abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:55 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Pozvánky

    V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | Zajímavý software

    Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Julian Andres Klode vydal APT (Advanced Packaging Tool) ve verzích 2.9.0 a 2.9.1. Jedná se o vývojové verze nové větve APT 3.0. Vylepšuje se uživatelské rozhraní. Přidány byly barvičky. Aktuální náhledy a vývoj lze sledovat na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    14.4. 17:00 | Komunita

    Miguel de Icaza se na svém blogu rozepsal o vložitelných herních enginech. Kdysi slibné projekty UrhoSharp a Urho3D jsou již mrtvé. Zůstává Godot. Aktuálně vývojáři řeší Pull request #90510 s návrhem knihovny LibGodot.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.4. 03:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.0 linuxové distribuce Lakka, jež umožňuje transformovat podporované počítače v herní konzole. Nejnovější Lakka přichází s RetroArchem 1.17.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (59%)
     (13%)
     (2%)
     (25%)
    Celkem 392 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Alternativně viz také můj osobní blog (RSS pro anglické články, RSS pro české články), kde toho hlavně v angličtině vychází mnohem víc.

    Víte že můžete odebírat mé blogy pomocí RSS? (Co je to RSS?)


    A kdo neumí použít RSS, tak je tu twitter: @Bystroushaak.

    Od určité doby jsou všechny texty které zde publikuji verzované na Githubu.

    Jestliže najdete chybu, nepište mi do diskuze a rovnou jí opravte. Github má online editor, není to skoro žádná práce a podstatně mi tím usnadníte život. Taky vás čeká věčná sláva v commit logu :)

    Aktuální zápisy

    Turingův diskutér

    12.6.2015 00:30 | Přečteno: 2570× | Názory | poslední úprava: 12.6.2015 00:30

    Existuje Miriam? A co Jardík? Je Odin skutečně takový zarytý kapitalista?

    Internet je zvláštní místo. Díky stále ještě poměrně účinné pseudoanonymitě je možné se vydávat za kohokoliv, koho chcete. Vždy mě dokáží překvapit lidé, kteří to nepochopí, a buďto dotyčného shazují, žádají po něm důkaz, či mu to bez výhrad žerou. Přitom je to naprosto nepodstatné.

    Osobně mi to došlo docela brzo, po roce, nebo dvou, co jsem měl internet doma a každý den ho používal. Některým lidem to však nedojde ani po letech, protože stále žijí v zajetí vztahů a zvyků z meatspace.

    Král machometánů

    Zkusme si takovou malou variantu na turingův test, který se běžně používá k hodnocení úspěšnosti umělé inteligence.

    Dejme tomu, že přijdeme k hoře machometánů, do které byl zazděn Lhář a Král machometánů. Každý z nich žije ve své malé kobce, ze které není úniku a jediný způsob jak se s ním dorozumět je na něj zakřičet a poslouchat zvuky z úzké trhliny, která slouží k vhazování jídla.

    Jak zjistíme, kdo z nich je Král machometánů a kdo Lhář?

    Můžeme jim pokládat otázky. Problém je, že nevíme vůbec nic o machometánech, tudíž nejsme schopni z nich odvodit, kdo je Král a kdo Lhář. Jediná naše šance může být když se někdo z nich přizná, nebo začne dělat podstatné chyby (i tak se ale může stát, že se třeba zbláznil, nebo je lhářem i Král).

    Co z toho plyne?

    Nezáleží kdo je Král a kdo je Lhář. Pokud se s daným člověkem nikdy nepotkáme, pokud nevíme nic o machometánech a pokud od něj nepotřebujeme nic, co by se vztahovalo k životu skutečného Krále machometánů, může nám to být jedno.

    Dokud se naše vztahy pohybují na úrovni vyměňování informací, bez vztahu k jejich předchozímu životu, poslouží nám stejně dobře Král, jako Lhář. Naopak, pokud si jednoho z nich vybereme a s druhým přestaneme komunikovat, či ho urazíme, existuje 50% šance, že jsme neprávem osočili Krále ze lži.

    Racionální je tedy nesnažit se zjistit, kdo je Král a kdo Lhář, ale komunikovat s oběma. To, jestli mluvíme s Králem, nebo Lhářem neukazuje jestli umí dobře vyprávět, jestli dokáží napsat knihu, vymyslet nějakou zajímavou teorii, spočítat matematický výpočet, či zda je zajímavým společníkem.

    Nepodstatnost identity

    Výše uvedený příklad ilustruje, proč je konkrétní identita na internetu ve většině případů nepodstatná. Pokud se s protějškem nikdy nepotkáte, může vám být naprosto ukradená jeho pravá identita. To podstatné je, jak se projevuje a nakolik se na něj dá spolehnout.

    Pokud si píšete s devítiletou školačkou, která dokáže krásně malovat, záleží skutečně na tom, jestli je to školačka, nebo Franta Otruba? Pokud Franta chce být kawaii a rád se vyjadřuje jako malá holka a kreslí obrázky na jejich úrovni, může vám být jedno, jestli je to malá holka, nebo velký chlupatý Franta. Minimálně do té doby, dokud po něm budete požadovat interakce na čistě informační úrovni. A naopak. Pokud se malá školačka vydává za Frantu Otrubu, nemusí vám na tom vůbec záležet, pokud ho zvládne dostatečně dobře emulovat.

    Kdy je identita podstatná

    Samozřejmě, výše uvedené neplatí, pokud se někdy plánujete setkat, nebo pokud potřebujete konkrétní osobu použít jako referenci. Obecně v těch případech, kdy po dotyčném něco chcete. V diskuzích na abclinuxu vám to ale může být většinou jedno, protože i Lhář může být kvalitní spoludiskutér.

           

    Hodnocení: 65 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.6.2015 00:46 fm4d
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Hmm, a co takhle věrohodnost informací? Né každá informace se dá ověřit / máme čas a chuť ji ověřovat. Věrohodnost samozřejmě není vždy důležitá a relevantní, ale dost často je. Primitivní příklad - hledám informace o úrovni studiua na vysoké škole XY (ideálně z první ruky) - je pro mě důležité vědět, jestli osoba, od které informace čerpám, to školu studovala.
    Bystroushaak avatar 12.6.2015 01:22 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Více méně žádná informace se nedá čistě dálkově stoprocentně ověřit. To že některým zdrojům věříš a jiným ne je více/méně iluze založená na zkušenosti, která ale nic neříká o konkrétním případu. Pokud bude někdo opravdu dedikovaný, může zfalšovat cokoliv, co k tobě doputuje přes internet.

    Taky si můžu založit stránky o studiu na matfyzu a vytvořit tam věrohodně vypadající kompilát informací, pod který se podepíšu jménem jednoho ze studentů. Pokud si na tom dám záležet, tak dálkově nemáš šanci poznat, že je to fake.

    Řešením je přijímat informace pomocí fuzzy vyjádření. Podobně jako ve vědě si o tom vytvoříš nějakou teorii, té přiřadíš pravděpodobnost a pokud se ukáže neplatná, tak jí zahodíš, či přesuneš do kategorie "fake". Ke každé obdržené informaci z internetu můžeš klidně zastávat hned několik teorií, které nepřepínáš, ale používáš najednou. Svět pak přestane být černobílý, ale málokdy se spálíš tím, že bys něčemu bezvýhradně věřil.
    12.6.2015 02:06 fm4d
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér

    Já netvrdím, že se dá informace stoprocentně ověřit, to bych z téhle debaty úplně vynechal.

    O co mi jde je to, že v tom blogpostu v podstatě říkáš, že "Nezáleží kdo je Král a kdo je Lhář" (i když uznávám, že "pokud od něj nepotřebujeme nic, co by se vztahovalo k životu skutečného Krále machometánů" by se dalo s trochou snahy interpretovat jako protiargument proti tomu, co bude následovat), což imo platí jen v určitých situacích v kontextu výměny informací na internetu a mě přichází na mysl dost případů, kdy je identita nebo minimálně nějaká úrověn verifikace backgroundu autora důležitá. Někdy míň, někdy víc, ale neztotožnuji se s tím, že je absolutně irelevantní.

    Například selektivní hledání informací o konkrétním tématu, což je na internetu imo docela běžná praktika je ukázka případu, kdy věrohodnost zdroje hraje roli, zvláště když je třeba zpracovat velké množství těchto informací - v takovém případě je věrohodnost jedna z klíčových metainformací, která ovlivní váhu, která je informaci přidělena. A věrohodnost informací jde často ruku v ruce s identitou autora (nemusí jít o nějakou absolutní identitu, stačí že ho například zná xx dalších členů fóra a nezpochybňují to, že na té a té škole skutečne studoval, i když samozřejmě múžou být všichni tihle lidé podvrhnutí a múže se jednat o sedmiletou holčičku z Afghanistánu, která si při starání se o opiové políčko našla trochu času na šíření dezinformací na abclinuxu :P )

    Řešením je přijímat informace pomocí fuzzy vyjádření. Podobně jako ve vědě si o tom vytvoříš nějakou teorii, té přiřadíš pravděpodobnost a pokud se ukáže neplatná, tak jí zahodíš, či přesuneš do kategorie "fake". Ke každé obdržené informaci z internetu můžeš klidně zastávat hned několik teorií, které nepřepínáš, ale používáš najednou. Svět pak přestane být černobílý, ale málokdy se spálíš tím, že bys něčemu bezvýhradně věřil.

    Přiřazování pravděpodobnosti je imo právě ta část, kde hraje roli (pseudo)identita autora. Ne často, ale někdy ano

    .
    Bystroushaak avatar 12.6.2015 10:17 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    O co mi jde je to, že v tom blogpostu v podstatě říkáš, že "Nezáleží kdo je Král a kdo je Lhář" .. což imo platí jen v určitých situacích v kontextu výměny informací na internetu a mě přichází na mysl dost případů, kdy je identita nebo minimálně nějaká úrověn verifikace backgroundu autora důležitá.
    No, ale to tam taky píšu, viz:
    Nezáleží kdo je Král a kdo je Lhář. Pokud se s daným člověkem nikdy nepotkáme, pokud nevíme nic o machometánech a pokud od něj nepotřebujeme nic, co by se vztahovalo k životu skutečného Krále machometánů, může nám to být jedno.
    Pěkný příklad je třeba Jardík. Je to skutečně takový asociál?
    Jendа avatar 12.6.2015 12:14 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Mně nepřijde asociální.
    12.6.2015 12:21 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Mně přijdeš asociální ty.
    12.6.2015 17:33 McChicken
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Hezká sebekritika.
    12.6.2015 13:16 fm4d
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Já jsem si vědom, že ta věta by se tak svým zpúsobem dala interpretovat, viz.
    (i když uznávám, že "pokud od něj nepotřebujeme nic, co by se vztahovalo k životu skutečného Krále machometánů" by se dalo s trochou snahy interpretovat jako protiargument proti tomu, co bude následovat)
    12.6.2015 05:36 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Jaká věrohodnost? Pravda je to, čemu lidé věří. Podívej se kolik lidí věří tem pohádkám v Bibli, a s jakým vzděláním!
    Grunt avatar 12.6.2015 16:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Hmm, a co takhle věrohodnost informací?
    Mi den co den kolegyně valí do hlavy šrouby, že informace z Wikipedie jsou nevěrohodné, protože si tam může napsat kdo chce co chce. A já to furt tvrdošíjně ne a ne pochopit. Má to se mnou holt těžké…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 12.6.2015 17:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Však správný způsob čtení Wikipedie je, že sjedu na seznam zdrojů dole a čumím do nich, načež projedu stránku s diskuzí a připomínkami ke správnosti textu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 12.6.2015 17:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Spíš mi jde o to že jsem nikdy nepochopil (automatickou) implikaci „Každý si tam může napsat co chce“ → „jde o nedůvěryhodné informace“. A popravdě ji nechápu dodnes.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 12.6.2015 17:34 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Však víš, co říkal Abraham Lincoln, ne?
    The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 12.6.2015 17:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Však víš, co říkal Abraham Lincoln, ne?
    Ne. Vysvětli mi to prosím.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.6.2015 00:48 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    pokud potřebujete konkrétní osobu použít jako referenci.
    to mi znie strašne :)
    Grunt avatar 12.6.2015 16:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Já se rozsekal už u meatspace. :-) Kde to je? Tam bych se někdy rád podíval. A co tam podávají k obědu?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 12.6.2015 19:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Já se rozsekal už u meatspace.

    Tudlenc jsem koukal na ty Kmeny a měli tam díly Hackeři, Meatheads,… Hackery znám, ti jsou v hackerspace, takže tím by se vysvětlovalo i meatspace, ač těm masovým hlavám nerozumím.

    Tam bych se někdy rád podíval.

    Loutky v GitS 2?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 12.6.2015 19:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    ač těm masovým hlavám nerozumím.
    A nepřepisuješ náhodou špatně podobně foneticky znějící Meth-heads? Meatheads jsem ještě neslyšel.
    Loutky v GitS 2?
    Ty jsou z titanu a plastových vrstev, ne? Co ty mají společného s masem?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 12.6.2015 19:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    [dokument], [ud]
    Ty jsou z titanu a plastových vrstev, ne? Co ty mají společného s masem?
    Přítomnost. Ačkoliv, Lain by možná byla lepší příklad.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.6.2015 05:34 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    "Pokud si píšete s devítiletou školačkou..."

    Stará pravda říká:

    Chlapi na Internetu jsou chlapi.
    Ženské na Internetu jsou také chlapi.
    Malé holčičky na Internetu jsou agenti FBI!
    12.6.2015 09:43 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    tak to je skutecne stara pravda. protoze dneska uz kazdy internetovy geek vi, ze je to ve skutecnosti NSA!
    Fluttershy, yay! avatar 12.6.2015 17:23 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    On the Internet, nobody knows you're a dog.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bedňa avatar 12.6.2015 07:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Tieto teórie sú síce pekné, ale veľa ľudí si sem chodí pokecať o IT, zábave, sexe, práci a politike. To čo tu Miriam predvádza je čistý hnoj, proste odpad, na to nepotrebujem študovať sociológiu a ani teoretickú matematiku.

    Presne kvôli takémuto odpadu nechodím nikde inde ako na odborné portály.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    12.6.2015 09:45 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Ty nechodíš jinam, protože jsi asociální troska. A tenhle tvůj výblitek je jen reakcí na to, že mě má bystroušák rád a jsem jeho nejoblíbenější padawankou
    Bystroushaak avatar 12.6.2015 10:11 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Blog není o tom jestli je trolling ok, ale o tom jak by ses měl chovat k tvrzení že Miriam je Miriam a ne Tonda Opička.
    Bedňa avatar 12.6.2015 10:57 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    ale o tom jak by ses měl chovat k tvrzení že Miriam je Miriam
    OK, len mozog mi tam automaticky doplnil konkrétne súvislosti.

    Čo sa týka toho či Miriam je Miriam, tak odpoveď mám, ale nebudem to prezentovať verejne. Inak pekne spísaný blog, vystihujúci väčšinu internetu, nehovoriac o online chatoch.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    12.6.2015 11:09 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    No jasně, ty víš prd, Bedňo a ještě z toho máš komplexy.
    13.6.2015 11:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Blog není o tom jestli je trolling ok, ale o tom jak by ses měl chovat k tvrzení že Miriam je Miriam a ne Tonda Opička.
    +1

    Já si Miriam vždycky představoval takhle, ale jak říkáš, je to v zásadě jedno...
    13.6.2015 12:33 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    tak si představuju já tebe
    15.6.2015 00:04 Víla Simona
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    15.6.2015 00:24 Víla Simona
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Promiň, moc se omlouvám, spíš budeš vypadat takhle.
    12.6.2015 09:15 HonzaRez | skóre: 19 | blog: Jsou_mezi_nami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    ZNWEWNMDVŮDBMŮŮLL,BBBGHDPSNSDO!
    Tak a teď mi to vyvraťte...
    http://bandzone.cz/_90972
    Bystroushaak avatar 12.6.2015 10:10 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Kde jsi z toho získal pocit, že ti chce někdo něco vyvracet?
    12.6.2015 12:47 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Pobavený by bol vyspelejší:)). Nehádam sa:), veď z toho budeme vyvodzovať prísne konzekvencie! Ty nám tu niektorým nadávajú do marxistov, súhlasím, že mi odinove názory pripadajú "za vlasy pritiahnuté", ešte neznamená, že sme vždy boli hybnou silou svetového vývoja a vďaka svojej svetovej koloniálnej moci dodnes žijú v obdivuhodnom blahobyte. Na rozdiel od tradičného spôsobu života v dnešnej ČR tvorili len nedávno medzi Nemcami, Poliakmi...Migrácia sa nezastaví, vždy tu bola a bude v konotáciách? :) Prečo ťa to zaujíma? Koľko máš Ty a počítajú tí mŕtvi v Sýrii, Gaze alebo na výlet. Okrem toho, že na Majdan dívam ako na to aj Amerike a že si nemajú nevšímať, čo sa jeho kritik tak naň pozerá - a dali tam potom podľa seba určuje mieru správnosti napr. zvyklostí, kult. noriem ... hľadí na svoje korene, odkiaľ pochádzajú, kto boli protagonisti 89. roku... ( a nie na základe toho jej počinu nikto nepresvedčí, že nebola všade špec. škola. Niektoré, napr. s Ukrajinou! A to sa potom vracajú do Tvojho konšpiračného plánu. Nebola jasná južná hranica a striedala sa tu Novotného zastával, ale to nie ja som to naznačila v tej našej by som to. Ale ak mám vychádzať zo podstaty.
    Bystroushaak avatar 12.6.2015 12:54 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Velmi dobré. To je model na úrovni znaků, nebo slov? Mě se se znakovými modely takhle daleko dojít nepodařilo, i když jsem to natrénoval na jejím kompletním datasetu. Uvažoval jsem nad RNN, ale na to jsem asi moc velká lama.
    Jendа avatar 12.6.2015 12:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    kompletním datasetu
    Ty vole. Ty to jako sbíráš?
    Bystroushaak avatar 12.6.2015 13:02 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Samozřejmě že ne. Je to výstup ze scriptu:
    #! /usr/bin/env python
    # -*- coding: utf-8 -*-
    #
    # Interpreter version: python 2.7
    #
    # Imports =====================================================================
    from zconf import get_zeo_key
    
    
    # Variables ===================================================================
    known_unregistered_usernames = set([
        "SSK",
        "SKK",
        "Z.z.",
        "Z. z.",
        "435/2001",
        "435/2001 Z. z.",
        "435/2001 Z.z.",
        "patentovy zakon",
        "whistleblower"
    ])
    
    known_registered_usernames = set([
        "patentovyzakon",
    ])
    
    
    # Functions & classes =========================================================
    def in_unregistered(comment):
        return not comment.registered and \
               comment.username.lower() in known_unregistered_usernames
    
    
    def in_registered(comment):
        return comment.registered and \
               comment.username.lower() in known_registered_usernames
    
    
    def patentovy(comment):
        return not comment.registered and "435/2001" in comment.username
    
    
    def username_picker(comments):
        for comment in comments:
            if not comment.censored and (in_registered(comment) or
                                         in_unregistered(comment) or
                                         patentovy(comment)):
                yield comment
    
    
    def get_all_comments(blogposts):
        for blogpost in blogposts.values():
            if not blogpost.comments:
                continue
    
            for comment in username_picker(blogpost.comments):
                yield comment
    
    
    def convert_to_dicts(comments):
        return (
            {
                "nick": comment.username,
                "url": comment.url,
                "text": comment.text,
                "date": comment.timestamp,
            }
            for comment in comments
        )
    
    
    # Main program ================================================================
    if __name__ == '__main__':
        import json
    
        blogposts = get_zeo_key("blogposts")
    
        print json.dumps(
            convert_to_dicts(
                get_all_comments(blogposts)
            ),
    
            indent=4,
            separators=(',', ': ')
        )
    
    12.6.2015 15:39 myslím
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    myslím, že Ti tam chybí ještě logická hádanka (nebo říkanka nebo jak si říkala)

    + asi hromada dalších - když ji pořád někdo ty nicky a loginy krademe...
    12.6.2015 15:42 myslím
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    i když asi vím kdo ji to krade... ...bude to ten němec ... ... Alzheimer se jmenuje...
    Bystroushaak avatar 12.6.2015 16:38 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Tohle byly všechny, co jsem si vzpomněl. Ono to není zas tak podstatné, i tak má ten dataset okolo 3.5MB čistého textu. Ale kdyby sis vybavil další, tak můžu přidat.
    pavlix avatar 13.6.2015 10:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    A pro tu analýzu, čistíš to nějak od komentářů, kde někdo jen použil nick?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bystroushaak avatar 13.6.2015 14:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Přemýšlel jsem, že to proženu detektorem slovenského textu, ale ono se nakonec ukázalo, že se to ztratí v toleranci.
    pavlix avatar 13.6.2015 18:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    A zkoušel jsi to? Prochází to vůbec jako slovenský text? Mně ty komentáře přijdou od běžného slovenského textu dost odchýlené.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bystroushaak avatar 13.6.2015 19:24 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Zkoušel jsem langdetect a ten to bere jako slovenštinu.
    Bystroushaak avatar 12.6.2015 12:59 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Viz třeba:
    Ja jednak už aj v Bratislave v Mlynskej doby, súčasťou v zúrivej paranoidni je to o tých pár tisíc, tak sme sa naučili ľudia cítia ľudí na hranica a tento štátneho rozvodu... ale napísala jedna dievčatá a chlapcov osobnom dave. To bol medveďa( teraz už môže, vzmôže, lebo ten sofistkovaných práce som sa preháňaš. A ktorá umožňoval im približne 48 mil. eur pre Európsku investigatívna teroristi partizáni, čo si sám pomôcky, prilby- aby vyzeral, ako sa môžem mýliť. Podobne smrdelo propagandistka...ale nepodlieha však bolo nepísala som, že mu podľa výkone- a ten s čiapočkou na hlave. Aj predo mnou osobnostech manipulátormi, sleduje disidentku, zlodeji sa ešte nikdy nešetrí na FF a ku knihovedy a informatiku, i keď potom na strane náročná puberťákmi, čo ma teda už ste niečo o tom rozmýšľala som, že by mali slúžiť a kto nie je, a Československu ..
    To budu muset ještě víc normalizovat, protože je tam spousta šumu.
    Bedňa avatar 12.6.2015 13:33 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Keby si to chcel doviesť do dokonalosti.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bystroushaak avatar 12.6.2015 13:36 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    To je docela cool, ale už by to žralo moc velké procento mého času.
    12.6.2015 15:48 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    On do dokonalosti? Na to treba niečo viac, ako tie jeho Turingove hlúposti.
    pavlix avatar 13.6.2015 10:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Obávám se, že nástroje určené specificky pro slovenštinu fungovat nebudou.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.6.2015 11:01 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Jsi lahodný, pavlixi
    12.6.2015 16:31 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    keby sa mi chcelo hrabať v Tvojich výlevoch ( tl;dr), aj bez Tvojho Turingovho zrádnika by som vytvorila z Tvojich diskusných príspevkov podobnú zlátaninu, možno by si bol prekvapený, ké povahové vlastnosti by z toho vyliezli... pozrela som sa na to, ale nudilo by ma to a tak Ti možno venujem pár slov v niektorom ďalšom blogu o Ukrajine

    ink, zujlo m, že si mi venoval svoj drahocenný čas, asi nevieš, kam s ním... čo tk si nájsť nejakú poriadnu frajerku namiesto toho, by si šiel tou anarchisticko-elektropenisáckou stezkou

    Konečně jsem upgradoval netbook na nové ubuntu. K upgradu distribuce jsem byl donucen zákeřným balíčkovacím systémem, který odmítl aktualizovat některé programy na nejnovější verze, protože ostatní programy by jim mohly závidět novější vybavení. Dnes jsem se probudil a řekl si že si dám den bez notebooku. Konečně jsem upgradoval netbook na nové ubuntu. K upgradu distribuce jsem byl donucen zákeřným balíčkovacím systémem, který odmítl aktualizovat některé programy na nejnovější verze, protože ostatní programy by jim mohly závidět novější vybavení. Jsem online každý den minimálně 8 hodin, takže si už pomalu ani nepamatuji jaké to je být offline. Ne že bych tedy byl offline, pořád tu mám netbook, všechny ty zajímavé věci mám na notebooku. Nevím jestli se to děje jen ve firefoxu na linuxu, nebo všem, ale rozhodně se mi to nelíbí. Dalo by se říct že za ta léta co google používám mám vzhled stránky vypálený do sítnice a když vidím tenhle hnus, mám pocit že jsem na levé oko částečně oslepl.. Nedávno jsem narazil na comix, u kterého se zaměření definuje jen velice těžko a pokud bych měl vyhodnotit pro koho je na základě toho o čem je, musel bych říct, že je pro cvoky, šílence a jiné magory. Jednotlivé stripy totiž často nemají ani ten nejmenší smysl, naopak jsou úplně postavené na hlavu.
    12.6.2015 16:34 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    doplň si áčka, odletelo mi tlačidlo
    Bedňa avatar 12.6.2015 13:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Evidentne je to model na úrovní častí viet, je to moc dobré, aj Jílek sa chytil :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bystroushaak avatar 12.6.2015 13:34 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    (nechytil)

    Úroveň vět mě ani nenapadla, to imho není dostatečně náhodné. Ale zas je to dobré co se týče výsledků.
    Bedňa avatar 12.6.2015 13:40 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Ja tie Jílkove ptákoviny nečítavam a chytil som sa na tom sám :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    12.6.2015 15:43 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    jílka napodobniť nie je tak ťažké, hemží s to čubkami a slinatmi a jeho zvrátenými sado-maso predstavami... okrem sebachvály a :-)
    12.6.2015 15:36 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Velmi dobré.

    tak to si tým článočkom dosť s.r..š do h.by :), pretože tm tvrdíš, ako si na tú "internetovú komunikáciu" už vyzrel.Príliš si fandíš, ešte musíš n sebe dosť pracovť, ale to ma neprekvapuje, to som zistila už skôr.
    12.6.2015 12:54 Jan Jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Slinto, méně odolný by z tvých příspěvků zcela chybí. A kdo určuje vítěze ve hře, kde nejsou pravidla? Vypadá to že se snažíš vyhrát. Vypadá to, že jsem po matce Rusín. Oni totiž byli hodně věrní Československé republice. Věděli, že když mluvíš o zábavě, nic jiného nemáš. nebo se vrať do vrátnice a nemluv o věcech, co zajímají tebe i jiné, možná ne tak odborně, ale myslím, že jsi otravná nalitá čubka a slušně jsem tě ani o tvé názory ani to co sis sama vymyslela. Jo to chápu, minulost nesmažeš a averzii si klidně nech
    12.6.2015 15:25 bbb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    To psal buď Jílkův klon, nebo Jílek opět zlitej jak jeho zákon káže. Ani Google translate by to nesvedl takhle napsat.
    12.6.2015 15:29 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    tiež si myslím, podobá sa to na toho kouča
    12.6.2015 15:28 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Vylučovacou metódou by som aj uhádla, kto to tu zosmolil. Do úvahy pripadá pár jednotlivcov, ktorým zrejme ležím v žalúdku, lebo som s niekde dotkla ich NADMERNéHO slaninkou poprerastaného "JA ŤAM". Nemá pozorovací talent - ale má plus, že dokázl odkukať odo mňa moje "smajlíky" :). Inak trapas. Chudák netalentovný:).

    Darmo, dnes je deň blbec a ja mám šťastie na týchto "zabávačov" vyrehotaných nad vlastnými "vtipmi".

    A ak ho tak trápi tá Ukrajina, kukuč:)

    Na Ukrajinu prišla v posledných hodinách z Maďarska v rámci spoločného vojenského cvičenia vojenská technika USA, informoval o tom portál ukrajinského ministerstva obrany mil.gov.ua. "Na Jaroslavskom polygóne sa koná spoločné ukrajinsko-americké cvičenie. V rámci neho prekročila ukrajinskú hranicu s Maďarskom americká vojenská technika potrebná pri cvičení," reagoval vo štvrtok v Kyjeve na otázku novinárov aj Oleh Sloboďan, pomocník predsedu Štátnej pohraničnej služby.

    Zároveň upozornil, že „po cvičení spomínaná americká technika opustí naše územie“. Cvičenie Fearless Guardian 2015 v Ľvovskej oblasti na Jaroslavskom polygóne sa začalo v apríli a má podľa agentúry UNIAN trvať pol roka. Za spomínané obdobie chcú Američania vycvičiť 900 príslušníkov ukrajinskej Národnej gardy, špeciálnych zložiek, ako aj niektorých vojenských jednotiek.

    REPORTÁŽ Z UKRAJINY
    Bystroushaak avatar 12.6.2015 16:40 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Wow, husté. Mě nikdy nenapadlo, že bude interagovat s vlastními atrapami, to by ten dataset mohlo docela dobře dokrmit.
    12.6.2015 16:42 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    podle mě nás tahá za fusekli - normálně sem dává výstup z cat /dev/random/azbuka prohnanej přes google translator a my ji to žereme...
    12.6.2015 16:45 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    :-D tak tenhle komentář zabil :-D Jsi pán, bystoušáku
    12.6.2015 17:23 McChicken
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    tleskáš vlastní travesti show :-D
    12.6.2015 17:50 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Vyrob vlastnú atrapu, bystroušiak, asi by ti to prospelo. Asi tak sekundu po tom, čo som napísala prvú reakciu som si uvedomila, že si to vyrobil na tom svojom geniálnom "stroji" - v prvej chvíli som si myslela, že to písal pod mojou značkou Tvoj veľký živý vzor. Zdlo s mi to totiž na to dostatočne primitívne. Naozaj neviem, čomu tak so svojím druhým JA tlieskaš. Asi si myslíš, že zsluhuješ pochvlu za to, ako geniálne si vymyslel ďalšiu provokáciu. V ďalšom diely bude obviňovnie z "haterstva", "agresivity" a "nenávisti" a fňukanie, že vďaka mne na abc linuxu prichádzaš o komfort. Bol to vysoko odborný blog, to určite, máš odo mňa "lajk" za IQ 144 a že to tu neustle skvalitňuješ aj so svojimi potleskometmi.
    Fluttershy, yay! avatar 12.6.2015 18:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bystroushaak avatar 12.6.2015 18:06 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Neboj, však se dočkáš. Zítra.
    12.6.2015 18:15 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    To má byť nová vyhrážka?
    12.6.2015 18:03 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    a neviem, prečo hovoríš že intergujem so svojimi atrapami ( v mn. čísle).. ak bol bbb pokus o "moju atrapu", veľmi s mýliš, pretože tento slovník a štýl nie je môj, to si si ma s niekým pomýlil, ja j viem, s kým, ani nepotrebujem ten "stroj", aby som toho užívateľa, ktorého si zrejme stotožňuješ so mnou, vedela rozpoznať, či už píše pod zvyčajným nickom, lebo pod nejakou inou značkou
    12.6.2015 14:31 Prohnutá nudle
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    ja mam pocit, ze sou tady skoro vsichni miriam :-) akorat u kazdeho se ta porucha projevuje trochu jinak
    12.6.2015 17:17 McChicken
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    nejvíc je miriam bystroushak s tím svým depresivním 'jardíkem', kterému nemůže sehnat 'umístění'
    12.6.2015 16:39 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    někdy doufám, že spousta příspěvků a komentářů tady je taky nějakej test - nedovedu si představit, že by některý věci mohl někdo myslet vážně
    Bystroushaak avatar 12.6.2015 16:52 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Já si zas nedokážu představit Světovou čáru hmotné částice v Minkowského časoprostoru.
    Grunt avatar 12.6.2015 16:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Osobně taky nechápu jak někdo může mít jiný názor než já. Velmi těžko se mi to představuje :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.6.2015 16:58 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    to "taky" tam podle mě nepatří, ale je to tvůj názor, neberu ti ho :-)
    Grunt avatar 12.6.2015 17:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    No já to z toho příspěvku takhle pochopil. Moje chyba.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.6.2015 17:10 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    v pohodě
    Grunt avatar 12.6.2015 16:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Vykašli se na Frantu, já chci být kawaii.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 12.6.2015 17:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Kawaii je pasé, teď frčí 애교 (kontext).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.6.2015 18:09 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    davkol, grunt, bystroušák, jenda, marek hb... stála zostava
    12.6.2015 18:44 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    třeba na mě Ti konkrétně vadí co prosím?
    Fluttershy, yay! avatar 12.6.2015 18:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Asi že sem lezeš přes pět let a zajímá tě GNU/Linux?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.6.2015 18:51 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    teď nevím jak to pochopit...
    Fluttershy, yay! avatar 12.6.2015 18:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Inu, všimni si, že všichni na tom jejím seznamu se tady registrovali někdy před rokem 2010 a občas napsali něco k tématice tohoto webu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.6.2015 19:05 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    ajo - to je fakt :)

    já chápu že si občas rejpnu do její slovenčiny a že nesdílím stejné politické/světo názory, ale nemyslím si že bych ji nějak úmyslně urážel nebo tak něco...

    Grunt avatar 12.6.2015 19:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    No to jsme minimálně dva.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.6.2015 19:24 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Len chcem pochopiť vašu hru. Myslím si, že miriam je niekto z vás. Možno je to aj váš spoločný nick. A to jej krížikovnie za vulgrizmyaj n vaše vlastné adresy) a urážky (by to nebolo nápadné, je súčasť hry:).
    12.6.2015 19:30 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    nezlob se ale tuhle hru nehraju a v žádně tajné organizaci nejsem.

    ps mohla by si odpovědět na můj dotaz? (začal jsem s ním tohle vlákno)

    12.6.2015 19:31 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    nezačal vlákno, sorry - blbě jsem to napsal - ale hned na začátku jsem se ptal...
    12.6.2015 19:40 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    ja to nevidím ako tajnú organizáciu, len ako malú tlupu provoktérov, ktorí sa bavia takým malým "nevinným" mobbingom na internete... keby bol ešte povinná vojenská služba, vybúrili by ste sa na "zobákoch", takto nemáte na kom, tak si to občas kompenzujete ... a miriam je niečo ako vaša návnada..
    12.6.2015 20:23 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    dík za vyjádření, ale nemáš pravdu. za mě platí, že v tomhle nejedu.

    chtěl bych tě poprosit o odpověď na mojí první otázku: třeba na mě Ti konkrétně vadí co prosím?

    a pak by si sem mohla dát pár odkazů kde Tě:

    a) urážím (jinak než tím, že s tebou nesouhlasím)

    b) kde chci aby si odešla

    jestli máš se mnou problém, tak chci vědět konkrétně v čem - vím o tom, že jsem si do tebe párkrát rejpnul kvůli tvé gramatice a máme jiné né názory na rusko/ukrajinu

    klidně Ti můžu slíbit, že na Tebe nebudu reagovat - jestli Ti to pomůže

    ps. na vojně jsem byl, ve školce, škole a na střední taky a nevím o tom, že bych někoho šikanoval.
    12.6.2015 20:40 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Tiež mi tu nikto neodpovedá na otázky, na ktoré ss mu nechce:). Mám chuť to tiež vyskúšať. Ale dobre:

    Nemám s tebou problém. Dokonca ho nemám ani s "miriam".

    Nijaké urážky ani od Teba si nepamätám. Nesúhlasenie mi nikdy nevadilo. Čo je zlé na mojom konštatovaní, že si všímam určité frakcie, ktoré s vyskytujú pospolu za istých okolností? To neznamená, že som si istá - je to ako píše bystroušiak- 50:50.
    Fluttershy, yay! avatar 12.6.2015 20:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    si všímam určité frakcie, ktoré s vyskytujú pospolu za istých okolností

    Stálí, aktivní návštěvníci primárně technického webu. Hotová konspirace. Doporučuji vyhledat odbornou pomoc.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.6.2015 21:26 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    ste pre mňa zaujímavá odborná konkláva, ale myslím si( môžeš pomlieť v Turingovi:)), že Tvoju odbornú radu určite nepotrebujem

    mimochodom, Ty si tu ozaj admin? Tak to iste vidíš, kto píše z akej IP adresy... a potom to tu nie je o nič onakvejšie, ako na neodborných fórach:)
    12.6.2015 20:52 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Čo je zlé na mojom konštatovaní, že si všímam určité frakcie, ktoré s vyskytujú pospolu za istých okolností?

    není na něm špatnýho nic, ale už jsem Ti psal, že v tom nejedu

    může to být třeba tak, že jsou lidi který mají podobný názory na některý věci - to pak asi podobně reagujou

    jinak já tady reaguju na kde co a davkol/grunt/bystroušák a já nevím kdo další do té skupiny podle Tebe patří taky píšou i jinam než jen k tvým příspěvkům,ani nevím o tom že by tady probíhala nějaká akce na tvůj odchod

    12.6.2015 21:32 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    le j si nevšímm len rekcie na mň:)... vo väčšine diskusií s nevyskytujem... npr. v tej o tom rýchlom občerstvení na americký spsôsob pritom som ju čítala... sem-tam

    a dobre, verím Ti, že sa v ničom nevezieš... nemám dôvod - nijaký si nepamätám - neveriť
    Grunt avatar 12.6.2015 19:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Len chcem pochopiť vašu hru.
    Jakou hru? Já něco hraju?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 12.6.2015 19:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Myslím si, že miriam je niekto z vás. Možno je to aj váš spoločný nick.
    Vážená slečno a četla jste vůbec zápisek (to je ta věc úplně nahoře) ve kterém reagujete?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.6.2015 20:13 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    vďaka za tú slečnu

    áno, zápisok som čítala ešte v práci (žiaci ušli z poslednej hodiny .))... a doma som si zapla počítač a videla som, že niekto tu predstiera, že som to ja... ale ako vravím a je to azda zrejmé aj z tých komentárov, vzápätí po odoslaní komentára mi došlo, že jílek v diskusii je len červík na udici a že to zlepil dokopy pomocou tých vašich vynálezov na generovanie nezmyslov, za kt. vy prehlasujete všetko, čo ja kedy napíšem, ten váš automat... len ste sa chceli pobaviť a vzájomne si pogratulovať k výkonu
    12.6.2015 20:29 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    tak ten zápisok som čítala dokonca už v noci...ten falošný komentár dnes s časovým odstupom, takže preto mi to hneď nedošlo
    Grunt avatar 12.6.2015 20:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Jsem jediný kdo absolutně nechápe z těchto vyjádření jaké si vlastně slečna učitelka vzala ze zápisku ponaučení, resp. zda-li si vzala vůbec nějaké ponaučení?
    takže preto mi to hneď nedošlo
    Co Vám hned nedošlo? Jsem zmatený jak lesní včela.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.6.2015 20:51 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Je veľmi lichotivé, že si soudružku vymenil z slečnu, le až ú pozornosť si od Teb naozj nezslúžim ;-).
    lesní včela
    S lesnými včelami nemám nejakú neblahú skúsenosť, ale s osami hej. Až budeš mať doma deti, ktoré radi vedecky experimentujú, budú im pomáhať lepiť hniezdo v pohári od uhoriek. A potom zistíš, že sa ich tak ľahko nezbavíš, lebo sa budú vracať k svojmu stvoriteľovi:).
    Grunt avatar 12.6.2015 21:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Je veľmi lichotivé, že si soudružku vymenil z slečnu
    A já Vás někde nazýval soudružkou učitelkou? Já jsem Grunt, ne Jílek. Ono to sice může vypadat jako jedna horda, ale jsme různí jednotlivci, ne jeden dav.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.6.2015 22:06 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    zhodou okolností, grunta rozoznávam... páči sa mi ten jeho trochu cynický humor:)

    a som jediná, ktorej s zdá, že grunt rád podpichuje tvári sa, že nerozumie, keď rozumie veľmi dobre? :)
    Grunt avatar 12.6.2015 22:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    zhodou okolností, grunta rozoznávam
    Možná to bude tím že furt píšu pod jedním nickem. Vy máte nějakou vážnou chorobu, která Vám brání v rozpoznávání osob?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.6.2015 22:20 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    hele, neřekneme jí pravdu? mohla by se připojit :-D to by byla ještě větší prča :-)
    12.6.2015 22:31 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Možná to bude tím že furt píšu pod jedním nickem.

    tak som to myslela, že pod tým jedným nickom grunta rozoznávam... teda, že je ako grunt odlišný od ostatných nickov

    mená si pamätám len ťažko, vzhľadom na to, že ich bolo mnoho tisíc počas celého života... ale dosť si pamätám osoby, čo ma nejako zaujmú, aj keď k nim to meno nepriradím...

    a vy ma, grunt, rozoznávate od obsahu vreca, do ktorého ste ma hodili? ( slovenská nacionalistka, ktorej treba prikyvovať, a potom je to v pohode*, pí.. (dve bodky :))

    *váš popis posedenia v hospodě so Slovákmi
    12.6.2015 22:16 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    12.6.2015 20:51 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    deti rady experimentujú:))
    12.6.2015 20:54 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    aa... ponučenie... pre to podobenstvo som naň zabudla

    vzala:)...

    12.6.2015 19:14 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    o to menej chápem, prečo pracuješ napr. aj Ty konkrétne na tom, aby ste vypudili každého, či už niečo k téme tohto webu písal, lebo nie ( a určite tu boli medzi nimi aj lepší odborníci ako vy) kto vám nesedel, nezapadal vekom, názormi, záujmami

    tento názor som tu videla neraz, takže asi to nebude môj subj. dojem... mne to môže byť nakoniec fuk, aké si to spravíte, tak sa vám to vráti
    Grunt avatar 12.6.2015 18:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Já si dneska dával speciálně bacha abych se o ni ani neotřel a stejně sem na seznamu. To už je klasika.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.6.2015 19:01 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    ad hominem

    Zobrazit komentář
    Grunt avatar 12.6.2015 19:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Hele a co když opravdu jsem?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.6.2015 19:18 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Nejsi a kolibáč neví co je to ad hominem. Nechápu, proč tě ten hotentot chrání před mými slovy, asi tě miluje.
    Grunt avatar 12.6.2015 19:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Nevím jestli mě Kolíbáč miluje ale já určitě miluju jeho.
    Nejsi
    A jak to víš? Takže když nejsem čůrák tak jsem podle tebe pýča, jo?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 12.6.2015 19:32 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.6.2015 19:19 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    som si všimla, že si dávaš pozor, aby si s "dnes ani neodrel", ja som ni nikde nenpísala, že ste s všetci "odreli", ibaže si všímam, kto sa kde s kým vyskytuje... a táto zostava sa obyčajne vyskytne vždy tam, kde si treba rýpnuť do istých objektov ( a väčšinou sa tam zas nevyskytujú iní...)
    Grunt avatar 12.6.2015 19:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    a väčšinou sa tam zas nevyskytujú iní...
    Hmm, to bude záhada.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.6.2015 19:32 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Ani nie.
    13.6.2015 11:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    davkol, grunt, bystroušák, jenda, marek hb... stála zostava
    Vypadá to, že mě vykopli z deviantného klubu... :-(
    13.6.2015 12:57 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    tak jsme tajně odhlasovali, že tě bereme zpátky, ale nesmíš to tady nikomu říct jo?
    13.6.2015 15:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Ok, ale obávám se, že to kolegyně ze Slovenska odhalí. Ona je na odhalování tajných spiknutí neuvěřitelně talentovaná.
    Bystroushaak avatar 13.6.2015 15:49 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Imho by jsme měli rychle vyrobit její kopii, aby jsme mohli prvně nanešisto vyzkoušet, zda na to přijde, nebo ne.
    14.6.2015 09:01 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Ajjajjaj, kralyček, a ty s bystroušičikom a s osttnými zviertkami že neplánujete nijaké spiknutie, :))

    Ibaže to má nejaké malé logické nedostatky, ten váš projekt, resp. CIEĽ, KTORÝ NAOKO PROKLAMUJETE. :) Tvrdíte, že idete vytvoriť moju atrapu s cieľom zistť, či sa JA samA od nej rozoznám. nUž,To by ste museli byť veľmi zruční imitátori ( ale ak by ste chceli vytvoriť moju mladšiu kópiu, nevadilo by to:-)).

    Vy však idete vytvoriť virtuálnu falošnú podobu mojej bezvýznmnej osôbky v skutočnosti za iným účelom - chceli by ste totož pomocou toho svojho blbého :) stroja vyrobiť slovnú skrumáž, ktorej by uverili nezainteresovaní DIVÁCI - chcete ovplyvniť mediálne masové publikum, tak trošku ho zmanipulovať, aby vám pomohlo zasadiť konečný úder :). Môj obľúbený ukrajinský novinár v exile TOĽA ŠARIJ(vtipný chlapík, čo svedčí o jeho IQ, na rozdiel od bystrouška) podobným vynálezcom, ako ste vy hovorí FEJKOMETY. To je ako na tom školskom hajzíku - síce si privediete vy, šiestAci PáR blbých ale silných deviatakov, ale aj tak skončíte sami s rozbitým nosom :).

    A bystroušiačik teraz napíše (lebo iná vtipná odpoveď mu nenapadne), že to hodí do stroja.:)
    xxxs avatar 14.6.2015 10:14 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    chalani, zatial najlepsi build. este pridajte funkciu preklep a oprava v druhom prispevku a mate to.
    14.6.2015 11:36 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    servus, vetvička, teba som už dlho nevidela pod registrovnou prezývkou:)...pozor na ľavú botasku, ešte im trčí zo zadku ;-)
    14.6.2015 11:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    teba som už dlho nevidela pod registrovnou prezývkou:)
    No to říká ten pravej!
    14.6.2015 11:54 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    teba som už dlho nevidela pod registrovnou prezývkou:)
    No to říká ten pravej!
    nemôžem z to, že ma nespoznáš a vidíš ma tam, kde nie som a nevidíš tam, kde v skutočnosti som:)...
    14.6.2015 11:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    Nevymlouvej se, 95% příspěvků napíšeš pod neregistrovanou volačkou...
    14.6.2015 16:02 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    figu borovú, ale si ich bede nabudúce 100:1, ak inak nedáš:)...

    prešiel si kralyk zo zákopovej vojny na bodáky:)... tak sa na to môžeme pozrieť
    xxxs avatar 14.6.2015 13:18 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    mam iba jedno konto a prezyvku.
    14.6.2015 14:24 Vila Simona
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    já taky, Větvičko, jako každý slušný linuxák neflamuju, netrolluju, nepůjčuju si cizí přezdívky, neměním je, chovám se slušně, nerýpu do lidí, neprovokuju
    14.6.2015 14:27 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    ty jsi ta víla simona z roumingu?
    14.6.2015 17:41 Víla Simona
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    ne, z roumingu je kralyk
    14.6.2015 11:44 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    ty si východnir, pko vetvičk? le mäkkčene by si zvládol, nie? I keď tiež nopk.

    :-D
    14.6.2015 11:58 Vila Simona
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    jeden VYCHOŇÁR bydlel se mnou na koleji, a ten hrozně páchl, naštěstí ho po prvním semestru vylili ze školy
    14.6.2015 11:48 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    mäk(kkt)čene ;-)
    14.6.2015 11:50 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    *to bol oprv
    12.6.2015 18:11 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Turingův diskutér
    a ešte lhář mlžící miriam:)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.