Vývojáři dekompilátoru rev.ng otevřeli jeho backend revng-c. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.
Poněvadž Redis už není svobodný, konsorcium Linux Foundation a Amazon Web Services (AWS), Google Cloud, Oracle, Ericsson a Snap Inc. společně představili svobodný fork Redisu s názvem Valkey.
Sam Bankman-Fried, zakladatel zkrachovalé kryptoměnové burzy FTX, byl dnes odsouzen k 25 letům vězení [Yahoo Finance].
Proxmox oznámil, že usnadňuje migraci z VMware ESXi do Proxmoxu.
Byla vydána nová verze 2.53.18.2 svobodného multiplatformního balíku internetových aplikací SeaMonkey (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Na blogu programovacího jazyka Swift byl publikován příspěvek Psaní aplikací pro GNOME v programovacím jazyce Swift. Používá se Adwaita pro Swift.
egui je GUI knihovna pro programovací jazyk Rust běžící na webu i nativně. Vydána byla verze 0.27.0.
Byla vydána nová verze 6.1 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.13. Thunderbird na verzi 115.9.0.
Linka STOPonline.cz v roce 2023 přijala 3700 hlášení závadného obsahu na internetu, 22 bylo předáno PČR, 23 bylo předáno ISP a 944 závadových domén zobrazujících dětskou nahotu či pornografii bylo nahráno do mezinárodního systému ICCAM, který je spravován asociací INHOPE.
Byla publikována podrobná analýza v upstreamu již opravené bezpečnostní chyby CVE-2024-1086 v Linuxu v nf_tables.
Kytování a broušení je docela nezáživná a zdlouhavá práce. Zvlášť když to člověk dělá poprvé v životě a neumí to. Protože se to ale chci naučit, tak jsem se do toho prostě pustil, a uvidím jak to dopadne.
Kamarád automechanik mi doporučil tmel RAPID a ukázal mi postup jak to rozmíchat s tvrdidlem a jak nanášet pomocí stěrky. Nakoupil jsem tedy nezbytný materiál, nástroje a začal. Nejdříve jsem udělal ta místa co mi kamarád svařil a pak jsem se pustil do toho velkého kusu na blatníku. Zpočátku to vypadalo, že to nikdy nesrovnám do roviny, ale tím hladítkem co používají řemeslníci na hlazení sádrokartonu to šlo jedna báseň pěkně brousit. Prkénkem jsem si kontroloval rovinu a postupně zaplňoval prohlubně a zabrušoval výstupky. Snad se mi to podařilo, když jsem se s tím byl ukázat, kamoš říkal, že to dělám dobře, tak to snad bude fajn.
Bruskou jsem si teda pak i obrousil další kousek na karoserii, kde to bylo promáčnuté a co mi narovnal kámoš při poslední návštěvě jeho dílny a vykytoval a vybrousil i tohle místo. Nejhrubší brusný papír jsem používal 60ku a pak postupně snižoval hrubost do hladka. Na fotkách je zatím jen průběh, ještě to je potřeba hodně vyhladit. Měl by na to přijít ještě pak stříkací kyt a teprve pak lak. Ještě je pořeba vybrousit spáry, tam se dá silikon, aby to mohlo pracovat a nepraskalo to. No uvidíme jak to dopadne.
Tiskni Sdílej:
to rukodržadlo na smirek je super, dělal jsem s tím i čištění dřevěných oken před nátěrem. Krásně se s tím drží rovina a smirek se jen minimálně opotřebovává. Na hrubé broušení kitu skvěle funguje další věc od sádrošů, smirková síťka. Je to vlastně smirek nanesený na řídké silonové síťce, asi jako protimuší síť do oken. Normálně se to upne na to rukodržadlo a brousí se. Jak je to dírkované tak se to nezanáší prachem a když přece tak stačí plácnout dlaní. S tou vrstvou kitu opatrně, mohlo by to praskat a odlupovat se. Pokud to je v místech která pruží a hýbou se tak to odpadne skoro jistě. To je skoro lepší tam nechat jizvy bojovníka. Hlavně dobře ošetřit proti korozi aby to nerezlo pod kitem. Bývala skvělá základní barva na šasi ale už se nedělá. Byla olovnatá, jedovatá a antikorozní. Ještě ji mám schovanou. Dnešní nátěry jsou ekologické a na prd. Kdybys stříkal spodek tak se zdaleka vyhni italskému přípravku Euro Body. Ač jsem dosti italofilní, musím konstatovat že to je šmejd jaký nemá konkurenci. Na autě reznou ošetřená místa, neošetřená ne a dokonce mi v garáži prorezavěla plechovka se zbytkem přípravku.
proč pod naftou? Nafta je mastná a zaleze všude, stačí se podívat na nějaký diesel jak je umatlaný kolem nádrže. A proč 160? Dyť to je jak kopat to krumpáčem. Bez problémů se dají koupit smirky 1000, někde i 2000 na vodní broušení. To udělá povrch jak dětská prdýlka. Taky skvěle fungujou smirkové houbičky, za sucha i za mokra, dlouho vydrží a dělají povrch jemnější než by odpovídal jejich zrnitosti. Houbička 220 se za mokra dá použít na oživení zvětralého zešedlého laku, pak stačí vzít to leštěnkou a je to jak nové.
Jak tak ctu o tom Euro Body, napadla me jedna moznost. Pokud neosetrena mista nereznou, co ten sajrajt nenanest vubec nikde? Pak nic nebude reznout .