Portál AbcLinuxu, 16. dubna 2024 11:41

Základy Fyziky

26.11.2015 21:33 | Přečteno: 2625× | Žumpa | poslední úprava: 27.11.2015 06:47

Objekt váhy niekoľko ton letiaci rýchlosťou zvuku sa blíži nejakej definovanej hranici. Pri rýchlosti zvuku znamená prienik za hranicu 1.2Km cca 4 sekundy Počas tohoto nečakaného prieniku štyroch sekúnd sme tam mali stíhačku ktorá bombardér dala dole
s niekoľkými upozorneniami
. Evidentne v Turecku plynie čas inak. Nehovoriac o prepočtoch a rýchlosti voľného pádu bombardér spadne 4km v Sýrií. Tieto pohraničné incidenty sú úplne bežné a na Slovensku ešte nevzlietla stíhačka aby neporušila Poľský, Maďarský, Český, alebo Ukrajinský letový priestor, sa to proste toleruje, páč bombardér neotočíš na parkovisku.

Tak som si pozrel videa na YT a Turecko asi nejak potichu fandí ISIS, problém je že dnes už sa nedá dostať k tomu čo je pravda a čo vykonštruovaná lož.        

Hodnocení: 47 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

26.11.2015 22:18 Dadam | skóre: 12 | blog: dadamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tvrdí se někde, že ji sundali ihned po vstupu do vzdušného prostoru?
A i B mají svoje výhody a nevýhody. Vyberte si to, co vám vyhovuje víc, a necpěte A tam, kam patří B.
Blaazen avatar 26.11.2015 23:04 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Podle zpráv na ČT ta mnohočetná varování zněla: "Blížite se k Tureckému prostoru, okamžitě změňte směr."
26.11.2015 23:23 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
mne stačí, ako ČT informovala o tlačovej konferencii Hollanda a Putina (u nás ju dávali na TA3) zachránený navigátor tvrdí, že hranice neprekročili, nijaké varovanie nezaznamenali, že nezistili ani zameranie radarom a útok prišiel celkom nečakane, dostali to do chvosta
27.11.2015 06:48 ...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
a myslíš, že může říkat něco jiného?

turecko to hrubě přehnalo, ale rusko se nikdy cizích hranic moc nebálo ...

a kdo to podělal úplně jsou ti separati ...
27.11.2015 08:22 Z.z
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
môže-nemôže... mohli v totalitnej štátnej TV a v iných médiách hovoriť niečo iného?

teraz je vraj slobodný prístup k informáciám, sloboda názoru a slova... je či nie je?

27.11.2015 15:45 Chulda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
A on tam byl někdo jiný krom vojáků (turečtí piloti a ruský navigátor)?

Takže k čemu je svoboda slova, když ani jeden z nich povahy jejich povolání ji nemá? Jakékoliv jiné informace, byť svobodné, zase nebudou od přímých účastníků sestřelu.
27.11.2015 16:21 Z.z
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Slobodný prístup informáciám, ktorý má zabezpečovať verejnoprávne médium, ktoré si všetci platíme, znamená, že sa tam dozviem, čo o nejakej udalosti hovoria všetci zainteresovaní, ako ju vidia, aké majú argumenty na položenie svojich tvrdení. Znamená, že nikto tam"hore" nebude ridiť selekciu týchto informácií a vyberať mi "uhol", z ktorého sa mám na veci pozerať, filtrovať informácie zo zdrojov, ktoré mu politicky a ideologicky nevyhovujú. Pokiaľ mi chce predostrieť názory iných, tak má dať slovo rovnako jedným aj druhým. Nepotrebujem lektora ako je niektorá hviezda mediálnej masáže, napr. Tvarůžková, z ktorej mám zakaždým osýpky, keď skáče ľuďom do reči a vnucuje im "správne odpovede".
27.11.2015 16:31 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše ČT?
Vy na Slovensku nemáte vlastní televizi?
27.11.2015 21:19 Z.z
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČT?
Nie, my máme stále len hlásnikov.
27.11.2015 21:23 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČT?
Tomu nerozumím, ale je to vulgarismus.
27.11.2015 22:00 Z.z
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČT?
udajte ma adminovi.)
27.11.2015 20:38 Chulda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Ale já pochopil tu narážku, o čem může mluvit, že se týká navigátora, ne televize.

A v tomto případě je navíc problém, že zdrojem popisu události je na obou stranách armáda. Jaké analýzy nebo argumenty od nich dostanete? A když si vezmete "nezávislé" odborníky, jak dobrou analýzu dostanete do hlavních zpráv?

Analýza trvá spíše dny nebo týdny nehledě na nutnost čekat na všechny podklady. Úplnost informace vs aktuálnost vs stopáž jsou obvykle věličiny s nepřímo úměrnou závislostí.

Dále pokud dáte proti sobě 2 hodiny analýz, faktů a další debat a proti tomu nahá děcka unikající od boje s kouřem na pozadí, bude si většina obyvatel pamatovat tu fotku a jen menšinu bude ještě zajímat nějaká fakta a kdo je v právu. Veřejné mínění bude na straně obětí a armáda prohraje válku u politiků, kteří jim zatrhnou tipec bez ohledu na původní záměr. Vše narážka na Vietnam.

Zároveň tahle mediální zkratka zaboduje u sledovanosti a tak i ceně reklamy, což je hlavní cíl médií. U veřejnoprávních na sledovanosti tolik nezáleží, nicméně ani oni nemohou dlouhodobě vysílat jen pro zlomek obyvatel.
27.11.2015 21:58 Z.z
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Výber analytikov
Pokiaľ si médum vyberá politicky korektných a osvedčených "analytikov" stále z tých istých prefláknutých inštitúcií (IVO, AI, ˇ Člověk v tísni... namiesto nestranných odborníkov a stále sú to tie isté tváre a mená známe pod rôznmi politicky motivovanými petíciami, tak tá dôvera v nestrannosť musí potom chýbať:). To isté platí napr. ak pre dokumentárne filmy... príkladom je napr. ten 17. november, ktoré už pomaly pripomínajú Desať dní, ktoré otriasli svetom .).
mediální zkratka
no áno, vytrhnúť z kontextu nejaký Zemanov výrok a pridať k tomu pár záberov s nemožnou mimikou - zatiaľčo spiaceho a blbo sa tváriaceho Schwarzenberga vystrihnúť a naaranžovať do podoby ležérne elegantného gentlemanského aristokrata s fajkou :),,, lebo namiesto záberov na tých 70-80% mladých imigrantov-mužov neustále opakovať zábery na deti a starcov vyťahovaných z gumových člnov... ja viem , lebo "masové publikum";-)

Ale otázka stojí, kto to chce pohybovať mAsami a s akým zámerom?... A s akými dôsledkami? Uvedomuje si ich vôbec?
1.12.2015 12:10 Chulda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
nestranný odborník je IMO protimluv, stejně jako nestranný novinář nebo soudce. Pokud by to byla pravda, tak to nebude člověk.

Unikla pointa - je jedno jakého odborníka si vezmete, ale jak dobrou analýzu sesmolí za pár minut/hodin z neúplných zpráv? (Rusové také čekali než se vyžvejkli co s tim udělají) Takže požadujete nesmysl, za hodiny žádnou analýzu nedostanete. Pokud ano, bude k ničemu (obzvláště když za pár hodin dojdou další informace, které budou tvrdit opak). Takže co vlastně chcete, když dobrá analýza trvá dny? Budete nadávat, že oficiální média o tom mlčí? A když mlčet nebudou, tak budete nadávat, že nemají kvalitní analýzu a dobré podklady? Obávám se, že si budete muset vybrat.

Proboha, jak Zeman/Schwarzenberg souvisí se sestřeleným letadlem?! Nebo tu budeme ještě probírat Husa, rukopisy, přistání na Měsíci a další nesouvisející témata??

Jestli to chcete naservírované v televizi, tak se smiřte s tím, že bude plná mediálních zkratek. IMHO hlavní manipulace od komerčních médií je ta, že chtějí co největší sledovanost - šokovat, strašit, obviňovat. Zasvěcené analýzy několik dní po události nejsou žádný trhák pro masy. Účel, smysl, nezávislost a realizace tohoto ve veřejnoprávních médiích je mimo původní spor.

15.12.2015 18:49 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Nestranný odborník by mohol byť napr. nejaký humánny geograf, arabista, ktorý sa dlhodobo zaoberá problematikou toho Blízkeho a Stredného Východu. Mňa nezaujíma, čo si o tom myslí Mesežnikov, Šebej alebo ich české proťajšky. To sú iba politiockí propagandisti. Čím netvrdím, že názor toho odborníka je úplne objektívny a že sa nemôže mýliť - ale nech o tom diskutuje s niekým rovnako fundovaným s inými názormi a postrehmi. Keď zostrelia nejaké lietadlo, rovnako nemám záujem, aby sa k tomu vyjadrovali stále tí istí ľudskoprávni aktivisti, chcem počuť ľudí, ktorí niečo vedia o letectve a protilietadlových zbraniach. A keď sa už majú k tomu vyjadriť aj tí všelijakí politici a ideológovia, nech majú rovnaký priestor všetci bez rozdielu, a nie iba tí, čo momentálne ovládajú verejnoprávne médiá!
Proboha, jak Zeman/Schwarzenberg souvisí se sestřeleným letadlem?!
Prinajmenšom tak, že zatiaľčo Zeman sa zdržiava predčasných výrokov o tom, ako sú všetkému na vine Rusi a Putin, ten druhý vždy dopredu pozná hlavného vinníka a pozná jeho skryté úmysly:). Tu samozrejme niektorí uzavrú, že Zeman je rusofil, len preto, že nepatrí k rusofóbom a usafilom. A hlavnoprúdové médiá vydávajú názory bývalého nádejného českého prezidenta za hodné nasledovania, kdežto zvoleného českého prezidenta sa neustále snažia zhadzovať a robiť z neho nesvojprávneho dementného alkoholika (zato napr. toho Kalouska nadratého, agresívneho a vulgárneho asi nikto nikdy nevidel:)).
manipulace od komerčních médií je ta, že chtějí co největší sledovanost - šokovat, strašit, obviňovat
nemusíte ma vyučovať masmed. komunikáciu:))...o komerčných médiách nebola reč a už vôbec nie o bulváre (i keď cez ten majiteľ/vydavateľ/ editor/ šéfredaktor podliehajúci politickému tlaku resp. sledujúci isté politické ciele pre neho výhodné ten výber tém a ich spracovanie samozrejme značne ovplyvňuje
se smiřte s tím, že bude plná mediálních zkratek.
Tak niečo iné je spravodajstvo a niečo iné publicistika (analytické žánre). Za tej "totality" sa to neodeľovalo a k tomu smerovala ponovembrová kritika tých totalitných médií, tvrdilo sa, že je to typický znak totalitnej moci, využívajúcej médiá na šírenie svojej ideológie a vymývanie mozgov. Konštatujem, že sa to deje aj dnes, iba v obrátenom garde. A som z toho znechutená preto, že od toho novembra som očakávala narovnanie toho, čo bolo pokrivené. A ono sa tzo nenarovnalo len prehlo na opačnú stranu:).
kyknos avatar 16.12.2015 21:18 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Evidentne nejsi cilova skupina toho novembra
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
17.12.2015 22:58 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Jednak nie som skupina a na rozdiel od kyknošov Tebe podobných nežeriem politický marketing privatizérov tej "revolúcie". Kukám, že máte ďalšieho sv. Václava. Čo mi to len pripomína?

Josifa Visarionoviča? Že by SKLON KU KULTOM OSOBNOSTI?:-)
28.11.2015 07:19 ...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
jasně že jsem myslel navigátora

narážka na vietnam je dobrá - jenže se bojím, že bude pochopena stejně jako moje na navigátora ... :(
28.11.2015 08:31 Z.z
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Nebolo to zas až tak nepochopiteľné. :) Rovnítko medzi masakrom v My Lai a bombardovaním trasy, ktorú Erdoganov syn používa na kšefty s IS kde operuje "umiernená" opozícia Bašára Assada v podobe tých Sivých vlkov?

Nejde len o to, čo mohol povedať médiám a nepovedať navigátor, ide o to, že do západných médií je pretláčaný len oficiálny"názor" NATO a západnej koalície a ten nesmie byť spochybňovaný žiadnymi nepohodlnými faktami, ktoré by vrhli tieň na "spoľahlivého" strategicky dôležitého spojenca - Turecko. Som zvedavá, ako to s tým Tureckom a s tými miliardami eur podpory na utečencov dopadne.
Petr Tomášek avatar 2.12.2015 13:02 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
prostě samé lži.
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Bedňa avatar 27.11.2015 07:08 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Tak ruská strana tvrdí že mali s Tureckom dohodu práve kvôli bombardovaniu, ak by sa niečo podobné stalo.

Inak z videí som sa naučil Sýrsky, celý jazyk je založený na vete Alah Agbar, rozdiely sú len v počte opakovaní tejto vety.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
28.11.2015 06:48 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Hmm variace na jazyk Ook?
Bedňa avatar 29.11.2015 15:55 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
To by si zaslúžilo fork.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
29.11.2015 18:09 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Bedňa avatar 29.11.2015 19:48 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Mať tak na to čas, určite ich tam dám.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
27.11.2015 12:01 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Turci doposud narušovali vzdušný prostor Sýrie mnohokrát, a jejich vlastní vyjádření staré 3 roky říká, že to není důvodem ke sestřelení letadla.

Každopádně si teď odřízli vlastní možnost pomáhat svým turkmenským bratřím, protože jakýkoliv vstup na syrské území nebo vzdušný prostor jim Rusové, kteří mají od syrské vlády oprávnění, rovnou zlikvidují.
If you don't ask, you don't get
26.11.2015 23:17 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
to bola dú pre pána Smolíka:))

Rusi a Sýrčania v Latakii zabili islamského generála Rashida Bakdaša, ktorý koordinoval s Tureckom zostrelenie ruského Su-24 .)
Agent avatar 27.11.2015 00:05 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Slyšel jsem, že ty radary se musí taky po čase "nakalibrovat", tedy že se dělají kontrolní oblety a radar se doladí. Aspoň se to tak prý dělalo, jak je to dnes, nevím.

Každopádně, už z vícero zdrojů je slyšet, že Turecko kupuje ropu od IS a přeprodává dál a od něj ji kupuje i západ. A Rusové kdysi napadli tyto nelegální konvoje s ropou a dostali za to pojeb od západu, hlavně amíků, že chtějí rozpoutat válku s Tureckem.

Jako chápu, že se jim nelíbí narušení jejich vzdušnýho prostoru, ale tak snad vědí co se tam děje a i to, že Rusko proti Turecku neútočí. Snad existují nějaké standardní postupy i v rámci NATO jak se v takových případech postupuje. Co já vím, vyšle se letka, která doprovodí narušitele zpět. Teprve když by narušitel nechtěl následovat letku, tak přistoupit k tvrdším opatřením. Aspoň tak nějak zhruba, jestli se nemýlím.

Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
27.11.2015 12:02 chrono
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Co já vím, vyšle se letka, která doprovodí narušitele zpět. Teprve když by narušitel nechtěl následovat letku, tak přistoupit k tvrdším opatřením. Aspoň tak nějak zhruba, jestli se nemýlím.
Predpokladám, že môžeš dať nejaký relevantný odkaz, v ktorom sa niečo také bude tvrdiť (a bude sa to týkať aj bojových lietadiel a priameho narušenia hranice).
Agent avatar 28.11.2015 00:04 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky

Novinky sice nepovažuji za moc důvěryhodný zdroj, ale toto přišlo jako na zavolanou : Sestřelit narušitele je až ta poslední možnost, šlo o demonstraci síly

„Pokud se v těsné blízkosti hranice bojuje, je přirozené, že se tam preventivně pošlou bojové letouny. Ale pro ten samotný sestřel musely být dány instrukce dopředu. To rozhodnutí muselo přijít z nejvyšších míst v turecké vládě,“ uvedl na závěr Souček a dodal: „Pokud ty zveřejněné radarové snímky jsou pravdivé, tak k narušení došlo v řádu několika kilometrů a několika sekund. Je to porušení suverenity, kterého by se měli Rusové vyvarovat, to je jednoznačné, ale faktický důvod k sestřelení nebyl, byla to demonstrace síly vůči ruskému letectvu, že si nemůže dovolit ani takto krátké narušení suverenity."

Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
Petr Tomášek avatar 2.12.2015 13:24 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Rusáci mají tendenci se rozlézat, tak je jen správné, že jim to turci zatrhli. Škoda jen, že to jeden ruský terorista přežil...
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Petr Tomášek avatar 2.12.2015 13:17 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky

Každopádně, už z vícero zdrojů je slyšet, že Turecko kupuje ropu od IS a přeprodává dál a od něj ji kupuje i západ. A Rusové kdysi napadli tyto nelegální konvoje s ropou a dostali za to pojeb od západu, hlavně amíků, že chtějí rozpoutat válku s Tureckem.

To jsi "slyšel" totální hovadinu, protože na konvoje útočí USA. Rusové naopak podporují islámský "stát", protože jim dává záminku podporovat teroristu Assada...

multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Darth Phantom avatar 2.12.2015 18:40 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
:-D :-D super, takovou smělou konspirační teorii jsem ještě neslyšel. Předpokládám, že svou teorii kde a jak podporuje Rusko Islámský stát také něčím věrohodným doložíš. Jsem ale poněkud skeptický, protože je to stejná fantasmagorie, jakou máš v patičce. Vylízanou makovici máš ale slušně, to se musí uznat :-)
Tahle patička nemá hlavu ani patu
27.11.2015 01:08 lelool | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Turci ho zložili, lebo USA súhlasili.

Ale tam je viac bordelu. napr.

- Turecko v si samo určilo pásmo na území Sýrie, ktoré už dlhšie v podstate kontroluje, a ruský bombardér vystríhali už v tomto priestore.

- Pilot tvrdí, že nijaká výstraha pred streľbou, jednoducho ich zložili (a pravdepodobne ich "čakali")

- Turci tvrdia, že nemajú koho v tom pásme bombardovať, lebo tam nie sú teroristi a zároveň (vojnový zločin, zastrelenie pilota na padáku) hodia na tam sa nachádzajúcich turkménskych ozbrojencov.

- etc...

Malé ihrisko, priveľa "hráčov" a ako zvyčajne odserú to najviac tí, čo z toho majú najmenší prospech.
27.11.2015 01:38 biolog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ani stíhačky nelétají rychlostí zvuku, žere to hodně paliva. Ledaže by bojovaly s letadlem nebo se vyhýbaly střele. Když to letadlo letělo řekněme 720 km/h (200 m/s), takže proletět ten 3 km úsek trvalo 15 sekund. Spoustu času na zasažení v okamžiku, kdy je nad Tureckem.

Sestřelili jedno letadlo ze dvou, asi to nestihli, ne že by byli tak dobrosrdeční. Turecko je členem NATO a Rusko se nemá s NATO (a většinou světa) rádo. Rusko ví, že u hranic musí být opatrní. Turecko už před tím protestovalo, když sundali Ruský dron. Turci protestovali i tehdy, když 5. října ruský Su-30 zabloudila" na turecké území (to vážně někdo věří, že stíhačka může zabloudit, a ještě v době konfliktu?). Takže nevím, proč Putin dělá překvapeného.
27.11.2015 06:43 Dušan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Mal by si pravdu ak: by vyštartovanie a dolet do miesta stretu stíhačky f-16 trvalo sekundu (alebo tak nejak)

To všetko čo sa stalo znamená že ich tam čakali lebo Rusi majú dohodu s Američanmi (=NATO) o koordinácii bojov (čítaj rusi a amíci si odovzdávajú informácie kde budú útočiť aby sa odvrátil náhodný stret)

ps. zdá sa že pilotom tej F-16 nebol Turek
27.11.2015 10:09 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Mal by si pravdu ak: by vyštartovanie a dolet do miesta stretu stíhačky f-16 trvalo sekundu (alebo tak nejak)

Představte si, že již od 30. let minulého století existuje technologie, která "vidí" nepřátelská letadla mnohem dřív, že se dostanou nad naše území. Říká se tomu radar. Zároveň existují i další technologie, které umožňují tyto informace přenášet pilotům stíhaček. To je překvapení, že?

27.11.2015 07:18 Z.z
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Rusko se nemá s NATO (a většinou světa) rádo.
Že sa nemá rado s NATO je pochopiteľné. Teraz ešte chcú Poliaci majú ambíciu byť významným hráčom na európskej šachovničke a chcú presadiť zrušenie zmluvy medzi NATO a Ruskom o nerozmiestňovaní jadrových zbraní pri hranicich Ruska. Navyše je tu Ukrajina s neistou budúcnosťou a s vlastnými ultranacionalistickými cvokmi o ktorú má NATO kvôli tomuto zámeru záujem a kde sa to môže kedykoľvek všelijako zvrtnúť.

Že väčšina sveta "nemá rada Rusko" je tvrdenie založené na čom? Väčšina sveta má rada NATO?

Má väčšina sveta rada Turecko? Barbarská genocída Arménov je dodnes tutlaná v záujme koho? Sú Turci v Európe naozaj "integrovaní"? Nepodporujú v nejakej významnej miere IS a nacionalistických tureckých extrémistov?

Dobrosrdeční Turci na území cudzieho štátu bombardujú Kurdov, bojujúcich proti IS. Putin "nedělá překvapeného", Rusov každodenné konvoje s ropou od IS a so zbraňami a zásobami pre islamských teroristov nie sú pre Rusko nijakou novinkou.

Podľa všetkých doterajších výrokov na ruskej aj tureckej strane o zostrelení SU-24 to vyzerá, že Turci, ktorí veselo kšeftujú s IS, klamú a pravdu má ruský navigátor.

Príslušníci Sivých vlkov, teroristickej pantureckej islamskej extrémistickej organizácie, strelia na sýrskom území pilota ruského lietadla, ktorý sa katapultoval zo zasiahnutého lietadla a po dopade na zem ho dobijú na smrť... ak by sa nad sýrskym území stalo to isté tureckému letcovi, bol by to zločin barbarstvo

Šéf nemeckej kontrarozviedky Maassen hovorí, že 70 až 80 percent migrantov sú mladí muži vo veku od 16 do 35 rokov, najmä zo Sýrie a Iraku, niektorí bojovali za IS a niektorí majú príkaz k bojovať v Európe.
Petr Tomášek avatar 2.12.2015 13:20 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Rusko se nemá s NATO (a většinou světa) rádo.
Že sa nemá rado s NATO je pochopiteľné.

Moc pochopitelné to není. Jediným důvodem je to, že Putin je psychopat. Bohužel jsou rusové stádo tupců, když si nechají od takového zmrda vládnout...

multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
2.12.2015 17:31 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Jistě, před Putinem bylo všechno dobré, celý západní svět Rusko miloval...

Houby, milovali akorát ožralého Jelcina, protože za flašku vodky se nechal ukecat k čemukoliv. To že za svého nástupce označil Putina byla jediná dobrá věc kterou pro Rusko udělal. Jestli to udělal on ;-)

Každopádně, cokoliv proti Putinovi Západ udělá, zvedne mu popularitu. Cokoliv Putin udělá proti Západu, zvedne mu popularitu. V Rusku už populárnější snad ani být nemůže, teď sbírá body v arabském světě, kde ho pro jeho pevný postoj už dávno obdivují. A berou ho jako osvoboditele od euroamerického ďábla, v čele s USA!

Což je jeden z následků křížových výprav vedených alkoholickým náboženským fanatikem Bushem, to byl skutečný psychopat. A navrch blb, v testu IQ udělal o bod méně než šimpanz.

Chápeš v jak velkém průseru celé NATO lítá, vlastní vinou a blbostí?
pavlix avatar 2.12.2015 20:50 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Moc pochopitelné to není.
Co je nepochopitelného na tom, že se rusko nemá rádo s aliancí, jejímž hlavním významem snad bylo vymezit se vůči rusku?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bystroushaak avatar 27.11.2015 10:25 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ty jsi prostě musel, co? Teď se zase rozjede debata spousty odborníků na konspirační teorie a armádní techniku. To je vůbec za zvyk, vždycky když spadne letadlo to začít řešit na abclinuxu?
blog.rfox.eu
Bedňa avatar 27.11.2015 11:50 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Ja nikde moc nechodím a buď to budem riešiť tu, alebo na inom Linuxovom servery.

Tento krát ide o dosť vážnu situáciu kedy Rusko narušilo územie členského štátu NATO a NATO na oplátku zostrelilo ruskú stíhačku. Pritom nejde o žiadny omyl, alebo konšpiráciu. Je pravda, že fakty môžu byť skreslené, predsa 1km pri takých rýchlostiach je nič a je tam priestor pre dohady.

Len pre upresnenie odteraz bude každý bombardér sprevádzaný bojovou stíhačkou, tak pokiaľ nastane rovnaká situácia a Migina zostrelí tureckú stíhačku, tak sme na pokraji tretej svetovej.

Zhodou okolností aj mi sme členmi NATO a všetky jeho členské štáty sú povinné pomôcť ako keby boli sami napadnuté. Mi sme tu ale prvý na dostrel, toto kurwa niekomu vyhovuje, ale mne rozhodne nie.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
27.11.2015 12:00 Honza Jaroš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Washingtonská smlouva:

ČLÁNEK 1 Smluvní strany se zavazují, jak je uvedeno v Chartě OSN, urovnávat veškeré mezinárodní spory, v nichž mohou být účastny, mírovými prostředky tak, aby nebyl ohrožen mezinárodní mír, bezpečnost a spravedlnost, a zdržet se ve svých mezinárodních vztazích hrozby silou nebo použití síly jakýmkoli způsobem neslučitelným s cíli OSN.

...

ČLÁNEK 5 Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem, a proto se dohodly, že dojde-li k takovémuto ozbrojenému útoku, každá z nich, uplatňujíc právo na individuální nebo kolektivní sebeobranu uznané článkem 51 Charty OSN, pomůže smluvní straně nebo stranám takto napadeným tím, že neprodleně podnikne sama a v součinnosti s ostatními stranami takovou akci, jakou bude považovat za nutnou, včetně použití ozbrojené síly, s cílem obnovit a zachovat bezpečnost severoatlantického prostoru. Každý takový útok a veškerá opatření učiněna v jeho důsledku budou neprodleně oznámena Radě bezpečnosti. Tato opatření budou ukončena, jakmile Rada bezpečnosti přijme opatření nutná pro obnovení a zachování mezinárodního míru a bezpečnosti.

Jinými slovy pokud v takovém případě naší akcí bude odeslání sady pytlů na mrtvoly s podotknutím, že Washingtonská smlouva má i jiné články než jen pětku, je to naprosto v souladu se smlouvou. Úplně stejně se koneckonců můžou ostatní vykašlat i na nás. Článek 5 nezaručuje v podstatě vůbec nic.
27.11.2015 12:39 Honza Jaroš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Navíc to vypadá, že západní státy začínají dávat od Turků ruce pryč. Nebo alespoň tvůrci veřejného mínění, jako třeba zde...
27.11.2015 21:59 pedant
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
... ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován ...
A dvojte nic v pripade, ze si chcete hrat na vojaky na Strednim vychode.
27.11.2015 22:17 Honza Jaroš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
To zase ne, tuhle otázku zpřesňuje článek 6), který explicitně zmiňuje mimo jiné celé území Turecka.
Bedňa avatar 27.11.2015 22:24 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Toto by vytiahol Fico, v reále si každý zo zmluvy vytiahne to čo sa práve hodí.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
27.11.2015 22:28 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
No vždyť o tom píšu. :-)
Bedňa avatar 27.11.2015 22:32 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Nedopalo :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
27.11.2015 22:56 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Nebo to zkusím říct jinak: ta smlouva dává signatářům do ruky v případě útoku na některého z nich mnohem pádnější tyč, ale to jestli se ji rozhodnou použít je čistě volbou jednotlivých států. Povinnost v tomto směru nemají.

Osobně mám celkem pochybnosti, jestli Západ opravdu má zájem začít třetí světovou jen kvůli Erdoganovým mocenským ambicím. Zvlášť v situaci, která z mezinárodního hlediska nahrává spíše Rusům, neboť zatímco narušení vzdušného prostoru je prozatím v rovině tvrzení proti tvrzení, samotný sestřel se i podle vyjádření USA (a dnes také Německa) odehrál nad územím Sýrie. Pokud vím, střílet přes hraniční čáru si netroufli ani komanči, když v padesátých letech honily ty, kteří zdrhali za kopečky - a tady šla přes hranice minimálně raketa a nejspíš celé turecké letadlo.

Spíš nechápu, co těm Turkům vlastně hráblo. Tak týden nebo čtrnáct dní zpátky společně s USA deklarovali, že v té oblasti chtějí vyhlásit "nárazníkové pásmo", to jest zabrat kus Sýrie a chránit tam svoje "umírněné" rebely. Což by pro Asada a Rusy znamenalo zmrazení konfliktu na severu Sýrie. Tímhle si celý tenhle plán poslali do kytek, protože dali Rusům výbornou záminku pro rozmístění svých systémů protivzdušné obrany, s jejíž pomocí může Sýrie vyhlásit nad celým státem bezletovou zónu a nechat tam létat jen Rusy. Oni je tam teda měli tak jako tak, přehledový radar pro S-400 byl na fotkách jednoho z letišť (teď z hlavy nevím kterého, ty názvy se mi pletou) vidět už pár týdnů, ale teď to mají oficiálně a se vší parádou. Řekl bych, že vedení Spojených států bude teď na Turky docela naprdnuté...
27.11.2015 22:58 Z.z
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
+1
Agent avatar 28.11.2015 00:12 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Spíš nechápu, co těm Turkům vlastně hráblo. Koller (nevím, nekoli se mu dá věřit, ale asi jo) tak 2 týdny z5 v nedělní Partii na Primě mluvil o nelegálních konvojích ropy z, tuším, Iráku do Turecka a Rusové si dovolili ty konvoje napadnout a dostali pojeb, že chtějí válčit s tureckem.
Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
28.11.2015 00:37 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Ale jo, koneckonců tohle téma se řešilo už na summitu G20. Ale ze strategického hlediska to prostě byla blbost. Kvůli debilní pomstě si zlikvidovali šachovnici - a to prosím píšu jako člověk, který z pragmatických důvodů v tomhle souboji fandí syrské vládě...
28.11.2015 00:49 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Mimochodem, to nebyly konvoje ani tak z Iráku, jako spíš ze Sýrie. Prostě zničili souvislé konvoje cisteren, pomocí nichž převážel Islámský stát ropu (a západní spojenci před tím podle všeho zavírali oči). Za pět dní před sestřelem mělo jít o tisíc zničených vozů.

Rusové tvrdí, že obchod se zahraničím má pod palcem Erdoganův syn; pokud je to pravda, tak turecký prezident bude mít na Rusy fakt velkou pifku. Na druhou stranu od dlouholetého vrcholného politika bych nečekal takhle zkratové jednání.
28.11.2015 11:29 Barak Husain Obama
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Řekl bych, že budou spokojené, aspoň nevyeskaluje-li to až k tomu, že Spojené státy budou muset volit mezi přímou vojenskou konfrontací s Ruskem a právním brífingem na téma kdo si myslí, že NATO poskytuje automatickou ochranu všem, tak si špatně přečetl smouvu.

Nárazníkové pásmo pro ty správné skupiny rebelů/teroristů je nápad, kterému by se Rusové vysmáli, takže jediný způsob, jak ho prosadit, je, že USA začnou sestřelovat ruská letadla v Sýrii. Ačkoliv Turecko by zjevně nebylo proti, USA se do toho moc nechce. Ostatně na tomhle ztroskotala bezletová zóna, která už byla na spadnutí, ale Rusové jim jí překazili, když se nacpali do Sýrie.

Kromě toho Spojeným státům asi nebude vadit, když si budou moci všechny ty Su-30, S-400 nebo zázračné rušičky obhlédnout za plného provozu, protože do teď to Rusové, jak se zdá, dost flákali.
28.11.2015 11:49 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
No nevím, to nárazníkové pásmo na severu Turecka vyhlašovali ještě někdy před čtrnácti dny. Sice podle mě měli šanci na úspěch minimální, ale přinejmenším tvrdili, že to chtějí zkoušet.
28.11.2015 11:56 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Plus asi můžou zapomenout i na "umírněné" obsazení Rakka...
Grunt avatar 29.11.2015 12:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Pokud vím, střílet přes hraniční čáru si netroufli ani komanči, když v padesátých letech honily ty, kteří zdrhali za kopečky
Pro zajímavost: Tohle víš odkud?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
29.11.2015 16:12 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Tak konkrétní zdroj fakt nedám. Musí vám stačit odkaz na "dobovou literaturu". Obou stran.

Jinak Google mi našel třeba tenhle článek, kde se výslovně píše, že ani tehdejší předpisy pohraniční stráži totiž neumožňovaly, aby střelba dopadala na území cizího státu (podotýkám, že se jedná o příklad z roku 1986, starší jsem nedohledal).

Každopádně obecně se tyhle principy uplatňovaly dlouhodobě, z pohledu mezinárodního práva by šlo o násilné narušení teritoria cizího státu. Třeba v roce 1938 nesměla česká pohraniční stráž opětovat střelbu Henleinovců přes hranice tak, aby střely létaly na německé území (viz). A v době železné opony by si jakákoli střelba tohoto typu koledovala o těžký mezinárodní průser...
29.11.2015 16:14 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Ve druhém odstavci mi vypadl odkaz.
29.11.2015 16:38 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
A radši předem doplním, že se i tak stávaly excesy, viz např. případ, kdy čeští vojáci (resp. agenti či jak je označit) zabloudili na německé území a zpátky se prostříleli. Nebo onen zastřelený německý houbař z roku 1986. V každém případě šlo o činy v rozporu s tehdejším právem mezinárodním i českým a české soudy viníky, jejichž případy byly ve své době zameteny pod koberec, také v devadesátých letech podle dobového práva soudily.
Grunt avatar 29.11.2015 17:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
No právě k bývalé "čáře" to mám několik kilometrů a i když jde o vyprávění jako Láďy z Pupenda slyšel jsem něco jiného. Udajně ti co hranici hlídali záměrně ani nevěděli kde hranice přesně leží a pronásledování narušitele několik kilometrů za hranici nebyl nejmenší problém. Za úspěšné odchycení narušitele u PS totiž byly pochvaly a různé výhody. Naopak za úspěšné přeběhnutí (jmenuje se to odborně deflekce?) velmi slušný pojeb a různé kontroly na rotě. Údajně se tady dole u soutoku mělo udát několik úspěšných přeletů hranice na různých ultralightech a kluzácích (jeden z nich měl prej startovat kdesi z dálnice u Kútů) a za každým se měla vydat na cizí uzemí helikoptera a hledat kde kluzák přistál. Nevím jak to bylo na hranici s Německem, tam to asi bylo ostřejší než tady dole, ale o to víc tady asi bylo incidentů na hranici. A to včetně zastřelení příslušníka cizí národnosti. Minimálně tady u nás vim zase o tomhle, takže to nebylo asi až tak ojedinělé. Vše asi bylo pouze poctivě ututláno a následně zameteno pod kobereček. Proto taky moje otázka.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
29.11.2015 18:07 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Ono asi dost záleží o který úsek hranice se jedná, protože několikanásobné ploty z ostnatého drátu oddělené pruhem oranice by nepřehlédl ani ten nejuvědomělejší pohraničník :-D
29.11.2015 18:20 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Zase je otázka co je skutečnost a co urban legend. Ono hraniční pásmo bylo dost široké (pravda, nevím jak třeba u Valtic, znám spíš jižní Čechy), navíc tam posléze byly nainstalované nástrahy a ploty. O tom že by si hraničáři jen tak chodili přes čáru bych docela pochyboval, kdyby je tam Němci nebo Rakušáci chytli, měli by FAKT problém. To platí i pro ten vrtulník, to už je evidentní nesmysl na úrovni příběhů Jamese Bonda.

V každém případě nešlo o oficiální politickou linii, zákony tyhle věci zakazovaly. V případě toho úterního sestřelu byl vydán rozkaz tureckým premiérem, alespoň tedy podle jeho vlastního tvrzení, což je přece jen trochu jiná úroveň.

Jinak Rusové právě kvůli předcházení incidentům mezi ruskými a západními letouny už nějakou dobu předávali koalici vedené USA informace o všech bojových letech. Takže pokud Turci tvrdí, že netušili že jde o Rusa, znamená to, že buď komunikace v rámci západní koalice vázla, nebo že kecají a naopak si na to sučko počkali. A s ohledem na to, že na tureckých i ruských variantách mapek je vidět, že turecká stíhačka delší dobu kroužila nedaleko nad pobřežím (Rusové tvrdí, že víc než hodinu, čili od doby ještě před vzletem jejich bombardéru), vypadá to spíš na tu druhou variantu. Proto taky ty řeči o bodnutí do zad...
Blaazen avatar 29.11.2015 18:33 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Jako že rusové nahlásili s předstihem na vedení NATO že budou koncem listopadu lítat přes turecký území ? :)
29.11.2015 18:46 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Haha, třeskutě vtipné.

Jen tak v rychlosti jsem našel třeba toto.
29.11.2015 18:49 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Jakože Rusové předem nahlásili americkému velení protiislámské koalice kde budou ten den v Sýrii bombardovat.

Například Izrael s přelety ruských letadel nemá problém, a to dokonce poté, co Rusové v posledních týdnech izraelské stíhačky opakovaně vypoklonkovali ze Syrského území. Dokonce Rusům několikrát přelet výslovně povolili, aby se neřeklo...
29.11.2015 19:00 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Pro zajímavost - na Aktuálních konfliktech se už pár lidí pozastavovalo nad povstaleckými videi zachycujícími dopad ruských bomb; divili se, jak je možné že vědí kam namířit kameru dřív, než to dopadne. Totéž u nedávného sestřelu jedné ruské křídlaté rakety.

Jestli Turci dávali džihádistům echo, leccos by to vysvětlovalo.
Bystroushaak avatar 30.11.2015 06:54 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
No a nebo když slyšeli/viděli bombardér, tak prostě namířili kameru na nejbližší objekt, o kterém věděli, že jim patří, ne? Takhle to mohli dělat tisíckrát a nic se nestane, ale k tobě se pak dostane jen ta nahrávka, kde se něco stane, tak to vypadá, jako kdyby měli nějaké extra štěstí / echo.
Petr Tomášek avatar 3.12.2015 11:00 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Izrael s ruskými letadly "nemá problém", protože potřebuje mít volnou ruku při likvidaci moderních zbraní, které írán za velké podpory asada a rusů posílá teroristům z hizbaláhu...
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
3.12.2015 16:51 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Teroristi z Hagany likvidují teroristy z Hizballáhu :-D
Petr Tomášek avatar 4.12.2015 12:10 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
to má být jako vtipné? :-O
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
4.12.2015 16:42 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Vtipné? To ne, jenom stručné a výstižné. Dějiny Izraele jistě znáš, stejně jako nemalý podíl Československa na jeho vzniku, nebýt zbraní od nás, neexistoval by. Teď zásobujeme Kurdy... :-D
4.12.2015 16:44 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
To opět psal falešný Radovan sponzorovaný Erdoganem!
4.12.2015 17:04 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Falešný Radovan obviňuje pravého Radovana z falšování Radovana :-P
5.12.2015 09:38 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
A to ešte nie sú ani Fašiangy, a z chlapca" už je maškara. Či to nebude niekto posadnutý rôznymi prevlekmi:-).

o FURIES, BRONIES a pod:

Furries jsou lidé, kteří jsou fanoušky kreslených antromorphních (čili polidštěných) zvířat (včetně ještěrů, draků...). Takže si na internetu často volí různé zvířecí nicky (často obsahujou slova "fox", "wolf", "fur", "draco" či různá jména pro psy apod.). Často tyhle postavičky samy kreslí, mají na netu v avataru nějakou kreslenou zvířecí potvoru, píšou a čtou různé fanouškovské stories... ...bronies. Jsou to lidé (a v drtivé většině pak dospívající či dospělí muži ...jsou fanoušky seriálu pro malé holčičky - My Little Pony: Friendship is Magic ... umí nazpaměť písničky z tohohle seriálu, jsou posedlí "životy" a osobnostmi jednotlivých poníčků, na internetu se dohadují, který je roztomilejší, sbírají časopisy, figurky a tak dále... tohle by mi naprosto OK přišlo u party 8 letých holek, ale rozhodně ne u party 25 letých kluků, nebo hůř - 35 letých (a starších) tátů od rodin.. spousta těchhle lidí má ještě něco společného - jsou to většinou uzavření introverti, no-lifeři trávící většinu času u PC her, puberťáci bez přátel a tak nějak obecně ti "odpadlíci", které nikdo moc nevyhledává. Pak už je jen otázkou, proč tomu tak je - buď protože právě takoví lidé přilnou k vlídné komunitě hlásající "toleranci, lásku a "brohoof"" a splynou s ní (získají pocit bezpečí, pocit toho, že nejsou sámi)...nejprofláklejším objektem touhy bývají často kozaté lišky či vlčice, různé kočky a další kočkovité šelmy, méně třeba dračice, kravičky, koně, již zmíněnými poníčky a podobně. Je taky zajímavé, že často najdete furries GAY porno. Jo - spousta furries/bronies jsou gayové, bi, či "skrytí gayové" (v případě bronies, tzn. chlapů sledujících holčičí seriál je to asi více než nasnadě) - jinak si to zkrátka vysvětlit nedokážu....existují takoví "experti", kteří si hrajou na elitu. "Jsem furry/brony a nestydím se za to! Kdo je víc!?". Smutné je, že by se stydět měli, protože pokud to přehánějí, tak skutečně mají za co. Jsou to přesně takoví, kterým stačí když se na ně špatně podíváte a oni vás zasypou tunou nadávek a udělají z vás pomalu Hitlera jen proto, že se vám to zkrátka nelíbí a přijde vám to divné. Spamujou internet obrázkama "Haters gonna hate" slečna ich v blogu pekne charakterizovala:)

a rozuzlenie:

píše, že mala priateľa, až kým nezistila, že patrí k zvieratkám a kým sa na ňu z jeho počítača nevyvalilo zvieracie porno:)

Nevedela som pôvodne, čo sú to títo broníci a furíci, ale už tomu začínam rozumieť:-). Táto civilizácia asi smeruje fakt do... nasleduje miesto, ktoré sa nevyslovuje, lebo ma nejaký furík presunie do samostatného vlákna.
5.12.2015 11:04 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Člověk se někdy nestačí divit, co si všechno lidé jsou schopní vymyslet, aby si nemuseli všímat reality... PoniBooru WildCritters Někteří z toho časem vyrostou a/nebo volí Kchárla s čírem :-D
Darth Phantom avatar 6.12.2015 14:24 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky

Vtipné je spíš to, že Hizballáh jsou jediní hodní teroristé v syrském konfliktu. Hizballáh je celkem vyspělá vojenská síla, taktika je na úrovni a mají výsledky. Video je ze Stalingradu, eh co to říkám, je to ze Zabadání.

Každý chvilku tahá pilku, milý Tomášku. Kdybych měl porovnat režim v Iránu s režimem v Saúdské Arábii, vyšlo by to tak nastejno. Vztah k Izraeli mají všechny muslimské země víceméně stejný, ať už jde o šííty nebo sunnity. V Íránu předstírají nějaké volby a volby tam něco mohou na politice změnit. V Saúdské Arábii nepředstírají nic, tam nejsou žádné volby, žádné politické strany, žádná ústava, je tam jen právo šáría. Určitě bychom se shodli na tom, že je Saúdská Arábie nejlepším arabským soudruhem USA na Blízkém východě. Bašár Asad je oproti královské rodině v Saúdské Arábii liberální pokrokový demokrat.

Spojené státy podporují asi nejšílenější režim na Blízkém východě a největšího výrobce terorismu na světě. Tvoje představy, Tomášku, že USA je hodný kovboj a Rusko je fujtabl jsou poněkud liché. Vymašťenou palici máš řádně, dokládá to i tvoje patička.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
Grunt avatar 29.11.2015 19:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
pravda, nevím jak třeba u Valtic, znám spíš jižní Čechy
Taky nevim, v akci jsem to nikdy neviděl, ale fakt že se tady událo několik úspěšných "emigrací" svědčí o tom, že to nebylo asi zas tak neproniknutelné. Ostatně nech si posoudí každý sám. Asi to chtělo známosti a znalost toho jak to na čáře funguje.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
29.11.2015 19:46 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Ale já přece netvrdil, že to bylo neproniknutelné pro ty, co proniknout chtěli (naopak, já tvrdil, že oficiálně na ně za hranicí ani nesměli střílet). Jen říkám, že pokud mi někdo tvrdí, že si hraničáři chodili na špacír za čáru, tak to beru spíš jako místní legendu než jako realitu.. Leda tak omylem v a době, kdy tam už stály ploty jako na videu, ani tím omylem...
Grunt avatar 29.11.2015 19:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Nevím. Sám jsem tam těžko mohl sloužit :-) Třeba jsou to opravdu pouze báchorky. Pouze dodám že i ty ploty měly svoje brány.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Darth Phantom avatar 1.12.2015 15:10 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Oni je tam teda měli tak jako tak, přehledový radar pro S-400 byl na fotkách jednoho z letišť

Jo, jsou k nalezení určité archiválie, kde se radar nachází, pochází to už z období kolem 11. listopadu. V současné době jde k tomu připočíst i podobný systém (založený na S-300) na křižníku Moskva, který se pohybuje někde na pobřeží Latákie.

teď z hlavy nevím kterého, ty názvy se mi pletou

Ruské letectvo operuje pouze z jednoho letiště Hmejmím v Latákii. Tartús je námořní základna, odtamtud letadla nevzlétají. Po prolomení blokády letiště v Kuweires (to bylo první malé vítězství po vstupu RF do války) jsem tak trochu předpokládal, že by se mohlo letectvo RF posunout i tam. Samotná základna je sice už celkem bezpečná, ale okolí ještě ne. Bude to tam třeba okolo ještě trochu humanitárně pobombardovat. Vypadá to, že se Rusové spíš posunou na letiště u Hamá nebo na Al-Shayarat u Homsu.

protože dali Rusům výbornou záminku pro rozmístění svých systémů protivzdušné obrany, s jejíž pomocí může Sýrie vyhlásit nad celým státem bezletovou zónu a nechat tam létat jen Rusy.

S tím naprosto souhlasím, islamistické Turecko si tím vůbec nepomohlo. S-400 asi nepokryje celé území Sýrie, ale pokryje téměř celou syrsko-tureckou hranici. Po sestřelu Su-24 údajně turecké letectvo vůbec nevzlétlo, páč dostali bobky. Na bombardování Kurdů mohou zapomenout, na zásobování levnou ropou od IS taky. To, co se šuškalo dosud jen v kuloárech (že Turecko kupuje ropu od IS a vyzbrojuje islamisty), se najednou začlo objevovat na předních stránkách novin. Začíná pomalu vyplouvat na povrch, za koho islamistické Turecko a člen NATO kope. Turecký sultán sice udělal ramena, ale v podstatě s tou provokační akcí prodělal, poněvadž má lidově řečeno po píči a s s ním i celá „protiteroristická koalice“.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
1.12.2015 16:57 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Nevím, zda má někdo po piči, ale Rusové mají po jednom čurákovi, a to se počítá.
1.12.2015 19:48 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Tohle je falešný Radovan placený Erdoganem!
Darth Phantom avatar 1.12.2015 21:56 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
To se počítá, zmrde, ale počítá se i tohle -> Russia builds new base. Palec nahoru!
Tahle patička nemá hlavu ani patu
1.12.2015 22:03 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
To se nepocita. Vojaci maji umirat ve valce, to je prirozene. Ale umrti pri plneni jakesi provokativni mise, ktera nebyla dobra k nicemu a jen k tomu, aby se pobavili politici, je jen zbytecne plytvani lidskymi zdroji.
Darth Phantom avatar 1.12.2015 22:24 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
To nebyla žádná provokativní mise, ale úder na teroristy. Ta mise má narozdíl od působení koalice vedené arciteroristou USA nějaké výsledky. Koalice vedená USA pořádá od léta minulého roku výhlídkové lety nad Sýrií a Irákem.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Darth Phantom avatar 1.12.2015 22:30 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Koalice 60 poskoků USA zaútočila na IS tak tvrdě, že se Islámský stát nebývale rozrostl a vykvetl obchod s ropou, která proudila k našemu "spojenci" do Turecka.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
2.12.2015 22:31 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
http://www.mojevideo.sk/video/256e8/syria_a_utecenecka_kriza_%28vtipna_nemecka_sou%29.html

Tohle stojí za to si prohlédnout. Kdo neumí slovensky, a bojí se, že jde o ruskou propagandu, může poslouchat německý originál. I když, i ti Němci mohou být Putinem podplacený, jeden nikdy neví, co všechno ten Voloďa dokáže.
If you don't ask, you don't get
5.12.2015 09:58 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Kto by neuměl, preboha, po slovensky? Chápala by som to u nejakého primitíva, čo má slovnú zásobu biednu aj v češtine a okrem anglických replík v kreslených seriáloch a wikipédie nič poriadne nečítal. Alebo u niekoho, kto rozumieť nechce, ale ten by nerozumel, ani keby to bolo česky:)).

kyknos avatar 5.12.2015 10:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
proc by se nekdo u nas na zapade ucil slovensky? generace, co nezazila ceskoslovensko, k tomu nema zadny duvod
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
5.12.2015 13:33 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Ja som sa nikdy neučila česky. S českou gramnatikou-napriek tomu, že je sem-tam trochu odlišná - mám menšie problémy ako väčšina absolventov českých škôl. Len sem tam nerozumiem nejakému naozaj málo frekventovanému slovu (názvu niečoho) a tak si prirodzene myslím, že ten, kto sa musí učiť slovensky, musí byť blbec.
kyknos avatar 5.12.2015 14:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
To je ale ponekud asymetricka situace :) jednak ty jsi pecena varena v ceskem prostredi, coz opacne nebyva zvykem, druhak je cetsina mnohem dulezitejsi jazyk pro slovaky nez slovenstina pro cechy.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
5.12.2015 14:19 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Znám pár českých webů a fór, kde se slovenština vyskytuje celkem běžně. Inteligentnější část české populace to zvládá bez větších problémů. Opačně se mi ještě nestalo, že by mi na nějakém slovenském webu někdo nadával, když jsem tam napsal něco česky. Sice bych to i slovensky dal nějak dohromady, ale než prznit pravopis... ;-)
6.12.2015 09:10 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Škoda, že kyknoš odvčera nepridal už ďalšiu repliku na zdôraznenie svojej dôležitosti. Mám povolený počítač pri ranej káve, a žiadna zábava. :(

Verme, že demokratizačný proces v Turecku je úspešne zavŕšený a Turecko sa prijme, tak ako to žiada okrem tých miliárd eur, aby sa nepodieľalo na imigračnej tsunami do EU, medzi civilizačne vyspelé a demokratické európske štáty:). Na rozdiel od diktátora Putina, Erdoganova demokratická vláda dodržiava ľudské práva a sloboda slova a ochrana ľudských práv je pre ňu posvätná! A Turecko NIKDY nepáchali nijaké zločiny na nemoslimských menšinách ( https://www.postoj.sk/4351/co-ukazali-vatikanske-archivy-o-genocide-armenov) a nemajú si začo sypať popol na hlavu - na rozdiel od "zločinných Rusov" :).

Tak, kyknoš, tričko s polsmesiacom a hurá, vítať Turkov v EU!
6.12.2015 09:26 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Jak se (už pár století) říká: "Poturčenec horší Turka!"

Však i tady ve střední Evropě máme s Turky historickou zkušenost, na Slovensku obzvlášť, a jiné národy, jako Řekové, Albánci, Bulhaři, Rumuni, Arméni, Arabové, vlastně všechny které se na nějaký čas ocitly pod tureckou nadvládou - hodně jich bylo, mohou dlouze vyprávět co je to za pakáž, rozpínavou...

Doporučený materiál ke studiu: Majster kat
6.12.2015 11:00 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
"Poturčenec horší Turka!"
Janičiari, vychovaní k tomu, aby pomohli zničiť tie svoje "európske cvivilizačné hodnoty". Neviem, nakoľko bola tá výchova s pomýlenými cieľmi zámerná, ale smeruje k dobrovoľnej samovražde. Zaujímavo sa tu prelínajú egoistické ciele jednotlivcov, ktorí žijú zo štedrého financovania bábkového divadla európskej byrokracie, nezodpovedných politikov, zamestnancov všelijakých tých kvázi humanitárnych organizácií, ktorí sa živia hlavne prázdnymi kecami - a tých, ktorí kvôli svojim prachom rozohrávajú politické hry. Kam utečú naši obyčajní ľudia, až to tu úplne po_erú?
6.12.2015 11:46 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
a pre Vás ešte Emu:-)) i keď mne by Rihanna pasovala skôr s Y a jedným n:) a tento typ kvílivých pesničiek mi nič nehovorí... Ema však áno ;-)
6.12.2015 12:37 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Hlas nemá špatný, ale to dnešní vytí k zblití nemusím. Mám radši hudbu která je starší než já :-D

Když teď Ortel málem vyhrál Slavíka, tak se zase ozvala řad kvičilů, připomínajících jak začátkem devadesátých let byly populární kapely jako Orlík... Když tak poslouchám text, říkám si že tahle písnička by dnes nejspíš byla také označená za extrémistickou: KLÍČ - Pohár a kalich ;-)
6.12.2015 13:35 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
hudba nejaká neskorá gotika (?) a texty príliš patetické a podľa toho strašného vzezření asi zač. 80. rokov;-) tak to mne sa s týmto predvianočným časom a s mojimi pocitmi z čias pred Vaším narodením spája skôr toto ;-)
6.12.2015 14:05 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Texty měli spíš žertovné a romantické, tohle je výjimka.

Moore se dá poslouchat, a klidně by mohl být i Blackmore :)
Darth Phantom avatar 6.12.2015 13:37 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky

Bagdád zuří a zvažuje protiúder. Co to má k sakru znamenat? Turecká armáda si namašíruje bez vědomí irácké vlády do Iráku a všichni včetně evropských „elit“ mlčí. Agresivní islamistické Turecko si ověřilo, že si může dovolit jakékoliv porušení mezinárodního práva a nic se neděje. Evropská „elita“ se bude před sultánem poníženě plazit a podporovat ho miliardovými dotacemi na „zadržování migrantů“ a začne obnovovat přístupové rozhovory do EU. Na co tam rozvrátili celý Blízký východ a instalovali demokratickou vládu, když na mínění demokraticky zvolené vlády v Iráku zvysoka kálejí?

Další zajímavá věc je tohle. Pokud je to pravda, že Američané budují základnu v Sýrii, je to další důkaz toho, že si USA dělá z mezinárodního práva trhací kalendář. Zcela určitě to bude bez souhlasu syrské vlády. Asi nebudu jediný, kdo si všiml, že teď mají najednou všichni obrovský fofry se nakvartýrovat do Sýrie a Iráku. Po vstupu Ruska do války se karta začala obracet. Koalice 60-ti ocasů a nohsledů USA měla možnost rok a půl. Předvedla velké hovno a ISIL se nerušeně rozšiřoval. Imitace bojových akcí ISILu žádné újmy nepřinesla. Po prvních úspěších syrské armády s podporou ruského letectva najednou mají všichni fofr. Francie, Velká Británie a dokonce i wehrmacht se zmobilizoval. Wehrmacht, Luftwaffe a Kriegsmarine stála po celou dobu syrské krize opodál. Nyní už musel napochodovat wehrmacht na příkaz amerického protektora i do Sýrie, i když si wehrmacht hrál celou dobu na "neutrála". Supi se slétají a vojna s Turkem musí bejt, jak by řekl Švejk :)

Tahle patička nemá hlavu ani patu
6.12.2015 16:07 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
presne tak... už sa nám to pekne vyvrbuje

po útokoch osamelých vlkov, ktorí sa "sami zradikalizovali na internete" :), ku ktzorým došlo v USA a v Londýne, si povinné kvóty môžu ozaj strčiť tam, kde majú zlatú žilu
5.12.2015 23:04 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
:-) čítala som česky práve tak ako slovensky, odkedy som sa naučila abecedu, rovnako aj moji predkovia od x-tého kolena... no a s českými turistami - zaujímavé - nikdy nie je problém s porozumením, nepotrebujú tlmočníka... inak je to - pravdaže - niekedy so Slovákmi v Česku ... tí aby boli s anglickými titulkami;-)
1.12.2015 22:34 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
To nebyla žádná provokativní mise, ale úder na teroristy.
Ano? Nechci Turecko nijak hajit, ale nebyl nahodou ten sestreleny stroj nad cizim statnim uzemim?
Ta mise má narozdíl od působení koalice vedené arciteroristou USA nějaké výsledky. Koalice vedená USA pořádá od léta minulého roku výhlídkové lety nad Sýrií a Irákem.
Toto neposoudim. Na miste jsem nebyl a nevim, jestli maji ruske udery vetsi dopad nez americke. Abych rekl pravdu, je mi to uz jedno. Kostky jsou podle mne jiz vrzeny a europske narody cekaji tezke casy. Dopad nejakych zahranicnich misi o sile maximalne par tisic muzu a dronu je imho marginalni.
2.12.2015 00:46 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Faktická poznámka: sestřel byl proveden nad územím Sýrie (oficiálně potvrzeno sledovacími prostředky USA) a je velmi pravděpodobné, že i střílející stíhačka byla v tu chvíli za hranicemi svého státu. Naopak údajný průnik ruského letounu nad turecké území je stále na úrovni tvrzení proti tvrzení, podle Turků se na pár vteřin dostal nad jejich území, podle Rusů nikoli. Vojenští experti (např. včetně bývalého velitele NORAD Thomase McInerneyho) v každém případě turecký krok jednoznačně kritizovali jako čin, který se naprosto vymyká běžné praxi bez ohledu na to, jestli Rusové skutečně střihli ten cípek tureckého území či nikoli.

Jen pro ilustraci - turecká letadla naprosto běžně pronikají nad řecké území, Řekové si na to opakovaně stěžují, ale dosud je ani nenapadlo střílet. Kdyby to udělali, jen za včerejšek by Turci přišli o několik stíhaček, které údajně strávily v řeckém vzdušném prostoru 16 minut. Připomínám, že jde o státy, které jsou sice oba v NATO, ale jejich vztah rozhodně není přátelský a jejich členství v alianci jim v minulosti nebránilo ani ve válečném konfliktu.

Turci také donedávna naprosto běžně porušovali hranice syrského vzdušného prostoru (nyní si to již netroufnou, jsou si vědomi, že by jim mohlo být oplaceno stejnou mincí). Koneckonců, ještě v červnu 2012 sám Erdogan prohlásil, že "krátkodobé narušení hranic nemůže být nikdy záminkou k útoku". Tehdy Sýrie nad svým územím sundala pro změnu tureckou F-4. Pro zástupce NATO byl tehdy sestřel tureckého letadla "neakceptovatelný" a generální tajemník této organizace Rasmussen prohlásil, že "toto je další příklad, jak syrské úřady opovrhují mezinárodními normami." Jak se zdá, "mezinárodní normy" pro Turky neplatí...
Petr Tomášek avatar 3.12.2015 11:02 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Jasně, pár nebohejch turkménů jsou podle tebe teroristi... Máš pěkně vygumovanej mozek tou ruskou propagandou...
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
3.12.2015 16:52 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Turkménů, nebo Turků? Máš pěkně vygumovanej mozek tou protiruskou propagandou...
27.11.2015 13:21 Atom321 | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Vlastní zájmy
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ono je celkem evidentní, že každá strana hájí vlastní zájmy. Zničení IS je společným cílem jen formálně. Prakticky každý v regionu bojuje jen za svoje zájmy. Jakékoliv spojenectví je jen dočasný pakt proti momentálnímu společnému nepříteli. Bylo jen otázkou času, než se nějaké zájmy střetnou.
Grunt avatar 29.11.2015 19:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastní zájmy
Yup. Ono už jen podle té mapy rozparcelování Syrie je dost patrné o co tam asi běží. Zůstalo vůbec z FSA něco?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Petr Tomášek avatar 3.12.2015 11:05 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastní zájmy

IS, Kurdové a různé frakce "umírněné opozice" bojují proti každému, kdo nevyznává přesně jejich jedinou správnou verzi Islámu.

No, to je pěkná blbost dávat do jedné kupy IS a Kurdy...

multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
3.12.2015 17:13 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastní zájmy
To je fakt pěkná blbost, protože na rozdíl od islámských hrdlořezů, podporovaných Erdoganem a Saudy, budou mít Kurdové dřív nebo později svůj stát, a teď už nejspíš i s podporou Putina. Odtržení jejich okupovaného území od Turecka, o které Kurdi bojují už sto let, pro něj bude třešnička na dortu, až ho po vítězství nad islamisty budou muslimové celého světa oslavovat jako osvoboditele. Už teď mu v Iráku říkají Hadží Putin, najdi si co to znamená, a obzvlášť u jinověrce!

A potom bude mít konečně volné ruce i morální kredit k tomu, aby zatočil s ukrajinskými Banderovci. Po pár dalších incidentech v polském pohraničí dost možná společně s Poláky, protože ti si na rozdíl od líných blbých Čechů srát na hlavu nekonečně dlouho nenechají. Vezmou je do kleští stejně jako Daeš v Sýrii, tam jsou Kurdové z jedné strany, Syžané ze druhé, a Rusko je kryje zhora. Sleduj kdy a kam si tamní židoligarchové začnou přelévat peníze, ať víš kdy to vypukne. Zatím jenom prodávají zbraně ISILu a dávají medaile vrahům, i to jim potom přičtou k celkovému účtu.

To jsi nedávno zaregistroval, jak Putin v Moskvě otevíral novou mešitu? Největší v Rusku. Jde na to chytře, je kamarád nejenom s pravoslavím, ale i s islámem, však každý sedmý Rus je muslim. A jeho síla stále roste, ne nadarmo mu na Al-Jazeeře posledních pár let říkají Putin the Powerfull, velmi výstižně, už i západní analytici museli chtě nechtě (a že hodně nechtě) připustit, že právě Putin je dnes nejmocnější muž světa...
3.12.2015 17:16 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastní zájmy
Promiňte mi mé masturbační fantazie.
3.12.2015 17:18 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastní zájmy
Zase podvodník placený Erdoganem!
27.11.2015 18:42 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Valky jsou proste prirozene. Takovy uz je svet a nas druh. ;-)
Bedňa avatar 27.11.2015 19:30 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Ja by som predsa radšej bral to pivo :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
27.11.2015 19:31 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Nez se na tom pivu dohodneme, tak uz bude v europe po valce. ;-)
Bedňa avatar 27.11.2015 21:57 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Pozri si Open Street Map a prídi do Horňan, teda čím skôr, chcú zavrieť krčmu, malé tržby, ale je v parku a vyzerá luxusne.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Grunt avatar 29.11.2015 19:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Ne všichni jsou agresivní kapitalisti. ;-) Mě z toho prosím vynechte.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
PepaSFI avatar 27.11.2015 19:42 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mě docela pobavilo prohlášení toho letce že nečekali že je někdo střelí. Tak oni letí s bojovým letounem nad, no řekněme nepřátelským územím a nečekají že je někdo bude chtít trefit. Jo a taky je doloženo že si Turecko delší dobu opakovaně stěžuje na nepovolené přelety ruských letadel. No vidím to tak že prostě letěli zaútočit na kdovíco, ti hadrníci s rozviklanýma AK a nožíkama za pasem je nemohli ohrozit, hranice nikdy moc vážně nebrali a vždycky to procházelo, tak co řešit. No a v Turecku se někdo nasral, holt lampasáci bývají sebevědomí, často frustrovaní, agresivní a arogantní a já vám dám nerespektovat moje rozkazy! Možná to přehnali, možná měli to letadlo zadržet, přinutit přistát. Možná by se našlo lecos zajímavého v navigaci a střeleckém počítači
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
Bedňa avatar 27.11.2015 21:15 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Nečakali, tak uvidíme čo bude ďalej.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
27.11.2015 22:56 Z.z
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Odkiaľ berieš istotu, nad akým územím leteli?
28.11.2015 06:37 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Letěli v šesti kilometrech, kam americké protiletadlové rakety dodané Saúdskou Arábií ani čínské dodané Ukrajinou nedoletí. Proto nečekali že jim turecká F-16 letící v syrském vzdušném prostoru pošle raketu přímo do roury.

Mimochodem, Sýrie, Irák, Arménie, Bulharsko a Řecko si delší dobu opakovaně stěžují na přelety tureckých letadel.
28.11.2015 02:02 Milan Uhrák | skóre: 31 | blog: milan_at_ABC
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V základech fyziky stojí, že bombarduje-li nějaký stát podnikatelské aktivity vaši prezidentské rodiny, (byť se s nima zrovna moc chlubit nechcete), tak si to sakra někdo šeredně odskáče.

Pro lidi, kteří si doma hrajou s letadýlkami a nedokážou pochopit určité souvislosti, tak Turecko má radary. těmi vidí ty blížící se bombardéry. pošle proti nim dva letuschopné křápy a ty tam na pomezí čekají. Zatím se "snaží" kontaktovat blížící s stroje možná i "omylem" vypnutými vysílačkami.

Co piloti těch křápů ? Slíbili jim povýšení (medaili, odměnu) ? Nebo už nějakého postavili před soud, že nesestřelil narušitele ?

Rozzuřený Erdoš lítá po velitelství ! Klukovi rozsekali 1000 náklaďáků !! Lodě čekají na matroš a jak ho teď sem dopravíme ! Teď ho ještě čekají penále ! BP nejsou žádní uhlazení mamánci ... když se v Africe bouřili domorodci proti jejich těžbě a potrubí, které zasíralo krajinu, vyřešili problém odstraněním stěžovatelů, ne závad.

Takže - překročilo ? nepřekročilo hranici ? Není to jedno ? Zpravodajství je propaganda, a tam na pravdu sere pes. Podstatný ani není sestřel, Rusové tam válčí, dříve či později na to dojít muselo.

PODSTATNÁ JE REAKCE TURKŮ NA SESTŘEL A NE TO, JESTLI LETOUN NARUŠIL ČI NENARUŠIL HRANICI.

Arogance a strach prezentované jako síla a neústupnost prostě strhla masky.

Kdo viděl posledního Pjakina http://leva-net.webnode.cz/products/otazky-a-odpovedi-v-v-pjakina-ze-dne-23-11-2015/ se nicméně musí ptát, zda Rusové ty piloty neposlali ( nebo neposílali ) na jatka vědomě.

Všichni Rusové teď předvádějí hysterické reakce, ale přesně o tomto nebezpečí věděli, měli je krýt stíhačkama mnohem dříve, a ne nechat je zmasakrovat.

Ale pokud si představíme, že rusové by ty turecké mašiny sundali, pozice ruska v konfliktu by byla mnohem horší .. nebyli by oběťmi ale opravdovými agresory. O to by se masmédia "jednoho hlasu a správného názoru" postarala.

Teda, jestli jste to dočetli až sem, tak thumb up ! :-) a vůbec, mějte se a dobrou noc :-)
28.11.2015 09:09 Z.z
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Hm, škoda, že taký kralyk nevie rusky, i keď tu to má s prekladom, občas by si mohol pozrieť Pjakinovu analýzu:)... ale on by to prehlásil za putinovskú propagandu. (Skvelá charakteristika súčasných pomerov na UA:-)).
28.11.2015 10:50 Milan Uhrák | skóre: 31 | blog: milan_at_ABC
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
co to má co dělat s Ruštinou ? Pjakina překládá Irena .. a máme googl . Síce z ruštiny překládá hůř než ja :-) ale dost napoví.
28.11.2015 12:02 Z.z
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
a máme googl
to mu nestojí za námahu a okrem toho, aj tak si vždy všetko preloží po svojom... ten Piakinov záver (všeobecná teória riadenia, debili, ktorí o nej nemajú šajnu:), nutnosť rovnováhy a konštruktívny dialóg na riešenie konfliktov) by označil za "naivitu" ( a potom, že kto je tu pesimista;-))
28.11.2015 12:20 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Google překládá z ruštiny fakt mizerně, Yandex je v tomhle o dost lepší.
28.11.2015 12:13 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
"Rozzuřený Erdoš lítá po velitelství ! Klukovi rozsekali 1000 náklaďáků !!"

Ale kdepak, vždyť ten americký generál říkal, že pětset jich určitě rozbombardovat zvládnout nemohli. Tak maximálně stovku, a to kdoví jestli... Zato američtí piloti jich během jednoho letu kulomety rozstříleli 283, pak jim došla munice, tak zbývající tři čtvrtiny kolony museli nechat jet. Ale chtěli je zničit všechny, fakt chtěli, věřte mu :-D

Samozřejmě útok zahájili obvyklým shazováním letáků, aby kolona měla čas zastavit a pašeráci odejít do bezpečí, a nikomu z nich náhodou neudělali bebíčko. Teprve po třičtvrtěhodinové bezpečnostní pauze zahájili ostřelování stojících cisteren, aspoň těch které mezitím neodjely pryč. Zásobníky s ropou USA neničí vůbec, protože Obamba má obavy z ekologických následků. Naopak Rusové vědí, že čím rychleji protivníka zničí, tím menší škody na životním prostředí způsobí. To je mimochodem to video které v americké TV ukazovali jako nálety amerických letadel. Hádám že ti negramotní hamburgrožrouti si ani nevšimli nápisů v azbuce :-)

Po kritice, že USA nebojují proti ISIL dostatečně razantně, zintenzivnili nálety ze slabých 8 denně před týdnem na 14 po víkendu. Ale pak se zase zhoršilo počasí nebo co, protože předevčírem měli 4 nálety za 24 hodiny. Nad tou Sýrií je asi pořád zataženo, že americká letadla nemůžou létat. Nebo je tam tak zatměno od ruských bombardérů, dělají které 50-150 náletů denně a valí na ně čtvrttunové bomby! Jako tady v 0:54, to šlo sice asi o metr vedle, ale zase z šestikilometrové výšky, a z těch čtyř bašibozuků nezůstal ani smrad ;-) Ani syrské letectvo nesedí v hangárech, a na dnes již historických strojích bije islamisty hlava nehlava. Munice pro ně se už roky nevyrábí a zásoby dávno spotřebovali, takže bomby vyrábějí na koleně z potrubí a plechu. Něco podobného jako udělal Bogart v Africké královně.

Fotka sestřeleného Su-24 před dvěma týdny, podle pěti hvězdiček na boku za kabinou měl v té době více než 50 bojových letů. To vychází zhruba na tři denně, ale zatím jsem nenašel kdy byl tenhle konkrétní kus nasazen. Jestli v poslední vlně, je to víc než dvakrát tolik!

Zatím byla řeč jenom o letadlech, ale stejně důležitá, jako bombardování zásobovací Erdoganovy stezky, je vzdušná podpora pozemních vojsk. Tu provádějí především vrtulníky. Tady je vidět jak vypadá takový létající cirkus přímo nad bitevním polem.
28.11.2015 12:31 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
P.S. Tohle jsou ti Turci, kteří zastřelili ruského pilota. Teda spíš byli.
29.11.2015 22:16 ale
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
z arabštiny musí být radost překládat - furt melou dvě slova :)
Grunt avatar 29.11.2015 22:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Tohle je lež. Oni je jen nemelou. Oni je dokonce umí i zaspívat.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
29.11.2015 22:43 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Tak tohle si neposlechnu, úplně mi stačí když každou chvíli slyším z rádia ječet alelůja, alelůja!
30.11.2015 10:08 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Vy máte ráno zapnutý Vatikán?
30.11.2015 17:25 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Kdepak, rádio Impuls. Dneska aspoň hráli tu českou verzi od Lucky Bílé, ta se ještě dá snést. Ale když pustí to anglické vytí k zblití, ježí se mi chlupy! Přitom v originálu od Cohena je to úžasný song...

A k tomu pouští každodenně ještě pár dalších podobných... Naštěstí jenom jednou, ale jsou rádia která to denně protočí dvakrát i třikrát!
PepaSFI avatar 1.12.2015 17:44 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
někdo by možná řekl "tak to vypni nebo přelaď jinam" ale někdy to nejde. Já takhle v práci trpěl u rádia Blaník, to je stejnej blbofón jak Impuls. Že hrajou kraviny bych ještě snesl, holt každej posloucháme něco ale ty kecy, ty kecy. Z toho by jeden dostal bolestivé svědění konečníku. Naštěstí už to ty omezence pustilo, teď tam hraje většinou ČR Region, to je oblastní stanice Českého rozhlasu pro Vysočinu. Většinou sice taky hrajou blbosti, občas hraničící se ŠlágrTV ale většinou tam aspoň mluví normálně. Teda s výjimkou písniček na přání, ten pořad uvádí Jarda Hypochondr , regionální umělec úrovně už zmíněného Šlágru.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
Grunt avatar 30.11.2015 17:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Vždyť je to docela pěkný
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Agent avatar 29.11.2015 21:18 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tento článek přišel jako na zavolanou: Krach pragmatického sňatku z rozumu

V červnu 2012 byl turecký narušitel sestřelen nad Sýrií Asadovými vojáky. A co na to Erdogan? Pouhé narušení vzduš. prostoru nemůže být důvodem k sestřelení našeho letadla. Jinými slovy, my můžeme, jiní ale budou okamžitě potrestáni.
Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
Bedňa avatar 2.12.2015 17:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Chcel som viacerím odpísať a týmto sa ospravedľňujem za nerekciu, ale padanie Abička ma trochu vytočilo, že som ho dal bokom.

Áno, vždy to bude politika a reči plné klamstiev, mňa hlavne zujíma aby sme si to neodniesli my, keď budem viac sebecký, moja rodina.

Prečo Rusko s USA netahá za jeden povraz a také tendencie tu boli, je zas vyšší záujem, ale nechem tu nijak konšpirovať.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
2.12.2015 23:58 Vac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Основы фызики? Мда, сушки всегда летают только на крайней скорости, по другому не будет...

И если 'vždy to bude politika a reči plné klamstiev' почему ети кламстава распространяешь? Ну, сортир коечно ты... Žumpa.
3.12.2015 05:05 RasNonPutin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
No i kdyby letelo plachtici rychlosti, dal sis vubec namahu precist ostatni info v tomhle blogu, nebo trebas (a hlavne) i jinde?

Jestli vubec vstoupili na TR uzemi, tak i tak to mohlo bejt tak na minutu, max dve a jiste by si zaslouzil v takovem pripade dalsi klepanec od zapadu pres prsty (s nalezitym top gun doprovodem, jako predkrm), ale sestrelit stihacku za (zatim vse nasvedcuje tomu, ze to byl) otocnej manevr? Ses posral, ne?

Nojo, proti protiputinovsky agitce celkove nic nemam (i kdyz obcas dela lip nez posrany NATO, bohuzel), ale tehle radoby-disidentu jsme tu mely taky habadej (cest vyjimkam, i tomu slunickari). Prokouknutelny jste ale skrz nasrkz.
kyknos avatar 3.12.2015 10:10 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
jinemu jazyku rus nerozumi, nebylo to poprve, ale zhruba stotisickrat a dost
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
3.12.2015 12:42 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Hlupák zostane hlupákom, aj keby vyštudoval štyri svetové univerzity v zlatom kresle sedel. ;-)
2.12.2015 21:32 Vac
Rozbalit Rozbalit vše Вот я себе тоже по толстому потролю...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Червона Калина
3.12.2015 12:47 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Вот я себе тоже по толстому потролю...
Majdanci nám nejako už doskákali. Nikoho už nezaujímajú.

Слава Україні :-).
3.12.2015 13:08 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bolo by dobré, keby si politológovia ako kyknoš pozorne vypočuli rozhovor s Assadom. Aj mňa ČT šokovala - teda, aspoň ten redaktor, ktorý robil to interview - odmietol sugestívne otázky a propagandistickú osnovu moderátora v štúdiu.

Dojem z Assada bol ten istý, ako z toho franc. dokumetu o ňom, ktorý som tu už linkovala v minulosti. Ďalšia prehra špinavej propagandy, ktorá ho má vykresliť ako krvilačného vraha.

Ale slepý nevidí, hluchý nepočuje a nemý zamlčí, že:

http://www.etrend.sk/ekonomika/utajeny-dokument-odhalil-financovanie-isis.html
kyknos avatar 3.12.2015 14:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
ale vzdyt ja proti assadovi v podstate nic nemam, na syrske pomery je celkem v pohode, v rusku by byl vyznamnym zlepsenim
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
3.12.2015 16:14 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
ja zase čakám, až budeš v pohode Ty, no zatiaľ to vyzerá, že Tvoj stav sa významne nezlepšuje a stále trpíš tými svojimi fóbiami a stihomamom
kyknos avatar 3.12.2015 17:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
to si soudruzko pletes, ja se nebojim ani putinovskych rusu ani fanatickych muslimu, takovych primitivu se neni potreba bat, obcas je ale vhodne ukazat jim silu
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
3.12.2015 17:16 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Tak zrovna česká armáda jim toho teda má fakt hodně co ukázat, samotný Doněck má víc tanků než my :-D

Ale je fakt že rozkrást uloženky v Charkově se jim povedlo skvěle, my bysme mohli totéž udělat tak maximálně v muzeu v Lešanech...
3.12.2015 22:27 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
ja nie som nijaká TVOJA SÚ-družka, s bláznivými fundamentalistami Tvojho typu nemám nyšt spoločné:-)
Bedňa avatar 3.12.2015 23:11 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Dík za ten link o rozhovore s Assadom.

O tom ako sa tvoria dejiny sa dosť nájsť aj na YT, zhodou okolností americké dokumenty aby tu nikto nevyťahoval Pro Ruskú propagandu. Medzi klenoty by som zaradil podporu Saddama Husseina a Usáma bin Ládina USA. Sú fakt poučné a tá komédia ako USA zachránila svet pred tými čo stvorila.

KERNEL ULTRAS video channel >>>
6.12.2015 19:17 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
nemám veľmi čas na sledovanie internetu, ale teraz som narazila na niečo, nad čím mi rozum stojí

ak si dobre pamätám, škola by mala byť odpolitizovaná, nemala by byť ani proľavicová, ani propravicová, ani protiruská, či proruská alebo proamerická... a už vôbec by nemala vychovávať deti k nenávisti, xenofóbii, šovinizmu... a toto je čo??? https://www.jsns.cz/cz/news/5/Prinasime_vam_novou_sadu_k_medialnimu_vzdelavani.html?news_id=351
kyknos avatar 6.12.2015 19:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
ona by skola mela kolaborovat s nepritelem? :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
6.12.2015 19:25 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Takze candat nezaskocil?
Darth Phantom avatar 6.12.2015 19:54 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky

Škola by neměla kolaborovat s nikým z politiky. A už vůbec ne s vysokým důstojníkem CIA, kterým je Šimon Pánek z Člověka v plísni. Člověk v plísni je sponzorován Open society fund a NEDem – což činí z Člověka v plísni ne nevládní organizaci, ale vládní – NED je financován vládou Spojených států teroristicko-nesplatitelně předlužených.

Člověk v plísni není humanitární organizace, je to organizace na vymývání mozků nejen dětem. V zahraničí se specializuje na špionáž, přípravu a realizaci ozbrojených převratů. To vše pod rouškou humanitární organizace zaštítěné vládou Spojených států předlužených :). Žádný důstojník CIA financovaný vládou USA na školu v žádném případě nepatří.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
6.12.2015 20:11 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Naopak, škola by měla vštěpovat dětem hodnoty západní civilizace a zdravý odpor k Rusku.
6.12.2015 22:01 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Čili dělat z nich nemyslící nenávistí zaslepené fašisty.

Tady máš hodnoty západní civilizace!
7.12.2015 00:01 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Základy Fyziky
Musím konštatovať, že som sa v Tebe nemýlila. Po 89. sa veľa diskutovalo o predchádzajúcich totalitách - jedným z ich nástrojov bola aj ideologizácia umenia alebo výchovy a vzdelávania. V slobodnej, otvorenej a naozaj demokratickej spoločnosti to malo byť neprípustné. To mala byť tá hodnota, za ktorú ľudia v novembri stáli na námestiach. Lenže sa to opäť zvrhlo. Prikyvovači ako Ty tu boli za Protektorátu ( Slovenského štátu), vo Februári 1948 a sú tu zas.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.