abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Občas to není procházka

    23.9.2010 11:53 | Přečteno: 1060× | poslední úprava: 23.9.2010 12:27

    Jsem včera vyzvedl další čtyři díly „Ze závislosti do nezávislosti,” abych mohl vybrat, který z nich promítnu na uvítání své nové knihy „Lidé a manipulace,” které bude 5.10 ve Kbelích. Česká televize podpořila nápad, aby se uvedlo souběžně pokračování cyklu a knihy. Jsme rád, že můj nápad sloučit uvedení seriálu a uvítání knihy bylo přijato. Sice na to musím sehnat peníze, nebo pokud neseženu, zaplatit ze svého, ale zdá se mi i kdybych do celé akce měl investovat své peníze, že je taková akce pořád pro mne výhodná. Česká televize dodá jen ten jeden díl. Inu jsem fakt kapitalista. Knížka se od minulého týdne docela slušně prodává. Zřejmě brzy budu dělat dotisk. Navíc, je zde takový fenomén, že s novou knihou se objevuje zájem i o starší knihy. Těch už také moc nemám. Lidé si kupují někdy všechny najednou.

    Zase budou mít zdejší „znalci psychoterapie, psychoterapeutického vzdělávání” o čem psát na web České televize. Chápu je. Jsem z jejich pohledu málo nadaný, vzdělaný, navíc sebestředný narcis a pracuji za peníze. Dokonce, jak si stěžoval jeden divák v komentáři, že když mi jeho kolegyně na základě vysílaného pořadu volala, byla udivena, že za hodinovou konzultaci, o kterou žádala, jsem chtěl peníze. Jaká to drzost? No jo, nedělám v oblasti psychoterapie dobročinnost. Tu, pokud dělám, tak v jiné oblasti a neschovávám si doklady o své ušlechtilosti.

    Dokonce mě někteří lidé z televize považují za nadaného. Na rozdíl od všeznalců z abíčka a odjinud. Těm nejde na rozum, že si dovoluji na základě tohoto dosaženého vzdělání Pražská psychoterapeutická fakulta pracovat jako psychoterapeut, dokonce používat tenhle titul. Jinak neostýchejte se, vy co píšete na výše zmiňovaný web, psát více. Sice něco mažou, to nemám na svědomí, ale není nad to vyjevit svou toleranci, chápavost, porozumění. Prostě všeho, čeho u mne někteří postrádáte. Tedy, jestli za toleranci, chápavost a porozumění máte na mysli chování, kdy mi zde nadáváte do kreténů a další podobné libé tituly, pak skutečně nejsem chápavý a terapeutický, myslím si své a nenechám si své mínění pro sebe, že mám pocit, že se bavím s netolerantními kretény. Co vyžadují a nic neposkytují. Tedy ten pocit mám jen u někoho, ne u všech z abíčka.

    Líbí se mi jak kladou otázky po mém vzdělání, touží po tom vědět, co opravdu umím. Mohou přijít toho 5.10 do Kbel a zeptat se mých klientů. Těch tam zcela určitě bude docela dost. Zeptat se jich, co je u mne tolik let drží. Vysvětlit jim, jak jsou pomýlení, když si vybrali, zcela neschopného terapeuta. Soudruzi levicoví ekonomové mi mohou vysvětlit, jak se chovám neekonomicky, co bych měl v podnikání zlepšit, kde investovat, a kde být opatrný. Mají nepochybně hluboké zkušenosti.

    Mohou tedy mým klientům sdělit své pochybnosti o mé terapeutické způsobilosti. Mohou ji sdělit mě osobně. Tváří v tvář, mohou mi vysvětlit, kde a jak dělám chyby v terapii, co bych měl zlepšit, dát mi dobré návrhy. Očekávám, že takoví znalci si nenechají své poznatky pro sebe. Případně pokud tam bude můj supervisor, sdělit mu jak se mýlí ve svém odhadu. Případně se zeptat někoho z televize osobně, z jakého důvodu o mou spolupráci televize stála a zatím jak se zdá ještě stojí. Takže jste zváni, rád se osobně seznámím s každým svým odpůrcem. Pokud mi nebude nadávat, pak se třeba i domluvíme. Třeba i se zdejšími levicovými nadšenci.

    Nebudu zde komentovat demonstrace státních zaměstnanců. Myslím si, že až na zdravotní sestry, lékaře a hasiče, jsou většinou přepláceni. Mnoho jich je zcela zbytečných, za práci, kterou vykonávají berou zbytečně velké peníze. Snížení platů o dvacet procent a stavu zaměstnanců o padesát procent včetně policajtů, by tomuhle státu, respektive daňovým poplatníkům jen prospělo. Asi by byla větší nezaměstnanost nějaký čas, ale postupně by si ti schopní buď našli zaměstnání, nebo by založili vlastní firmy a hledali by své uplatnění na trhu. Pak by se jasně ukázali schopní, co dovedou prodat své vědomosti a schopnosti a neschopní, kteří jsou odkááni na milosrdenství a solidaritu druhých. Jak mě věk a zkušenosti přesvědčují, těch opravdu neschopných je minimum. Jak říkával jeden můj známý, když jsme chodili na klubový výlet. „Jde se podle nejslabšího, nikoliv podle nejlínějšího.”

    Já jsem sice takový naiva, který ve svých šedesáti letech ví, že mít děti je radost i starost, ví, že podnikat je zisk i občas ztráta.Ví že dělat terapii, není jen být ve společnosti krásných, inteligentních, dobře sociálně adaptovaných lidí, ale i lidí, kteří mě nemají rádi, smrdí, nemají dobré hygienické návyky, nebo je zcela ztratili. V takové společnosti jsem docela často. Nakonec se u některých podaří, že mají znova bezva zaměstnání, firmy.

    Ale je holt někdy dřina, ta psychoterapie, žádná procházka růžovou zahradou. Zrovna včera supervisor ocenil mou intervenci, kdy jsem jednomu takovému panu inženýrovi, bývalému majiteli firmy s klidem řekl. „Jó pane inženýre, zdá se že si myslíte, že členové komunity, si kleknou před vašim titulem. Nekleknou. Jste jen jeden z tisíce závislých, kterých jsem viděl, moc na hygienu nedbáte a to je přesně, co vám ti mládenci vyčítají. Že smrdíte a že se s vámi nedá být v jednom pokoji. Já s vámi být v tom pokoji nemusím, sedíte ode mne dost daleko a okno je otevřené. Ale jak to vypadá, ten smrad vás odděluje od lidí, co jsou s vámi, jak vy rád říkáte, na jedné lodi. Tak teď se vás chystají hodit přes palubu. Ale když se umejete, tak vás možná mezi sebou snesou." Pan docent Kožnar, jen zalitoval, že už na sexuologii nepracuji. Moc se mu má intervence líbila. Jak prý vím, na té sexuologii je také občas potřeba vlídnějšího slova v podobném podání.

    Znám vyprávění mnoha rodinných příslušníků, kdy s údivem vyprávěli jak přes kopírák, příběh o tom, jak člověk, co měl firmu, vzdělání, dobré zaměstnání, skvělou ženu a nadané děti, najednou upadl takovým způsobem, že z něj bylo docela dost smradlavý vožralý prase, bezohledný hráč, co vykrádal dětem pokladničky a další podobné historky. Oni se diví, kam že se to pan doktor, inženýr, magistr, bakalář dopracoval. Takový slušný člověk to byl a teď je z něj takový hovado.

    Je smutné se dívat na zcela bezúhonnou ženu, která se celý život starala aby měla dobré manželství a teď pláče, a ptá se čím si zasloužila, že miluje takového člověka, který krade, nepracuje, bije ji, sprostě nadává? Třicet let krásného manželství, děti vysokoškoláci a teď tohle. Já se nedivím, vím co chlast, drogy, během relativně krátké doby s některými pyšnými lidmi dovedou. A nemusejí to být žádní mladíci a nevzdělanci. Mladé slečny psycholožky s tím mají dost často problém. Nedivím s e jim. Také potřebují zjistit, že ani vzdělání, majetek, výchova zas toho moc nezaručují.

    Chápu, že jsem pro mnohé naiva, když si myslím, že na všechno se musí dřít, občas snášet protivenství blbců. Blbců, co vědí všechno nejlépe a ještě z toho důvodu obviní z blbosti ty druhé. Obviní je z namyšlenosti, arogance, obviní je z hlouposti. Obviní když, od takových jako jsme já slyší. „Ále tak vážně ty kecy v novinách neberte, starejte se, nikdo se o vás nepostará. Co vám stát dá, je málo a ještě to musí vzít jiným. Ptáte se koho máte volit? Koukejte kolem sebe jak se kdo chová. Koukněte jestli obec po jejich vedením vzkvétá a nebo nezkvétá. Použijte vlastní rozum a nedejte na ty levicové nadšence. Nakonec, vždyť víte, kdo bere jen úplatky a vidíte, jestli jsou na radnici dluhy, jak vypadají ulice, jestli městští policajti chodí po ulici a nebo jen chlastají na služebně.”

    Vždycky, když tohle řeknu, tak se levicoví chytráci naježí a vím, že jsem zaryl do vosího hnízda. Stejně jako na té komunitě. Zaryl, nasral a někteří začnou přemýšlet, někteří nikdy. Tak už to chodí. Jo jo.

           

    Hodnocení: 33 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    =^..^= AmigaPower® avatar 23.9.2010 12:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka

    Vstup a pivo zdarma!

    23.9.2010 12:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Vstup a pivo zdarma!

    Tam je něco takovýho napsanýho? Kde, asi sem slepej. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.9.2010 12:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    To pivo tam neni napsaný schválně, aby se vám tam neslezli sociální demokrati :-D
    23.9.2010 12:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Kudy chodil tudy krad, sociální demokrat. Se zpívalo za první republiky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.9.2010 13:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    No vidíte a dneska se ta říkanka povídá: Kudy chodil tudy krad, jak občanskej demokrat. :-D
    23.9.2010 13:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Jo jo, někteří si uměli nakrást, demokrati. socanský i občanský. Ale my přece Honzo nekradem. Jinak dej vědět třeba mailem, jak si dopad včera. Nebo SMS
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.9.2010 14:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    dneska teprv ;-)
    23.9.2010 17:48 XS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Ale my přece Honzo nekradem. Jinak dej vědět třeba mailem, jak si dopad včera. Nebo SMS

    má uz tvuj partak objedno triko ? mate na sklade XXXL na 161,5 cm vejsku ?
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.9.2010 20:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Bylo jedno volný XXL, ale nevím jestli se s Maxem nakonec domluvili, pan Jílek se o tom triku jen tak zmínil, když jsme byli v pizzošce,vyloženej zájemneměl. XS ti taky necháme udělat, jestli seženem dodavatele velikostí na trpajzlíky... ;-)
    23.9.2010 20:25 XS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    na tom záhoně před pizzérkou by mu to triko ke klobouku seklo
    23.9.2010 22:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Ale jo Honzo, triko si vemu, jestli by si pro mě měl. Jen dej vědět co stojí.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.9.2010 00:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Max prej vam psal na mailů z profilu... nic víc nezmůžu... ;-)
    23.9.2010 13:24 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Tam je něco takovýho napsanýho? Kde, asi sem slepej

    Ríká se správne blbej, nebo 'short of humor sense' :-) :-) :-) :-) :-) :-)
    23.9.2010 13:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    abc, hlavně když ho máš ty. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.9.2010 14:11 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Vstup a pivo zdarma!

    To jsme se zas jednou nasmáli!
    (šibeniční humor)

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    23.9.2010 22:48 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Amígo, naprosto a jenom kvůli Tobě jsem zařídila, že se uvnitř sálu nebude podávat žádný alkoholový nápoj, a u vstupu bude čekat vnadná kontrola s alkatesterem :-) Spokojený? Hele, posledně ten tonic, jak Ti chutnal, až jsi se k Janovi lísal. Škoda že ty fotky nevyšly ostřejší, mohl jsi dělat reklamu na limonády.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.9.2010 00:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Amígo, naprosto a jenom kvůli Tobě jsem zařídila, že se uvnitř sálu... .. . .. ...u vstupu bude čekat vnadná kontrola

    DÍKY!!!

    s alkatesterem :-) Spokojený?
    Ne, leda mně u toho vchodu nechá načůrat i na ten drugstester co maj policajti :-D
    Škoda že ty fotky nevyšly ostřejší, mohl jsi dělat reklamu na limonády.
    ...to ale jenom proto, že dokážu přesvědčivě zahrát i žábu (nepivrnce) ;-)
    23.9.2010 13:47 Mattern
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    http://zpravy.idnes.cz/protikorupcni-policie-vtrhla-na-radnici-ve-znojme-odvezla-tajemnika-1iu-/krimi.asp?c=A100923_103316_brno-zpravy_dmk&#Brno

    http://zpravy.idnes.cz/kolinska-ods-chce-resit-kauzu-udajneho-uplatku-pro-mistostarostu-10f-/domaci.asp?c=A100923_110029_domaci_taj

    Za vsechno muze Paroubek, i tu korupci v Brne vyprovokoval on!!
    23.9.2010 14:25 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Za vsechno muze Paroubek
    Kdo to tvrdí? Aféry se týkají všech stran .
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    23.9.2010 14:35 Mattern
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Kdo to tvrdí?

    Ptáte se z nudy, z provokace, nebo ze ztráty pameti? Vzdyt si vzdycky vsechno pamatujete, co kdo tady kdy rekl, nebo dokonce radeji mel ríct. No trochu napovím - ano, je to on, ten, co smeje stejným vecem a stejným zpusobem jako vy. Prihorívá :-)?
    23.9.2010 14:37 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Matterne, ono je rozdíl mezi tím, když někoho kritizuji, nemám ráda, považuji za škůdce a tím, zda o něm řeknu "on za všechno může" ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.9.2010 14:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Makrelko, dneska jste obzvlášť dobře vyuzená ;-)
    23.9.2010 14:45 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Si nechte zajít chuť ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Darth Phantom avatar 23.9.2010 20:19 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Hmm, koukám hrstka věrných a vy jako věrný vocas nesmíte chybět Makrelo :). Jinak ale bída. To se nám udělalo ale nádherné babí léto, viďte, soudružko? Prostě paráda. Teď jdu už ale zadělat na štrúdl, aby si pak pan Smolík mohl přivonět. Ještě hezkého smajlíka, aby to bylo komplet.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.9.2010 21:52 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    V poslední době se nějak překonáváte, nAliene. Štrůdl pečete, prociťujete babí léto /to jste vlastně prociťoval už loni, jak si vzpomínám/, myslíte i na druhé. Zkrátka jdete do sebe! I radostného smajlíka - olizu jste dokulil..

    Škoda že vždycky nějakým "soudružským" cintem zkazíte umělecký dojem.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Darth Phantom avatar 23.9.2010 23:13 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka

    To víte, soudružko, babí léto je takové nostalgické období a tak se mi zželelo starého obejdy, když napsal 185-tý blog o tom jak je talentovaný umělec a nikdo tu už nediskutuje. Tak jsem přispěl malou troškou do mlýna.

    Ano, o babím létě jsme asi diskutovali, vzpomínám si. Ale určitě to nebylo loni, protože vy zde děláte fanynko-mažoretku až letos. Dáváte do štrůdlu i lískový ořechy, nebo jenom vlaššský? :-)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.9.2010 23:24 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    fantome pomotanej, štrůdl přece peču já, jsem přes ty přízemní starosti a opečovávání mého "nejlepšího a nejskromnějšího" JJ. Marcela je přes tu přírodu, zvířátka, ekologii a esoteriku, a provokování Amíga. Oříšky dávám vlaššský, ale musím počkat na novou úrodu, loňský došly. Ten jablečný švédský koláč se taky povedl, tam se dávají mandlové lístky, smetana a marcipán. Babí léto zní zajímavě, tuhle diskusi přenechám Vašemu vrnění s Marcelou. U Jana s romantikou nepochodím, jednou jsem se tak kochala červánky na obloze a Jan vzhlédl k nebi a pragmaticky prohlásil "no jo, rozmixovaný komunisti". Tak už v tom máte dostatečně jasno?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    23.9.2010 23:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    rozmixovaný komunisti"

    rozsekaný bolševici na hadry
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.9.2010 23:43 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Jo, to jsem zapomněla, Jan si vzal na starost pokračování tradice už od dob Saturnina a převzal do své péče "Kancelář pro uvádění románových příběhu na pravou míru".
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    Darth Phantom avatar 23.9.2010 23:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Tak už v tom máte dostatečně jasno?
    No teď už snad jo. Marcela je mažoretka, a vy jste (sou)družka Herr dochtora.
    Jan vzhlédl k nebi a pragmaticky prohlásil "no jo, rozmixovaný komunisti"
    Já bych spíš očekával, že Herr dochtor prohlásil "Už tam brzy budu a udělám vam tam v nebi pořádek, chlapečkové" :-). Jinak lískový ořechy ani nedávejte, ty jsou moc tvrdý, to by neměl Herr dochtorr za chvíli čim kousat. Gute nacht :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.9.2010 23:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Já myslím, že když tolik se toho nebe dovoláváš, tak tě ze samý závisti klepne pepka a budeš tam o něco dřív. Starý musí, mladý může, jak pravila teta Kateřina
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.9.2010 09:28 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    "udělám vam tam v nebi pořádek, chlapečkové" :-).
    Jak v nebi, tak i na zemi :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.9.2010 00:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Marcela je přes tu přírodu, zvířátka, ekologii a esoteriku,
    ...ženský, jestli mně chcete dostat do nějaký schýzy?!
    vlaššský
    tys tu narážku neviděla, co? :-D
    "no jo, rozmixovaný komunisti". Tak už v tom máte dostatečně jasno?
    je slepej, jak romanticky, tak politicky :-D
    24.9.2010 01:27 empétrojka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka

    ...peču já, jsem přes ty přízemní starosti a opečovávání mého nejlepšího...jako pekla před tebou Markéta a Justýna? Předaly ti nějaký zaručený recepty? Aby ste na sebe plynule navazovaly tou skladbou jídelníčku.Přeci jenom prudký změny v jeho věku mu neprospívají.

    24.9.2010 06:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Máš blbý pořadí šmudlo, :-) zavřeli ti kterenko web čt, tak voxiduješ tady vid. Takže Justýna, Markéta a až potom Rita, pamatuj si to. Nauč se nazpamět a večer ať to umíš jako když bičem mrská.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.9.2010 00:27 empétrojka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka


    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 00:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    co to má bejt? objev mezerníku, nebo pokus o inovativní "bez komentáře"?
    25.9.2010 00:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Jene, on empetrojce vynechává zbytek mozku, šplouchá ji na nej ten žumpovní obsah. :-) Tak si hraje s mezerníkem.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.9.2010 09:23 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    štrůdl přece peču já, jsem přes ty přízemní starosti a opečovávání mého "nejlepšího a nejskromnějšího" JJ. Marcela je přes tu přírodu, zvířátka,
    No když berete pečení jako přízemní starost, tak té se taky určitě nevyhýbám :-). Štrůdl též občas upeču, i když raději máme bábovku. A tam oříšky dávám, 1/3 místo mouky. Mouku celozrnnou, abychom nabrali nějakou tu vlákninu a B-vitamíny :-).Cukr přírodní, nerafinovaný. Dcerka hbitými prstíky vymazává formu a pak se dobře bábovka vyklopí.

    Chystám se péct dort, taky se ho pokusím spáchat s aspoň truchu zdravějšími ingrediencemi. Navrch asi položím ovoce a zaleji želatinou :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    24.9.2010 09:25 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    U Jana s romantikou nepochodím, jednou jsem se tak kochala červánky na obloze a Jan vzhlédl k nebi a pragmaticky prohlásil "no jo, rozmixovaný komunisti"
    Tak to je trochu smutné :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    23.9.2010 23:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Když tu netalentovaný demente diskutuješ ty, tak je lepší, když tu nikdo nediskutuje.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.9.2010 13:21 psychotest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    hele jílku to si už píšeš sám sobě ?
    25.9.2010 01:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Já si kreténe psychotest psát sám nemusím, ty píšeš mě. Jestli sis nevšim, nebo už ji máš takovou, že nevidíš ani na to komu píšeš? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.9.2010 09:14 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Ano, o babím létě jsme asi diskutovali, vzpomínám si. Ale určitě to nebylo loni, protože vy zde děláte fanynko-mažoretku až letos. Dáváte do štrůdlu i lískový ořechy, nebo jenom vlaššský? :-)
    Ach, to máte pravdu. Jsem zde od března. V den mých narozenin jsem si dala "dárek" a zaregistrovala se. Takže babím létem jsme se kochali zřejmě zjara.

    Jinak do štrůdlu ořechy nedávám žádné, máme raději jednodruhový. K jablkům jen pár plátků máslíčka, skořici a trošku hroznového cukru. Ještě nějaký kulinářský dotaz soudruhu? :-)

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    24.9.2010 09:30 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    PS: každopádně vlašský ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Darth Phantom avatar 24.9.2010 19:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Ještě nějaký kulinářský dotaz soudruhu?

    Jo. Čím je nejlepší vymazat formu na bábovku, aby dobře vypadla? Máslem, Herou, či olejem? A kdy je ten nejlepší okamžik pro vyklopení? Za tepla, za vlažna, či za studena? To je trochu alchymie, viďte, soudružko :).

    Dále by mě zajímalo, jaké společenské zřízení je asi v nebi. Když je tam takovej šéfík k budižkničemu, co se nechal akorát přibít na kříž, za 33 let si ani jednou nevrznul, nebyl v televizi a nic nesepsul, lempl jeden. Není tam náhodou komunismus?

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.9.2010 19:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Jo. Čím je nejlepší vymazat formu na bábovku, aby dobře vypadla?
    konopným máslem ;-)
    24.9.2010 22:45 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Čím je nejlepší vymazat formu na bábovku, aby dobře vypadla?
    Ještě mě napadlo kočičí sádlo, ale nebudu vás zlobit, Amígo.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.9.2010 23:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    To slyšim poprvé, kde ho kupoujete, u větví?
    25.9.2010 00:46 PT - 33 Tracker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka

    Čím je nejlepší namazat Marcelku, aby dobře vpadala ?

    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 00:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Zimmeritem :-D
    25.9.2010 02:16 PT - 33 Tracker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    na věž se to ale nenanáší
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 11:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    LOL! a krém na opalování se nenanáší na horní polovinu těla :-D
    http://www.panzernet.net/panzernet/stranky/ruzne/zimmerit.php
    25.9.2010 11:48 PT - 33 Tracker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka

    nová generace opalovacího krému

    na věž postačí

    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 11:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    co to je? ZAX-krém na rakve?
    25.9.2010 12:30 PT - 33 Tracker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    leští,odstraňuje kosmetické vady, je vodotěsný
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 12:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Tyhle věci kupuju jedině od Horsta!
    25.9.2010 13:33 PT - 33 Tracker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    od koho? od Hanse?
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 14:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Od Horsta.
    25.9.2010 14:12 PT - 33 Tracker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    ale jinak to připomíná Hansův krámek s rezavým bojovým arzenálem
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 14:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    ...o tu ruku jste přišel v boji? Spíše za jisté akce v týlu, pamatuj si, z okna jedoucího autobusu se nikdy... :-D
    25.9.2010 14:23 PT - 33 Tracker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka

    Darth Phantom avatar 25.9.2010 21:28 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Od Horsta.
    Myslíš Horsta Fuchse? :-D :-D :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2010 14:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    tywoe! třeba maskovač propálenejch sedaček funguje fakt super! :-D
    24.9.2010 22:43 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Jo. Čím je nejlepší vymazat formu na bábovku, aby dobře vypadla? Máslem, Herou, či olejem? A kdy je ten nejlepší okamžik pro vyklopení? Za tepla, za vlažna, či za studena?
    Soudruhu, tím, co je mastného po ruce. Máslo, sádlo. Heru nepoužívám, je umělá. A když se do toho soudruhu pustíte, nezapomeňte tu vymazanou formu vysypat pěkně moukou! Po upečení /cca 50min/ je nejlíp vyklopit ji vychladlou. I když většinou se tak dlouho čekat nevydrží.
    Dále by mě zajímalo, jaké společenské zřízení je asi v nebi. Když je tam takovej šéfík k budižkničemu, co se nechal akorát přibít na kříž,...
    No až tam budete, tak uvidíte :-). Nechte se překvapit.

    I když vy jako strašidlo máte šanci dostat se spíš do pekla. Tam si komunistů užijtete ažaž :-). Tam jistě víte, kdo je šéfíkem. Žádný suchar... ;-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Darth Phantom avatar 25.9.2010 21:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Díky za užitečné rady :). V pekle bude šéfík asi Lucifer. I když tahle představa Lucifera s jeho rohatými spolupracovníky, kteří zatápí pod kotlem mi přijde nezajímavá a otřepaná. Starověké představy mi přijdou akčnější a zajímavější. Projet se nejdříve po loďce s Chárónem, potkat Empúsu, Hekaté, Kerbera a nakonec i třeba Hádése, to by mohlo stát za to. No uvidíme. Rostou houby?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    26.9.2010 13:01 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Jestli rostou houby? Už "dodělávají", i když včera ráno než začalo pršet, jsme ještě dost na smaženici našli.. Nejvíc rostly bedly a suchohřiby hnědé...;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Herr Königstiger avatar 26.9.2010 13:51 Herr Königstiger | blog: MRDAT_MRDAT_MRDAT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Hmmm, tak formu na bábovku už víme. A co používáte, když mastíte pekáč?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    23.9.2010 19:30 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Za vsechno muze Paroubek, i tu korupci v Brne vyprovokoval on!!

    Paroubek ma dlouhe drapky, zrejme zkorumpoval i nase vedeni. Zamestnancum zkracuji hodiny, me odmitli dat dva tydny neplaceneho volna abych se na tu akci mohla take dostavit. Laskave mi povolili jen jeden den volna, tak si misto toho jedu zlepsit naladu lovem pstruhu v krasnem jezirku v 'Tatrach'. Slibuju ze nad kazdym pstruhem mi ukapne slza zklamani.
    23.9.2010 16:49 mumu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Pan Jilek, mnohokrat Vam dakujem za tie neopisatelne chvile stravene citanim Vasich uzasnych clankov. Pisalo sa tu uz vselico, ale nikdy som nepocitoval potrebu reagovat na blog. Ale... Chcem sa len pripojit k ludom, ktori Vam oznamia, ze sa dobre bavia na Vasej neskutocnej povahe . Skuste si Vas blog po sebe precitat nahlas, potom este raz, ak sa Vam bude zdat nieco divne, ste na dobrej ceste. Sice nie som psychoterapeut, ale Vy (ak si vazite sam seba) by ste mal vyhladat odbornu lekarsku pomoc. Samozrejme, Vy poviete, ze Vas bavi ako sa uporne snazim Vam ublizit, ze keby som bol vyrovnany clovek tak nestracam cas pisanim takychto veci, atd.......

    P.S. Prosim Vas, ak by ste si nasiel chvilu, odpiste mi ako som na tom, ci mam este nadej na plnohodnotny zivot atd...
    23.9.2010 19:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Milý mumu. Vás navrh na to abych vyhledal lekařskou pomoc zatim neakceptuji. Jinak diky za pohled na me blogy. Samozrejme, nekteri se bavi, nekteri se nebavi. Ja se vzdy bavim. Proto ty blogy pisi. Pokud mate pocit , ze je to na diagnosu pak asi mate atestaci z psychiatrie. Pokud nemáte, pak vas navrh je jaksi mimo. Ovsem i kdyby jste ji mel, pak takto stanovovana je pro mne neprijatelna. Ale zde jak jsem si vsiml je mnoho tech, jez rozdavaji diagnosy. Jinak ja jsem se svymi blogy spokojen. Vazne. I pres vase negativni hodnoceni. Co se tyce vaseho dotazu zda mate sanci na plnohodnotny zivot na to neumim odpovedet. Neznam vas, jste mi celkem lhostejny a nevim o zadnem duvodu proc bych se vami mel zabyvat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.9.2010 19:31 psychotest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    a vy mate tu atestaci,když stanovujtete diagnosy a měříte IQ lidem, kteří vás o to ani nežádali
    23.9.2010 19:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Jo jo, to urcite najdete to mereni IQ a ty diagnosy, ze?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.9.2010 20:02 psychotest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    23.9.2010 21:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    To si dobře prostuduj, aby si věděl co tě potkalo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.9.2010 11:06 psychotest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

    Pro chorobu je rizikové i poškození mozku opakovanými údery či pády.
    24.9.2010 12:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    K ty zacinajici demenci, co psychoteste mas, by par ran do palice skodu nenadelalo. Kde nic neni, nic se neposkodi. Tak si ze sebou nedelej takový starosti.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.9.2010 12:48 Mattern
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Kde nic neni, nic se neposkodi.

    Asi toho čas od času sražení k zemi bylo hodně co :-) ??????
    24.9.2010 16:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Mattern, kdyz ma nekdo jako ty misto mozku zumpu tak pri padu maximalne mu v hlave zasploucha, ale nic ho nezaboli, nic se neposkodi:-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.9.2010 08:52 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    LOL, LOL. Napadlo me se otestovat jestli na me ta demence nahodou neleze, kdyz se mi obcas podari behem surfovani na netu neco na panvi prismazit, vodu vyparit. Prosla jsem zkouskou na jednicku, dotycny dotaz tam zahadne schazi.

    http://www.onmemory.ca/en/signs_symptoms/memory_test/?utm_source=msn&utm_medium=cpc&utm_term=alzheimers&utm_content=Alzheimer%27s%20Disease&utm_campaign=%5BSearch%5D%20English
    24.9.2010 11:45 Martina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    jednou jsem se tak kochala červánky na obloze a Jan vzhlédl k nebi a pragmaticky prohlásil "no jo, rozmixovaný komunisti"

    Třeba není tak pragmatický ve všem. Já bych toho svýho za takovou reakci asi moc ráda neměla. Ale poznali jsme se při výletech po horách, tak už vím, co od něj můžu čekat. Vemte ho taky někam na vodu nebo na lyže, třeba bude jinej :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.9.2010 11:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    ...nabo mezi komunisty :-D
    24.9.2010 12:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Bezva napad, a basebolku sebou. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.9.2010 12:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Spíš se strunovou sekačkou, když je chcete rozmixovat na červánky :-D
    24.9.2010 21:32 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    to je dobrý, Martino, mě vyhovuje přesně tak jak je:-)
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.