abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 07:22 | Pozvánky

Konference InstallFest 2018 proběhne o víkendu 3. a 4. března 2018 v Praze na Karlově náměstí 13. Spuštěno bylo CFP. Přihlásit přednášku nebo workshop lze do 18. ledna 2018.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 20:22 | Nová verze

Před měsícem byla vydána Fedora 27 ve dvou edicích: Workstation pro desktopové a Atomic pro cloudové nasazení. Fedora Server byl "vzhledem k náročnosti přechodu na modularitu" vydán pouze v betaverzi. Finální verze byla naplánována na leden 2018. Plán byl zrušen. Fedora 27 Server byl vydán již dnes. Jedná se ale o "klasický" server. Modularita se odkládá.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 10:22 | Zajímavý článek

Lukáš Růžička v článku Kuchařka naší Růži aneb vaříme rychlou polévku z Beameru na MojeFedora.cz ukazuje "jak si rychle vytvořit prezentaci v LaTeXu, aniž bychom se přitom pouštěli do jeho bezedných hlubin".

Ladislav Hagara | Komentářů: 13
včera 07:22 | Komunita

Od 26. do 29. října proběhla v Bochumi European Coreboot Conference 2017 (ECC'17). Na programu této konference vývojářů a uživatelů corebootu, tj. svobodné náhrady proprietárních BIOSů, byla řada zajímavých přednášek. Jejich videozáznamy jsou postupně uvolňovány na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
11.12. 19:22 | Nová verze

Ondřej Filip, výkonný ředitel sdružení CZ.NIC, oznámil vydání verze 2.0.0 open source routovacího démona BIRD (Wikipedie). Přehled novinek v diskusním listu a v aktualizované dokumentaci.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
11.12. 09:22 | Pozvánky

V Praze dnes probíhá Konference e-infrastruktury CESNET. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze i online na stránce konference.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
9.12. 20:11 | Nová verze

Byl vydán Debian 9.3, tj. třetí opravná verze Debianu 9 s kódovým názvem Stretch a Debian 8.10, tj. desátá opravná verze Debianu 8 s kódovým názvem Jessie. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 9 a Debianu 8 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
9.12. 00:44 | Nová verze

Po 6 měsících vývoje od vydání verze 0.13.0 byla vydána verze 0.14.0 správce balíčků GNU Guix a na něm postavené systémové distribuce GuixSD (Guix System Distribution). Na vývoji se podílelo 88 vývojářů. Přibylo 1 211 nových balíčků. Jejich aktuální počet je 6 668. Aktualizována byla také dokumentace.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
8.12. 21:33 | Nová verze

Po půl roce vývoje od vydání verze 5.9 byla vydána nová stabilní verze 5.10 toolkitu Qt. Přehled novinek na wiki stránce. Současně byla vydána nová verze 4.5.0 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator nebo verze 1.10 nástroje pro překlad a sestavení programů ze zdrojových kódů Qbs.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
7.12. 11:11 | Komunita

Naprostá většina příjmů Mozilly pochází od výchozích webových vyhledávačů ve Firefoxu. Do konce listopadu 2014 měla Mozilla globální smlouvu se společností Google. Následně bylo místo jedné globální smlouvy uzavřeno několik smluv s konkrétními vyhledávači pro jednotlivé země. V USA byla podepsána pětiletá smlouva s vyhledávačem Yahoo. Dle příspěvku na blogu Mozilly podala společnost Yahoo na Mozillu žalobu ohledně porušení této

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (8%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (75%)
 (14%)
Celkem 970 hlasů
 Komentářů: 45, poslední 1.12. 19:00
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    gtz avatar 31.8.2012 16:04 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Já jsem to bral spíše jako něco nového co by mohlo lidi zajímat. Jinak pěkný návod :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 31.8.2012 16:15 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Jste-li uživatelem jiné distribuce, čeká vás nejspíš, o poznání složitější
    Pro Suse 12.1 se dá použít následující postup: gnuradio Suse.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.8.2012 17:25 pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Není něco takového i pro pro KV pásma (1-30 MHz)?
    AsciiWolf avatar 31.8.2012 17:35 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Viz diskuze pod předchozím blogpostem. Stačí použít konvertor. ;-)
    Jendа avatar 31.8.2012 20:09 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Existuje skript build-gnuradio.

    Překvapilo mě, jak hardwarově náročné to je:
    • Na pouhé přeposílání zachyceného signálu po TCP tak-tak stačí 500 MHz AMD Geode.
    • Na Celeronu 1.8 GHz GQRX dropuje polovinu samplů.
    • Samotná demodulace NBFM GnuRadiem dokáže výše zmíněný Celer vytížit na 50 %; dekódování ADSB ho vytíží na 100 % a jednou za dlouho něco dropne.
    Nějaké další poznámky a odkazy na zajímavé stránky dole v Links.
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    AsciiWolf avatar 31.8.2012 21:30 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Existuje skript build-gnuradio.
    [rejp]Četl jsi ten blogpost? :-P[/rejp]
    Překvapilo mě, jak hardwarově náročné to je
    Jop, tohle můžu potvrdit.

    Původně jsem to chtěl používat na stařičkém Acer laptopu (1.6GHz CPU), nicméně bylo to naprosto nepoužitelné - CPU vytížené na 100% a navíc to dropovalo cca. 90% samplů.

    Nějaké další poznámky a odkazy na zajímavé stránky dole v Links.
    Dík za link. ;-)
    Jendа avatar 1.9.2012 01:14 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    [rejp]Četl jsi ten blogpost? :-P[/rejp]
    No to snad ne! :-D
    Původně jsem to chtěl používat na stařičkém Acer laptopu (1.6GHz CPU), nicméně bylo to naprosto nepoužitelné - CPU vytížené na 100% a navíc to dropovalo cca. 90% samplů.
    Právě. Člověk se těší, jak někde zakempuje a bude poslouchat, nebo dá na vysokou střechu OpenWRT routřík/Alix/Wrap a stáhne si to ethernetem a ono houby.

    Podle mě je to z části softwarem, přece nemůže být přehazování 4 MB/s z USBčka do ethernetu tak náročné. Jako chápu, že USBčko nemá DMA, ale když čtu z USB disku, tak to ty 4 MB/s v pohodě dá.
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    1.9.2012 12:37 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Jako chápu, že USBčko nemá DMA, ale když čtu z USB disku,
    Tohle je takove kvazi-povera. USB nema bus mastering jako treba PCI nebo asi i Firewire (tedy zeby zarizeni samo aktivne kopirovalo data do systemove pameti), nicmene stejne jako treba u ATA tam DMA transfery zarizuje radic.

    1.9.2012 13:05 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Jo! Kdybych vstal dřív tak napíšu něco podobnýho :-). USB DMA maj i takový microchipy, bylo by dost smutný, kdyby standardní řadič tohle neuměl.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    2.9.2012 23:12 RAdek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    POuzivam v kombinaci s tunerem gigabite U7300 na mem eee1005ha[atom n280, 2Gb ram] a jako fm radio je to skvela kombinace, nezaznamenal jsem zadne vykonostni problemy
    31.8.2012 20:13 Jarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    U minulého článku jsem psal, že to zkusím, objednal jsem adaptér, koax od tv (na kterou stejně nekoukám) jsem přepojil za zbastlenou anténu na půdě a už vesele poslouchám. Hlavně letecký provoz, jednak místní 122.2 MHz - ale jen letadla, věž je ve stínu. A hlavně přelétávající dopraváky kolem 133.5 MHz. K tomu flightradar24 a vím, kdopak to mluví. :-) Mám tu i záhadu - 164.35 MHz, dost silný signál, pípání a tóny. Netušíte někdo, co by to mohlo být?
    AsciiWolf avatar 31.8.2012 20:41 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Mám tu i záhadu - 164.35 MHz, dost silný signál, pípání a tóny. Netušíte někdo, co by to mohlo být?
    160MHz je profi pásmo. Možná nějaký digitál? Nahraj to a hoď sem link. ;-)
    Jendа avatar 31.8.2012 20:46 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    To nejde, to je nelegální!
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    AsciiWolf avatar 31.8.2012 21:31 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    No jo, máš pravdu. :-)
    1.9.2012 09:46 Jarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Fakt? Tak to jsem radši nic neslyšel, nic neviděl, žádný zařízení nemám. :-) Myslím, že to je nějaká telemetrie. Tohle jsem našel v dokumentu od ČTU z letošního jara:
    (12) Kmitočty 162,5 MHz, 164,425 MHz, 164,45 MHz, 167 MHz, 167,025 MHz a 168,825 MHz jsou využívány v simplexním režimu stanicemi pro přenos dat nejdéle do 31. prosince 2017.
    AsciiWolf avatar 1.9.2012 09:49 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Poslouchat můžeš (nejsme v UK); nesmíš to však nahrávat a ani zveřejňovat žádné informace, které jsi případně zaslechl. ;-)
    31.8.2012 21:17 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Zajímavý. Už se povedlo někomu vysomrovat datasheet od Realteku?
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    Jendа avatar 1.9.2012 01:16 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Slyšel jsem, že nabízeli, ale snad jen pod NDA.
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    1.9.2012 07:39 magad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    uz je dostupny,staci si projit REDDIT
    1.9.2012 07:44 magad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    omlouvam se,mel jsem na mysli e4000
    1.9.2012 21:20 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Viz: 2012-08-22: The E4000 tuner datasheet has been released into the wild. Elonics-E4000-Low-Power-CMOS-Multi-Band-Tunner-Datasheet.pdf

    1.9.2012 22:22 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    E4000? Znamenám si!

    Heh, jak je to IR čidlo nad tím topícím IC :-D.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    gtz avatar 1.9.2012 22:34 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Ohřívá se :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    1.9.2012 13:06 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    V tom případě přitvrdit :-D.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    oryctolagus avatar 1.9.2012 12:27 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Na sestavení toho gqrx bys Qt Creator neměl potřebovat, mělo by stačit qmake. Ie třeba takhle:

    cd ~ && git clone git://github.com/csete/gqrx.git && cd gqrx && qmake && make

    (Je samozřejmě otázka, kterej balíček na tvým systému poskytuje qmake).
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    AsciiWolf avatar 1.9.2012 22:06 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Njn. Máš pravdu, asi to v tom návodu opravím. Řídil jsem se oficiálním návodem od autora Gqrx...
    oryctolagus avatar 1.9.2012 22:15 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Ještě to ale určitě vyzkoušej, že to s qmake opravdu funguje, mně se nechtělo instalovat dependence :-D
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    AsciiWolf avatar 1.9.2012 22:22 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Jop, každopádně se k tomu dostanu až zítra; dnes už nemám náladu něco dělat. :-)
    AsciiWolf avatar 3.9.2012 15:13 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Aktualizoval jsem blogpost. Dík. :-)
    gtz avatar 1.9.2012 12:31 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Neví někdo o nějakém live-CD kde je RTL-SDR již implementováno? Hledal jsem to pro jednoho kamaráda a nic moc jsem nenašel (maximálně nějaké pontoo, download zde dá se to použít?).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bedňa avatar 1.9.2012 19:25 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Nainštaluješ si to v Ubuntu a potom cez Reconstruktor si spravíš vlastné distro, práca asi tak na pol hodinku.
    Pokecajte si s umelou stupiditou na http://www.kernelultras.org/
    gtz avatar 1.9.2012 20:16 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    No k tomu připočítej, abych odzálohoval svůj produkční stroj s SUSE pak instalaci nějakého xBuntu a pak vlastní instalaci SDR. Toto opravdu jsem nemyslel (myslel jsem zcela normální live-cd-usb s vším instalovaným/integrovaným). Pochop nejde pro mne, ale pro kamaráda, který si to chce vyzkoušet. Má doma nějakou zbytečnou desku Intel Desktop s Atomem a uvažoval to na to dát. Ale i tak díky, podívám se na SuseStudio třeba již někdo to na Suse má.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    AsciiWolf avatar 1.9.2012 22:04 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    No k tomu připočítej, abych odzálohoval svůj produkční stroj s SUSE...
    Virtualizace ti nic neříká? ;-)
    gtz avatar 1.9.2012 22:32 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Nějak nemusím Buntu :-) Virtualizace mi říká hodně, ale nějak se mi nechce instalovat Buntu. Až bude čas tak si tam dám Fedoru s XFCE, doplním vše potřebné a udělám z toho image disku.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bedňa avatar 2.9.2012 02:24 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Tak na Debian/Ubuntu distrách je to hračka, záleží na tom či ten tvoj kámoš až tak trvá na sexuálnom spojení Microsoft a Novel :-)
    Pokecajte si s umelou stupiditou na http://www.kernelultras.org/
    AsciiWolf avatar 2.9.2012 11:33 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    :-D
    gtz avatar 2.9.2012 12:06 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    On je obchodník a věčně na cestách a kombinace Mrkwosoft a SLED je pro něj nezbytná (mkrwosoft pro přístup k nějakému jejich CRM systému + SLED tam má na normální práci :-)), chtěl jsem aby si to vyzkoušel nanečisto. Jak jsem psal já osobně Buntu nemusím a možná zkusím Fedoru nebo čistý Debian (až bude čas)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bedňa avatar 2.9.2012 15:24 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Neviem aké to má možnosti, ale spomenul som si na toto.

    Keď by si chcel skúsiť Debian, tak na desktop je viac userfriendly Linux Mint Debian, osobne ho používam. Inak to zatracovanie Buntu je podľa mňa neopodstatnené, má ho dcéra aj pár kámošov, no všade som vymenil Unity za Mate. Je to stabilné a nepočul som jedinú sťažnosť na pád.
    Pokecajte si s umelou stupiditou na http://www.kernelultras.org/
    gtz avatar 2.9.2012 16:09 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Linux Mint jsem zkoušel a měl jsem ho i nějakou dobu v práci na HP NTB. No moje dcera vyrůstala na Suse 9.3 -> 11.1 než jsem na její stroj musel dát zpět XP (díky škole, kde se jim nedalo vysvělit, že LO je stejně dobrý jako MSO. Ale to již je dávná historie). Já Suse používám od verzi 9.0 a jsem spokojen, Buntu jsem zkoušel párkrát a vždy mne něco vypeklo (např. tím, že buntu při instalaci dělalo fsck všech oddílů a to i VFAT/NTFS. No a dělalo to i během chodu systému když jsem např. potřeboval připojit vadný disk, abych ho nějak opravil tak si buntu hned pustilo fsck. Tak jsem tento systém poslal do křemíkového nebe. Nepotřebuji systém, který by si sám dělal co chtěl a zvláště i na FS které nejsou jeho). Mint beru to je alternativa, která se dá použít, ale Kubuntu a samotné Buntu mi nesmí na žádný stroj.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    AsciiWolf avatar 7.9.2012 00:33 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Teď jsem zjistil, že jedno RTL-SDR live-cd už očividně vzniká, nicméně krom toho YouTube videa zatím jeho autor žádné bližší informace nezveřejnil.

    Jinak, to Pentoo se nejspíš dá použít, ale neobsahuje afaik Gqrx. Pouze čisté GNU Radio...

    gtz avatar 7.9.2012 16:28 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Díky
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    AsciiWolf avatar 25.6.2013 12:57 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    AsciiWolf avatar 29.10.2012 00:40 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Přílohy:
    Jelikož Gqrx nemá žádný vlastní spouštěč pro menu, ubastlil jsem si vlastní - viz příloha.

    Soubor gqrx.desktop je nutné uložit do adresáře /usr/local/share/applications, soubor gqrx.svg do /usr/local/share/icons/hicolor/scalable/apps.

    20.1.2013 13:27 trivius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Skvěle napsaný článek, díky za něj. Dovolil jsem si dostupné informace zpracovat a zpřístupnit na wiki.ubuntu.cz/sdr, samozřejmě se zpětným odkazem na tento zdroj.
    AsciiWolf avatar 28.1.2013 21:42 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RTL-SDR na Linuxu
    Dobrá práce, mám k ní však dvě připomínky:

    V první větě bych slovo "SDR" změnil na "Gqrx" a smazal bych část článku, popisující instalaci ovladačů, jelikož není třeba - ovladače i RTL-SDR utility jsou zahrnuty v gnuradio build scriptu, což mimo jiné popisuji i v mém blogpostu. ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.