abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
včera 22:45 | IT novinky
NASA, která společně s Rackspace stála u zrodu projektu OpenStack, se již nadále nebude podílet na dalším vývoji této "infrastructure-as-a-service" platformy. V NASA totiž došli k závěru, že vzhledem k podpoře OpenStacku ze strany společností jako Red Hat, AT&T a HP lze jejich práci považovat za dokončenou. Posléze se NASA plánuje stáhnout i z vývoje další platformy pro cloud computing jménem Nebula.
Migilenik | Komentářů: 0
včera 22:45 | Upozornění
Blíží se svátek IPv6 a s ním i konference IPv6 Day. Na návštěvníky této akce čeká nejen bohatý program, ale také jedna speciální nabídka – v průběhu setkání bude možné získat se slevou 66 procent třetí vydání knihy IPv6 vysokoškolského pedagoga a publicisty Pavla Satrapy, tedy za 105 korun. … více »
Vilem Sladek | Komentářů: 3
včera 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
včera 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 9
23.5. 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
23.5. 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 45
23.5. 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
23.5. 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 2
23.5. 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
23.5. 00:01 | Nová verze
Vyšla nová verze open source služby pro sdílení a synchronizaci souborů ownCloud 4. Mezi hlavní novinky patří verzování, šifrování dat, vestavěný prohlížeč ODF souborů, nové API a další - podrobnější popis novinek a vylepšení zde.
Dirka | Komentářů: 1
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (29%)
 (1%)
 (60%)
Celkem 204 hlasů
 Komentářů: 15, poslední dnes 10:18
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    5.8.2009 21:53 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Pěkné, jen ten krátký backspace... já mám Logitech s krátkým levým SHIFTEM (grrr). Bohužel se mi také nepodařilo najít dostatečně kvalitní klávesnici s klasikým rozložením s klasickými velikostmi kláves.
    David Watzke avatar 5.8.2009 21:54 David Watzke | skóre: 73 | blog: Blog... | Silicon Hell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Na krátkej bekspejs jsem zvyklej. Taky jsem měl docela problém najít decentní drátovou klávesnici za rozumnou cenu. (Na bezdrátový jsem nekoukal, nechci.)
    www.Watzke.cz ... a nově (opět) i blog.Watzke.cz
    6.8.2009 00:14 Ondřej Kubečka | skóre: 28 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Tradiční problém při hledání klávesnice. Chci malý backspace (\ - v horní řadě) a velký enter... občas se hledají hůře než by člověk čekal (putující klávesy jsou fakt k vzteku), ta by splnila mé požadavky. ;) Akorát snad vydrží. Před rokem a kousek jsem pořídil Genius Slimstar. Hezký nízký zdvih a pod., ale po roce začala drhnout a klávesy se občas sekají v poloze stlačeno.
    6.8.2009 08:22 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Chicony KU-2971

    Prostě klasika. Maly backspace vedle s lomitkem, oba shifty velke a enter taky velky.
    www.ceskapiratskastrana.cz - s piráty do parlamentu www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    6.8.2009 10:03 Petr Roubíček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí

    +1

    tuxmartin avatar 6.8.2009 10:25 tuxmartin | skóre: 33 | blog: tuxmartin | Jicin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Přílohy:

    Mam cernou HP klavesnici za 85Kc a nemuzu si ji vynachvalit. Vypada stejne jako na obrazku, ale ma USB.

    Nemam rad ty hromady zbytecnej multimedialnich klaves. Zvlast kdyz je klavesa na uspani vedle sipek

    6.8.2009 11:00 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí

    ja uz mam aj dalsiu poziadavku na klavesnicu: tlacidlo nalavo od TAB, CAPS LOCK pre zapnutie kalkulacky; som zvedavy, ci vobec najdem taku klavesnicu ak mi sucasna dosluzi

    6.8.2009 11:05 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    davkol avatar 5.8.2009 22:06 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Já mám Logitech UltraX Premium Keyboard (to je aspoň cool název!). Je to jak ta tvoje, až na to že stojí o dvě stovky víc, má místo malého Backspace malý Shift, nemá tolik multimediálních tlačítek (nějak mi stačí Win klávesa pro globální zkratky a KRunner nebo tak něco pro spouštění programů), ALE jsem si jist, že na ní půjde psát i za několik let, na rozdíl od těch nízkozdvihových geniusek, které jsem viděl.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    David Watzke avatar 5.8.2009 22:15 David Watzke | skóre: 73 | blog: Blog... | Silicon Hell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Uvidíme jak dlouho vydrží, no... jednu podobnou geniusku už jsem měl a přestal tam fungovat delete nebo něco takovýho a nepovedlo se mi to napravit, ale držela relativně dlouho.
    www.Watzke.cz ... a nově (opět) i blog.Watzke.cz
    davkol avatar 5.8.2009 22:33 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Jeden příklad za všechny: Na kámošově jsme hráli Frets on Fire (měla F4 a F5 blízko u sebe), předtím ji rok používal doma a všechna tlačítka naprosto vymlácená a to on není nějaké zvíře, jenom trochu víc píše.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    Bluebear avatar 5.8.2009 22:16 Bluebear | skóre: 29 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Držím palce, aby ta klávesnice vydržela hodně dlouho.

    Ale z vlastní hořké zkušenosti vím, že rozhodně neplatí "dražší == lepší", ani "zvučnější značka == lepší výrobek". Kdo mě zná, potvrdí, že mi prošlo pod rukama poměrně dost klávesnic a myší, a setkal jsem se i s nepovedenými modely, které nesly nápis Logitech (nebo jiné dost známé značky).

    Myslím, že v dnešní době je chyba spoléhat na značku nebo na to, že předchozí modely byly dobré. Nikdy nevíš, kdo danou věc opravdu vyrábí, a i když bylo předchozích pár modelů dobrých, může ten další stát za drek (například proto, že se změnil subdodavatel, nebo se ušetřilo na materiálu tam, kde to opravdu bolí, nebo byl někdo přehnaně kreativní, atd. atp.)

    Speciálně low-endové modely od všech výrobců jsou IMO dost srovnatelné (všechno šunt).
    I consign this grievance to Hell...
    David Watzke avatar 5.8.2009 22:23 David Watzke | skóre: 73 | blog: Blog... | Silicon Hell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Jo, souhlasím. I já jsem zlikvidoval úctyhodný množství klávesnic :-D
    www.Watzke.cz ... a nově (opět) i blog.Watzke.cz
    davkol avatar 5.8.2009 22:38 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Ale z vlastní hořké zkušenosti vím, že rozhodně neplatí "dražší == lepší", ani "zvučnější značka == lepší výrobek". Kdo mě zná, potvrdí, že mi prošlo pod rukama poměrně dost klávesnic a myší, a setkal jsem se i s nepovedenými modely, které nesly nápis Logitech (nebo jiné dost známé značky).

    Zatím všechny lepší klávesnice od Logitechu široko daleko drží, seč mohou (G11 po pár letech surového zacházení, několik multimediálních po mnoha letech používání ve vzdělávacích institucích,...). Co se myší týče, tak tam nevím --- když se to hodně používá, padne to vždycky (proklikané levé tlačítko, rozjebané kolečko), ale Logitech pro mě vždy byl zárukou přinejmenším dobré ergonomie.

    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    Heron avatar 6.8.2009 08:50 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Moje optická myška MX 510 od Logitechu zakoupená na střední škole (maturoval jsem 2001) stále bezvadně funguje na kámošově notebooku. Takže mohu potvrdit, Logitech je držák.
    bibri avatar 5.8.2009 23:14 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí

    >zvučnější značka == lepší výrobek"

    Genius není moc zvučná značka, spíš hodně zprofanovanej low-end - to je hořká, dlouholetá a velkým množstvím kusů podložená zkušenost. Doporučuju a používám Logitech. I ty nejlevnější kusy mají lepší výdrž než cokoliv jiného běžně prodávaného (vyma MS), o komfortu a dalších detailech (třeba krátké kabely) se raději ani nebudu zmiňovat.

    davkol avatar 5.8.2009 23:27 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    On ale Genius umí překvapit! Třeba některé jejich reproduktory jsou ve své třídě asi nejlepší a jejich myši (ty nejobyčejnější, Navigator 335 a řada "Ergo") bývaly skvělé (dnes nevím, ale minimálně o těch nejlevnějších už to taková sláva není).
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    bibri avatar 6.8.2009 00:20 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí

    To opravdu nevím, kdysi jsem od nich slyšel nějaký dřevěný model 5+1 a byl to pěkný humus (ostatně jako většina počítačových repoduktorů, možná jsem mimo jejich třídu). Obyčejné USB myši od Geniusu mají naprosto zásadní závadu: krátký kabel.

    6.8.2009 02:20 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    mno mám už rok klávesnici Genius slim star pro, na tu si nestěžuju i když je to levná nízkozdvihovka (všechny klávesy pořád ok a to do toho občas mlátím :-D) , a myš zcela nejlevnější, Netscroll 110 a kabel má 1.5 metru, kvůli čemuž musím u komplu udělat ještě smyčku zpátky (aby kabel nepřekážel na stole :-P).. ale chápu že ten kdo si dává case pod stůl potřebuje tak 2 metry a víc :-)
    6.8.2009 13:25 Neel | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Taky mám problém, že mi zavazí kabel na stole. Zkoušel jsem ho přilepit izolepou k okraji stolu, ale izolepa nevydržela dlouho. Zkoušel jsem taky kabel zatížit, aby neklouzal pod stůl, ale to mám zas nežádoucí chuchval na stole.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.8.2009 13:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Přibij ho hřebíkem! Nejlépe středem kabelu! :-D
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Václav 6.8.2009 07:02 Václav "Darm" Novák | skóre: 17 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Takové ty úžasně přebasované bedny neschopné hrát středy? Njn, ono je dneska holt moderní vybírat bedny stylem „když to duní až se třesou police, je to dobrý“
    ja se vždycky tak těšim na pátek, že se zleju už ve čtvrtek.
    Heron avatar 6.8.2009 08:57 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Přesně. 5.1 od Genius jsou typické DoDo (dodělej doma). V repro chybí jakákoliv tlumící hmota (bez toho to má šílenou rezonanci na cca 2500Hz, tomu pomáhá i teňoučká dřevotříska), transformátor nehorázně bruní (musí se dát ven), zesilovač se ve škříni subwoferu dost zahřívá (takže šum), a basák samotný je zadušený hustou mřížkou (tedy místo basu šumí). Když se toto všechno doma dodělá, tak se z toho stanou obyč. repra k PC. Ale vzhled je v prd...
    Bluebear avatar 6.8.2009 00:02 Bluebear | skóre: 29 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    I ty nejlevnější kusy mají lepší výdrž než cokoliv jiného běžně prodávaného (vyma MS), o komfortu a dalších detailech (třeba krátké kabely) se raději ani nebudu zmiňovat.

    Bohužel i u Logitechu se najdou nepovedené modely (zdůrazňuji, že jde o model, ne o jeden vadný kus). V mé sbírce nepoužitelných gadgetů se válí poměrně nová krysa s ultra-cool-slick designem: nemá oddělená tlačítka, ale celistvou plastovou skořápku, která je vpředu rozdělena na dvě části a ty fungují jako tlačítka.

    Bohužel si designér jaksi nevšiml, že mezera mezi těmi dvěma výběžky je natolik úzká, že stisknutím jednoho tlačítka se prohnutý plast dostane pod druhé a tím ho mechanicky zablokuje. Nelze tedy stisknout obě současně, ani jedno okamžitě po druhém.

    U některé z dražších klávesnic - snad Logitech Wave? - jsem si všiml, že jsou indikační světélka umístěna pod numerickou částí klávesnice, tedy v místě, které člověk prakticky vždy zakrývá zápěstím.

    Pokud jde o výdrž: nechci se hádat, protože intuitivně soudím, že Logitechy jsou v průměru opravdu o něco lepší, ale když se nad tím zamyslím: všechny klávesnice od všech výrobců se vyrábějí v Číně, dost možná ve stejné továrně, nebo v továrně velmi podobné; membrány pravděpodobně dodává několik málo firem, od kterých kupují všichni; totéž platí o ostatním materiálu. Tak kde by se vzala vyšší kvalita? :-(
    I consign this grievance to Hell...
    bibri avatar 6.8.2009 00:15 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí

    >Bohužel i u Logitechu se najdou nepovedené modely (zdůrazňuji, že jde o model, ne o jeden vadný kus). V mé sbírce nepoužitelných gadgetů se válí poměrně nová krysa s ultra-cool-slick designem: nemá oddělená tlačítka, ale celistvou plastovou skořápku, která je vpředu rozdělena na dvě části a ty fungují jako tlačítka.

    Jistě, i mistr tesař se utne (naštěstí novější kusy už to mají opravené).

    >... ale když se nad tím zamyslím: všechny klávesnice od všech výrobců se vyrábějí v Číně, dost možná ve stejné továrně, nebo v továrně velmi podobné; membrány pravděpodobně dodává několik málo firem, od kterých kupují všichni; totéž platí o ostatním materiálu. Tak kde by se vzala vyšší kvalita? 

    To nevím, ale zkušenosti mám jednoznačené - viděl jsem hodně zničených Geiusů, ale málo Logitechů. Nejsou to jen desítky kusů, ale mnohem víc. Argument, že Genuis se víc prodává neprojde - lidi, kteří za mnou chodí s rozbitým Geniusem dostanou Logitecha. Jaktože ten neodejde?

    5.8.2009 22:47 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Přesně o téhle jsem mluvil ve svém přáíspěvku nahoře ;)
    davkol avatar 5.8.2009 22:10 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Jinak, zrovna u tebe bych čekal něco jako Logitech G11, ne-li rovnou G15. To je aspoň maso (jen ten úzký Enter a ještě vysoký zdvih mi vadil).
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    David Watzke avatar 5.8.2009 22:12 David Watzke | skóre: 73 | blog: Blog... | Silicon Hell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Hmm, to ne, nelíběj se mi ani...
    www.Watzke.cz ... a nově (opět) i blog.Watzke.cz
    5.8.2009 23:58 e | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    A což takhle rovnou Das Keyboard?
    JA RAD PORADM KDYZ VIM vic (hebmilo.cz)
    Bluebear avatar 6.8.2009 00:05 Bluebear | skóre: 29 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Ovšem u Das Keyboardu je klíčové si počkat na novou revizi, která vyjde tuším v listopadu (mohla by mít codename "Prasečí chřipka"). Aktuální revize totiž obsahuje dosti zásadní opomenutí: skanuje tlačítka příliš pomalu, takže při rychlejším psaní (blog výrobce uvádí tuším 80 slov za minutu, což věru není tak moc) se začnou prohazovat písmenka. To je na zabití. :-(
    I consign this grievance to Hell...
    5.8.2009 22:50 Debreczin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí

    HW sa Mrkvosoftu dari robit kvalitny preto mam od nich klavesnicu aj mysku!

    davkol avatar 5.8.2009 23:08 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Vypadá to (až na ty ceny) docela dobře, ale ten nápis 'Microsoft', ten bych nesnesl.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    bibri avatar 5.8.2009 23:21 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí

    Ceny v porovnání se stejně kvalitními výrobky (Logitech) rozhodně nemají špatné. Nekupuji a nedoporučuji je zásadně proto, že jim musím dávat peníze i tam kde nechci (OEM k Thinkpadům) a to mě dost sere.

    xvasek avatar 6.8.2009 09:14 xvasek | skóre: 19 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí

    Logitech bych rozhodně nezařadil do kategorie "stejně kvalitní". Microsoft je ve stejné ceně o třídu lepší - například každá klávesnice Logitech se po čase "vyglajdá" a ztratí takovou tu vlastnost, jakože když se mačká klávesa, tak je nejřív odpor větší, pak se najednou "propadne", napíše písmeno a měkce dosedne. Při úhozech "ne úplně s hora" nebo "ne úplně do středu klávesy" zase po čase začnou klávesy klást větší odpor, "zadrhávají" a vržou - pokud mi nevěříte nebo nerozumíte, můžu zkusit natočit na video svou šipku doprava. Při koupi se zdá kvalita stejná, ale po dvou měsících používání je rozdíl markantní, Microsoft je kvalitativně lepší. Taky jim nefandím, ale obecně mají klávesnice a myši opravdu povedené.

    bibri avatar 6.8.2009 14:08 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí

    >Logitech bych rozhodně nezařadil do kategorie "stejně kvalitní". Microsoft je ve stejné ceně o třídu lepší

    Nemyslím si, že to platí generálně, ale je to zhruba totéž, co jsem napsal - pouze jinak řečeno. Ano, Logitech bývá ve stejné kvalitě o trochu dražší - ale když jsou mezi "třídami" stokoruny, nemá cenu to řešit. Navíc jak jsem napsal jinde, mě sere, že musím platit licence Windows k Thinkpadům a proto hardware Microsoft zásadně nekupuji i když je opravdu kvalitní.

    >Například každá klávesnice Logitech se po čase "vyglajdá" a ztratí takovou tu vlastnost, jakože když se mačká klávesa, tak je nejřív odpor větší, pak se najednou "propadne", napíše písmeno a měkce dosedne. Při úhozech "ne úplně s hora" nebo "ne úplně do středu klávesy" zase po čase začnou klávesy klást větší odpor, "zadrhávají" a vržou - pokud mi nevěříte nebo nerozumíte, můžu zkusit natočit na video svou šipku doprava.

    Vidět to nemusím, ale netvrdil bych, že se vyglajdá každá. Moje klávesnice to nedělají a napsal jsem toho s nimi docela dost. Obě naturalky mám cca dva a půl roku.

    xvasek avatar 6.8.2009 15:05 xvasek | skóre: 19 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Příloha:

    No, zkus si jenom tak experimentálně pomalu zatlačit na pravý horní roh některé šipky nebo Shiftu - pokud máš některý krátký. Pokud funguje jako velký odpor - propadne - měkký dopad, pokud nevrže, nezadrhává se, neposkakuje pak je to OK. Moje současná "Ultra Slim" to tak rozhodně nemá - trpí všemi popsanými neduhy - viz video v příloze, za rozjetý obraz a zvuk se můj telefon omlouvá. Tři roky stará Chicony za 150Kč je na tom mnohem líp - v případě zájmu můžu večer natočit stejné video. Kdyby to byl jeden model, tak neřeknu, ale před časem jsem přesně kvůli tomuto chování vyhodil poměrně "highendový" Navigator. Value Keyboard - stejná písnička; o to horší, že stejné snímače mají asi ve všech "low-end" klávesnicích. Je pravda, že G-řadu jsem osobně v rukou neměl, ale obecně zlatý Genius.

    bibri avatar 6.8.2009 17:09 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí

    >Pokud funguje jako velký odpor - propadne - měkký dopad, pokud nevrže, nezadrhává se, neposkakuje pak je to OK

    Řekl bych, že je to OK - klávesy dělají to, co píšeš. Jediný zadrhávání pozoruji, když klávesu fakt brutálně zatlačím do strany a natlačím ji na ten plast okolo, ale to není moc reálná situace, kdybych takhle psal, budu potřebovat železnou klávesnici.

    the.max avatar 6.8.2009 00:34 the.max | skóre: 43 | blog: Davidovo smetiště | Bílina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    mam taky (letitou) mys od MS, protoze mam velkou ruku a tahle je tak akorat. Kdyz jsem ji prinesl domu a rozbalil. vzal jsem smirkovy papir a na ferovku jsem ten napis obrousil (na vzhledu mi nezalezi tolik, jako na funkcnosti).
    ilegalniwindows.cz | Důrazně varuji před pitím vody! Víte že ryby souloží přímo ve vodě? ...a srát také nechodí na břeh!
    6.8.2009 01:08 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    na vzhledu mi nezalezi tolik, jako na funkcnosti

    Potom si to tam mohol nechať, nie? :)

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    David Watzke avatar 5.8.2009 23:28 David Watzke | skóre: 73 | blog: Blog... | Silicon Hell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Jestli někdy koupím něco od Microsoftu, tak to bude jedině auto řízený počítačem s Windows a to jen v případě, že budu mít fakt nepříjemnou tchýni.
    www.Watzke.cz ... a nově (opět) i blog.Watzke.cz
    davkol avatar 5.8.2009 23:32 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Náhodou, AoE byla geniální hra.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    the.max avatar 6.8.2009 00:27 the.max | skóre: 43 | blog: Davidovo smetiště | Bílina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    mam takovy neblahy pocit, ze to ale nebyla puvodne jejich hra, ale ze ji jen distribuovali. Jinak souhlas, stravil jsem nad ni dloooouhe hodiny:-D
    ilegalniwindows.cz | Důrazně varuji před pitím vody! Víte že ryby souloží přímo ve vodě? ...a srát také nechodí na břeh!
    Václav 5.8.2009 23:50 Václav "Darm" Novák | skóre: 17 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Super :D Stejnou myš má spolubydla a těch samých klávesnic máme několik v práci. Obojí ergonomicky opravdu na úrovni, klávesnice příjemná a tichá.
    ja se vždycky tak těšim na pátek, že se zleju už ve čtvrtek.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.8.2009 00:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Víme jak to dělaj...
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    the.max avatar 6.8.2009 00:32 the.max | skóre: 43 | blog: Davidovo smetiště | Bílina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Na prvni pohled vypada celkem dobre, ma i 'muj enter'. na druhy pohled ma ale kratky mezernik a urcite bych se trefoval na vedlejsi klavesy (kterych je tam podezrele moc) proto mam Logitech DeLuxe 250 keyboard.
    ilegalniwindows.cz | Důrazně varuji před pitím vody! Víte že ryby souloží přímo ve vodě? ...a srát také nechodí na břeh!
    Heron avatar 6.8.2009 09:05 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    New Microsoft Windows Start Key™ to make the PC Vista Ready

    ROFL. Ale jinak vypadá docela standardně, to je dobře.

    =^..^= AmigaPower® avatar 6.8.2009 00:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Já kupuju "sračky za kilo" po třech, když se nějaká vysype, prostě sáhnu po další a ta nefunkční se dá v případě potřeby s úspěchem vysprchovat. Když jsem tak čuměl na fotku tý tvojí, koukám, koukám, já mam klávesu navíc! Je mezi "-_" a "RShift" a je na ní napsáno "Macro", nevíte někdo na co je to dobrý?? PS: chválim velkej Enter. ;-)
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    6.8.2009 00:35 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Klávesnici mám od té doby, co jsem si pořídil první počítač. Teď zrovna nakupuju jinou, aby bylo co připojit k routeru a nemuselo se šachovat s kabelama, tak jsem si rovnou prohlédl nabídku CzC. Když to porovnám s tou svojí prastarou, nenašel jsem nic, co by mi sedlo. Tak doufám, že mi tahle ještě pár let vydrží.
    Quando omni flunkus moritati
    davkol avatar 6.8.2009 00:43 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Příloha:
    Jsem s tím sice otravný, ale nechceš...?
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    kotyz avatar 6.8.2009 10:55 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Ty mam za skrini dve.
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    kotyz avatar 6.8.2009 10:57 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    A 4 dalsi, jim podobny. Nektery maji jeste DIN konektor, nektery maji uz "moderni" PS/2 :-D
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    6.8.2009 09:30 Aleš Kapica | skóre: 40 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Já už bych jiné rozložení klávesnice než je např. u hp nx6125 nechtěl.Když jsem si vybíral nový notebook, bylo toto rozložení mým primárním požadavkem.

    Po pravdě řečeno nechápu, proč se neumisťují klávesy pro pohyb na stránce podobným způsobem i na normálních klávesnicích. Fantastické je na tom totiž to, že takto umístěné klávesnice rapidně snižují potřebu práce s myší. Dlaň lze mít opřenou o okraj a přitom pohodlně pracovat prsty, takže zápětí není namáháno ( viz Syndrom karpálního tunelu - jedna z nejčastějších nemocí z povolání).

    Palec řeší klávesy: pravý ALT, levý CTRL, šipka dolů a doleva; Ukazovák: Enter, závorky, lomítka, svislítko a šipka nahoru; Prostředník: Backspace, Delete, Home, Pg Up, Pg Down, End a šipka doprava. V případě potřeby lze zapojit i prsteník.
    kotyz avatar 6.8.2009 11:18 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Ja mam klavesnici Logitech (spokojenost) a mys Genius (nespokojenost).
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    davkol avatar 6.8.2009 11:22 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Co je na té myši špatného? Docela se mi líbí a občas o ní uvažuju (občas se myš místo trackballu hodí) vedle nějakých A4techů a logitechů.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    kotyz avatar 6.8.2009 11:32 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Nevydrzi. Ze z ni slezla barva ani tolik nevadi, ale ze se naklapeci tlacitko neda naklapet uz trochu nasere. Sice sem to nikdy nepouzival, protoze to ani ve windows nic nedelalo (asi to chce nakej jejich ovladac), ale kdyz si za to zaplatim, chci aby to fungovalo. I sem ji rozebiral a cistil, kolecko se naklapelo, ale jak sem nasadil kryt zpatky tak to zas de jenom na jednu stranu. Proste ten material a zpracovani neni nijak extra kvalitni. Ale na takovy to bezny mysovani staci, jeste z ni nic neupadlo a porad jezdi. Ale priste chci neco co vydrzi vic.
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    davkol avatar 6.8.2009 11:44 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Hmmm... tak to si asi pořídím A4-Tech X6-70D (možná MD, nevím), to jsi mě nepotěšil (a dát pětikilo za obyčejnou, byť kvalitní a ergonomickou, myš od Logitechu se mi nechce).
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    kotyz avatar 6.8.2009 13:59 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Dam i litr, ale musim si bejt jistej ze to za to stoji, ze vydrzi leta.
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    houska avatar 6.8.2009 11:52 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí

    cekal jsem ze se konecne zacne prodavatOptimus Maximus a stale nic :(

    resp uz se prodava, ale za 1300 euro at si ji strcej vsak vy vite kam
    xxx avatar 6.8.2009 12:39 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Ty jo, ale dalsi verze je uz jak ze Star Treku.
    davkol avatar 6.8.2009 12:41 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    To je děs, to už raději (a levněji) tu mobilní "laserovou klávesnici", která je promítána na povrch.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    stativ avatar 6.8.2009 14:31 stativ | skóre: 53 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Mrkni se na jeho příspěvky. Všechny jsou jeden a ten samý spam. Ale už jsem ho prásknul.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    stativ avatar 6.8.2009 14:32 stativ | skóre: 53 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    A já si říkal, proč mi to hází tu výjimku. Pro vysvětlení, odpovídal jsem na komentář pod spamem zrovna když byl spam smazán.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    David Watzke avatar 6.8.2009 14:33 David Watzke | skóre: 73 | blog: Blog... | Silicon Hell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Jojo, sorry :-D Je vážně chytrý spamovat pod blogpostem admina.
    www.Watzke.cz ... a nově (opět) i blog.Watzke.cz
    6.8.2009 18:43 #Tom | skóre: 31 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí
    Tak mě napadá, že dneska mají klávesnice kláves zbytečně moc. :-) Neznáte někdo levnou klávesnici, která by byla dostupná v Česku a neměla numerický blok?
    6.8.2009 21:34 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí

    já jsem v tomhle strašnej zpátečník, nemám rád přečudlíkování a "pokrok" za každou cenu. Takže klávesnice samsung před asi snad 8 nebo možná 10 rokama za 100 kč. Občas ji přejedu vysavačem, jednou jsem ji po částečné demontáži vysprchoval. Asi to bude potřebovat zas, občas nedomáčkne shift a někdy taky ř. Myš Genius, stáří podobné, cena asi 90 kč. Kuličková, až doslouží tak nevím co budu používat, ještě jsem neměl v ruce optickou která by tak hladce a příjemně fungovala. A čistit jsem ji musel za ty roky asi třikrát a jednou jsem jí umyl i karoserii, už byla fakt hnusná. Mám ji dost na citlivo, plochu přejedu jen pohybem zápěstí.

    5.9.2009 08:56 ZZ9_plural
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda s novou klávesnicí

    Zaplat panbuh zase jeden rozumnejsi zapis, je uz pruda poslouchat jak tady hykate o tom, ze jste na strojarne omylem, skola je nespravedliva, ucitele mimo a latka naprosto nezajimava ... navzdory vsemu nosite ze skoly 4ky takze cemu se divit ze, kdyby jste na sobe na tomhle radeji pracoval, sorry ale mit na vysvedceni 3-4 z matiky a fusovat do programovani ...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.