Portál AbcLinuxu, 20. dubna 2024 16:36


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Grunt avatar 8.9.2009 22:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Přesně. Já už ani filmy neřeším. Nestojí to za to.(teda až na některé starší se kterými jsem ještě neměl tu čest a jeden oblíbený seriál) Což takhle psát o formátech a kodecích místo toho? Teď jsem dva dny převáděl a zkoušel jak si stojí MPEG1 z FFmpegu proti DivXu ;-) 3.11 Alpha. Výsledek:
MPEG1:
frame=196071 fps= 17 q=2.7 LPSNR=Y:40.83 U:45.76 V:45.68 *:41.94 size=  644180kB time=8177.75 bitrate= 645.3kbits/s    
video:638930kB audio:0kB global headers:0kB muxing overhead 0.821709%

MPEG4:
frame=196071 fps= 15 q=2.0 LPSNR=Y:39.13 U:44.73 V:44.45 *:40.31 size=  647855kB time=8177.80 bitrate= 649.0kbits/s    
video:638806kB audio:0kB global headers:0kB muxing overhead 1.416489%
BTW: To jsme na takové hnusy jako fakt hleďeli?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
David Ježek avatar 8.9.2009 23:11 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
no stále tu mám celý jeden seriál v divx3 low motion, 320x240 42minut episody v 60 až 90MB souborech. to je teprve na zvracení, sebemenší pohyb = shození reálného fps na 1-5fps. na druhou stranu já na to stejně koukám jak na rozhlasovou hru, takže kvalitní "dvdrip" ani nevytahuju.
kotyz avatar 8.9.2009 23:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
jo, na to sme koukali ve skole, vsechny dily cervenyho trpaslika ripnuty z cesky televize a veslo se to na jediny CD. velikost jako postovni znamka a kostickovany jako prase. ale jako rozptyleni o nudny hodine kdyz byl po ruce pocitac (tenkrat tam krome tech presluhujicich 486 od escomu meli i naky durony kolem 600MHz s asi 128MB pameti, takze to stejne na nic moc narocnejsiho nebylo) to bylo vic nez dostatecny ;-)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
8.9.2009 23:32 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Před pár měsíci jsem si hezky odočinul u Bottle Shock a teď slyším samou chválu na District 9, prý skvělá sci-fi - ještě jsem to neviděl, ale už se těším. Ten D.D. Lewis... není to náhodou There Will Be Blood? Také jsem ještě neviděl, ale prý je to opravdu dobré. Také se docela těším na J. Deppa alias Dillingera.
David Ježek avatar 8.9.2009 23:43 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
ano, There Will Be Blood. na to já potřebuju správné rozpoložení, nechci na to koukat jen abych zabil nudný večer.
kotyz avatar 8.9.2009 23:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
District 9 sem videl trailer, pridal sem to na seznam veci co musim videt. Jinak se tesim na veci, ktery jeste nevysly pripadne se teprv budou tocit - novy predatori, vetrelci, stargate universe, pak ten avatar, ten by mel mit premieru nekdy v prosinci no a jiste se jeste neco najde. jo a na 2012 sem uplne zapomel!
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Salamek avatar 9.9.2009 17:28 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
ted jsem se dodíval a je to good
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
Grunt avatar 9.9.2009 18:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Heh, ten Peter Jackson(nebo Neill Blomkamp nebo kdo je vůbec za to zodpovědný) by se měl pustit do zfilmování Half-Life2.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
9.9.2009 21:48 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Potvrzuji. Právě jsem to dokoukal a bylo to opravdu dobré. Ke konci mě trochu otrávilo melodrama, ale jinak fajn.
8.9.2009 23:33 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Špičkový, nevím... poslední "novodobý" špičkový film, který jsem viděl, byl No Country For Old Men, od té doby se asi žádný velký zázrak nekonal.

Před dvěma týdny jsem viděl State Of Play, to byl vcelku kvalitní film. Taková moderní varianta All the President's Men. Měl své slabší stránky, ale bavil mě.
kotyz avatar 8.9.2009 23:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To je skoda, ted na konci roku a pristi rok toho je dost na obzoru, co by mohlo stat za to ...

Treba Cameronovo Avatar. Nebo novej Vetrelec, bude rezirovat Scott. Predators, Moon, District 9, Pandorum, ...

Na Avatara bych si od tebe rad precet recenzi. Snad to bude lepsi nez ten novej Star Trek (musi!). Me se teda ten novej ST celkem libil, ale nebylo to takovy jaky sem cekal, cekal sem neco vic, bylo to slabe ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
David Ježek avatar 8.9.2009 23:42 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
o Avataru jsem slyšel, že by bylo dobrý si kvůli 3D zaject do IMAXu, ale tam mě nikdo nedostane :-). Ale dobrá, uvidím až bude, možná tomu dám šanci (aktuálně nevím nic o tom o čem by to mělo být).
kotyz avatar 8.9.2009 23:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
me 3D taky nelaka, zvlast jestli tam maji ty 3D brejle co z nich boli hlava :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 8.9.2009 23:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
to nevi poradne nikdo, krome asi minutovyho traileru toho moc znamo neni. jeste existuje 15 minutovy promo, ktery se promitalo jen v par kinech, ale to asi nikde na netu k videni nebude ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.9.2009 00:06 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
a mozno prave tu sa niekto stazoval minuly rok, ze sa nic dobre nenatocilo. podla mna bol minuly rok slaby a na 2007 spominam -- podla mna absolutna spicka Juno, Dedication, Stardust, Atonement, ale aj zabavne blockbustery (Die Hard, Transformers, John Rambo), alebo ine velmi dobre filmy (Interview, Zodiac, Klass, The Man From The Earth, Into The Wild, Tropa de Elite alebo Music Within ktory som videl len nedavno)

There Will Be Blood ma naopak nezaujal, snad len ten zaver. a ten oscarovy film od precenovanych Cohenovcov mi trhal zily, vlastne vsetko od nich okrem Lebowskeho mi trhalo zily (najma nudou)
Marek Bernát avatar 10.9.2009 19:37 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB

Stardust bol fajn, ale miestami mi prišiel veľmi z rýchliku. Gaiman je lepší v knihách :-)

Mňa od Cohenovcov dosť bavilo Fargo. A na Lebowského sa už dlho chystám. Ale The Man Who Wasn't There a No Country for Old Men -- to boli desné filmy. Prvý neskutočne nudný, druhý pre mňa úplne bez pointy (ale nie že by tam nebola kopa blbých filozofických kecov).

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
11.9.2009 12:52 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Ale The Man Who Wasn't There a No Country for Old Men -- to boli desné filmy. Prvý neskutočne nudný, druhý pre mňa úplne bez pointy (ale nie že by tam nebola kopa blbých filozofických kecov).
Heh... tak to já mám přesně naopak. Oba dva se mi velmi líbily. The Man Who Wasn't There - jak můžeš říct, že to bylo nudné? Poprvé jsem to viděl v americké verzi černobíle, teprve poté u nás v televizi barevně, ale pokaždé jsem si liboval. A hercům to také nádherně sedlo.

No Country for Old Men je trochu zvláštní, ale to se odvíjí od toho, že vychází (docela věrně) ze zvláštní knihy. Kopa filosofických keců? Koukal jsem vůbec na stejný film? Přečti si knihu a pak to zkus znovu.
Marek Bernát avatar 11.9.2009 20:54 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB

Nebol tam zlý nápad, ale proste ma to nebavilo. Holt, čo už narobím, nemôže ma baviť všetko :-) Btw, tiež som to videl čiernobiele, ale myslel som, že to bol zámer (podobne ako napríklad Ed Wood) :-)

Neviem. Mne to prišlo, že to nemalo žiadnu myšlienku a išlo tam hlavne o tú akciu. Ale možno som to nepochopil, aj to sa stáva :-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
12.9.2009 09:21 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Btw, tiež som to videl čiernobiele, ale myslel som, že to bol zámer
Myslím, že to byl určitě záměr - ostatně to černobílé (vlastně spíš hnědobílé) bylo lepší než barevné.
Mne to prišlo, že to nemalo žiadnu myšlienku a išlo tam hlavne o tú akciu. Ale možno som to nepochopil
Proto doporučuji tu knihu. Je to příběh, kde hlavní myšlenkou je ta akce - ovšem ne ve stylu akčního filmu, nýbrž jako ukázka určitého stylu života, který pomalu mizí (a není ho moc škoda).
Marek Bernát avatar 12.9.2009 12:08 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Ok, zaradím si to do fronty kníh na prečítanie, tak do 10 rokov sa k tomu snáď dostanem :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Prcek avatar 9.9.2009 01:45 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Asi to nebudou úplně nejnovější filmy, ale co jsem viděl v poslední době se mi líbily tyto:
Owning Mahowny
The Good, the Bad, and the Weird
Gran Torino
Reign Over Me
Stardust
Inside I'm Dancing
The Hangover
A pokud nevadí kratší seriál s neodolatelnými britskými 70s, tak Life on Mars
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
9.9.2009 07:21 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

tiez filmy uz moc nekukam, neni cas; ale velmi dobry film bol Baader-Meinhof Komplex; inak vsetko ostatne je klasicky holliwoodsky brak

9.9.2009 07:21 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB

inak radsej si precitam knizku

Fluttershy, yay! avatar 9.9.2009 16:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Jo, ten je fakt dobrý, zmiňoval jsem to tu.

Jinak na (nové) západní filmy nekoukám -- ve východní kinematografii je ještě co poznávat a času není mnoho. Jdu znova koukat na GITS.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
geon avatar 9.9.2009 07:21 geon | skóre: 18 | blog: bavaria
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

http://www.csfd.cz/film/246291-ip-man/

grubber avatar 9.9.2009 08:43 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Naposled jsem byl s přítelkyní v kině na Předčítače (The Reader) a docela mě to bavilo...
9.9.2009 09:03 Senior Database Programmer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Office 2010: The Movie

xvasek avatar 9.9.2009 09:15 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Taky jsem si myslel, že jsem v podobné krizi a doma se skutečně na projektor jenom práší v koutě. Ale začal jsem jezdit na služebky do Prahy vlakem a to většinou jeden film zkouknu ve vlaku. Taky jsem si začal pouštět seriály před spaním, takže se pomalu vracím do formy.

9.9.2009 09:40 Xóža Hňabaj | skóre: 15 | blog: popcorp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

District 9 je pry pecka, tesim se do kina jak maly, a v rijnu ma vyjit The Road (post-apo drama na motivy stejnojmenne knihy od Cormack McCarthy)

Jednaokový biu
9.9.2009 10:47 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Neviem, ako si na tom s Tarantinom, každopádne by som odporúčal Inglourious Basterds, naozaj vynikajúce herecké výkony (hlavne nemecký vyšetrovateľ), výborné scény (pri popoluškovskej (Popelka) scéne som bol naozaj príjemne v šoku čo sa týka zasadenia scény) (schválne, či si to ešte niekto všimol :), proste skvelý film napriek tomu, že je to v istom zmysle fraška.
Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
David Watzke avatar 9.9.2009 11:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Watchmen, Gamer (jeste jsem nevidel). Nebo Brüno, ale to je jen pro silnejsi povahy - ja u toho kricel smichy.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Andy Darcia avatar 9.9.2009 11:59 Andy Darcia | blog: Cyborg_is_not_dead
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

 je pořád hrozně moc dobrých filmů....

z těch co tu ještě nezazněly: boat that rocked; synecdoche, new york; v bruggách, wrestler, duel frost/nixon a to jsme vybíral jen filmy z roku 2008 a 2009

a z roku 2007 bych vypíchnul dokonalý film Zabití Jesseho jamese zbabělcem Robertem Fordem, ale třeba i stradust, juno, útěk do divočiny, ben x

z 2006 třeba výborný němcký film životy těch druhých....

Mám rád kulturu, sociální sítě, web 2.0 atd. CSFD last.fm twitter blog
9.9.2009 14:41 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
v bruggách
Ugh.... to byl ale praštěný film.
Andy Darcia avatar 13.9.2009 21:00 Andy Darcia | blog: Cyborg_is_not_dead
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB

Vždyť je to kurva pohádkový město, nebo snad ne? Jak to může někoho nebavit? To mi teda kurva řekni jak všechny ty kanály a mosty a dlážděný uličky a kostely a všechny ty kurva pohádkový věci, můžou někoho kurva nebavit!

Mám rád kulturu, sociální sítě, web 2.0 atd. CSFD last.fm twitter blog
9.9.2009 12:30 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Já nevím... Já prostě na blbosti typu Teorie velkého třesku nekoukám a přece je pořád na co koukat. Koukám na klasiku jako Jistě, pane ministře nebo Červený trpaslík. Ale i na novější věci. Viděl jsem třeba vysmívanou Šifru mistra Leonarda. Jasně, není to nic světoborného, nic výjimečného, nic, na co by se vzpomínalo sto let, ale je to film -- klidně můžeme říct, že průměrný --, u kterého jsem se nicméně nenudil.

Nejsem znalec filmů, ale myslím, že kvalitních snímků neubývá. Prostě jsi v nějakých svých xy letech už viděl skoro všechno zajímavé, co kdy vyšlo, a nepřibývá to takovou rychlostí, jakou ty máš spotřebu. Nemůžeš přece čekat, že každý rok vyjde padesát filmů, na které bys šel do kina desetkrát po sobě...

9.9.2009 19:41 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
ja osobne nic take necakam, ale radsej by som sa vyhol tym priemernym a cital viac knih. bohuzial pre mna neexistuje doveryhodny zdroj hodnoteni -- je vela podcenovanych a omnoho viac precenovanych filmov (najvacsia istota je vybrat si starsi velmi precenovany film, vtedy je takmer iste ze nebude horsi nez akykolvek priemerny film a pravdepodobne to ani nebude nuda)
kotyz avatar 9.9.2009 20:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Jo takovejch prumernejch filmu ktery pobavi bylo vic, krome sifry treba sahara nebo lovci pokladu.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.9.2009 13:06 Radek Hladik | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Já jsem si koupil elektronickou čtečku na knihy a docela hodně teď čtu.

Pavel Stárek avatar 13.9.2009 18:29 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Jakou a kde? Odkazy a recenze jsou vítány :-)
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
Marek Bernát avatar 9.9.2009 23:19 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Osobne si nespomínam, že by som videl nejaký film mladší ako 10 rokov, ktorý by ma skutočne nadchol. V poslednej dobe sú to samé tuctové sračky a omleté nápady. Nájdu sa aj dobré filmy, ale obvykle nič extra. Ak máte pocit, že príliš generalizujem, tak sa nemýlite :-) Čo som videl v poslednej dobe (ale nie z poslednej doby!) a skutočne sa mi dostalo pod kožu, bolo Vtedy na Západe. Svoje nádeje teda vkladám do filmov starších ako 30 rokov -- tam je ich ešte pomerne dosť, čo som nevidel :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
10.9.2009 01:58 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
presne ako pises, len si nespominas (alebo si toho malo videl)
Marek Bernát avatar 10.9.2009 19:24 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Máš pravdu, pamäť mi nikdy extra neslúžila. Tak som sa pokúsil pozrieť do tabuliek na filmy za posledných 10 rokov a musím povedať, že som bol prekvapený, koľko dobrého som videl :-) Čistá Duša, Gran Torino, Donnie Darco, Amélia z Montmartru, Big Fish, Svet podľa Prota, Hľadanie krajiny nekrajiny, Interstate 60, Faunov labyrint, Lost in Translation a asi by sa ešte nejaké našli. Ale moje najobľúbenejšie filmy sú aj tak poväčšinou staršieho dáta :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
10.9.2009 16:58 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
10 rokov? čo mňa zaujali: "million dollar baby", "cidade de deus", "amores perros" ... (plus tarantino a rodriguez)
Marek Bernát avatar 10.9.2009 19:28 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Million dollar baby bolo dosť dobré (typický Clint -- ak sa ti to páčilo, tak si určite pozri Gran Torino), ale nepáčil sa mi koniec. O tých druhých dvoch som už počul, chcel som si pozrieť, ale potom z nejakého dôvodu na ne zabudol.
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Max avatar 10.9.2009 07:54 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ip Man(2008) - velmi dobrý, ale pro labužníky asi nic moc. Má dost chyb (špinavý oblek, když se má teprve ušpinit, špatně sladěné zvuky při rychlých úderech pěstí, v každém záběru pomalu jinak namaskované poškození obličeje), ale jinak je to super filmík :). Dějově se mi moc líbí a choreografie bojů taktéž. Navíc jsou v něm místa, kdy je hustě udělané zátiší a celkově prostředí je moc pěkně propracované (hlavně až nastoupí na scénu Japonci).

Seven Pounds (2008) - tento film nemá chybu. Od začátku do konce je člověk napnutý jak struna. Není mu vůbec co vytknout. Maximálně doporučuji.

Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
10.9.2009 09:15 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Seven Pounds (2008) - tento film nemá chybu
To je vtip? Vždyť je to úplná pitomost. Ten film nemá nápad, není napínavý, dojemný ani poučný. Jen blbý. A Will Smith se v něm plácá jako batole v louži vyjetého oleje. Velmi mě to zklamalo.
Max avatar 10.9.2009 13:18 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
No vidíš, já si myslím, že to nápad má. A napínavý byl docela dost, aspoň pro mě :)
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
10.9.2009 19:01 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Samozřejmě ti neberu tvůj názor - jen mě překvapil.
10.9.2009 11:46 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Knowing. To je naprosto spickova slatanina (pokud zustanu slusny) :-D

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
10.9.2009 12:10 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB
To je sarkasmus? Protože mě to dost otrávilo. Je to jako nepovedená Akta X, šmrncnuté horšími chvilkami ze Šestého smyslu a doražené nepovedenou nápodobou Blízkých setkání... Chudák Cage.
15.9.2009 07:11 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mostly_IMDB již není Mostly_IMDB

Jo.

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.