abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 715 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    .

    13.11.2005 21:02 | GNU/Linux | poslední úprava: 10.3.2012 00:31

    .        

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 13.11.2005 21:06 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    Jenže kdo ti cpe abys to četl? Jsou věci, který se netýkají Linuxu a chceš je tu sdělit, nebo se na ně zeptat a podobně. Před kliknutím (když ti tak vadí JXP ;-)) nech chvilku myš na zápisku a jakmile se tam objeví Jindřich Plešinger, tak neklikej. Ale to ti asi už došlo.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    13.11.2005 21:10 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    Kdo mu to cpe… A Puritan is someone who is deathly afraid that someone somewhere is having fun. S tímhle je to úplně stejné.
    Copak toho není dost?
    13.11.2005 21:17 --.----...--.-. | skóre: 6 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    Mňe pán Plešinger nevadí.

    Jenže kdo ti cpe abys to četl?

    A kto mi cpe, aby som sem vôbec chodil? Leoš a spol. by sa určite potešil.
    Skús si nekliknúť na blog, alebo nepozrieť na diskusiu, ak vidíš z nadpisu a pod., že niekto je úplne mimo, alebo širi kecy ktorými ti zdvihne adreanlín.
    13.11.2005 22:10 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    Tajomstvo je nenechať si ten adrenalín zdvihnúť a potom nebude problém nekliknúť.
    13.11.2005 21:06 Pmx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    Nepřátelské prostředí??

    Mimochodem, je hezký, žes to napsal zrovna do blogu :-)
    13.11.2005 21:10 --.----...--.-. | skóre: 6 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    A kam som to mal napísať?
    13.11.2005 21:11 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    Mě osobně přijde, že lidé zde k sobě mají blíže, protože se více poznají, už jen, že víme kdo má co rád ;-)
    13.11.2005 21:13 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    A ještě lépe kdo co nemá rád.
    Copak toho není dost?
    13.11.2005 21:14 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    Gotcha!
    vencour avatar 13.11.2005 21:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu

    Jsem kardinálně pro blogy a volnou diskusi - jsou tu moderátoři a ti to zatím uřídili, aby tu nebyl moc chaos.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    13.11.2005 21:37 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    Ak ju nemá a potrebuje nám len opísať aký je jeho osobný názor na používanie nejakého softu, železa, tak na to sú podla mňa vhodnejší psychológovia, ktorí si ho radi vypočujú.
    To nepomůže, uvědom si, že spousta z nás jsme grafomani a nejspíše máme i exhibicionistické sklony. A jako takové nás obyčejná diskuze (ergo kladívko bez flamu) nemůže uspokojit. Takže se bojím, že když zajdu za psychologem, doporučí mi si založit blog :-D. No a proč si složitě budovat jméno, shánět redakční systém, když tu všechno máme přímo od Leoše?
    Nikoho nezaujíma, či si XY nainštaloval Ubuntu, alebo či XY neznáša KDE. Ak by mal predsa len niekto zmysluplný, vecný text, tak to je podla mňa článok a mal by byť zaradený v príslušnej skupine (články).
    Minimálně mě zajímá, co má kdo rád, nebo nerad. Blogspot může být taky smysluplný, ale to z něho ještě nedělá článek. Napsat článek je daleko náročnější, nežli blogpost.

    Příklad za všechny. Hledá se smysl pro humor jsem napsal jen proto, že mě komiksové stripy na rootu přišly směšné. Nenapadá mě jiné místo, než blog, kam bych to mohl napsat. Kdybych měl psát man gcc: optimalizace a knihovny jako článek, tak to asi nikdy nevyjde, nebo by to byl jen opsaný manuál. Navíc, díky tomu, že jsem to vydal jako blogpost, ivok si to přečetl a upozornil mě na jednu chybu.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 13.11.2005 22:08 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    - postrehy o tématike spojenej s Linuxom - sú to osobné pocity a postrehy a preto vzniká často (vždy) nezmyselný flame
    George Orwell by z tebe mel radost, chlape! Mel by zas o cem psat! Ano jsou to osobni pocity a postrehy a je to krasne, ze jsou. Samozrejme, ze casto s necim nesouhlasim, ale i diky tomu si sam tribim svuj smysl pro diskusi a ucim se taky nereagovat na vsechno. Verim, ze i jinym ta pestrost imponuje.
    - postrehy, ktoré nesúvisia s Linuxom, ani žiadnou inou časťou výpočtovej, alebo komunikačnej techniky - ich existenciu na tomto serveri tak docela nechápem; zase vzniká dosť často flame.
    ja je chapu. a to moc. je to vlaste i jeden z duvodu, proc tenhle server skenuju xkrat denne. Je to tu proste "barevne", umime si jako komunita odlehcit prispevky/diskusi klidne i o uplnych kravinach.
    - dotazy na problémy - prečo nie sú v diskusii asi zostane navždy záhadou.
    tak v tomhle max. souhlas. ale zase jde o to trosku na ty lidi zatlacit, aby se naucili to tam davat. Nebo to presouvat nasilim, v tomhle pripade klidne. Akorat Leos & spol. by se zcvokli ;-)

    celkove vzato, mam pocit, ze si skoro pletes portal o Linuxu s mailing listem. Linux se stava postupne cim dale viditelnejsi soucasti IT branze a tim i spolecnosti, protoze dnesni spolecnost si bez IT nedokazu predstavit. A proto tady nehustime jen technicke reci. Myslim, ze problematika flame se vyresi evolucne sama. Alespon ja to tak na sobe pozoruji od doby, co tu blogy zacaly.

    Vivat BLOGS!
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    13.11.2005 22:15 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    tak v tomhle max. souhlas. ale zase jde o to trosku na ty lidi zatlacit, aby se naucili to tam davat. Nebo to presouvat nasilim, v tomhle pripade klidne. Akorat Leos & spol. by se zcvokli ;-)

    Raději napíšu k danému zápisu komentář, že to je lepší hodit do fóra, než něco přesouvat bez souhlasu majitele.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 13.11.2005 22:25 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    a ses si jisty, ze je to efektivni reseni? da si dotycny priste bacha?

    myslim, ze presunuti zapisu spolu s e-mailem informativniho charakteru autorovi zapisu neni nijak drasticke reseni. je vychovne a pritom diskuse o autorove problemu neni zaskrcena, jelikoz je pouze presunuta do diskuse.

    nelibi se mi, kdyz nekdo parazituje na tom, ze rubrika blogu je pri natazeni Abicka vic na rane :-(
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    13.11.2005 22:12 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    Abclinuxu je hlavně o tom, že se spolu lidi baví. Když zakážeš komunikaci mezi lidma, tak nemá abclinuxu smysl a může se kompletně zavřít.

    Diskuze pod článkem je samozřejmostí, jak jinak si pokecat na dané téma případně doplnit ke článku další informace?

    Blogy jsou prima, spousta lidí se nedováží napsat článek, protože to je pro ně moc náročné, ale své postřehy klidně napíšou do blogu, kde si to někdo přečte. Taky se divíš z blogu spoustu zajímavých věcí a kromě jiného je blog i dobré odkladiště pro témata, který se nehoděj do diskuzního fóra.

    Nie je to ovšem na mne, možno by sa k tomu mali vyjadriť kompetentní.

    Kompetentní (Leoš, Robert) se tu k tomu vyjadřovali už vícekrát.

    Ak má niekto zmysluplnú otázku, na to sú podla mna diskusie.

    Definuj smysluplnou otázku. Kdybysme to vzali do extrému, 99% otázek je zbytečných, protože je někdo odpověděl někde jinde případně je vše v dokumentaci.

    Nikoho nezaujíma, či si XY nainštaloval Ubuntu, alebo či XY neznáša KDE.

    Tebe to nezajímá. Nemluv za všechny.

    Pokud tě blogy a diskuze pod článkem nezajímaj, tak je nečti!
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    13.11.2005 23:44 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušenie blogov na ABClinuxu
    Blogy -> hafo ruznorodyho textu -> vetsi google pagerank -> vice navstevniku -> vice zobrazeny reklamy ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.