Portál AbcLinuxu, 24. dubna 2024 22:18

Tradice je tradice, ruská i linuxová

2.3.2015 22:20 | Přečteno: 1455× | poslední úprava: 2.3.2015 22:20

Přivezl mi kamarád čaj. Z Cejlonu, tedy ze Srí lanky. Jménem Geragama. Silný, voňavý. Ano vím, měl bych psát aromatický, ale mě se líbí mnohem víc voňavý. Když je něco aromatické, může to i páchnout, ale pokud mi něco voní, pak voní. Jo jo,tenhle cejlonský čaj, je rozhodně lepší než všechny čaje co jsem pil. Pokud střídám názvy Srí Lanka a Ceylon, pak z toho důvodu, že sami obyvatelé státu Srí Lanka používají i název „Ceylon,” jak jsem zjistil, když jsem hledal něco o tom druhu čaji, a našel jsem zde. Geragama tea Inu jak je vidět staré názvy jen tak zlehka nezmizí.

Když už jsem sem začal po dlouhé době chodit, pročítám si pilně blogy a komentáře. U mnohých se směji. Nejvíc se směji u příspěvků „politologa ” Burdy alias Phantom Alien a soudružky Daniely, co stále mění nicky. Už jen, kvůli těm příspěvkům sem chodím. Líbí se mi, jak oba doufají, že Rusko opustí tu tradici samoděržaví a nastolí tu pravou ruskou demokracii. Inu, zdá se, že se Rusku daří jejich touhu a přání uspokojit. Poslední vražda politika Borise Němcova, to je skutečně pravá ruská tradice. Nezklamali.

Jako poloviční Rusín, po matce, což mi nijak žíly netrhá, jak se domnívá soudružka Slinta, a „politolog” Burda, když mi pod různými nicky vytýkají tuto skutečnost, nebo se pokoušejí mě tím podle svého demokratického názoru dehonestovat, mám k ruské, ukrajinské kultuře, k oběma národům blízko, ale myslím si že platí, asi to, co napsal Jefim Fištejn Reflexu: Rusko se blíží... Což je mi sice líto, ale ono nejde do nekonečna skutečně držet lidí v takovém stavu, jako drží jak v Rusku, tak na Ukrajině. Pokud tam byla nějaká civilizace, pomalu odchází. Což je škoda. A ty zbraně Ruska, tenhle úpadek nezastaví. Ani náhodou.

A teď něco o Linuxu. Jinak jsem si zkusmo nainstaloval Centos 7. Docela to jde. Pokud někdo chce spolehlivý, konzervativní distro, pak Centos, Slackware tohle splňují. Směle do toho. Krásně se obě distra konfigurují, fungují a není s nimi problém. Jinak jsem narazil na povídání o bashi a nejvíc mě tam zaujal příkaz:

ctrl  l
Hezky a spolehlivě čistí celou obrazovku. Zkratka příkazu
  clear
Což jsem nevěděl. Už nemusím vypisovat. Jo jo.

       

Hodnocení: 43 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

2.3.2015 23:13 pepa z depa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
šel Jilek na snimkovani
šel Jílek na snímkování,
po celém těle tetování
a pan doktor se ho ptal,
kdo tě Jílku tetoval?

Já sem Rusín, těžká páka,
co s doktory o zem fláká,
sám se potom tetuji, 
Slackaware instaluji.
2.3.2015 23:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
dJe to krásné tetování,

Bohužel, do dnešního dne jsem tohle ještě nezkusil, možná jindy. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.3.2015 18:13 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Ach, legendární představení "S úsměvem idiota", to měl český humor ještě úroveň a inteligenci. A dost dobrá parafráze ;-)
xkucf03 avatar 2.3.2015 23:16 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Čtu si takhle při večeři Jílka a najednou vítr shodil na zahradě nějaké krámy a musel jsem to uklízet. To je zase den.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
2.3.2015 23:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Čtu si takhle při večeři Jílka a najednou vítr shodil na zahradě nějaké krámy a musel jsem to uklízet. To je zase den.

Každému co jeho jest :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
3.3.2015 01:58 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Vite, vas si velice vazim, ale proc se navazet do pana Jilka? Vzdyt je to jeden z mala soudnych lidi na tomto portalu. Jeho selsky rozum je nasleduhodny.
4.3.2015 08:38 ~_^
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
leda byste ho chtěl násedovat do blázince
2.3.2015 23:31 Ondra
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Přivezl mi kamarád
no, zas to tak nepřeháněj
3.3.2015 00:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Pokud nemáš kamarády, chápu, že čaj považuješ za přehánění. Podle sebe soudím tebe. By se dalo o tobě říct. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
3.3.2015 01:57 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vite pane Jilku, ja vas mam celkem rad. I tento blogpost je fajn. Ale nemohu pochopit, proc se k pani ucitelce chovate tak hnusne a pisete ji tak sproste veci. Ja s ni nesouhlasim skoro v nicem, coz je prirozene kvuli ideologii, kterou oba vyznavame (kazdy jinou), ale je to zena a k zenam je treba chovat se slusne, i kdybychom je v dusi nenavideli (coz neni muj pripad, ja mam kazdou zenu rad), tak mne to ucil muj otec a na vychovu ja prikladam velky duraz.

Myslim, ze toho mame celkem dost spolecneho a to i slozity puvod. Ja sam mam jednoho rodice rodileho nemce a druheho, ktery je potomkem odsunutych sudetskych nemcu, kteri vsak byli ceskymi vlastenci. Jiste si dovedete predstavit, jaky narodnosti mix toto v mlade mysli zpusobi. Ja uz mam jasno, ale trvalo mi to dlouho.

Zkuste prosim proti tem levicakum, vuci kterym chovame patrne stejne city a emoce, postupovat a "bojovat" ve vsi slusnosti. Lidska slusnost je jednou z pravicovych hodnot a take je to jeden z prostredku, ktere muzeme proti nim vyuzit. Vetsina levicaku se slusne chovat neumi.
3.3.2015 06:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Slušnost je jistě dobrá věc. Ale lidé jako m-train, který se tváří jako spasitel všech dětí, kterým se rozvedli rodiče a on má potřebu trestat ty, kteří se mu znelíbí. Slinta, která má potřebu kydat špínu na lidi, co ji řeknou ne. A politruk Burda, co všechny, jež nemají společný názor s jeho stalinistickým pohledem by poslal do gulagu, slušné chování vůči sobě berou jako slabost, jež je nutno potrestat. A já se nemám dát ve zvyku trestat takovými lidmi. Nemám, opravdu ne. Jinak díky za vlídná slova. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
3.3.2015 06:36 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
slušné chování vůči sobě berou jako slabost, jež je nutno potrestat
ty jo to by na světě bylo krásně kdyby tohle platilo jen o patentním zákonu, SKK, SK, literární hádance, whistle,435/2001 Z. z. a bůh ví jak si ještě říká a těch pár dalších tady ....
Darth Phantom avatar 3.3.2015 17:38 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová

Jendo, neměl bys být tak nadmíru skromný na nesprávném místě a dělat ze sebe nějakou oběť, když si sám velmi kvalitní hovnomet. Z tvé tlamy vylítala spousta hoven i bez provokací a vystřílel si nespočet salv ze sračkometu a patříš rozhodně k absolutní špičce na abc.

I přesto tě mám taky docela rád, i když se snažíž jen provokovat a podsouvat mi, že tě pronásleduju pod nějakými anonymními nicky. Odpouštím ti, a budu se za tebe modlit a za Lojzíka taky :-).

Tahle patička nemá hlavu ani patu
3.3.2015 18:07 aaa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Příspěvek 1+ :-) :-) :-).

Hovnomet je geniální označení toho introvertního joudy.
3.3.2015 18:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Politruku, nemodli se z mě, nebo te vyhodí ze strany. :-) a přečti si co jsem napsal. Más evidentně potíže s textem. A přečti si sve odpovědi, plus oslovení. :-) že ti padají hovna v každé diskusi nejen se mnou je evidentní fakt. A tve nicky mě jsou ukradené.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Darth Phantom avatar 3.3.2015 19:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová

To už je taková otřepaná fráze s těmi potížemi s textem, Jendo. To je velmi slabé. Oslovení je na místě, snad si nechceš hrát na švarného junáka :-D. Hovna metáš kvalitně i tak :)

Tahle patička nemá hlavu ani patu
3.3.2015 19:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Hele politruku s mužickým myšlení a výrazivem. Přečti si něco od Kojzara a zavři tu bolševickou žumpu, co máš místo úst. :-) K tomu Kojzarovi se blížíš, ale on byl přeci jen stylisticky lepší. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Darth Phantom avatar 3.3.2015 20:05 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Kojzar byl stylisticky lepší než ty, dědku, to jo. Toho chlápka těžko doženeš. Ty jsi trávil všerejší večer v oborohu a pršelo ti na hlavu. Xcuf potvrdil, že to byl větrný a deštivý večer. Tobě hráblo v makovici, měl by sis pořídit zasklený a nepromokavý oboroh :-D
Tahle patička nemá hlavu ani patu
3.3.2015 20:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Mužiku Burdo, zatím jsme mluvili o tvé bolševické stylizaci. Což je votřes, ale musíš s tím žít ty. Navíc, těch bolševických blábolů na úrovni slinty, od tebe, těch jsem se v mládí načetl. A nsmál se jim, Stáří má tu výhodu, že jsem už jsem četl o všem ruském, či sovětském jako nejlepším, asi tak zhruba o padesát let dříve, než si začal s tím tady ty. Takže vím jakou kvalitu měly ty texty a jakou mají ty tvou, skoro jsou srovnatelné, ale ty původní bolševické měly aspoň víc fantazie než ty tvoje. Ty se snažíš přiblížit ke Kojzarovi, což je tvůj nedostižný vzor, Tvá koaliční partnerka Slinta zase Marii KKabrhelové. Možná i ke Gustě Fučíkové. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Darth Phantom avatar 3.3.2015 20:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Sakra, ty ses už nějak vyčerpal dědo. Ale zapomněl si na etapu, kdy ses plavil jako major Zeman do Hamburku. To ti nějak vypadlo :-) . Nemyslím si, že stáří v tvém případě přidá něco moudrousti, ty jsi furt starý pošetilý mužik, co se třese nedočkavostí až se něco o něm objeví na internetu. A kdybych použil tvůj popelnicový či kontejnerový humor, tak už radši zalez do popelnice a nebo do oborohu, popř. jdi pást krávy na poloninách :-D
Tahle patička nemá hlavu ani patu
3.3.2015 21:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Mužiku Burdo, prostě si nula a nejhloupější na abíčku. To musíš uznat, že jsi hlupák. :-) Bolševici i přes ty rakety nikdy rozumem nevynikali. Ty jsi zářný příklad.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Darth Phantom avatar 3.3.2015 21:08 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Jojo, uznávám. Ty jsi moudrý mužik z oborohu a major Zeman z Hamburku :-D. Skláním se nad tvojí moudrostí, teď si mě úplně dostal. Včera ti pršelo na hlavu v oborohu a napsal si blog, že si dostal čaj a že si četl článek od Fištejna. A máš tam v oborohu aspoň drát nebo jedeš na wifi? :-D
Tahle patička nemá hlavu ani patu
3.3.2015 21:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Mužiku, je vidět že jsi celkem v koncích. Kralyk ti něco psal, ty nikde nic, hele vrať se na tržnici a prodávej brambory. Uděláš líp. Co říkáš na tu životní úroveň toho Ruska. Chtěl bys tam emigrovat? :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Darth Phantom avatar 3.3.2015 21:40 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Brambory si prodával tak možná ty v Mukačevu. Tak díky dědo za zábavu, jsi občas zábavný. Teď už ale skoč do kontejneru a zatáhni poklop, když použiju tvůj osobitý humor, zatím zdar dědo :-D ))))
Tahle patička nemá hlavu ani patu
3.3.2015 21:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Ale mužiku, vidím, že ti dochází invence, tak tedy opakuješ po mě, jsi prostě druhý a nadlouho jim zůstaneš. Jdeš uklízet na hlavní nádraží? Pozdravuj tam. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Darth Phantom avatar 5.3.2015 21:09 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová

Nazdar dědo. S tou invencí to musím uvést na pravou míru. Ty jsi s oblibou posílal mnohé návštěvníky abclinuxu do popelnice. To má ale velké technické nedostatky. Do popelnice se krom osob malého vzrůstu dospělý člověk nevejde.

Proto jsem tvoje oblíbené rčení trochu vylepšil a upgradoval na kontejner. Kontejner je prostornější a tam se vejde i chasník z Mukačeva. Dneska si přitop v kontejneru, v noci je ještě zima.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
5.3.2015 21:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Mužiku Burdo, díky za inovaci. Naučil ses nový slovo a teď ho používáš. Pamatuj si, že ne všude je na místě, ale na to časem, až dospěješ a budeš velký kluk, přijdeš. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Darth Phantom avatar 5.3.2015 22:26 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Ty nějak blábolíš z cesty, dědo. A když seš ten mužik ze Zakarpatské Rusi (to se nevysmívám :-)), udržuješ ještě nějaké zvyky? Třeba vynášení Morény. Ty bys docela dobře posloužil jako hastroš namísto té Morény :-D
Tahle patička nemá hlavu ani patu
5.3.2015 22:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Mužiku Burdo, na Podkarpatské Rusi nejsou mužici, to jsou chlopi, si to pleteš se svým rodným krajem z Povolží. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Darth Phantom avatar 5.3.2015 22:40 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Jojo, to jsou chlopci a prodával si kartoplju a ne brambory. Tak dobrý, dědečku, teď si zatop v kontejneru a pořádně zatáhni poklop, je březen a v noci je ještě zima :))).
Tahle patička nemá hlavu ani patu
5.3.2015 22:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Mužiku Burdo, já na rozdíl od tebe bydlím v bytě, ty v zemljamce, jak je u vás v Povolží zvykem, takže kontejner je pro tebe luxus :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
7.3.2015 19:40 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
To je docela zajímavá poznámka, kterou příjemce jistě nepochopil, jako skoro všechno. Ale mmožná by stálo shrnout některé zajímavé informace o tom dědkovi, které jsou veřejně k dispozici.

Třeba na to budu mít chuť, ale až po halovém mistrovství, kde máme trochu honičku - právě nádherně Maslák....
If you don't ask, you don't get
7.3.2015 19:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Tak hodně hledej pasáčku prasat. Já ti hravě vysvětlím, že jsi blb. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
3.3.2015 10:02 pavel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdo zavraždil Němcova je velká otázka a nikoli hotová věc, jak se snaží vsugerovat masmédia. 15 let kritikem Kremlu a Putina, z toho byl za celou dobu jen 15 dnů ve vězení a ani nic mimořádného v poslední době neprovedl. Nedává proto vůbec žádný smysl, aby by ho najednou nechal Putin popravit a postavit si tak proti sobě veřejnost. Větší logiku by ve sledu událostí od Majdanu naopak dávala operace pod falešnou vlajkou, kdy se nepodařilo oslabit vládu ani po obchodních embargách a sražením světových cen ropy hlavně Saudskou Arábií.

Btw. ten linkovaný článek soudruha Fištejna v plátku oligarchy Bakaly si nezadá s předrevolučními propagandistickými výplody v Rudém právu, které se neobtěžují s fakty a odkazy na zdroje informací, ale zato o to barvitěji líčí dojmy podřízené emocím, které mají vyvolat. Rusko má strukturální problémy v průmyslu, ale rozhodně na tom není tak špatně jak se to snaží vylíčit. S alespoň částečnou gramotností v ekonomii se lze o tom přesvědčit sám a nedělat závěry podle jednoho pisálka. Kromě trendů vývoje HDP je zajímavá i míra zadlužení, zvlášť s ohledem že rubl není rezervní měnou.

3.3.2015 10:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Kdo zavraždil Němcova je velká otázka a nikoli hotová věc, jak se snaží vsugerovat masmédia. 15 let kritikem Kremlu a Putina, z toho byl za celou dobu jen 15 dnů ve vězení

Tak je zvláštní, že novináři a politici jsou vražděni v evropských zemích víceméně systematicky v posledních dvaceti pěti letech jen v Rusku. Pominu-li nedávný exces ve Francii.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
3.3.2015 10:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Mrtví oponenti k tomu bych dodal Chodorkovskij a další zavření. Mluvit o demokracii v Rusku je dost ošemetné.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Darth Phantom avatar 3.3.2015 17:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová

Zloděj a mafián Chodorkovskij byl politický vězeň asi jako ta dáma s vánočkou na hlavě Tymošenková. Litviněnko byl dvojitý agent a s takovými se nakládá ve všech tajných službách stejně, ať byl proti Putinovi nebo ne.

Ten Fištejnův článek je spíš emocionální vyjádření nevraživosti, než nějaká racionální analýza. A Fištejna nelze vnímat vzhledem k jeho bývalým profesním vztahům jako nějakého nezávislého komentátora, ale spíše jako mluvčího americké vlády. Mnohem více se mi zamlouvají články a komentáře pana Petránka , to je jeden z posledních novinářů u nás. Jinak se vyskytují na mediální scéně povětšinou už jen presstituti.

Rozebírat celý článek Jefima Tlachejma nemám v úmyslu, pozastavím se jen nad zajímavými výroky. Pan Tlachejm hovoří o tom, že kolébka ruské státnosti se vylidňuje a sídliště jsou vybydlená. Jestli tím měl na mysli pan Fištejn území dnešní Ukrajiny (Kyjevské Rusi) tak to potom ano, uprchlíci a "gastarbeiteři" z Ukrajiny proudí hlavně do Ruska. Pokud myslel pan Tlachejm dejme tomu Moskvu a moskevské knížectví, tak to potom spíš ne. Moskva má víc obyvatel než celá ČR. V rámci celého Ruska tam demografický úpadek samozřejmě je, to ano. A že se do zauralské sibiřské části části nikdo nehrne, tak to není divu. Na tom se těžko někdy něco změní, tam panují drsné klimatické podmínky. Stačí se podívat jak "hustě" je obydlená a infrastrukturovaná Aljaška, která leží v příbližně stejném klimatickém pásmu jako Sibiř.

A co si takhle namísto se otírání o Rusko položit otázku jak je na tom s demografií Evropa? Úplně stejně, Evropa vymírá, včetně ČR. Žádná populační exploze Evropanů (myslím nativních Evropanů) nehrozí. Doporučuji ti, dědku, nahlédnout do zákulisí a prostudovat, co je to EUROMED. Je to program na přijímání milionů běženců hlavně z osvobozené Libye. Kdo připluje v neckách přes Středozemní moře bude brzy Evropanem.

Rusko má mnohem přísnější imigrační politiku. Globálně sice Rusko vyhledávanou imigrační destinací není, ale i tak se Rusko potýká s přílivem imigrantů a to i z takových protirusky naladěných zemí, jako je Gruzie. Podmínky pro získání občanství RF jsou mnohem přísnější, když to řeknu polopaticky, tak žadatel musí umět Puškina jako když bičem mrská. Rozdíl to je diametrální, do Evropy připluje na voru Abdul a je v rámci projektu EUROMED přivítán.

To by zatím stačilo a zakončím to citátem pana Fištejna:

Jaký nyní může být vztah k zemi, která neustále vyhrožuje, že způsobí konec světa?

Na tomto citátu je vidět, že panu Fištejnovi definitivně hráblo. Byl to kdysi celkem rozumný komentátor, nyní už je to jen presstitut. A co se týče zbraní, tak není zatím lepší obranné zbraně než S-400 a 500. Není zatím na světě lepší útočné zbraně než je Topol-M. A že se Rusko blíží k poločasu rozpadu? To je tak možná přání bývalých chlebodárců Jefima Fištejna.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
3.3.2015 20:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Mužiku Burdo, to že se Rusko vylidňuje, je holý fakt a že tam panuují podmínky pro život asi tak na úrovni roku 1920, je také fakt. Po sedmdesáti letech socialismu a dvaceti pěti letech "demokracie" :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.3.2015 06:25 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
"Svobodná a demokratická" EU se také vylidňuje, ale naštěstí se to zatím dá maskovat mohamedánskými migranty, kteří doplňují statistiky...
3.3.2015 12:19 zxcv
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
demonstrace sily nikoho nenapada?
3.3.2015 13:33 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
nikoli hotová věc, jak se snaží vsugerovat masmédia
ktera masmedia a jak presne? Ja jsem teda nic takoveho nezaznamenal.
aby by ho najednou nechal Putin popravit a postavit si tak proti sobě veřejnost
Putin, s podporou verejnosti asi 90% a medialni masazi v TV, se IMHO nema ceho bat (cimz nerikam, ze za tim nutne stoji FSB, jen tolik, ze tohle neni relevantni argument)
operace pod falešnou vlajkou
jo, a nejak se jim pod tou falesnou vlajkou podarilo zaridit i veci jako vypnute bezpecnostni kamery (jiste, muze to byt nahoda, ale nahody prece vyznavaci konspiracnich teorii nepripousti, ne?)
v plátku oligarchy Bakaly
odkdy Reflex vlastni Bakala?
3.3.2015 14:26 rbc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
o, a nejak se jim pod tou falesnou vlajkou podarilo zaridit i veci jako vypnute bezpecnostni kamery (jiste, muze to byt nahoda, ale nahody prece vyznavaci konspiracnich teorii nepripousti, ne?)
Jak vis ze byly kamery vypnute a neni to jen hoax ? Cetl jsem vcerejsi zpravu RIA Novosti kde urady popiraji ze by byly kamery vypnute nebo jiny technicky problem.
odkdy Reflex vlastni Bakala?
AFAIK Reflex vlastni Kretinsky a Tkac (J&T) nakupem vydavatelstvi Ringier Axel Springer, ale to je z deste pod okap ;)
3.3.2015 15:13 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
to pochopitelne nevim, stejne jako ty nevis, ze ty kamery byly zapnute. Jinak IIRC ta zprava nebyla neco ve stylu, ze zadna udrzba na kamerach nemela probihat, ale ze pristup k zaznamum ma jen FSB. Tak uvidime, s cim prijdou dal.
Darth Phantom avatar 3.3.2015 17:32 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová

Ono je vůbec zarážející, že tu dementní Lojzík hovoří už o nějakých konspiračních teoriích. Podle mě je v tomto okamžiku konspirační teorie cokoliv. Lojzík už naskočil na verzi, že střílel Viktor Čistič Medveděv z čistícího vozu, vystřelil tři rány a Putin ze Spasské věže v Kremlu to jistil čtvrtou ranou z odstřelovačky. To je verze, kterou razí média (i když ne otevřeně, to musím uznat) a Lojzík baští a baští.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
3.3.2015 18:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Na tobě (a další hlasech Ruska v diskusích) mě fascinuje, jak to dokážeš podat tak, že ten, kdo nevěří konspiračním teoriím typu false flag je ten naivní blbec a ten kdo "baští" :-D Jako kdyby baštění konspirací a propagandy Kremlu bylo o cokoli racionálnější.

Přitom ty a ostatní v podstatě omíláte stále úplně to samé jak zaseklej gramofon. Incidenty na Majdanu? False flag operation. Sestřelení letadla s civilisty? False flag operation. Odstřelení autobusu s civilisty? False flag operation. Zavraždění odpůrce režimu v Rusku? Pozor - velké překvapení - jedná se o false flag operation.

Mně by nepřekvapilo, kdybys měl už ty komentáře předpřipravený a akorát to sem kopíroval.

Tyhle incidenty můžeme v podstatě rozdělit do dvou kategorií: A) Buď za to může USA/EU/NATO, nebo B) za to může někdo jiný (Rusko, Sýrie, atd.) a v takovém případě se jedná o false flag operation a může za to ve skutečnosti USA/EU/NATO.
3.3.2015 19:19 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Darth Phantom avatar 3.3.2015 19:31 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
No jako snažíš se šulínku, ale těm vojákům v debalcevském kotli už to stejně nepomůže, protože jsou dávno v prdeli.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
3.3.2015 19:35 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
docházejí argumenty viď?- dá se to poznat podle toho jak moc kvičíte - čím víc kvičíte, tím míň argumentů máte. Jo a pak je tady ještě jedna disciplína ve které vynikáte a to je zdrhání od odpovědí které se Vám nehodí do krámu :-) :-) :-)
Darth Phantom avatar 3.3.2015 19:44 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Zato ty vynikáš v oduševnělých odpovědích mamrde :-) :-) :-)
Tahle patička nemá hlavu ani patu
3.3.2015 19:46 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
dík - na tebe stačí a na normální dotaz stejně neumíš odpovědět, takže za mě v pohodě :-)
Darth Phantom avatar 3.3.2015 19:50 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
U mě taky v pohodě. Jaký jsi položil dotaz, dementíku? Žádný dotaz jsem nikde neviděl.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
3.3.2015 19:53 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
když nepoznáš otazník, tak se zeptej maminky...
3.3.2015 20:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Mužiku Burdo, ti pořád říkám, že máš potíž s psaným textem. Ty ho nejen neumíš pochopit, neřku-li napsat, ale zdá se že ani nerozumíš jasně položené otázce. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Darth Phantom avatar 3.3.2015 20:25 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Mužik seš ty Jílku. Ale mě se ten váš folklor celkem líbí, to je nářez :-D
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Darth Phantom avatar 3.3.2015 19:25 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Borise Němcova zastřelil Putin ze Spasské věže z Kremlu. Na Mh17 vyslal raketu taky Putin z Kremlu. Na Majdanu střílel Putin z hotelu Ukrajina. Pak kdo je tu zaseklej jako gramofonová deska :-D
Tahle patička nemá hlavu ani patu
3.3.2015 19:30 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
to jako fakt? ty jo - to jsem nevěděl!!! - hele a jak to zvládnul mezi tím lovením amfor, lítáním s jeřáby a podobně?
Darth Phantom avatar 3.3.2015 19:34 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Jako ty s lovením svého šulínka v trenkách. Nic moc, ale něco se najde.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
3.3.2015 19:37 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
a hele, zase jsi nepochopil otázku :)
3.3.2015 19:46 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
ja Phatnome chapu, ze se nam tu snazis zprostredkovat pohled Kremlu se vsim vsudy - krom demagoie pridat i nadavky a kdyby byl mozny fyzicky kontakt, tak treba i neco navic, ale nevim, jestli to nekoho oslovi...
Darth Phantom avatar 3.3.2015 20:13 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
No jasně, pohled Kremlu. A co zprostředkováš ty? Zamysli se dementní Lojzo, pokud ještě máš čím se zamyslet.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
3.3.2015 21:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Borise Němcova zastřelil Putin ze Spasské věže z Kremlu. Na Mh17 vyslal raketu taky Putin z Kremlu. Na Majdanu střílel Putin z hotelu Ukrajina. Pak kdo je tu zaseklej jako gramofonová deska :-D
No já si myslim, že jsi to pořád ty ;-)
Bystroushaak avatar 4.3.2015 00:42 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Na tobě (a další hlasech Ruska v diskusích) mě fascinuje, jak to dokážeš podat tak, že ten, kdo nevěří konspiračním teoriím typu false flag je ten naivní blbec a ten kdo "baští" :-D Jako kdyby baštění konspirací a propagandy Kremlu bylo o cokoli racionálnější.

Přitom ty a ostatní v podstatě omíláte stále úplně to samé jak zaseklej gramofon. Incidenty na Majdanu? False flag operation. Sestřelení letadla s civilisty? False flag operation. Odstřelení autobusu s civilisty? False flag operation. Zavraždění odpůrce režimu v Rusku? Pozor - velké překvapení - jedná se o false flag operation.
Tohle jsem taky pozoroval u hodně lidí. Zajímavé je, že většinou jsou to lidé starší. Moje teorie je, že jsou tak znudění životem, že na rozdíl od všech ostatních, kdo se více/méně řídí gardanovo přezmenem occamovou břitvou a rčením, že není třeba hledat konspiraci v případech, které je možné vysvětlit lidskou blbostí, tak oni přejímají tu nejsložitější možnou teorii čehokoliv, co se k nim dostane. Připadá mi to podobné, jako když jsem byl dítě - rád jsem přejímal různé špionské a konspirační teorie, protože jsem se pak mohl cítit jako součást toho všeho.
Dalibor Smolík avatar 4.3.2015 09:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Zajímavé je, že většinou jsou to lidé starší.
Já se už můžu určitě považovat za člověka staršího, ale právě já nejsem zastáncem konspirančních teorií, spíš ve všem vidím nejen tu lidskou nedokonalost (můžeme říci blbost), ale také rčení "příležitost dělá zloděje". Některé věci se prostě ubírají určitým směrem nebo dojde k obyčejné náhodě a hodně lidí v tom vidí konspiraci (viz nehoda princezny Diany - jak je možné, aby zahynula při banální nehodě, kdy řidič sedl za volant opilý nebo nadrogovaný?) 9/11 také podle mne není dílo amerických úřadů, ale mohli o přípravě akce vědět a nezasáhli (proč asi víme). Zavraždění odpůrce režimu v Rusku nemusel inscenovat Putin. Červené kartičky proti Zemanovi asi neorganizovala americká ambasáda, ale akce se připravovala na Facebooku. Atd. Většinou jde o souhrn zákonitého vývoje, náhody, lidského faktoru a někoho, kdo z toho má nakonec prospěch. Asi takto vidím já.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Bystroushaak avatar 4.3.2015 10:55 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Já se už můžu určitě považovat za člověka staršího, ale právě já nejsem zastáncem konspirančních teorií
Na těch potrefených husách asi něco bude, protože tu obrácenou implikaci jsem tam rozhodně nepsal, tu sis odvodil sám ;)
Některé věci se prostě ubírají určitým směrem nebo dojde k obyčejné náhodě a hodně lidí v tom vidí konspiraci (viz nehoda princezny Diany - jak je možné, aby zahynula při banální nehodě, kdy řidič sedl za volant opilý nebo nadrogovaný?) 9/11 také podle mne není dílo amerických úřadů, ale mohli o přípravě akce vědět a nezasáhli (proč asi víme). Zavraždění odpůrce režimu v Rusku nemusel inscenovat Putin. Červené kartičky proti Zemanovi asi neorganizovala americká ambasáda, ale akce se připravovala na Facebooku. Atd. Většinou jde o souhrn zákonitého vývoje, náhody, lidského faktoru a někoho, kdo z toho má nakonec prospěch. Asi takto vidím já.
Imho to jsou všechno kraviny, informační viry (ve smyslu šířících se entit) podobně jako různé memy. Vůbec nezáleží na tom proč a jak se to stalo, podstatné je jen co se bude dít potom a to ještě jen u minima případů toho, co do lidí hustí média.

Je úplně jedno, jestli Dianu zabil ožralý či zfetovaný řidič, náledí, nebo duch Bethovena. Je úplně jedno kdo zosnoval 9/11, jestli to byly termitové nálože, sebevrazi, nebo třeba kufříková atomovka - to všechno jsou naprosto nepodstatné informace, kámen který spadl do rybníka. Všichni na základě svého kusu pobřeží a průběhu vlny debatují o podstatě kamene, jestli to byla žula, nebo křemen, nebo kus bahna. Přitom je to úplně jedno a na jejich život nemá podstata kamene žádný vliv, to spíš ty vlny.

Přijde mi jako hrozný fail dnešní společnosti, že lidi jsou redukováni na repeatery informací. Něco dostaneš z médií, nějak to zkomolíš a pouštíš dál. Ke všemu musíš zaujmout nějaký názor a všechno sdílet. Co ti kdo řekne, to pustíš zas dál, protože se v podstatě očekává, že nemalá část mezilidské komunikace jsou "novinky". Tříštění pozornosti a devalvace informací, kterých je do týdne tolik, že vytlačují možnost nad věcmi skutečně přemýšlet a vytvářet vlastní komplexní názory.
Dalibor Smolík avatar 4.3.2015 12:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Na těch potrefených husách asi něco bude, protože tu obrácenou implikaci jsem tam rozhodně nepsal, tu sis odvodil sám ;)
Já vím, bylo to samozřejmě žertem :-)
Něco dostaneš z médií, nějak to zkomolíš a pouštíš dál.
Je to jak hra na tichou poštu. Dnešní technologie umožňují snadné získávání a přeposílání informací, tak se není čemu divit. Jinak bych ale úmyslnou dezinformaci moc nepodceńoval. Vhodně vypuštěná fáma je schopna zvednout spoustu lidí ze židlí a ovlivnit veřejné mínění.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.3.2015 18:20 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
To víš že princezna Diana byla v rádiu? A také v zapalovači a ve spínací skříňce.

Diana se zabila sama, kdyby si ta ožralá kráva zapnula pás, tak by dost možná i odešla po svých. Maximálně by strávila nějaký týden v nemocnici.

Termit a thermate jsou dvě dost odlišné věci.

O zbytek se nemá smysl hádat, jedna velmi stará pravda říká: "Na každém šprochu..." Znáš to, viď :)
Bystroushaak avatar 4.3.2015 23:14 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Děkuji za praktickou ukázku demence, na kterou narážím.
4.3.2015 09:53 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Pletes se, s vekem to nesouvisi. Znam mlade i stare zastance konspiracnich teorii.
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
Bystroushaak avatar 4.3.2015 10:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Pletes se, s vekem to nesouvisi. Znam mlade i stare zastance konspiracnich teorii.
A tak to já taky, ale ti to většinou neberou tak vášnivě.
4.3.2015 11:22 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Konspirační teorie je slovní spojení které si vymyslela média to zaprvé. To že tímto slovním spojení mlze označit cokoliv/kohokoliv co/kdo nesouhlasí s oficiálními médii a vládou je za druhé. A za třetí z těhle dvou pravd vyplývá že používání slovního spojení Konspirační teoretik muže akorát natvrdlá hlava dubová... :-)
Bystroushaak avatar 4.3.2015 12:24 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Konspirační teorie je slovní spojení které si vymyslela média to zaprvé.
To tvrdíš z autority konspiračního teoretika? Nebo ses dal i na lingvistiku?
5.3.2015 01:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Konspirační teorie o pojmu konspirační teorie. I don't even...
5.3.2015 01:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Připadá mi to podobné, jako když jsem byl dítě - rád jsem přejímal různé špionské a konspirační teorie, protože jsem se pak mohl cítit jako součást toho všeho.
Myslim, že jsi trefil hřebíček na hlavičku. Plus další věc bude uspokojivý pocit "Vím, co se děje, mám všechny přečtený", který, ač naprosto iluzorní, nahrazuje nepříjemnou nejistotu.
3.3.2015 19:35 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
jiste, je s podivem, ze tu pisu o konspiracnich teoriich, ale podle tebe jsou ted konspiracni teorie vsechny ... tak to asi bude s podivem. A to prehlizim, ze ja o zadne konspiracni teorii nepsal, jen o vyznavacich konspiracnich teorii, coz onen anonymni pavel asi bude, kdyz jedine vysvetleni, co ho napada je false flag operation... A cele zavrseno opet naprostym blabolem o mediich - jaka media myslis, ta ruska, na ktera koukas nebo jaka? A co presne myslis za teorie? Tyhle obecne kecy jsou jen ukazkova demagogie ... (jen pro priklad, co ze rikaji v tech "mediich" - napr. na Radiozurnalu, ze to dost mozna byl nejaky zfanatizovany nacionalista, usuzujice podle toho, kdo vede vysetrovani - tolik k Medvedovi Cisticovi). Takze abych to shrnul, nejsi schopen reagovat na to, co pisu a zbytek jsou jen plky.
Dalibor Smolík avatar 3.3.2015 13:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Na soudy ohledně Němcova bych si asi počkal, ale s tou ekonomikou Ruska to opravdu slavné nebude. Je pravdou, že se lidé za Putina mají lépe (což je jasný pokrok), ale země zaspala vývoj v průmyslové výrobě a infrastruktuře, nelze spoléhat jen na ropu a plyn, tyto produkty jsou navíc předmětem hříček různých nátlakových skupin, takže ceny lítají nahoru a dolu podle toho, jak někdo potřebuje a v tom Rusko vždy tahá za kratší konec. Rusko potřebuje další artikly k vývozu - a nikde nevidím záplavu ruských výrobků, které by konkurovaly italským, čínským, německým apod. Dále se ukazuje, že díky embargu dovozu potravin ze Západu mají už zásobovací potíže. Předpokládal bych, že země s takovými možnostmi by mohla být naprosto soběstačná v potravinách, tohle by zvládla v případě potřeby i malá Česká republika (nyní není k tomu ale důvod). Tolik poznámka k Rusku.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.3.2015 15:06 rbc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová

Orientace Ruska na fosilni zdroje je sice pohodlna, ale jak pises je to i jeho Achillova pata, zvlast kdyz se domluvi natlakove skupiny. Nedavny propad cen ropy nemel zadne objektivni opodstatneni jako nove objevena velka loziska, nova konkurence, nadmerna tezba a zasoby. Vypada to na ciste ucelovou politickou dohodu jak hospodarsky poskodit Rusko.

Evropa ma embargo vuci Rusku, ale USA resp. americke spolecnosti s nim obchoduji vesele dal a loni v kvetnu po zavedeni sankci saldo dokonce vzrostlo. Do konce roku si pak trh nasel cesticky a srovnalo se to zhruba na uroven minuleho obdobi. Jasny propad tak zaznamenala jen Evropa, ktera tu sehrava roli uzitecneho idiota. Rusko samozrejme reaguje a vic se preorientovava na Asii a Jizni Ameriku, coz nas asi bude jeste mrzet. Zvlast kdyz ty duvody k zavedeni embarg nebyly do dnes radne zduvodneny. Az tu raketove stoupnou ceny plynu a energii, protoze se nebude nakupovat sice levny ale od "zleho" Ruska, tak jsem zvedavy jak se protahnou xichty obyvatelstva EU. Bridlicovy od strycka Sama to nevytrhne, protoze ho je jen zlomek soucasne spotreby a navic podstatne drazsi.

Pokud se USA podari zmacknout EK a projde Transatlanticka dohoda o obchodu a investicich (TTIP), pak se mame na co tesit. Nejen hrozby arbitrazim vuci narodnim statum resenym mimo soudni system, zruseni nebo zmirneni norem pro uvedeni potravinarskych i nepotravinarskych vyrobku na evropsky trh, ale i nove bariery pro dovoz zbozi mimo staty TTIP hlavne Ciny. Doporucuju shlednout letosni nesetrihanou verzi rozhovoru Obamy pro VOX.

Dalibor Smolík avatar 3.3.2015 15:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Cenové pohyby ropy neměly primární účel poškodit Rusko, i když se to hodilo do krámu. V současné době se otevírají nová ložiska - nejsou to jen břidlice, ale otevírají se nová ložiska pod mořskou hladinou. To vše je konkurence pro ropné magnáty na Středním východě, kteří se nechali slyšet, že klidně nechají ropu padnout na 20 dolarů za barel, je jim to jedno. Všechna nová ložiska mají drahou těžbu a oni to vědí. Ropy je teď nadbytek a cena padá.
Hrozba důsledků TTIP je bohužel reálná. V samotných USA se zvedají protesty proti GMO .. to vše příjde do Evropy.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
kyknos avatar 3.3.2015 19:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
rikas to jako by ty evropske normy a omezeni byly prospesne a melo by se nam po nich styskat
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Darth Phantom avatar 5.3.2015 17:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
to jako by ty evropske normy a omezeni byly prospesne a melo by se nam po nich styskat
Počkej, ty to předkládáš, jako by to byla už hotová věc. A hotová věc to rozhodně není. Jednání probíhají za zavřenými dveřmi a pečlivě se to tutlá. To není vůbec jisté, zda ta chystaná dohoda překryje evropské normy a právo. V zájmu EU by to být nemělo, ale bůhví jak to nakonec dopadne, neboť Spojené státy jsou iniciátorem a jednají z pozice nadřízeného. Jisté je ale už teď to, že to prospěje hlavně velkým korporacím a padouchům s GMO. Ty jsi v předstihu a udělal sis už názor na něco, co neexistuje ještě ani na papíře.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
kyknos avatar 5.3.2015 18:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
padouchům s GMO... to se asi nedohodneme, co je na GMO špatného?

přístup EU ke GMO je moje největší výhrada vůči EU
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Darth Phantom avatar 5.3.2015 19:03 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová

Já se s tebou taky nechci dohadovat o GMO. GMO a jeho dopad je přinejmenším diskutabilní. Mě jenom zaráží, že tu vykřikuješ něco o prospěšnosti a výhodnosti smlouvy, která ještě neexistuje a jednání probíhají v utajení. Co tam v té smlouvě bude to nevím, a ty to nevíš taky.

Taky by mě zajímalo, jak se bude ta smlouva století schvalovat. Jestli to bude jako Lisabonská smlouva a budou se opakovat referenda po patřičné mediální masáži tak dlouho, dokud to neprojde, no tak potěš koště.

V médiích kde nic tu nic, ani slovíčko. Já na to zatím jednoznačný názor nemám a ani to nejde, protože ta smlouva ještě nemá vůbec žádnou finální podobu. Pokud má někdo ušlechtilé úmysly jako strana Spojených států, tak to asi nebude tutlat a tajit před veřejností a vyloží karty na stůl. To se však neděje a tudíž za tím čichám nějakou sviňárnu.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
kyknos avatar 5.3.2015 19:22 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
mozna je to tim ze nejsem konspiracni teoretik a predpokladam ze smlouva o volnem obchodu bud obsahovat... zavedeni volneho obchodu :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Darth Phantom avatar 5.3.2015 19:47 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová

Ano, to je označení a nálepka té smlouvy (volný obchod). Co se za tím bude skrývat doopravdy, je zatím ve hvězdách. Ty jsi nekonspirační praktik a máš už jasno v předstihu o všem :-). Zahrát to do autu a pomáhat si konspiračními teoriemi je trapné a slaboduché.

To máš jako s projektem EUROMED. Nikdo o něm dohromady nic neví a přesto má fatální důsledky na celou Evropu. Kdepak se asi vzali všichni ti uprchlíci a Charlie Hebdo. Není to žádná věda, EUROMED s tím počítá. Soudruzi z EU ty uprchlíky vlastně lákají a podbízejí.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
kyknos avatar 5.3.2015 19:58 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
occamova břitva :)

prostě není potřeba vymýšlet katastrofické scénáře, není-li důvod

z USA narozdíl od Ruska proudí samé dobré věci .)

oni už staří Římané věděli, že na východ odkudkoliv to stojí za hovno
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
xkucf03 avatar 5.3.2015 22:52 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
prostě není potřeba vymýšlet katastrofické scénáře, není-li důvod

Čím dál víc se mi potvrzuje hypotéza, že když dělá někdo tajnosti a využívá momentu překvapení, nemá dobré úmysly a chce ostatní poškodit. Týká se to jak banálních případů, jako když ti třeba někdo zavolá, hučí do tebe po telefonu a chce z tebe vymámit závazné rozhodnutí hned, místo aby ti poslal podklady/nabídku písemně a ty sis to mohl v klidu prostudovat a rozhodnout se. Tak se to týká i velkých podvodů a pastí.

Navíc v demokracii by měla moc vycházet zdola, z lidu a politici by měli být jen služebníci, nástroj. Takovéto netransparentní postupy jsou s tím neslučitelné.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
kyknos avatar 5.3.2015 23:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
děláš jako bys nebyl zdejší, moc vycházet zdola, transparentnost... lol... to bychom museli zit v jinem systemu

proti tehle konkretni smlouve obvykle protestuji lide, co se boji gmo, protoze jsou v nich geny :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
kyknos avatar 5.3.2015 20:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Nikdo o něm dohromady nic neví a přesto má fatální důsledky na celou Evropu
to je skutecne blabol :D
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Darth Phantom avatar 5.3.2015 20:11 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Nahodil si přiblblý smajlík, ale to na na skutečnosti nic neubere. O EUROMEDu je skutečně velmi malé povědomí, i když si přidáš deset smajlíků a budeš tady rozvíjet teorie o Římské říši, mamlasi.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
kyknos avatar 5.3.2015 20:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
přiblblé je tvoje tvrzení, žeč se o tom nic neví, ale zároveň to může za problémy s imigraci

musis si vybrat :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
kyknos avatar 5.3.2015 20:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
ci dokonce fatalni nasledky :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Darth Phantom avatar 5.3.2015 20:52 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Fatální následky se dostaví později. Nalinkuj alespoň jeden odkaz na euromed v médiích. To prostě nenajdeš i kdyby ses posral, hlupáčku.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
kyknos avatar 5.3.2015 20:55 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
nenajdu a nezajima me to, jen by me zajimalo, odkud mas ty ty fatalni nasledky :D

bud jsi troll nebo paranoik
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Darth Phantom avatar 5.3.2015 21:06 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
A ty jsi buď dement nebo idiot. Euromed počítá s přijímáním milionů migrantů. A může brzy může přijít doba, kdy soudruzi z EU a EK přijímání imigrantů prostě nařídí v rámci Lisabonské smlouvy (nějaké mechanismy se tam určitě najdou). Prostě jednou to soudruzi nařídí a Bohouš Socbotka sklapne a bude koukat.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
kyknos avatar 5.3.2015 21:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
tak víš o něm dohromady nic, nebo víš že počítá s přijímáním milionů migrantů? :D

ty jsi opravdu k smíchu
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Darth Phantom avatar 5.3.2015 21:12 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Debílku, od tohoto okamžiku končím. V médiích není nic. Avšak existuje smlouva eurokomunistů EUROMED a je k přístupná a k přečtení. Už tomu rozumíš kreténku?
Tahle patička nemá hlavu ani patu
kyknos avatar 5.3.2015 21:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
aha, takze je k dispozici cela smlouva, ale nevi se dohromady nic :D

a mimochodem, imigranti ti vadi proc? .)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Darth Phantom avatar 5.3.2015 21:16 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Si debilní? Já jsem řekl, že v médiích není ani slovo.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
kyknos avatar 5.3.2015 21:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
a smlouvu mas odkud? z internetu? to je taky medium kasparku :)

v mediich byvaji veci, ktere lidi zajimaji...
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Darth Phantom avatar 5.3.2015 23:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Web eurokomunistů je médium?
Tahle patička nemá hlavu ani patu
kyknos avatar 5.3.2015 23:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
jiste
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Darth Phantom avatar 9.3.2015 17:49 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová

Tady máš výsledky osvobozování Libye million-migrants-headed-libya. Eh ono je to vlastně v rámci projektu EUROMED plánované, takže se nic neděje, vše je v pořádku.

Je to jenom takové připomenutí. Až se budou zase procházet politici po Paříži se strašně smutnými ksichty a hesly Je suis Charlie, tak je třeba si uvědomit, že to ti politici se smutnými ksichty způsobili sami osvobozením Libye a báječným projektem EUROMED.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
9.3.2015 18:51 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Nerozborné přátelství Itálie a Francie a jejich politiků s Kaddafím padlo v okamžiku, kdy Kaddafí chtěl zaplatit dlužnou ropu, jinak neprodlouží těžební práva v zemi. Do té doby dodržoval mj. dohodu o uzavření hranic pro africké uprchlíky. EU včetně našich stupidních pravdoláskařů s feudálem v čele nadšeně zavraždila Kaddafího, aniž by kdokoliv zkusil přemýšlet nad dalším vývojem v zemi. Nyní stejné země navrhují bombardování Libye.

Zajímavý byl rozhovor dnes v podvečer na CT24 s novinářem, který jasně řekl, že dokud bude USA podporovat nelegální vládu tzv. umírněných islamistů v Tripoli místo legálně zvolené vlády, klid v zemi nebude.

Jenom čekám konečně útok EU a USA na Saúdskou Arábii, kde je režim daleko horší, než byl v Libyi....
If you don't ask, you don't get
Darth Phantom avatar 9.3.2015 19:26 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
že dokud bude USA podporovat nelegální vládu tzv. umírněných islamistů v Tripoli místo legálně zvolené vlády, klid v zemi nebude.
Čím více vlád, tím bude v Libyi více demokracie. Čím víc proužků tím víc ADIDAS.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
kyknos avatar 9.3.2015 20:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
dojímá mě vaše starost o Libyi
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
xkucf03 avatar 9.3.2015 21:45 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Ve vlastním zájmu…

Na to člověk nemusí být žádný velký filantrop – stačí mít prostě starost o sebe. To že sousedovi chcípne koza a že mu jeho hospodářství vyrabují cikáni/negři, nepřinese nic dobrého ani tobě.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
kyknos avatar 9.3.2015 23:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ve vlastním zájmu…
Nejvíc me na tom baví, ze když jsem v době libyjské války podporoval plukovnika , všichni jste se tvarili, ze jsem magor nebo alespoň mlceli. Ono to bylo totiž jasné předem. Ještě tu někde visí bluebearuv srdceryvny blog, ze me u Libye zabíjí :)

Taky me baví, jak levicoví intelektuálové ještě dlouho před válkou v Jugoslávii podporovali svobodu Kosova, ale dnes, když řeknu, ze svobodné Kosovo je v pořádku, mi nadavaji do pravicových zrůd :)

Trošku konzistence by to chtělo.

Jinak je hezké mít starost o sousedovu kozu, ale dívat se stejně na dění v Evropě a ve třetim světě je nesmysl. Není soused jako soused.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Dalibor Smolík avatar 10.3.2015 00:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ve vlastním zájmu…
Jinak je hezké mít starost o sousedovu kozu, ale dívat se stejně na dění v Evropě a ve třetim světě je nesmysl. Není soused jako soused.
Dobrý postřeh. Proto nesouhlasím s výrokem prezidenta, že Islámský stát je rakovina a válka na Ukrajině je chřipkou. Nemůžeme podceňovat vzrůstající radikalismus v muslimském světě (a potažmo možné atentáty v různých částech světa, i v Evropě), ale konflikt na Ukrajině je velmi blízko a tím nemám na mysli geografickou vzdálenost.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
10.3.2015 05:39 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ve vlastním zájmu…
Jen aby to místo chřipky nebyla spíš metastáze, je tam v nacigardě dost radikálních Čečenců, kteří za odměnu (nebo za peníze) dostali ukrajinské občanství, a s ním už to do Polska není problém...
10.3.2015 12:23 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ve vlastním zájmu…
všichni jste se tvarili, ze jsem magor nebo alespoň mlceli

Jedna z mala veci, kde jsme na stejne lodi. Bohuzel tyhle oblasti znam dost dobre, a je pragmatickym faktem, ze potrebuji mit nad sebou tvrdou ruku. Ted je to rozesrane na klanove spolky, ktere mezi sebou valci o kousek vlivu nad nerostnym bohatstvim, a moznosti podepsat lukrativni smlouvy. Jenom cekam, kdyz se pravdolaskarsti politici omluvi za svou zaslepenost, jak horlive podporovali vsechno z EU a nasledne z USA, aniz by zkusili premyslet o moznych dusledcich.
If you don't ask, you don't get
pavlix avatar 10.3.2015 12:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ve vlastním zájmu…
Jenom cekam, kdyz se pravdolaskarsti politici omluvi za svou zaslepenost, jak horlive podporovali vsechno z EU a nasledne z USA, aniz by zkusili premyslet o moznych dusledcich.
Napadlo tě někdy, že je jim to třeba jedno?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
10.3.2015 13:08 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ve vlastním zájmu…
Nejenom napadlo, nejsem politik, ale obchodník, tak snad umím uvažovat pragmaticky. A bohužel mám několik spolužáků nebo bývalých spoluhráčů, kteří se politikou živí, a nedá se s nima mluvit.
If you don't ask, you don't get
kyknos avatar 10.3.2015 13:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ve vlastním zájmu…
jenže tohle by v africe apod. měla být čistě strategická rozhodnutí, žádné pravdoláskařství nebo lžinenávistnictví s tím nemá co dělat

podstatný rozdíl od evropy, takze veskere analogie libye vs ukrajina apod jsou zcela nesmyslne
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Dalibor Smolík avatar 6.3.2015 10:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
GMO může být časovaná bomba, nikdo neví, co to udělá. I v samotných USA je proti GMO velká vlna odporu. Alespoň mezi lidmi, s nimiž jsem v kontaktu. Problém je v tom, že se na jedné generaci lidí nepoznají možné negativní důsledky. Tady je jeden z názorů.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Bystroushaak avatar 6.3.2015 10:22 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Vlna odporu je, co jsem tak četl, dána hlavně tím, že je to patentované a odolnější než ostatní rostliny. Pokud si soused vysadí něco na poli a dostane se to k tobě, tak ti to kontaminuje tvojí úrodu. Pak přijde žaloba, že pěstuješ patentované plodiny bez licence.

Viděl jsem okolo toho pár opravdu extra nechutných sporů, které končily likvidací zemědělců. Hlavní roli v tom hraje Monsanto, což je v podstatě synonymum pro satana. Kdybych chtěl dělat v nějaké opravdu ďábelské firmě, která to myslí jen zle, tak nejdu do Sony, ani do Microsoftu, ale právě do Monsanta.
kyknos avatar 6.3.2015 11:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
nikdo neví, co to udělá? :D opravdu, v jakém smyslu?

pokud se nebavíme o byrokracii kolem, tak je zcela jasné, co to udělá :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Dalibor Smolík avatar 6.3.2015 17:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Vliv těchto potravin na organismus (například urychlení růstu buněk). Vývoj v přírodě probíhá v mnohem delším horizontu, kterému se přizpůsobuje jak produkt, tak konzument.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
kyknos avatar 6.3.2015 18:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
nerozumím

gmo vzniká genovým inzenyrstvim, tedy se po uvazenem rozhodnuti a zcela kontrolovane vlozi do organismu novy gen, ktery ma nejakou funkci

oproti tomu divoce v prirode se horizontalni prenos gennu deje take, ale zcela bez kontroly a systemem cokoliv kamkoliv. neni mi jasne, v jakem smeru by to melo byt bezpecnejsi. stejne tak klasicke slechteni pred gmo technologiemi, kdy se delaly treba takove zalezitosti, jako ozarovani rostliny a nasledne vybirani mutantu, kteri byli necim zajimavi... aniz by kdokoliv vedel, co za mutaci se tam vlastne stalo - a neslechtene rostliny opravdu moc nejime, leda tak lesni houby a plody :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
pavlix avatar 6.3.2015 23:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
neni mi jasne, v jakem smeru by to melo byt bezpecnejsi
Mně není jasné, v jakém směru by to mělo být méně bezpečné.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
kyknos avatar 6.3.2015 23:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
obvykle, pokud je neco pod kontrolou, je to bezpecnejsi :)

asi radeji kulky litajici na strelnici na znamy terc, nez kulky poletujici nahodne po mistnosti

dobre zname "prirodni gmo" jsou bakterie vymenujici si navzajem geny pro rezistenci k atb, virulenci atd
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
kyknos avatar 6.3.2015 23:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
nebo u te zeleniny...

a) old way (klasicke bezpecne slechteni, ktere nikomu nevadi...)

chces vylepsit zeleninu -> naperes do ni radiaci ci jiny mutagen -> zpusobis hromadu zcela nahodnych mutaci, ktere muzou zpusobit cokoliv -> vyberes si tu, ktera tedy na venek vypada jako vylepsena -> profit (ale to se tam ve skutecnosti stalo, nevis...)

b) new way (nebezpecne gmo)

chces vylepsit zeleninu -> vymyslis jak -> udelas cilenou zmenu -> profit (a vis presne, co jsi ziskal a jak to funguje)

samozrejme, u toho vylepsovani musis myslet, a jsou lepsi a horsi zpusoby (klasicky dementni je zvysovani odolnosti proti pesticidum a nasledne sypani vetsiho mnozstvi pesticidu na pole), ale to uz je jina kapitola

za povsimnuti stoji, ze zmenene geny ma kazda zelenina, jen u gmo byla ta zmena provedena kontrolovane
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
kyknos avatar 6.3.2015 23:47 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
a nebo analogie pro ajtáka:

klasické šlechtění: zanášení zcela náhodných chyb do zdrojoveho kodu a čekání, až milionta verze bude mit pozadovanou novou vlastnost (a buh vi co k tomu)

gmo: otevřit zdroják a ručně opravit/přidat kod

So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Dalibor Smolík avatar 7.3.2015 01:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
V pořádku. Pokud bude program po úpravě kódu dělat přesně to, co je potřeba (a ne nic jiného, co by mohlo případě přinést vyšší zisk), pak to lze akceptovat. A taky jestli do toho kódu bude moci vidět odborná veřejnost.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
kyknos avatar 7.3.2015 01:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
jenze to ty nevis, co to bude delat, protoze v klasickem slechteni ani neumis (drive) nebo nemas rozpocet na to, abys ten kod cetl, proste jen otestujes ze to bezi dvakrat tak rychle a nevidis zadny zjevny jiny problem, zbytek je cerna skrinka
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Dalibor Smolík avatar 9.3.2015 09:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
proste jen otestujes ze to bezi dvakrat tak rychle a nevidis zadny zjevny jiny problem, zbytek je cerna skrinka
Ano, přesně tohle jsem měl na mysli. Jako příklad bych uvedl DDT. Objevný vynález. Nebo používání azbestu. Všechno super až do určité doby.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
kyknos avatar 9.3.2015 15:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
takze stale nerozumis, geny menime uz stovky let, ted to konecne nedelame naslepo ale exaktne

to je jakobys stovky let vsude rozhazoval nahodne azbest a ted si ho zacal pouzivat cilene a s rozumem
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Dalibor Smolík avatar 9.3.2015 22:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Principu rozumím dokonale, bez obav. Ale v přírodě probíhá vývoj sice pomalu a zdánlivě nahodile, ale v návaznosti na další faktory, tak nějak "harmonicky" a eliminují se slepé větve vývoje. Pokud vývoj urychlíme a soustředíme se na jednu vlastnost, kterou chceme docílit, můžeme nechtěně spustit nějaký proces, o kterém zatím nevíme a příroda si s ním neporadí. Nedávno jsem četl úvahu o tom, proč třeba příroda opakovaně dělá "chyby" a vkládá vadné geny do lidí, kteří mají třeba lupénku nebo podobné nemoci. Až se přišlo na to, že lidé s lupénkou jsou imunní proti malárii .. takže je to taková zpětná vazba, nedokonalost někde umožňuje vývoj jinde. Nejsem proti výzkumu na větší odolnost pšenice či kukuřice proti parazitům a tak rapidně zvýšili výnosnost a odvrátili tak nebezpečí hladomoru (uvádím jako příklad), ale abychom se nedivili, že takto modifikovaná kukuřice může třeba urychlit tvorbu rakovinového bujení (opět jen příklad).
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
pavlix avatar 7.3.2015 11:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Ještě lepší než analogie s auty :D.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
kyknos avatar 7.3.2015 12:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
nevim o jakych autech to mluvis, ale takhle to proste vicemene je
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
pavlix avatar 7.3.2015 12:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Připomínáš mi kazatele v kostele. Takhle to je, bylo a bude, diskuze se nepřipouští. :)
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
kyknos avatar 7.3.2015 12:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
ano, v kostelech se bezne vedou technicke diskuse zalozene na snadno overitelnych faktech :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
xkucf03 avatar 7.3.2015 21:25 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová

Leda za předpokladu, že to nebude proprietární/patentovaná sračka by se o tom dalo uvažovat…

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
6.3.2015 13:43 Lubomir
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Jak by mohlo byt gmo nebezpečné, když se totéž, ale zcela bez kontroly, děje divoce v přírodě?
3.3.2015 18:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Btw. ten linkovaný článek soudruha Fištejna v plátku oligarchy Bakaly si nezadá s předrevolučními propagandistickými výplody v Rudém právu, které se neobtěžují s fakty a odkazy na zdroje informací, ale zato o to barvitěji líčí dojmy podřízené emocím, které mají vyvolat. Rusko má strukturální problémy v průmyslu, ale rozhodně na tom není tak špatně jak se to snaží vylíčit.
Jasný, zatímco psát tady komentáře a sdílet videa o tom, jak je USA ekonomicky v koncích a musí nutně vyvolat minimálně světovou válku, to vůbec není zaměřeno na dojmy a emoce...
kotyz avatar 3.3.2015 12:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
že bych taky zase začal číst blogy a komentovat? po takový době? :-D

za CTRL+L díky, je to šikovná zkratka šetřící čas

Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
3.3.2015 16:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Je to dobrý, já mám k tomu ještě Alt+L navázáno na clear && ll
3.3.2015 14:14 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
k cemu je dobre zrychlovat to cisteni konzole?
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
pavlix avatar 3.3.2015 15:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Kdo mluvil o zrychlování?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
3.3.2015 15:30 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Nevim jaky by to mohlo mit jiny ucel, sam to moc nepouzivam a kdyz uz tak cl<*tab*><*enter*>

btw proc abicko omezuje tab a enter? lol.
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
pavlix avatar 3.3.2015 15:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Poporavdě nechápu o nakém zrychlování to mluvíš, autor blogu mluvil o smazání obrazovky. Ábíčko neomezuje tab a enter, ale HTML značky :D.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
pavlix avatar 3.3.2015 15:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Už asi chápu, ale zase nechápu smysl dotazu. Klávesové zkratky jsou u software běžná věc už desítky let. Nepřijde mi na tom nic zvláštního. Osobně používám vedle dalších i zmíněnou zkratku.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bystroushaak avatar 3.3.2015 17:11 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Když už jsme u těch klávesových zkratek, tak překvapivě hodně lidí neví, že v konzoli jde skákat kurzorem po celých slovech přes CTRL+šipka a přes ALT+backspace je mazat. V běžných editorech pak funguje mazání celých slov přes CTRL+backspace/del. Pak takové ty věci jako vyber vše od kurzoru do konce řádku (CTRL+shift+šipka dolu), či do začátku (CTRL+home), ale ty už nejdou v konzoli, jen v editorech (v texteareách, takže i ve firefoxu).

Sám jsem to dlouho nevěděl, došlo mi to až někdy ve druháku na VŠ, kde jsem viděl na projektu práci učitele a jeho brutálně efektivní styl editace zdrojáku. Tehdy mi nějak došlo, že bych se tyhle věci měl taky doučit a namapovat si komba jako "smaž řádek", "nový řádek s odsazením", "posuň řádek", "odsaď řádek", "zakomentuj řádek", "skoč na konec řádky, napiš čárku/dvojtečku, udělej nový řádek", "vyselektuj vše mezi uvozovkami" atd.. Dneska jich používám .. hodně.
blog.rfox.eu
3.3.2015 17:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Tak diky, tohle se mi libí,. Vyzkouším. V konsoli pracuji často.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
kotyz avatar 3.3.2015 18:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Já si docela vystačím s 5dd ve vimu pro smazání 5 řádků. Ne že by se občas nehodilo znát i jiný selektovací a mazací příkazy, ale ta kočičí lenost... :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Bystroushaak avatar 3.3.2015 18:31 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Vim je takový ideál, co se tohohle týče, tam jde snad úplně všechno. Na druhou stranu je tam toho tolik, že efektivně nepoužívám skoro nic, kromě pár základů (skok na začátek, konec, smaž slovo, řádek a tím to hasne). Časová investice, kterou to vyžaduje na intuitivní použití, kdy nepřemýšlím, ale prostě to udělám, je velmi vysoká, tak vysoká, až se mi to nevyplatí.
3.3.2015 19:09 RM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Vimkaře by mohlo set -o vi uspokojovat víc
3.3.2015 19:20 RM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
v .... the best one for long one-liners

http://www.catonmat.net/download/bash-vi-editing-mode-cheat-sheet.txt
3.3.2015 21:59 Mazánek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tak uz ti to tady Jilku konci. Jak pise Literak vedle, asi se budou vlakna presunovat do nejake zumpy. To uz asi nebude takove vzruso, kdyz ty tvoje blafy v diskuzi nikdo neuvidi. Asi si budes muset najit jine piskoviste.
3.3.2015 22:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice je tradice, ruská i linuxová
To bude bezva, budu sem dávat blogy o tematech, co mne zajímají a žádné slinty, mužici, vozíci nebudou rušit. protože mne open source a nejen ten zajímá. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.3.2015 18:10 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Tradice...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Když už jsme u těch tradic, tak tohle je také jedna: https://www.youtube.com/watch?v=T65SwzHAbes
Pokud někdo nezvládne ani anglické nebo slovenské titulky, můžu dodat i český překlad ;-)

Vzhledem k tomu že NATO se už války na bývalé Ukrajině účastní i oficiálně, po dodávce zbraní z Litvy, říkal jsem si které další státy se na vraždění novoruských civilistů podílí tajně. Tenhle luxusně modernizovaný BTR-3 z Litvy asi nebude, na takové vylepšení jsou to moc velcí žebráci: https://www.youtube.com/watch?v=HSlvg_zWWl4 https://www.youtube.com/watch?v=h24rHlIQS7I

Ale co na tom, ze Širokina to do Doněcku není zase tak daleko, ústřední armádní opravárenský závod už se dalšího úlovku nemůže dočkat, makají tam na opravách ukořistěné ukropské techniky 24/7: https://www.youtube.com/watch?v=iA6bWQ9MQKo

Však jenom v Debalcevském kotli dostali od Porošenka (kromě stovek kusů jiné techniky) darem 80 funkčních T-64, budou z nich sestaveny dva plné tankové prapory. Až se společně se vzbouřenou ukrajinskou armádou povalí na Kyjev, tak to bude pořádný hukot. Ostatně Porošenkovi příbuzní už prý utekli z Ukrajiny, bojí se že dopadnou jako Kaddáfí :-D

A když už jste nakousli i ty konspirační teorie, tak tahle je moc pěkná:
Gruzie, velvyslanec USA Tefft - zabit oposičník Gamkurelidze
Ukrajina, velvyslanec USA Tefft - zabit oposičník Gongadze
Rusko, velvyslanec USA Tefft - zabit oposičník Němcov
Dobrá práce, ne? Jeho třiadvacetiletá konkubína, která ho při popravě držela za ruku, se neškrábnutá vrátila domů na Ukrajinu. Teď nejspíš dostane medaili za službu vlasti, od toho pána co na obrázku stojí úplně vpravo. Také je tam vidět, že Němcov se už dřív rád držel za ruku Ukrajinek: http://flb.ru/images/photos/timoshenko/timoshenko-2.jpg

A pro ty kterým historie USA a druhé poloviny 20. století říká trochu víc, jeden zajímavý citát:
"Na vraždě Němcova se podíleli odborníci, kteří plnili úkol v souvislosti s postřílením "Nebeské setniny" na Majdanu. Organizátory byli také pracovníci ukrajinské bezpečnostní služby, která je v současné době zdrojem provokací vytvářením záminek pro další obviňování Ruska," řekl Brzezinski v rozhovoru s kanadským novinářem Ardzhir Turnerem.
4.3.2015 18:43 SK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
Je snad na případné účasti NATO něco špatného? Se souhlasem kyjevské vlády je to naprosto v pořádku. To Rusové podnikli invazi na cizí území jako nepřátelé.
4.3.2015 19:12 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
Je na jaderné válce něco špatného? Asi ne, USA po ní už dlouho touží.

Nikoliv cizí území, ale vlastní, pouze dočasně papírově převedené. Zajímavé je že podle posledních vyjádření už zrušení sankcí USA neváží na návrat Krymu, ale pouze na dodržování Minských dohod. Zřejmě jim už došlo že si tam tu námořní základnu prostě nepostaví :-P
kyknos avatar 4.3.2015 20:33 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
Ty jsi opravdu sovětské prase :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
5.3.2015 05:55 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
Je Paul Craig Roberts, poradce prezidenta Reagana sovětské prase? Je John Matlock, velvyslanec USA v SSSR sovětské prase? Určitě ne. Zato ty jsi slepý a hluchý pravičácký imbecil. A zjevně příliš mladý na to, abys mohl pamatovat situaci ve světě kolem roku 1983...
kyknos avatar 5.3.2015 13:48 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
nevšiml jsem si, že by kolaborovali s nepřítelem
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
8.3.2015 05:58 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
Ty sis nevšiml víc věcí. Třeba že tenhle kolaboroval s nepřítelem v politice i v posteli: http://flb.ru/images/photos/timoshenko/timoshenko-2.jpg :-D

Té jeho konkubíně teď někdo po telefonu vyhrožoval zabitím, tak by mě zajímalo jestli to byli ti údajní novoruští partyzáni co ho prý odstřelili, nebo ukrajinští náckové, za to že se válela s Moskalem...
xkucf03 avatar 5.3.2015 22:56 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
Zato ty jsi slepý a hluchý pravičácký imbecil.

Tohle nemá s pravicí nic společného.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
8.3.2015 05:59 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
V jeho případě má ;-)
4.3.2015 18:56 $
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
4.3.2015 19:03 GL&HF
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
5.3.2015 01:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
Mám na tebe jenom čistě doplňující otázku. Ráno, když stojíš v pozoru a pěješ hymnu Ruska, stojíš obrácen se slzou v oku k východu, nebo s výhružným výryzem k západu?
5.3.2015 12:51 $
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
Mám doplňující odpověď: Nekrmím trolly!
5.3.2015 12:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
Mám doplňující odpověď: Nekrmím trolly!

Nezdá se.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.3.2015 06:21 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
Když už jsi nakousl hymnu, tak taková zajímavost z historie. Někdy v roce 1813 se (kvůli jistému žabožroutovi) po Čechách poflakoval ruský car, s ním samozřejmě ruští vojáci, a ti si pochopitelně zpívali svoje písničky. No a krátce předtím, v roce 1801, se kousek od Hradce Králové narodil nějaký František Škroup, který jen tak mimochodem od dětství projevoval nadání pro hudbu.

Jestli tenkrát na nějakou jednotku osvoboditelů narazil osobně nebo se k němu ty písničky donesly přes potulné muzikanty, to už nám nepoví, ale něco si z nich zapamatoval, a po letech, když skládal hudbu k jednomu kabaretu, kousek použil. Takže se můžeš vztekat jak chceš, kus české hymny je ruská lidovka. Proto klidně můžu zpívat tu naší :-P

Ale písnička je to fakt dobrá, nepohrdli jí ani australší The Seekers nebo Lucka Bílá! Ostatně na jej motiv byl natočen první ruský film.
Dalibor Smolík avatar 10.3.2015 00:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
Míchání kultur je normální, když si poslechneme Smetanovu Vltavu a izraelskou hymnu, najdeme tam hodně podobností .. ostatně původní melodie vycházela ze Švédska, kde Smetana mohl čerpat zdroje. Dalším příkladem je píseň La Paloma a Hřbitove, hřbitove zahrado zelená. To je zase Mexiko. Tak na tom, že kus české hymny je ruského původu, nemusí být nic divného.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
10.3.2015 05:52 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
A do Švédska se dostala z Itálie. Pár českých účastníků v Maximiliánově anabázi také bylo :)

Ten ruský motiv sice není nic divného, ale pro rusofoby rozhodně další argument k změně hymny. Čas od času se někdo ozve, jaký je to hnus, mít za hymnu kabaretní odrhovačku, a že by to chtělo něco vhodnějšího, nejlépe podle amerického vzoru. Znáš jejich text? :-D
Dalibor Smolík avatar 10.3.2015 09:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
Hymna byla tu a tam kritizována už od roku 1918, ale kritici s tím nic nenadělali :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
10.3.2015 18:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
Proč tady všichni rusofilové neustále argumentují rusofobií?

A proč hledají ruskou příbuznost úplně ve všem? Můžeš tu ruskou lidovku v naší hymně něčím podložit? Já totiž zas někde četl, že to Škroup opsal od Mozarta. Ale nepřekvapilo by mě, kdyby to byly všechno jen řeči...
kyknos avatar 10.3.2015 18:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice...
rusko se chce citit velike
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.