abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.4. 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    21.2.2015 16:15 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Ponechám stranou tu Ukrajinu, v tom se principiálně neshodneme. Já nikdy nepřistoupím na to, že by se měl medvěd nechat žrát po libosti, co mu přijde do cesty. IMHO se takový medvědi, kteří se serou do civilizace mají odstřelit, jak se to dělá pod Tatrama :), ale holt reálné možnosti takové nejsou. Snad na to u nich doma jednou přijdou a toho vrchního medvěda zavřou nebo pověsí (růžové sny...).

    Ale máš v té sračce jednu chybu: Finsko, Litva, Lotyšsko a Estonsko takovéhle nejsou. To jsou Evropské země, a přesto je Rusák taky nemíní nechat na pokoji. Asi jsi taky nedával bacha, když rusáci provokujou loďstvem a letectvem až u Anglie nemluvě o Švédsku a tak podobně. Chlubení se o tom, jak by mohli táhnout do Varšavy jsou ti asi taky jedno? Podotýkám, že Polsko je zhruba měřítka západ-východ úplnš stejná pozice jako my - v očích Rusáka jsme na tom stejně, dědičné léno.

    Takže zajsitit obranu na východě principiálně platí, ale to, že je třeba ignorovat to, co se děje mimo naše země je blbost. Právěže pokud chceme být v bezpečí, tak je třeba těm sviním dát přes pracky a co nejdřív a co nejdál, dokud to jde. Když se hranice neoSSSR posune až k východní hranici Slovenska, tak si mylsíš, že to naši bezpečnost zvýší? Jo, to asi ne.
    21.2.2015 16:18 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Sorry za všechny ty chyby, běžím běžet a už teď jsem trochu psychicky unavenej, mimo jiný i tou mezinároní situací. Kuaprdel...
    21.2.2015 16:22 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Pobaltí a Finsko jistě evropské země jsou, ale byly strašně dlouhou součást Ruska. Jinak, kdo se plete mezi jiné se rvoucí, velmi často, skoro vždy na to doplatí nejvíc.
    Darth Phantom avatar 21.2.2015 17:03 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Správně, dědo. Třeba takové Polsko a jeho dělení se stávalo kořistí nejen Ruska, ale i německých zemí a habsburské monarchie, ti čímani si taky velmi rádi ukousli z území. Finsko se stalo jakousi válečnou reparací a darem od Švédska Rusku, když Švédsko prohrálo válku. Nebylo to tak, že tam carské Rusko jen tak napochodovalo.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    21.2.2015 17:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    No, napřed ta ruská banda, tedy Petr Veliký musela tu válku u Poltavy vyhrát, pak dostali to Finsko a jen tak si tam na dvěstě let napochodovali. Bud tedy už přesný, když chceš excelovat. Pozdravuj Báťušku. :-)

    Jen tak mimochodem. Ta Poltava je na Ukrajině.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 21.2.2015 17:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    V době bitvy u Poltavy žádná Ukrajina neexistovala. Něco jako Ukrajina neexistovalo do 20. století. Petr Veliký neobsadil Finsko, ale malou část u dnešních jižních hranic Finska. To jen tak pro upřesnění, dědku.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    21.2.2015 17:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Burdo, Ukrajina existovala, dokonce dvě Ukrajiny. Pravobřežní a levobřežní, dokonce i Sienkiewizc o Ukrajině píše. :-) Stejně jako Gogol. Jo někdo jim říkal Malorusové, :-)

    Slovo Ukrajina je slovanského původu, etymologie však není jednoznačná: nejčastěji se uvádí význam „okrajové území“, přesněji jednotlivá krajní, hraniční knížectví Kyjevské Rusi. Další výklady hovoří v souvislosti s knížectvími o „ukrojených“, oddělených zemích. První doložené užití z roku 1187 pochází z Kyjevského letopisu, zachovaném v Pověsti dávných let v Ipaťjevském kodexu z 15. století, kde se hovoří o smrti perejaslavského knížete, jejž „Ukrajina bohatě oplakala.“[4]

    V následujících staletích bylo slovo nadále používáno především v širokém významu krajních území, někdy též oblastí vnějších slovanskému osídlení, sousedních „ukrajin“.[5] Od 16. století se slovo objevuje i mimo slovanské písemné památky a v průběhu 17. století se začíná etablovat v evropské geografii; postupně začíná odkazovat k „území obývanému Ukrajinci.“ Označení Ukrajina bylo užíváno spíše v lidové řeči, zatímco polské, resp. ruské úřady používaly zpravidla označení Malá Rus, Malorusko - oproti Velké Rusi, tj. dnešnímu Rusku, Bílé Rusi (dnes Bělorusko) a Červené Rusi. Obyvatelé Ukrajiny bývali označováni zpravidla jako Malorusové či Rusíni; etnonymum Ukrajinec se objevuje přibližně od 18. století, plně se však prosadilo až koncem 19. století.

    v 18 století byla pravobřežní Ukrajina připojena k Rusku. V rámci dělení Polska
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.2.2015 18:08 liter. hádanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    "Vkrajini" znamená niečo ako "v mojom kraji", tým ľuďom bolo úplne jedno, ktorý mocipán si privlstnil práve ich "kraj-inu", mocipáni sa striedali a oni tm ostávali, to aj naši východniri nehovorili, že sú vo vlasti (čo znamená u vých. Slovanov štátnu moc) , ale že sú "v kraju". A z toho vznikol názov Ukrajina. Nie že sú na okraji, ako tvrdí napr. odborník na Ukrajinu, Duleba. Ten názov vyjadruje to, že to Prechádzkové Pole, kde sa preháňali rôzni mocipáni so svojimi vojskami, bol kraj roľníkov, pripútaných k pôde. Ich národní obrodenci sa tak ako ich súbežníci u nás pôbvodne obracali k veľkému ruskému národu, v ktorom videli záchranu pred odnárodnením:).
    21.2.2015 18:31 liter. hádanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    a kraj má spoločný koreň s krájať, t.j. nejký kus niečoho oddeliť čast niečoho...(tento kus zeme, napr.)
    22.2.2015 12:03 Buližník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Proboha, co mělo Švédsko za těch časů Petra Velikého co hledat na území od Hanoverska až po Vyborg a Rigu. Oni byli okupanty a Rusko si jen vzalo co mu náleželo, nebo co bylo v jeho životním zájmu. Švédský Karel XII byl válečník jako vyšitý a švédské armády drancovaly celou tehdejší Evropu. A to Poltavou definitivně skončilo. Právem!
    Darth Phantom avatar 23.2.2015 18:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    za těch časů Petra Velikého co hledat na území od Hanoverska až po Vyborg a Rigu.
    A navíc já jsem neměl tohle na mysli (Poltavu a tak). Měl jsem na mysli smlouvu z Porvoo (ohledně Finska). Finsko dostalo autonomní status velkoknížectví v rámci Ruska. Finové to dodnes oslavují jako počátek své státnosti.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 21.2.2015 19:18 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Příloha:
    Takže zajsitit obranu na východě principiálně platí, ale to, že je třeba ignorovat to, co se děje mimo naše země je blbost.
    Já ti plně rozumím, šmudlo. Nasedneš do Panduru a pojedeš, a když ten Pandur tam nedojede, tak si nasadíš padák od Kalouska v letadle Casa a uděláš výsadek do Debalcevského kotle. Pak budeš mít pěkný pomníček viz. obrázková příloha, bojechtivý šmudlíku.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Agent avatar 22.2.2015 19:19 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Koho myslíš tím medvědem? SSSA (spojené státy severoamerické) které by nejradši sežrali celý svět? Tak těm se těžko postavíme. Ale neboj, jestli tě to uklidní, tak žádný strom neroste do nebe. Třeba brzy krachnou. A EU s nima. Jen se obávám chaosu, který pak asi nastane.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    23.2.2015 10:28 bogo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Asi jsi taky nedával bacha, když rusáci provokujou loďstvem a letectvem až u Anglie nemluvě o Švédsku a tak podobně.
    A ty jsi asi nedaval bacha, kdyz NATO delalo to same nad Ruskem, v tom samem casu...
    Právěže pokud chceme být v bezpečí, tak je třeba těm sviním dát přes pracky
    Miluju tyhle lidi, kteri maji 100% jasno v tom kdo je nepritel, a vsechny problemy lze resit vetsim kladivem....

    Off topic, tusi nekdo kolik bude asi % populace jako pan/pani Ovoce... az se to zacne blizit 50% nejvyssi cas zdrhnout
    24.2.2015 11:24 Chulda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    opravdu špionážní letouny jsou to samé co strategické bombardéry?

    A čím to chcete řešit, když ne kladivem? Nebo jsou nějaké diplomatické úspěchy?
    21.2.2015 16:21 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Jsi dementní dědek.
    21.2.2015 16:26 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Vtipná miriam a její dech beroucí humor a rozhled. :-)
    Darth Phantom avatar 21.2.2015 16:53 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice

    Tos vyhodnotil nějak podivně, dědku. Historie Rusů a Ukrajinců počíná Kyjevskou Rusí, kterou si vůbec nezmínil. To byl poměrně vyspělý útvar a ty loupeživé bandy přišly se Zlatou hordou a ty začínáš tím, že loupeživé bandy byli kozáci a že kozáci byli první komunisté na světě. Poslední útvar loupeživých hord krymský chanát zanikl až ke konci 18. století.

    Jinak s tím závěrem celkem souhlas. Ale touhu těch dvou demokratických útvarů po rozšiřování demokracie bych z toho rovnou vyškrtl, to musí být snad už každému jasné, že jde už jen o mocenské zájmy.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    21.2.2015 16:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Burdo, Kyjevská Rus byla jiná liga, než tvoji mazlíčci Rusko jako takové od dob Dmitrije Donského a dalších machrů, třeba Ivana Hrozného. Kyjevská Rus se neubránila, ale ty velký bandy už to zvládli. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.2.2015 17:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Ještě tady Burdo, to jsou tvoji oblíbenci, tak jim třeba uvěříš. 1653
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 21.2.2015 18:04 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Já s tebou v podstatě nejsem ve sporu, dědku. Existovalo označení okrajové části Ruska, říkalo se tomu Malorusko nebo někdy Ukrajina. Žádný státní útvar Ukrajina nebyl, bylo to jen území někdy označované za Ukrajinu. To co odevzdal Bohdan Chmelnickij, se nazývalo "Malá Rus". Toť vše dědku.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    21.2.2015 17:41 liter. hádanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    1.

    Jak umru, to pochovajte

    Mene na mohyli,

    Sered stepu šyrokoho,

    Na Vkrajini mylij:

    Ščob lany šyrokopoli,

    I Dnipro, i kruči

    Bulo vydno, bulo čuty,

    Jak reve revučyj!

    2.

    Slava tobi, Slavianyne…

    Ščo ne dav ty potonuty

    V nimeckij pučyni

    Našyj pravdi!

    Tvoje more Slavianskeje, nove.

    Slava-ž tobi, Šafaryku,

    Vo-viky i viky,

    Ščo zviv-jesy v odno more

    Slavianskiji riky.

    autor?
    21.2.2015 18:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Ševčenko Taras :-) nikdy nebyl mým idolem
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.2.2015 18:11 liter. hádanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    no dobre, máš bod
    21.2.2015 18:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Slinto, já pořád naštěstí umím rusínsky. I rusky, Dokonce i tu literaturu jsem četl, možná víc jsem toho zapomněl, než ty si přečetla :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.2.2015 18:48 liter. hádanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    však ja s tebou nesúťažím, nemusíš sa predvádzať so svojou sčítanosťou, nikto ti to neberie, len neviem, prečo máš také nutknie stále sa s tým vyťhovť, myslíš, že by ti to niekto neveril? :)ean

    to je niečo podobné, ko keď dokazuješ svoj vkus a odkážeš ma na Deana Martina... ten mi pripomína tk kurát sobotné večery, keď moja mama počúvala rádio a spomínala na sladkých šestnásť

    mne tie roky pripomína skôr toto
    Darth Phantom avatar 23.2.2015 18:53 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    umím rusínsky.
    To jsem nějak přehlídnul :). Nekecej, dědku, to neumí dnes ani leckterý Rusínec. Prohlásit, že umíš rusínsky je celkem velká odvaha. Ty jsi velkohub chvástavý, že jo? Kdo aktivně nepoužívá jazyk nabo nečte literaturu v tom jazyce, se nemůže považovat za někoho, kdo umí něco jako jazyk.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.2.2015 21:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Burdo, prostě jak se zdá, co neumíš ty, neumí už asi nikdo. No ale můžeš o tom pochybovat, že fantom neumí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 23.2.2015 21:37 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Ale to jsou vytáčky, dědku. Ty umíš tak starou píču, rusínsky nehovoří ani Rusínci na Podkarpatské Rusi (mluví převážně ukrajinsky). Ty jsi takový vygumovaný dědeček, jsi asi jediný relikt, který hovoří v ČR rusínsky, pošahaný dědečku :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.2.2015 21:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Burdo, co ty myslíš je mi zcela u prdele. Ty umíš málo a to málo ještě smrdí. Jsem toho rusínsky víc zapomněl, než ty ses kdy naučil, Možná si rusňácky ani mluvit neslyšel. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.2.2015 21:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Burdo, ty nerozeznáš ukrajinštinu od surdžiku a rusínštiny a budeš tu dělat machra. Když je uslyšíš mluvit, budeš si říkat, že mluví rusky. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 23.2.2015 22:01 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Jsem toho rusínsky víc zapomněl, než ty ses kdy naučil
    To už jsi říkal, dědečku, to je taková naučená fráze, dědku. Zkrátka víš starou piču a to je nepřesný výraz, protože pudruješ prdelku Putnovi :-D :-D ))).
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.2.2015 22:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Bukvice burdo, si nudnej a ještě k tomu neumětel. Běž si zase něco nastudovat a pak mi vysvětli rozdíl mezi ruštinou, surdžikem a rusínštinou, nebo ukrajinštinou. Rád si to vševěde přečtu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 23.2.2015 22:12 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    To nemusím, ale jsi zábavný, dědečku.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.2.2015 22:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    No a je po legraci, žádná vědecká přednáška, nic? Jsem tušil, že si mluvka Burdo :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.2.2015 22:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Yes - Owner Of A Lonely Heart

    Tohle je bigbít Burdo, pamatuj si to. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.2.2015 21:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Jinak bukvice Burdo, mimo fantoma umí ještě rusňácky moje sestra. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.2.2015 00:32 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Mě fascinuje jak někdo kdo se chvástá že umí RUSínsky, tedy pohází z RUSké kultury, nadává na RUSy. To je prostě dokonalý! :-)))
    24.2.2015 00:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Ty vole Zimo, nepleť si Rusíny s Rusy, to je ty debile stejný jako hodinky a holinky. Obojí se sice natahuje, s obojím se chodí, ale není to totéž. :-) Hele drž se dámskýho přirození, pokud máš tedy kde a koho, a nepleť se do politiky a kultury. Neřku-li lingvistiky. Bye pastevče.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.2.2015 01:28 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    RUSínec a RUS mají první 3 písmeka stejné ve jménu Dokonce z RUSa RUSínec vychází, obě slova mají stejný základ. Oproti tomu HOlinky a HOdinky mají první 2 písmena stejné a nemají stejný základ. ALe nutno dodat že Slova holINKY a hodINKY mají stejný základ zezadu. Takže si myslím že na tom leštiči PUTNOVI prdele asi něco bude. :-)
    24.2.2015 06:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Leštím mu ji skvěle Zimo, jen tak dál, stejně nikoho nepřesvědčíš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.2.2015 07:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    A kdybys ses náhodou ptal, jak mu ji leštím tak stejně jako tobě. Špičkou boty. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.2.2015 08:11 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Jo Jo, PUTNA to je člověk, který vyučuje RUSký jazyk a přitom nesnáší vše RUSké. NU což, proti gustu žádný dišputát! :-)))
    24.2.2015 10:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Myslím, že jen nesnáší samoděržaví, kterého jsi ty obdivovatelem. Ale ruská kultura, jakzyk, tam máš oproti Putnovi obrovské mezery, ty i Burda.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.2.2015 10:59 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    24.2.2015 15:35 kolokolcik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Он бесхребетный, бессердечный,зловредный остолоп - пьянчуга, ноль, люмпен, фуфло.
    24.2.2015 15:58 fan-tón
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Česky prostě < I >
    24.2.2015 16:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Slinta a Zima mají problém. Ten problem se jmenuje Jílek. :-) at si ho oba užijí
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.2.2015 18:16 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    To, že je něco tradiční, neznamená, že se to nemůže změnit. V Evropě bylo také tradiční týrání podezřelých, deportace či dlouhé tresty za kritiku vládnoucího císaře/krále a každou chvíli válka jednoho národa se svými sousedy a spojenectví se sousedy sousedů, přičemž úhlavní nepřátelé byli ti nejsilnější (Německo a Francie, plus Británie, když zrovna kontinent neignorovala), kteří střídavě ovládali všechny okolo. Stačí nahradit císaře za cara (prezidenta) a národ za bojovnou skupinu (mnohdy také národnostně založenou), a je to Rusko.
    21.2.2015 18:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    To, že je něco tradiční, neznamená, že se to nemůže změnit.

    Může, ale zatím nezměnilo a nezdá se, že by Rusko k nějaké změně směřovalo.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.2.2015 18:34 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Valky jsou prirozenou soucasti nasi historie. Je jen otazkou casu, kdy vypukne valka dalsi. V Evrope byl dlouho klid, takze zakonite neco vetsiho prijit musi. Ten konflikt na ukrajine mne netrapi, nefandim zadne strane. Rusove jako rusove. Kdyz se chteji strilet, je to jejich vec.
    coder avatar 21.2.2015 18:48 coder | skóre: 4 | blog: lINUKS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Ale co kdyby v Rusku zrušili státem financované školství a zdravotnictví?
    21.2.2015 18:51 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    To by jiste zvysilo miru osobni svobody. Pro mne by vsak nebyla dostatecna. Kazdopadne by se jednalo o krok spravnym smerem. ;-)
    21.2.2015 18:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Tak negramoti by měli pré, stejně jako mají pré zde. Pro většinu z nich je vzdělání ztráta času. Ono vzdělání není ani tak o počtu tříd a škol, ale o ochotě se vzdělávat celoživotně.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.2.2015 21:33 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    To jiste. Ale pokud by bylo statem financovane vzdelavani zruseno, nemuseli bychom temto a podobnym negramotum financovat nepotrebne vzdelavani ze svych dani. Kazdy at si studuje to, co uzna za vhodne, ale pekne za sve. A jak pisete, vzdelani neni o vysokoskolskem titulu.
    24.2.2015 11:21 bogo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Spravne, osobni svoboda ti najde job i vyleci choroby. A kdybys nahodou chcipnul protoze nemas na pobyt v nemocnici, chcipnes svobodnej, a to je prece to hlavni!
    24.2.2015 17:59 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    osobni svoboda ti najde job i vyleci choroby
    Na volnem a statem neregulovanem trhu si praci najdete vice snadno nez na centralne rizenem a direktivy svazanem pracovnim trhu, ktery mame dnes. To, zda vubec a kde si nechat lecit sve choroby, je ciste na vas.
    A kdybys nahodou chcipnul protoze nemas na pobyt v nemocnici
    A? Je amoralni vynucovat po danovych poplatnicich prispevky na peci o cizi lidi. Pokud stojite o to pecovat o nekoho jineho, dejte mu penize dobrovolne. Cokoliv jineho je spatne. Ja nechci prispivat na umele prodluzovani zivota lidi, kteri pro mne nic neznamenaji. Mam o pouziti svych penez opravdu jine predstavy nez ma stat. Kolektivni zdravotni pojisteni, ktere mimochodem predpoklada primou umeru vyse prijmu a nemocnosti, musi byt zruseno. Vznikne system komercniho zdravotniho pojisteni, kde si vetsina lidi najde svuj produkt a to dobrovolne.
    chcipnes svobodnej, a to je prece to hlavni!
    Ano, pro mne ano. Predkove v devatenactem a drivejsich stoletich umirali v relativne vysokem veku na svych zemedelskych usedlostech v klidu, miru a obklopeni svou rodinou. Nepotrebovali k tomu verejne zdravotni pojisteni, ba ani neprirozenou dvacet let trvajici agonii pred svou smrti - tim myslim dobu, kdy jiz clovek neni prirozene zdravy, ale je drzen umele pri zivote pomoci leku, operaci a castych navstev lekare.
    21.2.2015 22:34 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Me ten soucasny neprirozeny stav (mir v Evrope, letadla, internet) vyhovuje.

    Fandim Ukrajine. Cim slabsi Rusko, tim lip pro nas.
    Dalibor Smolík avatar 23.2.2015 22:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Fandim Ukrajine. Cim slabsi Rusko, tim lip pro nas.
    Nemyslím si. Spíš bych to poupravil - čím demokratičtější Rusko, tím líp pro nás. Rusko potřebuje modernizovat infrastrukturu. Hodně zaspali (na rozdíl třeba od Číny). Jako obchodní partner by pro nás Rusko bylo perspektivní z mnoha důvodů. Jenže v současné době spíš hraje na sílu a konfrontaci. Amíci si to samozřejmě nenachají líbit a válka může být na spadnutí. Kdo by však v takové válce byl ten "spravedlivý?" Asi nikdo ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.2.2015 18:46 KKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Je elementární slušností uvádět, z jakého materiálu je článek opsaný, neboť na rozdíl od obvyklého projevu zdejšího opilce je napsán gramaticky správně.
    21.2.2015 18:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Zkus to šmudlo najít. Třeba tady www.janjilek.cz nebo na idnes :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.2.2015 19:07 liter. hádanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    ja s obsahom tvojho blogu tiež v podstate nie som v rozpore a ani tento:)
    21.2.2015 20:03 KKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Dotaz byl, odkud jsi to opsal, a nikoliv, kde všude jsi to mohl kydnout. To je minimálně slušnost, opilecký dědku.
    21.2.2015 20:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    No, už jsem ti říkal, že můžeš šmudlo hledat, ale chápu, že ti nejde do hlavy, že ty nula musíš číst od toho, co tě hravě převýší. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.2.2015 20:24 KKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Chápu, že jsi díky své nevzdělanosti myšlenkově pomalejší, takže opakuji ještě jednou. Nikoliv kam jsi to všude napsal, ale odkud jsi ty hluboké myšlenky opsal - to byl dotaz. Protože tvůj bezmozek v dosavadních projevech neprokázal znalost českého jazyka na vyšší úrovni, než tvé rodné rusínštiny.
    Darth Phantom avatar 21.2.2015 20:39 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    To budou hluboké myšlenky Martina C. Putny. Dědek dováděl a vypadly mu zuby při orálku s Putnou. Ne náhodou dědek doporučoval díla bukvice Putny.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    21.2.2015 20:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Burdo, nauč se psát, k tomu číst prameny a budeš tak dobrý jako já. Co se týče Putny, tomu ty ani slinta nejsi ani k patám ve znalostech. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.2.2015 20:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    ale odkud jsi ty hluboké myšlenky opsal -

    No jo Vozejku, mě stačí na rozdíl od tebe jen myslet. K tomu si občas něco přečíst a hluboké myšlenky jsou zde. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 21.2.2015 21:10 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice

    Dobrý, dědku. Jsi dobrý a kvalitní hovnometač. Jeden z nejkvalitnějších hovnometačů na abc, ne-li nejkvalitnější.

    Hluboké myšlenky a myšlení si viděl z vrtulníku, a možná ani to ne, protože si řídil tak nanejvýš vozejk v Lídlu :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    21.2.2015 21:13 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Burdo, prostě jsi hlupák, nic víc než hloupej trouba, co opisuje z historie a pak to vydává za svoje myšlenky. Tebe prostě nenapadne, že Jílek myslí vlastní hlavou, má přehled a dá si věci dohromady, aniž by potřeboval opisovat. Takže zase něco někdo opiš a ukaž a já ti okamžitě najdu pramen, což ty v případě Jílka nedokážeš. :-)
    Darth Phantom avatar 21.2.2015 21:30 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Nastartuj vozejk v Lídlu. Na dvě rychlosti. Jílek nemyslí vlastní hlavou, protože vlastní hlavu už nemá. To jsou jen vypitkovské zblitky z médií a pozůstatky násosek Na Růžku. Tak nazdar, dědo, užívej si to, a nezapomeň oprášit prdelku Putnovi, dědečku :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    21.2.2015 21:43 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Burdo, ty mluvíš jako typický teplouš. Vyjadřuješ tu svá skrytá přání, ale Putna tě nechce. :-) Jsi zhrzený žadatel lásky u Putny, tak sakra najdi si někoho jiného. Jílkovi, ani mě nevadí, že je Putna buzna, pokud na rozdíl od tebe něco umí, něco ví a někde byl. Máš asi tolik rozumu jako vozek a slinta. A ty ho oba mají sakra málo. Jste tu tedy trojka. jestlipak si to rozdáváte ve třech? Každej s každým. :-)
    21.2.2015 21:47 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    darmo...je nevyliečiteľný :-D
    21.2.2015 22:53 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Slinto, já chápu, že ty nic nevymyslíš, co neopíšeš, :-) nebo nezkopíruješ.
    21.2.2015 21:29 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Hluboké myšlenky a myšlení si viděl z vrtulníku,

    Burdo, máš asi stejný druh myšlení jako má vozejk, takže seš vozejk s oranžovým nátěrem, původní má žlutej. :-)
    21.2.2015 21:50 KKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    No nekecej, opilecké dítě :-). Ty jsi pyšný na to, že smíš publikovat v Babišově hlásné troubě?

    Člověk zírá, jaká seš politická korouhvička. Ještě nedávno jsi jásal na hlubokou ekonomickou myšlenkou místopředsedy ruské partaje Strana práv ofčanů, nebo jak se teď jmenujou kámoši Zemana. Předtím TOPka se senilním feudálem, ODS, lidovci, za bolševika Národní fronta.

    Dědku, ty seš morální děvka.
    21.2.2015 21:56 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Burdo, neber si to tolik, jsi nula a nulo do své smrti zůstaneš. :-)
    21.2.2015 22:01 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Zřejmě ses ty moudra naučil od vozejka, když spolu pasete prasata. :-)
    21.2.2015 23:07 KKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Jílku, žes byl svině na vlastní děti a kašlals na ně, to už jsi stačil na sebe prásknout dostatečně. Že ses upsal bolševikovi, abys mohl jezdit za komoušů na západ, to už jsi taky přiznal.

    Ale že jsi i politická svině a korouhvička, který je jedno, že MF Gestern je hlásnou troubou stbáka Babiše, hlavně, když tam můžeš zadarmo kydnout svoje bláboly, a zároveň se klaníš Zemanově straně ruských kolaborantů, to jsem nečekal ani od tak tupého dlaždiče z opilecké rodiny.
    21.2.2015 23:13 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Burdo, nebo vozejku, či jiný debile, či slinto, nebud zas tak nudný. Stejně ti nikdo nic nevěří, pořád opakuješ o Jílkovi jen tyhle hloupé drby, které si vymýšlíš. Kdyby tě dal k soudu, prohraješ všechno, protože bys to musel dokázat a nakonec bys vypadal jako ještě větší blbec než jsi. Byl bys blbec úřední. :-)
    21.2.2015 23:25 KKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Všechno jsi na sebe tady dávno sám prásknul - žes nevydržel ani v jednom manželství, žes na všechny dcery platil jenom povinné výživné a nikdy ses s nima v dětství nevídal, protože tvou doménou byl fet, chlast a šukání vdaných ženských. Žes čirou náhodou na rozdíl od mnoha jiných mohl za bolševika jezdit pravidelně na západ. A politický veletoč tady pravidelně publikuješ, od svých původních lidovců, až po obdiv k Zemanově straně ruských nohsledů, nebo podporu novin kmotra Babiše. Dědulo - taháš za kratší konec, tohle všechno jsi na sebe napráskal, a je dost důležité, aby se to připomínalo, jaké kreatury se smějí pohybovat volně na svobodě.

    Máš to blbý, to jsou fakta, která jsi tady sám publikoval, včetně toho, že nejvyšším vzděláním je nějaká dlaždičská učňovská a pak jen soukromé večerní kurzy pro veřejnost. I když se přiživuješ načerno na živnostenský list jako poradce-terapeut, protože na samostatnou činnost nemáš oprávnění. Prostě jsi moc ukecaný dědula na stará kolena.

    21.2.2015 23:37 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    No jo, jak říkám, tvůj zájem Jílka těší, doufá, že budeš pokračovat. :-) Kratší konec provazu, na kterém s esám ze zoufalství oběsíš? :-)
    22.2.2015 00:21 Kovanda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    jedine, cemu i po letech nerozumim je ten, rekl bych, az obdiv nebo jakesi souciteni mezi panem Smolikem a Jilkem. Pana Smolika respektuji a opravdu nechapu tento vztah. Vysvetluji si to jednoduse vekem, ze patri ke stejne generaci a tak podvedome pocituje solidaritu, i kdyz musi prece podvedome citit, ze zde neco nehraje.

    K te vsi kritice bych rad jeste poznamenal, ze v socialnich mediich jsou reakce na pana Jilka vesmes pozitivni, je to samy palec nahoru a karma. Mozna, ze kdyby vsude take kazdeho urazel jak zde, tak by ty reakce nebyly tak pozitivni, ale presto mam pocit, ze na radu lidi jeho nazory pozitivne pusobi. To skutecne nechapu.
    22.2.2015 00:41 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Já bych tom řekl asi takhle, Jílek uráží ty, kteří mají potřebu ho urážet. Jen si tak hraje. :-) Stačí si ty komentáře přečíst i s datací. :-)
    22.2.2015 01:10 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    ze v socialnich mediich jsou reakce na pana Jilka vesmes pozitivni,

    Zřejmě jsou lidé na sociálních sítích víc sociálně zdatnější, než místní osazenstvo. Navíc, lze tam většinu blbů typu Burdy, slinty, miriam zablokovat, či rovnou vyhnout, takže nemají šanci, pokud si je člověk nepustí příliš blízko, blábolit jako zde. O ničem. Linuxu nerozumí, politice nerozumí, literatuře nerozumí, ale mluví ke všemu a všem. :-)
    22.2.2015 08:46 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Jak si tě tak čtu, říkám si, že asi máš potíže s pitím, vztahy a vším tím, co lidem kolem sebe předhazuješ. Zřejmě proto se tak snažíš do Jílka kopat. Sama, bez dětí, co ti utekly, nikdo tě nechce. Těžký život samotné slinty.
    21.2.2015 23:16 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    A ještě dodám, čím víc ho osočuješ, tím větší mu děláš reklamu. To i ty blbé pornohvězdy vědí, že i pomlouvačná reklama je lepší než pusté mlčení. Jílek se ti teď asi směje a děkuje ti. :-)
    21.2.2015 23:27 KKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Jílku, už jsi zase namazaný, že o sobě píšeš jako Jílkovi? Už máš troche bordel v hlavě i v klávesnici, zřejmě ti dneska ta vdaná panička nepřišla sežrat domů tvůj bůček, a máš v hlavě přetlak.
    21.2.2015 23:35 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Jílek ti děkuje za reklamu a za zájem :-) Prý je rád, že se tak zajímáš. Bylo by dobré, kdyby si trochu víc vystupňoval ten projev, trochu chabé na Jílka :-) Zlepší se, od tebe ho tvé hodnocení těší dvojnásob. Vypadáš jako blb, píšeš jako blb, tedy asi blb si. :-) Užij si tu pozici!
    21.2.2015 20:36 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    kurz rusnáčtiny aj pre "ajťákov" Robo Bošeľa

    a jeho Čendeš orchestra
    21.2.2015 23:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Jsem rád, že moji čtenáři, tedy někteří, zde na abíčku mi dělají takovou reklamu. Tím pádem vzbuzují zvědavost u dalších, kteří si přečtou moje blogy a trochu se pobaví. Přeji jim dobrou zábavu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.2.2015 23:48 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    keby ste si radšej namiesto tých blbostí vypočuli to Ivanku, Ivanku a pozreli si toho šikovného chlapca z môjho linku...je odniekiaľ od Svidníka alebo tak nejak, takže váš krajan čiastočne, ale talentovaný:)
    21.2.2015 23:50 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Musíš nám slinto nabídnout něco onačejšího. Tohle není nijak zajímavé.
    22.2.2015 00:16 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    tak to už iba ostáva, Jílek, odporučiť ti samoobsluhu... čo si sám napíšeš, to si aj sám prečítaš, sám si pochváliš, sám so sebou si o tom podiskutuješ ;-)... a ja ťa idem vypnúť, aby som ťa už pri tej samoobslužnej činnosti nevyrušovala

    22.2.2015 00:42 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Slinto, mám takový pocit, že tímhle vyhrožuješ neustále. Pořád nic. :-)
    22.2.2015 00:11 Jindra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    hm, rekl bych ze uz to neni ono. Skoro by clovea napadlo, jestli to jsou novi majitele, kteri vyzvali autora k navratu. No, do kopru to pujde i tak.
    22.2.2015 08:30 D1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Návrat ztraceného dědu s Alzheimerem ?
    22.2.2015 11:55 Panikář
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Boha jeho! Soudný den se blíží, když tahle mrtvola po dvou letech opět vylezla z hrobu, aby zde opět trávila linuxový vzduch..
    22.2.2015 11:58 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Ja jsem docela rad, ze se pan Jilek vratil. Nekdo se zdravym selskym rozumem zde chybi. Jeho projev pravda neni uplne ucesany, ale na druhou stranu se to sem docela hodi. Stale ma lepsi slovnik nez treba grunt a mtrain.
    22.2.2015 12:26 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Není divu, že dva narcisové se obdivují navzájem. zřejmě věkově podobní.

    Oba kecají o privátním sektoru a oba se nechávají tím státním živit. Nevím, jak Odin, ten pravděpodobně volí nějaké Svobodné, jestli to ještě existuje, ale dlaždič ještě k tomu obdivuje ruskou bandu kolem Zemana. Selský rozum má, ale rozhodně ne zdravý - copak asi Odina na téhle kreatuře, která podvádí své klienty bez povolení k činnosti, může tak přitahovat?
    If you don't ask, you don't get
    22.2.2015 12:32 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Vozejku, tebe neobdivuje zhola nikdo, ty jsi nula nul, zavistivý blb, co nic a nikdy nikde nic nedokázal. Zkus se někdy zjevit osobně, Ale to bys musel být chlap a ne vykastrovaný eunuch. :-)
    22.2.2015 13:14 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Vždycky nás učili, že staré, podměrečné a tlusté stařečky máme pouštět sednout a bránit proti fyzickému a psychickému násilí, než jim definitivně klepne.

    Tak si ve svém panelákové kobce dál užívej pod svými 50 vtipnými nicky, nám skončila polední pauza a jdu využít odpolední sluníčko na další lyžování. Ostatně - ve slalomu bys asi mohl být dost dobrej, takovej malinkatej, skoro bez nožiček, dobře by se ti najížděly oblouky.
    If you don't ask, you don't get
    22.2.2015 14:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Mužeš to zkusit na stařečka, kastráte :-) Ty že jdeš lyžovat? Si snad chtěl říct, že jdeš panstvu nosit lyže k vleku a od vleku. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.2.2015 16:07 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Není divu, že dva narcisové se obdivují navzájem. zřejmě věkově podobní.
    Trochu narcis mozna jsem, vzdyt to i sam priznavam. Pan Jilek bude o par let starsi.
    Oba kecají o privátním sektoru a oba se nechávají tím státním živit.
    Nevim, jak pan Jilek, ale mne statni sektor nezivi a ani v nem nepracuji.
    22.2.2015 16:18 yggdrasil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice

    OT

    22.2.2015 12:33 Fantom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Už je tady panikáři :-)
    Darth Phantom avatar 22.2.2015 13:07 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    Ty brďo, tady zase nalítalo hoven. Koukám, že se ti opět o něco přitížilo, už vidíš fantomy za každým rohem. A že ty seš tak veselý a samý smajlík proto, že tě Putna požádal o ruku :-D )))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    22.2.2015 13:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    už vidíš fantomy za každým rohem.

    Kdepák, protože vozejk mi poslal pozvánku na veselku, prý se bude brát s tebou. Sem netušil Burdo, že je to tak vážný. :-) Že si bukvice sem tušil, když pořád někoho vyzýváš aby si třel péro. To asi proto, že bys chtěl aby ho někdo třel tobě. No a teď s pasáčkem prasat se budete milovat. Úžasná novina. :-) Pak jak řekneš jak to ho M-train hezky tře. Nic nevynechávej.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.2.2015 13:49 Tesco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko a jeho tradice
    honí na vozejku fantomy a slintá
    regine2 avatar 23.2.2015 18:22 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Evropa

    Ne, nezamořím diskusi. V Evropě Rusko určitě není vyjímkou. Stačí se podívat do historie (ale to někdy bolí - au au na mozku), jak Francie ukrojovala Itálii, Monako, jak Rakousko ..., jak Španělsko...

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    Darth Phantom avatar 23.2.2015 19:01 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropa
    To je celkem odměřený a realistický názor, tudíž +1.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    regine2 avatar 24.2.2015 18:36 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Evropa ve světě

    Náhodou jsem dnes narazil na kolonie Evropy ve světě:

    European colonialism
    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.