se ta omáčka rozšlehá. Vrátit maso, na chvilinku podusit, a je to hotový, dá se s bramborem, případně pečenym bramborem.

    Dobrou Chuť!!!
    kotyz avatar 11.4.2010 20:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    nelibi se mi na tom ty rajcata a ta smetana. jinak dobry. a chybi mi tam cibule ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.4.2010 20:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    To je "variace na sladko" ty barbare... :-(
    kotyz avatar 11.4.2010 22:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    tjn, ja na to sladky maso moc nejsem. treba minulej tejden ve skole sme meli nakej kruti platek s testovinama a na to nakydali slehacku a brusinky. jedno i druhy bylo dobry, ale dohromady mi to nesmakovalo. na druhou stranu zase kdyz se u nas doma dela neco-jako-cina tak tam se to kureci maso s tim kari, zazvorem a jabkem snasi dost dobre ...

    asi mam malo chlupatej jazyk (nebo spis moc) a zeru jenom maloco, moc si vybiram ...

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.4.2010 23:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Jdi do píči s krůtim plátkem s těstovinama, když se bavim o výjimečně chutném jídle!!!
    kotyz avatar 11.4.2010 23:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    ale, ale, sem se te nak dotknul ... :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 12.4.2010 12:13 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Člověk by čekal že tvoje modifikace bude plavat v pivě s podezřelým zeleným listím a ono to vypadá jako velmi schopný recept :D Kdo by to byl do tebe řekl.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.4.2010 12:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    špekáčky na černym pivu... hmmmm... Jinak "divný listí" do něčeho takovýho nemá smysl dávat, protože je to těžký jídlo, bylo by to jednak hnusný a jednak by to zmašťovalo minimálně... ;-)
    Václav 12.4.2010 14:23 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Takže příště recept na zelený čokoládový dort? :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.4.2010 14:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    taky těžkej, něco z lískovýho těsta... ;-)
    Václav 12.4.2010 14:40 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Listovýho. Samou chválu jsem slyšel na palačinky :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.4.2010 15:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    z listů, z lísek, všechno jedno, hlavně aby fungovalo... :-D
    30.6.2010 07:07 Kafař obecný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Řízek s omáčkou? Naprosto v pohodě - v bývalé NDR na tom není nic neobvyklého: puttnšnitzl, kartófl a přes to cosi šedivého (bešamelová omáčka obohacená o žampiony) :-D
    thingie avatar 10.4.2010 16:16 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    V naší části Prahy? To jako v Radotíně, na předměstí, kde nikdo příčetný ani nemůže čekat víc společenského života než ranní a odpolední posezení v osobáku do města? No, to je fakt tragédie. Co přijde příště. Už se děsím.

    A i kdyby, koho zajímá nějaký ochotnický spolek. Asi nikoho. A nebo třeba někoho jo, i když mě absolutně ne. Máte ten internet, tak si ho založte, žejo. Možná to nebude jenom radotínské, možná vám tam budou (muset, aby někdo byl) jezdit vetřelci třeba i z Letňan, ale co jako? Jenom proto, že před sto lety trvala cesta z Letňan do Radotína jánevimjak dlouho a jediná forma komunikace byla rozhlásit něco v místní hospodě nebo na návsi, v nejlepším si dát inzerát v nějakých velkolistech, tak se toho krucinál nemusí nikdo držet. Ale no tak, coby, brečte nad tím, že máte internet a ne ochotníky, když jedinej problém je ve vás a představě, že to je jedno namísto druhého.
    Růžové lži.
    10.4.2010 16:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Dřív tady centrum civilizace také nebylo.

    Jinak máte naprostou pravdu, když to není, tak si to udělám. V rámci dělby práce přípravu akcí s širším záběrem nechávám jiným a dělám akce pro specifické skupiny.

    Nabrečím nad internetem, ani do internetu, nad kterým jak vidíte často sedím, ptám se čím se lidé baví, kde se baví, pokud se chtějí bavit spolu.

    A jistě mi zajímá, pokud se nechtějí bavit spolu, proč tomu tak je. Jsem zvědavý, to se smí.
    thingie avatar 10.4.2010 16:47 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Lidé se možná spolu bavit chtějí, ale nemám potřebu, aby to byli lidé ze stejného baráku nebo ulice, spíš teda naopak. Tuhle jsem slyšel geniální radu, čím blíž někdo bydlí, tím méně je dobré ho znát. Když vás nasere, tak ho budete přesto furt potkávat. Krom toho (a v Radotíne tomu nebude jinak) lidé poblíž nebydlí kvůli tomu, že by si byli sympatičtí, že by měli společné zájmy a tak, ale z úplně jiných důvodů. Mě třeba vůbec nešokuje neznat nikoho z baráku, protože ty lidi tam bydlí prostě proto, že tam něco našli, nebo historicky ten byt měli, nebo cokoliv, ale určitě ne kvůli mně a tomu, že by se se mnou chtěli bavit.
    Růžové lži.
    10.4.2010 16:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Vůbec neříkám, že se máte bavit s lidmi z baráku. I když na tom je také něco dobrého, víte kde jste a co můžete čekat. Případně, když se něco přihodí, máte větší šanci na rychlou pomoc. Třeba nebudete doma z začne vám tam hořet, cojávim.

    Zmíněné akce nebyly také s lidmi z baráku a byly organizované (i) přes internet.

    Já Vás opravdu ani nenutím k organizování něčeho ani k účasti na něčem, tak velký vůl, abych tohle dělal, zase nejsem. Zajímá mi, jestli si nějakými akcičkami ve vlastní režii lidé ještě dělají radost, případně proč nedělají. Případná odpověď: nechci nikoho vidět, zalezu si a jsem šťastnej je zcela OK! Je to Váš život a vy jej žijete!
    thingie avatar 10.4.2010 16:58 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Děje se kdeco. Možná jenom někoho nepozvali ;-)
    Růžové lži.
    10.4.2010 17:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    To je možné :-)
    10.4.2010 17:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    No já se občas sejdu s lidma z chatové místnosti u Magora, kterou už více jak dva roky udržuju a jejíž jsem spoluzakladatelem. Scházejí se mimo mě občas pěkný exoti.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    11.4.2010 15:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech

    Když blbý blikající smajlíci, tak tumáte! :)))))
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.4.2010 15:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    LOL! :-D
    11.4.2010 16:05 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Ááá kurva, já myslel, že když se budu vydávat za vlkodlaka, tak nepraskne, že jsem terminátor, co z hajzlíku plánuje vyhlazení lidtva. Vyhladim, no, vyhladím. Ale přísahám, náš termináťáckej soft je pod GNU, tak se nemusíte bát, to důležité zůstane i po lidstvu!
    kotyz avatar 11.4.2010 17:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    tyhle musle mame ve skole. sou desivy ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.4.2010 18:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Tak si příště představ, že ty dvě červený tečky jsou Dag... :-D
    11.4.2010 18:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    :-) To bude chcaní! :-)
    kotyz avatar 11.4.2010 19:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    navic kdyz prijdes bliz tak jedna ta ledka spiklenecky mrkne. to je prave to desivy ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 12.4.2010 09:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    Jé, tenhle smajlík je pěkný! :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.4.2010 10:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    ...to sem tady poslední heterosexuál?
    Dalibor Smolík avatar 12.4.2010 10:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    No jo, už to tak bude :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 12.4.2010 12:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    asi jo, ja si stacim sam ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.4.2010 12:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    ...ty jsi asexuál, to je něco jinýho! :-D
    kotyz avatar 12.4.2010 13:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O slavnostech
    tak, nikdo pro me neni dost dobrej, jen ja :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.