abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.4. 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    MOH do telefonní ústředny

    17.10.2013 08:09 | Přečteno: 1727× | plky | poslední úprava: 17.10.2013 14:59

    MOH (Music On Hold) do telefonní ústředny je krátká hudba, kterou slyší volající při zaparkovaném hovoru.

    Hledání je boj

    Když jsem poprosil náš support, co nám rozjel new ústřednu, o nějakou písničku do ústředny, tak jsem netušil, že to bude tak neskutečný problém. Ze supportu se jen ozývalo, že oni nic nemají, s ústřednou se nic nedodává a že prý nerozumí audiovizuálním licencím a když jim něco pošleme, tak to tam dají, jinak máme smůlu.

    Započal jsem tedy hledat na internetu.Požadavky byly následující :

    První cesty směřovaly na internet a na různé weby s obsahem pod CC. Bohužel, nic moc výsledky, spíše jedna velká tragédie. Narazil jsem ale i na profi weby, které se tímto přímo i zabývají a MOH prodávají za nekřesťanský peníz, třeba : www.m2onhold.com.au.

    Při svém hledání jsem narazil např. na : ghostnotes.blogspot.cz, ale pořád slabota.

    Ale počkat, jak to řeší Asterisk? Oh ano, to bude ono :). Tak jsem juknul a dostal se k www.opsound.org a pak přímo k souborům Asterisku : http://downloads.asterisk.org/pub/telephony/sounds/.

    Bohužel, ani toto nás neuspokojilo :-/


    Robert Janeček a jeho ml. syn Rony Janeček

    Náš nový kolega Rob (je s námi asi rok) je rocker a bývalý závodník. V minulosti napsal různé účetní systémy v DOSu, ze kterých asi tenkrát dobře profitoval :) a světe div se, stále to lidi používají (ač sám nad tím kroutí hlavou). Poté přešel na php a webové aplikace. Jak bych to řekl, rodina je něco nejcennějšího a tak se všichni kvůli synovi stěhují ze Slovenska do ČR a rovnou do Phy. Mladší syn je velmi hudebně nadaný kytarista (starší syn taktéž, ten je pro změnu bubeník) a vhodná škola na Slovensku není. Rozhodovalo se mezi Rakouskem a ČR. No, jsem rád, že jsme ho nakonec vyhráli my :) a Rob tak u nás skončil jako IT Administrator s možným využitím jeho php dovedností.


    Rony Janeček

    Rony dělá 50 na 50 rock a klasiku. Abych nesušil hubu, tak pár linků :
    Talent - cz
    Festival Ivana Ballu Dolny Kubin 2009
    Danza Caracteristica (Leo Brouwer)
    Rony Janeček I ...
    Rony na YT


    Asi už tušíte ...

    Ano ano, nakonec Rony něco vylovil a Rob to sestříhal a MOH je na světě : Olexe-cut.mp3. Dílo lze používat, volně šířit jen s uváděním autora, svolení dal jak Rony, tak Rob. Pro hnidopichy :

    Licence Creative Commons
    Uvedená práce (dílo) podléhá licenci
    Creative Commons Uveďte autora-Zachovejte licenci 3.0 Česko


    Někdy ...

    Někdy je velice zajímavé, kam nás cesta zavede...

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jakub Lucký avatar 17.10.2013 09:23 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Takové všci jako Free Music Archive jste nezkoušeli?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Max avatar 17.10.2013 15:33 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Je to už delší doba, všechny weby si již nepamatuji :-/.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    17.10.2013 10:09 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    No, to je ale do telefonej ustredne vzhladom na licenciu naprosto nepouzitelne. Jedine ze by to niekto zeditoval a na koniec skladby nahovoril meno autora. Inak sa to neda pouzit!
    Čo Rys, to vrah!
    Max avatar 17.10.2013 10:31 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Ano, je to trochu nepřesné, šířením díla se v tomto případě myslí jeho kopírování, nikoli přehrávání.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    xkucf03 avatar 17.10.2013 10:38 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny

    Jak se liší, když pošlu písničku a) po telefonní lince v odpovědi na příchozí hovor b) po ethernetu a TCP/IP v odpovědi na např. HTTP požadavek? :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.10.2013 11:10 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Nijak. Licencia je nepouzitelna a autor mlží.
    Čo Rys, to vrah!
    Max avatar 17.10.2013 15:03 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Vy víte, jak je to myšleno, tak proč to hnidopišství? Úplně stejně je toto řečeno v CC, na který jsem doplnil odkaz.
    Pokud toužíte po přesné právní definici, kdy a v jakých případech zveřejňovat autora, tak to tu písničku raději stáhnu, protože na studování právničiny nemám time.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    17.10.2013 13:57 jaj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Mladší syn je velmi hudebně nadaný kytarista (starší syn taktéž, ten je pro změnu bubeník) a vhodná škola na Slovensku není.
    To je teda pekná hlúposť!!! Vhodná škola by bola, len či je ten nádejný gitarista ozaj dosť nadaný.

    http://youtu.be/Uw_9l8e4-IY
    Max avatar 17.10.2013 15:25 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Jen papouškuju, co mi bylo sděleno, neznám Slovenské školství.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    17.10.2013 16:31 jaj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    ani slovenských hudobníkov:), pochopiteľné,to sa to potom - ako som už poznamenala pri iných príležitostiach ( zdar grt!;-)) niekomu papouškuje
    17.10.2013 16:33 jaj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    opr: Zdar, gtz!
    Max avatar 17.10.2013 18:52 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Neznám ani českou hudební scénu...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.10.2013 08:53 Robo Janecek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    No dobre priatelu, napis mi ktoru skolu mas na mysli, stravil som vela casu a najazdil vela kilometrov a nenasiel som na slovensku ziadne konzervatorium, kde sa uci na urovni klasicka gitara rockova gitara a jazz. Rad sa dam poucit. Mam rad takychto mudrakov co sem splechnu hocico. Reneho Lacka poznam osobne, dokonca bol Rony aj na jeho hodine ale kopirovat Jimiho Hendrixa, to nie je cesta, ked sa chces nieco naucit a ist dalej vlastnou cestou. Jimi Hendrix tu uz jeden bol, naco dalsi a kazdy jeho hudobny klon povazujem za trapne napodobnovanie originalu bez fantazie. Okrem toho, kto dnes pocuva Hendrixa? Ty? Uz teraz lutujem, ze sa zaoberam takymito komentarmi ale co uz, ked som to napisal tak to aj odoslem. :) Inak ta skladba je 100% free, nie je registrovana ani v SOZA ani OSA.
    Bedňa avatar 18.10.2013 13:46 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Fajn že je tu človek čo do toho vidí. Neviem ako teraz, ale prv autora automaticky chránila SOZA pokiaľ vyslovene nenápisal, že to nechce. Dokonca boli ohľadne toho aj súdne spory.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    18.10.2013 14:13 Robo Janecek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    SOZA je zdruzenie autorov, ktore ta pravne zastupuje vo veci autorskych prav. Ked nie si clenom, nezastupuju ta. Automaticke to rozhodne nie je.
    18.10.2013 16:03 nuž
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    na Slovensku bolo vždy dosť rockových talentov, a talent je talent, aj keby bol samouk ** Fermata
    Bedňa avatar 18.10.2013 16:36 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Písal o škole tak netrolluj.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    18.10.2013 16:50 nuz a ty nebud už taký servilny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    :)
    18.10.2013 17:07 nuz a ty nebud už taký servilny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Lebo ziadna konzerva z teba nic neurobí, ak to v tebe nie je, vid Varga, a ten Rene Lacko je samouk a povedat o nom, ze je nejaky klon, ze nie je originalny a navyse vraj, ze kto vraj dnes pocuva hendrixa!, to je naozaj aspon mierne megalomanske:)

    Decka nakoniec za ctiziadostivost rodicov a za ich tuzbu, aby im splnili nenaplnenene sny, nemozu.

    Ale dobre, nech je praha zem zaslubena, ale at tam ti coboli mluvi cesky!
    Max avatar 19.10.2013 11:58 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Chlape, ty jsi nějak úplně mimo, ne? Chce studovat a vhodnou školu nenašel a šel do Phy. Ty jsi se vůči tomu ohradil (pokud jsi to byl ty) a teď diskusi točíš k tomu, že nepotřebuje studovat, když by byl nadaný? Promiň, ale tohle mi přijde opravdu dost mimo ;-).
    Ty jsi vystudoval konzervatoř (jakou?), že to tak na 100% víš, že ti ta škola nic nedá? Jasně, zřejmě si si přečetl pár životopisů lidí, co v hudbě prorazili a školu neměli, ale to snad přeci neznamená, že by jim ta škola byla k ničemu. Co kdyby byli ještě lepší, kdyby měli školu? To prostě nevíš.
    Jinak co vím, tak třeba spousta slavných herců má třeba DAMU, popř. FAMU.
    A ta poslední věta? Proč by měl v Phe mluvit česky? Nevím, jak ty, ale já (a nejen já) Slováky vnímám jako bratry a ti, které znám, totéž berou s Čechama a s řečí není problém. To jako by jsi nutil Ostraváka, Moraváka apod. mluvit v Čechách česky. Opravdu tvůj důvod nechápu, můžeš mi ho sdělit? Nebo máš nějaké problémy, které ventiluješ na veřejnosti?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.10.2013 12:45 zdar max!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    dajme tomu, ze ma sere, ak si Slovaci v prehnanej servilnosti su ochotni srat si do vlastneho hniezda. Uz ten predpoklad vysloveny v clanku, ze na Slovensku by tie moznosti umeleckeho rastu neboli take skvele ako v Ph, je falosny.Formalne vzdelanie je jedna, alternativne spôsoby ako sa stat nie iba dobrym remeselnikom, ale niecim viac, druha vec. Ci na to chlapec bude mat, to nezavisi od ucitela.Kazdy ma narok rozhodnut sa, kde chce zit a chodit do skoly, buducnost ukaze, ci nakoniec z neho bude nieco vynimocne alebo nie. Prepac, ale toto nie je ani trochu sympaticke. Aj ked slo o obycajnu realityshow.

    nepotrebuju kvoli sebapopragacii zhadzovat uroven slovenskeho umeleckeho skolstva aby sa zaliskali na nejakom ceskom portali

    tu alebo tu
    Bedňa avatar 19.10.2013 18:05 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Nieje to jedno či slovenské alebo české? Má pocit že slovenské stoja za kulové, je to jeho názor a nebudem mu to vyvracať len preto že som sa narodil za čiarou, ktorú niekto nakreslil na glóbuse. Rovnako som sa mohol narodiť v Maďarsku a nadávať na Slovákov, toto sú úbohé nacionalistické pičoviny.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Max avatar 19.10.2013 19:17 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Kdo má ten názor? Já? Nic takového nepíšu. Já jen píšu, že chlapec takovou školu na sk nenašel, oponent to nedokázal vyvrátit, jen se snažil sdělit něco, že tu školu nepotřebuje. Já si naopak myslím, že studovat je dobré a uvedl jsem, že třeba dost slavných herců školu studovalo. Jestli narážíš, že jsem uvedl jako příklad název české školy, tak to bude asi proto, že na Slovensku neznám ani jednu školu a né kvůli tomu, že bych byl nějak zaujatý, ale kvůli tomu, že jí prostě neznám a DAMU znám jen díky tomu, že se k ní Čeští herci v tel. hlásí. K čemu se hlásí Slovenští herci nevím, zas tak moc televizi nesleduji (donedávna jsme neměli sk kanály v televizi), v současné době vlastně vůbec.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Bedňa avatar 19.10.2013 19:35 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    To nebola reakcia na teba, ale na toho anonyma. Mne to príde ako dobré rozhodnutie keď si človek vyberie štúdium (či už pre seba, alebo potomka) tam kde to pokladá za najlepšie, preto mi tie nacionalistické výlevy prišli zbytočné.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.10.2013 19:48 zdar max!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Rovnako som sa mohol narodiť v Maďarsku a nadávať na Slovákov, toto sú úbohé nacionalistické pičoviny.
    Nacionalistické resp. šovinistické p**viny tu odzneli nie raz ani nie dva razy z opačnej strany, si nejako dezorientovaný. Ak ich niekto neprejde alibistickým mlčaním, to nie je žiaden nacionalizmus. Keď sa tu písalo, že sa do ČR Slováci nasilu tlačia, že tam berú ľuďom prácu, hutoria na domácich nezrozumiteľnou hatlaninou a ďalšie nacionalistické p**viny, nemal si nijakú potebu niekoho napomínať ako to robíš transparentne teraz:).

    To, že máš nejaké pocity, neznamená, že slovenské (umelecké školy) stoja za kulové (po sl. je to inak:)) a že nevychovajú talenty, schopné prekročiť hranice vyznačené niekde na glóbuse a obyčajnej priemernosti:). O tom bola reč, či nie?

    Ďalší nie nepodstatný detail je pohyb mladých talentov vo svete tých showbiznisových rýchlených celebrít. Ale mladý to celkom dobre ovláda...toto je najzakladnejsia skladba aku vedia hrat po par dnoch/tyzdnoch vsetci, ktorí maju aspon minimalny potencial hrat na elektrickej gitare a opustit kapelu len kvoli moznej kariare je riadne sebectvo jeden z ohlasov na you tube - súhlas!

    Mne je sympatický ten grgajúci Patrik:).
    Bedňa avatar 19.10.2013 20:00 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Mne príde že umelecké školy na Slovensku majú dobrú úroveň, či už to zoberiem podľa hercov, alebo osobnej návštevy na VŠMU maľba a dizajn, ale je možné že hudobné stoja za prd a ani si neviem spomenúť, že by som počul o nejakom profesorovi hudby žeby výrazne žiaril, alebo som o ňom vôbec počul. Zato majstra Hložníka, alebo širokú škálu hercov poznajú hádam všetci.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.10.2013 20:16 zdar max!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    tak neviem kde studovali vsetci ti operní spevaci, dirigenti, skladatelia atd. - asi si si nevsimol odkazy na absolventov toho kosickeho a bratislavskeho konzervatoria, alebo ak je to stale malo treba zoznam absolventov, ktorych velkost talentu podla teba nepresahovala mizerne slovenske umelecke skoly?
    Bedňa avatar 19.10.2013 20:44 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Čo znamená len to, že keď o nich neviem, tak môžu existovať :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.10.2013 21:02 nuž
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    tak sorráč, len 15:)
    19.10.2013 21:00 nuž
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    majstra Hložníka:)

    tak ten je už nejakých vyše 20 rokov po smrti:)))
    19.10.2013 19:57 zdar max!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Má pocit že slovenské stoja za kulové,

    prepáč, Bedňa... moja chyba, zle prečítané! ( a Nech žijú Poliaci!):)))
    Max avatar 19.10.2013 19:12 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Bavíme se tu o škole a ty sem stále podsunuješ něco, co nebylo řečeno. Tvoje nacionalistické myšlení vše převrací a pak si to bereš osobně.
    A zase, jakou sebepropagaci? Zmínil jsem hudebně nadaného člověka, který snad ani tento článek nečetl.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.10.2013 19:54 zdar max!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Tvoje nacionalistické myšlení
    moje? :)) Kto tu vyzýva Slovákov, aby si doma pásli ovce a nechodili do Ph s prosíkom, keď chceli samostatnosť?
    Grunt avatar 19.10.2013 19:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    moje?
    Ano. Doteďka to tu nikdo tak horlivě neřešil a místo toho se řešili technické problémy, ne kdo z které strany hranice je.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.10.2013 20:05 zdar max!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Doteďka to tu nikdo tak horlivě neřešil
    jasné, technicky to bolo OK, pretoze sa to horlivo riesilo len z tej strany s malým č
    Grunt avatar 19.10.2013 20:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Kdybych chtěl být sprostý, tak bych Vás s tímhle poslal do „ryci“, ale takhle Vás jen požádám ať už mi konečně dáte pokoj.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.10.2013 20:29 nuž
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Kdybych chtěl být sprostý, tak bych Vás s tímhle poslal do „ryci“

    nápodobne, ibaže by to z mojej strany nebolo v nejakom východsolovenskom nárečí, ale írečito stredoslovensky:)... a po zásluhe za tie početné samozvané poznámky o pastieroch a slovenských mentalitách
    ať už mi konečně dáte pokoj.
    konečne a s radosťou (za predpokladu reciprocity)
    Grunt avatar 19.10.2013 20:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    pastieroch a slovenských mentalitách
    Ach jo. To nemá cenu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.10.2013 13:14 zdar max!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Grunt avatar 19.10.2013 18:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Chudina. To nemůže překousnout. Ale vždyť Vy jste úplně stejní. Po 20 letech (tzn. po čtyřicítce) dennodenního vstávání do práce brzo ráno už Vám taky šplouchá na maják (Po 30 letech už je to tak na Bohnice). Takže prosím klid.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.10.2013 18:37 zdar max!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Ale vždyť Vy jste úplně stejní.
    tak pokiaľ Mr. grunt touto poznámkou vyjadril svoj postoj, a nebola to iba sarkastická reakcia na primitívne argumenty jeho krajana, čo sa dalo tak brať a v tom prípade to bolo celkom vtipné, potom by do tých Bohníc mohol ísť na vyšetrenie sám
    Grunt avatar 19.10.2013 19:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    a nebola to iba sarkastická reakcia na primitívne argumenty jeho krajana
    Byla. Jsem z Lanžhota, ne z Brna, proboha! To si i zapisujete kdo kdy rýpne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.10.2013 20:31 nuž
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    nie, mám skvelú pamäť na ľudí:)
    Max avatar 19.10.2013 18:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Co tím linkem chtěl autor říci? Že se najdou i tací, kteří nesdílí můj názor češi+slováci? Jak překvapivé.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.10.2013 14:09 zdar max!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Max avatar 19.10.2013 18:52 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Nerozumím, bavíme se o tom samém?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.10.2013 20:41 nuž
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Ten odkaz je na samorast, na jeden talent, ktorý vyrástol úplne sám a osade, bez hudobnej školy. Tiež potrebuje podporu a tiež nie je isté, či mu niektorá podpora z tých, čo sa ponúkajú, aj neuškodí. I keď určite nejakú stálu potrebuje:).Komplikované.
    Grunt avatar 19.10.2013 18:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Slováky vnímám jako bratry a ti, které znám, totéž berou s Čechama
    No jen aby jsme si to s tím Čecháčkovksým bratrstvím ujasnili…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    29.10.2013 16:26 Robo Janecek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    ...len na upresnenie veci okolo skoly. Napisal som:"klasicka gitara rockova gitara a jazz" a mal som mozno dostat "SUCASNE !!!", teda vsetky styly paralelne!!! Rony chodil rok na konzervatorium do BA a mal skveleho ucitela, vola sa Martin Krajčo, on je europska extratrieda na klasicku gitaru ale co tie dalsie 2 styly? Ja nemam nic proti skolam na SVK ale taka, kde sa tieto 3 veci ucia spolu, taku nepoznam. .... ale nevadi, hlavne ze vsetci pravidelne pocuvate Hendrixa...
    Bedňa avatar 17.10.2013 14:53 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Pekný príbeh aj muzika, ja by som použil túto je pod GNU/GPL .-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Max avatar 17.10.2013 15:24 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Pěkná, ale ta je právě dost uspávací, takže by neprošla.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Bedňa avatar 17.10.2013 15:34 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Hlavne sa nenechaj znechutiť hádkami o licencie, tak nevidím žiadny zádrhel. Malo by stačiť na firemných stránkach to hodiť do sekcie medzi odkazy na použité diela a licencie. Skôr tí výpaľníci Čúza či ako sa to volá v Čechách, je to verejná produkcia a pokiaľ sa autor sám neodhlási je nimi automaticky chránený a možno budú chcieť poplatky, skús sa na to niekoho spýtať.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Grunt avatar 17.10.2013 19:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Jsem jediný kdo by za MOH rovnou střílel (a to minimálně na Mars)? Jak sakra můžeš nacpat libovolnou muziku do nějakého μ-law, A-law v tom lepším případě (v tom horším je to nějaký preditktivní kódový vokodér s ještě menším pásmem)? Vždyť z toho zbude jen nějaký šum, který mi zvedá krevní tlak o dvě atmosféry každou minutu co to musím poslouchat. A doufám že syn je rozumnější než jeho vlastní rodiče a z Prahy co nejdřív zdrhne zpátky na Slovensko.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.10.2013 19:54 Peter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    iba ogrcajú kupé na trati Nové Zámky - Praha a po krátkej zastávke v Brne na pokec s gtz sa vrátia na Slovensko radi;-)
    Max avatar 17.10.2013 20:42 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    A co by jsi rád? Když tě někdo zaparkuje, tak neslyšíš nic a lidi pak pokládají telefon v domnění, že se spojení přerušilo. Možná mně napadá tam dám fake vyzvánění. Máš jiný návrh řešení?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 18.10.2013 09:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Já jen říkám, že si to máš taky zkusit představit z druhé strany když někam voláš a polovinu času ti do toho šumí nějaká rádoby-uklidňující hudba jak si tě přehazují jak horký brambor a když už tě náhodou předhodí na tu správnou linku tak ty ten skvost máš poslouchat 20 minut, protože ten komu se snažíš dovolat si vyvěsil telefon, protože má zrovna polední přestávku. Zkus se pak cítit zrelaxovaně.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Max avatar 18.10.2013 09:33 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Dobře, nadáváš, ale řešení žádné nenavrhneš, to je pak těžký. Jinak samozřejmě také volám na supporty, poslouchám hudbu, poslouchám kecy od automatů atd., moc dobře znám tu "druhou" stranu.
    Zdar Max
    PS:i fake vyzvánění může lidem vadit
    PPS:myslím, že někteří řeší dlouhé čekání playlistem a né loopem jedné skladby (u nás dlouhé čekání nehrozí)
    Měl jsem sen ... :(
    xkucf03 avatar 18.10.2013 10:25 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    A co mluvené slovo? Třeba nějakou předvolební agitku? :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Max avatar 18.10.2013 11:41 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Hehe, počkáme si, co na to řekne Grunt :D.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 18.10.2013 14:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Já bych tam pustil Hitlerove projevy. Ne že by to pomohlo na hladinu stresu, ale aspoň by to bylo zajímavé osvěžení.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 18.10.2013 09:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    A co by jsi rád?
    Jinak po takové peripetii většinou vždycky nějakou střelnou zbraň nebo aspoň páčidlo na umlácení.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Petr Tomášek avatar 18.10.2013 16:30 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Tak používej G722, nebo ještě líp Opus a máš po sračkách...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Grunt avatar 18.10.2013 21:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Sub-band ADPCM v rozsahu 7kHz s maximem 64kb/s. Si teda pomůžu.
    Opus
    Teprve ho standardizovali a nevím jestli se SILK vyřadí automaticky.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Petr Tomášek avatar 20.10.2013 10:07 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Sub-band ADPCM v rozsahu 7kHz s maximem 64kb/s. Si teda pomůžu.

    Pomůžeš :-)

    Opus
    Teprve ho standardizovali a nevím jestli se SILK vyřadí automaticky.
    http://people.xiph.org/~xiphmont/demo/opus/demo3.shtml
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Bystroushaak avatar 17.10.2013 19:19 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Mě tohle vždy dokáže upřimně zhnusit a nasrat, když musím čekat a někdo mi cpe do hlavy hudbu.
    xkucf03 avatar 17.10.2013 19:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny

    Když už jde o telefony, stylové by bylo tohle :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 17.10.2013 19:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Já bych tam nacpal fax.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 17.10.2013 19:56 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Jo, faxy jsou dobrý, já se na ně dovolám tak jednou týdně.
    Max avatar 17.10.2013 20:44 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Viz můj komentář výše, navrhni, co by jsi chtěl, abych ti tam cpal? Nějaký fake vyzváněcí ton? Ticho nepřipadá v úvahu, páč lidi si pak myslí, že se hovor rozpojil a pokládají telefon.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Bystroushaak avatar 17.10.2013 22:55 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    No, já nevím co tam cpe defaultně tvoje PBX, ale já bych tam dal prostě normální zvuk běžně indikující, že telefon sice zvoní, ale nikdo ho nezvedá. V podstatě to co je normálně na většina analogových linek. Někde bývá pěkně retro vytuněné, kdy ten tón trochu kolísá až se zvýší a vytratí do ztracena. Pracovně volám na mnoho různých míst za týden, a tenhle mám asi nejradši.
    Bystroushaak avatar 17.10.2013 22:59 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    MOH (Music On Hold) do telefonní ústředny je krátká hudba, kterou slyší volající při zaparkovaném hovoru.
    Aha. Tímto se oficiálně omlouvám, došlo z mé strany ke špatnému pochopení. On hold hudbu chápu, tam se asi opravdu nic jiného dát nedá.

    PS: Já měl na mysli hudbu, která hraje při čekání na zvednutí hovoru.
    Max avatar 18.10.2013 07:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Ne, hudba při čekání hovoru není, tam je klasické vyzvánění. Hudbu pouštíme klasicky jen u podržení hovoru (většinou, když někdo přepojuje hovor na někoho jiného, nebo si ho jen podrží, aby si cinknul někam jinam a poptal se a mohl odpovědět volajícímu).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Petr Tomášek avatar 18.10.2013 16:31 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    A co vzít MOH z Asterisku?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Petr Tomášek avatar 18.10.2013 16:32 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MOH do telefonní ústředny
    Aha, to jsem přehédl, že o tom píšeš...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.