abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
dnes 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
dnes 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 7
včera 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
včera 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 35
včera 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
včera 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 2
včera 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 00:01 | Nová verze
Vyšla nová verze open source služby pro sdílení a synchronizaci souborů ownCloud 4. Mezi hlavní novinky patří verzování, šifrování dat, vestavěný prohlížeč ODF souborů, nové API a další - podrobnější popis novinek a vylepšení zde.
Dirka | Komentářů: 1
22.5. 13:34 | Zajímavý software
Vyšla hra The Journey Down: Chapter One, která je dostupná i pro Linux. Jde o point-and-click adventuru nezávislé skupiny vývojářů SkyGoblin. Hra se prodává za 12,99 €.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
22.5. 09:14 | Zajímavý článek

Hudba dokáže většině lidí přinést dobrou náladu. Proto je téma květnového openMagazinu audio. Existuje pro Linux zvukové studio, které milovníci hudby potřebují? Ano, květnové číslo obsahuje rozsáhlý článek o nastavení realtimového zvukového serveru. Ale nejen to. Přehrávat skladby lze v několika přehrávačích. Seznamte se s nimi. Až se sbírka rozroste, lze ji uspořádat programem, na to určeným.

… více »
IrenaS | Komentářů: 5
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (28%)
 (1%)
 (62%)
Celkem 162 hlasů
 Komentářů: 9, poslední dnes 17:19
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Podzimní wallpapery #1

    12.10.2008 14:33 | Přečteno: 1370× | Foto

    Poslední týden jsem se trochu vyluftovával v lese, tak jsem při té přiležitosti párkrát cvaknul…

    Žádné umění, spíš jen totální chaos, ale třeba se něco zalíbí.

           

    Hodnocení: 89 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.10.2008 15:13 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    rad bych se zen a divek, ktere zde obcas ctou zeptal, co si mysli o muzich, kteri radi fotografuji.

    Moje pozorovani je, ze zeny to hodnoti kladne a takovy muz ma u nich vetsi sance. Proc? Myslite si, ze takovy muz je citlivejsi, jaksi jemnejsi. Ze vas v manzelstvi nebude mlatit, kdyz fotografuje kvetinky?

    Samozrejme, ze myslim prave takove fotografie, jako jsou v tomto blogu prezentovany. I kdyz kolega sam pise, nic moc, presto vidim urcitou umeleckou kvalitu. A moje pozorovani je, ze zeny tu umeleckou kvalitu vidi a hodnoti.

    Pro me je to trochu iracionalni, napr. ty fotky pana Smolika z te dovolene v Turecku. Pan Smolik zachyti skoro vzdy na fotografii 80% turecke oblohy, ale prave to, ze ma tu odvahu to vubec prezentovat by melo vic zenam imponovat - s nekym takovym se v zivoze urcite neztrati, nez s nejakou citlivkou, ne?

    P.S. Ty rozhozene odstavce, to je prace pana Literaka?
    Luk avatar 12.10.2008 16:54 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Proc? Myslite si, ze takovy muz je citlivejsi, jaksi jemnejsi. Ze vas v manzelstvi nebude mlatit, kdyz fotografuje kvetinky?
    Připomnělo mi to jeden film, který jsem kdysi viděl. Jakýsi holohlavý člověk, fanoušek fotbalového klubu Liverpoolu, se rozhodl pomstít policii, že dopustila masakr fanoušků v Bruselu. Za každého mrtvého fanouška chtěl jednoho mrtvého policajta. Měl řadu sirek, a vždycky když zabil policajta, zapálil jednu sirku.

    Už byl podezřelý, policajti byli u něj doma, a všimli si, že tam chová malá koťata. Nějak si nedokázali spojit, že tak citlivý člověk může vraždit policajty jak na běžícím pásu. (Nakonec samozřejmě spadla klec - probodnutý policajt ještě stihl zavolat kolegům, ti vraha zatkli a dali mu otevřít jeho vlastní dopisovou bombu, kterou ale předtím zneškodnili. Vrah se rozbrečel. Byl sice citlivý, ale současně bezcitný.)
    12.10.2008 17:53 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Ty argumenty proti ráthovoj mi nepřijdou příliš přesvědčivé. Jediný vážný je podle mě ten, že podváděl s tím vykazováním. Ovšem tady bych se nedivil, kdyby jeho protějšek z ODS si taky vozil kostlivce v kufru svého porsche (na mě působí jako stejně slizce jako ráth).

    Ale že hanobil prezidenta republiky? Vždyť to je k smíchu. A sám Klaus třeba Havla nikdy "nehanobil"? Divil bych se. Nebo že byl ve více stranách taky není podle mě samo o sobě nic divnýho - je přirozené, že se názory lidí vyvíjí (spousta lidí taky nevolí pořád jednu stranu) a ony se dokonce vyvíjí i ty strany (jaký byl názor na zdravotnictví v ODS, když v ní ráthoval?).

    Snaha se cení, ale podstatu rátha jsi podle mě nezachytil (BTW já to taky neumim), tahle zlej bude každej druhej politik.
    THIS IS SPARTA!
    Luk avatar 12.10.2008 18:52 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Ovšem tady bych se nedivil, kdyby jeho protějšek z ODS si taky vozil kostlivce v kufru svého porsche (na mě působí jako stejně slizce jako ráth).
    Proti Bendlovi nic konkrétního nemám. Spíš mi subjektivně vadí, jak zburanštěl. Býval to vcelku důstojně vystupující politik, v poslední době na mě působí dojmem opilého průvodčího z lokálky.
    Snaha se cení, ale podstatu rátha jsi podle mě nezachytil (BTW já to taky neumim), tahle zlej bude každej druhej politik.
    Rathova podstata se zachycuje těžko. Každopádně považuji za důležité, aby se nestal hejtmanem.
    12.10.2008 17:17 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    P.S. Ty rozhozene odstavce, to je prace pana Literaka?
    Ano, stejne tak zemetreseni, hurikany a pad americke burzy :-) A ted k veci, bug reporty piste do bugzilly ci do diskusi, kde se zmeny probiraji. Tam je velka sance, ze si jich vsimnu. V cizim blogu je to nahoda. Co konkretne ale mas na mysli pod pojmem rozhozene odstavce?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn
    12.10.2008 17:37 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Se koukej na ty komentáře - aspoň mě se teda ve FX zobrazují některé věty rozseknuté na dva odstavce a vidím to i v Lukovoj komentáři, takže to asi nebude práce dada.
    THIS IS SPARTA!
    12.10.2008 17:39 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    např. u Lukoj vidím něco jako:

    Měl řadu sirek, a

    vždycky když zabil policajta, zapálil jednu sirku.
    THIS IS SPARTA!
    12.10.2008 18:50 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Já ne.
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    12.10.2008 18:54 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    To máš (jsi?) blbý. Já teď zase vidím, že se některé věty vykreslují přes jiné věty. Cool. Ale je to opět jen a pouze v komentářích.
    THIS IS SPARTA!
    12.10.2008 19:01 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1

    Já bych spíš řekl, že to mám dobrý...

    A když se podíváš do zdrojáku stránky, tak tam jsou ty odstavce opravdu tak blbě nasekané? Nafrká je to tam pokaždé jinak, nebo je to rozbitý furt stejně?

    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    12.10.2008 19:08 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Nevím, s překrytým textem vidím první tři příspěvky a taky Matlasův příspěvěk. Možná je to chyba v prohlížeči, nicméně ten můj je natolik používanej, že by byla chyba to neopravit :-)
    THIS IS SPARTA!
    12.10.2008 19:03 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Tím "jsi" jsem samozřejmě myslel to, že jsi pravděpodobně neuvážil případ, že se to někdo začal řešit. Což je dost možné, když teď se některé části textu začaly kreslit přes sebe. Krom toho je informace, že "ty ne" naprosto k ničemu - narozdíl od toho, že někdo vidí chyby a upozorní na ně.

    Takže bez urážky, ale příště se mírni ;-)
    THIS IS SPARTA!
    12.10.2008 19:18 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Nechapu to nacasovani, ten kod s <p class="separator" /> jsem nasadil pred par desitkami minut, kdezto vy hlasite rozbitost uz pred par hodinami. No, kazdopadne to vypada, ze Firefox 3 blbe interpretuje XML notaci pro prazdny tag <p/>. Bohuzel tedy musime ten prazdny radek nahrazovat za <p class="separator"></p>.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn
    Josef Kufner avatar 12.10.2008 19:28 Josef Kufner | skóre: 60
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    HTML (ani XHTML) neni XML. Nehledě na to, že tu je doctype HTML, takže konstukce <cokoli /> je chybně vždy.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    14.10.2008 07:25 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    konstukce <cokoli /> je chybně vždy.
    a co třeba <br />? To běžně vidím i na renomovaných strankách... (w3c, zvon, ...)
    never use rm after eight
    14.10.2008 09:29 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    To znamena toto <br></br>
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    14.10.2008 10:34 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Ale <br> je značka nepárová :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    David Watzke avatar 14.10.2008 18:04 David Watzke | skóre: 73 | blog: Blog... | Silicon Hell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Na w3c mají taky doctype XHTML.
    www.Watzke.cz ... a nově (opět) i blog.Watzke.cz
    WIFT avatar 12.10.2008 22:07 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Mno, a pak jsou specifické typy žen, které na to mrknou a zkraje začnou říkat, že tohle je špatně, tamto potřebuje víc tohodle, takhle se to nedělá a tak ... ;). Jednu takovou mám doma a jsem přesvědčen o tom, že bych ji za jinou nevyměnil :).

    PS: Tyhle fotky ještě neviděla ;).
    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
    13.10.2008 11:59 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    ...zkraje začnou říkat, že tohle je špatně, tamto potřebuje víc tohodle, takhle se to nedělá a tak ...

    jestli ta zena, co ji mate doma jeste navic nerozeznava spinave penize, tak vas lituji ....
    Dalibor Smolík avatar 13.10.2008 13:32 Dalibor Smolík | skóre: 53 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Nerozeznává špinavé peníze ... nějak se ztrácím v textu, nikde to tu dříve nezaznělo.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luk avatar 13.10.2008 15:51 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    To nic, to je jen příznak OCD, kterou dad zjevně trpí ;-)
    Dalibor Smolík avatar 13.10.2008 09:59 Dalibor Smolík | skóre: 53 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    No vidíte - souvislost fotek se snahou imponovat ženám jsem vůbec neviděl, nějak to za potřebí nemám, v určitém věku jsou jiné priority. Spíš jsem chtěl zachytit v podzimních plískanicích atmosféru horkého léta a trochu potěšit teplomilné lidi. Nic víc za tím není. Velkou část života jsem strávil v tropech a subtropech, tak mi ten podzim moc nevyhovuje :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Heron avatar 12.10.2008 17:51 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Čímpak je to foceno?
    12.10.2008 17:55 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    THIS IS SPARTA!
    12.10.2008 18:05 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Příloha:
    • Minolta Dynax 505si
    • Minolta 24-85mm/F3,5-4,5 (+ občas Hoya HMC Cir-Pol)
    • Sigma 70-300mm/F4,0-5,6 APO (+ filtr Pentax Cloudy SMC)
    • Fujifilm 100, obyčejná levná sračka, jedinej film co měli v shopu

    Jinak technicky i fotograficky jsou ty fotky celkem shit. vím to moc dobře, ale byl to první film a nešlo mi o to nafotit něco z čeho National Geographic padne na prdel. Jen jsem chtěl pár subjektivně zajímavých podzimních motivů.

    12.10.2008 19:06 Matlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Já ti nevím. Z fotek si nikdo z NG sedat na zadek nemusí. Jen by mohly být aspon ostré. Takovéhle fotky vyhazuju. Nabízet je někomu? A ještě s takovou výmluvou? Hanba by mě fackovala. :-( Každý má jiný vkus, ale tohle je dle mého názoru opravdu odpad.

    Nechápu taky ten formát. Proč, když už to nabízíš jako wallpaper to nedáš v nějakém běžném rozlišení používaném na desktopech?

    Abych jen nekydal, taky jsem si dovolil v průběhu roku udělat pár wallpejprů. dělám je jako kalendář.
    12.10.2008 19:08 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    tebe by hanba fackovala, mě ne. co víc na to říct.
    12.10.2008 19:23 Matlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    No, asi nic. :) Snad jen, že asi nemá smysl investovat do dražšího filmu. Podle těch fotek si s "levnou sračkou" ještě dlouho vystačíš. Nevyhazuj zbytečně peníze. :)

    Luk avatar 12.10.2008 22:55 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Abych jen nekydal, taky jsem si dovolil v průběhu roku udělat pár wallpejprů. dělám je jako kalendář.
    Jééé, letadýlka :-D:-D:-D
    13.10.2008 11:03 Matlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    jo. letadýlka. Když já ty větve moc nefotím. :-)
    Zdeněk Burda avatar 12.10.2008 18:07 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Trochu se ti tu přiživím, nebudu kvůli jedné fotce dělat zápisek: Rybník u Lázní Bohdaneč.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu. CzechIdM - první český Identity Manager, Můj blog
    12.10.2008 18:56 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Krásný... Ale ty potůčky, které máš na stránkách, jsou ještě hezčí. Ještě se mám co učit. :)
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    12.10.2008 19:07 Matlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Hmm, hezké. :-)
    12.10.2008 19:39 Matlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Kde jsi fotil ty potůčky? To je super místo.
    Zdeněk Burda avatar 12.10.2008 21:20 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Je to říčka Zdobnice (v Orlických Horách). Když pojedeš od Bělé podél Zdobnice po silnici č. 310 směrem do Deštné, tak si můžeš krásně vybírat místa... (http://www.mapy.cz/#x=137658368@y=136340736@z=12@mm=ZP)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu. CzechIdM - první český Identity Manager, Můj blog
    13.10.2008 13:07 Matlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Díky. Musím se tam jet podívat. Teď na podzim tam bude krásně. :-) Já to znám o kousek dál. Kolem Zadního vrchu a zemské brány je taky super.
    WIFT avatar 13.10.2008 19:18 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Tak když už se tu tak hezky živíte, tak já snad jen doporučím mojí kočku ;) Ale není na tom nic uměleckýho, prostě jen malá bílá chlupatá... ;)
    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
    13.10.2008 19:37 Matlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    hmmm, pěkná.... byl by z ní pěkný ledviňák. :)
    Dalibor Smolík avatar 13.10.2008 10:39 Dalibor Smolík | skóre: 53 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Velmi pěkné fotky, také rád dělám takové přírodní scenérie. Ale na pozadí jsem si teď dal podzimní motiv s tučňákem, držícího deštník :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.10.2008 10:10 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podzimní wallpapery #1
    Je to sice este z leta ale v NL bolo aj cez leto docela chladno: 1, 2, 3

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.