abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 728 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Bydlení na koleji (SH)

    7.11.2010 03:33 | Přečteno: 5724× | Novinky | poslední úprava: 7.11.2010 15:54

    V tomto zápisku shrnu svoje dojmy z bydlení na koleji na Strahově (po necelých 2 měsících).

    Ještě než jsem vůbec tušil jak to se mnou po střední bude, jako kdybych už věděl na který koleji budu bydlet, rozhodnu-li se studovat vysokou (což bylo skoro jistý). Vlastně ani nevím, co mě tak zaujalo na Strahově, možná Silicon Hill, ale o tom jsem nic moc nevěděl, tak mě mohl zaujmout leda název. Tak či tak, o jiný koleji jsem vůbec nepřemýšlel. Bydlení na Strahově je totiž taky relativně levný. Relativně je tučně, protože 2500 Kč měsíčně (se zálohou za elektřinu, před odečtením stipendia) krát dva (jsme v tom pokoji dva) dává 5 tisíc a taková částka IMHO vůbec není vtipná za jednu malou místnost, vzhledem k tomu, jak to tady vypadá.

    Už dřív jsem psal o svém počátečním zděšení a následném oddychnutí, když jsem pokoj poprvé odemknul. Od té doby jsem se tu zabydlel, na všechno si zvyknul a jsem spokojenej.

    Pokoj je taková nudle, viz technický náčrt. Náčrt ukazuje dva miniaturní stoly, což patrně na většině pokojů neodpovídá realitě, jelikož lidi si běžně odmontovávají dřevěnou desku, kterou mají vedle postele na zdi a používají ji jako větší stůl (opře se o pidistůl a peřiňák a podloží se to starýma skriptama). Díky tomu vzniká rozumná pracovní plocha (na notebook, práci, místo pro toustovač a ještě krámy okolo). Není to tu supervelký, ale stačí to. Je to lepší než na Hvězdě, kde to na pokojích vypadá o dost líp, ovšem s místem je to tam podstatně horší - je to subjektivní, ale neměnil bych ani omylem. Těžko by mě bavilo muset všechno pořád uklízet, kvůli nedostatku místa na to nechat často používaný věci po ruce.

    Koupelna: U nás je poměrně nová, aspoň tak působí. Vypadá to tam docela pěkně a je to tam čistý, člověk se neštítí. Se sprchováním jsem neměl problém v libovolnou dobu (opět můžu srovnat s Hvězdou, kde člověk často musí čekat) - chodím pochopitelně každý den a pokaždý chodím do stejné sprchy, vždycky je volná. Je to unisex, nikdo neřeší jestli (ne)máte s čím houpat. Akorát je sranda vidět občas nejistý výrazy newcomerů (holek), když uviděj chlapa jak se chystá vlézt do sprchy. "Je to tu i pro holky?", ptala se mě jedna :-D

    Atmosféra: O víkendech je tu poměrně klid (třeba teď je super ticho, ale vlastně bodejť by ne, kterej cvok by teď byl ještě vzhůru, ehm). Jsou dny, kdy je tu rachot, ale není to nic hroznýho, až na výjimky jako OpenAir - to bylo fakt drsný. Nemělo cenu pokoušet se usnout dřív než ve 2 ráno, což je super, když musíte v půl 7 vstávat do školy. Jinak jsou tu fajn lidi, potřeboval jsem třeba člověka s krimpovačkama, napsal jsem na náš NNTP server a hned se mi jeden kluk ozval a konektor mi přidělal. Jinej den jsem si zase vařil jídlo z pytlíku a nasmál jsem se, když jsem se do kuchyňky vrátil a shodou okolností tam stál týpek z FITu, kterej si zrovna dělal úplně identickou večeři :-D Tak jsme pokecali, pohodička.

    Jídlo a pití: Můžete chodit do menzy na snídaně, obědy, večeře. Lze to pojmout i jinak, tak to dělám já - veškerý jídlo si řeším sám. Kupuju si tousty, jím je se šunkou, sýrem a kečupem. Jím těstoviny s kečupem nebo boloňskou omáčkou ze sklenice. Alternativně si lze třeba uvařit omáčku z pytlíku a koupit si knedlík. Sem tam si něco přivezu z domova. Občas je v Kauflandu hodně levná pizza, která mi shodou okolností i velice chutná, tak jsou tedy i pizzová období. Piju výhradně šťávu - díky tomu, že jsem nenáročnej, mi stačí to nejlevnější co mi přijde pod ruku - jen aby výsledek nechutnal jako čistá voda.

    Menší související OT (paradox, co?): kde nakupovat: Ne v lokálních Black Marketech, pokud možno, i když ty jsou člověku velice dobré, když je kripl a zapomene si někde kartáček na zuby a nemá zrovna cestu na Anděl nebo na Vypich. Já chodím do Kauflandu na Vypich, je to jednu zastávku busem (nebo 8 minut pěšky) na Malovanku a odsud tramvají na Oboru Hvězda, kde už máte Kauf před nosem. Je to dvoupatrový, obrovský a jakmile se tam vyznáte, tak i docela fajn. Lidi ale častěji jezděj na Anděl (ani ne čtvrt hodiny busem, není-li zpoždění, ale ono obvykle je) a choděj do Tesca, což je taky možnost. Já Anděl nemám rád, protože se tam vždycky dovedu zamotat a zabloudit. Ale je tam pobočka Alzy, což se hodí pro rychlý vyzvednutí HW :-D

    Kuchyňka: Tohle je místo, kde si můžete uvařit jídlo na elektrickém vařiči (předem si vemte placené volno a nezapomeňte pokličku, bez které budete vařit těstoviny půlku semestru). Je zde taky možnost použít mikrovlnku. Na našem patře je mikrovlnka na prd, po pár minutách se z ní začne kouřit a nic neohřeje, ale o patro vejš (i níž) je fajnová mikrovlna, která mi zatím veškerý jídlo připravila k snědku za tři minuty :-D Kromě toho se zde umývá nádobí, pokud zrovna nějakej idiot neucpe odtok, ale to šlo zatím pokaždý vyřešit jednoduše tím, že sem to svinstvo po nějakym hovadu nemytym vyndal a hodil do koše - no big deal.

    Silicon Hill: To je studentskej klub ČVUT, kterej tady na Strahově mimo jiné poskytuje (nejen) připojení k Internetu (100/100 Mbit/s s pevnou IPv4) za 800 Kč na semestr. Pořádaj taky spoustu různých záležitostí, zajímavý mi přijde třeba STOH - klub STOlních Her. To sem chtěl někdy omrknout a zahrát si šach s podobnými amatéry jako jsem já, ale zatím jsem se k tomu nedostal.

    Omezující podmínky používání připojení k Internetu: Není to tak hrozný, traffic je neomezenej, ale třeba P2P je zakázaný a je úplně jedno co stahujete/sdílíte (update: možná se pletu, čtěte komentáře). Rozhodně je dobrý mít někde "neomezenej" serveřík na kterym běží FatRat a ssh a řešit stahování linuxových distribucí a podobnýho legálního obsahu tímto způsobem. Taky je tu kreténská podmínka (kvůli cesnetu), že nemůžete mít DNS záznam ukazující na vaši Strahovskou IP - když se to zjistí, dostanete banána, i když z toho se dá vyhádat (kámoš to zažil). Když pominu to, že takovej záznam může založit někdo bez vašeho vědomí (kdokoliv takto teoreticky může zablokovat net celýmu Strahovu), je to pitomý omezení. Ale dostanete aspoň [hostname].sh.cvut.cz, což není zlý.

    Hospody: Jsou všude okolo! Jen v areálu kolejí je jich dost, dokonce i s obsluhou, jak jsem se přesvědčil, která prý tedy funguje jen když tam není moc lidí, ale i tak super. Ceny ok (24 Kč za velký pivo, ale už nevim jaký). Byl jsem jen jednou ve Sport Ingu, protože jednak není s kým a často ani není zájem nebo čas.

    Požární alarm: To je skvělá věc a testuje se každou první středu v měsíci v poledne. Nejlepší je, když o tom nevíte a potká vás to poprvé. Vyběhnete ven, abyste zjistili WTF a máte-li štěstí jako já, tak je alarm přímo nad vaší hlavou a vaše hlava téměř praská, protože to je brutální rachot. Na newsech jsme si z toho dělali prdel, že když člověk neuhoří, tak mu aspoň praskne hlava. Jeden kluk navrhnul chodit tou dobou na procházku na Petřín, kterej je odsud co by kamenem dohodil, přičemž kdyby člověk zapomněl, mohl by brát úděsný alarm jako takovou upomínku :-D

    Co dodat... Jak už z textu možná vyplynulo snažím se šetřit - nejen proto, abych jednou za čas mohl trochu ulítnout (třeba jako s tím HTC Desire, na který už se těším). No, nic víc mě teď nenapadá, tak to ukončím. Máte-li dotazy, ptejte se. Já jdu spát, jsem K.O. a zejtra se musím učit na test z matematický analýzy.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Max avatar 7.11.2010 05:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Já si vždy rád přečtu tento článek :Život na koleji Strahov, který mně před nástupem na Strahov upevnil v tom, co mně čeká a byl jsem celý nedočkavý, až to zažiju :). Taktéž jsem využil zmíněného návodu na rozšíření stolů. Když po mně někdo někdy chtěl vědět, jaké to je na Strahově, odkázal jsem ho na zmíněný článek.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.11.2010 09:28 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Platí ještě tento popis? Přeci jen to BruXy psal před 5 lety. Ale co tam napsal, to tenkrát skutečně bylo... ;-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Max avatar 7.11.2010 12:33 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Nevím, na sh už nejsem. Jsem šťasně pracující. Ale tipnul bych si, že žádná změna. Lidi jsou pořád stejný a co vím, tak se koleje komplet neopravovaly, takže nic, co by naznačovalo nějakou změnu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    David Watzke avatar 7.11.2010 13:26 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Obecně platí, ale je tam dost věcí neaktuálních, například sprchy na bloku 9 nejsou shnilý, ale nový a pěkný, ne jak na Hvězdě, kde jsou předpotopní hajzly, u kterých máš nádrž nad hlavou a splachuješ taháním za provázek :-D Vždycky se musím smát jen si na to vzpomenu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 7.11.2010 13:13 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Jo, to jsem taky četl a vždycky jsem se tomu smál. Bruxy mluví pravdu, ale některý věci podle mě moc prožívá. Když člověk není ufňukanej buzík s nohama jako holčička, tak spoustu těch věcí úplně ignoruje. Co ovšem neplatí, jsou ceny, které Bruxy zmiňuje. Kdybych měl platit za kolej 900 Kč, tak mám hubu od ucha k uchu...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Max avatar 7.11.2010 14:15 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    No, já byl na SH v přechodu, kdy jsem jeden semestr platil 900 a druhý 1800,- a nebo jseme byli první, co platili 1800,- hned od začátku, už si moc nevzpomínám.
    Koupelnu a toalety jsme měli také nové, ale pisoáry byly prvních x měsíců zeblité a zasračkované + jeden krásně nechutně protýkal. Pak už se nějaká uklízečka a opravář přemohli a dali to dokupy. Nicméně další semestr se začala tvořit hniloba v té relativně nové koupelně.
    Jinak nevím, zda to lze chápat nějak vážně, já ten jeho zápisek bral vždy s nadsázkou a vždy jsem v tom viděl samá pozitiva :)
    Na spolubydlu si taktéž nemohu stěžovat. On šel spát a já byl do noci u PC. V životě jsem se nesetkal se člověkem, který tak zařezává, ale bral jsem to také jako pozitivní věc (já se vždy přizpůsobím, takže jsem se přizpůsobil a od té doby mně něčí chrápání opravdu netrápí :) ).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.11.2010 10:37 Frettie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    čoveče, všiml sis, že takovej polární alarm takhle houká nejen na kolejích strahov? :)

    Ale jinak dobrej článek, opět mě to utvrdilo, že koleje jsou humus a že máme lepší cenu za pěknej byt.
    7.11.2010 11:01 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Hoj, není to požární alarm, ale všeobecná zkouška sirén, která probíhá po celý Čr v tom termínu co jsi psal. Kromě toho je ještě požární poplach (kterej ti tam pouštět nikdy nebudou, protože to nemá smysl) a všeobecná výstraha (kterou ti tam můžou pustit kdykoliv, když je nějakej průser, ale vzhledem ktomu, že jste na kopci, tak vám tam nic moc nehrozí, pominu-li teroristickej útok na hrad nějakou raketou :-). Jinak SH je fajn. Ještě tam jedou ty fotbalový ligy?
    David Watzke avatar 7.11.2010 13:20 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Ještě tam jedou ty fotbalový ligy?
    Vypadá to tak, fotbal se tu hraje furt. To se mě ovšem netýká.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 7.11.2010 13:14 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Ale víš co je sranda? Že to tu mám rád a vyhovuje mi to :-) Lepší cenu za pěknej byt máš, ale co tam pravděpodobně nemáš je 100/100 Mbit/s připojení...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.11.2010 20:20 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    100/100 Mbit/s připojení...

    to je pro normálního člověka naprosto zásadní parametr pro rozhodování o bydlení
    pavlix avatar 10.11.2010 20:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    to je pro normálního člověka naprosto zásadní parametr pro rozhodování o bydlení
    Nevím jak pro normálního člověka, ale mnozí z návštěvníků tohoto portálu budou kromě připojení k vodovodu, kanalizaci a elektřině hledět i na to připojení k internetu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    10.11.2010 20:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Ono taky v 99% případů, když někdo použije formulaci "normální člověk dělá to a to", tak tím obvykle myslí "podle mě bys měl dělat to a to".
    David Watzke avatar 10.11.2010 20:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Těžko někdo může tvrdit, že je něco normální, leda že by si zadefinoval normální jako většinový. V takovym případě ve spoustě věcí nejsem normální a jsem s tím spokojenej :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    10.11.2010 21:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Přesně, když by mi někdo řekl, že jsem 'normální' (ie. většinový), asi bych se urazil :-D
    10.11.2010 21:19 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    OT: Nechci rejpat, sám si nejsem jistej, ale myslíš, že zkratka ie. je tu správně?
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    10.11.2010 21:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Já nevim, ale: i.e., abbreviation for Latin id est, meaning "that is; in other words", takže snad jo... jistej si ale nejsem...
    11.11.2010 10:57 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Máš pravdu, já žil v mylném názoru, že je to spíš něco jako "například" :-(
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Fluttershy, yay! avatar 11.11.2010 11:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Jako e.g.?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.11.2010 07:56 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Pokud tím nemyslí Internet Explorer, pak ano :-)
    Fluttershy, yay! avatar 10.11.2010 21:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Existuje psychologická definice normality, podle té jsem na rozdíl od většiny lidí zcela normální... OK, ne tak úplně zcela, ale nadprůměrně.

    A s tou "většinovou" nebo subjektivní posílám lidi do střeva. Beztak tím průměrem myslí střední hodnotu a ne průměr. No a já mám beztak u většiny věcí tu střední hodnotu úplně jinde než masy, holt jsem se octnul ve střední třídě, na "prestižním" gymnáziu a teď matfyzu. Heh.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 10.11.2010 21:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Ono taky v 99% případů, když někdo použije formulaci "normální člověk dělá to a to", tak tím obvykle myslí "podle mě bys měl dělat to a to".

    Potom asi původci těch 99% případů nejsou dost sebejistí na to, aby si mysleli, že se někdo podle nich bude řídit, tak předstírají, že ten jejich názor je normou.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 10.11.2010 22:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Nebo jsou o tom přesvědčeni.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    7.11.2010 11:10 paralen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Podla toho co citam, tak u nas na internate v Kosiciach na Jedlikovej je to asi lepsie. Po vstupe do bunky je mala chodba, kde su dvere do kupelne a na WC. V jednej bunke su 2 izby. V kazdej izbe su po 2 postele, jeden velky stol a nejake tie skrine a policky. Pre 4 je ta bunka akurat, horsie je to ked vam pridelia pristelkarov (jedneho do izby). Nabytok na izbe je samozrejme este zo socializmu, taktiez steny, na ktorych su tapety vypadaju katastrofalne, ale inak za 139 eur na 3 mesiace je to fajn. Za internet sa plati 20 eur na semester (100mbit) pricom na tyzden je kvota okolo 2GB co aj tak som este nikdy neprekrocil, pretoze vacsina "multimedialneho obsahu" (nielen) je na internatnej P2P sieti, FTP serveroch atd...
    David Watzke avatar 7.11.2010 13:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Ceny dobrý, ale bohužel i tomu odpovídající - zcela nechutné - omezení.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pools avatar 7.11.2010 12:06 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Nemyslím si že máš pravdu s tím p2p. Funguje to tak, že když stahuješ nějaký nelegální obsah, tak se na to většinou příjde tak, že od tebe natahá nějaký věci RIAA nebo jak se to sfinstvo jmenuje, a pošle tvojí IP adresu se zprávou co jsi sdílel na Cesnet, kde to přepošlou na vedení SH, kde ti to přepošlou s tím, žes byl odpojen na dva měsíce a že si to můžeš odpracovat. Jiná kontrola jestli někdo používá p2p nebo ne imho není, takže tahat přes to legální obsah by mělo být ok, ale jsem jen tupý registrátor, takže se můžu mýlit ;-)...

    http://wiki.siliconhill.cz/Sazebnik_trestu << viz C) neoprávněné šíření autorsky chráněných děl
    Vivre libre ou mourir!
    Vojta Drbohlav avatar 7.11.2010 12:09 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Jojo, přesně tohle jsem už taky slyšel, takže na tom asi něco bude.
    David Watzke avatar 7.11.2010 18:01 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Zkusím to. Doufám, že máš pravdu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.11.2010 10:05 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Víte někdo proč vadí A) Nepovolené směrování soukromých domén do IP prostoru klubu? Nebo jde o něco jiného než A záznam? To přeci ani nejde pořádně zjistit.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    David Watzke avatar 8.11.2010 10:43 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Jde o A, AAAA, MX, atd. Jinde to je explicitně vypsaný. CNAME tam sice není jmenovitě, ale mají tam "atd." :-D Prostě šaškárna. Dokud to nezjistěj, tak seš v suchu, ale pár lidí vypekli, že ani nevěděli jak...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.11.2010 11:36 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Když bych si nějakou vpn zařídil jinou veřejnou IP, na kterou by směřovaly tyhle záznamy, tak by to nevadilo?
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    David Watzke avatar 8.11.2010 11:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Netuším.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.11.2010 14:45 sigma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Nevím, jak je to přesně na SH, ale součástí těch dementních pravidel (zdravíme ZČU) bývá i zákaz veškerých VPN vč. SSH tunelů. Motivací je zabránit zpřístupnění "vnitřních zdrojů" mimo síť, ale pro jistotu se to do pravidel napíše nejednoznačně a potenciálně je zakázané veškeré SSH. Tady neřeší A záznamy, ale pro jistotu stavový firewall blokuje veškerá příchozí spojení + "nebezpečné" odchozí porty. Plus detekce libovolného P2P a ban na týden/měsíc/půlrok. Nejčastěji to pak dopadne na lidi, co mají nainstalovaný nějaký program s built-in torrent klientem (často hry), který sice pracuje s plně legálním obsahem, ale pořádek musí bejt. Nebo si někdo na minutu zapomene vypnou P2P klienta po návratu z domova...

    Jinak to SH pravidlo s A záznamy, to musela skutečně stvořit nějaká hlava otevřená.
    xxx avatar 8.11.2010 12:50 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Proto aby nejakeho podnikavce nenapadlo provozovat tam nejaky komercni server. Asi se nechteli na SH hadat co je a neni komercni, tak to proste znemoznili smerovani A zaznamu.
    Please rise for the Futurama theme song.
    8.11.2010 22:26 Jakub Suchy | skóre: 22 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Dovolte mi to cele upresnit, tak jak je to doopravdy. Vy to mate skoro spravne, ale michate terminy.

    Ceske zakony nijakym zpusobem nepostihuji stahovani jakychkoliv materialu, dle pravidla fair-use. Proto i na Strahove muzete stahovat co chcete. Nesmite ale sdilet, tedy sirit audiovizualni dila ci copyrightovany material. Vselijake sluzby typu rapidshare, hotfile, apod jsou tedy naprosto v poradku, nesmite ale pouzivat Torrent ci jine P2P, protoze pri nich sdilite audiovizualni dila a porusujete tak zakon.

    Tak to je vsude v CR a na Strahove se to prisne kontroluje (resp RIAA to zkontroluje za vas, posle report CESNETu, ten preposle report SH a ten promptne odpojuje).

    K IP: CESNET je akademicka sit a jako takova znemoznuje pouzivani site na komercni aktivity. Ty se velmi casto vazou k DNS potrebam, proto tato podminka. Muzete vsak (po povoleni) pouzit DNS zaznam pro vyzkumne ucely, napr domeny jako installfest.cz ci dalsi na Strahove bezi. Je treba se obratit na admina daneho bloku, ktery vam rekne, kam napsat a pozadat si o povoleni. Nema smysl zadat o povoleni na vas fanouskovsky projekt, pokud domena nebude souviset s projektem klubu SH, skolnim projektem ci akademickym vyzkumem, povoleni stejne nedostanete.
    David Watzke avatar 8.11.2010 22:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Děkuju, žes to sem napsal :-) Konečně mám jasno.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.11.2010 15:16 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    nesmite ale pouzivat Torrent ci jine P2P, protoze pri nich sdilite audiovizualni dila a porusujete tak zakon.
    ... i v případech, kdy stahuju .iso Linuxu nebo film Big Buck Bunny, který je pomocí BitTorrentu nabízen samotnými autory? To je mi novinka.
    Quando omni flunkus moritati
    David Watzke avatar 9.11.2010 16:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Myslím, žes to špatně pochopil, protože věta, která této předchází, tu množinu omezila na stahování copyrightovaných věcí. Stahovat distribuce přes BT je ok.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.11.2010 22:58 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Podle mě ne. Možná to tak bylo myšleno, ale rozhodně to tak nebylo napsáno.
    Quando omni flunkus moritati
    10.11.2010 02:17 Jakub Suchy | skóre: 22 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Staci pouzit selsky rozum. .iso oblibenych distribuci samozrejme torrentit muzes.
    pavlix avatar 10.11.2010 21:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Přesto není dobré tvrdit opak.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 10.11.2010 21:32 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Á, rýpal se dostavil...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 10.11.2010 21:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Těší mě.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 10.11.2010 21:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Myslím, žes to špatně pochopil, protože věta, která této předchází, tu množinu omezila na stahování copyrightovaných věcí.
    Linux je pokud vím copyrightovaný.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.11.2010 12:16 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Požární alarm
    Sireny se prvni stredu mesice ve 12:00 testuji v cele republice. To jste musel bydlet na pekne samote, kdyz jste si toho vsiml az ted ;)

    Chodit se koukat ven je zbytecne, protoze testovaci a ostry poplach se lisi vydavanym tonem.
    PepaSFI avatar 7.11.2010 12:59 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Požární alarm
    to nemusí být ani samota, týká se to pokud vím jen sirén napojených na centrální ovládání a ty nemusí být všude. Sirény ovládané manuálně se testují myslím dvakrát ročně. Máme takovou v práci, pravidelně nefunguje. Dřív se používala na začátky a konce směny a přestávky, pak to jako přežitek socialismu zrušili. Možná je to trochu škoda, udržovala se tím v provozu a fungovala jako neoficiální časový normál pro lidi pracující na polích a v lesích v okruhu několika kilometrů.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    David Watzke avatar 7.11.2010 13:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Požární alarm
    Nebydlel jsem na samotě, i tam u nás to tak chodilo, ale prostě jsem to nečekal přímo tady na koleji, v tu chvíli mi vůbec nedošlo, že je středa a poledne... Byl to hroznej rachot, prostě jsem se lek a bez přemejšlení se běžel podívat :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pools avatar 7.11.2010 21:08 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Požární alarm
    To mi víc jak sirény spíš vadí ty zasraný helikoptéry co furt poletujou okolo...
    Vivre libre ou mourir!
    David Watzke avatar 7.11.2010 21:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Požární alarm
    Ještě jsem si žádný nevšim :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pools avatar 8.11.2010 14:02 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Požární alarm
    Počkej až bude zas nějaký kokot z Ruska na Hradě... btw, už víte koho budete volit? ;)
    Vivre libre ou mourir!
    David Watzke avatar 8.11.2010 14:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Požární alarm
    Já budu volit Fosfora na devítku.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pools avatar 8.11.2010 14:46 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Požární alarm
    To já budu volit sebe na desítku a asi Bejzze na celoklubového ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    PepaSFI avatar 7.11.2010 12:45 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    připomnělo mi to dávné časy na internátě a na vojně. Internát v osmém patře kam nejezdil výtah, netekla voda a netopilo topení. Vaření na plechovém vařiči na tuhý líh, poněkud sebevražedný předchůdce rychlovarné konvice využívající odporu vody, přitápěli jsme si topením tvořeným topnou spirálou jen tak na drátech volně zastrčených do zásuvky. Samozřejmě to občas vypadlo a vpálilo se do podlahy. Občas jsme si přitápěli lihem páleným na lopatce. Jednou jsme to zkusili s petrolejem, nejdřív to nechtělo hořet a pak to zas nešlo uhasit. Trošku to čmoudilo, no trošku hodně. Strčili jsme to na hajzlík a zapnuli ventilátor. Nefungoval. Naštěstí tam byly omyvatelné stěny protože to tam pak vypadalo jako středověká žalářní kobka. K tomu stravování, když už jsi se odhodlal k vaření tak to trochu rozjeď. Je spousta jídel co jdou udělat bez konzervové chemie a ještě vyjdou lacino. Znám člověka který si stravou a chlastem vypěstoval žaludeční vřed asi v 25 letech. Děláš těstoviny, zkus italskou kuchyni. Většinou jsou to jídla jednoduchá a pokud nebudeš striktně trvat na maximální kvalitě surovin tak i velice levná. Netvrdím že by se muselo pořád vařit fajnově ale občas je potřeba si udělat radost.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Saljack avatar 7.11.2010 13:24 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Tak jsem se docela nasmál :-D. Jo taky nechápu proč si něco neuvaří. Jako jíst tousty s šunkou, sýrem a kečupem, těstoviny s kečupem, pizzu a nějaký konzervový blivajzi tak bych se z toho asi po..... I když zase nevím jak moc tam máte kuchyň a času aby si jí jeden nezabral. To já si o víkendech doma vyvařuji tak, že ani máma to nevaří :-D.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    David Watzke avatar 7.11.2010 13:45 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Ty by ses z toho třeba podělal, ale mně to vyhovuje :-) Časem to možná budu kombinovat s menzou, ještě uvidím, ale fakt si vůbec nestěžuju - pro mě to blivajz není, jsou to moje oblíbený jídla :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.11.2010 00:20 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    No my chodili do menzy hlavně kvůli srazu na další akci. Prostě sociální sraziště. Nevím, jak je to teď, ale my si mohli koupit lístky do jakýkoliv menzy v Praze, i ten den rovnou na místě, jenom s dokladem.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    8.11.2010 00:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Nevím, jak je to teď, ale my si mohli koupit lístky do jakýkoliv menzy v Praze, i ten den rovnou na místě, jenom s dokladem.
    Teď to de taky, akorát se to řeší přes ISIC...
    8.11.2010 09:54 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Tak to asi nejde tak vošidit, jak prezentace indexu :-)
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.11.2010 13:42 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Taky je tu kreténská podmínka (kvůli cesnetu), že nemůžete mít DNS záznam ukazující na vaši Strahovskou IP - když se to zjistí, dostanete banána, i když z toho se dá vyhádat (kámoš to zažil).
    K tomu bych dodal, že jsem na ČVUT slyšel o Cesnetu vždy jen to nejhorší (od lidí, co spravovali síť nějakým způsobem na Cesnet napojenou). Byrokratická organizace s absurdními omezeními.
    Max avatar 7.11.2010 14:20 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Nj, akademická lajna, přeci bys jí nechtěl plnit nějakýma sračkama :), pravidla musí být.
    Jo, mám kámošku na Jižáku a znal jsem tam jednoho správce. Tam je to se sítí snad nejhorší, co jsem zatím slyšel.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.11.2010 14:36 sigma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Nejen na ČVUT se lze o CESNETu dozvědět podobné věci. Na druhou stranu je třeba si uvědomit jak, a za jakými účely ta síť vznikala. Tyto dávné "ideály" se střetávají s dnešní realitou, kdy síť je přirozeně v podstatě jedna, a běží na ní "všechno dohromady". Převázně jsem slyšel vyjádření ve smyslu, že síť CESNETu se využívá i tak, jak by se využívat podle původních plánů neměla, a "legalizuje" se to právě těmi absurdními nařízeními. Resp. tato nařízení slouží k tomu, že někomu kryjí záda. Jde tu o státní a jiné finanční granty, je to provázáno mezinárodně, atd. Když IFPI bude spamovat normálního ISP, nebude ho to zajímat (zatím, ACTA, že). Jde-li o "síť národního výzkumu", přes kterou jedou torrenty s copyrightovým obsahem, visí ve vzduchu větší problém.

    V posledních letech postavení sítě CESNETu z mého pohledu prošlo značnou změnou, se kterou původní pravidla nejsou úplně "kompatibilní". V dobách největšího rozmachu stavěl CESNET sítě technologicky o řád lepší než bylo běžné v komerční sféře, bylo třeba na ně shánět obrovské prostředky, a to bylo třeba zdůvodnit vznešenými záměry. Dnes se to skoro srovnalo. Význam CESNETu podle mě roste ve výzkumných aktivitách, o kterých se lze dočíst na jejich webu.
    7.11.2010 15:16 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Možná proto, že se používá k serioznímu výzkumu, v kterém je dost peněz?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.11.2010 17:35 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Jak souvisí seriózní výzkum a absurdní nařízení, která tvoří?
    7.11.2010 19:35 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Ta nařízení nejsou absurdní, jen se snaží systém udržet v takovém stavu, aby mohl sloužit původnímu účelu v co nejvyšší kvalitě.
    David Watzke avatar 7.11.2010 19:50 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Jak přesně snižuje kvalitu cesnetu to, když si zřídím svůj DNS záznam ukazující na moji strahovskou IP?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.11.2010 21:14 sfasdfasdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    DNS zaznam casto znamena server = velky traffic na ucely ine ako studijne. Jedna vec je, ze AFAIK prispevky na Cesnet od statu / granty su obmedzene na internet na studijne ucely. Druha vec je, ze velky traffic od viac ludi znamena znizenie dostupnosti pre ostatnych. Pochybujem, ze by inak niekomu DNS zaznam vadil.

    BTW do Cesnetu som pripojeny tiez, obmedzenie na DNS nemame, obmedzenie na P2P tiez nie, ak je to P2P legalne. Naproti obmedzeniu na DNS mame zase obmedzenie na 5GB upload za plavajuci tyzden (je mozne zjednat jednorazovu vynimku).
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.11.2010 21:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Limit uploadu bych chápal spíš než podobné zákazy týkající se DNS, když je to věc, kterou uživatel IP adresy nemůže ovlivnit. Zajímalo by mě, jestli by ban dostal celý Strahov, kdybych jim udělal záznamy na celý jejich IP blok.
    Limoto avatar 7.11.2010 21:51 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)

    Zkus a uvidíš...

    7.11.2010 16:27 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Sporting a myslim že aj Sedmička byly dycky šíleně zakouřený... :-/
    (Na Strahově nebydlím, jen jsem tam měl známý)
    David Watzke avatar 7.11.2010 16:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Kuřáci jsou hrozná havěť, před FELem je to totéž, občas je třeba se z hluboka nadechnout a od 50 metrů před budovou si s tím vystačit až dovnitř :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.11.2010 00:18 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Sedmička ještě funguje? Na koleji jsem jenom přespával, když bylo s kým, ale Sedmičku jsme využívali dost hojně, i z jinejch škol.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Fluttershy, yay! avatar 8.11.2010 22:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Menza? Jako ta z Příběhů z menzy? (BTW nemůžu se dostat na student.cvut.cz)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.11.2010 01:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Náhodou menza na Strahově je docela v pohodě, občas tam zaskočim...
    Fluttershy, yay! avatar 9.11.2010 08:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Tys asi nečetl Příběhy z menzy, že?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.11.2010 13:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Rád bych, jenže "Spojeni se serverem nelze vytvorit!" :-/
    Fluttershy, yay! avatar 9.11.2010 13:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Archiv Google to jistí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.11.2010 14:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Lol :-D Ale jo, kdysi jsem to četl... Myslim si ale, že spíš než pro Strahovskou tohle platí pro Právnickou menzu, ta je imho nejhorší...
    frEon avatar 8.11.2010 23:15 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Taky je tu kreténská podmínka (kvůli cesnetu), že nemůžete mít DNS záznam ukazující na vaši Strahovskou IP
    cname?
    Talking about music is like dancing to architecture.
    David Watzke avatar 8.11.2010 23:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    Nevím jestli jim vadí i ten, explicitně jmenovanej tam není, ale stojí tam "atd.", takže kdo ví.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    frEon avatar 9.11.2010 00:55 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bydlení na koleji (SH)
    hmm "atd." je zlo. asi by to vyhadat slo, ale komu to za to stoji...
    Talking about music is like dancing to architecture.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.