abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:11 | IT novinky

    Společnost Espressif Systems oznámila, že rodinu SoC ESP32 brzy rozšíří o ESP32-H4 s IEEE 802.15.4 a Bluetooth 5.4 (LE) s podporou protokolů Thread 1.3, Zigbee 3.0 a Bluetooth Mesh 1.1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 13:11 | Zajímavý software

    Kevin Bentley zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy počítačové hry Descent 3 z roku 1999: "Někdo se nedávno zeptal, zda budou zveřejněny zdrojové kódy Descent 3. Oslovil jsem svého bývalého šéfa (Matt Toschlog) z Outrage Entertainment a ten mi to povolil. Budu pracovat na tom, aby se to znovu rozběhlo a hledám spolusprávce." [Hacker News]

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 15:55 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Pozvánky

    V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | Zajímavý software

    Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Julian Andres Klode vydal APT (Advanced Packaging Tool) ve verzích 2.9.0 a 2.9.1. Jedná se o vývojové verze nové větve APT 3.0. Vylepšuje se uživatelské rozhraní. Přidány byly barvičky. Aktuální náhledy a vývoj lze sledovat na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    KDE Plasma 6
     (61%)
     (13%)
     (2%)
     (24%)
    Celkem 420 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Taktika M$

    22.10.2009 22:15 | Přečteno: 1752× | Ostatní | poslední úprava: 22.10.2009 22:14

    Poslední dobou mi připadá, že softwarová scéna se inspirovala od našich politiků, M$ pomlouvá linuxové systémy, Mac OS, Google, Apple, a vlastně všechny co mu šlapou na paty, a k jeho smůle se mu to nějak čímdál tím víc nedaří.

    Všechno je podle mě dost nedomyšlená strategie, protože jestli bude M$ provokovat a pomlouvat všechny výrobce OS a jejich produkty, tak jim to dřív nebo později začne ta druhá strana vracet, a to by pro M$ nebylo moc dobré, přecejenom....M$ nemá moc věcí, do kterých by se mohla navážet, ale proti M$ je toho obecně známo víc než dost, a kdyby si někdo měl dát tu práci a sepsat to, nemuselo by to pro M$ dopadnout zrovna dobře, ono by stačilo rozebrat ať už po vizuální nebo kódové stránce produkty M$ už od dob MS-DOSu, a srovnat je s linux/unix - ovými systémy, aby bylo vidět kde co M$ ukradl, okopíroval, obkreslil....

    a že je toho opravdu hodně, třeba teď je na žive je článek "Také Linux má své Aero" který bych souhlasně s jedním jeho komentářem, přejmenoval spíš na "Také Windows má svůj Compiz Fusion", protože ruku na srdce....co bylo dřív? Už jen čekám, kdy se na nějákém systému od M$ objeví více virtuálních ploch, v té příležitosti desktop cube atd...

    je celkem smutné že M$ něco ukradne (tipuju že právě proto pravidelně sponzoruje linux expa a účastní se jich, koneckonců pod svícnem je největší tma, že?) a o pár měsícu později, poslepuje dohromady kousky svých starých OS, přidá to co ukradl a vadává a hlavně prodává to jako svůj výtvor....

    jen jsem napsal svůj názor, ten svůj si udělejte sami.....        

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    AsciiWolf avatar 22.10.2009 22:22 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$

    ad. Aero:

    Aero má oproti Compizu/Berylu jednu nespornou výhodu - a to tu, že nezpomaluje 3D aplikace.

    Což je oproti Compizu/Berylu, který má s tímto neustálé problémy, doslova killer-feature... :-(

    22.10.2009 22:28 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    to je sice pravda, ale záleží na nastavení, pokud zapnu všechno od zhora až dolů, a nechytnu na nastavení ani jednoho efektu, udělá mi to 100%, ale většinou mám zaplých jen asi 10-15 pluginů které používám, a víc nic, mám je nakonfigurovaný podle potřeby a nemám problémy ani při sledování videa, 3D aplikací atd, vím že to není nic moc, ale dnes sem hrál pod Winem CS 1.6 ve fullscreenu bez sebemenší chybičky a až pak jsem si po návratu na plochu všiml že jsem zapomněl vypnout efekty a dekoraci oken...
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    Salamek avatar 22.10.2009 23:16 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    ono by stacilo nejak inteligentne zaridit aby se vypnul compiz-fusion kdyz jde nejaka 3D app do full screen a po jejim vypnuti zase compozitor nahodit (coz stejne dela vetsina lidi prez fusion-icon) navic wisty s aero ve vykonu stejne na compiz+lin nemaji...
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Max avatar 22.10.2009 23:35 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Co jsem tak zkoušel, tak se u vist Aero vypíná dost často. Buď když spustíš gamesku, nebo při nějakých java aplikacích. Ale nevím, zda se tak děje stále. Takže jak už bylo řečeno, vypínat compozitního správce před spuštěním nějaké OGL aplikace a bude po problémech.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Heron avatar 22.10.2009 23:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Aero se vypíná pouze při spuštění nekompatibilní aplikace. U "games for windows" se tak neděje. Zaznamenal jsem to vlastně pouze u mplayeru.
    23.10.2009 00:09 miho | skóre: 24 | blog: Mihovy_sochory | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    To není pravda. Vypíná se i při spouštění snad všech her na fullscreen, zapíná/vypína se dokonce při alt-tab z a do hry. Je to docela rychlé takže to je zamaskované ale před majitelem 2 LCD se to prostě neschová :-)
    xkucf03 avatar 23.10.2009 14:43 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    V Linuxu s KDE se kompozit taky vypíná – při větší zátěži automaticky a jinak si ho můžeš vypnout ručně pomocí Alt+Shift+F12.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 22.10.2009 22:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    jen jsem napsal svůj názor, ten svůj si udělejte sami...
    Kdo dneska nějaký nemá, jako by snad ani nebyl. Asi si také nějaké pořídím.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 22.10.2009 23:18 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Už jen čekám, kdy se na nějákém systému od M$ objeví více virtuálních ploch, v té příležitosti desktop cube atd...
    Spolužák má kostku na kradených Windows XP.
    22.10.2009 23:24 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    ano, ale takhle doslova sem to nemyslel, myslel sem situaci kdy M$ bude mít tu drzost a zakomplementuje ji do svého OS a celej svět si bude myslet co M$ nevymyslel, ostatně jako vždy =o/
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    Heron avatar 22.10.2009 23:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    MS bude mít tu drzost ... a celej svět si bude myslet

    Tak proč se tím už teď nechlubí linux? Kde jsou ty billboardy? Reklamy v časopisech? Proč na to nemá patent aby MS nemohl mít tu drzost? Tohle není problém MS. ;-)

    22.10.2009 23:47 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    mohl by, ale...proč by měl? narozdíl od M$ bych řekl že to nemá za potřebí, na linux lidi přechází většinou kvůli jeho nesporným výhodám oproti windows, ne kvůli velkoplošným reklamám atd....
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    23.10.2009 00:16 Ralphik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Ja mam kostku na svych LEGALNICH XP..
    23.10.2009 09:57 cadic | blog: cadic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    a ja nemam ani debilni kostku ani debilni windows B-]
    23.10.2009 10:00 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    =oD +1
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    asfethan avatar 23.10.2009 10:49 asfethan | skóre: 10 | blog: asfalatum | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    +1 8-D
    23.10.2009 11:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Co máš z toho, že jsou legální? Vždyť už je MS ani nepodporuje...
    belisarivs avatar 23.10.2009 12:15 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    No, neni to tak davno, co ukoncili podporu Win 3.11. Proc myslis, ze uz nepodporuji XP?
    IRC is just multiplayer notepad.
    22.10.2009 23:26 Jakub Čížek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Vy jste ten můj článek na Živě očividně vůbec nečetl, dozvěděl byste se totiž, že časovou posloupnost zavádění kompozitních manažerů v OS zmiňuji už v úvodu. No.. Nic...
    22.10.2009 23:34 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Ale četl, až do konce, právě proto mě udivila jakási nesmyslnost toho nadpisu, podle něj to vypadá jako by M$ přišel s něčím novým, úžasným, a ostatní OS se po něm "opičily"....
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    Heron avatar 22.10.2009 23:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Hmm, podívej se na root.cz a nadpis o překonání TrueCryptu. V diskusi ti pan Krčmář vysvětlí, co to je nadpis.
    22.10.2009 23:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    22.10.2009 23:55 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    článek jsem četl už při vydání, diskuzi tak dopodrobna ne, a "nekamenoval" jsem pisatele článku, ale jeho nadpis jako takový, připadá mi zavádějící....
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    Heron avatar 23.10.2009 00:03 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Nadpis volila jako obvykle redakce, není dílem autora. Co konkrétně je na něm (vzhledem k obsahu článku) lživého?
    Ano, přiznávám, že titulek slouží k nalákání čtenáře. Ale je to nějaká novinka?

    Petr Krčmář, 19. 10. 2009

    Fluttershy, yay! avatar 23.10.2009 10:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Říká se tomu bulvár.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 23.10.2009 20:08 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    root nějak nečtu nemám důvod to číst, root se změnil celkem hodně ... zlaté abíčko
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 24.10.2009 14:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Souhlas, root jsem četl pravidelně tak před 5 lety, od té doby to nemá tu úroveň, tady se člověk dozví mnohem víc praktických věcí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    xkucf03 avatar 24.10.2009 16:55 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Root.cz
    Root čtu kvůli komixům. A občas je tam nějaký fajn článek. A taky tam je Blek a Tuřín… :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    24.10.2009 17:43 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Root.cz
    A Pavel Tišnovský. Jediný opravdový autor, který pro Root píše. Jinak by to opravdu už dávno nemělo smysl.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    24.10.2009 19:00 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Root.cz
    Jo to je Opravdový autor.
    Jendа avatar 24.10.2009 19:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Root.cz
    Hlavně kvůli jeho článkům na root ještě chodím. Ještě bylo dobrých těch pár článků od Yokotashiho.
    22.10.2009 23:27 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    V polsku nasadí reklamu s vyběleným černochem, kterýmů zapomenou vybělit ruku...tu ruku vem čert, ale ať M$ říká cokoliv, mě to připadá jako rasismus, copak jsou ty jejich widle nějakej systém jen pro bílý?
    ... Víš, my tady u nás v Rusku černochy nemáme.
    Quando omni flunkus moritati
    22.10.2009 23:51 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    a to k vám do ruska nesmí ani na návštěvu? nechápu proč by M$ nemohl mít na reklamě černocha, žijeme snad ve 21 století a lidé už by mohli být zvyklí na to, že existuje i něco jiného než bílá
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    23.10.2009 00:40 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Evidentním problémem toho černocha bylo, že není katolík a jeho manželka byla minimálně na jednom potratu. Nechápu, co je na tom k nepochopení, s barvou pleti to zcela jistě nemělo nic společného ;-)
    23.10.2009 12:17 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    23.10.2009 08:25 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    a to k vám do ruska nesmí ani na návštěvu?
    Ach jo
    nechápu proč by M$ nemohl mít na reklamě černocha, žijeme snad ve 21 století a lidé už by mohli být zvyklí na to, že existuje i něco jiného než bílá
    Když už dělám reklamu cílenou na zákazníky v dané zemi, tak by v ní měli účinkovat zákazníci z dané země (nebo někdo, u koho je to uvěřitelné). Samozřejmě, můžu mít za cíl udělat v Polsku (ČR, ...) "rasově vyváženou" reklamu (v podání bojovníků za práva menšin to znamená polovina účinkujících černoši, druhá polovina Asiati), ale ta asi nebude mít moc úspěch.
    Quando omni flunkus moritati
    23.10.2009 08:36 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Zapomněl jsi na genderovou vyváženost, tj. černošky a asiatky.
    23.10.2009 09:08 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Včera jsem četl povídku Obrázky z expedice od Alexe Irvina, kde Gatesova kosmická nadace v roce 2009 vyslala na Mars šestičlenou posádku ve složení černoch, Asiat, Hispánec, Číňanka, Židovka a běloška :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Dalibor Smolík avatar 23.10.2009 09:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Mně to připomnělo seriál, který kdysi šel na TV Nova - Novákovi. Bylo to o české rodině, ve které vystupoval černoch, zcela standardní situace pro české prostředí .. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Grunt avatar 23.10.2009 12:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Tomu dokonce odpovídá i letošní Česko-Slovenská SuperStar. Akorát teda nevím co je na ní krom Banášové Českého nebo Slovenského.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.10.2009 14:46 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Na Leonu mi nesahej! ;-)
    Grunt avatar 23.10.2009 15:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Pravda, část Dívky jsem ještě neviděl. O té jen furt něco slyším.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.10.2009 15:53 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Poslechni, ty necelé tři minuty stojí za to.
    Grunt avatar 23.10.2009 18:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    A tak to jsem zas viděl. Ale vzhledem k tomu, že já v jakékoliv melodii nemám rád kvákání, tak to nedovedu docenit. No, ale když to stojí za to, tak asi jo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 23.10.2009 14:54 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Poláci a černoši
    Ale uznej, že to vypadá vážně idiotsky, zvlášť u českých nebo jiných evropských firem, kde lidi široko daleko viděli černocha leda ve filmu, a oni si dají na leták obrázek, jak v zasedačce sedí černoch asiat a běloch… úplně mimo realitu té firmy. Tyhle propagační materiály by se měly aspoň tvářit, že to jsou fotky z firmy a fotky jejích zaměstnanců, ale tohle je úplně směšné. Prostě si koupili jen práva na fotku od nějaké agentury… úpadek :-) Mnohem líp by na mne působilo, kdyby si ta firma vyfotila svoje skutečné zaměstnance ve svojí zasedačce. Ale to je dneska moc práce, dneska se nosí outsoucing a jak je vidět, můžeš outsourcovat i svoji firemní identitu, stačí jen zaplatit nějaké mediální agentuře.

    U MS je to něco trochu jiného, je to globální firma a jistě tam nějaké černochy mají. Na druhou stranu se ale snažili respektovat místní zvyklosti v zemi, kde mají pobočku (tam černochy nemají), ale pěkně se jim to vymstilo, protože retušovat černochy na fotkách je prostě nechutné, měli nafotit zasedačku s Polkama a Polákama a efekt by byl daleko lepší a poctivější – nikdo by se nepozastavoval nad nepatřičným černochem na fotce a nikdo by nebyl pohoršený tím, že někoho retušovali.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Dalibor Smolík avatar 23.10.2009 16:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poláci a černoši
    Ono je to spojené s takovou tou "korektností", aby nebyla nějaká rasa diskriminována. Nic proti tomu, ale musí to mít logiku. Kdyby Microsoft vydal fotku jen s úspěšnými bělochy, mohl by být nařčen, že diskriminuje černochy :-) a tak pro jistotu udělá sezení se zástupci všech ras .. ale proč to někdo retušoval, mi není jasné.
    Také je pěkná ta reklama, jak české dítě, vypadající jako Korejec, si zacpává nos na záchodě, že mu smrdí :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Heron avatar 22.10.2009 23:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Takže od spodu. Windows měl více ploch co si tak vzpomínám už v XP. Pomocí ovladačů od nvidie i ve 2k. Nikdy se tím MS nechlubil. Ono taky, to není zrovna intuitivní. Laik často hledá okna i na jedné ploše. Navíc (a to je čistě subjektivní) ačkoliv na linuxu používám až 9 ploch, na windows mi to nikdy nechybělo.

    Nevím jestli bylo první Aero, nebo Compiz, ale zcela první demo gumové 3D plochy jsem viděl na Sun Solaris. Možná bylo něco ještě dřív.

    Ta strategie MS vychází už hodně dlouho (od W95, což považuju za největší úspěch reklamy v dějinách). Jistě, nebude to trvat věčně. Nic netrvá. S tím kradením zpomal. Zahrnout něco (první tcp stack) s otevřenou licencí není krádež. Inspirovat se vzhledem také ne. Vzhled se až nechutně unifikoval napříč všemi OS. Dole lišta, tlačítko s hlavním menu. Plocha s ikonama. Šíleně starý koncept.

    Chyba ukončení prodeje XP. Mno, jednou se to udělat prostě musí. V jaderným novinkách (paradoxně) máš vysvětlení. Vývojářům je vytýkáno, že ladí pro supervýkonné mašiny. Vývojář se musí dívat dopředu. Dnešní jádra jsou skvěle optimalizovaná pro čtyřjádra. Nebyla by, kdyby to před x lety netestovali vývojáři na tehdejších supermašinách. XP jsou dáááávno za technickým zenitem. Nebyla stavěna pro 16GB RAM ani pro 8 jádra.
    Max avatar 22.10.2009 23:38 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Naprostý souhlas.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    22.10.2009 23:44 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Windows měl více ploch...pomocí ovladačů
    ano, přidat to tam samozřejmně jde, i ATI má na to soft, jmenuje se myslím hydravision nebo tak neco, ale není to už v základu, a už vůbec ne od M$....
    Nevím jestli bylo první Aero, nebo Compiz
    co se týče těchto dvou, rozhodně compiz, s jeho předchudcem berylem a ten měl myslím inspiraci zase v něčem...
    S tím kradením zpomal. Zahrnout něco (první tcp stack) s otevřenou licencí není krádež.
    zahrnout něco s otevřenou licencí není krádež, ale zhrnout těchto věcí několik desítek dohromady, vlastního kódu přidat jen minimum a prodávat to jako svoje? není to krádež jako taková, ale když se to vezme z morálního hlediska, tak určitě.

    a ty XP....no já nevím, pořád mi příjde že většina uživatelů má ráda svůj standart typu win XP a nechtějí být tlačeni do Vist, W7 a jiných paskvilů...
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    Heron avatar 23.10.2009 00:00 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$

    Proč by to mělo být od MS? Přepínač ploch v KDE je snad od Torvaldse? Nezdá se ti, že měříš oběma stranám jiným metrem?

    zahrnout něco s otevřenou licencí není krádež, ale zhrnout těchto věcí několik desítek dohromady, vlastního kódu přidat jen minimum a prodávat to jako svoje? není to krádež jako taková, ale když se to vezme z morálního hlediska, tak určitě.

    To skoro zní jako by v MS nebyl žádný programátor a jejich produkty byly slepencem pokoutně sebraných zdrojáků ;-).

    a ty XP....no já nevím, pořád mi příjde že většina uživatelů má ráda svůj standart typu win XP a nechtějí být tlačeni do Vist, W7 a jiných paskvilů...

    Ani Visty, ani 7 nejsou paskvil. Je to pouhý (nutný) update řady NT. Zkus si jen tak pro představu nainstalovat WinXP na dnešní HW. Intel i7 9xx, 16GB paměti, dnešní GK apod. To opravdu není systém postavený pro dnešní HW. A zkus si na to nainstalovat linux z roku 2001 ;-). Ani jedno nedopadne zrovna nejlépe. Přitom dnešní OS nebudou mít nejmenší problém. Ani s výkonem. Byly na to napsány. I ta "většina" (kdo to je?) bude muset jednou obnovit svůj HW.

    23.10.2009 00:06 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    mě nejde o to, že používají to, co vezmou jinde, ale o to, že to prodávají (např aféra xml v M$ Office), ano, MS programuje vlastní aplikace, ale řekl bych že v porovnání s převzatými jich zase tolik není....
    Ani Visty, ani 7 nejsou paskvil
    tento názor mi nezbývá než tolerovat, koneckonců žijeme ve svobodném světě....
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    23.10.2009 00:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    ano, MS programuje vlastní aplikace, ale řekl bych že v porovnání s převzatými jich zase tolik není....
    To rozhodně není pravda. Naprostá většina kódu windows je od MS. Že MS krade kód a prodává - promiň, ale to je naprostá blbost. MS dost schopných proggramátorů, může si to koneckonců dovolit.

    Není to kód, co MS krade a vydává za své, jsou to větsinou nápady.
    23.10.2009 00:45 petris_ | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$

    Proč by to mělo být od MS? Přepínač ploch v KDE je snad od Torvaldse?

    Kvůli kompatibilitě. Přepínač ploch z KDE může přepínat plochy třeba ve WindowMakeru. Případně něco složitějšího - zkuste windows nakonfigurovat tak, aby se po otočení displeje do "tabletmódu" přepnula plocha.
    hajma avatar 23.10.2009 12:33 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    zahrnout něco s otevřenou licencí není krádež, ale zhrnout těchto věcí několik desítek dohromady, vlastního kódu přidat jen minimum a prodávat to jako svoje? není to krádež jako taková, ale když se to vezme z morálního hlediska, tak určitě.
    tyhle kecy už mi trochu lezou krkem. Kdyby autoři toho kódu nechtěli, aby si to někdo pučil a prodával pod svým jménem (mimochodem ta poznámka o tom, že kód TCP stacku je z BSD nekde ve windows opravdu je), tak by si zvolili jinou licenci.

    To je stejný jako když před půl rokem lidi z openssl brečeli, že to všichni používaj, ale nikdo jim nedá ani korunu. Nejdřív rozdám něco zadarmo bez jakýchkoliv omezení a pak si stěžuju, že nemám na rohlíky?
    21 promarněných znaků
    Jendа avatar 23.10.2009 15:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    co se týče těchto dvou, rozhodně compiz, s jeho předchudcem berylem a ten měl myslím inspiraci zase v něčem.
    XGL, video z 5.3.2006.
    22.10.2009 23:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Takže od spodu. Windows měl více ploch co si tak vzpomínám už v XP.
    Ále, už někdy ve windows 98 se dal nainstalovat 3rd party SW, který dělal 4 plochy.
    23.10.2009 09:47 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Takže od spodu. Windows měl více ploch co si tak vzpomínám už v XP.
    Ále, už někdy ve windows 98 se dal nainstalovat 3rd party SW, který dělal 4 plochy.
    Uz nekdy v 3.11 :-)
    23.10.2009 11:24 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Potvrzuji
    23.10.2009 00:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Jo a ještě: Podívej, ono to u toho XP nejde ani tak o to, z jaký je doby. Jde o to, že to je v podstatě KISS systém. Tedy takhle; v porovnání s linuyem samozřejmě ne, ale na windows poměry to je KISS systém určitě. Protože narozdíl od předchozích windows (95,98,Me,...) je technicky použitelný (skutečný multitasking, média,...), ale přitom je relativně lehký. Chyba Vist a nejspíš i 7 je, že to jsou molochy, nezachovávají relativně dorbou lehkost XP.

    Tedy to nejlepší, co by MS mohl udělat, je vydat nějakou alternativní odlehčenou KISS verzi windows k existujícím vistám/seven. To ovšem neudělá, protože to nejde dohromady s jeho marketingem. Nicméně lidé, kteří dnes nechtějí opustit XP, by po nějaké takové KISS/lightweight "distribuci windows" jistě sáhli.
    Ještě že v linuxu si člověk může vybrat distribuci dle svého gusta.
    23.10.2009 00:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    linuyem → linuxem, dorbou → dobrou
    Heron avatar 23.10.2009 00:21 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Co v tomto kontextu znamená KISS?
    Protože narozdíl od předchozích windows (95,98,Me,...) je technicky použitelný (skutečný multitasking, média,...), ale přitom je relativně lehký.

    No jenže to byly i W2K, že ano (stejně jako David Ježek už nedává za příklad SystemShock2, já nebudu uvádět WinNT :-)). XP, podobně jako 95, vynesla do oblak reklama. Navíc, do XP se zařadila i slepá větev vývoje OS, tedy 9x. Takže XP zahrnuje profesionální uživatele řady NT, a laiky hráče z 9x. Ale XP to také neměly z počátku lehké. Lidi z 9x nadávali, že tam nic nejede (a tehdy to byla pravda, 9x programátoři neuměli multitasking ani multiuser), kompletně se změnil model ovladačů apod. Proč pak byly Visty (opět řada NT, lepší vzhled, jinak update) tak špatně přijaty, těžko říct. Myslím, že to v MS analyzují dodnes. Podle mě to bylo dáno především neschopností OEM distributorů, kteří Vistu cpali na HW na kterém při nejlepší vůli nepojede. No a pak se to rozkřiklo a někteří to papouškují bez ověření dodnes. Dnes už je HW jinde, MS optimalizoval Visty a dal jim nálepku 7, a OEM tak může kurvit maximálně 32b OS na 64b HW (a že to dělají nesmírně rádi).

    xvasek avatar 23.10.2009 09:26 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Neúspěch Visty bych viděl půl na půl - jednak nasazením na v té době slabý hardware, ale na druhou stranu musíme taky dodat, že ten systém prostě nepracoval dobře. S hardwarem máš jednoznačně pravdu - tehdy se byl high-end s 2GB RAM, což je pro Vistu v podstatě minimální optimum, běžné počítače byly s 1GB, což už je prostě málo. Co se týká softwarových chyb, tak spousta věci prostě nefungovala - jela mi dobře jenom polovina mých her, všechny měly oproti XP propad framerate, a ostatní programy na tom nebyly líp - Palm nešel synchronizovat, k TV kartě nebyly ovladače vůbec (tehdy častý jev), nVidia nebyla schopná dodat normální ovladač ani čtvrt roku od vydání Visty, a to z něj odstranili opravdu téměř všechny funkce a volby. Nedalo se to připojit k síti se sambou, a třeba ERP systém, který prodáváme, neběžel taky, což už je problém velice podstatný. Opravdu dobře fungovaly v podstatě jenom browsery, office (OO i MS) a Adobe Reader. Aktualizace se často "zacyklila" a neustále se restartovalo "Fáze 3 ze 3", dojelo to do 100%, restart a znovu. Když si to rekapituluju zpětně, tak opravdu nebylo o co stát a na firmě jsme se Visty báli jako čert kříže. Našlo se pár nadšenců, kteří tvrdili, že na Vistě běží a bez problému, ale popravdě jsem ze začátku žádného spokojeného uživatele neznal.

    Dnes už je situace jiná - systém s méně než 2GB RAM už neprodávají snad ani v Tescu (když pominu netbooky), procesory s dvěma jádry se dávají i do mobilů, ovladače v podstatě jsou a fungují a SP2 pro Vistu přinesl výrazné zlepšení odezvy systému a hlavně odstranil takové ty stavy, jak se ve Vistě čekalo strašeně dlouho, když XP to zvládly rychle - typicky například aktualizace nebo spouštění instalátoru. Navíc MS uvolnil Windows 7 prakticky skoro rok dopředu pro testování takovým způsobem, že to šlo zdarma sehnat v trafice na nádraží v Brně a dnes má různé bety každý jouda, oproti "Longhornu" veliký rozdíl. Takže už nic nebrání tomu, aby Vistě dali novou samolepku "7", začali to prodávat a byl to v podstatě úspěšný systém.
    23.10.2009 09:50 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    tohle je IMHO nejinteligentnější příspěvek v téhle diskuzi....
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    Heron avatar 23.10.2009 10:42 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Ad ten první odstavec. Přijde mi, že snad existují dvě zcela různé verze Visty. Jedni s ní mají problémy, které jsi přesně popsal (výkon HW pomíjím), a druhým jede prostě všechno. Skoro to vypadá na propastný rozdíl mezi 32b a 64b verzí - nemám kolem sebe dostatečný počet 32b mašin, abych to mohl empiricky ověřit. Možná se takto MS snažil zbavit 32b, jenže to (bohužel) selhalo :-D.

    Heh u SP2 jsem si nevšiml žádné změny, jeho instalace trvala cca 5 minut i s rebootem a pak bylo vše stejné jako předtím. Instalátory běžely jak z praku i předtím a problém s aktualizací nikdy nenastal. Jak jsem psal, možná rozdíl ve 64b verzi.

    S tím betatestingem souhlasím, takhle veřejný a takhle dlouho (1 rok užívání OS od MS zadarmo) nikdy nebyl.

    xvasek avatar 23.10.2009 13:38 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Heh u SP2 jsem si nevšiml žádné změny, jeho instalace trvala cca 5 minut i s rebootem a pak bylo vše stejné jako předtím. Instalátory běžely jak z praku i předtím a problém s aktualizací nikdy nenastal.
    No jo, jenomže ty jsi měl 8GB a 4 jádra už když Vista přicházela, tak se nedivím, že ti to funguje normálně. :-) Teď jsem to instaloval na 2GHz Celerona s 1,25GB RAM a měl jsem bohužel jenom instalačku s SP1, SP2 se instaloval asi dvě hodiny (nepřeháním), ale od té doby je to celkem použitelné, pokud se odhlédne od toho, že to startuje asi 3 minuty. Před SP2 se Chrome spouštělo asi 20 sekund, po instalaci 3 sekundy, dokonce se na tom dají používat OpenOffice. Na notebooku s Core2Duo a 3GB RAM je to samozřejmě jiné kafe, tam SP1/2 moc poznat nejde.
    23.10.2009 11:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    No jenže to byly i W2K, že ano
    Jistě, však XP a 2k jsou v podstatě stejný systém, s tím, že XP má pár drobných featur navíc.
    Navíc, do XP se zařadila i slepá větev vývoje OS, tedy 9x.
    ? To není pravda.

    K tomu zbytku:
    Ono totiž jde o to, že technologický rozdíl mezi windows 98 a XP je o dost větší než mezi XP a Vista/7.
    Jasně, že ve Vistě byl změněn/vylepšen display driver model, byl přidán akcelerovaný compositing atd. atp., ale to v podstatě nejsou až tak zásadní změny. Zato od 98 k XP to byly změny skutečně dramatické, vždyť XP byly v podstatě první desktopové/mediální/herní windows na jádru NT. Naprosto zásádní změna fungování celého systému, a to, musíme uznat, k lepšímu. Jo, jasně že to bylo podpořeno masivní reklamou, ale to všechno od MS. I 98 i visty i seven atd, to je jedno.

    Krom toho, oni ty XP zas tak za zenitem nejsou, respektive kdyby MS neukončil jejich podporu, za zenitem by nebyly. MS neukončil podporu XP ani ne tak proto, že by byly starý a nevyhovující (jako to bylo u 98), ale hlavně proto, aby se líp prodávaly Visty a Seven.
    Heron avatar 23.10.2009 11:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Navíc, do XP se zařadila i slepá větev vývoje OS, tedy 9x.

    Uživatelé slepé větve 9x. Dávám si zákaz psát komentáře po víně a v noci :-D

    MS řadu 9x zařízli pomocí Win Me. To že řada 9x rychle skončí, muselo být softwarovým inženýrům v MS jasné už v době jejich vydání. Byl to ovšem skvělý obchodní tah. Získali klienty (peníze) a hlavně čas na doladění NT pro běžného týpka (jak ten HL1 krásně běhal na NT SP4). Pochopitelně tím prodloužili agónii programátorům z dob DOSu, kteří tak později měli obrovský problém s multiuser. S tímto dědictvím se MS potýká dodnes. Z tohoto vzešli XP. Rád bych si poslechl přímo někoho od MS (technika), jak to vlastně bylo. Ale to až tak za 30 let.

    23.10.2009 08:32 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    na windows mi to nikdy nechybělo.
    Mě - od doby, co používám Linux - vždycky.
    XP jsou dáááávno za technickým zenitem. Nebyla stavěna pro 16GB RAM ani pro 8 jádra.
    To je sice pravda, na druhou stranu těch 16GB RAM a 8 jader by operační systém neměl spotřebovávat sám pro sebe (OK, to bylo trochu nadsazené, ale chci říct, že Linux dneska stále v pohodě umí běžet na HW s 1GB RAM a jedním jádrem. MS žádný takový produkt nedodává (kolik je optimum pro Visty - 4GB?), takže když chce někdo koupit levný stroj, má smůlu)
    Quando omni flunkus moritati
    23.10.2009 09:05 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    souhlas...se vším
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    stativ avatar 23.10.2009 09:32 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Linux dneska stále v pohodě umí běžet na HW s 1GB RAM a jedním jádrem.
    I na 256MB. Nedávno jsem kvůli jednomu bugu omezil RAM. KDE4 jelo vcelku slušně, i když vypisování větších adresářů už chvíli trvalo. Průser byl, když jsem zapnul enblend a ten si sežral komplet RAM a celé KDE odswapoval. Ale je fakt, že podpora lepšího HW neznamená, že to tak příšerně poděláme pro starší mašiny. Ale to je dáno tím, že Vista/7 jsou, jak už tu bylo řečeno, obrovské molochy.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Heron avatar 23.10.2009 10:53 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$

    Mě je čím dál tím méně jasné, proč se vlastně srovnávají HW parametry pro běh linuxu (i já dostal centos na 8MB v RAM po bootu, a co jako?) a windows. Ano, linux běží i na hodinkách :-D. MS do těchto sfér vůbec (no mají embeded) nemíří (jestli to je nebo není dobře a jestli jim ujede vlak v podobně podpory nevýkonných zařízení je jejich problém), takže není co srovnávat.

    Blbé srovnání ze světa motorismu: Jak chcete srovnat formuli a buldozer? ;-)

    MS žádný takový produkt nedodává (kolik je optimum pro Visty - 4GB?)

    To záleží co na nich děláš. Ve virtuálce je mám standardně na 1GB RAM.

    23.10.2009 11:33 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    takže není co srovnávat.
    Není co srovnávat, protože nechceš. K hodinkám a spol jsi uhnul ty, já jsem šel jenom k dneska velmi běžnému x86 HW. XP je pro takový HW ideální OS (tím myslím při omezení na MS), protože nic lepšího tam nedostaneš, aniž bys ten počítač degradoval na 286
    Quando omni flunkus moritati
    Heron avatar 23.10.2009 12:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Vždyť s tím souhlasím a píšu to v té závorce. MS se prostě na tyto stroje s Vistama vykašlal a teď tam zkouší cpát Win7.
    já jsem šel jenom k dneska velmi běžnému x86 HW.

    Možná by to chtělo konkretizovat. Nevím jestli myslíš netbooky, nebo desktopový HW. U netbooku souhlasím. U desktopového HW ne. Nelze koupit nový HW, na kterém W7 nepojedou. A na starém HW dožijí XP. MS je bude ještě pár let podporovat (minimálně pro XP mode), ale ne prodávat.

    23.10.2009 01:04 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    K rasizmu: 1. proti cernochum nic nemam, jsou to normalni lidi. Par jsem jich mohl poznat a mam je rad.

    2. MS to dost nezvlad, kdyz nezmenil i ruku (i kdyz kdovijak tmava nebyla, normalne si toho nikdo nevsimne, spis nekdo, kdo to srovna s puvodnim obrazkem)

    3. MS velmi dobre odhadl trh v Polsku a chtel dat pryc cernocha. copak Polsko je v Africe? Co kdyby tam byl i japonec, cikan, ind, fin, mexican a indian? Bylo by to dostatecne multikulti? Naopak mi prijde trapne, jak se dneska do prezentaci cpou (casto s prevahou) modelove ras, ktere se v lokalite temer nedaji potkat a pro jistotu jich je jeste vic jak bilych, aby nahodou nebyl nikdo narcen z rasizmu.

    Dneska holt staci, aby byl clovek cernej, feminista, teplej, ekofasista, muslim a umelec. Ma temer jistou nobelovku nebo tak neco a vlastni porad na CT. Clovek se skoro cejti provinile, ze je bilej.
    23.10.2009 05:13 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Dneska holt staci, aby byl clovek cernej, feminista, teplej, ekofasista, muslim a umelec. Ma temer jistou nobelovku nebo tak neco a vlastni porad na CT. Clovek se skoro cejti provinile, ze je bilej.
    Doporucil bych ti prestat cist ty diskuse na mainstreamovych zpravodajskych serverech - leze ti to na mozek :-)
    Heron avatar 23.10.2009 11:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Ad 3) Nevím do jaké míry jsou poláci rasisté, ale mnohem lepší by bylo místo černocha tam dát hošana s duhovou vlajkou. To by poláky nadzvedlo 96% a třeba by MS prodal víc. Tak trochu bych si přál dožít se světa, kde může být v reklamě zcela kdokoliv a nikdo by na to nereagoval, protože by mu to prostě přišlo zcela všední.
    Grunt avatar 23.10.2009 12:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    hošana s duhovou vlajkou. To by poláky nadzvedlo 96% a třeba by MS
    Heh, to docela stojí za úvahu, co by je nadzvedlo víc. Sexy blonďáček s modrýma očima a s upnutým tričíčkem a duhovou vlajkou nebo sexy blonďáček s modrýma očima a s upnutým tričíčkem a hákovým křížem…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xxxs avatar 23.10.2009 13:48 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    alebo sexi blondacik v uniforme cervenej armady na pozadi katynskeho lesa.
    houska avatar 23.10.2009 12:18 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    1. proti cernochum nic nemam, jsou to normalni lidi. Par jsem jich mohl poznat a mam je rad.
    ja taky proti nim nic nemam ... jsou to normalni lidi, ale zadny neznam :(

    mam je rad obzvlaste kdyz maj <|> a pekny Dcka

    23.10.2009 14:43 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Decka? Jak stary decka? Ty jsi proklouzl tim poslednim zatahem?

    :-)
    23.10.2009 09:05 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    "prezentaci která docela slušným způsobem pomlouvá linux"


    Jakou prezentaci? Je to někde k vidění? Není náhodou taková reklama zakázaná?
    23.10.2009 09:08 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    je k videni vsude, a je to docela mazec např tady
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    23.10.2009 10:53 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Ale v Česku asi ne, ne? Tady je srovnávací reklama zakázána
    23.10.2009 11:04 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    V USA je také srovnávací reklama omezna:
    "Stejně tak je zakázáno o konkurentově značce podávat spotřebitelům nepravdivé informace a tím ho poškozovat. Zakazuje to Section 43 (a) Lanham Act. Třetí výjimkou z umožnění beztrestného použití konkurentovy značky je ta, kdy zadavatel reklamy konkurenta znevažuje."


    "uvedená tvrzení jsou pravdivá, neklamou a jsou spolehlivě průkazná"


    "Reklama by také neměla nepodloženě útočit či znevažovat konkurenční produkty, zadavatele reklamy konkurenčního výrobku či samotnou reklamu konkurenta, ať už přímo či implicitně. Zároveň by měla srovnávací reklama nabízet výrobky nebo služby na základě jejich nesporných předností. Srovnávací tvrzení by nemělo být nejasné či dvojznačné a mělo by být snadno srozumitelné, aby byla minimalizována pravděpodobnost, že výsledkem srovnání bude oklamání spotřebitele. Ať je srovnávaní provedeno jakýmkoli způsobem – tedy výslovně nebo implicitně – mělo by být jasné, co přesně je srovnáváno (např. cena vůči ceně, či vlastnost oproti vlastnosti). Reklama by neměla degradovat, zesměšňovat či urážet konkurenční výrobek. Pokud je to přiměřené a vhodné, měla by být tvrzení obsažená ve srovnávací reklamě podpořena písemně doloženými důkazy, které jsou lehce srozumitelné."
    23.10.2009 11:05 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Je to v tomto článku http://obchodni.juristic.cz/534670/clanek Zapoměl jsem tam dát odkaz.
    Heron avatar 23.10.2009 11:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    To tě tak nadzvedl ten třetí slajd? Vždyť je to pravda, na linuxu Windows Live Essential opravdu není podporován :-D
    23.10.2009 12:02 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Třeba na to dojde, když už teď musí při instalaci OS nabízet alternativní web browsery. :-)
    23.10.2009 11:40 erthrteh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    Vtipný wallpaper.
    23.10.2009 12:00 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taktika M$
    copak jsou ty jejich widle nějakej systém jen pro bílý?

    Podle toho, jak se cpali do projektu OLPC, asi ne. :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.