abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 562 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku

    2.3.2012 00:39

    http://www.narodni-rada.cz/

    Celonárodní protest proti zvůli mocných. Tato země je naší zemí a nikoliv zemí zlodějů, tunelářů a podvodníků.

    Co chceme? Více zde: http://www.narodni-rada.cz/        

    Hodnocení: 42 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Acci avatar 2.3.2012 00:44 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Požadujeme naplnění našich požadavků do konce měsíce února 2012. U bodů 3. a 7. v termínech možného splnění).
    Pozdě :-)
    2.3.2012 00:58 hatatitla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    nevyhoda "spravedlivých demokratických voleb" je ze volit pojde 60% idiotov (prinajlepsom)...
    2.3.2012 19:16 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Daleko větší nevýhoda je, že i ti chytřejší se nechají zblbnout důkladnou mediální masáží, kterou stávající politické struktury spustí za nakradené peníze.
    2.3.2012 01:16 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Kazdy lid ma takovou vladu jakou si zaslouzi.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Shadow avatar 2.3.2012 11:01 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Nezlob se na mne, ale to mi přijde jako kolosální blbost.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    2.3.2012 12:04 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Me se ani nezda.
    Tato země je naší zemí a nikoliv zemí zlodějů, tunelářů a podvodníků.
    je tento popis radikalne odlisny od vlastnosti prumerneho ceskeho obcana? :-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Shadow avatar 2.3.2012 12:45 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    To, že ty to možná některým lidem přeješ, neznamená, že si to ti lidé skutečně zaslouží. Posuzovat člověka podle jednoho jeho názoru mi přijde velmi špatné, a posuzovat skupinu lidí podle názorů vybraných jedinců mi přijde ještě horší.

    Trošku mi to připomíná situaci, kterou jsem zažil jako dítě v nemocnici, kde byla samozřejmě strašná nuda, takže jsme se těšili alespoň na televizi, kterou nám ovšem zakázali, protože jsme "zlobili". Tedy někteří. Výsledek byl, že se do jednoho pytle naházeli jak vinní, tak nevinní, a trpěli všichni. To není dobře.

    Neříkám, že se mi některé typické názory a vlastnosti lidí nelíbí. To se mi opravdu nelíbí. Ale házet všechny do jednoho pytle včetně těch, kteří se snaží něco pozitivního dělat, a říkat, že si to zaslouží, se mi nelíbí daleko víc.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    2.3.2012 12:59 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    ja nerikam ze neco nekomu preju, jenom hodnotim soucasny stav. A neni to hazeni do jednoho pytle, je to demokracie, coz je samozrejme blby system ale lepsi nemame.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    tsLnox avatar 2.3.2012 18:19 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Máme. Ankh-Morporkský systém. Jen ti vrazi s účtenkou v ruce bych asi nepřekousl. Nejsem Elánius :-D
    tsLnox avatar 2.3.2012 19:10 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Oh. Ty vrahy, samozřejmě. Asi jsem to chtěl původně napsat jinak. :-)
    2.3.2012 06:52 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Co je to za obludnost? Proč mi to jen připomíná stejný nesmysl jako byla/je "holešovská výzva"?
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    2.3.2012 07:14 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    NE. A to ze dvou důvodů - nesnáším cokoliv co se ohání slovem národ, a navíc je to z mého pohledu anonymní, neprůhledná věc, kterou se chystá někdo využít ve svůj prospěch.

    Svolat dav a pak si v něm zahulákat - to už tady bylo. A výsledek známe.
    2.3.2012 08:02 AAA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    ÁAAAaaa od Žiliny ide vlak, a v ňom sedí Šaňo Mach....
    2.3.2012 09:32 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    prečo tri bodky? len smelo do toho
    2.3.2012 10:17 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    taky by tam mohl odjet ŠkroMach - z něj by jste taky měli radost ...
    the.max avatar 2.3.2012 15:42 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Všeci židia uťekajů, lebo majů strach
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    2.3.2012 17:08 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Ja to poznám v ešte vulgárnejšej podobe,ak je vôbec ešte možné určiť ďalšie stupne vulgarity a stupídnosti tam, kde už je autor toho textu -sprievodný hudobný doprovod nevynímajúc -aj tak niekde hlboho na dne pod sračkami.Neviem čo tým chcel pisateľ naznačiť. Možno si iba tak spieval dokroku.
    2.3.2012 08:00 AAA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Najlepší argument proti demokracii je päťminútový rozhovor s priemerným voličom.
    2.3.2012 09:33 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    AAA je nadpriemerný?
    Dalibor Smolík avatar 2.3.2012 10:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    + 1
    To mi připomnělo rozhovor dvou dívek ve filmu Účastníci zájezdu, kdy jedna opovržlivě se dívá na své spolucestující a komentuje je, že je to absurdní divadlo. Ta druhá jí říká: "A uvědomuješ si, že i ty jsi součástí tohoto divadla?"
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.3.2012 08:06 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Osobně se přikláním k řešení počkat si na nové volby. Revoluce ať už proběhla kdekoli na světě byla skoro vždicky zneužitá NĚKÝM, kdo má prachy a moc, a znamenale akorát urchylení převzení moci někým kdo je v pozadí stejně napojen na ty a samé suběkty. Sice jsem je v minulých volbách nevolil ale volte PIRÁTY! :-) Z dlouhodobého hlediska je pro lidi důležitější než nějaká "moudrá vláda" soběstačnost lidí tam dole. Když dokážeme vytvořit tam dole svoje vlastní struktury které nejsou závislé na většinové dementntí společnsti a tunelářské elitě tak to může znamenat větší pokrok než jakýkoli osvícený politik. :-)
    2.3.2012 08:33 Dan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Dosti nebezpečné názory, začal bych se dívat přes rameno, měnit adresy jména atd. alespoň na síti. :)
    2.3.2012 10:59 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    a to jako proč? Já paranoiou netrpím, ty ano? :-)
    2.3.2012 08:55 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    zapomínáš na jednu věc - ty nahoře jsou stejný jako ty dole - jen jsou u zdroje

    - tzn borec, který si "na doklad" koupí hřebíky na králíkárnu a nechá si je proplatit by o 3 patra společensky výš koupil takhle auto, nebo počítač pro děti

    2.3.2012 09:04 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    zapomínáš na jednu věc - ty nahoře jsou stejný jako ty dole - jen jsou u zdroje
    Nesouhlas. Ostatne proto jsou u zdroje :-) Prilezitost udelat nejakou levou ma kde kdo. Ale spouste to prijde nespravne a proto to nedelaji.
    2.3.2012 09:29 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Proto potrebujeme demokracii, kterou lze formalne definovat jako minimum (pres vsechny spolecenske systemy) z maxima (pres vsechny cleny spolecnosti) moci.
    2.3.2012 09:44 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    to je na mě moc abstraktní - jak si to myslel?
    2.3.2012 11:59 Veľké oko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku

    že o čo najviac veciach rozhoduje ľud v priamej demokratickej voľbe. V našej internetovej dobe je to veľmi jednoduché. Napríklad budeš chcieť uľaviť svojim pohlavným pudom, či už rukou alebo s partnerkou, tak si pozrieš zákon, v ktorom bude napísané, koľkokrát, s kým a ako to môžeš spraviť. Ak na to zákon náhodou nebude, tak cez internet predložiš návrh na posúdenie svojim spoluobčanom.

    Je to veľmi jednoduché. Len to chce odprostiť sa od individualizmu a naučiť sa žiť ako civilizovaný človek v spoločnosti.

    deafboy avatar 2.3.2012 16:13 deafboy | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    +1
    2.3.2012 18:33 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Moc musi byt co nejvyrovnanejsi. Demokracie je system, ktery to explicitne rika. Proto ma zvlastni postaveni, je to system, v kterem maji jedinci s maximalni moci (kteri existuji v kazdem systemu) teto moci minimalne.
    2.3.2012 11:08 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Ne nezapomínám na to. :-) Proto se chci na ně na všechny vykašlat a komunikovat nimi jenom z nutnosti. :-) Televizi nemám, daně platím. Změna může přijít jenom a pouze se vzdělanou, uvědomělou a soběstačnou posádkou na palubě. No a protože to je samo o sobě domnívám se téměř nemožné zbývá s nimi s dementama nějak vyjít a žít si po svém. Elity vždicky nějak zblbnou masy tak aby plebs šlapal tak jak si elita přeje... No a protože podle kloboukový křivky je plebsu nejvíc tak je skoro nemožné změnit směr. Pokud by jsi chtěl udělat skutečnou změnu tak na to by jsi potřeboval mít obrovské lidské, materiální, politické zdroje. A lidem vyhovuje žít v tom v čem žijou, tak proč je násilím měnit. Já na ně kašlu. :-))
    2.3.2012 11:23 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    revoluce má tu nevýhodu, že se jí nevyhneš - a u těch lidových to bylo kór na hovno - viz 48 rok u nás, rudí kmérové, čínská kulturní revoluce a podobně

    tam se vyždycky našel viník chudoby a neúspěchu - a kdopa to většinou byl? :) tak aby si nepotřeboval neprůstřelný skla v novém domě :)
    2.3.2012 12:45 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    No jo, s tím se nedá nic dělat. :-) Maximálně šířit informace to se ještě tak nějak dá. :-)
    Dalibor Smolík avatar 3.3.2012 15:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    viz 48 rok u nás
    Tím máš namysli rok 1948? Souhlasím. Protože v roce 1948 to nebyla žádná revoluce ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.3.2012 12:19 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Člověče, poslední dobou začínám mít pocit, že jsi konečně dospěl.
    2.3.2012 12:47 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    A sakra. Tak to musím začít sesebou něco dělat. Protože s dospělostí mám spojeno neměnnost názorů a uzavření mysli v jenom směru až dokonce života. Což znamená mentální stagnaci. :-( :-)))))
    2.3.2012 13:06 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    s dospělostí mám spojeno neměnnost názorů a uzavření mysli v jenom směru až dokonce života.
    Tak to mas spojeno blbe.
    2.3.2012 13:15 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    nevim. Jednoduše mě slovo dospělost smrdí! :-) Jsem mladej zdravej a hravej! :-)))
    2.3.2012 13:17 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Ty se bojis dospet :-)))))
    2.3.2012 13:20 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    asi jo. Protože vyvíjet - dospět - umřít. Já se chci radši celej život vyvíjet, dospět znamená bejt blízko smrti! :-)))))
    2.3.2012 13:26 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Tomu se říká jepičí život. ;-)
    2.3.2012 13:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Víš co mě nejvíc štve? To že je strašně málo času na to co bych chtěl všechno udělat a stihnout. Jak tak chodím po světě tak vidím všude nedokonalosti, věci kteý bych chtěl změnit, přetvořit. Prostě pracuji s nějakou věcí, nástrojem a zjištuji jak jsou nedokonalé a jak bych je změnil, předesignoval, zdokonalil. Jenže takhle si strašně zahlcuji mozek a pak se musím vylejt abych to vymazal. :-))) Jinak jestli do konce svýho života dám dohromady špičkovej 3D parametrickej systém tak mužu spokojeně hebnout! Toť můj sobecký životní cíl! :-))
    Dalibor Smolík avatar 3.3.2012 15:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    strašně málo času na to co bych chtěl všechno udělat a stihnout.
    Kdybys všechno chtěl stihnout udělat, co by potom zbylo na ty druhé? :-)))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.3.2012 19:13 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Ti druzí jsou líní jako vši! :-))))
    Bluebear avatar 4.3.2012 13:15 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    LOL :-) Geniální odpověď :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    2.3.2012 13:35 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Vyvijet se muzes i jako dospelej, neboj. Dospelej se totiz meni, aby se zlepsil, kdezto nedoslpelec se meni aby se zmenil ;-)
    2.3.2012 13:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    sakra, asi tomu slovu neuniknu. :-)))
    3.3.2012 08:56 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    ty nahoře jsou stejný jako ty dole
    To je nahodicka :-)
    4.3.2012 05:56 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    to se nevylučuje - prostě k moci se dostane ten, kdo na to má chut a žaludek a nemá moc zábran - má to logiku - nejsilnější predátor vítězí (může pak špatně dopadnout až těm pod ním dojde trpělivost)
    4.3.2012 08:51 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    pak ale tedy tezko "ti nahore" budou stejni jako "ti dole" :-)
    4.3.2012 08:55 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    tak jinak - ti nahoře většinou vzešli z těch dole
    4.3.2012 09:39 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Ale nezustali dole, coz znamena, ze jsou jini. Kapisto? Socialni mobilita neni tak velka a je cim dal mensi.
    belisarivs avatar 6.3.2012 17:16 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    No, socialni mobilita je u nas porad jeste IMHo hodne vysoka. Pravd, Dansko je Dansko, ale treba Svycarsko je zase opacny extrem.
    IRC is just multiplayer notepad.
    7.3.2012 05:53 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Coz ovsem neni v rozporu s tim, co jsem napsal.
    edois avatar 2.3.2012 10:56 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Osobně se přikláním k řešení počkat si na nové volby. Revoluce ať už proběhla kdekoli na světě byla skoro vždicky zneužitá NĚKÝM, kdo má prachy a moc, a znamenale akorát urchylení převzení moci někým kdo je v pozadí stejně napojen na ty a samé suběkty.

    Víceméně pravda, nicméně vzhledem k tomu, že 90 % lidí jsou nesvéprávní idioti bojící se postavit na vlastní nohy, ty volby vyhrají opět ti samí socialisti, co tam jsou teď (ODS, TOP09, ČSSD, KSČM) plus se k tomu přidá nějaká komedie typu VV, takže nejspíš nepomůžou ani volby, ani revoluce :(

    Sice jsem je v minulých volbách nevolil ale volte PIRÁTY! :-) Z dlouhodobého hlediska je pro lidi důležitější než nějaká "moudrá vláda" soběstačnost lidí tam dole. Když dokážeme vytvořit tam dole svoje vlastní struktury které nejsou závislé na většinové dementntí společnsti a tunelářské elitě tak to může znamenat větší pokrok než jakýkoli osvícený politik. :-)

    Se soběstačností 100% souhlasím, nicméně spojení "volte piráty" a "moudrá vláda" mi přijde jako oxymoron. Jsou naprosto nezkušení a kromě "zrušte acta" apod. nemají žádnou rozumnou politickou vizi. Pokud Vám jde o svobodu a o moudrou vládu, volte Svobodné :)
    2.3.2012 11:01 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Já jako neveřím tomu že Piráti jsou schopni nějakého komplexního programu, protože by je to vnitřně rozštěpilo(uvnitř jsou levičáci tak pracičáci, i když tohle rozdělení je kolikrát falešné) Ale mám k nim rozhodně blíže než ke svobodným. Jsem ve své podstatě anarchista takže jim dám hlas, doufat nebudu a budu se starat sám o sebe. :-)
    2.3.2012 11:07 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    pracičáci
    Náhodný překlep, nebo zapracovalo podvědomi? :-)
    2.3.2012 11:09 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    překlep, ale hezkej. :-))))
    2.3.2012 19:25 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Anarchiste chodi v dnesni dobe k volbam? Myslel jsem, ze anarchiste a priori odmitaji stavajici system vladnuti.
    2.3.2012 19:33 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    V nadsázce voe... :-)
    2.3.2012 19:38 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Nedalo mi to.. :-)
    2.3.2012 13:37 Čaročaj Šestsvětel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    No já si nemyslím, že piráti jsou schopní nějaké komplexní vlády, ale ti současní vládci už vůbec ne. Jestli chcete myšlenkově postoupit, měl by jste se zbavit té představy, že tady ten stát má někdo pod kontrolou. Naši vládci nemají pod kontrolou ani sami sebe, natož nějakou zodpovědnost za společnost.
    2.3.2012 18:03 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Chcete nekoho zkuseneho s vizi, kdo tam jeste nebyl. Tak hodne stesti.

    Svobodni? To by byla vlada spis flakacu - zastavaji predstavu, ze se vlada nema do niceho montovat, nebo se pletu?
    vlastikroot avatar 2.3.2012 11:38 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Nové volby nic nevyřeší, dopadne to zase stejně jako x předchozích voleb. Politické strany zahltí všecko svýma plakátama, v televizi se budou vychvalovat a slibovat, jak bude všecko lepší než předtím. Malé strany jako jsou piráti nemají dost peněz na takovou kampaň, lidé si to neuvědomují že ti zloději na to budou mít peněz nejvíc a budou vidět nejvíc. Lid si zvolí ty samé lidi a pak bude celou dobu čekat na další volby ... Ne s tim je potřeba něco udělat, nenechat to být, nečekat.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    kotyz avatar 2.3.2012 11:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Kdyby volby mohli něco změnit, tak už by je dávno zakázali :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.3.2012 12:50 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    No já si na ně počkám, protože odhalí nakolik jsou lidí fakt ovce nebo ne. :-) Takže já si počkám, kouknu, zhodnotím a dál se budu starat sám o sebe a o své blízké. :-) Když pujdeš do ulic tak nic nevyřešíš, akorát mužeš uzurpovat moc a o to já nestojím. :-)
    2.3.2012 13:04 levavarle
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    aha, takže jsi stejný jako většina politiků. všechno okolo je ti u zadele, hlavně když se ty budeš mít dobře... a že 90% národa bude hnít ve s*ačkách je ti jedno. hlavně když TY!
    2.3.2012 13:14 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Tak to jsi mě nepochopil. :-) Já jenom řikám že změna je možná, ale nejdříve lidi musí pochopit sami proč tu změnu chtějí a jakou změnu chtějí! Já nehodlám měnit systém pokud si to lidé nebudou skutečně přát! Pokud se podíváš do historie tak nejvíce mrtvých bylo právě v těch revolucích kdy si jeden jedinec myslel že má patent na to zprávně řešení a díky tomu vytvořil genocidu národa... To nechci a nebudu se k tomu připojovat. Těch 90 procent lidí je hlavně ve sračkách protože se 1) nezajímá o politiku, 2) nezajímá se o věci ve své pravé podstatě, 3) žijou konumeme a vyhovuje jim to. Takže at si v tom žijou když chtěj. Já je přesvědčovat nebudu. :-)
    tsLnox avatar 2.3.2012 18:26 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    A ještě jednou Zeměplošsky - Terry Pratchett je vážně génius:
    Jak on sám tvrdí, tak to co lidé skutečně chtějí, je vědět, že zítřek bude stejný jako dnešek a že touží po jistotách, a proto jim, alespoň nějaké jistoty dal. (viz Havelock Vetinari)
    2.3.2012 09:00 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Malá připomínka: pokud je tam odkaz na třetí a sedmý bod, pak bych ocenil použítí OL místo UL.
    2.3.2012 09:40 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    U nás v škole boli včera policajti... behajú po celom Slovensku a zisťujú autentickosť podpisov na petičných hárkoch novej predvolebnej strany, ktorá sa vydáva za 99%... ukazuje sa údajne, že niektorí sa na tie hárky podpisovali viacnásobne, pretože za podpis sa dávalo euro (či 1 euro 50 centov).V poslednom čase stále nejaký dobrodinci niečo rozdávajú. Na každom paneláku visí oznámenie, kde si možno vyzdvihnúť potrvainovú pomoc( múku, bezvaječné cestoviny z tvrdej múky).Možno sa bude niečo rozdávať aj pred volebnými miestnosťami. Oplatí sa ísť voliť.
    2.3.2012 09:41 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    nejakí dobrodinci...potravinovú pomoc;-)
    2.3.2012 10:38 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Brrr, z toho podtitulu "národ sobě" mi naskakuje husí kůže. Nacionalismus je hnus, a to nebezpečný a škodlivý. Z celé té iniciativy mám po přečtení těch stránek vůbec pocit, že by výsledkem toho puče (jak už to tak obvykle bývá) byl nějaký nedemokratický autoritářský režim, ty texty k tomu vysloveně směřují (a zmínky o uzákonění referenda to moc nezmírňují).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    2.3.2012 18:48 sad | skóre: 10 | blog: sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Nápis "Národ sobě" je i na Národním divadle :-)
    2.3.2012 19:06 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Taky mě tam nikdo nikdy neviděl a nejspíš ani neuvidí.
    2.3.2012 19:27 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Ono nejde ani tak o samotne "narod sobe", jako o zbytek tech jejich stranek; z nich nacionalismus primo kape.
    2.3.2012 20:32 sad | skóre: 10 | blog: sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Já asi přesně nevím, co je ten nacionalismus. Pod nacionalisty si představuji lidi, kteří mají rádi svou zemi a chtějí, aby fungovala správně. Potom bych se klidně i označil za nacionalistu.

    Já myslím, že nynější systém není úplně špatný, ale potřeboval by doladit, trochu posílit roli občanů, a hlavně něco udělat s korupcí a rozkrádáním. Ale by přišla nějaká Národní rada s absurdními požadavky a s plánem předělat celý politický systém, to už zavání nebezpečím. A stejně jsem na jejich hnusném webu nenašel, jak chtějí bojovat s korupcí.
    2.3.2012 20:52 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Nacionalista je ten kdo má rád národ. Vhodnější už by byl pojem vlastenec, jenže to by nesměla být vlast redukována na zkratku Česká republika == Česko (FUJTAJXL!!!), ale české země. Osoba která má ráda svou zem se označuje jako patriot.
    2.3.2012 21:26 sad | skóre: 10 | blog: sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Jsem patriot :-)
    2.3.2012 11:29 Čaročaj Šestsvětel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    No já teda nevím, ale čeho prosím chcete dosáhnout?

    - Vláda odborníků? Co to prosím má znamenat? Kdo bude určovat, co znamená slovo odborník? Já jsem taky v jistém smyslu odborní, měl bych tedy být ve vládě? A k čemu ta odbornost bude těm našim vládcům? Prostě chcete sesadit současnou vládu a chcete, aby tam šel prostě někdo jiný? To se mi nezdá, jako nějaké zásadní řešení. Stačí počkat do voleb, nebo až se trochu prohází složení politických stran a máte splněno. Ale pořeší se tím něco?

    - Zahájení příprav spravedlivých voleb. Opět, jak chcete definovat spravedlivé volby? Kterou spravedlivost vlastně máte na mysli? Co se tím vyřeší? Prostě volby vyhraje ten, kdo nejlépe zmanipuluje průměrného voliče. Nebo jak si to představujete, že to bude fungovat?

    - Uzákonění běžně použitelného referenda : no řekněme, že tohle je jeden požadavek, který má trochu hlavu a patu. Ale absolutně s ním nesouhlasím. Proč by měli o složitých věcech volit lidé, kteří o té problematice nic nevědí? Snad myšlenkou demokracie je, že si volič zvolí svého politického zástupce, který vše promyslí a pomocí svých znalostí a zkušeností vybere ideální řešení. Vždyť tento požadavek jde přímo proti 1. požadavku! V referendu se stejně nakonec rozhodne podle toho politika, který dokáže nejlépe zmanipulovat průměrnou většinu.

    - Zastavení církevních restitucí: Jednoznačně populistický požadavek, ale to se mi tu nechce rozebírat. Každopádně je to vskutku ultimativní řešení na problémy, které nás všechny strašně trápí. Vadí vám neschopnost vlády, omezování internetu nebo neprůhlednost státních institucí? Zastavení církevních restitucí vyřeší všechny vaše problémy! - jo, z toho jsem fakt na větvi.

    - Zastavení penzijní, sociální, zdravotnické a školské reformy: No s tímhle snad nikdo nemůže nesouhlasit. Samozřejmě, že všichni tady chceme dokonalou legislativu penzjních, sociálních, zdravotnických a školských věcí. Žádat můžete co chcete, ale pokud nevím, jak toho dosáhnout nebo jak by to mělo vypadat, tak asi těžko prosadíte nějakou rozumnou změnu. Taky by jste se nemuseli omezovat jen na tyto 4 věci, ale rovnou požadovat, aby bylo VŠECHNO zreformováno do dokonalého stavu. Rovnou můžete říct vládě, že požadujete, aby do konce března vyřešila všechno.

    - Odvolání podpisu na smlouvě ACTA, která zavádí cenzuru na internetu: no s tím taky docela souhlasím, ale nicméně se tím zase nic neřeší. Jak to zaručí, že nikdo neprosadí nějaký podobný zákon, nebo zákon, který bude omezovat jiné základní svobody? To se asi zase sejde Holešovská výzva a zase vyplodí něco takovéhleho, že?

    - S tím Klausem jednak nesouhlasím z důvodu, že je to aspoň jeden z mála lidí v politice, co se mě nedělá idiota a nesnaží se mě přesvědčit, že jsme banda amorálních prasat, co by měla být ve vězení. No ale můj osobní názor zde není zas tak důležitý. Jen nechápu, jak výslovné odvolání jednoho politika něco vyřeší. Tak snad by se mělo třeba říct: "Každý prezident, co je alespoň ze 70% takové prase jako Klaus bude odvolán.". Tomu říkám systémové řešení. Nebo to rovnou vzít z gruntu a říct "Každý, kdo popře globální oteplování nesmí vykonávat veřejnou funkci a musí být povinně každým považován za amorálního nepřítele lidu.".

    - No to s tím termínem mě jediné ani tak neštve, protože to je naprosto nicneříkající prohlášení. Tu faktickou chybu s tím koncem února vůbec neberu v potaz.

    Kdy už lidi pochopí, že problémy nemají jednoduché řešení a že dokud nebudou sami přemýšlet (ano já vím, hrozně to bolí), tak se nic nevyřeší?
    2.3.2012 11:51 ET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Proč by měli o složitých věcech volit lidé, kteří o té problematice nic nevědí?
    A proč o složitých věcech rozhoduji lide, kteří o té problematice nic nevědí? (politici) Aspon by se o kapku zvedla mira "demokracie" a MASA se neda tak lehce zkorumpovat jako jednotlivec...

    2.3.2012 12:14 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Masa sa dá skorumpovať podobne ako jednotlivec. Len treba použiť metódy, ktoré fungujú na masu.
    2.3.2012 12:21 Čaročaj Šestsvětel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    No však já také neříkám, že tak jak je to dnes je to dobře. Ale navrhovat změnu, jejíž výsledkem je stejně stupidní systém mi přijde poněkud zbytečné.
    Jendа avatar 2.3.2012 15:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    MASA se neda tak lehce zkorumpovat jako jednotlivec
    Zkorumpovat (finančně) asi ne, ale ovlivnit pomocí pečlivě vybraných informací…
    2.3.2012 13:02 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    - Uzákonění běžně použitelného referenda : no řekněme, že tohle je jeden požadavek, který má trochu hlavu a patu. Ale absolutně s ním nesouhlasím. Proč by měli o složitých věcech volit lidé, kteří o té problematice nic nevědí?
    A kdo o nich něco ví? Politici jsou povětšinou ještě větší diletanti, než ti, kteří o té problematice nic nevědí.

    Ten důvod je jednoduchý: jde o nejspravedlivější řešení. Z ekonomického pohledu je asi nevýhodné, jenže naše politická scéna je z ekonomického pohledu totální propadák, takže každá změna může být jenom k lepšímu :-)
    Snad myšlenkou demokracie je, že si volič zvolí svého politického zástupce
    Ne, ne, ne a NE! Demokracie = vláda lidu. Občas se někde objeví názor, že lid český potřebuje svého krále, tatíčka, hlavu pomazanou, která všechno rozhodne za něj, a když čtu takovýhle vejžblepty, začínám to chápat. Přímá demokracie u nás asi nemá šanci.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    2.3.2012 13:55 Čaročaj Šestsvětel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    No přiznávám, že v tomhle jsem značně nerozhodný. Ale obávám se, že by to berete příliš jako boj mezi různými skupinami (vládci, průměrný člověk, střední třída etc.). Tudíž docházíte k závěru, že jediné spravedlivé je, když má každý stejné právo hájit svůj zájem. Mě ovšem na současné situaci vadí něco jiného. Nemám potřebu chtít po státu, aby mi dával nějaké peníze, nějakou práci a domov. V první řadě po státu chci, aby mi dal pokoj. Aby mě pořád nechtěl za něco trestat a moralizovat. Abych se mohl v televizi dívat na něco jiného než na Televizní noviny, kde polovina zpráv vpodstatě říká "koukněte na něj, co provedl, je to zlobivý občan a tak se na něj musíme mračit a pořádně ho potrestat, aby byl hodný!". Mě už štve, jak se mi každý snaží nacpat do hlavy svojí morálku. Takhle já chápu svobodu. Svoboda je pro mne důležitá, stát a demokracie je pro mne jen prostředek, jak toho dosáhnout. Demokracie by tak neměla vypadat tak, že když většina lidí považuje něco za špatné, tak to nikdo nesmí dělat. Demokracie by mel být systém, který díky protichůdným názorům a sporům všech podílejících se lidí zaručí funkční společnost a její svobodu.

    Podle mě je totiž jedno, jestli řekne vládce, že mít černé vlasy a při tom modré oči je deviace, kterou je třeba odstranit, nebo to řekne referendum. Vyjde to oboje prostě nastejno. To sice je demokracie, ale není to ta demokracie, kterou bych chtěl. Chtěl bych demokracii jako systém protichůdných názorů, ve kterém ale právě žádný názor nezíská velkou převahu. Žádná moc neovládne celý systém. V tom by měla být demokracie - vše by mělo fungovat bez nějaké jednotné vlády nad všemi obyvateli, pomocí té roztříštěnosti názorů a moci.
    2.3.2012 18:29 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    V první řadě po státu chci, aby mi dal pokoj.
    To ovsem ve skutecnosti nechcete po statu, ale po spolecnosti. Rekl bych, ze mate problem. :-) Realita proste je, ze pokud zijete v nejake spolecnosti, musite prijmout jeji pravidla. Zadne "myslim, ze se me to netyka, tak se me to take netyka" tam proste neplati a platit nemuze. Na druhou stranu, pozitivni je, ze vetsina chce vesmes tu svobodu take, takze se na to muzete castecne spolehnout.
    2.3.2012 19:09 polar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Ne, ne, ne a NE! Demokracie = vláda lidu.
    A jak si teda tu nezastupitelskou demokracii představujete prakticky? Řekněme, že je se nějak dojde k tomu, že je potřeba nový občanský zákoník. Právní experti na Ministerstvu něco nadraftují a vystavý na Internet. Pepa večer sleze z popelářského auta, Maruna dorazí šichtu v Tescu, Lojza putbackne fix do Linuxového jádra, Franta dooperuje slepák a pak se každý nich zasedne (jako už mnoho večerů předtím -- návrh má asi 649 stran hutného textu) k návrhu občanského zákoníku.

    Po týdnech pozorného čtení a odborných disputací v kruhu rodinném pošlou všichni své připomínky zpět na Ministerstvo a těší se na další kolo. Pak, po stovkách iterací, přijde kýžené referendum. Otázka je jednoduchá "Souhlasíte s Občanským zákoníkem ve znění z minulého pátku?" Bohužel, 45% je proti...

    Fakt si myslíte, že to může fungovat? Kolik zákonů by se tímhle procesem povedlo protlačit za rok?

    Takže pokud jde o mě, díky bohu za zastupitelskou demokracii a dělbu práce vůbec. Prostě si nedokážu představit, že bych se současně dokázal naplno věnovat stavění domů, neurochirurgii, psaní softwaru, pěstování brambor, psaní zákonů, učení dětí, řízení autobusů, stavění letadel, řízením lidí atd atd. A i kdybych to nedejbože dokázal, vůbec o to nestojím -- chci se věnovat tomu co umím, co mě baví a na prvním místě svojí rodině. Na to ostatní si velmi rád zaplatím jiné.
    2.3.2012 19:32 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Vono by bohatě stačilo to co navrhovali, pokud se dobře pamatuju, v jistě pane ministře. Odstupňovat pyramidově po skupinkách. Řekněme každej znás dokáže znát a sociálnmě ostihnout tak 20-40 lidí. ty si vyberou svého zástupce co bude něco za ně řešit, ti se zase busou scházet v dalších skupinkách až na vrchol... není to samozřejmě řešení ale ty lidi by se museli více zodpovídat svému okolí... tedka v podstatě existuje neproniknutelná bariéra stranických organizací které navrchol nikoho nepustí a tím ti udržují moc s minimální kontrolou...
    3.3.2012 12:03 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Jj, slavna parlamentni reforma. To byl zvlast poucny dil, hlavne ten konec:-) Myslenka je to pekna, otazka je, kdo by to platil. Ted mame 200 poslancu a 81 senatoru, pri obvodech po 20-40 lidech by to byly minimalne tisice lidi v ruznych patrech te pyramidy, ktere by musel nekdo platit a motivovat (aby to nedopladlo jako za minuleho rezimu, kdy sice kazdy clen Strany porad schuzoval a aspon formalne se podilel na rizeni statu, v realu to ale moc nefungovalo). Navic kolik penez by se muselo odklonit aby se nekdo uplne odspodu prokousal az nahoru:-) Dneska je to celkem legrace, pokud se clovek chce stat poslancem, staci si to par let odsedet ve stranicke bunce, tleskat kdyz je to vhodne a usmivat se skoro na kazdeho a je to (znam par takovych v okoli).
    3.3.2012 19:13 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    No spočítej si kolik je dnes lidí ve státní zprávě. :-) Ti by to mohli při práci dělat. :-) Ale jako je to těžké ale nemyslím si že neřešitelné. :-)
    Dalibor Smolík avatar 4.3.2012 00:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Ale oni ti, co jsou v té zprávě to dělají, horší je to s těmi, co jsou ve státní správě.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Gilhad avatar 5.3.2012 11:26 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Kolik zákonů by se tímhle procesem povedlo protlačit za rok? Obavam se, ze vice v tomto pripade vazne neznamena lepe - soucasny stav, kdy VSECHNY zakony, kterymi se MUSIME ridit neznaji ani pravnici je dost sileny. A to, ze se zakony porad meni za pochodu taky neprispiva k pocitu pravni jistoty. Vazne bych ozelel zakony na to, jak zakrivene musi byt okurky a banany a cim se smi a nesmi svitit u me doma ve prospech toho, kdy by zakony bylo mozno znat a spolehnout se ze budou platit stejne i za rok.
    vlastikroot avatar 2.3.2012 11:48 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Podle mě by nejduležitější bylo zrušit imunitu a zavést trestní odpovědnost za své činy. Nechápu, jak mužou být projekty jako opencard nebo datové schránky, kde se z okna házejí miliardy a nikdo za to nesedí v base. To se přeci dá dohledat, kdo to vymyslel a kdo to odsouhlasil. Podle mě, kdyby každému politikovi hrozil trest za to, když rozhodne chybně (tak to funguje v každé jiné profesi, kdo dělá chyby, platí za ně), tak by si dával pozor, jak hlasuje a pro co vubec hlasuje. Kdo podá návrh na rozkrádání veřejných peněz by měl jít sedět a kdo hlasuje pro, by měl odstoupit s doživotním zákazem vykonávat tuhle práci.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    2.3.2012 12:04 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    ...kdybych mel v rukou justici a malou policejni stanici, v rukavickach bych chodil po kraji...
    2.3.2012 12:13 ET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    +1

    jinak za DS muze Icko - http://www.mvcr.cz/clanek/revoluce-v-komunikaci-datove-schranky-jsou-od-1-7-2009-realitou.aspx
    2.3.2012 20:51 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Toto je apoliticke a patrne s tim bude vetsina souhlasit. Jak definovat rozkradani verejnych penez? Kdo urci, co jsou spravna kriteria a podminky pro soutezeni zakazky? Podle nekoho muze byt verejna zakazka urgentni, podle nekoho muze byt absolutne zbytecna. Co je to chybne rozhodnuti pro politika? Z meho hlediska bude chybne rozhodnuti hlasovat pro zvysovani dani, ktere brzdi nasi ekonomiku. Ale bohuzel nemam patent na rozum a nekdo v navyseni prijmu statniho rozpoctu muze videt zpusob redukovani deficitu a dany zakon pro nej nebude chybne rozhodnuti. Je to tezke a nevim, jak to, co je a neni chybne politicke rozhodnuti, posuzovat...
    2.3.2012 21:08 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Tou prvni vetou mam na mysli tve tvrzeni. Ne svuj nazor. :-)
    vlastikroot avatar 3.3.2012 00:54 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Kriteria jsou jasna - zakazka pro verejny sektor nesmi byt drazsi nez stejna zakazka pro sektor soukromy. Napriklad jsem v zivote nevidel webovou sluzbu s cenou 900 milionu (+ naklady na provoz 15 mega mesicne). I 10 milionu mi prijde dost, ale 900 ... to je proste jasne chybne rozhodnuti, bez diskuze. A takovych by se naslo urcite mnoho.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    3.3.2012 03:11 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Jasne. Na tomto se kazdopadne shodneme. Jenze jsou jine zakazky, ktere nejsou tak videt. A dale je zde otazka rozhodovani politiku(poslancu), jak popisujes: co je v jejich pripade chybe rozhodnuti a co ne. Byl bych rad, pokud by dochazelo k zavirani smejdu zneuzivajicich verejne finance: sice chci osobne minimalizovat stat v maximalne mire, ale z toho, ze jsou statni prostredky mene rozkradany a rozdelanovany efektivneji, musi mit dobry pocit imo kazdy.
    gtz avatar 3.3.2012 11:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    tam myslím v té ceně byly i pronájmy vyhrazených okruhů, dodávky byly včetně serverů, globálních storagů apod. Ale 900M je fakt moc. když si vezmeš, ale, že v tom jsou jistě kamarádské firmy tak se ani nedivím. Brácha na bráchu apod.

    Není se čemu divit, zakázky byla vypsaná a otázka je jak a proč někdo zvítězil s lepší nabídkou. Ty podmínky jak jsem se kdysi koukal byly jen pro pár vyvolených firem (ty podají všichni podobnou nabídku každý s rozdílnou cenou a pak se nějak domluví). Jistě je to kartel, ale kdo jim to dokáže.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.3.2012 12:02 b022d
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Přijít ani náhodou. Takováhle iniciativa je nebezpečná, už vůbec nehájí zájmy "národa" (to slovo taky nesnáším), ale opět jedné zájmové skupiny. Je extremisticky hloupá, při vší úctě. Nechce změny principu, chce změny banalit. Souhlasím s "kolosální blbostí", že každý lid má takovou vládu, jakou si zaslouží.

    Vždycky je tu možnost změny, demokratické změny. Pláčete, ovládají nás mocní a lidi u koryta, ale demokracie je z podstaty vláda lidu. Souhlasím, je třeba ukázat, že "šedá masa" má tu největší svrchovanou moc. Ale ne takhle primitivně a nízce. Místo toho, aby se demonstrovalo třeba za odvolatelnost politiků, chce se po vládě, aby podala demisi a byly nějaké nové, spravedlivé volby... Co jste si, holenkové, zvolili, to máte! Ovčané se musí učit zodpovědnosti za svoje konání a bohužel to prostě nejde jinak, než že se spálí a zase a zase a zase a pak už si možná vezmou na ten žhavej pekáč chňapku. Možná. Ale obviňovat troubu, že hřeje, a myslet si, že po rebootu (vypojení a zapojení přípojky) to bude jiný... Eeeh...
    2.3.2012 12:23 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    ...Vždycky je tu možnost změny, demokratické změny. ...

    tato veta plati jen v nasi galaxii a nebo i v jinych vesmirech?
    2.3.2012 21:51 b022d
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    ta věta platí už z podstaty demokracie
    JiK avatar 2.3.2012 15:54 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Do tech pozadavku vam jeste chybi uzakonnit vitr zezadu pro kazdeho cyklistu. A aby na sebe lidi byli hodni a vonavi. A aby kazdy mel dost penez i bez soutezeni s ostatnima. Drzim vam palce, bojovnici za lepsi zitrky. :-)
    vencour avatar 2.3.2012 20:09 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku

    Nějakou změnu k lepšímu by to chtělo. A takovéhle dráždění a budění by mohlo pomoct k probuzení ze spánku.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Marcela* avatar 2.3.2012 20:09 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Tak by mě docela zajímalo, kdo by po demontáži vlády jmenoval onu "vládu odborníků". Pak mě neméně vrtá hlavou, jak si protagonisté "Národní rady" představují "Spravedlivé demokratické volby" :-). O tom jsem se nikde nedočetla.

    Jukla jsem ze zvědavosti na rubriku "o nás" a bohatě mi stačí dočíst se o nich, že 2 z 5 představitelů "Národní rady" jsou bývalí komunisté.

    Dál pro mě nemá smysl se jejich revolucionářskými hláškami zabývat.

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    3.3.2012 14:59 jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    2 z 5 představitelů "Národní rady" jsou bývalí komunisté

    Zcela normální statistický průměr u předchozí generace.
    Marcela* avatar 3.3.2012 18:27 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Neřekla bych:
    k 1. lednu 1989 činil počet členů a kandidátů strany 1 701 085
    zdroj:
    Počet obyvatel v ČR v roce 1989: 10 362 102
    zdroj:

    Což vychází, jestli dobře počítám, necelí 2 členové KSČ na 12 lidí...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    3.3.2012 19:50 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Počítáte blbě, protože v tom počtu obyvatel je zahrnuta i omladina do 18 let, která v KSČ ještě být ano nemohla.
    3.3.2012 19:55 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Takže přesnější by bylo z každých osmi občanů byli dva komunisti, dva co byli takoví šmejdi že je ani komanči mezi sebe nechtěli, dva co byli vyloženě na komanče vysazení a dva, kterým to bylo jedno. A z těch osmi byl nejmíň jeden práskač.
    3.3.2012 20:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    A pokud jde o členy SSM, ještě než došlo na kandidaturu do KSČ, tak lze říct - soudě podle zkušenosti na střední a základky - na každých 8 připadal pouze jeden nečlen SSM.

    Já v pionýru byl - jako dítě jsem z toho ještě neměl rozum. I když jsem skládal slib pouze jako jiskra. Ovšem když se na střední třídní jist výsledkem otázal kdo NECHCE být v SSM, tak jsem byl jediný kdo tu ruku zved. V domnění že jsem přeslechl, otázku zopakoval. A to neměl dělat, protože se zvedlo ještě několik dalších rukou. Pak už se dál raději neptal.
    3.3.2012 21:03 jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    A vsichni starsi 18 let v Narodni fronte a jednotne k volbam vcetne slecny Marcely a dalsich soucasnych pravicaku z te generace
    Bluebear avatar 4.3.2012 13:14 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Takže přesnější by bylo z každých osmi občanů byli dva komunisti, dva co byli takoví šmejdi že je ani komanči mezi sebe nechtěli, dva co byli vyloženě na komanče vysazení a dva, kterým to bylo jedno. A z těch osmi byl nejmíň jeden práskač.

    ROTFL :-) You've made my day :-)

    Jak psal Twain, "takové zasmání jsou hotové peníze, protože sníží účet doktora jak nevímco".
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    gtz avatar 2.3.2012 20:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Nic se nezmění, nikdo neodstoupí.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.3.2012 21:43 HUFU | skóre: 2 | blog: Ripping_yarns
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Máte absurdní požadavky a zavání to levárnou. Sice nejsem spokojen s tím, jak to tu (ne)funguje, ale tohle je moc - čas na revoluci ještě nenastal. Od toho máme volby.

    Je potřeba přestat volit ty zmetky. Oni už tam jsou přes 20 let. Zákonitě museli ztratit kontakt s realitou a pravděpodobně je pro ně krádež už tak přirozená vlastnost, že se ani nestydí. Volme jiné strany. Jakékoliv, jakkoliv malé, ale hlavně ne parlamentní. Když nic jiného, aspoň se všichni zaleknou úbytku hlasů a třeba se začnou chovat slušněji. Toť můj názor a budu se ho příští volby držet.
    2.3.2012 22:01 jekub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    podivaj se vackar, maj v tom hokej. Ve standardnich demokraciich neresi nespkojenost s vladou pracujici yntelygence vaseho razeni, ale dobre motivovana jednotka vysadkaru. Velitel (dle pouceni z historie nejlepe v hodnosti plukovnika) se pak stava nezkorumpovanou urednickou vladou. Takhle proste to je. Tak nemrhaj planyma recma (ani tricka to nevytrhnou) a koupej cinky a misto kecu cvicej a budujou karieru.
    3.3.2012 01:29 slush | skóre: 9 | blog: slushuv_koutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Dovol, abych se zeptal - to jste byli vy, kdo nekdy minuly tyden cely den objizdel Vaclavske namesti v dodavce a hulakali nejaky debilni hesla tak, ze jsem neslysel vlastni myslenky? Jestli ano, tak laskave jdete do [cenzurovano], nektery lidi potrebujou i pracovat!!!
    robotics avatar 3.3.2012 09:50 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Národní rada, národ sobě.. to už zní skoro jako - nic než národ..
    Dalibor Smolík avatar 3.3.2012 16:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Národ sobě .. tenhle nápis je v Národním divadle, ale měl naprosto jiný význam v souvislostech, ve kterých vznikl. Ale jinak samozřejmě souhlasím.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jendа avatar 3.3.2012 16:09 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    A nebylo to i v nějaké reklamě na drogy? Nebo to bylo chlapi sobě?
    Dalibor Smolík avatar 3.3.2012 18:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Jo, chlapi sobě! Reklama na Staropramen :-))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.3.2012 19:16 jekub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Dalibor Smolík avatar 5.3.2012 12:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Ten prostřední na tom vydělal :-))))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 6.3.2012 17:18 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Protoze ma narozeniny. :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.3.2012 18:36 Jirka z Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Pratele, nebyli jste pouceni z predchozich dob a dejin? Jsem pro organizovanou obsahlou stavku ale bude potreba ji podchytit jiz vsemy smery nikoli jen stavka jako ukazka anebo nechat se slejt vodou z del a pobit tezkoodenci. chcete, chceme li vyhrat bohuzel bude potreba uderit silou a opravdu mit za sebou neco jako narodni gardu ve zbrani, samozdrejme ze neni ucelem nekogo lincovat, zabijet a masakrovat, zijeme v rozumne inteligentni spolecnosti, ale bude potreba nejdrive mit silu rovnou proto policii a armade aby se neco v tomto state vubec zmenilo. porovnejme jen treba s pitomym filmem STATECNE SRDCE, je to jen film ale po tisicileti to jinak nejde. jsem vlastenec, republikan, a nesnasim cizinu vykoristujici nasi zemi. jsem proti EU, cechy cechum ap. atd..
    13.3.2012 08:44 hdbagr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přijdete? Demonstrace 15. 3. 2012 v Praze na Václaváku
    Situace ve státě je neúnosná, ale pokud z těchto iniciativ nevznikne nová politická síla,která dokáže prosadit přímou demokracii po vzoru Islandu nebo Švýcarska,pak budou všechny demonstrace současným kleptokratům k smíchu,ti co jsou v opozici to podpoří a když vyhrajou volby, začnou krást jako ti co tam kradou teď.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.