abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    dnes 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 14:22 | IT novinky

    Nejvyšší soud podpořil novináře Českého rozhlasu. Nařídil otevřít spor o uchovávání údajů o komunikaci (data retention). Uvedl, že stát odpovídá za porušení práva EU, pokud neprovede řádnou transpozici příslušné směrnice do vnitrostátního práva.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Zajímavý článek

    Minulý týden proběhl u CZ.NIC veřejný test aukcí domén. Včera bylo publikováno vyhodnocení a hlavní výstupy tohoto testu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 546 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz

    31.7.2010 16:12 | Přečteno: 3229× | Abc | Výběrový blog | poslední úprava: 17.8.2010 12:46

    Už je to pár měsíců od posledního srazu uživatelů a čtenářů portálu AbcLinuxu.cz – a je tedy na čase to napravit. Pomozte nám vybrat nejlepší lokál. Zatím jsou stanovena data pro jeden sraz v Praze a druhý v Plzni. Na podzim se však určitě vydáme do dalších měst – navrhujte vhodné termíny i místa setkání.

    Založil jsem pro srazy stránky v kalendáři akcí, kde se můžete registrovat:

    Pomozte prosím s výběrem vhodných hospůdek. Je léto, takže by bylo fajn se posadit na zahrádku. Bezbariérový přístup je vítaný bonus, stejně jako nekuřácká část. Pivaři ocení rozumnou cenu zlatavého moku a většina by se nezlobila, kdyby i dobře vařili. Dostupnost autem i MHD se také hodí.

    Své tipy na hospody v Praze i Plzni prosím pište sem do diskuse. Stejně tak návrhy na vhodné podzimní termíny dalších srazů v jiných městech; tipy na restaurace v těchto dalších městech také vítám.

    Aktualizace: Hlasujte o restauracích pro srazy v Praze a Plzni.

    Aktualizace 2: Už je rozhodnuto.

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Martin Stiborský avatar 31.7.2010 16:23 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz

    V Ostravě jsme se začali scházet, http://ovasraz.cz/, tak pokud bude jeden z podzimních termínů v Ostravě, bylo by fajn to spojit.

    Kvík ..
    Konqui avatar 31.7.2010 16:32 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Taky se přidávám pro Ostravu...
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    1.8.2010 13:20 Martin Sadový
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Jsem pro ostravu a #ovasraz ;-)
    31.7.2010 16:26 Jiří Jakeš | skóre: 22 | blog: Linuxovna_JJ | Taipei
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    27. a 28. 8. je v Plzni Pilsner Fest, tak aby se to netlouklo…
    kotyz avatar 31.7.2010 16:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    hmm, to by nemusel bejt takovej problem, kdyby to bylo zase Na Spilce, ta je v arealu Prazdroje. ale asi by to ani tak nebylo zdaleka idealni ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    31.7.2010 23:26 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Já jsem 28. 8. v Krumlově, takže bohužel. 7. je kravýprava, 14. mistrovství v Chlastej, ale 21. bych čas měl :-) Moje oblíbené San Marino v centru by to určitě utáhlo, pokud by bylo hezky a dalo by se sedět venku, ale Spilka taky ujde.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Fluttershy, yay! avatar 31.7.2010 17:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Drze navrhuji Olomouc -- nejlépe před začátkem akademického roku.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    lmanik avatar 31.7.2010 17:16 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz

    +1 :)

    A komu to cpes?
    31.7.2010 20:59 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    za to bych se přimluvil, Arigone se docela osvědčilo, nebo ne? teda až na nějaký drobnosti....
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    Heron avatar 31.7.2010 22:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Jsem pro.
    Fluttershy, yay! avatar 1.8.2010 02:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz

    Abych byl konstruktivní: má to být asi v sobotu, za sebe:

    • 7. 8. nemůžu
    • 14. 8. můžu a co ostatní?
    • 21. a 28. 8. je to v Čechách (a 28. nemůžu)
    • v září snad můžu a co ostatní?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Rezza avatar 31.7.2010 19:01 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Brno bych zase dal nektery ten treti patek v mesici s LvB. V datech plzenskeho/prazskeho srazu planuji byt ve Valencii - tak co sraz tam? :D Ale uvidim, trebas me to vyjde.
    31.7.2010 22:36 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Třetí pátek v srpnu zrovna v Brně nebudu, ale druhý a čtvrtý ano. :-)
    1.8.2010 16:54 Jura
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Hlasuji za nekuřáckou restauraci. Kuřáci si mohou zajít ven, nekuřáci v tom kouři musí sedět celou dobu :-) J.
    Fluttershy, yay! avatar 1.8.2010 17:38 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Sice bych radikálně nesouhlasil (a to jsem militantní nekuřák), ale vzhledem k jistým účastníkům je nekuřácká hospoda stejně nutností.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Kaacz avatar 5.8.2010 01:37 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Do jedne nekuracke chodim a je to skvele .. 22+ pip s regionalnimy pivky ..

    ale nemaji tam zadny synteticky eurolager, takze to nemuze projit ..

    Pro sraz Praha navrhuji kompromis: U prince Miroslava u Radlicke ulice, PU12 + regionaly, zahradka u chodniku, dole dobre odvetrane ..
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    5.8.2010 07:50 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Nechcete už té propagandy v každém (i zcela nesouvisejícím) příspěvku nechat? Je to otravné…
    Kaacz avatar 5.8.2010 10:48 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    No sorry no, ja pozde zjistil, ze se to ma napsat sem. Takze ve zpravicce a jeste vedle to bylo vlastne spatne.

    Uz nemam co bych k tomu vic dodal. A nevim co je na tom za propagandu. Ano, mozna vypadam jako Ubuntu krikloun, ale ja po nikom nechci aby pil moje pivka.

    Snazim se navrhnout KOMPROMIS. Vsiml jste si toho ?

    Ostatni se jen trumfuji, jestli je lepsi jit do hospody s PU, Staracem, Kruskama ci co jeste, ale vsude maji stejnak jen to jedno pivo. A ostatní jsou nespokojení.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Jendа avatar 5.8.2010 13:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Nebylo propagandou myšleno spíš opakování spojení „syntetický eurolager“ v každém příspěvku? I když je pravda, že já jsem po něčem takovém dokonce pojmenoval server (a v bývalé škole možná dodnes běží počítač pojmenovaný pro změnu zase podle emulace sýru).
    Václav 5.8.2010 14:19 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Dobrý fór :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    5.8.2010 14:23 Kaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Ano, já už si vzpomínám, to je ten nerudný pán, co se minule strašně rozčílil, když jsem tato vulgární slova použil. Zajímavé. mým pivům kamarádi ze srandy říkají samosery, blivajzy, patoky .. a vůbec mi to nevadí. Přitom eurolager je oficiální název druhu piva (současná velkovýroba) a syntetický je jen můj subjektivní přídomek, protože jak jinak mám (subjektivně) zdůraznit, že to je vyráběno z extraktů a slad s chmelem to nikdá nevidělo ? :-D

    Pokud to onomu nerudnému pánovi vadí, tak mi tím jen potvrzuje můj subjektivní názor. Protože (pro mně nepochopitelně) ho to žere, že tak říkám jeho pivu, aniž bych tušil, které to je. Hoď kamenem do hejna husí ?

    Začínám si říkat, že ani nemám zájem, sedět někde s nějakým nerudným pánem, který neunese, pokud by se humor přiblížil jeho osobě.

    A nerudný pán si mně může jediným kliknutím zablokovat, když mu tak vadím. Já mám taky blokováno pár vulgárních týpků.
    5.8.2010 14:37 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Není třeba se urážet. Jednak si nevzpomínám, že by se někdo rozčiloval, ale také není těžké pochopit, že když za pár hodin přidáš do několika diskusí kopec komentářů, z nichž žádný si neodpustí rejpání do piva, které tobě zrovna nesedí, tak už se to může lidem zdát trochu únavné.

    Eurolager může být stokrát oficiální označení, ale všichni tvoji nechuť k tomuto druhu piva pochopili už z prvního příspěvku, kde's to zmínil. Není třeba to cpát všude. Nikdo nikomu nebude nutit, co má pít. Já například pivo nepiju vůbec, ale taky tu nevetuju každou putyku, ve které nalévají odporné víno.
    5.8.2010 15:21 Kaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Ano, moje chyba, nejak jsem tapal, kam mam ten navrh napsat a povedlo se to az napotreti. Slibuju, ze budu priste vice cist nez budu reagovat.

    Na druhou stranu mi fakt nepripada, ze eurolager muze nekoho rozcilovat. Nepsal jsem patok nebo neco takoveho. Ani tomu tak nikdy nerikam. Jen na oplatku s kamarady.

    A nekolikrat jsem zduraznoval, ze nikomu nenutim co ma pit. Proto jsem navrhoval kompromis, kde se napiji oni i ja (a treba se ke mne nekdo prida).

    Naopak - v pripade, ze někdo navrhuje hospodu s jedinym pivem, nuti ostatni, aby to pili. Nepripada vam to take tak ?
    5.8.2010 16:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Už vás někdy napadlo, že existují lidé, kteří na ten sraz nej(e)dou primárně kvůli tomu, aby se napili (pro ně) dobrého piva, ale třeba proto, aby se sešli s dalšími linuxáky a popovídali si s nimi? Že pro většinu účastníků srazu je pivo vedlejší, pro řadu nepodstatné a někteří ho tam dokonce nepijí vůbec, ať už proto, že nechtějí, nebo proto, že jsou tam autem?
    5.8.2010 16:17 Kaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Aha, to mne opravdu vubec nenapadlo. Ja myslel, že to je klasický sraz, kde se lidi poznají jako lidi.

    Jestli to je symposium, seminar a podobne .. proc se to ma konat u beznych stolu v restauraci ? Nani lepsi salonek s bilou tabuli a projektorem ? Na takovy "sraz" bych samozrejme nesel. Mozna bych na nej sel jako na seminar. Ja myslel ze ten program u zpravicek je jako vtip.

    Dobra pisu si: Sraz ABClinuxu NENI bezny sraz u piva, neser se mezi ne, neni to nic pro tebe.

    Dekuji za vysvetleni. Angazoval jsem se zbytecne.
    5.8.2010 16:32 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Nejste nějaký přehnaně urážlivý? Nikdo nic nepsal o semináři, netuším, z čeho jste to vyčetl. Michal napsal "aby se sešli s dalšími linuxáky a popovídali si s nimi". Tak přestaňte s tím divadlem. Nikdo vás neodmítl a vaše řeči o symposiu jsou úplně mimo. Nebo si snad myslíte, že když někdo přijede autem a nedá si pivo, tak to ze setkání dělá seminář?
    5.8.2010 16:42 Kaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Reagoval jsem na ta temata prednasek, co se probirala pod zpravickou, Nebo to jsem zase mimo?

    Hele ja fakt nevim jak vypadaji vase srazy, nikdy jsem na nich nebyl. Chtel jsem, ale nejak to cele prestavam chapat. Vase "jen tak popovidat" se nejak (nevim proc) nekreje s mym "jen tak popovidat".

    Jak uz jsem navrhoval - utneme to, smazte moje prispevky ve vsech 3 vlaknech kolem srazu .. nejak si nerozumime od pocatku do konce.

    HOWGH
    5.8.2010 16:52 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Reagoval jsem na ta temata prednasek, co se probirala pod zpravickou, Nebo to jsem zase mimo?
    To byly jen (nepříliš vtipné) řeči. V popisu akce je přeci jasně napsáno: "Na programu je seznamování, povídání o portálu, Linuxu, vesmíru a tak podobně." :-)
    5.8.2010 17:08 Kaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Roberte, ještě bych napsal asi jednu věc, poslední.

    Kdo pivo nepije, je mu vlastně fuk, kde ho nepije. Jeho hlediskem je spíš prostředí. Tak proč mu vadí, že ten kdo pivo pije, si chce vybrat co bude pit? Proč se vůbec angažuje?

    Stejně tak jako já se samozřejmě podřídím tomu, být v prostoru s bezbariérovým přístupem, což sice nepotřebuji, ale zároveň mně to nijak nečiní problémy (stejně jako nepijákům).

    Pak jsou hlediska kuřáků a nekuřáků .. atd, atp.

    Není to spíše o tomhle ?

    Kurnik .. proč, když se snažím najít KOMPROMIS pro VŠECHNY, se najde někdo, komu je vpodstatě jedno kde sedí (protože pivo nepije a chodí po 2) a přesto se rozčiluje "proč to řešíme"? Vždyť je mu to jedno, tak ať si jen případně hlídá smrad/čisto cigaret a nechá ostatní ať si doreší svoje. Mám pravdu ?
    5.8.2010 16:45 Kaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Hele, vsechno nemusi byt urazlivost, ja si vsechno korenim humorem. A ze jsem to napsal presne tak, jak jsem to pro sebe interpretoval v absorudni podobe ? to je moje vec. Ja z niceho nedelam tragedii a zustavam naklonen vsem.

    Nebo je dneska opravdu malo lidi se smyslem pro humor? Musim vsude nacpat tunu smajliku? Asi ano .. omlouvam se..
    5.8.2010 16:37 Kaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    A tady bych opravdu jiz zcela utnul. Ja nevidim vas pohled, vy nevidite muj. Zcela se mijime a nema smysl se v tom babrat. Ja si prave srazy abclinuxu vymazavam z mozku.
    5.8.2010 17:17 Kaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Jen mi nedalo otocit vasi otazku: Uz vas nekdy napadlo, ze kdyz se sejde parta lidi, tak vyber restaurace se bezne podrizuje tem, kteri tam neco piji, protoze ti co nepiji, muzou nepit kdekoliv ? Nepripada vam to logicke a vase otazka v tomto ohledu zbytecna? Ja na srazu neco pit chci a proto resim kde a co to bude. Jestli vas to nezajima a nepijete, tak proc proboha vubec do toho vstupujete? Nechte ostatni at se dohodnou a hlidejte si svoje kriteria mista. Treba jste nekurak nebo na voziku. To pak mluvte.
    pavlix avatar 7.8.2010 18:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Uz vas nekdy napadlo, ze kdyz se sejde parta lidi, tak vyber restaurace se bezne podrizuje tem, kteri tam neco piji, protoze ti co nepiji, muzou nepit kdekoliv ?
    Myslíš, že bude hodně velká účast lidí, kteřé budou sedět na sucho bez jediného kousku jídla a pití?
    Ja na srazu neco pit chci a proto resim kde a co to bude.
    Pokud vím, tak si můžeš pít co chceš, kde chceš a s kým chceš (za předpokladu, že má dotyčný zájem u toho tvého pití být).

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    5.8.2010 18:11 Kaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Už vás někdy napadlo myslet na potřeby jiných lidí a nepřistupovat k problému jen podle svých potřeb? Nebo svého subjektivního pohledu?

    Pokud Vy nemáte zvláštní potřeby, tak neřešte a počkejte si na vyhlášení místa konání a zbytečne nezasahujte. Pokud je vám jedno kde to bude, co tam maji apod. tak je vam to přeci jedno. Tak nic neřešte. A nechte prostor těm, kteří nějaké potřeby mají a potřebují je vyřešit.

    Pokud jsem pochopil, bylo by třeba dobré, aby místo bylo bezbariérové. Já to nepotřebuji, ale někdo ano a jsem ochoten to sním řešit a pomoci mu v tom. Potřeby ostatních jsou mi blízké. Ano mám svůj subjektivní pohled, ale rozšiřuji ho o potřeby ostatních. Když se o nich dozvím. Pokud se povede najít kompromis co bude vyhovat všem, tak proč ne? Vše je o možnostech. Toleranci. Spolupráci.

    Proč tak odmítáte dokonce jen dát prostor někomu, kdo potřebu řešení má, když se vás to netýká ? Jste tak netolerantní?

    Stále mám pocit že vám nedokážu popsat můj úhel pohledu. A z něj je vaše věta o tom, že tam mnozí jezdí bez ohledu na pivo, zcela bezpředmětná. Protože tito lidé nedodali žádná výběrová kritéria. Je jim fuk kde budou nepít.
    5.8.2010 18:18 Kaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Ano, ty dve poucne vety jak od tatinka mi natolik lezely v zaludku, ze jsem k nim musel napsat poradne stanovisko.
    5.8.2010 19:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    To, že někdo pivo nepije nebo nemá tak vybraný vkus jako vy, ještě neznamená, že je mu automaticky jedno, ve které hospodě sraz bude. Jen má prostě jiné priority - dostupnost, příjemné prostředí, ceny, … Váš postoj, kdy je pro vás značka piva natolik stěžejní, že se raději nezúčastníte vůbec, než byste zašel na jedno odpoledne do podniku, kde točí (jen) pivo, kterým pohrdáte, je naštěstí výrazně menšinový až bych si troufal tvrdit že osamocený.
    Kaacz avatar 6.8.2010 01:12 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    To je jak když se bavi blbej a hluchej! Sakra copak vás či někoho jiného chci vyřadit z ovlivňování výběru ? Vždyť jsem to psal: nejde vám o pivo, tak se do toho nemontujte a řešte to, na čem vám záleží (prostředí, čistota, ceny, ..). Kapišto ?! Tak už netrollujte sakra.

    Do mého postoje vám nic není, mám na něj právo a vy už skončete s těmi moralizujícími nesmysly, jsou bludné. Věříte jim hlavně vy. Mimochodem, spousta lidí zcela běžně nepřijde do zakouřené hospody i když jsou tam jejich kamarádi, s kterými by byli rádi. Prostě jen odmítají snášet potom stavy, kdy je jim špatně. Já v tom vidím zcela ekvivalenci. Opravdu máte příliš jednodstranný pohled. Vůbec nechápete komplexnost problematiky a děláte se chytrej. Kde vůbec berete tu odvahu si myslet, že váš názor je správnější než můj? Jen si honíte triko moralizujícími kecy, na které vám kašlu, protože vidím, že sám máte spousty chyb.

    Já (na rozdíl od vás zatím) nemám žádná jiná pozitiva, která by přebila negativa. Tak se snažím negativa eliminovat. Nebo myslíte, že hodlám riskovat, že dojdu někam, kde budu pít něco, co pít nechci (včetně nealko blivajzů) a nakonec tam jen padnu na nějakého neustále moralizujícího magora, který celý ten večer jenom dorazí ? Opravdu ne.

    Skoro mi začíná připadat, že z vás mluvi strach z nějakých změn. Jestli tím chcete říct: doteď to byla defakto slezina převážně abstinentů, nám to tak vyhovuje, netahejte nám do toho žádné novoty .. tak to prostě řekněte. Protože to je to jediné logické, co vydoluju z vašich nelko keců. Nic jiného logického (ve prospěch zdárného řešení kompromisu výběru restaurace pro sraz) v tom totiž není.

    BTW. chci upozornit, že také nesnáším chlastání a defakto jen ochutnám max. 4 pivka za běžný večer a vždy včetně večeře. Já bych vás hnal zabrat místo v restauraci a neudělat tam útratu. Pronajměte si místnost v knihovně, není to drahé.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Kaacz avatar 6.8.2010 01:18 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    A už zase vidím, že si najdete nějaké slovo, které jsem nepopsal dostatečně a budete to pitvat.

    K tomu mám jen jedno:

    Ten, kdo chce aby to fungovalo, hledá řešení.

    Ten, kdo nechce aby to fungovalo, hledá důvody proč to nejde.

    Jste schopen hledat řešení, nebo budete stále pitvat ?
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    6.8.2010 07:51 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz

    Ten, kdo chce aby to fungovalo, hledá řešení.

    Ten, kdo nechce aby to fungovalo, hledá důvody proč to nejde.

    A přesně o to tady jde. Vás, stejně jako minule, nějaký sraz vůbec nezajímá. Vy jen využíváte sebemenší příležitosti, k tomu, abyste hlásal svoje zjevené pravdy.

    Kaacz avatar 6.8.2010 09:50 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Milý trolle, a o to tady jde. Strašně se mýlíte a myslím že vás taky nezajímá řešit s lidmi kompromisy. Vy jen využíváte sebemenší možnost chytit se nějakého mého slova a napsat nějakou chytristiku = svoji pravdu.

    Víte, máme v práci kolegu, který, když část kolektivu něco řeší, tak ačkoliv nepatří mezi ty řešitele, vleze mezi ně a začne pronášet chytristiky. Ty jeho kecy ničemu nepomůžou, je to jen snůška obecných rádoby chytrých keců, nic, co by pomohlo řešení úkolu. On jen chce být důležitý a říkat ostatním jak to je. A protože jenom zbytek kolektivu nasere, říkáme mu rozesírač kolektivů.

    PS: pokud jsem si všiml, máte zájem o sraz v Brně. Tak proč se montujete do výběru hospody v Praze?

    Kdybyste vy chtěl řešit, budete můj či jakýkoli jiný návrh hodnotit, vyjádříte svoje kritéria. Doteď jste psal jen obecné plky, pan chytrej co přesně ví co mají ostatní za kritéria. Mluvte za sebe .. nebo mlčte.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    6.8.2010 10:37 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Milý trolle, a o to tady jde
    Neříkal jste včera, že už s dohadováním končíte? Dejte si pauzu, přestaňte se navážet do lidí, o kterých nic nevíte, a zkuste si v klidu přebrat, jestli vaše komentářová smršť, ve které se snažíte umlátit všechny kolemjdoucí svým pohledem na věc, k něčemu je.
    PS: pokud jsem si všiml, máte zájem o sraz v Brně. Tak proč se montujete do výběru hospody v Praze?
    Děláte si legraci? Protože se zajímal i brněnský sraz, tak nemůže říct nic k pražskému, kde už - na rozdíl od vás - několikrát byl?

    Nikdo vám neupírá možnost navrhnout hospodu - od toho tu ta diskuse je. Ale nedivte se, že se někdo ozval, když jste si diskusi o výběru hospody vybral pro hlásání svého přesvědčení o podřadnosti toho či onoho piva.

    Chceme se sejít, pokecat a strávit příjemné odpoledne ve společnosti lidí s podobnými zájmy. Když to někdo začne hrotit kvůli své averzi vůči tomu či onomu, tak se z toho pohoda ztrácí.
    Kaacz avatar 6.8.2010 11:43 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Kdyby zas nevytahl nejakou moji vetu z kontextu a nenapadl mne, tak bych neodpovidal. Ja to zakoncil volbou spoluprace. Mel navrhnout spolupraci. Misto toho mne opet jen osocil svoji polopravdou. Hele ja si nenecham kalet na hlavu subjektivnimi polopravdami od cloveka, ktery trpi chorobnou predstavou, ze ma jediny spravny nazor.

    Hospodu jsem pouze navrhl, i kdyz 2x na blbe misto. Dal jsem (asi prilis nahlas) najevo, ze mam nejake prani a navrhl jsem kompromis, kterym neomezuji druhou stranu. Pak melo nasledovat proste zhodnoceni navrhu, upresneni kriteri apod. Misto toho se nekdo patla v tom, co si myslim o pivech. Ze nekdo dela z mych subjektivnich nazoru nejake "pouze hlasani nazoru" je zcestne. Hospodu jsem sem napsal, protoze chci prijit. Jinak by mne to nestalo za namahu. Mne je ukradene co kdo pije a nikomu to necpu.

    Nic jsem nehrotil. Svym navrhem jsem jen vyjádril svoje prani, ktere se nakonec samozrejme musi zkloubit s pranim a potrebami ostatnich. Navrh jsem podaval s vizi: kdyby se ten kompromis povedl (a je mi fuk v jake restauraci, jen tam nesmi byt zahuleno), tak prima. Kdyz to nevyjde, protoze jsou dulezitejsi veci, tak zase OK.

    Pokud vy na rozdil ode mne vite o dulezitejsich vecech pro vyber, maji byt napsany.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Martin Stiborský avatar 6.8.2010 12:46 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz

    Občas mám chuť někomu v diskuzi na internetu sdělit že je blbec. Ve většině případů to rozepíšu, pak smažu a nepošlu, protože mi připadá divné nadávat na pokálenou diskuzi a sám do ní kálet.

    Tenkrát to dopíšu, jsi blbec, neskutečný, krmím trola, ale je mi líp.

    Kvík ..
    Kaacz avatar 6.8.2010 13:02 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Jo ted uz to vim taky, chybami se clovek uci. Priste a mne nekdo osobne napadne a napise o mne blabol, tak budu mlcet a necham ho vyhrat. Moudrejsi ustoupi. Mel jsem mylny pocit, ze mu to vysvetlim.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    6.8.2010 11:03 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    To jste si všiml správně, ale kdybyste si ten příspěvek přečetl pořádně, zjistil byste, že se o brněnský sraz zajímám jen proto, že v určitou dobu budu zrovna v Brně, takže kdyby tam zrovna v té době byl sraz, zašel bych tam. Nemluvě o tom, že se nad každým mým příspěvkem zobrazuje, kde bydlím, takže není zase až tak těžké nahlédnout, že po většinu času je pro mne pražský sraz zajímavější než brněnský.
    Kaacz avatar 6.8.2010 10:07 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Hele ja bych to shrnu.

    Kdyz se pokusite zapomenout na to, co si já myslím o pivech (protoze to neni dulezite, ale vam to lezi v zaludku), tak doslo prakticky k tomuto:

    Oznámily se srazy. Chci jit na sraz. Z minulych srazu jsem si jen vsiml dohadovani, jestli tam bude PU, Starac a cosik. Nikdo neresil nic dulezitejsiho. Navrhl jsem restauraci, kde maji kompromisne PU i regiony. Bohuzel 2x na spatne misto. Moje chyba. Zatim v tuto chvili pro mne neexistuji jiná dulezitejsi kriteria. Je sice par hypotetickych dotazů na bezbarierovost a nekuřácký prostor, ale nevypadalo to jako kriterium. Az dnes jsem se dozvedel, ze na srazu opravdu byva i vic nez jeden vozickar. Takze to JE kriterium. Ale pak ho ma nekde nekdo napsat. A ne jen dat nesmely dotaz. Pokud vy, jako ucastnik srazů tuto informaci vite a ja ne, chapu, ze vam muze pripadat malicherne resit, co je tam k piti. Ale v tom pripade jste mel napsat jasne: hele chceme misto i pro vozickare, vic jak jeden, je to dulezite .. a mne je to jasne. V tom pripade je vyber piva malicherny a nelpim na tom.

    Z "vasich zjevnych pravd" obecneho razu jsem pochopil jen, ze jste troll.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Kaacz avatar 6.8.2010 12:04 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Hele, zkuste si predstavit, jiny ekvivalentni model: Mel bych prani, aby v restauraci byla i vegetarianska jidla. Muze vam byt zcela ukradene, kdyz k tomu z legrace napisu "maso je fuj". Toto prani neni podlozene zadnou zdravotni potrebou, je to proste jen me rozhodnuti co jim a co ne. Navrhnu restauraci kde maji maso i vegan. Podle mne je toto zcela ekvivalentni memu prani s pitim.

    A ted co? jsem spatny? Zavrhnete zcela bezduvodne sobecky ten navrh, i kdyz vase maso tam je a jinak to treba vyhovuje? Jak jsem mnohokrat psal, jsou dalsi kriteria a je treba je resit. Misto toho jste mi napsal, ze vegetarianu je tak malo, ze nema smysl se tim zabyvat.

    Zamerne treba nepisu o bezlepkove diete, ta je podlozena zdravotne.

    A HOWGH .. jestli mne jeste jednou napadnete, rusim tu svuj ucet, nemam na vas naladu.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Fluttershy, yay! avatar 6.8.2010 12:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Nepřeháníš to trochu?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Kaacz avatar 6.8.2010 12:21 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Objemem ano az mne to stve. Zadal jsem Roberta at to vymaze, jen to tu zasira prostor a k nicemu to nevedlo.

    Za nazory si stojim.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Fluttershy, yay! avatar 6.8.2010 12:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Tady se nemaže.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Kaacz avatar 6.8.2010 12:40 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    :-( Ale spam a hnusne vulgarity se mazou ne ? Tak to za to prohlasime ..
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Fluttershy, yay! avatar 6.8.2010 12:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Nemažou, pouze označují jako nevhodné (tedy přístupné po rozkliknutí) a to jen někde.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 6.8.2010 12:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Vyložený spam se maže. Ale to se stává jen jednou za dlouho, když to sem vloží nějaký robot.
    Fluttershy, yay! avatar 6.8.2010 12:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    No tak to jo, jenže tohle není ani zdaleka ten případ.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.8.2010 12:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Když to "maso je fuj" napíšete během pár hodin ve dvaceti příspěvcích roztroušených po třech diskusích, přičemž jako bonus většina těch příspěvků jinou informaci obsahovat nebude (a v polovině z nich budete odpovídat sám sobě), věřte tomu, že se velmi pravděpodobně ozvu taky.
    Kaacz avatar 6.8.2010 12:48 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Asi slo o formu. Kdybyste napsal: "jste uz s tim maso-je-fuj trapny, vadi mi to", tak dostanu najevo, ze jsem prekrocil hranici. Misto toho jste mne zkategorizoval, vytvoril profil osobnosti a podsouval neco, co nejsem. S tim se jdete vycpat.

    Piste jasne primo k veci co vam vadi, vynechte svoje uzasne profily cloveka a budem vsichni v pohode. Ja se do vas osobne nenavazel, dokud jste vy nepritvrdil.

    Zde dole jsem se priznal, ze jsem debil, protoze jsem to 2x napsal na spatna mista, opravdu to nebyl zamer to napsat vsude. Navrh mel byt jen zde.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    6.8.2010 15:58 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Asi slo o formu. Kdybyste napsal: "jste uz s tim maso-je-fuj trapny, vadi mi to", tak dostanu najevo, ze jsem prekrocil hranici. Misto toho jste mne zkategorizoval, vytvoril profil osobnosti a podsouval neco, co nejsem. S tim se jdete vycpat.
    Eh, co to vykládáte? Vždyť první reakce byla přesně to, co tu teď požadujete:

    Nechcete už té propagandy v každém (i zcela nesouvisejícím) příspěvku nechat? Je to otravné…
    8.8.2010 01:08 Kaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Ano, PRVNI reakce byla spravna, jen mohla byt presnejsi. Clovek nevedel, jestli mu vadi ono slovni spojeni, nebo ze jsem to napsal na 3 mista - ano, spatne, ale to jsem tu i hned priznal.

    Co mne ale vytocilo a branil jsem se, bylo opakovane nepravdive kategoricke narceni, ze na ten sraz vubec prijit nechci a jen to tu vyuzivam k cemusi fuj. Tak to neee, na to jsem proste haklivej a lidi, co takhle vlastne bez faktu pomlouvaji druhe dost nesnasim. Prd vi, ale ma v tom jasno. To byl zakopany pes... a trvam na tom.

    Cele to ale dopadlo tak, ze uz tam ani prijit nemuzu. :-( Onen datum jsem si zapsal jako "Den kdy jsem se stal volem (trollem)". Velka zivotni zkusenost. :-(

    Sbohem ..
    8.8.2010 11:08 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Srovnej:
    Prd vi, ale ma v tom jasno. To byl zakopany pes... a trvam na tom.
    a:
    nenecham kalet na hlavu subjektivnimi polopravdami od cloveka, ktery trpi chorobnou predstavou, ze ma jediny spravny nazor.
    Aneb: Chybu hledej nejprve u sebe.
    Kaacz avatar 11.8.2010 00:44 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Vzdy hledam chybu u sebe .. ale on trva na sve lzi, ze jsem tam vubec nechtel jit. Tak co s tim mam delat ? Vykaslat se na nej. Ale pak pro ostatni plati jeho lez. No to je uz jedno.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    pavlix avatar 11.8.2010 03:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Sám jsi napsal, že nepůjdeš, pokud vím.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    11.8.2010 08:13 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Vzdy hledam chybu u sebe
    Nepochopil...
    pavlix avatar 7.8.2010 18:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Píšeš těch svých komentářů moc. Jsou moc dlouhé. A zřejmě u toho moc nepřemýšlíš.

    Pár lidí to zkritizovalo. Kdybys s tím přestal, mělo by smysl tu s tebou něco domlouvat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 8.8.2010 19:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    A ty píšeš někdy nějaké jiné komentáře než tohle?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 9.8.2010 01:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Odpověz si sám :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 9.8.2010 01:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Takže ne. Asi si tě zablokuju, když nepíšeš nic užitečného -- nebo aspoň s obsahem.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 9.8.2010 01:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Takže ne.
    Pokud se neobtěžuješ s tím, abysis to zjistil, proč bych se měl já jakkoli otravovat s tebou.
    Asi si tě zablokuju
    Asi se kvůli tomu rozbrečím :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 9.8.2010 02:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Pokud se neobtěžuješ s tím, abysis to zjistil, proč bych se měl já jakkoli otravovat s tebou.

    Nejhorší na tom je, že jsem si prošel několik tvých posledních diskuzí: skoro samé takové. Jenom zbytečné rýpavé komentáře bez vlastního obsahu.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 5.8.2010 18:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Na druhou stranu mi fakt nepripada, ze eurolager muze nekoho rozcilovat.
    Mně nerozčiluje to pojmenování, ale to, že jsem to četl v posledních třech dnech v asi dvaceti komentářích. To už je horší než s Jardíkem a jeho procesorem…
    Jendа avatar 5.8.2010 18:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Fujtabl. Ještě, že se můžu vymluvit na to, že mi asi kus paměti přepsal degram.
    Kaacz avatar 6.8.2010 00:41 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Je to jen jméno, nic vic. Dám si to do patičky (však tam lidi mají kdejakou hovadinu, včetně vás) a za chvíli to přestane řešit.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    5.8.2010 14:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    to je ten nerudný pán, co se minule strašně rozčílil

    Ne, to není nerudný pán, který se rozčílil. To je čtenář, kterého zajímala diskuse o srazu a ne vaše propaganda proti velkým pivovarům. Čtenář, který se na rozdíl od vás zapojuje i do jiných diskusí a který na rozdíl od vás už na pár těch srazech byl. A nerozčílil se, jen měl tu drzost vás na rozdíl od mlčící většiny po asi tak desátém zbytečném a nesmyslném* výpadu slušně požádat, jestli byste toho nenechal. Bohužel marně…


    * - Pokud podobnými výpady zapleveluje diskusi někdo, kdo stejně na žádný sraz nepřijde a pravděpodobně to ani nikdy neměl v úmyslu, ale pouze zneužívá diskusi pro svůj svatý boj, pak je to zbytečné a nesmyslné. A je jedno, jestli jde o vaši svatou válku proti velkým pivovarům nebo toho gurmánského exhibicionistu předtím.

    5.8.2010 15:32 Kaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Mne taky vic zajima kde to bude a co tam bude a nezajima mne kdy jste a nejste doma (leda ze bych vas chtel vykrast).

    Kdyby ta zalezitost ke srazu nebyla na 3 mistech, tak by se mi nestal pruser, ze navrh jsem postupne nacpal vsude. Ale to byla moje velka chyba. Souhlasim. Ja opravdu nemel umysl s tim zaplevelit vsechno, jen jsem byl prilis prekotny (zajimave v mem veku) a postupne jsem to priblizoval spravnemu mistu. Pokud by to slo smazat kam to nepatri, byl bych jenom rad.

    Moje nadseni "konecne se zucastnit" bylo velike. Postupne upada. Uz 2x jsem to odmitl kvuli jednopivni hospode a jeste k tomu kuracky smisene. Jak to tak vypada, dopadne to stejne. Ja nechodim nikam "za kazdou cenu". A kdyz je vic minusu nez plusu, proc bych tam chodil ?

    Zapomente na mne, uz se nebudu nikdy montovat do srazu. A radsi to ode mne smazte cele (to je pro redakci)
    Václav 5.8.2010 15:45 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Příloha:
    Škoda. Je pravda že tvůj boj za pořádné pivo rozvedený do mnoha příspěvků skoro vypadal jako džihád, i když s tebou v postatě souhlasím (piju eurolagery, ale na pořádné pivo si do zlejch časů rád zajdu). Ovšem co tohle vlákno udělalo s kontextovou reklamou, to mě opravdu dostalo :) (příloha)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    5.8.2010 15:56 Kaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    LOL .. zajimave .. maji asi hodne klicovych slov ke svazani ..

    PS: ne opravdu nevedu dzihad, jen jsem chtel mit tu jistotu, ze se muj navrh dostane mezi ostatni (bohuzel 2x spatne). Protože jsem se konečně chtěl zůčastnit.

    A globalni pojmenovani eurolager mi nikdo zakazovat nemuze. Nebudu prece vyjmenovavat vsechny .. tohle je jasny nazev skupiny piv. Fakt nevim proc to nekoho zdviha ze zidle.
    pavlix avatar 7.8.2010 18:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    jen jsem chtel mit tu jistotu, ze se muj navrh dostane mezi ostatni
    Zatím si to překládám jako že jsi chtěl mít jistotu, že tvůj hlas bude silnější než ty ostatní... prostě jsi chtěl přeřvat.
    A globalni pojmenovani eurolager...
    Pokud vím, tak ten pojem tady prakticky nikomu nevadí a nevadil.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.8.2010 01:16 Kaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Zapis na 3 mista opravdu nebyl cilene prekriceni. Psal jsem nekolikrat, jak k tomu doslo, nebudu to opakovat.

    Vadil, opravdu vadil .. protoze jsem ho pouzil vickrat. Souhlas. Spousta slov se opakuje. Nekteri lide jsou k nevhodnym kombinacim citlivejsi. A nemusi to bit nic vulgarniho. Staci treba "jedine 64bit" nebo "synteticky eurolager". Nechapu, ale uz vim, ze tomu tak je.
    pavlix avatar 9.8.2010 01:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Zapis na 3 mista opravdu nebyl cilene prekriceni.
    Zápis na tři místa mi nevadí, ale počet zápisků, který hraničí se SPAMem, mi je už mírně nepříjemní.
    Vadil, opravdu vadil ..
    To slovo "prakticky" bylo v té mé větě důležité. Je rozdíl mezi tím, když vyprovokuješ jednoho citlivého člověka a když otrávíš všechny nesmyslným množstvím vysvětlování, jak jsou všichni špatní a jak by si měli svůj sraz, na kterém stejně nebudeš, organizovat podle tvých představ.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Kaacz avatar 11.8.2010 00:39 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Druhy clovek, co si zcela vymyslel, ze na ten sraz od pocatku vubec nechci jit .. jdete uz do prdele ... :-(
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Kaacz avatar 5.8.2010 10:52 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Navrhněte podobné kompromisní místo, budu jenom rád.

    Mimochodem, ten návrh patří zrovna do této diskuse. Špatně byl jinde.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    2.8.2010 21:55 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    V Olomouci jsem bohužel minule chyběl, tak se těším na příště...
    4.8.2010 18:45 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    +1
    USE="-gnome -kde";turris
    6.8.2010 15:17 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Olomouc naplánována: Sraz AbcLinuxu.cz v Olomouci.
    Kaacz avatar 5.8.2010 01:34 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Tyjo ja jsem z toho magor ..

    tak napred ctu zpravicku o srazech .. napisu pod ni hospodu ..

    pak si vsimnu oddelenych sekci pro mesto, napisu to tam ..

    pak si vsimnu, ze se navrhy maji psat pod blog, mimochodem stejne pojmenovaneho jako zpravicka ..

    uz se nebudu opakovat jako debil .. je to tu uz 2x :-)
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Kaacz avatar 5.8.2010 01:38 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz
    Opravdovi pivari neoceni cenu moku ale kvalitu moku. A do te synteticke eurolagery z velkovyroben piva nepatri. :-)
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    6.8.2010 16:28 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní a podzimní srazy AbcLinuxu.cz

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.