abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
dnes 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
dnes 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 8
včera 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
včera 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 35
včera 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
včera 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 2
včera 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 00:01 | Nová verze
Vyšla nová verze open source služby pro sdílení a synchronizaci souborů ownCloud 4. Mezi hlavní novinky patří verzování, šifrování dat, vestavěný prohlížeč ODF souborů, nové API a další - podrobnější popis novinek a vylepšení zde.
Dirka | Komentářů: 1
22.5. 13:34 | Zajímavý software
Vyšla hra The Journey Down: Chapter One, která je dostupná i pro Linux. Jde o point-and-click adventuru nezávislé skupiny vývojářů SkyGoblin. Hra se prodává za 12,99 €.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
22.5. 09:14 | Zajímavý článek

Hudba dokáže většině lidí přinést dobrou náladu. Proto je téma květnového openMagazinu audio. Existuje pro Linux zvukové studio, které milovníci hudby potřebují? Ano, květnové číslo obsahuje rozsáhlý článek o nastavení realtimového zvukového serveru. Ale nejen to. Přehrávat skladby lze v několika přehrávačích. Seznamte se s nimi. Až se sbírka rozroste, lze ji uspořádat programem, na to určeným.

… více »
IrenaS | Komentářů: 6
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (29%)
 (1%)
 (62%)
Celkem 168 hlasů
 Komentářů: 9, poslední dnes 17:19
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín

    Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04

    1.7.2009 00:13 | Přečteno: 887× | Software | poslední úprava: 1.7.2009 00:18

    Naposledu jsem se Ubuntu věnoval u příležitosti verze 8.04. Dnes tu máme 9.04.

    Ze shipitu před několika týdny dorazila 32bitová 9.04, teprve až tento víkend jsem se k ní pořádně dostal. A vzal jsem to pěkně od podlahy, systém jsem nahodil na Nehalemu s GeForce GTX 260-216 (díky za ní Igore) a další veteší. Zkrátka na megadělu poslední generace. V podstatě se sešly dvě mouchy jednou ranou, výsledkem je nejen ukojení mé touhy si osahat nejnovější verzi Ubuntu, ale také mít podhoubí pro nějaké další články (zatím pšššššt, Robert ještě spí :-).

    Takže stručné shrnutí:

    Zkrátka a dobře, Ubuntu mě s každou další verzí stále více a více těší. I multimediální klávesy na geniusce fungují (ne že bych je používal), nenarazil jsem na nic, co bych musel řešit nějakým postupem složitějším než pár kliknutí myší. Tohle je podle mě ta správná cesta pro desktopový linux. Na moderním PC ani nezaznamenáte, že by systém byl nějak pomalý, prostě když je dost výkonu, nevěřím, že by mi třeba kompilace gentoo přinesla reálně nějaké benefity (oukej, firefox se spouští "trochu déle" než zlomek vteřiny, ale vzhledem k tomu, že jej spouští pouze jednou za několik dnů, tak mě to fakt neštve). to mi připomíná: start i vypnutí systému, to je RYCHLOST! mám přímé srovnání s čerstvě instalovanou vistou ultimate, to je v tomto ohledu proti ubuntu plíseň.

    PS: nemáte někdo zájem o knižní Mandrivu 2009 CZ (4xDVD + 1xKniha)? Podrobnosti zde - asi už ji nebudu potřebovat :-).

    Ubuntu 9.04, GNOME        

    Hodnocení: 86 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Grunt avatar 1.7.2009 00:50 Grunt | skóre: 17 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    • bez problémů s kodeky (až na obvyklý Totem, který nezvládne DVD video disky, ale na ty i ve windows používám vlc, už jsem si na to zvykl)
    • zprovoznění geforcky vč 3D akcelerace uzavřeným driverem je naprosto primitivní. pár klinutí myší a hotovo, systém nezlobí, rovnou naběhne desktop se základními 3D kravinkami (překvapivě jsem si na to zvykl).
    • zprovoznění skeneru: primitivní instalace dvou deb balíčků, otázka minuty. paráda.
    Sem patří červí díra spojující obě tato místa. V tomto případě jsou spokojení uživatelé ta nejhorší možná varianta.
    start i vypnutí systému, to je RYCHLOST! mám přímé srovnání s čerstvě instalovanou vistou ultimate, to je v tomto ohledu proti ubuntu plíseň.
    V tom případě doporučuji (i třeba jen vyzkoušet) nejnovější Fedoru a gnome-udělátko-pro-systémové-služby. To je teprve fičák. Pomalu ale jistě už mi začíná rýt do svědomí ta část kde se inicializuje jádro.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Jaša avatar 1.7.2009 01:30 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog | Šalingrad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    Vedle píšeš:
    včetně zkušeního HD multiplexu, ale H264 Mascom samozřejmě neumí
    Jak umí h.264 nové ubuntu na tvém stroji? Když omezíš systém na jedno jádro, dokáže přehrát nějaké to 1080p bez cukání při současném browsení, scrollování v OOo Calcu a podobných na první pohled neškodných činnostech?
    VÁLKA JE MÍR / SVOBODA JE OTROCTVÍ / NEVĚDOMOST JE SÍLA / MONITOR MÁ 96 DPI
    1.7.2009 07:26 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    H.264, tedy přesněji x264 videa umí bez potíží. Proč bych ale měl systém omezovat na jedno jádro, když mám čtyři (a HT k tomu)? Jinak v tomto PC svůj TV tuner nemám, pokud ti jde o toto, nehledě na to, že obecně co se týče H.264 by tam mělo jít zprovoznit VPDAU, ale proč bych se namáhal. ;-)
    David Jaša avatar 1.7.2009 09:21 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog | Šalingrad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    Jde mi o test SW, ne HW. ;-)
    VÁLKA JE MÍR / SVOBODA JE OTROCTVÍ / NEVĚDOMOST JE SÍLA / MONITOR MÁ 96 DPI
    Grunt avatar 1.7.2009 11:45 Grunt | skóre: 17 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    by tam mělo jít zprovoznit VPDAU, ale proč bych se namáhal.
    Citoslovce výsměchu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.7.2009 08:56 PF
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04

    9.04 jsem instaloval doma na trochu starší počítač (2,66 GHz Celerová zelenina, 1GB Ram, GeForce 4MX) a instalace byla opravdu bez problémů. Následovala aktualizace balíčků, po které všem ostatním uživatelům přestal startovat gnome-settings-daemon a tudíž použití gnome, nebo jakékoliv gnome aplikace, bylo skoro nemožné. Po nějakém tom googlování jsem zjistil že je potřeba smazat nějaký soubor, který byl součástí aktualizací. WTF! Normální user by byl v kytkách a ladným kopancem by posílal nové ubuntu do odpadkáče i s celými těmi linuxy a internety dohromady....

    Samozřejmě nechci nějak moc rýpat, vím že se to může stát. Chci jenom říct, že jsem v podstatě spokojený a pochvaluji si jak už je ten linux přítulnej a použitelnej a pro všechny a pak mě překvapí nějaká taková blbost, která působí jako studená sprcha :-(

    Ale jinak je to fajn verze, funguje dobře a všechno je jak potřebuji. Takže zatím relativní spokojenost, přeji příjemnou zábavu s nabušeným dělem!

    regine2 avatar 1.7.2009 10:36 regine2 | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04

     ... jsem zjistil že je potřeba smazat nějaký soubor, který byl součástí aktualizací. WTF...

    Já jsem nic potřeboval mazat.


    Ubuntu 9.04 mi ale provádí paseku (předchozí 8mička ne) u založeného druhého účtu. Po nějaké době po přihlášení v druhém účtu se mi okénka otevírají nějak smrsknutě jen napůl v horní polovině (maximalizace okna nepomůže). Je nutné je myší natahovat. Postupně jsem zakládal i jiné účty, ty předchozí mazal a chyba je stále stejnou u druhotných účtů. V prvním původním účtu z instalace se neprojevuje.

     

     

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    davkol avatar 1.7.2009 11:38 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    Já jsem teda z těch balíčků KDE4 z Launchpadu zoufalý.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    1.7.2009 11:44 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    KDE4 mi stačilo v mandrivě. kdybych chtěl dělat betatesting, nainstaluju W7 beta.
    davkol avatar 1.7.2009 11:48 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    Právě, že ty balíčky v Ubuntu nejsou vůbec aktualizovány (Amarok 2.1.1 je venku už dlouho a aktualizace v Ubuntu nikde).
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    1.7.2009 12:34 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    ubuntu se mi líbí mimo jiné proto, že v něm není to šíleně přeplácaný překombinovaný, nestabilní kde4.
    1.7.2009 12:54 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04

    A mne sa na openSUSE páči to, že je v ňom normálne nepreplácané a stabilné KDE4.

    davkol avatar 1.7.2009 13:22 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    Bodejť, když jsou tam blbé balíčky.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    Vojtěch Trefný avatar 1.7.2009 14:45 Vojtěch Trefný | skóre: 22 | blog: vojtíškův blogísek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    davkol avatar 1.7.2009 15:07 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04

    Já měl:

    deb http://ppa.launchpad.net/kubuntu-ppa/backports/ubuntu jaunty main
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    Jardík avatar 2.7.2009 04:00 Jardík | skóre: 38 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    Naposledu jsem se Ubuntu věnoval u příležitosti verze 8.04. Dnes tu máme 9.04.

    Ze shipitu před několika týdny dorazila 64bitová 9.04, teprve až tento víkend jsem se k ní pořádně dostal. A vzal jsem to pěkně od podlahy, systém jsem nahodil na Nehalemu s GeForce GTX 260-216 (díky za ní Igore) a další veteší. Zkrátka na megadělu poslední generace. V podstatě se sešly dvě mouchy jednou ranou, výsledkem je nejen ukojení mé touhy si osahat nejnovější verzi Ubuntu, ale také mít podhoubí pro nějaké další články (zatím pšššššt, Robert ještě spí :-).

    Takže stručné shrnutí:
    • hnusně velký fonty, tlačítka a ikony hned po spuštění
    • nefunguje wifi karta, která v předchozí verzi fungovala
    • nelze aktualizovat systém a doinstalovat další balíčky (souvisí s předchozím)
    • zprovoznění tiskárny: 300x300dpi je rekord, co lze vymáčknout. Bezokrajový tisk nic neříká, natož třeba ICC profily.
    • počáteční nastavení a konfigurace - když to jede všechno hned, máte štěstí, když né, máte smůlu a můžete vyhazovat (bez internetu ani nenajdete řešení)
    • rozlišení nastaveno na 480p! a nelze změnit. Ať žije FullHD.

    Zkrátka a dobře, Ubuntu mě s každou další verzí stále více a více sere. Multimediální klávesy na klávesnici nefungují, nenarazil jsem na nic, co bych nemusel řešit nějakým postupem jednodušším než psaním 800 slov do terminálu. Tohle je podle mě ta správná cesta pro desktopový linux. Na moderním PC hned zaznamenáte, že systém je pomalý - může za to titiž defaultně aktivované škálování procesoru i na desktopu, kde to potřeba není (oukej, firefox se spouští chválihodných 6 minut, ale vzhledem k tomu, že jej spouštím pouze 20x za denně, tak mě to fakt neštve). to mi připomíná: start i vypnutí systému, to je RYCHLOST! 10s se ukazuje zbytečná nabídka grubu, pak se začne inicializovat jádro, problikne několikrát obrazovka, nahodí se usplash, 15s ukazuje stav bootu, pak černá obrazovka a čeká se dalších 15s na start login manageru a pak ještě dalších 15s než nastartuje gnome s kýblem zbytečnejch appletů. Když to srovnám s čerstvě nainstalovanými Wokny 7, které jsou za 20s připraveny k použití, je Ubuntu propadák.

    PS: nemáte někdo zájem o knižní Mandrake Linux 10 a Používáme Mandrakelinux 10.1 (2xKniha bez disků)? Daruji za přesdržku.

    readme | Nejezte žlutý sníh. ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
    regine2 avatar 2.7.2009 07:25 regine2 | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04

    Nevím co máš za HW. V mnoha věcech máš pravdu. ... ALE ...  Já mám doma 4 roky starý komp a oproti MS-Vistám nepoznám, že by Ubu_9 byla nějak pomalejší. WiFi bez problémů. Bezokrajový tisk je problémový i na moderních tiskárnách u nás v práci pod MS-Windows (Kyocery, OKIny + nějaké HP laserovky).

    Pokud není Internet, tak máš pravdu, ale totéž asi bude platit pro jiné OS (Apple či MS). Hold - potom placený soft, nebo placené služby. FullHD - hmmm, kdo ho dnes má? Jistě pomalu, pomaloučku se rozšiřuje (někde jsem nedávno četl, že i v U.S. ho má tak maximálně 10 pro-cent userů). ;-)

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    David Jaša avatar 2.7.2009 10:41 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog | Šalingrad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    Hold - potom placený soft, nebo placené služby.
    Holduješ placenému softu a placeným službám? :-D
    VÁLKA JE MÍR / SVOBODA JE OTROCTVÍ / NEVĚDOMOST JE SÍLA / MONITOR MÁ 96 DPI
    Jardík avatar 2.7.2009 11:38 Jardík | skóre: 38 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    Wifi bez problému není. V minulé verzi byl na LiveCD proprietární broadcom driver či co a wifi fungovala hned. Teď to zmršili a ten driver tam není a musí se stáhnout. Ale jak, když tam nejde net ...

    Windows 7 je v GUI mnohem svižnější, než ubuntu. Ubuntu totiž myslí za vás a nastaví vám škálování frekvence i když ho nechcete a nejde to normálním způsobem vypnout. Když to dáte na maximum, po restartu je to zase zpět. Nenašel jsem nikde nastavení frekvence zvlášť pro NB když je zapojen do sítě a odpojen. Škáluje to frekvenci, ale né napětí, takže je to k ničemu a úspora nikde, akorát to zdržuje.

    Add FullHD: nemám fullHD, ale mám "půlHD" (720p) zobrazovadlo a ubuntu a ostatní distra si tam směle pouští 480p a vůbec je to neštve. Teda vlastně tam ještě jednou za uherák umí pouštět 1080i, takže je to všechno totálně rozpláclý, nabídne to podle nálady.
    readme | Nejezte žlutý sníh. ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
    Grunt avatar 2.7.2009 13:09 Grunt | skóre: 17 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    Wifi bez problému není. V minulé verzi byl na LiveCD proprietární broadcom driver či co a wifi fungovala hned. Teď to zmršili a ten driver tam není a musí se stáhnout. Ale jak, když tam nejde net ...
    A nebo kdyby Jardík nebyl tak velký Jarda, tak by si určitě přečetl něco o tom, že k otevřeným ovladačům k Broadcomu je potřeba firmware a že díky nějakým licenčním podmínkám nebo bůh ví čemu ho nemůžou distribuovat ani na CD ani v repositářích a že pokud chce Jardík funkční Wi-Finu, tak si ten firmware musí kdekoliv(na černo) splašit a nainstalovat otevřeným a volně šiřitelným nástrojem b43-fwcutter. Stěžuj si jinde.
    Windows 7 je v GUI mnohem svižnější, než ubuntu. Ubuntu totiž myslí za vás a nastaví vám škálování frekvence i když ho nechcete a nejde to normálním způsobem vypnout. Když to dáte na maximum, po restartu je to zase zpět. Nenašel jsem nikde nastavení frekvence zvlášť pro NB když je zapojen do sítě a odpojen. Škáluje to frekvenci, ale né napětí, takže je to k ničemu a úspora nikde, akorát to zdržuje.
    A to víš a nebo si to myslíš?
    nemám fullHD, ale mám "půlHD" (720p) zobrazovadlo a ubuntu a ostatní distra si tam směle pouští 480p a vůbec je to neštve. Teda vlastně tam ještě jednou za uherák umí pouštět 1080i, takže je to všechno totálně rozpláclý, nabídne to podle nálady.
    Co to?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 2.7.2009 15:29 Jardík | skóre: 38 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    A nebo kdyby Jardík nebyl tak velký Jarda, tak by si určitě přečetl něco o tom, že k otevřeným ovladačům k Broadcomu je potřeba firmware a že díky nějakým licenčním podmínkám nebo bůh ví čemu ho nemůžou distribuovat ani na CD ani v repositářích a že pokud chce Jardík funkční Wi-Finu, tak si ten firmware musí kdekoliv(na černo) splašit a nainstalovat otevřeným a volně šiřitelným nástrojem b43-fwcutter. Stěžuj si jinde.
    A proč to v předchozí verzi na CD bylo a fungovalo to? To si najednou někdo vzpomněl, že to tam být nesmí? Ono možné, kdyby se zeptali broadcomu, tak by to šlo. Windows 7 to má taky na DVD a nikoho to nevadí, nevím, proč by to nemohlo být na CD v Ubuntu. Ale vlastně jo, ten GPL fašismus za to může ...
    readme | Nejezte žlutý sníh. ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
    Grunt avatar 2.7.2009 13:11 Grunt | skóre: 17 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04
    Windows 7 je v GUI mnohem svižnější, než ubuntu. Ubuntu totiž myslí za vás a nastaví vám škálování frekvence i když ho nechcete a nejde to normálním způsobem vypnout. Když to dáte na maximum, po restartu je to zase zpět. Nenašel jsem nikde nastavení frekvence zvlášť pro NB když je zapojen do sítě a odpojen. Škáluje to frekvenci, ale né napětí, takže je to k ničemu a úspora nikde, akorát to zdržuje.
    C-states ti určitě fungují, že?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    regine2 avatar 3.7.2009 13:23 regine2 | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pár rychlých postřehů k Ubuntu 9.04

    Ještě k mému: WiFi bez problémů. Mám Edimax EW-7128G, Broadcom Corporation NetXtreme BCM5788 - dle výpisu.

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.