abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 02:09 | Komunita
V listopadu přešla Wikimedia z Bugzilly na Phabricator. K migraci se v příspěvku na svém blogu vrací André Klapper. Bugzilla byla používána 10 let. Vloženo bylo 73681 oznámení. Registrováno bylo přibližně 20000 uživatelských účtů. Porovnání Bugzilly s Phabricatorem na stránkách MediaWiki.
Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 23:04 | Zajímavý software

Dnes vyšla na Steamu linuxová verze počítačové hry. Civilization: Beyond Earth Stalo se tak necelé dva měsíce po vydání Windows verze.Díky vánoční slevové akci lze hru na Steamu do zítřejších 19 hodin koupit s 40% slevou.

menphis | Komentářů: 0
včera 23:03 | Pozvánky
7. a 8.3.2015 proběhne na pražském Strahově další InstallFest. Můžete posílat náměty na přednášky nebo si rovnou svoji přednášku či svůj workshop přihlásit.
Jendа | Komentářů: 0
včera 23:02 | Nová verze
Laboratoře CZ.NIC vydaly ostrou verzi desktopové aplikace Datovka nesoucí označení 4. Tato verze plně nahrazuje starší Datovku 3.1 napsanou v jazyce Python. Podrobnější popis Datovky 4 a informace o rozdílech a vylepšeních naleznete na stránkách projektu nebo na blogu CZ.NIC. … více »
Vilem Sladek | Komentářů: 5
včera 18:00 | Nová verze
Byl vydán PostgreSQL 9.4. Nejnovější verze tohoto relačního databázového systému s otevřeným zdrojovým kódem přináší celou řadu nových vlastností a vylepšení. Zdůraznit lze například podporu nového datového typu JSONB. Podrobnosti v poznámkách k vydání.
Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 02:30 | Nová verze
Byla vydána verze 14.12.0 KDE Aplikací (KDE Applications). Většina z nich je založena na knihovnách KDE Platform 4. Některé, například Kate, KWrite nebo Konsole, jsou už ale založené na KDE Frameworks 5. Podrobnosti v kompletním seznamu změn a na stránce s dalšími informacemi. Před několika dny vyšly také knihovny KDE Frameworks 5.5.0 a prostředí KDE Plasma 5.1.2.
Ladislav Hagara | Komentářů: 22
včera 02:30 | Bezpečnostní upozornění
Organizace ICANN se stala terčem spear phishingového útoku, při kterém útočníci získali přístup do několika zaměstnaneckých e-mailů. Následně získali administrátorský přístup také do aplikace "Centralized Zone Data System". Z tohoto důvodu byla hesla na účtech uživatelů CZDS deaktivována a uživatelé si musí požádat o reset hesla. Zároveň se uživatelům doporučuje provést změnu hesla i v dalších systémech, pokud někde používali stejné přihlašovací údaje. [CSIRT.CZ]
Ladislav Hagara | Komentářů: 8
17.12. 15:00 | Nová verze
Po ipfwadm, ipchains a iptables přichází nftables. Subsystém pro filtrování paketů nftables se v lednu dostal do Linuxu 3.13 (zprávička). Včera vyšla verze 0.4 balíku nftables. Nejnovější verze nftables a nástroje nft přináší například podporu Linuxu 3.18 a 3.19.
Ladislav Hagara | Komentářů: 0
17.12. 13:00 | IT novinky
Google na Google+ oznámil, že jeho Dokumenty, Tabulky a Prezentace nově otevřou také soubory ve třech hlavních ODF formátech (.odt, .ods a .odp).
Ladislav Hagara | Komentářů: 3
17.12. 11:30 | Zajímavý článek
Na serveru Hack A Day byl publikován článek o domácích počítačích za železnou oponou (Home Computers Behind The Iron Curtain). Martin Malý se zde věnuje počítačům jako JPR-1, Ondra, PMD 85, IQ 151 nebo Didaktik Gama.
Ladislav Hagara | Komentářů: 46
Disketu jsem naposledy použil během
 (46%)
 (3%)
 (11%)
 (37%)
 (2%)
Celkem 1591 hlasů
 Komentářů: 54, poslední 9.12. 17:16
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín

    Věnečky emacsových panen a sexismus

    22.7.2009 18:47 | Přečteno: 2415× | Jen tak | Výběrový blog

    O letošní aKademy jsem četl v podstatě jen tady na AbcLinuxu.cz (díky zápiskům od Jaroslava Řezníka (Rezza), díky). Zmínil sice, že na konferenci vystoupil i Richard Stallman a že jeho vtípky nebyly – jako obvykle – extra vtipné, ale o nařčení ze sexismu jsem se dozvěděl náhodou až později. To bylo tak...

    Na ITWire vyšel článek Why are people attacking RMS? Podle titulku jsem myslel, že jde o nějakou obecnou rozprávku o obecných napadeních. Ale ono ne – jde o Stallmanův vtípek pronesený při přednášce na letošní aKademy, resp. spíše o hysterické reakce na tento vtípek. Posuďte sami:

    „Then if you become a hacker you can celebrate that by having a foobar mitzvah, a ceremony in which the new hacker stands in front of the assembled congregation of hackers and chants through the lines of the system source code. And we also have the cult of the virgin of emacs. The virgin of emacs is any female who has not yet learned how to use emacs. And in the church of emacs we believe that taking her emacs virginity away is a blessed act.“

    (Nechce se mi to překládat... nějaký dobrovolník?)

    Vtípek je to typicky stallmanovský – nikterak zvláště vtipný, spíše trapný. RMS – zdá se – prostě není dobrý vypravěč vtipů. Zvláště ne těch vlastních. Ale – a v tom asi drží rekord – umí rozpoutávat nejen velmi podnětné diskuse, ale také diskuse úplně o ničem. Ta, která se strhla po jeho emacsovském vtipu, patří do té druhé kategorie.

    Stallman byl obviněn ze sexismu, neúctě k ženám, a dokonce z omlouvání či souhlasem se znásilňováním. Hmmm... Vím, že jsou (mnozí) Američané (často) pokrytečtí puritáni, ale tohle by mě tedy nenapadlo. Uznávám, že nutit něžnému pohlaví používání Emacsu může být chápáno jako barbarství, ale je vůbec možné, aby byl někdo takový pitomec a vyvozoval z toho vtípku, že se mluví o skutečném panenství a jeho skutečném uzmutí? Vskutku pregnantní myšlenka, s hlubokou společenskou penetrací, řekl bych...

    Sam Varghese, autor odkazovaného článku, spekuluje, že jedním z důvodů, proč se David Schlesinger (GNOME) a Matt Zimmermann (Canonical) do Stallmana tolik pustili, může být pokus o odplatu za nedávnou kritiku Mono (vizte Je Mono právně bezpečné?) ze strany Stallmana a FSF. Já nevím, co si o tom mám myslet, protože pokud by to byla pravda, tak by to snad bylo ještě stupidnější, než kdyby věřili, že se jedná o sexismus. Takže se spokojuji s konstatováním, že pokud někdo nechápe, co je vtip, a nedokáže to odlišit od skutečného útoku na opačné pohlaví, tak je to prostě vůl.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Richard Stallman
     (57 %)
     (12 %)
     (31 %)
    Celkem 143 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.7.2009 18:57 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    jo to sedí. Gnome, ubuntu, canoctical ........., ...................., ....................GRRR!!! ?????
    22.7.2009 19:28 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Tohle mi připomíná jeden komentář Jima Hackera ze seriálu Jistě, pane ministře/premiére - měl schůzku s nějakou černoškou, která mu něco dlouze vysvětlovala, a on se (zřejmě ne moc nenápadně) mrknul na hodinky. Okamžitě byl nařčen ze šovinismu, sexismu a rasismu. "A já se přitom docela obyčejně nudil!".
    stativ avatar 22.7.2009 19:52 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Amíci jsou banda namyšlených tupců. Ne všichni, ale bohužel kvůli některým prostě člověk musí být "politicky korektní".

    Něco podobného se přece stalo i v Debianu. Na GSoC 2009 mailing listu se stalo to samé, když kdosi poslal odkaz na interview (nebo něco takového, neumím rusky) s jednou ze studentek s poznámkou ve stylu, že je pěkné, že nejenom že je inteligentní, ale i pěkná. Následující bouře byla naprosto nechutná.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    stativ avatar 22.7.2009 19:55 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Tak jsem si dokonce dal tu práci a onen thread jsem našel.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    22.7.2009 20:05 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    You must be signed in and a member of this group to view its content.

    Ehm, dekuji.
    stativ avatar 23.7.2009 11:27 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Aha, to jsem nevěděl.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    22.7.2009 20:16 cadic | blog: cadic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    narozdíl od stallmanova trapného vtipu byla tato poznámka zcela nekorektní, sexistická a šovinistická.

    22.7.2009 21:36 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Kolikrat jsem jiz slysel o nekom prohlasit, ze se v jeho osobe snoubi krasa s inteligenci. A nezaznamenal jsem zadny pripad, ze by to bylo chapano jako sexisticka poznamka. Co je spatneho na tom byl pekny a inteligentni? Ja bych se nezlobil, aspon jedno z toho kdyby bylo... :-D

    Dnes uz clovek aby se pomalu bal zene podrzet dvere ci pomoct z kabatu.
    danman avatar 22.7.2009 22:07 danman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    ???

    Kdyby to rekl nejake nasi matfyzacce , urcite by z toho nikdo nedelal takove halo ,a mozna by u ni i zabodoval.

    To ze amici jsou tak prepitomeli ,ze i zertovnou pochvalu takhle sejmou , je hodne smutne.

    A sexismus - co to k sakru je  ? Ano lidi mej dve pohlavi, a ano ony pohlavi se fyzicky i dusevne docela odlisuji. Nekteri lide by se meli konecne naucit vnimat fakta jako fakta , i kdyz nesedi do jejich spolecenskych teorii.

    krize a volici pravice:plesnive syry, stara vina a auto bez strechy levice:plesnive vina, stare syry a auto bez koles
    davkol avatar 22.7.2009 22:33 davkol | skóre: 80 | blog: h8blog | Hanácké Intipiland
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Amíci jsou banda namyšlených tupců. Ne všichni, ale bohužel kvůli některým prostě člověk musí být "politicky korektní".

    Když pozoruji některé (pseudohumanistické) výstřelky tady v Evropě, nemyslím si, že by tím byli Američané nějak výjimeční.

    I was talking aloud to myself. A habit of the old: they choose the wisest person present to speak to. (Gandalf)
    23.7.2009 10:00 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Ano, bohužel se takové věci stávají i u nás, např. zcela bizarní případ s "rasistickou" písní z večerníčku (viz Včelí medvídci nejsou rasisté, jsou jen obětí okurkové sezóny). Jediné naše štěstí je prozatimní nedostatek militatních feministek, které ve všem vidí sexismus a mužský šovinismus (a jsou schopné vidět falický symbol třeba i v nosné raketě Saturn 5 z projektu Apolo :-) ), ale obávám se, že dřív nebo později to budeme mít tady také.
    23.7.2009 10:15 #Tom | skóre: 31 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Pěkně o včelích medvídcích píšou na D-FENS. :-)
    stativ avatar 23.7.2009 11:28 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    OMFG!
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    22.7.2009 20:25 Feco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    „Then if you become a hacker you can celebrate that by having a foobar mitzvah, a ceremony in which the new hacker stands in front of the assembled congregation of hackers and chants through the lines of the system source code. And we also have the cult of the virgin of emacs. The virgin of emacs is any female who has not yet learned how to use emacs. And in the church of emacs we believe that taking her emacs virginity away is a blessed act.“

    Potom ked sa stanete hackerom mozte to oslavit ako mitzvah (nejaka zidovska oslava), obradom v ktorom novy hacker stoji pred zastupenou (zucastnenou) kongregaciou hackerov a spieva riadky z kodu open source systemu. A taktiez mame aj kult pannien emacsu. Pannou emacsu je hocaka zena, ktora sa doposial nenaucila ako pouzivat emacs. A my v chrame emacsu verime ze odobratie jej emacsoveho pannenstva je posvatny akt.

    22.7.2009 20:47 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Potom ked sa stanete hackerom mozte to oslavit ako mitzvah (nejaka zidovska oslava), obradom v ktorom novy hacker stoji pred zastupenou (zucastnenou) kongregaciou hackerov a spieva riadky z kodu open source systemu. A taktiez mame aj kult pannien emacsu. Pannou emacsu je hocaka zena, ktora sa doposial nenaucila ako pouzivat emacs. A my v chrame emacsu verime ze odobratie jej emacsoveho pannenstva je posvatny akt.
    (Nechce se mi to překládat... nějaký dobrovolník?)
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    22.7.2009 20:54 Feco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    Si robis srandu?

    22.7.2009 22:13 kn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    micvah je "zasvatenie", resp. prehlasenie zodpovednosti pred B-hom a komunitou za svoje skutky. U dievcat je to napr. bat micvah - vek 12, u chlapcov napr. bar micvah - vek 13.
    22.7.2009 22:15 kn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    a z hebrejciny je micvah = prikaz.
    23.7.2009 10:00 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    aúú ... prosím, trochu ohledu k jazyku ... buď anglicky "mitzvah" nebo česky (resp. slovensky) "micva", ale tvar "micvah" je příšerná zkriplenost :-/
    Joseph avatar 23.7.2009 12:49 Joseph | skóre: 7 | blog: No_bullshiting_please | Ba'aretz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    micvah sa bezne pouziva ako foneticky prepis z hebrejciny. ide o zamlcane H na konci

    napr. citat z deletu:

    Micvah (príkaz) požičať blížnemu je podľa halachy dôležitejšia resp. väčšia než povinnosť cedakah, ktorá znamená charitu, pretože v židovskom ponímaní existuje menšia pravdepodobnosť dostať pôžičku ako pravdepodobnosť dostať milodar. Pôžičkou má osoba v núdzi lepšiu možnosť postaviť sa na vlastné nohy, rozbehnúť svoj vlastný “bussines”.
    אם אין אני לי, מי לי; וכשאני לעצמי, מה אני; ואם לא עכשיו, אימתי.(פרקי אבות, פרק א, משנה יד
    24.7.2009 11:07 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    ide o zamlcane H na konci
    ... z čehož jasně vyplývá, že "micvah" není fonetický přepis, to by muselo to "h" být znělé

    he ה h na konci slova se nepřepisuje, pokud není znělé (menšina případů)
    napr. citat z deletu:
    MUHEHE, argumentovat novinama jako etalonem správnosti, to snad v nějaké jiné zemi nejlépe na jiné planetě ...

    náhodně vybraný (aktuálně první v přehledce) článek: "Kromě přenesení zoodpovědnosti zákazu kouření na restauratéry ..." - to nám jasně a nezvratně dokazuje, že se správně nepíše "zodpovědnost" ale "zoodpovědnost" ;-)
    Joseph avatar 24.7.2009 12:07 Joseph | skóre: 7 | blog: No_bullshiting_please | Ba'aretz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    ja ideovo suhlasim, najma s tym ze argument novinami je nedostatocny, slo skor o "ilustraciu". vo vacsine pripadov co som mal moznost vidiet (napr. dokumenty ZNO) je prevazne pouzity tvar micvah. fakt je ze nemozem tvrdit na 100% ze tak je to spravne (az tak dobry v ivr. nie som a foneticke prepisy su zradne, hebrejcina tazka :) ).
    אם אין אני לי, מי לי; וכשאני לעצמי, מה אני; ואם לא עכשיו, אימתי.(פרקי אבות, פרק א, משנה יד
    24.7.2009 13:52 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    mno, já také tolika jazyky nevládnu, nicméně nevidím důvod nevěřit Wikipedii, pokud se odkazuje na konkrétní strany odborné publikace, i kdyby v praxi převládala varianta, která je podle ní nesprávná ... a notabene v tomto případě zrovna varianta s "-h" Googlefight tvrdě prohrává, tož teda nevím, které dokumenty čteš :-)
    kralуk avatar 22.7.2009 21:16 kralуk | skóre: 27 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Pro tvou informaci, ta slavnost není mitzvah ale bar mitzvah, je to slavnost dospělosti potomka.
    RMS to /imho vtipně/ parodoval spojením s foo bar, tedy foobar mitzvah.
    22.7.2009 21:20 Feco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    No niesom som zid - myslel som si ze je to narazka na nejaku zidovsku oslavu ale do toho fakt nevidim... 

    23.7.2009 09:10 podlesh | skóre: 38 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Od toho máme google a wikipedii.
    xsubway avatar 22.7.2009 20:58 xsubway | skóre: 12 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše RMS

    je někdy trapný a většinou neškodný a obvinění z izmu je jen odplata ... i přes "to všechno" emacs používám denně a HURD nikdy :-)

    ps: ... a vim taky denně ;-)

    Rezza avatar 22.7.2009 21:11 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    Diky za zapisek!!! Ja se ho chystal napsat, ale pak jsem to radsi nechal konovi :D Nejak jsem ted vtipek nezminoval, neprisel mi tak skvely. Lepsi bylo s jeho svatozari a plotnou z disku!

    Cele jeho Emacs kazani bylo protkane ironii na vsechny zazite stereotypy! Kdo to nepochopil, toho je mi lito... To rika ajtak co zije v celibatu, ktereho se taky RMS dotknul a rozhodne nejsem urazeny :D

    kralуk avatar 22.7.2009 21:25 kralуk | skóre: 27 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Stallman byl obviněn ze sexismu, neúctě k ženám, a dokonce z omlouvání či souhlasem se znásilňováním.
    Naprosto jsem nemusel číst další větu, abych věděl, že ho tímto obvinili američani.
    Všechny ty vtípky na účet američanů, že jsou vygumovaný a tak, mají povětšinou pravdu...
    22.7.2009 21:39 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Spis bych rekl, ze lide jsou tam vedeni k tomu, aby se ozvali a hajili svuj nazor... vcetne tech vygumovanych.
    AsciiWolf avatar 23.7.2009 22:31 AsciiWolf | skóre: 33 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    Američané jsou celkově dost divný národ... :-)

    Možná to bude mít něco společného s tím, že většina obyvatelů USA jsou věřící a tudíž jsou z nich, působením toho všeho náboženského brainwashingu, vychováni puritáni, kteří nesnesou opravdu nic... ;-)

    23.7.2009 00:56 J. M. | skóre: 22 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Stallman opakovaně vysvětloval, že ten jejich vtípek s Emacs virgins je parodií na kult Panny Marie, a že si tím dělá srandu z náboženství (ze kterého si dělá srandu často) a ze sebe. A že tam vůbec nejde o zesměšňování žen (naopak, shazování žen je tam ironizováno). Ale prostě prudérní blbci to nepochopili, vidí tam slovo „žena“, „pana“, tak je to holt sexismus, no.

    Naštěstí oba lidé, kteří Stallmanovy e-mailové odpovědi (bez jeho svolení) zveřejnili v přesvědčení, že tím celému světu ukážou, jaký je Stallman blbec, dosáhli pravého opaku: za blbce byli drtivou většinou komentátorů označeni oni. Takže ještě na světě není tak zle.

    Jinak v takovýchto debatách znovu a znovu oceňuji Richardovo gentlemanství a klid. Pokaždé, kdy mu nějaký idiot vmete do ksichtu něco takového, založeného na nepochopení a dezinterpretaci jeho slov či přímo na nenávisti a sprostotě (jako předtím třeba Theo de Raadt), vždycky reaguje věcně, slušně, stručně a jasně, a to i tehdy, kdy by měl svaté právo se na to vysrat. Nikdy jsem jej neviděl snížit na oponentovu úroveň.
    davkol avatar 23.7.2009 02:23 davkol | skóre: 80 | blog: h8blog | Hanácké Intipiland
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Četl jsem jen první polovinu diskuze: z počátku byl autor zápisku kritizován za zveřejnění těch e-mailů, pak se tam přihnala spousta pseudohumanistů. Ale zmínili jednu podstatnou věc: proč by si měli RMS zvát na konferenci a platit mu za to, když jim nevyhovuje jeho humor?
    I was talking aloud to myself. A habit of the old: they choose the wisest person present to speak to. (Gandalf)
    23.7.2009 02:54 J. M. | skóre: 22 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    No, to je jejich problém, ale řekl bych, že asi ne všichni jeho humor znají, ne všichni předem vědí, co od něj mají čekat. Asi čekali nějakou stoprocentně seriózní technickou přednášku (Stallman tady ten fór s pannami dává na závěr jako přídavek pro odlehčení, a jak tam psali jiní lidé, jinde, na jiných přednáškách, to lidi brali v pohodě, s úsměvem).

    Jinak totéž téma komentoval i Thom Holwerda na OSNews, dokonce ve svém komentáři přímo označil Stallmana za „asshole“, na základě těch jeho e-mailových odpovědí. A že prý to bylo skutečně sexistické, a že je Stallman vůl, když se neomluvil. A co čert nechtěl, překvapivě i jemu to dali diskutéři v diskusi sežrat, opět většina lidí, stejně jako jinde, a stejně jako i tady, obhajovala Stallmana, a to včetně těch, kteří výslovně psali, že jej jinak nemají rádi, ale tady se ho musí zastat. Prostě lidi jsou prudérní, ale tohle ja až taková pitomost, že to i prudérní člověk pochopí, že to je pitomost.
    davkol avatar 23.7.2009 06:50 davkol | skóre: 80 | blog: h8blog | Hanácké Intipiland
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Takže to ukazuje na skutečnost, že vývojáři GNOME jsou bandou pseudohumanistických retardovaných hovad(?) --- o důvod více, proč nepoužívat GNOME! ^_^
    I was talking aloud to myself. A habit of the old: they choose the wisest person present to speak to. (Gandalf)
    23.7.2009 07:22 J. M. | skóre: 22 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Hm, řekl bych, že se to týká jenom těchle lidí z vedení. Řadoví vývojáři takové kraviny neřeší.
    davkol avatar 23.7.2009 07:39 davkol | skóre: 80 | blog: h8blog | Hanácké Intipiland
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    To doufám.
    I was talking aloud to myself. A habit of the old: they choose the wisest person present to speak to. (Gandalf)
    23.7.2009 07:02 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Já to říkám pořád, RMS je trapný mimoň...
    23.7.2009 07:24 J. M. | skóre: 22 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    A co je trapnější – utrousit na konferenci vousatý geekovský vtip, který přijde vtipný jenom autorovi a pár jeho pamětnickým spolugeekům, nebo (ani přes vysvětlení) nepochopit, o čem ten vtip je, a vláčet za to autora autora jako vyvrhela, blbce, sexistu a mimoně?
    23.7.2009 09:15 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Tohle je přece jenom kapka v moři. Samozřejmě jenom za tohle bych ho za mimoně neoznačil.
    Shadow avatar 23.7.2009 08:30 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Bez urážky, ale tak mi spíše přidou mnozí jeho fanatičtí odpůrci, kteří využijí naprosto jakékoliv příležitosti, aby si do RMS kopli.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    23.7.2009 09:03 #Tom | skóre: 31 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Podle mě je ten vtip poměrně průhledný a míří do vlastních řad. :-) Ale v dnešní době mnozí považují za hanebné byť jen použití slov, která by se mohla v jiné souvislosti objevit v (politicky, pohlavně atd.) nekorektním výroku. :-)
    23.7.2009 09:51 xm | skóre: 35 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Tenhle pseudo-feminismus a odporný "moralismus", co se šíří v opensource komunitě, mě začíná nesmírně štvát :-( Tohle rozhodně není první případ, viz třeba zprávička Vývojář Debianu potrestán za sexistický e-mail, kde se také nejednalo o žádný sexismus, ale jen o vcelku povedený vtip (parodii na spam). Také se spustila vlna osočování a útoků z řad linuxových "feministek", která vedla až k vyloučení daného dlouholetého vývojáře z mailing-listu (jen kvůli tomuto vtipu).

    V tomto případě se také ozvaly tzv. zástupkyně žen v OSS komunitě (viz třeba blogpost od Chani Armitage) s tvrdou kritikou tohoto "sexismu" ze strany RMS (každý inteligentní člověk snad musí jasně vidět, že se o žádný sexismus nejednalo). S naprosto stupidními argumenty jako "to se pak nemůžete divit, že je v komunitě tak málo žen, když tu tak bují sexismus".

    Tohle je skutečně stupidita na n-tou. Upřímně jsem zděšen z toho, že to málo žen co v OSS komunitě je, jsou takovéto s prominutím vypatlané pseudo-feministické krávy. Nebo jsou při nejmenším nejvíc slyšet a vidět. Česko je světlá výjimka, např. v té diskuzi pod zprávičkou o tom vyloučeném vývojáři Debianu se Anička a spol. vyjádřily velmi rozumně.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Shadow avatar 23.7.2009 10:10 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    "Uřvanci" jsou vždycky nejvíc vidět/slyšet, ať už se jedná o pány nebo o dámy - feministky nevyjímaje. Nesoudil bych všechny ženy v FOSS komunitě podle několika exemplářů, kterým zrovna nesedl RMS nebo jeho vtip, a vzaly si ho osobně.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    23.7.2009 10:28 xm | skóre: 35 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    O RMS strach nemám, ten má nadhled a pár pseudo-feministek mu nijak neublíží ;-) Jenže když kvůli těmhle kravičkám např. vyhodí dlouholetého vývojáře Debianu z mailing-listu, tak už to začíná komunitu velmi neblaze ovlivňovat. Panuje pak atmosféra strachu, aby náhodou někdo něco nechtěně neřekl, co si nějaká blbá ukřivděná feministická kravička vyloží jako sexismus.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    23.7.2009 10:39 xm | skóre: 35 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Btw. rozhodně nesoudím všechny ženy v OSS komunitě! Pouze tyhle stupidní pseudo-feministické kravky. Jenže bohužel dělají ostudu všem ženám v OSS komunitě, jelikož to pak vypadá, že žádné normální rozumné ženy v komunitě prakticky nejsou (jak říkám z diskuzí na ABCLinuxu je vidět, že Česko je v tomto světlá výjimka, ale podívejte se na ty mezinárodní mailing-listy a diskuzi pod blogposty týkající se těchto případů a na názor normální rozumné ženy tam prakticky nenarazíte).

    Chtělo by to, aby vzniklo nějaké sdružení rozumných žen v rámci OSS komunity a začaly veřejně vystupovat proti názorům těhlech pseudo-feministických kravek ;-) To by mělo situaci šanci změnit k lepšímu...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Shadow avatar 23.7.2009 10:52 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Sdružení rozumných žen... to zní hezky. Jen se obávám, že rozumné ženy budou natolik rozumné, že se nebudou do něčeho takového pouštět - určitě najdou lepší využití svého volného času než se hádat s temi, které stejně nepřesvědčí, nebo dokazovat světu, že existují i jiné ženy než dotčené feministky. Ale pěkné by to bylo, to nepopírám.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    23.7.2009 11:01 xm | skóre: 35 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    To máte asi pravdu ;-) Nicméně kdyby byla situace obrácená a např. byla v komunitě spousta ukřičených arogantních šovinistů, tak já osobně bych se třeba k nějaké skupině "rozumných můžů" přidal, protože by mě nesmírně štvalo, jakou by nám dělali ostudu. Už jsem holt takový, asi nejsem dost "rozumný" :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Shadow avatar 23.7.2009 11:20 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Tak to máte pravdu, v takové situaci bych se patrně přidal taktéž. Jenomže tady se podle mého jedná o něco malinko jiného - resp. přijde mi, že hlavním problémem je to, že ty ženy se cítí dotčené a uražené, a proto vystupují. (Do jaké míry jsou skutečně dotčené a do jaké míry _chtějí_ být dotčené, to neřeším.)

    Vy hovoříte o situaci, kdy by mezi námi byl nespočet _agresorů_, kteří by nebyli ublíženi, jako tyto ženy, ale sami ubližovali. To bych proti nim rád vystoupil. Ale kdyby mezi námi byli muži, kteří by se cítili dotčeni tím, že nějaká přednášející řekla vtip, který tito muži interpretovali (nebo chtěli interpretovat) jako sexistický, pak bych Spolek rozumných mužů asi nezakládal, jen si o nich něco nepěkného pomyslel.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    23.7.2009 12:09 xm | skóre: 35 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Ale kdyby mezi námi byli muži, kteří by se cítili dotčeni tím, že nějaká přednášející řekla vtip, který tito muži interpretovali (nebo chtěli interpretovat) jako sexistický, pak bych Spolek rozumných mužů asi nezakládal, jen si o nich něco nepěkného pomyslel.
    A to já zas zakládal. Prudérnost, "politická koreknost" a takovýhle rádoby-moralismus se mi nesmírně hnusí, více než spousta jiných závažných věcí. Kdyby to začalo vypadat tak, že většina je takováto, bral bych to jako minimálně stejnou ostudu jako když většina byli šovinističtí agresoři.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    thingie avatar 23.7.2009 11:09 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    „Komunita“ opět kypí přemírou „empatie“. RMS vykládá debilní „vtipy“ (které v prvé řadě nejsou ani trochu vtipné), a tady se ještě navrhuje, že se jima nikdo nesmí cítit dotčený, a asi je znakem rozumu to přetrpět a ideálně se u toho ještě jako idiot sám smát, aby se vidělo, že je žena „rozumná“. Úplně podle šablonky, stupidní hihňání strejců u piva, a která se cítí blbě, ta je hnusná feministka. Kdyby nějaké sdružení rozuných žen bylo, tak vás podle mého nejdřív nakope do koulí.
    Růžové lži.
    davkol avatar 23.7.2009 11:22 davkol | skóre: 80 | blog: h8blog | Hanácké Intipiland
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    A já si naivně myslel, že feministi nejsou...
    I was talking aloud to myself. A habit of the old: they choose the wisest person present to speak to. (Gandalf)
    Shadow avatar 23.7.2009 11:37 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Humor je subjektivní, nikoliv objektivní záležitost. Mně to přišlo docela úsměvné - sice jsem u toho nevyprsknul smíchy, ale ta parodie se mi líbila. Rozhodně mi to nepřišlo "debilní" nebo "ani trochu vtipné".

    Rozumnou ženu definuji jako ženu, která je schopna pochopit a akceptovat, jak byla věc myšlena, a vzít to v úvahu, i když si to v první chvíli vyloží špatně (a vztáhne to na sebe). To vůbec neznamená, že se jí to nesmí dotknout.

    Naopak ty, které si hrají na uražené chudinky, a zcela (úmyslně) přehlíží, jak byla celá věc myšlena, protože chtějí být uražené a chtějí, aby je svět litoval, popřípadě se do aktéra navezou osobně, pošlou na jeho adresu hromadu kopanců a požadují jeho vyloučení/rozcupování nebo něco podobného, tak takové (a) lituji a (b) ze příliš rozumné je nepovažuji.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    thingie avatar 23.7.2009 11:58 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Sedni si jako jedna z jedné až tří žen do zaplněného sálu na přednášku RMS, poslechni si ten „vtip“, představ si, jak se půlka sálu hihňá, a zamysli se, jak příjemné to asi může být. Pak si ještě přečti zdejší diskusi o tom, jak nepatřičné je dokonce si ještě na to stěžovat (kde samozřejmě všichni diskutující jsou muži). Ne, nedělám si iluze, že to náhodou uděláte, a když, tak už vůbec ne, že jste toho schopni.
    Růžové lži.
    Rezza avatar 23.7.2009 12:07 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    Ja tam sedel, tekly mi slzy z oci! Vyvojarek tam bylo celkem dost. Staci si to precist cele a je videt, ze mohl urazit uplne kazdeho. Od nas ajtaku zijicich v celibatu, pres uzivatele vi az po hard disky :D Proste byla to povedena parodie. RMS ma navic strasne zajimavy hlas, povida opravdu velice emotivne a navic v tom jeho prevlecku... Spis me mrzelo, co trebas delal vuci Monu. Nejsem zadny priznivec Mona, MS a spol., ale jeho obhajoba, ze C# nikdy nevidel, nezajima ho a teda nevi, jestli ma pravdu, ale vi ze ji ma :(

    danman avatar 23.7.2009 12:16 danman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    Uplne stejne, jako kdyz jsi nekdo dela srandu z geeku, z komunistu, nebo uzivatel VIMu - naprosto nijak. Pokud je vtip dobrej, zasmeju se, pokud ne , tak mavnu rukou a reknu 'baf' (reference na Dogberta).

    Opravdu , takovahle urazlivost vypovida spise neco o tobe (pokuds tam byla) jako vo panovi Stallmanovi, zejmena proto ze slo o vtip (dvounasobne pak pro to ze v tom vtipu nic 'zavadne' nebylo - ukrutne mne to pripomina nekdejsi hadky o hvezdnych valkach kdyz nekteri idioti zjistili ze Darth Vadera daboval cerny herec)

    krize a volici pravice:plesnive syry, stara vina a auto bez strechy levice:plesnive vina, stare syry a auto bez koles
    danman avatar 23.7.2009 11:39 danman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    Ano , citit se dotcenej jakymkoli vtipem je znakem ze dotycny je kus idiota. (Mozna krome vzacnych vyjimek, treba neco o ztrate rod. prislusniku nekomu kdo tim nedavno prosel, ale takovy clovek je dusevne naruseny onym nestestim krome toho tam to je spise o tom ze se mu tragedie pripomene)

    Mne a spouste jinych to vtipny prislo to ale neni pointa. Ta je smesi bodu nahore, a toho, ze ten vtip opravdu vyzadoval aktivni hledani, aby se na nem mohl nekdo urazit Sice ho to vylepsuje (odvodit vztah mezi virgins of emacs a znasilnovanim je snad nejvetsi blbost jakou jsem slysel za posledni mesice) ale zasevat rozkol o FOSS komunity kvuli takove blbosti je svinstvo. Komu se vtip nelibi, at se nesmeje, kdo se citi urazen, at treba odpovi ve stejnem duchu - cist nejake zajimave vtipy o muzich by bylo rozhodne lepsi nez politicky korektni blaboly. 

     

    krize a volici pravice:plesnive syry, stara vina a auto bez strechy levice:plesnive vina, stare syry a auto bez koles
    ...............23 avatar 23.7.2009 11:49 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Ty asi nebudeš moc fanúšik filmov ako Borat a Bruno, že? :-)

    Inak ten "vtip" RMS bol síce trápny, ale rozhodne nie urážlivý voči komukoľvek...
    23.7.2009 11:53 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    Ale vždyť je to jen jedno a totéž.

    Zakázání diskuse o holokaustu – a jakékoli odchýlení od oficiálních názorů jde za katr. A divili byste se, většina lidí (z různých oborů, pohlaví, národů) s tím souhlasí.

    Označování kdekoho za neonacistu – a zase, pročtěte si příspěvky i zde na abclinuxu, kolik lidí s tím souhlasí. Skutečných neonacistů je možná zlomek promile, zbytek je jen lež.

    Neuvěřitelné hony proti rasismu. Přitom rasismu je mezi námi tak milióntina oproti tomu, co se prezentuje v médiích. A za rasistické se považuje kdeco, za chvíli bude rasistické i dýchat. A opět s tím mnoho lidí souhlasí, v každé diskusi se najde někdo, kdo hájí názor, že jsou všichni rasisté a chudáci menšina. Skutečný rasismus existuje, ale je ho zlomeček oproti hysterii, která se vyvolává. Ale někomu to slouží pro jeho zájmy.

    Proč se tedy divíte, že stejný trend se objevuje i v open source? Nebylo by spíše divný, kdyby tam nebyl?

    Jak jednou začnete lhát, promoří se všechno. Jak se začne lhát, že je tu velké nebezpečí neonacismu a dělat z komára velblouda. Jak se začne lhát o nebezpečí pochybování holokaustu a nafukovat tento problém. Jak se začne lhát o rasismu. Tak se začne lhát všude a na všech stranách. I v open source. Mě to vůbec nepřekvapuje a dalo se to čekat. Open source není izolován od zbytku společnosti a pronikne do něj ty samé jevy co ve zbytku společnosti. Jinak to nebude.

     

    23.7.2009 13:42 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    +1

    Naprostý souhlas.

    23.7.2009 13:55 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    > Přitom rasismu je mezi námi tak milióntina oproti tomu, co se prezentuje v médiích

    No me prijde ze rasistu (= lidi akceptujicich etnicke predsudky, tedy lidi, kteri jsou ochotni delat dodatecne predpoklady o povaze a schopnostech cloveka, o kterem jinak nic nevedi, na zaklade informace o jeho etnickem puvodu) je ve spolecnosti spousta. Staci se podivat do nekterych diskusi tady na abclinuxu.cz .

    thingie avatar 23.7.2009 14:25 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Jenže to se všichni (kdo všichni asi) poplácají po zádech, vymyslí si dvacet vysvětlení, že je to vlastně úplně normální a OK, a o žádný rasismus přeci nejde. A ne, nepochopí to.
    Růžové lži.
    23.7.2009 14:35 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    A hlavně „vymýtači rasistů“ mají pocti, že bojují za spravedlivou věc. Ale to inkvizitoři, co upalovali čarodějnice měli zhusta také.

    Dnešní svět se zbláznil. Objeví se několik případů prasečí chřipky a udělá se paniky a nazve se to epidemií. A tak je to analogicky asi se skutečným rasismem.

    thingie avatar 23.7.2009 14:39 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    No jasně. Ponkrác řekl, rasismus není. A dokud se mu nedostane autentické zkušenosti na vlastní tělo, tak to ani nebude schopen pochopit. Ale… koho to ještě překvapuje.
    Růžové lži.
    23.7.2009 15:15 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    A thingie je zase lhář. Jestli thingie někdy vidí napsáno, že jsem řekl, že rasismus neexistuje, tak ať mě cituje.

    Jestli to s viděním rasismu není asi tak jako s viděním thingieho v mých komentářích, že rasismus neexistuje. Nic takového jsem nenapsal.

    S tímto viděním a objevováním toho co tam není přesně někteří lidé vidí „strašák rasismu“.

    danman avatar 23.7.2009 14:56 danman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    S tou chripkou to neni az tak jisty - je to prave panika a opatreni ktere zabranuji vzniku epidemie. Opravdu ona panika je bezduvodna ale kdybych byl  vladnim cinitelem taky bych ji rozdmychaval. Lide je nejlehci ridit strachem, a pokud bude nakazenej kazdej druhej jedinec , s umrtnosti 1.5% mezi produktivni populaci, bude to pruser jak hora

    krize a volici pravice:plesnive syry, stara vina a auto bez strechy levice:plesnive vina, stare syry a auto bez koles
    danman avatar 23.7.2009 15:02 danman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    A je to jeste horsi - pokud nazveme rasistou kde koho, skutecni rasisti se skryji v onom pojmu protoze ztrati smysl - pokud oznacime spoustu beznych lidi za rasisty, zacnou se s tou nalepkou identifikovat (" O Delnicke strane nebo $FASISTI_PODLE_LIBOSTI rikaj sice ze jsou to rasiste ,ale podle jejich definici jsem rasista taky, takze mozna nejsou az tak spatni) a jednodussi podlehnou propagande skutecneho nepritele

    krize a volici pravice:plesnive syry, stara vina a auto bez strechy levice:plesnive vina, stare syry a auto bez koles
    23.7.2009 14:40 #Tom | skóre: 31 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Je rasistické, když si po nástupu cikánů do autobusu začnou ostatní cestující držet peněženky?
    thingie avatar 23.7.2009 14:57 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Zkus si to sám představit.
    Růžové lži.
    23.7.2009 15:00 #Tom | skóre: 31 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    To je docela snadno představitelné.
    thingie avatar 23.7.2009 15:08 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Zkus si představit, že si lidé začnou držet peněženky, když uvidí tebe…
    Růžové lži.
    23.7.2009 15:12 #Tom | skóre: 31 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    To by mi nevadilo, správně by si je měli hlídat vždy a všude. ;-)
    thingie avatar 23.7.2009 15:16 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Užij si to. Až se ti to fakt stane, ozvi se, rád bych se ti pak vysmál. Uvidíš.
    Růžové lži.
    23.7.2009 15:32 #Tom | skóre: 31 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    I když nepočítám, že by se mi stalo zrovna toto, tak s předsudky mám oboustranné zkušenosti – jako mnoho lidí. Jen někteří si nejsou schopni (nebo ochotni) připustit, že jde o přirozenou součást života. ;-)
    danman avatar 23.7.2009 15:05 danman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    A kdo je takovemu chovani na vine?  Nejspis ti spoluobcane , kteri ostatni o ony penezenky pripravuji. Ale takova uvaha uz se do cernobileho politicky korektniho sveta nevejde .

    krize a volici pravice:plesnive syry, stara vina a auto bez strechy levice:plesnive vina, stare syry a auto bez koles
    thingie avatar 23.7.2009 15:12 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    A až ten hlouček vystoupí, tak se uklidníš, jak si přežil ošklivou situaci, polevíš v pozornosti, a o pěněženku tě připraví náhodný kapsář, kterému si navíc tu peněženku tím držením ukázal. Výhra pro tebe. Máš bod. Když už ne peněženku.
    Růžové lži.
    danman avatar 23.7.2009 15:24 danman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    V penezence nosim jenom drobaky, opravdove bankovky mam na mnohem hur pristupnych a nenapadnejsich mistech (vrchni cast fusekle, pouzdro na multi-nastroj ...)

    krize a volici pravice:plesnive syry, stara vina a auto bez strechy levice:plesnive vina, stare syry a auto bez koles
    ...............23 avatar 23.7.2009 15:13 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Jj, imho by sa tí ktorých sa to dotýka mali hnevať skôr na tých, ktorí im svojím správaním robia zlé meno...
    xxx avatar 23.7.2009 15:05 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    To by me taky zajimalo. Proste false negative chyba je dost draha.
    A little blue elephant is telling a story
    23.7.2009 15:23 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus

    Spravne je tedy hlidat si penezenku dostatecne bez ohledu na to, zda nastupuji Romove nebo ne-Romove.

    26.7.2009 07:42 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věnečky emacsových panen a sexismus
    Jo a proto tramvaje zkouší před sjížděním velkého kopce brzdy. Vždyť by správně měly fungovat neustále, bez ohledu na to, zda jedou po rovince, nebo z kopce v Kobylisích.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2013 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.