abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 699 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    UPC jsou svině

    28.9.2010 19:58 | Přečteno: 5540×

    Jako mnozí v Praze jsem uživatelem služeb firmy UPC - televize i internet. Patřím ke šťastlivcům, kterým to funguje velmi dobře - pravděpodobně to před pohlcením byla firma, jejíž zaměstnanci věděli, co dělají. (V jiných částech Prahy to neplatí.)

    Užíval jsem toto připojení spokojeně, avšak před časem se mi stalo, že jsem něco hledal na stránkách UPC, tuším možnost připojení pro známého. Podívám se do ceníku, a ejhle: tarif, který jsem až dosud spokojeně používal (UPC Classic tuším), byl zařazen mezi ty, které již nejsou v nabídce. V nabídce zato byl takzvaný Fiber Power 30 s naprosto stejnými parametry, ale o stovku levnější. Porovnáním data na ceníku jsem zjistil, že už asi šest měsíců sponzoruji UPC zbytečnou platbou stovky. I zavolal jsem na centrálu a sdělil, že chci změnit tarif. Konverzace s jejich hotlajnou mě poněkud naprudila:

    Hotlajna: Jistě, ale bude vás to stát dvě stě korun, protože přecházíte na nižší tarif.
    Já: Jak to, nižší? Má stejné parametry!
    Hotlajna (zcela nevinný tón): Ale je levnější...
    Já (vrčení nasrané medvídkovité šelmy): To snad nemyslíte vážně!

    Kupodivu, přestože mi hotlajna nic neslíbila, jsem nikdy složenku na 200 Kč neviděl. Buď zapomněli, nebo se lekli...

    Dnes jsem prohlížel ceník UPC znovu, tentokrát úmyslně, a ejhle znovu: Fiber Power 30 již není v nabídce. Porovnejme ceny přímo z nabídky:

    UPC Fiber Power 25 ... až 25 000 / 1 536 ... 599.00 Kč
    UPC Fiber Power 50 ... až 50 000 / 5 000 ... 799.00 Kč
    UPC Fiber Power 30 ... až 30 000 / 1 536 ... 857.14 Kč (!)

    A pozor, můj původní, drahý (doslova) UPC Classic je v ceníku pořád také, tedy pořád ještě existují nešťastníci, kteří tuto firmu nevědomky sponzorují:

    UPC Classic ... až 25 000 / 1 536 ... 1,249.41 Kč (!!)

    Takže zítra další volání na hotlajnu a tentokrát budu opravdu sprostý.

           

    Hodnocení: 35 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    28.9.2010 20:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Zařiďte,
    udělejte,
    platím vás svými penězi,
    pokud neuděláte,
    stane se,
    budu stěžovat,
    zopakujte mi svoje jméno,
    řekněte mi jméno vašeho nadřízeného,
    Do kdy dostanu kód?
    Kdy, mi dáte vědět o vyřízení reklamace?
    Potíže vaší firmy jsou lhostejné.
    Selhání vašeho kolegy mě nezajímá.
    Nestojím o omluvu, ale chci řešení.
    Nechci vám platit za něco co nepoužívám a neobjednal jsem si.
    Vaše jednání mě rozlobilo.
    Jsem nespokojený z vaším přístupem.
    Nevyhrožuji vám, jen vás informuji.
    Tohle funguje lépe než nadávky a řev. Takhle jsem loni jednal s O2 a dostal od nich zpátky 47 000Kč. Všichni a hlavně v O2 mi tvrdili, že nic nedostanu. Bůh ovšem miluje vytrvalé.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.9.2010 20:24 yossi | blog: Q_and_A | Ba'aretz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    K tomuto sa pripájam. Garantovane funguje. A hlavne sa nedať odradiť vtipným kolečkom po operátoroch.

    Ak je platený hotline okamžite oboznámiť druhú stranu že tiež ide o nahrávaný hovor (a nahrať si ho). Dosť zaberá oznámiť druhej strane že ak sa preukáže že ide o ich chybu budeš žiadať faktúru nižšiu o pretelefonovanú sumu a skonštatovať že ide o prejav dobrej vôle že nepočítaš premrhaný čas.
    28.9.2010 20:25 yossi | blog: Q_and_A | Ba'aretz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    To s tým nahrávaním aj ak nie je platený. Poplietol som to. :)
    xxx avatar 28.9.2010 22:39 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Buh miluje vytrvale. Tak to je kruta hlaska.
    Please rise for the Futurama theme song.
    1.10.2010 17:12 ET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    jako vetsi shit je o2

    mam od nich "8Mb" protoze nic jinyho "neumej" za 900Kc/mesic - do minulyho mesice to jelo cca 4Mb, pak na tejden prekopli draty a od ty doby mi to jede 2Mb - rikam tomu pracovne "nejdrazsi internet v Praze" - jinak good luck v jednani s UPC...
    Jendа avatar 1.10.2010 17:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    v Praze
    To v okolí není žádný jiný ISP?
    Bluebear avatar 28.9.2010 20:29 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Díky, Stridere - to jsou dobrá klíčová slova (některá jsou na mne příliš drsná, ale část z nich určitě uplatním). :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    28.9.2010 20:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Není za co, to já běžně dělám, jaký drsný? jde o tvoje peníze, oni ti chtějí něco prodat tak at se sakra snažej ne?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.9.2010 20:20 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Hehe, nejenom pripad UPC. Mam naprosto stejnou zkusenost s T-Mobilem. Akorat by me zajimalo, az tam zitra budete volat, jestli se Vas profesionalni slecna operatorka sladkym hlaskem zepta, proc ze jste si nezavolal drive, tak jako me...
    28.9.2010 21:03 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Taky by mě to zajímalo. Proč se vlastně ten autor tohoto zápisku na ně zlobí? Smlouvu podepsal takovou, jakou podepsal, no ne? Časy se mění a tarify taky.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    Bluebear avatar 28.9.2010 22:27 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    To je, přiznávám, dobrá otázka. Asi proto, že mě úplně zbytečně připravili o peníze. Protože této zku*vené společnosti jsou peníze měřítkem všeho, někdy dokonce můžou člověku zachránit život (bohužel jen někdy), tak mi zhoršují darwinovský fitness a to mě ukrutně se*e!

    Slušné chování, jak si ho já představuji, by bylo jedno ze dvou: buď my mi automaticky změnili tarif na jiný, anebo mi poslali zprávu, že se změnily podmínky tarifikace a ať si je laskavě prohlédnu. Nechat mě, jako starého zákazníka, platit víc než ty nové, to je u mne ku*várna. Je to totéž, jako kdyby v obchodě platili staří víc než mladí - to by každý považoval za diskriminaci.

    Jinak - časy se mění, tarify taky, a já mám doma několik úderných a sečných zbraní a ku*va začínám mít chuť je opravdu použít!
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Jendа avatar 29.9.2010 00:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    jako kdyby v obchodě platili staří víc než mladí - to by každý považoval za diskriminaci
    Ale vždyť to tak je - obzvláště u různých vstupných. A bohužel i ve veřejném sektoru.
    frEon avatar 29.9.2010 17:33 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    koukam, ze bych nasel zpriznenou dusi?
    Talking about music is like dancing to architecture.
    29.9.2010 11:20 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Ne, tak ja s takovym postupem absolutne nesouhlasim. Je samozrejme pravda, ze neni protipravni jednat tak jako u kolegy UPC a u mne T-Mobile, ale je to nekulturni. Proste ty firmy si nevazi svych zakazniku, minimalne tedy ne tech ceskych. Pochybuji, ze se ten T-Mobile chova doma v SRN stejne, to by ho lidi a media "sezrali"... Ale holt jsme v Cechach, prumerny Cech drzi hubu, ostatnim je to jedno (nebo sousedovi jeste preji, ze ho tak pekne ojebali) a najde se dost tech, kteri jsou schopni takove jednani branit vznesenymi floskulemi o nejake svobode podnikani, ci o cem.
    bambas avatar 30.9.2010 14:11 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Jiste, casy se meni a tarify taky, ale je normalni a trzni chovani takove, ze u jiz stavajicihi zakaznika - dlouhodobejsiho, informuji o novych tarifech, popripade mu dam slevu. Takhle sice naberou spousty novych zakazniku (nalakaji je na nizsi cenu), ale tim vice jich popripade odejde, protoze takovyhle sluzby jsou proste svinsky. S kazdym se snazi akorat vyjebat a nahrabat. Jenze to je snad jen tady v Cechach, zde neplati nas zakaznik, nas pan, tady plati - zakaznik je dojna, vojebat a vyjebat. Zadna ucta, jen svindly a lzi.
    msk avatar 1.10.2010 16:22 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Posledne 2 vety myslim zachytili podstatu novodobeho podnikania.
    28.9.2010 20:24 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Občas to ale přehodili sami. Mě jednou přešoupli na stejně drahý, ale parametrově lepší tarif sami...
    28.9.2010 22:33 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Mě víc týrala ta jejich cenová politika, kdy nový zákazníci dostávali stejné služby za polovinu. A staří jedině tehdy, když se ozvali.

    Na druhou stranu, nevíte co máte. Já teď jedu přes nějakou wifi síť a kvalita je někde úplně jinde. V tom negativním významu.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    Bluebear avatar 28.9.2010 22:46 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Mě víc týrala ta jejich cenová politika, kdy nový zákazníci dostávali stejné služby za polovinu. A staří jedině tehdy, když se ozvali.

    No, však tohle je přesně ono.

    Na druhou stranu, nevíte co máte. Já teď jedu přes nějakou wifi síť a kvalita je někde úplně jinde. V tom negativním významu.

    Vím, dobře to vím... jenže to jen díky tomu, že jsem měl štěstí a koupili jsme byt ve čtvrti, kde je jejich kvalita dobrá. V jiných čtvrtích Prahy, jak vím z důvěryhodných zdrojů (přímo od postižených), jsou služby UPC na mašli.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Jendа avatar 29.9.2010 00:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Na Pankráci je to dobré, ještě kdyby bylo IPv6…
    29.9.2010 09:02 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Vím, dobře to vím... jenže to jen díky tomu, že jsem měl štěstí a koupili jsme byt ve čtvrti, kde je jejich kvalita dobrá. V jiných čtvrtích Prahy, jak vím z důvěryhodných zdrojů (přímo od postižených), jsou služby UPC na mašli.
    No já nevím, Bohnice a kvalita dobrá? To to musí jinde vypadat...
    Bluebear avatar 29.9.2010 12:11 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Obávám se, že jinde to skutečně vypadá dost hrozně.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.9.2010 22:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Vítej voliči ODS v reálnym kapitalismu, nečteš smlouvy tak plať a až příště budeš mít kecy na regulace "socialistycký" EU, tak si vzpomeň... :-D LOL! Třeba se poser, zmůžeš hovno! :-D
    Bluebear avatar 28.9.2010 23:03 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Já ODS nevolil :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.9.2010 23:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    To je jedno, všichni tři jsou ODS.
    Bluebear avatar 28.9.2010 23:31 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Já nevolil žádného z nich, johoho (hint, hint) :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.9.2010 23:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    hint, hint
    ...tak to se zasmějem zejtra po "infolince" :-D zatim, hint, hint, hint! :-D
    Max avatar 28.9.2010 23:11 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Nechápu, o co ti jde? Ty si myslíš, že když na netu přestanou nabízet nějaký tarif, tak ti to musí říci a musí ti doporučit přechod na nějaký aktuální? Nebo tě mají automaticky přehodit na nějaký aktuální tarif + dát echo o změně platby? To je vtip? Máš s nimi snad smlouvu a v ní máš jasně definováno, za co a kolik platíš. To, že ten tarif nemají v nabídce nic neznamená. Je to úplně stejné jako u telefonních operátorů. Echo ti dají jen v případě, že ten tarif úplně zruší (tzn., nebude vůbec shapován), nebudou ho mít v systému a uživatelé budou muset přejít na jiný. Ale to není tento případ.
    Zdar Max
    PS: já přecházel z tarifu light, jenž stál 801,-Kč s DPH na tarif Fibre50 za 799,-Kč s DPH a pani také říkala, že mně to přijde na 200,- ač jsem přecházel na rychlejší tarif. Ovšem taktéž jako u tebe, nikdo po mně nikdy těch 200,- nechtěl.
    Měl jsem sen ... :(
    Bluebear avatar 28.9.2010 23:36 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Nechápu, o co ti jde? Ty si myslíš, že když na netu přestanou nabízet nějaký tarif, tak ti to musí říci a musí ti doporučit přechod na nějaký aktuální? Nebo tě mají automaticky přehodit na nějaký aktuální tarif + dát echo o změně platby?

    Ano, to by podle mne udělala slušná firma. Jinak se jí zákazníci rozdělí na skupiny, které platí za stejnou službu různé ceny, což je IMHO pěkné svinstvo. Řekl bych, že v zemích jen o něco civilizovanějších by jim takové chování neprošlo. A možná, že když jim tam zavolá deset, sto nebo tisíc stejně rozzuřených lidí, až se o tom začne psát v blozích a vůbec se to trošku medializuje, že jim to docvakne.

    Je to úplně stejné jako u telefonních operátorů.

    Já vím, však to jsou všichni tři pěkné ku*vy.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.9.2010 23:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    ...dospět a pochopit ;-)
    28.9.2010 23:57 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Tohle ještě nic není proti běžné praxi u služeb pro korporátní zákazníky. Proč myslíte, že u těchto služeb nejsou zpravidla uvedeny ceny (doporučuju třeba web GTS Novera)? Je normální zákazníkům se "starými" smlouvami účtovat několikanásobně vyšší ceny než se nabízí aktuálně, dokud se sami neozvou. Další věc je, že nabídková cena je korigována podle odhadu, kolik konkrétní zákazník "unese".
    Bluebear avatar 29.9.2010 00:08 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    To věřím, nicméně, pokud se sporu perou dvě korporace, je to aspoň férový boj. Obě jsou plné zmrdů, kteří vědí, jak druhého podrazit, a měli by se umět také bránit. Každá korporace má své ekonomické a právní oddělení, a tam si mohou dovolit specialistu, který nedělá nic jiného než to, že dává pozor, kdo je odrbává, a jak to zarazit.

    Oproti tomu běžný občan nemá proti korporaci k dispozici nic víc, než svůj intelekt a nevymáchanou hubu; dost skromné zbraně. (Tedy když nepočítám případ "Falling down", kdy běžnému občanovi, poté, co je dvacet, třicet i více let neustále okrádán a podrážen, něco udělá v hlavě "cvak", vezme lešenářskou trubku nebo jinou zbraň, a vyrazí do firmy na férovku.)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Jendа avatar 29.9.2010 01:18 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Oproti tomu běžný občan nemá proti korporaci k dispozici nic víc, než svůj intelekt a nevymáchanou hubu; dost skromné zbraně.
    Kecy, má ještě takové pouzdro s barevnými papírky a kovovými kolečky (alternativně číslíčka v databázi). A když se mu chování nějaké firmy nelíbí, tak jí prostě ty papírky nedá/čísla v databázi nepřevede. Nevěřím tomu, že v místě tvého bydliště, které je v Praze, nejsou jiné firmy nabízející připojení k Internetu, které by o tvé barevné papírky stály.
    29.9.2010 05:45 ???
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Toto nie je pripad iba GTS Novera. Presne to iste ma napriklad Cisco. Nikde nemas ziadne cenniky, cenu vyrobku ti povie iba obchodnik a to presne tym typom, kolko asi zakaznik unesie.
    ............................................................................................................
    A to nehovorim o praxi, ze Cisco ti napr. bezpecnostne chyby v ich firmwari neopravi, pokial nemas zaplatenu technicku podporu. Neziadas o vyssi firmware, ani ziadne dodatocne funkcie. Len chces,aby boli opravene chyby predchadzajucej verzie a Cisco ti odpovie, ze musis zaplatit v priemere 2/3 povodnej ceny za technicku podporu. Sorry,ale keby sa takto riadil Microsoft, tak za 1-2 Service packy zaplatis ako za nove windows. Keby sa takto riadili napr. stavebne firmy, tak ti neopravia ziadne technicke nedostatky z ich strany, pretoze si neplatis support. To iste automobilky. Chcel by som vidiet sefa Cisca ako mu sef BMW hovori, ze chybu softwaru ktory mu ovlada brzdy mu BMW neopravi, pretoze si neplati support.
    msk avatar 29.9.2010 16:39 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Je normální zákazníkům se "starými" smlouvami účtovat několikanásobně vyšší ceny než se nabízí aktuálně, dokud se sami neozvou. Další věc je, že nabídková cena je korigována podle odhadu, kolik konkrétní zákazník "unese".
    Hehe, neni to sice o Novere, ale ja som zrovna tento mesiac vypovedal v jednej firme zmluvu na pripojenie do Internetu - 1Mbps za 7kKc, zmluva stara niekolko rokov, nikto ju nerevidoval. Chvilu sa krutili, nutne potrebovali kontakt na jednatela, asi ho chceli lamat lepsou cenou, neskoro. Zmluvu som zrusil, router odpojil, prehodil som to k inemu providerovi, 10 nasobok za 1/7 ceny, spokojnost. Za 2 roky zrevidujem znovu a takto dookola.
    30.9.2010 11:46 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Ano, to by podle mne udělala slušná firma. Jinak se jí zákazníci rozdělí na skupiny, které platí za stejnou službu různé ceny, což je IMHO pěkné svinstvo.
    A co kdyby (treba kvuli rostoucim nakladum) musela firma nove tarify (u novych zakazniku) zdrazit? Povazoval bys taky za slusne, kdyby vypovedela stavajici smlouvy a nutila stavajici uzivatele k prechodu na novy tarif? Nebo v takovem pripade by ti deleni zakazniky na skupiny nevadilo?
    Bluebear avatar 30.9.2010 16:41 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    A co kdyby (treba kvuli rostoucim nakladum) musela firma nove tarify (u novych zakazniku) zdrazit? Povazoval bys taky za slusne, kdyby vypovedela stavajici smlouvy a nutila stavajici uzivatele k prechodu na novy tarif?

    Ano, považoval bych to za poctivý, i když samozřejmě nepopulární, krok. Rozhodně lepší, než aby vznikla klika "štamgastů", kteří by měli výhody proti novým.

    Nebo v takovem pripade by ti deleni zakazniky na skupiny nevadilo?

    Vadilo úplně stejně. Mám mnoho špatných vlastností, ale kategoricky odmítám vydělávat na nespravedlnosti.

    I když se mi to zdá neuvěřitelné, považuješ mě za většího zmrda, než doopravdy jsem.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    30.9.2010 17:56 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    I když se mi to zdá neuvěřitelné, považuješ mě za většího zmrda, než doopravdy jsem.

    Mozna to nebylo jasne, ale ty otazky byly minene ciste neutralne. Sam si nejsem zcela jist, ktery z tech postupu je lepsi.
    frEon avatar 29.9.2010 17:38 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Je to úplně stejné jako u telefonních operátorů.
    A proto je to uplne v poradku, ze. Podle me neni. Pokud ma ve smlouve neco jako, ze si muzou zmenit podminky jak chtej a kdy chtej a ty mas drzet hubu a krok, pak nevidim jinou motivaci pro takove jednani nez: 1) chtej me vomrdat a legalne 2) serou na me

    ani jeden z pristupu mi opravdu pochuti neni.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Max avatar 29.9.2010 21:06 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Já jen říkám, že objevil ameriku. Jen říkám, jak to všude chodí. Svět není o tom : "postarejte se o mně", ale : "postarej se sám o sebe". Samozřejmě mohou každých pár měsíců rozeslat všem klientům emaily ve stylu : "Hej, máme nové tarify a nové ceny. Vše je rychlejší a levnější, tak nám zbytečně neplaťte moc peněz.", ale jelikož to nemusí a nejde o žádné enterprise klienty, tak je pro ně výhodnější držet hubu. Kdo by se v dnešní době sám rád připravoval o peníze tím, že si přidělá práci? :).
    Já si jednou za čas dělám průzkumy. Dívám se na ceny u o2, zda nemají něco, co by mně více zajímalo, dívám se na ceny internetu, na ceny televize, různých balíčků. Prostě jednou za půl roku si udělám průzkum služeb, které používám, nebo nad nimi přemýšlím. Otázka 15minut.
    Kdo se jen trochu snaží, tak v džungli přežije, kdo ne, tak brečí, jak jsou na něj všichni nefér.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    30.9.2010 10:08 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Prostě jednou za půl roku si udělám průzkum služeb, které používám, nebo nad nimi přemýšlím. Otázka 15minut.
    no tak tohle bych teda chtěl vidět ...

    za 15 minut jsme nebyli schopni se ženskou vyřešit její přechod na jiný tarif u Vodafone (a to jsme měli jasno, že nechce přecházet k jinému operátorovi, čili odpadlo zkoumání konkurenčních nabídek)

    když si představím, že bych to měl aplikovat na všechny služby, co používám, a jaké sáhodlouhé smluvní podmínky je vhodné si číst, tak to by bylo minimálně na celý víkend

    na to fakt nemám ...

    to "postarej se sám o sebe" je asi tak stejný argument, jakože když mi nechutná ze supermarketu, tak si můžu dojít na trh (což mám ovšem momentálně asi tak hodinku tam a hodinku zpátky, nemluvě o ceně za dopravu) anebo vypěstovat vlastní (hm, zahradu teď sice k dispozici mám, ale na podzim mi už nicmoc nevyroste, a vezmeme-li to na příští rok, tak to je zase spousta a spousta práce = času ...)

    a když všecko, oč bych se měl starat a co to stojí času, posčítáme, tak to aby člověk žil tak tři životy nejmíň :-/
    frEon avatar 30.9.2010 11:20 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    "postarej se sám o sebe" je v poradku. To je normalni. Problem ale je, ze to neni cela realita. Dneska totiz plati "postarej se sám o sebe a dej si setsakra majzla, aby te tvuj obchodni partner neomrdal, protoze kdyz si pozor nedas, vem jed na to, ze te vomrda". Pokud smluvni partner muze zmenit libovolny bod smlouvy (nebo klidne vsechny, kdyz na to prijde) a ty tohle pravo nemas, pak to proste fair neni.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Jendа avatar 30.9.2010 14:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Pokud smluvni partner muze zmenit libovolny bod smlouvy (nebo klidne vsechny, kdyz na to prijde) a ty tohle pravo nemas, pak to proste fair neni.
    A to nějaká firma probíraná v této diskuzi nebo v zápisku udělala?
    frEon avatar 30.9.2010 15:15 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    hm, tak jsem si ty jejich podminky znovu precet a bud je zmenili (uz je tak 2 roky, co jsem je cetl naposled), nebo se mi meni informace v pameti, ted uz jsem tam nasel, ze muzou jenom vypnout libovolny kanal v televizi.

    takze beru zpet ;-)
    Talking about music is like dancing to architecture.
    29.9.2010 02:33 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Tak já jsem podobné chování zažil u T-Mobile a byl jsem naopak za to rád. Měl jsem předplacenku a měl jsem účtování 1 minuta a pak po vteřinách. A oni to pak změnili na 1. minuta a pak skoky po 30s, což je nevýhodnější. Takže tohle dodržování starých podmínek bych nebral tak špatně. Jen jestli chtěli UPC dostat 200 za změnu, tak to až tak moc férově nevyznívalo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.9.2010 07:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině

    Bluebear atakující UPC. :-D
    30.9.2010 22:35 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Tragika don Quijotovy snahy nespočívala v boji s něčím, co mělo jasnou převahu, ale v tom, že poškozoval užitečný přístroj.

    Pokud Bluebear prská, že ho UPC neinformovalo o relevantních nových tarifech, přijde mi to správné.

    Tato povinnost totiž sice neplyne ze smlouvy, ale firmy musí počítat s tím, že smlouva není vše: zákazník musí být u nich spokojený. Kterýkoli zákazník, který je smírný a má neúměrně nízko laťku, pokřivuje trh a poškozuje i ostatní zákazníky.

    Bluebearovi tímto děkuji za připomenutí. Zkontroloval jsem aktuální nabídku a v nejbližších dnech změním u našeho poskytovatele tarif taky.
    30.9.2010 23:13 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    To by mě zajímalo, co ten trh nepokřivuje, když ho pokřivuje i zákazník, kterému stačí to, co dostane.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    30.9.2010 23:32 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Zákazník, který občas zapátrá po nabídce konkurence, jestli mu má stačit to, co dostal. A občas mu to oprávněně nestačí.

    Sám o sobě vím, že to z lenosti nedělám úplně tak, jak bych měl.
    Bluebear avatar 1.10.2010 00:07 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Tragika don Quijotovy snahy nespočívala v boji s něčím, co mělo jasnou převahu, ale v tom, že poškozoval užitečný přístroj.

    Myslím, že většina lidí zastává názor předřečníka, tzn. že ten boj je tragický tím, jak Don Quijote útočí na něco, co je mnohem větší a nesrovnatelně silnější. Aspoň když se tato fráze používá, obvykle se používá v tomtéž významu.

    Já osobně mám z té příhody dojem, že tragika spočívala v tom, že Don Quijote útočil na projekci, na iluzi, a tudíž samozřejmě nemohl v boji vyhrát.

    Ale názory se mohou různit, samozřejmě.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    1.10.2010 09:34 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Nene, trvám na tom, že hlavní Quijotúv problém byl v bludném cíli a zcela zcestném přístupu k jeho dosažení, ne v mohutnosti větrného mlýna.

    Historické romány jsou plné lidí, kteří bojovali s něčím, co mělo jasnou převahu, a vyhráli.

    (Inteligentní člověk přece dovede zastavit nebo zničit nestřežený větrný mlýn, aniž by se zpotil. Jsem navíc přesvědčen, že to je velmi obecný princip, který jen není vždy zjevný. Promyšleným a vytrvalým tlakem lze někdy pohnout i zdánlivě neřešitelnými problémy.)
    davida avatar 29.9.2010 09:33 davida | skóre: 13 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině

    Za snizeni se plati dle cenniku jednorazovy poplatek 100kc muzu vedet odkud jste vzal 200? Co se tyce druhe veci, informovat Vas muze obchodni zastupce ktery sepsal Vasi smlouvu (to jsou vetsinou takovi ti lidi kteri chodi po bytech a otravuji s letakama). Nebo jeste lepe se na to muzete informovat sam ;-)

    29.9.2010 10:38 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Chování UPC mě nepohoršuje. Mně by naopak vadilo, pokud by operátor tarif změnil bez mé explicitní žádosti. Něco jiného by bylo, pokud by stávající zákazníci nemohli bez problémů změnit tarif na aktuální.

    Samozřejmě by bylo vhodné poslat spolu s vyučtováním e-mail, kde se zákazník informuje o změně v nabídce tarifů s tím, že současný tarif může i nadále beze změn využívat. Ale pokud tak ISP neučiní, tak přeci není hned svině. To jsou příliš silná slova.
    29.9.2010 14:17 UPC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    S UPC se jedna jinak - zavolejte jim a reknete, ze chcete zrusit smlouvu na Internet. Treba proto, jak se k vam chovaji a ze v lokalite je alternativni operator s lepsimi podminkami.

    Bud rovnou behem telefonatu nebo do druheho dne se ozvou a bude sleva - napr. 50% na pul roku, prechod na levnejsi tarif bez poplatku samozrejmosti...

    Kdo neveri, at sam zkusi nebo si procte fora na upczone.cz
    vackar avatar 29.9.2010 17:12 vackar | skóre: 6 | blog: Obludnosti | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Já mám s UPC zkušenost tu, že je to dobrá firma, která má na mnoha místech bordel (čímž vznikaj různý chyby v můj i jejich prospěch) a na některých místech sedí arogantní ženský... Ale pokud je člověk vytrvalý, nenechá se odbýt operátorkama a napíše jim, tak se dočká výsledku.

    Po mě chtěli zaplatit 1400Kč za instalaci a nakonec jsem si vyjednal, ze si to udelam sam a neplatil jsem nic. Ale znamenalo to volat s obchodnim oddelenim, odmitat, prepsat smlouvu s obchodnim zastupcem a mit dostatek asertivity.
    Prosím nevykat!
    brk avatar 29.9.2010 18:14 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    To moc dramatizuješ. Prostě si ty prachy od nich "vytáhni zpátky". Zavolej na infolinku, řekni jim, co Tě trápí, že je to opakovaně a vypověz smlouvu, nedej se odbýt.

    Máš tam nějakou výpovědní lhůtu, takže net i hned nevezmou, naopak Tě budou během té doby kontaktovat a budou se Tě snažit přesvědčit, abys zůstal. Jako přesvědčovací argument Ti nabídnou slevu 50% na půl roku.
    USE="-qt -kde"
    29.9.2010 19:52 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině

    Uff! To sú ceny! Ja mám Fiber Power 30 na Slovensku a platím 23 Euro (690 bývalých SK), čo je nejakých 570 Kč. Heh? A mám upload dvakrát rýchlejší, ako pozerám: 30720 kbit/s -- 3072 kbit/s. To sú veci...

    SomaFM commercial-free internet radio
    29.9.2010 20:07 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině

    Aha, tak české ceny Fiber Power 10, 25, 50, 100 sú "normálne". Len tých 857 Kč za tú už neexistujúcu 30 je akosi príliš moc.

    SomaFM commercial-free internet radio
    30.9.2010 11:00 David Opletal | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    S UPC mám až na drobné výpadky konektivity zatím jen dobré zkušenosti. Pokud ti nevyhovuje tarif a cena, není lepší cesty, než tam zavolat. Já takhle pře pár měsíci přišel k více než dvojnásobné rychlosti stahování a k poloviční ceně.
    30.9.2010 12:36 Robotics
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Zlatej Netbox.
    vackar avatar 30.9.2010 12:57 vackar | skóre: 6 | blog: Obludnosti | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    stěhovat se kvůli tomu do Brna nebudu... Ale vypadá to slušně...
    Prosím nevykat!
    Bluebear avatar 1.10.2010 00:15 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Takže jsem tam skutečně zavolal, po pouhém jednom přepojení jsem získal nový tarif, bez dvoustovky. Trochu mě překvapilo, že na to, aby změnili traffic shaping, musí přijít technik a vyměnit modem - vot těchnika - ale co už.

    Co mě ale zaujalo, byla jedna věc. Hovořil jsem tónem, který mně osobně připadal docela ocelový, a oběma zúčastněným (zaměstnanci hotliny a slečně z obchodního oddělení) jsem zdůraznil, že toto jednání považuji za podraz a při třetím opakování zruším smlouvu. S oběma to ani nehnulo, nezměnili tón, jako by to vůbec neslyšeli.

    Trochu mě to... hm, nevím, jestli můžu říci zklamalo; vím, že nijak děsivý nejsem, i když se snažím. Spíš znervóznilo. Jako by oba zaměstnanci hotlajny byli v nějakém transu, jako by vůbec neposlouchali, co říkám, a reagovali jen na klíčová slova; s robotem bych si popovídal lépe. Co je to za lidi, když neprojeví ani špetku zájmu nebo emocí, když jim spílám? Teď se cítím trochu vykolejený... nejsem zvyklý, že mě lidi vůbec neberou na vědomí.

    (Poznámka: Od kolegy v práci jsem pak dostal mírně vyčiněno, že jsem příliš měkký; měl jsem rovnou ohlásit zrušení smlouvy a na toto klíčové slovo by mě přepojili na retenční oddělení, kde bych dostal 50% slevu na půl roku. Budiž; poučení pro ty, kdo se dostanou do stejné situace.)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    belisarivs avatar 1.10.2010 11:13 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Jirko, ber to s klidem.

    Nebudes prvni, kdo na ne chtel byt ostry. Oni to jsou prilis mali pani, takze ani nema cenu si na ne kdo vi jak otvirat hubu (tim nechci rici, ze se sebou mas nechat vysirat), takze uz maji celkem imunitu.

    Navic, asi bude na prosperite podniku vice zalezet rediteli nez nejakemu radovemu zamestnanci na hotlajne. Takze jim tve problemy mohou byt u zadele, hlavne aby oni meli klid.
    IRC is just multiplayer notepad.
    1.10.2010 12:50 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Na CC maji trenink [n]asertivity, takze je nejaky "ocelovy ton" nemuze rozhodit :-)
    1.10.2010 17:44 ET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    vetsina tech hotlajn budou stejne jen brigosi, tak proc by je to melo drbat ze odejdes od UPC
    Gilhad avatar 1.10.2010 21:44 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    No, kdyz vypovis smlouvu, tak tam stejne jeste nejaky ten mesic platis - brigadnik ma svou vyplatu jistou tak jak tak a kdyz bude min zakosu, bude min lidi prudit - pro nej to zadna vyhruzka neni, spis naopak.
    21.2.2015 00:38 Poďák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    UPC? Nikdy více. Jen samé problémy. Servis otřesný, linky věčně hluché, komunikace nulová. Modem? K čemu taková p.í.č.o.v.i.n.a je vůbec dobrá, jen další žrout. Ten i.d.i.o.t co tady píše, že měl jeden výpadek ročně, je určitě nastrčený p.í.č.u.s z UPC, který se snaží zachránit reputaci této d.e.b.i.l.n.í firmy. Já měl výpadky minimálně tři týdně a to několikahodinové. Volám tech. podporu, ale linka hluchá. Píšu email a oni se ozvou až za tři dny, že žádný problém nevidí, ping je vpořádku, to jsou ale k.o.k.o.t.i, dělají z Vás akorát blbce. Garantovaná rychlost? Hovadina, první měsíc máte z 30 tak možná 12 Mb, další měsíce se divíte proč Vám to kolísá mezi 4-10 Mb a neustále reklamujete rychlost, teda pokud se dovoláte. Schválně si vyzkoušejte za jakou dobu Vás v prac. době spojí s technikem. Mě to trvalo vždy něco mezi 15 až 30 minutama, pak Vás spojí, po dotazu jaký mate problém, Vas prepoji jinam a tak si vas budou převažovat dalších 30 minut, pak se konečně spojité s odborníkem p.i.c.u.s.em, který Vám at restartujete modem a pokud Vám to bude znovu dělat, tak mate zavolat znovu a oni to poresi. Dobra pakarna co? PODA Vám nabídne větší rychlost za menší peníze a výpadek jsem mel jeden za čtyři roky, trval něco pres dvě hodiny, ale bylo to ráno mezi 02 az 04 hodinou, ne pres den nebo o víkendu jako je zvykem u UPC. Když Vám bude končit smlouva a Vy ji budete chtít vypovědět, tak se přípravté, ze Vám budou volat 3x denne a do toho maily, ze Vám dají na příští rok slevu a větší rychlost. Nenechte se ukecat, jsou to lži. Modem si nechtěli odvést prý je po roce používání opotřebovaný a budou si za něj účtovat 2000 (kdyz dnešní routery stoji od 500 nahoru), to byla ale komedie. Poslal jsem je s takovým jednáním do velke p.í.č.e, at si odvezou ten v.y.j.e.b.a.n.y modem. Technik byl na me při předávání hrubý, ale já byl hrubejsi, bude si to pamatovat ještě hodně dlouho. Ted když vidím reklamu v TV, tak se jen musím smát. Dobra rada na závěr, pokud chcete přijít o peníze, nervy, internet, třeba i o rande, které si domlouvate páteční večer a najednou přijde výpadek, tak směle do toho, komu není rady, tomu není pomoci. Ale pokud chcete kvalitní internet a ještě ušetřit, tak se 100℅ poohlednete jinde, UPC Vám to určitě slíbí, ale nesplní.
    10.12.2016 13:41 Hello
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC jsou svině
    Zdravím všechny chtěl bych vás varovat před UPC objednal jsem si internet s rychlostí 100Mb a chytám max 25Mb wifi,39Mb s drátem, ale je to smlouva na 1 rok. Za další mám také objednanou televizi a specialní balíček na HBO kanály a další v hodnotě cca 250Kč/měsíčně, který ani nefunguje, volal jsem na podporu 4x a vždy se mi snažili pomoc tím, že aktulizují můj setobox nebo jak to nazvat, ale i přesto to nešlo a dnes mi volali, že jsem to vůbec neměl objednaný, ale i přesto mi to účtovali, takže půl roku jsem platil balíček HBO, který ani nefungoval dneska jsem se s UPC domluvil aby mi tento balíček zrušili a když jsem jim řek, že jsem platil půl roku 250Kč zbytečně, tak mi na to operátor řekl, že ho to mrzí, ale peníze mi nevrátí a ani žádnou slevu mi nenabídli.Stručně řečeno okradli mě o 1500Kč, ale hlavně, že je jim to líto.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.