abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 700 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    To používají teroristi...

    9.9.2008 22:15 | Přečteno: 1811×

    Tak si tu mírumilovně sedím ve svém doupěti a na půl ucha poslouchám bzukot televize z vedlejší místnosti - je tam nějaká detektivka, kterou rodiče používají k resetování po práci (což je zcela v pořádku a naprosto to chápu). A najednou, co to neslyším? Hovoří policejní počítačový expert:

    Část pixelů fotografie byla nahrazena pixely z jiného obrázku... to je steganografie. Tak komunikují teroristi.

    Zvedlo mě to ze židle, ale - co můžu dělat? Postavě na obrazovce nafackovat nelze a autory seriálu těžko dohledám, nehledě k tomu, že jsou určitě v Americe. Ale sejří mě to. Zcela nevinný způsob, jak úplně mimochodem zasít lidem do hlav, že kdo šifruje, ten určitě skrývá něco ošklivého. Pár vět pronesených zcela bokem v nevinném oddechovém seriálu, to je panečku hnus. Není to žádná subliminálka a proto to není trestné - je to úplně legální, dovolený způsob, jak křivit lidské vědomí. Něco by se s tím dělat mělo. Ale co?

           

    Hodnocení: 79 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jendа avatar 9.9.2008 22:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Zcela nevinný způsob, jak úplně mimochodem zasít lidem do hlav, že kdo šifruje, ten určitě skrývá něco ošklivého.
    Jsem terorista!!! Bojte se mě!!!
    9.9.2008 23:43 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Umím rot13 a nebojím se ho použít! Je mi všechno jedno!! :-D
    9.9.2008 22:25 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Opravdu už ti hráblo? Copak se tam říká, že takhle komunikují jen teroristi? OMG, že já jsem debil.
    9.9.2008 22:29 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Jasně, z implikace se tady vyvozuje ekvivalence, což je ostudná chyba. Tak ostudná, že se jí beze studu dopouští obrovská spousta lidí, najmě ti, již nejsou vzděláni ve formální logice. Ale některým knížatům se to asi musí polopaticky? :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    9.9.2008 22:31 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Jojo. Není nic lepšího než škodit způsobem, který je zcela nenapadnutelný :-)

    Ostatně znáte to s tím Linuxem a čínskými hackery...
    ^D
    Michal Fecko avatar 9.9.2008 22:40 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Ostatně znáte to s tím Linuxem a čínskými hackery...
    Noooo? :-)
    Michal Fecko avatar 9.9.2008 22:40 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    ... že čínsky hackeri používaju OpenBSD? :-)
    Jendа avatar 9.9.2008 22:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Ostatně znáte to s tím Linuxem a čínskými hackery...
    Ne... Dej odkaz nebo vyprávěj :-)
    10.9.2008 21:30 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Odkaz už z hlavy nevím, ale určitě se to dá vygooglit, určitě to bude někde na youtube. Měla jsem na mysli jistý profláknutý projev Steva Ballmera o tom, že Linux používají čínští hackeři... v zásadě variace na podobné téma :-)
    ^D
    kotyz avatar 9.9.2008 22:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    LOL, kdyz sem to zacinal cist, tak sem predpokladal ze tam bude 'hmm, Linux, to pouzivaji teroristi'. Ale nakonec to nic tak sokantniho nebylo aby me to zvedlo nebo aspon nadzvedlo ze zidle. Kvuli takovy maly blbosti psat blog? Ze se Vam chce ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bluebear avatar 9.9.2008 22:48 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Kvuli takovy maly blbosti psat blog? Ze se Vam chce ...

    Samozřejmě. Rád píšu o maličkostech, pomáhá mi to odvádět pozornost od těch opravdu hrozivých věcí. A když někdy nevydržím a napíšu o nějaké opravdu hrozné věci, tak si všichni myslí, že je to další maličkost a neberou to vážně. Tím chráním čtenáře, protože kdybych psal jen o těch hrozných věcech, tak by většina čtenářů oněměla, zešílela nebo se zastřelila, a to bych tedy nerad.

    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Michal Fecko avatar 9.9.2008 22:55 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Kvuli takovy maly blbosti psat blog? Ze se Vam chce ...
    Samozřejmě. Rád píšu o maličkostech, pomáhá mi to odvádět pozornost od těch opravdu hrozivých věcí. A když někdy nevydržím a napíšu o nějaké opravdu hrozné věci, tak si všichni myslí, že je to další maličkost a neberou to vážně. Tím chráním čtenáře, protože kdybych psal jen o těch hrozných věcech, tak by většina čtenářů oněměla, zešílela nebo se zastřelila, a to bych tedy nerad.
    Inymi slovami, smutny medvedik nam chcel povedat ze keby pisal neustale len o tych hroznych veciach ktore zaujimaju len a len jeho, ktore ho ovlyvnuju a sposobuju mu neustale depresie a ine sialene stavy nabadajuce k samovrazde, to by sme teda vazne nechceli a nemali pre dobru psychicku pohodu a psychicku kondiciu citat...
    Bluebear avatar 9.9.2008 23:05 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Safra, ty jsi to napsal tak, jako kdybych snad měl poruchu osobnosti nebo co... :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    10.9.2008 09:00 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Jen piš, mě vždycky uklidní, když vím, že ještě píšeš, tedy ses nadobro nezbláznil.

    Já mít na starosti LSB, tak už se dávno potkávám s komunitou jenom mezi ploty...
    ^D
    kotyz avatar 10.9.2008 10:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Kdyby tam bylo 'to pouzivaji jen teroristi (pripadne jeste pedofilove)', tak by mi to mozna vadilo taky. Ale tak jak to tam je me to nechava zcela chladnym. I teroristi sou lidi a musi jist, pit, spat, pouzivat nejaky OS a programy, pripadne sifrovat. To ze neco pouzivaji jen tak mimochodem taky teroristi este neznamena ze to je nastroj zla. A aby to lidem natloukli do hlav tak by se museli snazit o hodne vic.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.9.2008 11:35 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    +1 Autor zapisku mi prijde trosku paranoidni.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    10.9.2008 21:33 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Autor zápisku je velmi paranoidní a moc dobře to o sobě ví. Jeho paranoidní myšlenky ale obvykle celkem mívají hlavu a patu, bývají dost zajímavé a obvykle i výborně napsané... když je člověk čte jako sci-fi, může si je užít.

    Osobně je čtu moc ráda, tak mi prosím Bluebeara neodraďte. Mohlo by to být dost snadné :-(
    ^D
    10.9.2008 22:18 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Tak promin, uz nebudu plasit, zkusim si to precist znovu a budu si predstavovat ze to je sci-fi, treba si to uziju ;-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    10.9.2008 22:25 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Zkus se spíš prohrabat historií, on Bluebear umí i o dost lepší. Tenhle opravdu nepatří do jeho zlatého fondu, ale když budeme trpěliví a neodradíme ho, určitě se časem zase objeví i nějaký z té lepší sorty :-)
    ^D
    10.9.2008 22:44 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Koukal sem a neni to spatny.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    10.9.2008 11:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Ona je i otázka, jestli to vyznění nezkreslil překlad. Kdyby ta věta zněla "Teroristi takhle komunikují.", už by to bylo trochu jiné.
    Poe avatar 10.9.2008 18:23 Poe | skóre: 7 | blog: Colorless green ideas | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Proc kvuli takove male blbosti prispivat do diskuze?
    9.9.2008 23:07 xavier | skóre: 10 | blog: borkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Takových věcí ve filmech je :). Mě to připadá spíš k smíchu než, že by mě to nějak zvedalo ze židle. Třeba ve filmu Bournovo ultimátum, když se agentka CIA nebo něčeho podobnýho připojí do databáze agentů a nejdou jí vyhledat data o nějakym agentovy tak řekne: "Nejde to, blokujou to firewallem."
    Luk avatar 10.9.2008 00:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Takových věcí ve filmech je :).
    Horší jsou ty skutečné. Například když (dnes už bývalý) policejní prezident obhajuje odposlechy slovy:

    „Já vedu rozhovory a ať si je každý odposlouchává, jak chce. Když si je človek jistý, že nic nespáchal, může mu to být jedno.“

    (Dokážu si představit ten řev, kdyby ho někdo opravdu odposlouchával.) :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.9.2008 00:47 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Horší jsou ty skutečné. Například když (dnes už bývalý) policejní prezident obhajuje odposlechy slovy:

    „Já vedu rozhovory a ať si je každý odposlouchává, jak chce. Když si je človek jistý, že nic nespáchal, může mu to být jedno.“

    (Dokážu si představit ten řev, kdyby ho někdo opravdu odposlouchával.) :-D
    To zní skoro jako výzva k tomu, aby mu tam někdo tu štěnici namotnoval... :-)
    10.9.2008 10:06 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Takových věcí ve filmech je :). Mě to připadá spíš k smíchu než, že by mě to nějak zvedalo ze židle.
    hm, až budeš z nějakého důvodu potřebovat něco zašifrovat, a zjištíš, že legálně to nejde, protože banda pitomců naočkovaných takovýmito pitomostmi odsouhlasila v rámci boje proti "terorismu" zákaz šifrování, možná se smát přestaneš a zvedat ze židle tě to začne - ale to už bude pozdě ...
    10.9.2008 10:59 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    On je bohužel tenhle orwellovský scénář mnohem blíže než by se mohlo zdát :-(

    Viz mezinárodní dohoda ACTA (mezi USA, Kanadou, Austrálií, Novým Zélandem, Mexikem, Japonskem, Jižní Koreou, Švýcarskem a Evropskou Komisí), na které se potichoučku za zavřenými dveřmi pracuje.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Bluebear avatar 10.9.2008 12:11 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Mno, dohoda ACTA je tedy fakt maso; i když si vezmu korekci na paranoiu informátorů, pořád je to velice drsná věc.

    Ovšem, vzato kol a kolem, v sešněrovaném, zatuhlém režimu se taky dá žít; Češi s tím mají bohaté zkušenosti. Zlé na tom je, že se zastaví technický vývoj potenciálně i na desítky let, což znamená, že nemoci se nebudou léčit, délka života zůstane stejná, a pokud na nás poletí šutřík z oblohy, tak to holt schytáme. :-(
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    11.9.2008 07:59 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    až budeš z nějakého důvodu potřebovat něco zašifrovat
    A proč by to měl potřebovat? Poctivý člověk přeci nemusí nic skrývat, že? :-P
    11.9.2008 10:48 headhunter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Skor by mala byt ta otazka polozena ci pred poctivym clovekom nemusim nic skryvat. Ako mozem vediet ze niekto nepoctivy necita moje maily?
    12.9.2008 12:42 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    To byl sarkasmus...
    Poe avatar 11.9.2008 21:53 Poe | skóre: 7 | blog: Colorless green ideas | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Vzpominam si na nejaky typicky americky akcni film, kde hlavni postavy filmu museli na posledni chvili zastavit odpaleni rakety s jadernou hlavici (nebo co to bylo) a nezbyvalo jim nic jineho nez znicit pocitac, ktery to cele ridil. Vite jak toho dosahli? Rozbili monitor. A nebyl to zrovna iMac. =)
    otula avatar 11.9.2008 22:11 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    No to je úplně jasné - při rozbití monitoru se dostalo síťové napětí na datové vodiče a přes grafickou kartu to oddělalo základní desku - Amíci to mají vychytané ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Poe avatar 13.9.2008 19:41 Poe | skóre: 7 | blog: Colorless green ideas | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Jak tedy vysvetlis, ze sitove napeti nepreskocilo po vodicich dal do jinych pristroju v komplexu, a tak retezove po vodicich, pristorojich, vodicich, az k rakete, kde to neprobublalo az k rozbusce a rozbiti pocitacoveho monitoru tak nezpusobilo termonuklearni vybuch? =)
    otula avatar 13.9.2008 20:12 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    To se přesně stalo! Jenže když potom našli film, byla už použitelná jen ta část po zničení počítače :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Poe avatar 13.9.2008 22:30 Poe | skóre: 7 | blog: Colorless green ideas | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    A jeste k tomu zfalzifikuji happy end a daji na konec falesne titulky. Jsou fakt vychytrali! :)
    otula avatar 14.9.2008 00:56 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    xsubway avatar 10.9.2008 08:17 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše njn ...
    někdy je zábavné, jak film dokáže zamotat hlavu divákům ... už jsem slyšel jak jsou hrozní dnešní středoškoláci (Gympl), jak ty feťáci pořád skáčou ze střech po požití mochomůrky červené (Jedna ruka netleská) ... ale mě zaručeně vždy rozesměje ten strojový zvuk který se vyskytuje ve chvíli, kdy se úžasnou rychlostí vypisuje text na obrazovce supermoderního počítače ... trrr trrr tr tr trrrrr :-D
    kotyz avatar 10.9.2008 10:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    Prave, vsechno musi bejt ozvuceny, pipat a cvrlikat. At uz se neco pise na klavesnici, vypisuje na obrazovce nebo ruzny ty samoucelny animace jako 'mas email vole' nebo 'nerekl si tajne heslo cha cha cha'. Asi by to bez tech efektu bylo moc nudny a malo divacky atraktivni. Proto i bomby ve filmech maji zasadne vzdycky velkej displej s casomirou a pri chodu hlasite pipaji. Aby bylo videt ze se deje neco dulezityho. Dalsi vec co mi vadi treba ve sci-fi filmech je to ze se jim ve vesmiru normalne siri zvuk a jakmile vypnou motory tak se zastavi na fleku. Timhle neduhem netrpela snad jen 2001 Space Odyssey a jeji pokracovani 2010 The Year We Made A Contact (ikdyz ta uz byla takova akcnejsi a tim zvukem bych si nebyl tak jistej, ale mozna to byly zvuky zevnitr ty lodi).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 10.9.2008 10:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    Tak tyhle ptákoviny mají již má dlouhou tradici. Jestli někdo viděl "slavného" majora Zemana (Rukojmí z Bella Vista), tam bývalý radista, co by turista na bohaté haciendě odposlouchával morseovku klepanou hrotem tužky na židli a tajně si psal na rukáv obrovským písmem jméno Rodrigez :-)
    to nemělo chybu
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.9.2008 17:12 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    No tohle zrovna není ten pravý příklad... Jako radioamatér Ti mohu sdělit, že toto není žádný problém. Navíc tímto způsobem (poslech úderů) to fungovalo dlouhou dobu - předávání telegramů morseovou abecedou u nás v republice na poště ještě před válkou. A jestli se nepletu, tak vězňové tímto způsobem komunikují dodnes (osobně nemohu potvrdit...).
    Dalibor Smolík avatar 10.9.2008 18:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    Moment .. tohle jsem na mysli neměl. Odposlech je jasný. Ale proč si to zkušený radista psal na manžetu, tohle si snad zapamatuje. To proto, aby ho snadněji mohli chytit :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.9.2008 20:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    Aby to diváci viděli. Jinak by si to musel říct nahlas pro sebe a jednak by vypadal jako blb, jednak by ho při tom mohl někdo slyšet. :-)
    11.9.2008 10:01 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    Mohl by si to pomyslet "vnitřním hlasem", to je standardní filmový postup.
    10.9.2008 12:27 Roger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    Vsichni prece vedi, ze ve vesmiru je zvuk tak dobre slyset, protoze tam neni zvuk, ktery by ho tlumil!

    Bud se na to muzete vykaslat, nebo se uklidnovat tim, ze to je prevod jineho projevu (treba nejakeho vyzarovani) do zvukove podoby (astrofyzikum taky lidi nenadavaji, kdyz delaji obrazky z pozorovani radioteleskopy). A treba v BSG to hraji na to, ze jsou to zvuky z vnitrku lodi, jen holt poustene pri pohledu zvenku.
    kotyz avatar 10.9.2008 14:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    Ono ale vybuch bez ramusu (a nezpomalene) nevypada tak drsne, takze to chapu, je to tam na efekt. Spis mi vadi to ze kdyz vypadnou motory tak na fleku zastavi ...

    A nesmrtelnost hlavnich postav neresim uz vubec :-D

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.9.2008 15:45 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    A nesmrtelnost hlavnich postav neresim uz vubec :-D
    Daleko drsnější (u seriálů) je jiná věc – jakmile se v ději (na straně „těch, jejichž příběh sledujeme“) objeví nějaká nová postava (a skutečně něco dělá, ne že jen projde jedním záběrem), má to spočítané a nedožije se konce dílu.
    10.9.2008 14:16 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    Nejlepší z poslední doby byla Rudá planeta, kde byla na povrchu Marsu ruská sonda s displejem a hlasovým syntetizérem :-D a potom scéna na konci, kdy velitelka lodi zachrání astronauta a palubní počítač ji radí aby ho postavila a to všechno ve stavu beztíže :-D.
    kotyz avatar 10.9.2008 15:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    Jj, ta animace s tim medvedem na tom pocitaci ty rusky sondy byla husta. Stejne tak ten vrazdici robot. Navic kapitanku hrala Trinity z Matrixu! Jinak tenhle film se mi soustavne plete s jinym podobnym. Porad cekam kdy tam budou ty mikrometeority a ono je to z jinyho filmu (kterej sem narozdil od tohohle videl jen jednou, ale libil se mi vic).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.9.2008 15:08 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    Jo Mise na Mars je o něco lepší.
    otula avatar 10.9.2008 18:27 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    Jo, na Misi na Mars jsme byli kdysi s bejvalkou a řvali jsme smíchy od začátku až do (skoro) konce. Konec jsme totiž neviděli, protože jsme raději utekli o něco dříve, aby nás ostatní pobouření diváci neukamenovali - oni totiž tu neskutečně dementní ptákovinu všichni prožívali.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    10.9.2008 18:35 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    A co Rudá planeta :-D.
    otula avatar 10.9.2008 18:43 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    Tu jsem (naštěstí?) neviděl :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    10.9.2008 21:48 Kappi-tux | blog: kappiho_tuxik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: njn ...
    A nejdůležitější je přístroj co dělá *PINK!* :-) MP&FC :-)
    Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.
    Dalibor Smolík avatar 10.9.2008 08:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    No, občas v je slyšet z té televize pár hovadin, spíš se tomu zasměji. Až pronese někdo větu "Tohle je nějaký Linux, tím komunikují teroristi", tak se zvednu ze židle a půjdu to producentovi ideologicky vysvětlit :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 10.9.2008 10:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Nebo: Linux zacaroval vy vite kdo, Harry Potter by pouzival Windows Vista! :-D

    Je to z nakyho remixu komixu z root.cz, ale nevim kde se to vali a sem linej to hledat. Ale ten slogan je nosnej, to se musi uznat ...

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.9.2008 08:47 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Ona ta věta byla ještě lepší – něco ve smyslu, že „mezi pixely obrázku jsou schované pixely jiného obrázku“. A že je ten obrázek něčím zvláštní poznali na první pohled – byl prý 10× větší než ostatní fotky v témže adresáři – prostě steganografie jak vyšitá :-)

    Jinak to byl díl nějakého seriálu jako že o policejním vyšetřování – zpočátku jsem to považoval za parodii a čekal jsem, kdy se to provalí – ale nějak jsem se nedočkal. Celý díl se vyznačoval kýčovitými barvičkami jak z katalogu cestovky, a vyšetřování spočívá především v neomylném shromažďování důkazů (např. asi dvacet vzorků oleje či čeho z dvaceti motorek není třeba nijak označovat, stačí je na stůl položit ve správném pořadí), které jsou pak předhozeny počítači, který nejpozději na dvě kliknutí najde požadované řešení (např. porovná odebraný vzorek se vzorkem z místa činu a rovnou ukážu fotku té motorky, ze které pochází). Nebo si někdo vzpomene, že jsou ve městě nainstalované mikrofony, které mají zaznamenávat střelbu, tak zapnou počítač, a ten jim rovnou zobrazí podle záznamů z mikrofonů zaznamenanou cestu, kudy ty motorky jely – asi počítač předtím ty policisty poslouchal, co chtějí udělat. A na závěr stačí jenom do příkazového pole zadat „test acoustic match“ (nebo něco takového) a počítač už jim jenom potvrdí, že vzorek ze začátku a konce cesty opravdu souhlasí. Prostě když je něco neřešitelné, předhodí se to počítači, a ten už na to má specializovaný program, který to za pár sekund vyřeší. Ale abych jim nekřivdil, měli tam i různá fyzická udělátka, která odněkud vytáhli ze skříně a hodila se přesně jen k vyřešení tohoto případu. Takže kdyby celý svět jenom psal software a vyráběl udělátka pro tenhle vyšetřovací tým, možná by to mohlo fungovat. Ale jako parodie to fakt nevypadalo…
    kotyz avatar 10.9.2008 10:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Ze by Kriminalka Las Vegas/Miami/New York? To celkem uspesne napodobuje/paroduje ceska Kriminalka Andel, mozna dokonce tech efektnich rozostrenejch prechodu mezi zaberama je v ni dokonce vic. Ale jinak to nejsou takovy supermani aby podle vzorku pneumatik na chodniku ve vedlejsi ulici rekonstruovali celej zlocin ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.9.2008 11:38 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Viděl bych to na Miami, ta věta velmi přesně odpovídá zkratkovitému myšlení tamních postav (v čele s Horatio Cainem). Las Vegas je sice taky chvílemi z odborného hlediska těžká fantasmagorie (hlavně mé oblíbené "teď to zvětšíme… a zaostříme"), ale aspoň se tam postavy chovají jako lidi.
    Jendа avatar 10.9.2008 15:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Taky bych chtěl umět přečíst text na displeji telefonu někomu přes rameno na 240x320px rozmazaného černobílého obrázku z bezpečnostní kamery - jak zobrazí na obrazovce obrázek z kamery, vybere oblast 3x3px a ta se mu zvětší přes celou obrazovku. Ale asi na to nemám ten správný SW (v Gimpu to nejde).
    10.9.2008 15:54 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Na to je potřeba speciální CSI plugin, ale ten není volně ke stažení. Možná bude k nalezení někde v těch pirátských sítích, tam prý mají všechno… :-)
    10.9.2008 17:03 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Ono to ale pusobi na lidi, jednou se se mnou jeden clovek co nerozumi pocitacum hadal ze se da zvetsit timto zpusobem obrazek. Chtel po me nazev programku co to umi. A ja mu rekl ze takovej neexistuje, ze to udelat nejde :-) A pak rikal ze to musi jit atd...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Bluebear avatar 10.9.2008 12:07 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    To celkem uspesne napodobuje/paroduje ceska Kriminalka Andel

    Docela by mě zajímalo, jestli je to myšleno jako parodie nebo ne; ale v každém případě mají naprosto špatnou kameru a zvuk, takže ať už je to úmysl nebo ne, vypadá to jako studentský film.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    10.9.2008 12:11 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    To je u Novy normální, oni pořady natáčejí podle hesla "Hlavně ať je to co nejlevnější, když se to obalí dostatečně intenzivní reklamou, lidi na to stejně koukat budou." Jediné pozitivní zjištění je, že to sice funguje u televizních pořadů, ale u mimotelevizních aktivit (např. slavného tn.cz) moc ne.
    10.9.2008 17:00 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    lol tn.cz to je taky k smichu jak odvysilaj pulku zpravy a zbytek uvidite na tn.cz.. Jeste sem to ani jednou neotevrel a ani neotevru :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    10.9.2008 17:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Pro mne je právě ohromně pozitivní zjištění, že přes tuhle brutální reklamní kampaň tn.cz nijak zvláštních výsledků dosahuje. Ještě to s touto zemí asi není tak špatné. :-)
    masožravá palma avatar 10.9.2008 20:21 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Nejsem si jista jestli to je tak uplne pozitivni... Protoze jit se podivat na zbytek treba i uplne debilni zpravy na tn.cz vyzaduje alespon nejakou aktivitu... Nedostanes to naservirovano na stribrnem taliri.

    Mozna to neni pozitivni, ale naopak znak totalniho prusvihu...
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Luk avatar 10.9.2008 21:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Ještě to s touto zemí asi není tak špatné
    Toť otázka. Podle jiné teorie jsou totiž ti diváci příliš líní, než aby se od televize přesunuli k počítači. Raději zůstanou koukat na nějaké ty "romantické seriály".
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.9.2008 22:03 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Mně šlo spíš o to, že návštěvníci tradičních zpravodajských serverů se kvůli nepřetržité nalejvárně TV Nova neseberou a nezačnou místo nich navštěvovat webové Novoviny. Že by se zvedli a šli hledat zpravodajství na webu (byť obrázkové místo písmenkového), takové iluze jsem si nedělal, takže nemůžu být zklamán. :-)
    Pavel Stárek avatar 10.9.2008 16:53 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    No, ale na rozdíl od seriálů typu Ulice, Ordinace... a spol. z produkce TV Nova se na tohle dá (s přimhouřením jednoho oka) koukat.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    10.9.2008 15:47 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Nevidel sem snad ani jeden dil zadny kriminalky, ale reklamy na to slysim porad, kdyz sem ale slysel kriminalka Andel, tak sem vyprsknul smichy... Osklivka Katka to me taky rozesmalo ale ta kriminalka, me to prijde hrozne k smichu jak cesi vzdycky delaj mnohem min kvalitni kopii naky totalni picoviny ze zahranici. Ale abych nekrivdil, na ten Andel se podivam, zajima me to hlavne jak moc to zkopirovali ten original... Musim se teda podivat i na original ale az budu mit nekdy cas...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Bluebear avatar 10.9.2008 21:11 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Nejsem si jist, jak moc přesná je to kopie, protože jsem ani u jednoho dílu nevydržel déle než řádově minuty, ale řekl bych, že ideově to bude zhruba stejně slabé, ale řemeslně výrazně horší.

    Něco jako venezuelské telenovely ve srovnání s romantickými filmy z Německa nebo tak: idea zhruba stejně řídká, ale mnohem lepší zpracování.

    Hodně mě mrzí, že jsme se teď dostali do role té Venezuely, protože vím, že kdysi se v ČR točily dost dobré filmy. Nevím, kam se poděli všichni dobří kameramani a zvukaři, nebo jestli tu pořád jsou, ale mají zakázáno dělat to správně. (Od někoho jsem slyšel, že současní režiséři seriálů chtějí, aby to vypadalo a znělo jako na divadle, a podle toho to vypadá.)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Dalibor Smolík avatar 10.9.2008 21:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Současní kameramani a zvukaři ... právě teď jsem se dodíval na HBO na film Vratné lahve. Je to super. Po všech stránkách. Nádherné záběry z balónu, skvělé dialogy. Opravdu to ještě není s námi tak špatné.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.9.2008 22:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    IMHO se nikam nepoděli, jen asi nejsou peníze, aby se kvalitní práce zaplatila. A možná ti opravdu dobří teď pracují pro zahraniční produkce.
    10.9.2008 08:49 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Část pixelů fotografie byla nahrazena pixely z jiného obrázku... to je steganografie. Tak komunikují teroristi.
    A tito teroriste se pod plastikem legality sdruzuji napriklad okolo serveru venovanych digitalni fotografii. To uz jsou primo teroristicke bunky. :-D
    11.9.2008 14:03 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Furt lepší než IP adresy typu 396.260.3.900, které jsou také často k zahlédnutí v CSI:Miami. :-)
    11.9.2008 14:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Já mám nejraději, když používají adresy typu 127.12.98.13 :-)
    15.9.2008 00:14 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    To aspon dava nejakej smysl :-D Ale IP adresu sem ve filmu jeste nevidel...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    15.9.2008 00:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To používají teroristi...
    Již zmíněná Síť nebo třeba Matrix Reloaded (když vypínají elektrárnu).

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.