abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
dnes 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
dnes 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 4
včera 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 6
včera 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 33
včera 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 2
včera 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 00:01 | Nová verze
Vyšla nová verze open source služby pro sdílení a synchronizaci souborů ownCloud 4. Mezi hlavní novinky patří verzování, šifrování dat, vestavěný prohlížeč ODF souborů, nové API a další - podrobnější popis novinek a vylepšení zde.
Dirka | Komentářů: 1
22.5. 13:34 | Zajímavý software
Vyšla hra The Journey Down: Chapter One, která je dostupná i pro Linux. Jde o point-and-click adventuru nezávislé skupiny vývojářů SkyGoblin. Hra se prodává za 12,99 €.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
22.5. 09:14 | Zajímavý článek

Hudba dokáže většině lidí přinést dobrou náladu. Proto je téma květnového openMagazinu audio. Existuje pro Linux zvukové studio, které milovníci hudby potřebují? Ano, květnové číslo obsahuje rozsáhlý článek o nastavení realtimového zvukového serveru. Ale nejen to. Přehrávat skladby lze v několika přehrávačích. Seznamte se s nimi. Až se sbírka rozroste, lze ji uspořádat programem, na to určeným.

… více »
IrenaS | Komentářů: 5
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (28%)
 (1%)
 (63%)
Celkem 160 hlasů
 Komentářů: 9, poslední dnes 17:19
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín

    JXP, už jsem tě pochopil

    7.11.2007 23:17 | Přečteno: 1555× | Other

    V dobách, kdy zde "kraloval" sám velký JXP, nechvalně to proslulý prudič a naopak člověk se svébytným přístupem, bylo ABC někde trochu jinde, já jsem byl někde jinde a hlavně, bylo to zde podstatně odlišné…

    Během těch let, kdy jsem si tento server skutečně oblíbil a nyní sem chodím prakticky několikrát denně, se toho hodně změnilo. Rozšířila se základna uživatelů, přibyly nové skvělé funkce, zejména blogy, JXP nás opustil, byť před ním nás v jeho důsledku opustili jiní. Musím se přiznat, na JXP jsem sice měl nějaký ten názor, ale rozhodně bych za něj nedal ruku do ohně, protože prostě tehdy jsem zde nebyl tolik zainteresován. Dnes už chápu, proč jej mnozí nesnášeli za jěho prudění.

    I dnes se zde tací lidé vyskytují a nechybí mezi nimi jedinci, kteří jsou za "tu svoji pravdu" ochotni flejmovat s frekvencí postů jednoho za minutu i více. Upřímně, ať již je jejich pravda jakkoli kompatibilní s mou, nemohu se zbavit dojmu, že příliš častým reagováním v diskusích se přibližují JXP více než je mi milé. Je to v pořádku? Nechci být první, kdož hodí kamenem, i já jsem si tu párkrát zaflejmoval, byť krotit snažím se to. Rozhodně však není v pořádku, pokud si jeden člověk uzurpuje 1/3 až 1/2 diskuse svými offtopic reakcemi na offtopic reakce někoho jiného. Stejně tak jsem dospěl k závěru, že ani tapetování blogů není v pořádku, byť za jistých okolností se to dá čas od času tolerovat. Proto tedy veřejně slibuji, že mé občasné úlety s příliš častým blogováním tímto utlumuji. Mám sice rozpracován další díl avatarů, takže by klidně dnes mohl vyjít, ale střídmost matkou úspěchu, alespoň odteď.

    Dovolte mi tedy poděkovat lidem, kteří mají tento můj oblíbený server na svědomí, za skvělou funkci: blokování uživatelů. Dnes na mou černou listinu přidávám dalšího nebožáka (čímž jejich počet zvyšuji na 5). Přijdu tak sice o ty flejmy v diskusích, názory na tu či onu distribuci, přijdu i o názory na něj v podání lidí, kterých si zde více či méně považuji. Ale zkrátka, jak by řekl kolega: "na hrdinství není čas".

    Tak schválně, kolik z vás po dnešku hází do bloku mne? A kolik z vás, kteří tento zápisek ani na homepage neuvidíte, mne již blokuje? Je nás tu hodně a každý jsme jedinečný. Osobité názory, osobité postoje, věkové rozpětí od nemluvňat po důchodce. Každý nás vyrostl v jiných dobách, v jiných podmínkách, s jinými geny. Važme si toho a blokování používejme s rozvahou. Své dnešní rozhodnutí jsem zvažovat zatraceně dlouho.

    A už dost, Terok Nor opět volá. Copak dnes ten Garak zase chystá ;-).

    PS: kdo z vás dnes oslavil výročí 90 let od …?

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Anketa

    ???
     (9 %)
     (9 %)
     (74 %)
     (25 %)
     (12 %)
    Celkem 57 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.11.2007 23:21 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Tvuj prispevek me primel zas se jednou podivat na svuj blocklist a s prekvapenim zjistit, ze uz tam je 24 nicku.

    Ale nemuzu si to vynachvalit - kdyz kliknu na zpravicku se 100+ komentari a vidim jich jen cca 20 a zajimavych, je to idealni.
    ^D
    Ilfirin avatar 7.11.2007 23:29 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Ale ten vztek, že je člověk upozorňován na nové komentáře, které se mu nezobrazí. A co víc, pokud je pod novým komentářem blokovaného člověka, nový komentář neblokovaného člověka (a to nemyslím v té větvi diskuze, myslím ve fyzickém pořadí přízpěvků), není ukázán. Takže blokace je trest i pro toho, kdo blokuje, bohužel :-(
    8.11.2007 08:44 Filip Jirsák | skóre: 65 | blog: Fillog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Ukázán by měl být, snad „jenom“ nefunguje navigační tlačítko Další, ne? Taky bych to měl konečně někdy opravit…
    Konečně jsem našel využití pro AdBlock: http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:BannerLoader&banner=blackout
    Prcek avatar 8.11.2007 13:04 Prcek | skóre: 42 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Jo jo, ta nefunkcnost tlacitka dalsi, pokud je pod nim nejaky blokovany prispevek, je neprijemna.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    8.11.2007 09:13 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Ale ten vztek, že je člověk upozorňován na nové komentáře, které se mu nezobrazí.

    To mi neprijde jako zadna tragedie. Obvykle jsi o nic neprisel. Snad jedine, co by bylo pekne: moznost zapnout si defaultne i blokovane uzivatele pod svym vlastnim blogem/dotazem/zpravickou - tam Te typicky zajimaji vsechny odpovedi a proklikavat sbalene prispevky je otrava.

    A co víc, pokud je pod novým komentářem blokovaného člověka, nový komentář neblokovaného člověka (a to nemyslím v té větvi diskuze, myslím ve fyzickém pořadí přízpěvků), není ukázán.

    Fakt? To jsem si ani nevsimla, ale jestli ano, je to bug, to by melo fungovat jenom na thready.

    Kazdopadne, i kdyby tak, asi mi to porad jeste nevadi - rozhodne radsi prijdu o par hodnotnych prispevku, kdyz nemusim cist flejmy nez obracene. Je to takova antispamova ochrana s inverznim principem :-)
    ^D
    8.11.2007 00:07 dvh | skóre: 23 | blog: dvh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    ja som na blokovanie zanevrel ked som pri prilezitosti 250-teho blokovaneho uzivatela s hrozou zistil ze mam na blackliste len 15 ludi (neviem ci to uz medzitym opravili)
    The desktop is dead. 2008 is the year of Linux in your pocket
    8.11.2007 09:04 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Mohl bys k tomu napsat něco bližšího? Nejlépe do bugzilly, ale než nic, tak raději i sem do diskuze.
    8.11.2007 23:07 dvh | skóre: 23 | blog: dvh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    vyskusal som to a uz to funguje, to blokovanie, pre lubovolny pocet uzivatelov takze ok.
    The desktop is dead. 2008 is the year of Linux in your pocket
    7.11.2007 23:41 Honza Jaroš | skóre: 4 | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    i já jsem si tu párkrát zaflejmoval, byť krotit snažím se to.
    To je yodovština, nebo zbytek po přepisování věty? Pokud jde o druhou variantu, berte to jako upozornění... :-)
    7.11.2007 23:42 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    samozřejmě yodovština ;-)
    7.11.2007 23:44 Honza Jaroš | skóre: 4 | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Tož to ja...
    8.11.2007 09:16 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    to ho asi chytila basnicka muza od Tomesa ;)
    0K!AS [okias] avatar 8.11.2007 00:03 0K!AS [okias] | skóre: 44 | blog: Můj_blog :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Osobně nemám nikoho na blocklistu. I když mně ten člověk v tu chvíli něčím naštve, tak to neznamená, že nechci slyšet jeho názory. Pár lidí mně tu celkem naštvalo. Ale když jednou naštve něčím většinu, tak jako v některý případech to vede k nesmyslným flamům s tím cílem za každou cenu toho jedince potopit a doslova ubít. Někdy je mně potom špatně z lidí o kterých jsem si myslel, že jsou celkem příjemní.

    Další věc je tapetování. Přijde mně, že pokuď nejde o víc než dva zápisky za sebou, tak je bezproblému snesitelné :-)

    0K!AS (c) (r) // speciálně pro uživatele č. 8258
    Komunikujte na úrovni - Jabber ;-)
    8.11.2007 00:06 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    ale já přece nehovořím o ojedinělém či občasném výkyvu.
    0K!AS [okias] avatar 8.11.2007 00:08 0K!AS [okias] | skóre: 44 | blog: Můj_blog :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    jasně, já jsem to psal spíš obecně :-)

    0K!AS
    Komunikujte na úrovni - Jabber ;-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.11.2007 00:09 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 94 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    0K!AS (c) (r) // speciálně pro uživatele č. 8258
    Nechci z toho dělat zbytečné hádky nebo aféry, ale to je tak neuvěřitelně trapné. Někdo ti vytkne zbytečné "machrpodpisy" a hned se to snažíš otočit proti němu tím, že začneš přehánět ještě víc. Připadá ti to rozumné?
    0K!AS [okias] avatar 8.11.2007 00:12 0K!AS [okias] | skóre: 44 | blog: Můj_blog :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Je demokracie. Takhle se podepisuju všude a líbí se mě to. Není to žádný machrovací podpis, ale normální podpis, kterým se podpisuju to co jsem napsal. Něco jako miniGPG(teď mně asi 10lidí chytne za slovo) :-D .

    0K!AS
    Komunikujte na úrovni - Jabber ;-)
    0K!AS [okias] avatar 8.11.2007 00:25 0K!AS [okias] | skóre: 44 | blog: Můj_blog :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Tak jelikož je možné si upravit i nick( :-D ), tak to asi nechám v nicku, ale ještě to podpisování zvážím.
    Komunikujte na úrovni - Jabber ;-)
    Heron avatar 8.11.2007 11:42 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Taktéž nikoho neblokuji.

    Heron (hERON, her0n, h3r0n, h3roN) (C) (R) TM
    8.11.2007 00:10 RapMan | skóre: 13 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Ja bych byl pro udelat nejaky top ten zebricek blokovanych uzivatelu, a ukazat verejne, koho uzivatele nejcasteji blokuji :) Treba se pak dotycni chytnou za nos.
    0K!AS [okias] avatar 8.11.2007 00:14 0K!AS [okias] | skóre: 44 | blog: Můj_blog :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    jinak: ať se uživateli zobrazuje lidi kteří ho blokují... veřejně to zobrazovat s tím nesouhlasím

    0K!AS
    Komunikujte na úrovni - Jabber ;-)
    8.11.2007 09:10 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Kvuli chytani za nos bych to nedelala, ale bylo by prijemne moci si rozsirit svuj blocklist o zname firmy rovnou, ne se k nemu dobrat postupnym sberem - tahle featura by mi byla doopravdy uzitecna.

    Ja na jednu stranu moc rada ctu abicko, na druhou na nej skoro nemam cas a moznost vyfiltrovat si par prispevku, o kterych vim, ze budou smysluplne, je velmi cenna. Nemyslim, ze na tom mnoho ostatnich neni stejne. A ten blocklist uz davam dohromady minimalne rok :-)
    ^D
    8.11.2007 09:25 Filip Jirsák | skóre: 65 | blog: Fillog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    moznost vyfiltrovat si par prispevku, o kterych vim, ze budou smysluplne, je velmi cenna
    K tomu se hodí následující kód v uživatelském stylu. ID uživatelů i barvu pozadí příspěvku je samozřejmě možné nastavit dle vlastního uvážení :-) Příspěvky vybraných uživatelů se pak podbarví, a je možné diskuzi jen tak prolétnout, jestli tam náhodou nepřispěl někdo, jehož názory většinou stojí za to číst. Takový inverzní blacklist, v mém případě greenlist ;-)
    @import url("http://www.abclinuxu.cz/styles.css");
    
    .ds_text_user1 > .ds_text,
    .ds_text_user2121 > .ds_text,
    .ds_text_user151 > .ds_text,
    .ds_text_user8235 > .ds_text,
    .ds_text_user2105 > .ds_text,
    .ds_text_user2204 > .ds_text,
    .ds_text_user685 > .ds_text
    {
    	background-color: #EFE;
    }
    
    Konečně jsem našel využití pro AdBlock: http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:BannerLoader&banner=blackout
    8.11.2007 00:39 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Nejlepší řešení je číst to tady jenom vobčas.
    Prcek avatar 8.11.2007 01:02 Prcek | skóre: 42 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Ja jsem slavil - dneska (no ted uz vcera) mam narozeniny ;-). Jo a bloknul jsem si ho taky, jestli myslime toho stejneho - ten clovek snad nedela nic jinyho, nez ze sedi u diskuzi a pumpuje tam kvanta textu. Kdyby se na to s prominutim vysral, tak mohl dostat nobelovku. Protoze tolik energie, ktery tomu venuje, by se jinak muselo pretvorit v neco uzasneho :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    8.11.2007 01:08 geecz | skóre: 4 | blog: herostratos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Tak to gratuluju, ale narozeniny na VŘSR - není to nějaká provokace? :-) :-)
    Prcek avatar 8.11.2007 02:59 Prcek | skóre: 42 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    A pred chvili jsem se spolubydlou dokoukal - k tomu socialistickymu vyroci velmi stylovy - Tankovy prapor (To je zrada tohleto, to je provokace, ja nestrpim, aby byla urazena nase lidovedemokraticka armada!!!) :-D.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    8.11.2007 02:11 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Taky gratulace :)

    No jasně, smradi! A vemte si z toho ponaučení: Važte si toho, co máte, protože v zásadě jsem fantastickej!

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    vencour avatar 8.11.2007 06:27 vencour | skóre: 54 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil

    Jsem tu jen občas. na diskuse je času ještě míň. Blokovat se mi nechce, jen občas něco prolítnu. V životě potkáte spoustu věcí, co byste rádi v pc blokovali a musíte mít nějakou odolnost to snést.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    freshmouse avatar 8.11.2007 08:52 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Bych řekl, že daleko horší než samotný flejm je to kecání o flejmování, ať už v diskuzi, nebo blogu.
    8.11.2007 08:57 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    No nevím, osobně sice avatary nečtu (ale neblokuju tě), ale tvůj seriál mi nepřišel jako tapetování. Navíc byl pokaždé pojmenován, takže jsem ho mohl v klidu přeskočit.
    Nežijeme v totalitě, bohužel!
    8.11.2007 10:35 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    tak nevím, asi si sedím na vedení, ale z toho blogu mi nějak furt nedochází, jak jsi tedy Pléšu pochopil?
    8.11.2007 10:43 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    to není podstatné, však píšu, že jsem tehdy neměl "dostatek faktů" pro fundované rozhodnutí o pléšovi.
    8.11.2007 11:08 dad | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    rada prispevovatelu (i prispevovatelek !) si zde pochvaluje, ze je mozno blokovat nesmyslne prispevky. Rad bych se zeptal redakce, je to skutecne mozne blokovat sam sebe?
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    8.11.2007 11:23 Filip Jirsák | skóre: 65 | blog: Fillog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Sice nejsem redakce, ale na vývojové verzi Abíčka jsem to jednou omylem vyzkoušel a jde to :-) Ale pak člověk vede jenom monology, protože vždy téma jen začne, ale na odpověď už neodpoví (protože ji nevidí)…
    Konečně jsem našel využití pro AdBlock: http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:BannerLoader&banner=blackout
    Cubic avatar 8.11.2007 15:40 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Leeds
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Premyslel jsem ze si napisu hodne podobny zapisek, mozna trochu vic adresny, ale vzdycky, kdyz uz jsem to nachystal neco ve me cvaklo a rekl jsem si, ze mi zato nestoji.
    Dokonce jsem premyslel o ankete o jeho obecne oblibenosti abych vedel jak je na tom u "drtive vetsiny uzivatelu" abicka a mel to "podlozene fakty".
    mimochodem, neblokuju nikoho, mam cteni diskuzi obcas jako adrenalinovej sport :)
    Dag avatar 8.11.2007 17:57 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Já neblokuju nikoho. Občas jen někoho neberu moc vážně. Sebe snad také ne. :)
    Max avatar 8.11.2007 19:36 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Blokování beru za omezování sam sebe, takže nikoho neblokuju ... :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    9.11.2007 00:43 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Garak chystá nové pruhované sako. Co by také dělal jiného, vždyť je to jen obyčejný krejčí, že...
    Quando omni flunkus moritati
    9.11.2007 18:16 barbar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Kazdy komentar by mel mit moznost nastavit uroven off-topic ostatnimi uzivateli. Verim, ze bych si pak mohl v profilu nastavit, ze treba prispevky, ktere jsou rekneme 70% off-topic nechci videt. ;-) Nebylo by to reseni problemu? Jestli se Vam to libi, zkuste to prosadit...
    Heron avatar 9.11.2007 18:22 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Tedy něco jako hodnocení na rootu? Na začátku velká sláva a jak to dopadlo.
    9.11.2007 18:35 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    presne. bohuzel tyhle veci visi na ochote ctenaru klikat. a tento konkretni zapisek, kde na hodnoceni jeho celeho kliklo 1% lidi dokazuje, ze se nikomu klikat nechce. natoz predstava, ze prijdu k diskusi se 120 prispevky a mel bych to oklikat.... ;)
    9.11.2007 18:37 barbar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Jsi zaregistrovany uzivatel? Jsi! Chces cist kvalitni diskuze? Chces! Budes klikat, uvidis sam, ze budes. A rad. :-)
    9.11.2007 18:40 Filip Jirsák | skóre: 65 | blog: Fillog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Je kouzelné tohle číst od neregistrovaného uživatele :-)
    Konečně jsem našel využití pro AdBlock: http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:BannerLoader&banner=blackout
    9.11.2007 18:52 barbar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Stale jsem registrovanym uzivatelem, to se pletete...
    9.11.2007 19:14 Filip Jirsák | skóre: 65 | blog: Fillog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Možná že vy jako osoba máte zde na Abíčku účet. Ale identita „barbar“, pod kterou teď přispíváte, registrovaná není (a klidně to může být pokaždé někdo jiný).
    Konečně jsem našel využití pro AdBlock: http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:BannerLoader&banner=blackout
    9.11.2007 20:03 barbar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Kazdy jednotlivy okamzik jste, striktne uvazovano, jiny... tak nac ten rozruch? :-D Proste sem od jiste doby prispivam anonymne. Priste budu mit zase jiny nick.
    9.11.2007 18:36 barbar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Roota nectu, maji tam divny reklamy. Rozesel jsem se (a hodne sproste, priznavam) s timhle portalem uz davno... Slibil jsem, ze ho budu bojkotovat a bojkot jsem bezezbytku dodrzel az dodnes (uz to bude tak 3 roky, mozna dyl)... takze co tam ted maji anebo nemaji je mi srdecne jedno...

    Jde mi o to, ze zaregistrovani uzivatele by mohli nastavit uroven off-topic kazdeho prispevku. Zacalo by se na nejake rozumne hodnote. Kazdy prispevek by dostal napriklad 50% off-topic (proste se jeste nevi, jestli to je off-topic anebo ne, proto 50%, je to pul napul). A uzivatele by klikali jestli je to off-topic anebo neni. Clovek by si pak mohl snadno vytridit jen vysoce relevantni prispevky k danemu tematu, anebo treba jen ty uplne nesmysly (v pripade, ze bys nastavit nejaky rozsah "od .. do", coz by bylo uplne super).

    Lidi, co pisi off-topic prispevky schvalne je myslim mene nez lidi, co se snazi psat k tematu. Z tohoto duvodu by to mohlo fungovat. Mohlo by to vyvolat i pozitivni efekty. Lide, co pisi relevantni prispevky by ziskavali jakesi "skore", tedy nejen pocet prispevku, ale i "kvalita" by pak utvarela pomyslnou hierarchii uzivatelu portalu. Mohl byste se podivat jak dobre a k jestli k tematu odpovida ta ktera osoba (nebo bot). Vetsina lidi by se asi snazila probojovat spise na spici nez nekam mezi vsemi bannovanou spodinu, ne?

    Cele to tema se da samozrejme rozvest mnohem dal (klidne az ad absurdum), ale koncept, ktery jsem nastinil by snad mohl byt jistym kompromisem.

    Pro neregistrovane uzivatele by se nezmenilo nic, Ti by (chudaci) asi meli videt vse, aby to ty, kteri maji skutecny zajem nutilo se zaregistrovat.
    9.11.2007 18:41 barbar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    PS: Jsem jeden z tech, ktere odsud vyhnal JXP. Tento portal ale obcas navstevuji dal, protoze (narozdil od uboheho ROOTa) se mi stale libi. Tento muj prispevek je vyjimka, normalne sem uz neprispivam...
    Ilfirin avatar 9.11.2007 18:43 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Jsem jeden z tech, ktere odsud vyhnal JXP
    Takže komik?
    9.11.2007 18:49 barbar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Ani ne. Jsem slusne vychovany clovek, ktery proste nemohl snaset ty desivosti, co JXP provadel. Vadilo mi psat nekam kam pise i nekdo jako JXP. Ale sam jsem se odsoudil, pod vlastni prispevek jsem pred chvilkou hodil off-topic a tak ten vas off-topic je jen logickou reakci na ten muj. Kdybych mohl, sam bych se klikl off-topic a po chvilce, az by me takhle odkliklo vic lidi, sam sebe bych si odfiltroval. Jenze nemuzu... uz chapete? ;-)
    Ilfirin avatar 9.11.2007 18:57 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    ne :-/
    9.11.2007 19:06 barbar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Smutne. Ale je s vami aspon legrace. :)
    Heron avatar 9.11.2007 21:02 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Jde mi o to, ze zaregistrovani uzivatele by mohli nastavit uroven off-topic kazdeho prispevku.

    Tak znova. Tohle na rootu je a nikdo to nevyplňuje. A tahle funkce bude fungovat jen tehdy, když to vyplní co hodně lidí.

    Vždyť ani tady na abc v podstatě nikdo nekliká ani na hodnocení článku, blogu. A vy byste chtěl, aby hodnotili třeba 200 komentářů v diskusi?

    11.11.2007 20:11 barbar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Kdyz ctu off-topic prispevek, rad bych ho oznacil jako off-topic, aby ho ostatni cist nemuseli. Rozhodnout co je off-topic a co ne je totiz velmi snadne - staci tematu rozumet. S hodnocenim clanku to nema nic spolecneho, uprimne receno je mi uplne jedno co si o tom kterem clanku kdo mysli. U clanku clovek hodnoti vselijak a rozhodne pro nej nemuzeme stanovit nejaka jasna kriteria. Je to tedy spise vec subjektivni, narozdil od hodnoceni zda je neco off-topic nebo ne, protoze to nutne predpoklada nejake znalosti o tematu. Prohrabavat se tunami balastu v diskuzich asi nikoho moc nebavi, nebo ano? Fundovane hlavy (a ze jich tu uz moc neni), ktere se tu snazi poctive odpovidat k tematu by jiste rady mely moznost ovnivnit, aby jejich usili nebylo mareno hordami uzvatlanych flameru.
    9.11.2007 18:25 barbar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    Anebo jeste lepe, kdyz uz tu mame to "rozbalovani" a "zabalovani" vlaken, proc nemit moznost si pro kazdou diskuzi zadat kolikaprocentni off-topic prispevky jeste chci videt? Nejaky "default" bych mel v profilu, ale mohl bych s nim dynamicky hybat v kazde diskuzi, dle potreby...
    Ilfirin avatar 9.11.2007 18:35 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JXP, už jsem tě pochopil
    A to je dobrý nápad!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.