Portál AbcLinuxu, 20. dubna 2024 06:13

Generátor slovenských učitelek - zadání

13.6.2015 00:01 | Přečteno: 2998× | Názory | poslední úprava: 20.6.2015 14:43

Rozhodl jsem se uspořádat tématickou programátorskou soutěž, jejímž cílem je stvoření umělé inteligence. Hrajeme o hodnotné ceny.

Zadání

Všichni jistě znáte Slovenskou učitelku, která nás zde již dlouhé roky oblažuje svými hodnotnými komentáři (seznam v příloze). Na důkaz nehynoucí úcty našeho tajného spikleneckého uskupení jsem se rozhodl uspořádat tuto soutěž. Cílem není nic menšího, než stvořit její filosofický klon - první umělou inteligenci abclinuxu.

Technicky

Na základě dat poskytnutých v příloze napište algoritmus, který nejlépe emuluje Slovenskou učitelku. Můžete použít markovovy řetězce, znakové modely, náhodný výběr vět, rekurentní neuronové sítě, nebo co uznáte za vhodné.

Výstupem musí být opensource script/program, který na základě datasetu D vygeneruje na standardní výstup N znaků v čase do maximálně pěti minut. Tyto znaky musí splňovat základní pravidla gramatiky, musí být slovensky a musí být psané stylem našeho vzoru, skutečné Slovenské učitelky.

Scripty odevzdávejte v podobě zdrojových kódu jako odkazy na repozitáře na Githubu, do diskuze jako .zip soubor, případně formou samostatného blogu, kde popisujete co a jak, či emailem, pokud nechcete dávat ostatním možnost opisovat. Součástí by měla být praktická ukázka výstupu.

TýdenMěsíc po vyhlášení soutěže budou sebrány výsledky, které budou (opět týden) hodnoceny čtenáři abclinuxu. Výherce bude vyhlášen v samostatném blogu.

EDIT: Na žádost prodlouženo do 13.7.

Ceny

Inspirace

Přílohy

[
    {
        "url": "https://www.abclinuxu.cz/blog/show/342492#71",
        "nick": "whistleblower",
        "date": 1313814540.0,
        "text": "<i>kr\u00e1tkou vzdialenos\u0165ou nech je vzdialenos\u0165, ktor\u00fa s oh\u013eadom na
celkov\u00fd fyzick\u00fd stav tela,ten ktor\u00fd \u010dlovek prejde do 30 min\u00fat</i>\n<p class=\"separator
\"></p>\ntoto je veta, ktor\u00e1 ma ve\u013emi zaujala na tvojich spolo\u010densko- politicj\u017e\u00fdch
n\u00e1zoroch\n<p class=\"separator\"></p>\nno a ke\u010f je niekto v takom stave, \u017ee ledva
stoj\u00ed, nie aby e\u0161te chodil, \u010do je potom kr\u00e1tka vzdialenos\u0165?"
    },
    ...
]

Těším se na zajímavé algoritmy.

       

Hodnocení: 75 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

13.6.2015 00:38 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tak vidíš, Ty generátor, presne toto som od "POČKAJ DOZAJTRA! očkávala... bezzubú pomstu za urazenú ješitnosť:)
Fluttershy, yay! avatar 13.6.2015 00:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
To tu úlohu někdo vyřešil docela rychle. ^_^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Trojité Káčko avatar 13.6.2015 06:06 Trojité Káčko | blog: Zdar_Max | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
+1
Bystroushaak avatar 13.6.2015 00:47 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Zapoměla jsi zdůraznit náš tajný spolek.
13.6.2015 01:11 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
13.6.2015 01:08 abc is officialy dead
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
LOL, uz to abc konecne vypnete, vzdyt tu zbyla uz jenom hardcore skupinka posuku :D
13.6.2015 01:21 ^_^ *U*
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
13.6.2015 08:39 zberňa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dvojité Céčko
Datum registrace: 10. 5. 2014
5.8.2014 06:51 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ Re: Šokující odhalení letu MH-17 uvedl exkluzivně pro novinky známý konstruktér ing. Zima, jeden z expertů mezinárodní komise složené dále i ze slovenských učitelek.
systemd
Není dobrý číst tyhle věci s plnym močákem v autobuse :-D
5.8.2014 22:01 Miriam Re: Šokující odhalení letu MH-17 zmlkni, píčo (ŠTÝL ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈)
6.8.2014 16:05 Miriam http://film.seznam.cz/img/film_opona.jpg tady máš, ty tučná píčo, tak k tomu v šest sedni a nepiš srance na blogance.
6.8.2014 09:30 Miriam Re: Šokující odhalení letu MH-17 Samozřejmě, že je tu vytahanou píču třeba ucpat nějakou záplatou, jenže tuhle by nezacpal ani Láďa Zima
6.8.2014 14:54 Dvojité Céčko |http://www.abclinuxu.cz/data/prilohy/1/8/207081-bliss-282257493960211664.jpg
6.8.2014 14:58 Miriam nádherá, MUCK
6.8.2014 Dvojité Céčko  Přidej se i ty! Kdo neblokuje, není abclinuxák!
http://www.abclinuxu.cz/data/prilohy/1/8/207081-bliss-282257493960211664.jpg
6.8.2014 19:16 Grunt Za úroveň trollingu 10 z 10. Konečně má trollování zase styl. Močak nechává pozdravovat… :-)
6.8.2014 19:47 Miriam … A paní ze Slovenska blokovat nebudu, chtěl bych jí jebat!
14.5. 13:53 Dvojité Céčko  (3. pokus) http://www.abclinuxu.cz/images/screenshots/5/1/212415-ubuntu-15-04-slovem-i-obrazem-3786158168646966519.jpeg
16.9.2014 14:30 Tom 
Re: Počítačové kandadské žertíky
mně se osvědčilo, odpojit USB zařízení přelepit uvnitř kontakty průhlednou izolepou a vrátit zpět do portu :)
16.9.2014 15:18 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot 
Re: Počítačové kandadské žertíky
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.
Vulgarity. (MIRIAM “CENZUROVANÁ” ZA “ZMRDA” NA ADRESU “TOMA”)
14.8.2014 17:09 Miriam Re: Redakce (NÁVRH OPATRENÍ PROTI “TROLLOM”, KTORÍ NIE SÚ MIRIAM)
Spíš bych volil IP a prohlížeč - když vezmeš verzi, doplňky a všechna data, co se odesílají, tak máš docela slušnou šanci, že toho trolla zablokuješ - než si napíše script na automatickou změnu user-agenta - ale to zvládnou jen inteligentní lidé a ti zase netrollí.
Trojité Káčko Datum registrace: 9. 8. 2014

8.8.2014 18:38 Miriam Re: ANKETA Soudruh Zima prezentuje své názory trošku netradiční cestou, ale v hlavě to má srovnáno lépe než většina ukřičených liberálů. Znáš pohádku o Císařovy nové šaty? Moderní psychologie má pro tento jev a jeho části spoustu označení - skupinová polarizace, poslušnost vůči autoritě, skupinové myšlení, kognitivní disonance... Lidé prostě nevidí jednoduchou kauzalitu, Millovy kánony indukce jsou jednoduché, ale on je doprdele nikdo vidět nechce a tak budou i nadále čmuchat novinové články od individuí bez vlastního názoru a brát je jako zákon boží. (ŠTÝL DAVKOL!)

ATMOSFÉRA V KABÍNE PRED ZÁPASOM – NÁČRT STRATÉGIE 13.8.2014 21:23 Miriam Ráčej si všimnout, že já se se svými blogísky dost krotím. Přispívám sem pod jedním nickem a tak není problém si mě zablokovat a mít klid. Zápisků mám málo, problém je, že ubyl ten linuxový obsah. Pokud máš zájem o relevantní věci, klikni si na výběr blogů - zobrazí se ti jen ty s tučňákem. Komunita na ábíčku je dobrá, offtopic věci se tu řešily vždycky, jenže teď už není dost linuxových, o kterých by mělo smysl psát. Doli a jeho kundice to tu vedou dobře. Ábíčko se buď transformuje - oproti minulým létům se tu řeší víc programování a svobody, zatímco méně linuxu - nebo ábíčko umře. Já mám zdejší komunitu rád (včetně Miriam), to ty jsi dekadentní zdrůdička, která neodkáže přinést nápady, ale do všecho remcá. Zdar Max. 11.8.2014 20:56 Miriam Re: ANKETA Ty vaše kecy jim snižují PageRank, pořád dokola vy a vám podobní opakujete ty samé bláboly bez hlavy a paty, tak si vyhledávače myslí, že je to nějakým hloupým botem generovaný obsah ( ŠTÝL BYSTROUŠIAK) 13.8.2014 21:27 Miriam Re: Redakce PS: koukni se na hodnocení mého blogu, líbí se tak pětině lidí a pět blogů má přes padesát procent oblíbenost. Nemůžu za to, že mě nemají rádi všichni, ale dokud mě bude mít rád aspoň pavlix, tak to má smysl! Také se připoj k třídění odpadu. MIRIAM – POHNÚTKY K NIČENIU ABC LINUXU ;-) 14.8.2014 07:46 Max Re: Redakce Situace se mění každým dnem. Každopádně doposud to je tak, že Luboš je, majitel, šéfredaktor, portál dotuje, zajišťuje jeho běh i z technické stránky, občas píše články, jeho žena zajišťuje reklamy a primárně se řešil cms portálů, co se táhnout s abc a zajišťují nějaký zisk (zda tomu tak vůbec říkat). Na java programátora nezbývají many a Lubošovi čas (má přecijen rodinu a zaměstnání na HPP). Nicméně, něco se rýsuje, za pár dní by se to mělo vyjasnit, tak uvidíme, co z toho bude. Jinak to, že jsou zdrojáky abc volně přístupné a patche jsou přijímány snad nemusím říkat. Zdar Max 14.8.2014 09:43 Miriam (NIKTO TU NEVIE KTO JE MIRIAM!) Zdar Maxi, OP jen něco chce, aniž by měl co nabídnout. Divím se, že ho řešíš, ale i to je jedna z věcí, kterou mám tady rád (ano, tebe). Zdar Max 14.8.2014 20:54 Miriam Re: Redakce (JEJ KARIÉRA PO TOM, AKO SI SPRAVILA PDG. MINIMUM A SEKLA S VYUČOVANÍM ČEŠTINY A OBČIANKY) První věc, kterou mě učili na hackerské akademii bylo, že Linux není Windows. Poptávka po strojích s Linuxem je, jen se nesmí nutit lidem, který není vhodným substitutem a neodpovídá jejich požadavkům. Já jsem kdysi prodával licence na jeden nejmenovaný stroj od IBM a účtoval jsem si i za instalaci. Protože byl tehdy mezi vědci zájem i o hardware a jakýsi požadavek na to, aby na těch strojích nešlo dělat nic moc jiného, prodal jsem asi tucet linuxových mašin a ještě si namastil kapsu na tom, že nepotřebují antivir. Zdar Max PRVÁ SÉRIA ČLÁNKOV O MŔTVOLÁCH 26.11.2014 11:06 Zemřela legenda, svět už nikdy nebude jako dřív.. :-( Nedaří se mi ten smutek přechlastat... RIP Viktor Vasiljevič Tichonov VOĽNE NADVÄZUJÚCE POKRAČOVANIE Trojité Káčko Amigapower dnes nalezl smrt v kolejišti metra Tak nám zabili Amigapowera R.I.P. Amigapower EPILÓG re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (lalau) (31.1.2014 2:12) ↻ a co zneviditelnit komentare VS i tady na roumingu, mohla by se na to zalozit anketa, hned po tom, co VS vyhraje anketu o nejvetsiho ztroskotance re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (Koníčkář) (30.1.2014 20:27) ↻ A co na to Králík ? re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (DK) R (30.1.2014 20:23) ↻ Finn: tak Hassman byl vzdycky arogantni idiot... sice zdrojak zalozil, ale vsechno, co delalo zdrojak zdrojakem, odeslo s Martinem Malym re: re: re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (Finn) R (30.1.2014 19:47) ↻ Rovnako divoke to je aj na zdrojak.cz :-) tam tiez vladne cenzura re: re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (Víla Simona) R (30.1.2014 19:42) ↻ DK: když pavlix píše jako loki, tak je to trolling ;-) re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (DK) R (30.1.2014 19:38) ↻ pokud si chce nekdo pocist o neschopnosti vela semena -> [odkaz]

retro: co tim myslis? ze prispevek "Pojdme spolu volit komunisty" neni komunisticky?, nebo dalsi ucet "buzny zdenka"? EDIT: DK - 30.01.2014 19:40:39 re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (retro) R (30.1.2014 19:38) ↻ DK: nauč se číst. re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (Voromi) R (30.1.2014 19:36) ↻ Vsimli jste si, ze Simona dela podobny gramaticky chyby jako Meisy? Mozna meli stejnyho ucitele cestiny... 8-) re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (Battlecruiser_Venca) R (30.1.2014 19:35) ↻ Vela Semena: se ti nedivim, kdyz tam trollis jako tu EDIT: Battlecruiser_Venca - 30.01.2014 19:41:42 re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (DK) R (30.1.2014 19:33) ↻ no konecne tam nebudu muset cist ty buzerantske komunisticke kecy a propos, pavlix neni troll, on pracuje pro RH, to vysvetluje vsechno :) re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (konsternovany myself) (30.1.2014 19:31) ↻ Tahni re: re: re: re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (Víla Simona) R (30.1.2014 19:27) ↻ mrkev: Roumen má kokota dvakrát většího než ty. Ty seš vypatlanej zmrd a kdybych byl roumen, tak tě ty šulíne zabanuju a vyjebu s tebou podlahu. re: re: re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (mrkev) R (30.1.2014 19:27) ↻ @vrrhaf Těžko to bude Roumen, ten snad není kokot :-/ re: re: re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (Víla Simona) R (30.1.2014 19:23) ↻ vrrhaf: bez důkazu nevěřím. re: re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (Víla Simona) R (30.1.2014 19:22) ↻ antonym: tak za lokiho tam trolluje pavlix a SKK není troll, ale nějaká trhlá ženská - takže těch možností moc nezbylo. re: re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (Bobsik) R (30.1.2014 19:20) ↻ jerry: good point, jinak Semeno: who cares ? re: re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (vrrhaf) R (30.1.2014 19:20) ↻ tezko odejde z roumingu kdyz je to roumen :-D re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (jerry) R (30.1.2014 19:20) ↻ Kupim ti flasu, ale skocit musis sam. re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (antonym) R (30.1.2014 19:20) ↻ jakmile jsem se dozvedel, ze jsi aktivni jako trol i na abicku, tak jsem uvazoval, kdo konkretne - dvojite wecko mi vysel jako nejpravdepodobnejsi kandidat, takze jsi mi ted udelal radost svym comingoutem... Priznavam, ze s tou Miriam me to docela prekvapilo, i kdyz s tvou oblibou divcich nicku sam nechapu proc... re: re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (Víla Simona) R (30.1.2014 19:19) ↻ Vypít flašku vodky a skočit pod vlak. EDIT: Ale ne, postačí když natočíš video, kde je tvoje máma nahá, mává do kamery a říká ahoj Vílo Simono EDIT: Víla Simona - 30.01.2014 19:20:28 re: Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (jerry) R (30.1.2014 19:17) ↻ To je hrozna strata pre ABCLinuxu. Co mozeme urobit preto, aby si zmizol aj z roumingu? Končím s Linuxem, na ABCLinuxu panuje cenzura (Víla Simona) R (30.1.2014 19:13) ↻ Komunita kolem linuxu stojí za prd, takže doma ho likviduju a v práci budu pomaloučku kopat za nasazení Windows Serverů. Od té doby co ABCLinuxu vlastní Doli a Eleanora (která je hnusná a tlustá), tak jde ten portál do prdele - kdo nevěří, tomu to králík potvrdí. Vzpomínám na časy, kdy tam vládli Leoš s Robertem, teď to stojí za piču, hlavněže tam všude nacpou reklami. Dneska omezili svobodu slova, globálně zneviditelnili moje komentáře, poslední kapka přetekla, ABCLinuxu přišlo o dvojité wéčko a Miriam v jedné osobě, od teď se seznam mnou pravidelně navštěvovaných webů mění jen na rouming.

admin: formátování

13.6.2015 11:50
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

vulgární

Zobrazit komentář
13.6.2015 13:22
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

vulgární

Zobrazit komentář
13.6.2015 13:41 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
vždyť to jsou citace necenzurovaných komentářů z diskusí na abc linuxu, proč teď najednou byly shledány závadnými?

admin: de-caps-lockizace
13.6.2015 13:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Protože jsou od tebe a ty seš troll. Mně to přijde naprosto logické.
13.6.2015 14:21 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
jo tááák, miriam není troll, zatím co já troll jsem! tak už v tom mám jasno. děkuji za vysvětlení. :d

admin: de-caps-lockizace
13.6.2015 14:46 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Zmrzačili jste mi smajlíka! :D
13.6.2015 15:02 Grammar Police
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Jsi negramota! Na začátku větného celku, který je ukončený tečkou, otazníkem nebo vykřičníkem píšeme co? Velké písmeno!
Fluttershy, yay! avatar 13.6.2015 15:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Samomluva…
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
13.6.2015 16:02 Grammar Police
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Samomluva…

Možná mluvíš jen se svým druhým a třetím já.
14.6.2015 12:56 MMN
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Jsi negramota! Vedlejší větu přívlastkovou oddělujeme čím? Čárkou!
14.6.2015 22:55 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Děkuji ti, že ses mě zastal. Ten blbec neví, že před píšeme se má psát čárka! Grammar nazi co sám češtinu neumí!!! Je blbej jak tupé brusle!!!
14.6.2015 22:58 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
já ti za to posílám písničku https://youtu.be/nmYi5u9BhtI?list=PLYEuAmrUsNxH18Iv3GZbYpok1qO53Ulfv
13.6.2015 14:48 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
a just je tam caps lock "Z" :D
13.6.2015 14:44 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
tady taky. ale miriam je buzerant gay, proto ta pozitivní diskriminace.

admin: de-caps-lockizace
13.6.2015 10:29 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pomozte nám splnit úkol a zapojte se do našich projektů. Budeme rádi za lajky a komenty a všechno co vás napadne a pomůže nám vypudit z abc linuxu nepřátelské trolly!
13.6.2015 10:57 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
P.S. Tenhle blogpost jsem nepsal zhruba půl hodiny jen tak pro srandu - jde mi o výměnu zkušeností. Očekávám že v diskuzi se objeví něco užitečného, co mě obohatí.Snad každý si musel všimnout, že poslední dobou není cenzura informací ve svých různých podobách nic výjimečného. Cenzurují snad všichni. I když jde většinou o snahu vyhnat cizí trolly a vetřelce. Ale děsí mě, když slyším jinak docela rozumě uvažující lidi že by bylo skvělé kdyby se více cenzurovalo, protože co kdyby třeba nějakou pornostránku našly malé děti? Vždy když to slyším, tak se musím ptát co by se asi tak stalo?

Vypadly by jim oči? Uvařil by se mozek?
13.6.2015 11:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Táhni zpátky na rouming...
13.6.2015 11:44 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
ty jsi ten kralík z roumingu?
13.6.2015 11:04 hefo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Trochu pozor, to RITNE_RYDLO nepíše úplne po slovensky, sú tam voľajaké české výrazy občas zamontované...
13.6.2015 11:45
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

Vulgární

Zobrazit komentář
13.6.2015 11:57 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Generátor slovenských učitelek - umělá inteligence.

Měl by ses zavčas rozhodnout jaký má být cíl projektu. Takhle je to stejný nesmysl, jako pokus o vzdělávání nevzdělatelných. Nebo multikulturní integrace.
13.6.2015 12:16 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
WTF ty nám budeš vykládat něco o učitelích, hlupče. AFAIR
...studoval na strojní průmyslovce, nedokončil studium fyziky a základů techniky na pedagogické fakultě, zkoušel také studovat politologii a religionistiku
13.6.2015 12:57 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Super, jenže jsem vytížená, takže se nezapojím. Doufám, že zorganizuješ něco dlouhodobějšího nebo podobného až budu mít čas. Tohle je ta stránka linuxové komunity, kterou minuju!
13.6.2015 14:52 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
13.6.2015 17:18 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Musím pozdraviť kralyka, ktorý bol chvíľu nezvestný a teraz pozerám, že sa dal do diskusie v tomto blogu :), práve totiž beží na TA3 Téma dňa s politológom ( pán Kapica je takmer kolega: ))) Chmelárom, rozhodne by si to mal každý, kto má trochu rozumu vypočuť. Ono to síce potvrdzuje všetko, čo sme tu kedykoľvek o príčinách globálnej a ukrajinskej krízy od Majdnu a Odesy 2014 napísali ja alebo Faunom, a hoci viem, že všetci tí, ktorým by to mohlo narušiť ich koncepciu sveta sa tomu iste budú chcieť vyhnúť ako čert krížu, ak by chceli predsa len postupne vyzdravieť, treba s zaprieť pokúsiť sa o prebudenie.:).

Som rada, že na Slovensku sa aspoň niekedy v médiách vzoprú proti cenzúre a dajú aj iný, než len povinný názor:).

petícia Zjednotení za mier
kyknos avatar 13.6.2015 17:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
hm, tohle jde

link na zdrojak?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
14.6.2015 07:57 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Kralyk si myslí, že ma len tak ľahko odbije:), ale on nevie, čo ja viem :), a to totiž to, že včera som poslala len link na TV TA3, ale keďže toho Chmelára mali ešte reprízovať, iba na online vysielanie:)).

Tu je link na jeho vystúpenie na TA3 - Chmelár o rokovaní G7, o sankciách, o propagande v médiách, o TTIP, o UA, rusofóboch a iných mizantropoch ( je rektor na VŠ so zmerním na masmediálnu komunikáciu, o.i. historik a politológ).
14.6.2015 11:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Zde je kompletní seznam lidí, kteří klikají na tvé velice zajímavé a přínosné odkazy. Napiš jich prosímtě ještě aspoň 5, ať je diskuse pořádně zaspamovaná.
14.6.2015 17:37 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
To vieš, že sa nedám dlho prosiť:).

Ja nebudem hovoriť za " tupé IT masy" ( to je citovné z diela Tvojho bystroushaka, ak by si to chcel prekrútiť, ako obyčajne všetko čo poviem zámerne prekrútiš a pripísať ten výrok mne), len za seba: mne je srdečne jedno, kto si kliká na Tvoje "odkazy" a nebudem Ti dokazovať, koľko máš na potleskomere. Prečo by som to robila? :)
14.6.2015 17:38 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
ty by si aj tak Chmelárovi nerozumel, lebo nechceš:)
15.6.2015 11:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Já bych především nějakého Chmelára neposlouchal v podstatě čistě z toho důvodu, že mi ho neustále vnucuješ (a všem okolo). To je stejnej efekt jako Jehovisti: Strážnou věž jsem v životě nečetl, takže teoreticky bych proti ní neměl nic mít, ale když to člověku někdo vnucuje, snadno získá averzi...
15.6.2015 13:57 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
to beriem:)
15.6.2015 14:22 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Aspoň si možno dokážeš predstaviť, ako to vníma človek, do ktorého denno denne "mienkotvorné" médiá hustia tú štvavú vojnovú a protiruskú a proamerickú propagandu, keď zároveň vie, už aj na základe skúseností s podobnými praktikmi v minulosti, že je to bohapusté vymývanie mozgov a vidí za tým motívy, ktorým má tá nehorázna propaganda slúžiť (napr. dnes ráno vo Vašej TV náš "analytik" Mesežnikov kecl o Kiskovi, aký je populárny, lebo to potvrdzujú "výskumy verejnej mienky" - zo svojho okolia pomaly nepoznám človek, ktorý by neľutoval, že sa dal zmagoriť a volil ho, na Slovensku ho volajú "úžerník" a ANGELO QUTRO.Mesežnikov o.i. táral, že je to prvý prezident bez straníckej minulosti , ale aj to je blbosť, lebo po vzore fotra sa chystal robiť kariéru cez KSS, bol kandidát strany, no prišla mu do toho Nežná revolúcia...Teraz zase prejavuje "správne postoje" a tak je opäť chválený "nadriadenými". Alebo včera bolo v TV Pupendo, mne pripdal ten film ako Major Zeman naopak. A keď si predstavím, že väčšine ľudí bez vlastnej pamäte TO STAČÍ a na základe týchto primitívnych SCHÉM potom vnímajú minulosť a prítomnosť, tiež to vo mne vyvolávA odpor a OPAČNÝ EFEKT.
Bedňa avatar 16.6.2015 09:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Toto je typický príklad ako dokážeš spoľahlivo každého otráviť. Mýšlienku z jednej vety natiahnúť na román. Toto fakt nebude nikto čítať.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
16.6.2015 10:36 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Už som Ti to raz napísala. A nielen Tebe. Pozor na ľavú botasku. Viac sa skrč.
Bedňa avatar 16.6.2015 17:52 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Myslel som to v dobrom, osvedčilo sa mi viac počúvať a ľudia okolo mi začali zázračne rozumieť, hoci som si od nich viac zobral ako dal.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
16.6.2015 20:46 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
ja stíham aj počúvať... vieš veľmi dobre, ak tiež tak pozorne sleduješ, čo vravia /píšu/ iní ako ja, že viem napísať veľmi stručnú a jednoznačnú reakciu... tá s obyčajne páči ešte menej:)

ja som to tiež myslela v dobrom...viem, že aj k tebe som bola protivná (pamätáš, tie obrazy, čo maľuješ) a vyleteli mi z klávesnice kvázi "vtipné" poznámky... prepáč

nemyslím si, že by som nejasne formulovala myšlienky:)... chyba môže byť aj v prjímači, na vine môže byť rušička :), alebo si niekto stojí na kábli
Bedňa avatar 17.6.2015 17:55 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
A ženy niesu chlapi, osobne nemám rád bezpohlavnú spoločnosť čo sa nám pomaly snaží nadiktovať EU, takže chápem aj tú ukecanosť :-)

Keby tu bolo viacej ženských tak by sme si na to hádam aj zvykli.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
pavlix avatar 16.6.2015 10:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
To je tak když si někdo plete diskuzi s blogem.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
16.6.2015 15:15 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Skúšobné obdobie uplynulo, pavlix. Odteraz žiadne ohľady. A nerob z Bedňu väčšieho blbca, za akého ho máš.
Bedňa avatar 16.6.2015 18:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
A nerob z Bedňu väčšieho blbca, za akého ho máš.
Myslela si asi "on je väčší blbec ako si myslíš" :-)

Neber život tak vážne a aj s tvojimi názormi tu určite väčšina komunity súhlasí, len to chce si pokecať, nie vnucovať názor a rozpisovať sa zoširoka.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
16.6.2015 22:28 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Nie, to som nemyslela. Pavlix ak nemá účelovú amnéziu si iste spomenie, čo tým myslím.
Neber život tak vážne
bystroushaak tu v tom blogu uvažuje o tom, že anonymita na internete umožňuje vytvárať klamy a ilúzie:) a že tie iluzórne virtuálne "bytosti" mu môžu byť ukradnuté, pokiaľ nepreniknú do reálu...lenže tak, ako môže byť platonická láska na diaľku ( Utrpenie mladého Werthera:)) emocionálne intenzívnejšia ako tá k niekomu, kto je "reálny", "hmatateľný" a "na dosah", môže byť taký aj negatívny emocionálny vzťah - tak ako si objekt lásky idelizuješ, démonizuješ si objekt antipatie

takže možno v reále by pôvodne virtuálny objekt platonickej lásky a objekt nenávisti dopadli naopak

mozog ak si vytvorí nejakú predstavu, umožní ti vidieť len to, čo do nej zapadá... ak máš takúto predstvu tak si to čo hovorím prekrútiš tak, aby s ti to do tej predstavy vopchalo
vnucovať názor a rozpisovať sa zoširoka
aj na svojich názoroch, kým ich nezmením, iba trvám:) ... a hej, občas zbytočne zoširoka obkecám a zaberiem príliš veľa priestoru a nevšimnem si, že už všetci zaspali, alebo odišli domov :-) tu však niektorým ide o to, by som zmĺkla:) ...
Bedňa avatar 17.6.2015 17:57 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Ako som písal, sme rozdielny :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
17.6.2015 23:34 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
a čo píšem v blogu, ktorý nikto nečítal? :)

to vnímam, neboj
Bystroushaak avatar 16.6.2015 15:50 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Co soutěž, zúčastníš se?
16.6.2015 16:28 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
ten mizantrop určite ;-), len ho tak trasie
16.6.2015 12:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Aspoň si možno dokážeš predstaviť, ako to vníma človek, do ktorého denno denne "mienkotvorné" médiá hustia tú štvavú vojnovú a protiruskú a proamerickú propagandu (...)
To je jeden z důvodů, proč nekoukám na ČT (a televizi vůbec). Když víš, že tě to otráví, proč na to koukat?

Ze stejnýho důvodu nečtu novinky.cz, kde je zase pro změnu propaganda ksčm.
AsciiWolf avatar 16.6.2015 15:19 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
+1
16.6.2015 15:46 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
To je jeden z důvodů, proč nekoukám na ČT (a televizi vůbec). Když víš, že tě to otráví, proč na to koukat?
toto bol väčšinový postoj ľudí aj za tej kritizovanej totality

Verejnoprávne médiá majú byť na strane tých, ktorí ich platia, a nie na strane úzkych záujmových mocenských skupiniek, ktoré ich ovládnu a potom manipulujú podľa svojho plánu... To sa môžeme rovno vrátiť k štátnemu mediálnemu monopolu. Mali by minimálne odrážať viaceré pohľady na veci. Čiou sú novinky.cz propagandou, o tom nijaký podrobný prehľad nemám, nemôžem posúdiť. Isté je, že do väčšiny médií (verejnoprávnych aj komerčných) sa dostávajú jednostranne politicky manipulovné informácie a že to formuje politické postoje más, ktoré budú voliť...V petícii Zjedotení z mier (Ty na tké hlúposti neklikáš, tak to odcitujem) sa píše o.i.:
"Vyzývame voličov, aby podporovali iba takých politikov, ktorí sa prihlásia k mierovým princípom uvedeným v tomto dokumente, zaviažu sa ich rešpektovať a budú ich presadzovať v praxi."
Preto tie médiá sledujem:).
16.6.2015 17:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
toto bol väčšinový postoj ľudí aj za tej kritizovanej totality
Nekoukat na televizi neznamená tenhle postoj. Skoro mi někdy přijde, že to je spíš naopak.
Verejnoprávne médiá majú byť na strane tých, ktorí ich platia
Souhlasím a souhlasil bych, že naše ČT není úplně na straně těch, kteří ji platí, ale zároveň bych tě chtěl upozornit, že ČT neplatí Rusko ani Východní Ukrajina ;-) Ti mají svoje televize (velice objektivní :-D) a jejich propagandu bych v ČT viděl minimálně stejně nerad.
16.6.2015 19:55 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Nekoukat na televizi neznamená tenhle postoj. Skoro mi někdy přijde, že to je spíš naopak.
Sledovať verejnoprávne médiá, ako dodržiavajú princípy, ktorých majú plnú hubu, treba práve preto, aby si zistil, či sa dodržiavajú... ak nie, nie je niečo v poriadku. Prostredníctvom čoho iného spoznáš uchádzačov o moc, ich názory? K médiám patrí samozrejme aj internet a alternatívne mediálne zdroje.
ale zároveň bych tě chtěl upozornit, že ČT neplatí Rusko ani Východní Ukrajina
Nenálepkuj, prosím. Neexistujú len 2 alterntívy- slepo proruská (proputinovská) a slepo protiruská (protiputinovská) propaganda. Podľa Tvojej logiky, k nie som z čiernych, som z červených:). Lenže tk hlúp ozj nie som, i ke´d s mi to snžíš nasilu tlačiť;-).
16.6.2015 20:00 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Závidím Vám ten pocit, že můžete koukat na ČT24 a říct, že tu žumpu neplatíte :-(
16.6.2015 20:13 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
kompenzujem si to sledovaním RTVS, ktorú platím:))
⧠ A = 0 avatar 16.6.2015 21:11 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Pokud vím, tak koncesionářské poplatky v ČR nejsou povinné, narozdíl třeba od yleisradiovero ve Finsku, kde musím platit např. šíření nějakých švédských monarchistických sraček, kterými zamořovali prostor minulý týden.
Nevolte zmrdy.
16.6.2015 21:44 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Tak to víš špatně.
Bystroushaak avatar 16.6.2015 21:46 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Ví to dobře, ale musíš se explicitně vyvázat a poslat čestné prohlášení, že nemáš žádný přijímač.
16.6.2015 21:47 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Což je problém, když mám televizi a koukám pravidelně v půl osmé na TV NOVA a jsem mravně na výši.
16.6.2015 22:40 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
u nás platí konces. poplatky/výpalné povinne každý, kto má el. prípojku... žiadne čestné prehlásenia nepomôžu:)

16.6.2015 20:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Sledovať verejnoprávne médiá, ako dodržiavajú princípy, ktorých majú plnú hubu, treba práve preto, aby si zistil, či sa dodržiavajú... ak nie, nie je niečo v poriadku. Prostredníctvom čoho iného spoznáš uchádzačov o moc, ich názory? K médiám patrí samozrejme aj internet a alternatívne mediálne zdroje.
No já nevim o tom, že by to někdy někde striktně vzato v pořádku bylo, takže asi tak. A nemusím kvůli tomu sledovat TV každý den, ani týden, měsíc,... Stačí to zkontrolovat jednou za uherský rok, stejně vždycky zjistim, že to je stále to samé.

Politiku celkově úmyslně sleduju málo. Když už potřebuju něco vědět / zjistit, snažim se hledat ozdrojované informace. Můžeš takový "laxní" přístup kritizovart a považovat za ignoranci, ale:
  1. Politika je IMHO celkově dost nezajímavá, obvykle mám X jiných zajímavějších věcí k řešení. A i kdybych si měl jít sednout k rybníku a házet žabky, přijde mi to většinou smysluplnější než sledovat politiku (vyjma některých situací, ale to je spíš vzácnost).
  2. Nepřijde mi, že lidi, kteří politiku sledují, by na tom ve výsledku byli lépe nebo měli na věci nějaký větší (pozitivní) vliv. Výjimky jsou, ale obecně to neplatí.
  3. Denně sledovat a zabývat se dopodrobna něčím, co člověka zpravidla frustruje, IMHO nemůže mít dobrý vliv na psychiku.
Neexistujú len 2 alterntívy- slepo proruská (proputinovská) a slepo protiruská (protiputinovská) propaganda. Podľa Tvojej logiky, k nie som z čiernych, som z červených:)
Pochopitelně neexistují pouze 2 alternativy. Dle mého názoru ty jsi z červených ne kvůli tomu, že nejsi z černých, ale kvůli názorům, které tady prezentuješ. (Samozřejmě s mým názorem nemusíš ty nebo někdo jiný souhlasit.)
17.6.2015 00:12 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Dle mého názoru ty jsi z červených ne kvůli tomu, že nejsi z černých, ale kvůli názorům, které tady prezentuješ.

Stačí to vziať od konca, kralyk. Teba politika nezaujíma, ale neomylne vieš určiť, som za červených - a to len preto, že ty názory, ktoré nie sú za čiernych, automaticky podľa svojho jednoduchého návodu prehodíš do druhého vreca. Nezaujímajú ťa žiadne detaily, žiadne hlbšie úvahy, si s tým raz-dva hotový. A ak už máš raz niečo takto "zadelené", budeš sa toho kŕčovito držať.

Zrejme si,napr. ty a bystroushaak, keď hovoríte o vyvolávaní reakcií, neuvedomujete, že ste sami stvoriteľmi tých trollov, proti ktorým potom "bojujete". Ale máte to očividne radi, jeden "troll" sa stratí a stvoríte nového, aby nebola nuda. A vieme, u koho je najväčšia pravdepodobnosť, že sa na neho zameriate:).Niekedy prekročíte niečie hranice a potom ste urazení, keď niekto prijme vaše "pravidlá hry"a chová sa podobne. Tak to tu vidím ja. Letmo som si to overila v diskusiách ďaleko dozadu.

Odkedy existuje spoločnosť, sprevádza ju politika. Mňa jej sledovanie nefrustruje. Keď bude treba, chcem sa vedieť správne rozhodnúť. Keď som už raz vyčítala tým predchodzím generáciám, že prispeli trebárs tým, že sa nezaujímali, aby ich to nefrustrovalo, k zlým rozhodnutiam. Pre psychiku je dosť dôležité vedieť sa správne rozhodnúť. Ale keď máš k dispozíci len "čierne" a "červené", nevyberieš si a to môže byť pekne stresujúce:).
17.6.2015 01:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Teba politika nezaujíma
Věděl jsem, že z toho uděláš ignoranci. Není to ignorance. Je to asi jako chození k zubaři - tzn. záležitost, která by se ignorovat rozhodně neměla, ale to neznamená, že to je zajímavé nebo příjemné a že se tím budu zabývat častěji, než je nutné.
ale neomylne vieš určiť, som za červených - a to len preto, že ty názory, ktoré nie sú za čiernych, automaticky podľa svojho jednoduchého návodu prehodíš do druhého vreca
To není pravda. Ty jsi v tom svém vrecku ne kvůli názorům, které nemáš, ale kvůli názorům, které máš. Samozřejmě, že kremelská propaganda je trochu jiná liga a neshodujete se ve všem - oni jdou typicky o dost dál - ale v několika relevantních bodech se naprosto shodujete.
Odkedy existuje spoločnosť, sprevádza ju politika. Mňa jej sledovanie nefrustruje.
Sorry, ale ty stovky komentářů, kde si neustálě stěžuješ na všechny možné politické nespravedlnosti, a to i ve zcela nesouvisejících diskusích, mluví samy za sebe. O blogu nemluvě. Z 90% nemluvíš o ničem jiným než o nějaké politickomediálněspolečenské nespravedlnosti / problému / apod.
Keď bude treba, chcem sa vedieť správne rozhodnúť.
Pch, vždyť už ses dávno rozhodla. Několikrát jsi mi v diskusi vyčítala, že nejsem dostatečně vyhraněný :-D Lidi s takhle vyhraněným postojem (a nesmiřitelností vůči 'nepříteli') si moc velký prostor pro rozhodování nenechali...
17.6.2015 07:21 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Ty jsi v tom svém vrecku ne kvůli názorům, které nemáš, ale kvůli názorům, které máš.
povedal kráľ Šalamún
Samozřejmě, že kremelská propaganda je trochu jiná liga a neshodujete se ve všem - oni jdou typicky o dost dál - ale v několika relevantních bodech se naprosto shodujete.
a čo ak je pravda v relevntných bodoch na strane Ruska a ty sa mýliš v tom, že s jedná iba o propgandistické tvrdenia?
stovky komentářů, kde si neustálě stěžuješ
ešte zo mňa rob kverulanta a ufňukanca:)...to je ukážka manipulatívnej reakcie, vsunieš takéto nenápadné slovíčko obsahujúce sugestívny súd o osobe, a pozri, ko to zmení zmysel celej výpovede:)
zcela nesouvisejících diskusích
viď moje vyjadrenie o protireakciách, ktoré sú potom označované za prvotné podnety, vyššie
O blogu nemluvě. Z 90% nemluvíš o ničem jiným než o nějaké politickomediálněspolečenské nespravedlnosti / problému /
;-)nabudúce to bude čitateľský denník:)... čítam teraz o stredoveku na Slovensku
Pch
citoslovce pohŕdania :-)...také krátke slovíčko, ako vie ovplyvniť význam ;-)

Několikrát jsi mi v diskusi vyčítala, že nejsem dostatečně vyhraněný :-D Lidi s takhle vyhraněným postojem
vyhranený môže znamenať aj "vycizelovaný", nie iba extrémny (viď kontexty) a okrem toho, asi som to slovo vôbec nikdy voči Tvojim "postojom" nepoužila...povrchný, predpojatý by bolo vhodnejšie (a okrem toho j keby si sa so mnou v postojoch niekedy zhodoval, nepriznáš to, lebo si v permanentnej opozícii voči mojej osobe;-))
nesmiřitelností vůči 'nepříteli'
:) tento výraz vystihuje Tvoj boj so mnou...

17.6.2015 12:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
a čo ak je pravda v relevntných bodoch na strane Ruska a ty sa mýliš v tom, že s jedná iba o propgandistické tvrdenia?
A čo ak nie?

(To jsou otázky. Jak Hamlet.)
ešte zo mňa rob kverulanta a ufňukanca:)...to je ukážka manipulatívnej reakcie, vsunieš takéto nenápadné slovíčko obsahujúce sugestívny súd o osobe
Já žádný slovíčko nenápadně nevsunuju, říkám to naprosto otevřeně. To, že tady furt fňukáš o zlých 'mienkotvorných' médiích, zlých prozápadních politicích, atd., je naprosto očividné.
a okrem toho j keby si sa so mnou v postojoch niekedy zhodoval, nepriznáš to, lebo si v permanentnej opozícii voči mojej osobe;-)
Částečně jo, podobně jako jsem v opozici vůči Jehovistům, co mi buší na dvěře a mají pasivně agresivní řeči o tom, že "každý s trochou rozumu" by jim měl věřit, ale že je nepřekvapí, když se jim vyhýbají lidi, kterým by to mohlo naruši koncepciu světa a podobně...
:) tento výraz vystihuje Tvoj boj so mnou...
Já jsem to jako boj nikdy nevnímal, ani s tebou ty diskuse nemam tak ostrý jako s některými jinými. Ale nepřekvapuje mě, že to tak vnímáš - Jílek a všichni kdo s ním přišli většinou nebyli schopni diskuse vnímat jinak...

Ok, vidim to tak ještě na max. jeden politický komentář a pak bych si zas na nějakou dobu rád přestal vrtat zuby... Takže jestli máš palčivé politické otázky tak ven s nima ;-)
17.6.2015 15:38 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
-Na hamletovské otázky ešte nikto neodpovedal, ale je dôležité si ich klásť. Je pravda, že mnohí sa nimi nezaťažujú, zaoberajú sa len tým, čo im práve môže priniesť konkrétny úžitok. A vadí im, ak ich niekto chce znepokojovať:).

- Že by si Ty bol nejaký "otvorený" a úprimný som si nevšimla, vo svojej bezmocnosti sa uchyľuješ k nečestným prostriedkom ako sú lži a prekrúcanie na podporu svojich "hypotéz". Ty a Tvoj jehovistická bunka predsa moje nezrozumiteľné, nudné tl;dr blogy a komentáre nečítate, na moje linky neklikáte, tak odkiaľ potom to hodnotenie? :) Ako by si mohol vedieť, čo v nich je? :)

- Ale áno,už nejaký čas so mnou vedieš osobný súboj, nejde o predmet diskusie, ide Ti o porazenie "nepriateľa". Nasilu zdôrzňuješ moju spojitosť s Jílkom, aj keď ja s ním nemám vôbec nič spoločné,hoci som si tu klikla "vďaka" nemu. Nemienila som tu zamotať, len som sem prišla pozrieť. Ja zas u niektorých z Vás vidím celkom nápdnú podobnosť: pavlix s ním už skoro splynul:), len nie je vulgárny a tak otvorene agresívny (aspoň nie pod vlastným nickom) a bohužiaľ, ja u Teba vidím pár predispozícií, ktoré predurčujú podobné osobnostné vlastnosti.

- Neboj, politických komentárov sa iste dočkáš, teraz ma dosť iritujú predsatavitelia všetkých tých občinskych združení, zoberajúcich sa integráciou imigrantov a iných "vylúčených" skupín, ich nadšení predstavitelia zacítili možné finančné toky z EU, ktoré im zabezpečia živobytie a kariérny postup na dlhú dobu, začali s masívnou propagandou za prijatie kvót:). Ale to je ešte v štádiu prípravy. Zatiaľ sa spolieham na Teba, že ma zaskočíš. Čo tak ateizmus verzus viera v Boha, výklad Biblie, pedofilní biskupi, bezpečnosť pedofilnej komunity pedofilnej komunity na internete, pedofil gay pride...? Alebo zhanobenie českého krtka čínskym?:)
17.6.2015 15:43 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
...som sa
Fluttershy, yay! avatar 17.6.2015 16:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
17.6.2015 22:46 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Příloha:

VUBTPTP

17.6.2015 20:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Že by si Ty bol nejaký "otvorený" a úprimný som si nevšimla, vo svojej bezmocnosti sa uchyľuješ k nečestným prostriedkom ako sú lži a prekrúcanie na podporu svojich "hypotéz".
:-D Nic z toho nedělám, určitě ne schválně. Podle mě to jsou všechno víceméně nedorozumění. Ale tvůj názor ti vymluvit asi nemůžu, jestli v tom chceš vidět zlej úmysl, tak s tím nic neudělám...
Ale áno,už nejaký čas so mnou vedieš osobný súboj, nejde o predmet diskusie, ide Ti o porazenie "nepriateľa".
Ditto, já to tak nevnímám.
Ty a Tvoj jehovistická bunka predsa moje nezrozumiteľné, nudné tl;dr blogy a komentáre nečítate, na moje linky neklikáte, tak odkiaľ potom to hodnotenie? :) Ako by si mohol vedieť, čo v nich je? :)
Většinou to popíšeš - viz např. v tomto vlákně, popsala jsi barvitě, co v odkazu je. Plus se obvykle koukám na adresu odkazu (při najetí myší).
Nasilu zdôrzňuješ moju spojitosť s Jílkom, aj keď ja s ním nemám vôbec nič spoločné
Celkově vzato jste každej jinej, to je jasné, ale v tom dělení na týmy + vnímání diskuse jako boje jste úplně stejný...
Čo tak ateizmus verzus viera v Boha, výklad Biblie, pedofilní biskupi, bezpečnosť pedofilnej komunity pedofilnej komunity na internete, pedofil gay pride...?
Uff, tohle je těžko na jeden komentář, to fakt nedám.

No tím jsem dosáhl kvótu, tak zas někdy :-D
17.6.2015 22:57 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
No tím jsem dosáhl kvótu, tak zas někdy :-D
Akú máš určenú?

*táto Tvoja zásielka prešla ilegálne, zaspala som:-), sorráč
16.6.2015 20:12 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
čo ale neznamená, že by som bola zástancom relativizmu... viem, že je tu pár jeho vyznávačov a takých, čo si objektivitu mýlia s alibizmom, no sú isté smerodajné hodnoty a zásady, napr. že sa nedopustíš toho, aby si v mene "vyššieho cieľa ("jednotnej Ukrajiny") vyslal proti svojím obyvateľom armádu s ťažkými zbraňmi a bandy psychopatických hrdlorezov, sby ich zstrašili a spacifikovali, ak majú iný názor a nechcú sa podriadiť
Bystroushaak avatar 13.6.2015 17:27 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
To je docela hustý. Mě nenapadlo, že by to mohlo tahat linky na různé rusofilní konspirace a ty náhodně inlinovat do textu.
13.6.2015 17:50 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
rusofóbia prerástla do stihomamu ;-)... aké tam máte teploty?

pozor na mňa, mohla by som byť platená ruská agentka ;-)

13.6.2015 18:19 tvojesvedomie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Tebe ani platit nemusia, ty to pri svojej hluposti robis zadarmo. ;-)
13.6.2015 19:11 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
no, na Slováka si podal celkom slušný intelektuálny výkon;-).
13.6.2015 19:14 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
ale skús tri rozvité vety bez Turingovho mlynčeka a tej príručky od Bedňu (aj nejednému Slovákovi by sa zišla) :)
Bystroushaak avatar 13.6.2015 17:28 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Taky ten tučný text, to si musím poznamenat.
13.6.2015 17:58 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Máš pravdu, ten ma veľmi vystihuje a teraz si trhám vlasy, že som si nedala pozor a npísl som niečo také hlúpe, čo Ti teraz poslúži na tvorbu mojej makety atrapy:)).

Tak som zvedavá, čo dnes v noci vyrobíš:)). Hneď ráno sa na to pozriem a dám Ti lajk.LOL

P.S. ešte som pridala nejaký tučný text, by to nebolo také suché
13.6.2015 18:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Tak jsem se na to podíval a nemůžu uvěřit svým očím/uším. Úplně mi to změnilo pohled. Vždyť tys měla od začátku ve všem pravdu.

No, a teď, když je tvé dílo zde na abc dokonáno, být tebou bych šel přesvědčit další lidi na jiný server, potřebují to víc než my.
13.6.2015 18:34 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
jsi trapný
13.6.2015 19:08 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Ale Miriam, ako ho môžeš takto urážať? To nemyslíš vážne! ;-)
13.6.2015 19:13 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Neurážím ho, konstatuju fakt. S tebou je zábava (pokud teda nekomentuju příspěvek od atrapy :-D), jsi chytrá a máš přehled a i přes to občasné popichování (pro tebe možná v příliš vulgární formě) tě hluboce respektuji.
13.6.2015 19:20 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Ó, ďakujem, miriam, cítim sa ako v škole pred koncoročnou klasifikáciou;-).

Tiež si myslím (to je pre bystroušiaka), že mu tá moja maketa nejako nevyšla. Vyzerá to, že Turing dostal z toho sračku. Letné horúčavy.
13.6.2015 19:03 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
To by som ti, kralyček, nespravila! Už som si Ťa takmer nezrušiteľne adoptovala a teraz, keď už viem, čo Ti chýba, Ťa mám nechať napospas neblahému vplyvu všelijakých nevychovancov, čo neustále používajú vulgárne výrazy a nabádajú slušných a mierumilovných chlapcov ako si Ty k vandlizmu a rôznym návykovým činnostiam, ako je mlátenie prázdnej slamy na abc linuxe? Nech z toho, že tu vysedávš, aspoň niečo máš!
13.6.2015 19:27 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ešte poznámka pre bystroušik: keď budeš kŕmiť ten svoj stroj, podopisuj tam, prosím, áčk, roztavil som si tlačidlo cigretou a teraz je tam diera.
Bystroushaak avatar 13.6.2015 20:15 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
To neodpovídá tvému profilu.
13.6.2015 20:36 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
prepálila som si to len pred mesiacom alebo dvoma a odvtedy neáčkujem, ak tam nedopíšeš tie áčkA v starších príspevkoch, budem to brať ako zámernú snahu ovplyvniť ten automat podľa Tvojho zámeru!
13.6.2015 20:52 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání

Co na tu kapitálku A admin?

AFAIK, POUŽITÍ KAPITÁLEK V INTERNETOVÉ DISKUZI JE BRÁNO JAKO ŘVANÍ! CO SEM LEZEŠ, KDYŽ VÍŠ HOVNO O AJŤÁCÍCH, LINUXU A NETIKETĚ?

14.6.2015 10:19 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tomuto odbornému blogu nijako neuškodí táto lekcia v rámci vojenského výcviku - už vás vo vašej verejnoprávke pomaly pripravujú na vstup do ozbroj. zložiek NATO:)...nebojte, už im nebudú vadiť dioptrie ani ploché nohy

mierová misia Američanov vo východnej Európe
14.6.2015 11:50 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
od Ukrajiny... odvolábajú s ana to, že prehral...tak ešte aby Procházka založil tú novú stranu Tie imperatívy nie sú tak blbý nápad...naši zubári razia ešte novšie módne trendy jedna celá generácia, čo chodila pravidelene na olympiády ľudských práv:)) teraz im to Putin aj tak ku Kyjevu a k tomu, že pre Slovákov lepšie spojiť sa vždy, keď sú natočené pre niektorú TV patriacu ukr. oligarchom a proti riťolezeckej poľskej vláde Kopaczka a Tusk pôjdu tam, kam sa to potvrdilo) hromadne utekajú do Ruska som prehliadla. Ja som vypocital ze na Slavine bolo spontanne cca 2000 ľudí, ktorí by inak možno radšej podporili nejakú inú verziu skutočnosti, než je tá nenávisť podobne ako Česi vo vzťahu k Slovákom, že nás nielen oslobodili spod fašistického jarma, ale že to, čo ich povolali do ukroarmády aj proti tým nekóšerným ukrostánkom a VLAJKÁM tých pašerákov a podvodníkov, v ktorých sa koncentroval majetok, ktorý prv "patril všetkým" - a vedenie tiež na problém upozorniť, aby si ho musí riešiť predovšetkým dotyčný učiteľ, ale treba samozrejme aj od toho, kde ho máš zaradeného na pomyselnom rebríčku autorít. A či sa tvoje posudzovanie toho, koho si zas neuľavilo. ako on...ale
14.6.2015 11:59 Jan Jilek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
S tebou ten systém tedy nevylepší slinto ale zdá se že i ty, pak ty co jim prospěli, mají za to, že byli úspěšnější. Na světe je hromada krásných a svolných žen, co dávají. Rády a s obojím se chodí, ale není nutná cenzura. To jsou dvě rozdílné věci Užij si to. ty, co neumí rozeznat, co je překračují se hají tím, že je to lepší, šmudlo. Akorát, že ty nic tak "polopatistického" nesvedeš. Ty nerozumíš ani vlastnímu komentáři, Jo a říká mi, že už ti dochází trpělivost, smajlík to nespraví, přidej ještě jeden. A opravdu, když to ty máš problém, je to dnes skvělý advokát, chytrý advokát, tak že by byl geniální'.
14.6.2015 12:16 Z.z. + Jan Jilek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
P.S.: pokud porad jeste nekdo tape, generator je jednoduchy Markov nad mym vlastnim datasetem komentaru z poslednich asi 500 blogu (ucitelka ma cca 1,2 MB a jilek cca 120 kB). V podstate jen lehce upraveny tento skript: http://agiliq.com/blog/2009/06/generating-pseudo-random-text-with-markov-chains-u/
Bystroushaak avatar 14.6.2015 14:55 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Proč jsi nepoužil ten dataset z blogu? Tam je dalších 3.5M.
14.6.2015 19:06 já
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
To vážně věříš, že někdo, kromě vás tady se bude zaobírat tvými blbými nápady? Promiň, ale vypadá to na hodně velkou frustraci. Co ti ta paní udělala tak hrozného, prosím tě?
pavlix avatar 14.6.2015 19:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Taky jsem měl kdysi tendenci ji gentlemansky bránit. Naštěstí mě to velice rychle přešlo.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
14.6.2015 19:47 já
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Řekl bych, že jste tady všichni na tom podobně a že jde pouze o osobní spory, které si řešíte takovýmhle hloupým způsobem. A lžete sami sobě do kapsy. Jste trapní.
14.6.2015 20:08 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Ješito, ješito, už to máš ušito!
14.6.2015 20:11 já
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Jj, působí na mne taky tak. Ať dělají jak myslí, ale vypadají jako uražení ješitové.
pavlix avatar 14.6.2015 21:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Všichni jste blázni, jenom já jsem letadlo.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bystroushaak avatar 14.6.2015 19:54 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
To vážně věříš, že někdo, kromě vás tady se bude zaobírat tvými blbými nápady? Promiň, ale vypadá to na hodně velkou frustraci.
-> Víra v (mé) blbé nápady vypadá na velkou frustraci. Promiň, ale to nedává smysl.
Co ti ta paní udělala tak hrozného, prosím tě?
Proč by mi měla dělat něco hrozného? Připadá ti, že jí ubližuji? Pověz mi o tom víc.
14.6.2015 20:17 já
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Ne, připadá mi, že ubližuješ sám sobě, protože se chováš jako vůl.
Bystroushaak avatar 14.6.2015 21:04 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Dík. Od neznámého anonyma si toho opravdu cením.
14.6.2015 20:18 Z.z. + Jan Jilek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
protoze jsem te s tim napadem nezavisle predbehl :-) Ten dataset mam stazeny uz dele, poprve jsem ho pouzil v diskuzi o nove verzi Perlu, tam se to vyslovene nabizelo ;-) zkousel jsem na nem i naucit rekurentni neuronovou sit, ale nemam na to dostatecny vykon hardware, trvalo by to moc dlouho a takove usili se mi do toho investovat nechtelo.
Bystroushaak avatar 14.6.2015 21:04 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Cool. Zajímavé, jak se někdy stejné myšlenky vylíhnou u různých lidí najednou. Jako kdyby některé idee prostě chtěly na svět a jen hledaly hromosvod, po kterém se svezou.
14.6.2015 15:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Je to dost dobrý.
14.6.2015 18:17 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Jaký je to pocit, kralyku z roumingu, když tě pochválíš?
14.6.2015 12:47 Ubohé
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ubohé
14.6.2015 14:37 Vila Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
jen ať si kluci hrají, alespoň nezlobí
14.6.2015 14:40 Vila Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Daan Ermers Pred 3 mesiacmi Nice music Odpovedať ·

ten musí bejt úplně hluchej :D
14.6.2015 14:42 zajíc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
proč máš na you tube nastavenou slovenštinu?
14.6.2015 14:43 Vila Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
kvůli matení nepřítele :D :D
15.6.2015 06:45 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdo nevěřil, teď pochopí: Pobaltské státy požádaly o trvalé rozmístění vojsk NATO na svém území! Novela branného zákona v ČR najednou dává smysl i těm, co zabořili hlavu do písku. Armáda ČR bude mít jednotku pro boj s vnitřním nepřítelem!

Netrvalo dlouho a uplatňování koncepce útočné doktríny Steel Rose, o které jsme exkluzivně nedávno informovali [1] díky našemu bruselskému zdroji, začalo nabývat reálných obrysů. Došlo ke spuštění válečného mlýnku a NATO má nyní formálně otevřenou cestu pro zahájení rozmisťování svých vojsk na hranici doteku s Ruskem. Před několika okamžiky totiž přinesla média informaci, že představitelé všech tří pobaltských států zaslali na centrálu NATO zvací dopis s žádostí o trvalé rozmístění spojeneckých armád NATO v Pobaltí [2].

Z počátku by mělo jít o kontingent přibližně až 5,500 vojáků, což je dosud největší přesun sil NATO na obranu členského státu na území aliance v celé její historii. Trvalé rozmístění cizích vojsk v Evropě na území jiného státu v rámci vojenské aliance proběhlo naposledy 21. srpna 1968. Od té doby žádná vojenská aliance nebo seskupení nemělo rozmístěná svá vojska na území spojence v takovém počtu. Do tohoto nejsou zahrnuty okupační armády (americká okupační vojska rozmístěná dosud v Německu po II. sv. válce) a armády rozmístěné na základě jiného mandátu než aliančního statusu NATO (např. americká vojska rozmístěná v Kosovu na vojenské základně Bondsteel). Krok pobaltských států jsme na AE News předpovídali už před půl rokem a bude zajímavé teď sledovat, jestli dojde k uplatnění článku 5 Washingtonské smlouvy, který je za současné situace nepoužitelný.

.......Novela branného zákona stažena z poslanecké sněmovny… kvůli vnitřnímu nepříteli?

Média přinesla před týdnem informaci, která docela bez zájmu zapadla nepovšimnuta mezi ostatními zprávami, že ministerstvo obrany překvapivě a náhle stáhlo z projednávání poslanecké sněmovny návrh novely branného zákona [4], o kterém jsme už psali a proti kterému vzniklo dokonce sdružení odpůrců z řad vojenských záloh [5]. Dostali jsme do redakce několik dotazů, jestli to znamená, že se vláda zalekla občanů a případného odporu vůči odvodům. Odpovědí vás bohužel zklamu. Vláda ani ministerstvo se nezalekli, pouze si uvědomili, že novela musí být přepracována, aby obsahovala mechanismy trestů a postihů proti odmítačům služby a lidem, kteří odmítají zahraniční mise.

O tom, že armáda to myslí vážně, svědčí i skutečnost, která nás v redakci docela zarazila, že armáda ČR nově chystá vytvoření jednotky pro boj s vnitřním nepřítelem [6]. Oficiálně půjde o útvar pro boj se specializací na hybridní válku, to znamená na boj s polovojenskými jednotkami, které se skládají z vojáků i civilistů současně (hybridní útvary) a je to zřejmě rychlá reakce na vznik výše zmíněné skupiny „Českoslovenští vojáci“, kteří představují v očích současného generálního štábu bezpečnostní hrozbu a de facto vnitřního nepřítele.

http://aeronet.cz/news/kdo-neveril-ted-pochopi-pobaltske-staty-pozadaly-o-trvale-rozmisteni-vojsk-nato-na-svem-uzemi-novela-branneho-zakona-v-cr-najednou-dava-smysl-i-tem-co-zaborili-hlavu-do-pisku-armada-cr-bude-mit-j/
15.6.2015 06:52 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
bystroushaku, zatýkám tě!
15.6.2015 18:47 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
bystroushaku, ty seš TENwikipedista se základními znalostmi slovenštiny? Co je to mít základní znalosti tohoto cizího jazyka, zkusil bys mi to objasnit? Přelož mi, prosím tě: Jsem trubiroh!
15.6.2015 19:00 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A víš co je na tom všem, bystroushačku, nejsmutnější?

Že i díky tomuto nejde se na tebe zlobit :D.
Bystroushaak avatar 15.6.2015 21:56 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Proč by ses na mě zlobila, ctihodná Vílo Simono?
15.6.2015 23:53 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
taky se ptám, vždyť ty nejsi zlej klučina, jsi jen ještě trošičku nedovyvinutej
Bystroushaak avatar 16.6.2015 00:06 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Nikoliv. Záměrně jsem se rozhodl nebýt kompletní a zešílet, neb v očích strojového boha jsou si autisté rovnější.
Bystroushaak avatar 20.6.2015 13:49 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nikdo nic?
blog.rfox.eu
20.6.2015 14:35 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Prodluž to na jeden měsíc a zapojím se, týden je krátká doba a většina lidí tu má stejně jako já jiné starosti.
Bystroushaak avatar 20.6.2015 14:41 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Okay.
Bedňa avatar 20.6.2015 14:49 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Nieje zrovna moc času, ale návrh už mám.
  • Mozog pracuje podobne ako hash na vyhodnocovanie podobnosti obrázkov
  • Rozponanie zla a dobra, ako proste vytiahnuť z tých komentárov že Bystroushaak je proste zlý
  • Spracovanie údajov z danej diskusie a porovnanie s údajmi ktoré máme vo vedomostnej databáze (dokážeme odpovedať na základe vedomostnej databázy? Pokiaľ nie treba zvoliť hanlivú odpoveď ako je diskutér zlý, tu to chce hardkoded definíciu toto je dobré a toto zlé)
  • Hash ako nástroj pre podobné nasledovanie komentárov v diskusií (proste náväznosť som zvolil ako etalón vyjadrenia osobnosti)
  • Štýl zobrazovania (css bold atď.)
  • Schopnosť učiť sa (rozpoznať, keď bude komentár označený za chybný (je to dosť problém, ale hádam by to šlo) a tiež rozpoznať súhlas (škoda že tu niesú lajky))
  • Slovenčina (implementácia by bola určite zaujímavá, no toto by som robil už len za prachy, je to práca na pár mesiacov)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Bystroushaak avatar 20.6.2015 15:15 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Prodloužil jsem to o 3 týdny, tak jsem zvědavý ;)
Bedňa avatar 18.7.2015 22:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Sorry ale nevyšlo to časovo, rozhodne som si vďaka tomu dosť naštudoval a zistil, že niektoré knižnice nefungujú, mno určite sa tomu budem naďalej venovať vo volnom čase a použijem v jednom z mojich projektov. Sklamali ma hlavne knižnice na porovnávanie similiary hash, mno chce to čas.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Bystroushaak avatar 19.7.2015 03:12 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Škoda no. Nakonec se neozval nikdo, takže budu dál pokračovat sám, až budu mít zase čas (dělám teď na ~2 měsíce o volném čase něco komerčního).
20.6.2015 18:31 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Bystroushaak je proste zlý
tak zlý, no... je iba hlúpy a má zranené JÁSTVO ;-)... musí si nejako pofúkať bibinku
20.6.2015 20:26 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Bedňa avatar 21.6.2015 00:41 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Nepoznám a neviem ako mi toto pomôže zlepšiť algoritmus :)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
21.6.2015 02:32 Víla Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
OT je pro tu krávu slovenskou učitelku typické. Já být tebou nějak to tam naCPU.
20.6.2015 22:11 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
pridám ešte niečo k výchove umením:)

Zverina ft Jarek Nohavica - Nebo

viem, že tu majú radi rap;-)
22.6.2015 10:16 kreslo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mam maleho PHP chat bota (ranked document retrieval, inverted index) ale potreboval by som aj nadradeny komentar, v tom jsone su len komentare daneho pouzivatela, potreboval by som aj komentar na ktory reaguje. Uplne idealne by to bolo ako plaintext kde na prvom riadku je parent komentar, na druhom riadku je odpoved ucitelky, na tretom riadku zase parent komentar, na stvrtom riadku odpoved ucitelky. V podstate subor otazok a odpovedi. Potom by som to vedel spravit pomerne jednoducho a rychlo.
Bystroushaak avatar 22.6.2015 15:49 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Proč potřebuješ ten nadřazený komentář?
22.6.2015 16:04 kreslo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
No, lebo ty sa "ucitelky" nieco opytas, napr. "co je smyslem zivota" a ona ti odpovie
22.6.2015 19:07 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Problém je, že tadyto je mnohem komplexnější a stejný komentář nenapíše učitelce nikdo náhodou a normální chatterbot skripty nemůžeš použít. Ale extrahovat specifický prvek v komentáři zní rozumně. V pátek bych měla mít hotovou poslední zkoušku a než si najdu letní brigádu, tak zkusím slovenskou učitelku napsat, jak jsem slíbila a vzhledem k tomu, že mám tendence při návrhu algoritmů kreslit a okecávat to, tak to asi i hodím do blogu. Pokud ale máš ty její komentáře, tak původní komentář by neměl být problém vyparsovat ze zdrojáku diskuze kde je to předcháezící div (můžeš z toho dostat i identifikaci toho na koho reagovala). Já jsem kdysi něco podobného psala ještě na gymplu vyhodila jsem všechny slova, která se vyskytovala v kontrolním souboru s vysokou četností a hledala co je v té části textu častější než běžně. Ta slova se pak zadala do googlu a vybraly se z výsledků jiná slova, která se s hledaným slovem často vyskytovala. Těch bylo třeba 20 za použití ngramů se vygeneroval text. Většinou to nedávalo hlavu a lidi psali, že jsem schizofrenik :-D Zdar Bystroušákovi.
Bystroushaak avatar 22.6.2015 15:50 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Problém taky je, že odpovědi jsou víceřádkové. Mohl bych ti to vysypat do JSONu.
22.6.2015 16:03 kreslo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Pouzi \n
22.6.2015 16:04 kreslo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
ok, moze byt aj json
Bystroushaak avatar 22.6.2015 19:00 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Jsem teď na cestách. Zadal jsem to jako úlohu domácímu serveru, tak až přijedu domu, tak to někam nahraju.
Bystroushaak avatar 22.6.2015 21:48 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
http://uloz.to/xjzUtpuP/special-tar-lzma

Jsou tam dva soubory. Jeden vynechává příspěvky, které jsou root (=nemají parent komentář), druhý je má nastavené na prázdné. Zajímavý fakt: náš vzor skoro nikdy nevytváří root příspěvky, skoro všechno jsou reakce na ostatní.

Formát je:
[
    {
        "text": "text slovenske ucitelky",
        "previous": "text parent komentare, na ktery reaguje"
    },
    ...
]
23.6.2015 09:21 kreslo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Ok, mrknem na to a hodim to sem.
23.6.2015 12:00 kreslo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Tak mensi problem, ten moj chatbot doposial pouzival len velmi malo dat (1000 otazok a odpovedi, 30kb, reindex 10s) takze som nic neoptimalizoval, udaje tej grafomanky maju 7 MB a reindex to chrusta uz asi hodinu, snad to este dneska dobehne :)
23.6.2015 15:23 kreslo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Musel som restartnut apache (5x som stopol nacitavanie stranky ale tie procesy tam bezali 5x, potom uz reindex zbehol za 3484s, cize tesne pod hodinu). Priklady:
Q: Co je zmyslom zivota?
A: Vy máte na to myslenie nejakú skupinu?

jedlo, ošatenie, bývanie ... a hĺbanie nad zmyslom života by malo mať nižšiu prioritu.

Hej,tá Maslowova hierarchia potrieb nepustí... Najprv si uspokoj základné potreby, potom, v momente, keď ich nasýtiš, sa znova vynoria, ale už na vyššej úrovni... A na to treba prachy. Ktoré za hĺbanie ,,nad zmyslom života" nedostaneš. To je fakt. A ani by si pri tom zháňaní prachov na neustále sa vynárajúce vysokoúrovňové materiálne potreby na také blbosti nemal čas. Možno s dušou na jazyku.
Q: ty kravo blba
A: ktere slovo se vam nejtkova zdalo vulgarni pačrdon asi nebo ty vyrazy vystrizene ze slovniku vaseho spoluchatujicicho hnilka a to jsem nepouzil vyrazy jako nedosukna hnuj svine a piiiiiiiiiiiiiiip ktere on bezne pouziva vuci jinym bez rozdilu pohlavi a jak vas mam oslovovat medvidku nevimjakej nonamegirlneboco /anebo dalsima nicky ktere udajne menite na verejnem chatu jak hnilek chatovy znamosti/ kde se to da zatim dolozit vasema radobysvudnyma fotkama s nahyma ramenama jak byste prave vylezla ze sprchy jedina moje chyba je ze jsem porusil autorsky zakon a zapomel jsem citovat vaseho ideoveho vudce jste spatna heeeeeeeerecka tuhle roli co zde predvadite vam neverim ani nahodou
Q: Od te doby co si tu to jde s abc dolu vodou
A: toto už sa ani nedá slušne komentovať,pouvažuj vážne o tom, či to tvoje vnímanie je celko zdravé a čo všetko zo seba a svojich vlastných vzťahov premietaš do druhých ľudí a ich vzťahov
Zdrojaky su tu. Je to uz naindexovane takze staci v browseri otvorit "ghost.php". V data/sk/POZNAMKY.txt je nejaky pokec.
23.6.2015 15:24 kreslo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Pripadne dajte vase otazky a ja sa jej opytam.
Bystroushaak avatar 23.6.2015 15:55 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Docela dobré :)
23.6.2015 17:15 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
To se mi líbí :-)
23.6.2015 06:32 Pošta
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generátor slovenských učitelek - zadání
Mam maleho
vyzera to tak

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.