abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 732 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Půlnoční depka

    11.10.2007 00:18 | Přečteno: 1447×

    Pozor: tento zápis je toliko nekoherentní výlev a je velmi nepravděpodobné, že by obsahoval cokoli užitečného.

    Půlnoc. Nachlazení. Kombinace nejrůznějších prášků vyvolaly kolísání teploty - půl stupně tam a zpět s periodou zhruba jedné hodiny. Rovněž kolísání nálady.

    Deprese. Špatné zvěsti. Proč všechny věci, které mám rád a jsou dobré, odcházejí? Místa, kde se cítím doma, se mění. Ještě to není skutečné, ale já cítím, jak se to blíží - fyzické oči ještě vidí živé místo, plné přátel a života, ale vnitřní zrak vnímá prázdné sály, osiřelé obrazy, prázdná místa, které kdysi bývaly něčí útulná doupata. Přátelé a známí se rozejdou, nitky událostí a zvyklostí, které nás spojovaly, se rozvinou do nekonečna, zůstane jen samota. Existuje vůbec člověk, když ho nikdo nevnímá?

    Více deprese. Čtu a stahuju si kompletního Hacklese - nechci ho nechat napospas, kdo ví, zda tu bude zítra. Když jsem Hacklese našel, už byl dávno skončený, mrtvý, ale ještě ne zapomenutý. Proč na všechno, co se mi líbí, přicházím pozdě, když už je to pryč, jen zaprášené vzpomínky v archivech? Každá myšlenka, kniha, hnutí či ideologie byly zastaralé v momentě, kdy jsem je objevil, nebo se to zatraceně rychle stalo. Proč se nemůžu vrátit v čase, abych je zastihl ještě za života? Proč nemůžu čas uzavřít do smyčky, aby nikdo neodešel, nic nezmizelo, aby všechno dobré zůstalo?

    Jako křeček kopíruju všechno, co je mi drahé, ukládám, zálohuju, vypaluju, pamatuju. Jsou, nebo brzy budou, věci, které si už skoro nikdo nepamatuje, jen můj hardware a já. Časem zbyde jen ten hardware.

    Někdy před deseti lety jsem na diskusi na Bonuswebu řekl člověku, který psal nadšený článek o hrách na téma Pokémonů: "Budeš ještě za deset let vědět, co to byli Pokémoni?" Přiznal, že neví. Pochybuji, že si to teď pamatuje - hry se mění příliš rychle a kreslené postavičky ještě rychleji - ale já ano.

    Prattchettovi trolové prý věří, že čas plyne pozpátku - jestliže můžete vidět minulost, říkají, znamená to, že ji máte před sebou. Něco na tom je - rozhodně dnes a tady mám dojem, že žádná budoucnost není.

    Jediné, v co lze doufat, je Hawkingova teorie o časoprostoru uzavřeném do kruhu. Vesmír podle ní nevznikl, nezanikne, prostě je. Věci se neustále opakují a svým způsobem, snad, všechno přetrvává. Říkal někdo, že mezi vědou a náboženstvím je nějaký rozdíl? Všechno je to o víře, o naději, že dokážeme něco pochopit, něco změnit. Bůh ví, jestli to jde, jestli život není jen nekonečná bezedná propast, která nakonec všechno pohltí.

    Jak se zpívá v jedné písni (Roxette?), "Someone please help me wake up from this dream..."

    Dost už, jdu spát...

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Luk avatar 11.10.2007 00:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Půlnoc. Nachlazení. Kombinace nejrůznějších prášků vyvolaly kolísání teploty - půl stupně tam a zpět s periodou zhruba jedné hodiny. Rovněž kolísání nálady.
    Brát na nachlazení prášky je blbost. Maximálně ještě tak vitamíny, ale i ty jsou mnohem lepší v přirozené podobě. Ať si s tou nemocí tělo poradí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 11.10.2007 00:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Já si beru na nachlazení slivovici. Pravou, z Moravy. :-)
    Jsem momentálně nachlazen.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.10.2007 03:52 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Lékař léčí, Linux uzdravuje.
    11.10.2007 08:40 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    aneb kam nechodi lekar, tam chodi linux
    freshmouse avatar 11.10.2007 15:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Tou já se očkuju, tudíž dbám na prevenci. ;-)
    11.10.2007 00:51 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Na nachlazeni jedine cesnek, hodne cesneku ;) ... samozrejme v kombinaci s klasikou - citron,caj,med a nejdulzitejsi je lezet v posteli a zadne PC! ;)
    11.10.2007 09:44 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    zadne pc je nesmysl, to by me zabilo i kdybych byl zdravy:-D
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Bluebear avatar 11.10.2007 14:43 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Ono to trochu smysl má, například oči si odpočinou. Ale plně chápu - já sám se cítím bez počítače jako úplná a totální nula; konzole PC je jediné místo, kde mám aspoň nepatrný vliv na události.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    11.10.2007 14:47 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Tak se přihlaš jako dobrovolník. Jednak poznáš, že mnoho lidí je na tom objetivně hůř než ty, druhak se zabavíš a vyženeš z hlavy ty chmurný myšlenky a třeťak někomu možná pomůžeš a nebudeš si připadat jako nula.
    Bluebear avatar 11.10.2007 14:53 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Promiň, ale naopak myslím, že právě při takových akcích by má depka získala ten finální lesk a grády; tam je totiž v plné nahotě vidět, že je to úplně k ničemu.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    11.10.2007 14:58 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Při jakých akcích? Jako třeba při doučování nějakýho děcka, jo? Se na ty nabídky podívej, jsou dost pestré.
    11.10.2007 08:34 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    No ono se to traduje, ale zrovna Petr Fořt, což je jedna z největších českých kapacit ohledně výživy, říká, že je to fuk, zda jsou vitamíny z potravinových doplňků, nebo ze zeleniny.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Karel60 avatar 11.10.2007 10:02 Karel60
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Možná jsi Petra Fořta špatně pochopil. Potravinové vitamínové doplňky jsou co do obsahu a množství vitamínů srovnatelné s ovocem a zeleninou. Jenže ony syntetické doplňky potřebují ke vstřebávání vitamínů do krevního oběhu např. tuky, což je v rozporu s dietou diabetiků. Takže spíše záleží na metabolizmu konkrétního člověka a nelze mezi doplňky a přírodní stravu klást rovnítko. Prostě, ovoce a zeleninu (i vzhledem k obsahu důležité vlákniny) nenahradí žádný syntetický přípravek stejně, jako krásnou ženu nenahradí nafukovací panna. :-)
    11.10.2007 12:13 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Myslím, že jsem ho ho pochopil správně. V doplňcích nejsou nějaké podřadné vitamíny, jak se obecně traduje. Je fakt, že zelenina má komplexnější složení živin a celkově je lepší, ovšem nesmíme zapomenout, že povadlá, bod baterkou a na vodě vypěstovaná zeleznina z akce (no nekup to, když je to tak levné) v místním supermarketu vitamínovým tabletám nesahá ani po kotníky :-)

    Ohledně výživy diabetiků nevím nic, takže raději mlčím.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Luk avatar 11.10.2007 12:23 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    V doplňcích nejsou nějaké podřadné vitamíny, jak se obecně traduje.
    Tohle jsem neměl na mysli. Spíš to, že raději sním něco dobrého (v případě vitaminu C například mandarinky, kiwi, rybíz...) než polykám prášky.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 11.10.2007 13:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Tak. Co kdyby to šlo ještě dál, hrůza pomyslet: Budeme polykat pivní tablety. Jedna tableta = 1 půllitr Prazdroje. Pozor, nezapíjet alkoholem! :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Karel60 avatar 11.10.2007 14:12 Karel60
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Ty se tomu směješ, ale mně to moc veselé nepřipadá. Včera jsem někde viděl titulek "Pivo v prášku má chuť pravého piva". Dál už jsem to raději nečetl. Jako děti jsme si do pusy sypali šumák, krásně to v puse pěnilo. Představa, že si nasypu do pusy pivo v prášku mně neláká. :-(
    Dalibor Smolík avatar 11.10.2007 14:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Proboha. Když jsem byl malý, viděl jsem v Dikobrazu vtípek, kde hostinský v nějaké futuristické restauraci hostovi ve skafandru říká, že dvanáctka není, ale jen desítka v tabletách. A ona už to bude pomalu pravda .Tak to je opravdu na depku ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.10.2007 19:45 lacik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Nevěřil jsem, ale pivo v prášku opravdu existuje, ale žádný strach - zatím to nevypadá, že by se místo slušného pití polykaly pilulky.
    Dalibor Smolík avatar 12.10.2007 09:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Co mě zaujalo, byla whisky v kostkách ve filmu Vetřelec (myslím asi od 2. dílu). Kostka se hodila do sklenice a nějaký laser ji rozpustil. Docela dobrý nápad :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.10.2007 13:50 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    No to ano, ale když už je člověk nachlazený, tak pořádná velká dávka vitamínu C v tabletách mu uškodit nemůže :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Luk avatar 11.10.2007 14:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Ale to pořád znamená, že musí ty tablety spolykat nebo (pokud jsou šumivé) vypít ve formě nechutné tekutiny. Ovoce je lepší ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.10.2007 14:36 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    A zmnoha jiných pohledů zase neni. Např. ti ho musí někdo koupit, když je člověk nachlazený, tak se asi nebude chtít vydávat nakupovat sám. Navíc teda nevím, co je tak strašného na polykání tabletek. Žádný požitek jako při žraní ovoce to sice není a traumatizující zážitek to pro věšinu populace taky asi nebude :-)
    Luk avatar 11.10.2007 15:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Např. ti ho musí někdo koupit, když je člověk nachlazený, tak se asi nebude chtít vydávat nakupovat sám.
    No, pořád radši ujdu těch 50 metrů po rovině do zeleniny než kilometr do kopce k lékaři (teď nemám na mysli, že bych toho lékaře potřeboval k léčbě běžného nachlazení - ale třeba při komplikacích je to potřeba). A kdyby bylo nejhůř a ani mi neměl to ovoce kdo přinést, stačí zvednout telefon a paní majitelka obchodu mi ho ráda přinese ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 11.10.2007 15:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    A kdyby bylo nejhůř a ani mi neměl to ovoce kdo přinést, stačí zvednout telefon a paní majitelka obchodu mi ho ráda přinese
    Tak tohle je dobrý nápad. Už se těším, až mi majitel Tesca osobně přinese pytlík s citróny a popřeje brzkého uzdravení :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    AltOS avatar 12.10.2007 02:18 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Ale tohle Tesco zrovna na Narodce (potraviny dole) v Praze nabizi (nebo nabizelo, uz nevim), ale tusim pri nakupu nad 1500, ci kolik, byl rozvoz po Praze zdarma. Pod touto hranici se uz cena dovozu odvijela +- umerne vysi nakupu (ale to uz fakt tapu v pameti). No ale "majitel" to asi nedela(l). ;)
    Bluebear avatar 11.10.2007 14:48 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    ovšem nesmíme zapomenout, že povadlá, bod baterkou a na vodě vypěstovaná zeleznina z akce (no nekup to, když je to tak levné) v místním supermarketu vitamínovým tabletám nesahá ani po kotníky

    To je bohužel pravda; ovoce ze supermarketů je hrozné a je čím dál horší; v některých případech mám pocit, že je spíš škodlivé - hniloba a plíseň zdraví nepřidá, a barviva používaná k zakrytí nezdravého vzhledu taky nejsou zrovna nejzdravější. :-(
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    12.10.2007 13:57 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    V supermarketu si vzdycky muzes vybrat, zda-li chces shnilou, nebo plesnivou zeleninu. O ovoci to plati taky. Takovy vyber a lidi si porad stezuji ...
    Dalibor Smolík avatar 12.10.2007 14:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Nejde jen o barviva, ale i o osvětlení. V takovém osvětlení, co jde přímo na zboží nikdo nepozná, jakou barvu to ovoce vlastně má. A nejde jen o ovoce - ale hlavně o maso. I takové maso se zdravou lesní barvou pod speciální zářivkou vypadá růžově :-(
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.10.2007 08:11 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Jirko, hlavu vzhuru. Ja vcera zas jednou taky malem proplakala kus noci, prijit o kus domova je hodne tezke a ja tak ted zrovna jednu vec citim dost silne. (Ani by me neprekvapilo, kdyby Te trapilo totez, co me.)

    Ale to zvladneme, musime, jinak o nej prijdeme uplne :-)
    ^D
    Bluebear avatar 11.10.2007 17:36 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    hlavu vzhuru

    Nebo také, jak říká Albert (Smrťův pomocník), "bradu vzhůru, mladý muži" :-)

    Díky za povzbuzení, pokusím se. :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    11.10.2007 10:21 Luboš Luňák | skóre: 19 | blog: Seli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    No, neni to sice uplne presna citace :), ale jo, jsou to Roxette - Spending my time. Mimochodem, myslim, ze odpoved na to je - "Spending my time, watching the days go by" - nedelej to. Pak neni divu, ze clovek vidi jen minulost a ne pritomnost nebo budoucnost. Rozdil mezi tebou a tim druhym clovekem je ten, ze on mozna ted uz nevi, co byli Pokemoni, ale tenkrat z nich byl nadseny a ted je treba nadseny zase z neceho jineho.
    Bluebear avatar 11.10.2007 13:12 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    on mozna ted uz nevi, co byli Pokemoni, ale tenkrat z nich byl nadseny a ted je treba nadseny zase z neceho jineho.

    Ano, toho se taky obávám.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    11.10.2007 12:46 tobiasz29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Nespolehejte na žádné teorie ... pozorujte sám ... dozvíte se o světě neskonale více ... a především: bude to Vaše a nikdo Vám to nevyvrátí. Držím Vám palce a přeji hodně štěstí do dalšího života.
    Bluebear avatar 11.10.2007 13:12 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Copak o to, já pozoruju a dozvídám se věci. Jenže to má dva problémy:

    1) co se dozvídám, jen prohlubuje mou depresi, 2) stejně ničemu nerozumím, dokonce mám dojem, že čím víc se dozvím, tím jsem zmatenější.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    11.10.2007 13:49 tobiasz29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Nejste v tom sám. Akorát si to přiznáváte a už to, samo o sobě, je velký úspěch. Deprese je výsledkem vnitřního porovnávání "naučeného" (výchova, škola, apod.) s pozorovanou "skutečností" (nejsem lékař ani psycholog). Spíš byste měl "prožívat na plno" bez přisuzování jakýchkoliv hodnot než se "učit" či snažit se "vědět". Nechte to prostě jen být. Ono se to srovná samo.
    Bluebear avatar 11.10.2007 14:17 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Akorát si to přiznáváte a už to, samo o sobě, je velký úspěch.

    Bohužel není. Snad se to dá brát jako známka určité duševní vyspělosti, jenže ta je sama o sobě k ničemu. Co bych potřeboval, by byla pěkná dávka moci, abych dokázal něco vylepšit.

    Nechte to prostě jen být. Ono se to srovná samo.

    Ne, to ne - nelze nechat věci, aby šly samospádem - cokoli ponecháno samo sobě jde do hajzlu.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    11.10.2007 14:36 tobiasz29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Bluebeare. Vše, co jsem zatím napsal, se mělo týkat Vašeho vnitřního stavu, duševního rozpoložení, chcete-li.

    Ne, to ne - nelze nechat věci, aby šly samospádem - cokoli ponecháno samo sobě jde do hajzlu.

    V tomto s Vámi plně souhlasím, pokud máte na mysli světské záležitosti.

    Jinak... Váš vnitřní pocit bezmoci se očividně promítá do Vašich světských snah. Ale ... berte v úvahu, že Vaše světské snahy jsou přesně to, co vyvolalo Vaší depresi. Nevím, jak to funguje u Vás, ale u mne to funguje tak, že pokud nemám alespoň jakýsi "vnitřní klid", cokoliv dělám vně, dlouho nevydrží.
    11.10.2007 20:17 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Ne, to ne - nelze nechat věci, aby šly samospádem - cokoli ponecháno samo sobě jde do hajzlu.
    Ano, rika se tomu druhy termodynamicky zakon :-)
    AltOS avatar 12.10.2007 03:01 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Ne, to ne - nelze nechat věci, aby šly samospádem - cokoli ponecháno samo sobě jde do hajzlu.

    Sam si myslim totez, nicmene jedna kamaradka z Moskvy mi dokazuje pravy opak. U ni to proste funguje. Vse dela tak, jak se ji zachce. A vse ji vychazi. Ma na to teorii, ze se "staci nevnucovat 'zivotu' a vse bude v poho" (nesmeji se veci chtit prilis moc). Devceti uz je pres tricet a tento zpusob zivota, pry vede jiz od 15-ti. Nicmene kuriozni na tom je, ze je prave dosti nestastna. Posledni dobou se to ale trocha zlepsilo (uz nepouziva fraze typu: "no at uz konecne zdechnu", apod.).

    Zivot pry taky nemela lehky, ale ty spatne udalosti mi nepopisovala.

    Ja si myslim, ze chtit moc (power), nebo se prilis realizovat tvorbou (cehokoliv), jakozto one "vysvobozeni" taky casto nebyva to nejlepsi reseni. Clovek se na to muze upnout az presprilis, a nez si uvedomi, co se kolem nej deje, tak muze byt pozde.

    Nenadarmo se rika "Ignorance is bliss". Nejlepe je mit radost z totalnich banalit- jako je treba zivot sam o sobe.

    Asi jsem moc nepomoh, ale opravdu si nedelam srandu. Me to naladu vzdy spravi. Drz se!
    Bluebear avatar 12.10.2007 11:17 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Ja si myslim, ze chtit moc (power), nebo se prilis realizovat tvorbou (cehokoliv), jakozto one "vysvobozeni" taky casto nebyva to nejlepsi reseni. Clovek se na to muze upnout az presprilis, a nez si uvedomi, co se kolem nej deje, tak muze byt pozde.

    Ehm... pozdě na co?
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Dalibor Smolík avatar 11.10.2007 14:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Já jsem na tom podobně. Body 1 - 2 u mně platí ještě více, pokud poslouchám programová prohlášení vlády.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.10.2007 21:32 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
    Bluebeare vydrž! Taky chrchlám, mám v tom jakožto chronický bronchitik dlouholetou praxi. Nepříjemných událostí jsem si užil dost loni takže i to chápu ať už je tvůj problém jakýkoliv. Zeměplocha je myslím dobré antidepresivum, zrovna čtu Klobouk s oblohou, akorát že se mi složil Palm a nějak trucuje takže tam ty ebooky musím zas nacpat. Taky auto před zimou musím dát do pořádku a přednášku na Fénixcon nachystat. Je to už za dva měsíce! Já se těším jak sedmiletej na vánoce :-) To zas bude srandy kopec :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.