abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 563 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Alternativně viz také můj osobní blog (RSS pro anglické články, RSS pro české články), kde toho hlavně v angličtině vychází mnohem víc.

    Víte že můžete odebírat mé blogy pomocí RSS? (Co je to RSS?)


    A kdo neumí použít RSS, tak je tu twitter: @Bystroushaak.

    Od určité doby jsou všechny texty které zde publikuji verzované na Githubu.

    Jestliže najdete chybu, nepište mi do diskuze a rovnou jí opravte. Github má online editor, není to skoro žádná práce a podstatně mi tím usnadníte život. Taky vás čeká věčná sláva v commit logu :)

    Aktuální zápisy

    Battlestation

    18.8.2012 23:41 | Přečteno: 3374× | Obecné IT | poslední úprava: 22.8.2012 00:44

    Chcete legálně zbohatnout? Našel jsem mezeru na trhu, kde zatím stále neproběhla reorientace z výroby pár zakázkových kusů za velké prachy na stovky sériových kusů za menší prachy. Díky tomu ten kdo se toho chytí první imho slušně vydělá.

    Pokud jste si chtěl před pár lety pořídit virtuální 3D brýle, neexistoval produkt, který by vás uspokojil. Ne že by se nevyráběly, ale všechny modely byly pekelně drahé a silně nahovno.

    Vím to, protože posledních cca čtyři roky situaci pravidelně monitoruji. Každých ~půl roku strávím jedno odpoledne googlením a hledáním novinek na poli virtuálních brýlí. Pročítám recenze, kontaktuji uživatele a recenzenty, abych zjistil, jak moc se situace změnila.

    Několik let vše fungovalo ve vyjetých kolejích - výrobci vyráběli brýle mající stále větší rozlišení, za stále podobnou cenu, do jejichž koupě se nikdo moc nehrnul. Občas někdo vyrobil levnější, občas dražší, ale pořád to bylo to samé - herní brýle, ze kterých se polovině lidí dělalo blbě a u většiny skončily dříve nebo později na poličce mezi ostatním haraburdím.

    Pak se do toho během jednoho krátkého okamžiku opřel Google se svým projektem Glass, což vyvolalo gigantickou odezvu napříč celým IT světem.

    Ve skoro stejnou dobu navíc přišel John Carmack, tvůrce Wolfensteinu, Doomu a Quaka, aby ukázal světu, že stačí použít mozek a lidi vám utrhají ruce. Během pár týdnů se mu na kickstarteru podařilo vybrat skoro dva miliony dolarů, i když původně požadoval jen čtvrt. Nejedná se o nijak přelomový koncept, naopak, jde jen o několik drobných vylepšení, které zatím nikoho nenapadly, ale podle nadšených recenzentů se ukazují jako podstatný rozdíl mezi použitelným produktem a krámem. Navíc je tu nízká cena, která se bude pravděpodobně pohybovat pod 500$ (developerskou verzi si můžete stále objednat za 300$).

    Trvalo nechutně dlouho, než se někdo rozhodl proměnit předraženou hračku v produkt, o který má zájem větší počet lidí, přitom to nebylo ani tak z technologických důvodů, jako spíš z toho důvodu, že chyběla všeobecná vůle to udělat.

    Inspirace

    Teď k tomu, proč to sem vůbec píšu. Podívejte se na níže uvedené obrázky:

    Ergonomic Worstation od Ergo Motions. Pěkné, malé, nesehnatelné, protože stránky výrobce už neexistují. Mám jisté pochybnosti, že byl vyroben víc jak jeden kus na obrázcích.




    Netsurfer, vyráběný firmou Snowcrash. Bohužel na stránkách Snowcrashe už křeslo nenajdete. Cena dle internetových zdrojů byla někde mezi $2500$4 500.




    MYPCE. Výrobce pravděpodobně zkrachoval, protože jeho stránky už neexistují. Cena byla $2 750.




    Nethrone. Jedno z mála křesel, které se ještě stále prodává. Cena $1 999 za základní verzi s jedním monitorem, který ale stejně jako klávesnice není součástí balení.




    Surfchair. Pěkné, že? Škoda, že je to jen koncept.




    Supine workstation. Cena neznámá, ale podle jistých narážek je toto křeslo drahé jako prase.




    Jméno se mi nepodařilo zjistit. Vyráběl to Organix, dokud nezkrachoval, čemuž se u ceny okolo $6 000 vůbec nedivím. Dobře jim tak.




    Ergonomic Desk 2f z řady Ergonomic Desk od Ergoquestu. Jedno z nejlevnějších na jejich stránkách, cena pouhých $1 395. Na mě osobně působí trochu nepohodlně, ale kdo ví, nezkoušel jsem.




    Zero Gravity Chair 3a opět od Ergoquestu. Cena krásných $4 595.




    iClubby od Gravitonuse. Plně upravitelná krása, elegance a luxus, vyvážený cenou k posrání; $7 450 za nejosekanější verzi, $22 147 za plnohodnotnou. Fuck this shit.




    Emperor 1510. Povedený design a egnomie, tři monitory a naprostá polohovatelnost pomocí pár tlačítek. Cena $6 200 se mi zdá lehce přemrštěná, ale ne tak moc oproti jeho následovateli.




    Emperor 200. Něco mezi pornem, sci-fi a splněným snem. Tohle křeslo je plně automatické, plně polohovatelné a vůbec, rád bych v něm strávil zbytek života. Naštěstí mi v tom brání astronomicky-feťácko-nereálná cena $49 150, za kterou není problém koupit v Čechách dům. Doporučuji skouknout videa na youtube.

    Motivace

    Cítíte, jak nepohodlné je oproti těmhle krasavcům vaše stávající židle/křeslo? Cítíte, jak se ozývají vaše karpální tunely, jak vás bolí za krkem, jak máte otlačený zadek, páteř, ruce a jak vás bolí nohy?

    Je mi jasné, jak nepohodlně se vám sedí, protože přesně tak nepohodlně se sedí i teď mě. Už mě nebaví huntovat si záda na vynálezech minulého století, které nepočítaly s námi, kteří jsme schopni prosedět 16h denně u počítače. Nebaví mě vytrhávání mé pozornosti neustálou nutností hledat lepší polohu. Nebaví mě bolest za krkem a v zádech. Nebaví mě, že se narovnám jen když du spát a lehnu si na záda, protože sedět rovně u počítače je pro mě na normálních židlích/křeslech mission impossible.

    Já chci vlastní battlestation a je mi naprosto jasné, že spousta z vás taky!

    Problém

    Je tu ovšem jeden malý problém. Skoro nikdo je nevyrábí a když už, tak jsou jejich ceny z říše pohádek a snů. Nejsem milionář a předpokládám, že v nejbližší době ani nebudu.

    Je paradoxní, že žijeme v době, kdy pro mě s mým podprůměrným platem není problém pořídit si do bytu neomezenou 50Mb symetrickou optiku za 250kč, kdy si můžu koupit 3+GHz šestijádrový počítač s 16GB RAM za cenu pod 10 000, kdy není problém sehnat dotykový mobil s obrovským displejem za pár tísíc, celý můj byt je pokrytý bezdrátovým internetem za pomocí routeru za pár stovek a 23" monitor mě stál 3000kč, ale pohodlné křeslo vyrábí jen pár výrobců na světe za desítky až stovky tisíc kč.

    Tohle přece vůbec nedává smysl. Svět je zaplavený gamery, vysoké školy jsou plné lidí, kteří budou u počítače trávit dnes a denně čas v řádech desítek hodin a prakticky neexistuje podpůrné příslušenství, které by šetřilo jejich zdraví a nabízelo potřebné pohodlí?

    Nasrat. Jak to vidím já, je čas, aby se tenhle problém změnil v

    Příležitost

    Přesně tak. Tohle je mezera na trhu a neříkejte mi, že jí nejde využít. Kdybych měl nějaké povědomí o strojařině a věděl jak opracovávat kovy, dám v pondělí výpověď a jdu založit firmu na výrobu battlestationů.

    Skoro každá diskuze pod výše uvedenými produkty přetéká lidmi, kteří by se tetelili blahem, kdyby mohli něco podobného doma mít, tak proč jim to nedat? Sakra, já bych s radostí někomu dal přiměřenou částku (řekněme 20 000kč), za přiměřený produkt.

    Neříkejte mi, že je tak těžké navrhnout funkční a zároveň pohodlný design:

    Do začátku by šlo použít třeba zubařské křeslo (na aukru můžete starší sehnat za cca 3000kč každou chvíli), před které se navaří pár rámů na kloubech, na které namontujete držáky monitorů a pár oček, kterými se potáhnou kabely. K tomu už stačí jen přidělat držák na klávesnici a woala, máte battlestation pod 10 000kč. Celé to pak můžete zkusit prodat na aukru za třeba 15k.

    Pokud má někdo zkušenosti, mohl by prostě obšlehnout existující designy a vyrobit něco podobného. Dal by se pro to založit projekt třeba na kickstarteru a poté co by se vybralo dost peněz, můžete rozjet výrobu.

    Závěr

    Do it!

    Edit

    Děkuji davkolovi za upozornění na zajímavý produkt firmy Obutto. Jedná se o jednoduchý, ale pohodlně vyhlížející kokpit pro hráče za přijatelnou cenu 399€.

           

    Hodnocení: 89 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Podobnou "battlestation" bych:
     (25 %)
     (24 %)
     (51 %)
    Celkem 102 hlasů

    Anketa

    Za průměrnou battlestation (hybrid mezi prvními čtyřmi) bez výbavy (bez monitorů, počítače, klávesnice, repráků, kabelů) bych byl ochotný zaplatit:
     (41 %)
     (16 %)
     (14 %)
     (0 %)
     (10 %)
     (2 %)
     (0 %)
     (16 %)
    Celkem 49 hlasů

    Anketa

    Náklady na nevybavený hybrid (něco mezi prvními čtyřmi uvedenými) jsou dle mého názoru:
     (14 %)
     (36 %)
     (14 %)
     (14 %)
     (18 %)
     (0 %)
     (0 %)
     (0 %)
     (5 %)
    Celkem 22 hlasů

    Anketa

    Jedná se skutečně o mezeru na trhu, na které by se dalo vydělat?
     (23 %)
     (35 %)
     (42 %)
    Celkem 52 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Bystroushaak avatar 18.8.2012 23:45 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Pokud podržíte ukazatel myši nad cenou v dolarech, zobrazí se cena v českých korunách. K tomu jsem naprosto bezlítostně zneužil html značku <acronym> a její atribut title, za což se oficiálně omlouvám všem HTML nazzi.

    Kurz dolaru jsem použil dle aktuální google, tedy 20.24kč za jeden dolar a není v tom započítané poštovné, celní poplatky a náklady na převod korun na dolary a další parazitické sračky.
    19.8.2012 00:01 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Omg, klávesnice a pedály jsem ještě tak nějak akceptoval, ale "křesla"?! Co bude příště? Jinak ne, tohle by mi do baráku nesmělo ani náhodou. Ale samozřejmě, proti gustu žádny dišputát...
    Baník pyčo!
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 00:06 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Co bude příště?
    Virtuální brýle, po nich přímé neurální ovladače.
    xkucf03 avatar 19.8.2012 10:32 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Jenže pak ti bude nějaké drahé křeslo na nic, protože se klidně budeš moci válet v obyčejné posteli a ovládat počítač myšlenkami :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 14:55 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Jo, jenže do té doby..
    20.8.2012 01:41 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    po nich přímé neurální ovladače
    Už!. Zvýšenou pozornost prosím věnujte použitému SoCu :-D.
    Bystroushaak avatar 20.8.2012 08:20 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Zajímavé, takže se komerčních neurálních implantátů možná dožiju :)
    Jendа avatar 20.8.2012 13:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Jen poškej, až tě někdo vyownuje.
    kotyz avatar 20.8.2012 13:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Hackování mozků jako v Ghost In The Shell? Už se nemůžu dočkat! ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 20.8.2012 14:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    A to je ten device zatím pouze read-only! :)
    kotyz avatar 20.8.2012 14:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Nepodceňuj vědeckotechnickej pokrok, co šetří náš rozkrok... ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 19.8.2012 00:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Taky se mi to moc nepozdává. Tahle masturbatoria sice vypadají kchůl, ale přitom by stačila opravdu dobrá židle, potažmo standing setup. Troufám si tvrdit, že by to bylo i podstatně zdravější než nějaká takováhle obskurnost, ve které by se svalstvu dělo kdovíco.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.8.2012 00:50 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Souhlas.
    Baník pyčo!
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 01:06 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    přitom by stačila opravdu dobrá židle
    Jo, a k tomu dobrý stůl. A takové ty držáky na monitor, abys nemusel pořád koukat dolu (můj případ s mými 2m výšky) a mohl si ho trochu přizpůsobit. No a než se naděješ, je z toho battlestation, jen složený z víc kusů.
    potažmo standing setup
    Tak na ten jsem dnes při hledání konkrétních produktů narazil taky, ale představa že v tom trávím víc jak hodinu je nepohodlná sama o sobě.
    Troufám si tvrdit, že by to bylo i podstatně zdravější než nějaká takováhle obskurnost, ve které by se svalstvu dělo kdovíco.
    Možná by ses divil, ale minimálně dva z těch produktů vymysleli fyzioterapeuti.
    Fluttershy, yay! avatar 19.8.2012 01:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Jo, a k tomu dobrý stůl. A takové ty držáky na monitor, abys nemusel pořád koukat dolu (můj případ s mými 2m výšky) a mohl si ho trochu přizpůsobit. No a než se naděješ, je z toho battlestation, jen složený z víc kusů.

    Definuj betlstejšnu. Zjevně si pod tím představujeme různé věci.

    Tak na ten jsem dnes při hledání konkrétních produktů narazil taky, ale představa že v tom trávím víc jak hodinu je nepohodlná sama o sobě.

    Já si to vyrobil a zrovna pracuju na lepší verzi (dle blogu Ikea Hacker — hlavně kvůli nosnosti, která je u stávajícího papundeklu nedostačující). Nenahraditelné. Jasně, hodí se to střídat s opravdu dobrou židlí, ale pomáhá to ohromně. Líp se soustředím a neroztékají se mi z toho svaly na nohách.

    Možná by ses divil, ale minimálně dva z těch produktů vymysleli fyzioterapeuti.

    I fyzioterapeuti musí z něčeho platit účty.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 19.8.2012 03:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Definuj betlstejšnu. Zjevně si pod tím představujeme různé věci.
    Ty fotky v zápisku.
    Já si to vyrobil a zrovna pracuju na lepší verzi (dle blogu Ikea Hacker — hlavně kvůli nosnosti, která je u stávajícího papundeklu nedostačující). Nenahraditelné. Jasně, hodí se to střídat s opravdu dobrou židlí, ale pomáhá to ohromně. Líp se soustředím a neroztékají se mi z toho svaly na nohách.
    No, stejně jako Bystroushaak si nedokážu představit používat to delší dobu. Z dlouhého stání mě bolí záda :).
    Jendа avatar 19.8.2012 03:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Příloha:
    A takové ty držáky na monitor, abys nemusel pořád koukat dolu (můj případ s mými 2m výšky) a mohl si ho trochu přizpůsobit.
    Ale houbičky, stačí kousek dřeva, vrtačka a čtyři šrouby (taky mám 2 m). Mnohem horší je to s notebookem, potřeboval bych mít obrazovku o dobrých 30 cm výš než klávesnici. Proto nemůžu na notebooku nic delší dobu dělat.
    No a než se naděješ, je z toho battlestation, jen složený z víc kusů.
    Ale jo, ten pololeh taky, proč ne (spíš nějaká feature, aby šla poloha i trošku měnit, přecejen být pořád uvolněný v jedné poloze… obzvláště když většina geeků trpí chronickým nedostatkem pohybu… nebo to mít rovnou s TENSem/EMS :-D).
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 03:40 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ale houbičky, stačí kousek dřeva, vrtačka a čtyři šrouby
    Já svůj primární monitor prostě podložil knihami, ale není to ono, chtělo by to něco lepšího. Nehledě na to, že notebook který používám jako sekundární monitor prostě nenapolohuju jak chci a o třetím monitoru, který zatím nemám ani nemluvě.

    Jinak ty držáky na monitory co se dají přidělat ke stolu/zdi jsou taky nesmyslně drahé a pokud to má mít víc kloubů, tak je to prakticky vždy dražší než monitor. WTF? Nechápu, proč nějaký šikovný zámečník prostě nezačne tohle vyrábět a s cenou okolo tisícovky nezpůsobí krach současných prodejců.
    xkucf03 avatar 19.8.2012 10:41 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Mnohem horší je to s notebookem, potřeboval bych mít obrazovku o dobrých 30 cm výš než klávesnici. Proto nemůžu na notebooku nic delší dobu dělat.
    Já to vyřešil (že mi to ale trvalo) externí klávesnicí a postavením notebooku na výšku (více otevřený a opřený, takže je displej výš).
    obzvláště když většina geeků trpí chronickým nedostatkem pohybu
    Když jsem koukal na ty obrázky, tak mi tam strašně chyběla jakákoli odkládací plocha – ne že bych byl nějaká kancelářská krysa, ale nějaké papíry přece jen potřebuji a taky prostor pro hrnek na kafe. Ale možná že je to tak schválně – aby se člověk občas musel zvednout a jít třeba k vedlejšímu stolu – a v tomhle křesle trávil jen ten čas, kdy je produktivní na počítači, zatímco přemýšlet, svačit, telefonovat atd. může jinde.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 19.8.2012 12:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Já to vyřešil (že mi to ale trvalo) externí klávesnicí a postavením notebooku na výšku (více otevřený a opřený, takže je displej výš).
    No to já taky (když jsem byl třeba na týden někde v horoucím pekle). Ale jinak by tohle znamenalo tahat všude s notebookem stojánek a tu klávesnici. Radši bych nějaké self-containing řešení, třeba notebook, který se rozkládá nadvakrát, takže displej je o výšku displeje výš.

    Club-Maté můžeš mít na zemi nebo si ho budeš přivádět ze sudu hadičkou a nic dalšího hacker nepotřebuje. Ještě by to mohlo obsahovat cévku :-D.
    vencour avatar 19.8.2012 14:46 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Noťas na kolenou vám nevyhovuje? Sedět u toho v houpacím křesle, ve výši očí +- displej je. Vzdálenost displeje od očí na délku ruky tak tak nějak je.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 19.8.2012 14:54 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Co to je za křeslo? Nějak si to nedovedu představit. Ve všech (houpacích) křeslech, která jsem měl možnost vyzkoušet, jsem si musel ohrožovat potenci, abych na tom vůbec něco napsal.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 19.8.2012 15:10 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Příloha:
    Je to památka na příbuzný, stará snad 25-30 let. Bude potřebovat přečalounit, ale jinak drží. Když si dam pod lýtka gymnastickej míč a houpu se tak, tak mam dlaně na klávesnici a ruce krásně a pohodlně natažený. Vzdálenější kraj noťasu mam na kolenou. Po pravici můžu mít stoleček s proviantem a po levici s materiálama. Prostě dá se to.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 15:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Já mám něco podobného, design trochu jiný, ale funkčnost a tvar přibližně stejný. Problém je, že k tomu si sednu tak maximálně s EEE. U stolu na mě pak čeká 23" monitor a vedle něj 15.4" slinkované dohromady, což je dost podstatný rozdíl, oproti 11" displeji na EEE, takže se mi v tom křesle vlastně ani sedět nechce.
    vencour avatar 19.8.2012 15:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Na noťasu mam snad 15,4", vyhovuje. Pokud bych potřeboval, tak bych si spíš udělal držák monitoru, abych ho mohl mít vedle sebe po levici, abych seděl v křesle a měl víc výstupů před sebou. Tj. noťas plus externí displej.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 19:16 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    No, ona další věc je, že notebook hřeje, takže není moc ideální ho mít delší dobu na klíně. Kdysi jsem si ze dřeva vyráběl takovej držák, ale nakonec se to neukázalo zrovna použitelné.
    vencour avatar 19.8.2012 19:23 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Tak pak vytáhnu i chladicí podložku, o 5-10°C sníží teplotu procáku a odvede směr tepla jinam.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 19.8.2012 15:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Hmmm, já tu mám něco podobného, ale skoro to nepoužívám — z uvedených důvodů. Na druhou stranu s tím balónem mě to nenapadlo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.8.2012 01:39 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Heh Kolibáči, jak se ti povedlo změnit nick na /\/\1Я1/-\/\/\ ?
    kotyz avatar 20.8.2012 08:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Taky na to čumim jako tele na nový vrata. Amiga měl asi celou dobu pravdu s tim kolibáčem... Nebo, a teď se podrž, mu /\/\1Я1/-\/\/\ hackla účet :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    vencour avatar 20.8.2012 10:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Kdyby to nebylo trapný, tak se taky přejmenuju na /\/\1Я1/-\/\/\
    :-)
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Мiriam avatar 20.8.2012 11:25 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    tak ja jsem teda trapna, jo?
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    vencour avatar 20.8.2012 11:32 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Vy jste byla první, toho přejmenování nicku u Kolibáče jsem si prve nevšim ... a teď se mi už nechce opičit. To opičení mi přijde dětinské, mít tu více Miriam (a jedinou souvislost co znám s Miriam je Arabela ... ?).
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 11:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ne ne ne. Všichni se přejmenujeme na Miriam!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Мiriam avatar 20.8.2012 11:59 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    ok, az se ti to povede, tak nam nascannuj obcanku Miriam Kolibac bude skvela kombinace. :-)
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.8.2012 13:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Budete se brát?
    Мiriam avatar 20.8.2012 13:34 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ne, on se necha prejmenovat. Ja chci jenom tebe, zlato.
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    20.8.2012 18:52 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    My všichni jsme /\/\1Я1/-\/\/\ :-D.

    Ale ne ty ses už přejmenoval zpátky? :-(
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 18:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Obávám se, že Doli napsal patch, který zablokoval používání obsazené přezdívky.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.8.2012 19:14 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Očividně ne :-D.
    Мiriam avatar 20.8.2012 19:16 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    pokud si dobre pamatuju tak stejna prezdivka by jit nemela, ale bylo treba pridat na konec nejaky neviditelny ASCII znak
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.8.2012 23:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Když už sme u těch "znaků", nenapadly vás entity? ha! :-D
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 23:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    wat?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.8.2012 23:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 23:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Kdyby se obsah jména interpretoval, smrdělo by to bezpečnostním problémem.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.8.2012 23:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Jak myslíš, že sem to napsal já? :-D
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 23:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Aspoň značky se neinterpretujou, ale je to dost divné.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 20.8.2012 23:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Je interpretování a interpretování, pane Integrále. Entity podle mě žádné rizoto nepředstavují.
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 23:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Očekával bych, že by se s tím zacházelo jako s prostým textem, nikoliv HTML se zakázanými značkami. Ať už z hlediska potenciálních chyb, složitosti kódu,…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 19:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Mně to vrátit nešlo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.8.2012 21:10 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Tak blbě přijít o nick :-D
    Baník pyčo!
    20.8.2012 21:24 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Zkusils to znova? Na Miriam to ale musí jít, jelikož je nás mnoho.

    P.S. Je možný, že me zmátnul ten koment nademnou :-/.
    Jendа avatar 20.8.2012 23:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Zkus nějaká písmenka z azbuky nebo tak něco.
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 23:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Použil jsem pomlčku.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.8.2012 23:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    20.8.2012 23:19 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ať tak nebo tak, já můj nick získal prostým zkopírováním od někoho tady (ze záhlaví postu).
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.8.2012 23:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    No tak mně to nešlo, tak sem si poradil jinak :-D
    xkucf03 avatar 21.8.2012 03:12 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Koukám, že z Miriam se stává něco jako Anonymous :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    21.8.2012 17:51 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Jj to jsem měl přesně na mysli, když jsem se poprvé Kolibáče zeptal :-D.
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 09:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation

    včera 23:28 /\/\1Я1/-\/\/\ | skóre: 1 | Brno
    vzdyt jsem ti rikala, ze nejsem kolibac, zlato!

    včera 23:37 /\/\1Я1/-\/\/\ | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    O RLY?

    [sauce]

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.8.2012 16:15 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    :-D hračička psát najednou v téže minutě i pod třema nicky
    Мiriam avatar 20.8.2012 16:19 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    jeden tvrdi, ze jsem ctyri lidi pod jednim nickem, druhy, ze jsem jeden ze tri nicku stejneho cloveka. konspiratori odporuji jeden druhemu, ale vsichni maji pravdu...
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    20.8.2012 16:27 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Jistě, GSM šílenče!
    Baník pyčo!
    Мiriam avatar 20.8.2012 16:32 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    abych byla uprimna, GSM vubec nerozumim :-(
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    20.8.2012 18:55 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Co to máš s tím GSM šílencem?
    20.8.2012 21:12 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    To snad nemůžu konspirovat kdo je /\/\1Я1/-\/\/\? Kolibáč je příliš mainstream ;-).
    Baník pyčo!
    20.8.2012 21:27 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    A GSM šílenec je Jenda?

    P.S. Aha sorry mě netrklo do očí jestli reaguješ jen na jeden nick :-D.
    20.8.2012 21:37 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    GSM šílenec je GSM šílenec :-).
    Baník pyčo!
    Grunt avatar 20.8.2012 21:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Hrach, i když má výborné emulační schopnosti, by Poníky nedal. To si nemyslím.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 20.8.2012 23:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    wut?

    (sorry, mám snížené chápání, už 10 hodin se rejpu v GSM :-D)
    Мiriam avatar 20.8.2012 23:09 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    GSM silence!
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 23:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Tohle je jeden z případů, kdy diakritika pomáhá.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 20.8.2012 23:12 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.8.2012 11:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    No hele, někde sem viděl obrázek vysvětlující, že čučet dolu je právě děsně zdrvý na páteř. Jinak teda +1 za bastl, dneska totiž polovina chlapů ani neví jak se kladivo používá... ;-)
    19.8.2012 11:18 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    GSM šílenec umí s kladivem velmi dobře!
    Baník pyčo!
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.8.2012 11:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    ??? myslel si tim to co si myslim že si myslíš? Tomu nevěřim... :-D
    19.8.2012 11:28 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ale bylo by to geniálně mazané :-D.
    Baník pyčo!
    Jendа avatar 19.8.2012 13:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Jendа avatar 19.8.2012 13:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Tak to aby mi jím nedal po hlavě…
    Jendа avatar 19.8.2012 12:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    No hele, někde sem viděl obrázek vysvětlující, že čučet dolu je právě děsně zdrvý na páteř.
    No to je možný, ale bolí mě z toho za krkem :).
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 21:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Jo, a k tomu dobrý stůl. A takové ty držáky na monitor, abys nemusel pořád koukat dolu (můj případ s mými 2m výšky) a mohl si ho trochu přizpůsobit. No a než se naděješ, je z toho battlestation, jen složený z víc kusů.

    Jako tohle? Mnohem radši bych to bral modulární.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bystroushaak avatar 20.8.2012 21:24 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Jo, něco takového. Jinak teď jsem zrovna koupil držák na dva monitory, ale přidělatelný na stůl.
    20.8.2012 21:54 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Držáky na monitor se běžně prodávají, ale zaprvé jsou dost drahé, zadruhé jsou většinou dělané na přšroubování ke zdi nekbo k nábytku. Na to druhé by to chtělo nějaký masivní stojan, třeba takové ty konstrukce na umístění antény na ploché střechy, kde se do plochy střechy samotné nesmí zasahovat.
    19.8.2012 00:02 Neo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    kresla ako z filmu Surrogates :D v tejto faze vyvoja pc techniky mi taketo kreslo s monitormi netreba. az budem na zadnej strane krku tesne pod hlavou dierku na pripojenie do Matrixu, tak si take kreslo nejake stare zubarske z bazaru kupim ;-)
    19.8.2012 00:20 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    No ja nevim, ale me to prijde jako dost neprakticke. Zaprve minimum pracovni plochy - za rozumny povazuju tak stul alespon 1.2 m^2. Zadruhe (IMHO) nedostatecne podepreni rukou. Zatreti bych mel docela obavy z dlouhodobeho pouzivani tech kresel, ve kterych clovek skoro lezi - nehrozi u toho ochabovani zadoveho svalstva (kdyz by v tom clovek lezel 10+ hodin dene a navic dalsich 6-8 v posteli)?
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 00:26 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Zaprve minimum pracovni plochy - za rozumny povazuju tak stul alespon 1.2 m^2.
    Na mém stole je místo jen trochu napravo, kam pokládám hrnek s pitím. Fotka by to dokázala pěkně ilustrovat, ale zrovna nějak nemám na čem jí vyfotit.
    Zatreti bych mel docela obavy z dlouhodobeho pouzivani tech kresel, ve kterych clovek skoro lezi - nehrozi u toho ochabovani zadoveho svalstva (kdyz by v tom clovek lezel 10+ hodin dene a navic dalsich 6-8 v posteli)?
    No, já mám silné obavy teď, že za pár let budu vypadat jako zkroucený mutant, pokud si nepořídím něco, na čem by se dalo lépe sedět/ležet.
    Jendа avatar 19.8.2012 03:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Na mém stole je místo jen trochu napravo, kam pokládám hrnek s pitím.
    Asi tak, pokud zrovna nepracuju s nějakými papírovinami, nekuchám jiný počítač (většinou na zemi) nebo nepájím (vyžaduje odstranit z druhého stolu několik vrstev bordelu, takže radši pájím jinde :), stačí mi klávesnice a myš.

    A kdybych měl použitelný HW na eyetracking, tak bych se obešel asi i bez té myši.
    No, já mám silné obavy teď, že za pár let budu vypadat jako zkroucený mutant, pokud si nepořídím něco, na čem by se dalo lépe sedět/ležet.
    No pozor, pokud bys fakt jenom ležel v tomhle a pak v posteli, oslabí se ti trámce (zpevňují se podle toho, kterým směrem na ně působí síla, a když na ně nepůsobí, tak slábnou, mimochodem jeden z problémů dlouhého pobytu ve stavu beztíže - proto jsou často astronauti v takových těch postrojích [en:treadmill], které touto silou působí) a až se pak postavíš, mohlo by se taky ozvat křup.
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 03:43 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    No pozor, pokud bys fakt jenom ležel v tomhle a pak v posteli, oslabí se ti trámce (zpevňují se podle toho, kterým směrem na ně působí síla, a když na ně nepůsobí, tak slábnou, mimochodem jeden z problémů dlouhého pobytu ve stavu beztíže - proto jsou často astronauti v takových těch postrojích [en:treadmill], které touto silou působí) a až se pak postavíš, mohlo by se taky ozvat křup.
    Bídně slabá lidská těla, pořád jen otravují s blbostmi.. :)

    Nevím jestli by mě bavilo v tom pořád ležet, často u počítače sedím v čemsi co se podobá tureckému sedu, ale záda mám rád opřené vždy.
    Jendа avatar 19.8.2012 04:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Bídně slabá lidská těla, pořád jen otravují s blbostmi.. :)
    Tak napiš patch, ne?

    TLDR: Ten člověk si chce vyrobit DNA pro syntézu nějakého proteinu a vpravit ji do svých buněk. Protože buňky průměrného biohackera dobrovolně DNA ze svého okolí nepřijímají, zapíchne si do cílové části těla (ruky) jehly a bude do nich pouštět vhodně tvarované obdélníkové impulzy. Při správném spádu napětí bude docházet k dočasnému porušení kontinuity jeho buněčných membrán a injectovaný kód se dostane dovnitř buňky.
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 04:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Fuck yeah. Tomu říkám hacking :)
    Jendа avatar 19.8.2012 04:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Btw. pak bude sám GMO a bude v zemích EU nelegální.
    21.8.2012 11:42 CryptoKid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    :-D LOL
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.8.2012 01:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Tywoe, to tady dřív dostanu administrátorský práva, než si někdo koupí takovouhle píčovinu za dvacítku... :-D
    19.8.2012 01:25 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Nevím, co by se Dolimu muselo stát, aby tě udělal adminem :-D.
    Baník pyčo!
    Jendа avatar 19.8.2012 03:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Koupil bych mu židli.
    xkucf03 avatar 19.8.2012 10:47 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Elektrické křeslo.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 19.8.2012 10:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Sesličku si nažhavíme, na Lišku se připravíme.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    AsciiWolf avatar 19.8.2012 18:46 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    ...na Lišku se připravíme.
    :-P
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 01:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Dvacítku? Ty anglické ceny jsou 20x nereálnější a pořád si to lidi kupujou.

    Jinak kvůli tomuhle jsem udělal tu anketu - jak jsem psal, pod spoustou těch článků nad tím diskutující (hlavně hráči) slintají, tak mě zajímalo, jak se na to dívají lidé v čechách.

    BTW: původně jsem začal hledat prostě lepší židli. Trochu mě zarazilo, že z těch pohodlně vypadajících se do 10k vejde jen málokterá, i když technologický rozdíl mi tak velký nepřišel (prostě o pár polohovatelných kloubů navíc).
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.8.2012 01:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    500$ ne? Když sem to viděl já, vzpoměl sem si na zubaře... :-D
    20.8.2012 21:47 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    A co gynekologické křeslo? Pro muže by tam žádné děsivé asociace být neměli :-)
    20.8.2012 23:11 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Grrr, neměly.

    Ale vzpoměl jsem si na případ, kdy si jakýsi pomýlenec nacpal lahev od piva do míst, kam by se v žádném případě lahve cpát neměly, a doktoři při jejím vytahování museli použít porodnické křeslo, protože akt samotného vytahování se prý podobal opravdu těžkámu porodu :-)
    Мiriam avatar 20.8.2012 23:14 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    jsem to napoprve cetla, ze tobe ji museli vytahovat ;-)
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    Bystroushaak avatar 20.8.2012 23:19 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Děsivé asociace sice ne, ale ta pozice mi přijde dost nevýhodná, tedy pokud ty neurální implantáty nejsou ve skutečnosti anální sondy :D
    Fluttershy, yay! avatar 19.8.2012 01:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    1. pohodlně vypadající židle != ergonomická židle
    2. u spousty lepších židlí se platí i za záruku a značku (namátkou Herman Miller)
    3. poté, co jsem pohořel se svou šmejdskou židlí, jsem si něco přečetl o tom, co všechno by měla pořádná židle splňovat… je mi z toho ouvej
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 19.8.2012 03:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Židle Markus z Ikea je docela použitelná. Akorát bych si měl přibastlit nějaké opěrky na zápěstí/lokty.
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 03:50 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Něco podobného jsem měl dříve a asi si to zase koupím (pokud někdo nezačne rychle prodávat battlestattiony za rozumnou cenu, nebo někde nevyhraju). Teď mám židli podobnou této, ale ukázalo se to být dlouhodobě nepoužitelné, i když to ze začátku bylo dost pohodlná židle.

    Jinak u těch battlestationů mi vyhovuje konstantní vzdálenost očí od monitoru, ať se nastavíš do jakékoliv polohy. Když si současnou židli trochu sklopím, tak díky tomu že se s ní nedostanu pod stůl jsem od monitoru poměrně daleko a blbě se mi zaostřuje.
    Jendа avatar 19.8.2012 04:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Jinak u těch battlestationů mi vyhovuje konstantní vzdálenost očí od monitoru, ať se nastavíš do jakékoliv polohy. Když si současnou židli trochu sklopím, tak díky tomu že se s ní nedostanu pod stůl jsem od monitoru poměrně daleko a blbě se mi zaostřuje.
    No jéje, a já bych ještě možná chtěl mít monitor trochu nad klávesnicí.
    Fluttershy, yay! avatar 19.8.2012 13:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Monitor by měl být od těla zhruba na délku paže. Obecně je ale problém v tom, že hleděním do stále stejné vzdálenosti bez přeostřování se deformuje oko.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 15:08 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Já pořád říkám, že to chce piko-projektory přímo na sítnici. Jinak jak jsem psal, jsem zvědavý na to co se vyklube z Oculus rift.
    Jendа avatar 19.8.2012 02:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Nejdřív jsem jenom prolítnul obrázky, u prvního dojem „hmm, zubařské křeslo“, u předposledního „ti výrobci už vážně neví, jak by tu NMR vyrobili“ :).

    Naprosto souhlasím.
    Jendа avatar 19.8.2012 03:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ty brýle mají dva oddělené displeje, takže si můžeš do každého oka pouštět jinou screenu.
    19.8.2012 08:49 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    nevim na cem sedis ted ale treba toto me prijde jako znacny kvalitativni posun oproti cemukoliv, navic za jeste docela rozumnou cenu. Pripada me to jako snesitelnejsi varianta nez nejake kosmicke kreslo ktere zabere cely pokoj.

    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 15:09 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    No, to už bych si radši těch 500$ připlatil a koupil si něco s držákem na monitory a klávesnicí :)
    19.8.2012 16:23 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    ja treba okolo sebe potrebuju stul na papiry a tuzky a kafe, bez toho bych nic neudelal. takze kombinace monitor+klavesnice+mys na stole a ktomu slusne kreslo je pro me idealni.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    19.8.2012 09:57 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Super! Som prekvapený toľkými negatívnymi reakciami, sám už o takomto niečom snívam 10 rokov a bral by som to hneď, keby to malo cenu okolo 10 tisíc.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    vencour avatar 19.8.2012 10:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Přijde na to, k jakému účelu křeslo chcete. Mezi virtuálníma pilotama se probírá i taková nabídka ... http://www.youtube.com/watch?v=Zq8Et3BIE2g. Tj. pokud na to máte železo, které vám obraz vygeneruje, Šturmovik s jednou konkrétní grafárnou má jet na tři výstupy, s pedálama na směrovku, ovládáním "všeho" na klávesnici, trimrama na druhym joyi a ovládáním pohybu a os letadla na prvnim joyi, plus trackirem - eyetrackingem, tak vám cena vybavení někam vyleze. A musíte to nějak kolem sebe nacpat.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 19.8.2012 10:11 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    A hele, eye tracking. Funguje to už? Když jsem se díval posledně, šlo to používat jenom se hodně velkými displeji a bylo to hodně nepřesné/pomalé.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 19.8.2012 10:14 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Všichni tvrdí, že to funguje, buď originál trackir za asi 200-300$ nebo freetrack za babku svépomocí. Má to fungovat. Navíc to má umožnit vyklánět se z letadla, tuším se tomu říká 6DOF. A taky slýcham občas lidi "neměl jsem zaplý trackir, tak jsem tolik nestíhal". (Já sám se rozhlížim přes trackpoint)
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 19.8.2012 10:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Aha, ale to není eye tracking. Každopádně dík, netušil jsem, že snímání gest už je až tak spolehlivé.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 19.8.2012 11:26 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ok, v tom nejsem tak zběhlej ... tohle je trackir.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 19.8.2012 13:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Podívej se na eye typing. Tam se snímá pohyb očí, ne celé hlavy.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 15:15 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Já nejsem zrovna gamer, takže ten simulátor bych nevyužil. Hledám věci, které by zvedly mojí produktivitu (nemyšleno nutně v kontextu práce/napsaných řádek), prostě akcelerátory člověka :)

    Navíc můj nábytek mi začíná být nevyhovující, takže do toho stejně budu muset narvat aspoň 10k, tak když už tak hledám lepší stůl a židli, kouknul jsem se i po tomhle.
    vencour avatar 19.8.2012 10:12 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ad dalo by se vydělat ... jestli se jedný firmě vyplatilo postavit a prodat řádově jednotky až desítky Fw-190, repliky letadel z druhý světový, za cca 600.000€, proč by nemělo smysl dělat i křesla pro fajnšmekry?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.8.2012 11:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Nebyl by link, tohle by mně zajímalo...
    vencour avatar 19.8.2012 11:29 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Snad to najdu časem ... zmínka byla někde na youtube. Postoval jsem to na SVK, do 24h se to pokusim najít.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 19.8.2012 15:29 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Už jsem našel, odkud to mam ... cituju ...
    Flugwerk in Germany started a company where they just made new reproductions of the FW190 , but they stopped making them after several years, I guess they made enough money, as each one sold for 760,000 euros
    A je to z diskuse ke SAVING THE "GLACIER GIRL" FROM WORLD WAR II
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.8.2012 15:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Hmmm, ale nějak k tomu cokoliv hledám a nic nenacházim...
    vencour avatar 19.8.2012 15:45 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Já sám bych chtěl repliku P-38. JENŽE ta mrcha žere 1200 kilo paliva na jeden let = 1800 litrů. To je prostě hrůza. Plus dělat generálku motoru po "pár hodinách/měsících". Na vícemotory jsou ještě dražší "řidičáky" i zkoušky. Lefty Gardner lítal s P-38 i v pozdním věku, tak nějakou naději mám. A dokud na to neni a jsou jiný věci na řešení, tak mi takováhle znalost, že to někdo dělal, stačí.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 15:20 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    No tak do toho, pokud se mi to bude líbit, budu klidně první zákazník :)
    Мiriam avatar 19.8.2012 10:52 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    kotyz avatar 19.8.2012 11:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Jo, to by bylo boží křeslo, ale na ovládání musíš mít ATA gen kterej je vzácnej...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dreit avatar 19.8.2012 12:02 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation

    SATA nejde?

    Nope
    kotyz avatar 19.8.2012 12:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Nejde, musí to bejt ATA...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.8.2012 12:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Já mam PATA - patologic alcoholic tetrahydrocannabinol activation gen :-D
    20.8.2012 01:37 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Byla docela vysoká šance, že se povede ten ATA gen přidat. I když u doktora Zelenky jako čecha se to nepovedlo :-/.
    kotyz avatar 20.8.2012 08:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    47 %
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    20.8.2012 18:54 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Fakt to bylo přímo v seriálu? Tak takhle dobrou paměť teda nemám :-D. Ale 47% je docela dobrá šance ;-).
    kotyz avatar 20.8.2012 18:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Na SG wiki, co bylo v seriálu před čtyřma rokama si taky nepamatuju...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    20.8.2012 18:58 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Aha já se koukal jen na českou Wikipedii, už jsem se lekl, že si pamatuješ všechny konstanty :-).
    kotyz avatar 20.8.2012 21:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Pamatuju si akorát 38 minut, to byla hodně zásadní konstanta...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    20.8.2012 21:29 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Pokud se ovšem do brány nepere tolik energie, že to bude dýl, nebo není brána v silné gravitaci.
    kotyz avatar 20.8.2012 21:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    To sou ale většinou bugy, defaultně se to po těch 38 minutách vždycky vypne...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    vencour avatar 19.8.2012 15:41 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Když už tu je řeč o efektivitě, tak to mne spíš zajímá, jak udělat nějakej poznámkovej blok, nechat ho v chodbě a mít ho pořád přístupnej. Tj. bylo by to asi něco dotykového s přístupem na server. Zatim si to rozmýšlim, co od toho čekat a chtít, aby to bylo co nejjednodušší ... a nejpraktičtější.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    gtz avatar 19.8.2012 22:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Koupil bych za pár dolarů nějaký 7"/10" tablet, což je myslím zcela jednoduché. Pro tablety existují i dockiny na stěnu přes kterou se to dobíjí.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Josef Kufner avatar 21.8.2012 13:42 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Tak tak, tablety jsou na tohle ideální. Má to wifi, velký, dotykový displej,... stačí přilepit magnety a přicvaknout na ledničku :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    19.8.2012 16:15 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ja jsem premejslel, ze bych si neco takovyho nechal postavit, ale pak jsem po experimentovani s milionem polstaru na posteli nabyl dojmu, ze je to blbost a usinam u toho - na praci jsem na tom pak moc relaxovanej a nesoustredim se po case (prvni hodinka v pohode, pak najednou prijde potreba spanku).
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    PepaSFI avatar 19.8.2012 18:36 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    existuje křeslo stavěné na dlouhodobé sedění vhodné na domácí experimenty a navíc je snadno dostupné. Sedadlo z auta. Na vrakovištích se to dá sehnat za pakatel, hlavně sedadla spolujezdce. O sedadla řidiče bývá větší zájem, víc se opotřebovávají. Stačí k tomu udělat nějaký jednoduchý podstavec a nějaké ty stolečky a držáčky. Ty hodně komfortní mívají elektrické nastavování a většinou i airbag, takže bych spíš volil něco jednoduššího s mechanickýma hejblatama. Já měl kdysi takové "křeslo" z Trabanta. Všichni se tomu vozítku posmívali ale ta sedadla měla opěradlo s bočním vedením v době kdy se ve škodovkách nesmělo moc opírat aby se opěradlo nepoložilo. Přimontoval jsem to na jednoduchý dřevěný podstavec a bylo hotovo. Kdyby se nezačal rozpadat potah tak bych ho možná používal dodnes.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Jendа avatar 19.8.2012 18:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    a většinou i airbag, takže bych spíš volil něco jednoduššího s mechanickýma hejblatama
    Já chci u počítače airbag!
    19.8.2012 18:47 martin knocik | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    ráno alebo večer namiesto budíka :)
    xkucf03 avatar 19.8.2012 19:07 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    To neříkej dvakrát, nebo na to EU vydá směrnici.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Bystroushaak avatar 19.8.2012 19:17 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    existuje křeslo stavěné na dlouhodobé sedění vhodné na domácí experimenty a navíc je snadno dostupné. Sedadlo z auta.
    Jo, já vím, viděl jsem to v tom dokumentu o Shaddackovi. Jenže k tomu potřebuješ nějaké kolejnice, nebo něco na čem to bude držet a to si doma prostě nevyrobím. Ale byla by to zajímavá možnost pro případného výrobce :)
    Josef Kufner avatar 21.8.2012 13:45 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ty kolejnice dostaneš i s křeslem – stačí toho uříznout trochu víc. Přidělat to můžeš na bytelný konferenční stolek nebo něco takového.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Grunt avatar 19.8.2012 23:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Aneb o tom jak se vyvinul Combine. Prosím, ať se stane cokoliv, slib mi že si k tomu nenecháš přivést v hadičkách Ringer s výživou (nebo pás s Hamburgerama).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 19.8.2012 23:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Prvním dvěma cizím slovům nerozumím a vzhledem k jejich obecnému významu to nelze najít. Soudím, že je v tvém zájmu to vysvětlit, aby všichni věděli, čemu se vyhnout.
    Grunt avatar 20.8.2012 20:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ach jo. Hrach. Tvoje chyba. Měl si hrát v mládí víc počítačové hry a víc sis měl lámat ruce místo… místo čehokoliv co si v mládí dělal.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Мiriam avatar 20.8.2012 20:35 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    vim co je ringeruv roztok, ale nevim co je hamburegerama...
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    Grunt avatar 20.8.2012 20:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    A já teď váhám jestli je otázka rýpnutí nebo bych měl vážně sepisovat odpověď. Patřím opravdu do Bohnic.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Мiriam avatar 20.8.2012 20:44 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    z googlu nepada nic, co by mohlo byt na pasu, ringeruv roztok jsem opravdu vedela... predpokladam, ze Jenda to mel stejne
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 20:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Já nemluvila češtin, já neumět skloňovala.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Мiriam avatar 20.8.2012 20:49 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    ?
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    20.8.2012 20:56 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Já bych řekl, že Grunt těma hamburgerama opravdu myslel hamburgery a ne nějakou personifikaci, metaforu nebo dokonce alegorii.
    Grunt avatar 20.8.2012 20:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Hele a dělá si ze mě jenom prdel nebo ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Мiriam avatar 20.8.2012 20:59 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    opravdu ne, myslela jsem to zcela vazne...
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    Jendа avatar 20.8.2012 23:09 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Pane bože, co je to tady dneska za smečku? :-D
    Мiriam avatar 20.8.2012 23:12 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    hruza co?, GSM silence.
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    Мiriam avatar 20.8.2012 20:58 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    aha, zmatlo me velke pismeno a hledala jsem projekt Hamburgerama, nenapadlo me, ze jde o jidlo hamburgery
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    Grunt avatar 20.8.2012 21:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Teď zas nevím jestli do mě rýpe. Ok, moje chyba. Vysvětleno. Najdu důvod proč mi zas nefunguje Spell checker. Všichni doufám vysvětleni a spokojeni.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Мiriam avatar 20.8.2012 21:05 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Opravdu nerypu, kdybych chtela rypat, zeptala bych se, jestli si kouzelnik, kdyz pouzivas ten checker kouzel...
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    Grunt avatar 20.8.2012 21:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Tak, ale teď už opravdu rýpeš a mám toho akorát tak dost.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Мiriam avatar 20.8.2012 21:10 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    ano, ted to opravdu bylo rypnuti.
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    20.8.2012 21:15 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Chápeš, že mluvíš s nějakou abstraktní bytostí, která si z nás všech dělá prdel? Já vím, je to smutné, ale žádná brony holka z Brna, co umí programovat a používá Linux, s tebou nehovoří! Smiř se s tím.
    Baník pyčo!
    Мiriam avatar 20.8.2012 21:19 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    jasne, brony holky neexistujou, musel bys pouzit pojem pegasister...
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    20.8.2012 21:30 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Pokud bysme uvážili, že by to byl Grunt, tak tvůj koment dostává další dimenzi :-D.
    Мiriam avatar 20.8.2012 21:32 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    jaky rozmer?
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    Grunt avatar 20.8.2012 21:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    No tak teď jsem byl vážně odhalen :-) To už by muselo být opravdu grál praštěnosti.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.8.2012 21:38 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Njn, vše se to tu rozpadá :-D.
    Baník pyčo!
    Grunt avatar 20.8.2012 21:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Nepruď. Chápu, ale ještě to automaticky neznamená, že si tuto „Phoboskou anomálii“ — chybu Matrixu nemůžu užít, ne? A v Phytonu se neprogramuje.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 20.8.2012 21:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ok, přiznávám ale, že s tím už končím.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 20.8.2012 21:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Žeby to byl darm? To se na to musel dlouho připravovat...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Мiriam avatar 20.8.2012 21:51 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    zadny darmozrout nejsem!
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    20.8.2012 21:52 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Napadlo mě to.

    Nejšílenější varianta je, že to tu prostě někdo dlouho čte, nikdy neměl potřebu komentovat a pak se regl a připravil tuhle šílenost. To by totiž fakt bylo neodhalitelné :-D.
    Baník pyčo!
    Мiriam avatar 20.8.2012 21:57 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    az na tu silenost je to pravda, dlouho jsem to tady cetla, tak jsem se zaregistrovala. btw kdyz budete postupovat systematicky, muzete spoustu moznosti vyloucit a dojde vam, ze ja jsem skutecne ja...
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    Grunt avatar 20.8.2012 22:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    btw kdyz budete postupovat systematicky
    Pro úplnost musím dodat, že už mě to napadlo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Мiriam avatar 20.8.2012 22:01 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    a kdyz si porovnate vysledky...
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    20.8.2012 22:03 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    tak nám dojde, že...
    Baník pyčo!
    Grunt avatar 20.8.2012 22:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Probůh ne. Chraň-bůh. Jak mám matematicky, resp. logicky dokázat, že mi úplně nehrabe? Na to bych nespotřeboval ani sekundu svého drahocenného procesorového času (především když výsledek není zaručen)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Мiriam avatar 20.8.2012 22:09 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    az reknete spravnou variantu, tak se priznam....
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    20.8.2012 22:19 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    aspoň nějaká rozumná výzva, takže teď stačí vylistovat veškeré loginy na abclinuxu a spamovat tě s nima? :-D
    Baník pyčo!
    Мiriam avatar 20.8.2012 22:21 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    spravna varianta uz tu padla...
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 22:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Tits or GTFO!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.8.2012 22:22 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    20.8.2012 22:08 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Na tohle je poněkud triviální řešení. Stačí fotka/video (obličeje! :-D ) s nějakým textem potvrzujícím totožnost a volitelně datum.

    P.S. Muhehe teďka jsem to simulátorovi zavařil :-D.
    20.8.2012 22:22 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Skutečně? Aspoň jsi mohl dodat, že text má být na nějakém hmotném objektu na té fotce (papír) a ne dopsaný v tuxpaintu pod fotku a i to jde photoshopovat (gimpovat teda) ;). Případně zneužít ségru či jinou, pro nás neznámou, osobu.
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 22:23 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Což takhle pohovor na Google Hangout nebo tak něčem?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.8.2012 22:24 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Nebo ji můžu pozvat na rande ^_^. Ale to až budu v Brně.
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 22:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Chá, půjdu ti dělat wingmana… @_@
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.8.2012 22:29 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    OK :-D
    Baník pyčo!
    20.8.2012 22:35 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    V tom případě doporučuji změnit nick zpět, já jsem se například asi už spletl :-D.
    Мiriam avatar 20.8.2012 22:25 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    budes v Brne? super,kdy? mas FB? G+ nemam, Google Plus je pro buzny...
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    20.8.2012 22:29 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    FB mám (nick HFechs), do Brna možná pojedu zařizovat bydlení dříve, ale určitě tam budu až asi od 14. 9. - škola ;-).
    Baník pyčo!
    Мiriam avatar 20.8.2012 22:33 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    MUNI nebo VUTBR?
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    20.8.2012 22:38 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    VUTBR FIT ;)
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 22:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ugh, přesouvat to na fíbíčko? Blésmrt. Od toho máme sociální sítě jako web KERNEL ULTRAS.

    Proč vlastně nemelem hovna na MUC? Už nás tam pár je!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Мiriam avatar 20.8.2012 22:38 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    protoze pinkas ma lepsi jabber nez abicko - jabbim forever!
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    20.8.2012 22:39 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Budu si muset rozchodit nejakeho jabber klienta a pridat si te, hfechs@hfechs.cz davno umrelo a hfechs@jabber.cz teoreticky pouzivam, ale po tom co umrelo meebo.com (fakt jsem ho pouzival jako jediny IM program - zasrany google!) jsem nejak IM neresil :/.
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 22:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    hfechs (at) abclinuxu (dot) cz nic?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.8.2012 00:02 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Tak, kdo se semnou chce kamarádit, tak hfechs@jabber.cz ;-).

    Z nějakého důvodu se mi pidgin nechtěl připojit na XMPP a vyřešila to změna hostname ;-).
    Baník pyčo!
    kotyz avatar 21.8.2012 13:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Já chci...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    20.8.2012 22:33 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Photoshop se pozná, textem potvrzujícím totožnost myslím samozřejmě něco vyfoceného stejným CCD ze stejného zdroje.
    Případně zneužít ségru
    Sestry jsou obvykle celé hrr být středem pozornosti a poskytout foto linuxovému fóru plného geeků :-D.
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 22:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Sestry jsou obvykle celé hrr být středem pozornosti a poskytout foto linuxovému fóru plného geeků :-D.

    Nejspíš už jsou dávno na české obdobě /r/GoneWild (NSFW).

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.8.2012 22:15 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    dlouho jsem to tady cetla
    A od kdy?
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 22:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Hej, aby se z toho nevyklubal třeba freshmouse! (To už je ale hodně mimo.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 20.8.2012 22:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ty vole… teď jsem si začal připadat starý. Pamatuju hafo trollů (void, Wire64 aj. anyone?), starého Usámu, dobu rozkvětu namátkou freshmouse, dokonce i na toho Plešingera jsem ještě jako neregistrovaný občas narazil. Senilita!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.8.2012 22:22 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Njn, jsem na tom stejně.
    Baník pyčo!
    20.8.2012 22:28 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Já jsem tu sice pevně (předtím anonymně ze školy) tak od podzima 2006, ale jestli to je Plešingr, tak si jdu nainstalovat Byzantium.
    20.8.2012 22:30 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    LOL :-D
    Baník pyčo!
    Grunt avatar 20.8.2012 22:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Jakože by ho zaujal tenhle inzerát, přečetl ho a vstal by z mrtvých? To asi ne.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.8.2012 22:42 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Working location: Pražská 893/21, Liberec - Liberec III-Jeřáb
    Kruci jsem první na ráně!
    Grunt avatar 20.8.2012 20:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Eh… (rozpaky)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 20.8.2012 21:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    No ale jestli po tom vážně tak moc toužíš… nástroje pro navrhování a zámečnickou práci mám, dědek je čalouník. Třeba by se dalo něco vymyslet. Kontaktuj mě.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 20.8.2012 21:25 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Já už se nechal přesvědčit, že to bude lepší modulární, takže jsem zahájil různé nákupy :3
    Josef Kufner avatar 21.8.2012 14:00 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Kašli na to, jsou to blbosti – pohodlná židle/křeslo stačí. Dobré by bylo mít šikovné držáky na tři monitory, aby se daly libovolně posouvat nad stolem i postelí a aby se daly nenáročně odsunout pryč.

    Možná by stačil jen nějaký vícebodový závěsný mechanismus ze stropu, klidně na tenkých ocelových lankách (aby to nepružilo) s elektrickými navijáčky (tři monitory a rám už něco váží). Vypadalo by to jak dětská houpačka, jen by měla o lano navíc, aby se nehoupala.

    Pokud jde o klasické konstrukce, hledal bych inspiraci v chemii, jen to postavit trošku větší.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Bystroushaak avatar 21.8.2012 16:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Teď jsem koupil držáky na dva monitory, které se dají přidělat na stůl a monitorům dopřávají relativně dost pohybu, zítra jdu vybírat nějaké středně drahé židlokřeslo (~5k).

    Ještě by to chtělo nějaký držák na klávesnici.
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.8.2012 17:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Ještě by to chtělo nějaký držák na klávesnici.
    ...malý čínský ručičky :-D
    Fluttershy, yay! avatar 21.8.2012 20:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Malé upozornění — tl;dr levné držáky stojí za prd (můžu potvrdit).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bystroushaak avatar 21.8.2012 21:12 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Zatím to kupovat nebudu, ale až na to přijde čas, dám si bacha.
    Bystroushaak avatar 21.8.2012 21:14 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Tak jsem na ten držák namontoval mojí 23" a je to paráda, tahle polohovatelnost mi přesně chyběla. Až se k tomu časem přidá druhý monitor, nebude to mít chybu.

    Teď to chce ještě tu křesložidli, na tu snad přijde řada zítra.
    Fluttershy, yay! avatar 22.8.2012 00:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Obutto… teď budeš litovat, že sis koupil ty držáky. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bystroushaak avatar 22.8.2012 00:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Wow, to je o čem jsem mluvil, konečně se toho chytl někdo s mozkem.
    Bystroushaak avatar 22.8.2012 00:45 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Přidáno do těla blogu.
    Bystroushaak avatar 7.1.2016 08:08 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestation
    Related: altwork (cena $3900, necelých 100 000kč).

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.