abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 558 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Svítá na lepší časy (zápisek o sportu) [update]

    5.6.2012 00:24 | Přečteno: 1606× | Sport | poslední úprava: 8.7.2012 09:15

    Nedávno jsem vyměnil iPad za horské kolo a rozhodl jsem se začít sportovat místo mluvení o tom jak začnu sportovat. A konečně mám pocit, že jsem překonal počáteční odpor a našel potřebnou motivaci. Jdu se pochlubit se svými dojmy a poradit se ohledně běžecké obuvi.

    Pro takovýho pecivála, jako jsem já, byl trochu problém pochopit, proč se lidi vůbec obtěžujou a když už, tak jak to navíc můžou mít rádi. Odpověď mi dalo Endomondo, které používám od té doby, kdy mi o něm dal kralyk vědět (a za tu mu patří velký dík!). Včera večer jsem totiž využil příležitosti, když jsem jel busem kolem Vypichu, vyskočil jsem ven a rozhodl se zaběhnout 1 km baseline jen tak abych věděl just how much of a piece of shit I am. No, tak jsem nastavil 10 sekund odpočet a když to došlo k 0, plechová huba mi řekla "free your endorphins" - a to je podle všeho ono. Tak jsem se rozeběhl a trvalo mi 4m38s než se plechová huba konečně znova ozvala, že už to byl kilák... ke konci mě hrozně píchalo v boku, ale nepřestal jsem. I přes tenhle teror jsem po doběhnutí začal mít dobrej pocit a radost. Ne teda z času, ten je hroznej, ale prostě tak celkově.

    Dneska jsem si ten čas o 7 sekund zlepšil (4m31s). Po přečtení článku o tom, jak se má správně dýchat, už jsem se nedostal do stejných problémů jako včera. Postupně se budu snažit časy zkracovat, ale zároveň i prodlužovat vzdálenosti a trénovat tak svou bídnou výdrž. Mám takovej problém, že nejsem schopnej běžet pomalu adekvátně ke svý kondici a honím se za nejlepším časem. Na tom musím zapracovat, jinak tu výdrž zlepším fakt těžko.

    Pár dnů zpátky mi přišla SMS od táty, že zaběhnul ultramaraton (103 km) za 13h48m (v kuse), takže zhruba tam někam bych se chtěl dopracovat :-D Ne, dělám si srandu, tak vysoko fakt nemířím, ale motivující je pro mě skutečnost, že táta začal se sportem mnohem později a dokázal se takhle vyšvihnout, tak proč bych nemohl i já?

    No a tím se dostávám k běžeckým botám, které by se mi hodily, abych si neodepsal nohy. Nejradši totiž běhám po asfaltu, což je ovšem zároveň asi největší záhul pro klouby. Jestli máte nějaký fajn boty, který byste doporučili, tak budu rád za reakce.

    A ještě jedna věc: kam při běhání s mobilem? Aktuálně mobil držím v ruce, ale to je krajně nepraktický... (A nestojím o rady typu "mobil nech doma".)

    Update: prozatím jsem dal na radu "libovolný běžecký boty na tvoje výkony postačej" a koupil jsem si na webu docela pochvalovaný Nike Air Relentless. Byly levný (1.1k), jsou pěkný, lehký, pohodlný a budou se dát nosit i jen tak, kdybych si případně někdy chtěl pořídit lepší.

    Update 2: s novýma botkama jsem kilák zaběhl za 4:01. Trik spočíval v tom, že když jsem už fakt nemohl, tak jsem zrychlil :-D

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Sportujete?
     (15 %)
     (33 %)
     (7 %)
     (10 %)
     (35 %)
    Celkem 81 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2012 00:34 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Mrkni se po ledvince, jsou i nějaké "speciální" pro běžce, aby to moc nepřekáželo.

    Co se bot týče, tak na silnici/dráhu se hodí tretry nebo příp. i kopačky (drží). Já teda běhal v rozervaných prestižkách a teď používám sandály. Ale je to částečně do terénu. V podstatě by to mělo mít tenkou podrážku a prodyšný materiál (v tomhle kontextu bych doporučil podívat se po slušných fuseklích).

    Kdybych nevěděl, co s penězi, šel bych do těch běžeckých "fuseklí" (inspirovaných těmi mexickými indiány).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2012 00:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Kdybych nevěděl, co s penězi, šel bych do těch běžeckých "fuseklí" (inspirovaných těmi mexickými indiány).
    Markeťáci tomu říkají fivefingers.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.6.2012 08:05 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    http://www.behshop.cz/bezecke-doplnky/bezecke-batohy/ beham ale cas neresim mam trasu po lesni ceste cca 8km a tohle je dobra volba nebo neco podobneho, ledviku bych nechtel
    5.6.2012 08:06 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    a da se pouzit i na kolo tim zabijes dve mouchy jednou ranou
    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2012 12:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Podobný batoh mám, ale na běhání je to otrava, ačkoliv většinou běhám s batohem (protože se potřebuju někam dostat. Totéž s jízdou na kole.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 5.6.2012 13:12 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Si přidělej na kolo košík, ne?
    David Watzke avatar 5.6.2012 13:14 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Si děláš prdel, ne? :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Jendа avatar 5.6.2012 13:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Proč? Sám ho mám. Ježdění s batohem na zádech si nedokážu představit.
    Limoto avatar 5.6.2012 13:28 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)

    S batohem na zádech se o dost líp řežou zatáčky, když jedu na kole s košíkem a dám si ho tam, tak mám vždycky pocit, že se to tam vzadu strašně kroutí a že se to kolo zlomí :-D

    Jendа avatar 5.6.2012 14:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Tak to se mi nestává, ale může to být tím, že
    • vážím pravděpodobně víc než ty
    • mám velké kolo (29")
    • jezdím tak kolem 20 km/h
    Limoto avatar 5.6.2012 16:35 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Tak to se mi nestává, ale může to být tím, že
    • vážím pravděpodobně víc než ty
    • mám velké kolo (29")
    • jezdím tak kolem 20 km/h
    • to pravděpodobně ano
    • co to máš za kolo? jinak já konkrétně po městě jezdím na 28" treku (za přepokladu, že se bavíme o velikosti kol, ale 29" rám si fakt nedokážu představit), takže tímhle to nebude
    • to bude asi primární příčina..
    5.6.2012 13:22 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    na starem horskem mam vzadu nosic na nem pridelanou bednu od piva a na ni znacku omezujici rychlost na 12° :P
    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2012 13:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Stabilita ti asi nic neříká, že?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 5.6.2012 14:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Batoh v košíku je mnohem níž než na zádech a triviální fyzikální úvaha mi říká, že je lepší mít těžiště nízko. Se stabilitou jsem měl problém jenom jednou, když jsem vjel do kolejnice, a tam to bylo tak jasné, že by mi nějaký batoh nepomohl.
    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2012 14:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Jenže si uvědom, že jsi částečně nezávislý na kole. To znamená problém, když klopíš zatáčky nebo jedeš ze sedla. Pak kolo padá i v situaci, kdy by nemuselo, navíc pokud seskakuješ, seskakuješ bez batohu, což by se mi nelíbilo (obsah batohu by si natloukl).

    Ačkoliv s tvým stylem jízdy "stará Radová" je to celkem jedno.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.6.2012 00:55 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Pred tvym tatou smekam. Takovou vzdalenost si moc pro beh predstavit neumim. Pekne.
    5.6.2012 01:11 hatatitla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    ja mam garmont 9.81 escape, a maju asi len jednu chybu. podrazka je vlastnej vyroby a velmi dobre ta nabije energiou (nie len pozitivnou, ale aj elektrickou :) ), takze ma kopu zabradlia, vytahove dvere, klucky na dverach a aj auto. inak su naozaj pohodlne, najme pata je velmi dobre odpruzena, su goratexove a odvetrane, jazyk je presity takou natahovacou latkou, takze lahsie sa cisti od blata pri snurkach. no a snurky su len pribalene, povodne je pouzite take lanko, ktorym sa topanka stahuje. najskor som mal k tomu odpor, ale kym som sa dostal k ich vymene, tak som zistil ze naozaj je to praktickejsie ako klasicke snurky. co sa tyka dezenu podrazky, je vhodny aj do terenu, ale asi hlavne na asfalt.
    Jendа avatar 5.6.2012 01:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    OT: Nebolestivého vybití statické elektřiny lze docílit zvětšením plochy, přes kterou přejde. Klíčem, šroubovákem, whatever.
    5.6.2012 01:14 Ivorne | blog: Ivorne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Hodíš sem odkaz na ten článek o dýchání?
    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2012 01:19 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Já v podstatě souhlasím s obsahem zápisku na Běháme.cz, ke stejnému závěru jsem se dobral samostatně.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    David Watzke avatar 5.6.2012 01:20 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    To je přesně ono.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Isah avatar 6.6.2012 08:44 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)

    Bývalý, který běhal maratony a dělal triatlon běhal v botách značky Asics. Koukala jsem, že je to oblíbená značka triatlonistů. Já moc neběhám, ale kupuju si běžecký boty na nošení ve městě (páteř). Tak od 2tis. výš si vybereš. Měly by být na asfalt s dobrým pružením paty. Kvalitní boty jsou základ buse se Ti běhat lépe a bude Tě to i víc bavit. Na Prestige zapomeň.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    5.6.2012 11:08 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Nevim, zda na to existuje nejaky seriozni vyzkum, ale pro intenzivni aerobni namahu jsem mel mnohem lepsi vysledky s pomerem nadech:vydech 2:4 nez s rovnomernym 2:2.
    5.6.2012 11:19 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Ondro, těch výzkumů je kvantum, ono hodně záleží na každém jednom (i jeho kapacitě plic), plus jestli jde o výbušné zatížení nebo vytrvalostní, a schopnosti během jedné minuty přejít do klidové fáze. Schválně se večer na to doma podívám, tyhle přehledy tam někde mám, když jsme s repre dělali testy.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    6.6.2012 16:40 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Tak jsem se na to trochu díval, prakticky všichni se shodují, že to je individuální. Jestli jde o sprint nebo nějaký aerobický cvičení. Asi nejlíp pomůže s dýcháním 'talking-test', měl bys dýchat tak, abys byl schopen při běhu mluvit nebo si zpívat,přičemž obojí začít při nádechové fázi.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Marcela* avatar 6.6.2012 20:15 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Můžeš si při tom i pískat, Grímo ;-)...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    7.6.2012 11:23 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Tvoje pokyny si slepice strč do příslušného otvoru místo mrkve či okurky z tvojí latifundie. A pak si pískej, než se manžel začne divit :-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Marcela* avatar 7.6.2012 12:49 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Nápodobně, Červivče :-). A nezapomeň si k tomu navléct stahovací punčošky, aby se ti neodkrvily nohy :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    7.6.2012 14:06 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Když seš blbá, a ventiluješ svou sportovní neznalost veřejně, tak si klidně posluž. Odhaduju, že jsi naposledy poskakovala na Michala Davida na Strahově na spartakiádě, a sport znáš jenom z méééédií. I když možná dáš občas romantickou procházku s dcerkou a s Jendou po nákupním centru.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Marcela* avatar 7.6.2012 19:48 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    No faktem je, že raději sport dělám, než o něm kecám, takže máš svým způsobem pravdu, že z tvého hlediska jsem sportovně neznalá :-). A propo, v zatuchlé tělocvičně ani zahekané posilovně bys mě rozhodně nenašel, na to nemám žaludek...

    Nic proti Michalu Davidovi, ale není to moje krevní skupina ;-). Spartakiády jsem se nikdy nezúčastnila, masové akce odjakživa nesnáším. To ty máš nejspíš ještě živé vzpomínky z toho majestátního zážitku, tak zavzpomínej, zapni magič, natáhni červené trenýrky, ty značkové stahovací punčošky a s chutí do toho, sportoznalče! :-)

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    7.6.2012 22:27 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    v zatuchlé tělocvičně ani zahekané posilovně bys mě rozhodně nenašel,

    Soudružko Benešová, máš to marný, opravdu poslední věc, která mne napadla, je hledat vyžilou matinku někde po fitkách :-) :-) :-). Jinak je vidět, že jsi opravdu zastydla se znalostí sportu v době Národní fronty, případně v nějaké posilovně v bývalé kočárkárně ve tvým paneláku. Budeš se divit, současná fitka jako třeba průhonický Aquapalace, vokovická Sorbonna, nebo dobrý haly tvým vzpomínkám z mládí rozhodně neodpovídají.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.6.2012 07:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)

    LOL!

    A nezapomeň si k tomu navléct stahovací punčošky, aby se ti neodkrvily nohy :-).
    Tos musel bejt asi hodně nasranej (podle tvý reakce) když tě takhle vydařeně setřela. :-D Já když si tu větu přečet, málem šlo zas kafe do klávesnice. :-D

    Jinak ty vaše "fitka" mi přijdou spíš jak pro buzeranty (ta-ble-ty :-D), my chlapy si kondičku udržujem přirozenou cestou, já jdu teď třeba pomoct kámošovi s Ytongem na nový jádro. Kdybys chtěl, na příští tejden budu potřebovat přidavače a věděl bych i o práci pro 2-3 kopáče. A ještě ti za to zaplatim! :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.6.2012 07:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    ...dám o pětku na hodinu víc, když si vezmeš "punčošky" :-D :-D :-D :-D :-D
    Marcela* avatar 8.6.2012 17:36 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    To máte u Grímy teď sečtené, Amígo! :-)

    Připravte se na hanlivé anonymní komenty, budete stále na mušce :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    8.6.2012 19:12 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Amígo není na rozdíl od tebe Narcelko policejní zrůda, ale naprostej pohodář, od kterého mi jeho rejpance rozhodně nevadí. Mimo stupidity máš slabosti i v odhadu reakcí oponentů, slípko oškubaná.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    8.6.2012 10:31 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Já spíš u téhle zastydlé pubertální soudružky v přechodu nesnáším, jak obětavě hodnotí všechno v diskuzi, a ví o tom hovno. Asi jako kdybych chtěl opravovat Ondru Zajíčka v matfyzáckým oboru ;-). Tak si dál s Narcelkou a dcerunkou můžeš pohrávat ty sám :-).

    Diskuze byla o podnětech pro kluka, kterej začíná s běháním, o správném dýchání, botech, atd., včetně oblečení. To, že si soudružka Benešová pamatuje naposled červené trenýrky ze spartakiády neznamená, že se sportovní věda nevyvíjí. Chápu, že asi ještě chodí v jednodílných plavkách, ale některé progresívnější dívky už nosí pár let bikiny !!!! Zrovna ty podkolenky mají za posledních 5 let nárůst prodejů pro sportovce v násobcích, ale to by musela napřed myslet a vědět, a pak komentovat někde od plotny v paneláku.

    Jinak díky za nabídku fyzické práce, ale já jsem raději udělal o jeden kšeft navíc, a někoho si zaplatil, než abych při stavbě baráku musel být fyzicky přítomen. A navíc příští tejden bude časový rozvrh ovlivňovat fotbalový ME. A máš pravdu, že někteří navoněný chlapci se ve fitkách objevují, ale ti moc necvičí, protože jsou permanentně na mobilu a u zrcadla :-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Marcela* avatar 8.6.2012 17:33 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    zastydlé pubertální soudružky v přechodu
    No od tebe to zní plesnivče docela komicky, možná se ani nenaděješ a budeš dědečkem. Však jsi tu jednou zmiňoval, že máš dospělého synka! Už si barvíš plešku, aby ses cítil "forever young"? :-)
    Diskuze byla o botech
    Vždyť ty neumíš ani skloňovat, inteligente z vokovické Sorbonny! Nebo to je nějaký archaický tvar, či mluvíš o robotech? :-)
    Chápu, že asi ještě chodí v jednodílných plavkách, ale některé progresívnější dívky už nosí pár let bikiny !!!!
    Mrkni někdy na přebory v plavání žen, sportoznalče ;-).

    Jinak, možná jsi propásl poslední šanci, ale ještě máš příležitost využít Amígovu nabídku. Fyzická práce by ti jistě přišla k duhu a možná by tě vyléčila z kreténismu :-). Jak se říká, práce šlechtí! :-)

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    8.6.2012 18:54 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Tak vidíš ty stbácká zrůdo, jak si děláš výpisky, co kdo kdy napsal, seš prostě humus společnosti, a nedivím se, že doma v Záprdlicích zoufale čekáš na kontakt se světem, až se na tebe s dcerunkou usměje nějakej chlap, jakejkoliv chlap.

    Možnost překlepu ti neříká nic, číst pořádně neumíš, nebo jsi zvyklá svoje stbácké svodky takhle vždycky upravovat? Ty krávo dlouho nepodojená, od kdy má občanku pouze dospělý? Každá tvoje hláška je ukázkou tvé tuposti, včetně komplexu ze svého vlastního vzhledu, ta fotka na chatu tě těžko zachrání, odhaduji, že ve svém věku si už barvíš nejenom vlasy, špíno fízlácká.

    Jenom se ti musím omluvit za pozdní reakci, kvůli večernímu fotbalu jsem musel jít do fitka a do bazénu už odpoledne. Ale ty už jsi určitě na cestě na svou socialistickou latifundii vyrábět ekologické okurky na všestranné použití.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Marcela* avatar 8.6.2012 21:39 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Jj, holt inteligent se Sorbonny s titulem RSDr. se nezapře! Vulgární a tupý, jako byli všichni kovaní soudruzi. No nerozčiluj se, estébáku. Dej si ještě kolečko kolem baráku, třeba ten vztek rozdýcháš :-).

    A pozor ať ti nerupne žíla! Byla by tě velká škoda, tak kvalitního soudruha...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    8.6.2012 21:53 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Slepice ukvokaná, vaše stbácké tituly se skutečně na Sorboně před 10 lety už nerozdávaly. Ale chápu, že tvoje vzpomínky jsou stále čerstvé - že by tě nevybrali za zásluhy na studium toho vašeho bolševického kurzu, a já ti jitřím rány.

    Jinak už Werich říkal, že blbý maj čas si pamatovat, chytrý musej vymýšlet, ale to se tebe netýká. Ty si ani nepamatuješ, ale musíš si dělat poznámky. Dostaneš diplom nebo povýšení za tu svojí svinskou práci fízlování, špíno? Kdo tě sem vůbec nasadil, práskačko, určitě to nebyl zájem o počítače.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Marcela* avatar 8.6.2012 22:03 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    No toho Wericha sis zaonačil hezky! Vymýšlet si, zvlášť pomluvy o druhých, v tom jsi přímo mistr. Takže v tomhle ohledu jsi "chytrej".

    Diplom za "sviňskou práci" máš jistě v obýváku ve zlatém rámu vedle Štrougala a láskyplně z něho otíráš letitý prach...

    Ale už tě nechám syčet samotného, jako kůla v plotě. Jsem unavená z bazénu. Zapiš si to! A udělej si poznámku, že jsem měla růžovofialové bi-ki-ny :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    8.6.2012 23:30 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Teď už chápu, proč tě JJ vyrazil ze svýho webu, takhle sebestřednou slepici nemaj ani v Xaverově.

    Jestli jsi unavená z bazénu, tak už tam nelez v tak požehnaném věku nebo aspoň zůstaň v ráchátku, a do těch tvých bílých plavek si ber aspoň Invisible, aby ti to tak nebarvilo :-), to je docela humus, s čím se tady svěřuješ, to se nepostaví ani Drulákovi, ani Amígovi. Takhle chlapa ke svý kudrnatý dcerunce neseženeš.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.6.2012 11:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    to se nepostaví ani Drulákovi, ani Amígovi.
    Srovnávat mně s Radkem? Včichni přece víme, že Radek Drulák nemá čuráka!
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.6.2012 11:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    růžovofialové bi-ki-ny :-).
    Jééé, tak kvůli tomu bych se možná i na starý kolena naučil plavat. :-D
    Marcela* avatar 10.6.2012 20:24 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    :-)

    Já nejsem taky žádná přebornice, plavu si jen tak pro potěšení :-). Vytáhla jsem i děti /jedno vlastní, druhé vypůjčené/, tak se patřičně holky vyřádily... Nejtěžší je dostat je pak z bazénu :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.6.2012 23:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Jenže já se bojim vody...
    Dalibor Smolík avatar 11.6.2012 10:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Já jsem antisportovní typ, ale plavání je výjimkou, dělal jsem ho závodně na škole. Když se dostanu do bazénu, tak i teď , co mě schvátila choroba, si udělám tradičních dvanáct délek kraul/prsa (myslím svoje prsa :-)). Je to bezva uvolnění.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Marcela* avatar 11.6.2012 12:19 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    To je fakt. Já teda kraula moc dobře neumím, spíš toho obráceného /naznak/ - příjemné na záda - lehnout si na vodu :-). Pak nejradši plavu pod vodou a poslouchám ty zvláštní zvuky...

    Plavání je podle mě nejlepší druh sportu, páč nezatěžuje klouby, nutí k hlubokému dýchání, trochu i otužuje..

    Tedy rekreačně, ne závodně. Kamarádka dělala v dětství plaveckou školu a měla z motýlka maličko zakulacená záda, trochu jako delfín :-). To prý měly všechny děti z plavecké školy...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Marcela* avatar 11.6.2012 12:17 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    To je zvláštní, Ryby jsou většinou s vodou kamarádi...

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.6.2012 16:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    No, třeba ve vaně mi nevadí, nezajdem někam do vany? :-D
    Dalibor Smolík avatar 11.6.2012 17:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Amígo, takovému pozvání nemůže žádná dáma odolat :)))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Marcela* avatar 11.6.2012 18:50 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Chce to velkou dávku sebeovládání :-)...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 11.6.2012 21:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    LOL :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.6.2012 22:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Jak jako "LOL" jako vy hnusnej vykořisťovateli dělnický třídy? Ta Pani to myslela smrtelně vážně, Smolííku pacholíku už jednou kurva pochopte, že bejt baba, tak taky jinýho než mně s Panem Kōnigstigerem nechcete!!! :-D :-D :-D
    Dalibor Smolík avatar 12.6.2012 00:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    No jasně, žádné pochyby!!! :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.6.2012 05:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Já věděl, že jste rozumnej chlap ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.6.2012 22:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Když došáhnu, možná bych se i nechal přemluvit... ;-)
    Marcela* avatar 8.6.2012 17:22 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    vokovická Sorbonna
    Jo tak to je ta Sorbonna, jak ses tuhle chlubil, žes jí absoloval, ty šibale! :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 8.6.2012 18:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Tak do téhle školy chodím dvakrát týdně, ale jen na injekce. Sídlí tam můj neurolog a praktická lékařka :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    8.6.2012 18:55 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Já tam chodím na squash, a mj. jsem jí také absolvoval. Ale na rozdíl od soudružky Benešová až před několika lety na večerním studiu.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Marcela* avatar 8.6.2012 21:41 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    mj. jsem jí také absolvoval
    To je očividné. Nebylo to však před několika lety, ale v době tvého mládí. tj. 80. léta :-). Ten čas letí, jako bláznivý, že :-)

    A nás jsi tady před časem lakoval, jako že to bylo v Paříži :-)! /zápisky si nedělám, jen nemám paměť jak řešeto, oproti tobě :-)/
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    gtz avatar 8.6.2012 20:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Spartakiády jsem se nikdy nezúčastnila
    Já jsem musel, nakonec jsem dělal jen přípravné práce na Vypichu, ale i tak to byla skvělá zašívárna. A o ženských ani nemluvím.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    5.6.2012 07:30 Kraken
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Kdyz zminujes Endomondp tak me na nem vadi mapy od Googlu. Napada me, zkus se mrknout na http://ridewithgps.com/, da se zobrazit trasa i na OSM a celkove je to docela povedene.
    David Watzke avatar 5.6.2012 09:26 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Díky za tip, ale těžko bych preferoval OSM před Google mapama. Endomondo PRO má pro mě dost zajímavých funkcí a to mě stálo pouze 70 Kč :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    5.6.2012 08:42 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    To jablko padlo daleko od stromu. Táta běhá ultramaratrony a ty se horko těžko odhodláváš ke sportu. Být tebou, zeptal bych se táty, jak na to. Jinak přeji co nejvíc úspěchů, nikdy není pozdě.

    David Watzke avatar 5.6.2012 09:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Nepadlo az tak daleko :) Jsme si dost podobni a odjakziva je mym vzorem. Zdaleka ne vzdycky behal takhle daleko - nekolik let behaval 10-15 km a snival o tom, jak mozna jednou ubehne maraton... a ted tohle. To je duvod, proc jeho story beru jako motivaci a ne "ubehl 100 km, to se muzu jit rovnou zahrabat".

    On mel holt to stesti, ze se nestal obeti informatiky :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    5.6.2012 08:46 guest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Ja som mobil a ine veci riesil svojho casu tak, ze som ich schoval v lese. U nas som mal idealne podmienky: asfaltova cesta tvoriaca okruh v lesnom prostredi. Doniesol som si nieco na pitie, kluce a podobne, schoval to v lese a ked som prebehol ten okruh, zase som si to vyzdvihol.

    Ja som ale nemal problem mobil nechat aj doma - ja som si nikdy nemeral cas, dokonca som si ani nie isty tou vzdialenostou (len som to na Google Maps tak narychlo kedysi zmeral).

    Kupovat vsak batoh kvoli mobilu... mozno by stacilo nieco mensie. myslim, ze existuju take... puzdra (?) na ruku, ale v obchode som to este nevidel (mozno len nechodim do tych spravnych). Ale urcite by sa dalo nieco take vyrobit v domacich podmienkach. Ide o nejake puzdro, ktore sa nejako (suchym zipsom?) pripevni na ruku v oblasti bicepsu.

    5.6.2012 12:33 Tomáš Honzák | skóre: 19 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Pouzdro na ruku mám, značka Craft, kupoval jsem ho v Praze v prodejně Vavryse, nicméně na jejich webu to teď nemůžu dohledat... je to kapsička na telefon velikosti cca iPhone, telefon se do ní zastrčí a překlopí suchým zipem, celé je to přišité na pásce z mírně pružícího materiálu cca 7 cm široké, která se omotá kolem ruky a zapne na suchý zip.

    Určitě je to o hodně lepší než ledvinka, ale úplně ideální to není, mám problém nastavit si rozumné utažení, aby to neškrtilo ale ani nepadalo...
    5.6.2012 08:49 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Ahoj, jestli to myslíš s běháním delších tratí vážně, vřele doporučuju zajít si někam do speciálky, kde ti na testeru proměří nohu a došlap (supinace, pronace, neutrál). Já jsem se na to vykašlal, zadělal jsem si na solidní problémy s kyčlema a maratón už pro mě zůstane asi jen sen. Nevím, odkud jseš, v Ostravě to dělá např. Total Sport (strojek od Mizuna), slyšel jsem, že bývají k dispozici pro veřejnost na běžeckých akcích. Ale mám to z druhé ruky.
    David Watzke avatar 5.6.2012 09:28 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Táta mi říkal o podobném obchodu v Praze (kde teď bydlím na koleji), tak to možná zvážím, i když mi to přijde jako overkill pro někoho jako jsem já. Mám dojem, že mi bude stačit "2x běžecká bota obecná" :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    5.6.2012 10:05 zruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    V Praze a Brně je speciálka Triexpert. Doporučuju. Loni v říjnu jsem si tam kupoval boty na trénink na maraton a doporučili opravdu dobře. Za boty jsem dal zhruba 3500 Kč, což je celkem rozumná cena, alespoň podle mě.
    5.6.2012 12:58 geoRG77 | blog: TestTheWest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Mám stejnou (kladnou) zkušenost s žižkovským Triexpertem. Určitě doporučuju investovat něco málo do kvalitních bot, rozdíl mezi skutečnými bežeckými botami a všemi těmi komerčními "running" botami je nejen v pohodlnosti, ale i v jejich životnosti (obyč boty budou pravděpodobně po 500 km na odpis).
    http://androtab.info/
    5.6.2012 10:30 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Ohledně mobilu záleží, co ten tvůj umí. Pokud je dobrej a dá se tam nastavit trasa, tepová frekvence, atd., tak ti z vlastní zkušenosti doporučuju pouzdro na sucháč na ruku (mezi loktem a ramenem). Ta tepová frekvence je víc důležitá, než zaběhnutý čas - pokud jsi začal běhat až teď, tak se napřed budeš zlepšovat, a pak budeš zklamaný, že se to už moc nelepší, ale důležitější je právě tep a dýchání.

    Pokud můžeš, tak se úplně vyhni asfaltovým chodníkům, není to snadný, ale zkus si najít někde běhání po trávě nebo aspoň po měkčích podkladech (třeba i ve Stromovce můžeš běžet vedle toho asfaltu po kraji trávníku). U bot souhlasím s doporučenou návštěvou běhacího obchodu kvůli změření deformace chodidla (to má každý nějak zkroucený), ale jinak se už ustoupilo od hodně gelových nebo air-trackových podrážek, protože se přišlo na to, že to je nepřirozené pro klenbu chodidla, a ty nejdražší boty vlastně chodidlo ničí (teď si nepamatuji přesně, kdo, myslím Nike nebo Assics, se dokonce veřejně před několika lety omluvil rekreačním běžcům za ničení chodidel!!!). A poslední poznámka, velmi dobré jsou kompresní podkolenky kvůli prokrvování lýtek - vím, že v Čechách se tomu konzervativci asi smějou, ale ve světě jsou tyhle podkolenky běžně používané (bohužel taky dost drahé).

    Tak si to užij, a rozhodně není špatné mít hudbu ve sluchátkách, líp ti to bude doslova ubíhat :-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.6.2012 10:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    rozhodně není špatné mít hudbu ve sluchátkách, líp ti to bude doslova ubíhat
    ...zvlášť když budeš přebíhat silnici, to bude "šubydup!" :-D
    David Watzke avatar 5.6.2012 10:43 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    To mi připomíná
    The world speed record for bicycles has recently been broken. A man reached 146.7 MPH. The record was broken at a level crossing...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.6.2012 16:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Sice nevim co to znamená, ale uráží mně to...
    5.6.2012 14:18 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    jak kompresni podkolenky pomuzou s prokrvovanim lytek? logicky bych predpokladal ze je spis odkrvi...
    Jendа avatar 5.6.2012 14:30 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    No přece zaškrtí žíly, takže v nohou zůstává víc krve :-D.
    5.6.2012 14:39 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    http://www.peloton.cz/trenink-vyziva/kompresni-podkolenky-moda-nebo-nova-era

    Těch názorů je hodně, někdo to bere jako šarlatánství nebo prostě marketingovou bombu, jiným to pomáhá, třeba i subjektivně.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    7.6.2012 14:56 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Komprese, která zvyšuje výkonnost, osvědčená na tisících kilometrech, se stará o lepší zásobování lýtkových svalů kyslíkem, rychlejší odbourávání laktátu, více výkonnosti a rychlejší regeneraci. Podpůrný tvar stabilizuje navíc tvé vazy a klouby. Minimalizují se vibrace svalstva.

    Další vlastnosti: anatomický tvar vyvinutý tak, aby se podkolenky přizpůsobily noze bez záhybů, opora Achillovy šlachy, podložené chodidlo, prodyšný materiál, plochý šev, antimikrobiální účinek a dlouhotrvající svěžest díky iontům stříbra.

    Cílová skupina: všichni běžci, vytrvalostní sportovci, triatlonisti

    Materiál: 85 % polyamid, 15 % elastan

    Tak tohle je citát výrobce, jinak třeba cyklistický svaz je právě kvůli zvyšování výkonnosti zakázal (asi jim stačí bobule), v jiných zátěžových sportech se ale už používají běžně. Chápu, že např. zdejší zahrádkářka si vystačí s galošemi.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.6.2012 10:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Neběhám, kolo jsem prodal před dvěma lety a utrženou sumu sem použil na pivo a cigára. ;-)
    Dalibor Smolík avatar 5.6.2012 10:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Ano, sportuji. Provozuji gaučing a teď začínám trénovat skoky do rakve :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.6.2012 13:18 Mivan | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Boty bych doporučil 100% Asics - boty to jsou sice dražší ale využívají gelový mezipodešev tudíž maximálně šetří klouby.

    http://www.asics.cz/running/products/

    - telefon se dá řešit obalen který se připne na ruku, záleží co máš za telefon.

    http://www.nejlepsiceny.cz/tema/sportovni-pouzdro-na-mobil.html
    5.6.2012 13:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Kruci, už abych měl po zkouškách a taky začal sám to endomondo používat :-D

    Jinak boty jsou hodně složitá otázka, poslední dobou to je hodně kontroverzní téma díky např. knize Born to run, díky barefoot/minimalist movement a celkové skepsi k "profesinálním" běžeckým botám.

    Jedni se dušují, že běžný běžecký boty á la Nike ti akorát zrakví nohu, ačkoli výrobci tvrdí pravý opak, jedni zase minimalist movement zpochybňují jako módu, která přejde... Takže těžko říct.

    Podle toho, co vím, a co tvrdí minimalist movement, neexistuje důkaz, že by vystužené běžecké boty za X tisíc Kč skutečně něčemu pomáhaly.

    Takže babo raď ;-) Já osobně za to ty prachy určitě dávat nebudu, dokud nebude existovat spolehlivá indicie, že to je k něčemu dobrý...
    David Watzke avatar 5.6.2012 13:43 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Jo, tobě sem chtěl říct ať si mě přidáš na Endomondu (jestli chceš), nějak sem tě nemohl najít.

    Jinak já si je určitě pořídím, už jen kvůli tomu, že považuju tátu za důvěryhodnej zdroj, že to stojí za to :-D Cena mě moc nezajímá, když jde o moje zájmy. Za kompy a elektroniku obecně jsem taky vyhodil neskutečný peníze :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    5.6.2012 13:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Já jsem si to zatim nesynchronizoval na sever, časem na to určitě dojde, ti pak dám vědět kdyžtak... Ještě mě čeká jedna náročnější zkouška, pak se na tyhle věci budu moct vrhnout. Zatim tam mam jeden celkem (na moje poměry :-D) slušněj 4-kilometrovej běh ze zimy a později asi dvě/tři dýchavičný astmatický 1600 z alergický sezóny :-D
    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2012 13:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Korelace mezi moderní běžeckou obuví a četností úrazů je zřejmá. Není důvod, proč by si výrobci obuvi měli podkopávat vlastní byznys. Takže ho někdo musí podkopat za ně.

    Pětiprsty mají zatím jenom nadšenci, ale vypadají spokojeně. Nejsem si jist, zda existuje šance, že by se to dostalo do mainstreamu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.6.2012 14:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Fivefingers mi přijdou jako docela dobrej nápad, ale nelíbí se mi, jak jsou drahý. Je to jen "rukavice na nohu", a přitom to stojí skoro jak regulérní běžecký boty.
    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2012 14:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Tady je to kolem sto éček, ale v USA stovka dolarů, což není tak hrozné — sice platíš za značku a celkem malou konkurenci na trhu, ale na druhou stranu je v tom slušný materiál (třeba Vibram FiveFingers Flow za $90 jsou i na běhání v zimě) a nějak protiskluzově (ačkoliv na mokré šutry to není) optimalizovaná podrážka.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 5.6.2012 14:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Korelace mezi moderní běžeckou obuví a četností úrazů je zřejmá.
    Není falešná (lamy si koupí super boty a jdou se zabít)?
    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2012 14:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    (Ono by si stačilo o tom něco přečíst.) Jedná se především o zranění mezi profesionálními nebo velmi aktivními běžci.

    Problém s neznalými může nastat naopak u běhání bosky, protože zátěž nohy a svalstva je výrazně odlišná oproti zátěži při běhání v běžecké obuvi, na kterou tu existuje (civilizační) návyk.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.6.2012 15:09 jestemmyfilantropami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    A ještě jedna věc: kam při běhání s mobilem? Aktuálně mobil držím v ruce, ale to je krajně nepraktický... (A nestojím o rady typu "mobil nech doma".)
    Tak to je teda otázka!Když má člověk běhání,je skutečně nepraktický držet ho v ruce.
    5.6.2012 15:48 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)

    Kdyby si se radši poradil co koupit za kolo a boty vzal první na který narazíš, udělal by si stokrát líp než opačně...

    Pro člověka, kterej běhá kilometr za 4:30 (jeden kilometr max, ne tempo!), jsou jakýkoliv běžecký boty naprosto dostačující. A co si budem povídat, dostačující jsou i když bude 3x tejdně v tomhle tempu běhat desítku... Mnohem lepší, než laborovat nad výběrem bot je přehodnotit přístup nejradši totiž běhám po asfaltu.

    "Kam při běhání s mobilem?" Správně sis odpověděl, že nikam, nechat ho doma. Na běhání ho opravdu k ničemu nepotřebuješ, bohatě stačí hodinky se stopkama. Běhat každej den jinou trasu je nesmysl, nehledě na to, že při tvejch aktuálních možnostech je to i prakticky neproveditelný. Drtivá většina běžců má naběhanejch pár tras (kde pár je většinou opravdu 2) a ty běhá. Podle času pak člověk hned ví jak na tom je, takový srovnání u neznámý trasy nemáš. Na "turistiku" máš to kolo a pro mimořádné případy lze vždycky najít nějaký inženýrský řešení, takže pouzdra nebo baťohy vůbec neřeš, akorát to všechno překáží a otravuje.

    A ještě jenom poznámka k Triexpertu či jinejm speciálkám a nejnovějším trendům ("pětiprsty", kompresni podkolenky, měření nohou, ...) a metodám - je to jenom byznys. Pro člověka co začíná na takový úrovni jako ty jsou to všechno jenom vyhozený peníze. Až budeš trénovat na maraton pod 3h, můžem se o tom začít bavit, ale do tý doby bych ten čas radši věnoval samotnýmu běhání...

    Každý má právo na můj názor!
    David Watzke avatar 5.6.2012 16:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Vidím, že to kolo mi jen tak neodpustíš :-D Máš pravdu, že jsem to měl konzultovat, ale tak zatím jsem spokojenej, takže nelituju.

    Jinak díky za komentář. Mám takovej dojem, že máš pravdu ohledně bot. Co se týče mobilu, ten sebou chci nosit kvůli Endomondu a hudbě. Ten můj je sice trochu nepraktickej (mám Desire Z, kterej je těžkotonážní kvůli svý klávesnici), ale co nadělám. Chápu a respektuju, že pro tebe to asi je blbost, ale pro mě je to zas motivace a zábava.

    Jinak to inženýrský řešení je super, kdybych ten mobil už nikdy nechtěl sundat :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    5.6.2012 16:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Já ten mobil dávám prostě do kapsy... A u kraťasů, který nemaj kapsu na zip, jsem většinou použil takovou tu velkou černou kovovou sponku. Celkem pohoda...
    5.6.2012 16:58 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)

    Pak se ale bavíme o "jít na procházku", ne o "jít běhat"...

    Každý má právo na můj názor!
    Jendа avatar 5.6.2012 17:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Jako že kdo běhá v kraťasech s kapsou, tak je na procházce? :)
    David Watzke avatar 5.6.2012 17:34 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    No, asi musej bejt těsný, jinak ti to tam lítá a pere se to s... dalšíma věcma :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    5.6.2012 17:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    No já jsem sepnul okraj tý kapsy s kusem další látky za tím, takže to bylo těsnější... Ale tak asi by se dalo vymyslet lepší řešení.
    29.6.2012 01:49 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Mě při běhání blbosti v kapsách docela vadí - ale když si vyběhnu v kalhotech, tak třeba klíče se dají šoupnout do kapsičky na hodinky, tam mi to nevadí, protože se to nehoupe/neskáče. Vejde se mi tam i mobil, ale u těch dnešních telefonů velkejch jako krabice na viržínka to bude těžší.

    Nejlepší je podle mě mít cosi jako opasek a tu věc připnutou napevno k němu, aby to neskákalo a tak. Ovšem taky se to nesmí posouvat okolo pasu, to nenávidím.
    5.6.2012 16:40 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    ale tak zatím jsem spokojenej, takže nelituju

    Protože si ještě nevyzkoušel něco mnohem lepšího, co si za tu cenu mohl mít, kdyby si třeba koupil něco z druhý ruky.

    Co se týče mobilu, ten sebou chci nosit kvůli Endomondu a hudbě. Ten můj je sice trochu nepraktickej (mám Desire Z, kterej je těžkotonážní kvůli svý klávesnici), ale co nadělám. Chápu a respektuju, že pro tebe to asi je blbost, ale pro mě je to zas motivace a zábava

    Kolik si toho asi tak poslechneš za ty tvý, řekněme, 4km? To je 20min tj. ~5 písniček. Nebo jinak to je jak jedno číslo a zkus říct přítelkyni, že ti to přijde tak dlouhý, že si na to musíš pustit mp3 z mobilu aby ses nenudil... ;-)

    A motivace? Čas na známym okruhu je stejně dobrá, nebo spíš mnohem lepší motivace, neb je přesnější a dá se porovnat i s jinejma lidma, pokuď běháš někde, se chodí běhat (v tvém případě třeba kolečko ve Hvězdě)

    Každý má právo na můj názor!
    David Watzke avatar 5.6.2012 16:49 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Nebo jinak to je jak jedno číslo a zkus říct přítelkyni, že ti to přijde tak dlouhý, že si na to musíš pustit mp3 z mobilu aby ses nenudil... ;-)
    Note to self... ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    5.6.2012 16:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Protože si ještě nevyzkoušel něco mnohem lepšího, co si za tu cenu mohl mít, kdyby si třeba koupil něco z druhý ruky.
    Naprosto jasnej connoisseur...
    A motivace? Čas na známym okruhu je stejně dobrá, nebo spíš mnohem lepší motivace, neb je přesnější a dá se porovnat i s jinejma lidma, pokuď běháš někde, se chodí běhat (v tvém případě třeba kolečko ve Hvězdě)
    Jasně, zatímco na Endomondu nebo podobný platformě je porovnání s ostatníma velmi složité :-D
    5.6.2012 17:08 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Jasně, zatímco na Endomondu nebo podobný platformě je porovnání s ostatníma velmi složité :-D

    Tak minimálně k tomu potřebuješ drahej a/nebo velkej krám kterej neni při běhu kam dát místo digitálek za tři stovky. A výhoda záznamu trasy je ti u známého okruhu k ničemu, protože trasa je jaksi "by definition" známá a u neznámého taky k ničemu, protože neni s čim/kym porovnat.

    Každý má právo na můj názor!
    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2012 17:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    a u neznámého taky k ničemu, protože neni s čim/kym porovnat.

    Vážně? Já měl pocit, že to je princip té služby.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.6.2012 17:38 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)

    Běhám "svůj" okruh v přilehlém lese u mé rodné Horní Dolní, kterej nikdo jinej kromě mě neběhá. Jak to ta služba porovná s někym kdo ani neví, kde má rodná Horní dolní leží? Poznamenávám, že hrubej odhad, že jsem horší než Kenenisa Bekele a lepší než bába s nůší mě nezajímá, protože ten si umim udělat i bez Endemoda. Ale jak můj výkon porovná s +/- stejně dobrejma běžcema?

    Každý má právo na můj názor!
    5.6.2012 17:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Běhám "svůj" okruh v přilehlém lese u mé rodné Horní Dolní, kterej nikdo jinej kromě mě neběhá.
    Jakože ta trasa je délkou nebo teréném natolik unikátní, že nikdo z uživatelů endomonda (řádově miliony, aktivní určitě statisíce) neběhá podobnou?
    5.6.2012 18:09 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)

    Ta trasa je prostě unikátní. Chyba měření podle f(délka, čas, převýšení) je prostě větší, než potřebné rozlišení na to abych se mohl porovnat se "soupeři". Skutečný stav věcí se dozvíš jenom na závodech :-)

    Každý má právo na můj názor!
    5.6.2012 18:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    http://www.endomondo.com/routes/ Jen v ČR jich tam vidím celkem hodně (potřeba nastavit sport → running), dá se vyhledávat i podle délky trasy...
    5.6.2012 16:45 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    "Mám takovej problém, že nejsem schopnej běžet pomalu adekvátně ke svý kondici a honím se za nejlepším časem. Na tom musím zapracovat, jinak tu výdrž zlepším fakt těžko"

    V tom by ti mel hodne pomoci pulsmetr. Kdyz si nastavis adekvatni tepovou frekvenci, tak te to bude nutit bezet pomalu, coz pro zacatek velmi doporucu. Pak casem zjistis, ze na stejny tepovy frekvenci bezis rychlejs a rychlejs, protoze se ti bude zvysovat kondice...
    gtz avatar 5.6.2012 20:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Hmmmm... hmmmm.... hmmmm.... aneb sportem k trvalé invaliditě :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    6.6.2012 07:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Postupem času ještě přijdeš na to že tě ten ten linux vlastně nezajímá, koupíš si widle, začneš chlastat a honit ženský. A tak zkončí jedna linuxová naděje a legenda David Watzke... :-( ber to s rezervou. :-)
    David Watzke avatar 6.6.2012 10:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    "začnu" chlastat a honit ženský? :-) haha
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    gtz avatar 6.6.2012 20:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    začnu" chlastat a honit ženský?
    Když ne ženský tak chlapy?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    David Watzke avatar 6.6.2012 20:57 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Narážel jsem trochu na něco jinýho. Je mi skoro 21, chlastat a honit ženský sem začal už docela dávno :-D Už sem se stihnul i usadit.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 6.6.2012 20:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    honit ženský

    Nemělo by to být spíš naopak? :-D

    Fluttershy, yay! avatar 6.6.2012 21:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Mnó, je tu určitá varianta, ehm...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    David Watzke avatar 6.6.2012 21:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Za prvé: co ty o tom víš? :-D A za druhé to snad není myšleno tak doslova... doufám :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    gtz avatar 6.6.2012 21:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    ale to je normální, že nás baby uhánějí ... je léto tak se je na co koukat a platí celkem i pravidlo, že baby když někoho chtějí tak ho dostanou, ale ve finále to musí vypadat naopak, že ji ten chlap sbalil.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 7.6.2012 00:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Ženský naháněj chlapy až když je těm chlapům nejméně padesát. :-))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.6.2012 01:09 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Osobní zkušenost? :-D
    Dalibor Smolík avatar 7.6.2012 09:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Mluvím obecně :-), ale v podstatě tak trochu jo.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 6.6.2012 21:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    6.6.2012 14:58 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    iPad - kolo = uPad...
    ScheRas avatar 6.6.2012 15:48 ScheRas | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Doporučil bych běžecké boty Merida. Sám je používám, jsou pohodlné a cenově to není zas tak strašné.
    7.6.2012 11:33 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Docela's mne dostal - myslel jsem, že dělají jenom kola a doplňky. Máš nějaký link na model běžeckých bot? Našel jsem jenom trekkové nebo cyklistické, skutečně dost levné.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    ScheRas avatar 10.6.2012 16:49 ScheRas | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Samozřejmě jsem to zblbnul. Znáš to, kupuješ kolo a přitom se bavíš o botách. Samozřejmě jsem myslel Mizuno. Omlouvám se.
    10.6.2012 20:34 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu)
    Tak to jsme doma :-).

    Mizuno je hodně dobrý, ale připadá mi, že v Čechách nemá takový podíl na trhu, jako jinde v Evropě. A má hodně široký sortiment. Třeba bezvadný windbreakers jsme nakonec pro repre kupovali přímo v Holandsku na turnaji.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    multi avatar 7.6.2012 14:30 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu) [update]
    Po peknem asfaltu by se snad dalo behat i bosky.

    Ja jezdim na kole a co se tyce ponozek tyce, tak v chladnem pocasi muzu doporucit vojenske ponozky.

    Muzes zkusit i ponozky pro sportovce od ceskeho vyrobce
    12.6.2012 09:36 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu) [update]

    Uběhl 103 km za 13h48m - to je, pokud dobře počítám, 7,5 km/h. To odpovídá rychlé chůzi a ne běhu :-) Ale i tak pěkný výkon, dát to v kuse.

    Já, když už „sportuji“, tak (kromě kola) nějaké zábavnější věci, jako šifrovací hry v terénu nebo paintball.

    12.6.2012 10:47 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu) [update]
    Jasně, že ten speed je teoreticky rychlá chůze, ale tak nemůžeš jít tak dlouho - třeba dálkový pochod na 70 km nedáš pod 10 hodin, pokud teda nejsi spíš závodník, než turista. Ostatně ten průměr 7,5 km/h. dělá čas u maratonu kolem 5,5 hodiny a to je docela běžný čas většiny účastníků, kteří nejdou, ale běží. Nebo třeba na běžkách Vasův běh je 90 km, a hlavní dav to dělá podle počasí mezi 9-11 hodinami.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.6.2012 12:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu) [update]
    Rychlá chůze? Hospodu mam 807m z baráku až před dveře (seznam mapy) a jdu to 20 minut, takže rychlá chůze mi vychází zhruba na 2.5km/h a rychlejš nikam nechodim...
    12.6.2012 14:21 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu) [update]
    Nepleteš si chůzi s kutálením se? Případně se stavy, kdy ti z jedné z druhé dává chodník? :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.6.2012 16:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu) [update]
    To je cesta do hospody, cestu z hospody vždycky spíš tak nějak nevnímám. Ale na šestou jdu na fotbal, tak když si vzpomenu, tak při návratu kouknu na hodinky telefon....

    PS: my kostry potažený kůží se kutálíme dost blbě.
    David Watzke avatar 12.6.2012 15:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svítá na lepší časy (zápisek o sportu) [update]
    Přesně tak. Samozřejmě, že na maratonu měl o dost vyšší průměrnou rychlost, ale tohleto jednak běžel poprvé (a prý i naposled) a navíc je to naprostej masakr :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.