abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 14:22 | IT novinky

    Nejvyšší soud podpořil novináře Českého rozhlasu. Nařídil otevřít spor o uchovávání údajů o komunikaci (data retention). Uvedl, že stát odpovídá za porušení práva EU, pokud neprovede řádnou transpozici příslušné směrnice do vnitrostátního práva.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Zajímavý článek

    Minulý týden proběhl u CZ.NIC veřejný test aukcí domén. Včera bylo publikováno vyhodnocení a hlavní výstupy tohoto testu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.5.0 svobodné implementace protokolu RDP (Remote Desktop Protocol) a RDP klienta FreeRDP. Přehled novinek v ChangeLogu. Opraveno bylo 6 bezpečnostních chyb (CVE-2024-32039, CVE-2024-32040, CVE-2024-32041, CVE-2024-32458, CVE-2024-32459 a CVE-2024-32460).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:11 | Nová verze

    Google Chrome 124 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 124.0.6367.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 22 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.3 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Novinkou je vlastní repozitář DietPi APT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (67%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 523 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Nekoherentní úzkostlivé řeči

    6.8.2008 23:17 | Přečteno: 2011× | poslední úprava: 6.8.2008 23:21

    Jako mají někteří lidé agresivní opici (po požití alkoholu), mám já, jak se zdá, agresivní deprese. Čím dál víc ve mně narůstá pocit, že většinu lidí je zcela nemožné o čemkoli přesvědčit, a pokud chceme cokoli dokázat, není jiné cesty než ty méně chápavé mlátit baseballovou pálkou, ne-li něčím horším.

    Nevím, zda je všeobecně známo, že po ránu se nejvíce daří depresím, zatímco úzkostné stavy kulminují večer.

    Z dalších zpráv: Kyknos zmizel. Minulý týden měl dovolenou; tento týden není. Nelze se mu dovolat. Na svém bydlišti není. Nikdo o něm neví. Jeho místo v officu zeje prázdnotou. Nemůžu si pomoct, musím myslet na to, že před dvěma měsíci, kdy byl v Řecku, ho v Aténách rafl toulavý pes. Tvrdil, že to nic není, že psisko ani neskouslo, jen ho chňaplo za nohu, drželo a pak zase pustilo. Snad měl pravdu.

    Asi si budu dělat čárky, kdykoli se v novinách (ať už papírových, nebo internetových) objeví konkrétní pitomost. Začínám mít pocit, že novinové zprávy píše ten samý generátor, který vyrábí titulky ke spamům. Co horšího, není to specialita českého tisku. Dnes z BBC: Brokolice může vyléčit poškození způsobená cukrovkou. Byla mamka Tutanchamon vlastně taťka? A co teprve články o tom, jak je úžasně zdravé víno a pivo (doporučují čtyři z pěti zedníků, kteří to chlastají za veder místo vody a ve čtyřiceti mají alkoholickou encefalopatii), jak fascinující účinky má různá obskurní zelenina, jak nesmírně škodlivé jsou sladkosti a čokoláda (zejména pro děti), jak zdravé nebo naopak škodlivé je maso, mléko a tuky - viz články v Mladé frontě: Stát financuje akci Mléko do škol. Stát přestává hradit mléko ve školách, bude jej dotovat Evropská unie. Evropské krávy mají příliš tučné maso a mléko, může vás zabít. Snad by bylo nejlepší se živit jen tím pivem a vínem, a občas si k tomu dát brokolici.

    Mimochodem, teď mě napadlo, jak zajímavě paradoxní je naše společnost: v dětském věku, kdy cukrovinky chutnají nejvíc, jsou zakázané. V pubertě, kdy je touha po sexu největší, je sex zakázaný. V mládí, kdy má člověk nejvíc snů a odvážných idejí, jak by bylo možné zlepšit celý svět, nemá žádné prostředky ani postavení, aby to mohl udělat. Všechno, po čem toužíme, dostáváme tak pozdě, že už je to nanic. Kdybychom díky tomu aspoň byli zdraví a žili déle... ale... nějak se mi tomu nechce věřit.

    Ale pro dnešek již dost, už mi z toho haraší...

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Kde je Kyknos?
     (5 %)
     (2 %)
     (7 %)
     (11 %)
     (23 %)
     (46 %)
     (5 %)
    Celkem 56 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.8.2008 23:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    v dětském věku, kdy cukrovinky chutnají nejvíc, jsou zakázané. V pubertě, kdy je touha po sexu největší, je sex zakázaný
    Od toho zákazy jsou, ne? Aby se porušovaly... :-)
    6.8.2008 23:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Nebo jestli ta příčinná souvislost není spíš naopak. Že ten zákaz ještě víc zvyšuje atraktivitu - ať už cukrovinek nebo sexu.
    Bluebear avatar 6.8.2008 23:48 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Do jisté míry asi ano, ale není to hlavní příčina. V pubertě je objektivně nejvyšší hladina pohlavních hormonů a organismus je skutečně perfektně vyladěn na provozování sexu. Podobně v dětském věku je metabolismus nastaven na sladké a může je i lépe zpracovávat. (Když já si vzpomenu, co jsem dokázal v dětství sežrat sladkostí a bylo mi báječně - kdybych to zkusil dneska, budu se dalších dvanáct hodin svíjet v bolestech.)

    V pozdějším věku se schopnost zpracovávat pamlsky, stejně jako schopnost užívat si sexu, objektivně zhoršuje - jednak se mění hormonální rovnováhy a i metabolismus je jinak nastaven, jednak se všechno opotřebovává, a potom - čím je člověk starší, tím víc má špatných zkušeností, tím větší má deprese a to je, jak známo, zabiják sexu, chuti k jídlu a vůbec všeho.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    7.8.2008 00:13 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Někteří muži jsou podle některých žen dětmi nadosmrti, a pokud jsou navíc zastydlými puberťáky, řeší se oba problémy jednou ranou :-D

    Sakra, ale podobně depresivní zápisek už jsem dlouho nečetl…
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    7.8.2008 06:27 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    jojo u chlapů se prý někde mezi čtyřicítkou a padesátkou začne puberta pozvolna měnit v senilitu což prý se projeví pouze tím že už tolik nezmůžou ale o to blbější mají nápady. A k té depresivní agresivitě, bácbalová hool je slabota. na www.knife.cz je prima vlákno o sekerách, tam by sis určitě vybral.
    7.8.2008 08:47 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    V pubertě je objektivně nejvyšší hladina pohlavních hormonů a organismus je skutečně perfektně vyladěn na provozování sexu.
    Ovšem podobně objektivně je v pubertě člověk minimálně vyladěn na provozování rodinného života coby rodič. A naopak je velmi dobře vyladěn na to, aby provozoval sex bez antikoncepce...
    Bluebear avatar 7.8.2008 09:04 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Jistě; to je dáno evolucí, která se především stará o množení. Ochrana a výchova mláďat je sice také důležitá, ale holt příroda to bere statisticky.

    Pokud má daný pitvor deset mláďat, z toho pět jich něco sežere, dvě umřou hlady, ale tři přežijí, tak z pohledu evoluce je všechno v nejlepším pořádku. Dokonce lepší, než kdyby přežilo všech deset, protože se tím vyloučí slabí jedinci a zůstanou ti samostatnější, tvrdší a životaschopnější.

    Jo, svět je svinstvo.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    7.8.2008 10:17 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Do jisté míry asi ano, ale není to hlavní příčina. V pubertě je objektivně nejvyšší hladina pohlavních hormonů
    A chvála Bohu za ten pozdější pokles, protože takhle člověk může aspoň místy myslet i na něco jiného, než na sex. Teda když zrovna není léto, nebo tak něco. Navíc on v pubertě není sex zakázaný - technicky spolu mohou souložit dva nezletilí a žádný (zákonný) postih jim za to nehrozí. Koneckonců, kdo si jako dítě nehrál na doktory ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    7.8.2008 12:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    člověk může aspoň místy myslet i na něco jiného, než na sex. Teda když zrovna není léto

    Té poznámce o létu moc nerozumím. U mne letní vedro chuti na sex spíš škodí než prospívá.

    7.8.2008 12:49 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Asi to bylo mysleno tak, ze v tomto pocasi chodi objekty zajmu s mensim nez malym pokrytim tela textiliemi.
    7.8.2008 13:03 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    To sice ano, ale ne vždy je to ku prospěchu věci… :-)
    7.8.2008 13:08 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Budme tolerantni :-)
    7.8.2008 16:17 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    To sice ano, ale ne vždy je to ku prospěchu věci… :-)
    mluvil o "objektech zájmu" ... ;-)
    7.8.2008 17:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Ale příliš mnoho informací může z objektu zájmu udělat objekt nezájmu. Viz např. dialog z filmu Kolja:

    No, řeknu ti... zezadu to bylo lepší.

    Já se neotočil. Já je mám hezký pořád.

    :-)

    8.8.2008 09:07 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    no však, objekty ukazující příliš mnoho negativních informací prostě nejsou objekty zájmu ... nebo jste to myslel tak, že je na škodu, že vinou těch informací je méně objektů zájmu? - ale to mi pak nejde příliš dohromady s tou zmíněnou letní nechutí na sex :-)

    ad citace ... na to je dobrá kombinace fantazie a jízda autem - člověk koutkem oka něco zahlédne a přijde mu, že by to mohlo bejt docela pěkný, a už prostě nemůže zjistit, jaký to doopravdy bylo, už je to daleko, pryč ...

    což mi ovšem připomnělo -

    ... vona, vona ... to byla hezká ženská, co ji sázela. Pane, ta když šla, to něco šlo! Ta si to nesla, co k ní patřilo, jémine. Vona byla nejkrásnější když stála po kolena ve vodě. Vona měla nohy jako písmeno. Jako O. Ale když stála po kolena ve vodě a ty, ty nohy byly nečitelný, a když měla něco na hlavě, třeba košík nebo břemeno nebo cihlu. Vona měla šišatou hlavu. Vona když šla jen tak, tak děti mysleli, že jde hruška širym polem, a stavěli se do fronty a mysleli, že bude příděl ovoce. Ale když stála po kolena ve vodě, a něco měla na hlavě, a stmívalo se, a padala mha, a vona takle stála, a vy jste se semle dívala, no tak jste měla dojem, že by tadydle někde mohla bejt hezká ženská.
    Dalibor Smolík avatar 8.8.2008 09:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    .. vona, vona ... to byla hezká ženská, co ji sázela.>
    +1
    Bože, kde je kvalita dnešních komedií .. Pan Werich, něco takového se už dneska nerodí .. Tohle je naprostý skvost :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2008 01:06 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Všetko je len uhol pohľadu. Keby si sa teraz zaľúbil/vyhral milión/whatever, zrazu by sa všetko zdalo super, alebo by na tom, čo si písal, nezáležalo.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    Isah avatar 7.8.2008 06:45 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči

    No to je pravda, ale určitě neškodí se občas takhle zamyslet. Člověk přijde na zajímavý věci.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Isah avatar 7.8.2008 06:58 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči

    Jo, ještě chci říct, že zákaz cukrovinek je u dětí kontraproduktivní, páč dítě, které nedostává sladké vůbec a touží po tom, si toho koupí tunu z prvního kapesného. V horším případě to dělá pořád. Dobrá je určitá regulace, ale úplný zákaz je hloupý.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    7.8.2008 11:44 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    To mi připomíná Válku Roseových… Ještě teď si pamatuju ten „šmik“. :)
    Isah avatar 7.8.2008 13:00 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči

    Vidíš, to je fakt, výborný příklad.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    7.8.2008 07:00 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči

    V mládí, kdy má člověk nejvíc snů a odvážných idejí, jak by bylo možné zlepšit celý svět, nemá žádné prostředky ani postavení, aby to mohl udělat.

    Coz je jenom dobre. Kdyby kazdej pitomec, co dostane napad, mel prostredky a postaveni k jejich prosazeni, tak by nebyl zivot snesitelny.

    7.8.2008 07:17 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Kdyby kazdej pitomec, co dostane napad, mel prostredky a postaveni k jejich prosazeni, tak by nebyl zivot snesitelny.
    Jo jo, ceska klasika. Hlavne aby sousedovi ta koza chcipla.
    7.8.2008 08:34 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Slo by tohle moudro rozvest?
    7.8.2008 10:18 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Milerad. Mozna jsem na vas tvrdy, ale citim z vaseho prispevku znacne elitarstvi, a na to jsem dost citlivy posledni dobou. Elitarstvi proto, ze pochybuji, ze se radite k te skupine, ktere byste zakazal realizovat sve napady. Pokud to tak neni, tak zbytek meho vysvetleni laskave ignorujte.

    Elitarstvi a zavist (na kterou odkazovala moje poznamka) jsou dve strany teze mince. A ta stejna mince je pohrdani ostatnimi a bojkot jejich snahy byt uspesny, a to i pres to, ze kdyby byli uspesni, mel byste se vy osobne lepe, nez se mate ted.

    Jinak, z praxe je znamo mnoho prikladu, kdy lide, kteri vubec nebyli odborniky v oboru, meli v tom oboru uspesne napady. Dokonce bych rekl, ze testovani mnoha novych napadu je naprosty zaklad uspechu, i kdyz nakonec 99% tech napadu selze (napriklad, uspech JZD Slusovice za socialismu byl zcasti zalozen na tomto principu, i pres znacny odpor spicek KSC).

    Takze, zakazat lidem, co necemu nerozumeji, realizovat jejich napady, by patrne zhorsilo vasi zivotni uroven, za cenu, ze byste se mozna citil lepsim nez oni. Podobne jako ten sedlak, co si radeji preje, aby sousedovi chcipla koza.
    7.8.2008 11:02 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    1)Elitarstvi? Ale kdeze. Jen vzpominky na dobu, kdy jsem mel plno skvelych napadu, jak definitivne vyresit to, ci ono. Dnes jsem rad, ze jsem nemel prostredky ani postaveni ty napady uvest v zivot. 2)Testovani napadu je neco jineho nez uvadeni novych navrhu do zivota.

    ad Slusovice - uspech byl dan tim, ze jim bylo povoleno, to, co nebylo povoleno jinym. S tim odporem spicek KSC bych to nevidel tak tragicky.
    7.8.2008 13:34 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    zakazat lidem, co necemu nerozumeji, realizovat jejich napady, by patrne zhorsilo vasi zivotni uroven, za cenu, ze byste se mozna citil lepsim nez oni. Podobne jako ten sedlak, co si radeji preje, aby sousedovi chcipla koza.
    Nevím, jestli teď nereaguju povýšeně elitářsky (z pozice elity, která si dovolí udržet myšlenku :)), ale mám dojem, že debata vůbec není o zakazování realizace čísi nápadů. Debatuje se přeci o tom, že ten, kdo nápady údajně má, fňuká, že mu zároveň nějakým zázrakem nespadnou do klína prostředky na jejich realizaci, na což předřečník opáčil, že to je dobře.

    To nemá se sousedovic kozou vůbec nic společného ani podobného. Leda byste to přetvořil do podobenství o sedlákovi, co si stěžuje, že sousedovic koza není jeho.

    7.8.2008 10:27 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči

    Coz je jenom dobre. Kdyby kazdej pitomec, co dostane napad, mel prostredky a postaveni k jejich prosazeni, tak by nebyl zivot snesitelny.

    Jak se divam na soucasnou politickou situaci, tak takovychto 'pitomcu', co se dostali dost vysoko, aby mohli sve silene napady realizovat, se v posledni dobe vyrojilo spousta. Ani nemusime koukat za hranice, mame jich dost i doma, staci otevrit noviny - namatkove treba ignorovani fyzikalnich zakunu pri navrhovani prednost chodcu i pred tramvajemi, ruzne podivne antidiskriminacni napady "ceskeho Borata" Dzamily Stehlikove, jeste prastenejsi ekologisticke napady zelenych a nakonec uplne silenosti bez hranic typu zruseni Masarykova nadrazi v Praze.

    Bohuzel, nejhorsi vec na tom neni to, ze pitomec dostane moznost svuj plan realizovat, ale to, ze mu to platime my z nasich dani a jeste k tomu budeme muset v budoucnu zaplati za dosledky zpusobene onim pitomym planem, ktere jsou casto dopredu znamy (a dusledne ignorovany) jeste v dobe pred realizaci. A casto nejen penezi, viz nebetycna pitomost pri propagaci "absolutni" prednosti chodcu, ktera ma urcite na svedomi pokund ne stovky, tak urcite desitky zcela zbytecne zabitych lidi.

    7.8.2008 11:03 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Hm, to je pravda. To s tou Masaryckou me sere teda dost. Doufam, ze to tem hajzlum z magistratu neprojde.
    Isah avatar 7.8.2008 13:31 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči

    Já taky.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Luk avatar 7.8.2008 13:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.8.2008 14:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Osobně doufám, že tento plán nebude realizován dříve, než se Bémovi podaří v Praze uspořádat olympiádu.
    Luk avatar 7.8.2008 15:23 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Bude to samozřejmě úplně. Zrušení Masaryčky realizováno bude (přičemž se zapomene na sliby o rychlodráze, která tak buď nebude vůbec, anebo bude končit v Bubnech - případně se zaplatí další miliarda za mosty, které by přivedly trať na hl.n.), zatímco olympiáda nikoliv.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2008 19:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Proč by jim to nemělo projít? Dělají záslužnou práci. S Masaryčkou pryč, stejně jen překáží. Když se místo nějaké historické budovy postaví prosklené kanceláře, ze kterých bude dobrý bakšiš a jejich "obyvatelé" nás budou ještě více bombardovat nesmyslnými nabídkami různých kurzů a zaručeně dobrými nabídkami na investice, tak to bude lepší. Bém bude mít svoje do kapsy a my se budeme kochat, jak je ta Praha zase o něco modernější :-( :-(
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2008 19:54 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Tohle mi nedelej! Nevsiml jsem si kdo to pise a po druhe vete jsem mel tak 220/180 :-)
    Isah avatar 7.8.2008 20:08 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči

    Bydlím v centru Prahy a ta nová, hypermoderní byznys centra jsou poloprázdná :-( Jsou tam vysoké nájmy a firmám se to nevyplatí. Takže fakt nechápu, proč ti idioti na radnici hodlají stavět další skleněnou hrůzu. Nedávno jsem četla, že se jim nerentuje ani to Palladium nebo jak se to jmenuje. Není ani zdaleka tak úspěšné, jako je Anděl nebo Černý most. Bém je megaloman :-( Je malej, tak je zakomplexovanej.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Luk avatar 7.8.2008 20:33 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Takže fakt nechápu, proč ti idioti na radnici hodlají stavět další skleněnou hrůzu.
    Protože se tam pak nastěhují magistrátní úředníci. Těm nebudou vadit ani vysoké nájmy (protože to zaplatí Pražané prostřednictvím rozpočtu města), ani parkovací zóny (protože budou v podzemí parkovat zdarma). Jako se stal úřednický skanzen z Malé Strany, vznikne úspěšně i z Nového Města. (Ne, nemyslím to vážně. To je jen taková úvaha ;-))
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Isah avatar 7.8.2008 21:33 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči

    Nejsi daleko od pravdy. Kdysi nám tu vystěhovali téměř celou ulici - chtěli celou, povedl se jim jen jeden blok. Že prý tu budeme mít samé úřady. Úředníci zasedli do zrekonstrovaných budov a náhle zjistili, že je zde moc hlučno, takže domy se prodaly a ob dům je teď hotel :-( Škoda mluvit.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2008 21:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Je malej, tak je zakomplexovanej.
    Nevadí, že je malej, hlavně když vylezl na osmitisícovku :-)
    A ta pražská Olympiáda, to by byla skutečně trefa do černého. Když uvážíme, jak je vytížená Sazka aréna ... a kolik takových arén bychom po Olympiádě měli? Nebo - jak radnice se jednou zmínila - by to byly dočasné objekty.
    Fajn. Olympiáda ve stanu, není nad dobrý olympijský kemping :)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2008 21:24 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    hlavně když vylezl na osmitisícovku :-)
    Oprava: se nechal vytáhnout na osmitisícovku :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    12.8.2008 23:55 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Mozes si o Bemovi mysliet cokolvek. Taktiez si myslim a asi ani jedno z toho nie je pozitivne. Ale Everest aj s kyslikom od 8000 je stale vykon, na ktory tu nikto nema a velmi pravdepodobne ani mat nebude. A ani tu volu trenovat po skorych ranach a pozdnych nociach, den co den, minimalne rok popri primatorovani.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    Dalibor Smolík avatar 13.8.2008 08:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Aby nedošlo k nějakému omylu: Já rozhodně před vůli Béma smekám, co se týká překonávání překážek. Vyžaduje to ohromné nasazení, já bych to nedokázal. Problém však vidím jinde: Jak může člověk, který je v tak exponované funkci, jako je primátor Prahy, odjet na 8 týdnů za soukromou akcí? Jistě má své zástupce, kteří svoji práci odvádějí dobře, přesto však měl tento sportovní výkon odložit až na dobu po skončení jeho mandátu. Jiní lidé (i vrcholoví manažeři ve firmách, kteří mají dost peněz) si mohou dovolit odjet maximálně na 2 týdny, pak jim to již svědomí nedá a do firmy se vrátí. Jeho odjezd na tak dlouhou dobu určitě nevrhá dobré světlo na jeho zapálení pro svoji práci, ke které byl určen.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.8.2008 15:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    přesto však měl tento sportovní výkon odložit až na dobu po skončení jeho mandátu

    IMHO v nejbližších letech ukončení mandátu (které by nebylo následováno dalším) neplánuje. Jinak naprosto souhlasím.

    8.8.2008 08:02 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    ... by to byly dočasné objekty.
    myslíš něco jako v Brně Tesco (dříve tuším Prior?), stavba "dočasná", která měla později uvolnit prostor rozšíření nádraží, a teď se musí nádraží mermomocí přesunout, mj. aby Tesco mohlo zůstat stát (přestože plány rekonstrukce nádraží byly i takové, že by se Tesca nedotkly)?

    btw, jsou to sice jednotlivé případy, které zdánlivě nic nespojuje, ale připadá mi, že někdo tahá za nitky tak, aby se železniční doprava prostě zlikvidovala, resp. omezila na míru nejnižší možnou aby ještě nenastaly občanské nepokoje a mezinárodní problémy ...
    17.8.2008 22:35 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Uvazim-li, jak spolehlive, efektivne a kvalitne zeleznicni doprava funguje a jak se vyborne dokaze prizpudobovat potrebam cestujicich v oblastech, kde je to nic nestoji (220V zasuvka jen v pendolinu, spolehlive odpoli zdroj od iBooku; internet ve vlacich neni vubec; dopravu osobnich a nakladnich aut za cenu, kterou by do nich stalo palivo jeste nikdo ani nenavrhnul (z fyzikalniho principu vydelecne)), naskyta se otazka, zda je to skoda.

    A to nemluvim o tom pruseru ve Studence, protoze za nej CD vicemene nemuzou (otazka je, jak byla vybirana ta firma, co se v tom mostu hrabala).

    Zeleznice, jako fyzikalni koncept, na elektrinu z jadernych elektraren, s rekuperaci (pry to neumi menirny - aby jo, kdyz tam jsou jeste rtutove chobotnice ze zacatku dvacateho stoleti), s internetem a zasuvkami ve vlacich, jezdici na cas ... to by treba nebyla spatna vec. Stejne, jako warpove motory, cervi diry, stroj casu, vjosuzgu a dalsi koncepty zname ze SCI-FI. Ta predrazena parodie, kterou predvadeji CD, necht klidne zkrachuje.

    (moje posledni cesta vlakem: z cyklovyletu - trasa byla nalezena tak, aby koncila v miste, odkud jede spoj, ktery prevazi bicykly, ale CD nejak zapomely na ten spravny vagon. Chtel jsem tech 80km dojet na kole, abych se s nimi nemusel hadat, ale nebyli schopni vratit jiz koupene jizdne. Nakonec po !HODINE A PUL! hadani se vymysleli to, ze do jednoho vagonu dali kola na sedacky a mohlo se jet. Stoji opravdu tyto sluzby za jakekoliv penize?)
    18.8.2008 08:47 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Mno, co se týče kol a ČD mám podobnou zkušenost, když jsme chtěli jet na cyklisťák se školou z Prahy - Vršovic…
    7.8.2008 22:04 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Protoze neni dulezite co tam bude, ale to, ze se neco bude delat. Z toho vzdycky neco ukapne.
    7.8.2008 22:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Ono se nakonec ani nic stavět nemusí. Hlavně když bude bakšiš pro příslušného úředníka, který zakázku přidělí…
    7.8.2008 23:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    a nakonec uplne silenosti bez hranic typu zruseni Masarykova nadrazi v Praze

    Hm… jako na zavolanou… Jsem nechutně paranoidní, když mne napadá, že je to taková náhoda, že to snad ani není náhoda?

    Dalibor Smolík avatar 7.8.2008 23:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Jo, to jsem četl už na idnes. Skutečně podivuhodná náhoda ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2008 08:30 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Poslední odstavec (vlastně předposlední, pokud počítám poslední větu = pidiodstavec) dobře vyjadřuje koloběh života. Ještě bych to rozvinul:

    Když jsem měl čas sportovat, neměl jsem prachy na vybavení, teď mám prachy na vybavení, ale času je málo. Když mám malé děti, pořeboval bych dům nebo velký byt a větší auto, až tohle všechno budu mít, už to nebudu potřebovat.
    7.8.2008 08:35 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Jo, asi tak. Nikdy jsem nemel lepsi vybaveni nez ted, kdyz uz se jednou za cas svezu pro pozitek a zavodeni prenechavam chrtum :-)
    7.8.2008 09:49 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Když jsem měl čas sportovat, neměl jsem prachy na vybavení, teď mám prachy na vybavení, ale času je málo. Když mám malé děti, pořeboval bych dům nebo velký byt a větší auto, až tohle všechno budu mít, už to nebudu potřebovat.
    Nojo, a teď takhle:

    1) Byl byste ochoten se o to svoje sportovní vybavení podělit s nějakým mladíkem, který má čas sportovat, ale nemá prachy na vybavení? Například protože si představíte, jak by to bylo prima, kdyby takhle někdo pomohl tehdy vám?

    2) Budete ochoten, až budete mít velký byt a velké auto, a nebudete ho potřebovat, vyměnit to s někým, kdo to potřebovat bude, za malý byt a malé auto, když by vám to teď tak pomohlo?

    Jestli on ten "koloběh života" není jen divně nastavený koloběh lidské společnosti? ;-)
    houska avatar 7.8.2008 09:56 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    naivko :)
    7.8.2008 10:21 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Když jsem chtěl sex, nebylo kde a s kým. Když bylo s kým, nebylo kde. A když mám s kým a kde, tak není proč - něco takového? ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    7.8.2008 08:37 ..
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    ... ano, brokolice je nejjedovatější zelenina vůbec, a přitom se nás snaží varovat svou odpornou zelenou barvou (Dr. Dlaha)...
    Jan Drábek avatar 7.8.2008 12:55 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Byl to ten díl, kdy homer přežil všechny pokusy o své zabití a skončil až na brokolici?
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    7.8.2008 09:36 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Čím dál víc ve mně narůstá pocit, že většinu lidí je zcela nemožné o čemkoli přesvědčit, a pokud chceme cokoli dokázat, není jiné cesty než ty méně chápavé mlátit baseballovou pálkou, ne-li něčím horším.
    Problém bývá většinou v podvědomém předpokladu, že "většina lidí" chce totéž co my (myslící subjekt), což je dětsky naivní. Pokud chcete někoho o čemkoliv přesvědčit, musíte zpravidla přizpůsobit svou argumentaci dotyčnému. To ale obvykle těžce relativizuje váš vlastní pohled na věc, a tak je to mlácení pálkou přece jen jistější cesta, jak si potvrdit správnost vlastních fantasmagorií o správném fungování světa ;-)
    Začínám mít pocit, že novinové zprávy píše ten samý generátor, který vyrábí titulky ke spamům.
    Však to tak je. Účelem obojího je prostřednictvím naprosto zbytečných a nesmyslných "informací" naočkovat adresáta k tomu, aby něco koupil (ať zboží nebo ideologii).
    jak zajímavě paradoxní je naše společnost: v dětském věku, kdy cukrovinky chutnají nejvíc, jsou zakázané.
    Společnost není paradoxní, společnost je prostě konzervativně objektivní, jako protiváha k subjektivnímu nereflektujícímu jedinci. Cukrovinky chutnají nejvíc v dětském věku, protože sladká chuť bývala biologicky bezpečná (co bylo sladké, nebylo jedovaté), a proto děti při konzumaci sladkého nemají žádné přirozené zábrany (jako mají při konzumaci hořkého nebo kyselého).

    Ta vaše úvaha už dávno neplatí, protože cukrovinky nejenže nejsou pro děti "zakázané", ale naopak dětem vnucované reklamou a následně dospělými jako řešidlo všech problémů (jako prevence hádky nebo za odměnu).

    Těch několik procent zákazů (pakliže to není za trest, což jen potvrzuje božskou moc sladkostí) už je jen ozvěnou starých časů, kdy bývaly cukrovinky luxusní zboží a tudíž kazící v přemíře charakter.

    Ale hlavně neplatí, protože původní "sladkosti", na které je organismus pořád ještě nastavený jako na bezpečnou potravu, se dávno nahrazují rafinovaným cukrem, jehož účinky na organismus jsou destruktivní.

    Vámi zmíněný paradox společnosti se podobá úvaze, že zrovna když dítě chce nejvíc lézt po čtyřech, tak ho jeho rodiče jako na potvoru nenechají svobodně vypadnout z okna nebo prolézt si radostně mezi auty na pražské magistrále.
    V pubertě, kdy je touha po sexu největší, je sex zakázaný.
    S tím je to na jednu stranu podobné jako s těmi sladkostmi a tím lezením po čtyřech (včetně těch zákazů nezákazů). Biologické procesy fungují nezávisle na tom, že už není pro mužského pubertálního samečka třeba zápasit fyzicky o samičku s vyspělejšími jedinci a teprve když se osvědčí, tak ji získat. Takže ani v přírodě to není zařízeno tak, že k úspěšné kopulaci stačí pouhá touha.

    Paradox je v tom zákazu sexu v pubertě pouze pro infantilní puberťáky, kteří mají za to, že stejně jako si pětiletý prcek představuje, jak skvěle řídí autobus, tak si čtrnáctiletý puberťák maluje, jak skvělý je milenec a partner. Nic jiného ho nezajímá. Následky pětiletého prcka za volantem autobusu a třináctiletých rodičů (ale nemusí to být ani dítě, stačí následky psychického se vyrovnávání se sexuálním partnerstvím) pak ať si řeší někdo jiní.
    V mládí, kdy má člověk nejvíc snů a odvážných idejí, jak by bylo možné zlepšit celý svět, nemá žádné prostředky ani postavení, aby to mohl udělat.
    Což je pro svět jedině dobře. Ty "sny a odvážné ideje" jsou často právě především narcistické fantazie, jejichž předmětem je zlepšení světa zcela podle touhy snícího individua, zcela kašlajícího na svět jako takový, na realitu fyzikálních a jiných zákonitostí, na vztah příčin a následků, a hlavně na druhé lidi jako na samostatné subjekty se svými vlastními sny a odvážnými idejemi.
    Všechno, po čem toužíme, dostáváme tak pozdě, že už je to nanic.
    Ono je to většinou tak, že ty "sny a odvážné ideje" se velice rychle rozplynou pravě tehdy, jakmile dostaneme to, po čem jsme tak toužili v domnění, že jedině nedostatek prostředků je právě to, co nám brání v geniálním a tvůrčím světozlepšovacím rozletu. Ale je to vlastně takové kvalitativní síto těch idejí. Ty, které vydrží, tak zřejmě stojí za to. Ty, které propadnou... zaplaťpánbůh za to.

    Takhle fungovala tradiční společnost a kult "mladý, dravý, perspektivní" se prosazuje hlavně díky pokračující infantilizaci společnosti. Ti skutečně perspektivní "mladí" především mají doslova ještě nějakou perspektivu, tzn. je zřejmé, že se mají kam vyvíjet a co se učit. Třeba to, jak pro svoje sny a ideje získat potřebné prostředky.
    7.8.2008 10:22 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Pod to bych se, vesmes, podepsal. Jeste bych pro autora puvodniho blogpostu dodal, v ponekud pozitivnejsim duchu, ze existuji lide, co dokazali ledacos, i bez ohledu na svuj vek. Takze myslim, ze ty prekazky, o kterych mluvi, jsou jen fiktivni. Nebo mozna nejsou fiktivni, ale neni duvod je nejakym zpusobem odlisovat od ukolu samotneho (kdyby to bylo snadne, uz by to nekdo dokazal).
    Bluebear avatar 7.8.2008 12:45 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Což je pro svět jedině dobře. Ty "sny a odvážné ideje" jsou často právě především narcistické fantazie, jejichž předmětem je zlepšení světa zcela podle touhy snícího individua, zcela kašlajícího na svět jako takový, na realitu fyzikálních a jiných zákonitostí, na vztah příčin a následků, a hlavně na druhé lidi jako na samostatné subjekty se svými vlastními sny a odvážnými idejemi.

    Promiň, ale tohle jsou u mne samé fráze.

    Samozřejmě, že ty sny se odvíjejí od toho, co daný člověk považuje za dobré, hezké či důležité - od čeho jiného by se měly odvíjet? To není narcismus, to je nutnost.

    Svět jako takový? Co to je? Stejně tak realita fyzikálních a jiných zákonitostí, vztah příčin a následků - ty máš doma pod postelí zdrojové kódy celého vesmíru, že přednášíš, co je a co není možné?

    a hlavně na druhé lidi jako na samostatné subjekty se svými vlastními sny a odvážnými idejemi

    No a? Ti druzí lidé mají přece také možnost ty ideje naplňovat a za těmi sny jít. Jenže to nedělají - dost možná proto, že žádné sny ani nemají, nebo je nepovažují za důležité. Nechápu, proč by jeden člověk, který sebral odvahu a sílu udělat něco, o čem myslí, že je správné, měl brát ohled na mlčící dav. Ten dav totiž nikdy nic neudělá, nikdy nic neřekne a nikdy nenavrhne žádnou změnu. Pokud ho budeme respektovat, všichni tu shnijem v naprosté nečinnosti.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    7.8.2008 13:14 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Což je pro svět jedině dobře. Ty "sny a odvážné ideje" jsou často právě především narcistické fantazie, jejichž předmětem je zlepšení světa zcela podle touhy snícího individua, zcela kašlajícího na svět jako takový, na realitu fyzikálních a jiných zákonitostí, na vztah příčin a následků, a hlavně na druhé lidi jako na samostatné subjekty se svými vlastními sny a odvážnými idejemi.

    Promiň, ale tohle jsou u mne samé fráze.

    Samozřejmě, že ty sny se odvíjejí od toho, co daný člověk považuje za dobré, hezké či důležité - od čeho jiného by se měly odvíjet? To není narcismus, to je nutnost.
    ...od toho, co snící člověk považuje za dobré, hezké či důležité pro sebe samotného. I když to třeba maskuje deklarovaným altruismem. A to je narcismus.
    Svět jako takový? Co to je? Stejně tak realita fyzikálních a jiných zákonitostí, vztah příčin a následků - ty máš doma pod postelí zdrojové kódy celého vesmíru, že přednášíš, co je a co není možné?
    Pravě že nemám, takže si můžu dovolit ten luxus rozlišovat "sny a odvážné ideje" z "mládí" od reality. Svět je něco, co je odděleno od myslícího subjektu tak, že nepodléhá jeho fantaziím. Ty sny a ideje mají často povahu "kdybych měl kouzelný prsten, tak bych jím otočil a všechno by bylo tak, jak má být". Akorát že chybí ty prostředky (ten prsten), takže to skončí u vzdychání.
    No a? Ti druzí lidé mají přece také možnost ty ideje naplňovat a za těmi sny jít. Jenže to nedělají - dost možná proto, že žádné sny ani nemají, nebo je nepovažují za důležité.
    Tak to prrr. To jste se dostal daleko od
    V mládí, kdy má člověk nejvíc snů a odvážných idejí, jak by bylo možné zlepšit celý svět, nemá žádné prostředky ani postavení, aby to mohl udělat. Všechno, po čem toužíme, dostáváme tak pozdě, že už je to nanic.
    Jít za svým snem a naplňovat svoje ideje se dost liší od vzdychání nad tím, že člověk "nemá prostředky" a když je má, tak je to nanic.

    Ale v podstatě je to v pořádku. Stačila trocha reflexe a hned je z narcistického fňukání nad nespravedlností světa odhodlání "jít za svým snem" :-)

    Nechápu, proč by jeden člověk, který sebral odvahu a sílu udělat něco, o čem myslí, že je správné, měl brát ohled na mlčící dav.
    On by si měl především včas uvědomit, že druzí lidé nejsou žádný mlčící dav, na který nemusí brát ohledy, ale lidé jako on. Když se mu to povede, tak dospěje a třeba ty svoje sny dokáže uskutečnit. Když ne, bude celý život bojovat proti "mlčícímu davu" nebo těm zlým, co mu házejí svou činností/nečinností/nechápavostí klacky pod nohy. I tak je to ale pokrok oproti čekání na kouzelný prsten.
    7.8.2008 13:16 Michal Kašpar | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Nechápu, proč by jeden člověk, který sebral odvahu a sílu udělat něco, o čem myslí, že je správné, měl brát ohled na mlčící dav.

    Jenže na takového člověka většinou neplatí vaše premisa, že nemá dost prostředků ani postavení takové sny naplnit. To většinou platí pouze na ty, kteří se zastaví před prvním problémem a jejichž vůle není dost silná ani na to přejít od snu k pohnutí prstem.

    Ono je totiž možná i to, že sen nelze jen tak jednoduše uskutečnit kdykoli se namane, že je potřeba ho třeba i prověřit tím časem, než získáte nějaké postavení a prostředky, testem, jestli ho vůbec stálo za to uskutečnit. Takže mě to zase tak špatně zařízené nepřipadá.
    7.8.2008 13:17 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Nechápu, proč by jeden člověk, který sebral odvahu a sílu udělat něco, o čem myslí, že je správné, měl brát ohled na mlčící dav. Ten dav totiž nikdy nic neudělá, nikdy nic neřekne a nikdy nenavrhne žádnou změnu. Pokud ho budeme respektovat, všichni tu shnijem v naprosté nečinnosti.
    Takových změn jsme myslím ve dvacátém století poznali hned několik…
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    7.8.2008 13:46 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Pokud ho budeme respektovat, všichni tu shnijem v naprosté nečinnosti.

    Kdyz to tak zrekapituluji, pradeda z matciny strany zahynul coby interbrigadista ve Spanelsku, babiccin pritel pri Varsavskem povstani. Prastryc z otcovy bojoval na Piave, deda pouze prisel o jednu kravku diky Nemcum, o druhou diky Rusum. Za Slovenskeho statu ho nahnali, aby kopal zakopy proti Rude armade (a dostal za to zaplaceno). Prarodice z ceske vetve se narodili do demokraticke CSR, zazili Slovensky stat a fasisty, relativni povalecnou demokracii, slepe prebirani sovetskych vzoru, okupaci "spřátelenými armádami", návrat demokracie a současné pokusy o její demontáž... Někdy si rikam, ze hnit zaziva v naproste necinnosti neni az tak spatny napad :-)
    kyknos avatar 12.8.2008 13:33 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    stačí následky psychického se vyrovnávání se sexuálním partnerstvím
    to by me zajimalo jake - nic zvlastniho na sobe nepozoruji
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    7.8.2008 10:23 pnemec | skóre: 8 | blog: jotter
    Rozbalit Rozbalit vše Je na dovolene, stale jeste
    Tohle neslo neposlat, po te co jsem si precetl tvuj prispevek. http://feeds.feedburner.com/~r/despairinc/~3/357577953/
    Jan Drábek avatar 7.8.2008 12:48 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Kravské mléko není pro člověka vůbec vhodné, má ideální složení jen pro krávy a býky.

    Můj názor k Potraviny léčí je asi takový, že je to naprostá blbost, vždyť to ovlivňuje další složení potravy, původ zeleniny, množství zeleniny, metabolismus, pozice hvězd - vždyť nakonci musí být strašně malá ochylka...

    Kdyby ti lidi jestli aspoň všechno a nejen brokolici a kuřecí maso.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    7.8.2008 13:36 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Vzpomíná si tu někdo, jak Kyknos udělal tu sviňárnu českému překladatelskému týmu GNOME? Odešel z křesla koordinátora a nejen že nikomu o tom nedal vědět, navíc ani nejmenoval nástupce, takže zhruba několik měsíců se ten tým potácel v temnotách. Nikomu neodpovídal na maily, všechno ignoroval.

    Tohle mu není nepodobné.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    7.8.2008 13:48 koty | skóre: 22 | blog: Koty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    E? Co vím, tak na maily odpovídá a koordinátora dělá tak poslední dva roky.
    7.8.2008 13:59 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    E-e. Doporučuju si aktualizovat informace. Tedy pokud se Kyknos nepřejmenoval na "Petr Kovář" a nezměnil svůj přístup k ostatním.

    Doporučená literatura: http://mail.gnome.org/archives/gnome-cs-list/2008-February/thread.html, můžete začít například od: http://mail.gnome.org/archives/gnome-cs-list/2008-February/msg00091.html.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    7.8.2008 14:12 koty | skóre: 22 | blog: Koty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Hmmm :-(. Tak tohle mu není podobné ani trochu.

    Jinak pro uklidnění všech, co ho postrádají, má normální dovolenou a měl by se do pidlivizace vrátit v pondělí. Tedy, pokud se nenechal zabásnout nebo něco podobného.
    7.8.2008 14:18 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Vzhledem k tomu, že to byl únor 2008, a od té doby nenapsal do GNOME konference ani řádku... slušný člověk by se aspoň omluvil, že už je na to příliš vyčerpán a že musí s touhle dobrovolnickou prací skončit.

    Ale nechci ho tady zas tolik pranýřovat. Udělal jednu botu, to se prostě stává. Aspoň se o něj budete méně bát, udělá-li to někdy znovu.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    7.8.2008 14:31 koty | skóre: 22 | blog: Koty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Od února už vážně uběhlo drobet dýl času, takže je na pranýři asi celkem oprávněně. Každopádně to není jeho běžné chování. Obávám se, že to ani nebude důvod k tomu, aby se Bluebear o někoho bál méně :-(.
    7.8.2008 13:44 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Z dalších zpráv: Mně osobně na pitomé nálady všeho druhu (do kterých ta Tvoje patří) pomáhá cvičení. Jít se proběhnout, projet na kole nebo si zopakovat jiný oblíbený sport - vždy mi to od podobných myšlenek pomůže. Ale nechce to jen dvakrát protáhnout - chce to fakt makat, až se z Tebe lije pot. No, tak to je moje kořenářská rada :o)

    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    7.8.2008 14:23 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Ne. Kyknos se prokopal k jádru země pro Ocún
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    7.8.2008 15:05 anonymouš
    Rozbalit Rozbalit vše tak trochu proti
    no, musim rict, ze takhle konference mi jako muzi nedela radost. bluebeare, lituju vas, pokud vam v mladi slo jen o sex. je mi kolem 20, takze jsem jeste nedavno byl ve veku, kde podle vas je sex zakazany - a verte mi, nikdy mi nechybel.

    misto tech vasich sexistickych komentaru ve vlaknech nahore byste meli mlade lidi naucit, jak se s chuti na sex vyrovnat nejlepe - a to ne tak, ze zbouchnete prvni holku, co potkate. radsi je naucte, ze vsechny prirozene touhy jdou vyresit zkouknutim nejake te pornografie a masturbaci. je to zdrave, prakticke a hlavne naprosto bezpecne.

    je mi lito vsech tech "chlapu", co se otoci za kazdou sukni a dekuju bohu, ze mne tohohle usetril. kratke sukne mi nijak nevzrusuji a v lete ci v zime, nikdy jsem se za zadnou neotocil ani jinak podporil tuhle nesmyslnou manii. nezda se mi, ze byste vy ostatni taky nemohli krotit svoje pudy.

    mozna mne odsoudite jako asexualniho degenerovance (sex mne bavi, btw), ale myslim si, ze masturbace je proste nejlepsi reseni pro muze vsech veku, kteri maji tady a ted chut na sex a zrovna nemaji pristup k podobne naladene partnerce. pro mlade kluky, kteri nejsou zrali ani na skutecne prociteny vztah s druhou osobou, je perfektni. muj osobni nazor je, ze rozdil mezi masturbaci a skutecnym sexem je asi takovej jako mezi dobrou hi-fi soupravou a hi-fi soupravou pro "audiofila" - meritelne skoro zadny rozdil v pozitku, ale audiofil je proste presvedcen, ze jeho verze je lepsi.

    jasne, kdyz ma clovek skutecnou partnerku, tak to ma spoustu vyhod, ale musi na ni clovek byt pripraveny a vzdy zodpovedny za sve ciny, coz ne vzdycky v puberte byva.
    7.8.2008 15:08 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak trochu proti
    meritelne skoro zadny rozdil v pozitku
    [Pokud jde o výhody masturbace,] souhlasím se vším kromě tohohle :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Bluebear avatar 7.8.2008 23:43 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak trochu proti
    Hm... jak bych to...

    Masturbace je určitě skvělá :-) ale zásadně nesouhlasím, že není rozdíl mezi masturbací a sexem s partnerem. Nechci hodnotit, co je lepší, ale jsou to dvě různé věci - sex mezi dvěma (případně i více) lidmi/bytostmi je také (a výrazně) o komunikaci a vcítění. To je také potřeba trénovat a sledováním péčka se to člověk nenaučí.

    Snad by bylo nejlépe, aby mladí lidé provozovali oboje. :-) Možná - ale nechci soudit a školy nemám - nejsou od věci ani ty dětské hrátky, které ještě nejsou tak docela sex a přitom nejsou tak docela naivní.

    Ale mě neberte vážně, já jsem asi takový sexuální maniak jako BLEK. :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Luk avatar 8.8.2008 00:49 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak trochu proti
    nikdy jsem se za zadnou neotocil ani jinak podporil tuhle nesmyslnou manii
    To není "nesmyslná mánie", to je prostě mužská přirozenost. S tím lze těžko něco udělat - podobně jako třeba s tím, že pro spoustu chlapů je auto především nástavec na penis.
    muj osobni nazor je, ze rozdil mezi masturbaci a skutecnym sexem je asi takovej jako mezi dobrou hi-fi soupravou a hi-fi soupravou pro "audiofila" - meritelne skoro zadny rozdil v pozitku, ale audiofil je proste presvedcen, ze jeho verze je lepsi.
    Tenhle názor s tebou asi bude sdílet málokdo (dokonce se přiznám, že o nikom takovém nevím) ;-)

    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    8.8.2008 04:52 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak trochu proti
    Pobavil. Dík.
    default avatar 9.8.2008 16:02 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak trochu proti
    jasne, kdyz ma clovek skutecnou partnerku, tak to ma spoustu vyhod
    Tak tohle mě zaujalo. Jaké konkrétní výhody máte namysli?
    9.8.2008 17:30 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak trochu proti
    Pere, vaří, uklízí…
    houska avatar 9.8.2008 18:08 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak trochu proti
    obcas i ty nohy roztahne ;)
    default avatar 12.8.2008 12:39 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak trochu proti
    Děkuji za (místy i vtipné) výhody. A teď z druhé strany. Jaké to má nevýhody?

    12.8.2008 17:15 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak trochu proti
    Prachy, prachy, prachy.
    13.8.2008 00:07 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak trochu proti
    ...a kecy, kecy, kecy.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    houska avatar 15.8.2008 13:05 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak trochu proti
    Děkuji za (místy i vtipné) výhody.
    vsechno ostatni ...
    default avatar 17.8.2008 14:57 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak trochu proti
    Tak teď to nechápu. To jako všechno ostatní jsou výhody? Všechno ostatní jsou nevýhody? Tedy výhody či nevýhody vyjma toho, co zde padlo?

    No, buď jak buď, vše, co tu padlo, jsou pro mě nevýhody. Koukám, že se nic nezměnilo a vše zůstalo při starém. No, optám se zase za pár let; třeba to bude "příznivější" :-D

    10.8.2008 18:03 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Nemůžu si pomoct, musím myslet na to, že před dvěma měsíci, kdy byl v Řecku, ho v Aténách rafl toulavý pes.

    Za mých mladých let, kdy jsem v Řecku trávila dlouhé měsíce, se v Řecku nevyskytovala vzteklina, takže pokud se za poslední desetiletí něco nezměnilo, tohle by ho určitě odrovnat nemělo. Řečtí toulaví psi jsou navíc naštěstí většinou docela rozumní, ještě jsem snad neslyšela, že by některý někoho kousnul doopravdy... naopak vlastně vím o docela dost případech, kdy si turista z dovolené přivezl jako suvenýr řeckou pouliční směsku. :-)

    [bubli-tag: no bluebear]

    Já jsem takhle kdysi zatoužila po štěněti, které jsem potkávala v Rumunsku, ale tam už je to větší risk. Bydleli jsme v ubytovně bez dveří, tak chodilo vykrádat odpadkové koše do sprch... pár dnů před odjezdem jsem ho našla přejeté na kraji silnice.
    ^D
    kyknos avatar 12.8.2008 11:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Tak ted si nejsem jist, jak hlasovat v ankete. V sekte uctivacu Cthulhu jsem jiz desitky let, sedim, lezim a padam pravidelne a ve Vidni me opili radne, to je pravda. Mozna to byli dokonce ufoni :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Dalibor Smolík avatar 12.8.2008 18:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    V sekte uctivacu Cthulhu
    Fuj. Tuhle potvoru jsem jednou viděl, když jsem šel z ochutnávky slivovice, to jsem se tak lekl, že jsem se musel vrátit a dát si ještě panáka :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.8.2008 19:03 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nekoherentní úzkostlivé řeči
    Ad Cthulhu… :)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.