abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (X a Facebook), že aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 14:22 | IT novinky

    Nejvyšší soud podpořil novináře Českého rozhlasu. Nařídil otevřít spor o uchovávání údajů o komunikaci (data retention). Uvedl, že stát odpovídá za porušení práva EU, pokud neprovede řádnou transpozici příslušné směrnice do vnitrostátního práva.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Zajímavý článek

    Minulý týden proběhl u CZ.NIC veřejný test aukcí domén. Včera bylo publikováno vyhodnocení a hlavní výstupy tohoto testu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.5.0 svobodné implementace protokolu RDP (Remote Desktop Protocol) a RDP klienta FreeRDP. Přehled novinek v ChangeLogu. Opraveno bylo 6 bezpečnostních chyb (CVE-2024-32039, CVE-2024-32040, CVE-2024-32041, CVE-2024-32458, CVE-2024-32459 a CVE-2024-32460).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:11 | Nová verze

    Google Chrome 124 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 124.0.6367.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 22 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.3 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Novinkou je vlastní repozitář DietPi APT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (66%)
     (11%)
     (2%)
     (21%)
    Celkem 518 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    LInuxsoft - Linuxmarket

    23.11.2012 09:29 | Přečteno: 2174× | Diskuze | poslední úprava: 23.11.2012 09:28

    Jiste jste zaznamenali zpravu, ze portal linuxsoft.cz ma linuxovy eshop Linuxmarket. I rozhodl jsem se tam neco obednat. Konkretne mini pc gwlpower na androidu, takova ta mala krabicka jako Rykodisc mk 802.
    Zbozi jsem objednal 6.11. a 9.11. (patek) jsem se jen pro informovanost (abych vedel, zda si mam doma pockat na zasilku) ptal, kdy asi tak mohu zbozi ocekavat. Odpoved prisla jeste ted den a to takova, ze zbozi bude odeslano pristi tyden. Inu cekal jsem. A porad nic. Na muj dasli dotaz 16.11., kdy mam zbozi cekat mi odpoved prisla 19.11. a to taková:

    Vážení, velice se omlouvám, ale zboží máme stále na celnici a proclení se táhne. Společník tam již posílal právníka. Pevně doufám, že to budu moct tento týden poslat. S přátelským pozdravem

    Inu, co se da delat, holt pockam. Nicmene 21.11. prisel dalsi mejl:

    Vážení, velice se Vám omlouvám jménem LinuxMarketu, ale jsem nucený stornovat Vaše objednávky mini PC z důvodu nedodání zboží dodavatelem, který ani přes denodenní urgence dosud nedodal další várku tohoto zboží a s nímž jsem v tomto směru okamžitě ukončil spolupráci. Budu se snažit najít náhradního dodavatele, ale do té doby jsem stáhl tento produkt z našeho e-shopu. Ostatní zboží zůstává v nabídce. Ještě jednou přijměte mou omluvu. S přátelským pozdravem


    Co si o tom cele myslet? Nejdrive napisou, ze zbozi je na celnici ( => dodavatel zbozi poslal) a nasledne prijde mejl, ze dodavatel zbozi vubec neposlal? Je takovy eshop verohodny? Je to celkem skoda, tesil jsem se, ze se tu konecne objevi nejaky tuzemsky linuxovy eshop. Nakonec jsem si u alzy objedna eGreat R6S za cenu 2k Kc a vubec toho nelituji (cena minipc byla 1,4k Kc).        

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    23.11.2012 09:58 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Co si o tom myslet?

    Jen tolik, že ho dodavatel ojebal stejně tak jako kupř. mne. Dodnes mi na kontaktní adresu do Tokia nedorazily dvě zaplacené wi-fi kamerky.
    23.11.2012 16:16 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Vy me nemate rad pane Kapica, ze ano ?

    Pise nekde zakaznik, ze zaplatil a zaroven zbozi nedostal ?

    Pokud jsem dobre informovan, tak zakaznik zbozi __neplatil__ a platbu jsme po nem nechteli, dokud zbozi fyzicky nemame.

    gf
    pavlix avatar 23.11.2012 16:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Pise nekde zakaznik, ze zaplatil a zaroven zbozi nedostal ?
    Ani Kapica nikde nepíše, že linuxsoft někoho ojebal, nýbrž že byl ojebán :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.11.2012 16:48 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Sorry, že jsem se vás pokusil zastat. Příště už to neudělám.
    23.11.2012 17:02 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Ono kdyz pisete rad dvojznacny obsah a hrozne moc rad resite veci pres blogy jinde[blogy na LS, kdysi ze?] a ne osobne pres mail, tak uz Vam clovek neveri.

    gf
    23.11.2012 17:17 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Důvěra - to je váš problém.

    Pro mne - a řekl bych že nejenom pro mne - jsou blogy způsob komunikace s lidmi, co mají dost svých starostí na to, aby se courali po hospodách a tlachali u piva. Pokud si někdo nějaký ten blogpost vztáhne na sebe, tak pro to má asi důvod.
    pavlix avatar 23.11.2012 19:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Ono kdyz pisete rad dvojznacny obsah a hrozne moc rad resite veci pres blogy jinde[blogy na LS, kdysi ze?] a ne osobne pres mail, tak uz Vam clovek neveri.
    Měl jste možnost slušně poděkovat. A nebo se ztrapnit.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    bambas avatar 23.11.2012 10:03 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Tomu nerozumim. Vzdyt v prvnim mejlu se psalo, ze zbozi je na celnici.
    23.11.2012 10:15 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Třeba tam ležela zabalená cihla, a celníci nevěděli po zkušenosti s jinou zásilkou, jaké na ni mají napálit clo.
    bambas avatar 23.11.2012 10:17 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Tak to je mozne :)
    23.11.2012 16:15 Marp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Zdravím, jsem zodpovědným za LinuxMarket. Ano, první várku miniPC nám český dodavatel, kterej je objednal ze zahraničí, dodal bez problémů a byly ihned rozebrány. Další várku jsem u něj urgoval nespočetkrát a tvrdil mi, že zboží je na celnici a že bude berzy. Takže jsem čekal... Čekal jsem dost dlouho a proto jsem ho kontaktoval a když byly opět výmluvy, že to tak rychle nejde, tak jsem mu řekl, že takhle tedy ne a že vypadám před lidmi jako blbec. Proto jsem napsal omluvný email 5ti lidem, kteří si miniPC objednali a okamžitě jsem toto zboží z nabídky odebral. Ostatní zboží, co máme v nabídce se prodává jako po másle, jen s tímhle byly problémy. Budu si již pečlivě vybírat dodavatele, abych nenaletěl slibům.

    Marek Pszczolka LinuxMarket
    23.11.2012 23:03 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    hustyy, asi nejvic souhlasek po sobe v jednom slove, co jsem kdy videl....
    Bedňa avatar 23.11.2012 23:42 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Sorry ale si kokot, fakt bez urážky :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    24.11.2012 01:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Ty nikdy nejedl ztrpklou dršťkovou polévku? :-D
    Petr Tomášek avatar 24.11.2012 14:51 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Jenže 'r' a 'l' ve slově 'ztrpklý' nejsou souhlásky...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    24.11.2012 15:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Ale jsou. Sice slabikotvorné, ale souhlásky ;-)
    xkucf03 avatar 24.11.2012 15:44 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Nějak se ti zvýšilo skóre :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.11.2012 23:41 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Uff, vypadá to, že budu muset přidělat nějakou ochranu před podobným Unicode svinstvem :-)
    pavlix avatar 26.11.2012 00:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Je hodnej, že to obrácení směru ukončil :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 25.11.2012 19:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    citation needed
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 25.11.2012 22:32 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Jestli chceš, tak ti vypíšu třicet citací odborných článků z impaktovaných časopisů, které dokládají tento – nebo libovolný jiný – názor. Ale to snad nebude nutné? Nebo jsi stejně zabedněný jako zbytek místní verbeže?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    bambas avatar 26.11.2012 07:52 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Doufam, ze jste si ten blogovy zapisek nevylozil hanlive, nevbylo to jeho ucelem. Chtel jsem jen poukazat na nejednoznacnost informaci od eshopu a zkusit zjistit zkusenosti jinych uzivatelu. V podstate to neresim, koupil jsem proste neco jineho :)
    Bedňa avatar 23.11.2012 10:34 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Podľa dopisu mu asi nakoniec nejaké kusy dodal, ale zrejme s nimi nepokryl všetky požiadavky a ďalšie mu už nedodal.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    bambas avatar 23.11.2012 10:35 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    To je take mozne. Skoda. Snad najde jineho dodavatele.
    23.11.2012 11:48 nezalogovanej Já
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Co ten eshop KERNEL ULTRAS? Už to máš hotový? :-D
    Bedňa avatar 23.11.2012 12:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Áno, ale už druhý krát, stále to mením :-) Cez Vianoce by som mal mať dosť času to dokončiť, bude to fakt peckáááááá.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.11.2012 11:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Hmm, tyhlety ARM SoC bych kupoval spíš na dx.com.
    bambas avatar 23.11.2012 12:07 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Supr, diky za tip.
    23.11.2012 15:35 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Druhý tip - pri platbe VISA kartou na dealextreme mi napísalo, že payment failed, ale peniaze odišli (4×). Reklamácia bola síce úspešná, ale nabudúce už radšej budem platiť paypalom.
    23.11.2012 15:51 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    To se mi stalo taky. A pak jsem se 2 týdny dohadoval s druhou stranou, než uznali, že jim peníze opravdu přišli. I přes to o jak důležitou věc jde, jsou platební brány dost zabugované a nikdo to neřeší.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.11.2012 15:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Čekal bych, že tam většina lidí platí PayPalem. Ten chodí naprosto bezproblémově.
    23.11.2012 16:46 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Ano. Bohužel ovšem pouze směrem ode mne pryč. 8-/
    23.11.2012 16:10 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Dobry den,

    co si o tom mate myslet ?

    Jako provozovatel e-shopu Vam odpovim.

    Dodavatel nam dodal par kusu pocitacu a ty se prodaly. Dalsi slibenou dodavku jiz dodavatel nedodal. Bohuzel jsme byli nuceni stornoval objednavky, nebot se dodaval diky tomuto jiz nejevil jako seriozni. Kolega Pszczolka se Vam omluvil a jak tak cinim ted. Bohuzel chapu, ze Vas to jako zakaznika nepotesi. Me jako obchodnika take ne. Penize na zbozi, ktere nemame skladem nebo jiste, nevybirame.

    Obavam se, ze pro Vas nemohu jiz vice udelat.

    Pokud Vam to nebude vadit, tak priste nam napiste na mail linuxmarket at linuxsoft dot cz nebo me osobne (nebo nam/mi zavolejte), nez zacnete psat blogy. Nedela mi problem Vam odpovedet.

    Pavel Kysilka
    23.11.2012 16:58 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    To zakaznika vubec nezajima.
    23.11.2012 17:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Tak možná tebe to nezajímá. Jinak jsou tu ale i slušní lidé...
    23.11.2012 17:15 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Aha, takze kdyz si nekde objednam zbozi z aktualni nabidky a pocitam s tim, ze jej dostanu podle dodacich podminek, tak jsem sprostak?
    23.11.2012 17:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Jistěže ne. Kde jsi to vzal? Sporsťák jsi, když nebereš v potaz obchodníkovo odůvodnění výše, které bylo imho zcela v pořádku. Nebo bys chtěl, aby ti to zboží nějak vykouzlil, nebo co?
    xxx avatar 23.11.2012 17:37 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Ty jo kralyku, nerozbil jsi trochu redakcni system? Nebo co to mas za silenou hlavicku prispevku?
    Please rise for the Futurama theme song.
    23.11.2012 21:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    23.11.2012 17:37 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Ne, já bych chtěl, aby si obchodník, kterému platím jeho marži, počínal profesionálně. Když chci dělat e-shop, tak to musím umět. To evidentně není ten případ. Když mám na e-shopu zboží jako k dodání, tak ho prostě dodat musím umět, to je můj byznys. Nespolehlivý subdodavatel není zásah vyšší moci, za to jako obchodník plně odpovídám.

    Odpověď ve stylu "je to chyba dodavatele" pro zákazníka nemá žádnou relevanci. Mně se líbila výše reakce kolegy pana provozovatele, který na rovinu napsal, MY jsme to nezvládli, musíme lépe vybírat dodavatele. To je fér. Tahle odpověď naopak dost smrdí (viz její první a poslední odstavec).
    pavlix avatar 23.11.2012 19:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Podle mě si vyjma odpovědi Alešovi obchodník počínal zcela profesionálně.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.11.2012 21:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Ne, já bych chtěl, aby si obchodník, kterému platím jeho marži, počínal profesionálně.
    Ty ani autor blogu jste mu nezaplatili, pokud vím, ani korunu...
    Když mám na e-shopu zboží jako k dodání, tak ho prostě dodat musím umět, to je můj byznys.
    AFAIK nějaká kolonka v redakčním systému e-shopu je pouze přibližný ukazatel. Vždycky je nejspolehlivější se dotázat přímo prodejce, mají to tímhle způsobem zařízeno i velké e-shopy jako CZC, Alza apod. Neprocházel jsem obchodní podmínky LinuxMarketu, ale divil bych se, kdyby informativní text v CMS e-shopu byl skutečně zárukou dostupnosti zboží.

    Je hezké být komisní, důsledně vyžadovat svoje práva a dožadovat se oficálních omluv atd., ale vzhledem k tomu, že jde o začínající linuxový e-shop provozovaný člověkem, který na české linuxové scéně dlouhá léta působí, zvolil bych lidštější přístup.
    Fluttershy, yay! avatar 28.11.2012 23:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    mají to tímhle způsobem zařízeno i velké e-shopy jako CZC, Alza apod.

    Proč asi? [hint: aby ojebali zákazníka]

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    23.11.2012 17:32 Jinan Dvoulaločný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Tak to má zákazník smůlu, že ho to nezajímá, protože když obchod zboží nemá, tak ho celkem logicky nemůže zákazníkovi poslat. Pokud se to zákazníkovi nelíbí, může udělat jednoduchou věc (tedy pokud zapne víc než jednu mozkovou buňku), a sice počkat do naskladnění nebo objednat stejné zboží jinde. V čem je problém?
    23.11.2012 17:39 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Teď jsem to popsal kolegovi výše. Jestli mám v eshopu zboží vedené jako k dodání/skladem, tak to musí odpovídat realitě!
    23.11.2012 17:49 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Ale vždyť ho dodali. Potíž je v tom, že se jim sešlo víc objednávek, než měli toho zboží, takže objednali další a pak nastal problém.

    Neznám e-shop na linuxsoftu, ale pokud nemá taková aplikace přímou vazbu na skladový systém, tak to dost dobře jinak nelze. Ovšem pak zde zase hrozí riziko, že si někdo zboží objedná, nechá doručit a nepřevezme, nebo vrátí. Jenže zboží tím pádem na tu dobu co je fuč z nabídky zmizí, což pochopitelně jiné zájemce může zase odradit.

    Takže na e-shopech obvykle visí, že je zboží skladem, dokud za něj nepřijdou love a zatím se objedná další. Tak to prostě je. Můžem na to remcat, ale to je asi tak všechno.
    23.11.2012 18:04 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Ale nedodali, ani za 14 dní. Samozřejmě, že aplikace e-shop buď musí mít vazbu na skladový systém (pokud jsem velký e-shop), nebo v sobě musí mít minimálně omezení, že nenechá objednat např. 10 kusů za den, když moji dodavatelé mohou dodat 20 kusů měsíčně.

    Nemyslím si, že by tam byl zlý úmysl, spíš nezkušenost a nešikovnost, ale stejně je to špatně. Podle mě je naprosto OK, když se zákazník podivuje (jako autor blogu), že se něco takového stalo.
    23.11.2012 18:20 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Vy to nadherne vsechno anonymne a teoreticky vite. Proste si do zacatku nakoupim nejdrive sofware na rizeni skladu, projektu, shop, ucetni SW, SAP, pokladny, sklad, atd.... Pak mozna nejaky zbozi.

    Nejlepsi je kdyz Vam lidi misto toho, aby Vam napsali, ze je neco spatne emailem, tak to rovnou rozmaznou po netu. Vzdyt jsem v Cesku, ze jo ? Toto je nejvetsi pruser cele teto diskuze - komunikace.

    Takze jsem opravdu rad, ze jeden clovek napsal sice lehce nevybirave pravdivou pripominku mailem, ale bylo to porad lepsi a ceni se to, nez aby to nekdo psal po netu.

    Jsme v Cesku. Tady se uspech i sebemensi neodpousti. Kdyz tu nebude zadny obchod pro Linuxaky, tak budete nadavat, ze tu nic neni. A kdyz tu bude, tak budete nadavat zase, ze je spatny......

    gf

    23.11.2012 18:41 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    A vy jste to česky řečeno posral, na čemž nezmění nic ani to, že jsem "anonymní", ani to, že provozovat e-shop by pro mě bylo ztrátou času a peněz. O to víc se čílíte, když někdo pravdivě napíše do blogu, že jste něco nezvládl. A protože jsme v Čechách, tak za to může samozřejmě každý jiný, ale Vy jste jako lilie, protože dodavatelé jsou pitomci, zklamaní zákazníci jsou pitomci, protože nemáte dost peněz na provoz a protože děláte vlastně záslužnou věc, ne? Takže protože jsme v Čechách, tak vy jste "úspěšný podnikatel" a to se samozřejmě neodpouští. Pro mě jste směšná postavička, ne proto, že se Vám něco nepovedlo, ale proto, jak na to reagujete.
    23.11.2012 19:07 Jinan Dvoulaločný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Posral jsi spíš ty, tuhle svojí reakci. Ono je děsně jednoduché anonymně nadávat, ale něco udělat a zorganizovat, to už jednoduché není. Upřímně, s panem Kysílkou se v ledascčem neshodnu, ale na rozdíl od tebe alespoň něco dělá, a toho si cením. A že jeho malinkatý obchod nefunguje úplně stejně jako Alza, Mironet nebo CZC, kterým se podobné situace taky přihodí, to je mi fakt jedno.

    Chápal bych podobné reakce, kdyby bylo někomu ublíženo, třeba tím, že by zaplatil předem, a obchod by mu peníze blokoval nebo zboží nedodal. Ale to se nestalo. Tohle je prkotina.

    P.S. Stále čekám na dodání samolepek od pana Pokorného, který má skluz 6 měsíců. A na rozdíl od této situace, pan Pokorný má stále moje peníze a zatímco marně čekám, pan Pokorný se fotí s přítelkyní, sdílí fotky na Facebooku a chodí na různé akce. To mi vadí trošku víc.
    23.11.2012 19:23 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Tak poslední příspěvek, abych se tady přestal dohadovat o nesmyslech.

    1. Já tady nenadávám, já jsem si dovolil označit za chybu e-shopu, když nedodá zákazníkovi objednané zboží. Za tím si stojím.

    2. Já tady nenadávám, já tady tak trochu hájím pisatele blogu, kterého tady nesmyslně p. Kysilka napadá, že si nemá stěžovat veřejně, což naprosto nechápu.

    A ano, pan Pokorný je samozřejmě horší, pan Pokorný je podvodník, panu Kysilkovi se to pouze nepovedlo a nevidí si ani na špičku nosu. Tluče kolem sebe jak blázen místo toho aby napsal, "my jsme to pokazili, moc nás to mrzí, uděláme to a to pro nápravu, zachovejte nám přízeň".
    23.11.2012 19:34 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Reknu to narovinu.

    Pokud nekdo misto toho, aby me po nejake chybe kontaktoval, me rozmazne verejne po netu, tak u me ztraci duveru. Kdyz me nekdo kontaktuje, bavime se a pak me nasledne rozmazne po netu, tak to tak nejak beru.

    Uznejte, ze taky po kazdy spatny zkusenosti nepisi seznam jmen na net a jako ze k tomu mam prostredky. Proste to nedelam.

    Tohle je vec, co tu mraky lidi nechapou a vznikaji z toho zbytecne rozbroje.

    Rozumel jste dobre, co jsem ted napsal ? Napiste ano nebo ne.

    dekuji Kysilka

    23.11.2012 19:58 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Omg, prestante delat urazeneho fracka a reagujte normalne. Podnikatel musi obcas neco vydrzet ;-)
    Petr Tomášek avatar 24.11.2012 15:00 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    +1
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Fluttershy, yay! avatar 28.11.2012 23:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    +1 (výjimečně)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    bambas avatar 26.11.2012 08:01 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Na tohle musim reagovat. Nikdo Vas ani eshop nerozmazaval po netu. Nebo jsem snad nejak hodnotil v blogovem zapisku chovani eshopu? Ne. Ani v nejmensim. Jen jsem chtel vedet, jake jsou zkusenosti ostatnich, nic vic. V blogovem zapisku nebyla zadna kritika, pouze fakta a na konci par otazek, ktere nebylo mysleny zcela jiste recnicky. Uz jsem odpovidal v jednom prispevku, ze doufam, ze se Vam podari sehnat jineho dodavatele a popripade i rozsirit nabidku linuxovych produktu.
    23.11.2012 19:11 Marp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Zanechme hádek nebo vzájemného osočování, je to obecně na škodu. Pavel e-shop zastřešuje, jsem mu vděčný, že mou nabídku přijal a vím, jak moc se v provozu e-shopu angažuje. Kritika je samozřejmě důležitá, pokud je konstruktivní a můžeme se z ní ponaučit. Jako dlouholetý linuxák si myslím, že bychom měli držet spolu a Linux propagovat a nabízet lidem, kteří ani nemají páru o tom, že existuje i jiný operační systém než jen MS Windows. I tento náš malý e-shop je cestou, jak dostat Linux do širšího podvědomí. Přeji Vám všem hezký večer a hezký víkend!

    Marek Pszczolka LinuxMarket
    24.11.2012 17:39 Jinan Dvoulaločný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    +1000

    Díky, díky moc.
    bambas avatar 26.11.2012 08:02 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    23.11.2012 18:53 asdgfadsf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Neprijde mi to jako "rozmaznuti po netu". Spis jako blog o podiveni se nad situaci. Ja se pro zmenu podivuju nad tim, ze vam Red Hat udelil svoleni k pouziti jeho loga co se tyka zakazkoveho zbozi. Taky bych se mohl podivovat nad par dalsima vecma, ale zkusim je sepsat a poslat mailem.
    P.S.: s tim "uspechem" si hrajete na co? :-) abyste nedopadl treba jako hulan s tim egem
    23.11.2012 19:25 Marp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Zakázkové zboží se teprve připravuje a samozřejmě, že u některých log je potřeba souhlasu. Loga Ubuntu mi Canonical bez problému odsouhlasil, u některých log jsem dostal obecnou odpověď, že jim to nevadí, u Red Hatu (Fedora a Red Hat loga) čekám na odpověď. Ale obecně myslím, že ani zde nebude problém, protože se jedná o propagaci linuxové distribuce. Uvítám jakékoliv další připomínky, můžete použít email na stránce Kontakty v LinuxMarketu. Tím, že nám budete dodávat tuto zpětnou vazbu, nám nesmírně pomůžete, abychom se vyvarovali chyb a naopak, abychom zlepšili a zkvalitnili naše služby. Díky moc.

    Marek Pszczolka LinuxMarket
    pavlix avatar 23.11.2012 19:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Nejlepsi je kdyz Vam lidi misto toho, aby Vam napsali, ze je neco spatne emailem, tak to rovnou rozmaznou po netu.
    Chápu, že ti to nemusí vyhovovat, ale blogpost byl slušný a věcný. Dá se i pochopit, že k otevřenosti nemáš až tak kladný vztah, ale na svých reakcích teď už pouze tratíš.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.11.2012 19:54 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    +10^6
    23.11.2012 19:53 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Abych rekl pravdu, do te doby, nez jsem si precetl vas prispevek, na ktery reaguji, jsem vam celkem fandil. Myslim, ze takoveto vase labilni projevy jsou dukazem mirne receno neprofesionality. A jinak pokud vam nevoni cesko a cesti zakaznici, bezte podnikat jinam, imho pro vas nikdo plakat nebude! Vezte, ze timto dobre PR opravdu nedelate...
    pavlix avatar 23.11.2012 20:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    A jinak pokud vam nevoni cesko a cesti zakaznici, bezte podnikat jinam
    Tak pod tento výrok člověka, se kterým obvykle nesouhlasím, se taky rád podepíšu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.11.2012 20:55 aurora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    kdyby ty e-shopy provozoval stat a ne nespolehlivy soukromnik, tak by se to nestalo.
    Petr Tomášek avatar 24.11.2012 14:58 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Pane Kysilka, nerozčilujte se, nemá to cenu. Každý myslící člověk dokáže pochopit, jak situace nastala a nebere tento blogový zápisek jako negativní reklamu. Vysvětlení Vašeho kolegy, které tady napsal, zní věrohodně, stejně jako to, že jste se zákazníkovi omluvili, když nebylo (vinou někoho třetího) možnost zboží dodat.

    Tak to, prosím, nedramatizujte, tím si uškodíte daleko víc.

    (P.S. pro mně je tento zápisek - byť nechtěnou - reklamou, o Vašek LinuxMarketu jsem nevěděl a rád se podívám...)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    xkucf03 avatar 24.11.2012 15:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Přesně tak. O LinuxMarketu jsem sice už zaslechl a koukal jsem na něj, ale tohle je další zmínka, takové připomenutí. Taky to neberu nijak negativně (problémy s dodavatelem, to se může stát každému) a považuji to spíš za reklamu – lidi se dozvědí, že ten obchod existuje.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    24.11.2012 15:49 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Odpovim lehce souhrne. Kdo cte moje prispevky, tak mu dojdou souvislosti.

    Ono se par pozitivnich veci naslo. Zejmena nejaka zpetna reakce. Nektera i velmi kvalitni.

    Vcelku me potesily nektere reakce, ze Vas lidi berou, i kdyz s Vami vzdy nesouhlasi. To je skvela podpora.

    S tim, ze se objevim/e jako LinuxMarket na Abclinuxu v blogu jsem tak nejak pred tydnem pocital. Akorat jsem nevedel, kdy to bude a proc. Ciste intuice.

    Nejsem clovek, co by delal PR. Beru to jako novoudobou vec, ktera neni podle me nutna. Jsou hranice za ktere nejdu a nechci to delat jako nektere nadnarodni firmy a papouskovat jako telefonistka naucene fraze.

    Kdyz uz clovek cte neci nazory obecne receno, tak se ma podivat i na to, kdo co pise. Prozradim tu jednu mozna znamou vec. Abclinuxu neni cilova skupina, co by neco nejak kupovala, i presto ze je nejvice slyset. Mozna bude hodne lidi mit o sobe jine mineni a nikomu to neberu. Ale kdyz se podivate pak na prodeje, tak Vam vychazi skoro nula. A potvrdilo mi to uz vice lidi.

    gf
    25.11.2012 18:08 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Nejsem clovek, co by delal PR. Beru to jako novoudobou vec, ktera neni podle me nutna. Jsou hranice za ktere nejdu a nechci to delat jako nektere nadnarodni firmy a papouskovat jako telefonistka naucene fraze.

    PR delate uz jen tim, ze zde urcitym zpusobem vystupujete oficialne jako predstavitel daneho eshopu. PR nemusi byt jen to, co si pod tim 90% lidi predstavuje(libive clanky, velkorysa gesta, atd.).

    Abclinuxu neni cilova skupina, co by neco nejak kupovala, i presto ze je nejvice slyset. Mozna bude hodne lidi mit o sobe jine mineni a nikomu to neberu. Ale kdyz se podivate pak na prodeje, tak Vam vychazi skoro nula. A potvrdilo mi to uz vice lidi.

    Tomuhle moc nerozumim. Jakym zpusobem to merite? Jak zjistite, jestli ten, co si od vas neco kupuje, je ctenarem abclinuxu nebo neni? Jinak bych rekl, ze mnozina vasich potencialnich zakazniku bude podmnozinou ctenaru portalu zabyvajicich se svobodnym software, takze ctenari abclinuxu jsou vase cilova skupina urcite.

    Pres vsechno vam preji uspech, protoze kramku, kde by si clovek mohl koupit nejake "komunitni" predmety, je jako safranu. Take preji lepsi dodavatele :-)
    25.11.2012 18:21 Jinan Dvoulaločný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Tomuhle moc nerozumim. Jakym zpusobem to merite? Jak zjistite, jestli ten, co si od vas neco kupuje, je ctenarem abclinuxu nebo neni?
    Přesně. Já čtu AbcLinuxu, přispívám sem každou chvíli, a v LinuxMarketu jsem si objednal zboží hned, co jsem objevil oznámení na Rootu, že něco takového existuje.
    vam preji uspech, protoze kramku, kde by si clovek mohl koupit nejake "komunitni" predmety, je jako safranu
    +1
    25.11.2012 21:20 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    >>Abclinuxu neni cilova skupina, co by neco nejak kupovala, i presto ze je nejvice slyset.

    >Tomuhle moc nerozumim. Jakym zpusobem to merite?

    Trochu jsem orezal text a odpovim na tento odstavec.

    Vysvetlim. Zajedno mate merici reklamni kody ruzne v reklamach, co dovedou zmerit, kdo si co odkud koupil. Je tak nejak nepsanou pravdou, ze Linuxaci nepatri mezi skupiny, co nejvice nakupuji. A cim vice chybi informace (treba clanky) a o to prebyva urcitych diskuzi, tak o to mene lidi kupuji. Potvrdilo mi to dost lidi z reklamni a obchodni branze behem par let.

    Trochu z osobni praxe: Kdyz si porovnavam dosle objednavky po zmince na abclinuxu a jinych webech, tak to jde specielne pro abicko k nule. Vynechme to, ze tento blog nevyzniva zcela pozitivne v nas prospech. Pokud se nekdo domniva, ze pres vikend prisly desitky objednavek od Linuxaku z abclinuxu.cz, tak je na omylu. Presnejsi detaily bych jiz bral jako obchodni tajemnstvi.

    gf
    pavlix avatar 25.11.2012 22:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Je tak nejak nepsanou pravdou, ze Linuxaci nepatri mezi skupiny, co nejvice nakupuji.
    A kdo tedy na linuxmarketu nejvíce nakupuje?
    Trochu z osobni praxe: Kdyz si porovnavam dosle objednavky po zmince na abclinuxu a jinych webech, tak to jde specielne pro abicko k nule.
    Viděl bych tam velkou souvislost s tím, jak se speciálně na Abclinuxu prezentujete :). Nejdřív o tom shopu nevím. Pak někde matná zmínka, ale mám na práci jiné věci. A hned napodruhé si tady zkazíš reputaci u těch, kteří tě buď neznají nebo si nepamatují.

    A pak chodíš nadávat na to, že lidi nekupují :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    25.11.2012 22:23 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    K tomu, kdo jak nakupuje Vam jen odpovim "Jak jsem koupil, tak prodavam". Tak to je.

    A k moji osobe a prezentaci: Obchod zpravidla nefunguje tak, ze kdyz udelate kratkodobe nekomu spatne PR nebo si jej sam vytvori, tak ze si vubec nikdo nic nekoupi a kazdy z tech par stovek lidi si nic nekoupi. Tohle je mozna spravedlivy sen, ale ne realita. A abclinuxu neni stred zemekoule.

    gf
    pavlix avatar 25.11.2012 22:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Svým příspěvkem a svým odhadem toho, co si asitak jakožto průměrný návštěvník Abclinuxu můžu myslet, jsi mě pobavil. Ale to je asi tak všechno.

    Nemáš o mě jako zákazníka ani doporučovatele zájem. To je naprosto validní a pochopitelné. Jen jsem se chtěl ujistit, že tomu tak skutečně je.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.11.2012 09:26 Jinan Dvoulaločný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Obchod zpravidla nefunguje tak, ze kdyz udelate kratkodobe nekomu spatne PR nebo si jej sam vytvori, tak ze si vubec nikdo nic nekoupi a kazdy z tech par stovek lidi si nic nekoupi.
    OK, proč tedy ten rozruch a nelibost, že autor blogu popsal pravdivě negativní zkušenost s vaším ochodem, místo aby vám napsal rozhořčený e-mail a nechal si to pro sebe?
    A abclinuxu neni stred zemekoule.
    Určitě ne. Ale chodí sem hodně linuxářů. A váš obchod má jakou cílovou skupinu?

    A teď mi odpovězte ještě na jednu věc. Když už máte situaci s negativním PR, jako je tento blogpost, co je v takové situaci lepší? Reagovat pozitivním PR, které tady bravurně předvedl Marek, nebo negativním PR, které tady celou dobu předvádíte vy? Povězte, vy jste obchodník, já jen ubohý zamestnanec, co je lepší?

    Linuxáři nakupují málo a osazenstvo Abclinuxu vůbec. Nevím, ale tak nějak mě to uráží. Jsem hrdý Linuxář a na Abíčko chodím už 10 let. Přijde mi, že toho kupuji celkem dost. Nevynechal jsem jedinou Humble bundle. U Pokyho jsem nechal 2.500Kč. U vás jsem nakoupil hned, jak jsem se o vás dozvěděl na Rootu. A přiznám se, že mě to mrzí, stejně jako to, že jsem se tady v diskusi za vás postavil.

    Dodavatel může selhat, to se stává a rozumný člověk to pochopí. Ale co vy tady předvádíte, to se hned tak nevidí. Kdybych já fungoval jako vy, tak spadlý server místo opětovného nabootování otevřu, poleju vnitřek benzínem a zapálím. A pak se divím, že nemám co spravovat. Fakt valím bulvy.
    26.11.2012 10:25 Penguin_007 | skóre: 2 | Duchcov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Velmi, ale opravdu velmi se omlouvám, že odpovídám tady a odpovím, jak odpovím.
    Obchod zpravidla nefunguje tak, ze kdyz udelate kratkodobe nekomu spatne PR nebo si jej sam vytvori, tak ze si vubec nikdo nic nekoupi a kazdy z tech par stovek lidi si nic nekoupi. Tohle je mozna spravedlivy sen, ale ne realita. A abclinuxu neni stred zemekoule.
    Neznám Tvoje zkušennosti s eshopem, ale 2 negativní ohlasy na webech heureka.cz/zbozi.cz stačily na velmi dlouhodobý (2 roky) pokles prodejů o 50 %. Bohužel je snadné najít něco ve smyslu „shop xxy názor/zkušennost“. O středu zeměkoule bych nic nepsal a vůbec není rozumné psát, že někdo pro Vás není cílová skupina.

    Pardon za mou troufalost.
    Amatéři si konkurují, profesionálové spolupracují; můj web
    xkucf03 avatar 26.11.2012 23:14 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Neznám Tvoje zkušennosti s eshopem, ale 2 negativní ohlasy na webech heureka.cz/zbozi.cz stačily na velmi dlouhodobý (2 roky) pokles prodejů o 50 %.
    Jak to může dlouhodobě fungovat? Vždyť pro konkurenta není nic jednoduššího, než u tebe nakoupit a pak napsat negativní hodnocení.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    27.11.2012 06:27 Penguin_007 | skóre: 2 | Duchcov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Jenže to tak je. Dneska je největší zdroj návštěv pro e-shopy právě duo Zbozi/Heureka a zákazníci prostě v obchodě majícím špatné hodnocení nakupují méně. Je úplně jedno, jesli shop ohodnotil jeden člověk, nebo dvěstě.

    No v duchu „konkurence“ se nám odehrál jeden případ. Konkurent byl bývalý spolumajitel, který udělal podraz (měl kontakty na dodavatele tak si otevřel konkurenci). Sám se ale prokecl na nepravém místě.
    Amatéři si konkurují, profesionálové spolupracují; můj web
    27.11.2012 08:37 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    No v duchu „konkurence“ se nám odehrál jeden případ. Konkurent byl bývalý spolumajitel, který udělal podraz (měl kontakty na dodavatele tak si otevřel konkurenci). Sám se ale prokecl na nepravém místě.
    A co je na tom špatného? To se snad běžně děje, že když se společníci neumějí dohodnout, tak se rozejdou a to že si někdo založí podobnou obchodní činnost, která je blízko původní činnosti je logickým vyústěním toho že měl k původní činnosti blízko.
    pavlix avatar 28.11.2012 12:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    25.11.2012 22:11 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Vstoupím do debaty: podle měřících kódů jistě web abclinuxu.cz, jako referer, musí být na nule, protože na Váš e-shop tu není skoro žádný link (možná až na tento blogpost). Takže z tohohle pohledu vám skutečně žádné zákazníky abclinuxu nepřitáhne.

    Na druhou stranu lidé co se pohybují na abclinuxu.cz, se obvykle pohybují i jinde na internetu a třeba i na Vašem linuxsoftu a v e-shopu nakoupí.

    Takže ač web http://abclinuxu.cz Vašemu byznysu nepomohl dejme tomu nijak, jeho čtenáři na něm můžou přesto nakupovat v zajímavé míře (jaké těžko odhadnout) a byla by chyba je ignorovat (třeba by se jich tvrzení, že jsou pro Váš byznys nezajímaví mohlo dotknout a nakoupili by jinde).

    PS: Stejně tak čtenáři abclinuxu nakupují v supermarketech chleba, prodavačka nemá šanci na tento fakt přijít, dokonce není ani nijak užitečný, ale děje se :-P.
    Baník pyčo!
    25.11.2012 22:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    +1. Já jsem se o LinuxMarketu dozvěděl na AbcLinuxu a počítám, že mnoho dalších lidí taky. Dále pak se o něm mohli lidi dočíst na Rootu... a tím významné možnosti taknějak končí, ne? Takže Ábíčko bych v tomhle nepodceňoval...
    gtz avatar 25.11.2012 22:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Já jsem je znal jako prodejce pálených distribucí již dříve.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pavlix avatar 25.11.2012 22:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Já jsem se o nich dozvěděl hodně nedávno na Abclinuxu, dosud se mi zřejmě schovávali, a měl jsem celkem vážnou chuť se podívat, zda mají, co nabídnout.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 25.11.2012 22:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    On to dříve nebyl Linuxmarket, ale normální prodej. Pak jak šla rychlost internetu nahoru tak nějak ten shop přestal mít smysl. Já jsem ho použil jednou když jsem někde potřeboval nějaký Linux (to bylo v dobách kdy ješrě u nich byla kamená prodejna):-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pavlix avatar 25.11.2012 23:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Tuhle historii neznám, rychlost internetu jsem řešil tím, že mi to vypaloval známý, který měl (tehdy skvělé) UPC.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 26.11.2012 00:03 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Já jsem tehdy LS znal díky článkům, návodům apod. a tehdy (2003) jsem byl na nějakém servisu a potřeboval jsem rychle a hned Suse nebo CentOs a tehdy jsem to u nich sehnal ihned.

    No já jsem tehdy doma v Brně používal známého co tehdy dělal někde na masárně. Tam mi stačilo donést hard a říct co chci.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.11.2012 23:48 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    +1 Presne tak. Zajimalo mne, jak meri konverzi z ctenaru abclinuxu, kdyz zde nema zadnou relevantni kampan.
    xkucf03 avatar 25.11.2012 22:51 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Já na reklamy nekoukám. Možná si v tom obchodě něco koupím, ale nebude to na základě reklamy, ale na základě tohoto blogu nebo nějaké zprávičky, kterou jsem tady nebo na Rootu viděl. Jo a vlastně občas na titulní stránku LS kouknu, takže myslím, že jsem se poprvé o tom obchodu dozvěděl přímo u zdroje. :-)

    Co se týče sortimentu: zajímavé jsou (pro mne) 3D samolepky, které jsem v minulosti koupil u KernelConcepts (na auto, na notebook atd.) nebo odznáčky (na batoh, bundu atd.), případně klávesy s tučňákem na dasKeyboard (ty už si podruhé nekoupím, protože už je mám – ale sehnat je dalo docela práci). Co se týče USB flashdisků s předinstalovaným GNU/Linuxem – chtělo by to nějaký atraktivnější design (byť se to může zdát jako banalita), ideálně fleška ve tvaru tučňáka nebo s nějakým pěkným potiskem. Zajímavé jsou i stříbrné flashky ve tvaru klíče (což dává i smysl, protože je to klíč k lepšímu využití počítače).

    Nejlepší by bylo stihnout něco ještě do Vánoc – dárky, které můžou dát linuxáci (zatím) ne-linuxákům – hrnky a trička jsou taková klasika, flashky nebo knížky by byly asi ještě lepší.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 26.11.2012 10:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Je tak nejak nepsanou pravdou, ze Linuxaci nepatri mezi skupiny, co nejvice nakupuji.
    Kdo tedy na linuxmarketu nejvíce nakupuje?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.11.2012 18:29 Marp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Ano, v e-shopu jsme měli skladem několik kusů, které nám ten člověk dodal a stejný počet slíbil dodat do týdne, takže v administraci jsme i tak měli jen "omezený" počet kusů, tj. kdyby vše klaplo a prodal se poslední kus, tak by se to i v e-shopu objevilo, že zboží není skladem. Jenže jak jsem psal výše, ten člověk mi už další kusy nedodal a nechtěl jsem čekat na zázrak, takže jsem zboží ihned stáhl z nabídky. Ostatní, co si mini PC objednali z první várky své zboží dostali zcela v pořádku. Není zde ani nezkušenost nebo nešikovnost, starám se bokem o další e-shopy a vím, jaké jsou s tímto peripetie - hlavně s dodavateli, zprostředkovateli ap. všichni mají dost času nebo naopak nemají čas a mě v krámu stojí objednávka... Zatím si nemůžeme dovolit (až na pár výjimek) zboží skladem, protože tyhle prostory prostě nemáme, takže spousta věcí závisí na tom, jak se dodavatel nebo výrobce "vyspí"... Každopádně nejsme velký e-shop (což je vidět), teprve se rozjíždíme a jsme vděčni za jakékoliv reakce, abychom mohli brzy fungovat profesionálněji. Děláme vše ve svém volném čase, nejsme v tomhle Alza nebo Mironet a v žádném případě nechceme dopadnout jako jiný e-shop, který zde na ABC Linuxu měl dlouhou dobu reklamu. Nám reklamu nepřijali a to ani na Rootu ani na Linux Magazínu, že prej nebudou reklamovat konkurenci. Každopádně pište dál, ale klidně si můžete i něco objednat ;) Po neděli budou již v provozu i trička a spodní prádlo na zakázku, takže náš sortiment se rozšíří. Marek Pszczolka LinuxMarket
    23.11.2012 18:48 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Přeji úspěch, líbí se mi Váš přístup a myslím, že jste schopný to dotáhnout.
    gtz avatar 23.11.2012 22:11 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Někdy je lepší se spokojit s menším ziskem a zboží brát z nějakého německého eshopu. Já jsem před nějakou dobou poptával pár kousků RFID zařízení po pár českých "eshopech" co to měli mít skladem. No a situace nakonec dopadla tak, že skoro nikdo mi neřekl přesnou cenu, termín dodání (všude samé nošení vody). Nakonec jsem psal mail asi 3 firmám do Německa a defacto obratem jsem měl v ruce ceny a dostupnost.

    Přeji štěstí a ať se daří
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    xkucf03 avatar 24.11.2012 15:05 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Tohle můžeš čekat od velkých zavedených obchodů s obrovským obratem,díky kterému mají peníze na implementaci všech těchto systémů. U malých obchodů musíš počítat s tím, že se dost věcí bude řešit individuálně, ad-hoc, třeba po e-mailech.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    25.11.2012 18:18 Jinan Dvoulaločný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    +1

    Když jsem kupoval čtečku e-knih v malinkatém e-shopu, který ji prodával podstatně levněji než naši giganti, byl jsem vůbec rád, že nemusím platit poštovné a že si můžu čtečku vyzvednout osobně na Pavláku v obchodě s dámským spodním prádlem. Prostě malý obchod nemůže nabídnout stejné služby jako velký. To se musíme naučit respektovat. A nebo můžeme využívat jen ty velké, zavedené shopy, kde sice údaje o naskladnění budou (většinou) odpovídat skutečnosti, ale zase tam nekoupíme samolepku s Tuxem...
    bambas avatar 26.11.2012 07:56 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Blog nebyl zadnou stiznosti, viz muj prispevek Vasemu kolegovi. http://www.abclinuxu.cz/blog/bambasovo/2012/11/linuxsoft-linuxmarket/diskuse#87 Samozrejme bude dobre, pokud ezenete jineho dodavatele, budu Vam drzet palce a doufam, ze nezustane jen u miniPC, ale podari se Vam nabidku rozsirit. Myslim, ze takovy eshop, zamereny na linuxove produkty, tu chybi.
    26.11.2012 11:21 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Dobry den,

    ok, rozumim. Nekdy je jednodussi se zeptat kovare nez 100 dalsich kovaricku. Asi jste zjistil, ze kolega Pszczolka umi podle meho nazoru vcelku dost dobre odpovidat.

    gf
    bambas avatar 26.11.2012 11:27 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Pokud se zeptam kovare, budu mit pohled jen z jedne strany ;) Se zbytkem Vaseho prispevku samozrejme souhlasim, co vic k tomu rici. Nicmene mi jiz prijde zbytecne to rozebirat. Preji Vam mnoho uspechu s eshopem a doufam, ze se Vam podari rozsirit nabidku s reklamnimi predmety s tematem LMDE :)
    26.11.2012 11:59 Jinan Dvoulaločný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Asi jste zjistil, ze kolega Pszczolka umi podle meho nazoru vcelku dost dobre odpovidat.
    Nikoliv vcelku dost dobře, ale naprosto báječně, úžasně, perfektně.
    xkucf03 avatar 24.11.2012 13:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    BTW: oprav si odkaz na www.PleasurizeMusic.com (u obrázku vpravo).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    bambas avatar 26.11.2012 08:10 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    No chyba u me asi nebude:
    a href="www.PleasurizeMusic.com"   img src="http://www.pleasurizemusic.com/sites/default/files/DR_claim_1_100px.jpg" /img  /a
    
    26.11.2012 14:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    No chyba u me asi nebude:
    a href="www.PleasurizeMusic.com"   img src="http://www.pleasurizemusic.com/sites/default/files/DR_claim_1_100px.jpg" /img  /a
    
    Před www.PleasurizeMusic.com ti chybí http://, a je to tudíž interpretováno jako odkaz s relativní cestou.
    bambas avatar 26.11.2012 15:30 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    aj! ja hlava dubova! toho jsem si vubec nevsiml, diky!
    24.11.2012 16:48 Bc.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    E-shop je novodoba vymozenost ktera se objeila po zavedeni internetu.

    Slouzi potencialnimu zakaznikovi k tomu, aby se v pracovni dobe za pouziti pocitace zamestnavatele seznamil s nabidkou zbozi , ktere by rad zakoupil a pote zvedne telefon (firemni) a zavola na telefoni cislo, ktere si ze stranky opsal. A zepta se, zda je zbozi ted, prave v tomto okamziku na sklade a zda bude v pripade objednavky jeste tentyz den do 16 hodin vyexpedovano. Je-li odpoved kladna, provede objednavku a obratem se opet telefonicky zepta, zda objednavka dosla, zda je neco nejasneho a zda bude zbozi tedy jak domluveno expedovano.

    Zkuseny zakaznik se take nenecha obalamutit nejakymi udaji ohledne poctu kusu na sklade a podobnymi pohadkami. To je mozno delat u amazonu, u mensich e-shopu se telefonuje!
    25.11.2012 05:11 Salz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Preeeeesne. Pokud tento postup vsak zkusite z domu, a nedejboze behem pracovni pauzy jeste z kancelare z vlastniho telefonu, tak prosim nereklamujte postup jakozto nefunkcni, neb byt zakonite nemuze.
    26.11.2012 11:08 Marp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Zdravím Vás...přátelé, Linuxáci ;)

    Jsem moc rád za zdejší diskuzi, byť se trošku v jedné chvíli rozjela ne zrovna ideálním směrem... V každém případě mě to posouvá o značný kus dopředu a budu se snažit náš sortiment rozšířit. Mojí ideou je být prospěšný a aby byl LinuxMarket známý a navštěvovaný (samozřejmě nezastírám, že je důležitá i prodejnost, ale to fakt není na prvním místě).

    Pište klidně kdykoliv, když budete mít nápad, myšlenku co na e-shop přidat, jaké služby nabídnout. Je to obchod pro Vás, pro Linuxáky a navždy bude.

    Ještě jednou díky za reakce, které tady v diskuzi zazněly!

    Marek Pszczolka (ty jo, tolik souhlásek v jednom slově...) LinuxMarket
    bambas avatar 26.11.2012 11:28 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Díky!
    26.11.2012 12:57 Marp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Přidal jsem nové zboží > Spodní prádlo
      http://www.linuxsoft.cz/linuxmarket/?wpsc_product_category=spodni-pradlo
    a Tričko s logem
      http://www.linuxsoft.cz/linuxmarket/?wpsc-product=tricko-s-logem
    Ještě budu ladit produktové fotografie ;)
    pavlix avatar 26.11.2012 22:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LInuxsoft - Linuxmarket
    Zdravím Vás...přátelé, Linuxáci ;)
    Chápu, že za goldenfishe nemůžeš, ale strašně rád bych nakupoval v shopech, pro než jsem součástí cílové skupiny :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.