Portál AbcLinuxu, 23. dubna 2024 21:19

Chobotnice na schodech

2.7.2012 09:56 | Přečteno: 24394× | poslední úprava: 3.7.2012 08:46

Nebyla to chobotnice, ale sepie a nebyla na schodech, ale žebříku. Na abclinuxu, jak jasně ukazují statistiky, se nejvíc diskutuje o plazech. Zkusim co měkýš. Ovšem s blogem, s blogem to nesouvisí ani trochu. Ten je příspěvek na téma kultur... a té naší, lesklé.

J.D. si chtěl koupit dvacet deka duše, osminku citu a láhev svědomí. Já nejsem tak skromný, chtěl jsem si koupit ideál, možná smysl života, říkal jsem si, že takový by se mi hodil. Mám už své neurozy, touhy, strachy, mám toho plnou almaru, něco jsem koupil, něco dostal, za něco draze zaplatil.

Teď si koupím ideál, rozhodl jsem se.

Po zralé uvaze jsem nezvolil internetový prodej, takový ideál si je třeba vyzkoušet, jestli dobře pásne.

V nákupním centru na ideály bylo mnoho oddělení. Byl jsem nesmírně překvapený rozdílným přístupem prodavačů. Někde jsem se musel před vchodem do prodejny zout, Někde mi vyhrožovali, že jestli nekoupím u nich, okamžitě mě popraví. Zboží ale měli opravdu lákavé, solidní matroš ověřený lety s dlouhou zárukou na jednu celou věčnost! Tak to slibovali.

Někde byli i milí, ale ty ceny přátelé! Nelhat, nekrást, dokonce nesmilnit.

Někde mi vůbec neřekli, co nabízí, jen se furt uculovali, usrkávali čaj a prej že záleží jen a jen na mně, co si vyberu, ale drahý že to bude setsakra. Celej život snahy, hledání a sebekázně za to chtěli.

Konečně jsem dorazil do největšího, nejkrásnějšího oddělení. Mluvili tam mojí řečí a bylo to tam prostě okouzlující. Hned u vchodu se mne ujali krásné dívky a že prý nezůstane jen u nákupu, že se rády pomilují, je to zdravé a zábavné, ale to už tady byli s alkoholem, mařenou. A už jsem byl v dalším předváděcím sále plném okouzlujících obrázků. Při tom jsem pojídal lahůdky, srkal víno a líbal se s dívkami.

To je ono! Našel jsem! U Vás jsem našel, říkám prodavačům, kde máte zboží, kde je ideál? Prodavači znejistěli. A na co byste ho potřeboval, pojďte, nalijte si.

Ale já se nechci upít, umilovat a užrat, povídám. Já chci žít! Třeba i trpět, ale žít! A poznat! A potkávat se a vědět, já chci cestu, když už ne cíl!

V tom jsem se vrátil na ty schody, co byly žebříkem, a zahleděl se do oka té mořské potvory. A pochopil, že teď skrze ní a schody vedu dialog s Bohem.

Jsou lidé, co mi nevěří dokonce ani to, že se potkávám s vílami. Tedy dokládám fotku oné sepie. Kvalita fotka ja dana schopnostmi fotografa, ale i tim, že je to foceno přes zavřenej igelitovej pytlik normálním foťákem :) A žebřík na přání phr. Ještě tam plavala taková divná potvora, ale to jsem jen z dálky vyfotil a raději mazal z vody! Třetí fotka. Čtvrtá - tak to se tam vyskytuje na mořským dně... hmmm...

       

Hodnocení: 77 %

        špatnédobré        

Obrázky

Chobotnice na schodech, obrázek 1 Chobotnice na schodech, obrázek 2 Chobotnice na schodech, obrázek 3

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

kotyz avatar 2.7.2012 10:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
LOL, chobotnice na schodech, sépie na žebříku, ty nám teda dáváš! :-D Příště bude chameleon v kabele a ptakopysk v kredenci :-D Už jenom ten nadpis mi prosvítil den štěstim! Co teprv až si to přečtu... ;-)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
2.7.2012 10:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Pak budeš zklamán, skončil jsem v brutálním popisném realizmu provařených jevů . Ach jo abrdíkoncen.. :)

Příště to napravím, ale chce to oraz. Tohle jen abych utnul tu zmiji :-)
kotyz avatar 2.7.2012 10:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ale dobrý to bylo...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
2.7.2012 10:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
No, já tu mám vedle sebe jednoho od jedný víry a tak přemejšlim, proč není nadšenej z našeko kulturně vyspělýho, svobodnýho světa... Možná to má nějak tak, jako když se na tu naši slávu koukneš... třeba z toho žebříku do moře. :)))

Ono těma kulturama je to vlastně taky svobodný trh. O co je zájem to vyhraje, jestli to bylo jen lepší reklamou? Agresivní prodejní kampaní? To už na výsledku nic nemění.
Isah avatar 2.7.2012 22:20 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Grafomane :-)

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
Dalibor Smolík avatar 3.7.2012 00:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Vždyť se to čte hezky :-) Mě inspirovaly ty víly, které Dag potkává. Musím se lépe díva, třeba je uvidím taky.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Isah avatar 3.7.2012 04:46 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Ale jo, Dag ví, že to nemyslím ve zlém. Na víly se zaměřím také, ale dám si pozor, aby to nebyly třeba halucinace. Bych teda raději viděla vílu - muže. Jen nevím, jestli to existuje.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
3.7.2012 07:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Jsem to já! :-)
Dalibor Smolík avatar 3.7.2012 00:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Vy jste všichni tady blázni .. jen já jsem letadlo :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
2.7.2012 10:43 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hm, zajimavy. Me by v tuhle chvili stacilo prodat do frcu asi tak tunu kokotu, ktery premejslej jak by jim to vyslo lip v excelu a to, ze tim ostatnim vysypou tatru klacku pod nohy je jim fuk. Stejne jako ze to ve vysledku bude v excelu vypadat hur, protoze on sleduje kvartal. Ne, kecam, je tam jeden vizionar a ten vidi na dva kvartaly dopredu.
2.7.2012 10:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
"Daruju tunu kokotů" :)))

To je slogan na nějakej punkovej hit, gratuluju! :)))
2.7.2012 21:29 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Tyhle kokoty do biomasy, ať jsou aspoň trochu užitečný.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
2.7.2012 11:11 jas | skóre: 13 | blog: blag
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Preco si nespravit z cesty ciel?

2.7.2012 11:25 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Janota má o tom i píseň (známější od Mňágy, kteří ji převzali).

Ano, proč! To jde. Cesta může být minimálně důležitější.
kotyz avatar 2.7.2012 11:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Zbývá vzdát čest padlému stroji a zbytek dojít pěšky...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
2.7.2012 11:40 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Přesně tak Janota před mnoha lety: Oldřich Janota & Mozart K - Zrychlený vlak
2.7.2012 11:53 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Janota je dobrý týpek, tady bych asi zmínil tuhle píseň. Do blogu o smyslu života (Dagu, ty nám dáváš !) se asi hodí dost dobře.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
2.7.2012 11:59 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Janota má užasný texty a je uhrančivej. Země nikoho, Neviditelný věci... a k tomu ten jeho přednes. To je z jinýho světa.

ta odkazovaná Bitva: "šíp nepřekoná dálku, když nennese ho touha". To dokonalý!
2.7.2012 12:23 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Budu si muset "Podzimního krále" pustit, abych si to trošku osvěžil. Snad mi to nepřidá na depce ...
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
2.7.2012 11:45 jas | skóre: 13 | blog: blag
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Kopa ludi stravi hladanim ciela tolko casu, ze popri tom uz zabudaju zit.

Pritom ak clovek aspon sem tam spusti zrak z ciela, samotna cesta (kludne aj ta, co nevedie nikam) bude dolezitejsia a zabavnejsia ako ciel.

2.7.2012 11:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
S tim se dá souhlasit. Někdo ani nemá potřebu cíl hledat. Někdo zase zkouší tolik cest, že po žádný nejde.

Věšina lidí ale hledá "něco" co by dalo jejich životu smysl. To může být klidně i třeba to, že dobře vychovají čtyři děti, to přeci nemusí být kdovíjaká složitost, vůbec ne. Mnoho lidí ale musí ten cíl převzít "nakoupit", nestačí jim ani cesta ani cíl co si našli. Není to možná správné, ale je to tak. A nezdá se, že to je běžně k mání "u nás" je gor moc uspokojující a žádané zboží, i když ten "krám" je tak parádní. I ty státy potřebují své ideály. Ideál přežít a užít si může vest k beznaději a ztrátě vitality.
2.7.2012 13:10 jas | skóre: 13 | blog: blag
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Tiez som tak v minulosti nakupil. Problem bol, ze som k nakupu podobne dostal kopu veci, ktore som nechcel, ktore ma zatazovali, ktore ma obmedzovali a tieto veci "zadarmo" sa nedali vratit samotne, ale bolo treba vratit cely nakup. Chapem, ze niekomu moze vyhovovat cely balik, no ja si radsej spravim cely produkt sam a hlavne bez obmedzeni.

2.7.2012 13:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Pokud to i bez těch komponent funguje tak proč ne.

Myslím že u mnohých kousků ovšem ty omezující a otravující součásti jsou jaksi nezbytené pro dlouhodobou funkci. A taky když je zahodíte, možná přijdete o záruku.

Ale tohle je jistě jednoho každého nákup a jen on se rozhodne.
=^..^= AmigaPower® avatar 2.7.2012 13:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ta Sépie je podobná Kolibáčovi :-D
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
2.7.2012 13:33 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Mimochodem, na fotce chybí ten žebřík !
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
2.7.2012 13:38 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Jak to že ne? :-)
2.7.2012 13:50 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Na tý druhý zase chybí chobotnice -)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
kotyz avatar 2.7.2012 13:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Už má dušička pokoj? :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
2.7.2012 14:04 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
LOL! :)
2.7.2012 14:08 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Supééér
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
2.7.2012 14:04 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Z toho je vidět, že člověk nemůže mít všechno najednou. :)
2.7.2012 14:12 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Může, ale musí si to zařídit sám a většinou to dá strašně práce a výsledek za moc nestojí.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
2.7.2012 14:17 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Text od Křesťana, co mi přijde pravdivej "...a já na dědičným provaze i s uškrcenou pýchou se vzpírám odvaze, spokojit se s málem."

Třeba jen s žebříkem a nebo jen sepií :-)
kotyz avatar 2.7.2012 14:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ten žebřík je volitelný příslušenství. Můžeš si to sestavit podle svýho...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
2.7.2012 14:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
V tom příměru je žebřík cesta, možnost evolučního postupu... Možná můžeš podle svýho, ale bude použitelnej?
2.7.2012 14:48 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Křesťan je básník, ale tenhle text nějak neznám.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
2.7.2012 14:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Smuteční marše.

Jo, Praha bolestivosti, to je moc pravdivý. One je fakt básník i s tim, že myslim že občas ani neví proč to psal :-)

A můj ročník! Samý báječný lidi :-) ... opilci... :-)
2.7.2012 14:57 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Taky mi přijde, že by se s Amigou mohli znát z jedné putyky :) Ale Amiga je mladší, tak spíš ne.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
2.7.2012 14:59 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Myslim že klidně mohli. :)))
Isah avatar 3.7.2012 17:22 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

No, takhle na pokec býval fajn. V muzice ale kapelu dřel do úmoru. Je v tomhle perfekcionista, proto jsou tak dobří. Vídávala jsem se s ním dřív dost, že by byl opilec...nevím. Spíše ne. Přišel mi vždy v trochu jiném světě.

Moc se mi líbí i Než zazvoní hrana, Zášť, Smuteční marše...Infiela,... jeho úpravy některých písní od Dire Straits nebo Jethro Tull jsou dokonalý. A ještě to býval krásnej chlap :-) Dřív.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
3.7.2012 17:29 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Na muziku má spíš Malinu, ne?

Jo, krásnej chlap asi byl. Ale na to nemám správnej odhad. :-)
Isah avatar 3.7.2012 17:46 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Oba se podíleli na tom, kde jsou. Malina je špičkový muzikant, Křesťan také. Ti se prostě našli. Při rozpadu Poutníků se odštěpily 3 skupiny. To asi víš. Plocek je taktéž geniální muzikant. Teda doufám, že si to jméno dobře pamatuju. On založil Tea Grass - také pěkná muzika. Malina s Křesťanem Druhou trávu a chlapi z Poutníků zbyli. Jirka Karas Pola a Linhárek. Tím Poutníci v podstatě skončili. To co hráli pak už nebylo to ono.

Tohle bylo vyvrcholením delších sporů uvnitř kapely. Nějaký čas jsem s nimi jezdila.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
3.7.2012 17:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Já četl nějaký rozhovor tenkrát s Křesťanem a ten řikal že má v Druhý trávě problém, že jsou to samí výborný muzikanti a on jen průměrný.

Ale já to takhle nepoznám a možná to jen tak řekl :-)
Isah avatar 3.7.2012 17:59 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

On to řekl, protože celý život bojuje s dokonalostí. On sám se sebou. Jeden z lidí, kteří nehlásají, že jsou mistři světa, ačkoliv to co dělají je úžasné.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
3.7.2012 18:04 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Jo, to by mohlo bejt.
Isah avatar 3.7.2012 17:56 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Malina byl hodně ujetý na Bluegrass v té době. Říkal, že hrají Newgrass :-) Na Banjo Jamboree zářil. Jeho hraní byl zážitek, technicky dokonalé a mělo to šťávu, že mi šel mráz po zádech.

To jsou muzikanti od Boha. Stejně jako třeba Redl. Oproti Redlovi, v tom pití, byli chlapi z Poutníků usazení pánové :-)

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
3.7.2012 20:30 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Pokud vím, Poutníci ještě hrajou, ale už je tam jenom Pola, tak už to je jenom naše druhá liga, zatímco Druhá tráva je světová extratřída.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
Isah avatar 3.7.2012 21:27 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Jj, hrajou. Vystihls to přesně.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
Isah avatar 2.7.2012 19:24 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

On má Křesťan vůbec velmi dobrý texty. Na tomhle albu ujíždím furt.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
2.7.2012 14:42 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Je tam třetí, tam je mořský dravec!
kotyz avatar 2.7.2012 14:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
To je focený na tý nuda-pláži? Koukam že tam je asi veselo, čili žádná nuda, měli by zvážit přejmenování na zábavo-pláž :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
2.7.2012 14:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
jasně. Nuda ani ne. Však se dnes řiká natur plaž, přírodní, přírodní, jo přírodní. Ano, a v přírodě, jak jsme si již probrali, najdeme mnohé zejímavé potvůrky!

Ovšem nevím, je li správné, chodit na natur pláž třeba s umělými zuby? Prsy, Používání prezervativu? Je to přírodní? To je složité vzácný příteli :-)
gtz avatar 2.7.2012 22:53 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Přírodní natur plaž :-) to nějak beru, ale ty komerční nuda-natur pláže určitě ne. Před pár lety jsem byl s rodinou někde v Chorvatsku a kousek od nás byla taková pláž + lidé na kamenech. Skoro samý Němec apod. a jako opravdu se na to koukat nedalo.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
3.7.2012 08:00 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ono to také není na koukání, ale na koupání. Sice je to podobný slovo... :))) Ale to je častý omyl, že to slouží k vystavování lidí. Většinou ne.

Jinak je to vcelku fuk, každý jak chce. Nuda pláže vznikly pro ty co chtěj takhle. Já si v plavkách připadám jako úchyl :))) Ale to je zase můj problém.
3.7.2012 08:30 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ono je to zajímavé téma. Proč třeba samotná existenc těhle pláží vyvolává emoce i u lidí velice svobodomyslných? Proč tyhle pláže navštěvují píš lidé konzervativní a zdrženlivější?

Myslím že vím, je to vlastně stále totéž...

P.S. Jak jste přišel na to, že jsou to byli většinou Němci?

gtz avatar 3.7.2012 20:48 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Slyšel jsem jak lidé co tam byli mluvili. A Němčinu poznám :-) Většinou to byli němci z bývalé DDR. Kdysi jsem byl nahoře na Rujaně a vedle našeho motelu byla tato pláž a bylo to v pohodě.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
3.7.2012 20:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Jo tak. Nojo, ale to jsi zaznamenal složení nahlas mluvících. dělám si zase prdel, jasně němci... jsem hrdý že jsem otužilejší než oni! :-)

Ale to je zajímavý, nudisti naturisti jsou většinou tiší. I když nesnášenlivý. Ale tiše nesnášenlivý.
gtz avatar 3.7.2012 21:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
No stačil pohled na zrzka a bylo hned jasné kdo je to. A Němec, který hučí na děcka a ráčkuje (no a k tomu byl širší než vyšší)..... Eeeeee....
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
3.7.2012 21:09 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Němci jsou taky fajn, jsem zjistil. :-)

Stejně je to zajímavý, když je někdo vidí, proč jsou nejúpěšnější národ Evropy?
gtz avatar 3.7.2012 21:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Protože jsou tvrdí a nesmlouvaví obchodníci a jejich pracovní morálka je jiná než ostatních lidí. To se dá říct asi jen o bývalém Západním Německu, morálka ve východním DDR byla nic moc.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
3.7.2012 21:40 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
a jejich pracovní morálka je jiná než ostatních lidí.

Fakt? Se mi nezdálo. Produktivita, to jo.
gtz avatar 3.7.2012 22:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
myslím jak to, že Němci nemají moresy jak u nás, ale u nás je to spíše to co doznívá. U nich takové věci jako nákupy v pracovní době apod. neexistuje. Stejně jako chování k práci, přesčasům apod. Ale na druhou stranu, tyto věci mají hodně dobře zaplacené.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Dalibor Smolík avatar 3.7.2012 09:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Skoro samý Němec apod. a jako opravdu se na to koukat nedalo.
Já jsem byl jednou na takové pláži, tam byly samé Angličanky. To byl skutečně otřesný zážitek, brr ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.7.2012 10:26 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Vsak taky aspon vidis skutecny duvod, proc Anglicani vyrazili kolonizovat zemekouli.
3.7.2012 10:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Já myslim že je to pověra. Viděl jsem velmi pohledné angličanky. To spíš ta anglická kuchyně. A zařízení koupelen :-)
3.7.2012 10:51 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ja taky. Dve.
=^..^= AmigaPower® avatar 3.7.2012 10:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Příloha:
Angličanky sou moc hezký, když stojej za pultem, vidíš je v autě okýnkem a všude možně, kde neni vidět spodní část těla :-D

...i když existujou i výjimky (příloha)
3.7.2012 11:00 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Já mám pocit, že je to fáma stejná, jako že Francouzsky jsou bůchví jak krásný. Myslim že chyba je v Angličanech. Francouz kolem těch buchet skáče, furt mele jak jsou krásný a ony krásní ve svých očích, tím i v našich očích.

Když zatančíte kolem angličanky tak rozkvete.

A vonkoncom, jestli je ženská doopravdy krásná, ne že umí o tom přesvědčit muže, to pozná jen jiná ženská, ta do těch fint vidí. :))))
3.7.2012 11:11 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Do Francie cas od casu jezdim (zridkaveji nez bych chtel). Nektery jsou krasny, nektery ne. Ostatni pronarody prijizdeji k nam zajezdovymi autobusy. Podobne jako dcery galskeho kohouta na tom jsou Holandanky, zcasti i Nemky. Pekny jsou treba Danky. Ovsem radsi nez Anglicanky jsem mel Iranky. Mozna vypadaly stejne, ale u tech Iranek jsem to aspon nevidel, protoze byly az na oblicej zamotany do hadru. Ty Anglicanky vypadaly, jako kdyz mel po ceste autobus nehodu.

Fuj, to jsem hnusnej... jo a kdyby se nekdo ptal, tak jsem nejkrasnejsi na svete.
3.7.2012 11:15 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
jo a kdyby se nekdo ptal, tak jsem nejkrasnejsi na svete.

To bude pro Tebe rána až uvidíš jednou mne! Ale druhý místo je taky dobrý, nebreč! :))
Dalibor Smolík avatar 3.7.2012 12:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Nejhezčí holky jsou v Brně, na tom se shodnou i moji obchodní partneři, kteří procestovali celý svět. Myslím si, že je to i názor odborníků.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
pavlix avatar 3.7.2012 12:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Nejhezčí holky jsou v Brně
A mluvěj slovensky.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
3.7.2012 12:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
A pochazaju z oneho Coventry, či ako sa to volá. :-)
Dalibor Smolík avatar 3.7.2012 13:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Pocházejí většinou z Newcastle, pardon .. z Nových Zámkov :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.7.2012 16:56 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
tak v tej protitureckej pevnosti som mala dve sesternice... teda otcove, ale nie oveľa staršie, moje rané idoly ženskej krásy... a to boli ozaj pekné dievčatá, napoly východniarky, napoly západniarky, švacnuté nejakými avarskými či maďarskými kmeňmi a ich strážcami hraníc z Ázie;-)
gtz avatar 3.7.2012 20:22 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Si nedělej prdel :-) Slověny jsou podobné jako naše baby.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
4.7.2012 07:04 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Minule v historii.cs bola relácia o Veľkej Morave- českí historici tam polemizovali s neprítomnými slovenskými zástancami hypotézy, že centrum VM (ne)bolo v Nitre a dokladali to archeologickými výskumami za riekou Moravou. Tvrdili, že väčšia časť Slovenska do VM ani nepatrila, resp. že slov(a)enské kmene na našom dnešnom území boli iba poplatné Mojmírovcom, ale do jadra VM nepatrili, okrem kúska územia na západe. A či je správne Rastislav alebo Rostislav( boli za o:)).Konkurenční slovenskí historici-národovci zase tvrdia, že by sme starých Slovanov na našom území, moravských Slovienov, mali volať starí Slováci:). My sa tiež učíme ofic. v škole, že za Svätopluka sa VM stala nezávislým štátnym útvarom - že mala už znaky štátu a zbavila sa franského vazalstva - tí česko - moravskí historici až taký hrdý názor na vzťahy s Frankami nemali:).

Tak či tak, aj nasledujúce storočia po vzniku Uhorska sa to kdejako mixovalo, viď napr. valašských kolonizátorov rozptýlených u nás, aj u vás. Aj Turci vás tam rabovali... Ste podobný mix ako my, tak musíte mať pekné dievčatá!( České blondínky sú ale tvrdá konkurencia...) :-D

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/exkluzivne-ct24/historie-cs/180001-kolaps-velke-moravy/
gtz avatar 4.7.2012 10:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Copak u Vás nemáte blondýnky? V Blavě jsem jich viděl možná víc než u nás v Brně :-)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
=^..^= AmigaPower® avatar 4.7.2012 11:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
90% prostitutek na Teplicku jsou blondýnky a 90% z těch blondýnek jsou cikánky... :-D
4.7.2012 11:14 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Jedna známá se zase nechala obarvit pro práci poněkud intelektuálnější než šlapat chodník, jako "blbou blondýnu" jí nechtěli. :)
4.7.2012 16:27 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
vlastný prieskum?
gtz avatar 4.7.2012 17:48 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
ano ... vylezu z auta na odpočívadle a chceš sex? Já ne ...Ona : tak až později a už tluče na dveře Bulharského kamionu. Vracím se od benzinky a vidím jak vylézá z toho kamionu, zapaluje si cigáro, něco odhazuje do křoví a už tluče na dveře vedlejšího tureckého kamionu :-) Tomu se říká produktivita práce :-)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
4.7.2012 16:21 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Copak u Vás nemáte blondýnky?
ťažko povedať, čo je dnes na blondínkach pravé... ale čiste voľným okom... ak ste cestovali verejnou dopravou po Slovensku, čo ja som cestovala prvých x rokov praxe pravidelne od západu po východ, tak blondínky prevládali v autobusoch na strednom Slovensku od Banskej Bystrice smerom na sever, severozápad...
gtz avatar 4.7.2012 17:50 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Hodně jsem jezdil pracovně do nemocnic v Blavě a tam to bylo přeblondýnováno :-)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
4.7.2012 19:21 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

nechali sa Slovieny oblbovať? :-D

4.7.2012 19:22 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
myslím tie blonďaté
gtz avatar 4.7.2012 21:10 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Co mi říkalo pár lidí s kterýma jsem byl na pivu tak nechaly, ale osobně jsem to nevyzkoušel.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
4.7.2012 16:26 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
V Blavě jsem jich viděl možná víc než u nás v Brně
Ja som tie krásavice z Brna hovoriace po slovensky pochopila dobre a tiež mi bolo jasné, že asi budú väčšinou blond. Len som nemala chuť si zaklikať:).
4.7.2012 07:08 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
ste podobní
4.7.2012 07:16 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
3.7.2012 11:07 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Pokus dobrej, ale zkus to znova:
Glynis Barber was born on October 25, 1955 in South Africa.
3.7.2012 11:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Jane Seymour, Carey Mulligan, Belinda Lee, Sienna Miller...

No podle toho jak ohrnuješ nos tam musíš mít harém opravdu nádherných holek když o tyhle ani neopřeš hrábě. ))))

Nebo je to jako já když řikám že Lamborgin prostě nechci, jedině Aston Martina. Nooo, možná i Ferrari se nechám ukecat! :))))
pavlix avatar 3.7.2012 10:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Já taky. Většina z nich mluvila rusky.

S bratránkem jsme si kdysi dali soutěž o to, kdo vyfotí hezkou angličanku, s tím, že podmínkou bylo slyšet ji promluvit anglicky a bez východoevropského přízvuku. Skončili jsme remízou.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
3.7.2012 11:02 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Krása Angičanek. Konečně pořádnej spor! Jsou krásný! Tvrdim já! :)
3.7.2012 11:04 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Jinak je to problém. Muíme si definovat předmět sporu a jednotky v kterých budeme měřit:

Kdo je Angličanka? Je to dané státní příslušností, místem pobytu...?

Co je "krásná"?
pavlix avatar 3.7.2012 11:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Pro účely soutěže jsme si s bratránkem první definovali jak uvádím výše, a v oblasti krásy jsme byli celkem ve shodě, takže nebylo potřeba definovat.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
3.7.2012 11:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
To jistě, mně jde o to lemátko: Angličanky nejsou krásné. Možná kdybychom to omezili na návštěvníky toho serveru? :)
pavlix avatar 3.7.2012 11:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
lemátko
ROFL
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
3.7.2012 11:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Na tak závažnou otázku je třeba jít zodpovědně! Je to mamtematický problém. Nebo prostorová geometrie?

Hej, myslíte že ta 3D grafika, co si navrhnete obal a oni vám ho udělaj, že to bude i u ženskejch?
3.7.2012 16:10 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Co je "krásná"?

U nás máme vžitý kvalifikační předpoklad - 'Inteligentní postava' :-)
Nobody can give you as much as I can promise you
3.7.2012 16:14 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Prsa o vysoké inteligenci, bystrý zadeček a flexibilní, kompatibilní..

Tak nějak? :-)
3.7.2012 16:18 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Sakra, mohl bys u nás působit jako externí konzultant v HR :-)
Nobody can give you as much as I can promise you
3.7.2012 16:56 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Musel jsem si najít co je HR. :))) Jo, to jo, ale co je to za podnik? Hampejz? :-)
Dalibor Smolík avatar 3.7.2012 12:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Dva Italové na pláži. Jeden zmizí a ten druhý ho objeví na pláži, jak si to rozdává s nehybnou dívkou. Vytřeští na něj oči a povídá: Proboha, jak tady můžeš obcovat s mrtvolou ???
Ten se na něj udiveně podívá a říká: Cože? Ona je mrtvá? Já jsem myslel, že je to Angličanka! :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
gtz avatar 3.7.2012 20:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
My jezdíme pár let dolů do Itálie a když tam byly vidět nějaké pěkné baby tak to většinou byly ženy slovanského typu. Italky a Španělky jsou také hezké, ale jen když jsou mladé.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
3.7.2012 20:43 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Všechny jsou hezké, ale některé ještě víc! :-)

3.7.2012 20:54 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Některé zase tu krásu až moc dobře maskujou :-)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 20:59 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Musíte jí odhalit! Teda nemusíte, ale bude se Vám ta schopnost nalézat krásu kde ani moc není hodit. Teda myslim si :-)
Isah avatar 4.7.2012 04:18 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

My nejezdíme teda nikam, ale španělé jsou krásní muži a Irové jsou zajímaví :-) Abyste to tu neměli až tak jednostranné.

Zadek a flexibilitu hodnotíme také, něco v mozku taky není k zahození.

Se mi potvrzuje, který ten pud je první :-)

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
2.7.2012 15:02 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ale internet nic moc. Tam se musim bavit s mladejma, krásnejma nahatejma holkama. Takže přeci jen nuda žejo! Bez internetu... Doufám že mi politujete!

2.7.2012 14:50 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Tímhle dravcem bych se klidně nechal chvíli okusovat :-)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
2.7.2012 14:52 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Počkej až by se přiblížil! Ještě byss pláčem utíkal :-)
2.7.2012 13:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Sbořil bůh sepii k obrazu Kolibáče? To jsem nevěděl.

A nebo to byl on a Kolibáč byl ve vodě podobný sepii?
kotyz avatar 2.7.2012 13:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Cthulhu stvořil Kolibáče k obrazu svýmu - to vysvětluje ty chapadla. Jako vedlejší efekt má nadlidský schopnosti psát až na 8 klávesnicích naráz a vyrobil si vlastní rozložení kláves aby to bylo chapadlo-friendly psaní :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
2.7.2012 14:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Takže nejen Chuck Norris dokáže zmáčknout kombunaci Ctrl Alt Delete jedním prstem?
hikikomori82 avatar 2.7.2012 14:02 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chobotnica na schodoch, krab na parkovisku
Slobodný font na technické kreslenie
2.7.2012 14:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
No to mi... Teda. Vlezou všude zvířata! :)
Dalibor Smolík avatar 3.7.2012 09:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
To si pleteš, to jsou trpaslíci!
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.7.2012 10:56 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Trpaslíci jsou stejně zvířata v přestrojení. Tuhle jsem potkal trpaslíka, okecáme a z něj spadnou hadry a byla to veverka!
2.7.2012 18:00 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

mlok

3.7.2012 09:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pan Dědeček si chtěl koupit zmíněných dvacet deka duše a další neprodejný sortiment. A Mistr Mišík s ...etc to nazpíval. Tak to sem patří. :)
3.7.2012 10:12 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Zkoušel jsem se ptát v Barumce a říkali, že duše neprodávají na váhu, ale na kusy a nejlíp kdybych si vzal celé balení po čtyřech. Jednu duši už mám, tak bych jich měl pět a co s tím. Co když se mi začnou hádat, která je ta pravá a já nebudu vědět, kterou mám poslechout. A když se začnou prát a vzájemně vypouštět, tak můžu přijít i o tu původní. Tak jsem radši nekoupil žádnou...
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 10:38 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Dobře jste udělal! Duše jsou hádavé, známe to z prastaré lidové, kde "hádala se duše s tělem". Co teprve mezi sebou!

Samotné pneumatiky v tom nemají jasno. Některé bezdušné tvrdí že duše neexistuje, zatímco ty dušné zase že ano. Jediné na čem se shodují je, že kdo se moc nafukuje, ten praskne.
3.7.2012 10:45 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Tak budete mať mnohonásobnú osobnosť, pre každú situáciu jednu:)... to je v každých časoch veľmi výhodné. Taká jedna jediná duša sa vám zoderie raz - dva,a kto by to furt lepil? Takto vyhodíte ako čínske ponožky a natiahnete novú. .-)
3.7.2012 10:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Je fakt že jsou lidé, co mění kabáty. A lidé co dokáží změnit i svoji duši. Nebo prodat a často nejsou drahý!
3.7.2012 11:39 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
To už je pojmenované, tuším se tomu říká schizofrenie. A je to spíš k pláči než k smíchu. Ne ne, to radši budu pořád lepit tu původní. Dneska lepidla vydrží víc než původní materiál.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 11:47 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
To co popisuje kolegyně bude spíš diagnoza vychcanost.

Ale každopádně je lepší si chránit tu původní, než nakoupit kdovíco
3.7.2012 13:18 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
tak ako hovorí Dag... je to určitý druh "schizofrénie", ale jej skúmanie nebude patriť do odboru psychiatrie, skôr sa ňou budú zaoberať pavedy, dumajúce nad "dobrom" a "zlom"...

3.7.2012 13:39 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Tak převedeme diskusi do non-stop baru U Zmije ?
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
Dalibor Smolík avatar 3.7.2012 13:42 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Jedině zajet do Brna
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.7.2012 13:47 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
gtz avatar 3.7.2012 20:24 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Dobře tam vaří
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
3.7.2012 20:26 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Jo! Důležitá informace!
3.7.2012 14:10 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Tam už se neeeeveeeejdeeeemeeee :-) :-)
3.7.2012 14:20 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Děťátko přerostlo tatínka i ostatní děťátka a začalo si žít vlastním životem :-)

Ale já na tom přesunu netrvám...
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 14:27 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
To není děťátko, to je otesánek! :-)
3.7.2012 14:50 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Spíš bych to přirovnal k požáru po zásahu hasičů : Větší část prostoru už chladne, někde to ještě doutná, někde míň, někde víc, ale nikdo neví jestli krátký závan větru někde nevyloudí nový plamen.

Rychlost, se kterou přibývají příspěvky mě vedou k přesvědčení, že oheň ještě zdaleka neprohrál.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 14:59 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Je tam několik ohnisek. U jednoho sedí cikáni s Randym, Občas na ty či ony oharky zafouká ze Slovenska....

Pak je tam ta naše skupinka... Něco jako byla "Křiživnická škola čistého humoru bez vtipu", tak my máme čistá diskuze bez tématu :))))
3.7.2012 15:20 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Proč? Diskuze o diskuzi je taky téma. Jak diskuzi otevřít, jak jí moderovat a jak jí ukončit :-) Jak se stalo, že jedna imaginární zmije způsobila na ábíčku takovýhle průvan? Je k tomu třeba shody vhodných okolností nebo se to dá vyvolat kdykoli? Dokáže to vyvolat kdokoli nebo ten dotyčný potřebuje nějaké charisma? A ještě - mohou se diskuze stát smyslem života (když už se na to v tomhle blogu ptáme)?

To je další velké téma o komunikaci a pro mě osobně je to užitečné sledovat a třeba se i něco přiučit. A humor v diskuzi nesmí chybět, ten jí dobře okoření.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 15:30 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Autor blogu myslim sám ovlivní diskuzi jen minim álně. Jsou určitě jisté možnosti ve výběru témat, ale to se vyčerpá. Ta kvantita se nabere na úkor kvality, když se někdo dost vytrvale hádá :-).

Napadá mi tedy, zda to byl průvan či průjem. :-)

Vyvolat to může cokoliv a kdokoliv, jen musí být téma dost neohraničené (zmije)a nerozhodnutelné (krokodýl).

A nebo ne? Pozoruhodné že obě nejukecanější se týkaly dobra a zla. Ale ony se také jmenovaly po plazech, takže to všechno je nejspíš náhoda, fluktuace...
Dalibor Smolík avatar 3.7.2012 16:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Napadá mi tedy, zda to byl průvan či průjem.
Já si myslím, že už nemůže být pochyb :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.7.2012 16:32 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
"Křiživnická škola čistého humoru bez vtipu"
musela som si pozrieť na internete, čo to je... a už viem... nie som si istá, či to dosť korešponduje s tou amigovou patičkou;-)

keby ste sa boli opýtali mojich rovesníkov do 89. roku ale aj kohokoľvek na Slovensku teraz ( okrem ľudí, ktorí sa o to vyslovene zaujímajú, lebo sa to nejako týka ich profesie), kto bol Jirous, tak asi nebudú vedieť... skúsila by som to u nás v zborovni a stavím sa, že by to možno vedeli ... dvaja? ... ani nie

Prečo to viem ja... lebo som vďaka mojej mame bola tak trochu predčasne v "obraze" ... mala iba mňa približne vo svojom veku:-), resp. bola som jej najstaršie dieťa a tak so mnou doma konzultovala tie udalosti v 68., spolu sme prežili tú noc, keď porišli Rusi(teta mala nočnú v telegrafe, volala len čo sa tu vyrojili). Pamätám si na to číslo MS, keď bola tá aféra s Plastic People- myslím, že to ako mládežník mal "na starosti" Radek John? Aspoň si myslím, že som vtedy zaznamenala jeho meno. Uverejnili tam texty- a tie sa nezainteresovanému pod vplyvom toho článku o nich( narkomani, hudobní diletanti atď.)zdali nezmyselné a vulgárne. Ja som im vôbec nerozumela. Ale vravela som si tiež, že to nebude asi celkom kóšer - ak, tak len časť pravdy.

Český underground bolo niečo, čo sa k nám temer nedostalo. Až po 89. som videla pár filmových dokumentov - a čo si viem predstaviť, je tá ich situácia, že museli byť ako také pusté ostrovy izolované od pevniny, alebo ako leprosáriá. Vlastne mali byť zaživa mŕtvi. Bola to vlastne taká kontrakultúra, pozitívne deviantná, z ktorej určite vyšlo dosť podnetov aj pre tú dominantnú, ktorá ich potom nejako sprostredkovala ľuďom, ktorí prahli po tom, aby niekto za nich vyslovil, čo sa vysloviť báli.A tak ako ruskí spisovatelia, ktorí pripravili perestrojku, aj tí predstavitelia tej oficiálnej kultúry potom postupne prebúdzali ľudí z letargie. Asi v tom vidím ja význam undergroundu( Andy Warhol je u mňa niečo podobné, i keď on za svoju "kritiku" cambellových polievok nebol prenasledovaný, ale naopak, stal sa módnou ikonou. Čo si myslím že českí Plastici tak trochu tiež, že bolo aj tak trochu IN byť ich obdivovateľom.)
3.7.2012 16:34 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
ktorí, ktorá , ktoré, ktorý...strašné
3.7.2012 17:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Křižovníci byli ještě před "androšem" Byli to výtvarníci a happeningáři a recesisti. Nepraš, Kořán... a také mladý teoretik umění Jirous. No a jednou se ožrali, pohádali s fízlem, Jirous sežral Rudý právo a šli tři (myslim) sedět. Výtržnost, urážka...

Samotný androš to je na dlouho a velice zajímavé (já v tom trochu chvíli žil). Samotní PP jsou ambivalence na druhou. Apolitičtí kluci co chtěli jen hrát bigbeat se stali politickým symbolem. Hudební diletanti de facto zapalovali ohně před Brownem, pomalovali si obličeje před Kiss, používali atonální postupy... Tedy vlastně byli proroci mnoha pozdějších veleslavných postupů :-) paradox. Souputníci a nedocenění dg307 zase hráli na smetištní nástroje v době, kdy pozdější proroci industriálu si hráli leda na pískovišti.

O samotném Magorovi, zejména v posledních letech jde říct: Vychlastný a kriminály zničená troska, násilník... Jemný básník, snadno zranitelný (a zraňovaný), neústupný kompromisům a bystrý myslitel. Obě tvrzení jsou myslím pravdivá.

Jo, má teď někdy narozky, nedožité.
3.7.2012 17:23 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Jirous sežral Rudý právo a šli tři (myslim) sedět. Výtržnost, urážka...
:)) sedieť kvôli takej kravine? hoci... celoživotná družka môjho brata ako mladučké dievča sedela, lebo rozbila obraz Husáka na kádrovom... a urobila to neplánovane a neorganizovane:)... a môj brat je tiež exot

my sme v škole povinne odoberali RP a Pravdu a potom sa od toho nejako upustilo,lebo bol z toho len bordel v triede...alebo to skladovali v nerozviazaných balíkoch v pivnici? ...

Dalibor Smolík avatar 3.7.2012 17:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Jeden známý měl prý v kádrovém posudku, že se s denním tiskem setkává se zpožděním několika dnů a ještě prostřednictvím pravice :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Isah avatar 3.7.2012 18:34 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Jo, to byly perly z těch posudků. Četla jsem tátův a došlo mi, že se hodnotila každá kokotina. Táta tam měl cosi jakože je politicky nedostatečně aktivní a před prací ve výboru upředňostňuje fotbal :-)

Vedoucí projektant, do zahraničí ho nutili jezdit a posuzovali takovéhle hovadiny. Hnus. On jen dělal dobře svoji práci.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
Dalibor Smolík avatar 3.7.2012 21:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Já jsem našel v posudku, že jsem si v roce 1987 koupil video :-)))
I tohle je zajímalo
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Isah avatar 3.7.2012 21:48 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Njn, jestli třeba nejsi moc bohatej než běžný socialistický občan. Video v 87 byl celkem luxus. Pokud si pamatuju, většinou na tom lidi sjížděli porno. Když už byl film normální, tak "dabing" mne dostával do kolen.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
gtz avatar 3.7.2012 22:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Bylo luxus, bylo v prodeji v Tuzexu, video u nás se objevovaly sporadicky za částku cca 18-20000 a více (cca 1987). Což bylo celkem hodně. Většina filmů i péčko bylo dabované jedním chlapem nebo babou. Nedávno jsem dělal debordelizaci a na jedné kazetě byl zbytek dabovaného Ramba/Conan a dabing hodně a hodně hustý. No kamarád v tu dobu jezdil s TIR Turecko apod. takže byl celkem slušný přísun. Tehdy se dalo sehnat video za cca 6000 (přehrávač) a cca 8000 (recordér) právě od takových lidí.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Isah avatar 3.7.2012 22:25 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Jj, ten dabovaný Rambo je přesně to o čem jsem psala. Monotonním hlasem, všechno jedno..:-) U péčka to taky bylo srandovní :-)

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
Dalibor Smolík avatar 4.7.2012 00:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Byl jsem v té době pracovník obchodníhl oddělení v rámci ambasády, tam to video měli všichni, jenomže jsem tam byl zdaleka nejmladší, zbytek lidí byl o generaci starší a u těch se to tolerovalo :-). Jinak tenkrát kazety s pornem se vyměňovaly mezi lidmi běžně (i tam), což by bylo v dnešní době nemyslitelné.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Isah avatar 4.7.2012 04:44 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Jj, to máš pravdu, že to mezi lidem kolovalo :-) Náš o 13let starší bratr byl v tomto směru také dobře zabezpečený. Dokud táta neměl nás, jezdil ven pořád. Egypt, Sýrie, Německo...Dělali tam projekty elektráren a různých jiných budov. Pamatuju si, jak jsem byla hodně malá a brácha měl walkmana Sony. To byl snad první walkman. Samo, že hifi a takový věci.

Na druhou stranu to byly projekty třeba na půl roku. To se dost podepsalo na rodinách dětí od něj z podniku. Jsme se znali. Když pak táta tyhle zahr. cesty odmítal byl za exota.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
Dalibor Smolík avatar 4.7.2012 09:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Já jsem měl naštěstí dětmi velmi malé, mohly být s námi (tedy nejdříve jedno, pak obě). Když jsme se vraceli domů, bylo dceři 7 let. Pro děti ráj, celé léto na pláži u moře, třičtvrtě roku jen v krátkých kalhotách a triku.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.7.2012 09:48 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
třičtvrtě roku jen v krátkých kalhotách a triku

Teď mi čeká civilizační šok. Návrat do města.
Dalibor Smolík avatar 4.7.2012 09:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Počátkem července? Do města se chodí v říjnu!
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.7.2012 10:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Tak bych si to představoval. Rentier a od června do září lehátko, kvalitní strava, dobrá káva a nějaká společnice. :-)
Dalibor Smolík avatar 4.7.2012 11:42 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Není problém. Budu mít skvělou zrzavou společnici, která je mi zcela oddána. Jen jí nesmím zapomenout pravidelně nasypat granule do misky :)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.7.2012 11:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Tak to je ideální! Ani na tobě nedyndá novou blůzku, pije nejraději vodu... To je holka jak má bejt! :)
Dalibor Smolík avatar 4.7.2012 12:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ale mlsná je dost :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.7.2012 12:53 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Jo, taky tady mám takovou. Ať jí dám do misky sebevybranější dobroty, tak se ofrňuje a naznačuje, že se jí z toho chce zvracet. A to ego jaké má. Ale zatím na ní platí trochu zařvat, pak je zas na čas hodná.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
4.7.2012 13:10 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Asi toho našeho týráme hladem. Vrhne se na všechno a během několika vteřin nahází do žaludku. Čtvrtlitrová odměrka granulí - než jí položim na zem. Pak už jen vylizuje misku... promiskuita jeden...
=^..^= AmigaPower® avatar 4.7.2012 13:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
...pánové, tak vám bych přál opilecký ráno s devíti kočkama a prázdnejma mystičkama. :-D
pavlix avatar 4.7.2012 13:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Představivost pracuje...
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
4.7.2012 13:35 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Aspoň ti pochytají ty bílý myšky...
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
Dalibor Smolík avatar 4.7.2012 15:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
No tohle jsem chtěl zrovna napsat :-)))
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.7.2012 13:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
:-) Někdo má devítiocasou kočku, jinde má devět koček jednoho... :-)

Sorry, ale to nešlo vydržet nenapsat! :-) Sorry!
4.7.2012 14:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Každopádně tohle ráno bych prožít nechtěl. Mě stačí se probudit střízlivý a jeden rozjuchanej pes.
=^..^= AmigaPower® avatar 4.7.2012 14:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
...lepší než chobotnice na schodech :-D
kotyz avatar 4.7.2012 15:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Nebo zmije za dveřma. ;-)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
4.7.2012 15:05 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
To určitě! :-)
Dalibor Smolík avatar 4.7.2012 15:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Asi má na množství stravy diametrálně odlišný názor od toho tvého :-))
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.7.2012 15:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
O tom nepochybuji. :-) Ovčáci mají myslim téměř všichni k jídlu kladný vztah a čim víc jídla, tim líp.
kotyz avatar 4.7.2012 15:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
To bude stejný u všech psů. Akorát naše čuba žere kedlubny a ředkvičky a buřt jí vypadne z huby. Ale kosti, vo ty se i popere...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
4.7.2012 15:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
vegetarián!
kotyz avatar 4.7.2012 16:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
A když vytíráš schody tak by ti vypila kýbl :-D Vodu s bublinkama má nejradši :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
4.7.2012 16:25 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Asi ještě nepoznala horkou vodu s cukrem a rumem
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
Dalibor Smolík avatar 4.7.2012 15:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Tak ta naše je úplně stejná, může se umlátit po ředkvičce, paprice .. po všem, co se chroupe. Jednou jsme udělali pokus: v jedné ruce jsem měl kus šunky, ve druhé kus kedlubny. Co si vybrala? tu kedlubnu! :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.7.2012 16:48 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
No u nás syrový hovězí vede. Teda u psa :)))
=^..^= AmigaPower® avatar 4.7.2012 15:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Říkáš že ty bys jí vypad z huby, ale o mně by se porvala? :-D
4.7.2012 15:53 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ovčáci mají myslim téměř všichni k jídlu kladný vztah
Tak si pořiďte čtveráka, ti pro samou srandu nemají na jídlo čas :-)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
4.7.2012 16:47 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Toho dělám u nás já. :-)
Dalibor Smolík avatar 4.7.2012 17:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Hned jsem si to myslel! :-D (neboj se, nejsi sám)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
5.7.2012 08:54 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Abych pravdu řekl, tuhle odpověď jsem očekával.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 17:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Brno – Nejvyšší soud (NS) dnes po 38 letech zrušil rozsudek v případě básníka a autora programového prohlášení nepolitického volného uskupení českého undergroundu Ivana Martina Jirouse a tří dalších literátů Eugena Brikcia, Jaroslava Kořána a Jiřího Daníčka odsouzených komunistickou justicí za výtržnictví. Všechny je tím zprostil obvinění. V roce 1973 dostali muži tresty vězení od osmi do 12 měsíců za to, že v jedné z pražských hospod zpívali píseň namířenou proti Rusům, komunistům. Navíc urazili bývalého majora Státní bezpečnosti, který je vyzýval, aby svého jednání zanechali. Kauza je jednou z nejstarších, kterou se NS ve své novodobé historii zabýval. Stížnost ve prospěch všech čtyř mužů podal k soudu před časem ministr spravedlnosti Jiří Pospíšil (ODS), ze čtveřice odsouzených se dnešního líčení nikdo nezúčastil.

"Zpívali jsme mimo jiné píseň Stáli sokolíci v aktuální úpravě Zahnat Rusy vrahy do pekel, kam patří. Vedle od stolu se ozval chlápek, že jsme špinaví vlasatci, a my jsme mu zase řekli, že je holohlavej bolševik. Byl to kapitán StB, pan Holub."

Magor tehdy navíc doslova snědl část výtisku deníku Rudé právo. "Dnes jsem snědl Rudé právo, takhle jednou sežereme bolševiky," řekl tehdy Jirous.
3.7.2012 18:20 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
ten režim zašiel na svoju blbosť... každý, kto by chcel zavádzať takýmto spôsobom "sociálnu spravodlivosť" si môže byť istý, že zájde na blbosť tiež ( dúcham do pahreby:))
Isah avatar 3.7.2012 18:44 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Zbytky jich vídám. Ze Salmovské kavárny a z té druhé na Vinohradech. Nepamatuju si jména. Jsou to ti recesisté. Jeden z nich věčně v klobouku. Založili i nějakou stranu proti všemu.

Zbytky androše jsou v bídném stavu.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
3.7.2012 19:09 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
V bědném ani ne, Guerilla nakladatelství, Koncem roku tam vyjde o androši knížka v který mám jednu nactiutrhačnou kapitolu. Nebo celá kniha, ale já jsem línej.

Labus Birthady stále probíhají, U Skaláka... myslim že to jede dál, ve svým a po svým. Jen já už jsem jinde. I když teď jsme vlastně s jednim bubeníkem byli na vejletě. :-)
Isah avatar 3.7.2012 19:21 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Já jsem taky líná a je mi blbě, takže tak daleko neplánuju. A jo, přesně, člověk už je jinde...

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
3.7.2012 19:48 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Muselo to na nich napriek tým happeningom strašne psychicky pôsobiť. Keď vás to okolie neustále presviedča, že to vy ste ten cvok, to posledné h...o, keď sa vás ľudia boja dotknúť, tvária sa, že ste vzduch, alebo zabudnú, že existujete, alebo sa štítia,ako keby ste prenášali nejakú chorobu. Žiť s tým celé roky, vo vyhnanstve v nejakej malej izolovanej skupine rovnakých vydedencov a ešte mať neustále aj existenčné problémy...A ožrani, idioti a svine sa vám ešte smejú do tváre, ako to pekne zariadili,aby ste si už ani neškrtli. Tak to sa nedivím, že sa to nejako na tom človeku podpíše. A potom ešte vidieť, ako sa zbratajú navzájom staronové elity...a ako sa ich opäť snažia zbaviť ako zlého svedomia.To potom pri spätnom pohľade celý ten život stratí zmysel.
3.7.2012 20:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Pokud jde o Magora tak ten hlásal a žil "Aby nám radost nezmizela". Na smutek nebyl čas, Ani na sebelítost. I když někde v duši... a jinou duši si nekoupil a tak ho to topilo a topilo.

Nicméně nezapomenu jak jsem ho potkal po jednom z kriminálů. Každý,. každý byl po krimu zlomený, depresivní... a já se nedivim. On ne. Hned plánoval co dál. Takovej plamen nadšení ale pálí i toho co ho nosí. Popálí i ty co jsou okolo.

Umělec a púrase jsou slavný až po smrti. Myslim že bude, až se jeho se z jeho exesů a úletů vyloupne to čistý, tak jako z jiných.
Isah avatar 4.7.2012 04:53 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

No já se k nim dostanu taky přes muziku. Naposled jsem byla snad na Jakubovi Nohovi na těch Vinohradech. I kdybys mě zabil, nepamatuju si jméno toho klubu. Je to odbočka z Anglický, tuším.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
3.7.2012 19:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
On je krásný příběh o vině a odpuštění, o tom co má umět muž.

Jak známo, jedním z pilířů protimáničkovské a protiandrošké propagandy (až hysterie) byl díl Majora Zemana - Mimikry. Tam neslavnou roli sehráli Kaiser a Lábus (jiný než Guerilla Lábus).

jenže Lábus je chlap a tak po převratu (no potom :))). Zašel za Mejlou Hlavsou z PP a omluvil se mu, že je ... že je mu jasný co dělal.. A Mejla se jen smál a "Se na to vyser vole!! :). Tím to bylo mezi nima srovananý, možná padl nějaký ten panák.

Na výroží narozenin Magora budou Labus a Kaiser číst Magorovi básně.

"Každej jsme někdy ulítli, to je ok chlapi, na nic si nehrajete, pojďte, dveře jsou otevřený."

No, není to hezký?

3.7.2012 20:43 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Kaiser a Lábus
tak z toho dielu som mala pocit, že si L. a K. robia prdel z toho seriálu... to bolo tak priehľadne blbé
3.7.2012 20:47 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Nevim, asi ne, režiser by nedovoli.l On celý ten seriál měl tak komixově vyhraněný typy :-) I když se řikalo něco jinýho byl mizerně natočenej (vidět přisvícení, historický chyby...)

Dneska mi to přijde celý jako parodie. Tolik ušlechtilosti na jedný straně a to padouší co se stále zákeřně šklebí... Béčko spíš céčko. :-)
Isah avatar 3.7.2012 21:58 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Jj, jenže já jim to prvně sežrala i s navijákem :-( Když jsem to viděla později, měla jsem z toho stejný dojem. Shit.

Brácha si z toho odnesl to nejlepší a po nocích mě strašil sekerkou..."Musel jsem to udělat"...Studna. Ta byla ostrá.

Jo a vlastně ještě Král Šumavy. Ten byl drsnej.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
3.7.2012 22:16 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
to bol tiež srandovný diel... :)...dobrý námet ten schizofrenik ak niekto premýšľa za koho za obliecť na maškarný...

Kráľ Šumavy... toho dávali tak 50x v pionierskom dome. Na tú dobu horor:).

( zas ma chytá nostalgia;-))
gtz avatar 3.7.2012 22:24 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Studna :-) ale to byl díl natočený dle skutečných událostí jen patřičně přiohnutý.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Isah avatar 3.7.2012 22:30 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Jj, já vím, ale bylo to celkem dobře udělaný. Jsem se z toho strachy pozvracela. I taková beznaděj v tom byla...huh :-(

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
gtz avatar 3.7.2012 22:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ano, ten díl hodně dobře technicky a obsahově zpracován. Já jsem studnu viděl někdy kolem roku 1979/1980 - přesně nevím. No buďte ráda, že jste z města, jedna známá co bydlela na samotě zde na Moravě (táta hajný) tak s tím měla také problém (ráno ji táta vozil na autobus a odpoledne musela přes les atd. sama domů cca 3 km), najednou se bála chodit sama domů.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
4.7.2012 06:50 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Studna už je součást kulturního dědictví. Ta je prostě geniální. :)))
Isah avatar 4.7.2012 17:09 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Hele, Dagu, jaký asi tak státní zřízení mají Šmoulové? Vypadá to trochu jako komunizmus, ale diktátor je Taťka Šmoula. Tak nevím.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
4.7.2012 17:47 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
To bude klasický kmenový s náčelníkem. Nepotřebují ani ideologii nějakého šmoulizmu. Nebo jo? Já je tak neznám. Trochu podivná je ta jedna dívka mezi těmi samci, tam nám tvůrci pohádky o šmoulech něco tají! :)))
kotyz avatar 4.7.2012 19:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Šmoulové maj asi rádi bukkake :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
4.7.2012 19:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Nemám rád šmouly! :-)
Isah avatar 4.7.2012 19:40 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

Právě že ta ideologie je tam dost viditelná. Všichni dělají pro všechny, vše je společné, leč respektují se individuality (Mrzout, Hezoun....). Kdo je modrý je dobrý. Jj, Šmoulinka je tam jediná. Mají nějaké mimino, ale nevím, jestli to je její a jak ho udělali. Možná se vyskytlo ze slunce či co. Ještě jsem neviděla všechny díly.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
4.7.2012 19:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Kdo je modrý je dobrý. A respektují se individuality, tedy ať padouch nebo hrdina, my jsme modrý a nedáme se. tak to je ODS, ne? :-)

Možná že v nějakým díle se dozvíš jak to bylo s děťátkem. Ale jestli šmoulinka stihla vystřídat Hezouna, Mrzouta a Taťku najednou, tak kdo ví koho je. :)
3.7.2012 20:51 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Krásně jste si pokecali, co jsem tady nebyl. Všechno o lidech s nekonformním smyslem života. To obdivuju, to jsem nikdy nedokázal. Nejhorší je, že si člověk svoje mantinely vybuduje sám a jen občas z nich vykoukne a hned se za vrátí do jejich "bezpečí"...
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 20:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Bohužel, nekonformita je nejméně odpustitelný zločin, Jako pedofil, sadista, natož prostý vrah budete milován. Jako člověk, co bude nebude proti, ale bude si jen dělat svý... nejhoší nepřítel! Za všech režimú.

Takže to je jen zdravý pud sebezáchovy, buďte rád že ho máte! :-)
3.7.2012 20:59 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
:)) čumím na stránky o Švorcovej
3.7.2012 21:12 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
A mě zase napadlo : "Bydlí vám u nás v baráku jeden sadista...Moc hodnej člověk to je."
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 21:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Čéče podobný magoři se fakt naučí chovat a jsou milovaný, Na rozdíl od těch "jinejch".

S V.B. si poradili takhle:

Ale Brabenec vzdoroval. I poté, co mu při jednom z výslechů řekli, že jeho ženu a dvouleté dítě unesli. „Já nevěděl, jestli je to pravda, ale říct někomu něco takového! Že vám z moci úřední unesli ženu a dceru, a vyžadovat spolupráci!" vzpomíná Brabenec.

Ještě po letech netají rozhořčení. Spolupráci odmítl. „Nemáte rád svoji dceru," řekli mu tehdy příslušníci StB.

Brabenec si uvědomil, že se tajní policisté nezastaví před ničím. Kapituloval. „Poslední kapičkou bylo přepadení Ziny Freundové," říká. Ano, útok na Zinu Freundovou byl varováním pro všechny. Dva příslušníci StB v noci zazvonili u bytu chartistky Freundové. Jeden z nich se představil jako básník Ivan Jirous, který byl známý svými nočními návštěvami. Když jim Freundová otevřela, vtrhli k ní do bytu a zmlátili ji.

3.7.2012 21:23 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Pointa je že aktéři ze strany stb jsou uspěšní pravicově smýšlející podnikatelé, milí sousedé a podporovatelé všeho dobrého, Takoví mílí dědoušci.
3.7.2012 21:39 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
No jo, vždyť si taky ten "převrat" pečlivě připravili...Chtěl bych věřit, že se boží mlýny pomalu roztáčejí.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 21:42 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Moc nevěřim. Tohle nejde zrežírovat a řídit. Asi jako tu diskuzi. Jde to načnout, ale jak to uřídíte kam to má směřoavat?
3.7.2012 21:58 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Nedá se úplně ovlivnit těch pár prvních dní, kdy se hraje divadlo pro masy. Ale po nich následují týdny a měsíce, kdy je možno pomaloučku a bez publicity obsadit důležitá místa. Vzpomeňte si, že zpočátku byli na důležitých postech lidi z disentu a podobně. A ti postupně vymizeli...a zase to začalo houstnout a houstnout. Dnes je ta hydra neviditelná a beztvará jako ta sépie když vypustí ochranné barvivo a my jenom čumíme co se děje s daněmi...
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 22:06 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Bych řekl naopak. Pak už to nejde.
3.7.2012 22:17 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Proč by to nešlo? Na viditelných místech byli disidenti a za nimi byli schováni ti ostatní. Jak už jsem psal, disidenti odešli, když nechtěli, měli podivné nehody (Dubček, Langoš a já nevím kdo ještě). To se to pak podniká, když ruka ruku myje :-(
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 22:28 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ja som zvedavá, ako odstavia Lipšica... to je asi posledný mohykán ( ešte sa mi zdá, zatiaľ, dosť morálne sľubný Ficov min. financií Kažimír-sympaťák )
3.7.2012 22:31 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ve vašich politicích se neorientuju, tak nemůžu sloužit.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 22:37 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Lipšic(KDH) sa skúsil popasovať s gorilami, nevyšlo to, sú všade
3.7.2012 22:43 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Děkuji, to jsem nezaregistroval. Ale neztrácejte/neztrácejme naději, když se o lumpárnách začalo mluvit, je šance, že poztrácejí nervy a začnou se mlátit mezi sebou a třeba se pomlátí.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 22:52 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
to určite bude fungovať, budú bonzovať jeden na druhého... tak sa už u nás vystrieľali mafie ( Dunajská Streda atď.) ... aj táto sa bude navzájom odstreľovať
3.7.2012 22:56 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Tak a s touto optimistickou prognózou odcházím spát, dobrou noc.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
4.7.2012 06:13 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
:)))
3.7.2012 22:34 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

teda... aj napriek tejto srande

Isah avatar 4.7.2012 17:10 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech

:-))) Pěkný.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
3.7.2012 21:22 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
niekedy stačí skúsiť si byť nekonformný raz a už sa v tom človek vezie... oni boli voči tej totalite opačne konformní a ona si to zaslúžila...iní boli nadmerne konformní a za to by si zaslúžili...

väčšina ľudí sa musela rozhodovať medzi dvoma zlami a mali pocit,že si vybrali to menšie...zvažovali trebárs aj to, či okrem seba nepoškodia iných a aká miera nekonformnosti je v danej chvíli únosná pre nich aj pre ich okolie
3.7.2012 21:27 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
To píšu. problém není rozhodunutí, ale utěk před zodpovědností.
3.7.2012 21:41 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
áno, ja som to len zdupli(kova)la:)
3.7.2012 21:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Jen dobře :-)
3.7.2012 20:59 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
aj tak by som tých dvoch podozrievala, že z toho urobili Radošinské naivné divadlo, keď už vtedy nejako nemohli odmietnuť:)...

... a teraz som sa dostala od Plastikov k Švorcovej a Werichovi...ako dokázali zlomiť Wericha a či ho zlomili... či rezignoval a mlčal kvôli dcére, alebo je to ako píšu vo wiki...to je jedno... to bolo strašné ako tam vpredu sedel
3.7.2012 21:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Neměl na to koule odmítnout. Byl to sttarý pán. OK. Pokud ti lidé řeknou sorry, já myslim že jim skoro každý odpustí se stejným smíchem jako Mejla. Vysmát se době, sobě, jim...

Pokud dělaj ze sebe hrdiny odboje... tak to je trapas.
3.7.2012 21:18 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
jim skoro každý odpustí se stejným smíchem jako Mejla.
Každý asi ne, na to musí být formát. Plastici udělali dobře, že na jeho místo angažovali babu, každý chlap by byl s ním poměřován a byl předem odsouzen k porážce.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 21:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ona taky je dobrá. Nedělá jeho imitaci tý ostinátní figury. Hraje po svým. Ale ten hlas s tim divným neklesáním na konci věty, s podivnou hysteriií v saraksicky odtažitám projevu... to nemá kdo nahradit.

Já bych nikdy netušil že ten zpěv - nezpěv je tak důležitej.
3.7.2012 21:47 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ještě mě napadá, že Bič boží byla dost dobrá a dost dobře zahraná věc a každý normální mlaďas v té době musel Lábusovi s Kaiserem držet palce. Takže ten díl v podstatě udělal undergroundu reklamu.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
3.7.2012 21:56 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
To už se tady taky probíralo. Já na to dokonce zangažoval svýho kámoše co má pod palcem akrchív TV. Asi to s psal Liška. Což byl geniální autor hudby. Tady ale udělal něco divnáho, ta muzika neni na magii opakovíní figur, molových akordů, ale hudebního motivu. :-)

Podle všeho to sehrálo pár náhodných profiků co zrovna byli kolem studia. Tohle zahraje každej moula.
3.7.2012 22:09 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Až takhle jsem to nerozebíral, z pár poslechů si to zas tolik nepamatuju. Jen vím, že se dala dost dobře poslouchat. A profící nebývají hudební moulové.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
Dalibor Smolík avatar 4.7.2012 17:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ne, tohle Liška nepsal, do dneška se o tom vedou spory, tady je docela zajímavé povídání. Ale divím se, že se autor ani protagonisté, kterí písničku nazpívali, veřejně k ní nepřihlásili. Samotná skladba rozhodně ostuda není.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.7.2012 18:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Hmm, já myslel že Liška když dělal celou hudbu. A on byl perfekcionalista, že by si to nechal napsat? Jinak jsou tam v rozhovorech zmíněný oba Lábusové. Birthday byly i letos. Loni jsem tam obsluhoval kameru letos jen zmáčkl pár fotek
Dalibor Smolík avatar 5.7.2012 01:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Každopádně taková prezentace undergroundové hudby v normalizačním propagandistickém seriálu byl velmi odvážný čin a divím se, že to prošlo :-). Ta písnička zazněla celá a nebyla ani moc podána v negativním světle (příběh o hudební skupině byl v jiné rovině než samotná skladba).
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Dalibor Smolík avatar 5.7.2012 01:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
No, nejlepší skladba byla podle mě tahle. Liška fakt uměl :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.7.2012 21:38 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Příznivci komunismu převažovali nad hereckými kolegy, jichž na pohřeb Jiřiny Švorcové dorazila jen hrstka.

Smutečního rozloučení se zúčastnila podle očekávání Gabriela Vránová, která nepatří k těm, kdo Švorcovou kvůli její politické angažovanosti odsoudili.

„Byla to hrozně hodná ženská, nikdy nikomu neublížila. Je mi velice líto, že už tu s námi není," řekla o Švorcové bývalá televizní hlasatelka Kamila Moučková.
aj to je nekonformita
3.7.2012 15:30 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
počkáme na dadov blog?...už to samotné čakanie má niečo do seba:)
3.7.2012 15:32 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
dad hodlá být osobní, jak pravil. To se zvrtne. Ale zase možná těch komentů bude hodně. :))))
3.7.2012 17:04 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
To se zvrtne.
tiež si myslím... on vždy prichystá chutného červíka.. a potom rybu pustí
3.7.2012 10:50 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
:)) alebo ako prezervatív ( ochrana pri promiskuite duší)
3.7.2012 10:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
I u nejduchovnějšího splynutí duší je dobré nezapomenout použít prezervativ! :))))
4.7.2012 21:27 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jo! Čtvrtá fotka je Kyjovka šupinatá. Maj jich tady lesy.
kotyz avatar 5.7.2012 02:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Proč se chobotnice vlastně jmenuje chobotnice, když nemá žádný choboty? Proč to neni chapadelnice? To by bylo přesnější... Chobotnatci sou přece sloni!
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
5.7.2012 07:27 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
A proč se dellfím jemnuje dellfín když ho nevyrábí Dell?
5.7.2012 09:01 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Velký chobotnice jsou krakatice a taky nemají krakatit
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
Dalibor Smolík avatar 5.7.2012 21:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
V krabicích nejsou krabi, ale občas 7 milionů :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
5.7.2012 09:38 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ovšem největší zklamání bylo, když mi nalákali do zo, že uvidim úžasné a šikovné óóóóó-pičky a tam byly je upgadovaný verze savce, co se z neznámých důvoů jmenuje "rozumný".
Marcela* avatar 5.7.2012 17:22 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Opět hezké znímky, Dagu! :-)

Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
6.7.2012 00:29 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Děkuji, to je od Vás milé! :-) Ale je to holt přes igelit... vlastně to je takové umělecky rozoostřené :-)
Marcela* avatar 6.7.2012 09:11 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Jsem si říkala, že asi máte podvodní foťák, nebo pouzdro :-). Foťák vydržel?
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
6.7.2012 09:35 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
takovej speciální vak. Ale samozřejmě fotky z toho jsou deformovaný, rozostřený... Docela by mi lákalo fotit podvodní akty, ona jak tam ta gravitace se eliminuje, tak je to zajímavé. Ale nemám foťák ani ženský (patřičný teda). Ty ženský bych asi sehnal, k tomuhle se nechá ukecat prakticky každá, ale ten foťák je drahej a ten neukecám :-)
Dalibor Smolík avatar 6.7.2012 13:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Tak foť akty v obýváku, je to pohodlnější :-)))
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
6.7.2012 14:44 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
To se neosvědčilo. Když napustíš ten obyvák vodou až po strop, tak sousedi, teda spíš podsedi maj pak blbý kecy. :))))
Dalibor Smolík avatar 6.7.2012 16:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Já mám doma velké akvárium, když by u toho nevadily mečovky, tak proč ne :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
6.7.2012 17:47 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Mečovky nevadí a můžu je fotit ze sucha. :-)
7.7.2012 12:20 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
to sa podarilo mojim deťom, keď odrazili rúrku na radiátore... ja som bola akurát v práci na ďalšej dôležitej niekoľkohodinovej porade...po strop to nebolo, ale brodiť po kolená sa v tom dalo
gtz avatar 6.7.2012 14:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Kamarád kupoval na EOS nějaké podvodní pouzdro včetně propojení pro spoušť apod. a stálo tuším někde kolem 1500,- (kupováno na nějakém našem shopu pro foťáky) a obrázky z toho byly celkem slušné (sice se muselo jít na 6mPix, ale i tak to šlo). Jak neukecáš foťák? vždyt jsi dostal tantiémy? to by snad mělo stačit ne? A kdyby nestačilo tak se prodávají jednorázové foťáky na 36 obrázků, které jsou zalité v takovém plastu (doufám, že se prodávají před nějakou dobou to dělal Canon i Conica)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
6.7.2012 14:42 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ale já, já bych na to naškudlil, ale já mám opor kupovat věci co vytáhnu dvakrát za tok. Možná ten jednorázák. Ale to zase naráží na moji úchylku. Jsem perfekcionalista a zažranec. Když bych začal fotit, tak nebudu nic jinýho dělat, na nic jinýho myslet....:-)Já se bojim s čimkoliv si začít, zažeru se do toho a je zle. :-)
gtz avatar 6.7.2012 15:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
No díval jsem se na aaron a ceny pouzder šly hodně nahoru. Ale něco by se dalo vybrat.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
6.7.2012 17:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Já mám takový to obyčejný, co je jen pytel. Tyhle vypadaj dobře.
6.7.2012 17:54 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Dík za odkaz!
gtz avatar 6.7.2012 22:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Není zaco, aaron je jen jeden z těch co je dodávají, patří mezi ty lepší prodejce.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Marcela* avatar 7.7.2012 10:08 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Já se na technickou kvalitu až tak nekoukám. Ty fotky jsou prostě milý, dělaný s citem, nejsou to tuctové cvaky...

Ona ta voda taky nebyla asi úplně čirá, ne..? Leccos jde upravit v graf. editoru, pokud je fotka jakž takž zaostřená..

Podvodní akty, dobrý nápad! I když asi dost krkolomné snímání + sehnat ochotné modelky - akvabelky :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
7.7.2012 11:50 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
No, kalný to bylo až dost. To pak foťák nezachrání a zase vyloženě moc brutální úpravy v Gimpu, to se mi nechce, Jinak jsem je doupravil i tak dost, ono to bylo hodně "mlžné". :)
8.7.2012 19:28 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Tady máte tři lepší, vodní a podvodní. :)))
8.7.2012 19:38 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Měl bych tady pro vás techniku. Jestli si seženete akvabelku schopnou pózovat tak hluboko, určitě nás překvapíte skvělými výcvaky. A až se tam vypravíte, dejte vědět, mám tam pár (desítek) km a taky jsem tam ještě nebyl.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
8.7.2012 19:54 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Sákriš, to bude chtít akvabelku setsakra odolnou, to abych zajel do Japonska!

No děkuji za tip, až tam pojedu, vezmu Vás do Rudého ďábla (auto) a jedem.
8.7.2012 20:35 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
A nejsou Japonky moc prudérní ?
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
8.7.2012 20:47 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
http://www.menzone.cz/obnazena-potapecka-video-722/ tak tahle?

Z japonska jsem myslel na Ama, potápěčku lovkyně perel. Ale jistě bychom ukecaly i nějakou suchozemskou krysu :-)
8.7.2012 21:01 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ale ta je oblečená, má ploutve a brýle :-)

Jinak 9 metrů je už docela dost, akvabelka musí být trénovaná.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
8.7.2012 21:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Ccc, víte kolik dá taková Ama hloubky. Che! Loví perly v Japonsku. A už jsou rovnou nahé. http://oysterstew.files.wordpress.com/2011/05/amasonrocks.jpg
kotyz avatar 8.7.2012 21:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
To je přes 50 let stará fotka, dneska už sou vybavený a tak nalehko do tý vody neskáčou... A vůbec už ta profese nějak skomírá a moc už jich to asi nedělá.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
8.7.2012 21:38 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Já vim, už to upadá. Jako všechno. Jen v prasárnách, zbraních a počítadlech se lepšíme. :)))))
8.7.2012 21:46 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
No, pro ty by asi 9 metrů nic neznamenalo. Asi zkusím dát předběžný výzkum, jestli tam nejsou nějké místní víly :)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
8.7.2012 21:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
dejte vědět! :)) A pozdravujte na tamním palouku od Daga!
8.7.2012 22:04 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Spolehněte se :)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
Marcela* avatar 9.7.2012 08:28 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Tak to je paráda, díky za tip, dávám si do záložek. Vy to máte přeci jen blíž, můžete si udělat hezký výlet i s koupáním :-)...
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Marcela* avatar 9.7.2012 08:27 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Líbí, jste šikovnej! :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
31.10.2012 13:48 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chobotnice na schodech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dnes je na titulce Google k vidění chobotnice na schodišti :)

Btw : Dagu, vy jste se přejmenoval ?
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.