abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...

    14.3.2014 17:30 | Přečteno: 1364×

    ... dálnice do Ústí nad Labem by už mohla stát a sloužit.

    Před pár dny proběhla zpráva, že se dostavba D8 opět protáhne a zdraží - tentokrát proto, že není na likvidaci loňského sesuvu. Ve výsledku tak varianta, která měla být rychlejší a levnější oproti obchvatu Českého Středohoří, nebude hotová ani 25 let od rozhodnutí o této variantě. Kdyby před těmi necelými 25 lety rozhodlo o trase (plus minus) R7 - Louny - Bílina - I/13, mohla už dnes stát a sloužit, protože by se vyhla: K této nejzásadnější výhodě se pak přidávají ještě další: Vzhledem k tomu všemu mi přijdou jediné dvě výhody D8, totiž:
    1. kratší trasa pro Ústí, Teplice a tranzit do/z Německa
    2. obsluha Lovosic (9000) a Litoměřic (25000)
    jako zanedbatelné. Závěr: trochu míň arogance a trochu lepší prioritizace staveb by české silniční síti dost prospěla.

    PS: v tomto kontextu je vtipná další plánované etapa R6: na obchvaty obcí se prdí, ale zato se zečtyřpruhuje jediný úsek I/6, kde není problém ani s křivolakostí silnice, ani s průtahy obcemi. Za spoustu peněz se tedy cesta zrychlí doslova jen o pár minut, a nepomůže nikomu z obyvatel na trase.        

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    14.3.2014 18:39 dan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Zas nejaky odbornik na dopravni stavby :-) Pastelkou v mape jde ledacos, ale doporucuju si to projit po skutecne zamyslene trase.

    PS: CHKO Ceske Stredohori konci az za Louny, silnice I/28 CHKO take jeste protina (a i na ni navazujici II/257... toz kudy? Kolem Pocerad a podkopavat se pod Velkou Volavkou ? Jejda, to je taky prirodni pamatka :-) O tom ze I/13 prochazi primo mestem radeji pomlcime ;-)
    14.3.2014 18:43 fss
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Kdyby se jim nenaslouchalo, tak bys už dávno umřel na raka někde na smetišti
    14.3.2014 19:36 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    rozlišuj pojem ekolog a ekoterorista...
    17.3.2014 11:24 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Přečíst aspoň perex před reakcí by neškodilo. ;-)
    14.3.2014 20:38 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Některé důvody proti:
    1. Lovosice obsahují významné chemické závody a železniční kontejnerové překladiště a jejich napojení na dálniční síť je tak poměrně důležité
    2. D8 je převážně tranzitní a R7 má oproti D8 velmi špatné napojení východního směru z Prahy kvůli ještě dlouho chybějícímu okruhu a špatnému napojení na budovaný vnitřní okruh Prahy (obdoba Kbelské tam prostě chybí)
    Na druhou stranu, kdyby se průtah Středohořím řešil tunelem a ne klikatícím se obchvatem na jílových naplaveninách, tedy kdyby poslechli varování ekologů o špatných geologických podmínkách současné trasy (kromě nevratného poškození chráněného území), tak by tam nebyly tyhle problémy. A jak to vypadá, stát by nakonec asi i ušetřil.
    16.3.2014 07:50 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    kdyby se průtah Středohořím řešil tunelem a ne klikatícím se obchvatem na jílových naplaveninách
    Myslet si, ze problem s geologii je jen na povrchu Stredohori je hodne optimisticke. Co se tyce tunelu Kubacka, jsi si vedom, ze k jeho napajeni by blo potreba stalych 3MW? Opravdu to je takove setreni?

    Co se toho nevratneho poskozeni CHKO tyce... opravdu nevadi, ze par metru nad dalnici vede zeleznicni trat? A ten lom (ktery pravdepodobne cely ten sesuv zpusobil), ten do CHKO patri?
    17.3.2014 11:24 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Lovosice obsahují významné chemické závody
    dtto Litvínov, Chomutov
    železniční kontejnerové překladiště
    Stálo tam už v 90. letech? Ten kontejnerák má sympatické výsledky, nicméně vznikl by vůbec v současné podobě, pokud by se D8 až do Lovosic nedotáhla?
    Na druhou stranu, kdyby se průtah Středohořím řešil tunelem a ne klikatícím se obchvatem na jílových naplaveninách, tedy kdyby poslechli varování ekologů o špatných geologických podmínkách současné trasy (kromě nevratného poškození chráněného území), tak by tam nebyly tyhle problémy.

    Nejen ekologů - na tohle prý upozorňovala i Česká Geologická Služba.
    A jak to vypadá, stát by nakonec asi i ušetřil.
    Ano, když už stavět skrz kopce, tak to chce šetřit jen na těch správných místech...
    17.3.2014 11:58 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    D8 je převážně tranzitní a R7 má oproti D8 velmi špatné napojení východního směru z Prahy kvůli ještě dlouho chybějícímu okruhu a špatnému napojení na budovaný vnitřní okruh Prahy (obdoba Kbelské tam prostě chybí)
    D8 má zase blbé napojení na všechno kromě D11...
    14.3.2014 20:53 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Alespon je videt, jak to dopada, kdyz se do neceho montuje stat. Je to jen dalsi priklad bezuzdneho plytvani prostredky danoveho poplatnika.
    14.3.2014 21:08 Kontejner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Takže asi takhle - celý řev ekoteroristů na obchvat Č.S. nebyl nijak míněn zájmy CHKO, ale zájmy čistě lobbistickými a logistickými. Jednalo se o pozadí logistických center, která právě na této trase nyní jsou a bylo jen v jejich zájmu, aby dálnice vedla právě tudy. Žádný jiný důvod to nemělo. No a když si to nenechal stát rozmluvit málo teroristicky, tak se přitvrdilo. Nic nového pod sluncem. A kecy o tom, jak je nenávratně něco zničeho, to může říct někdo, kdo to tam nezná a neví, kudy se doposavad jezdilo a vlastně jezdí - vzdušnou čarou 2 km vedle. O tom se ale nemluví. Jo a mnohem větší zásah a to nenávratný! do CHKO Č.S. jsou tamní lomy kamení (kolem jednoho právě vede dálnice) - to ale ekoteroristům nevadí, že se Č.S. rozebírá a odváží na vagónech! A mimochodem, ta trasa není jen z Práglu do Saska, jak se píše v novinách, ale už v 70. letech plánovaný spoj severní Evropy z jižní pomocí dálnice. A jako nejschůdnější trasa skrz Krušné hory se už tehdy jevila tato trasa. Objíždění celého Č.S. je naprostý ekonesmysl, a to nemluvím o dnešním nepříteli č.1 - CO2, toho by se spálilo obchvatem Č.S. mnohem více!!!
    regine2 avatar 14.3.2014 21:16 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Stát, starostové, úředníci si o průšvihy koledují

    Stát, starostové, úředníci si o průšvihy koledují a proč?

    Například vyhlásí nějakou oblast za "chráněnou" a následně do ní naplánují nějakou stavbu, akci, ... - dále si doplňte.

    Příklad. Litovel. Z evropských peněz naplánují výstavbu školy (opravdu dobré) a vzápětí za 4 či 5 let, začnou plánovat kolem školy vést průtah dopravy městem. No nekopli by jste radní do otvoru?

    Určitě ve vašem okolí máte další spoustu příkladů.

    Žádný eko-teror, blbost a stupidita zástupců samospráv a státu.

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    14.3.2014 22:17 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    kdyby se ekoteroristi poslali do prdele, tak by mohlo žít X lidí daleko lépe a zdravěji (vesnice u labe), X lidí by neumřelo ve zbytečných autonehodách tamtéž, cesta na sever by byla normální - ne jak u debilů a tak podobně
    Petr Tomášek avatar 15.3.2014 00:22 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    máš na mysli zkorumpované úředníky a politiky, kteří se vždy snaží protlačit tu nejhorší variantu - jak z hlediska ochrany přírody, tak z hlediska finančního - jenom proto, aby si mohli namastit kapsu spekulacema na pozemky, žejo?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    15.3.2014 06:00 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    ne, myslím ty lidi co nemůžou skoro přejít silnici, ty, který hromadu let dýchají zplodiny z kamionů, ty, který tam zařvali a vlastně i ty v těch kamionech kteří u lovosic sjedou z dálnice a musí se prosrat po miniaturní silnici jen pro to, aby na ní o pár kilometrů dál najeli

    16.3.2014 22:23 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Aha, takže hlavně je potřeba tu dálnici postavit rychle, i kdyby se měla za pár let stavět znovu a jinde, protože zase bude ohrožovat jiné lidi nebo chráněné živočišné druhy. Nějak takhle jste to myslel?
    18.3.2014 07:01 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    ne
    xsubway avatar 14.3.2014 22:21 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...

    Douglas Adams

    Stopařův průvodce po galaxii

    Dálnice jsou zařízení, které umožňuje jistým lidem řítit se z bodu A do bodu B značnou rychlostí, zatímco jiní lidé se značnou rychlostí řítí z bodu B do bodu A. Lidé, co bydlí v bodě C, který leží přesně uprostřed, se občas musí divit, co je na bodě A tak úžasného, že se taková spousta lidí z bodu B jen třese na to, aby se tam dostali, a co je tak zajímavého na bodě B, že takové spousta lidí z bodu A stojí o to se tam dostat. A často si přejí, aby se lidi už jednou ksakru rozhodli, kde vlastně chtějí být.

    16.3.2014 18:31 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    :-) Jo to je přesný,
    Petr Tomášek avatar 15.3.2014 00:20 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Jenomže kdyby se vedly dálnice tou nejrozumnější trasou, tak by se na tom nedalo spekulovat. Takže radši se udělají z jakýchkoliv svéprávných občanů, kteří se zvůli korupčnických ouředníčků postaví, udělají „ekoteroristi“ - místo aby se řešil hlavní problém: korpupční propletenec ouředníčků a betonových lobby..
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    15.3.2014 09:14 Kontejner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Sorry, ale Patrik z Brněnského sdružení Děti Země je ekoteroristickej xindl, kterej u nás blokuje stavbu, se kterou nemají místní problém. Takže ať si řeší problémy v Brně a nesere se do našeho kraje. A že jsou úředníci pičusové, kteří mají bordel v projektech, to je pravda. Vyhodit a zákaz dělat ve státním sektoru. Stím já souhlasím. Ale tihle ekoxindli, těm nejde o nějaké předpisy, těm jde jen a jen o tu duševní potravu - škodit! Kolikrát se už místní s tímhle hovadem setkali, aby se na to vysral, ale to on ne, on ví přece lépe, co je pro místní dobré, hajzl zasranej.
    15.3.2014 12:51 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    AFAIK obvykle pomáhá dát příslušné organizaci sponzorský dar.
    Quando omni flunkus moritati
    16.3.2014 22:31 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Těmi místními máte na mysli ty, kolem kterých vede současná silnice, nebo ty, kolem kterých povede budovaná dálnice? AFAIK ti druzí s tím rozhodně problém mají.
    17.3.2014 17:43 pan Klobouk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    A ti druzí jsou prosím pěkně kteří? Koukal jste se na trasování té dálnice? Já jo, několikrát týdně cestou do práce na kole ten nedostavěný úsek trasy D8 kopíruju a nejsem si vědom že by se přibližovala k nejbližším baráčkům na míň než půl kiláku.
    regine2 avatar 15.3.2014 12:54 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše ... nejen ouřadové, ale i my

    Nejen ouřadové, ale i my jsme tupci.
    Příklad: Udělá se obchvat obce a samozřejmě obec má silnici k obchvatu. Co uděláme my "chytrolíni"? Začneme si stavět rodinné domky podél silnici směrem k obchvatu. Vypozorováno, jak cestuji. Obdobně stavby v zátopových oblastech.

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    15.3.2014 14:22 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... nejen ouřadové, ale i my
    odpoved je: levné stavební pozemky
    15.3.2014 16:25 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... nejen ouřadové, ale i my
    Hm, jo, E55 v Plané nad Lužnicí. Na jedné straně silnice louka s billboardem "stavební pozemky na prodej, není záplavová oblast". Na druhé straně silnice na omítce domů stopy toho, kam až sahala voda.
    Quando omni flunkus moritati
    gtz avatar 15.3.2014 18:50 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Ekoteroristům např. zde na Moravě netřeba naslouchat. když se jim naslouchalo tak se pro nic za nic zdržel obchvat Svitavských tunelů.

    Na druhou stranu se těm šmejdům naslouchalo více než mělo a jako to dopadlo s R-kem směrem do Rakouska? Nic, stojíme, protože šmejdi si zase něco vymysleli.

    Dálnice a Silnice jsou obecně prospěšné stavby a do věcí kolem by měl vstupovat stát, dotčení vlastníci pozemků a ne žádná ekoteroristická organizace.

    Pokud se jim bude věřit tak nás jednou budou pěkně vydírat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Laktos avatar 16.3.2014 13:57 Laktos | blog: TADY_JE_LAKTOSOVO | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    A jak byste situaci řešil v případě lokalit s ohroženými živočišnými druhy na pokraji vyhynutí? Nechal byste je vyhynout kvůli tomu, aby jste byl o tři minuty dřív doma z práce?
    Nic není tak černý jak se zdá...
    PepaSFI avatar 16.3.2014 17:29 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    přečti si svou vlastní patičku. Kolik je lokalit kde prokazatelně žijí ohrožené druhy? Já například vím o místě které bývá prezentýrováno jako že se tam vyskytuje Ledňáček. Ovšem realita je taková že tam byl jednou spatřen a to už je asi 40 let. A nejde jen o tu cestu z práce. On je to docela rozdíl jestli ty stovky a tisíce vozidel jedou klikatýma kopcovitýma silnicema přes obydlené oblasti, nebo plynule a úsporně po dálnici. Ohrozit výjimečnou lokalitu kvůli mé cestě do práce je samozřejmě nesmysl ale kvůli tisícům tun ušetřeného paliva a spoustě škodlivin které nevzniknou už to stojí za zvážení. Ono to s tou ochranou přírody mívá dvě strany. Příští víkend se v jednom pochmurném lesíku nedaleko Jihlavy sjede banda terénních aut a rozjezdí to tam úplně na sračky. A to za nadšeného jásotu ekologů. Divný, co?
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Laktos avatar 16.3.2014 20:41 Laktos | blog: TADY_JE_LAKTOSOVO | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    O.K., tyhle argumenty pochopitelně chápu, ale co když je to prokazatelně jedna jediná lokalita, kde ještě žije třeba "brouk prdeláč" velice vzácný vymírající brouk s hlavou prdelního tvaru?
    Nic není tak černý jak se zdá...
    Gilhad avatar 16.3.2014 22:58 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    A co když je brouk pdeláč zodpovědný za šíření smrtící fialové malárie, na kterou není znám lék? Otázky, samé otázky ...
    Laktos avatar 17.3.2014 10:43 Laktos | blog: TADY_JE_LAKTOSOVO | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    :-D No to bych brouka prdeláče taky zaasfaltoval :-D

    Ale co když je hovno brouka prdeláče jedinej lék na rakovinu a žije jen na kilometru čtverečním v místě plánovanýho dálničního přivaděče?
    Nic není tak černý jak se zdá...
    gtz avatar 16.3.2014 22:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Co jsem vlastně psal?

    Dostavba tunelů v brně se zdržela protože pár šmejdů podalo protest kvůli měření a kvůli hluku. Přitom ten byl o 50% větší než je tam dnes. Nahoře nad tunely je celkem klid, dá se řici i celkem pohoda. Proč takové zdržení?

    Proč nás eko-zmrdi vydírají?

    Proč má co do stavby takového subjektu mluvit nějaké "odborník"? Proč proboha? Musíme si jednou uvědomit, že už když tam jednou NM jsou tak s nimi by se moc nedělo jen by bylo nutné dálnici normálně rozšiřit. Ale někteří eko-šmejdi byli pro aby okruh byl tažený přes D1 a přes Břeclav. Pro mně jako Brňáka celkem nepřijatelné -> zdržení a další věc je ignorování druhé strany -> rakušáků.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Pavel Stárek avatar 20.3.2014 16:16 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Protože máme tu demokracii a každý, kdo má díru do řiti si myslí, že sežral všechnu moudrost světa a do všeho začne kafrat. Zajímavé je, pokud jde o ekoteroristy tak o nich vím z médiíí vždy jenom proto, protože si někde na něco stěžovali, blokovali kde jakou stavbu či k jakému komínu se zase přivázali.

    Ale hodně málo (vůbec) kdy o nich slyším například v tom smyslu, že: "aktivisté z hnutí Děti Země dnes byli čistit škarpy, či byli likvidovat černé skládky". Ono totiž to jsou "ekologové" na baterky, do všeho kafrat to ano, ale máknout rukama, to ne. A nejlepší byla ta jedna ekoteroristka s prohlášením, že "jadernou energii vůbec nepotřebuje, že televizi zkoukne klidně při svíčkách".
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    pavlix avatar 20.3.2014 22:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Ale hodně málo (vůbec) kdy o nich slyším například v tom smyslu, že: "aktivisté z hnutí Děti Země dnes byli čistit škarpy, či byli likvidovat černé skládky".
    Jsem si jistý, že znám minimálně několik lidí, kteří se účastnili dobrovolných akcí v oblasti čištění okolního prostředí. Ale skutečně si nejsem vědom toho, že by o tom hned šla natáčet televize. Ono totiž něco takového průměrného televizního diváka moc nezajímá.
    A nejlepší byla ta jedna ekoteroristka s prohlášením, že "jadernou energii vůbec nepotřebuje, že televizi zkoukne klidně při svíčkách".
    To je přece starý známý vtip, to si z tebe udělal někdo dobrý den.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.3.2014 09:27 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Jsem si jistý, že znám minimálně několik lidí, kteří se účastnili dobrovolných akcí v oblasti čištění okolního prostředí.
    no a jsou to "aktivisté z hnutí Děti Země"? anebo spíše myslíš kolegy z práce?
    pavlix avatar 21.3.2014 09:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Mění to něco na podstatě sdělení, že se o tom ve zprávách nedozvíš a tudíž je argument televizí nadmíru pitomý?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.3.2014 11:36 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    za prvé, podstatu sdělení vidím asi někde trošku jinde než ty

    za druhé, kolega neomezoval "média" jen na televizi, takže nadmíru pitomé mi přijde spíše tvé podsouvání argumentu - o těchto akcích se vždy píše alespoň v regionálncích plátcích (např. Jarní úklid v Údolí oddechu), nemluvě o šíření informací různými způsoby (časopisy, weby, mailinglisty ...) dle zájmových okruhů (třeba o akci "Čistá Ohře" vím i když nejsem z regionu, kterého se týká)

    samozřejmě, ve světle druhého bodu mě k tomu prvnímu můžeš umlátit odkazy na jakékoli zdroje, nicméně co jsem se podíval na seznam akcí pro veřejnost za poslední rok třeba na webu Hnutí Duha(*), tak to asi budeš mít hodně těžké, neb tam tedy nic srovnatelného nevidím

    (*) bráno jako nejbližší subsitut zde jmenovaných Dětí země, neboť ti v kalendáři akcí na webu nemají lautr nic
    Pavel Stárek avatar 21.3.2014 12:15 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Děkuji ti náčelníku, že ses mně zastal :-)
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    pavlix avatar 21.3.2014 14:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    za prvé, podstatu sdělení vidím asi někde trošku jinde než ty
    Vzhledem k tomu, že je to podstata mého sdělení, a že jsem právě kvůli tomu nepsal o jakou akci šlo, tak mám trochu podezření, že jsi to sdělení pouze nechtěl přijmout.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.3.2014 15:05 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    pořád jsem se zdráhal uvěřit, že bys za nadmíru pitomý označil vlastní argument ... kromě toho, co je podstatné je záležitost subjektivní, takže zdůrazňuješ-li "mého", můžeš mluvit tak nanejvýše o něčem jako zamýšleném účelu, můžeš si nárokovat jediný správný výklad, nikoli jediné správné chápání
    pavlix avatar 24.3.2014 10:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Zapomeň na to.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Pavel Stárek avatar 21.3.2014 12:21 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Vtip nevtip, někteří byli tak zblblí (kdesi v Rakousku), že byli ochotni si zakoupit indikátor přítomnosti jaderné energie v rozvodné síti. Takový přístroj, který se dal do zásuvky, a když svítila zelená LEDka, tak to byla energie čistá, krásná, sluníčková a ekologická (a ideově správná). Ovšem jakmile začala svítit červená LEDka, tak to byla energie ošklivá, jaderná (či z uhelné elektrárny), ideově nesprávná a v takovém případě museli okamžitě odepnout všechny spotřebiče :-)
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    gtz avatar 23.3.2014 16:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Ano byl v prodeji v při-hraničních oblastech :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 23.3.2014 16:14 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Jsem si jistý, že znám minimálně několik lidí, kteří se účastnili dobrovolných akcí
    Děti země nebo Ti co se přivazují ke stromům?

    Osobně bych to nedělal, jednak jsem na to již stár a nevěřím těm jejich aktivním kecům.

    Ty si nepamatuješ jak byl nedávno soud s jedním "eko-šmejdem", který vydíral firmy apod. s tím, že aby mu ta a ta firma zaplatila když nepodá rozpor.

    Eko-prdel by neměla kecat do věcí státu. Vidím na těch akcích spoustu maminek, které protestují za životní prostředí a já nevím co za co ještě a po akci sednou do nablýskaného SUV a jedou dom. Spousta těch lidí to dělá jen proto, aby byla někde vidět.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pavlix avatar 24.3.2014 10:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Jen jsem psal, že argument, že něco není vidět v médiích, mi nepřijde na místě.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 25.3.2014 00:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Jasně to zcela chápu, ale když vidíš demonstraci těch "zelených" a vidiš ty fára v kterých spousta lidí dojela tak si á člověk myslet co? Že pro ně ta ekologie je jen dobrým kšeftem?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.3.2014 19:37 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    To mi připomnělo, jak tehdy Havel přijel na nějaký zelený sraz a povídal tam něco o tom, že se, ehm, máme, jaksi, uskromnit. Přijel (IIRC) Mercedesem za 1.5M se spotřebou 10l/100km.
    Quando omni flunkus moritati
    pavlix avatar 25.3.2014 20:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Havel vždycky uměl potěšit, jako když se objevil v televizi a uklidňoval národ ohledně povodní. Měl zpoždění jenom asi dva týdny ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 26.3.2014 00:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Ano přijel na Slovensko do pár firem s tím, že se s nimi v jeho vizi čistého světa už nepočítá. A řekl jim to na plnou hubu a šel se ožrat někam s místnímí pohlaváry (bývalí členové KSS).

    Dost bylo Havla
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.3.2014 00:55 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Že by slovenský zbrojní průmysl?
    Quando omni flunkus moritati
    gtz avatar 26.3.2014 17:42 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Ano. Řekl lidem co se podíleli na opravách techniky, že už je asi nebude potřeba. A těch zakázek bylo a mohlo být myslím celkem hodně a bylo to odvětví, které mělo budoucnost, ale bohužel lidumil a ožrala Havel nechtěl, aby naše republika prodávala zbraně apod.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pavlix avatar 26.3.2014 19:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Otázkou je, kdo ve skutečnosti nechtěl, aby naše republika prodávala zbraně.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 27.3.2014 23:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Západní svět a přátelé přátel Havlíčka Havla. Proč taky hned někdo cizí koupil firmu s Tamarou a to celé pak uložil k ledu (jistě napřed někdo tu firmu donutil zkrachovat tím, že jim nepovolil Tamaru vyvážet)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    28.3.2014 09:46 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    no ale řekni, tebe by nenasralo, kdybys vrazil těžký lóve do vývoje "neviditelnýho" letadla, a pak nějaká partička bastlířů spíchla vpodstatě na koleně[*] systém, kterej může nepřítel naložit na pár nenápadnejch náklaďáčků, a zaměřovat s ním ty tvoje letadla jak slepice na hřadě? to bys těch pár drobných na výše uvedené řešení taky rád vydal, ne? :-)

    [*] při vší úctě k historii projektu (ostatně Tamara byla pokud vím už druhá generace), tak ve srovnání s R&D rozpočtem americký armády to fakt vypadá jak nějaký projekt hobby z Obi ...
    29.3.2014 21:09 sigma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Zrovna nedávno jsem koukal na aktuální civilní program ERA, a tam mají hodně dobře našlápnuto. Technologie sledování pro letiště a řízení provozu (air traffic control) má slušný potenciál nahradit klasické SSR radary. ERA např. tvrdí, že měli takový systém certifikovaný pro ATC jako první na světě. A podle mě to je i zajímavější trh, než military aplikace, kde vždycky budou různé takové politické problémy.

    Jako jeden z významných problémů military systémů Tamara/Vera vidím, že bez databáze radio patternů pro jednotlivé typy letadel má ten systém dost omezenou použitelnost (je třeba identifikovat i typ letadla, nejenom, že někde něco je). Taková databáze bude vzhledem k dlouhé historii vývoje existovat, ale otázka je nakolik ji drží česká armáda a tedy nakolik je možné ji dodávat případným zákazníkům.
    gtz avatar 31.3.2014 15:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Otázkou je zda ta databáze, kterou měla Tamara/Vera již není dávno někde v nějakých cizích rukách (no když tehdy to tam koupili amíci tak jistě ta databáze putovala někam).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.3.2014 00:43 pako
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    tak o nich vím z médiíí vždy jenom... Ale hodně málo (vůbec)
    Možná jste podlehl nějaké iluzi, ale média nemají vesměs za úkol informovat, nýbrž vydělávat. Sbírání odpadků netáhne a neprodává. Blokování výstavby je o něco lepší. Když si to uvědomíte, třeba také začnete chápat rozdíl mezi mediální a faktickou realitou.

    Proč myslíte, že vesměs kde kdo ví, že již není země jménem Jugoslávie, ale i v sousedním Německu mi dodnes říkají, že jsem z Československa? Nebude to tím, že válka a její hrůzu produkují mnohem poutavější čtení, než že dva páprdové si sedli ke stolu a podepsali cár papíru, kterým rozdělili zemi? Nebo je to tím, že Jugoslávie skutečně zanikla, ale Československo stále existuje?
    Pavel Stárek avatar 21.3.2014 12:14 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Nejsem si zcela jist zdali například Česká televize vydělá více peněz když v Událostech z regionů uvede zprávu o tom, že ekoteroristi ze sdružení Děti Země blokují nějakou stavbu, než kdyby uvedla že ekoteroristi z hnutí Děti Země byli vyčistit les.

    A média obecně by měla především informovat, a až po tom vydělávat.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    21.3.2014 20:12 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Nejsem si zcela jist zdali například Česká televize vydělá více peněz když v Událostech z regionů...
    Vydělá stejně. Jenže se snaží bojovat s komerčními televizemi o sledovanost (aby si mohli honit ego) a tudíž mají stejné zprávy jako ostatní.
    A média obecně by měla především informovat, a až po tom vydělávat.

    A politici by měli především myslet na blaho státu... A takhle by se dala najít spousta, která by měla být jinak, než je.
    Quando omni flunkus moritati
    21.3.2014 20:52 pako
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Koukám, že zatím co mi to neodeslané viselo v prohlížeči, tak jste napsal skoro to samé. ;) No, alespoň se necítím být sám.
    21.3.2014 20:43 pako
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Nejsem si zcela jist zdali například Česká televize...
    Například? Myslíte ČT a ČRo a to je (v ČR vše)?

    a) Jednak bych si nedělal iluze, že nějaká chytrá hlava to nebude menedžovat rovněž s ohledem na metriky typu sledovanost.

    b) Jednak si dovedu představit, proč by kdokoliv zodpovědný chtěl v tomto případě spíše hartusit blokádou než environmentalisty čistícími les, i když mu nejde o příjmy z reklamy.
    A média obecně by měla především informovat, a až po tom vydělávat.
    A politika by měla být veřejnou službou. A taky by se nemělo krást a v žádném případě uplácet...

    Ale asi se pletu. Když něco je nebo není v televizi, tak to musí/nemůže být pravda.
    17.3.2014 11:35 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    když se jim naslouchalo tak se pro nic za nic zdržel obchvat Svitavských tunelů.

    Jestli myslíš VMO Dobrovského, tak tam nadávej na:

    1) debilní proces přípravy staveb, který má veřejnost šanci ovlivnit až když je vše nařádkované - tohle umí udělat "ekoteroristy" i z lidí/sdružení, kteří se chtějí zapojit konstruktivně

    2) pomalé soudy, kterým trvalo vyřízení žaloby místních proti podobě dotyčné stavby 4 nebo 6 let. To se pak nediv, že se pak musí zastavit práce na rozběhlé stavbě, když soud dá za pravdu žalujícím. Něco podobného se stalo i v případě D8.
    Nic, stojíme, protože šmejdi si zase něco vymysleli.

    Protože chtějí, aby stát dodržoval své vlastní zákony. :-P Jinak ruku na srdce, opravdu I/52 od Pohořelic na jih má tak velkou intenzitu a tak špatné parametry, že je tam potřeba stavět dálnici?
    15.3.2014 21:44 Já
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Skoro se zdálo, že s posledním volebním výsledkem ODS se tenhle styl vládnutí (vládneme, bo máme mandát, a nikdo nám do toho nebude kecat, žádný lidi, žádný zákony, a už vůbec žádný ngo-čka a zájmový skupiny) odebral do pekla, nicméně soudruh Prachař úspěšně demonstruje (např. v Havířově na nádraží), že jaksi ne. Je to asi marné. Oni to lidi stejně chtějí. Hnusnej chlap kolem 40 v nějaký entry-level pseudodrahý káře a pocitem, že je šéf světa. Tak asi vypadá tahle země.
    Petr Tomášek avatar 16.3.2014 19:00 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Je to všechno o lidech, jen se stačí podívat, kolik je tu v diskuzi tupounů, kteří by pro pohodlí vlastní zadnice chtěli upírat lidem právo mluvit do toho, jak kdo bude mrvit naši krajinu...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    17.3.2014 12:57 chachar87 | skóre: 4 | blog: chacharovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    chapu spravne, ze jste pro zachovani te budovy?
    Kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno...
    21.3.2014 20:21 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    např. v Havířově na nádraží
    Kde si pár šmoulů usmyslelo, že ten komunistickej velehnus je unikátní architektonický skvost. Ale fajn, pokud se vám ten barák líbí, složte se na jeho údržbu a vytápení a uvidíte, že vám ho tam nechají. Akorát až vám někdo ukáže účtíček za tu útratičku, tak vás to hodně rychle přejde.

    A ono to vypadá pěkně, když pan ministr přijede, umeje okna před televizní kamerou, pak řekne, jak to šlo snadno a že vyhlašuje stav nouze, aby se barák nezboural. Jenže jak bylo vidět, při tom mytí jaksi vynechal všechno, na co nedosáhl (a co stojí ty největší peníze, protože musí přijet někdo se pořádným žebříkem nebo spíš lanem.)
    Quando omni flunkus moritati
    16.3.2014 07:44 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Ano, hotova byt mohla. Problem by byl, ze by provoz, ktery smeruje na sever jel po I/8.
    17.3.2014 11:40 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Provoz z Lovosic a Litoměřic na sever, ano. Ale kolika % provozu na D8 se to týká? Podle konstatní intenzity od Prahy až po Ústí to vypadá, že většině provozu je jedno, kudy by dálnice vedla.
    17.3.2014 12:21 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Ano, pokud by nebyla D8, bylo by jim jedno, kudy dalnice vede, drzeli by se te cesty po ktere jezdili (coz je prave I/8). Ona totiz ta R7 nejake extra navaznosti nema, takze volit cestu o 20 %delsi (brano z pohledu transitu Drazdany - zaPrazi).

    Nevim, co vam lide okolo te silnice udelali, ze jim prejete takovehle veci :-)
    17.3.2014 14:00 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Nevim, co vam lide okolo te silnice udelali, ze jim prejete takovehle veci :-)
    Tohle je takové "kdyby byly v prdeli ryby ...". Spíš by to chtělo přehodnotit síť nebo konkrétní trasování tam, kde se ještě nestaví - to jde i v rámci stávajících pravidel - a přenastavit pravidla tak, aby:

    1) se projasnila pravidla: jednak aby úředníci měli menší prostor pro chyby (i "chyby" způsobené politickým nebo lobbistickým tlakem), aby se speciálně u liniových staveb znemožnila salámová metoda, druhak aby případné soudy trvaly řádově měsíce a ne roky až desetiletí

    2) umožnit zapojení veřejnosti od samého začátku, v době vydání územního rozhodnutí by do stavby už měly být zahrnuty všechny podstatné vstupy - aby po vydání ÚR už nebyla stavba napadnutelná skrz nějakou zásadní věc

    3) pro stavbu, co si prošla takovýmhle územkem by mělo jít vykoupit pozemky v řádu měsíců, pokud by to neprošlo, tak vyvlastnit a řešit ex-post

    4) když stavba projde územkem ala 1) a má vykoupené pozemky, měla by se postavit co nejrychleji, v případě etapových staveb pak v pořadí podle efektivity, ne podle toho, kde se povedlo ojebat ÚR a vykoupit pozemky nejdřív.

    V případě D8 už je na zásadní změnu trasy pozdě, tady už nezbývá než flikovat následky špatných rozhodnutí a nefunkčních procesů.
    xxx avatar 17.3.2014 22:38 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Jak si predstavujete bod 2.
    Please rise for the Futurama theme song.
    18.3.2014 05:57 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Doufam, ze chapes, jak moc mi svrbi prsty, abych ti jako odpoved vratil to tve "kdyby" :-)

    Jinak ty body, cos napsal jsou moc hezke. Jen to jsou lehce nekonkretni "bysemeloismy". Konkretne by sis to predstavoval jak?
    xxx avatar 17.3.2014 22:38 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Kdyby se naslouchalo "ekoteroristům", tak nebude stat dalnice nikde, protoze vrchni "ekoterorista" prohlasil, na otazku co by delal kdyby D8 nebyla to, ze by blokoval vystavbu jakekoliv dalnice.
    Please rise for the Futurama theme song.
    PepaSFI avatar 18.3.2014 18:24 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    no to je přece samozřejmý! Dálnice jsou zlo a uvědomělý ekoterorista musí proti dálnicím bojovat. Kdyby to šlo tak by za to i život dali. Něčí.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    19.3.2014 13:18 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdyby se naslouchalo "ekoteroristům"...
    Rozdíl mezi nasloucháním a posloucháním na slovo je celkem zásadní.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.