abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.4. 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    nudné dokumentární pořady

    11.3.2012 20:46 | Přečteno: 1740× | Zamyšlení | poslední úprava: 11.3.2012 21:17

    Včera jsem v televizi zahlíd nějakej dokumentární pořad a než jsem stihnul source přepnout na HDMI1, abych si mohl pustit něco z HTPC, tak mě napadla taková myšlenka, jak různý podobný pořady zlepšit. Jsou sice poučný a zajímavý, ale často nudný...

    Podle mě je potřeba podobný pořady trochu okořenit a provedl bych to tak, že bych je zkombinoval s komedií. Bylo by fajn, kdyby byl komentátor komik, kterej by potom prezentoval ty zajímavý fakta a zároveň by je prokládal humorem - různý vtipný přirovnání, situační průpovídky a tak. Zajímavý by to bylo jak u různých přírodních dokumentů (o zvířatech, etc.), ale i u historických pořadů, třeba o WW. Podle mě je potřeba umět si dělat srandu úplně ze všeho. Co se týče černýho humoru, tak pro mě neexistuje hranice - jako třeba že bych si něco přečetl a dotklo se mě to. To je blbost.

    Mám dost ujetý nápady, tak by mě docela zajímalo, jestli jsem jedinej, kdo by něco podobnýho uvítal. Podle mě by si tím podobný pořady získaly spoustu nových diváků a ti by se (byť třeba i "nechtěně" - jako vedlejší efekt) i něco nového dozvěděli. Na druhou stranu by možná ty televizní stanice, které by se rozhodly něco podobnýho vysílat, utratily všechny nově získané peníze za soudní výdaje, protože zeměkoule je plná pablbů, kteří nechápou co je vtip :-)

           

    Hodnocení: 25 %

            špatnédobré        

    Anketa

    uvítali byste humor v dokumentárních pořadech?
     (9 %)
     (5 %)
     (9 %)
     (76 %)
    Celkem 96 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Prcek avatar 11.3.2012 21:05 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Podívej se na dokumenty o přírodě od BBC s Davidem Attenboroughem, ten je prokládá vtípky. Ale asi ne tak často a tak vtipně, jak by sis představoval ty :-). Criminal Penguin
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    11.3.2012 21:11 sasula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Mě zase napadlo, jestli nějaký linuxový filesystém umí využít SSD jako "cache" pro tradiční pevný disk. Představuju si to tak, že často čtené soubory jsou na SSD a zápis se děje nejdříve na SSD, v době nízkého vytížení počítače se pak změny propagují na HDD a naopak.
    11.3.2012 21:13 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    A jak tohle souvisí s tématem blogpostu?
    David Watzke avatar 11.3.2012 21:13 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Diagnóza pro potřebu něčeho takovýho je nedostatek RAM. Ale především nechápu co je to za ujetej styl trollingu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    11.3.2012 21:19 sasula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořády
    Jak řeší dostatek RAM rychlý zápis? Jak to řeší rychlý boot? Navíc je úplně normální mít různé úrovně cachí, podívej se na architekturu CPU.
    David Watzke avatar 11.3.2012 21:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořády
    Jak řeší SSD cache rychlej boot? A k rychlému zápisu bych dodal, že ten právě není potřeba, když máš dost RAM. Prostě se to kešuje v závislosti na nastavení (mount options, a tak).

    Když už tak ochotně odpovídám na tvoje dotazy, mohl bys mi sdělit jakej myšlenkovej pochod tě dovedl k tomu, abys tuhle diskuzi rozváděl zrovna pod tímto mým zápiskem?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    11.3.2012 21:30 sasula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořády
    Může pomoci ke zrychlení bootování, soubory čtené při bootu (a rozházené na disku) by bylo možné shromáždit na ssd a číst je odtud. Navíc jde o perzistentní cache, přežije restart a může se učit dlouhodobě a optimalizovat se pro tvoje použití. Podle mě to není blbá myšlenka a možná to už někde implementováno je.

    Máš v tom blogu hromadu údajů o svých počítačích, tak asi proto mě to napadlo.
    11.3.2012 21:31 sasula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořády
    Nenapadlo mě, že by to někomu mohlo vadit...
    David Watzke avatar 11.3.2012 21:34 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořády
    No, vadí je asi silný slovo, ale asi jsou relevantnější místa pro podobnou diskuzi, jako třeba vlastní blog :-) Zde bych to rád udržel o komediálních dokumentech.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.3.2012 13:21 kaaja | skóre: 24 | blog: Sem tam něco | Podbořany, Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    http://bcache.evilpiepirate.org/
    bambas avatar 13.3.2012 07:53 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Pokud se nemylim, tak tohle musi halavne podporovat zakladni deska a jestli se nemylim, tak s ext3 a reiserfs by to melo fungovat.
    PepaSFI avatar 11.3.2012 21:15 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    takový pořad znám a rád sleduju. Britský motoristický magazín Top Gear.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    David Watzke avatar 11.3.2012 21:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Jelikož jste mi to doporučili už dva, tak jsem se podíval na poslední díl (teda zatím na kousek) a líbí se mi to, takže dík za tip :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Migi avatar 11.3.2012 22:19 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    mrkni hlavne na specialy, třeba ten bolivijskej nebo cestu to Betlema.
    PepaSFI avatar 11.3.2012 22:42 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    poslední speciál je z Indie, u nás ještě neběžel ale dá se najít na uložto s českýma titulkama. Bolivijský opakovali na COOL zrovna v pátek. Speciály byly Polární, vietnamský, botswanský, bolivijský, betlémský nebo taky irácký. Pak je ještě několik filmů na DVD a některé jejich cestovatelské akce byly v normálních dílech série, například cesta do Albánie nebo Rumunska.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    kotyz avatar 11.3.2012 22:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Dobrej je TopGear Apocalypse, na ulozto i s dabbingem. Je to nějaký vánoční DVD v postapo stylu, třeba simulace dojíždění do práce v podmínkách jaderný zimy tam je, dost dobrý.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 11.3.2012 22:55 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Nestrašte mě furt s tim dabingem - já ještě mám sebeúctu :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 11.3.2012 23:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Já už sem línej opravovat chyby v titulcích a pak to ještě znova číst když na to koukam, takže když je dabing tak ho beru (až na pár případů kdy stojí opravdu za hovno a anime pokud možno jen v originále s titulkama, ty aspoň většinou píšou lidi kterejm na tom záleží). Sebeúcta je luxus kterýho se časem vzdáš výměnou za něco jinýho ... ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 11.3.2012 23:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Lidi v IT potřebujou angličtinu, tak proč se ji rovnou nenaučit pořádně? Když už mám problém s originálním (anglickým) zněním, tak jen proto, že nerozumím nějakému konkrétnímu člověku, a tak si třeba pustím anglický titulky a ty už mi spolehlivě stačej. Různý (amatérský) český titulky jsem viděl a ... ne, díky. Ono je to pro mě i přirozenější. Poslouchat jeden jazyk a zároveň ho i číst. Jinak to je přece guláš, poslouchat angličtinu, číst češtinu a ještě sledovat co se děje :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 12.3.2012 00:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Já potřebuju hlavně porozumění psanýmu textu (wiki, manuály, diskuzní fóra) a to mam. Nějaký filmy a seriály mi s tim nepomůžou. Jo, s konverzací a výslovností by mohly, ale to neni pro mě aktuálně tak důležitý.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    PepaSFI avatar 12.3.2012 09:01 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    myslím že každý si může snadno najít co chce, když někdo ovládá angličtinu do té míry že chápe vtipy a narážky tak to je určitě lepší. Já jsem bohužel generace co se z donucení učila ruštinu od učitelů co ji neuměli. Anglicky tak maximálně přelouskám nějaký návod k použití a to ještě z donucení. Nic jiného člověku nezbývá, ten český, přeložený asi z čínštiny stejně většinou nedává smysl. Takže díky za dabing a titulky. Konkrétně Top Gear má dabing velice dobrý, ale taky to nebylo jednoduché. Znám se trochu s člověkem který pro Primu překládal první sérii. Někdo mu to dohodil jakožto topgearovému fanouškovi. Dokonce jsem se na jeho blogu účastnil konzultace některých překladů. Ne všechno se dá jen prostě přeložit aby fór fungoval. Jenže pak Prima měla pocit že se s tím zbytečně babrá a on to zas nechtěl nějak odfláknout takže z toho radši vycouval. Takže pak pár dílů překládala nějaká ženská která neměla nejmenší představu o odborných pojmech a už vůbec ne o topgearových vtipech. Naštěstí to pak pochopili, chopil se toho někdo kdo se vyzná a dabing funguje.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    gtz avatar 12.3.2012 20:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    TopGear je dobrý sám od sebe.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 12.3.2012 20:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    A TopGear bez Jeremyho to není ono. Sakra to by byly vtipy kdyby tam hrál on.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    11.3.2012 21:24 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Bylo by fajn, kdyby byl komentátor komik, kterej by potom prezentoval ty zajímavý fakta a zároveň by je prokládal humorem
    Takový je například pořad Top Gear z UK a „náš“ dokumentární seriál Šumná města s Davidem Vávrou.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    mirefek avatar 11.3.2012 21:34 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Povazuje se Religulous za dokument?
    David Watzke avatar 11.3.2012 21:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Papírově to vypadá skvěle, dík za tip, čeknu to.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    11.3.2012 21:40 Adam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    odporucam
    David Watzke avatar 11.3.2012 22:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Tak tohle je paráda. Wow. S tímhle teď budu prudit každýho, koho potkám.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.3.2012 01:12 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Holy fuck!
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    kotyz avatar 11.3.2012 22:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Myslíš to co bylo včera na dvojce o tom LSD? To si musim stáhnout, zejtra už by to mohlo bejt na ulozto, sem nestih prvních 10 minut ...

    Předtim tam bylo zas několik kvalitních o atomovejch bombách a testech, jeden byl dokonce čínskej a ani se mi věřit nechtělo co tam na sebe všecko práskli (jen o tom kolik lidí kvůli tomu zařvalo taktně pomlčeli, jakože to oficiální zdroje neuvádí).

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 11.3.2012 22:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Něco takovýho byl imho Brainiac, ale tam byl ten humor spíš trapnej a těch faktů tam moc nebylo a nakonec se to zvrhlo vždycky k vyhazování karavanů do luftu. Něco jako TopGear :-D Se musíš rozmyslet jestli chceš dokument nebo zábavnej pořad, podle mě se to moc kombinovat nedá, pak ti z toho vyleze "to nejhorší z obou světů" (něco jako win 8 - to si nemůžu nenechat pro sebe) :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.3.2012 22:57 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    ... a nakonec se to zvrhlo vždycky k vyhazování karavanů do luftu.
    Ano, pokud tam něco nevyhodí do vzduchu, je to nuda (a.k.a. Education Through Pyrotechnics) :-) Stačí se zeptat na hodiny chemie na základní škole. Lidi, co jinak nevědí, jestli je molekula větší než atom a Avogardovo číslo považují za finální část vystoupení cirkusových artistů na vysuté hrazdě, si přesto velmi dobře pamajují, co se stane se sodíkem, když ho hodíte do vody nebo jak "štěká" zapálený vodík ve zkumavce ...
    12.3.2012 22:59 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Grrr, Avogadrovo, ne Avogardovo.
    13.3.2012 12:16 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Když už tak už: visutá, ne vysutá :)
    11.3.2012 22:56 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    A co jiného byl seriál o "šumných městech" ?
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    kotyz avatar 11.3.2012 23:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Ten sem moc nesledoval, ale vim že to moderoval ten z Alles Gute z Český sody (Vávra?). To by mohla bejt jistá záruka "kvality" ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    AsciiWolf avatar 11.3.2012 23:41 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    >Podle mě je potřeba umět si dělat srandu úplně ze všeho.

    Hmm. Co takhle humorný dokumentární film o utrpení židů v nacistických koncentračních táborech? :-P

    David Watzke avatar 11.3.2012 23:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Snesl bych bez problémů. A užil bych si ho, kdyby byl kvalitní. Je opravdu důležitý umět odlišit černej humor od reality. Uvědomuju si jak hrozný věci se během WW2 děly a nejsem k tomu lhostejnej, to ani omylem, ale přesto mám takovejhle názor. Chápu, že to není něco, na co bude koukat člověk, kterýho se to dotklo. Ale co nechápu, to jsou moralfags, dle kterých by něco takovýho ani nemělo existovat.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.3.2012 00:08 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    S oblibou sleduju dokumenty ze serie NOVA, ... klicova slova pro YT: PBS NOVA documentary, daji se tam casto najit velice zajimave kousky. Bohuzel mi prijde, ze v posledni dobe se snazi hodne priblizit prumernemu americkemu divakovi, mozna by se ti to mohlo libit.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Marián Kyral avatar 12.3.2012 07:29 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Obecně mám dokumenty rád, podstatné jsou nějaké zajímavé záběry. Humor není až tak nutný. Ovšem nedávnou jsem zahlédl dokument Největší tankové bitvy. Na první pohled zajímavé, pěkné animace, ale nedalo se na to dívat. Ten americký styl byl strašný. 10 minut dokumentu, pak předěl pro reklamu (který u nás nebyl využit) a následovalo dalších 10 minut, kde prvních 5 minut opakovali to, co bylo v předchozích 10 minutách. Chápu, že v Americe potřebují po 20 minutovém reklamním bloku osvěžit, na co se vlastně koukají, ale bez reklam to vypadalo divně a zcela mně to znechutilo.

    Co se mi hodně líbilo, byl seriál o leteckých katastrofách. Kombinace hraných scén, animací a detektivky byla hodně zajímavá.
    kotyz avatar 12.3.2012 10:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Jo, to opakování a "uvidíte za chvíli" následováný dalšim opakovánim mě taky vadí. Na Tankový bitvy sem moc nekoukal, ale sleduju třeba Špinavou práci a tam je to docela otravný, kdyby se to prostříhalo tak se to dá srazit na polovic času. A Prima to zdařile kopíruje v pořadu Těžká dřina, mají i stejnou grafiku, používají tam i stejný vtípky kdy tomu moderátorovi vždycky na konci ujedou a nechaj ho tam, prostě kopírka jak vyšitá, ale místy je to snad lepší než originál (míň blbejch keců, neopakujou se tam tolik, ikdyž trochu to tam je taky). Letecký katastrofy byly špička a dobrý byly i Vteřiny před katastrofou kde byly i jiný katastrofy, třeba zřícení obchodního centra, ale bylo to udělaný stejně jako ty letecký, taky tam byly i ty hodiny s odpočtem. Škoda že už to teď nedávaj, stačila by i repríza.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.3.2012 08:39 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Problém shledávám spíš v tom, že jsou ty pořady neeeeeskutečně rooooooooooooztahané. Plno upoutávek na to, co přijde za 10 minut, všechno se opakuje aspoň 3krát. Co by se vešlo do 10 minut, vyjde aspoň na půl hodiny. Holt to není dělané na poslušného českého človíčka, který vyvěsí telefon, zatáhne žaluzie, aby se mohl plně věnovat sledování televize.
    12.3.2012 10:32 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Mému vkusu vyhovují pořady Palin's Travels - cestopisy Michaela Palina z Monty Pythons, tam je ta info a humor dobře vyvážený. Vlastně trošku jako náš Vávra.

    Když to porovnám s placenou turistikou Donutila, Bartošky, Lábuse a dalších od ČT...., jenže ti mají holt státní peníze a ty se dají vesele utrácet za pitomosti, i pro nejmenovaného místního kapitalistu.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    13.3.2012 16:57 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Placená turistika Donutila s Bartoškou spočívá v tom, že k natočenému materiálu ve studiu přečtou komentář.
    14.3.2012 13:12 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Ne ve všech případech.
    Václav 12.3.2012 11:33 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Sice to není žádná komedie, ale série Cosmos: A Personal Voyage od Sagana taky není zrovna uspávací :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kotyz avatar 12.3.2012 12:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Jo, ty sou dobrý (ikdyž je na tom vidět to stáří, nedaj se čekat žádný 3D animace sluneční soustavy a tak), mam všech 12 pěkně vyskládanejch na poličce (kus za 39, no nekupto). A děsně bych chtěl někde splašit tu japonskou sérii (mohlo to mít něco mezi 6 až 12 dílama) ze začátku 90. let kde to bylo od vzniku Země až k lidem, myslim že to byla Zázračná planeta nebo Planeta života, ale pod stejnym názvem toho je víc a nedaří se mi najít to pravý. To si prostě moje sbírka žádá ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 12.3.2012 13:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Z toho Cosmosu je ještě hodně cítit ta atmosféra studený války, ty obavy jestli může naše nebo i mimozemská civilizace přežít dost dlouho bez toho aby se sama zničila na to, aby byl nějakej kontakt vůbec možnej. A to je další věc od Sagana co stojí za vidění (nebo přečtení) - Kontakt. Film sem už viděl nejmíň 10x, ale ke knížce se zatim nedostal.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.3.2012 13:35 xkomczax | skóre: 51 | blog: proste_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Třeba něco ze série Byl jednou jeden... (život)? ;-)
    kotyz avatar 12.3.2012 13:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    To sem žral někdy ve druhý třídě (pak ještě Byl jednou jeden člověk, ty novější verze jako Byl jednou jeden vynálezce a Byl jednou jeden objevitel už sem neviděl) :-D Teď už mi to přijde takový moc infantilní ... Možná tak v záchvatu nostalgie, ale to už se spíš necham zachvátit něčim trochu jinym z tý doby.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.3.2012 16:01 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Třeba by mohl mezi musulmany pobíhat Charlie Chaplin.
    houska avatar 12.3.2012 17:44 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    nejsi prvni koho to napadlo ... a dokonce to ma i nazev edutainment, ale osobne to moc nemusim
    Grunt avatar 12.3.2012 21:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Co třeba Trinity and Beyond, Food Inc. a tak? To je nejlepší sledovat v tichu, klidu a vychutnávat si záběry. Malá ochutnávka.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.3.2012 22:42 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Ten první nedávno běžel na ČT2 (jak jsem nedávno psal) pod názvem Začalo to v Los Alamos. A opravdu stojí za to, dokonce i ta hudba (nahraná Moskevským Symfonickým Orchestrem, včetně sborů), která správně děsivým způsobem dokresluje atmosféru.
    kotyz avatar 12.3.2012 22:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Pak bylo ještě pokračování - Atomoví filmaři, o lidech co to točili. Tam bylo pár novejch informací a záběrů. A pak ještě něco o pokusech ve vesmíru a vysoký atmosféře, ale to už bylo od jinejch tvůrců. A nakonec čínskej dokument o čínský bombě. Celý to tvoří dohromady takovou pěknou sérii. Možná dvojka ještě něco dalšího podobnýho odvysílá, kdo ví ...

    Trinity sem měl už nějakej ten rok v originále (tam to nebylo rozdělený na dvě části), ale jenom s amatérskýma titulkama který sem asi dvakrát komplet přepisoval, ale furt to nebylo ono. A vim že to po netu lítá i v HD verzi, to musí bejt teprv něco!

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 13.3.2012 20:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    A vim že to po netu lítá i v HD verzi, to musí bejt teprv něco!
    Já když viděl původně tohle, tak jsem hledal kde zas co zkoušeli a nebo jestli jde o novější Francouzské testy. Až později mi došlo, že je to starý dobrý Enewetak. Podle těch videií jde právě o preview z Trinity and Beyond.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 14.3.2012 01:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Jo, to voni si na tom narozdíl od rusů nebo číňanů dali fakt záležet - založili vlastní studio, vyvinuli speciální barevnej film odolnej radiaci, používali jako první různý experimentální kamery (rychloběžný, širokoůhlý, dálkově ovládaný, letecký fotokulomety, prej zkoušeli i 3D ale to nikde nebylo ukázaný) - o tom je právě v tom doplňujícim filmu "Atomoví filmaři". A jestli točili i něco na 72mm kamery tak z toho by byl luxusní transfer na blu-ray, stejně jako třeba z takovýho Ben Hura z 50. nebo 60. let (taky 72mm a BD už vyšlo někdy loni). Rusové a číňani buď neměli tolik záběrů ani v takový kvalitě a nebo to nejlepší prostě neukázali a leží to někde v archivech. O francouzský bombě sem zatim žádnej dokument neviděl, jenom v těch co už mam byla zmínka o dvou třech větách o nějakejch pokusech na Sahaře a k tomu nějaký nic moc video a to bylo celý. HD verzi Trinity and Beyond sem musel smazat, protože muj komp byl "too slow to play this" (shodou okolností mě touhle hláškou dneska zase mplayer potěšil, ale to už bylo opravdu na pomalym kompu a čekal sem to dokonce horší).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 14.3.2012 01:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    A jo, AtomCentral.com je divize Visual Concept Entertainment, která vytvořila jak Trinity and Beyond tak Atomový filmaře, takže oni měli v rukou ten původní filmovej materiál a dali si záležet na transferu a nějakym tom restaurování, tak to se nedivim že to tam mají i v 2K rozlišení a vypadá to fakt dobře. Jen přemejšlim kolik sme toho ještě neviděli, protože toho bylo natočeno fakt hrozně moc ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 14.3.2012 18:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Jen přemejšlim kolik sme toho ještě neviděli, protože toho bylo natočeno fakt hrozně moc ...
    Já chci vidět všechny. Jinak dík za tip na další zajímavý dokument.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 14.3.2012 18:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Já je sbíram, už jich mam pěknou hromadu. Většina je teda o přírodě a vesmíru, ale mam tam i ty atomový zbraně, takovou tu rejpavou klasiku jako sicko, supersize me, zeitgeist komplet všechny díly, pak nějaký drogy, závislost na netu, Jílka a další kuriozity :-D

    Jen to je roztahaný přes tři různý disky a něco se už možná i ztratilo (minimálně ty konspirace o 11. září sem tam někde měl a teď to nemůžu najít).

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Josef Kufner avatar 12.3.2012 23:35 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Jiří Němec avatar 13.3.2012 08:34 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Mě dokumenty co běží na ČT, většinou uspávaly, ale na Discovery HD a Discovery tomu tak není. Nemyslím jen zábavné pořady jako MythBusters, ale fantastické je i třeba Through the Wormhole s Morganem Freemanem. Celkově mi ten jejich styl sedí, nemusí tam být žádné vtípky. U How It's Made, Discovery Atlas nebo SciTreku taky vydržím dlouho.

    Nejlepší porovnání dokumentů byl kolem výročí 40 let od cesty měsíc, na ČT běžel jakýsi BBC film s herci, kde jen celou dobu řešili kdo první vkročí na měsíc, na Discovery celý měsíc běžela série s záběry od NASA, rozhovory s těmi lidmi. Krásně od začátku, prvních pokusů. Člověk pochopil co tam bylo byrokracie než je něco nechali dělat a jak moc o sobě byli přesvědčeni že jsou supermani...
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    Bystroushaak avatar 13.3.2012 16:33 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Docela vtipný jsou ?dokumenty? o Etiketě od Špačka.
    David Watzke avatar 13.3.2012 18:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Jo, nějaký jsem viděl, to se dá.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Petr Tomášek avatar 14.3.2012 10:57 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nudné dokumentární pořady
    Já naopak považuju 80% dnešních dokumentů za sračky, kdy se vytrhávají věci lidem ze souvislostí a nenechají je domluvit (protože prý by to nikdo nesledoval); nejhorší ze všeho jsou „hrané dokumenty“, což je totálný hnus.

    Prostě od dokumentu čekám určitou objektivitu a místo to píčovinky a manipulace... :-(
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.