abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
dnes 22:45 | IT novinky
NASA, která společně s Rackspace stála u zrodu projektu OpenStack, se již nadále nebude podílet na dalším vývoji této "infrastructure-as-a-service" platformy. V NASA totiž došli k závěru, že vzhledem k podpoře OpenStacku ze strany společností jako jsou Red Hat, AT&T a HP, lze jejich práci považovat za dokončenou. Posléze se NASA plánuje stáhnout i z vývoje další platformy pro cloud computing jménem Nebula.
Migilenik | Komentářů: 0
dnes 22:45 | Upozornění
Blíží se svátek IPv6 a s ním i konference IPv6 Day. Na návštěvníky této akce čeká nejen bohatý program, ale také jedna speciální nabídka – v průběhu setkání bude možné získat se slevou 66 procent třetí vydání knihy IPv6 vysokoškolského pedagoga a publicisty Pavla Satrapy, tedy za 105 korun. … více »
Vilem Sladek | Komentářů: 0
dnes 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
dnes 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 8
včera 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
včera 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 35
včera 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
včera 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 2
včera 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 00:01 | Nová verze
Vyšla nová verze open source služby pro sdílení a synchronizaci souborů ownCloud 4. Mezi hlavní novinky patří verzování, šifrování dat, vestavěný prohlížeč ODF souborů, nové API a další - podrobnější popis novinek a vylepšení zde.
Dirka | Komentářů: 1
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (29%)
 (1%)
 (62%)
Celkem 168 hlasů
 Komentářů: 10, poslední dnes 22:42
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín

    Kompletní PC sestava za 10kKč

    11.9.2009 01:05 | Přečteno: 1620× | Hardware

    Kompletní PC sestava za 10kKč

    Tak jsem si zas dělal přehled, co se dá koupit za 10k. Musím říci, že jsem poměrně překvapen.

    Zavítal jsem na alfacomp, který beru jako základní východisko. jinde sice zakoupíte o pár šušní levněji, ale zase třeba zaplatíte tři různá poštovné, což nižší ceny smete. Co tedy lze pořídit za deset tisíc? Podle mě je následující vhodná sestava pro babičku, potomstvo, základní domácí PC, na kterém poběží vše bez potíží a to i pod linuxem.

    Základní deska má solidně výkonnou grafiku od celkem bezproblémového výrobce. Bude dostatečná pro compiz i starší hry, pod linuxem pojede bez potíží, stejně jako zbytek čipsetu (předpokládám, že má vhodnou zvukovku a síťovku, pokud ne, za podobnou cenu lze koupit od jiného výrobce).

    CPPU je velmi solidní dvoujádro, sám používám výrazně pomalejší a nepozoruji nedostatek výkonu. Chlazení ponechávám na BOXu, jinak je to otázka cca 200 až 400kč za nějaký arctic, pokud preferujete masivnější chladič.

    Paměti dle mého zcela postačují 2GB. Je sice stále levná, ale proč osazovat zbytečně přehnané množství a pak například koukat, kterak z 8GB RAM systém využívá 700MB? Na to stačí ty dvě giga :-).

    Pevný disk o kapacitě 640GB berte jako odrazivý můstek. 90% lidí postačí s přehledem, filmaři mohou jako odkladiště volit vhodnější 1,5TB 5400rpm samsung za 2200Kč. Optická mechanika je zkrátka ta nejlevnější v nabídce, zde už není třeba nic řešit.

    Zahrnul jsem i case, zdroj je však lepší. 350W fortron už sice není to co tato značka bývala, ale stále je to pro takovéto pc dobrá volba. Monitor opět berte jako referenční, je volen tak, aby nezabral přehnaně místa, moc nežral, ale uměl zobrazit full HD videa v plném rozlišení. Myš a klávesnice jsou opět základní varianty, které jsou pro většinu lidí postačující (například pro mě).

    Zkrátka toto vše, co osobně považuji za optimální domácí PC (a hned bych i koupil, kdybych si musel kupovat nový stroj sakumprásk celý), vyjde aktuálně na téměř rovných deset tisíc včetně daně. Třeba to někomu z vás poslouží jako inspirace.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    davkol avatar 11.9.2009 06:25 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Wow, s těmi levnými FullHD monitory se roztrhl pytel! Jenom Samsung za ty tři a půl tisíce žádný nemá.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    11.9.2009 06:40 Milan Horák | skóre: 20 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Těchhle Benqů mám v práci pět a normálnímu uživateli IMHO stačí. Ale doma mám taky Samsunga ;-)
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    davkol avatar 11.9.2009 06:48 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    O tom G2220HDA začínám docela uvažovat. Každá koruna je mi dobrá a tohle je matné FullHD, takže se mi to docela líbí.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    11.9.2009 07:11 Milan Horák | skóre: 20 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Doporučuji ale koupit o 250 peněz dražší G2220HD s DVI. Tenhle DVI nemá (podle CZC).
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    davkol avatar 11.9.2009 14:23 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Můj laptop zase nemá DVI výstup. ~_^
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    11.9.2009 14:28 podlesh | skóre: 37 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Od toho je VGA-DVI kabel.
    Limoto avatar 11.9.2009 14:36 Limoto | skóre: 31 | blog: Limotův blog | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    To bych chtěl vidět...

    Heron avatar 11.9.2009 14:45 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    To se normálně prodává/dodává s monitorem. Vzhledem k tomu, že v DVI-I je i analogový signál, není v propojení VGA-DVI žádný problém.
    Limoto avatar 11.9.2009 15:07 Limoto | skóre: 31 | blog: Limotův blog | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    A v klasickým VGA D-Subu je snad digitální signál?

    Heron avatar 11.9.2009 15:15 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Není. Monitor umí zpracovat i analogový signál.
    Limoto avatar 11.9.2009 15:31 Limoto | skóre: 31 | blog: Limotův blog | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    Napadlo tě přečíst si, na co reaguješ?

    11.9.2009 20:03 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Dotycny tim chtel rict spis to, ze v dnesni dobe kupovat LCD bez DVI vstupu je nehorazna pitmost. Nikdy nevis kdy budes DVI potrebovat.

    Zdenek
    www.ceskapiratskastrana.cz - s piráty do parlamentu www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    davkol avatar 11.9.2009 20:17 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    _Potřebovat_?
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    11.9.2009 15:54 Semo | skóre: 42 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Ten "kabel" sice existuje (aj ked je to viac krabicka ako kabel), ale stoji viac ako monitor. Neverim, ze to niekto v praxi pouziva.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    vain avatar 11.9.2009 16:57 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    To je blbost, v práci jich mám ve skříni asi deset =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    kotyz avatar 11.9.2009 17:16 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    dvi->vga neni problem (dvi-i ma (narozdil od dvi-d) na ctyrech pinech vyvydenej i analogovej signal a redukce se da najit u kazdy graficky karty), ale obracene to bez aktivnich prvku nejde. videl sem takovou krabicku asi za dva nebo tri tisice. v podobny cenovy relaci sou treba krabicky prevadejici s-video, scart a kompozit na vga. nadava se tomu scandoubler a taky se to pouziva kdyz chce clovek pripojit starou amigu (tam to bejva este kombinovany s flicker fixerem) ke klasickymu crt nebo lcd monitoru.
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    Heron avatar 11.9.2009 20:17 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    Tve já to snad natočím :-)

    DVI gk - DVI monitor není problém.
    VGA gk - VGA monitor též ne.

    DVI výstup z grafiky - VGA vstup do monitoru. Žádný problém. V DVI výstupu je přítomný analogový signál, na to stačí jen redukce na konektor (70kč, dodávaný s GK).
    VGA výstup z grafiky - DVI vstup do monitoru. Opět žádný problém. Já mám na to kabel dodávaný s monitorem.

    To jsou všechny kombinace tak kurva na co krabička za tři tisíce?

    Heron avatar 11.9.2009 20:18 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Jinými slovy ta krabička kterou požaduješ už je stejně v monitoru. Tak kua jsem blbej já nebo kdo? :-D :-D :-D
    Limoto avatar 11.9.2009 20:39 Limoto | skóre: 31 | blog: Limotův blog | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

     

    VGA výstup z grafiky - DVI vstup do monitoru. Opět žádný problém. Já mám na to kabel dodávaný s monitorem.

    WTF? Foto!

     

    davkol avatar 11.9.2009 20:50 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Není to toto?
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    Limoto avatar 11.9.2009 20:56 Limoto | skóre: 31 | blog: Limotův blog | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    No to teda čumím. To jsem ještě neviděl...

    Heron avatar 11.9.2009 20:58 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Očekávám nenápadnou omluvu za tento komentář na titulních stránkách novin :-D
    davkol avatar 11.9.2009 21:11 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Nejsem si tím teď zcela jist, ale možná jsem to dostal ke GPU (nVidia GeForce 6600).
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    Heron avatar 11.9.2009 20:57 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    V podstatě jo. Já to mám i ve formě kabelu.
    Heron avatar 11.9.2009 20:56 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Přílohy:
    V přílohách.

    1) ten kabel.

    2) VGA konec v IBM ThinkPad R60e

    3) DVI konec v HP LP2465

    4) Přihlašovací obrazovka Ubuntu na obou monitorech (omluvte šum, nechtělo se mi vytahovat Canon)

    5) Jak to vidí monitor (DVI-I VGA)
    Limoto avatar 11.9.2009 20:59 Limoto | skóre: 31 | blog: Limotův blog | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    Jo aha, ono je to zase jenom v zapojení... to mě nenapadlo :-) Ale HDMI bych si z toho neudělal ;-)

    kotyz avatar 11.9.2009 23:00 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    hmm tak vono to de i obracene nez se vseobecne vi (nebo je nakej ten scandoubler zabudovanej i v tom monitoru) ... ale pokud bys na tom monitoru nemel dvi-i tak by to taky neslo.
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    12.9.2009 07:17 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Problém zřejmě bude i v ceně, projel jsem fulltextem Alfu a první moňas, který má uvedené DVI-I, stojí přes 7 tisíc.
    11.9.2009 07:52 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    To je teda opravdu vyhra. Ja se porad divim, ze lidi jsou ochotni delat takovy kompromis s nejpouzivanejsi periferii, zvlast kdyz je IT jejich konickem. No ale kazdy je sveho stesti strujcem.
    davkol avatar 11.9.2009 14:23 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Ano, to je výhra. Zdroje jsou omezené a monitor s velkým rozlišením se vyplatí. Na fotky mám nakalibrované CRT.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    Daniel Kvasnička ml. avatar 11.9.2009 08:36 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Ovsem zas ma tuhle mrsku, ktera nabizi na 23" celkem luxusni rozliseni.... jiste, profi grafik z neho asi erekci mit nebude, ale Eclipse nebo NetBeansy na tom budou vypadat zatracene dobre ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    11.9.2009 15:58 Miloš Kozák | skóre: 18 | blog: jentak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    To můžu potvrdit. Mám ho doma od února a jsem s ním víc než spokojený!!!

    11.9.2009 20:24 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Mooooc pekne... Chrochtal bych si.

    Jinak si myslim ze ten levnej BenQ je dobra volba pro vetsinu domacich uzivatelu. Kdyz vidim kolik lidi ma na LCD nastavene blbe rozliseni, tak zabyvat se vecmi jako TN vs. S-IPS a podobne nema v tomto pripade zadnej smysl.

    Zdenek
    www.ceskapiratskastrana.cz - s piráty do parlamentu www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    davkol avatar 11.9.2009 20:42 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Kdyz vidim kolik lidi ma na LCD nastavene blbe rozliseni...

    Jak jde v MS Windows XP (Lenovo ThinkPad R61 ?s GPU od Intelu?) nastavit automatické rozlišení připojeného dataprojektoru jiné než to na displeji? Plus samozřejmě spouštění prezentací na tom projektoru.

    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    11.9.2009 09:21 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    Na 21.5" nebo větší displej je taky zapotřebí dostatečný odstup a na to nemá každý místo. Zajímavá varianta pak je např. 19" 1680×1050.

    11.9.2009 10:49 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    > Na 21.5" nebo větší displej je taky zapotřebí dostatečný odstup

    Proc? Kdyz chci vetsi monitor, tak si ho preci nedam dal. To bych z nej mel podobny uzitek jako z mensiho.

    11.9.2009 12:35 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Tak si to zkus. I když samozřejmě každému sedí něco jiného.

    Když jsem měl 20" a 24" LCD 16:10 ve stejné vzdálenosti (obvykle kolem 60 cm) jako 17" 5:4 u kterého trávím 99 % času, tak to pro mně bylo hodně nepohodlný. Tu dvacítku bych potřeboval posunout zhruba o 10 cm a 24" ještě fous dál. A stoly obvykle nebývají nekonečné. ;-)
    11.9.2009 13:40 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    Mel jsem  24" LCD (ted je na reklamaci) a pouzival jsem ho ve stejne vzdalenosti jako predchozi 17" LCD a zadny rozdil jsem nepozoroval. Vzhledem k tomu, ze ty displeje maji skoro stejne DPI, tak nevidim zadny duvod, proc je davat dal.

    11.9.2009 14:59 misch | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    Tak tak, velikost pixelu je to hlavní na čem záleží. Když má někdo problém s příliš velkou plochou, není přece potřeba dávat monitor dál, ale stačí zmenšit okno s aplikací, že jo :). Ale mít malej (19") monitor s velkým rozlišením, to je jak za trest.

    13.9.2009 10:34 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Jak jsem už řekl. Každému sedí něco jiného.
    11.9.2009 11:11 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    zvláštní, já sedím u 24" velice blízko a zas tak moc, jak jsem si myslel před tím, než jsem monitor obdržel, se rozhlížet nemusím. mám totiž plochu rozděleny na dvě zóny a ta druhé je jen pro "občasné použití". ale takový bioshock nebo fallout3 (teď bez ohledu na kvalitu her) je zkrátka na 24" IPS panelu nádhera.
    11.9.2009 09:36 extremni lama | skóre: 11 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    teda kdyz nekde vydim "kkc" tak bych blil...

    to je takovej problem to zapsat jako 10e3 nebo 1e4 ??
    The enemy of my enemy is still my enemy.
    alblaho avatar 11.9.2009 10:09 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Já s tím problém nemám. Je to jasné a stručné.

    Spíš jsem dlouho nemohl přenést přes srdce, že se stovce říká "kilo", Češi jsou asi národ technických diletantů :-)
    11.9.2009 10:23 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Kolik je 100 deka? :-)
    11.9.2009 10:34 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    Tož pětka z kilča, ne?

    11.9.2009 11:37 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    opticku mechaniku v dnesnej dobe uz skoro nikto nepouziva, takze to kludne mozes vyhodit ;-)

    vain avatar 11.9.2009 11:46 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Heh, když nad tím tak uvažuji, tak je pravda, že jsem ji naposled použil při instalaci distribuce =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    11.9.2009 12:01 Begleiter | skóre: 45 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    A např. ripovat hudební CD a převádět třeba do ogg vorbis bude jak?

    Já třeba si koupím hudební CD, to zgrabuju do ogg a poslouchám v MPtrojce. ;-)

    11.9.2009 12:08 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    hudba sa da kupovat aj na internete, alebo stiahnut ;-) Grabovanie CD robi mizive percento ludi, ti co si kupia pocitac za 10 tis. KC tak asi peniaze na CD vyhadzovat nebudu.

    11.9.2009 12:15 Begleiter | skóre: 45 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    tak asi peniaze na CD vyhadzovat nebudu

    To určitě i nebudou kupovat hudbu na Internetu.

    11.9.2009 13:12 extremni lama | skóre: 11 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    pocita se premium account na rapidshare za nakup hudby ?? :)
    The enemy of my enemy is still my enemy.
    11.9.2009 13:19 Begleiter | skóre: 45 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    houska avatar 11.9.2009 13:29 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    ne, to je poplatek RS za to misto ... za hudbu uz jsi zaplatil tim poplatkem za cd/dvd/hdd/buhvicojeste
    11.9.2009 13:46 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    tak grabuješ do ogg nebo do mp3?

    11.9.2009 14:13 Begleiter | skóre: 45 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    Grabuju do ogg. Potom to přehrávám v MPtrojce (přístroj). Ta moje umí i ogg. :-)

    11.9.2009 21:20 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    Aha, nedošlo mi, že MPtrojce je značka přehrávače.

    Heron avatar 11.9.2009 12:38 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Dobrá práce, teď vím že to jde. :-)
    pol128 avatar 11.9.2009 13:43 pol128 | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    Na každej myši Genius mi po čase (cca 1 rok) začalo blbnúť kolečko. Naopak Benq používam dosť dlho a absolútne bez problémov.

    11.9.2009 14:56 Begleiter | skóre: 45 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    Mám myš Genius NetScroll 120 (Made in China). Stála mě kolem stovky a mám ji dýl než rok a funguje bezvadně. Prostě jste asi měl smůlu. Je to myš do PS/2.

    11.9.2009 16:14 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    Já měl rády ty starší NetScroll+. Jsou hlučný, ale tvar mi skvěle sedí do pazoury. Mám 7-8letou, 6letou, a 5letou (ta je červená a optická, problém je, že se stírá stříbrná barva z tlačítek, no jo, levná záležitost).

    Kolečko kulí u všech spolehlivě.

    12.9.2009 08:19 snajpa | skóre: 17 | blog: snajpuv_blocek | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    U téhle by ses musel asi dost snažit to kolečko zničit. Dá se to používat, rychle se na to zvyká.
    --- vpsFree.cz (Stále přijímáme nové členy) --- Virtuální servery svobodně
    Nicky726 avatar 11.9.2009 15:52 Nicky726 | skóre: 55 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Hezké. Jen ten asrock je pro mě tak trochu neznámá značka, do které bych asi nešel.
    "Don't it always seem to go / That you don't know what you've got / Till it's gone." (Joni Mitchell)
    11.9.2009 16:38 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč
    Asrock je odnož ASUSu, zaměřená na levné desky, aby si tím ASUS "nešpinil" pověst. Prostě Asrock=lowend ASUS.
    11.9.2009 17:01 skywaker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    No ja som šiel do tejto dosky od ASUSU:

    ASUS M4A785D-M PRO, AMD 785G/SB710

     

    http://www.alza.sk/asus-m4a785d-m-pro-d133748.htm

    ma integrovanu Radeon HD4200 grafiku a pamete ddr2 u tejto Pro verzii ktoru som si vybral koli tomu ze mam 2x 2gb Vitesta ddr2 ramky uz kupene. verzia Evo ma zase ddr3. ako cpu mam Sempron 140 nejakych 2,7ghz to ma a je to pre AM3 slot.

    zatial nemozem povedat ako to ide lbo este nemam poskladany cely kompik.

    11.9.2009 17:09 skywaker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    ešte dodám, že ten moj kompik bude lowend na ktorom dufam koli lepsej grafike rozbeham aj nejaku tu hru

    monitor mam LG W1934S a je to 19wide a musim povedat ze som mal 17 klasicky a je to dost rozdiel ale otazka je ze ci vecsi lcd je lepsi kedze som zvykly pozerat blizko na monitor a vecsi by mi robil asik problemy.

    12.9.2009 14:29 l.Musil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    nove ATI na linuxu .. ne diky. flustrace nad ovladaci neni moje hoby

    12.9.2009 15:39 skywaker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    No jaeste nemam poskaldany kompik tak nemozem referovat ako to funguje ale osobne sa Ati nebojim. ovladace radeonhd sa zdna na den zlepsuju to sa o pristupe nvidie povedat neda. takze dneska nejde a zajtra to moze byt to najlepsie co je.


    11.9.2009 18:11 sheery
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kompletní PC sestava za 10kKč

    Díky moc, vůbec jsem nevěděl jak ceny komponent popadaly. Budu stavět domácí internetově/herní pc pro příbuzného takže inspirace se velmi hodí. A díky tomu že již mám nadbytečný monitor mohu investovat do výkonnější grafické karty/windows.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.