abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

včera 14:33 | Zajímavý projekt

Blender Animation Studio zveřejnilo první epizodu z připravovaného animovaného seriálu The Daily Dweebs o domácím mazlíčkovi jménem Dixey. Ke zhlédnutí také ve 3D s rozlišením 8K.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 12:34 | Komunita

Aktualizovanou počítačovou hru Warhammer 40,000: Dawn of War III v ceně 39,99 eur běžící také na Linuxu lze o víkendu na Steamu hrát zdarma a případně ještě v pondělí koupit s 50% slevou. Do soboty 19:00 lze na Humble Bundle získat zdarma Steam klíč k počítačové hře Sid Meier's Civilization® III v ceně 4,99 eur běžící také ve Wine.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 00:22 | Nasazení Linuxu

Společnost Samsung oznámila, že skrze dokovací stanici DeX a aplikaci Linux on Galaxy bude možno na Samsung Galaxy S8 a S8+ a Galaxy Note 8 provozovat Linux. Distribuce nebyly blíže upřesněny.

Phantom Alien | Komentářů: 10
19.10. 23:55 | Komunita

Společnost Purism na svém blogu oznámila, že její notebooky Librem jsou nově dodávány se zrušeným (neutralized and disabled) Intel Management Engine (ME). Aktualizací corebootu na již prodaných noteboocích lze Management Engine také zrušit. Více v podrobném článku.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
19.10. 21:44 | Nová verze

Organizace Apache Software Foundation (ASF) na svém blogu slaví páté výročí kancelářského balíku Apache OpenOffice jako jejího Top-Level projektu. Při této příležitosti byl vydán Apache OpenOffice 4.1.4 (AOO 4.1.4). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Dlouhé čekání na novou verzi tak skončilo.

Ladislav Hagara | Komentářů: 6
19.10. 19:22 | Pozvánky

Již příští týden - 26. a 27. října se v Praze v hotelu Olšanka odehraje OpenWRT Summit. Na webu konference naleznete program a možnost zakoupení lístků - ty stojí 55 dolarů. Čtvrtek bude přednáškový a v pátek se budou odehrávat převážně workshopy a meetingy.

Miška | Komentářů: 1
19.10. 13:44 | Nová verze

Bylo vydáno Ubuntu 17.10 s kódovým názvem Artful Aardvark. Ke stažení jsou Ubuntu Desktop a Server, Ubuntu Cloud Images, Ubuntu Netboot, Kubuntu, Lubuntu a Lubuntu Alternate, Lubuntu Next, Ubuntu Budgie, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio a Xubuntu. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 22
19.10. 13:00 | Komunita

MojeFedora.cz informuje, že Fedora 27 dostane podporu pro AAC. Podpora multimediálních formátů je ve výchozí instalaci Fedory tradičně limitovaná kvůli softwarovým patentům, ale desktopový tým Red Hatu se ji i tak snaží v poslední době co nejvíce rozšířit. Už nějaký čas obsahuje kodeky pro MP3, H.264, AC3 a nyní byl přidán také kodek pro další velmi rozšířený zvukový formát – AAC.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
18.10. 23:55 | Pozvánky

Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených technologií a otevřeného přístupu na 145. brněnský sraz, který proběhne v pátek 20. října od 18:00 hodin v restauraci Time Out na adrese Novoměstská 2 v Řečkovicích. Jedná se o poslední sraz před konferencí OpenAlt 2017, jež proběhne o víkendu 4. a 5. listopadu 2017 na FIT VUT v Brně. Běží registrace účastníků.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
18.10. 21:44 | Nová verze

Byla vydána verze 5.2.0 multiplatformního virtualizačního nástroje Oracle VM VirtualBox. Jedná se o první stabilní verzi z nové větve 5.2. Z novinek lze zmínit například možnost exportování VM do Oracle Cloudu, bezobslužnou instalaci hostovaného systému nebo vylepšené GUI. Podrobnosti v seznamu změn. Aktualizována byla také dokumentace.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (10%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (75%)
 (12%)
Celkem 145 hlasů
 Komentářů: 7, poslední 19.10. 23:06
    Rozcestník

    Povzdechnutí

    19.9.2012 13:00 | Diskuze | poslední úprava: 19.9.2012 12:58

    Lidé místo toho, aby se řídili vlastním rozumem a svědomím, se slepě řídí zákony a vyhláškami, které jsou často nesmyslné a “vědí lépe“ co je pro člověka dobré. Bohužel současná společnost je k tomu vychovává. Díky tomu se objevuje stále více práskačů, "vychovatelů" a "vymahačů" práva. Společnost jde stále více do hajzlu.        

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    19.9.2012 13:07 kip | skóre: 8 | blog: kip | Nový Jičín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    Bohužel mnozí se zákony řídí nedůsledně, skoro až vůbec, což je, podle mě, daleko horší.
    bambas avatar 19.9.2012 13:39 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    Nesouhlasim, nelze to rici tak jednoznacne :) Zalezi na pripadu...opet ten selsky rozum :)
    19.9.2012 13:35 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    A některé zákony dokonce vznikají v rozporu se zdravým rozumem :-(
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    19.9.2012 14:45 hipster se znamkou punku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    Dnes me zaujal vyrok pana prempiera citovany na Idnesu. Ponekud mi pripomnel na abicku ironicky pouzivanou frazi ohledne zakazu internetu, cenzury a omezovani svobod vubec - "I kdyby to zachranilo jeden zivot,...". Obcas se bojim, ze kvuli jednem zivotum ztratime to tim jsme a to diky cemuz ma zivot jedince cenu.

    Nečas Klausovi oponoval s tím, že si za dočasnou prohibicí stojí. "Pokud bychom prohibici nepřijali a zahynul by byť jediný člověk, já bych si to na svědomí nevzal," řekl Nečas

    Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/tvrdy-alkohol-bude-mit-nove-kolky-a-rodny-list-klaus-kritizoval-prohibici-15l-/domaci.aspx?c=A120919_125249_domaci_jw
    bambas avatar 19.9.2012 14:51 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    No na svedomi si to mel vzit jiz davno, kdyz nedostatecne kontrolovali legalni trh s lihovinama. Pak by nedoslo k tomu, k cemu doslo. Udelali pro ne nejjednodussi a nejpohodlnejsi reseni. Ale ovsem taky nejkdrazsi. Ale to je na jinou debatu do jineho vlakna, nebudem tu rozjizdet diskuzi na tema prohibice ;)
    19.9.2012 21:40 Blinární Bob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    Ale prd. Problém je nelegální trh. A tam je troško vošajstlich zazlívat policii, že to neodchytila, ne? Nelegálně vyráběný chlast se ti lumpové samozřejmě snaží dělat, rozvážet a prodávat tajně.

    A podle mě není dočasný zákaz lihu nic tragického nebo nehorázného.
    20.9.2012 12:05 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    Jenže v tomhle případě stát už dávno odpovědnost za lidi převzal, protože se zavedli kolky. Pokud jsou kolky ve velkém měřítku i na metanolových lahvích, tak ta záruka státu přestala platit. Nic jiného než dočasný zákaz prodeje nezbývá.
    Bystroushaak avatar 19.9.2012 15:26 Bystroushaak | skóre: 32 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    Společnost jde stále více do hajzlu.
    Já se z těch ufňukánků poseru. Přečtěte si někdo nějakou historickou knížku, poslechněte vyprávění (pra)rodičů.

    Žijeme si jako prasata, skoro nikdo netrpí nedostatkem, 50 let tu nebyla válka a každému kdo se snaží nic nechybí.

    Za války tu byli kolaboranti, za komančů práskači, teď jsou tu občas sem tam svině. Co se změnilo? Nic. Některé lidské vlastnosti se nemění.
    Díky tomu se objevuje stále více práskačů, "vychovatelů" a "vymahačů" práva.
    Než kdy? Než před pěti lety? Možná. Než před dvaceti lety? Stěží.

    Osobně doufám, že časem nezmorfuju do oldfaga, který si myslí že dřív byla tráva zelenější, slunce žlutější a lidi čestnější.
    19.9.2012 20:44 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    Třeba se snaží nastavit zrcadlo, aby se tohle:
    teď jsou tu občas sem tam svině
    ještě více minimalizovalo.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    Jendа avatar 20.9.2012 00:55 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    slunce žlutější
    A nebylo? Tobě nepřijde, že se to spektrum za posledních pár miliard let trochu posunulo? :-)
    Bystroushaak avatar 20.9.2012 00:58 Bystroushaak | skóre: 32 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    Spíš už po těch lidi miliardách let starci pořádně nevidí :)
    20.9.2012 10:16 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    Přečtěte si někdo nějakou historickou knížku,
    nevím, jestli bys tím čtením neměl začít ty ... co třeba víš o vzniku a zániku říše římské?
    50 let tu nebyla válka
    "tu" myslíš jako že konkrétně přes tvoji vísku netáhla žádná drancující armáda?

    válek se vede hafo, a některé se nás také dotýkají ...
    a každému kdo se snaží nic nechybí.
    to je hodně odvážné tvrzení ... mně třebas chybí asi tak deset mega na to, abychom si mohli pořídit bydlení, po jakém toužíme - a fakt nevím, jak jinak se mám snažit, v rámci svých možností, abych k těm prachům přišel ...

    ale to je můj svět, a svět jiných je jiný - zkusil ses někdy pobavit s nějakým důchodcem, který pro útratu za léky už nemá na jídlo, například?
    Za války tu byli kolaboranti, za komančů práskači, teď jsou tu občas sem tam svině. Co se změnilo? Nic. Některé lidské vlastnosti se nemění.
    změnila se doba ... ohledně těch vlastností, jsou sice stejný, ale nemusí být stejný počet lidí, co je má, a jejich pozice ve společnosti
    Díky tomu se objevuje stále více práskačů, "vychovatelů" a "vymahačů" práva.
    Než kdy? Než před pěti lety? Možná. Než před dvaceti lety? Stěží.
    a nějaká čísla a pozorování by byla? alespoň nějaké zdůvodnění, proč svůj názor považuješ za správnější než názor kolegy?
    Osobně doufám, že časem nezmorfuju do oldfaga, který si myslí že dřív byla tráva zelenější,
    opravdu si myslíš, že od dob průmyslové revoluce nevzrůstá znečištění?
    slunce žlutější
    již bylo zodpovězeno :-)
    a lidi čestnější.
    a proč ne?

    já jsem ochoten věřit, že v dobách, kdy se nepoctiví pekaři macerovali ve Vltavě, zlodějům se sekaly ruce, cikánům se říkalo cikáni, a kdo vlastníma rukama na jaře nezasel a na podzim nesklidil, tak nežral, bylo toho svinského chování méně (neříkám, že nebylo žádné, také se v takových dobách upalovaly čarodějnice apod.), než v době, kdy si ty svině klidně běhají bez trestu i přes širokou medializaci případu (např. viz Janoušek)
    20.9.2012 10:38 PetrHL | skóre: 16 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    já jsem ochoten věřit, že v dobách, kdy se nepoctiví pekaři macerovali ve Vltavě, zlodějům se sekaly ruce, cikánům se říkalo cikáni, a kdo vlastníma rukama na jaře nezasel a na podzim nesklidil, tak nežral, bylo toho svinského chování méně (neříkám, že nebylo žádné, také se v takových dobách upalovaly čarodějnice apod.), než v době, kdy si ty svině klidně běhají bez trestu i přes širokou medializaci případu (např. viz Janoušek)
    + 1M

    Stát si za ten průser s chlastem může sám. Nebýt daň z chlastu 88%, nevyplatí se pálit načerno a dělat si s tím starosti.

    Na naší @#($&)**% vládě je vidět jak jsou totálně odtržení od reality. Furt by jen zvyšovali daně, jen něco nařizovali a vymýšleli krávoviny. Vůbec netuší jak žijí pracující lidé. Naprostá většina těch šašků nikdy nedělal nic jiného než vedla blbé řeči a teoretizovala. Pověsit na kandelábr málo.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | HamQTH
    Bystroushaak avatar 20.9.2012 11:56 Bystroushaak | skóre: 32 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    nevím, jestli bys tím čtením neměl začít ty ... co třeba víš o vzniku a zániku říše římské?
    Četl jsem, sice už notně dávno, ale i to se imho počítá.

    To že se lidi bojí konce naší civilizace a je to oblíbené očekávání není žádná novinka, to je tu už pěkných pár set let, jen se to občas míchá s očekáváním rovnou konce světa.
    "tu" myslíš jako že konkrétně přes tvoji vísku netáhla žádná drancující armáda?

    válek se vede hafo, a některé se nás také dotýkají ...
    Nevedou se tady, což je docela rozdíl. Nikdo tady už hodně dlouho nevyvražil celé město, nikdo tě nedonutil táhnout někam do hajzlu, protože si začal dělat nárok na tvoje území. Přesto mají lidé pocit, že se máme špatně, pořád je totiž komu závidět.
    to je hodně odvážné tvrzení ... mně třebas chybí asi tak deset mega na to, abychom si mohli pořídit bydlení, po jakém toužíme - a fakt nevím, jak jinak se mám snažit, v rámci svých možností, abych k těm prachům přišel ...
    Hah. A já chci virtuální brýle za 120 tisíc, což nic nemění na tom, že mi nechybí, stejně jako tobě nijak palčivě nechybí barák za deset mega.

    Tohle je přesně ono. Lidi chtějí vše co vidí u ostatních a když to nemají, mají pocit že se mají špatně. Mediální realita to pak dohání do absurdit, kdy má někdo pocit, že když nemá nejnovějšího iPhona, je z něj socka.
    ale to je můj svět, a svět jiných je jiný - zkusil ses někdy pobavit s nějakým důchodcem, který pro útratu za léky už nemá na jídlo, například?
    Jo, dříve to totiž bylo o dost lepší, že? Pokud se o důchodce nepostarala rodina, tak se imho neměl o nic lépe, možná tak s tím rozdílem, že místo těch léků si mohl koupit tak leda chlast.
    opravdu si myslíš, že od dob průmyslové revoluce nevzrůstá znečištění?
    Myslíš že tu žijí lidé, kteří si něco takového objektivně pamatují?

    Jinak šlo mi spíš o to, že čím starší člověk je, tím víc má pocit, že v mládí (nebo dříve) bylo vše lepší, bez ohledu na to, jak to bylo ve skutečnosti, zcela v duchu citátu:
    Dobré časy člověk nezažije, na ty se jen vzpomíná.
    --
    já jsem ochoten věřit, že v dobách, kdy se nepoctiví pekaři macerovali ve Vltavě, zlodějům se sekaly ruce, cikánům se říkalo cikáni, a kdo vlastníma rukama na jaře nezasel a na podzim nesklidil, tak nežral, bylo toho svinského chování méně (neříkám, že nebylo žádné, také se v takových dobách upalovaly čarodějnice apod.), než v době, kdy si ty svině klidně běhají bez trestu i přes širokou medializaci případu (např. viz Janoušek)
    Haha. Rozdíl je jen v tom, že dřív neměl sviňárny kdo medializovat, protože by dostal do držky, pokud rovnou ne něco horšího.
    bambas avatar 20.9.2012 12:04 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    Problem je, ze jsi vsechno stocil na materialni hledisko, o kterem nebyla v blogovem zapisku vubec rec.
    Bystroushaak avatar 20.9.2012 12:27 Bystroushaak | skóre: 32 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    Jo. To proto, že chci a můžu.
    bambas avatar 20.9.2012 12:39 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    Ja ti to neberu a ani nezakazuju.
    Bystroushaak avatar 20.9.2012 12:44 Bystroushaak | skóre: 32 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    21.9.2012 11:01 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    nevím, jestli bys tím čtením neměl začít ty ... co třeba víš o vzniku a zániku říše římské?
    Četl jsem, sice už notně dávno, ale i to se imho počítá.

    To že se lidi bojí konce naší civilizace a je to oblíbené očekávání není žádná novinka, to je tu už pěkných pár set let, jen se to občas míchá s očekáváním rovnou konce světa.
    nemyslel jsem konec světa nebo civilizace, myslel jsem vývoj morálky

    dokud se říše budovala a rvala o své místo mezi dvěma kontinenty, byla (vypadala z líčení) tak nějak čistší - pak přišel úpadek, píše se o mohutné korupci atd.
    "tu" myslíš jako že konkrétně přes tvoji vísku netáhla žádná drancující armáda?

    válek se vede hafo, a některé se nás také dotýkají ...
    Nevedou se tady, což je docela rozdíl. Nikdo tady už hodně dlouho nevyvražil celé město,
    prosté "ano" na výše položenou otázku by stačilo
    nikdo tě nedonutil táhnout někam do hajzlu, protože si začal dělat nárok na tvoje území.
    mno ...
    Přesto mají lidé pocit, že se máme špatně, pořád je totiž komu závidět.
    no, takže se skutečně máme relativně špatně, pokud se má někdo lépe, ne?
    to je hodně odvážné tvrzení ... mně třebas chybí asi tak deset mega na to, abychom si mohli pořídit bydlení, po jakém toužíme - a fakt nevím, jak jinak se mám snažit, v rámci svých možností, abych k těm prachům přišel ...
    Hah. A já chci virtuální brýle za 120 tisíc, což nic nemění na tom, že mi nechybí, stejně jako tobě nijak palčivě nechybí barák za deset mega.
    no, mně ten barák docela chybí ...

    ale rozebírat, nakolik je to palčivé, nemá význam - pointa je, žes' mluvil o tom, jak někdo něco může mít, když se snaží, na což jsem jednoduchý protipříklad; pokud jsi mluvil pouze o uspokojení základních životních potřeb, tak na to není potřeba se nijak snažit, stačí zajít na sociálku, takže ... co tím vlastně básník chtěl říci?
    Tohle je přesně ono. Lidi chtějí vše co vidí u ostatních a když to nemají, mají pocit že se mají špatně. Mediální realita to pak dohání do absurdit, kdy má někdo pocit, že když nemá nejnovějšího iPhona, je z něj socka.
    to je s prominutím dost omezený pohled

    jistěže je tu silná masáž, co všecko by si lidi měli nakoupit, ale ona ta spokojenost (až na vyjímky) fakt nestojí na materiálním zajištění
    ale to je můj svět, a svět jiných je jiný - zkusil ses někdy pobavit s nějakým důchodcem, který pro útratu za léky už nemá na jídlo, například?
    Jo, dříve to totiž bylo o dost lepší, že? Pokud se o důchodce nepostarala rodina, tak se imho neměl o nic lépe, možná tak s tím rozdílem, že místo těch léků si mohl koupit tak leda chlast.
    které "dříve" myslíš? - ono před revolucí si ty léky především kupovat nemusel, ne že by nebyly (samozřejmě vzhledem ku stavu tehdejšího poznání a vývoje), nýbrž že je dostal zadarmo

    nicméně zase odvádíš pozornost - tady nešlo o porovnání s minulostí, nýbrž o rozporování tvého tvrzení o současnosti: "a každému kdo se snaží nic nechybí."

    takže ptám se znovu, jak ti do tohoto tvrzení zapadají někteří současní důchodci, například?
    opravdu si myslíš, že od dob průmyslové revoluce nevzrůstá znečištění?
    Myslíš že tu žijí lidé, kteří si něco takového objektivně pamatují?
    to je prakticky oxymoron, paměť je subjektivní tak nějak by definition

    nicméně ano, jsem přesvědčen, že lidí, co měli možnost přihlížet devastaci životního prostředí, žije spousta (na druhou stranu, někde lze pozorovat i zlepšení, např. moje máti si objektivně (sic!) pamatuje jaký sračky tekly ve Vltavě pod Větřním, a že teď je to lepší)

    jenom jaksi asi nemaj místo oka nějakej spektrometr apod., aby počítali, že před padesáti lety se na nějaký louce na trsu trávy za měsíc usadilo pět mikrogramů prachu a teď je toho tamtéž padesát ...
    Jinak šlo mi spíš o to, že čím starší člověk je, tím víc má pocit, že v mládí (nebo dříve) bylo vše lepší, bez ohledu na to, jak to bylo ve skutečnosti, zcela v duchu citátu:
    Dobré časy člověk nezažije, na ty se jen vzpomíná.
    no, ten citát je podle mě o něčem úplně jiným, než že tráva byla zelenější ...
    já jsem ochoten věřit, že v dobách, kdy se nepoctiví pekaři macerovali ve Vltavě, zlodějům se sekaly ruce, cikánům se říkalo cikáni, a kdo vlastníma rukama na jaře nezasel a na podzim nesklidil, tak nežral, bylo toho svinského chování méně (neříkám, že nebylo žádné, také se v takových dobách upalovaly čarodějnice apod.), než v době, kdy si ty svině klidně běhají bez trestu i přes širokou medializaci případu (např. viz Janoušek)
    Haha. Rozdíl je jen v tom, že dřív neměl sviňárny kdo medializovat, protože by dostal do držky, pokud rovnou ne něco horšího.
    tak to je hodně naivní tvrzení
    Grunt avatar 20.9.2012 22:56 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    mně třebas chybí asi tak deset mega na to, abychom si mohli pořídit bydlení, po jakém toužíme
    Sorry, nedá mi to: „To chceš ze zlata, ty vole nebo co?“
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.9.2012 23:30 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    ne, ale na většině pěknejch míst už něco stojí => majitel neví, co za to chtít + něco na přiohnutí k obrazu našemu (případně pokud tam stojí to, co by se nám líbilo, tak to stojí těch 10 M)

    jinak nevím, jaký máš představy o současnejch cenách, ale tuhle jsme se byli podívat na vzorový dřevostavby, a začínaly vpodstatě na 3 M, a trošku větší, tedy co bych považoval za použitelný minimum, byly tak za 5 M, a nemáš v tom sklep a ten pozemek a hospodářský stavení ... a to ty montovaný domky jsou vpodstatě nejlevnější možnost; pro srovnání, blbá přestavba panelákový koupelny (tři malý porobetonový zdi dokola, jedna příčka, obložení, sádroš podhled, elektrika + vybavení) nás teď vychází přes 100 k

    jako jo, dá se odpovídající barák řešit levnějš (s tím, že se bude investovat v průběhu času postupně na opravách), ale prostě jsme neměli štěstí ... obdobně kamarádi hledali skoro dva roky, o dost intenzivnějš než my, a teď se přestěhovali do suboptimálního baráku, protože už fakt nebyli ochotný čekat dýl (a navrch dostali výpoveď z nájmu) ... viděli jsme třebas použitelnej barák za 2 M, kterej jsme zavrhli protože bych v kraji nesehnal práci, a to říkám "použitelnej", zdaleka ne "ideální"

    jinak jelikož teď jsme šli do "dočasnýho" řešení s bytem, tak už netrváme na podmínce okamžitý obyvatelnosti, čímž se nám možnosti rozšiřujou (ale zas nemáme na ruce prachy, co padly za byt :-/), takže jestli víš o nějaký levný zřícenině - mlejn, hospodářská usedlost, hájenka - či jen louce ke stavbě na pěkným místě, s radostí se zajedem podívat ... ne, fakt se nebavíme o pidiřadovce se zahrádkou půl metru čtverečního za 2 M v "panelácích na ležato" někde deset minut autem za městem
    bambas avatar 20.9.2012 11:29 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    Zrejme si to nepochopil. Ja nefnukam a nestezuju si, jak si zijem. Stezuju si na to, jak se lidi chovaj, komprende? Mozna si to precti jeste jednou.
    Grunt avatar 20.9.2012 23:01 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    No jo no, tak společnost je v procesu diverzifikace, tak co chceš? Počkej tak generaci, možná dvě a začnou se objevovat první známky buřičů/obrozenců/puristů a bůh ví čeho. Fakt mi to trošku připomíná toto před-období za dob R-U (akorát se lezlo do zadku Němcům a mluvilo německy, dnes se leze do zadku furt Němcům, ale mluví se přitom anglicky :-))
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.10.2012 10:56 lecgou2dmol | blog: LecGou2DMol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Povzdechnutí
    WTF?
    oné a yzé SÚ slová

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.