abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.4. 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Babí léto

    18.5.2010 21:38 | Přečteno: 931×

    Vzpomínal jsem dnes na dobu, kdy jsem v babím létě chodil světem. Babí léto mám rád. Je teplo, není horko , rána bývají chladná, svět se mi zdá přiměřený. Babí léto je jako žena mezi dvaceti pěti lety a třiceti. Krásná a dozrávající. V babím létě se dá skutečně žít. Byl jsem v Anglii dvakrát, jednou na podzim, jednou v červenci. V červenci jsem zažil „right British summer.” Což znamená, že ráno je hezky dopoledne prší a fouká vítr, odpoledne se protrhávají mraky, ale prší a je mlha, to vše dohromady. Zažil jsem tuhle situaci. Tedy nutno podotknout, že jsem prvních čtrnáct dní zažil něco, co se vzdáleně podobalo létu. Bylo kolem 20 - 22 stupně vítr moc nefoukal, děti na plážích u English Chanell se máchali ve vodě, Britové si pochvalovali, že je léto. Nebral jsem jim to. Podle mne, léto vypadá jinak. Pak přišlo dalších čtrnáct dní, kdy bylo jak už jsem popsal dříve. Britské léto. Koupil jsem si pohlednici, na které je rozdíl mezi britským létem a britskou zimou. Rozdělená na dvě poloviny. Na jedné půli ovce klepající se lijáku na druhé? Můžete hádat. Ovce klepající kosu v lijáku. V té druhé půlce dovolené odpolední teplota dosahovala celých osmnáct stupně Celsia. No nekupte to.

    Ale babí léto v Anglii bylo úžasné. Teploty kolem 22 stupně, cestoval jsem z Doveru na sever, v Oxfordu narazil na kanál po předchozích překážkových tratích po pozemcích farmářů, po kterých smíte chodit, leč je to jako steeplechase, překážková trat, a zvědavý dobytek. Dvakrát jsem raději obešel pozemek, protože agilní býk, pasoucí se s kravami mě považoval za vetřelce a byl hotov mě vyzvat k boji. Považuji 9 metráků býka vážícího za soupeře nad mé síly, takže jsem moudře ustoupil a zašel si. Ale cesta kolem plavebních kanálů, byla jednou z nejromantičtějších jaké jsem absolvoval. Hezky po rovině,nikam nechvátajíc, v klidu svých čtyřicet km denně, navštěvoval jsem různá městečka a vesnice při kanálu. Žádné potíže s tábořením, samí slušní lidé cestou. Idyla až na skotské hranice. Rád a čast na tohle podzimní období vzpomínám.

    Nezažil jsem za ty tři měsíce, co jsem v Británii byl, žádnou dramatickou příhodu.Konec pobytu jsem strávil na Velehradě v Londýně. Tehdy to provozoval jeden český jezuita, jméno jsem zapomněl. Založil tuhle ubytovnu pro utečence z východu po Únoru 1948. V době kdy jsem byl na Velehradě ubytovaný v klubovně na zemi, což mi nijak nevadilo, páter Josef myslím že se tak jmenoval, ještě žil. Přál bych všem těm rozhořčeným nad mravy Církve a jejich služebníků aby se s ním setkali. A nejenom s ním ale i s mnohými dalšími. Celý týden jsem měl za pakatel ubytování, mohl jsem courat pěšky po City, kde jsem prolezl co jsem mohl. To už byl sice listopad, ale i tak mi počasí přálo, jako mi ostatně přálo celou cestu, až na malé výjimky. Londýn mě uchvátil, uchvátila mě jeho různorodost a to že skutečně Londýn není Anglie, jak trefně poznamenal jeden farmář na severu. Londýn je svět sám za sebe.

    Samozřejmě jako přesvědčený imperialista, tedy zastánce především britského imperialismu a Impéria jako takového jsem nemohl nevynechat Trafagal square, kde jsem si na pomníku Nelsona přečetl ono slavné „Englad expects, that every man will do his duty.” Naposledy tohle heslo zcela naplnili za druhé světové války, kdy zůstali sami, i ty zcela demokratické USA jim jen za zlato dlouho prodávali zbraně, ačkoliv válčili Britové i v jejich zájmu. Kouknul na Buckingamský palác a měl jsem štěstí vidět královnu vracející se z oslavy nějakého výročí.

    Dodnes lituji toho, že se Britové nechali o své pracně budované a slušně spravované impérium připravit. No, nedá s e nic dělat, už se nevrátí časy, kdy Royal Navy dbala na pořádek na světových mořích a pochybuji, že by si somálští piráti škrtli víc než jednou. Inu lodě ze dřeva, muži ze železa a ...Rules Británia on the wave, Britons never will be slave.. Tak i přes evidentní opuštění téhle politiky, času kdy jim skoro přistěhovalci poroučí jestli budou slavit Vánoce a budou mít kříže na kostelích aby náhodou neurazili náboženské cítění těch přistěhovalců., byl Londýn pořád plný té imperiální historie.

    Mám Británii, jak Anglii, tak Skotsko v paměti jako příjemnou zemi plnou slušných a ochotných lidí. Všechno mi přišlo takové domácké. I ty turistická centra jak na jihu u English Chanel, tak na severu v Lake District. Pořád jsem měl pocit, že jsem někdě na Vysočině, pouze se mluví jiným jazykem. Ovšem jezera na severu Anglie jsou nádherná. Takže mi to asi nedá a pokud nepojedu na Nový Zéland o kterém se mi dnes v noci zdálo, poletím na sever Skotska a odtamtud půjdu dolu do Anglie, přes Lake district, Yorkshire a podle kanálů do Londýna. Dnes v noci se mi zdálo, že jsem opět na Novém Zélandu a jdu směrem na sever po West coast. Tedy hned zrána po probuzení jsem měl toulavé choutky.

    Zřejmě to bude tím nastupujícím babím létem. Ono by stačilo, aby Markéta už mohla v sobotu a v neděli být se mnou a jet se podívat do Děčína. A taky se projít Hřenskem. Už jsem ve Hřensku nebyl ani nepamatuji. Bývalo tam veselo. Od mládí, ještě než jsem nastoupil u plavby jsme jezdívali na jednu chatu do Hřenska. Se Zdenkem Hulbachem, což byl a je dodnes jeden z mých největších kamaádů jsem chodívali buď tam a nebo k nim do Kamenické stráně. Chodívali jsme po místních venkovských zábavách, občas jsme se s někým poprali, protože leckteré vesnické slečny si nás vybraly jako svou sexuální kořist, tedy ony doufaly, tehdy ještě byla taková doba, že si je vezmeme. Ale nikdy se nedočkaly. Takže místní mládenci nás moc neměli rádi.

    Ale většinou jsme je zbili a odešli středem. I ze slečnami. Zdenek jak byl líný chodit si jednou vypůjčil kolo a z domova od slečny na něm dojel na chatu, ráno ho vrátil na stejný místo, ale měl z toho nějaké oplétačky. Tehdy jsem měl nějaké potíže se žaludkem a ležel jsem v nemocnici. Dva muži zákona se mě přišli zeptat, jestli o tom něco vím. Nevěděl jsem, jak bych mohl vědět? Jsem jim říkal, vždyť jsem šel s jednou dívkou domů. Zarazili mě. To nebudeme probírat. Ukázalo se že dívka je dcerou nějaké funkcionářky, tak vlastně se mnou ani nebyla. Bylo mi to divný, že by se maminka styděla za nápadníka s dělnickým původem. Divil jsem se tomu nahlas.

    Ale to už je dávno a slečna zřejmě už dnes vypadá jinak. Pamatuji si jen, že byla velmi velmi vstřícná, hned při prvním tanci. A byla kupodivu střízlivá. Zřejmě maminka věděla svoje. Jeden ten z mužů zákona začal na mě křičet, mě se okamžitě udělalo špatně a doktorka je srdnatě vyhodila oba. Co vím, už mě s tím neotravovali. Zdenek dostal nejakou pokutu a bylo. Sem jen říkal. „Vole, když si nalitej, nekrad kola tam, kde chrápeš s holkou. Znáš ty závistivce, už jen z toho důvodu, že nesmočili, prásknou i to co nevědí.” Ale kamarádi jsme dodnes. I když se vidíme jednou za deset let. Naše cesty se rozešly, ale užili jsme spolu spoustu zábavy. Tak tak, tak jsem si jen přemýšlel, kam zas dál, abych náznak mládí prožil v tom babím létě jako takovém i života. Konečně i dnes je život stejně hezký jako před víc jak třiceti lety.

    Blog z roku 2009        

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Dalibor Smolík avatar 18.5.2010 21:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Příloha:
    Loňské typické babí léto (nebo indiánské? :-)) jsem zažil v říjnu u jezera Ontario. Bylo nádherně, modré nebe a krásně zbarvené listí javorů. Úplná idylka. Až na jediný den, který jsme zvolili jako den k projížďce po Niagaře. Byl jeden stupeň - a na lodi "Maid Of The Mist" byla pořádná kosa .. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.5.2010 21:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Tak si aspoň užil. Niagaru si sjel? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.5.2010 00:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Smolík se tam nastopro sjel jak korzár koksem :-D
    Dalibor Smolík avatar 19.5.2010 16:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Jo, to bych docela zvládnul. Já se sjedu lecčíms.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.5.2010 12:06 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Take jste prolezli vsechny voskovy musea a Believe It Or Not? Projizka na Maid of the Mist Rijen) v tech zlutych plastenkach je prima, jen ta mlha leze pod kuzi i v parnu. Krasne nocni osvetleni vodopadu. Na Huronu byl tyden vichr, malem litaly perch ve vzduchu. Stradford nam to vynahradil(Cats).
    19.5.2010 12:54 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Londyn je uspechany, jako kazda metropole plna zajimavosti. Me se vic libil lenivy Essex s Tall Ships. Tam se jeste dodrzuje tradice. Sli jsme si do mistni banky smenit penize. Nas hostitel Howard se navlik do svatecniho obleku, do banky se jinak nechodi. Nas si take prohledl od hlavy k pate. Prez pult si rikali velmi formalne a uctive yes Sir, no Sir. Pak reditel vylezl zpoza pultu, poplacali se po ramenech, spustil: Je poledne (zavirame) pojd do Pubu na particku bridge, svlazit hrdlo. Ne abys to bracho vecer zas my old lady vykecal.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.5.2010 00:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Máte naprostou pravdu, obě ty dvě psy neznám... :-D
    19.5.2010 07:32 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Babí léto je skutečně nejkrásnější období v roce. Je příjemné, na teplo a chlad zlatý střed, v lese rostou houby, červenají se muchomůrky. Všechno tlením zvláštně voní. A ty barvy! V té době začíná sezóna krajinkářů. Už se začínají tvořit ranní mlhy, čím hustší, tím lepší ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.5.2010 08:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    červenají se muchomůrky.
    Bacha na to, noha se nejí! Kámoš jednou sežral i nohu a museli mu vypumpovat žaludek. Je třeba jen stáhnout ten červenej povlak a usušit při 80 stupních. ;-)
    19.5.2010 09:16 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Škoda sež... takovou krásu
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.5.2010 09:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Tak pak zbývají jen lysohlávky, ty jsou na pohled ošklivý. ;-)
    19.5.2010 09:45 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Ty já zásadně nechávám divokým prasatům ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.5.2010 10:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    To byla nějaká narážka na překlad mého příjmení? :-D
    19.5.2010 12:59 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Já neznám Vaše příjmení. Vím jen že Honza ... /Pig?/ :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.5.2010 13:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Ne, já vám furt řikám, že jsem pořádnej kaňour! :-D
    19.5.2010 13:28 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Vy se jmenujete Dzik? Chachá. To mě utvrzuje v tom, že náhoda opravdu neexistuje! :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.5.2010 13:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    ...teď si teda jako ze mně teprv začnete dělat tu pořádnou prdel, jo?! :-D
    19.5.2010 14:59 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    To bych si nikdy, opravdu nikdy, nedovolila :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.5.2010 15:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    A tu fotku mi pošlete? ;-)
    19.5.2010 21:23 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Co pořád máte s tou fotkou? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 19.5.2010 21:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Amígo prostě chce fotku, to je tak těžké pochopit? :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.5.2010 07:08 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    No já spíš nechápu, proč bych měla komukoli posílat fotku... :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.5.2010 09:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    ...abych nemusel googlit. ;-)
    20.5.2010 09:43 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Nic nenajdete, nejsem na žádném Facebooku...:-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.5.2010 10:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Podceňujete mně s hloupym Facebookem? :-D
    Dalibor Smolík avatar 20.5.2010 09:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Amígo není jen tak někdo. Je to váš velký obdivovatel. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.5.2010 09:44 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Amígo je obdivovatelem všech žen... :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    19.5.2010 23:26 Mattern
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Tlacís dobre, ale podle mne na blbým míste. Tady to vidím maximálne na uspokojení na dálku.
    20.5.2010 07:08 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Pro nezasvěcené: Mattern=Karel... ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    20.5.2010 10:32 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Fucked dobrý, to je preklad ze svýcarstiny??
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.5.2010 10:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Ne, z rakouštiny. :-D
    20.5.2010 10:59 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Amígo, jsme s tipem blízko - vypadá to na rakouský Galtür u svycarských hranic, tam tak mluvej, pokud nejsou zasypaný lavinou.
    Darth Phantom avatar 20.5.2010 16:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Všechno tlením zvláštně voní. A ty barvy! V té době začíná sezóna krajinkářů.

    Jsem dojat! Nad tím, jak se tady opruzující dědek rozplývá nad krásou babího léta, a hlavně nad tím, jak hezky sekundujete, soudružko! Když si vybavím ty barvy a krajinkáře, tak mi kane z jednoho oka slza na tvář a z druhého oka se tu slzu marně snažím zamáčknout. Tenhle opruzák má skutečně výdrž a plní blogovací plán údernickým způsobem na 120 % ! Ale teď vážně. Babí léto mám taky vážně moc rád. Je to takové zvláštní a melancholické období. Chladná rána, ale odpoledne slunce ještě má svou sílu chce dokázat, že se nevzdává. Nádhera!

    Stejně je ale nejlepší si v parném a babím létě v přírodě i mimo ni si pořádně zamrdat. A pak to př. spláchnout džbánkem dobrého pívka v zahradní restauraci :))))))))

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    20.5.2010 17:51 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Když už jste mne soudruhu oslovil, musím vyjádřit radost nad tím, že jste, ač strašidelný to tvor, ze sebe vyždímal i nějakou tu poetiku. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Darth Phantom avatar 20.5.2010 21:47 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto

    To víte, živý tvor jsem, i když ne tvor třeba v tomto smyslu :-). A to strašidlo je jenom takový avatar, toho není třeba se bát :).

    Mě akurát dojmul váš komentář s muchomůrkami a krajinkami, protože to vnímám podobně. Mucinky! Při babím létu mám takové zvláštní jitření duše, ty poslední záchvěvy léta ve mně vyvolávají různé emoce, které ani neumím dost dobře popsat slovy. Teď přijde určitě captain John Clay s Mao ce-tungem, a že se mi líbí babí léto proto, že v lese červenají muchomůrky, rudnou šípky a listí a co nevidět přijde poté výročí VŘSR :-D )))

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    20.5.2010 22:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    A ty se z toho bolševiku samou radostí oběsíš na olši. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 20.5.2010 23:39 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    No tohle bylo z hodně slabého soudku, ale budiž :-). Ještě zkoukni dědku tohle, máš tam i toho Mao tse tunga. Dobrou, dědku! :D )))))))))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    20.5.2010 23:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Hele utřinose, viděl jsem Maa, když si tahal kačera kolem kostela a v uhláku sis hrál na stachanovce. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 20.5.2010 23:55 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    To mě nepřekvapuje, že si viděl Maa, řekl bych, že tys viděl už všechno na světě. No a vidíš to, dědku, ty si hraješ na blogovacího stachanovce i v pokročilém věku, protože zřejmě nemáš nic lepšího na práci :-))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    21.5.2010 00:24 panTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    zřejmě nemáš nic lepšího na práci

    dyt je nejvetsí kapitalista, a asi i nejstarsí a nejvysukanejsí na svete!!
    21.5.2010 00:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Podle vašeho komentáře usuzuji, že jste nejméně došukaný linuxový uživatel. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.5.2010 00:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    hele utřinose, někdo, jako já má talent a píše, někdo talent nemá a komentuje, na víc nemáš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.5.2010 00:40 panTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Nekdo má talent a píse, nekdo nemá talent, a bohuzel taky píse, a jeste si myslí, ze je dobrej. Aspon jeho verné fanynky (a Dalibor pochopitelne) mu verí, ze je nejlepcejsí...
    21.5.2010 01:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Pane Tau, mě poběží od začátku července 2010 na ČT 1 seriál "Ze závislosti do nezávislosti" každý čtvrtek večer
    kolem 21.50. To je oficiálně schválené. Jsem autor námětu a spoluautor scénáře. Navíc jako hlavní vystupující protagonista toho seriálu. Mimo toho jsem už pro ČT napsal za poslední dva roky 13 scénářů ve spolupráci s Ivanou Sovišovou pro pořad "Rodina a já" Vydal jsem a prodal víc než 3 000 knížek. Tři tituly.

    Takže až budete mít něco podobného za sebou, můžeme se bavit o talentu. Vašem talentu. :-) Předložte, co jste udělal, kde jste publikoval, co máte za sebou. A já opravdu nebudu mít potřebu shazovat vaši práci. :-) Já jsem svoje prokázal. Co se toho talentu týče.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.5.2010 11:21 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Sledovanost jakékoliv TV o prázdninách v deset vecer je v miliónech. Proto také vsechny TV nasazují svoje nové projekty práve na dobu prázdnin, kdy se divák od TV nehne.
    21.5.2010 11:28 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    a víte, že máte kupodivu pravdu? Zároveň premiéra cyklu umožní realizaci dalších marketingových plánů, druhý navazující seriál, v ČT jsou na tenhle projekt velmi hrdí, a chtějí jej pustit co nejrychleji, vlastně hned po dotočení - v červnu se dotáčí další díly, o který původní cyklus rozšířili.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    21.5.2010 11:41 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    A ten vás strejda neumí odpovedet sám, nebo vám to diktuje, protoze musí zároven informovat tupý dav na dalsích deseti diskuzních fórem??!!
    21.5.2010 12:05 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    tady nemohu vyjádřit svůj názor, vědomost nebo zkušenost? A Vy o tom rozhodujete kdo se může a nemůže psát?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    21.5.2010 12:35 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Urcite muzete, máme preci tu demokracii s volbami. Jenom se nedivte, ze ty vase celozivotní zkusenosti neberou úplne vsichni, a drze mají treba jiný názor, vedomost nebo zkusenost, i kdyz jsou proti vám asi cucáci, práve odkojení svobodným kapitalistickým skolstvím, které mozná vase generace dostupné nemela. To neberte jako urázku, ale konstatování, mý rodice se dostali na stáze jenom ve východním bloku, a taky zustali trochu zabloklý....

    21.5.2010 12:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Zablokovaný jste jen vy, protože jsem ještě neviděl žádnou vaši odblokovanou práci. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.5.2010 12:42 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Takových injektiv na dvě moje věty jednoduché.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    21.5.2010 12:58 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    asi proto, ze vase vety jsou obvykle v povýseneckém duchu, toho *co ví*. Treba to tak nemyslíte, nebo uz vás styl JJ pohltil. Nekdy si ty svoje vety prectete ocima nekoho jiného, jestli náhodou nenajdete moc kárání a vysvetlování, místo diskuze. Ale to jenom navrhuju, já vím, ze to neprojde. U vás nebo JJ. Skoda - nekdy písete pekne, treba o nemovitostech jsem s vámi (témer) souhlasil.
    21.5.2010 13:02 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    píši slova, podtext jim ale dáváte Vy.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    21.5.2010 11:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Jasně. A co tím jako chcete říci, že si televize dá do hlavního vysílacího času netalentovaného člověka a vyhodí pro jeho krásné modré oči miliony na jedenáct dílů seriálu? Bože vy jste omezenec.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 22.5.2010 10:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Na ten seriál jsem zvědavý, rád se podívám :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.5.2010 07:09 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Nekdo má talent a píse, nekdo nemá talent, a bohuzel taky píse, a jeste si myslí, ze je dobrej. Aspon jeho verné fanynky (a Dalibor pochopitelne) mu verí, ze je nejlepcejsí..

    Tak zřejmě více lidí umí rozeznat kvalitu. Oproti různým figurkám /většinou pod hábitem anonymity/ zde strašícím :-) Mimochodem, hledisko kvality je vyjádřeno v počtu čtenářů knížek. Když je někdo ochoten si koupit a přečíst knížku, o něčem to svědčí. Když někdo věnuje čas a pozornost shlédnutí tv pořadu, taky to o něčem svědčí. Zřejmě kdyby pořad nebyl kvalitní, neobracela by se televize na JJ opakovaně a nerozvíjela další hlubší spolupráci. Takže asi tak. Jinak, ukažte Vaši tvorbu, ráda se poučím, jak si představujete talent ;-) Protože zatím, zatím to bohužel vypadá na bohapustou závist a nepřejícnost, kydání fekálií. ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    21.5.2010 11:27 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Nikdo vám nebere, ze Jílka ctete, sledujete, zerete, atd. To je vás problém, i kdyz se to urcite dá lécit. Jaký je prosím rozdíl od neregistrovaného a registrovaného diskutéra (jako vy), který tam nemá jediný údaj o sobe? Takových Marcel muze kazdý nasekat mraky, tím pro mne nejste duveryhodnou osobou, u která bych reagoval na vase príkazy, o cem se chcete poucit. Poucení uz jste prosvihla asi v mládí, protoze vase poznámky jsou némlich furt stejný.
    21.5.2010 11:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Nikdo vám nebere, ze Jílka ctete, sledujete, zerete, atd. To je vás problém, i kdyz se to urcite dá lécit.

    Ještě větší omezenec, než jsem vůbec předpokládal, když se takhle vyjadřujete.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.5.2010 12:37 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Ze vám to stojí za to reagovat, takový moudrý kmet, a takhle se zdrzovat vypatlanými komentári. Ze se nesoustredíte na svuj vlastní web nebo blog, tam byste to mohl hned vymazat, kdyby to nebylo podle vás. Proste tak nejak svobodne, pravicove, jak to vase generace vzdycky umela.
    21.5.2010 12:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    a takhle se zdrzovat vypatlanými komentári.

    konečně rozumná věta, ale pořád nevidím nikde vaši práci. Když máte to kapitalistické vzdělání a rozhled. Nikde nic, jen ty vypatlaný komentáře. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.5.2010 12:54 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    PanTau

    Tak to vypadá na Káju. Ten styl se zkrátka nezapře. Kája má už min. třetí nick..? Zřejmě chce působit tak nějak, jak bych to řekla, pomnožněněji :-). Dodat svému "krotitelsví ega JJ" patřičnou váhu ;-)

    PS: Ať žijí věcné, neurážlivé argumenty!
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    21.5.2010 14:06 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Nevím, proc si mne berete do huby, já registrovanej jsem, na rozdíl od vás dost dlouho, jenom nevidim duvod se pri kazdé poznámce znova pracne prihlasovat.
    21.5.2010 14:58 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    ...kde se vzal, tu se vzal...;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    21.5.2010 15:42 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Aby makrele na její drzost odpovedel.....,
    21.5.2010 16:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Prostě se omezenec projevil. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.5.2010 17:13 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Prostě se omezenec projevil

    To tvrdíte o sobe vy, a já vám opravdu nebudu vyvracet. Protoze predpokládám, ze na PC bydlíte 25 hodin denne, tak jste si jiste vsiml, ze s Marcelou v diskuzi komunikovalo její dvojce Makrela.

    Reka volá, na rozdíl od vasich dávných let jí zdolávám v plavidle bez motoru a pro zábavu.
    Dalibor Smolík avatar 21.5.2010 10:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    No, jak bych to řekl. Dlouhodobé zkušenosti, bouřlivý život ve všech možných krajinách světa, z toho si člověk logicky vyvodí určité závěry. Rozhodně jsem o světě pozbyl dost iluzí, nicméně většinou to tak bývá, že řešení z problémů bývá účinné pouze právě to nejnepříjemnější, nejpracnější a nejméně populární. Bohužel...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.5.2010 20:07 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Babí léto
    Výhodou je, ze dáma je splachovací, takze je jedno, co a jakým stylem jí napíses, stejne nadsene odpoví, ze s ní aspon na webu nekdo komunikuje.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.