abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
dnes 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
dnes 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 4
včera 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 6
včera 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 33
včera 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 2
včera 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 00:01 | Nová verze
Vyšla nová verze open source služby pro sdílení a synchronizaci souborů ownCloud 4. Mezi hlavní novinky patří verzování, šifrování dat, vestavěný prohlížeč ODF souborů, nové API a další - podrobnější popis novinek a vylepšení zde.
Dirka | Komentářů: 1
22.5. 13:34 | Zajímavý software
Vyšla hra The Journey Down: Chapter One, která je dostupná i pro Linux. Jde o point-and-click adventuru nezávislé skupiny vývojářů SkyGoblin. Hra se prodává za 12,99 €.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
22.5. 09:14 | Zajímavý článek

Hudba dokáže většině lidí přinést dobrou náladu. Proto je téma květnového openMagazinu audio. Existuje pro Linux zvukové studio, které milovníci hudby potřebují? Ano, květnové číslo obsahuje rozsáhlý článek o nastavení realtimového zvukového serveru. Ale nejen to. Přehrávat skladby lze v několika přehrávačích. Seznamte se s nimi. Až se sbírka rozroste, lze ji uspořádat programem, na to určeným.

… více »
IrenaS | Komentářů: 5
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (27%)
 (1%)
 (63%)
Celkem 155 hlasů
 Komentářů: 9, poslední dnes 17:19
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín

    Částečně pozastavuji filmový blog

    4.7.2006 20:33 | Filmy

    Tak, tak. Podíval jsem se dnes na návštěvnost mého blogu a zjistil jsem, že trapárny typu screenshot s dobou tvorby tak 2 minuty mají zhruba 5x větší čtenost než blog typu Mela Brookse, jehož výrobou jsem strávil hodně přes hodinu. Vypadá to, jakoby vás ani filmy či herci moc nezajímali, takže na to dlabu. Nehodlám plýtvat svým časem, pokud nevidím patřičnoou odezvu. Hřebíčkem do rakve budiž zejména ti z vás, kdož dali Melu Brooksovi hodnocení 1 nebo 0. Proč? Ptám se, když obyčejný informační blábol o tom, že mi právě přišlo poštou Ubuntu 6.06 má hodnocení 3.00 a i tak provokativní Vista má 2.25 ?? Možná se výjimečně nad nějakým hercem/režisérem slituji a něco vám sem o něm napíšu, ale budou to opravdu jen výjimky. Škoda :-( Možná se místo toho pudu radši z Herouta učit C a pak se přidám k vývojářům JXP Commanderu.

           

    Hodnocení: 43 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.7.2006 20:49 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Pokud máte potřebu psát, psát budete be ohledu na hodnocení. Jinak píšete jen na efekt a potom...
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.7.2006 20:58 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    verte nebo ne, ale za den toho napisu opravdu kybl, zde na abc jen minimum. ale kdyz jaksi ve srovnani s blbostma typu screenshot nevidim nijak vyraznou ctenost (priznejme si, ze ne kazdy , kdo na blog klikne, jej skutecne precte), pak zkratka ztracim motivaci. samozrejme pokud budu citit potrebu se vyjadrit, tak samozrejme prislusny zapis ucinim. ale bude jich znatelne mene.
    4.7.2006 22:00 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Souhlasím, a proto nepíšu - není potřeba :). Ale když už je, nějaká odezva potěší :).
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    Thunder.m avatar 4.7.2006 20:50 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Nojo no to je abíčko a jeho čtenáři. Možná založit web abcfilmu.cz :)
    freshmouse avatar 4.7.2006 21:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Přesně. Představ si, že bych na ABC filmu napsal článek o Linuxu a pak si stěžoval, že to Spáčilová nečte. :-)
    4.7.2006 21:18 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    no, ja bych rek ze tu a tam kouka na filmy snad kazdej, ale linux rozhodne kazdej nepouziva ;)
    kyknos avatar 4.7.2006 21:22 kyknos | skóre: 16 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    To taky není argument. Tu a tam každý používá toaletní papír. Ale jen málokdo se o něj zajímá tak, aby si o něm četl. (To je nadsázka, ale je to tak. Nemůžeš srovnávat hodnocení a čtenost offtopic článků s těmi linuxovými.)
    I ♥ honey, chocolate & licorice - Parosphromenus-project.org
    kyknos avatar 4.7.2006 20:54 kyknos | skóre: 16 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Pasivize (televize) je zbytečnost a nevlastním ji... a u počítače mám vždy něco lepšího na práci než sledovat filmy. Pravda, občas zajdu do kina, ale pak mám obvykle pocit, že sledování blikající ledky přináší větší kulturní zážitek než holywoodské aj. produkty.

    Jsou samozřejmě výjimky jako Nebe nad Berlínem. Ale je jich žalostně málo.
    I ♥ honey, chocolate & licorice - Parosphromenus-project.org
    4.7.2006 20:59 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Tak to se hodně pleteš. V rámci Filmové klubu a Nočního filmového klubu na ČT dávají většinou velmi pěkné filmy.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    kyknos avatar 4.7.2006 21:03 kyknos | skóre: 16 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Nepopírám, vždy existují výjimky. I když jestli mě za život skutečně oslovilo 5-10 filmů, tak je to opravdu hodně. A to jsem na ně před dobou internetovou koukal poměrně často. Ale vlastnit ten krám kvůli tomu nemusím. Jsou prostě zajímavější věci na světě. A když už chci nějaký film vidět, televizi k tomu nepotřebuji.

    Raději si přečtu knihu.
    I ♥ honey, chocolate & licorice - Parosphromenus-project.org
    4.7.2006 21:01 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    no ja chapu ze v kontextu stargate/startrek zapisu co sem zatim realizoval asi vypadam jako komercak, ale pravda je opakem. nejradeji mam filmy na CT2, at jiz v ramci jakehokoli cyklu (americke nezavisle leto apod)
    5.7.2006 01:25 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Možná budu vypadat jako nekulturní barbar, ale já si filmy vybírám podle toho, zda mne zaujme informace o nich (ty, které neznám), nebo zda se mi líbily (ty, které znám). Na kterém běží programu, v tom nehraje prakticky žádnou roli… pokud tedy nejde o Primu, ale to je dáno technickými obtížemi - (ne)kvalitou signálu multiplexu B u nás.
    kyknos avatar 4.7.2006 21:20 kyknos | skóre: 16 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Btw jsou ta hodnocení vůbec k něčemu? Používají se k něčemu? Nějaké filtrování, hodnocení uživatele, cokoliv? Ničeho jsem si nevšiml, přijdou mi úplně zbytečná.
    I ♥ honey, chocolate & licorice - Parosphromenus-project.org
    4.7.2006 22:47 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Btw jsou ta hodnocení vůbec k něčemu? Používají se k něčemu? Nějaké filtrování, hodnocení uživatele, cokoliv? Ničeho jsem si nevšiml, přijdou mi úplně zbytečná.
    Když si je člověk prohlédne blíž, tak zjistí, že vyjadřují hlavně míru souhlasu či nesouhlasu s tématem, názorem nebo dokonce osobou autora blogpostu: přičemž hlasují evidentně hlavně vášniví odpůrci nebo vášniví příznivci. Kvalita textu s tím nemá co dělat. "Hodnocení" tedy vypovídá hlavně o tom, jak se autor trefil (čímkoliv) do nálady několika málo zdejších "hodnotících" čtenářů.
    4.7.2006 22:49 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Důkaz nebo jsou to jen plky? :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    4.7.2006 22:53 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Důkaz nebo jsou to jen plky? :-)
    Názor podpořený vlastním pozorováním. A protože mi za to nic nedáš, vykašlu se na to, abych ti to sem dohledával a dokumentoval. Je mi totiž úplně fuk, jestli tomu věříš nebo ne :P
    4.7.2006 23:01 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Tak to ti nedám, to máš pravdu. Ale nečtu to jen já, že :-)

    Mě je v podstatě úplně fuk, jak to je, takže mě není třeba přesvědčovat, spíš by mě zajímaly ty argumenty, když to tady tvrdíš hned ve dvou příspěvcích.

    Ale abych to ukončil stejně přátelsky jako ty: Stejně jsou tvoje argumenty už špatné už proto, že jsou tvoje, a divím se, že na tebe vůbec reaguju. :P
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    4.7.2006 21:21 D-Evil | skóre: 24 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Je to imho podobný, jako s blogem pana Jílka. Pár lidí to hodně baví, několika je to jedno a zbytek by to tu radši neviděl, protože to sem "nepatří".

    Bohužel ve vašem případě je těch zájemců ještě míň, protože jste se podle mě minul nejen serverem, ale i médiem. Zaměřením to totiž nepatří nejen sem, ale ani do blogu obecně, ten by měl dle mýho názoru fungovat spíš jako deníček nebo médium sloužící k vypíchnutí aktuálního problému a následný diskusi o něm.

    No a vzhledem k poznámce o strávenym času si dovolim bejt nakonec trochu škodolibej a dodat "Dobře vám tak".
    4.7.2006 22:11 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    A minimálně půl páru lidí už několik měsíců žije ve sladké nevědomosti zda a co vlastně Jílek píše ;-)
    Copak toho není dost?
    4.7.2006 22:41 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Blogy mají původně asi poněkud jiný účel než cosi prezentovat (kromě vlastní grafomanie ;) Někdy přitáhne čtenáře (řekněme spíš klikače) atraktivní titulek, skutečné čtenáře až po řadě kvalitních postů osoba autora. Tedy: čtenost (počet zobrazení) začínajícího autora je přímo úměrný atraktivitě titulku a pro uspokojení ega doporučuji stejný obsah s eroticky provokativním nadpisem.

    Hodnocení hlavně zde na abclinuxu je od mizivé části čtenářů a vyjadřuje především jejich momentální duševní rozpoložení, V lepších případech souhlas či nesouhlas s tématem/názorem autora blogpostu. Kvalitu příspěvku samotného hodnotí ještě mizivější část těch, kteří hodnotí. Tedy: "Hodnocení" o hodnoceném nevypovídá vůbec nic.

    No a po těchto kecech, které jsou ale míněny vážně, konkrétní "výtku": Bohužel jsou tvé blogy psané ač o zajímavých tématech, tak hodně nedbale (co se týče stylu). A co je psáno nedbale, to se blbě čte. A tuhle zákonitost nelze přebít ani zajímavým tématem, ani vstřícností publika.
    4.7.2006 23:05 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Bohužel jsou tvé blogy psané ač o zajímavých tématech, tak hodně nedbale (co se týče stylu).
    Abych to upřesnil: nadpisem a výpravou (fotky) se tváří jako že se člověk něco dozví, ale stylem a obsahem jsou to spíš jen takové osobní shoty (tak 2 minuty střihového klipu) pro ukrácení dlouhé chvíle: tomu odpovídá tempo i obsah. Tempo je střiženo na mluvenou řeč, obsah je určen člověku, co je na stejné vlně a stejné úrovni znalostí jako ty. V TV nebo v rádiu by se tento styl vyjímal daleko líp.

    Ostatně jsem se díval, jak lidi ty tvoje blogy "čtou"... vzhledem ke speciální tématice a výběrové komunitě čtenářů docela dost (dokonce i sem tam diskutují).
    5.7.2006 01:12 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    To jsem opravdu jediny, ktery filmovy blog cetl vzdycky se zajmem?

    Pis dal, prosim...

    Zdenek
    www.ceskapiratskastrana.cz - s piráty do parlamentu www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    vencour avatar 5.7.2006 08:51 vencour | skóre: 54 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog

    Autore, víš, co chceš dokázat? Tak si to dělej. Nehraj si na uraženýho, neni vždy hned vidět výsledek a patřičně vše oceněno. Píšeš pro rozšíření obzoru všech nebo jen pro potěchu ega? Ukaž to svým chováním.

    Podle mne zde blogy suplují "korzo", předvádějí se zde jakékoliv myšlenky, které nesouhlasí s vlastním námětem portálu. Tedy i vyplňujete mezeru, která ještě nebyla obsazená.

    Já osobně si zajdu na ČSFD, když mne něco zajímá.

    Snad jednou napíšete i o Almódovarovi a Lynchovi?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    5.7.2006 19:03 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Autore, víš, co chceš dokázat? Tak si to dělej. Nehraj si na uraženýho, neni vždy hned vidět výsledek a patřičně vše oceněno.
    Pod to se podepisuji. Blogy o filmu jsem si četl rád, ale tenhle uražený zápis mě vyloženě otrávil. Stěžovat si na nevděčné čtenáře blogů mi připadá komické. Navíc je z diskuzí pod dosavadními filmovými zápisky patrné, že si své spokojené čtenáře rozhodně našly.

    Jediné, co mi trošku vadilo na filmových zápisech i na vyjadřování jejich autora v diskuzích pod nimi, bylo podivné elitářství, kterým se prezentoval. Působilo to _na mě_ jako kdyby říkal: "Vy sice filmům nerozumíte, ale stejně vám o nich něco napíšu."

    Nemám nic proti zdravému sebevědomí, ale když někdo své čtenáře už předem degraduje na podřadné obecenstvo, připadám si trochu podveden. Ani jsem pak neměl chuť se do diskuze zapojit.

    Přesto bych byl rád, kdyby se objevilo další povídání inspirované IMDB. Jen prosím žádné ukřivděné naříkání, že to čte méně lidí než "bulvár" - tak už to prostě je. MFDnes také nebalí živnost proto, že je Blesk nejčtenějším deníkem.
    5.7.2006 20:35 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    MFDnes také nebalí živnost proto, že je Blesk nejčtenějším deníkem.
    Ne, oni to řeší tím, že se MF Dnes (a sestra iDnes) bulvarizuje ;-)
    Nežijeme v totalitě, bohužel!
    5.7.2006 23:12 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    diky roberte, tys byl poslednim hrebickem do rakve. neco takoveho jsem asi potreboval slyset a spolu s par dalsimi jsi prispel k tomu, ze to nezabalim.

    PS. neber to prosim jako elitarskou odpoved ve stylu ze "vam vsem jeste dam prilezitost pohlednout na ma dalsi dila svetove urovne" ale proste jako konstatovani, ze to nebalim definitivne.

    btw nerozepsal by ses trochu o tom "podivnem elitarstvi"? rad bych tak trochu vedel, v cem vidis problem, treba neco celou dobu prehlizim.
    6.7.2006 12:20 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    btw nerozepsal by ses trochu o tom "podivnem elitarstvi"?
    Je to celkový dojem. Zkoušel jsem teď najít nějaké citáty, kterými bych své tvrzení podložil, ale po pročtení všech tvých filmových zápisků nenacházím nic konkrétního. Asi to bude mít na svědomí styl psaní obecně + moje uražená ješitnost (v několika případech bych u některých osob vyzdvihl jiné věci než ty, takže mám pak kyselý pocit z toho, že jsi "zapomněl" zmínit něco zajímavého).

    Každopádně však jde asi jen o čistě subjektivní záležitost a nebylo ode mne fér ti něco takového vytýkat jakoby to byla jasná věc. Omlouvám se.
    vencour avatar 10.7.2006 19:20 vencour | skóre: 54 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog

    A poklud by mělo jít o herečky, zajímaly by mne J. Foster a R. Russo ;-).

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    10.7.2006 21:34 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    no, rekneme ze ani jedna z nich mi neni nesympaticka, ale nejaky blog primo o nich neplanuju. mozna je ale nekdy zminim u prilezitosti nejakeho filmu.
    5.7.2006 11:17 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    pravda, neplytvej svym casem.
    5.7.2006 12:25 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Ctennost zapisku bez <break> bude vzdy o rad vyssi nez s nim. I kdyz nevimn, zda je to tvuj pripad.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn
    kyknos avatar 5.7.2006 12:36 kyknos | skóre: 16 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Jak to?
    I ♥ honey, chocolate & licorice - Parosphromenus-project.org
    5.7.2006 13:40 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    tento zapis je jedinym, ktery nema <break>. takze tim to fakt nebude. vetsinou je to o nadpisu, spousta lidi klikne z root stranky jen podle tech par slov. coz me jen tak mimochodem prave napada, ze "mistni linuxare" zjevne vice zajima vista nez mel brooks (ne ze bych se tomu divil :-))
    kyknos avatar 5.7.2006 13:50 kyknos | skóre: 16 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    Skoro bych byl smutný, kdyby tomu bylo naopak. Jsme IT server, ne? A konkurenci je třeba sledovat :)
    I ♥ honey, chocolate & licorice - Parosphromenus-project.org
    5.7.2006 13:52 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    keep your friends close but your enemies closer :-D
    5.7.2006 19:08 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    tento zapis je jedinym, ktery nema <break>. takze tim to fakt nebude.
    Je to tím a tento zápis to svou čteností dokazuje. Nepoužije-li se tag BREAK, započítává se do počtu přečtení každé načtení stránky http://www.abclinuxu.cz/blog. Takže každý, kdo na tu stránku s výpisem posledních zápisů přijde, je započítán jako "čtenář" všech zápisů bez BREAK.

    Naproti tomu zápisům rozděleným tagem BREAK se počítadlo zvedne jen tehdy, když někdo na daný zápis skutečně klikne.
    5.7.2006 23:11 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Částečně pozastavuji filmový blog
    aha, to sem netusil. diky za info, odted kazdy zapis dostane break.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.